Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

İslam Dininə Aid Suallar


Recommended Posts

Dünyanın yoxdan yaranması fikri belə möcüzəli bir fikirdir ki? Qədim xalqların da buna oxşar o qədər fikirləri olub ki. 20 milyard il harada göstərilib? Böyük partlama hələ tam mənada sübut olunmuş bir şey deyil, sadəcə bir fərziyyədir. Bunun əksini göstərən dəlillər onu dəstəkləyəndən daha çoxdur.

materializmin "kainat sonsuzdan bəri vardır" fərziyyəsi etibarlidi.? Yaxşı o zaman Big Bangdan əvvəl nə vardı və "yox" olan kainatı böyük bir partlama ilə "var" hala gətirən güc nə idi? Materialistlərin qəbul etmək istəmədiyi suallardir. Yəni ki bütün bunlar Quranda açiq - aydin göstərilir , bunu da biz müsəlmanlar möcüzə adlandiririq.

Mənim dediklərim harda göstəriləcək.? Kitablarda internetdə )

İnanmaq ya da inanmamaq hər kəsin öz seçimidir. Kimsə kimsəni inanmağa və ya öz istədiyi kimi inanmağa əlbəttə məcbur edə bilməz, bunun heç bir mənası da yoxdur onsuz da.Ancaq, İslamı dərindən , qaynaqlarından öyrənmədən İslama qərəzli yaxınlaşmaq həqiqətən çox böyük bir haqsızlıq. meal və təfsirlərə baxıb Quranı Kərim haqqında səhv düşünmək çox ciddi bir haqsızlıq.Bir musiqi vardir ki, imanlı-imansız hər kəs dinləmək məcburiyyətində qalir. O nədir..? - ÖLÜM! Əgər Allah sizlərin iddia etdiyi kimi kainatı və həyatı yaradıb bir kənara çəkilmiş olsaydi ölüm olmamalıydı.. Çünki ölüm deyilən "soyuq gerçək", iddia edildiyi kimi olan bir yaradıcının işinə yarayacaq bir arqument deyil.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

materializmin "kainat sonsuzdan bəri vardır" fərziyyəsi etibarlidi.? Yaxşı o zaman Big Bangdan əvvəl nə vardı və "yox" olan kainatı böyük bir partlama ilə "var" hala gətirən güc nə idi? Materialistlərin qəbul etmək istəmədiyi suallardir. Yəni ki bütün bunlar Quranda açiq - aydin göstərilir , bunu da biz müsəlmanlar möcüzə adlandiririq.

Mənim dediklərim harda göstəriləcək.? Kitablarda internetdə )

İnanmaq ya da inanmamaq hər kəsin öz seçimidir. Kimsə kimsəni inanmağa və ya öz istədiyi kimi inanmağa əlbəttə məcbur edə bilməz, bunun heç bir mənası da yoxdur onsuz da.Ancaq, İslamı dərindən , qaynaqlarından öyrənmədən İslama qərəzli yaxınlaşmaq həqiqətən çox böyük bir haqsızlıq. meal və təfsirlərə baxıb Quranı Kərim haqqında səhv düşünmək çox ciddi bir haqsızlıq.Bir musiqi vardir ki, imanlı-imansız hər kəs dinləmək məcburiyyətində qalir. O nədir..? - ÖLÜM! Əgər Allah sizlərin iddia etdiyi kimi kainatı və həyatı yaradıb bir kənara çəkilmiş olsaydi ölüm olmamalıydı.. Çünki ölüm deyilən "soyuq gerçək", iddia edildiyi kimi olan bir yaradıcının işinə yarayacaq bir arqument deyil.

Kainat sonsuzdan bəri varmı, yoxmu, necə yaranıb, kimsə yaradıbmı? Bunlar heç kimi qorxutmur, narahat olmayın, sadəcə olaraq, cavabı tapılmayıb hələ. Sizin elədiyiniz isə kəsə yoldan gedib hər şeyi ilahi bir qüvvəyə bağlamaqdır. Təbii ki, hər kəsin inancı özünə, buna sözüm yoxdur. Hətta bir vaxtlar mən də inanırdım, lakin heç kimi məcbur etmirdim ki, gəl sən də inan. Bir çoxları insanın boynuna qoyur ki, mütləq inanmalısan, mən dediyim həqiqətdir. Axı bir insan hardan əmin ola bilər dediyinin həqiqət olduğuna?

O ki qaldı Quranda açıq-aşkar yazılmasına, mən bir şey görə bilmirəm. Ola bilər şeytan gözümü bağlayıb, imkan vermir ki, görüm. Qoy olsun, cəhənnəmə getsəm, hər ikisinə də sözüm var :)

Link to comment
Share on other sites

Materialist nəzəriyyənin əsasında böyük parlayışdan və heçdən yaradılan kainat yox, başlanğıcı və sonu olmayan kainat anlayışı durur. Partlayış isə idealizm tərəfdarlarının fəlsəfəsidir.

Kainatın başlanğıcını qəbul etmək onun sonunu qəbul etmək deməkdir. Bu başlanğıcı hansısa fövqaltəbii varlığın iradəsi qəbul etsək sonunu da onun iradəsi kimi qəbul etməliyik, lakin ortaya sual cıxır, kainat və məkanın sərhədləri harda qurtara bilər, başlanğıcı qəbul edən insanlar məkanın sonu olan yeri təsəvvür edə bilərlərmi ? Təbii ki, yox reallıqda mütləq başlanğıc olmadığı kimi sonluq da yoxdur,dərkedilməzdir və bu yanaşma məntiqsizdir. Təbii ki, bunu əfsanəvi şəkildə kainatın sərhədlərində yuxarıda ərşin olduğunu qəbul etməsəniz.

