Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Recommended Posts

  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eee Islam,kafir olmaginizla yanawi satqin cixdiniz hem de,ay haqqa gec ulawan insan. :morqqqq: gunah mendedir anlayiram.Seytanin telesine hele cox duwen olacaq.

dvb -S2 Seyx Nesrullah kimi xortladib ki.?Dogurdan deyirsiniz.?)))))

Link to comment
Share on other sites

eee Islam,kafir olmaginizla yanawi satqin cixdiniz hem de,ay haqqa gec ulawan insan. :morqqqq: gunah mendedir anlayiram.Seytanin telesine hele cox duwen olacaq.

dvb -S2 Seyx Nesrullah kimi xortladib ki.?Dogurdan deyirsiniz.?)))))

Sheyx Nesrullah ateist olub.Siz nece fikirleshirsiniz? gizildish

Link to comment
Share on other sites

Ateistlere sual:Hormetli ateist heveskarlari,Siz meditasiya novlerine nece baxirsiniz?.Yeni ki,meditasiyaya munasibetiniz necedir?Ateizmde meditasiyta novleri varmi?

Ateizmdə meditasiya, rituallar, ayinlər yoxdu. Ateistlər ümumiyyətlə bütün dinlərə hörmət qoyur. İstiyirlər namaz qılsınlar, ya yoqayla məşğul olsunlar. Hər kəsin öz işidir. Dindarlar kimi, ayrı seçkilik etmir. İnsanın şəxsi keyfiyyətlərinə görə qiymətləndirir.

Üzr istəyirəm, ateist həvəskarları nədir? Bizim heç bir liderimiz, pərəstiş etdiyimiz nə ilahi qüvvə və ya insan yoxdu.

Link to comment
Share on other sites

Ateizmdə meditasiya, rituallar, ayinlər yoxdu. Ateistlər ümumiyyətlə bütün dinlərə hörmət qoyur. İstiyirlər namaz qılsınlar, ya yoqayla məşğul olsunlar. Hər kəsin öz işidir. Dindarlar kimi, ayrı seçkilik etmir. İnsanın şəxsi keyfiyyətlərinə görə qiymətləndirir.

Üzr istəyirəm, ateist həvəskarları nədir? Bizim heç bir liderimiz, pərəstiş etdiyimiz nə ilahi qüvvə və ya insan yoxdu.

Ateistlerin meger musugide ve ya idmanda perestish etdiyi adamlari yoxur?men bileni ateistlerin coxu Maykl Ceksonun fanatikleri olublar,hetta indi de var. gizildish

Link to comment
Share on other sites

Ateistlerin meger musugide ve ya idmanda perestish etdiyi adamlari yoxur?men bileni ateistlerin coxu Maykl Ceksonun fanatikleri olublar,hetta indi de var. gizildish

Pərəstiş nə mənada deyirsiz? Mənim şəxsən maykl ceksonun mahnılarına qulaq asıram. Amma xeyirxahlığını qiymətləndirirəm. Məsəlçün mənim futbolçu Toni xoşuma gəlir, musiqidən də çoxdur. Seçim azadlığı var, kim nəyə istiyir qulaq assın və ya azərkeşlik etsin. Şəxsən mənim ateist dostlarım, Meykl Ceksona qulaq asmır. Onu hardan çıxardız ki? :D

Link to comment
Share on other sites

Pərəstiş nə mənada deyirsiz? Mənim şəxsən maykl ceksonun mahnılarına qulaq asıram. Amma xeyirxahlığını qiymətləndirirəm. Məsəlçün mənim futbolçu Toni xoşuma gəlir, musiqidən də çoxdur. Seçim azadlığı var, kim nəyə istiyir qulaq assın və ya azərkeşlik etsin. Şəxsən mənim ateist dostlarım, Meykl Ceksona qulaq asmır. Onu hardan çıxardız ki? :D

Sohbet sizden getmir ve hami sizin kimi ola bilmez.Men adamlar taniyiram ki,oz mugennilerini,idmancilerini ve ya hansisa meshur adami ideallashdirib bir Allah kimi baxir.Maykl Cekson olende onun perestishkjarlari deli olmushduklar,coxlari ozlerine sui-gesd etmek isteyirdiuler.Bir sozle fanatizm.Secim azadligi var,elebette,amma,perestishkarlig da var.Dinde sadece olarag Allaha perestish edirler,ateistler ise smertniklere.Ferg budur,vessalam.,Elbette,biz haminin secimine hormetle yanashmaliyig.

Link to comment
Share on other sites

Sohbet sizden getmir ve hami sizin kimi ola bilmez.Men adamlar taniyiram ki,oz mugennilerini,idmancilerini ve ya hansisa meshur adami ideallashdirib bir Allah kimi baxir.Maykl Cekson olende onun perestishkjarlari deli olmushduklar,coxlari ozlerine sui-gesd etmek isteyirdiuler.Bir sozle fanatizm.Secim azadligi var,elebette,amma,perestishkarlig da var.Dinde sadece olarag Allaha perestish edirler,ateistler ise smertniklere.Ferg budur,vessalam.,Elbette,biz haminin secimine hormetle yanashmaliyig.

