Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

İnsan . Mən Kiməm ?


Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

İnsan, Allahın yaradılışda olan məqsədini biləcək qədər zəkaya,dərrakəyə malik ola bilməz.Biz bilmirik, O`nun bizi yaratmaqda məqsədi nədir, biz yalnız özümüzə aid olanı bilə bilərik,vəssəlam

Bu iddiyadi yoxsa sadece sizin felesefi fikrinizdi?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

"Men kimem? Bir bikesi, biçarevi, bixaniman
Taleyim aşüfte, iqbaim nigun, bextim yaman."
( Mehemmed Fizuli)

"Mende sigar iki cahan..men bu cahana sigamazam"
( İmadeddin Nesimi)

"Meni menden sorma menden deyilem
Bir men var o menden icheri"
(Yunus İmre)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Sunyata' timestamp='1346229362' post='13560887']
Blok , sizin bir "İNSAN" adlı köhnə mövzunuz var . Orada həmin suallar qaldırılıb . Çox da maraqlı suallardır. Etiraz etmirsinizsə bu iki mövzunu biləşdirək - yenidən canlansın .
[/quote]

Rica edirem, buyurun.

Link to comment
Share on other sites

[img]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/p206x206/408231_342056929155179_812881926_n.jpg[/img]

[size=5][b]“Mən”ə daha uç münasibət... yaxud “mən” kimdir?[/b][/size]

[i][i][b] Incertus animus dimidium sapientiae est[/b][/i][/i][i].[/i]
[b][i] Şübhə hikmətin yarisidir. [/i][/b]


[i]Sualın hansı səbəbdən “mən kiməm?” yox “mən kimdir?” formasında qoyuluşu yalnız plaqiat yazmamaq məqsədi daşımır (bır gədər əvvəl bu başlıqla başqa yazı dərc olunmuşdu). Zənnimcə “mən” anlayışı yalniz subyekt yox , həm də obyekt olaraq dəyərləndirilməlidir. “Mən kiməm?” sualıninda subyektivlik vurğulandiğı halda , “mən kimdir?” sualında subyektivlik və obyektivlik eyni dərəcədə iştirak edir. Etiraf etməliyəm ki , bu sualın nə subyekt nə də obyekt kimi cavabıni bilmirəm. Həqiqətən bu qisimdə suallar bəşəriyyəti min illərdir maraqlandirir . Daha doğrusu bəşəriyyətin düşünən hissəsini , xüsusən filosofları. [/i]

[i]Bəşəriyyət bu sualla bağlı yekdil nətcəyə gəlməsə də, hər halda yüz illərin axtarişindan müxtəlif ideyalar, hipotezlər doğulmuşdur ki , bunlar da Özü-Özlüyündə çox maraq yaradır. Son nəticə olaraq hər bir insan bizdən əvvəl deyilənləri qəbul ya inkar etməklə bir nÖv fərdi araşdirmalar aparir. Zənnimcə bu axtarış sonsuz bir prosesdir. Əslində bu mÖvzuda tam kitab yazmaq olar. Amma, mən bu qısa yazımda üç nÖqtədən baxış : [/i]

[i][b]Buddizm [/b]– dini[b] ,[/b][/i]
[b][i]Solipsizm [/i][/b][i]- fəlsəfi,[/i]
[b][i]4-cü yol - [/i][/b][i]ezoterik baxışlarla paylaşmaq istədim. [/i]


[i][b]Buddizm fəlsəfəsində “mən”ə münasibət [/b][/i]

[i]Buddizm məlum olduğu kimi Hinduizmin qeyri ortodoksal tərkib hissəsidir. Yəni ümumi kÖkə , ortaq ideyalara sahibdirlər. Amma fərqli tərəfləri də çoxdur. Fərqli tərəfəldən biri də elə “mən”ə münasibətdir. Hinduizmdə “mən” mürəkkəb ierarxiyadir:[/i]
[b][i]Civa –[/i][/b][i]fərdi canlı varlıq ,[/i]
[b][i]Atma-[/i][/b][i]şəxsi “mən”,[/i]
[b][i]Atman-[/i][/b][i]alı “mən”-ruh , [/i]
[b][i]Brahman-[/i][/b][i]mütləq ruh. [/i]

[i]Buddizmdə isə “mən” anlayışı ... yoxdur. Bunun əvəzində bir “qeyri mən” – [b]Anatman [/b]nəzəriyyəsi movcuddur. Yəni əbədi , fərdi “mən” yoxdur. “Mən”- bir ilyuziyadir. Bəs onda [b]şəxsiyyət [/b]nədir və yaxud kimdir? İnsan uç tamin [b]: [/b][/i]
[i]maddi cisim[b]-“kaya”[/b] , [/i]
[i]qeyri maddi ağil[b]- “manas və çitta “ [/b][/i]
[i]biçimsiz şüur-[b]vicnyana[/b][/i]

[i]vəhdətinin şərti adidir. Bunlarda Öz nÖvbəsində beş psixo-fiziki elementlər qrupunun - [b]skandhların [/b], müəyyən nisbətdə birləşməsidir. Bu elemntlər-[b]dharmlar[/b] qeyri sabitdirlər və ani dəyişikliyə məruz qalırlar. Bu dəyişikliklər ardicil olraq davam edib sonsuz olaraq skandhların tərkibini və nisbətini haldan hal keçirən bir axın yaradir. Beləliklə də ,bu axın -ardicil və sonsuz psixi dəyişikliklər- həyat və idrak , şüur ilyuziyasi yaradiir. İnsan həyata bağlanir , lakin həyat ilyuziya olduğundan əziyyət çəkir. Adətən , kino kadrlari ilə müqayisə olunur. Yəni , ayrılıqda kadrlar var , amma çox az fərqlənən kadrlar ardıcıl olaraq bir-birini əvəz etdikcə tamlıq , canlılıq ilyuziyası yaranır. [/i]

