Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

"ədalətli" , "mömin" Səhabələr.


Капитан

Recommended Posts

nəfsinə uyğun olaraq hansisa hədisi zəif və ya uydurma adlandirmag olar ? olarsa nəyə əsasən , olmazsa nəyə əsasən deyirsiz ki , səhih deyil.

düz eliyir edir , əvvəlcə araşdirmalidir ki , başa düşdüyü qeyrət barədə İslam nə deyir , nə təbliğ edir ? hansi səhabənin hərəkəti İslama uyğundur , hansinin dediyi İslama ziddir , bunlar hamisi analiz edildikdən sonra ( nəfsə uygun yoxa , etalon Quran olmalidir ) ondan sonra məzhəbini , yolunu müəyyən etmək olar.yoxsa adimi şiə qöyum ya adimi sələfi qoyum .onunla məgər iş bitir?

etalondan danishirsinizsa dediyim ayeni oxuyun sonra da deyin kim oz nefsine uygun yazir. sizler hedislerden danishanda bilmirem aglayim yoxsa gulum. ne hedis elminiz var, ne de guclu muhedisleriniz. hedislerin coxusu ise egideye uygun olaraq uydurulub. incimeyin amma sizinle sohbeti davam etdirmeyin menasini gormurem.

salam aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

qeyd etdiyim kimi, bizim kitablarda bele hedislere rast gelsenizde, ya zeyif yada uydurma hedislerin arasinda.

 

 

Əbu Bəkr: Kaş Fatimənin evini açmazdım... (Ziya əl-Məqdisi)

 

Etməməyi arzuladığım üç şeydən birinci iş budur ki, kaş Fatimənin evini açmazdım, hətta müharibə niyyəti ilə qapını bağlamış olsaydı belə!...

Rəvayətin sonunda yazır:

 

Mən deyirəm: Əbu Bəkrdən rəvayət edilən bu hədis həsəndir, lakin burada Peyğəbərdən (s) bir söz yoxdur. 

 

Əbu Abdullah Muhəmməd b. Əbdül-Vahid b. Əhməd əl-Məqdisi, əl-Əhədisul-Muxtarə, c.1, s.90, təhqiq: Əbdül-Malik b. Abdullah b. Duhəyş, nəşr: Dar Xədr lil-Tiba və lil-Nəşr - Beyrut, 1421/2001

http://hadis.313news.net/news/a-83.html

 

Əhli sünnə alimi deyir hədis HƏSƏNDİR.  Bəlkəmdə normal şəkildə Quran oxuya bilməyən sələfi iddia edir ki zəif və uydurmadır.Dağıl ey dünya :)

Link to comment
Share on other sites

etalondan danishirsinizsa dediyim ayeni oxuyun sonra da deyin kim oz nefsine uygun yazir. sizler hedislerden danishanda bilmirem aglayim yoxsa gulum. ne hedis elminiz var, ne de guclu muhedisleriniz. hedislerin coxusu ise egideye uygun olaraq uydurulub. incimeyin amma sizinle sohbeti davam etdirmeyin menasini gormurem.

salam aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Qardaşım hec olmasa siz hədis elmindən danışmayın.Siz o kəslər deyilsiz ki xəvaric və nasibilərdən bəh-bəh ilə hədis nəql edib hələ bir fəxr edirsiz?

Link to comment
Share on other sites

А мой черный список все расширяется. Вот только не знаю их расширяют новые юзеры или же клоны.

 

А по теме скажу что обсуждать чьи та грехи или ошибки и оповестить весь "мир" о них само по себе является бигейрятством.

Link to comment
Share on other sites

etalondan danishirsinizsa dediyim ayeni oxuyun sonra da deyin kim oz nefsine uygun yazir. sizler hedislerden danishanda bilmirem aglayim yoxsa gulum. ne hedis elminiz var, ne de guclu muhedisleriniz. hedislerin coxusu ise egideye uygun olaraq uydurulub. incimeyin amma sizinle sohbeti davam etdirmeyin menasini gormurem.

salam aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

ualeykumassalam ua rahmatullah ! öz sözünüzə qarşi gedirsiz ! exiləriniz isə tamam başqa şey deyirdi .buyurun ! 

 

 

1. http://www.disput.az/index.php?showtopic=501680&p=18423718

 

2. http://www.disput.az/index.php?showtopic=501680&p=18426716

 

3 http://www.disput.az/index.php?showtopic=501680&p=18427638

 

4 http://www.disput.az/index.php?showtopic=501680&p=18431203

 

5 http://www.disput.az/index.php?showtopic=501680&p=18438027

 

o sohbetden sonra orda sohbet aparan exiler yoxa cixib facepalm.gif  day yazmirlar

7 ci sehifeden oxusaz bileceksiz ne var ne yox . amma inanmiram ki , xeberiniz yoxdu )) ugurlar , ateistlerden muğayat olun, birden xetirlerine deyerler xeber tutmazsiz  

Link to comment
Share on other sites

А мой черный список все расширяется. Вот только не знаю их расширяют новые юзеры или же клоны.

