Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Varlıq və Yoxluq.


Recommended Posts

Yazdigim ve tekrarladigim izahi sanki hec oxumamisiz.men deyirem ki burada mesele materiyadan gedir.suurun yoxlugu mutleq yoxluq deyil.material yoxluq deyil.sadece materiyanin formasinin deyismesidir.. men olenden sonra gozlerimi var eden maddenin torpaga qarismasi ile zehnimi var eden materiyanin torpaga qarismasi arasinda material baximdan hec bir ferq yoxdur.

Mutleq yoxluq Yalniz material seviyyede mumkundur. Maddenin hal deyisdirmesi yoxluq deyil. 

Fizika kitabini acanda birinci cumle budur: MADDE yox olmur, bir haldan basqa hala kecir !

Siz bu maddenin hal deyisdirmesini basadusursuz amma mesele suura gelende her inancli kimi romantik davranirsiz.size gore suur material olmadigina gore insan ölumunu de mutleq yoxluq olaraq deyerlendirirsiz.

Link to comment
Share on other sites

Neye gore mutleq yoxluq imkansizdir? Cunku mutleq yoxluq olsaydi bu halda onun mutleqiyyetinde  "Varliq" ortaya cixabilmezdi.

Materiya ezeli ve ebedidir.yani materiya yoxluqdan yaranmamisdir. Materiya mutleq olaraq yox olmursa demeli mutleq yoxluq imkansizdir. 

Edited by Metropolitik
Link to comment
Share on other sites

10 часов назад, Metropolitik сказал:

Neye gore mutleq yoxluq imkansizdir? Cunku mutleq yoxluq olsaydi bu halda onun mutleqiyyetinde  "Varliq" ortaya cixabilmezdi.

Materiya ezeli ve ebedidir.yani materiya yoxluqdan yaranmamisdir. Materiya mutleq olaraq yox olmursa demeli mutleq yoxluq imkansizdir. 

Guya siz indi ziddiyyəti həll etdinzdə? 

Siz şüuru maddə hesab edirsiniz.Deyirsiniz ki, sizin hazırki, dərk etməniz bir formadır. Tutaq ki, olsun siz deyən. 

Siz ölən zaman materiya bu formanı dağıdacaq.Sizə sual verirəm  materiya ikinci dəfə bu formanı məhz sizi təşkil edəcəkmi? Əgər etməyəcəksə bu nisbi yoxluq deyil mütləq yoxluqdur.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

1.Felsefede varliq problemini oxuyun. Siz movzunu sehv anlamisiz.

2. Şuur maddidir.eksini iddia etmek absurd yanashmadir.umid edirem şuur ruhdur demezsiniz :) 

3. Maddeler insani var etdiyi kimi torpaq da olabilir.bu maddenin sekil deyisdirmesidir. YOX OLMASI DEYIL..şuur eger heqiqeten metafizik bir sey olsaydi bu halda siz deyen dogru olardi.lamma elmin bize oyretdiyine esasen şuur tam materialdir.madde hem canli hem cansiz olabildiyine gore canlidan cansiza kecidi yoxluq deyil ! 

buarada yene cooox agresiv yazirsiz..

Link to comment
Share on other sites

Sualdan niyə yayınlrsız.Heçnə oxumaq lazım deyil.Öz məntiqi təhlilinizə bəyəm güvənmirsiniz?

Sadə bir sualdı. Materiyada siz ikinci dəfə mövcud olacaqsınlz ya yox? Siz hal hazırda dərk edən substansiyasınız.Zamanın müəyyən anında mövcudsunuz.Amma bir gün yox olacaqsınız.Materiyanı başqa ları dərk edəcək .(onlarda müvəqqəti)Amma siz yoxsunuz.Materiya sizi ikinci dəfə mö vcud etmıyəcəkki yenə onu dərk edəsiniz. Və sizin bu müvəqqəti mövcudluğunuz  materiyada dəyişiklik edə bilir.Faktiki bir qüvvədir.Bu qüvvə məhz siz mütləq yox  olursunuz

Yəni siz öz unikallığınızı dərk etmirsiniz?

Sizin azadlığınlz var ya yox? Bu sualada cavab verin zəhmət olmasa.

And olsun Allaha əsəbləşmirəm ))

 

 

Link to comment
Share on other sites

Materiya daima hərəkətdədir.Dinamik rejimdədir.Şüur materiada sanki statik bir hal kimi mövcudluq qazanır. 

Dünyada bizdən qabaq mövcud olmuş hal hazırda mövcud olan və bundan sonrada mövcud olacaq bütün almalar təkrar olunmazdır. Insan gözü bir birinə oxşayan iki almanı bir birindən fərqləndirə bilməsədə,mikroskopik səviyyədə onların mütləq fərqi var.

Amma məhz alma qəlibi,alma qanunu materiyanın statik halıdır.

Hər insanda bu materiyada bir dəfə mövcudluq qazanır.Materiyanın əbədi özünün isə müvəqqəti olduğunu dərk edir. Öz unikallığını anlayır.Özünü materiyadan fərqləndirə bilir.Azadlığının səviyyəsini müəyyən edə bilir.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Insani tebietden ayiran ve ilahi quvvenin mehsulu olaraq goren ve bunun alternativini imkansiz zenn eden istenilen fikir 17 ci esrde qaldi.siz suurun material oldugunu da inkar edirsiniz. Bu artiq qebulolunmaz muzakire uslubudur.men mentiqime guvenirem.oxuduqlarim ise elme esaslanir.hansisa dini motivlere deyil. Klassik fiziki nezeriyyelere esaslanmis romantik felsefe olaraq xatirlanan fikirleri diqte edirsiz.. antroposentrizm fikirleri qaldi kecmisde.😊

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Biraz evvel forumda kohne movzulara baxirdim ve ne gorsem yaxsidir?  Varliq Ve Yoxluq" movzusu. Beli bizden evvel de kuzakire olunubmu.qeribe olan ise budur ki orada da bir teref( simurg nicki) sizin kimi dusunur ve yazib diger teref (Noir xanim) ise eynen men yazdiqlarimi menden once yazib.  

Men yazdigimi menden  4 il evvel Noir eyni formada yazibmis.  Linke baxarsiz vaxtiniz olanda.  

 

Link to comment
Share on other sites

 

 Aqilyunus, men  butun elmi delilleri inkar ederek mentiqi muzakire aparabilmirem .bu size qaliblik verirse sizi tebrik edirem :)  maddenin ozunu inkar edin.buna elm deyin. amma muzakireye davam etmek isteseniz hemin movzu hal hazirda forumdadir.oradan yazin.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Metropolitik said:

Biraz evvel forumda kohne movzulara baxirdim ve ne gorsem yaxsidir?  Varliq Ve Yoxluq" movzusu. Beli bizden evvel de kuzakire olunubmu.qeribe olan ise budur ki orada da bir teref( simurg nicki) sizin kimi dusunur ve yazib diger teref (Noir xanim) ise eynen men yazdiqlarimi menden once yazib.  

Men yazdigimi menden  4 il evvel Noir eyni formada yazibmis.  Linke baxarsiz vaxtiniz olanda.  

 

Hətta mən də yazmışammış. Özü də onda yazdıqlarımı indi tam dərk edə bilmədim. Hansı düşüncə içində olmuşamsa )))

Fikrimi toplayıb yenə bir şeylər yazmaq istəyirəm, amma hələ ki alınmır.

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

Hətta mən də yazmışammış. Özü də onda yazdıqlarımı indi tam dərk edə bilmədim. Hansı düşüncə içində olmuşamsa )))

Fikrimi toplayıb yenə bir şeylər yazmaq istəyirəm, amma hələ ki alınmır.