Hətta dünyanın və təbiətin bir varlığın iradəsinə tabe olduğunu qəbuk etsək, o varlıq bütün mövcudluqdan kənarda ola bilməz, o varlığın məhz təbiətin özü olduğunu və onların sintez şəklində mövcudluğunu qəbul etmək daha labütdur.

İnsan şüuru heç bir vaxt sonu təsəvvür edə bilmir, çünki reallıqda son yoxdur, məhz bu səbəbdən insanlar həyatın sonunu belə təsəvvür edə bilmirlər, öz həyatları ilə razılaşmayıb əbədiyyat xəyalları ilə yaşayırlar, və hətta bu xəyalları ideallaşdırmaqda belə yer üzərində həyatda olan resurslardan istifadə edirlər.

Lakin hər bir şeyin sonu varsa, əbədiyyat anlayışı mümkün deyil, onun da başlanğıcı olduğu kimi sonu olmalıdır. Həm də əbədiyyat, şüurlu oraqanizmin davam gətirə biləcəyi bir anlayış deyil, ən böyük qüvvələr belə əbədi deyil, biz Günəşlərin,ayın və yerin da əbədi olmayacağına əminik, nəyə görə kainatdla müqaisədə orqanik və molekulyar bir varlıq olan insan əbədi yaşaya bilməlidir, əbədiyyatla yaşamaq anlayışı bir bir ilə əksik təşkil edir.

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

guran kitabi bizim ucun subutdur,allah gurani kerimi bizlere gonderib,bizler bildiyimizden,duz yolumuzdan azmayaq.menim bildiyim heqiqet budur,kiminse nese demeyi,fikirleri meni hec vaxt oz fikirlerimden uzaqlasdira bilmez,

Link to comment
Share on other sites

Əgər sizlərin inandiğiniz Tanri ağac , təbiət , daş , göy , külək , torpaq və.s.ilaxir deyilsə demək ki , bir Yaradici və onun peygəmbərlərinə , elçisinə inanmaliydiniz , siz ki bu düşüncədəsiniz ona görə də biz inandiğimiz nağillara inanmağiniz mümkün deyil , çünki siz bir Yaradicini biz qəbul etdiyimiz Allah kimi qəbul etmirsiz , əksi olsaydi bir elçiyə inanmaliydiz , böyük təbiət güclərini, fırtınanı, atəşi, qabaran dənizi, yanar dağları və bənzərlərini gördükcə, bunları yaradıcının köməkçiləri zənn etməyiniz bir növ təbiidir..ona görə də sizin yazilariniza haqq qazandiriram. Başqa necə düşünməli idiz ki.. bu zamana qədərki dinlər haqqındakı bildikləriniz sizi təmin etməmiş, din olmasa daha yaxşı olardı deyə düşünmüsünüz , amma inancsızlıq sizə ağır gəlib nəticədə ən azindan daşi torpaği da olsa belə bir Yaradici kimi qəbul etməkdə məcbursunuz , çünki indiyə kimi yaşadiqlariniz , gördükləriniz əsasinda Yaradicini inkar etməyin bir ağilsizliq olduğunun şahidi olmusunuz. insanlar müəyyən bir dinə inandıqlarından o dinin vəzifələrini yerinə yetirmə kimi bir qayda vardır. Siz də bunları yerinə yetirə bildikləriniz üçün ən yaxşısı mən heç bir dinə inanmayın amma heç olmasa ALLAHA inanım deyə düşünmüsüz..)

.Allahı robot kimi düşünmək, heç bir şeyə qarışmaz demək, nə qədər səhvdir.

Tanrının var olduğuna inanırlarsa bu məlumata necə çatdılar!? Əgər bunu, tanrılarının göndərdikləri kitabdan və peyğəmbərlərdən öyrənməmisinizsə bu böyük bir ziddiyyət, görüldüyü kimi. Əgər tanrının varlığına bütün səmimiyyətlə inanırlarsa, o tanrının mükəmməlliyinə də inanırlar. İnsan yaradıcının varlığını bu dinlər ilə fərq etmişdir. inandığı varlığı fərq etdirən dinə inanmamaq məncə məntiqsizlikdir. Əgər bir varlıq yaradıldısa niyə , nə üçün yaradıldığını öyrənmək istəyir.? bu da dinin yol göstəriciliyi ilə olar.

Hər insan inanclarında və düşüncələrində azaddır yetər ki içində sevgi, hörmət və yaxşı niyyət barındırsın. Lakin ALLAHin fərqli dinləri dünyaya yaymasından insanları düşündürməyə bilikləndirməyə və sınağa istiqamətli bir məqsəd olduğuna əminəm..

Link to comment
Share on other sites

Lakin hər bir şeyin sonu varsa, əbədiyyat anlayışı mümkün deyil, onun da başlanğıcı olduğu kimi sonu olmalıdır. Həm də əbədiyyat, şüurlu oraqanizmin davam gətirə biləcəyi bir anlayış deyil, ən böyük qüvvələr belə əbədi deyil, biz Günəşlərin,ayın və yerin da əbədi olmayacağına əminik, nəyə görə kainatdla müqaisədə orqanik və molekulyar bir varlıq olan insan əbədi yaşaya bilməlidir, əbədiyyatla yaşamaq anlayışı bir bir ilə əksik təşkil edir.

Bunlar sizlərə hardandir.? Niyə məhz insan imenno Allahin verdiyi ömrü sürür.? Yoxsa artiq insanlarin 80 - 90 yaşdan çox yaşaya bilmədiklərini görüb bu qənaətə gəldiniz.? O təbiət necə də şüura sahib təbiətmiş. Yəni artiq sizlər də ALLAHİ biz gördüyümüz kimi görməlisiniz.

