Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Dövlət Köhnə Maşınları Vətəndaşlardan Alacaqmı?


gapgara

Recommended Posts

Bu il aprelində 1-də etibarən Azərbaycan Avro 4 standartlarına keçək. Hökumət bu addımla ətraf mühitə buraxılan zəhərli qazların qarşısını müəyyən qədər almağa çalışır. Beləliklə, Azərbaycanda “Avro 3” standartını tətbiq etmədən birbaşa “Avro 4” standartına keçir. Bu isə o deməkdir ki, istehsal müddəti 2005-ci ilə qədər olan avtomobillər bundan sonra ölkəyə gətirilə bilməyəcək. Bütövlükdə, “Avro 4” standartı havaya buraxılan dəm qazın həcmində azaldılmasına hədəflənib. Minik avtomobilində bir kilometr yolun qət edilməsi üçün havaya buraxılan dəm qazının miqdarı “Avro 3” standartında 2 qramdırsa, yeni standartda bu cəmi 1 qramdır.  

Amma məsələnin sadəcə ekoloji deyil, eyni zamanda iqtisadi tərəfləri də vardır. Əvvəla, istehsal tarixi 2005-ci ilədək olan avtomobillərin ölkəyə gətirilməsinin qadağan edilməsi ili köhnə olan maşınların qiymətlərində artımlara səbəb olacaq. Belə ki, ili köhnə olan avtomobillərin qiymətlərinin aşağı olması onlara ölkədə hər zaman tələbatın formalaşmasına səbəb olur. Son qadağanın isə köhnə avtomobillərin ölkəyə gətirilməsinə imkan verməyəcəyini nəzərə aldıqda, o zaman təklifin azalması müşahidə ediləcək. Bu avtomobillərə tələbin dəyişmədiyini və hətta bəzi hallarda artdığını nəzərə aldıqda, o zaman qiymət artımların olacağını proqnozlaşdırmaq çətin olmaz. Köhnə maşınların idxal olunan avtomobillərin strukturundakı çəkisini nəzərə aldıqda, il ərzində köhnə avtomobillərin qiymətində 7 faizə yaxın artım olacağı gözlənilir.  

İkincisi, yeni standarta keçid heç bir halda benzinin qiymətinin artmasına səbəb olmamalıdır. Çünki bu benzinin xərc strukturunda ciddi dəyişiklərə səbəb olmayacaq. Yeni xərc yaranmadığı üçün isə benzinin qiymətinin artması gündəmdə olmamalıdır.

 Üçüncüsü, benzinin keyfiyyəti “Avro 4” standartlarına zamanında uyğunlaşdırılmadığı halda, köhnə avtomobillərinin idxalına qadağaların müəyyənləşdirilməsinin ciddi əhəmiyyəti olmayacaq. Çünki, “Avro 4” standartı olan avtomobil öz standartını qorumaq üçün ən azı müvafiq standartda benzindən istifadə etməlidir.

 Nəhayət, “Avro 4” standartlarına keçiddən sonra ili çox köhnə olan, xüsusən də 1995-ci ilədək istehsal olunan avtomobillərin mərhələli olaraq dövlət tərəfindən satış alınması prosesinə başlanılmalıdır. Əks halda, mövcud ekoloji problemləri həll etmək çətin olacaq.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jiquli markalı və bir çox xaricdən gətirilən ili köhnə maşın sahibləri əl-ayağa düşüblər. Dəyər-dəyməzınə satmaq üçün maşınlarını bazara çıxaranlar da var. Deyilənə görə bu il belə maşınlar texniki baxışdan da buraxilmayacaq. Bəs necə olacaq bu maşınların taleyi? Dövlətin bir qərarı varmı?

Link to comment
Share on other sites

Jiquli markalı və bir çox xaricdən gətirilən ili köhnə maşın sahibləri əl-ayağa düşüblər. Dəyər-dəyməzınə satmaq üçün maşınlarını bazara çıxaranlar da var. Deyilənə görə bu il belə maşınlar texniki baxışdan da buraxilmayacaq. Bəs necə olacaq bu maşınların taleyi? Dövlətin bir qərarı varmı?

Yeqin ki dəyər dəyməzə dövlətə satmalı olacaqlar
Link to comment
Share on other sites

Yeqin ki dəyər dəyməzə dövlətə satmalı olacaqlar

 

Deyilənə görə çox aşağı qiymətə dövlət o maşənları alacaq və əvəzinə ucuz qiymətə olan standarta uyğun maşınlar təklif olunacaq, pulunu ödəyə bilməyənə kredit də təklif olunacaq. Amma bu dediklərin sədəcə ara sözüdür, informasiyanın mənbəyi yoxdur.