Mən də hamının adından danışıram ki, xüsusi bir insan yoxdur ki ateistlər ona fanatlıq etsin. Maykl Ceksonun ölməsindən ateistlərə nə? Əlinizdə elə bir sosial sorğu var ki, Mayklın əksər fanatları ateistdir? Smertnik zad nədir? Qurban sizə, bu məlumatları sizə kim deyir? Düşünmürsünüz ki, bu fikirlər qərəzlidir? Mənim çevrəmdə 30-40-a yaxın ateist var. Siz düşündüyünüz düşüncə sahibinə rast gəlməmişəm.

İnanmıram dindarlarda seçimə hörmətlə yanaşırlar. Ateistlərə müsəlmanların olan təzyiqlərindən hiss olunur.

Link to comment
Share on other sites

Ateistlerin meger musugide ve ya idmanda perestish etdiyi adamlari yoxur?men bileni ateistlerin coxu Maykl Ceksonun fanatikleri olublar,hetta indi de var. gizildish

Dostum, bu ne qeribe iddiadi?:) Hardan goturmusunuz bu melumati, bizimle de boluwseydiniz maragli olardi, dogrudan deyirem. Ateistin butu ve dogmasi olmur. Atesit serbest sechime sahib bir insandi, azaddi, fikirlerinde mehdudiyyet yoxdu. her weyi ozu uchun arawdirandi, muxtelif variantlar arasinda muqayiseler aparandi. Her bir insan kimi musqiye de qulaq asir, kinoya da baxir, sevimli aktoyoru ve s. de olur. Fanatik ateist yoxdu:) Fanatik insan ola biler. Yeni, insanin inancli ve ya inancsiz olmasindan asli olmayaraq, neyinse fanatiki olma kimi bir potensiali var, vessalam.

Link to comment
Share on other sites

Sohbet sizden getmir ve hami sizin kimi ola bilmez.Men adamlar taniyiram ki,oz mugennilerini,idmancilerini ve ya hansisa meshur adami ideallashdirib bir Allah kimi baxir.Maykl Cekson olende onun perestishkjarlari deli olmushduklar,coxlari ozlerine sui-gesd etmek isteyirdiuler.Bir sozle fanatizm.Secim azadligi var,elebette,amma,perestishkarlig da var.Dinde sadece olarag Allaha perestish edirler,ateistler ise smertniklere.Ferg budur,vessalam.,Elbette,biz haminin secimine hormetle yanashmaliyig.

Devotion, meselen, menim xowladigim (fanati oldugum yox aaa:))) aktrisa ve aktyorlar arasinda Salma Hayek, Eve Mendez, Eva Green, Jennifer Connelly, Bred Pit, Dwayne Johnson (The Rock), Collin Farrel, Mark Whalberg, Al Pacino ve s kimileri var. Her birine de eyni gozle baxiram nece deyerler:) Senetlerine gore sechilirler bir birinden. Indi sizin dediyinizden bele chixir ki, men bunlarin hamisina perestish edirem?:) Umumiyyetle perestish ayri weydi, itaet ayri wey. Lyuboy insan perestiw edir, lyuboy insan. Bu insan naturasindan ireli gelen weydi ve normaldi. Itaet ise tamam ayri weydi. Perestiw insanin oz isteyinle meydana chixan fenomendi, itaet ise qorxu ve hede neticesinde meydana chixan bir hissiyatdir.

Link to comment
Share on other sites

Anar Gurbanzade

Niye LS?beyem kimse ateist ya dinsizdirse gizletmeliyik?Men forum qaydalarina zidd olaraq bir fikir soylememiwem.yazdiqlarimin normal oldugunu duwunurem.Size serf etmirse ne edek.? gizildish

Link to comment
Share on other sites

Müzakirə etmirsiz axı. Şeyx Nəsrullah kimi bədii obrazın nəyini müzakirə edək? Cəlil Məmmədquluzadə dindarların marağına uyğun bir əsər də yazmayıb. Bütün yazılarında dini tənqid edib.

Yeqin ateist olub da. :D

Indi ne deyirsiniz?O da ateist olub.?

Link to comment
Share on other sites

Celil Memmedquluzade "Molla Nesreddin" jurnalinda esl muselmanlarin ferqini izah ederek bele yazib:

-"Men de mollayam,siz de molla.Amma men muselman qardawlara deyirem:

Ey muselmanlar,gozunuzu acin mene baxin.Amma siz mollalar deyirsiniz ki,gozunuzu yumun mene baxin.."

Sheyx Nesrullahi az qala bize calamiwdilar.Kime ne serf edir ele de yazir.Heqiqeti yazmaq isteyen yoxdu nedense. :D

Link to comment
Share on other sites

 

Xahiş edirəm qaydalar çərçivəsində və qarşılıqlı hörmət şəklində müzakirə aparasınız.

Nizam varsa…

Bütün səmavi dinlərin əsasını dünyanı yaradan Allaha inam təşkil edir. Materialist dünyagörüşü ilə dini dünyagörüşünün prinsipial fərqi də elə bu məsələdədir. Həqiqət axtarışında olan şəxs hər şeydən öncə bu bu suala düzgün cavab verməlidir: Allah var, yoxsa yox? 