 

А по теме скажу что обсуждать чьи та грехи или ошибки и оповестить весь "мир" о них само по себе является бигейрятством.

тоесть Гуран в в Ахзаб 60 61 распростронял бигейратсво оповестив весь мир о грехах некоторых сахаб  ? да ?

 

вот аят !

 

 Если мунафики и те, чьи сердца порочны, и распространители [ложных слухов] в Медине не перестанут (злословить о муслимах] то ты одолеешь их благодаря Нашей поддержке и недолго они будут соседствовать с тобой здесь (т. е. в Медине)

тут говорится о трех типажах , мунафики - понятное дело , распространители ложи - тоже поняли . а вот что означает чьи сердца порочны ( больные )  ? на кого намекает Гуран ?

Link to comment
Share on other sites

Sahabeler insandirlar ve masum degiller... onlarin xatalarida olmushdur ve numune olacag emelleride... tengid de etmek olar(elm ve axlag ile),tehlil de etmek lazimdir(heyatlarini)...   amma umumileshdirmek(her hansi terefe) isabetli olmayacag.

http://www.disput.az/index.php?showtopic=507076&p=18614137

 

http://www.disput.az/index.php?showtopic=507076&p=18626424

 

meselen bele tenqid.

Link to comment
Share on other sites

 

Umumi prinsip yazmisham,amma konkret misal chekirsense: mene gore,degil. Umumiyyetle,Goemon nikili yuzer ashiri mezheb teassubkeshidir ve obyektivlikden uzagdir.

 

(hem shia,hem selefiler arasinda heleleri az degil ve onlar ile sohbetde edaletli tengid axtarmag ebesdir)

Link to comment
Share on other sites

Муслим — 2294.

2294. Аиша говорила: «Я слышала, как Посланник Аллаха, находясь среди спин своих спутников, говорил:

«Вот, я (стою) при Хауде, жду, кто прибудет из вас ко мне. Но, клянусь Аллахом, будут отрезаны от меня мужи, и тогда я скажу:

«О, нет, Господи, (они) от меня и из моей общины!» Но Он скажет: «Но ты же не знаешь что они сделали после тебя!

Они так и продолжали обращаться вспять!»

http://sunnah.com/urn/361510

 

 
Link to comment
Share on other sites

Umumi prinsip yazmisham,amma konkret misal chekirsense: mene gore,degil. Umumiyyetle,Goemon nikili yuzer ashiri mezheb teassubkeshidir ve obyektivlikden uzagdir.

 

(hem shia,hem selefiler arasinda heleleri az degil ve onlar ile sohbetde edaletli tengid axtarmag ebesdir)

 Əbu Bəkr, Ömər, Osman (Allah onlardan razı olsun) onları tənqid etməkdə əhli sünnənin mövqeyi necədi?

Link to comment
Share on other sites

 Əbu Bəkr, Ömər, Osman (Allah onlardan razı olsun) onları tənqid etməkdə əhli sünnənin mövqeyi necədi?

əhli sünnənin mövqeyi 3 xəlifənin təngidi barədə superdi! 1 və 2 ci xəlifələr barədə başqa qardaşlar yazar . mən 3 cu xəlifə barədə əhli sünnə mənbələrində yazacam .baxin görün necədi mövqe.bunlari görməməyə yeganə səbəb təəsubkeşlikdir.

beləliklə 3 cü xəlifə Osman ibn Əvfan - Tаriхi mənbələr ( əhli sünnə ) хəlifə Оsmаnın bir sırа qəbаhətli əməllərini qеyd еdirlər. Bu əməllər Qurаn və Pеyğəmbər sünnəsinə zidd оlmаqlа bərаbər, müsəlmаnlаrın nаrаzılığınа səbəb оldu nəticədə хəlifənin öldürülməsinə gətirdi.

 

1. Vəlid ibn Uqbə xəlifə Osman tərəfindən Kufənin valisi olanda şərab içərək sübh namazını qılırdı. Bir dəfə о, sübh namazını iki rəkət əvəzinə 4 rəkət qıldı. Bu bаrədə хəlifəyə şikаyət еdəndə, Osman əksinə bu xəbəri ona çatdıranı cəzalandırdı. Vəliddən şikayətlər həddi aşanda xəlifə naçar qalıb onu işdən kənarlaşdırdı, amma onu şərab içdiyinə görə cəzalandırmadı. Camaat xəlifəyə etiraz edib dedilər: Niyə İlahi hökmü Vəlidin üstündə icra etmirsən? (Syuti, Tarixul-xuləfa 104, Əbul Fərəc İsfəhani əl-Əğani 4/188)

 