Ölümü qocalıq kimi həyatın şərtləri ağırlaşdığı bir qurtuluş kimi qəbul edək. .Ölüm olmasaydı insanlarin əli ayağı tutmaz hala gəldiyi zaman böyük bir istəklə "ölüm, ölüm" deyə qişqir - bağir salardilar. Yəni Allah hər şeyi nizamli şəkildə yaradib. İnsanlarin yaşlandiqlarinda həyatdan , ağrilardan , əzablardan bezib ölümü istəməsi də Allahin qüdrət sahibinin olduğunun göstəricisidir. Həyatımızın hər nöqtəsində Allahın iradəsi hakimdir. Həm də Allah dualarımızı eşidir, cavab verir, hikmətiylə dilədiklərini qəbul edir , buna görə əcəl vaxtimizi özü istədiyi kimi, dualarımızı qəbulu çərçivəsində tənzim edir. Hər hal və şərtdə hökm və iradə Allahındır.

"O, hanginizin daha güzel amel yapacağınızı denemek için ölümü de dirimi de takdir edip yaratandır"

(Mülk, 2)

Allah, sizi yarattı, sonra da sizi öldürecektir. İçinizden kimi de, biraz bilgiden sonra eşyayı önceki bildiği gibi bilmesin diye, ömrün en kötü çağına kadar yaşatılır. Şüphesiz ki Allah çok bilgili ve büyük kudret sahibidir. (NAHL/70)

Biliniz ki Allah yer yüzünü ölümünden sonra diriltir. Belki aklınızı kullanırsınız diye size âyetleri açıkladık. (HADİD/17)

Yəni bu ayələr bizim əcəlimizi öz iradəmizlə uzatma və ya qısaltma bacariğimizin olmaması deməkdir. Bu səlahiyyət Allahındır və hamisi bizlərə QURANİ - KƏRİM vasitəsilə çatdirilmiş məlumatlardir..

Link to comment
Share on other sites

Əgər sizlərin inandiğiniz Tanri ağac , təbiət , daş , göy , külək , torpaq və.s.ilaxir deyilsə demək ki , bir Yaradici və onun peygəmbərlərinə , elçisinə inanmaliydiniz və sınağa istiqamətli bir məqsəd olduğuna əminəm..

İnsanlar ilkin sivilizasiyaların və kollektiv şüurun yarandığı tarixdən etibarən müxtəlif tanrı obrazlarına inanıblar, bu onların bir olmasına icmanı idarə etməsinə və müxtəlif fikirli insanları bir ideya altında birləşdirməyə kömək edib. Homo cinsli heyvanın, yəni insanın digər heyvanlardan fərqi də məhz bundadır, insanda mənəviyyat və ruhanilik hissləri mövcuddur. Dinlərin insanlara verdiyi şəxsiləşdirilmiş tanrı obrazı, insana bənzəyir, yəni, insanların məişət problemləri ilə məşğuldur, qəzəblənir, bəyənir, bağışlayır nəticədə emosionaldır. Bizim mövcud olduğunu ehtimal etdiyimiz tanrının dinlərdəki tanrı ilə heç bir əlaqəsi yoxdur, onda insan xüsusiyyətləri yoxdur., bu Spinoza tanrısıdır.

Hətta insan şəxsiləşdirilmiş tanrı obrazını qəbul etsə belə, bu heçdə məhz islam tanrısını qəbul etməyə dəlil vermir. Hər bir dinin tanrısı fərqlidir, çünki onların hər birinin individual xasiyyəti var.

Yəhudi tanrısı, dəstək verir, ədalətlidir, yəhudiləri digərlərindən üstün tutur, onları cox sevir və hər bir an onların yanındadır köməklərinə çatır, əzab vermək kimi xüsusiyyəti yoxdur, amma laqiq olmayanları mükafatlandırmaz.

Xristian tanrısı, insanları bağışlaması üçün qurban verdiyi oğlu (bioloji oğlu yox, ruh cəhətdən ona ən yaxın insan) vasitəsi ilə insanlara sevməyi və bağışlamağı aşılayır, o bağışlayandır ən pakdır və müqəddəsdir amma zülmkarlara qarşı şiddətlidir.

İslam tanrısı, bu dinin daşıyıcılarında ancaq möhtəşəmlik və qorxu hisslərini yaradır, o tükənməz güc sahibidir, hər şeyi bağışlayandır tək bir şirkdən başqa, o tələbkardır, tərifə layiq və tərifi sevəndir., ən cox qiymət verdiyi xüsusiyyət isə itaətkarlıqdır, hər bir sözü boş deyilməz və dediyini edər, üz döndərmişləri eyni zamanda özunun yaratdıqlarını müxtəlif humanist sayılmayan metodlarla cəzalandıracaq.

Bütün bunlar dinlərin insanlara aşıladığı tanrı obrazıdır, lakin tanrı kimdir, nəyə görə insanlar görmədikləri ehtimal olunan bir varlığa inanır. Doğurdandamı, bütün kainat tək bir insana xidmət edir ? bu nə dərəcədə realdır, insanların yenidən dirilməsi və ədalət məhkəməsinə çıxması. Bütün kainat məhvi və əbədiyyat mükafatı.

Təbii ki, şüurlu insan təbitədəki nizam intizama baxdıqda qanunauyğunluqları açıq şəkildə görür və hiss edir, lakin biz özümüz də təbiətin bir hissəsiyik, şəxsiləşdirilmiş tanrı, hansı ki, hər bir insanın ömrünün uzunluğunu təyin edir, absurd bir ideyadır, insan ömrünün uzunluğu açıq şəkildə insanın genetik xüsusiyyətləri qida rasionu və həyat tərzindən asılıdır. İnsan sədəcə olaraq nizamlı bir məkanda yaşayır, amma kənar müdaxiləyə məruz qalmır, fikirlərində və əməllərində azaddır. Hər bir şeyi görmək üçün gözləri, daha dərin görmək orqanı isə şüurudur.

