Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Təsadüflər Varmıdır?


Igolka

Recommended Posts

Şüur planlı şəkildə işləmir, şüurun işləmə mexanizmi qəliz və təsadüfüdür. Onun dünyanı dərk etməsi aldığı məlumatlara keçmişinə və fiziki xassələrinə əsaslanır.

 

Təbiətdə qanunauyğunluq var, bu olmasa idi təbiətdə olmazdı, amma primitiv riyaziyyatla ölçə bilməzsiniz,  təbiətdə gedən prosesslərdə təsadüflər o qədər böyükdür ki, hesablama ancaq sonsuzluqla izzah oluna bilər. Məsəl üçün, vulkan puskürdükdə cıxacaq lavanın miqdarını onun milyon illər ərzində neçə dəfə baş verməsi harda quruyub hansı formada dağ yaradacağı riyaziyyar üçün belə əlçatmazdır.

 

İnsanın doğulması və dünyaya gəlməsi də bu qədər qəliz və təsadüfü prosessdir. Onun hansı genlərin təsirinə daha cox məruz qalacağı simasının quruluşu hər bir orqanı təbiət qanunauyğunluğu çərçivəsində təsadüf nəticəsində yaranır., məhz bu səbəbdən insanlar bir birini təkrarlamır.

Təsadüflə qanunauyğunluğu səhv salmaq lazım deyil. Qanunauyğunluq heç də təsadüfləri inkar etmir. 

Əla və maraqlı bir şərh...)

 

Deməli fikirlərinizdən belə nəticə çıxır ki, həm təsadüf həmdə qanunauyğunluq deyilən bir şey var...Bunlar ayr-ayri şeylərdir...

Bəs onda nə üçün deyirsiniz ki, həyat və süur sırf təsadüfdür...?

Belə demək düzgün olmazmı həyat qanunauyğunluğdan və təsadüfdən yaranıb...?

Link to comment
Share on other sites

Belə demək düzgün olmazmı həyat qanunauyğunluğdan və təsadüfdən yaranıb...?

Təsadüf fikirləşdikdə kainatın başlanğıcını yox prosesslərə nəzər salmaq lazımdır, İnsanlar Kainatın yaranması və başlanğıcı və ya sonunu bilmirlər buna şahid olmayıblar. Başlanğıc və ya son dinin insanlara təbliğ etdiyi məhdud və məntiqsiz anlayışlarıdır. Çünki, insan ancaq bu çərçivədə bunu qəbul edə bilir.

 

Bizi əhatə edən hər bir şey şübhəsiz təasdüf nəticəsində yaranıb. Amma bu təsadüf heç də cox insanın məhdud çərçivədə qeyd etdiyi təsadüf deyil.  

Təsadüf həyatın və kainatın başlanğıcını izzah etmir., Biz sadəcə olaraq prosesslərin təsadüf nəticəsində baş verdiyinin şahidiyik. 

Təsadüflər nə isə yaratmır., Kainatın qanunlarından kənara cıxmır. Çıxdıqda isə həmin şeylər normal sayılmır., funksional olmur.

Sadəcə olaraq kainatın qanunauyğunluqları çərçivəsində hər bir prosess davam edir və hər bir mövcudluq təsadüf şəklində formalaşır. 

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Təsadüf fikirləşdikdə kainatın başlanğıcını yox prosesslərə nəzər salmaq lazımdır, İnsanlar Kainatın yaranması və başlanğıcı və ya sonunu bilmirlər buna şahid olmayıblar. Başlanğıc və ya son dinin insanlara təbliğ etdiyi məhdud və məntiqsiz anlayışlarıdır. Çünki, insan ancaq bu çərçivədə bunu qəbul edə bilir.

 

Bizi əhatə edən hər bir şey şübhəsiz təasdüf nəticəsində yaranıb. Amma bu təsadüf heç də cox insanın məhdud çərçivədə qeyd etdiyi təsadüf deyil.  

Təsadüf həyatın və kainatın başlanğıcını izzah etmir., Biz sadəcə olaraq prosesslərin təsadüf nəticəsində baş verdiyinin şahidiyik. 

Təsadüflər nə isə yaratmır., Kainatın qanunlarından kənara cıxmır. Çıxdıqda isə həmin şeylər normal sayılmır., funksional olmur.

Sadəcə olaraq kainatın qanunauyğunluqları çərçivəsində hər bir prosess davam edir və hər bir mövcudluq təsadüf şəklində formalaşır. 

Tutaq ki, mən bu gündən başlayıram fransız dili öyrənməyə...(heç bir ehtiyac və məqsəd olmadan)Bir-iki il əziyyətdən sonra ala-babat oyrənirəm...

Günlərin bir günü qabağıma bir fransız çıxır...Bu dili öyrəndiyim üçün mənə faydası olur ki, ünsiyyət qura bilirəm...İndi keçirəm sözümün canına...Sizin dediyinizə görə o fransızın mənimlə rastlaşması sırf təsadüfdür...Yəni ki, mən fransız dilini öyrəndiyimə görə qabağıma fransız çıxmayıb...Ola bilərdiki, mənim ömrümün axırına kimi fransızla rastlaşmazdım...Bu sırf təsadüfdür...

 

Plotophyte bax həmin bu məntiqlə siz həyatında təsadüfdən yarandığını izah edirsiniz...Mən isə deyirəm ki, o fransız mənə deyir ki, sənin qarşına mən ona görə çıxmışam ki, sən fransız dilini öyrəndin...

İndi kainatı təsəvvür edək...Zərrəciklərin çoxlu sayda toqquşmalarından sonra  sizin dediyiniz təsadüfdən bu həyat yaranır...Həyat fakt yaranıb...Bunu danmırsınız düzdü? Deməli  təsadüf senarisi həyat yaradıb...