[i]Bizim “mən”imiz müxtəlif səbəblərin və şərtlərin məcmusudur. [b]Şərtlər və səbəblər yox olanda “mən” də qeyb olur. [/b][/i]



[b][i]Solipsizmdə “mən” . [/i][/b]

[i]Solipsizm ( lat. solus ipse- tək Özüm )- [b]Subyektiv idealizmin[/b] ifrat formasıdir. Əsas ideya – şübhəsiz reallıq yalnız fikirləşən subyektdir, yerdə qalan hər şey yalnız fərdin ilyuziyalarıdır. Artıq antik dÖvrlərdə skeptiklər oxşar mulahizələr irəli sürmüşlər, lakin yenı dÖvrdə Dekartın təcrübələri əsasinda – bütün şübhə doğuran hər şeyin etibarsız sayilaraq sıxışdırılıb çıxarilması ilə əlaqədar bu ideya tərəfdarlarınin sayı artmışdır. Dekart bunu bir metodoloji alət kimi istfadə edir , amma solipsizmdə bu bir son nəzəri nəticə kimi gÖtürülür. [/i][i]Yəni , onların fikrincə dünya mənim şüurumdadır və o cumlədən bütün yerdə qalan fərdlər də... “Mən”dən qeyri fərdlər elə mən Özüməm – yəni mənim nüsxələrimdir. Əsil “mən” isə - yalnız bu anda fikirləşən , Özünü dərk edən “mən”dir.[/i]



[b][i]Gürdciyev - Uspenskiy təlimi “mən” haqqında .[/i][/b]

[i]Gürciyev sisteminə əsasən hər bir insan 3 mərkəzdən : [/i]
[b][i][b]Psixi [/b]- [/i][/b][i]fikirlərimizlə baglı[b],[/b][/i]
[b][i]Emosional – [/i][/b][i]hisslərimizlə baglı[/i]
[b][i]İnstinktiv ,motor - [/i][/b][i]bədən hərəkətlərinin təminatı ilə baglı [/i]
[i]mərkəzlərdən ibarədir[b]. [/b][/i]
[b][i]1,2,3 və 4 nÖmrəli insan - [/i][/b][i]haqqinda təlim aydinlaşdirir ki . hansi mərkəzdən daha çox idarə olunmaqdan asıli olaraq insan ya 1, ya 2 , ya da 3 nÖmrəli insan olur. Yəni adətən insanlar birtərəfli yaşayir . digər mərkəzlərdən demək olar ki istifadə etmirlər. Gürdciyev - Uspenskiy təliminin [/i][i]əsas məqsədi [i][b]4 nomrəli insanı[/b][/i] inkişaf etdirməkdir. [/i][i]Daha dogrusu , bütun mərkəzlərdən yararlanan harmonik bir varlıga çevrilmək əsas məqsəddir.[/i]
[i]Insanların Öz haqqlarında əsas səhvi – “mən” ilyuziyasıdir. Bütov ,daimi və dəyişilməz fərdi “mən” yoxdur. Bunun əvəzində daxilimizdə yüzlərlə və minlərlə kiçik “mən”lər var. Zidiiyətli , bir-birinin əksinə gedən , hakimiyyıət ugrunda mübarizə aparan “mən”lər... Bu sonsuz mubarizə xarici amillərdən asili olaraq hansisa “mən”in müvəqqəti qələbəsini təmin edir , amma çox çəkmir ki , yeni bir təsirin nəticəsində başqa bir “mən” hakimmiyətə sahib olur. Beləliklə də insan – maşın-mexanizm kimi Özünü aparır. [/i]
[i]Kiçik “mənlərdən” biri çeklərə qol çəkir , amma çek borcunu “bütov“ Ödəməli olur. [/i]
[i]Şərq alleqoriyalarinda “mən” qayda – qanunsuzlugun hÖkm surdüyu bir evlə müqayisə edilir. Bu evdə heç kim bir-birini eşitmir , xaos və anarxiya ... Nəhayət , raziliqa gəlinir ki kimi isə əsl hakim gələnə qədər müvəqqəti hakim seçsinlər. 4 nÖmrəıi insan da eıə əsl hakim və sahibdir ki , onu da çoxlu səylərlə inkişaf etdirib yetişdirmək lazımdlr. [/i]

[i]Beləliklə “mən”-ə üç müxtəlif nÖqtədən yanaşdiq. Maraqlı cəhət odur ki , burada din, fəlsəfə və ezoterika nümunələri ilə yanaşı həm də bir nÖv “mən”lərin sayina da qəribə münasibət hiss olunur. Buddizmdə - “mən” yoxdur - 0 , Solipsizmdə - “mən” hər şey –sonsuzluq, 4-cü yolda – “mən” yüzlərlə,minlərlə . Əslində bu barədə fikirlər , təlimlər , nəzəriyyələr çoxdur , amma zənnimcə burada ümumi bir qərara gəlmək qeyri mümkündür. [/i]

[i]İnsan şüurunu [b]qeyri-standart formada[/b] genişləndirməklə , ya da daimi axtariş və şübhəıər , analiz və s. sayəsində [b]ehtimallari islah eməklə[/b] “tuneldə işıq ucu “ gÖrə bilər...[/i]


[b]“[/b][b][i][b]Mənim [/b]fəlsəfəm[/i][/b][b][i] mənə heç bir gəlir gətirmədi, lakin çox xərclərdən xilas etdi[/i][/b]” .[b][i] Şopenhauer.[/i][/b]




P.S. KÖhnə postlarımda buradakı bəzi məqamları yazmışam , bəlkə də təkrar kimi gÖrünə bilər ...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='A.Bagirova' timestamp='1316626475' post='10056588']
[b]İnsanın təbiəti öyrənmək və axtarmaqdır.Elə suallar var ki, mütləq olaraq cavabsızdır.Amma əgər axtarışdan vaz keçərsən, öz təbiətinə qarşı çıxmış olarsan.[/b]
[/quote]

Gözəl sözlərdir . İnsan həmfikilərə rast gələndə xüsusi intellektual zövq alır . Bu cür dərin fikirlərin sahibi çox əfsus ki , bölmədən "qaçıb" ))) [url="http://smayliki.ru/smilie-117788679.html"][img]http://s.rimg.info/bfbc32a0675441fa180b49b33a075966.gif[/img][/url]

Link to comment
Share on other sites

Bu yazini oxumaq maraqli olardi..bu yazidan sonra "Meni" oldugu kimi taniyacaqsan.