Link to comment
Share on other sites

Shurumuzun imkanlarina gore biz mocuzeli bir varligiq...))

Bizim shurumuz alqoritm yiqini deyil, irasionaldir...Yeni biz dusuncemizin,emellerimizin,hereketlerimizin yaradicisiyiq...Mexaniki icracisi deyilik...Amma fiziki cehetden tebietin bir hissesi olduqumuz ucun hemcinin mueyyen shertlerin mecmusuyuq...

Bir soznen bizim shurumuz ele hiss edir ki, bizdende mukemmel bir varliq(Tanri) var...Hemcinin bizim shurumuz ele hiss edir ki, ele en mukemmel varliq biz ozumuzuk(Tanri yoxdur)...

Menim fikrimce Tanri var...Ve O bizi o qeder mukemmel yaradib ki, biz azadiq...(sanki ozune benzer yaradib...Cunki bizde yaradiriq )

Bu azadliqimiza gore biz ondan xebersizik, ona gorede ona yalniz inana bilirik...

Link to comment
Share on other sites

İnsanlar ilkin sivilizasiyaların və kollektiv şüurun yarandığı tarixdən etibarən müxtəlif tanrı obrazlarına inanıblar, bu onların bir olmasına icmanı idarə etməsinə və müxtəlif fikirli insanları bir ideya altında birləşdirməyə kömək edib. Homo cinsli heyvanın, yəni insanın digər heyvanlardan fərqi də məhz bundadır, insanda mənəviyyat və ruhanilik hissləri mövcuddur. Dinlərin insanlara verdiyi şəxsiləşdirilmiş tanrı obrazı, insana bənzəyir, yəni, insanların məişət problemləri ilə məşğuldur, qəzəblənir, bəyənir, bağışlayır nəticədə emosionaldır. Bizim mövcud olduğunu ehtimal etdiyimiz tanrının dinlərdəki tanrı ilə heç bir əlaqəsi yoxdur, onda insan xüsusiyyətləri yoxdur., bu Spinoza tanrısıdır.

Hətta insan şəxsiləşdirilmiş tanrı obrazını qəbul etsə belə, bu heçdə məhz islam tanrısını qəbul etməyə dəlil vermir. Hər bir dinin tanrısı fərqlidir, çünki onların hər birinin individual xasiyyəti var.

Yəhudi tanrısı, dəstək verir, ədalətlidir, yəhudiləri digərlərindən üstün tutur, onları cox sevir və hər bir an onların yanındadır köməklərinə çatır, əzab vermək kimi xüsusiyyəti yoxdur, amma laqiq olmayanları mükafatlandırmaz.

Xristian tanrısı, insanları bağışlaması üçün qurban verdiyi oğlu (bioloji oğlu yox, ruh cəhətdən ona ən yaxın insan) vasitəsi ilə insanlara sevməyi və bağışlamağı aşılayır, o bağışlayandır ən pakdır və müqəddəsdir amma zülmkarlara qarşı şiddətlidir.

İslam tanrısı, bu dinin daşıyıcılarında ancaq möhtəşəmlik və qorxu hisslərini yaradır, o tükənməz güc sahibidir, hər şeyi bağışlayandır tək bir şirkdən başqa, o tələbkardır, tərifə layiq və tərifi sevəndir., ən cox qiymət verdiyi xüsusiyyət isə itaətkarlıqdır, hər bir sözü boş deyilməz və dediyini edər, üz döndərmişləri eyni zamanda özunun yaratdıqlarını müxtəlif humanist sayılmayan metodlarla cəzalandıracaq.

Bütün bunlar dinlərin insanlara aşıladığı tanrı obrazıdır, lakin tanrı kimdir, nəyə görə insanlar görmədikləri ehtimal olunan bir varlığa inanır. Doğurdandamı, bütün kainat tək bir insana xidmət edir ? bu nə dərəcədə realdır, insanların yenidən dirilməsi və ədalət məhkəməsinə çıxması. Bütün kainat məhvi və əbədiyyat mükafatı.

Təbii ki, şüurlu insan təbitədəki nizam intizama baxdıqda qanunauyğunluqları açıq şəkildə görür və hiss edir, lakin biz özümüz də təbiətin bir hissəsiyik, şəxsiləşdirilmiş tanrı, hansı ki, hər bir insanın ömrünün uzunluğunu təyin edir, absurd bir ideyadır, insan ömrünün uzunluğu açıq şəkildə insanın genetik xüsusiyyətləri qida rasionu və həyat tərzindən asılıdır. İnsan sədəcə olaraq nizamlı bir məkanda yaşayır, amma kənar müdaxiləyə məruz qalmır, fikirlərində və əməllərində azaddır. Hər bir şeyi görmək üçün gözləri, daha dərin görmək orqanı isə şüurudur.

Niyə siz həmişə dinlərin insanlara nəsə aşiladiğini deyirsiz.? Əgər İncil Zəbur Quran olmasa idi belə insanlari inanacaqdi bir Yaradana , çünki siz istəsəniz də istəməsəniz də insanlar doğuşdan inamla yaranir.