2. Beytul malı saysız hesabsız şəkildə bəni uməyyəyə bağışladı. Bəni uməyyənin bir çox nümаyəndəsi xəlifə Osmanın (r.ə) bərəkətindən bir gecədə varlanmağa başladı. O cümlədən, Mərvan ibn Həkəm, Əbdullah ibn Sərh, Yəli ibn Uməyyə, Həkəm ibn As, Vəlid ibn Uqbə və Əbu Sufyan kimilərə beytul malı bağışlayırdı. Tarix xəlifənin bəni uməyyəyə necə əliaçıq və səxavətlə beytul malı payladığını qeydə alıb. Bu haqda geniş məlumat almaq istəyənlər Əllamə Əmininin “əl-Ğədir” kitabına muraciət edə bilərlər. Mərhum Əmini bütün əhli sünnət və şiə mənbələrindən xəlifənin səxavətlə pul payladığı məqаmları cəmləyib. Misal üçün: Xəlifə Afrikadan ələ keçmiş qənimətin beşdə bir hissəsini – iki milyon yarım dinara yetişirdi – əmisi oğlu və həm də yeznəsi Mərvan ibn Həkəmə bağışladı. Şair də xəlifə Osmanın bu səxavətini nəzmə çəkib:
 
Rəiyyətin malının beşdə birini Mərvana bağışladın
 
Onalara zülmü rəva görüb qohumlarınla əlaqəni möhkəmləndirdin
 
(İbn Quteybə əl-Məarif, 113, darul-kutubul-elmiyyə, İbn Əsir Tarix 4/157)

 

 

 

3. Osman İslam məmləkətində əməvilərin hakimiyyətini möhkəmləndirmək yolunda bütün səyini etdi. Buna görə də Sə`d ibn Əbi Vəqqası Kufənin əmirliyindən kənarlaşdırıb ögey qardaşı Vəlid ibn Uqbəni ibn Əbi Muiti qoydu. Hicrətin 27-ci ilində Əmr ibn Ası Misirin maliyatını yığmaqdan azad edib yerinə süd qardaşı Əbdullah ibn Sə`d ibn Sərhi qoydu. Əbu Musa Əş`ərini Bəsrənin hakimliyindən azad edib yerinə dayısı oğlu Əbdullah ibn Amiri qoydu. (Dinuri əl-Əxbaruttəvval 139, İbn Əsir əl-Kamil 3/88-99) Muaviyəni Şamın əmirliyindən kənаrlаşdırmаdı. Camaatın Kufə əmiri Vəlid ibn Uqbədən narazılıqları artanda, onun yerinə Səid ibn Ası təyin etdi. Beləliklə də İslam məmləkətlərində 75 ən mühüm şəhərin əmirini bəni üməyyədən оlаn şəхsləri təyin еtdi. Bu valilərin adlarını dəqiqləşdirmək üçün maraqlananlar əhli sünnətin etibar etdikləri Təbərinin tarixinə muraciət edə bilər.cild 3 səh 445…

 

4. Xəlifə Osmanın (r.ə) xilafəti dövründə Rəsulullahın (s) səhabələrinə divan tutulurdu. Xəlifə Əbu Zərr Ğifarini Rəbəzəyə sürgün etdi. Bu faciə haqqında məlumat almaq istəyən Təbərinin tarixinə (cild 3, səh 335, Bəlazərinin əl-Ənsab kitabına cild 5, səh 54) muraciət edə bilər.
 
Ədullah ibn Məsudu o qədər təpiklədi ki, döş nahiyəsindəki qabırğası sındı. Bəlazəri “əl-Ənsab” cild 5, səh 36.
 
Əmmar Yasir xəlifəyə beytul maldan qeyri-qanuni istifadə etdiyinə görə etiraz edəndə onu o qədər vurdu ki, bihuş oldu. Bəlazəri “əl-Ənsab” cild 5, səh 48.
 

 

5. Xəlifə Osman (r.ə) Rəsulullahın Mədinədən sürgün etdiyi Həkəm ibn Ası oğlu Mərvanla Mədinəyə qaytardı. Şəhrestani “əl-Miləlu vənnihəl” kitabında (1/26) yazır: Osman Rəsulullahın Mədinədən sürgün etdiyi Həkəmi Mədinəyə qaytardı. O, hələ Əbu Bəkrin və Ömərin (r.ə) xilafəti zamanı onlardan Həkəmi Mədinəyə qaytarmaq haqqında xahiş etdi. Amma onlar onun xahişini rədd etdilər. Əksinə, hətta xəlifə Ömər (r.ə) Həkəmi sürgün olunduğu yerdən təzədən daha 40 fərsəx uzağa (Yəmənə) sürgün etdi.
 

və nəhayət biz Əli şiələrinin Osmana olan mövqeyi ! bir - başa Əli ə.s dediyindən 

 