Link to comment
Share on other sites

Dəmir 10 qəpiyə alınır, içərisi sökülsə əlvan metalları bir neçə dəfə baha da satmaq olar smile.png

Men ironiya ile yazmisdim) Bu barede deqiq melumatim yoxdu. Chox guman ki,chox ashagi qiymetden alacaqlar. Mence hele ki,bu buraxilish ili 1990-ci ilecen olan avtomobillere aiddir.

Link to comment
Share on other sites

Ümumiyyətlə kasıb təbəqəyə maşın almağı qadaöa edəcəklər ...

Yeni qaydalara görə Milli bank özəl banklara köhnə aftomobillərə (buraxılış tarixi 1 ildən çox olan ) kredit buraxmağa qadağa qoyub ...

 

 

Jiquli markalı və bir çox xaricdən gətirilən ili köhnə maşın sahibləri əl-ayağa düşüblər. Dəyər-dəyməzınə satmaq üçün maşınlarını bazara çıxaranlar da var. Deyilənə görə bu il belə maşınlar texniki baxışdan da buraxilmayacaq. Bəs necə olacaq bu maşınların taleyi? Dövlətin bir qərarı varmı?

 

Bu çox yersiz qərar olardı , ən azından rayon əhalisi üçün .Kənd təsərufatı texnikası almağa imkanı olmayan kənd camahatı ucuz sovet maşınlarını traktor əvəzi işlədir ...

Link to comment
Share on other sites

Ümumiyyətlə kasıb təbəqəyə maşın almağı qadaöa edəcəklər ...

Yeni qaydalara görə Milli bank özəl banklara köhnə aftomobillərə (buraxılış tarixi 1 ildən çox olan ) kredit buraxmağa qadağa qoyub ...

 

 

 

Bu çox yersiz qərar olardı , ən azından rayon əhalisi üçün .Kənd təsərufatı texnikası almağa imkanı olmayan kənd camahatı ucuz sovet maşınlarını traktor əvəzi işlədir ...

Kohne mashinlara kredite de icaze verildi axi. Sadece ilkin odenshi artirdilar. 2 ilden kohne mashinlar ucun ilkin odenish minimum 80% olmalidir.

Link to comment
Share on other sites

İşlənmiş, 98-99-cu il, imkan olsa Gürcüstandan, yoxsa, daxili bazardan.

98-99 mashinlari avro 2 standartlarina dushur. Onlari yanvardan artiq buraxmirlar Azerbaycana. Hal-hazirda 2001-den kohne Avropa mashinlari braxilmir. Aprelden ise Avro 3 de( yeni 2005-cen olan Avropa mashinlari) buraxilmayacaq. Yeni yayda Gurcustandan ancaq 2005-den yeni Avropa,2009-dan yeni yapon,2006-dan yeni Koreya,2004-den yeni Amerika avtomobili getire bilersen.

Ona gore de ancaq Azerbaycandan ala bilersen. Azerbaycanda mashinlarin qiymeti ise hem Gurcustandan baha basha gelir,hem de burda surulmush mashinlarin veziyyeti xaricden yeni gelenlerden pis olur( yerli benzin,pis veziyyetde yollar,keyfiyetsiz ehtiyat hisseleri ve s. sebebden)

Link to comment
Share on other sites

98-99 mashinlari avro 2 standartlarina dushur. Onlari yanvardan artiq buraxmirlar Azerbaycana. Hal-hazirda 2001-den kohne Avropa mashinlari braxilmir. Aprelden ise Avro 3 de( yeni 2005-cen olan Avropa mashinlari) buraxilmayacaq. Yeni yayda Gurcustandan ancaq 2005-den yeni Avropa,2009-dan yeni yapon,2006-dan yeni Koreya,2004-den yeni Amerika avtomobili getire bilersen.

Ona gore de ancaq Azerbaycandan ala bilersen. Azerbaycanda mashinlarin qiymeti ise hem Gurcustandan baha basha gelir,hem de burda surulmush mashinlarin veziyyeti xaricden yeni gelenlerden pis olur( yerli benzin,pis veziyyetde yollar,keyfiyetsiz ehtiyat hisseleri ve s. sebebden)

 

Elə mən də onu düşünürəm də, ilin əvvəlindən bütün planlarımı korladılar. 98-99 çeşka-universal istəyirdim. Gürcüstan-Almaniya variantı batdı, burdakılardan da, salamatını tapmaq qəliz məsələdir. 2005-dən buyanasını seçsəm də, Allah bilir qiyməti və rastarmojkası neçəyə olacaq. 9000-ə planlaşdırdığım maşın mənə 15000-ə başa gələcək deyəsən.