Allahın isbatı üçün bir sıra arqumentlər irəli sürülüb. Bu arqumentlər oxucu kütləsini nəzərə alaraq müxtəlif şəkildə qruplaşdırılır. Məsələn, bəzi arqumentlər tutarlı olduğu qədər sadədir, “Nəzm arqumenti” kimi. Nəzm arqumenti sadə olsa da insanların ruhuna, imanına tez təsir göstərə bilir. Onun dərki və qavranılması üçün uzun-uzadı düşüncələrə ehtiyac yoxdur. Həm də Nəzm arqumentində bütün dünyada nəzmi isbat etmək lazım deyil, öz ətrafımızda və hətta özümümzdə nəzmi isbat etsək, məqsədə çatmış oluruq.

Nəzm arqumenti belə izah edilir:

Təbiət münəzzəmdir və yaxud təbiətdə nəzmli varlıqlar mövcuddur. Hər bir nəzm məntiqi aksiomalara əsasən, şüurlu nazim tərəfindən həyata keçir. Demək, təbiətin, dünyanın bir şüurlu, elimli, qüdrətli nazimi, nizamlayanı var.

Əlbəttə, John Hospers və David Yum tərəfindən nəzm qanununa bir sıra iradlar edilmişdir ki, müxtəlif məqalə və kitablarda həmin iradların cavabı verilib.

Qurani-kərimdə də bu arqumentə dolayı işarə edilib. Bu arqument ilk baxışda Allahın şəriki olmasının inkarı üçün irəli sürülsə də dolayısı ilə Allahın varlığını da isbat edir:.

“Tur” surəsinin 35-ci ayəsindən də Allahın isbatı üçün istifadə etmək olar. Ayədə deyilir: “Onlar xaliqsiz yaranıblar, yoxsa özləri özlərini xəlq ediblər?”

Bu ayəni belə izah etmək olar ki, insan ya xaliqsiz və özbaşına yaranıb, ya özü özünün xaliqidir, ya da onu yaradan bir xaliq olmalıdır. Birinci və ikinci fərziyyənin yanlışlığı sübuta yetirilib. Heç bir məntiqlə həmin baxışları qəbul etmək olmaz. Demək “insanın bir yaradıcısı var” fikri doğrudur və həmin “yaradıcı” Allahdır.

“Ənbiya” surəsinin 22-ci ayəsində Allahın şərikinin olmamasının isbatı üçün irəli sürülən arqumentdə deyilir: “Əgər göydə və yerdə Allahdan başqa tanrılar olsaydı, göy və yer dağılardı “. Əgər yerdə və göydə Allahdan başqa tanrılar olsaydı, ziddiyyət baş verər və nəzm pozulardı. Amma göy və yer dağılmayıb. Demək, Allahdan başqa tanrılar yoxdur.

“Əgər Allahdan başqa tanrılar olsaydı, dünya fəsada uğrayardı ” deyimində məqsəd nədir? Sualının cavabında müfəssirlər müxtəlif cavablar vermişlər. Verilən cavabların bəziləri sadə, bəziləri isə sırf fəlsəfi metodlara əsaslandığı üçün dəqiq və eyni zamanda tutarlıdır. Bir cəmiyyətin və ya təşkilatın idarəsi üçün vahid nəzmin olması zəruridir, əks təqdirdə süqut edəcək. Hətta əgər bir aildə və ya bir şəhərdə iki nəfər hökmranlıq etsə, anarxiya baş qaldıracaq. Belə olan halda, bu genişlikdə olan dünyanı bir neçə hakim necə idarə edə bilər?

Link to comment
Share on other sites

Celil Memmedquluzade "Molla Nesreddin" jurnalinda esl muselmanlarin ferqini izah ederek bele yazib:

-"Men de mollayam,siz de molla.Amma men muselman qardawlara deyirem:

Ey muselmanlar,gozunuzu acin mene baxin.Amma siz mollalar deyirsiniz ki,gozunuzu yumun mene baxin.."

Sheyx Nesrullahi az qala bize calamiwdilar.Kime ne serf edir ele de yazir.Heqiqeti yazmaq isteyen yoxdu nedense. :D

Azda, yapışma da bu Nəsrullahdan. Real arqument tap. Oturub mən də, Dostoyevskinin "Karamazov Qardaşları"ndakı Dmitri obrazının ateist yoxsa dindar olmasından danışım? Sən yazdığın sitatda Şeyx Nəsrullah hanı? Ümumiyyətlə bu nə polemikadır? Şeyx Nəsrullahdan danışıb, Molla Nəsrəddin jurnalından sitat gətirirsən.

Link to comment
Share on other sites

Devetion yazdi ki,bu haqda ne duwunursunuz?Yani C.Memmedquluzadenin ateist olmasi haqda.Men de cavabladim.!

Надеюсъ ясно.

Link to comment
Share on other sites

Nizam varsa…

Bütün səmavi dinlərin əsasını dünyanı yaradan Allaha inam təşkil edir. Materialist dünyagörüşü ilə dini dünyagörüşünün prinsipial fərqi də elə bu məsələdədir. Həqiqət axtarışında olan şəxs hər şeydən öncə bu bu suala düzgün cavab verməlidir: Allah var, yoxsa yox? 