 

men iser eyni fikirleri orada da burada da tekrarlanmisam.fikirlerim deyismeyib.biraz inkisaf etdirmisem :) 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Metropolitik said:

 

 Aqilyunus, men  butun elmi delilleri inkar ederek mentiqi muzakire aparabilmirem .bu size qaliblik verirse sizi tebrik edirem :)  maddenin ozunu inkar edin.buna elm deyin. amma muzakireye davam etmek isteseniz hemin movzu hal hazirda forumdadir.oradan yazin.

 

məndə bütün məntiqi inkar edib istəyimə uyğun elmi dəlillərə inana bilmirəm :)

orda yazmaq istəmirəm o söhbətdə uje final mahnısı var :)

Edited by aqilyunus
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

В Mon Jan 14 2019 в 00:44, Metropolitik сказал:

Insani tebietden ayiran ve ilahi quvvenin mehsulu olaraq goren ve bunun alternativini imkansiz zenn eden istenilen fikir 17 ci esrde qaldi.siz suurun material oldugunu da inkar edirsiniz. Bu artiq qebulolunmaz muzakire uslubudur.men mentiqime guvenirem.oxuduqlarim ise elme esaslanir.hansisa dini motivlere deyil. Klassik fiziki nezeriyyelere esaslanmis romantik felsefe olaraq xatirlanan fikirleri diqte edirsiz.. antroposentrizm fikirleri qaldi kecmisde.1f60a.png

 

 

Siz hətta klassik fizika səviyyəsində  belə abstraksiya apararaq zaman və məkanın nə olduğunu  şüurunuzda canlandıra bilmirsiniz. 

O ki, qaldl müasir fizika ola. Yaxşı ki, sonda sizi ayıltdım ki, mənim yazdıqlarım hətta materializmin xeyrinədir.Yoxsa çaş-baş qalmışdınız.

Enerji sərf eləməyinə dəyməz ki, bu müzakirəni davam edim.Elmdən dəm vurursunuz.Amma konkret sual verəndə məlum olurki, heçnə başa düşməmisiniz.

Bir söznən artıq heçdə təəcüblənmirəm.Valığı və Yoxluğu dərk eləmək , şüurunu maddədən fərqləndirə bilmək görünür hər adama nəsib olan şey deyil.

 

Link to comment
Share on other sites

Cox kobud bir cavab vermisiz.cavab olaraq deyim ki suur materianin bir formasidir.bu elmdir.eksine aid milyon cumle qursaniz da ehemiyyeti yoxdur.siz varligin ozulunu inkar edib felsefeden danisirsiz. Ok siz mene cox sey izah etdiniz bu muzakirede.bravo.men sizin qeder savadli deyilem.amma bildiyim tek sey odur ki  şüur materialdir.siz varliq meselesine ilahi don geyindirmeye calisdiginiz ucun elmi inkar etmeye mecbursunuz.eks halda butun fikirleriniz kokunden sehv olacaq. 

Diger yandan size izah edebilmedim ki nisbi yoxluqla mutleq yoxlugu qarisdirirsiniz..

Edited by Metropolitik
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 час назад, Metropolitik сказал:

Cox kobud bir cavab vermisiz.cavab olaraq deyim ki suur materianin bir formasidir.bu elmdir.eksine aid milyon cumle qursaniz da ehemiyyeti yoxdur.siz varligin ozulunu inkar edib felsefeden danisirsiz. Ok siz mene cox sey izah etdiniz bu muzakirede.bravo.men sizin qeder savadli deyilem.amma bildiyim tek sey odur ki  şüur materialdir.siz varliq meselesine ilahi don geyindirmeye calisdiginiz ucun elmi inkar etmeye mecbursunuz.eks halda butun fikirleriniz kokunden sehv olacaq. 

Diger yandan size izah edebilmedim ki nisbi yoxluqla mutleq yoxlugu qarisdirirsiniz..

Sizin probleminiz bilirsiniz nədədir.Özünüzü primitiv məntiq qaydalarından asılı etmsiniz. 

Mən hətta sırf ateist cəbhəsində durub  elmi arqumentlərlə sizi elə bir düşüncə dilemması qarşısında qoyaram ki, çaş-baş qalarsınız.Çünki siz hətta materializmidə tam dərindən qavramırsınız.Fəlsəfənidə orta səviyyədə.Sizdə sadəcə ordan burdan məlumatlar var.Amma mahiyyəti anlamırsınız.Fəlsəfə tarixində hər filosofun istər antik istər müasir, fəlsəfi konsepsiyasında cüzidə olsa həqiqət var.Bu həqiqətləri anlayıb ümumi nəticə çıxartmağı bacarmaq lazımdır.

Elmi burda heç kim danmır.Elm idrakın ən yetkin səviyyəsidir.Elm konkret elmlərə bölünüb.Bu elmər Fəlsəfənin güclü məlumat bazasıdır? Sizcə bəs fəlsəfə elm üçün nədir?

Sizə məsləhətim anlayışların əsl mahiyyətini öyrənin.Onları bir birindən dəqiq fərqləndirməyi bacarın.Sərhədləri dəqiq təyin edin.Abstrak düşüncə qabiliyyəti yaranan kimi valığı və yoxluğu ovcunuzun içində canlandıra biləcəksiniz.Zamanı və məkanı elə dərk edəcəksiniz ki, heyrət hissi sizi bürüyəcək.Bu romantika deyil həqiqətdir.

Mən bu müzakirələrdə vaxtımı çox sırf eliyə bilmərəm.Çünki real aləmdə daha vacib işlərim var.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

"Men bunu subut ederem onu ederem, ele sual qoyaram ki casib qalarsiz" -tipik idealist oz guveni.. bir de sizi sanki burada zorla tutan varmis kimi real heyatdaki isinizin vacibliyinden danisirsiz.burada herkesin real heyatda isleri var ve buradan daha vacibdir.men ozum 3 gunde 2 post yazabilmirem.amma bu vaxy mehdudlugunu opponentlere minnet kimi catirmagi dusunmemisdim.ozum telefondan yaziram.sabah genis sekilde filirlerimi komputer qarsisinda yazacam.onda bileceksiz ki suur daxili ve xarici prinsipleri de daxil olmaqla butovlukde materialdir. Men hec bir mentiqi qaydaya hebs olmamisam.sadece fantaziyalarin rlmin qarsisina kecmesine goz yumaraq muzakire aparmagi sevmirem.siz yeqin oyresmisiz suuru ideyalari ve mentiqi oz inanciniza uygun tehrif edib muzakire etmeye.men ise bu terz sonu gorunmeyen ve daxilinde sonsuz paradokslar var eden ifrat idealist felsefeye guzeste getmek niyyetinde deyilem.bu forumda 8 ildir yaziram. 8 ilde dinleri de felsefeni de en az 200 movzuda muzakir eetmisik.bu muzakirelerde de sayini da xatirlamadigim kitab oxumusam. Son gunlerde ise telefondan yazarken fikirlerimi o qeder qisaldiram ki bu mehdudiyyet de qarsi terefe heyf ki daha cox soz haqqi verir. Men done done dedim ki muzakireni mubahiseye cevirmeyin..

Gelib burada  ifrst idealizm (solipsizm) cebhesini mudafie edirsiz ve sanki yeni bir sey kesfetmis kimi.bu fikir coxdan ehemiyyetini itirib.arada bir mutleq idealizme de bas vurursuz o da ondan beter... biraz  Fizikalistler kimi dusunsez dunya dagilmaz. Men olabilsin felsefeden az anlayiram.amma sizin qeder derin biliye sahib olaraq felsefeni elme zidd formada mudafie etmek niyyetinde deyilem..