 İmam (ə) Nəhcul-bəlağənin 30-cu xütbəsində Osmanın (r.ə) qətli ilə əlaqədar həqiqəti çox dəqiq və incə şəkildə təhlil edərək buyurub: “Əgər Osmanın qətlinə fərman rеrmiş оlsаydım, heç şübhəsiz ki, onun qаtili оlаrdım. Əgər qiyam edənlərin qаrşısını аlsаydım, yəqinən ona kömək göstərmiş оlаrdım. Lаkin оnа kömək еdən «Mən оnu хаr еdəndən dаhа yахşıyаm» dеməyə layiq deyil. Оnu хаr еdən də dеyə bilməz ki, «оnа kömək еdən məndən dаhа yахşıdır». Mən indi sizin üçün оnun qətl səbəblərini bəyаn еdirəm: Оsmаn хilаfəti öz iхtiyаrınа kеçirib, istibdаd və özbаşınаlıq еtdi (yəni xilafətdə ümmətin işlərini özünə və bəni uməyyəyə inhisar etdi). İstibdad (özbаşınаlıq) еtməklə çох pis еtdi. Siz də narahat oldunuz, nəticədə çox pis şəkildə əks tədbir göstərdiniz və həddinizi aşdınız. Amma Allahın istibdad edənlər və özbаşınа hərəkət еdənlər haqqında hökümləri qətidir. Аllаh-təаlа qiyаmət günü оnlаr bаrəsində hökm vеrəcək və hər kəsi öz günаh və təqsiri qədər cəzаlаndırаcаqdır”.

 

Əlinin (ə) xütbəsindən məlum olur ki, baxmayaraq ki, Osmanı (r.ə) etdiyi əməllərinin muqabilində cəzalandırılmağa layiq bilirdi, amma onun qətlinə fərman verməyib. Yəni ümmətin arasında iğtişaş baş verməsin deyə оnları sakitləşdirməyə çalışırdı. Sitаt: «Elə etmədim ki, açıq aşıkar Osmanın əməllərini mudafiə etmiş olum. Çünki onun qanının tökülməsi islam ümməti arasında problemlər meydana çıxartdığı kimi mudafiəsi də problemlər yaradırdı. Ona görə də mən bunların heç birini (öldürülməsini və ya qarşısını almağı) İlahi hökmə əsasən özümə vəzifə bilmədim.

Edited by Pipo Freelander
Link to comment
Share on other sites

əhli sünnənin mövqeyi 3 xəlifənin təngidi barədə superdi! 1 və 2 ci xəlifələr barədə başqa qardaşlar yazar . mən 3 cu xəlifə barədə əhli sünnə mənbələrində yazacam .baxin görün necədi mövqe.bunlari görməməyə yeganə səbəb təəsubkeşlikdir.

beləliklə 3 cü xəlifə Osman ibn Əvfan - Tаriхi mənbələr ( əhli sünnə ) хəlifə Оsmаnın bir sırа qəbаhətli əməllərini qеyd еdirlər. Bu əməllər Qurаn və Pеyğəmbər sünnəsinə zidd оlmаqlа bərаbər, müsəlmаnlаrın nаrаzılığınа səbəb оldu nəticədə хəlifənin öldürülməsinə gətirdi.

 

Arif, zəhmət çəkib copy paste eləmisiniz. Amma məlumdu ki, şiə əqidəsi sahabələrə (Allah onlardan razı olsun) nifrət üzərində qurulub. ona görə sizin yazdıqlarınız mənə maraqlı deyil. mən Bağban qardaşın movqeyini bilmək istəyirdim.

Link to comment
Share on other sites

Arif,  PiPO . zəhmət çəkib copy paste eləmisiniz. Amma məlumdu ki, şiə əqidəsi sahabələrə (Allah onlardan razı olsun) nifrət üzərində qurulub. ona görə sizin yazdıqlarınız mənə maraqlı deyil. mən Bağban qardaşın movqeyini bilmək istəyirdim.

 

şiə əqidəsi haqqin üzərində qurulub .problem deyil , maraqli olanlar tapilar , cunki əhli sunnənin nəzəridir yazilan.Bağban ücün də maraqli olar , lazim bilsə fikrini bildirər.

 

арифкензо?

 

созу геден кес меним реалда Бакыда  ишими апаран адамдыр ( егер беле сизе мараглыдырса ! ) 

 

да (ИМХО)

 

это останется Вашим мнением и ничего более , придет у самого спросите 

 

и по вашему ИМХО  кто чей клон , я его  ? или он мой ? ))

Edited by Pipo Freelander
Link to comment
Share on other sites

имхо не интересно ибо у самого такое же имхо, они ведь асы по клонажу.

думал у тебя 100% информация))

нет , по клонажу и копипейсту вас не опередить smile.png , ( без ИМХО )

 

давайте не оффтопить тему ( ИМХО ) 

Edited by Pipo Freelander
Link to comment
Share on other sites

sizin ikinize de sual verirem ,sizinle defelerle diskusiyalarimiz olub ve diger selefilerden ferqli olaraq bir birimizi anlamişiq , siz bu təhqirə niyə biganə qalirsiz mənə bu maraqlidir ? məgər məzhəb təəsubu sizi və sizin timsalinizda digər sələfiləri kənarda durub susmaga bu gədər vadar etdi ? 
 