Allahın isbatı üçün bir sıra arqumentlər irəli sürülüb. Bu arqumentlər oxucu kütləsini nəzərə alaraq müxtəlif şəkildə qruplaşdırılır. Məsələn, bəzi arqumentlər tutarlı olduğu qədər sadədir, “Nəzm arqumenti” kimi. Nəzm arqumenti sadə olsa da insanların ruhuna, imanına tez təsir göstərə bilir. Onun dərki və qavranılması üçün uzun-uzadı düşüncələrə ehtiyac yoxdur. Həm də Nəzm arqumentində bütün dünyada nəzmi isbat etmək lazım deyil, öz ətrafımızda və hətta özümümzdə nəzmi isbat etsək, məqsədə çatmış oluruq.

Nəzm arqumenti belə izah edilir:

Təbiət münəzzəmdir və yaxud təbiətdə nəzmli varlıqlar mövcuddur. Hər bir nəzm məntiqi aksiomalara əsasən, şüurlu nazim tərəfindən həyata keçir. Demək, təbiətin, dünyanın bir şüurlu, elimli, qüdrətli nazimi, nizamlayanı var.

Əlbəttə, John Hospers və David Yum tərəfindən nəzm qanununa bir sıra iradlar edilmişdir ki, müxtəlif məqalə və kitablarda həmin iradların cavabı verilib.

Qurani-kərimdə də bu arqumentə dolayı işarə edilib. Bu arqument ilk baxışda Allahın şəriki olmasının inkarı üçün irəli sürülsə də dolayısı ilə Allahın varlığını da isbat edir:.

“Tur” surəsinin 35-ci ayəsindən də Allahın isbatı üçün istifadə etmək olar. Ayədə deyilir: “Onlar xaliqsiz yaranıblar, yoxsa özləri özlərini xəlq ediblər?”

Bu ayəni belə izah etmək olar ki, insan ya xaliqsiz və özbaşına yaranıb, ya özü özünün xaliqidir, ya da onu yaradan bir xaliq olmalıdır. Birinci və ikinci fərziyyənin yanlışlığı sübuta yetirilib. Heç bir məntiqlə həmin baxışları qəbul etmək olmaz. Demək “insanın bir yaradıcısı var” fikri doğrudur və həmin “yaradıcı” Allahdır.

“Ənbiya” surəsinin 22-ci ayəsində Allahın şərikinin olmamasının isbatı üçün irəli sürülən arqumentdə deyilir: “Əgər göydə və yerdə Allahdan başqa tanrılar olsaydı, göy və yer dağılardı “. Əgər yerdə və göydə Allahdan başqa tanrılar olsaydı, ziddiyyət baş verər və nəzm pozulardı. Amma göy və yer dağılmayıb. Demək, Allahdan başqa tanrılar yoxdur.

“Əgər Allahdan başqa tanrılar olsaydı, dünya fəsada uğrayardı ” deyimində məqsəd nədir? Sualının cavabında müfəssirlər müxtəlif cavablar vermişlər. Verilən cavabların bəziləri sadə, bəziləri isə sırf fəlsəfi metodlara əsaslandığı üçün dəqiq və eyni zamanda tutarlıdır. Bir cəmiyyətin və ya təşkilatın idarəsi üçün vahid nəzmin olması zəruridir, əks təqdirdə süqut edəcək. Hətta əgər bir aildə və ya bir şəhərdə iki nəfər hökmranlıq etsə, anarxiya baş qaldıracaq. Belə olan halda, bu genişlikdə olan dünyanı bir neçə hakim necə idarə edə bilər?

Simruq, yazdiqlariniz mentiqlidi, ancaq o halda ki Allahin varligi isbat olunsun. Nezmlilik ne uchun birbawa Allah deyilen varligla baglanilir ki? Axi siz onu ne gormusunuz, ne sesini ewtimisiniz ne de yerini bilirsiniz. Bele olan halda hardan bilirsiz ki butun bu nizamin banisi odur? Axi siz diger variantlari ve ya ehtimallari gozardi edirsiniz? Mence daha tutarli delil lazimdir..

Link to comment
Share on other sites

Ateistlere sual:Hormetli ateist heveskarlari,Siz meditasiya novlerine nece baxirsiniz?.Yeni ki,meditasiyaya munasibetiniz necedir?Ateizmde meditasiyta novleri varmi?

Meditasiya etmək dinə, ateizimə baxmır. Bu bir fəlsəfədi ki təbiətən insanda özü yaranır və yaranıb əzəldən. Onu tədricən inkişaf etdirəndə meditasiya əmələ gəlir. meditasiya sağlamlıq üçün çox xeyirlidi.