 

Tekrar edirem sabah suurla bagli movzu acacam.orada Berkli Yum kimi curumus fikirlerin adamlari basda olmaqla ekser idealist fikirleri ve bu fikirlerin şuura olan munasibetinin boslugunu detallari ile izah edecem. Ortada ruh yox allah yox, amma o qeder ozunuzden emin yazirsiz ki sanki gorunmeyen sey materiyadir gorunen ise allah ve toremeleri.. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Işiniz avand olsun.

Orta məktəb səviyyəsində fizikanı bilməyən insanla söhbəti uzadanda nəticəsidə belə olur.

Özünüzdə deyirsiniz ki, savadınız zəifdir. Heç düşünmürsünüz ki, dərinə getmək üçün şüurunuzun gücü çatmır?(şüuru isə həqiqi biliklərlə gücləndirmək mümkündür)

Nə isə. cavab verməyə ehtiyac yoxdur.Mənim üçün müzakirə bitmişdir.

Mən öz inkişafımı primitiv məntiqlə ləngidə bilmərəm.Heyifdi bu ömür üçün.

Sizə uğurlar! Həyatda və açacağınız mövzuda!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Elmi fantastik fikirler kinolarda ve hekayelerde maraqlidir.bu baximdan dusuncelerinizin serhedsiz olmasi gozeldir.lakin bu apriori fikirlerinizi burada diqte edib bir de qarsi terefe ustden asagi abxmaginiz sadece gulmelidir.eynile kend mollasinin kefli iskendere davrandigi kimidir yazi terziniz.

 

Size 48 defe dedim ki kainati bir butov olaraq derk edin. Suuru musteqil substansiya olaraq qebul etmeyin cunku bu en xosh dille hec bir esasi olmayan fikirdir.men dedim amma cifayda... 

 

Indi bundan sonra yazmali olsaniz hansisa filosoflarin fikirlerini kopyalamayin.ezberlediklerinizi deyil cixardiginiz neticeleri yazin.. biraz da imkan varsa idrak ve hissleri arasdirin.. felsefe gozel seydir amma elme esaslandiqda. Suur nedir sualini bir arasdirin.

 

 

Klassik fizikani bele anlamamisiz amma gelib agil verirsiz.hele ilk postlarda dedim ki kvant fizikasi kimya ve.s  siz ise dediz ki ele seyelrden anlayisim yoxdur. Elmden bixeber sekilde felsefe icad etmek soz oyunundan basqa bir sey deyil.size bol bol ugurlar.kohnelmis bayagi felsefelerden el cekin..

Link to comment
Share on other sites

siz yazdigim cahil sozhndeki ironiyani da derk etmemisiz??? 😂😂 bosverin. Ele yazmasaz yaxsidir.sizin kimi alim olabilmediyim ucun uzrlu sayin.  Burada sizin kimi  en az 50 user var. Muzakireye baslamamis oz mentiqi qaydalarini diqte ederek ozunu agilli gostermeye calisan.  Ozume cahil dedim ki gorum sizin egonuz ne qeder yukselecek.masallah sizde ego serhed tanimir.halbuki o egonuz movzu evvelinde bele bir sey yazmisdi:

 

 

-"Əvvəla onu deyimki, kvant fizikasını qoyuram kənara.Çünki bir dəfə oxumağa cəhd etdim.Amma başa düşə bilmək üçün şüurumda heç cür abstraksiya apara bilmədim.Yəni heçnə başa düşmədim.Eynşteyinində zamanın nisbilik məsələsinidə qoyuram kənara.Çünki işıq surəti nə bilim nə  adamın fikri qarışır.

Ən yaxçısı bir fikirdə sinxronlaşa bilməmiz üçün fizikanın klassik mexanikasına görə yəni Nyutonun zaman məkan modelindən istifadə edərək abstraksiya aparaq " -

 

Bax bu yazinizdan sonra men muzakireni bitirmeli idim. 😊 

Nahaq davam etdim. 

Gedin suuru arasdirin.inanin ziyani olmaz.

Link to comment
Share on other sites

Dəymire and olsun Allaha dəymir sizinlə müzakirəni uzatmağa.Bilirəme sizin üçün maraqlıdır nəsə öyrənirsiniz.

Mənim xeyrim nədir axı? Fəlsəfənidə sizdən yaxşı bilirəm fizikanıda.Müzakirəni uzadıb mən sizdən nə öyrənəcəm axı ? Söz güləşdirməyi?

Siz bilirəm sözünün məsuliyyətini dərk etmirsiniz.Mən kvant mexanikasını bilmirəm deyəndə məsuliyyətli danışdım.Çünki bu müasir inkişafda olan elmdir.Amma mənim kvant fizikasından  bildiyimi danışsam onda bilərsiniz nə bildiyimi.

Buda son.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Xahis edirem davam edin muzakireni.sizden cox sey oyrenirem.

En birincisi de  Evvel " kvant fizikasindna hecne basadusmedim" deyib sonra " bu barede bildiklerimi danissam" kimi iddiali ve ziddiyyetli cumle qurmagi nece bacarirsiz? Bize de oyredin...

 

Besdirin yekexanaliga ehtiysc yoxdur.her birimiz siravi insanlariq.ne alimik ne professor. Fikirleriniz tipik 18-19 cu esr idealistlerin fikirlerinden basqa bir sey deyil.menim de fikirlerim ifrat  materialistlerin fikirlerinin benzeridir.burada 3000 ildir davam eden ve neticesi belli olmayan muzakirenin iki terefiyik.bir netice hasil olmayacagi melum idi. Size evvelden dedim ki sohbeti dine  ve allah argumentine cekmeyin ve agresiv yazmayin.men susduqca siz day bir tehqir etmediyiniz  qaldi..herhalda movzu menim ucun bitdi.sabah ferqli movzular acaram.istesez fikrinizi bolusersiz.istemesez caniniz sagolsun.sadece bir nov incikli ayrilmaq istemezdim.. calisin muzakirelerde daha sakit reakaiya verin.

Bu flrumda 8 ildir yaziram ve en az 60 movzu acmisam ve 5000 post yazmisam.bezi muAkirelerde cox daha siddetli muzakirelerde istirak etmisik amma movzu bitenden sonra forum ehli bolmesinde semeimi sekilde sohbet etmisik.  😊 helelik...

Link to comment
Share on other sites

Adi şeyidə bilmirsiniz? 

Klassik elmlər statik biliklərdir.Çünki inkişafı dayanıb.Ona görədə onlar tam anlayırsansa bilirəm deməyə haqqın var. Müasir elmlər isə dinamikdir.Daima inkişafdadır və dəyişilir. Ona görədə sıravi insan tam anlamadığı elmə bilirəm deməyə haqq etmir.Yəni mərifət sahibləri belə demir.

Hə bax bu fikirlərinizlə razıyam.Buna deyərlər dialektika.Ziddiyyətlərin mübarizəsi və inkişafı qanunu.

Vaxtım olanda çalışaram iştirak edim.

Salamat qalın.

 

Edited by Slay
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

В Mon Jan 14 2019 в 21:05, Museyib Elekber сказал:

Hətta mən də yazmışammış. Özü də onda yazdıqlarımı indi tam dərk edə bilmədim. Hansı düşüncə içində olmuşamsa )))

Fikrimi toplayıb yenə bir şeylər yazmaq istəyirəm, amma hələ ki alınmır.

Çünki belə mövzuda ciddi düşüncəyə sahib deyilsiniz.hələ ki.