Link to comment
Share on other sites

 

sizin ikinize de sual verirem ,sizinle defelerle diskusiyalarimiz olub ve diger selefilerden ferqli olaraq bir birimizi anlamişiq , siz bu təhqirə niyə biganə qalirsiz mənə bu maraqlidir ? məgər məzhəb təəsubu sizi və sizin timsalinizda digər sələfiləri kənarda durub susmaga bu gədər vadar etdi ? 
 

 

indi görürəm bu mozunu

Link to comment
Share on other sites

нет , по клонажу и копипейсту вас не опередить :) , ( без ИМХО )

давайте не оффтопить тему ( ИМХО )

клонов эрвина нам достаточно)) (без ИМХО)

все, не буду

sizin ikinize de sual verirem ,sizinle defelerle diskusiyalarimiz olub ve diger selefilerden ferqli olaraq bir birimizi anlamişiq , siz bu təhqirə niyə biganə qalirsiz mənə bu maraqlidir ? məgər məzhəb təəsubu sizi və sizin timsalinizda digər sələfiləri kənarda durub susmaga bu gədər vadar etdi ?

http://www.disput.az/index.php?showtopic=523133&p=18649201

гысача язачам.

Биринчини фитнекар сайырам, икинчини хеч инсан йерине саймырам. хер икиси менде игнордады. не постларыны горюрем, не мовзуларыны охуюрам. яздыгым хамысы имхо, шехси танышлыгым йохдур.

Edited by zeTetic
Link to comment
Share on other sites

 

sizin ikinize de sual verirem ,sizinle defelerle diskusiyalarimiz olub ve diger selefilerden ferqli olaraq bir birimizi anlamişiq , siz bu təhqirə niyə biganə qalirsiz mənə bu maraqlidir ? məgər məzhəb təəsubu sizi və sizin timsalinizda digər sələfiləri kənarda durub susmaga bu gədər vadar etdi ? 
 

 

Günah müsəlmanlardadı, hamı bilir ki, o sözü deyən və onu dəstəkləyənlar nəyə  qulluq edir, məqsədləri nədir.Onlarla niyə söhbət edilir ki, hansısa  zındıq  da durub ağzına gələni danışsın.Belələrini tərk etmək lazımdır.O təhqirə isə fikrimi bildirmişəm.

Link to comment
Share on other sites

Nə qədər deyirsən xeyri yoxdur ki, yoxdur. Ay millət, demək olar ki, hər gün girib forumu oxuyuram, amma hər səhifədə maksimum 2-3 post oxuya bilirəm, çünki 2 səhifəlik "qara" siyahım var. Yəni siz təhqirlərini və yaxud provokasiyalarını oxumağa "məcbur" qaldığınız yuzerlərin postlarını görmürəm, ona görə də reaksiya yoxdur. İndi hal-hazırda söhbəti gedən yuzer isə mənim siyahımı açan yuzerdir, yəni siyahımdakı ilk yuzer.

Link to comment
Share on other sites

Əbu Bəkr, Ömər, Osman (Allah onlardan razı olsun) onları tənqid etməkdə əhli sünnənin mövqeyi necədi?

1.Zamaninda sahabe bir birini tengid etmekden chekinmirdi(gerekirse)... yada sal Omerin(r.a.) chagrishini ki sehf ederse onu duzeltsinler... bele sheyler onlarin arasinda adi hal idi... amma zaman icheriside onlar toxunulmaz hala getirildiler... halbuki biz(ehli sunne) shielere irad tuturug ki onlar imamlara mesumlug statusu vermekdediler...

2.Tengidnen tehgiri ayird etmek lazim... ve tengidnen tahlili de eynen fergli gormek lazimdir... tengidi/tehlili elmle ve ahlag ile etmek olar... her kesi istisnasiz!.. amma her yerde ve her kesin yaninda degil(meselen forumda islam dushmenleri ve fitne-fesad chixaranlar choxdu)

3.Ehli sunne dedikde... tek selefi dediyimiz cemaati nezerde tutmasan,yeterince arashdirmalarda(maturidi,eshari) bu boyuk sahabelerin(elaxusus Omer ve Osmanin(Allah her ikisindende razi olsun!) sehf ve zararli sayila bilecek addimlarini ve uygulamalarini gosterilmishdi... ne var ki,a)biz ichtihad xatasi diye bir sheyleri de gebul etmekdeyik ve b  ola bilir xatalari onlari bizim nezdimizde deyerlerini ve derecesini asla ashagi salmaz!(xidmetleri daha muhumdur!)