 

Yenədə qayıdıram obrazlı izahha...Sual ondan ibarətdir ki, niyə mən fransız dilini öyrəndim?Çünki  bu dili öyrənmişəmsə sonsuz zaman miqyasında mütləq mən fransızla rastlaşacam...

Materiya teyxa imkandır...Bizim  həyatımızın yaranması üçün əvvəlcə onun hissələri səpələnmiş formada kainatda formalaşmalı idi...Sonra isə təsadüfən birləşib  həyat şəklinə düşməli idi...Əgər desən ki, o hissələrdə təsadüfən formalaşıb...Onda belə çıxır ki, bu təsadüf zənciri yalnız bu həyatın  yaranması senarisidir...

Hansısa bir zərrəciyin hərəkətini müşahidə edəndə deyirikki, nizamsız və təsadüfü hərəkətdir...Amma bəlkədə  zərrəcik gələcəkdə  hansısa bir həyatın formasını təşkil edən  hissədə öz yerini tutmaq üçün   ssenari üzrə hərəkətdədir...Amma bizə təsadüf görünür...

Link to comment
Share on other sites

 

İndi kainatı təsəvvür edək...Zərrəciklərin çoxlu sayda toqquşmalarından sonra  sizin dediyiniz təsadüfdən bu həyat yaranır...Həyat fakt yaranıb...Bunu danmırsınız düzdü? Deməli  təsadüf senarisi həyat yaradıb...

 

 

Materiya teyxa imkandır...Bizim  həyatımızın yaranması üçün əvvəlcə onun hissələri səpələnmiş formada kainatda formalaşmalı idi...Sonra isə təsadüfən birləşib  həyat şəklinə düşməli idi...Əgər desən ki, o hissələrdə təsadüfən formalaşıb...Onda belə çıxır ki, bu təsadüf zənciri yalnız bu həyatın  yaranması senarisidir...

Hansısa bir zərrəciyin hərəkətini müşahidə edəndə deyirikki, nizamsız və təsadüfü hərəkətdir...Amma bəlkədə  zərrəcik gələcəkdə  hansısa bir həyatın formasını təşkil edən  hissədə öz yerini tutmaq üçün   ssenari üzrə hərəkətdədir...Amma bizə təsadüf görünür...

 

Həyatın və ya kainatın yarandığını mən iddia etmirəm, bunu heç kim bilmir. Hətta başlanğıc anlayışı özü belə nisbidir. Kainat yaranmaya da bilər.

Başlanğıcı və sonu olmaya da bilər. Cox güman ki, belədir. Başlanğıc və yaranma həmçinin son avraamik nağıllardan irəli gəlmiş fərziyyədir. 

 

Nə üçün biz həyatı bütün zərrəciklərinin birləşdiyini və onların ayrılıqda yarandığını təsəvvür edirik. Bizim planet və canlılar çərçivəsində fikirləşirik. 

Mövcudluq bütün bununla müqaisə olunmayacaq səviyyədə daha genişdir, tükənməzdir, başlanğıcı və sonu yoxdur. Sadəcə vardır və labütdür.

 

Canlılar isə bizim planetin sadəcə olaraq ekosisteminin bir parçasıdır. Bu planetin materialından olan üzvi maddələr toplusudur. Kainat daxilində atom zərrəciyindən də kiçikdir və bu kiçiklik sonsuzluğa qədər davam edə bilər. 

 

Bütün kainatın planlaşdırılması və hər bir prosessin planlı yer alması isə loqikaya sığmayan fərziyyədir. Bunun reallıqla heç bir əlaqəsi yoxdur. Buna sübut isə gedən hər bir prosessin ardıcıl təsadüflərlə davam etməsidir. 

Link to comment
Share on other sites

Həyatın və ya kainatın yarandığını mən iddia etmirəm, bunu heç kim bilmir. Hətta başlanğıc anlayışı özü belə nisbidir. Kainat yaranmaya da bilər.

Başlanğıcı və sonu olmaya da bilər. Cox güman ki, belədir. Başlanğıc və yaranma həmçinin son avraamik nağıllardan irəli gəlmiş fərziyyədir. 

 

Nə üçün biz həyatı bütün zərrəciklərinin birləşdiyini və onların ayrılıqda yarandığını təsəvvür edirik. Bizim planet və canlılar çərçivəsində fikirləşirik.

Mövcudluq bütün bununla müqaisə olunmayacaq səviyyədə daha genişdir, tükənməzdir, başlanğıcı və sonu yoxdur. Sadəcə vardır və labütdür.

 

Canlılar isə bizim planetin sadəcə olaraq ekosisteminin bir parçasıdır. Bu planetin materialından olan üzvi maddələr toplusudur. Kainat daxilində atom zərrəciyindən də kiçikdir və bu kiçiklik sonsuzluğa qədər davam edə bilər. 

 

Bütün kainatın planlaşdırılması və hər bir prosessin planlı yer alması isə loqikaya sığmayan fərziyyədir. Bunun reallıqla heç bir əlaqəsi yoxdur. Buna sübut isə gedən hər bir prosessin ardıcıl təsadüflərlə davam etməsidir. 

Deməli dəqiq bilirsiniz ki, biz mövcudluq barəsində məhdud şüurla fikirləşirik...Çünki, bu şüur  planet və canlılar çərçivəsində mövcuddur...

Bəs sizin şüurunuz nədən təşkil olunub ki, mövcudluğun  sonu və başlanğıcı olmadığını ,labüt olduğunu dəqiq bilir?

