Jump to content

Azercell

Members
  • Posts

    6,503
  • Joined

About Azercell

  • Birthday 12/15/1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.azercell.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • From
    Bakı, Azərbaycan
  • Interests
    Mobil Rabitə,
    Mobile Communication,
    Мобильная связь.

Recent Profile Visitors

6,006 profile views

Azercell's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well
  • Week One Done

Recent Badges

95

Reputation

About Me

"Azercell Telekom" MMC 1996-cı ildə təsis edilib. Şirkətin ilk təsisçiləri Türkiyənin "Türkcell İletişim Hizmetleri A.S" şirkəti və Azərbaycan Respublikasının Rabitə Nazirliyi olub.

"Azercell Telekom" MMC öz fəaliyyətinə 1996-cı ilin 15 dekabr tarixindən etibarən başlamış və abonentlərin istifadəsinə sonradan ödəmə sistemi (abunəlik) əsasında qurulmuş mobil rabitə xidməti təqdim etmişdir.

1998-ci ildən etibarən SimSim — öncədən ödəmə sistemi tətbiq edilmişdir.

Azercell Telekom 2000-ci ildə özünün keyfiyyət idarəetmə sistemini qurub və 7 dekabr 2000-ci il tarixində bu sistemin Beynəlxalq ISO 9001 Standartına uyğunluğu barədə Sertifikat alıb. 2003-cü ildə şirkətimiz eyni Standartın 2000-ci il versiyasına, 2009-cu ildə isə 2008-ci il versiyasına əsasən öz keyfiyyət sistemini yeniləyib ISO 9001:2008 Standartına uyğunluq Sertifikatı əldə edib.

2011-ci ildə şirkətimiz İSO 10002:2004 beynəlxalq standartına (Keyfiyyətin idarə olunması — Müştəri məmnuniyyəti — Müəssisələrdə şikayətlərə baxılmasına dair təlimatlar) uyğunluq sertifikatını əldə etmişdir.

2006-cı ildə Azercell Telekom IIP (Investors In People) - İnsanlara Sərmayədar (İS) Standartı üzrə Sertifikat ilə təltif edilmişdir.

Azercell Telekom IIP Standartı çərçivəsində bütün 12 meyara cavab vermiş və dünyada 36,000-dən çox IIP Standartı ilə işləyən şirkətlərin siyahısına daxil edilmişdır.

IIP- şirkətlərin qarşısına qoyduğu iş hədəflərinə nail olmaları üçün əməkdaşlarının təlimi və inkişaf etdirilməsi istiqamətində qabaqcıl iş təcrübəsi müəyyən edən Standartdır. Standart iş hədəflərinin müəyyənləşdirilməsi və təbliğ edilməsi, həmçinin əməkdaşların inkişaf etdirilməsi kimi planlı yanaşma vasitəsilə məhsuldarlığın və rəqabət qabiliyyətinin artırılması üçün yaradılmış bir strukturdur. Bu strukturun nəticəsi olaraq, təşkilat öz əməkdaşlarının inkişaf etdirilməsi, əməkdaşlar isə özlərinin və başqalarının iş məhsuldarlığının artırılması prinsipi ilə çalışırlar.



--------------------------------------------------------------


LLC “Azercell Telecom” was established in 1996. Founders were Turkcell İletişim Hizmetleri A. S. and Ministry of Communications of Azerbaijan Republic.

“Azercell Telecom” started its activities on December 15, 1996 offering subscribers mobile telecommunications services based on postpaid system. In 1998 prepaid system was launched with tariff package — SimSim that was very successful. As being the leader of the market and very dynamic company it’s known as the trend setter in mobile telecommunications market in Azerbaijan applying new technologies and offering various tariff packages, products and services that are beyond the customer needs.

In 2000, Azercell established its quality management system and on December 7, 2000, the company received the Certificate of Compliance with International ISO 9001 Standards. In 2003, our company updated its quality system according to the 2000 version of this Standard and then in 2009 according to 2008 version and received the Certificate of Compliance with ISO 9001:2008 Standard.

In 2011 our company received the Certificate of Compliance with International ISO 10002:2004 Standards (Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations).

Azercell Telecom was awarded the Investors In People (IIP) Standard Certificate in 2006.

Azercell Telecom met all 12 indicators and recognized as IIP working company which operate in more than 36,000 companies worldwide.

The Investors In People (IIP) is the Standard which sets out a level of good practice for the training and development of people to achieve business goals. The Standard provides a national framework for improving business performance and competitiveness, through a planned approach to setting and communicating business objectives and developing people to meet these objectives. The result is – the organization is fully committed to developing its people and people are encouraged to improve their own and other people’s performance.

 

 


------------------------------------------------------------------

 

 


OOO Azercell Telekom было основано в 1996 году. Первыми учредителями выступили Turkcell İletişim Hizmetleri A.S. и Министерство связи Азербайджанской Республики.

 

Компания Azercell Telekom начала свою деятельность 15 декабря 1996 года, предложив абонентам услуги мобильной связи на основе постоплаты. В 1998 году была внедрена система предоплаты — тарифный план SimSim.

В 2000-м году в Azercell создана система управления качеством и 7 декабря 2000-го года компания получила сертификат соотвествия международному Стандарту ISO 9001. В 2003 году компания компания обновила систему качества согласно версии 2000 этого же Стандарта, а в 2009 – согласно версии 2008 и получила сертификат сответствия Стандарту ISO 9001:2008.

В 2011 году наша компания получила сертификат сответствия Стандарту ISO 10002:2004 (Менеджмент качества - Удовлетворенность потребителей - Руководство по работе с претензиями в организациях).

В 2006 году Azercell Telekom был награжден Сертификатом Стандарта IIP (the Investors In People) – Инвесторы В Людей (ИВЛ).

Azercell Telekom отвечал всем 12 показателям и был признан компанией, которая работает по Стандарту IIP. Azercell Telekom включен в список из 36 000 международных организаций, работающих по Cтандарту IIP.

IIP – это стандарт, который определяет уровень передовой практики подготовки и развития персонала для достижения бизнес-целей. Стандарт создает национальную систему для увеличения продуктивности и конкурентоспособности, посредством планированного подхода к определению и осуществлению бизнес-целей и развитию персонала. В результате, организация работает по принципу развития сотрудников, а сотрудники по принципу усовершенствования своей работы и работы других сотрудников.

 

×
×
  • Create New...