İnsan bədən və ruhdan meydana gəlir.Ana qarınındakı uşaq yeddi-səkkiz aylıq ikən erkəndoğum edən qadınların uşaqlarının yaşaya bilməsinin sirri, ruhlanmiş olaraq doğulmalarindan irəli gəlir , bəs uşaq 3-4 ayliqdan sonra dünyaya gələrsə nə səbəbdən yaşamir.? Ruh, insana insan bədəni yaradılarkən deyil, yaradılış tamamlandıqdan sonra üfürülür.. Bunu açıq bir nümunəsini ana qarınıdakı bir döldə görə bilərik. Ana bətnindəki bir dölün yaradılması yəni bir insan halına gəlişi dörd ay davam edir.Bu müddət ərzində döl hərəkət edə bilməz. Cünkü ona hələ hərəkət etmə qabiliyyəti verəcək olan ruh üfürülmür. Üçüncü ayın tamamladıqdan sonra dölə ruh üfürüləcək və bundan sonra o insan əlini,ayağını oynatmağa başlayır. Demək ki ,ruh üfürülmədən əvvəl də döl ana qarınına bagli olaraq yaşaya bilər. Demək ruh olmadanda canlılıq və yaşam mümkündür. Lakin belə bir canlılıq və yaşam ancaq bir "bitki mənşəli yaşam" ola bilər. Yəni Quranda bitki kimi yaşam haqqinda bəhs edilir. Əgər bir varlığa ruh üfürülməzsə o varlıq ancaq qətiyyən hərəkət edə bilməyən bioloji bir yaradiliş olaraq yaşayar. İllərlə komada yatan insan şüursuz və hərəkətsiz yaşamlar da bitki mənşəli həyat olmaqdadir , buradan da ruh ilə ruhsuzluq arasındakı fərqi görə bilərik.

Həm də ruha yazilmiş əmrlər mövcuddur , məsələn insanin sevdiyini ondan ayirmaq istəyən zaman insanda qisqancliq yaranir , bu anda insan qisqanim ya qisqanmayim deyə düşünməz,və yaxuddu biri insana xəyanət edərsə onu aninda öldürmək , əzab vermək istəyər..Təbii ki, insan, istədiyini edib etməməkdə azad bir varlıq oldugundan, əgər özünə hakim ola bilirsə,avtomatik olaraq dövrəyə girən o hərəkətləri imtina edə bilər. Bir sözlə bunlari planlayan ruhdur.

Link to comment
Share on other sites

Yəhudi tanrisi İslam Tanrisi Xristiyan tanrisi deyilən bir anlayiş yoxdur , hamisi bir Allaha itaət edir.

Bizlərə lazimdi Allahi obyektiv şəkildə sizə göstərməyimiz, təbii ki mümkünsüz iş,çünki insanın məntiqi heç bir zaman tanrı kimi bir varliği isbat edəcək qədər irəli gedə bilməz, belə bir şeyin ola bilməsi üçün insanın tanrıyla ekvivalent səviyyədə və ya üstün olması lazımdır. Əgər siz təsadüflərə arxalanirsinizsa təsadüfü də isbat etmək gərəkdir.Məsələn dəniz necə yarandi.? Yazdiğim sizə gülməli gəlməsin . Bu fikirlərin hamısı ciddi insanlar, filosoflar ya da elm adamları tərəfindən ortaya atılmış və arxasında kütlələr yığmışdır. Əvvəlcə bunu ifadə etmək lazımdır ki, burada müzakirə ediləcək mövzu, varlıqların mahiyyəti nədir və ya varlıqlar vardırmı yoxdurmu kimi məsələlər deyil. Bizim mövzumuz var olan və çox sənətli, nizamlı mükəmməl və möcüzə bir tərzdə var olan və hər daim yenidən olan bu varlıqlar necə olur, bunu kim və ya necə edir məsələsidir.Kainatın sonsuzdan bəri var olmadığını və mütləq bir sonu olduğunu bütün detalı ilə və tamamilə elmi olaraq isbat edən elmlər var.Qaldı ki maddənin əzəli olduğunu iddia edən qrupdan həm rasionalist olduğunu iddia edib, həm də çox sadə, şəkilsiz və cansız bir maddədən bütün bu möcüzə kainatın necə meydana gəldiyini razı salıcı bir tərzdə izah edən kimsə çıxmamışdır. Bu cansizlardan canli yaratmağa çalişan və bunu bir həqiqət kimi insanlara hətta zorla qəbul etdirməyə çalışan təkamülçülər olar. Əzəli olan eyni zamanda əbədi də olmaq məcburiyyətindədir çünki zaman anlayışı xaricindədir.Və həm də varlıqların çox incə sənətli, nizamlı və mükəmməl bir tərzdə var olması təsadüfən olma ehtimalını da sıfıra endirir. Bir az riyaziyyat və ehtimal hesabı bilən biri bunun səbəbini asanca anlayacaq.

Link to comment
Share on other sites

İnsanlar ilkin sivilizasiyaların və kollektiv şüurun yarandığı tarixdən etibarən müxtəlif tanrı obrazlarına inanıblar' date=' bu onların bir olmasına icmanı idarə etməsinə və müxtəlif fikirli insanları bir ideya altında birləşdirməyə kömək edib. Homo cinsli heyvanın, yəni insanın digər heyvanlardan fərqi də məhz bundadır, insanda mənəviyyat və ruhanilik hissləri mövcuddur. Dinlərin insanlara verdiyi şəxsiləşdirilmiş tanrı obrazı, insana bənzəyir, yəni, insanların məişət problemləri ilə məşğuldur, qəzəblənir, bəyənir, bağışlayır nəticədə emosionaldır. Bizim mövcud olduğunu ehtimal etdiyimiz tanrının dinlərdəki tanrı ilə heç bir əlaqəsi yoxdur, onda insan xüsusiyyətləri yoxdur., bu Spinoza tanrısıdır.

Hətta insan şəxsiləşdirilmiş tanrı obrazını qəbul etsə belə, bu heçdə məhz islam tanrısını qəbul etməyə dəlil vermir. Hər bir dinin tanrısı fərqlidir, çünki onların hər birinin individual xasiyyəti var.

Yəhudi tanrısı, dəstək verir, ədalətlidir, yəhudiləri digərlərindən üstün tutur, onları cox sevir və hər bir an onların yanındadır köməklərinə çatır, əzab vermək kimi xüsusiyyəti yoxdur, amma laqiq olmayanları mükafatlandırmaz.