Mən yaxşı insan deyiləm…

Mən yaxşı insan deyiləm. Sözün düzü, heç olmaq da istəmirəm… Mən melaxoniya əsiriyəm. Mən təkliyimi sevirəm. Mən ətrafımdakı insanlara özümü sevdirib sona tez bezirəm.Mən kobudam, mən nəzakətli deyiləm. Mən özümə vurğunam. Mən mənə xəyanət eləyəni bağışlaya bilmirəm. Mən bağışlamıramsa deməli layiq deyil, Allah da bağışlamasın. Mən hislərimi asanlıqla ifadə edə bilmirəm. Mən güclüyəm. Zəif görünmək üçün mən həddindən artıq güclüyəm. Mən ətrafmdakılardan çox şey gözləyirəm. Mən əvəzsiz heç nə eləmirəm. Mən sevildiyimi hiss etməyi sevirəm. Mən nifrət edə bilmirəm. Əlimdə kimlərəsə nifrət eləmək üçün bu qədər səbəb varkən mən nifrət eləməyi bacarmıram. Mən güclüyəmsə bu demək deyilki mənə ağrılı deyil. Mən də incinirəm, mənə də ağrılıdır. Mənim gözəl aktyorluq qabiliyyətim var. Oskarlıq oynayıram. Mən yanımdakılara dünyanın ən xoşbəxt insanı rolunu oynayıb, təklikdə hönkürtüylə ağlaya bilirəm. Mən çox vaxt olduğum kimi yox, olmaq istədiyim kimi oluram. Mən ağlamağıma səbəb olan insanlara göz yaşlarımı haram etsəm cənnət ancaq onların xəyalı olar… Mən mənim olanı paylaşa bilmirəm. Mən əlimdə olanları dəyərləndirməyi bacarmıram. Mən mənliyimi özümdən üstün tuturam. Mən ətrafımda bu qədər insan olmağına baxmayaraq həmişə təkəm. Çoxlarının arzusu mənim şükr etmədiklərimdi. Mən naşükürəm. Həmişə daha çoxunu istəyirəm. Mən göz önündə olmağı xoşlayıram. Mən həyatıma müdaxilə olunmağını sevmirəm. Mən hamını demokratik şəkildə dinləyirəm, amma sonda öz bildiyimi edirəm. Mən hər yerdə birinci olmağı sevirəm. Mən mən olan yerdə başqasını qəbul edə bilmirəm. Mən özümü hamıdan üstün tuturam. Mən hislərimi sevmirəm. Mən həmişə islərimdən qaçıram. Mən məni sevən insanları incidirəm. Mən özümə qapanmağı sevirəm. Mən kütləyə tərs gedirəm. Mənə ətrafımdakıların fikri maraqlı deyil. Mən səhvlərimi düzəltmək üçün cəhd göstərmirəm. Mən insanları olduğu kimi sevməyi bacarmıram.

Link to comment
Share on other sites

Dostlar,güman edirəm ki,özünü ətraf aləmdən ayıraraq bu suala cavab vermək mümkün deyil. Eləcə də özünü dünyadan ayırıb, "dünya nədir?"-sualına cavab vermək mümkün deyil. Bu suallara "mən" və "dünya"nı vəhdətdə götürüb cavab axtarmaq lazımdır. Yeri gəlmişkən, Füzulinin başqa bir beytini də mən əlavə etmək istərdim:
"öylə sərməstəm ki,idrak etməzəm [b]dünya nədir,[/b]
[b] Mən kiməm,[/b]saqi olan kimdir,meyü səhba nədir!"

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mümtaz' timestamp='1346320044' post='13574136']
Dostlar,güman edirəm ki,özünü ətraf aləmdən ayıraraq bu suala cavab vermək mümkün deyil. Eləcə də özünü dünyadan ayırıb, "dünya nədir?"-sualına cavab vermək mümkün deyil. Bu suallara "mən" və "dünya"nı vəhdətdə götürüb cavab axtarmaq lazımdır. Yeri gəlmişkən, Füzulinin başqa bir beytini də mən əlavə etmək istərdim:
"öylə sərməstəm ki,idrak etməzəm [b]dünya nədir,[/b]
[b] Mən kiməm,[/b]saqi olan kimdir,meyü səhba nədir!"
[/quote]
Fikrimcə "Mən" elə özü özlüyündə dunyadan ayrılmaqdır, yəni özünü bir şəxsiyyət kimi dərk etməkdi. Məhz bu zaman biz özümüzə və ətrafa münasibət bildirə bilərik.Bu insan şüurunun özəlliyidir. Lakin onunla razılaşmaq olar ki, faktiki olaraq biz də aləmin ayrılmaz bir hissəsiyik, ancaq şüurən həmişə özümüzü aləmdən ayıracağıq.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nevzorovka' timestamp='1346343087' post='13578439']
Fikrimcə "Mən" elə özü özlüyündə dunyadan ayrılmaqdır, yəni özünü bir şəxsiyyət kimi dərk etməkdi. Məhz bu zaman biz özümüzə və ətrafa münasibət bildirə bilərik.Bu insan şüurunun özəlliyidir. Lakin onunla razılaşmaq olar ki, faktiki olaraq biz də aləmin ayrılmaz bir hissəsiyik, ancaq şüurən həmişə özümüzü aləmdən ayıracağıq.
[/quote]