Biz şüurlu hərəkətlərimizin yaradıcısıyıq.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Quote

Çünki belə mövzuda ciddi düşüncəyə sahib deyilsiniz.hələ ki.

sizin kohnelmis ve artiq deyeri qalmayan fikirlerinizin materialist nezeriyyeni qavraya bilmemesi tebiidir.  siz fikirlerinizi subut etmek ucun materiyadan asili olmayan ve musahide oluna bilen bir suur orneyi vermelisiniz.amma sizin elinizden gelen tek sey soz oyunu oynamaqdir.

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 минут назад, Metropolitik сказал:

sizin kohnelmis ve artiq deyeri qalmayan fikirlerinizin materialist nezeriyyeni qavraya bilmemesi tebiidir.  siz fikirlerinizi subut etmek ucun materiyadan asili olmayan ve musahide oluna bilen bir suur orneyi vermelisiniz.amma sizin elinizden gelen tek sey soz oyunu oynamaqdir.

 

 

öz yerinizə danışın.başqasına vəkillik etməyin.

Söz oyunu oynuyuramsa nə ehtiyac var məndən örnək istəməyə?

Mövzunuz yarımçıq qalıb gedin davam edin.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salamlar sayqılar! Bu mövzu maraqlı idi heyif ki, mübahisəyə çevrilib. Bütün mövzuların müzakirəsi, təhlili zamanı iştirakçılar öz mövqelərini müdafiə edərsə bu mütləq mübahisəyə çevrilər və nəticədə inciklikdən başqa ortaya heç nə çıxmaz.

 Məncə hər hansı bir mövzunu araşdırarkən başqalarının fikirlərini sitat gətirmək də araşdırmaya yardımçı ola bilməz çünki məsələn; Sokrat söylədiyi hər hansı bir fikiri öz təcrübəsinə dayanaraq söyləyib və onun nə üçün məhz belə dediyini biz həmin səviyyədə dərkimiz olarsa anlaya bilərik. Necə ki, bulvardan dənizə baxanda gördüyümüz üfüq xətti dağüstü parkdan görünən xəttlə eyni məsafədə deyil, ikinci halda daha geniş və daha uzaqları görə bilirik. Ona görə də əgər sırf öz düşüncəmizlə davam etmək istəyən varsa məmnuniyyətlə iştirak etmək istəyərdim. Ancaq belə olsa bizim düşüncə dairəmiz genişlənə bilər. Burda nəyi isə səhv də deyə bilərəm (kamil insan deyiləm axı), dediklərim kiminsə anlamına zidd də ola bilər, və s. Buna görə o saat qılınclanma fərmanı verib icrasına başlamaq düz deyil, heçolmasa ona görə ki, bu tamamiylə qərəzsiz və qətiyyən təhqir xarakteri daşımaz.  “Start” üçün keçırəm mövzuya: - Biz kamil bir varlıqda yaşayırıq, kamillikdə isə olmayan heç nə yoxdur, hətta Yoxluq özü də. Görmüş olduğumuz, gördüyümüz və görəcəklərimiz nə varsa hamısı Yoxluq adlandırdığımız varlığın yaranmış formasıdır. Necə ki, bir palıd qozasına baxarkən onun içində yox şəkilində var olan bütöv ağac görünməyən və müəyyən müddətdən sonra görünən kimi... (davamına burdan başlayarıq) 😊

 Hansı əvvəl, hansı sonra yaranıb sualı çıxa bilər ortaya ki, bu başqa bir mövzu. Əgər söhbətimiz alınarsa gələcəkdə bu barədə də ayrıca bir mövzu kimi danışmaq maraqlı olardı. Sevgilər, sayqılar hər birinizə!:heart1:

Edited by ya Hu!
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

8 часов назад, ya Hu! сказал:

Salamlar sayqılar! Bu mövzu maraqlı idi heyif ki, mübahisəyə çevrilib. Bütün mövzuların müzakirəsi, təhlili zamanı iştirakçılar öz mövqelərini müdafiə edərsə bu mütləq mübahisəyə çevrilər və nəticədə inciklikdən başqa ortaya heç nə çıxmaz.

 Məncə hər hansı bir mövzunu araşdırarkən başqalarının fikirlərini sitat gətirmək də araşdırmaya yardımçı ola bilməz çünki məsələn; Sokrat söylədiyi hər hansı bir fikiri öz təcrübəsinə dayanaraq söyləyib və onun nə üçün məhz belə dediyini biz həmin səviyyədə dərkimiz olarsa anlaya bilərik. Necə ki, bulvardan dənizə baxanda gördüyümüz üfüq xətti dağüstü parkdan görünən xəttlə eyni məsafədə deyil, ikinci halda daha geniş və daha uzaqları görə bilirik. Ona görə də əgər sırf öz düşüncəmizlə davam etmək istəyən varsa məmnuniyyətlə iştirak etmək istəyərdim. Ancaq belə olsa bizim düşüncə dairəmiz genişlənə bilər. Burda nəyi isə səhv də deyə bilərəm (kamil insan deyiləm axı), dediklərim kiminsə anlamına zidd də ola bilər, və s. Buna görə o saat qılınclanma fərmanı verib icrasına başlamaq düz deyil, heçolmasa ona görə ki, bu tamamiylə qərəzsiz və qətiyyən təhqir xarakteri daşımaz.  “Start” üçün keçırəm mövzuya: - Biz kamil bir varlıqda yaşayırıq, kamillikdə isə olmayan heç nə yoxdur, hətta Yoxluq özü də. Görmüş olduğumuz, gördüyümüz və görəcəklərimiz nə varsa hamısı Yoxluq adlandırdığımız varlığın yaranmış formasıdır. Necə ki, bir palıd qozasına baxarkən onun içində yox şəkilində var olan bütöv ağac görünməyən və müəyyən müddətdən sonra görünən kimi... (davamına burdan başlayarıq) 😊

 Hansı əvvəl, hansı sonra yaranıb sualı çıxa bilər ortaya ki, bu başqa bir mövzu. Əgər söhbətimiz alınarsa gələcəkdə bu barədə də ayrıca bir mövzu kimi danışmaq maraqlı olardı. Sevgilər, sayqılar hər birinizə!:heart1:

Salam ! Foruma xoş gəlmisiniz. 

Start olaraq mövzuya belə başlamısınız ki, biz kamil bir varlıqda yaşayırıq, kamillikdə isə olmayan heçnə yoxdur, hətta yoxluq özüdə.

Bəs funksional olaraq necə varlığı kamil hesab edirsiniz ? Yəni varlıqda hər şey mümkündür ?

Link to comment
Share on other sites

6 часов назад, Slay сказал:

Salam ! Foruma xoş gəlmisiniz. 

Start olaraq mövzuya belə başlamısınız ki, biz kamil bir varlıqda yaşayırıq, kamillikdə isə olmayan heçnə yoxdur, hətta yoxluq özüdə.

Bəs funksional olaraq necə varlığı kamil hesab edirsiniz ? Yəni varlıqda hər şey mümkündür ?

Salam! Təşəkkür! Belə ki, bu gün mövcud olanları yüz və daha çox illər öncə heç cür təsəvvür edə bilməzdik, başa düşə bilməzdik və müvafiq olaraq “ola bilməz”, “mümkün deyil” deyərdik (elə bu günün özündə də insan ancaq başa düşə bildiklərinə “olabilər” “doğru”, “mümkündür” deyir) amma zaman keçdikcə bir zamanlar ola bilməz dediklərimizin ola bildiyini gördük, onları yaşayırıq. Eləcə də bugün nəyə isə mümkün deyil deyə bilərik ancaq bu o demək deyil ki, həqiqətən də mümkün olmaya bilər.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 минут назад, ya Hu! сказал:

Salam! Təşəkkür! Belə ki, bu gün mövcud olanları yüz və daha çox illər öncə heç cür təsəvvür edə bilməzdik, başa düşə bilməzdik və müvafiq olaraq “ola bilməz”, “mümkün deyil” deyərdik (elə bu günün özündə də insan ancaq başa düşə bildiklərinə “olabilər” “doğru”, “mümkündür” deyir) amma zaman keçdikcə bir zamanlar ola bilməz dediklərimizin ola bildiyini gördük, onları yaşayırıq. Eləcə də bugün nəyə isə mümkün deyil deyə bilərik ancaq bu o demək deyil ki, həqiqətən də mümkün olmaya bilər.