Link to comment
Share on other sites

Əslində elə həyat özü bir təsadüfdür. Ətrafa nəzər salsaq heç bir şeyin təkrarlanmadığını, hər bir şeyin təsadüf nəticəsində yarandığını görə bilərik.

Məsəl üçün dağların ağacların, canlıların belə hətta molekulyar səviyyədə də fərqli olduğunu müşahidə etmək olar.  

Təsadüf olmayan təkrarlananlardır. Hadisələrdə də təsadüflər yerib alıb, təsadüflərin olması gələcəyi görməyə və hiss etməyə imkan vermir. 

 

Ferqli fikirleriniz diqqetimi chekdi,sanki her sheyi tesadufe baglayirsiniz.

 

Heyat ozu bir tesadufdur dedikde,nezerde tutdugunuz yeqin ki ele kainatdir.

Bele basha dushdum ki,siz tesaduflerin movcudlugunu tekrarolunmazliq ve ferqlilikle esaslandirirsiniz.O halda,bize ferqli gorune bilen her shey eslinde ele eyni deyil ki? Ferqli gorunsek de,materialimiz ki eynidir.) Ferqine varilmayan baglantinin ele bu ola bileceyi de mumkundur.Eger hech bir elaqe ve ya sebeb gormurukse,axi bu o demek deyil ki,o umumiyyetle yoxdur.

Link to comment
Share on other sites

Heyat tesaduflerle doludur ve bunlarin hec da hamisi evvelceden planlashdirilmish bir shey deyil. Her gun belke onlarca,yuzlerce tesadufle qarshilashiriq ve ekseriyyeti unudulub gedilir. Sadece hansi bir tesaduf ne ile elametdar bir sheyle yadda qalirsa onu yadda saxlayiriq. Sonra da bashlayiriq ki,heatda tesadufi hec ne olmur. Filan shey bele olmasaydi,peshman shey de bele olmazdi ve s... Halbuki filan qeder ele filan sheyler bash verib ve unudulub gedib bizim ucun bir ehemiyyeti olmadigi uchun...

Link to comment
Share on other sites

Deməli dəqiq bilirsiniz ki, biz mövcudluq barəsində məhdud şüurla fikirləşirik...Çünki, bu şüur  planet və canlılar çərçivəsində mövcuddur...

Bəs sizin şüurunuz nədən təşkil olunub ki, mövcudluğun  sonu və başlanğıcı olmadığını ,labüt olduğunu dəqiq bilir?

Mehtudiyyet şüurda yox onun mütaliyə metodundadır, əyər şüur subyektivdirsə, fikir tərzində inama və subyektiv inanclardan irəli gələn hansısa fərziyyələrə əsaslanırsa artıq məhduddur. Sərbəst və obyektiv olduqda isə məhdud şüura nəzərən sərhədləri genişdir.

Bu cox sadə məntiqdir. 

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Ferqli fikirleriniz diqqetimi chekdi,sanki her sheyi tesadufe baglayirsiniz.

 

Heyat ozu bir tesadufdur dedikde,nezerde tutdugunuz yeqin ki ele kainatdir.

Bele basha dushdum ki,siz tesaduflerin movcudlugunu tekrarolunmazliq ve ferqlilikle esaslandirirsiniz.O halda,bize ferqli gorune bilen her shey eslinde ele eyni deyil ki? Ferqli gorunsek de,materialimiz ki eynidir.) Ferqine varilmayan baglantinin ele bu ola bileceyi de mumkundur.Eger hech bir elaqe ve ya sebeb gormurukse,axi bu o demek deyil ki,o umumiyyetle yoxdur.

Eynilik yox oxşarlıq kimi qəbul etmək olar, hamımız eyni maddələrdən təşkil olunduğumuz üçün, təbiəti təşkil edən canlılar hamısı oxşardır. Amma təkrar yoxdur. Bu kimi məntiqlə kainatın da elementlərini özümüzdə aşkar edib materiyanı təşkil edən maddələrlə qohumluq əlaqəmizi iddia edə bilərik. Amma bu bizim eyni olduğumuza dəlil vermir. Sadəcə olaraq təsadüflərin müxtəlif təzahürü kimi özünü biruzə verir. 

Link to comment
Share on other sites

Mehtudiyyet şüurda yox onun mütaliyə metodundadır, əyər şüur subyektivdirsə, fikir tərzində inama və subyektiv inanclardan irəli gələn hansısa fərziyyələrə əsaslanırsa artıq məhduddur. Sərbəst və obyektiv olduqda isə məhdud şüura nəzərən sərhədləri genişdir.

Bu cox sadə məntiqdir.

Demeli biz planet ve canlılar sevıyyesınde fikirleşirik deyende özunuzu bu siyahiye daxil etmemisiniz...Sizin şüurunuz serbest ve obyektiv olduğu üçün kainatı derk etmeye qabildir...Olsun ne deyiremki....)))

Bes mende ona göre sual verirem ki, düşüncesiz kainat tesadüf neticesinde özü-özünü düşüne bilen serbest ve obyektiv şüur yaradıb...Buna tam eminsiniz?

Belke kainat ele sizdende qat-qat sonsuz ağıla ve düşünceye sahibdir?

Link to comment
Share on other sites

Demeli biz planet ve canlılar sevıyyesınde fikirleşirik deyende özunuzu bu siyahiye daxil etmemisiniz...Sizin şüurunuz serbest ve obyektiv olduğu üçün kainatı derk etmeye qabildir...Olsun ne deyiremki....)))

 

Vuqar Rehimov, kainatı və prosesslərdəki təsadüfləri qoyduq bir qırağa keçdik mənim şüuruma )  Mövzuya aid görürəm iradlarınız tükənib.

