Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

İnsan . Mən Kiməm ?


Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

İnsan, Allahın yaradılışda olan məqsədini biləcək qədər zəkaya,dərrakəyə malik ola bilməz.Biz bilmirik, O`nun bizi yaratmaqda məqsədi nədir, biz yalnız özümüzə aid olanı bilə bilərik,vəssəlam

Bu iddiyadi yoxsa sadece sizin felesefi fikrinizdi?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

"Men kimem? Bir bikesi, biçarevi, bixaniman
Taleyim aşüfte, iqbaim nigun, bextim yaman."
( Mehemmed Fizuli)

"Mende sigar iki cahan..men bu cahana sigamazam"
( İmadeddin Nesimi)

"Meni menden sorma menden deyilem
Bir men var o menden icheri"
(Yunus İmre)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Sunyata' timestamp='1346229362' post='13560887']
Blok , sizin bir "İNSAN" adlı köhnə mövzunuz var . Orada həmin suallar qaldırılıb . Çox da maraqlı suallardır. Etiraz etmirsinizsə bu iki mövzunu biləşdirək - yenidən canlansın .
[/quote]

Rica edirem, buyurun.

Link to comment
Share on other sites

[img]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/p206x206/408231_342056929155179_812881926_n.jpg[/img]

[size=5][b]“Mən”ə daha uç münasibət... yaxud “mən” kimdir?[/b][/size]

[i][i][b] Incertus animus dimidium sapientiae est[/b][/i][/i][i].[/i]
[b][i] Şübhə hikmətin yarisidir. [/i][/b]


[i]Sualın hansı səbəbdən “mən kiməm?” yox “mən kimdir?” formasında qoyuluşu yalnız plaqiat yazmamaq məqsədi daşımır (bır gədər əvvəl bu başlıqla başqa yazı dərc olunmuşdu). Zənnimcə “mən” anlayışı yalniz subyekt yox , həm də obyekt olaraq dəyərləndirilməlidir. “Mən kiməm?” sualıninda subyektivlik vurğulandiğı halda , “mən kimdir?” sualında subyektivlik və obyektivlik eyni dərəcədə iştirak edir. Etiraf etməliyəm ki , bu sualın nə subyekt nə də obyekt kimi cavabıni bilmirəm. Həqiqətən bu qisimdə suallar bəşəriyyəti min illərdir maraqlandirir . Daha doğrusu bəşəriyyətin düşünən hissəsini , xüsusən filosofları. [/i]

[i]Bəşəriyyət bu sualla bağlı yekdil nətcəyə gəlməsə də, hər halda yüz illərin axtarişindan müxtəlif ideyalar, hipotezlər doğulmuşdur ki , bunlar da Özü-Özlüyündə çox maraq yaradır. Son nəticə olaraq hər bir insan bizdən əvvəl deyilənləri qəbul ya inkar etməklə bir nÖv fərdi araşdirmalar aparir. Zənnimcə bu axtarış sonsuz bir prosesdir. Əslində bu mÖvzuda tam kitab yazmaq olar. Amma, mən bu qısa yazımda üç nÖqtədən baxış : [/i]

[i][b]Buddizm [/b]– dini[b] ,[/b][/i]
[b][i]Solipsizm [/i][/b][i]- fəlsəfi,[/i]
[b][i]4-cü yol - [/i][/b][i]ezoterik baxışlarla paylaşmaq istədim. [/i]


[i][b]Buddizm fəlsəfəsində “mən”ə münasibət [/b][/i]

[i]Buddizm məlum olduğu kimi Hinduizmin qeyri ortodoksal tərkib hissəsidir. Yəni ümumi kÖkə , ortaq ideyalara sahibdirlər. Amma fərqli tərəfləri də çoxdur. Fərqli tərəfəldən biri də elə “mən”ə münasibətdir. Hinduizmdə “mən” mürəkkəb ierarxiyadir:[/i]
[b][i]Civa –[/i][/b][i]fərdi canlı varlıq ,[/i]
[b][i]Atma-[/i][/b][i]şəxsi “mən”,[/i]
[b][i]Atman-[/i][/b][i]alı “mən”-ruh , [/i]
[b][i]Brahman-[/i][/b][i]mütləq ruh. [/i]

[i]Buddizmdə isə “mən” anlayışı ... yoxdur. Bunun əvəzində bir “qeyri mən” – [b]Anatman [/b]nəzəriyyəsi movcuddur. Yəni əbədi , fərdi “mən” yoxdur. “Mən”- bir ilyuziyadir. Bəs onda [b]şəxsiyyət [/b]nədir və yaxud kimdir? İnsan uç tamin [b]: [/b][/i]
[i]maddi cisim[b]-“kaya”[/b] , [/i]
[i]qeyri maddi ağil[b]- “manas və çitta “ [/b][/i]
[i]biçimsiz şüur-[b]vicnyana[/b][/i]

[i]vəhdətinin şərti adidir. Bunlarda Öz nÖvbəsində beş psixo-fiziki elementlər qrupunun - [b]skandhların [/b], müəyyən nisbətdə birləşməsidir. Bu elemntlər-[b]dharmlar[/b] qeyri sabitdirlər və ani dəyişikliyə məruz qalırlar. Bu dəyişikliklər ardicil olraq davam edib sonsuz olaraq skandhların tərkibini və nisbətini haldan hal keçirən bir axın yaradir. Beləliklə də ,bu axın -ardicil və sonsuz psixi dəyişikliklər- həyat və idrak , şüur ilyuziyasi yaradiir. İnsan həyata bağlanir , lakin həyat ilyuziya olduğundan əziyyət çəkir. Adətən , kino kadrlari ilə müqayisə olunur. Yəni , ayrılıqda kadrlar var , amma çox az fərqlənən kadrlar ardıcıl olaraq bir-birini əvəz etdikcə tamlıq , canlılıq ilyuziyası yaranır. [/i]