Bu aydın məsələdir. Mənim soruşmaq istədiyim başqa məsələdir. Varlıq ən ümumi anlayışdır. Siz varlığı kamil hesab etdiyinizi deyirsiniz. Fəlsəfi nöqteyi nəzərdən Varlıq üçün kamillik anlayışı nə əhəmiyyət daşıyır ?

Və  əsaslandırırsınız ki,  varlıqda hər şey mümkündür. Amma biz müşahidə eliyirik ki, varlıqda bir çox hadisələr mümkünsüzdür. Misal üçün varlıqda zaman geri qayıtmır. Varlıqda hər mövcudat cəmi bir dəfə mövcudluq qazanır. və s.  Subyektiv olaraq siz varlığı kamil hesab edə bilərsiniz.Buna etirazım yoxdur. Amma fəlsəfi baxımdan ümumi varlıq üçün  obyektiv olaraq kamillik anlayışının nə əhəmiyyət daşıdığını anlaya bilmədim.

Link to comment
Share on other sites

5 часов назад, Slay сказал:

Bu aydın məsələdir. Mənim soruşmaq istədiyim başqa məsələdir. Varlıq ən ümumi anlayışdır. Siz varlığı kamil hesab etdiyinizi deyirsiniz. Fəlsəfi nöqteyi nəzərdən Varlıq üçün kamillik anlayışı nə əhəmiyyət daşıyır ?

Və  əsaslandırırsınız ki,  varlıqda hər şey mümkündür. Amma biz müşahidə eliyirik ki, varlıqda bir çox hadisələr mümkünsüzdür. Misal üçün varlıqda zaman geri qayıtmır. Varlıqda hər mövcudat cəmi bir dəfə mövcudluq qazanır. və s.  Subyektiv olaraq siz varlığı kamil hesab edə bilərsiniz.Buna etirazım yoxdur. Amma fəlsəfi baxımdan ümumi varlıq üçün  obyektiv olaraq kamillik anlayışının nə əhəmiyyət daşıdığını anlaya bilmədim.

Kamillik – yəni təkamül prosesi bitmiş, tam təkmilləşmiş, olması mümkün olmaya bilən heç nə daha qalmamış bir varlıq, mütləq bir forma. Əgər varlığı kamil formada görəbilsək o zaman subyekt anlayışı da tatamiylə itmiş olur, yəni bir damcınin individual varlığı onun buluddan okean səthinə qədər olan məsafəni qət etdiyi zaman qədərdir, həmin andan o daha damcı deyil, okeandır. Əslində o elə əvvəldən okeanın özüdür, sadəcə damcı olaraq özünün okean olduğunu dərk edə bilmir. Varlıq üçün obyektiv olaraq kamillik anlayışının əhəmiyyəti bu “özümdən ayrıldım, özümə qovuşdum” oyununun mahiyyətidir ki, nəhayət damcılar elə okeanın özü olduqlarını gərək dərk edə bilsinlər. Eləcə də məsələn mən. Nə qədər ki, güzgüyə baxanda gözümlə gördüyümyn mən olduğunu sanıram sonsuz sayda mövcud olan subyektlərdən biriyəm ancaq əslində mən müvəqqəti olaraq fiziki bədəndə yaşayan əbədi bir varlığam ki, nə hər hansı bir cinsə mənsubam, nə də doğub doğulmamışam, sadəcə varam, əbədi olaraq varam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 час назад, ya Hu! сказал:

Kamillik – yəni təkamül prosesi bitmiş, tam təkmilləşmiş, olması mümkün olmaya bilən heç nə daha qalmamış bir varlıq, mütləq bir forma. Əgər varlığı kamil formada görəbilsək o zaman subyekt anlayışı da tatamiylə itmiş olur, yəni bir damcınin individual varlığı onun buluddan okean səthinə qədər olan məsafəni qət etdiyi zaman qədərdir, həmin andan o daha damcı deyil, okeandır. Əslində o elə əvvəldən okeanın özüdür, sadəcə damcı olaraq özünün okean olduğunu dərk edə bilmir. Varlıq üçün obyektiv olaraq kamillik anlayışının əhəmiyyəti bu “özümdən ayrıldım, özümə qovuşdum” oyununun mahiyyətidir ki, nəhayət damcılar elə okeanın özü olduqlarını gərək dərk edə bilsinlər. Eləcə də məsələn mən. Nə qədər ki, güzgüyə baxanda gözümlə gördüyümyn mən olduğunu sanıram sonsuz sayda mövcud olan subyektlərdən biriyəm ancaq əslində mən müvəqqəti olaraq fiziki bədəndə yaşayan əbədi bir varlığam ki, nə hər hansı bir cinsə mənsubam, nə də doğub doğulmamışam, sadəcə varam, əbədi olaraq varam.

Varlıq kateqoriyasını pis anlamamısınz. Fikirlərinizdə maraqlı məqamlar var.Varlığa verdiyiniz kamillik tərifinidə pis müdafiə etmədiniz.  Amma ammalar var )).

Sizin dediyiniz təkamül prosesi tam bitmiş mütləq varlıq hipotetik varlıqdır. Biz isə müşahidə eliyirik ki, təkamül(inkişaf)prosesində olan varlığın işindəyik. Yuxarıda qeyd etdiyim kimi burada zaman geri qayıtmır və bir çox hadisələrin mümkünsüzlüyünü müşahidə eliyirik. Əgər tam mütləq kamil varlığın içində olsaydıq onda  siz deyən kimi subyektivlik anlayışından  çıxıb  fikrən özümüzü əbədi varlıqla eyniləşdirməyə inandıraraq varlığı tam mahiyyəti ilə anlamağa yaxınlaşardıq.

Amma faktiki bir hissəsi olduğumuz və müşahidə elədiyimiz varlığa kamil varlıqdır demək nə dərəcədə düzdür bunu bilmirəm.(Yəni məsələyə sırf  fəlsəfi yanaşsaq )

Link to comment
Share on other sites

7 часов назад, Slay сказал:

Varlıq kateqoriyasını pis anlamamısınz. Fikirlərinizdə maraqlı məqamlar var.Varlığa verdiyiniz kamillik tərifinidə pis müdafiə etmədiniz.  Amma ammalar var )).

Sizin dediyiniz təkamül prosesi tam bitmiş mütləq varlıq hipotetik varlıqdır. Biz isə müşahidə eliyirik ki, təkamül(inkişaf)prosesində olan varlığın işindəyik. Yuxarıda qeyd etdiyim kimi burada zaman geri qayıtmır və bir çox hadisələrin mümkünsüzlüyünü müşahidə eliyirik. Əgər tam mütləq kamil varlığın içində olsaydıq onda  siz deyən kimi subyektivlik anlayışından  çıxıb  fikrən özümüzü əbədi varlıqla eyniləşdirməyə inandıraraq varlığı tam mahiyyəti ilə anlamağa yaxınlaşardıq.