Mənim fikrimdə sərbəst olan o düşüncə formasıdır ki, ətraf təsirə, dini inanclara, romantik hisslərə mütaliyədə yer qoymur.

 

Sizin kainat anlayışınızın əsası ətrafa bəyan etməkdir ki, kainat düşüncəlidir ağlı var, onu insanabənzər ali varlıq yaradıb. Əyər bir tərəfdən dinə əsaslanırsınızsa, onun verdiyi tanrı simasını da qəbul etməlisiniz. Hansı tanrı ki, insan xüsusiyyətlərini özündə daşıyır, tacında oturub hər bir prossesi idarə edir. Təsadüflərə isə yer qoymur. Amma gördüyümüz prosesslər bunun əksini sübut edir. 

Link to comment
Share on other sites

Vuqar Rehimov, kainatı və prosesslərdəki təsadüfləri qoyduq bir qırağa keçdik mənim şüuruma )  Mövzuya aid görürəm iradlarınız tükənib.

Mənim fikrimdə sərbəst olan o düşüncə formasıdır ki, ətraf təsirə, dini inanclara, romantik hisslərə mütaliyədə yer qoymur.

 

Sizin kainat anlayışınızın əsası ətrafa bəyan etməkdir ki, kainat düşüncəlidir ağlı var, onu insanabənzər ali varlıq yaradıb. Əyər bir tərəfdən dinə əsaslanırsınızsa, onun verdiyi tanrı simasını da qəbul etməlisiniz. Hansı tanrı ki, insan xüsusiyyətlərini özündə daşıyır, tacında oturub hər bir prossesi idarə edir. Təsadüflərə isə yer qoymur. Amma gördüyümüz prosesslər bunun əksini sübut edir.

Bu mövzuya başlayanda men evvelceden demeye çalışdım kı, ifrata varmaq lazım deyil...Esas odur ki, bele qeliz meselelerde orta yolu tutub neytral qalasan...Şexsen men heç bir iddiada deyilem ki,etrafımızda ve özümüzde baş veren hadiseler tesadüfdür yoxsa evvelceden düşünülmüş ssenari...Bilmirem...

Plotophyte siz iddialısınız ki, tesadüfdür...Bu düşüncede olmaq sizin haqqınızdır,buna sözüm yoxdur...

Men sadece fikrimi bildirirem ki, bele derin felsefi mövzuda eminlikle geldiyiniz netice üçün söylediyiniz arqumentler tutarlı deyil...

Dinlerde iddia edir ki, bizden üstün ali varlıq var...Demeli heçne tesadüfi deil...Sizde deyirsiniz ki, her şey tesadüfüdür...Yeni ki,tam eksini...

Her ikinizinde arqumenti eyni paya malikdir...Felsefi dille desek deqiq bilmeyerek qeti neticeye gelmek...Eger ateistsinizse bunu başa düşürem...Amma sizi aqnostik kimi tanıdığım üçün iddianız bir az qeribe geldi...)

Link to comment
Share on other sites

Bu mövzuya başlayanda men evvelceden demeye çalışdım kı, ifrata varmaq lazım deyil...Esas odur ki, bele qeliz meselelerde orta yolu tutub neytral qalasan...Şexsen men heç bir iddiada deyilem ki,etrafımızda ve özümüzde baş veren hadiseler tesadüfdür yoxsa evvelceden düşünülmüş ssenari...Bilmirem...

 

 

Vuqar bey,eger  tesadufun kelme olaraq anlamini izah edecek olsaydiniz,nece xarakterize ederdiniz? Nedir sizce tesaduf?

 

Sizin fikriniz maraqlidir.

Link to comment
Share on other sites

Vuqar bey,eger  tesadufun kelme olaraq anlamini izah edecek olsaydiniz,nece xarakterize ederdiniz? Nedir sizce tesaduf?

 

Sizin fikriniz maraqlidir.

Yene qeyd edirem tesadüf mövzusu çox derin felsefi mövzudur...

Ceylin xanım sizin mene bu sualı vermeyiniz tesadüf idi yoxsa zeruret? Deseniz ki, zeruret idi,çünki postunzu oxudum maraqlı geldi ona göre sual verdim...Onda yene sual olunsa ki,bes postumu oxumaq nece tesadüf idi yoxsa zeruret?Deyeceksiniz ki,buda zeruretden doğan tesadüf idi...Çünki men bu forumda iştirakçı olduğum üçün sizin postunuzla rastlaşdım...Yene sual olunsa ki,bes sizin bu foruma gelmeyiniz nece tesadüf idi yoxsa zeruret? Bax belece bu sebebler motivini keçmişe qeder uzatsaq , yeni siz anadan doğulan güne qeder....İindi özünüz düşünün sizce bu güne qeder olan sizin heyatınız sırf tesadüf idi ki, siz bu gün foruma girib postumu oxuyub mene sual veresiniz?Yoxsa evvelceden yazılmış ssenari idi...?

Link to comment
Share on other sites

Plotophyte siz iddialısınız ki, tesadüfdür...Bu düşüncede olmaq sizin haqqınızdır,buna sözüm yoxdur...

Men sadece fikrimi bildirirem ki, bele derin felsefi mövzuda eminlikle geldiyiniz netice üçün söylediyiniz arqumentler tutarlı deyil...

Dinlerde iddia edir ki, bizden üstün ali varlıq var...Demeli heçne tesadüfi deil...Sizde deyirsiniz ki, her şey tesadüfüdür...Yeni ki,tam eksini...

Her ikinizinde arqumenti eyni paya malikdir...Felsefi dille desek deqiq bilmeyerek qeti neticeye gelmek...Eger ateistsinizse bunu başa düşürem...Amma sizi aqnostik kimi tanıdığım üçün iddianız bir az qeribe geldi...)