Tamamilə razıyam , həm sizinlə , həm də Mümtaz deyənlərlə . Ziddiyyətli görünsə də ... Ziddiyət yalnız "görünür" - əslində ziddiyyət yoxdur bu iki fikirdə : "Mən" - dünyadan ayrica və "mən" eyni zamanda dünyanın ayrilmaz bir hissəsi . özünüzün də yazdığınız kimi "mən" şüurumuzun özəlliyidir. Şüurumuz belə təşkil olunub - aləmi özündən ayıran lokallaşmış şüur. Məhz şüurumuz bizə aləmin ayrılmaz bir hissəsi olmağımıza imkan vermir . Qapalı çevrə yaranır. "Mən"i dərk etmək üçün bir tərəfdən idrak prosesində "şüur"un mövcudluğu və iştirakı vacibdir , digər tərəfdən isə məhz şüur əsl "Mən"imizi ( aləmlə vəhdət halında) dərk etməyə imkan vermir . İnsanlığa verilimiş ən maraqlı tapmaca ?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Sunyata' timestamp='1346684590' post='13618043']
Tamamilə razıyam , həm sizinlə , həm də Mümtaz deyənlərlə . Ziddiyyətli görünsə də ... Ziddiyət yalnız "görünür" - əslində ziddiyyət yoxdur bu iki fikirdə : "Mən" - dünyadan ayrica və "mən" eyni zamanda dünyanın ayrilmaz bir hissəsi . özünüzün də yazdığınız kimi "mən" şüurumuzun özəlliyidir. Şüurumuz belə təşkil olunub - aləmi özündən ayıran lokallaşmış şüur. Məhz şüurumuz bizə aləmin ayrılmaz bir hissəsi olmağımıza imkan vermir . Qapalı çevrə yaranır. "Mən"i dərk etmək üçün bir tərəfdən idrak prosesində "şüur"un mövcudluğu və iştirakı vacibdir , digər tərəfdən isə məhz şüur əsl "Mən"imizi ( aləmlə vəhdət halında) dərk etməyə imkan vermir . İnsanlığa verilimiş ən maraqlı tapmaca ?
[/quote]
Səhv eləmirəmsə Sizin dediyləriniz Brahmanizmdə və Buddizimdə var. Amma nə qədər bu fikirlər dərin olsalar da, bilmirəm, bəlkə də səhv edirəm amma bu fəlsəfə ümumən bəşəriyyətin inkişafında əsaslı təkan verici bir amil ola bilməz, yalnız bir sıra hallarda, yəni mədəniyyət və s.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nevzorovka' timestamp='1346696980' post='13619575']

Səhv eləmirəmsə Sizin dediyləriniz Brahmanizmdə və Buddizimdə var. Amma nə qədər bu fikirlər dərin olsalar da, bilmirəm, bəlkə də səhv edirəm amma bu fəlsəfə ümumən bəşəriyyətin inkişafında əsaslı təkan verici bir amil ola bilməz, yalnız bir sıra hallarda, yəni mədəniyyət və s.
[/quote]

Hansi "fəlsəfə ümumən bəşəriyyətin inkişafında əsaslı təkan verici bir amil" ola biler?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nevzorovka' timestamp='1346343087' post='13578439']

Fikrimcə "Mən" elə özü özlüyündə dunyadan ayrılmaqdır, yəni özünü bir şəxsiyyət kimi dərk etməkdi. Məhz bu zaman biz özümüzə və ətrafa münasibət bildirə bilərik.Bu insan şüurunun özəlliyidir. Lakin onunla razılaşmaq olar ki, faktiki olaraq biz də aləmin ayrılmaz bir hissəsiyik, ancaq şüurən həmişə özümüzü aləmdən ayıracağıq.
[/quote]

İnsanda Men şüurunun formalashmasi eqoizmdir. İnsan "men" den ayrilandan sonra shexsiyyet olur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fenomenologiya haqqında bir fəlsəfə dərsliyində oxuduğum məqalə çox maraqlı gəldi. Bu məqalədə “mən” haqqında fenomenologiyada xüsusi münasibət var . Rəngarənglik və pluralizm naminə onu qısa olaraq sizinlə bölüşürəm .

Fenomenologiya şüurun istiqamətlənməsindən ( [b]“intensionallıq”[/b] ) asılı olaraq bir neçə layını \təbəqəsini ayırır. Şüur xüsusi halda yalnız kənara \ xaricə - ətraf aləmin predmetlərinə yönələ bilər . Bu halda şüurun ilk layı \ qatı yaranır. Bu halda şüur [b]təəssürat axınından[/b] başqa bir şey deyil. Lakin şüur istiqamətini dəyişib öz-özünə yönələ də bilər , bu halda diqqət obyekti təəssüratlar olur. Bu vaxt şüurda ikinci qat – [b]refleksiya qatı[/b] yaranır. Şüurdakı bu intensionallıq – onu göstərir ki , şüur elə bir fenomendir ki, onun arxasında duran insan “mən”-ini həm göstərə bilər həm də gizlədə bilər. Yəni , [b]şüur və[/b] [b]“onun sahibini” [/b]bir növ ayırırlar. “Şüurun sahibi” , onu (şüuru) yönəldən şüurun özündən fərqlidir. Burada Dekartın məşhur “mən düşünürəm deməli varam” - şüurla “mən”i eyniləşdirmək - prinsipinin əksi görünür. Burada subyekt –obyekt prinsipi bir kənara qoyulur , daha doğrusu tam inkar edilmir , başqa yol axtarılır. Burada şüurun istiqamətini dəyişə bilən [b]“dərin mən”[/b] anlayışı verilir. [b]“Fenomenoloji reduksiya”[/b] adlanan bir prosedura qəbul olunur. Yəni, şüur ətraf aləmə istiqamətlənmiş olanda , şüur bir növ çirklənir , ətraf aləm və öz özünə qərəzli və qeyri obyektiv baxış və təsəvvür yaranır. “Fenomenoloji reduksiya” nəticəsində şüur təmizlənir və [b]“təmiz şüur”[/b] keyfiyyətini alır . Yəni , bu şüurda artıq informasiya axını dayanır , bütün insan növünə məxsus abstrakt insan nümayəndəsinin şüurunun keyfiyyətində olur. Bunu Kantdan sonra , Husserl də [b]“transendental subyekt”[/b] adlandırır. Reduksiya prosesi insanın özünü fikrən transendental subyektlə ( [b]ümumbəşəri şüur[/b] ) eyniləşdirməsidir. Yalnız bu halda şüur qərəzsiz olaraq dünyanı və özünü dərk edə bilər . Reduksiyanın mümkün olması üçün mühakimə yürütməyi dayandırmaq lazımdır. Bu qədər.