[i]Bizim “mən”imiz müxtəlif səbəblərin və şərtlərin məcmusudur. [b]Şərtlər və səbəblər yox olanda “mən” də qeyb olur. [/b][/i]



[b][i]Solipsizmdə “mən” . [/i][/b]

[i]Solipsizm ( lat. solus ipse- tək Özüm )- [b]Subyektiv idealizmin[/b] ifrat formasıdir. Əsas ideya – şübhəsiz reallıq yalnız fikirləşən subyektdir, yerdə qalan hər şey yalnız fərdin ilyuziyalarıdır. Artıq antik dÖvrlərdə skeptiklər oxşar mulahizələr irəli sürmüşlər, lakin yenı dÖvrdə Dekartın təcrübələri əsasinda – bütün şübhə doğuran hər şeyin etibarsız sayilaraq sıxışdırılıb çıxarilması ilə əlaqədar bu ideya tərəfdarlarınin sayı artmışdır. Dekart bunu bir metodoloji alət kimi istfadə edir , amma solipsizmdə bu bir son nəzəri nəticə kimi gÖtürülür. [/i][i]Yəni , onların fikrincə dünya mənim şüurumdadır və o cumlədən bütün yerdə qalan fərdlər də... “Mən”dən qeyri fərdlər elə mən Özüməm – yəni mənim nüsxələrimdir. Əsil “mən” isə - yalnız bu anda fikirləşən , Özünü dərk edən “mən”dir.[/i]



[b][i]Gürdciyev - Uspenskiy təlimi “mən” haqqında .[/i][/b]

[i]Gürciyev sisteminə əsasən hər bir insan 3 mərkəzdən : [/i]
[b][i][b]Psixi [/b]- [/i][/b][i]fikirlərimizlə baglı[b],[/b][/i]
[b][i]Emosional – [/i][/b][i]hisslərimizlə baglı[/i]
[b][i]İnstinktiv ,motor - [/i][/b][i]bədən hərəkətlərinin təminatı ilə baglı [/i]
[i]mərkəzlərdən ibarədir[b]. [/b][/i]
[b][i]1,2,3 və 4 nÖmrəli insan - [/i][/b][i]haqqinda təlim aydinlaşdirir ki . hansi mərkəzdən daha çox idarə olunmaqdan asıli olaraq insan ya 1, ya 2 , ya da 3 nÖmrəli insan olur. Yəni adətən insanlar birtərəfli yaşayir . digər mərkəzlərdən demək olar ki istifadə etmirlər. Gürdciyev - Uspenskiy təliminin [/i][i]əsas məqsədi [i][b]4 nomrəli insanı[/b][/i] inkişaf etdirməkdir. [/i][i]Daha dogrusu , bütun mərkəzlərdən yararlanan harmonik bir varlıga çevrilmək əsas məqsəddir.[/i]
[i]Insanların Öz haqqlarında əsas səhvi – “mən” ilyuziyasıdir. Bütov ,daimi və dəyişilməz fərdi “mən” yoxdur. Bunun əvəzində daxilimizdə yüzlərlə və minlərlə kiçik “mən”lər var. Zidiiyətli , bir-birinin əksinə gedən , hakimiyyıət ugrunda mübarizə aparan “mən”lər... Bu sonsuz mubarizə xarici amillərdən asili olaraq hansisa “mən”in müvəqqəti qələbəsini təmin edir , amma çox çəkmir ki , yeni bir təsirin nəticəsində başqa bir “mən” hakimmiyətə sahib olur. Beləliklə də insan – maşın-mexanizm kimi Özünü aparır. [/i]
[i]Kiçik “mənlərdən” biri çeklərə qol çəkir , amma çek borcunu “bütov“ Ödəməli olur. [/i]
[i]Şərq alleqoriyalarinda “mən” qayda – qanunsuzlugun hÖkm surdüyu bir evlə müqayisə edilir. Bu evdə heç kim bir-birini eşitmir , xaos və anarxiya ... Nəhayət , raziliqa gəlinir ki kimi isə əsl hakim gələnə qədər müvəqqəti hakim seçsinlər. 4 nÖmrəıi insan da eıə əsl hakim və sahibdir ki , onu da çoxlu səylərlə inkişaf etdirib yetişdirmək lazımdlr. [/i]

[i]Beləliklə “mən”-ə üç müxtəlif nÖqtədən yanaşdiq. Maraqlı cəhət odur ki , burada din, fəlsəfə və ezoterika nümunələri ilə yanaşı həm də bir nÖv “mən”lərin sayina da qəribə münasibət hiss olunur. Buddizmdə - “mən” yoxdur - 0 , Solipsizmdə - “mən” hər şey –sonsuzluq, 4-cü yolda – “mən” yüzlərlə,minlərlə . Əslində bu barədə fikirlər , təlimlər , nəzəriyyələr çoxdur , amma zənnimcə burada ümumi bir qərara gəlmək qeyri mümkündür. [/i]

[i]İnsan şüurunu [b]qeyri-standart formada[/b] genişləndirməklə , ya da daimi axtariş və şübhəıər , analiz və s. sayəsində [b]ehtimallari islah eməklə[/b] “tuneldə işıq ucu “ gÖrə bilər...[/i]


[b]“[/b][b][i][b]Mənim [/b]fəlsəfəm[/i][/b][b][i] mənə heç bir gəlir gətirmədi, lakin çox xərclərdən xilas etdi[/i][/b]” .[b][i] Şopenhauer.[/i][/b]