Vuqar Rehimov, bu mövzuda faktiki prosesslərin təsadüf olduğunu sübut etdim, həmçinin təsadüflər heç də spinoza tanrısını inkar etmir. Mən sadəcə olaraq şəxsiləşdirilmiş tanrının varlığına inanmıram. Bu yazdıqlarım aqnostisizmə zidd deyil.

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Vuqar Rehimov, bu mövzuda faktiki prosesslərin təsadüf olduğunu sübut etdim, həmçinin təsadüflər heç də spinoza tanrısını inkar etmir. Mən sadəcə olaraq şəxsiləşdirilmiş tanrının varlığına inanmıram. Bu yazdıqlarım aqnostisizmə zidd deyil.

Mende size deyirem ki, bele derin mövzuda subutdan danışmaq absurddur...Nezeriyye kimi subyektiv bir fikir kimi qebuldur...

Menim fikrimce faktiki prosesler hem tesadüf hemde zeruridir...Menim latereyada maşın udmagım tesadüf idi...Amma eyni zamanda zeruret idi...Çünki latareya almışdım...

(Misal üçün deyirem heçne udmamışam...)))Mende o bext hardan idi...)))

Link to comment
Share on other sites

 Colden baxıldıgında təsadüf olaraq görünən hər şey əslində insana müəyyən qapılar açmaq, var olan qəlibin içindən çıxmaq üçün yeni imkanlar yaradan bir dünyadır.Yolda gedərkən salam verdiyimiz insanların belə orda olması təsadüf deyildir.O salam   bir çox şeyi izah edir,xatirladir.  

Link to comment
Share on other sites

Bele bir tecrubeye baxaq.

Maili dayanmis bir lovhe var. Lovhenin yuxarisindan bir top buraxilir. Topun buraxildigi noqtenin duz beraberinde lovhenin ashagi hissesinde kicik bir manee var. Top digarlanir ve gelib bu maneeye catir. Bundan sonra bir neche ehtimal var. Top hemin maneeye deyib onun ya sagindan, ya da solundan gedecek. Ya da cox kicik bir ehtimalla maneenin ustunde tarazliq veziyyetinde dayanacaq. Topun herekete nece davam edeceyi o anki shertlerden asilidir. Yeni hemin anda olan shertler neyi teleb etse, o olacaq. Buna tesir eden amiller o qeder cox ve hessas xaraktere malikdir ki, biz onu tam olaraq mueyyen ede bilmirik. Ona gore de ehtimallardan hansinin bash vereceyinden asili olmayaraq biz onu tesaduf kimi qiymetlendireceyik. Amma bash verecek istenilen ehtimal o anki shertlerin teleb etdiyidir ve basqa cur ola bilmez.

Bunu evvelceden yazilmis bir tale kimi de qiymerlendirmek duzgun olmaz mence.

Link to comment
Share on other sites

Bele bir tecrubeye baxaq.

Maili dayanmis bir lovhe var. Lovhenin yuxarisindan bir top buraxilir. Topun buraxildigi noqtenin duz beraberinde lovhenin ashagi hissesinde kicik bir manee var. Top digarlanir ve gelib bu maneeye catir. Bundan sonra bir neche ehtimal var. Top hemin maneeye deyib onun ya sagindan, ya da solundan gedecek. Ya da cox kicik bir ehtimalla maneenin ustunde tarazliq veziyyetinde dayanacaq. Topun herekete nece davam edeceyi o anki shertlerden asilidir. Yeni hemin anda olan shertler neyi teleb etse, o olacaq. Buna tesir eden amiller o qeder cox ve hessas xaraktere malikdir ki, biz onu tam olaraq mueyyen ede bilmirik. Ona gore de ehtimallardan hansinin bash vereceyinden asili olmayaraq biz onu tesaduf kimi qiymetlendireceyik. Amma bash verecek istenilen ehtimal o anki shertlerin teleb etdiyidir ve basqa cur ola bilmez.

Bunu evvelceden yazilmis bir tale kimi de qiymerlendirmek duzgun olmaz mence.

Talenin əvvəlcədən yazılması məsələsi səhv başa düşülür. Bu o , demək deyil ki, BÖYÜK ALLAH ədalətsizlik edib bizi kukla kimi bu həyatda necə oynadacağını kitaba yazıb. Tale bizi yaradanın bizim harda hansı hərəkəti edəcəyimizi əvvəlcədən hesablaya bilməsidir, onu idarə etmək yox. İnsana sağlam düşüncə və iradə verilib, ALLAHın izni ilə də istədiyi yönü özü seçir.

 

Sual belə olmalıdır:

Təsadüf nədir? Elə sizin dediyiniz kimi, bu topun əvvəlcədən hansı hərəkəti edəcəyini bilmirik. Bu səbəbdən biz insanlar buna təsadüf adını veririk.Axı onu hesablamağa imkanlarımız əlverişli deyil.

Təsadüf bizim anlaya bilmədiyimiz əvvəlcədən hesablanmış bir qanun ilə bir birinə təsir göstərən hissəciklərdir.Yəni bizim hesablaya bilmədiyimiz hər hansı bir hadisə təsadüf sayılır bizə görə.

 

Bütün dünya təsadüf nəticəsində yaranıb deyənləri başa düşməyə çalışıram.Bu qədər kainat təsadüfən yaranıbsa, bizim bədənimizdəki trilyonlarla kodları təsadüf özü hesablayıb?

Edited by Kenan049
Link to comment
Share on other sites

Bu qədər kainat təsadüfən yaranıbsa, bizim bədənimizdəki trilyonlarla kodları təsadüf özü hesablayıb?