Baxın nə qədər [b]Buddizm , Yoqa[/b] və s. bu kimi təlimləri xatırladır. Hər halda şəxsən mənə bu çox maraqlı “yenilik” oldu . Həm də bu mövzu mənə daha yaxın olduğu üçün , məlumatla bölüşmək istədim .

Link to comment
Share on other sites

Bir az məndə bu mövzuda bəsit düşüncəmlə fikirlərimi yazım...

[b]Mən [/b]kiməm? Özümü düşünəndə düşüncəmdə gördüklərim fikirlər olur...Fikirlərin sahibini görmək istəyəndə gördüyüm yenədə fikirlər olur...Əgər bir güzgü olsa idi [b]mən [/b]özüm-özümə baxardım...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mən kiməm? Sən kimsən? Biz kimik ? ............O kimdir?

 

Mən kiməm?

Mən heç bir canlıdan, fərqlənməyən bir canlıyam. Mənim daxilimdə itdiy, insanların üstünə hürməy, axmaqlıq və qammazlıq, eşşəylik, öküz kimi işləmək, günəşin insanları qızdaırdığı kimi, sözümlə soyumuş ürəyləri qızdırmaq, şeytanlıq və hər şey daxildi VAR,

Mən it olsaydım, yəni itin cismində olsaydım, mən o itin elədiyinnən artıq bir şey eləyə bilməzdim. İt olub insan cismində, hər şey etmək mümkündü.

Mən kiməm............. Nə yaradacamsa O.

Daxilimdə nəyi yetişdirsəm o da olacam.

 

Maraqlı mövzudu, imkan olanda yazacam.

Link to comment
Share on other sites

Maraqlidi, here oz men-inden danishsa, danisha bilse, maskasiz,filansiz temiz insanlari gore bilerdik(daha dogrusu insani temiz gorerdik). Ona gore de reftarlarimizi mueyyenlesdirerdik.
Bu " men“ cox ters ve inadkardir. Heqiqeti anlamaq ucun gerek bunu zorla "men"-e yedizdirsinler, ustelik de pol agacindan daliyla bassinlar ki, udaq. Yoxsa bu men duzelmez.

Link to comment
Share on other sites

Loru dildə danışacam.

 

Konkret... Hər bir insanın, ən patalok fikiri və düşüncəsi o ola bilər ki o Yaradandı.

Olsun.

Tutalım ki Məmməd Ağa yaradandı, Vasyada özünü Yaradan heysab edir. Bu onların ən patalok fikirləridi.

Əslində bu fikir deyil. Bəli fikir də deyil, düşüncə də deyil. Bu hissdi. Onlar belə hiss edirlər.

 

İnsan deyəndə ki siz məni başa düşə bilmərsiz. Bu sirr ölənə kimi mənimlə olacaq. Deməli burda nəsə var.... Vasya elə hiss edib ki  o Yaradandı, amma bunu etiraf edə bilmir. Hiss eləyir da.

 

Hamı elə bilir ki xüsusi, seçilmiş insandı. Mən bilirəm ki mənim fikirləşdiyim fikirləri, bəlkə də Afrikada, Mabuko da fikirləşir Amma mən özümü seçilmiş heysab edirəm,

 

Vacib deyil, Yaradansan, nəsəsn, Həsən. Vacibdi ki Həsən öz ağlını özü idarə etsin. Maryanetka olmasın. Həsən vacibdi.

 

 

Həyatı necə hiss edirsən elə də görürsən. Bir qum dənəsinə dərin düşüncə ilə baxıb, bütün yaradılışı ona bağlamaq da olar. Bu qum dənəsinə sadə baxıb, yaradılışı onnan açmaq da olar.

 

Mən kiməm?

Mən, sənnən fərqlənməyən bir insanam. Bizi ayıran xırda fərqlərdi.

 

Biz ümumi şeyin, fərqli olan biriyiy.

Link to comment
Share on other sites

qayidaq yenə "mən" -ə 

Bilirik ki, insan yarandigi gunden boyuyur, qocalir. Hər gun, hər saniyə insanı ölümə yaxınlaşdırır. Bunu saxlamaq, mane olmaq mümkün deyil, düzdü?  Bu "mən"-də belədi. hər an inkişafdadı. istər pisinə , istər yaxşısına. Mən bilmirəm , ola bilsin "yerində dayanmaq" da var. Simruq yaxşı bilər. Quranda da ayə var : "biz Səndənik, Sənə dogru qayidacagiq."  Əgər bu "mən"-i dogruya yonəldə bilsən, Haqqa gedən bir "caya" ata bilsən., daim haqqa çata-çata üzəcək. Bu Haqq-da elə bir şeydi ki, qurtarmaz, əbədiyyətdi. sonu bilinməz. və yaxud da əksinə, cəhənnəmin də sonu yoxdu.