Xristian tanrısı, insanları bağışlaması üçün qurban verdiyi oğlu (bioloji oğlu yox, ruh cəhətdən ona ən yaxın insan) vasitəsi ilə insanlara sevməyi və bağışlamağı aşılayır, o bağışlayandır ən pakdır və müqəddəsdir amma zülmkarlara qarşı şiddətlidir.

İslam tanrısı, bu dinin daşıyıcılarında ancaq möhtəşəmlik və qorxu hisslərini yaradır, o tükənməz güc sahibidir, hər şeyi bağışlayandır tək bir şirkdən başqa, o tələbkardır, tərifə layiq və tərifi sevəndir., ən cox qiymət verdiyi xüsusiyyət isə itaətkarlıqdır, hər bir sözü boş deyilməz və dediyini edər, üz döndərmişləri eyni zamanda özunun yaratdıqlarını müxtəlif humanist sayılmayan metodlarla cəzalandıracaq.

Bütün bunlar dinlərin insanlara aşıladığı tanrı obrazıdır, lakin tanrı kimdir, nəyə görə insanlar görmədikləri ehtimal olunan bir varlığa inanır. Doğurdandamı, bütün kainat tək bir insana xidmət edir ? bu nə dərəcədə realdır, insanların yenidən dirilməsi və ədalət məhkəməsinə çıxması. Bütün kainat məhvi və əbədiyyat mükafatı.

Təbii ki, şüurlu insan təbitədəki nizam intizama baxdıqda qanunauyğunluqları açıq şəkildə görür və hiss edir, lakin biz özümüz də təbiətin bir hissəsiyik, şəxsiləşdirilmiş tanrı, hansı ki, hər bir insanın ömrünün uzunluğunu təyin edir, absurd bir ideyadır, insan ömrünün uzunluğu açıq şəkildə insanın genetik xüsusiyyətləri qida rasionu və həyat tərzindən asılıdır. İnsan sədəcə olaraq nizamlı bir məkanda yaşayır, amma kənar müdaxiləyə məruz qalmır, fikirlərində və əməllərində azaddır. Hər bir şeyi görmək üçün gözləri, daha dərin görmək orqanı isə şüurudur.[/quote']

Yeqin sizlere bele insanlar xoshduda,Allah qorxusu olmayan,yalan danisan,danisanda sozune etibar olmayan,emanet versen xeyanet etmeyeceyine etibar olunmayan,icen,icende agli basindan cixan,soyus soyenler,ana,atasina qisqiranlar,el qaldiranlar,lazim olsa basin kesenler,arvadini doyenler,soyenler,narkamanlar,spidler,ya ozunu ya hansisa aileni bedbext eden avtoshlar,usaqlarini atan,satan,pula gore her iyrenc yolu sece bilen qadinlar,erine xeyanet edenler,atasinin basin yere soxan qizlar,oglanlar.....bize bele cemiyyet lazimdi.Gunde her kanalda bir verlish acib cixish yolu axtarirlar.Axtarin,ne qederku,Islamdan,Allahdan kenarsiz batdiqca batacaqsiz.

Link to comment
Share on other sites

Ya sən sualı başa düşmürsən, ya da ki özünü bilməməzliyə vurursan. Bax, sən deyirsən ki, allah insanı ona ibadət etmək üçün yaradıb. Mən də soruşuram ki niyə?? Allahın ibadətə ehtiyacı var idi ki insan yaratdı? İnsanı yaratmamışdan qabaq necə idisə o cürə də qala bilməzdi? Mənim sualım konkretdi. Konkret cavab ver. Əgər bilmirsənsə, sadəcə denən ki bilmirsən, burda utanılası bir şey yoxdu.

senin ozunle bagli problemin var? yashamaq istemirsen? ged ozuvu as,ya oldur,ya chay at ya ne bilim nese et..Allah insani niye yaratdi sualini cavabini tek Allah bilir ve sen ancaq ozuvu oldururerek buna cavab tapa bilersen ele ise dayanma Allah sene bu qabiliyyetide verib yani intihar tez bir zamanda ozuvu oldur ve cavablari tap

Link to comment
Share on other sites

Shurumuzun imkanlarina gore biz mocuzeli bir varligiq...))

Bizim shurumuz alqoritm yiqini deyil, irasionaldir...Yeni biz dusuncemizin,emellerimizin,hereketlerimizin yaradicisiyiq...Mexaniki icracisi deyilik...Amma fiziki cehetden tebietin bir hissesi olduqumuz ucun hemcinin mueyyen shertlerin mecmusuyuq...

Bir soznen bizim shurumuz ele hiss edir ki, bizdende mukemmel bir varliq(Tanri) var...Hemcinin bizim shurumuz ele hiss edir ki, ele en mukemmel varliq biz ozumuzuk(Tanri yoxdur)...

Menim fikrimce Tanri var...Ve O bizi o qeder mukemmel yaradib ki, biz azadiq...(sanki ozune benzer yaradib...Cunki bizde yaradiriq )

Bu azadliqimiza gore biz ondan xebersizik, ona gorede ona yalniz inana bilirik...

sadece fikirlerinizin ela olmasini deye bilerem mukemmel...alqishlar

Link to comment
Share on other sites

senin ozunle bagli problemin var? yashamaq istemirsen? ged ozuvu as,ya oldur,ya chay at ya ne bilim nese et..Allah insani niye yaratdi sualini cavabini tek Allah bilir ve sen ancaq ozuvu oldururerek buna cavab tapa bilersen ele ise dayanma Allah sene bu qabiliyyetide verib yani intihar tez bir zamanda ozuvu oldur ve cavablari tap

Suala cavab verə bilmirsən, denən ki, bilmirəm, mənlik deyil. Yoxsa artıq əskik danışmaqnan "blatın" artmaz. Adam bilmədiyi yerdə susar, bu yaxşı xüsusiyyətdir.