P.S. KÖhnə postlarımda buradakı bəzi məqamları yazmışam , bəlkə də təkrar kimi gÖrünə bilər ...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='A.Bagirova' timestamp='1316626475' post='10056588']
[b]İnsanın təbiəti öyrənmək və axtarmaqdır.Elə suallar var ki, mütləq olaraq cavabsızdır.Amma əgər axtarışdan vaz keçərsən, öz təbiətinə qarşı çıxmış olarsan.[/b]
[/quote]

Gözəl sözlərdir . İnsan həmfikilərə rast gələndə xüsusi intellektual zövq alır . Bu cür dərin fikirlərin sahibi çox əfsus ki , bölmədən "qaçıb" ))) [url="http://smayliki.ru/smilie-117788679.html"][img]http://s.rimg.info/bfbc32a0675441fa180b49b33a075966.gif[/img][/url]

Link to comment
Share on other sites

Bu yazini oxumaq maraqli olardi..bu yazidan sonra "Meni" oldugu kimi taniyacaqsan.

Mən yaxşı insan deyiləm…

Mən yaxşı insan deyiləm. Sözün düzü, heç olmaq da istəmirəm… Mən melaxoniya əsiriyəm. Mən təkliyimi sevirəm. Mən ətrafımdakı insanlara özümü sevdirib sona tez bezirəm.Mən kobudam, mən nəzakətli deyiləm. Mən özümə vurğunam. Mən mənə xəyanət eləyəni bağışlaya bilmirəm. Mən bağışlamıramsa deməli layiq deyil, Allah da bağışlamasın. Mən hislərimi asanlıqla ifadə edə bilmirəm. Mən güclüyəm. Zəif görünmək üçün mən həddindən artıq güclüyəm. Mən ətrafmdakılardan çox şey gözləyirəm. Mən əvəzsiz heç nə eləmirəm. Mən sevildiyimi hiss etməyi sevirəm. Mən nifrət edə bilmirəm. Əlimdə kimlərəsə nifrət eləmək üçün bu qədər səbəb varkən mən nifrət eləməyi bacarmıram. Mən güclüyəmsə bu demək deyilki mənə ağrılı deyil. Mən də incinirəm, mənə də ağrılıdır. Mənim gözəl aktyorluq qabiliyyətim var. Oskarlıq oynayıram. Mən yanımdakılara dünyanın ən xoşbəxt insanı rolunu oynayıb, təklikdə hönkürtüylə ağlaya bilirəm. Mən çox vaxt olduğum kimi yox, olmaq istədiyim kimi oluram. Mən ağlamağıma səbəb olan insanlara göz yaşlarımı haram etsəm cənnət ancaq onların xəyalı olar… Mən mənim olanı paylaşa bilmirəm. Mən əlimdə olanları dəyərləndirməyi bacarmıram. Mən mənliyimi özümdən üstün tuturam. Mən ətrafımda bu qədər insan olmağına baxmayaraq həmişə təkəm. Çoxlarının arzusu mənim şükr etmədiklərimdi. Mən naşükürəm. Həmişə daha çoxunu istəyirəm. Mən göz önündə olmağı xoşlayıram. Mən həyatıma müdaxilə olunmağını sevmirəm. Mən hamını demokratik şəkildə dinləyirəm, amma sonda öz bildiyimi edirəm. Mən hər yerdə birinci olmağı sevirəm. Mən mən olan yerdə başqasını qəbul edə bilmirəm. Mən özümü hamıdan üstün tuturam. Mən hislərimi sevmirəm. Mən həmişə islərimdən qaçıram. Mən məni sevən insanları incidirəm. Mən özümə qapanmağı sevirəm. Mən kütləyə tərs gedirəm. Mənə ətrafımdakıların fikri maraqlı deyil. Mən səhvlərimi düzəltmək üçün cəhd göstərmirəm. Mən insanları olduğu kimi sevməyi bacarmıram.

Link to comment
Share on other sites

Dostlar,güman edirəm ki,özünü ətraf aləmdən ayıraraq bu suala cavab vermək mümkün deyil. Eləcə də özünü dünyadan ayırıb, "dünya nədir?"-sualına cavab vermək mümkün deyil. Bu suallara "mən" və "dünya"nı vəhdətdə götürüb cavab axtarmaq lazımdır. Yeri gəlmişkən, Füzulinin başqa bir beytini də mən əlavə etmək istərdim:
"öylə sərməstəm ki,idrak etməzəm [b]dünya nədir,[/b]
[b] Mən kiməm,[/b]saqi olan kimdir,meyü səhba nədir!"

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mümtaz' timestamp='1346320044' post='13574136']
Dostlar,güman edirəm ki,özünü ətraf aləmdən ayıraraq bu suala cavab vermək mümkün deyil. Eləcə də özünü dünyadan ayırıb, "dünya nədir?"-sualına cavab vermək mümkün deyil. Bu suallara "mən" və "dünya"nı vəhdətdə götürüb cavab axtarmaq lazımdır. Yeri gəlmişkən, Füzulinin başqa bir beytini də mən əlavə etmək istərdim:
"öylə sərməstəm ki,idrak etməzəm [b]dünya nədir,[/b]
[b] Mən kiməm,[/b]saqi olan kimdir,meyü səhba nədir!"
[/quote]
Fikrimcə "Mən" elə özü özlüyündə dunyadan ayrılmaqdır, yəni özünü bir şəxsiyyət kimi dərk etməkdi. Məhz bu zaman biz özümüzə və ətrafa münasibət bildirə bilərik.Bu insan şüurunun özəlliyidir. Lakin onunla razılaşmaq olar ki, faktiki olaraq biz də aləmin ayrılmaz bir hissəsiyik, ancaq şüurən həmişə özümüzü aləmdən ayıracağıq.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nevzorovka' timestamp='1346343087' post='13578439']
Fikrimcə "Mən" elə özü özlüyündə dunyadan ayrılmaqdır, yəni özünü bir şəxsiyyət kimi dərk etməkdi. Məhz bu zaman biz özümüzə və ətrafa münasibət bildirə bilərik.Bu insan şüurunun özəlliyidir. Lakin onunla razılaşmaq olar ki, faktiki olaraq biz də aləmin ayrılmaz bir hissəsiyik, ancaq şüurən həmişə özümüzü aləmdən ayıracağıq.
[/quote]