"Mən"-in əsasını əql və nəfs təşkil edir. Əql ilə nəfs həmişə üz-üzədi, mübarizədədi. Əql qalib gəlsə , getdin qabaga. bu barədə digər mövzuda danişmağa çalışacam inşallah.

Link to comment
Share on other sites

 Mən bilmirəm , ola bilsin "yerində dayanmaq" da var.

 

Mən yerində dayanır, ya dayanmır. Biz onu ancaq cismani hiss edə bilirik. Cisim əgər qocalmasa, yorulmasa elə bilərik ki mən inkişaf etmir. Ümumiyyətlə, mən bu cisimsiz nəyəm? Mənəm, yoxsa, yoxsa, yoxsa..... Çoxlu yoxsalar var...

Mən bu günkü günə kimi, özümü bu cisimsiz, təsəvvür etməyə çalışmışam. Təsəvvür yoxdu. Bəs yoxun təsəvvürü necədi?

Yox özü elə təsəvvürdü!

Cisim tam sönür, nə zaman nə məkan hiss olunur. Nə sifətin nə adın var. Bax bu mənəm.

Link to comment
Share on other sites

 

Simruq

 


 

Biz ümumi şeyin, fərqli olan biriyiy.

 

 

roberto

 

fərqli olmaqdansa yox olmaq yaxsıdı. Fərqlilik insanın "mən"-ni şübhə altına salar. "yox"un bircə ünvanı var.

 

 

Yoxun özü də fərqlidi.

Link to comment
Share on other sites

Mən yerində dayanır, ya dayanmır. Biz onu ancaq cismani hiss edə bilirik. Cisim əgər qocalmasa, yorulmasa elə bilərik ki mən inkişaf etmir. Ümumiyyətlə, mən bu cisimsiz nəyəm? Mənəm, yoxsa, yoxsa, yoxsa..... Çoxlu yoxsalar var...

Mən bu günkü günə kimi, özümü bu cisimsiz, təsəvvür etməyə çalışmışam. Təsəvvür yoxdu. Bəs yoxun təsəvvürü necədi?

Yox özü elə təsəvvürdü!

Cisim tam sönür, nə zaman nə məkan hiss olunur. Nə sifətin nə adın var. Bax bu mənəm.

Yenə tix-tix xanimin nagili başladı. Bəzi dindarlar var adi bir sözü o qədər bəzəyirlər ki, həqiqət gizlənir.

altindan xətt cəkdiyim cumlə bir dənə sözdü. 3 badam, bir qoz.

Link to comment
Share on other sites

Bu suallara bir çox cavab gələ bilər amma içlərində qəti doğru olan tək cavab , " mən  təkəm , bir dənəyəm "
 
Egolarımı təmin etmək üçün tək olduğum gerçəyi ən yaxşı cavabdır.  
Link to comment
Share on other sites

 

Bu suallara bir çox cavab gələ bilər amma içlərində qəti doğru olan tək cavab , " mən  təkəm , bir dənəyəm "
 
Egolarımı təmin etmək üçün tək olduğum gerçəyi ən yaxşı cavabdır.  

 

guya kimnənsə iki dənədi?))

Link to comment
Share on other sites

Burda nə sözü çatmır.

Mən nə kimi, kiməm?

1.İnamı olan və olmayan kimi.

2.Etibarlı və etibarsız kimi.

3.Dost və  düşmən kimi.

Və.s.

Ata, oğul, Ana, bacı və.s kimi.

Və.s.

Və.s.

Və.s.

KİMƏM?

İnsan cismindəyəm.

Nəyəm, mənəm, cismindəyəm.Cismimin, cismindəyəm. Fikirlərimin, hisslərindəyəm,hisslərimin, cismindəyəm....Hər cismin, cismindəyəm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Начинают сносить мост Джаваншира(Гагаринский). Готовится ли Девичьей Башне?
      Начинают сносить мост Джаваншира. Слов нет. 

      Начинаются работы по сносу моста Джаваншира в Хатаинском районе Баку (бывший Гагаринский мост).
      Как сообщили Caliber.Az в пресс-службе Министерства транспорта и цифрового развития, мост будет снесен, на его месте построят наземную дорогу.
      В связи с этим с понедельника, 20 мая, с 17:00 движение по мосту будет закрыто
      https://caliber.az/post/241267/
        • Like
      • 57 replies
    • Мужчины или женщины - кто чаще становится инициатором развода в Азербайджане?
      В Азербайджане чаще всего женщины подают на развод, это 70% от общего количества обращений.
      Об этом Caliber.Az заявил главный советник Госкомитета по проблемам семьи, женщин и детей АР Рафик Махмудов, по словам которого, среди главных причин - насилие в семье, психологическое состояние или вмешательство извне в дела семьи.
      В первом квартале текущего года зарегистрирован 10 081 брак и 5 124 развода. За аналогичный период 2023 года - 11 870 браков и 5 118 разводов. Как показывает статистика, количество зарегистрированных браков сократилось примерно на 15 %.
      «В настоящее время в нашей стране существует большая потребность в усилении психологической поддержки семьи. В Азербайджане настало время решить вопрос о семейном психологе на институциональном уровне», - подчеркнул Р. Махмудов.
      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-iniciatorami-razvoda-chashe-stanovyatsya-zhenshiny
        • Haha
      • 42 replies
    • Баку-Тбилиси-Карс: когда начнутся пассажирские перевозки?
      Движение грузовых поездов по недавно отремонтированной железнодорожной линии Баку-Тбилиси-Карс (БТК) начнется с 20 мая. На первоначальном этапе по этому маршруту будут осуществляться грузовые перевозки. После расширения БТК планируется перевозить до 6,5 млн тонн грузов в год.
      Но когда же начнутся долгожданные пассажирские перевозки по этой железнодорожной линии? 
      В ответ на запрос Bizim.Media в ЗАО «Азербайджанские железные дороги» сообщили, что на основании соответствующего решения Кабинета министров срок действия особого карантинного режима на территории Азербайджана продлен до 1 июля 2024 года.
      «По этой причине сухопутные границы с соседними странами остаются закрытыми, за исключением грузовых перевозок. Если будет принято решение об открытии границ, то можно будет провести переговоры с соответствующими органами соседних стран для организации международных пассажирских перевозок», - отметили в структуре.
      Отметим, что с 16 мая 2023 года грузинский участок БТК был закрыт на ремонт.
      https://media.az/society/baku-tbilisi-kars-kogda-nachnutsya-passazhirskie-perevozki
      • 9 replies
    • Какая страна больше подходит для воспитания детей? - Азербайджан занимает 78-е место в списке из 87 стран.
      Американская медиакомпания “U.S.News” исходя из текущих условий, подготовила рейтинговую таблицу, показывающую, какие из стран более благоприятны для воспитания детей.
      Как сообщает Yeniаvaz.com, согласно информации, опубликованной на официальном сайте компании, рейтинг был подготовлен на основе опроса более 17 тысяч человек и за основу были взяты следующие критерии:
      - ситуация с правами человека;
      - семейная обстановка;
      - гендерное равенство;
      - индекс счастья;
      - коэффициент дохода;
      - безопасность;
      - образовательные возможности;
      - состояние здравоохранения.