Link to comment
Share on other sites

Suala cavab verə bilmirsən, denən ki, bilmirəm, mənlik deyil. Yoxsa artıq əskik danışmaqnan "blatın" artmaz. Adam bilmədiyi yerdə susar, bu yaxşı xüsusiyyətdir.

qaqash sen Allaha qarshi cixirsan?yeni deyirsen ki Allah yoxdu?

Link to comment
Share on other sites

Shurumuzun imkanlarina gore biz mocuzeli bir varligiq...))

Bizim shurumuz alqoritm yiqini deyil, irasionaldir...Yeni biz dusuncemizin,emellerimizin,hereketlerimizin yaradicisiyiq...Mexaniki icracisi deyilik...Amma fiziki cehetden tebietin bir hissesi olduqumuz ucun hemcinin mueyyen shertlerin mecmusuyuq...

Bir soznen bizim shurumuz ele hiss edir ki, bizdende mukemmel bir varliq(Tanri) var...Hemcinin bizim shurumuz ele hiss edir ki, ele en mukemmel varliq biz ozumuzuk(Tanri yoxdur)...

Menim fikrimce Tanri var...Ve O bizi o qeder mukemmel yaradib ki, biz azadiq...(sanki ozune benzer yaradib...Cunki bizde yaradiriq )

Bu azadliqimiza gore biz ondan xebersizik, ona gorede ona yalniz inana bilirik...

Salam Vuqar bey!

Yaratmaq yoxdan var etmek demekdir. Insanlar ise bunu bacarmirlar.

Link to comment
Share on other sites

Ya sən sualı başa düşmürsən, ya da ki özünü bilməməzliyə vurursan. Bax, sən deyirsən ki, allah insanı ona ibadət etmək üçün yaradıb. Mən də soruşuram ki niyə?? Allahın ibadətə ehtiyacı var idi ki insan yaratdı? İnsanı yaratmamışdan qabaq necə idisə o cürə də qala bilməzdi? Mənim sualım konkretdi. Konkret cavab ver. Əgər bilmirsənsə, sadəcə denən ki bilmirsən, burda utanılası bir şey yoxdu.

Allah insanı yalnız Ona ibadət etməsi üçün yaradıb.

Onun heç bir şeyə ehtiyacı yoxdur. Əgər Allahın ibadətə ehtiyacı olsaydı, ibadət üçün insanı niyə yaradırdı ki? Elə mələklər ona ibadət edirdi də...

Allah insanı yaratmamışdan qabaq necə idisə o cürə də qala bilərdi. Yerin və göyün sahibi olan Allah öz mülkündə istədiyini edəndir. Əgər Allah insanı yaradıbsa demək O belə istəyib.

Bu konkret cavablardır.

Başqa sualın var?

Link to comment
Share on other sites

Salam Vuqar bey!

Yaratmaq yoxdan var etmek demekdir. Insanlar ise bunu bacarmirlar.

Onda izah edin zehmet olmasa...Siz dusunende dusuncenizdeki fikirleri yoxdan yaradirsiniz, yoxsa ki , evvelceden o fikirler orda var siz sadece onlari axtarib tapirsiniz?

Menim fikrimce insan dusuncelerini isteyerek yoxdan yaradir...Insanin azadliqida ele budur...

Link to comment
Share on other sites

Onda izah edin zehmet olmasa...Siz dusunende dusuncenizdeki fikirleri yoxdan yaradirsiniz, yoxsa ki , evvelceden o fikirler orda var siz sadece onlari axtarib tapirsiniz?

Menim fikrimce insan dusuncelerini isteyerek yoxdan yaradir...Insanin azadliqida ele budur...

İzah edirəm: insan əvvəlcə təfəkkürə, təsəvvürə, məlumata, ehtiyaca və s. malik olmalıdır ki, bütün bunları material olaraq istifadə etsin və hər hansı fikir irəli sürsün.

Link to comment
Share on other sites

İzah edirəm: insan əvvəlcə təfəkkürə, təsəvvürə, məlumata, ehtiyaca və s. malik olmalıdır ki, bütün bunları material olaraq istifadə etsin və hər hansı fikir irəli sürsün.

Yaratmaq nə deməkdir? Evvəler heç vaxt olmayan bir şeyi var etmək...

Bax sizin bu 181-ci postunuz əvvəllər yox idi, amma siz onu təfəkkürünüzdə ki. biliklərdən material kimi istifadə edərək yaratdınız...

İnsan öz hərəkətlərinin , fikirlərinin, əməllərinin yaradıcısıdır , mexaniki icracısı deyil....

Link to comment
Share on other sites

İnsan öz hərəkətlərinin , fikirlərinin, əməllərinin yaradıcısıdır , mexaniki icracısı deyil....

salam.postunuz diqqetimi cekdi.bir sualim olacaq:bes hereket fikirler ve emellerin(bir birilerinden tam ferqli anlayis olsa da) mexaniki icracisi kimdir?

Link to comment
Share on other sites

salam.postunuz diqqetimi cekdi.bir sualim olacaq:bes hereket fikirler ve emellerin(bir birilerinden tam ferqli anlayis olsa da) mexaniki icracisi kimdir?

Cox derin felsefi bir movzudur...Heyif ki, felsefeni derinden bilen Sunyata forumda ishtirak elemir...O bu cur suallari yaxsi cavablandirardi...

Menim dusunduklerim ise beledir...

Bizim her birimizde muxtelif arzular doqulur...Xarakterimiz, idrakimiz bu arzulardan birini real isteye cevirir...Bu secilmis arzu hereketimizin, fealiyyetimizin obyekti olur...