 

 

Qesheng sualdir , hetta "tesaduf nedir" sualindan da maraqli.Dogurdan da insan bedeni murekkeb qrulusha malikdir,hele de gozler ,  insan gozu suni lupalarin gorunushuyle muqayise edile bilmeyecek qeder mukemmel yaradilmish bir orqandi , meselen insan gozu ile eyni boyda lupalar ve yaxud da shekilcekenler hec biri insanin gorduyu qeder detalli netice vermir ve Yer uzundeki butun gozellikleri problemsiz ve shushe sheklinde gorduyumuz insan gozu ne qederse piksel oldugunu da yeqinki eshidirik. En marqlisi da odur ki daha cox melumat yigmaq ucun gozumuzu gorduyumuz seyin etrafinda herekete apaririq ve o da siqnallarla beyine oturulur. buna da tesaduf adi verirler ve onlarin bu fikirleri  aglabatacaq deyil. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bele bir tecrubeye baxaq.

Maili dayanmis bir lovhe var. Lovhenin yuxarisindan bir top buraxilir. Topun buraxildigi noqtenin duz beraberinde lovhenin ashagi hissesinde kicik bir manee var. Top digarlanir ve gelib bu maneeye catir. Bundan sonra bir neche ehtimal var. Top hemin maneeye deyib onun ya sagindan, ya da solundan gedecek. Ya da cox kicik bir ehtimalla maneenin ustunde tarazliq veziyyetinde dayanacaq. Topun herekete nece davam edeceyi o anki shertlerden asilidir. Yeni hemin anda olan shertler neyi teleb etse, o olacaq. Buna tesir eden amiller o qeder cox ve hessas xaraktere malikdir ki, biz onu tam olaraq mueyyen ede bilmirik. Ona gore de ehtimallardan hansinin bash vereceyinden asili olmayaraq biz onu tesaduf kimi qiymetlendireceyik. Amma bash verecek istenilen ehtimal o anki shertlerin teleb etdiyidir ve basqa cur ola bilmez.

Bunu evvelceden yazilmis bir tale kimi de qiymerlendirmek duzgun olmaz mence.

Dünyada yeddi milyard insan var( altidi yoxsa yeddi dəqiq bilmirəm ?..)) Bu yeddi milyardın hər biri  o maili müstəvidən topu buraxsa  diqqətlə izlənildikdə bir-birini təkrarlamayan  7 milyard nəticə alınacaq...Bu niyə belədir? Çünki dünya hərəkətdə olduğu üçün hər an dəyişir...1saniyədən sonra dünya əvvəlki dünya deyil...Biz müşahidə aparmayanda elə bilirik ki, dünya elə necə var elədi...Amma düqqətlə izlədikdə görürük ki, adi bir su damcısıda  an ba an  dəyişir...

Sözümün canı nədir? Müşahidə eliyəndə görürük ki, dünya hər an dəyişsədə  həyatı saxlamaq qorumaq və inkişaf etdirmək yolu ilə dəyişir...Yəni dünya sanki, əvvəlcədən proqramlaşdırılmış bir yolla hərəkətdədir...Bu yolda bizim azadlığımızında hərəkəti verilib...Yəni bizim ömrümüzdə hərəkətdədir...Və bu ömürdə hər an milyon cür yol getmək olar...Amma mənim  yalnız bir yolla getmək imkanım var...Bu yolu seçib gedirəm  olur mənim  yolum...hər seçdiyim yolunda  gələcəkdə nəticələri qarşıma çıxır...Əgər hərəkətdə və inkişafda olan dünya sisteminin proqramına ziddirsə  mən inkişaf eləmirəm...

Link to comment
Share on other sites

Yene qeyd edirem tesadüf mövzusu çox derin felsefi mövzudur...

Ceylin xanım sizin mene bu sualı vermeyiniz tesadüf idi yoxsa zeruret? Deseniz ki, zeruret idi,çünki postunzu oxudum maraqlı geldi ona göre sual verdim...Onda yene sual olunsa ki,bes postumu oxumaq nece tesadüf idi yoxsa zeruret?Deyeceksiniz ki,buda zeruretden doğan tesadüf idi...Çünki men bu forumda iştirakçı olduğum üçün sizin postunuzla rastlaşdım...Yene sual olunsa ki,bes sizin bu foruma gelmeyiniz nece tesadüf idi yoxsa zeruret? Bax belece bu sebebler motivini keçmişe qeder uzatsaq , yeni siz anadan doğulan güne qeder....İindi özünüz düşünün sizce bu güne qeder olan sizin heyatınız sırf tesadüf idi ki, siz bu gün foruma girib postumu oxuyub mene sual veresiniz?Yoxsa evvelceden yazılmış ssenari idi...?

 

Derin felsefi bir movzudursa,felsefi dushuncelerimin derin olmadigi uchun bu movzu meni ashsa da fikrimi bildirim.