Link to comment
Share on other sites

Elə mən də onu düşünürəm də, ilin əvvəlindən bütün planlarımı korladılar. 98-99 çeşka-universal istəyirdim. Gürcüstan-Almaniya variantı batdı, burdakılardan da, salamatını tapmaq qəliz məsələdir. 2005-dən buyanasını seçsəm də, Allah bilir qiyməti və rastarmojkası neçəyə olacaq. 9000-ə planlaşdırdığım maşın mənə 15000-ə başa gələcək deyəsən.

Azerbaycan ucun ele en ideal mashin belkde ele cheshkadir (1996-2000 modeli). Indiyecen teqriben 9-10 mine getirmek olurdu Gurcustandan. Yene burda maraqlanib az surulmush veziyyetde olanini tapmaq olar belke de. Amma sih orasindadir ki,artiq xaricden getirmeye qoymadiqlari ucun daxilde bele mashinlarin qiymeti qalxacaq. Cunki ehalinin ekser tebeqesi mehz bele mashinlardan istifade edir.

15 olmasa da azi 10-11 olacaq qiymet yeqin. Sadece bir az ucuz olsun deye 98-99 yox,96-97-ci il mashini ala bilersen

Link to comment
Share on other sites

98-99 mashinlari avro 2 standartlarina dushur. Onlari yanvardan artiq buraxmirlar Azerbaycana. Hal-hazirda 2001-den kohne Avropa mashinlari braxilmir. Aprelden ise Avro 3 de( yeni 2005-cen olan Avropa mashinlari) buraxilmayacaq. Yeni yayda Gurcustandan ancaq 2005-den yeni Avropa,2009-dan yeni yapon,2006-dan yeni Koreya,2004-den yeni Amerika avtomobili getire bilersen.

Ona gore de ancaq Azerbaycandan ala bilersen. Azerbaycanda mashinlarin qiymeti ise hem Gurcustandan baha basha gelir,hem de burda surulmush mashinlarin veziyyeti xaricden yeni gelenlerden pis olur( yerli benzin,pis veziyyetde yollar,keyfiyetsiz ehtiyat hisseleri ve s. sebebden)

 

Bu axmaq qaydalar kimin aglına gəlib . Yapon maşınını Koreyaninkindən aşağı pillədə , Cinlilərlə eyni səviyyədə qiymətləndiriblər . Leksus , Toyota , Honda hətda Allahın Tofaşından belə aşağılanıb ....1743449_651291008270331_1379993301_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

80%  ilkin ödəniş etməklə , nəgd almağın bir elə fərqi yoxdur wink.png

Orasi eledir. meselen 10 minlik mashin almaq isteyen 8 mini varsa,ele 2 mini de kimdense borc ala biler ya saticiya borclu qalar ve 2-3 aya odeyer. Buna gore banka girmeye, 155 sened yigmaga,kimese "shapka" vermeye ehtiyac qalmaz.

Hem de basqa mesele evro 4 standartinin mashinin iline yox,xaric etdiyi zererli qazlarin konsentrasiyasina gore hesablanmali olmasidir. Ele mashin var,1998-ci il buraxilishlidir,amma evro 4 standartina dushur.

Link to comment
Share on other sites

Orasi eledir. meselen 10 minlik mashin almaq isteyen 8 mini varsa,ele 2 mini de kimdense borc ala biler ya saticiya borclu qalar ve 2-3 aya odeyer. Buna gore banka girmeye, 155 sened yigmaga,kimese "shapka" vermeye ehtiyac qalmaz.

Hem de basqa mesele evro 4 standartinin mashinin iline yox,xaric etdiyi zererli qazlarin konsentrasiyasina gore hesablanmali olmasidir. Ele mashin var,1998-ci il buraxilishlidir,amma evro 4 standartina dushur.

 

Bildiyim qədər yapon maşınlarında belə standartlar avropalılardan daha əvvəl tədbiq edilib və kimsəyə sir deyilki yapon maşınları daha qənaətçildilər yanacaq sərfində ... 

Məncə bunda səbəb bizim mafiyanin yaponlarla dil tapa bilməməsidir .. :)

Link to comment
Share on other sites

Azerbaycan ucun ele en ideal mashin belkde ele cheshkadir (1996-2000 modeli). Indiyecen teqriben 9-10 mine getirmek olurdu Gurcustandan. Yene burda maraqlanib az surulmush veziyyetde olanini tapmaq olar belke de. Amma sih orasindadir ki,artiq xaricden getirmeye qoymadiqlari ucun daxilde bele mashinlarin qiymeti qalxacaq. Cunki ehalinin ekser tebeqesi mehz bele mashinlardan istifade edir.