4.Aktual meselelerle meshgul olmag lazim - tarixde galanlarla degil. Muasir muselmanlarin veziyyetine aglamag lazim - olub gedenlere degil. Bu daha dogrudur zenn edirem. smile.png

5.Shexsen men,bu boyuklerimi hem sevirem hem de tengid etmekle meshgul olmam... amma bunu muselmanlaran birisi ederse tehgirsiz filansiz - onu da hor gormem.

Sene garshi olan,hormet ve gardash sevgisi ile...

Edited by Bagban
Link to comment
Share on other sites

1.Zamaninda sahabe bir birini tengid etmekden chekinmirdi(gerekirse)... yada sal Omerin(r.a.) chagrishini ki sehf ederse onu duzeltsinler... bele sheyler onlarin arasinda adi hal idi... amma zaman icheriside onlar toxunulmaz hala getirildiler... halbuki biz(ehli sunne) shielere irad tuturug ki onlar imamlara mesumlug statusu vermekdediler...

2.Tengidnen tehgiri ayird etmek lazim... ve tengidnen tahlili de eynen fergli gormek lazimdir... tengidi/tehlili elmle ve ahlag ile etmek olar... her kesi istisnasiz!.. amma her yerde ve her kesin yaninda degil(meselen forumda islam dushmenleri ve fitne-fesad chixaranlar choxdu)

3.Ehli sunne dedikde... tek selefi dediyimiz cemaati nezerde tutmasan,yeterince arashdirmalarda(maturidi,eshari) bu boyuk sahabelerin(elaxusus Omer ve Osmanin(Allah her ikisindende razi olsun!) sehf ve zararli sayila bilecek addimlarini ve uygulamalarini gosterilmishdi... ne var ki,a)biz ichtihad xatasi diye bir sheyleri de gebul etmekdeyik ve b  ola bilir xatalari onlari bizim nezdimizde deyerlerini ve derecesini asla ashagi salmaz!(xidmetleri daha muhumdur!)

4.Aktual meselelerle meshgul olmag lazim - tarixde galanlarla degil. Muasir muselmanlarin veziyyetine aglamag lazim - olub gedenlere degil. Bu daha dogrudur zenn edirem. smile.png

5.Shexsen men,bu boyuklerimi hem sevirem hem de tengid etmekle meshgul olmam... amma bunu muselmanlaran birisi ederse tehgirsiz filansiz - onu da hor gormem.

Sene garshi olan,hormet ve gardash sevgisi ile...

Onlara heç kim məsum demir. Xətaları da olub sözsüz ki. tənqid başlayanda, sussaq bir də görürsən keçib təhqirə. Amma onları tənqid edən gərək bir özünə baxsın, görsün özü İslam yolunda nə edib. Raşidi xəlifələrin etdiyinin neçə faizini edib İslam yolunda. sonra keçsin tənqidə. 

Link to comment
Share on other sites

Umumi prinsip yazmisham,amma konkret misal chekirsense: mene gore,degil. Umumiyyetle,Goemon nikili yuzer ashiri mezheb teassubkeshidir ve obyektivlikden uzagdir.

 

(hem shia,hem selefiler arasinda heleleri az degil ve onlar ile sohbetde edaletli tengid axtarmag ebesdir)

 

А с чего вы господин Багбан решили, что ваше субъективное мнение оно объективно по отношению к Гоемону, ведь  его субъективное мнение совпадает с субъективным мнением исна ашаритов, которое в свою очередь является объективным мнением по данному вопросу.(преемственности халифа)?
п.с я думаю, что он и сам мог бы ответить вам, но почему то молчит.
Link to comment
Share on other sites

Onlara heç kim məsum demir. Xətaları da olub sözsüz ki. tənqid başlayanda, sussaq bir də görürsən keçib təhqirə. Amma onları tənqid edən gərək bir özünə baxsın, görsün özü İslam yolunda nə edib. Raşidi xəlifələrin etdiyinin neçə faizini edib İslam yolunda. sonra keçsin tənqidə. 

 

100% razi

Link to comment
Share on other sites

 

А с чего вы господин Багбан решили, что ваше субъективное мнение оно объективно по отношению к Гоемону, ведь  его субъективное мнение совпадает с субъективным мнением исна ашаритов, которое в свою очередь является объективным мнением по данному вопросу.(преемственности халифа)?
п.с я думаю, что он и сам мог бы ответить вам, но почему то молчит.

 

 

Да,конечно мое мнение это всего лишь мое и я не претендую на 100% истинность.

Link to comment
Share on other sites

100% razi

 

Вот ответьте мне, если у вас конечно есть время для крайних сектантов http://www.disput.az/index.php?showtopic=437662&page=11 задали вопрос 480, думаю вы согласитесь, что очень глупый и он явно провокаторский, на что и так знаем . Какой ответ из 3х, которые там прозвучали являлись критикой и оскорблением по отношению к этой женщине? Если я скажу, что кошка не поднимала восстание против законного халифа и тем самым является ахлибейтом, а эта женщина подняла и была причиной гибели сотни мусульман и она в куфре, это оскорбление или критика. кто определяет эту грань по вашему?  