 

Menim bu suali vermeyime sebeb tesadufdur,elbette ki movzu olaraq))

 

Eslinde goturdukde menim disputa gelmeyimi danishiqda tesaduf ve ya raslanti adlandira bilerem.(Chunki ishde disputdan bashqa butun saytlara mehdudiyet qoyulmushdu :) )Amma deyil.Kainatda hech bir shey sebebsiz var olmaz,insanin da bashina ne gelirse,onun tekamulu uchundur.Konkret olaraq size unvanlanmish oldugum bu sualim ise sebeb-netice zencirinin bir halqasini teshkil edir,anlayacaginiz zeruretin yaratdigi tesadufdur.Yeni olmasi mumkun olan hadiselerden birinin reallashmasi halidir,bunu ola bilecek olanin bash vermesi kimi de basha dushmek olar.Tesaduf demek,bash vermesi mumkun olan neticelerden,lazimi olchu ve mushahide aparilmamasi uchun,hansi shertlerin telebi sebebiyle meydana gelmesi bilinmeyen neticelerdir.Chunki onlarin reallashma mexanizmini derk ede bilmirik deye,onlar bizim uchun muemmadir.Hemishe elaqe ve sebeb vardir.Her shey kechmish,indi ve gelecekle baglantilidir.Evvelceden yazilmish,planli shekilde olub-olmamasini deqiq bile bilmerem,amma dushunurem ki, her hadisenin uzun zaman ichinde her hansi bir noqtede anlashilacaq derin bir menasi mutleq ki vardir..

 

Teshekkurler.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nüsret Kesemenlinin tesadüf şeiri yadıma düşdü..

Ötəri tanışlıq bir adət deyil,

Elə hər sevgi də səadət deyil,

Bilirəm hər görüş məbəbbət deyil,

Bəlkə bu təsadüf məhəbbət oldu...

Link to comment
Share on other sites

Təsadüf boş şey deyil, müəyyən qüvvələrin təsiri ilə, müəyyən hadisələrin birgə baş verməsidir. Bu bir göstəriş də ola bilər, işarə də ola bilər.

 

Lakin təəssüf ki, bəzən insanlar bunlara barmaqarası baxır. Min cür təsadüf baş versə də, min cür işarə gəlsə də, özünü korluğa vurur və öz tərsliyindən əl çəkmir. Nəticədə, böyük bir şeyi qazanmamış itirmiş olur......

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Təsadüflərə alqoritmik yanaşma reallığa cox yaxındır. Çünki, təbiət təsadüf olmasa hərəkətsiz, planlı, ritmsiz və cansız olar. 

Təbiətin sonsuzluğa qədər davam edən dinamik eyni zamanda inkişafa və ya  geriləməyə aparan hərəkət mexanizmi təsadüf alqoritmindən cox asılıdır. 

Bu özlüyündə bir qanundur bütün varlıqların mövcudluğuna məhtudiyyət qoymayan bağlılıqdır. Bütün maddələr bir-birinə bağlı olduqları kimi həm də sərbəstdirlər, onların sonsuz seçimləri hərəkət və fəqliliyə səbəb olur. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
3 часа назад, Kenul2012 сказал:

Müəyyən əlamət ya kiçik hadisə ikinci dəfə təkrar olunarsa bu zərurətdir ,ya təsadüf ?

Sen ne ad versen odur.

İnsan neye inanmaq isteyirse ele heyatı da odur.

 

Link to comment
Share on other sites

30 минут назад, Igolka сказал:

Sen ne ad versen odur.

İnsan neye inanmaq isteyirse ele heyatı da odur.

 

 

Deyək ki,sənə məxsus qapalı  ərazidə iki dəfə sənə aid olmayan yad əşya tapmısan. Bu yerə sən girə bilərsən,ya balkondan qonşu  ,ya da ? Bu zaman buna nə ad verərdin təsadüfmü? Zərurətmi? 

Link to comment
Share on other sites

6 часов назад, Kenul2012 сказал:

 

Deyək ki,sənə məxsus qapalı  ərazidə iki dəfə sənə aid olmayan yad əşya tapmısan. Bu yerə sən girə bilərsən,ya balkondan qonşu  ,ya da ? Bu zaman buna nə ad verərdin təsadüfmü? Zərurətmi? 

Menim erazime mene aid olmayan eşya tesadüfen gele bilmez bir neçe defe.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ismisizi "tesaduf" koysak goren awk bizide severmi?))))))Bu  cumleye bu gun rast geldim,bilmirem bu movzuyla elaqesi var,ya yox)))))

Bu bir türk filminə istinadən deyilmiş cümlədir."Eşq təsadüfləri sevər"

Sevgidə təsadüfə inanmıram.

Link to comment
Share on other sites

yolla keçərkən başınıza bir balkondan saxsı düşür.sizin oradan keçməyinizdə hər hansı bir səbəb var.işə gedirsiz ya sevgilinizlə görüşə ya da marketə çörək almağa.bəs saxsının düşməsində səbəb nədir? deyək ki balkon sahibi balkondakı dipçəkləri sulayarkən ehtiyatsızca davranır və ya qəfil qapı döyülür və refleks olaraq dönür və əli balkonun kənarındakı saxsıya dəyir o da düşür.   görünən odur ki balkonun oradan düşməsində düşünülmüş bir addım yoxdur.bəlkə də sizin də sırf oradan keçməyinizdə səbəb yoxdur.sadəcə gəzinti sırasında qarşınıza çıxan alternativ döngələrdən qeyri ixtiyari olaraq seçmisiniz bu küçəni....  bütün bu hadisələr birləşəndə isə saxsı başınıza düşür...  siz artıq düşünə bilərsiniz ki görəsən nə pislik etmişdim ki bu oldu və ya bu anda batil inanclardan nəticə çıxarırsız.məsələn: o gün qarşınızdna qara pişik keçmiş olabilər... 