Tamamilə razıyam , həm sizinlə , həm də Mümtaz deyənlərlə . Ziddiyyətli görünsə də ... Ziddiyət yalnız "görünür" - əslində ziddiyyət yoxdur bu iki fikirdə : "Mən" - dünyadan ayrica və "mən" eyni zamanda dünyanın ayrilmaz bir hissəsi . özünüzün də yazdığınız kimi "mən" şüurumuzun özəlliyidir. Şüurumuz belə təşkil olunub - aləmi özündən ayıran lokallaşmış şüur. Məhz şüurumuz bizə aləmin ayrılmaz bir hissəsi olmağımıza imkan vermir . Qapalı çevrə yaranır. "Mən"i dərk etmək üçün bir tərəfdən idrak prosesində "şüur"un mövcudluğu və iştirakı vacibdir , digər tərəfdən isə məhz şüur əsl "Mən"imizi ( aləmlə vəhdət halında) dərk etməyə imkan vermir . İnsanlığa verilimiş ən maraqlı tapmaca ?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Sunyata' timestamp='1346684590' post='13618043']
Tamamilə razıyam , həm sizinlə , həm də Mümtaz deyənlərlə . Ziddiyyətli görünsə də ... Ziddiyət yalnız "görünür" - əslində ziddiyyət yoxdur bu iki fikirdə : "Mən" - dünyadan ayrica və "mən" eyni zamanda dünyanın ayrilmaz bir hissəsi . özünüzün də yazdığınız kimi "mən" şüurumuzun özəlliyidir. Şüurumuz belə təşkil olunub - aləmi özündən ayıran lokallaşmış şüur. Məhz şüurumuz bizə aləmin ayrılmaz bir hissəsi olmağımıza imkan vermir . Qapalı çevrə yaranır. "Mən"i dərk etmək üçün bir tərəfdən idrak prosesində "şüur"un mövcudluğu və iştirakı vacibdir , digər tərəfdən isə məhz şüur əsl "Mən"imizi ( aləmlə vəhdət halında) dərk etməyə imkan vermir . İnsanlığa verilimiş ən maraqlı tapmaca ?
[/quote]
Səhv eləmirəmsə Sizin dediyləriniz Brahmanizmdə və Buddizimdə var. Amma nə qədər bu fikirlər dərin olsalar da, bilmirəm, bəlkə də səhv edirəm amma bu fəlsəfə ümumən bəşəriyyətin inkişafında əsaslı təkan verici bir amil ola bilməz, yalnız bir sıra hallarda, yəni mədəniyyət və s.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nevzorovka' timestamp='1346696980' post='13619575']

Səhv eləmirəmsə Sizin dediyləriniz Brahmanizmdə və Buddizimdə var. Amma nə qədər bu fikirlər dərin olsalar da, bilmirəm, bəlkə də səhv edirəm amma bu fəlsəfə ümumən bəşəriyyətin inkişafında əsaslı təkan verici bir amil ola bilməz, yalnız bir sıra hallarda, yəni mədəniyyət və s.
[/quote]

Hansi "fəlsəfə ümumən bəşəriyyətin inkişafında əsaslı təkan verici bir amil" ola biler?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nevzorovka' timestamp='1346343087' post='13578439']

Fikrimcə "Mən" elə özü özlüyündə dunyadan ayrılmaqdır, yəni özünü bir şəxsiyyət kimi dərk etməkdi. Məhz bu zaman biz özümüzə və ətrafa münasibət bildirə bilərik.Bu insan şüurunun özəlliyidir. Lakin onunla razılaşmaq olar ki, faktiki olaraq biz də aləmin ayrılmaz bir hissəsiyik, ancaq şüurən həmişə özümüzü aləmdən ayıracağıq.
[/quote]

İnsanda Men şüurunun formalashmasi eqoizmdir. İnsan "men" den ayrilandan sonra shexsiyyet olur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fenomenologiya haqqında bir fəlsəfə dərsliyində oxuduğum məqalə çox maraqlı gəldi. Bu məqalədə “mən” haqqında fenomenologiyada xüsusi münasibət var . Rəngarənglik və pluralizm naminə onu qısa olaraq sizinlə bölüşürəm .