Link to comment
Share on other sites

Вот ответьте мне, если у вас конечно есть время для крайних сектантов http://www.disput.az/index.php?showtopic=437662&page=11 задали вопрос 480, думаю вы согласитесь, что очень глупый и он явно провокаторский, на что и так знаем . Какой ответ из 3х, которые там прозвучали являлись критикой и оскорблением по отношению к этой женщине? Если я скажу, что кошка не поднимала восстание против законного халифа и тем самым является ахлибейтом, а эта женщина подняла и была причиной гибели сотни мусульман и она в куфре, это оскорбление или критика. кто определяет эту грань по вашему?  

 

Да,я просмотрел... вопрос нормальный и ответы Колора с Гоемоном норма... а Вам поставил минус за провокационную фразу...

 

Вы можете критиковать и показывать увиденные ошибки... но писать подобным образом о супруге Пророка(сас)...

 

Вы думаете,Он(сас) не оскорбился бы от подобных фраз?.. 

 

Вы также как и Гоемон очень тенденциозны и что хуже провоцируете всякими фразами мусульман-суннитов.

 

и это тоже мое 100% субъективное мнение.

Дай Аллах,чтоб я ошибся!

Link to comment
Share on other sites

Да,я просмотрел... вопрос нормальный и ответы Колора с Гоемоном норма... а Вам поставил минус за провокационную фразу...

 

Вы можете критиковать и показывать увиденные ошибки... но писать подобным образом о супруге Пророка(сас)...

 

Вы думаете,Он(сас) не оскорбился бы от подобных фраз?.. 

 

Вы также как и Гоемон очень тенденциозны и что хуже провоцируете всякими фразами мусульман-суннитов.

 

и это тоже мое 100% субъективное мнение.

Дай Аллах,чтоб я ошибся!

Я и так редко бываю на форуме(рифе), а нетерпимость моя исходит из того, что мне приходится сидеть в одной комнате с вахабитами, которые очень так сказать нелестно относятся к шиитам. Мне приходится пользоваться своим женским положением и давать им жесткие ответы ( как сказал один мой знакомый "онлары йыхыб йеря агзына агзына вурмаг лазымдыр") т. к эти неадекватные неучи понимают все очень поверхностно и примитивно, по другому с ними невозможно. А на форуме я пишу не жестче Баварии и Арифакензо, но почему то вы увидели только меня и Гоемона. 
Link to comment
Share on other sites

 Гоемон очень тенденциозны и что хуже провоцируете всякими фразами мусульман-суннитов.

 

Побойтесь Бога.

    Хотя, ваше право считать меня предвзятым и необъективным. Да, в некоторых вопросах я бываю предвзят, почему бы и нет, если на 100% знаю человека и уверен в его правоте по данному вопросу, и защищаю его позицию в его отсутствие.  У Разве это предвзятость и необъективность? По моему ваше субъективное мнение слишком предвзято по отношению ко мне.  Аллах свидетель, что я не собирался отвечать в данной теме, но только не давно вернулся с пятничной молитвы и был свидетелем неприятной ситуации, после которой  до сих пор не могу придти в себя.  Ваш комент стал поводом. Поделюсь послушайте. Аллах лишь знает, что в наших сердцах.

   Я был в последнем ряду и услышал "вопли" одного так скажем нехорошего человека (я узнал его, он больной на голову, у самого с ним было пару стычек, его год назад выгнали с мечети, но недавно он начал опять ее посещать) Так вот он встал после 3х кратного восхваления господа нашего над человеком, который как я понял делал намаз по суннитски, но стоял в коллективной молитве с шиитами плечом к плечу и начал нести в его адрес проклятья. Человекопобное существо несшее проклятье начало быстро удаляться и вслед за ним, аксаггкал мечети(старый дядька лет 75), который проводит там целые дни встал и быстро побежал за ним. Догнав завел его в комнату и начал вправлять мозги. Мужик(сунит) никак не отреагировал на это, по его лицу прокатилась сильная обида, но я поставил себя на его место, мне стало так плохо, до сих пор как будто мне в сердце вкололи кол. Я побежал в сторону того мудака , как описал выше ему уже вправляли мозги, встал за дверью, начал слушать их разговор, убедившись, что аксагал как надо ему вправит мозги по лучше меня,(я лишь способен откусить ухо обидчику  и пригрозить пальцем больной руки) я начал искать того мужика среди прихожан, после вышел на улицу. Я его так и не нашел, чтобы сказать все то что я почувствовал. В этот момент я о многом пожалел, что у меня плохое зрение(я почти не вижу дальше 2х вытянутых рук, что я не разглядел того мужика(суннита), быстро не подошел к нему, чтобы утешить(кенлюню алмаг цчун), возможно я даже прошел мимо него, но кровь заполнила мои глаза и я шел в слепую, что я не беспридельщик чтобы врезать и сломать зубы той обезьяне и еще о многом, не могу  писать до сих пор мне обидно за того мужика.Пусть Аллах простит меня за мою нерасторопность. Короче Халал елямиря сяня/сизя Багбан. Мое право оспорим это в СД   

Link to comment
Share on other sites

откройте пожалуйста тему набдюдений. мне не где вас "поздравит" с поражениями Юве :conf_icon.php:

:)))))))))) Поздравил бы на той теме в общефорумском ЖИПе. Там только о футболе , пиве и чипсах не успели поговорить , обовсем поболтали.