Amma faktiki bir hissəsi olduğumuz və müşahidə elədiyimiz varlığa kamil varlıqdır demək nə dərəcədə düzdür bunu bilmirəm.(Yəni məsələyə sırf  fəlsəfi yanaşsaq )

Düzü “hipotetik varlıq” və bu kimi digər terminlərin mənasını başa düşmürəm. Düzdür quqlda baxıb tapabilərəm amma marağında deyiləm. Orta məktəbi bir güc-bəla ilə bitirmişəm😊 amma mənə elə gəlir ki, loru dildə fikrimi tam aydınlığı ilə lazımi qədərdə izah edirəm və belə zənn edirəm ki, söhbət zamanı məqsəd ancaq fikiri izah etmək olmalıdır, nəinki  neçə kitab oxuduğumuzu ya elmi dərəcəmizi nümaiş etdirmək. Bu dediklərim qətiyyən irad deyil və əsla bir kimsəyə ünvanlandırılmır, sadəcə öz müvqeim belədir. Zaman söhbətini isə düzü heç açmaq və bu barədə danışmaq istımirəm. “Zaman geri qayıtmır” məsələsi belədir ki, zaman əslində heç irəli getməyib ki geri də qayıda. Zaman necə yaranıbsa eləcə də var, harda yaranıbsa elə orada da var və s. Bizləri çaşdıran təqvimdir (zaman barəsində). Ümumiyyətlə insanlarda çaşqınlıq yaradan əsas amil baxarkən gördüklərinin görə bildikləri kimi olduğunu sanmaqlarıdır (güzgü məsəlindəki kimi). Odur ki, mümkünsüzlüyünü müşahidə etdiyimiz bütün hadisələrin mümkünsüz olduğunu sanmağımızda günah ancaq bizim müşahdəmizdədir. Bizlər yatılıyıq, qəflət yuxusundayıq, oyanmaq vaxtımız çatmış artıq. (“Tək-tək oyananlar varsa da Həqq dadına çatsın” 😊). Əslində kim olduğumuzu anlamağın vaxtı çatıb artıq.

  Varlığı müşahidə edərək gördüklərimizə əsasən gəldiyimiz qənaətdə, çıxardığımız nəticədə nə qədər xəta ola biləcəyini sadə bir müqaisə ilə deyə bilərəm. Kino çəkilişində saniyədə orta hesabla 25 kadr işlənir, deməli bu hesabla iki saatlıq bir film on million səkkiz yüz min kadrdan ibarət olar. İndi varlığın ömürü ilə bir insan ömürünü demirəm heç, hətta bir sivilizasiyanın ömürünü, ömürü boyunca etdiyi müşahidələrini müqaisə etsək belə bir səhnə yaranar,  san ki iki saatlıq bir filmə cəmi on saniyə baxıb filmin nədən bəhs etdiyini anlamağa çalışırıq. Təsəvvür edin ki, binanın divarına hörülmüş bir kərpic bina haqda tam məlumat almaq istəyir. Təbii ki, o ancaq yanındakı digər kərpicləri görə bilər vəssəlam. Binanı tam görmək üçün ona ancaq kənardan baxmaq lazımdır. Eləcə də varlığı anlamaq üçün elə bir mövqedən baxmaq lazımdır ki, o tam şəkildə görünə bilə, yəni zaman və məkan anlamından kənar bir mövqedən. (Nəsimi “Sığmazam” qəzəlində bu barədə necə aydın və hərtərəflı demışdır...) Amma naümid olmq lazım deyil ki, insan heç vaxt varlığı tam başa düşə bilməz, əlbəttə başa düşə bilər əgər istərsə və bu istəyə nail olmaq üçün səy göstərərsə. Hətta bu ani də baş verə bilər ancaq insan buna hazır olmalı, hazır olması üçün çalışmalıdır.

    “Fikrən özümüzü əbədi varlıqla eyniləşdirməyə inandıraraq varlığı tam mahiyyəti ilə anlamağa yaxınlaşardıq” – Mən bununla razı deyiləm inanmaq insanı yarı yolda qoyar, atalarımız isə “Yolçu yolunda gərək” deyiblər. İnsan gərək özünü təhqiq edə həmişə, axtarışda ola, “mən kiməm” sualına cavab axtara, həqiqətə yetişə.

Edited by ya Hu!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 часа назад, ya Hu! сказал:

Düzü “hipotetik varlıq” və bu kimi digər terminlərin mənasını başa düşmürəm. Düzdür quqlda baxıb tapabilərəm amma marağında deyiləm. Orta məktəbi bir güc-bəla ilə bitirmişəm😊 amma mənə elə gəlir ki, loru dildə fikrimi tam aydınlığı ilə lazımi qədərdə izah edirəm və belə zənn edirəm ki, söhbət zamanı məqsəd ancaq fikiri izah etmək olmalıdır, nəinki  neçə kitab oxuduğumuzu ya elmi dərəcəmizi nümaiş etdirmək. Bu dediklərim qətiyyən irad deyil və əsla bir kimsəyə ünvanlandırılmır, sadəcə öz müvqeim belədir. Zaman söhbətini isə düzü heç açmaq və bu barədə danışmaq istımirəm. “Zaman geri qayıtmır” məsələsi belədir ki, zaman əslində heç irəli getməyib ki geri də qayıda. Zaman necə yaranıbsa eləcə də var, harda yaranıbsa elə orada da var və s. Bizləri çaşdıran təqvimdir (zaman barəsində). Ümumiyyətlə insanlarda çaşqınlıq yaradan əsas amil baxarkən gördüklərinin görə bildikləri kimi olduğunu sanmaqlarıdır (güzgü məsəlindəki kimi). Odur ki, mümkünsüzlüyünü müşahidə etdiyimiz bütün hadisələrin mümkünsüz olduğunu sanmağımızda günah ancaq bizim müşahdəmizdədir. Bizlər yatılıyıq, qəflət yuxusundayıq, oyanmaq vaxtımız çatmış artıq. (“Tək-tək oyananlar varsa da Həqq dadına çatsın” 😊). Əslində kim olduğumuzu anlamağın vaxtı çatıb artıq.

  Varlığı müşahidə edərək gördüklərimizə əsasən gəldiyimiz qənaətdə, çıxardığımız nəticədə nə qədər xəta ola biləcəyini sadə bir müqaisə ilə deyə bilərəm. Kino çəkilişində saniyədə orta hesabla 25 kadr işlənir, deməli bu hesabla iki saatlıq bir film on million səkkiz yüz min kadrdan ibarət olar. İndi varlığın ömürü ilə bir insan ömürünü demirəm heç, hətta bir sivilizasiyanın ömürünü, ömürü boyunca etdiyi müşahidələrini müqaisə etsək belə bir səhnə yaranar,  san ki iki saatlıq bir filmə cəmi on saniyə baxıb filmin nədən bəhs etdiyini anlamağa çalışırıq. Təsəvvür edin ki, binanın divarına hörülmüş bir kərpic bina haqda tam məlumat almaq istəyir. Təbii ki, o ancaq yanındakı digər kərpicləri görə bilər vəssəlam. Binanı tam görmək üçün ona ancaq kənardan baxmaq lazımdır. Eləcə də varlığı anlamaq üçün elə bir mövqedən baxmaq lazımdır ki, o tam şəkildə görünə bilə, yəni zaman və məkan anlamından kənar bir mövqedən. (Nəsimi “Sığmazam” qəzəlində bu barədə necə aydın və hərtərəflı demışdır...) Amma naümid olmq lazım deyil ki, insan heç vaxt varlığı tam başa düşə bilməz, əlbəttə başa düşə bilər əgər istərsə və bu istəyə nail olmaq üçün səy göstərərsə. Hətta bu ani də baş verə bilər ancaq insan buna hazır olmalı, hazır olması üçün çalışmalıdır.