Yoqa fəlsəfə və praktikadır. Yoqanın fəlsəfi sitemi sankhya– yoqadır. O, meditasiya şüurunun formalaşması metodikasını verir. Allah obrazına meditasiyanı tövsiyə edir. Uğurlu meditasiya samadhi vəziyyətinə (bir sıra cəmləşmənin fiziki və psixik tapşırıqları sayəsində tam intraversiya vəziyyəti) aparıb çıxarır. Yoqa praktikası xilasolmanın fərdi yolu olub, hisslər və fikirlər üzərində nəzarətə nail olmağa yönəldilmişdir. O, yemək qəbul qaydasını da müəyyən edir. Bunun özü isə maddi təbiət qunlarına müvafiq olaraq üç kateqoriyaya bölünür. Nadanlıq və ehtiras qunlarındakı yemək əzab– əziyyəti, bədbəxtlikləri, xəstəlikləri artıra bilər (buraya, hər şeydən əvvəl, ət daxildir). Yaxşılıq qunlarındakı yemək (ağartı məhsulları, tərəvəz, dənli bitkilər və s.) şən əhval– ruhiyyə, xeyirxahlıq yaradır.

Link to comment
Share on other sites

Simruq, yazdiqlariniz mentiqlidi, ancaq o halda ki Allahin varligi isbat olunsun. Nezmlilik ne uchun birbawa Allah deyilen varligla baglanilir ki? Axi siz onu ne gormusunuz, ne sesini ewtimisiniz ne de yerini bilirsiniz. Bele olan halda hardan bilirsiz ki butun bu nizamin banisi odur? Axi siz diger variantlari ve ya ehtimallari gozardi edirsiniz? Mence daha tutarli delil lazimdir..

Fiziki göz, qulaq olduğu kimi, insan hissiyatının da göz və qulağ kimi duyğu hissləri var. Bax bu hisslərdən ibarət olan duyğu sistemi ilə (göz və qulaqnan) Allahı qisməndə olsa hiss edə bilirsən.

Heç bir varlıq zərurət olmadan yarana bilməz. Yəni bir şeyin vücuda gəlməsi üçün bütün yoxluq şərtləri aradan qaldırılmalıdır. Filosofların təbirincə, “əşya zərurətsiz yarana bilməz.” Başqa ifadə ilə desək, vücud ya zatən “mütləq varlıq” olub özü özünü zəruri edir, ya da mümkün varlıqdır. Mümkün varlıq səbəb vasitəsiylə zəruri edilərkən yaranma potensialını özündə tapır. Yəni səbəb onun vücudunu zərurət həddinə çatdırır və olmamaq imkanını ondan alaraq onu var edir. Bu müqəddimə danılmaz və aksiomatikdir.

Link to comment
Share on other sites

Fiziki göz, qulaq olduğu kimi, insan hissiyatının da göz və qulağ kimi duyğu hissləri var. Bax bu hisslərdən ibarət olan duyğu sistemi ilə (göz və qulaqnan) Allahı qisməndə olsa hiss edə bilirsən.

Heç bir varlıq zərurət olmadan yarana bilməz. Yəni bir şeyin vücuda gəlməsi üçün bütün yoxluq şərtləri aradan qaldırılmalıdır. Filosofların təbirincə, “əşya zərurətsiz yarana bilməz.” Başqa ifadə ilə desək, vücud ya zatən “mütləq varlıq” olub özü özünü zəruri edir, ya da mümkün varlıqdır. Mümkün varlıq səbəb vasitəsiylə zəruri edilərkən yaranma potensialını özündə tapır. Yəni səbəb onun vücudunu zərurət həddinə çatdırır və olmamaq imkanını ondan alaraq onu var edir. Bu müqəddimə danılmaz və aksiomatikdir.

Simruq, hissiyatin gozu ve qulagi meselesi subyektiv anlayiwdir. Chunki men wexsen birinci defedi sizden ewidirem bu barede. Men oz adimnan onu deye bilerem ki, Allaha inam sadece subyektiv inamdan ireli gelir, bunun fiziki tesdiqle, obyektle, yeni maddi ne ilese elaqesi olmaz. Qaraladigim cumle ile bagli fikir bildirmek isteyirem. Allahin son absolyut varliq oldugunu hardan bilirsiniz? Bu haqda ki hech bir isbat yoxdur? Eger bir nesne varsa, onu zeruri eden sebeb olmalidir iddiasini ireli surursunuzse, o zaman Allahin da movcudlugunu zeruri eden bir sebeb olmalidir. Eger bele bir iddiani umumiyetle redd edersinizse, o zaman ikili standart yaranar. Bu barede ne deye bilersiniz?

Link to comment
Share on other sites

Simruq, hissiyatin gozu ve qulagi meselesi subyektiv anlayiwdir. Chunki men wexsen birinci defedi sizden ewidirem bu barede. Men oz adimnan onu deye bilerem ki, Allaha inam sadece subyektiv inamdan ireli gelir, bunun fiziki tesdiqle, obyektle, yeni maddi ne ilese elaqesi olmaz. Qaraladigim cumle ile bagli fikir bildirmek isteyirem. Allahin son absolyut varliq oldugunu hardan bilirsiniz? Bu haqda ki hech bir isbat yoxdur? Eger bir nesne varsa, onu zeruri eden sebeb olmalidir iddiasini ireli surursunuzse, o zaman Allahin da movcudlugunu zeruri eden bir sebeb olmalidir. Eger bele bir iddiani umumiyetle redd edersinizse, o zaman ikili standart yaranar. Bu barede ne deye bilersiniz?