Link to comment
Share on other sites

откройте пожалуйста тему набдюдений. мне не где вас "поздравит" с поражениями Юве conf_icon.php.gif

На разделе Мировой Спорт есть соответствующая ветка smile.png

Link to comment
Share on other sites

вот еще один хадис , это не свидетельствует что  Ибн Аббас был бидатчиком ? 

 

жду комментов от салафитов раздела .

 

"Когда Имам Хусейн был убит, Ибн Аббас продолжал плакать, пока он не ослеп''

 

вот текст на арабском 

 

ولما قتل الحسين لم يزل ابن عباس يبكي عليه حتى ذهب بصره

 

     и  на инглиш                

                                                           

“When Imam Husayn was killed, Ibn Abbas kept weeping until he became blind”

 

                                                                                                                                Tadhkirat ul Khawwas, page 90

и другой хадис 

 

"Он (Ибн Аббас) потерял зрение из-за плача над Али, Хасан и Хусейн".

 

 

وكان قد ذهب بصره لبكائه على علي والحسن والحسين

 

“He (ibn Abbas) lost his eyesight due to weeping over Ali, Hassan and Hussain”

 

                                                                                Muruj al-Dahab, by Masoodi, Volume 1 page 392

Link to comment
Share on other sites

и еще одно размышление ... можно не отвечать , просто мысли в слух

 

Гуран . сура 44 -29 

 

Ни небо, ни земля не оплакивали их, и им не была предоставлена отсрочка.

 

а эти шииты говорят каждый раз  huseynə yerlər ağlar , göylər ağlar ...

 

так шииты делают бидат и ширк , выговаривая эту фразу про плачь земли и неба ? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Downvote
        • Upvote
        • Like
      • 275 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Milli
        • Upvote
        • Sad
        • Like
      • 86 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Like
      • 23 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Haha
        • Like
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Facepalm
        • Haha
      • 85 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
        • Like
      • 43 replies
    • В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      В прокуратуре Сабаильского района проводится расследование по факту смерти двух человек - Кянана Мустафаева 1998 года рождения, и Орхана Амирова 1993 года рождения, а также госпитализации с диагнозом «отравление» Ниджата Джаббарлы 1991 года рождения и Хазара Джаббарлы 1998 года рождения, доставленных с одного из предприятий общественного питания, расположенных на территории Сабаильского района.
      Об этом говорится в сообщении пресс-службы Генпрокуратуры.
      Отмечается, что с целью установления обстоятельств происшествия, а также причин смерти и отравления пострадавших назначены соответствующие экспертизы, а также выполнены другие необходимые процессуальные действия.
      14:32
      В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      Как сообщает Bakupost.az, четверо мужчин, отдыхавших в отеле, были госпитализированы в 1-ю Городскую клиническую больницу с диагнозом отравление.
      К сожалению, спасти двоих из них не удалось. Изначально предполагалось, что причиной стало пищевое отравление, однако медики не исключают и другие варианты.
      https://media.az/society/v-stolichnom-otele-otravilis-chetyre-cheloveka-dvoe-skonchalis
        • Haha
      • 47 replies
    • Какое наказание предусмотрено за умышленное повреждение чужого автомобиля?
      В Баку одному из припаркованных во дворе автомобилей был нанесен ущерб острым предметом. Владелец машины поделился в соцсети соответствующими видеокадрами.
      Как сообщает хezerxeber.az, в другом дворе с верхнего этажа здания на автомобиль был сброшен воздушный шар, наполненный водой. В результате владелец транспортного средства понес серьезный материальный ущерб.
      В последнее время в соцсетях часто встречаются видеоролики в связи с умышленным или непреднамеренным повреждением автомобилей или другого имущества граждан. Юристы отмечают, что за намеренное совершение подобного деяния правонарушитель может быть привлечен к ответственности или лишен свободы.
      Кроме того, если действие влечет за собой уголовную ответственность, на виновных может быть наложен штраф, в два-три раза превышающий размер причиненного ущерба. По словам юриста Шамиля Пашаева, подобные повреждения автомобилей не покрываются обязательным страхованием.
      В Министерстве внутренних дел заявили, что в случае, если потерпевший сообщит об умышленном уничтожении или повреждении его имущества, в местном органе полиции немедленно начинается расследование. Если будет доказано, что ущерб был причинен умышленно, будут приняты меры, предусмотренные законом.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Haha
      • 47 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...