15 olmasa da azi 10-11 olacaq qiymet yeqin. Sadece bir az ucuz olsun deye 98-99 yox,96-97-ci il mashini ala bilersen

 

Məsləhətə görə çox sağ ol, görək hələ yayacan başımıza nə gəlir.

Link to comment
Share on other sites

Digər tərəfdən də fikirləşirəm, bəlkə apreləcən alım, sonra lap zibili çıxar?

 

Tələsməsən yaxşı olar, amma alirsansa ili təzə olsun. Bir də avro 4 standart məsələsinə bax. Sonra başın ağrımasın texniki baxışdan keçırəndə və sairə.

Link to comment
Share on other sites

Utilizasiya bütün dövlətlərdə olan normal haldır, amma bu iş tədricən aparılır birdən birə yox,  köhnə maşınlar bazar dəyəri ilə alınır məhv edilir və ya əvəzində əlavə ödənişlə daha yeni avtomobil təklif edilir. Yəyqin bu proses bakıda ilk növbədə 90- əvvələrinə qədər olan maşınlardan başlayar hər il isə əvvəlki illər məhv olunmaqla 10 il çəkər.  Amma problem ordadır ki, bizdə köhnə maşınlar dəyərindən cox bahadır. Bu məqamda konflikt olacaq. 

Link to comment
Share on other sites

Məsləhətə görə çox sağ ol, görək hələ yayacan başımıza nə gəlir.

Mence telesmesen yaxshidir. Aprelden sonra da 2-3 ay gozlemek lazimdir ki,avtomobil sferasindaki veziyyeti qiymetlendirmek olsun. Kohne mashinlarin qiymetinin qalxacagi sozsuzdur. Amma mashin alanda onu geleckde sata bileceyini de nezere almaq lazimdir. Yeni ele mashin sechmek lazimdir ki,sonra rahat sata bilesen. Cox kohne mashin alsan,sonra o da utilizasiyaya dushecek. Bele mashini hec kim almayacaq,mecburi dovlete cox ucuz qiymete vermeli olacaqsan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi AZS 636-2012 “Yol nəqliyyatı. Ekoloji siniflər” dövlət standartına dəyişiklik edib. Bu barədə Lent.az-a Komitədən məlumat verilib. Dəyişikliyin tətbiq vaxtı 1 aprel 2014-cü il tarixdən müəyyən edilib. Əmrə əsasən, avtomobillərin mənşə ölkəsinə və buraxılış ilinə görə zərərli tullantılarının ekoloji siniflərə uyğunluğu barədə cədvələ dəyişiklik olunub.
Qeyd edək ki, “Azərbaycan Respublikasının ərazisində dövriyyəyə buraxılan (idxal və Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən) avtonəqliyyat vasitələrindən atmosfer havasına atılan zərərli maddələrə dair tələblərin Avro-4 ekoloji normalarına uyğunlaşdırılması barədə” Nazirlər Kabinetinin 14 yanvar 2014-cü il tarixli 2 nömrəli qərarına əsasən, 1 aprel 2014-cü il tarixindən Azərbaycan Respublikası ərazisində dövriyyəyə buraxılan avtonəqliyyat vasitələrindən atmosfer havasına atılan zərərli maddələr üzrə Avro-4 ekoloji normaları tətbiq ediləcək. 1 aprel 2014-cü il tarixindən Azərbaycan Respublikasına idxal olunan nəqliyyat vasitələrinin buraxılış illəri ilə yanaşı, onların Avro-4 ekoloji normalara uyğun olması əsas götürüləcək

http://musavat.com/news/%C3%B6lk%C9%99/%C3%96lk%C9%99y%C9%99-avtomobil-idxal%C4%B1-il%C9%99-ba%C4%9Fl%C4%B1-yeni-standartlar-q%C9%99bul-edildi-(C%C6%8FDV%C6%8FL)_188589.html

 

Edited by gapgara
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Post in Вынесен приговор известному спортсмену, чьи действия привели к гибели 7-летнего мальчика
      Был наркоманом и мстил: новые подробности о тренере, осужденном за убийство 7-летнего Фарида
       
        • Sad
    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Haha
      • 53 replies
    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Milli
        • Downvote
        • Upvote
        • Thanks
        • Red Heart
        • Like
      • 336 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Facepalm
        • Sad
      • 212 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Facepalm
      • 29 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Haha
        • Like
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Like
      • 92 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
        • Sad
      • 47 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...