Fenomenologiya şüurun istiqamətlənməsindən ( [b]“intensionallıq”[/b] ) asılı olaraq bir neçə layını \təbəqəsini ayırır. Şüur xüsusi halda yalnız kənara \ xaricə - ətraf aləmin predmetlərinə yönələ bilər . Bu halda şüurun ilk layı \ qatı yaranır. Bu halda şüur [b]təəssürat axınından[/b] başqa bir şey deyil. Lakin şüur istiqamətini dəyişib öz-özünə yönələ də bilər , bu halda diqqət obyekti təəssüratlar olur. Bu vaxt şüurda ikinci qat – [b]refleksiya qatı[/b] yaranır. Şüurdakı bu intensionallıq – onu göstərir ki , şüur elə bir fenomendir ki, onun arxasında duran insan “mən”-ini həm göstərə bilər həm də gizlədə bilər. Yəni , [b]şüur və[/b] [b]“onun sahibini” [/b]bir növ ayırırlar. “Şüurun sahibi” , onu (şüuru) yönəldən şüurun özündən fərqlidir. Burada Dekartın məşhur “mən düşünürəm deməli varam” - şüurla “mən”i eyniləşdirmək - prinsipinin əksi görünür. Burada subyekt –obyekt prinsipi bir kənara qoyulur , daha doğrusu tam inkar edilmir , başqa yol axtarılır. Burada şüurun istiqamətini dəyişə bilən [b]“dərin mən”[/b] anlayışı verilir. [b]“Fenomenoloji reduksiya”[/b] adlanan bir prosedura qəbul olunur. Yəni, şüur ətraf aləmə istiqamətlənmiş olanda , şüur bir növ çirklənir , ətraf aləm və öz özünə qərəzli və qeyri obyektiv baxış və təsəvvür yaranır. “Fenomenoloji reduksiya” nəticəsində şüur təmizlənir və [b]“təmiz şüur”[/b] keyfiyyətini alır . Yəni , bu şüurda artıq informasiya axını dayanır , bütün insan növünə məxsus abstrakt insan nümayəndəsinin şüurunun keyfiyyətində olur. Bunu Kantdan sonra , Husserl də [b]“transendental subyekt”[/b] adlandırır. Reduksiya prosesi insanın özünü fikrən transendental subyektlə ( [b]ümumbəşəri şüur[/b] ) eyniləşdirməsidir. Yalnız bu halda şüur qərəzsiz olaraq dünyanı və özünü dərk edə bilər . Reduksiyanın mümkün olması üçün mühakimə yürütməyi dayandırmaq lazımdır. Bu qədər.

Baxın nə qədər [b]Buddizm , Yoqa[/b] və s. bu kimi təlimləri xatırladır. Hər halda şəxsən mənə bu çox maraqlı “yenilik” oldu . Həm də bu mövzu mənə daha yaxın olduğu üçün , məlumatla bölüşmək istədim .

Link to comment
Share on other sites

Bir az məndə bu mövzuda bəsit düşüncəmlə fikirlərimi yazım...

[b]Mən [/b]kiməm? Özümü düşünəndə düşüncəmdə gördüklərim fikirlər olur...Fikirlərin sahibini görmək istəyəndə gördüyüm yenədə fikirlər olur...Əgər bir güzgü olsa idi [b]mən [/b]özüm-özümə baxardım...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mən kiməm? Sən kimsən? Biz kimik ? ............O kimdir?

 

Mən kiməm?

Mən heç bir canlıdan, fərqlənməyən bir canlıyam. Mənim daxilimdə itdiy, insanların üstünə hürməy, axmaqlıq və qammazlıq, eşşəylik, öküz kimi işləmək, günəşin insanları qızdaırdığı kimi, sözümlə soyumuş ürəyləri qızdırmaq, şeytanlıq və hər şey daxildi VAR,

Mən it olsaydım, yəni itin cismində olsaydım, mən o itin elədiyinnən artıq bir şey eləyə bilməzdim. İt olub insan cismində, hər şey etmək mümkündü.

Mən kiməm............. Nə yaradacamsa O.

Daxilimdə nəyi yetişdirsəm o da olacam.

 

Maraqlı mövzudu, imkan olanda yazacam.

Link to comment
Share on other sites

Maraqlidi, here oz men-inden danishsa, danisha bilse, maskasiz,filansiz temiz insanlari gore bilerdik(daha dogrusu insani temiz gorerdik). Ona gore de reftarlarimizi mueyyenlesdirerdik.
Bu " men“ cox ters ve inadkardir. Heqiqeti anlamaq ucun gerek bunu zorla "men"-e yedizdirsinler, ustelik de pol agacindan daliyla bassinlar ki, udaq. Yoxsa bu men duzelmez.

Link to comment
Share on other sites

Loru dildə danışacam.

 

Konkret... Hər bir insanın, ən patalok fikiri və düşüncəsi o ola bilər ki o Yaradandı.

Olsun.

Tutalım ki Məmməd Ağa yaradandı, Vasyada özünü Yaradan heysab edir. Bu onların ən patalok fikirləridi.

Əslində bu fikir deyil. Bəli fikir də deyil, düşüncə də deyil. Bu hissdi. Onlar belə hiss edirlər.

 

İnsan deyəndə ki siz məni başa düşə bilmərsiz. Bu sirr ölənə kimi mənimlə olacaq. Deməli burda nəsə var.... Vasya elə hiss edib ki  o Yaradandı, amma bunu etiraf edə bilmir. Hiss eləyir da.

 

Hamı elə bilir ki xüsusi, seçilmiş insandı. Mən bilirəm ki mənim fikirləşdiyim fikirləri, bəlkə də Afrikada, Mabuko da fikirləşir Amma mən özümü seçilmiş heysab edirəm,

 

Vacib deyil, Yaradansan, nəsəsn, Həsən. Vacibdi ki Həsən öz ağlını özü idarə etsin. Maryanetka olmasın. Həsən vacibdi.

 

 

Həyatı necə hiss edirsən elə də görürsən. Bir qum dənəsinə dərin düşüncə ilə baxıb, bütün yaradılışı ona bağlamaq da olar. Bu qum dənəsinə sadə baxıb, yaradılışı onnan açmaq da olar.

 

Mən kiməm?

Mən, sənnən fərqlənməyən bir insanam. Bizi ayıran xırda fərqlərdi.

 

Biz ümumi şeyin, fərqli olan biriyiy.