      Отмечалось, что по версии Организации экономического сотрудничества и развития Швеция и Норвегия, возглавляющие рейтинг, считаются отличными странами для воспитания детей. Каждая из этих стран тратит более 1% своего валового внутреннего продукта на образование и уход за детьми дошкольного возраста.
      Согласно рейтингу, в 5 лучших стран для воспитания детей входят:
      1. Швеция
      2. Норвегия
      3. Финляндия
      4. Дания
      5. Нидерланды

      Азербайджан занимает 78-е место в списке из 87 стран.
      В рейтинговой таблице Турция заняла 50-е, Украина - 57-е, Россия - 62-е, Беларусь - 69-е место. В число стран рейтинговой таблицы не вошли Армения и Грузия.

      Последние пять в списке:
      83. Узбекистан
      84. Мьянма
      85. Бангладеш
      86. Казахстан
      87. Иран

      https://www.yeniavaz.com/ru/news/230781/kakaya-strana-bolshe-podkhodit-dlya-vospitaniya-detey-azerbaydzhan-v-posledney-desyatke
        • Sad
        • Like
      • 82 replies
    • TikTok запускает «Ночь музеев» с ведущими музеями Азербайджана
      Накануне Международного дня музеев, который отмечается 18 мая, ведущая платформа для просмотра и создания коротких видеороликов TikTok совместно с Министерством культуры АР и главными музеями страны запускает проект «Ночь музеев».
      Azerbaidzhana-PODROBNOSTI
      • 20 replies
    • Эмоциональный Интеллект
      Умственный интеллект (IQ) отвечает за то, как мы воспринимаем информацию через анализ происходящего, решаем задачи и принимаем решения. Но этого недостаточно, чтобы достичь успеха в карьерном росте. В 1990 году американские психологи Джон Д. Майер и Питер Саловей рассказали о новом виде интеллекта, который отвечает за эмоциональное восприятие информации. Это открытие произвело фурор: поняв, что с помощью эмоционального интеллекта (EQ) можно прийти к успеху, учёные и психологи стали активно исследовать эту тему и описывать свойства EQ. А работодатели при приёме на работу начали обращать большее внимание на социальные навыки кандидатов. Эмоциональный интеллект относится к soft skills, которые можно и нужно прокачивать для эффективного взаимодействия с людьми. Этот навык позволяет быстро осознать суть проблемы, использовать подходящий управленческий приём и получить максимальный результат.
       
      Тест на определение насколько вы управляете собственными эмоциями можно пройти здесь.
       
      А как ведёте себя ВЫ перед лицом проблемы?
      • 13 replies
    • Сильный пожар в цветочном магазине Ağ çiçəyim
      Предполагается, что пожар в цветочном магазине, расположенном на проспекте Азадлыг в Насиминском районе Баку,
      • 31 replies
    • Свалки, спрятанные среди гор: почему в Азербайджане образуются "мусорные сели"
      Сели смыли мусорный полигон в Гёйчайском районе, актуализировав проблему в сфере утилизации бытовых отходов в Азербайджане.
       