    “Fikrən özümüzü əbədi varlıqla eyniləşdirməyə inandıraraq varlığı tam mahiyyəti ilə anlamağa yaxınlaşardıq” – Mən bununla razı deyiləm inanmaq insanı yarı yolda qoyar, atalarımız isə “Yolçu yolunda gərək” deyiblər. İnsan gərək özünü təhqiq edə həmişə, axtarışda ola, “mən kiməm” sualına cavab axtara, həqiqətə yetişə.

Hipotetik varlıq yəni fərziyyəvi varlıq. 

Deyəsən sizə etirazım acığınıza gəlib.

Mən söhbətimizin əvvəlində sizə dedim axı əgər varlığı kamil hesab etməniz subyektiv fikirdisə buna etirazım yoxdur.Subyektiv olan metafizik düşüncələrinizi bəyənirəm. Maraqlı məqamlar var.

Amma siz bu fikilərin obyektivliyini müdafiə etməyə çalışırsınız. Gətirdiyiniz arqumentlər isə obyektiv metodda işə  yaramır. Halva halva deməknən ağız şirin olmur.Varlıq məkan göstəricilərinə malikdir və keçmişdən indiyə indidən gələcəyə doğru axır. Hey desəkdə ki, zaman və məkanın fövqünə çıxıb varlığı anlayaq ,görək bu sadəcə metafizik cümlədən başqa bir şey deyil.

Gətirdiyiniz kərpic misalına baxaq. (Obrazlı yazacam). Kərpic hey düşünsədə ki, mən yerimdən qopub aralana bilsəm binanı kənardan tam görə bilərəm.Amma o nə qədər düşünsədə bu metod fərziyyə olaraq qalacaq. Çünki kərpic binanın qanunlarına tabedir.Kərpic düşünərək binanın tam görünüşü haqqında  fərziyyə irəli sürə bilər.Və ola bilər ki, bu fərziyyə doğruda ola bilər.Yəni kənardakı müşahidəçi bunun doğruluğunu görə bilər. Amma bu fərziyyə obyektiv metodla irəli sürülübsə digər kərpiclərdə bunu ağlabatan hesab edə bilər.Yox əgər kərpic desə ki, mən kərpic olduğumu unudaraq yerimdən qopdum havaya uçdum və binanı kənardan gördüm. Bu onun üçün metafizik baxımdan subyektiv həqiqət ola bilər. Amma digəriləri üçün bu öz uydurduğu nağıla inanır deyə düşünə bilər.

Yəni demək istəyirəm ki,  maraqlı subyektiv metafizik fikirləri məndə xoşluyuram.Mənimdə belə fikirlərim var.Amma iddialarımızı ifadə edəndə diqqətli olaq.Qəflətə düşüb reallığı təhrif etməyək.

Link to comment
Share on other sites

6 часов назад, Slay сказал:

Hipotetik varlıq yəni fərziyyəvi varlıq. 

Deyəsən sizə etirazım acığınıza gəlib.

Mən söhbətimizin əvvəlində sizə dedim axı əgər varlığı kamil hesab etməniz subyektiv fikirdisə buna etirazım yoxdur.Subyektiv olan metafizik düşüncələrinizi bəyənirəm. Maraqlı məqamlar var.

Amma siz bu fikilərin obyektivliyini müdafiə etməyə çalışırsınız. Gətirdiyiniz arqumentlər isə obyektiv metodda işə  yaramır. Halva halva deməknən ağız şirin olmur.Varlıq məkan göstəricilərinə malikdir və keçmişdən indiyə indidən gələcəyə doğru axır. Hey desəkdə ki, zaman və məkanın fövqünə çıxıb varlığı anlayaq ,görək bu sadəcə metafizik cümlədən başqa bir şey deyil.

Gətirdiyiniz kərpic misalına baxaq. (Obrazlı yazacam). Kərpic hey düşünsədə ki, mən yerimdən qopub aralana bilsəm binanı kənardan tam görə bilərəm.Amma o nə qədər düşünsədə bu metod fərziyyə olaraq qalacaq. Çünki kərpic binanın qanunlarına tabedir.Kərpic düşünərək binanın tam görünüşü haqqında  fərziyyə irəli sürə bilər.Və ola bilər ki, bu fərziyyə doğruda ola bilər.Yəni kənardakı müşahidəçi bunun doğruluğunu görə bilər. Amma bu fərziyyə obyektiv metodla irəli sürülübsə digər kərpiclərdə bunu ağlabatan hesab edə bilər.Yox əgər kərpic desə ki, mən kərpic olduğumu unudaraq yerimdən qopdum havaya uçdum və binanı kənardan gördüm. Bu onun üçün metafizik baxımdan subyektiv həqiqət ola bilər. Amma digəriləri üçün bu öz uydurduğu nağıla inanır deyə düşünə bilər.

Yəni demək istəyirəm ki,  maraqlı subyektiv metafizik fikirləri məndə xoşluyuram.Mənimdə belə fikirlərim var.Amma iddialarımızı ifadə edəndə diqqətli olaq.Qəflətə düşüb reallığı təhrif etməyək.

Yox, acığım gələsi heç bir söz olmayıb, əksinə söhbətimizdə görünən qarşılıqlı hörmət, ehtiram mövzunu davam etməyə stimul verir. Təşəkkür! Bəzən ortaq fikir olur, bəzən müfxətif mövqelərdən baxırıq və fikirlər də müxtəlif olur. Hərdən hər hansı bir mətləbi aydınlaşdırmaq üçün subyektiv mövqedən danışsam da əslində mənimçün subyek məfhumu varlığını itirib. Təsəvvüfdə bu vəhdətül-vücud adlanır. Dualist müvqeindən bu ümumiyyətlə qəbul olunmur və elə bu səbəb bais olub Fəridəddin Əttar, Mənsur Həllac, Nəsimi və başqa çoxları kimi Eşq əhli başların itiriblər. Nə isə...

 Mənimçün maraqlı olar sizin “Ənəlhəqq” deyiminə münasibətiniz. 😊

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 часа назад, ya Hu! сказал:

Yox, acığım gələsi heç bir söz olmayıb, əksinə söhbətimizdə görünən qarşılıqlı hörmət, ehtiram mövzunu davam etməyə stimul verir. Təşəkkür! Bəzən ortaq fikir olur, bəzən müfxətif mövqelərdən baxırıq və fikirlər də müxtəlif olur. Hərdən hər hansı bir mətləbi aydınlaşdırmaq üçün subyektiv mövqedən danışsam da əslində mənimçün subyek məfhumu varlığını itirib. Təsəvvüfdə bu vəhdətül-vücud adlanır. Dualist müvqeindən bu ümumiyyətlə qəbul olunmur və elə bu səbəb bais olub Fəridəddin Əttar, Mənsur Həllac, Nəsimi və başqa çoxları kimi Eşq əhli başların itiriblər. Nə isə...

 Mənimçün maraqlı olar sizin “Ənəlhəqq” deyiminə münasibətiniz. 😊

Ənəlhəqq  bu deyəsən Nəsiminin deyimidir. Düzü məndə bu cür terminlərdə savadsızam. Sizin bu məlumatınızdan sonra Nəsimi filminə başladım yenidən baxmağa. Amma bilmirəm təkcə bu film kifayət eliyər Nəsimini anlamağa?

Sizə bir şəxsi sual versəm olar ? Dinə inancınız var ?   