Link to comment
Share on other sites

qayidaq yenə "mən" -ə 

Bilirik ki, insan yarandigi gunden boyuyur, qocalir. Hər gun, hər saniyə insanı ölümə yaxınlaşdırır. Bunu saxlamaq, mane olmaq mümkün deyil, düzdü?  Bu "mən"-də belədi. hər an inkişafdadı. istər pisinə , istər yaxşısına. Mən bilmirəm , ola bilsin "yerində dayanmaq" da var. Simruq yaxşı bilər. Quranda da ayə var : "biz Səndənik, Sənə dogru qayidacagiq."  Əgər bu "mən"-i dogruya yonəldə bilsən, Haqqa gedən bir "caya" ata bilsən., daim haqqa çata-çata üzəcək. Bu Haqq-da elə bir şeydi ki, qurtarmaz, əbədiyyətdi. sonu bilinməz. və yaxud da əksinə, cəhənnəmin də sonu yoxdu.

"Mən"-in əsasını əql və nəfs təşkil edir. Əql ilə nəfs həmişə üz-üzədi, mübarizədədi. Əql qalib gəlsə , getdin qabaga. bu barədə digər mövzuda danişmağa çalışacam inşallah.

Link to comment
Share on other sites

 Mən bilmirəm , ola bilsin "yerində dayanmaq" da var.

 

Mən yerində dayanır, ya dayanmır. Biz onu ancaq cismani hiss edə bilirik. Cisim əgər qocalmasa, yorulmasa elə bilərik ki mən inkişaf etmir. Ümumiyyətlə, mən bu cisimsiz nəyəm? Mənəm, yoxsa, yoxsa, yoxsa..... Çoxlu yoxsalar var...

Mən bu günkü günə kimi, özümü bu cisimsiz, təsəvvür etməyə çalışmışam. Təsəvvür yoxdu. Bəs yoxun təsəvvürü necədi?

Yox özü elə təsəvvürdü!

Cisim tam sönür, nə zaman nə məkan hiss olunur. Nə sifətin nə adın var. Bax bu mənəm.

Link to comment
Share on other sites

 

Simruq

 


 

Biz ümumi şeyin, fərqli olan biriyiy.

 

 

roberto

 

fərqli olmaqdansa yox olmaq yaxsıdı. Fərqlilik insanın "mən"-ni şübhə altına salar. "yox"un bircə ünvanı var.

 

 

Yoxun özü də fərqlidi.

Link to comment
Share on other sites

Mən yerində dayanır, ya dayanmır. Biz onu ancaq cismani hiss edə bilirik. Cisim əgər qocalmasa, yorulmasa elə bilərik ki mən inkişaf etmir. Ümumiyyətlə, mən bu cisimsiz nəyəm? Mənəm, yoxsa, yoxsa, yoxsa..... Çoxlu yoxsalar var...

Mən bu günkü günə kimi, özümü bu cisimsiz, təsəvvür etməyə çalışmışam. Təsəvvür yoxdu. Bəs yoxun təsəvvürü necədi?

Yox özü elə təsəvvürdü!

Cisim tam sönür, nə zaman nə məkan hiss olunur. Nə sifətin nə adın var. Bax bu mənəm.

Yenə tix-tix xanimin nagili başladı. Bəzi dindarlar var adi bir sözü o qədər bəzəyirlər ki, həqiqət gizlənir.

altindan xətt cəkdiyim cumlə bir dənə sözdü. 3 badam, bir qoz.

Link to comment
Share on other sites

Bu suallara bir çox cavab gələ bilər amma içlərində qəti doğru olan tək cavab , " mən  təkəm , bir dənəyəm "
 
Egolarımı təmin etmək üçün tək olduğum gerçəyi ən yaxşı cavabdır.  
Link to comment
Share on other sites

 

Bu suallara bir çox cavab gələ bilər amma içlərində qəti doğru olan tək cavab , " mən  təkəm , bir dənəyəm "
 
Egolarımı təmin etmək üçün tək olduğum gerçəyi ən yaxşı cavabdır.  

 

guya kimnənsə iki dənədi?))

Link to comment
Share on other sites

Burda nə sözü çatmır.

Mən nə kimi, kiməm?

1.İnamı olan və olmayan kimi.

2.Etibarlı və etibarsız kimi.

3.Dost və  düşmən kimi.

Və.s.

Ata, oğul, Ana, bacı və.s kimi.

Və.s.

Və.s.

Və.s.

KİMƏM?

İnsan cismindəyəm.