      • 3 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
  • Topics

  • Posts

    • Правильно. Но я бы отказался, если честно. Вы- женщина в теле, рука у вас тяжёлой оказалась бы, не рискнул бы всё таки 🤭
    • В наличии.Цена 67.  Азн
    • Потому что мужчина находится в состоянии постоянного психоэмоционального стресса-как заработать,как бы не сократили,как бы вернуть занятые деньги и как их вообще заработать,как расплатиться с кредитом.На всё это у него не остаётся сил,если вообще еа что-то ещё они остаются...
    • Но ведь интереснее если слушает,  но не дура))
    • это на людях  а в душе,он хочет чтоб женщина его слушала желательно с открытым ртом вот такой у нас шалун-модератор
    • Ты хоть раз от меня намек слышал?)) Я всегда говорю прямо)) Не люблю намеки
    • В советское время сдерживающим от разводов фактором являлись компартия,общественное порицание и советсткое общество.Семья являлась ячейкой этого общества.Сейчас этого всего нет,зато есть свобода выбора,значительное падение нравов,способность женщин быть более самостоятельными,инфантильность некоторых мужчин и законодательство,всецело поддерживающее женщин.
    • Вы правы, но не совсем. Не даром говорят "Как женщину играете, так она и звенит", "Хотите понять что за мужчина? Посмотрите на его женщину". Вы скажете нет, но это чистая правда.    Есть мужчины, которые 2-3-6 месяцев внимания уделяют много, пока жена новая игрушка, интересна. Потом уже как тумбочка дома. Да, он ее кормит, оденет, обует, поможет  даже в чем-то по дому, если воспитан как человек,  но нет уже этих сюси пуси, заигрываний, комплиментиков и тд. Вы можете хоть 100 раз объяснять женщине, типо "Зачем нужно тебе каждый раз говорить люблю, если я для тебя и детей много делаю, да я тебя именно  в жены взял, не видишь что ли?" ...не видит она Заур.  А точнее видит,  но женщине Надо и слышать. Слух тоже приносит удовольствие.  Вы же можете вспоминать что-то в жизни  без музыки Заур? Зачем вам музыка, песни всякие вообще? Живите в тишине. Но под любимые песни у вас мурашки, вам хочется слушать музыку, что-то  вспоминается  ярче. А женщина существо от природы эмоциональное, ей и подавно надо слушать мужчину. Плюс иногда шуточки, какие-то варианты приятные. Нет, не подарки совсем, свои какие-то домашние закидончики, которые вы знаете что ей понравятся. Да подмигнете если шутливо просто, она уже улыбается. Каждой женщине приятно знать, что хоть она уже жена и уже мать, но она все еще Женщина.  И пока вы не скажете ей об этом, не покажете жестом, приятным  чем-то, не будет она себя женщиной чувствовать, хоть об стенку  убейтесь. Не может женщина себя ею чувствовать  сама по себе. Если мужчина этого не понимает и судит это, не нравится ему женская  природа, тогда пусть жениться на мужике и будут счастливы такие одинаковые, лом проглотившие сухие существа. А хочешь женщину? Так принимай то, какой ее природа создала и мужиком  ее сделать не пытайся.    Вот и есть такие мужья, которые и через 5 лет и через 10 лет звоня тебе с работы  скажут не "Нейнирсян , как дома,  дети нормально, все давай пока, а "Солнышко, малышка, что делает моя сладкая, детишки как?" . Придет, обнимет, а иногда ни с того ни с сего пусть не большой, но букетик притащит, сунет в дверь ,когда откроете с какими-то приятными словами,  а не банально букет в зубы, типо на радуйся, а сказав ну к примеру "Шел мимо цветочного, букет меня позвал и сказал что ему хотелось бы в ручки твоей прекрасной жены, ну я и купил его, не смог букету отказать")) Женщина любая расплывется в нежных эмоциях в этот момент.  А еще эти мужчины умеют слушать. Как бы он не устал с работы, он понимает работа вечная, до пенсии,  я и завтра устану, так когда ж ей рассказать мне то, что ей хочется рассказать,  пусть даже мне не интересное, но ей хочется делиться  со мной именно, она во мне видит близкого и родного,  надо хотя бы немного поболтать за ужином или потом, послушать хотя  бы как ее день прошел, что ее беспокоит,  есть ли какие тревоги в душе, пусть выскажет, не копит в себе. Женщина у таких мужчин цветет Заур. Ей хочется о себе заботиться, себя держать в форме, угождать мужу из кожи вон вылезая, улыбаться ему. А у тех, кто как лом проглотивший с женой , цветок по праздникам, комплимент раз в году,  сплошное ворчание и недовольство то воспитанием детей, в котором ОБЯЗАН участвовать и сам, то едой, то характером, то потакание мамам и папам в наездах на жену, вечные слова Эщщи я устал, дай телевизор посмотреть спокойно, властно Чай гятир аз, тез, а не Чай верь гёзялим к примеру , вечное пузо на диване ,которое если и едет отдыхать куда-то с ней и детьми или погулять, то с такой рожей и тем же ломом в горле, словно он сделал тебе великое одолжение, выведя погулять как собаку, а не под руку хихи хаха и тд......никогда не будет жены ,которая всегда будет за собой смотреть. Со временем она превратится в бесформенную тушу, вредную, сплетницу,  хаясыску вечно злую или просто в серое забитое существо, с которым и поговорить не о чем.  Но которое сможет снова зажечь более умный мужчина, тот, кто разбирается что такое женщина.  Сколько таких женщин расцветало после раводов, начиная отношения с другим человеком, более умным и более теплым? Худели,  добрели, хорошели, улыбались, становясь лучшими жёнами или спутницами для них.   Поэтому Заур ....." Хочешь знать Кто мужчина? Посмотри на его жену. Это его отражение"  Цветение женщины зависит от мужчины.  На Кавказе многие мужчины этого до сих пор не поняли. А те, которые поняли и кому не западло сказать лишнее милое слово, порадовать лишней ерундой, не переставать дарить эмоции иногда хотя бы , не отталкивать ее внимание и ласку  , давать ей постоянно чувствовать себя в первую очередь Женщиной, а потом женой и мамой, у них жены красивые, улыбашки, потому  что влюблены в своих мужей по уши. Лучшая любовница  это жена. Умный мужчина, сильный, толковый из своей жены в первую очередь сделает счастливую женщину и прекрасную любовницу, а слабак махнет рукой и пойдёт на сторону, дарить эмоции той, которая недостойна их  и не делает для ничего и четверти того, что жена для него делает.     Ещё важно чтобы браки были по любви или хотя бы нравились друг другу.  Когда родители притащили черт знает кого в мужья или жены, что ни внешне не твое, не нравом, то тут уже может что-то выйти, но редко.  Когда мужчина поймет, что не в тарелке счастье ,которую ты ей даешь, не в воде и хлебе, не в фамилии твоей и детях дело для Женщины прежде всего, тогда и жены не будут терять интереса быть для него прекрасной, будут видеть смысл что-то делать.  У настоящего мужчины всегда настоящая женщина будет.  У непонятного сухого банального мужика банальная неприметная женщина.  Кто что заслужил....
    • Странно, ваш намёк говорил об обратном 🤭🙄
×
×
  • Create New...