Biz robot deyilik...Biz san ki, gun be gun ozumuzu yaratmaqla mesquluq...Bizim her birimizin xarakteri unikaldir...Misal ucun cox vaxt gorursen ki, eyni dilemma qarshisinda eyni savada malik iki insan sonda ferqli qerar verir...Biz herden bilerek

Link to comment
Share on other sites

.Mexaniki icraci bedenimizdir.
İnsan öz hərəkətlərinin , fikirlərinin, əməllərinin yaradıcısıdır , mexaniki icracısı deyil...

bedenimiz ozumuz deyilik?siz burada men qeyri men ve absoylut men konsepsiyasini nezere alaraq yazirsinizsa bu halda "sen" kimdir?

Link to comment
Share on other sites

bedenimiz ozumuz deyilik?siz burada men qeyri men ve absoylut men konsepsiyasini nezere alaraq yazirsinizsa bu halda "sen" kimdir?

Men hec bir konsepsiyani nezere alib yazmiram...)) Felsefi biliyim cox zeifdir...

Dusunduklerimi sade dille izah elemeye calisiram...

Menim fikrimce shur ve ya ruh materiya deyil... Cunki materiya ucun bizim hereketlerimiz, davranisimiz qarin, yaqisin yaqmasi kimi menasiz bir sheydir...Materiya ucun mena deyilen bir shey yoxdur...

Amma bizim ucun mena var...Ona gorede biz yaradiciyiq...

Link to comment
Share on other sites

Menim fikrimce shur ve ya ruh materiya deyil... Cunki materiya ucun bizim hereketlerimiz, davranisimiz qarin, yaqisin yaqmasi kimi menasiz bir sheydir...Materiya ucun mena deyilen bir shey yoxdur...

Amma bizim ucun mena var...Ona gorede biz yaradiciyiq...

siz tebieti butunlukle materiya goturub tebietden qidalanan insani materiya hesab etmemekle hansi neticeye gelirsiniz?siz suurun terifini materiya olmadan nece verirsiniz?suur nedir?

Link to comment
Share on other sites

siz tebieti butunlukle materiya goturub tebietden qidalanan insani materiya hesab etmemekle hansi neticeye gelirsiniz?siz suurun terifini materiya olmadan nece verirsiniz?suur nedir?

Mənim fikrimcə şhur materiyadan istifadə edərək ozunu tanımaq istəyən bir nəsəəə...

Link to comment
Share on other sites

Mənim fikrimcə şhur materiyadan istifadə edərək ozunu tanımaq istəyən bir nəsəəə...

daha konkret cavab almaq isterdim.cunku mene de maraqlidir ki materiyani gozardi etmekle suuru nece ifade etmek olar?siz bir idealist kimi bunu daha deqiq bir formada izah edebilersiniz?

Link to comment
Share on other sites

daha konkret cavab almaq isterdim.cunku mene de maraqlidir ki materiyani gozardi etmekle suuru nece ifade etmek olar?siz bir idealist kimi bunu daha deqiq bir formada izah edebilersiniz?

Konkret ifadə etmək mümkün deyil...Bunun üçün ölmək lazımdır...

Link to comment
Share on other sites

İnanmaq, inanmaq yenədə inanmaq olar

tebii ki.inam rahat olmek ucundur.bunun ucun de siz iddianizin olenden sonra ispat olunabileceyini deyirsiniz.bele olan halda real heyatda idealizm 1-0 geridedir.

Link to comment
Share on other sites

Ölmək və ölməkdən sonra---Zamanın və məkanın var olmadığı bir vəziyyətdə əvvəl və sonra yoxdur...

dusuncelerinizi biraz etrafli yazabilersiniz?

Edited by Pergel
Link to comment
Share on other sites

Menim yaxsi ve ya pis niyyetli olmagimin ferqi varmi? Men, sadece, sorusuram. Olan seyi deyirem, ozumden uydurmuram ki. Maraqlananlar kitabi acib oxuya biler. Hec bir elave mena vermeden oxuyanda gorursen ki, normal bir insanoglunun yaza bileceyi adi cumlelerdir. Ha eger deseniz ki, daha derin menalari var, onda istenilen bir kitabdan muxtelif menalar vererek cox seyler cixarmaq 

əyər Müqəddəs Quran kitabının insanoğlunun yaza biləcəyi adi bir bir cümlələrin olduğunu iddia edirsən deməli səndə belə bir cümlə düşünüb yaza bilərsən ......onda buyur Quran ayəsi kimi elə bir cümlə yazki o cümlə quranda olmasın və Quran ayəsi kimi dəyərli olsun, alimlər və bütün bəşəriyyət sənin yazdığından bəhrələnisin.   tespe.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Our picks

    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Like
      • 17 replies
    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Downvote
        • Upvote
      • 308 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Like
      • 115 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Upvote
      • 25 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Like
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Upvote
        • Haha
        • Like
      • 88 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
      • 45 replies
    • В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      В прокуратуре Сабаильского района проводится расследование по факту смерти двух человек - Кянана Мустафаева 1998 года рождения, и Орхана Амирова 1993 года рождения, а также госпитализации с диагнозом «отравление» Ниджата Джаббарлы 1991 года рождения и Хазара Джаббарлы 1998 года рождения, доставленных с одного из предприятий общественного питания, расположенных на территории Сабаильского района.
      Об этом говорится в сообщении пресс-службы Генпрокуратуры.
      Отмечается, что с целью установления обстоятельств происшествия, а также причин смерти и отравления пострадавших назначены соответствующие экспертизы, а также выполнены другие необходимые процессуальные действия.
      14:32
      В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      Как сообщает Bakupost.az, четверо мужчин, отдыхавших в отеле, были госпитализированы в 1-ю Городскую клиническую больницу с диагнозом отравление.
      К сожалению, спасти двоих из них не удалось. Изначально предполагалось, что причиной стало пищевое отравление, однако медики не исключают и другие варианты.
      https://media.az/society/v-stolichnom-otele-otravilis-chetyre-cheloveka-dvoe-skonchalis
      • 49 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...