Bilirsiz necədi biz söznən anlaya bilrik ki necədi nə var nə yox. Varlıq və Yovluq anlayışını insanlar fikirləşib, fikirləşib ki nəyinsə izahını verə bilsinlər. Biz iki şey bilirik biri var biri yox və iki şey təsəvvür edə bilirik, əgər varsa o var hardan var, varı kim var edib. Gördüyünüz kimi bizə iki anlayış məlumdu. Mənə elə gəlir ki Allah bizim dər edə bildiyimiz varlıq və yoxluq anlayışına daxil deyil. Bu anlayış bizim üçün yaradılıb.

Fikir və düşüncə hissiyatlardan, keçirtdiyimiz hislərdən ibatətdi. Biz öz təsəvvür etdiyimiz şeyləri fikirləşərək, düşünərək gözümüzün qabağına gəlir, misal üçün uşaqlığı xatırlayırıq, deməli hisslərimiz görə və eşidə bilir ki xatırlayıb hiss edə bilirik. 

Link to comment
Share on other sites

Анар,компутери перезагрузка етмек лазымдыр,уже сехв гостерир. :D

Cəlil Məmmədquluzadə dinindən, inancından xəbərimiz yoxdur. Mənə maraqlı deyil. Amma dini tənqidi göz qabağındadır. Müsbət molla obrazı onda görmüsüz? Onun yaradıcılığını tamamilə oxumamış cavab vermək çətindi. Oxusaq da mövqeyini dəqiq bilə bilmərik. Onun inancı ilə nəyi ölçmək istiyirsiz anlamıram. Özünüzü təmizə çıxarmaq istiyirsinizsə, başqa məsələ :D

Link to comment
Share on other sites

Bilirsiz necədi biz söznən anlaya bilrik ki necədi nə var nə yox. Varlıq və Yovluq anlayışını insanlar fikirləşib, fikirləşib ki nəyinsə izahını verə bilsinlər. Biz iki şey bilirik biri var biri yox və iki şey təsəvvür edə bilirik, əgər varsa o var hardan var, varı kim var edib. Gördüyünüz kimi bizə iki anlayış məlumdu. Mənə elə gəlir ki Allah bizim dər edə bildiyimiz varlıq və yoxluq anlayışına daxil deyil. Bu anlayış bizim üçün yaradılıb.

Fikir və düşüncə hissiyatlardan, keçirtdiyimiz hislərdən ibatətdi. Biz öz təsəvvür etdiyimiz şeyləri fikirləşərək, düşünərək gözümüzün qabağına gəlir, misal üçün uşaqlığı xatırlayırıq, deməli hisslərimiz görə və eşidə bilir ki xatırlayıb hiss edə bilirik. 

Beli, tam raziyam, anlayiwlar insanlar terefinden yaradilib ki hissiyatlarini ifade ede bilsinler. Axi siz yene de ikili standartla yanawdiniz :nettt: Deyirsiz ki, Allah varliq ve yoxluq anlayiwina daxil deyil. Axi bunu kim teyin edib? Bir halda ki, Allah anlayiwini da insan yaradib, din anlayiwini da, onda nece olur ki, insan oz yaratdigi anlayiwi izah ede bilmir, gore bilmir, derk ede bilmir, bu ne derecede mentiqlidir?

Beli, onunla da raziyam ki kechmiwde olanlari hiss ede, xatirlaya bilirik. Olmuw weyler , yawadigimiz weyler gozumuzun qabagina gelir. Bu normaldi, chuki o xatireler bilavasite bizim varligimizla baglidi. Ancaq biz hech vaxt Allahi gormediyimiz, onunla bagli her hansi bir hadiseye wahid olmadigimi uchum biz onu nece hiss ede bilerik, bax budu esas mesele.

Link to comment
Share on other sites

Beli, tam raziyam, anlayiwlar insanlar terefinden yaradilib ki hissiyatlarini ifade ede bilsinler. Axi siz yene de ikili standartla yanawdiniz :nettt: Deyirsiz ki, Allah varliq ve yoxluq anlayiwina daxil deyil. Axi bunu kim teyin edib? Bir halda ki, Allah anlayiwini da insan yaradib, din anlayiwini da, onda nece olur ki, insan oz yaratdigi anlayiwi izah ede bilmir, gore bilmir, derk ede bilmir, bu ne derecede mentiqlidir?

Beli, onunla da raziyam ki kechmiwde olanlari hiss ede, xatirlaya bilirik. Olmuw weyler , yawadigimiz weyler gozumuzun qabagina gelir. Bu normaldi, chuki o xatireler bilavasite bizim varligimizla baglidi. Ancaq biz hech vaxt Allahi gormediyimiz, onunla bagli her hansi bir hadiseye wahid olmadigimi uchum biz onu nece hiss ede bilerik, bax budu esas mesele.