Nəyəm, mənəm, cismindəyəm.Cismimin, cismindəyəm. Fikirlərimin, hisslərindəyəm,hisslərimin, cismindəyəm....Hər cismin, cismindəyəm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
      • 20 replies
    • Начата реализация проекта трамвайной линии в Баку
      Генеральный план - это стратегический документ. Это не документ для ежедневного исполнения. Генплан - документ, определяющий будущее развитие города Баку на ближайшие 30 лет.
      Об этом в интервью Азертадж заявил председатель правления Союза архитекторов Азербайджана Эльбей Гасымзаде, говоря о реализации в ближайшем будущем масштабных проектов в рамках Генплана.
      По его словам, на основе Генплана в различных частях города будут проведены конкретные работы.
      «Процессы проектирования этих работ уже начались. Например, одним из важнейших направлений Генплана является транспортная инфраструктура. Реализация проекта трамвайной линии в Баку уже начата. На мой взгляд, второй важный вопрос - строительство на месте кварталов с 1-2-этажными аварийными домами или даже крупного района современных жилых зданий», - отметил он.
      https://media.az/society/nachata-realizaciya-proekta-tramvajnoj-linii-v-baku
      • 22 replies
    • Новый способ развода нашли гайцы. Останавливают машины на кругу там где техосмотр в сядяряке. Начинают с поиска доп оборудования потом проверяют на алкоголь, на наркотики ничего не найдя, поют песню про то что ты где-то линию пересёк и тебе 80 Ман 3 балла штраф. Просишь показать видео, говорит что нет, ему по рации передали задержать.  Что езжай в гор ГАИ там разбирайся, потом начинается сказка про доброго полицейского что он может ремень написать, заплатишь 40 Ман когда тех осмотр пройдешь. Зная что не со штрафом техосмотр не пройти. В конце ты сам уже предлагаешь 20 Ман что бы он отстал, и он типа по рации кому-то передает что йохлыйыб и хял едиб, хотя уверен что он никому ничего не передавал. 
      Вообще за последние два дня 3 раза остановили проверять алкоголь. Рейд у них какойто
        • Upvote
        • Like
      • 103 replies
    • На Земле началась сильнейшая за 20 лет магнитная буря
      На Земле началась сильнейшая за последние двадцать лет магнитная буря: ей присвоен наивысший уровень G5, сообщают космические институты России и США.
      Уровень G5 соответствует экстремально сильной магнитной буре. Во время неё могут возникать масштабные проблемы с объектами энергетики и космическими аппаратами. Полярные сияния могут фиксироваться даже в тропиках.
      В нескольких регионах России – от Ленинградской до Ростовской области, а также в Сибири и на Урале – наблюдалось северное сияние.
      Также полярное сияние фиксировали жители Грузии, Армении, Кубы, Беларуси и Украины.
      Ранее руководитель Лаборатории солнечной астрономии Института космических исследований РАН Сергей Богачёв сообщал, что продолжительность магнитного шторма может составить от 20 до 40 часов.
      "Земля погружена в облако плазмы. Выйдет из него не раньше чем через сутки", – говорил он. Богачёв пояснил, что за трое суток Солнце выбросило четыре исключительно крупных облака плазмы.
      https://www.svoboda.org/a/na-zemle-nachalasj-siljneyshaya-za-20-let-magnitnaya-burya/32941991.html
      • 29 replies
    • В Санкт-Петербурге автобус с пассажирами упал в реку: число погибших выросло
      В реку Мойку упал пассажирский автобус. Предварительно, там находилось около 20 человек. В региональном МВД сообщили, что спасатели достают людей из воды
      Очевидец сообщил, что автобус врезался в два автомобиля, пробил ограду и упал в воду. ТАСС со ссылкой на источник в оперативных службах пишет о госпитализации пяти человек, еще двоим проводят реанимационные мероприятия на месте происшествия.
       

      Телеграм-канал Shot пишет, что из затонувшего автобуса спасли восемь человек. Состояние четверых из них оценивают как тяжелое — они госпитализированы. В больницу, как отмечает канал, в состоянии средней степени тяжести доставлен и водитель. Еще около десяти человек выбрались самостоятельно.
      Один человек погиб, указывает Shot. О жертвах также пишет телеграм-канал 78.

       
       
        • Upvote
        • Like
      • 59 replies
    • Post in Вынесен приговор известному спортсмену, чьи действия привели к гибели 7-летнего мальчика
      Был наркоманом и мстил: новые подробности о тренере, осужденном за убийство 7-летнего Фарида
       
        • Sad
        • Like
    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Haha
      • 59 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
  • Topics