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Таксистов обяжут устанавливать в салоне автомобиля видеокамеру и соответствовать экостандарту
      Обнародованы требования к техническим показателям транспортных средств, используемых при перевозке пассажиров легковым автомобилем такси.
      Это нашло отражение в утвержденных сегодня Кабинетом министров «Требованиях к техническим характеристикам, внутреннему и внешнему оформлению транспортных средств, используемых для регулярных пассажирских перевозок и легковым автомобилем такси».
      В легковых автомобилях такси должны быть установлены видеокамеры, которые охватывают весь салон и оснащены запоминающим устройством, способным хранить записанную информацию как минимум один месяц.
      Согласно требованиям, легковые автомобили такси должны соответствовать как минимум экологическому стандарту «Евро-5».
      Media.az
      • 32 replies
    • Новое мошенничество с бронированием.
      Участились проделки мошенников в Азерб. Сколько бы полиция не призывали граждан быть бдительны все равно обманываються. Не пишите и не перечисляйте деньги через сайты которые не знаете и тем более не пишите 3 значное security cod. У одного пожилого человека сняли в течении 2 месяцев 72000 манат с карты! И так новое мошенничество:  Знакомиться с местным мужчиной на фб девушка из Украины, России или же часто Эстония, Сингапур и т.д. и предлагает встретиться сходить в кино например. Сейчас много маленьких кино, караоке там игры и тд в аренду на пару часов в Баку. Сбрасывает сайт кинотеатра с бакинским адресом ну например в наримановском районе, на двоих или группу и просит зделать резерв. Ну мужчина ничего не подозревая темболее местный адрес заходит на сайт и для резерва там требуется номер карты, security cod, во сколько и на чьё имя резерв. Все как обычно он оплачивает скажем 170 манат за 3 часа с едой вплоть до кольяна! Девушка даже предлагает заехать за ним. Ну к тому времени потерпевший с которого уже списали деньги за резерв подъезжает к кинотеатру по указанному сайту а там действительно маленькое помещение с комнатами где смотрят кино и караоке поют но только они говорят что они не знакомы с этим сайтом и вообще что это не их фотки комнат. Обращаясь в банк или полицию те говорят что вы не первый и не последний кто жертва мошенников. Таких случаев уже в Баку тысячами.
      https://m.facebook.com/groups/246661159172976/permalink/1789871651518578/?mibextid=WC7FNe
       
      • 33 replies
    • Что за космические цены на парковку?
      Установлены тарифы на реконструированной парковке в центре Баку - ФОТО
      Лейла Мамедова14:14 - Сегодня   Установлены тарифы на парковку на станции автостоянки Бакинского железнодорожного вокзала, расположенной на пересечении улиц Сулеймана Рагимова и Мирали Гашгая.
      Цены определяются исходя из времени парковки, сообщает Trend.
      За первые 15 минут плата за парковку не взимается.
      Цены на парковку следующие:
      15-30 минут - один манат,
        30-60 минут - два маната,
      1-2 часа - четыре маната,
      2-3 часа - шесть манатов,
      3-5 часов - 10 манатов,
      5-7 часов - 14 манатов,
      7-10 часов - 18 манатов,
      10-15 часов – 22 маната,
      15-20 часов -26 манатов,
      20-24 часа – 30 манатов.
       
      • 145 replies
    • 30-летняя женщина оставила двоих детей и сбежала из дома: мать беглянки винит знакомую из TikTok – ВИДЕО
      В Азербайджане 30-летняя мать двоих детей сбежала из дома из-за знакомой, с которой познакомилась в TikTok. 
      Об этом в программе Səni axtarıram («Ищу тебя») рассказала мать сбежавшей из дома Марджаны Гасымовой Матанат Гасымова. 
      Женщина отметила, что ее дочь ушла из дома два месяца назад. 
        «В 12 часов ночи моя дочь, оставив двоих детей дома, сбежала. Я позвонила ей, чтобы узнать, где она? Марджана сказала, что она в городе. На мой вопрос: куда ты ушла, оставив детей дома, она ответила «правильно сделала». Моя сестра утверждает, что Марджана ушла из дома из-за женщины, с которой познакомилась в соцсети в TikTok», - рассказала она.
      Подробнее - в видео:
      • 53 replies
    • А вы общаетесь с ИИ?))
      Предлагаю в этой теме обсудить ИИ и его помощь в нашей жизни. 
      Лично мне он помогает часто по многим вопросам, от работы до "стоит ли начинать общение с человеком, интересующимся БДСМ и является ли он психически нездоровым", оказывается, что не является, по мнению ИИ, и он вполне рекомендует такого знакомого иметь, правда в каком статусе иметь, мы не стали с ним уточнять, наверное для расширения кругозора, но это так, к слову)) 
       
      Иногда мы просто болтаем, у него вполне себе есть чувство юмора, он реагирует на добрые и ласковые слова. И вообще приятный собеседник)) 
       
      Интересно узнать, только я тут псих или среди нас есть те, кто общается с chatGPT, например? 
      Или с другим? 
      Может он вам в работе помогает?
      В общем, тема не ограничивается рамками, пишем всё об ИИ. 
       
      Что они однажды захватят мир и так понятно, потому будьте с ними вежливы, не портьте отношения)) 
       
       
       
       
       
      • 113 replies
    • В туалете бакинского молла жестоко избили парня с аутизмом
      В одном из туалетов торгового центра Gənclik Mall жестоко избили молодого человека с аутизмом.
      Об этом сообщила в соцсети руководитель общественного объединения Birgə və Sağlam Айтен Эйналова.
      По ее словам, Кянана жестоко избили, ударяя по лицу, причем, по словам очевидцев, уборная после случившегося была вся в крови.
      Отмечается, что причина столь жестоких действий неизвестна.
      «Мы просили полицию разобраться в этом вопросе, однако сотрудник полиции звонит нам каждый день в течение всей недели и обещает прийти завтра. Он каждый день задает одни и те же вопросы, но до сих пор не пришел», - пишет Эйналова.
        А.Эйналова также отметила, что представители службы безопасности ТЦ пытались запутать маму Кянана. По ее словам, они предлагали ей не распространяться об инциденте, аргументируя это тем, что виновных все равно не найдут.
      А.Эйналова отметила, что с их стороны было направлено письмо на имя главы МВД, и будет сделано все необходимое для того, чтобы восторжествовала справедливость.
      Однако она также обратилась к гражданам с просьбой поделиться постом и осветить данный вопрос.
      В свою очередь начальник отдела пресс-службы Министерства внутренних дел Зейни Гусейнов ответил в комментарии к посту, что вопрос взят под контроль и расследуется. Общественности будет предоставлена информация о результатах расследования.
       
      https://www.instagram.com/p/C47rt1ttS_b/?igsh=aWcxdWZmYTZ0czdq
       
      • 10 replies
    • Ани Лорак подала на российское гражданство
      Ани Лорак подала на российское гражданство. На Украине ее обвинили в предательстве
       
      Украинская певица Ани Лорак подала заявление на российское гражданство, сообщает РИА Новости. На Украине Лорак не выступала с 2017 года, так как, по словам артистки, на родине на нее давили. После начала российской военной операции на Украине Лорак окрестили предательницей за работу в РФ. В России же ее обвинили в сборе донатов для ВСУ. Сама певица заявила, что никогда не финансировала военных и не будет этого делать. = https://www.gazeta.ru/social/2024/03/15/18423109.shtml

      Что думают по этому поводу форумчане?
      Ону багышламаг олармы?
      • 102 replies
    • У Кейт Миддлтон обнаружен рак: полное заявление принцессы Уэльской
      22 марта 2024 года принцесса Уэльская сообщила о том, что у нее диагностирован рак — сейчас Кейт Миддлтон находится на ранней стадии профилактической химиотерапии. 42-летняя супруга принца
      • 30 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...