Biz istənilən bir yoxluq haqqında danışmalıyıq bəli danışmalıyıq. Bəs bu yoxluqu biz necə anlatmalıyıq, yalnız izah ilə. Biz yalnız və yalnız anlayış daxilində izah edə bilərik. Əgər talepat olsaydıq bu başqa məsələ. Deməli biz istənilən bir şeyin varlığınnan və yoxluqunnan danışanda yalnız daxil olduğumuz anlayış səviyəsində izah edə bilərik. Əgər Allah hansısa anlayışa daxil deyilsə biz onu daxil olub, olmamasınnan asılı olmayaraq, yenədə anlayış daxilində izah etməliyik. Əgər Allah insanı yaradıbsa, anlayışlı yaradıb, deməli insan Allahı anlayışını izah etmək üçün Allahın yaratdığı boş anlayışdan izah etməlidi. İnsan real həyatda yatmadan yuxu görə bilmir, gərək yatsın ki yuxu görsün. Allahı da real həyatda görmək və eşidmək ona görə mümkün deyil ki biz hələ yatıb yuxu görmək səviyyəsinə hələ çatmamışıq.

Link to comment
Share on other sites

Cəlil Məmmədquluzadə dinindən, inancından xəbərimiz yoxdur. Mənə maraqlı deyil. Amma dini tənqidi göz qabağındadır. Müsbət molla obrazı onda görmüsüz? Onun yaradıcılığını tamamilə oxumamış cavab vermək çətindi. Oxusaq da mövqeyini dəqiq bilə bilmərik. Onun inancı ilə nəyi ölçmək istiyirsiz anlamıram. Özünüzü təmizə çıxarmaq istiyirsinizsə, başqa məsələ :D

Salam Anar, istəsən bizim müzakirəyə qoşula bilərsən, daha maraqlı və nəticəli olar.

Link to comment
Share on other sites

Biz istənilən bir yoxluq haqqında danışmalıyıq bəli danışmalıyıq. Bəs bu yoxluqu biz necə anlatmalıyıq, yalnız izah ilə. Biz yalnız və yalnız anlayış daxilində izah edə bilərik. Əgər talepat olsaydıq bu başqa məsələ. Deməli biz istənilən bir şeyin varlığınnan və yoxluqunnan danışanda yalnız daxil olduğumuz anlayış səviyəsində izah edə bilərik. Əgər Allah hansısa anlayışa daxil deyilsə biz onu daxil olub, olmamasınnan asılı olmayaraq, yenədə anlayış daxilində izah etməliyik. Əgər Allah insanı yaradıbsa, anlayışlı yaradıb, deməli insan Allahı anlayışını izah etmək üçün Allahın yaratdığı boş anlayışdan izah etməlidi. İnsan real həyatda yatmadan yuxu görə bilmir, gərək yatsın ki yuxu görsün. Allahı da real həyatda görmək və eşidmək ona görə mümkün deyil ki biz hələ yatıb yuxu görmək səviyyəsinə hələ çatmamışıq.

Yoxluq haqqinda daniwmag bize ne verer ki, Simruq? Nezere alsaq ki hal hazirda yoxluq kateqoriyasinda olan anlayiwlarin hamsi demek olar ki ancaq dini sistemlerdedir, bu yoxluqlarin izahi ve isbati praqmatik hesab oluna bilermi?

"Eger Allah insani yaradibsa", beli, eger yaradibsa, bu tezis hele ki isbat olunmayib, raziyam. Yox eger dogrudan da yaradibsa, o zaman biz de onu derk etmeliydik, atesit movqede dayanmazdiq. Yeni, her wey niye bu qeder qeliz ve anlawilmazdir ki? Olmazdi ki, Allah ozunu insanlara birbawa tanidardi, dolayisi yollarla bu qeder wubhelere yer qoymazdi, Ne vardi ki bunda? Her wey yolunda olardi. Bunu ne ile izah ede bilersiniz?

Link to comment
Share on other sites

Yoxluq haqqinda daniwmag bize ne verer ki, Simruq? Nezere alsaq ki hal hazirda yoxluq kateqoriyasinda olan anlayiwlarin hamsi demek olar ki ancaq dini sistemlerdedir, bu yoxluqlarin izahi ve isbati praqmatik hesab oluna bilermi?

"Eger Allah insani yaradibsa", beli, eger yaradibsa, bu tezis hele ki isbat olunmayib, raziyam. Yox eger dogrudan da yaradibsa, o zaman biz de onu derk etmeliydik, atesit movqede dayanmazdiq. Yeni, her wey niye bu qeder qeliz ve anlawilmazdir ki? Olmazdi ki, Allah ozunu insanlara birbawa tanidardi, dolayisi yollarla bu qeder wubhelere yer qoymazdi, Ne vardi ki bunda? Her wey yolunda olardi. Bunu ne ile izah ede bilersiniz?

Əgər yoxluq olmasa Varlıq anlayışı olmaz, ümumiyyətlə biz var demərik. Var nəyə görə deyirik, çünki hər var, yox ola bilir, yox olmasaydı hər var olmazdı var. Varın yerinə insan başqa bir anlayışlı izah verəcəydi. Əlbətdə ki yoxluqun izahı var, amma forum da izah etmək çox çətindi, bir söznən tam mümkünsüzdü.

Ateizmin və ateistlərin olması mütləqdi. Əgər hamı desəydi Allah var və bir nəfər deməsəydi yoxdu bu anormallıq olardı. Bu misalı bir dəfə çəkmoşəm. Əgər hər şey anlayışlı olsaydı, insan zombiyə bənzəyərdi, hamı bir birini anlayır ziddiyət konflikt yoxdu.