  • Posts

    • Уроженец Таджикистана, приехавший на заработки в Белгородскую область, изнасиловал алабая своих работодателей. Что там произошло, что рассказали хозяева собаки, чем объясняют зоофилию мигрантов? Что произошло в Белгородской области 8 мая в Сети распространилось видео, на котором в Белгородской области приезжий из Таджикистана, который работал у местной семьи, совершал, предположительно, действия сексуального характера в отношении их собаки породы алабай. «Блокнот.ру» пишет, что хозяева не представляли, что мигрант на такое способен. Отмечается, что мужчина по имени Нашид проявил себя нормальным работником и не вызывал подозрений. «Мы и представить себе не могли, что такое возможно. Нашид был скромным и порядочным парнем, делал постоянно намаз, был доброжелательным к нашей семье и исправно выполнял свою работу», — приводит их слова издание. Подозрения у хозяев вызвало кровотечение из анального отверстия их сторожевого пса. Тогда они решили проверить камеры видеонаблюдения. Как накажут мигранта-зоофила Юрист по гражданским, арбитражным и административным делам Василий Воробьев назвал в разговоре NEWS.ru наиболее вероятное наказание, которое ждет Нашида. «Сам поступок подходит под наказание по 245-й ст. УК РФ (то есть жестокое обращение с животным). Формально это преступление небольшой тяжести. Если этот мигрант является гражданином другой страны, то в случае привлечения его к уголовной ответственности будет выставлено автоматически выдворение. Скорее всего, реального лишения свободы он не получит, но выдворение как минимум ему грозит», — объяснил он. Как в Сети реагируют на случай в Белгороде Дикий случай в Белгороде привлек внимание пользователей в российских соцсетях. Поступок мигранта вызвал прежде всего недоумение. «Он сумасшедший? Извращенец? Садист к животным? Что это вообще такое, зачем?» — изумляется во «ВКонтакте» Нелли. Некоторые пользователи соцсетей восприняли ситуацию с юмором. «Нужно предать этот ролик большой огласке. Заставить диаспору извиняться перед алабаем и оплатить лечение собаке в лучших клиниках Израиля», — предлагает пользователь Диман в комментариях в Telegram. Поведение пса также вызвало удивление и насмешки. «Когда завел сторожевого алабая для охраны, а он отдался первому встречному», — смеется другой пользователь. Как объясняют зоофилию мигрантов из Центральной Азии Как отмечает «Блокнот.ру», случай в Белгороде не является уникальным. Так, мигранта из Киргизии выслали из Турции в Москву, когда его поймали в Анкаре за изнасилованием собаки. В апреле 2022 года такой случай произошел в подмосковном Одинцово — мигрант похитил привязанную у магазина собаку Лолу и надругался над ней. Автор Telegram-канала «Улыбаемся и машем» африканист Виктор Васильев, который сам является уроженцем Центральной Азии, пишет, что широким массам практически неизвестны глубинные проблемы региона, в том числе такой страны, как Таджикистан. «Например, мало кому известно, что в [Таджикистане] днем, при людях, ездят автомобили, принадлежащие государственным чиновникам, и расстреливают бездомных собак, при этом за всем этим наблюдают дети и воспринимают это как норму. <...> Соитие с собаками — куда более распространенное явление. Если раньше в горах это делали с ишаками, то теперь это стало можно делать с собаками. Если некоторые жители Таджикистана не брезгуют совершать подобные действия с животными, то вопросов к домогательствам в отношении несовершеннолетних девочек и мальчиков в России быть уже не должно», — подчеркивает Васильев. По его словам, в Таджикистане даже те, кто решительно против подобных преступлений, стараются не поднимать шума: «Позора боятся сильнее закона». «И в таких ситуациях осуждать будут не преступника (живодера, зоофила), а именно тех, кто посмел об этом сказать открыто», — подчеркивает автор канала.    https://news.ru/criminal/sumasshedshij-izvrashenec-sadist-kak-migrant-iznasiloval-alabaya-v-belgorode/
    • Азербайджан занял 58-е место в мировом рейтинге паспортов. Согласно информации BAKU.WS, на данный момент граждане Азербайджана могут посещать без визы около 40 стран мира. В 46 странах виза может быть получена по прибытии, а в 155 странах требуется предварительное оформление визы. Согласно Закону Азербайджанской Республики "О выезде из страны, въезде в страну и паспортах", безвизовый (упрощенный) режим въезда-выезда на территорию Азербайджана на основании личного паспорта может быть установлен Милли Меджлисом по предложению Президента, руководствуясь межгосударственными договорами. В настоящее время безвизовый режим на основе принципа взаимности применяется между Азербайджаном и рядом стран для следующих категорий граждан: I группа Граждане с дипломатическими или служебными паспортами. II группа В соответствии с законодательством Азербайджанской Республики и соответствующих иностранных государств, граждане, имеющие любой вид действительного паспорта, предоставляющего право на международное пересечение границы, включая дипломатический, служебный (или официальный/специальный) или общегражданский паспорт, могут путешествовать без визы в определенные страны. Кроме того, безвизовый режим распространяется на лиц, совершающих поездку вместе с такими гражданами, но не имеющих личного действительного паспорта, при условии, что их фотография, имя, фамилия и отчество официально внесены в паспорт сопровождающего лица. Лица без гражданства, имеющие соответствующий документ, удостоверяющий личность и предоставляющий право на международное пересечение границы, выданный специально государственными органами Азербайджанской Республики или соответствующей иностранной страны, также могут воспользоваться безвизовым режимом. В случае утери, кражи, непригодности или истечения срока действия паспорта, гражданам и лицам без гражданства может быть выдано временное разрешение на пересечение границы - "Свидетельство о возвращении" - исключительно для возвращения в страну гражданства или постоянного проживания в течение короткого периода времени. Таким образом, граждане Азербайджана и лица без гражданства могут воспользоваться безвизовым режимом для посещения ряда стран, соблюдая соответствующие требования и правила. III группа Страны с односторонним безвизовым режимом для граждан Азербайджана с общегражданскими паспортами. https://ru.baku.ws/obschestvo/193878  
    • Что за зверь такой "дорожная карта" и при чем тут начисление зарплаты и дороги?   Насчёт бюджетников, смотря какие. Учителя и так почасовую получали оплату, но у них как-то по другому считалось. Столько то часов - ставка, меньше полставки, больше - полторы, две. У медработников не знаю как. Но не думаю, что они смогут где-то, кроме государственной сферы это внедрить. Потому что тут каждый час - переработкой будет считаться. А частники и в субботу и праздники работать заставляют за фиксированную зарплату.
    • Я лично не люблю такси, но даже если приходится вызывать ,  то вызываю болт. Потому что могу на карте выбрать адрес и он довезёт по навигатору . Как-то села в такси частника , попросив отвести к аф бизнес Хаусу, возле парка самеда Вургуна. Он заверяет что хя таныйырам ораны и везёт меня в аф, который ниже цирка, подъезжаем к тязя базару, он говорит буйурун бу да аф) я говорю я вообще то сямяд Вургун паркын йанындакыны демищдим. Оказывается там улица Самеда Вургуна) с болтом таких историй у меня лично не было )
    • Это очень редкое попадание. Бывает еще кстати, что заумный гагулик под лицензией друга-брата гоняет на своем приусе в комфорте. Здесь сразу надо в поддержку писать, снимут с комфорта такого чудика.
    • Рядом с нынешней петушенцией с непонятными песнями , Кончита кажется верхом таланта ) там хотя бы песня норм была) коммент под выступлением победителя : если у тебя хорошая песня, то ты сто процентов проиграешь)
    • Спасибо, я все читаю, но могу не разделять ваши восторги. А вы считаете, что азербайджанцы только на стороне советов воевали?
    • Пребывание со 180 до 90 дней сократили, знаете наверное. А так нормально все, никто по 20-30 часов не держит при проверке документов. И въезжать можно с любых аэропортов. Хотя документы у вас должны быть идеальные, они и раньше придирались к обладателям азербйджанских паспортов. То перевод паспорта на русский требуют, то ещё чего-нибудь. 
    • Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой. Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка. Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.   https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj     Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
    • А какие танцоры были на выступлении старушки из испании в кружевном боди 😍😍😍 просто персики
×
×
  • Create New...