 

nəticə olaraq bütün bu səbəbsiz hadisələr düşünən bir canlıya təsir edəndə düşünən canlı burada həm düşünür həm də təbiətinə uyğun olaraq məsələni ilahiləşdirir.adi bir hadisədə hətta tanrının ona mesaj göndərdiyini də düşünür.. ehtiyac yoxdur bütün bunlara.hadisə baş verib və bitib.bütün bunların adı TƏSADÜFDÜR. baş verəbiləcək hadisələrin təzahür etməsidir.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Казахстане приняли «закон Салтанат» - о защите прав женщин и безопасности детей
      Президент Казахстана Касым-Жомарт Токаев подписал закон «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам обеспечения прав женщин и безопасности детей».
      bezopasnosti-detei
      • 7 replies
    • Вай❗Переехавший в США журналист Натик Наиляоглу обручился с мужчиной
      О помолвке Натик Наиляоглу сообщил на своей странице в социальной сети Facebook.
      Помолвка проживающего в Вашингтоне Н.Наиляоглу с риелтором Эндрю Корднером состоялась 15 февраля, но о переменах в личной жизни журналист сообщил в Facebook сегодня, указав в графе «семейное положение» имя своего партнера и дату помолвки.
      Отметим, что ряд СМИ сообщают о том, что Н.Наиляоглу и Э.Корднер поженились, но в Facebook у журналиста нет информации о вступлении в брак, а сообщается только о помолвке.
      Напомним, что журналист долгое время работал репортером в новостном эфире канала ANS – в США Н.Наиляоглу переехал сравнительно недавно.
       

      Фото: Instagram by @dr3ww___
        🤗🤗🤗
        • Haha
      • 152 replies
    • [VERIFIED] Строительство и ремонт домов, квартир и других объектов недвижимости  от 100 м²
      Профессиональная бригада мастеров под моим руководством производит комплексное строительство и  ремонт домов, квартир и любых других помещений . Большой опыт работы. Работаем как по Вашему проекту , так и предоставляем услуги своего дизайнера. Предоставляем весь спектр услуг :электрика,сантехник­а, декоративное покрытие, монтаж пластиковых окон и кондиционеров, малярные работы, монтаж напольных покрытий(черный пол, ламинат, паркет), любые виды работы с алчипаном(потолок, полки, перегородки), монтаж теплого пола, установка дверей.
      Работаем по договору и без договора.
      По желанию заказчика устанавливается Online-видео наблюдение(бесплатно) на объекте.
      Телефон: 070 636 53 83
      л
      • 342 replies
    • Почему молодой картофель на столичных рынках стоит так дорого? - ВИДЕО
      На столичных рынках картофель из Шамкира предлагается покупателям по разным ценам.
      Как передает xezerxeber.az, одни продавцы продают 1 кг шамкирского картофеля за 3 маната, а другие - за 5.
      Граждане сообщили, что при покупке данного овоща не обращают внимания на то, из какого региона он был привезен.
      Продавцы, в свою очередь, отметили, что картофель из Шамкира продается дороже, чем привезенный из других районов страны, потому что при его выращивании не используются химикаты.
      Подробнее - в сюжете.
       
        • Upvote
        • Haha
        • Like
      • 55 replies
    • Чингиз Абдуллаев в больнице
      Народный писатель Чингиз Абдуллаев находится в тяжелом состоянии. Он помещен в отделение реанимации Центрального таможенного госпиталя. Сообщается, что три дня назад Чингиз Абдуллаев был госпитализирован с отравлением, но затем выписан. Сегодня его состояние вновь ухудшилось. = Здоровье Чингиза Абдуллаева - тайна за семью печатями? - обновлено — Haqqin
        • Facepalm
        • Downvote
        • Upvote
        • Like
      • 17 replies
    • ISOFORKLIFTREPAIR
      Ремонт вилочных электропогрузчиков включает в себя: 994706904766
      Выезд на место эксплуатации электропогрузчика для проведения технического обслуживания, диагностики неисправности, ремонта Диагностика и оценка целесообразности (рентабельности) проведения ремонта Подбор запасных частей необходимых для ремонта электропогрузчиков  Согласование стоимости и сроков проведение ремонта с заказчиком Непосредственно ремонт после утверждения стоимости и сроков ремонта Гарантия на выполненные работы 
      • 13 replies
    • В Азербайджане создается новый национальный парк, сравнимый с Каппадокией - ФОТО
      В Азербайджане ведется работа по созданию национального парка Ахар-Бахар. В рамках Года солидарности во имя зеленого мира в нашей стране планируется организация нескольких национальных парков.
      Как передает Bizim.Media, один из таких нацпарков будет располагаться на территории Гахского района.
      Заместитель министра экологии и природных ресурсов Вугар Керимов заявил, что в настоящее время ведется работа по созданию национального парка Ахар-Бахар на базе природного заповедника Илису.
      Эксперты-экологи утверждают, что данные территории простираются вдоль долины реки Ганых и обладают большим туристическим потенциалом. Окруженная горами и скалами территория Ахар-Бахар имеет богатую флору и фауну, является ареалом для различных видов животных и птиц.
      Специалисты также сравнивают это место с одним из туристических регионов Турции - Каппадокией (полупустынный регион в центральной части Турции, прославившийся благодаря своим уникальным достопримечательностям, созданным как силами природы, так и руками человека, а также полетам на воздушных шарах - ред.) - и считают его наиболее благоприятной местностью для осуществления полетов на воздушных шарах в будущем.
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
      https://media.az/society/1067957401/v-azerbaydzhane-sozdaetsya-novyy-nacionalnyy-park-sravnimyy-s-kappadokiey-foto/
        • Red Heart
        • Like
      • 36 replies
    • Первый в Азербайджане кубок по парапланеризму
      Все желающие могут посмотреть на сие действо с завтрашнего дня на Беш Бармаге. В действительности это очень важное событие для всех, кто занимается этим видом спорта у нас в стране, потому что мы единственная страна, которая получило правило проведения ивента не имея федерации.  Ожидается участие более 40ка пилотов с разных стран. Если есть какие либо вопросы, с удовольствием отвечу.
       
       
      • 53 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...