Həmişə deyirəm Allahı qüdrəti ondadı ki bizim üçün mümkün olmayanı, mümkün edir. Ateisdə olmalıdı, anlaşılmazlıqda olmalıdı. Hər şey olmalıdı öz zamanında. Bilirsiz niyə hər şey olmalıdı, çünki insan vaxt gələcəy Allaha belə deyəcəy, ay Allah əgər belə olmasaydı elə olardı və ya əgər elə olmasaydı belə olardı. Bu səbəbdən hər şey olmalıdı. Olmalı dı ki insan sonra bəhanə etməsin.

Link to comment
Share on other sites

Meditasiya etmək dinə, ateizimə baxmır. Bu bir fəlsəfədi ki təbiətən insanda özü yaranır və yaranıb əzəldən. Onu tədricən inkişaf etdirəndə meditasiya əmələ gəlir. meditasiya sağlamlıq üçün çox xeyirlidi.

Yoqa fəlsəfə və praktikadır. Yoqanın fəlsəfi sitemi sankhya– yoqadır. O, meditasiya şüurunun formalaşması metodikasını verir. Allah obrazına meditasiyanı tövsiyə edir. Uğurlu meditasiya samadhi vəziyyətinə (bir sıra cəmləşmənin fiziki və psixik tapşırıqları sayəsində tam intraversiya vəziyyəti) aparıb çıxarır. Yoqa praktikası xilasolmanın fərdi yolu olub, hisslər və fikirlər üzərində nəzarətə nail olmağa yönəldilmişdir. O, yemək qəbul qaydasını da müəyyən edir. Bunun özü isə maddi təbiət qunlarına müvafiq olaraq üç kateqoriyaya bölünür. Nadanlıq və ehtiras qunlarındakı yemək əzab– əziyyəti, bədbəxtlikləri, xəstəlikləri artıra bilər (buraya, hər şeydən əvvəl, ət daxildir). Yaxşılıq qunlarındakı yemək (ağartı məhsulları, tərəvəz, dənli bitkilər və s.) şən əhval– ruhiyyə, xeyirxahlıq yaradır.

Demek bele cixir ki,eger insan namaz gilan zamani aglini Allahda konsentrasiya edirse,o meditasiya ile meshguldur.Namaz gilan muselman demek olar ki,yoga-meditasiya ile meshguldur.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Milli
        • Downvote
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 274 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Facepalm
      • 81 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Facepalm
      • 19 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Haha
        • Like
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Like
      • 84 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
        • Sad
      • 43 replies
    • В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      В прокуратуре Сабаильского района проводится расследование по факту смерти двух человек - Кянана Мустафаева 1998 года рождения, и Орхана Амирова 1993 года рождения, а также госпитализации с диагнозом «отравление» Ниджата Джаббарлы 1991 года рождения и Хазара Джаббарлы 1998 года рождения, доставленных с одного из предприятий общественного питания, расположенных на территории Сабаильского района.
      Об этом говорится в сообщении пресс-службы Генпрокуратуры.
      Отмечается, что с целью установления обстоятельств происшествия, а также причин смерти и отравления пострадавших назначены соответствующие экспертизы, а также выполнены другие необходимые процессуальные действия.
      14:32
      В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      Как сообщает Bakupost.az, четверо мужчин, отдыхавших в отеле, были госпитализированы в 1-ю Городскую клиническую больницу с диагнозом отравление.
      К сожалению, спасти двоих из них не удалось. Изначально предполагалось, что причиной стало пищевое отравление, однако медики не исключают и другие варианты.
      https://media.az/society/v-stolichnom-otele-otravilis-chetyre-cheloveka-dvoe-skonchalis
        • Upvote
      • 46 replies
    • Какое наказание предусмотрено за умышленное повреждение чужого автомобиля?
      В Баку одному из припаркованных во дворе автомобилей был нанесен ущерб острым предметом. Владелец машины поделился в соцсети соответствующими видеокадрами.
      Как сообщает хezerxeber.az, в другом дворе с верхнего этажа здания на автомобиль был сброшен воздушный шар, наполненный водой. В результате владелец транспортного средства понес серьезный материальный ущерб.
      В последнее время в соцсетях часто встречаются видеоролики в связи с умышленным или непреднамеренным повреждением автомобилей или другого имущества граждан. Юристы отмечают, что за намеренное совершение подобного деяния правонарушитель может быть привлечен к ответственности или лишен свободы.
      Кроме того, если действие влечет за собой уголовную ответственность, на виновных может быть наложен штраф, в два-три раза превышающий размер причиненного ущерба. По словам юриста Шамиля Пашаева, подобные повреждения автомобилей не покрываются обязательным страхованием.
      В Министерстве внутренних дел заявили, что в случае, если потерпевший сообщит об умышленном уничтожении или повреждении его имущества, в местном органе полиции немедленно начинается расследование. Если будет доказано, что ущерб был причинен умышленно, будут приняты меры, предусмотренные законом.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Milli
        • Like
      • 47 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...