Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

İslam Dininə Aid Suallar


Recommended Posts

Meger etrafinizda olan her sey bunu gostermir? Sadece insan analiz etmeyi bacarmalidir. Insan analiz etmeyi bacarmirsa, men butun gunu ona bunun haqda danisim, yene hec ne basa dusmeyecek.

 

Deməli , siz analizlə Allaha inama gəlmisiniz .  Analiz məntiqi yolla təfəkkürlə mümkündür .  İnam isə məhz buna əks olan prosesdir. Yəni, inam heç bir analiz tələb etməyən subyektiv məsləkdir.  Gördüyünüz kimi , analiz və inam müxtəlif qütblərdə duran hadisələrdir.

Bundan əlavə , əgər analizlə aləmin yaradılışı ideyasına gəlmək olarsa , buna sözüm yoxdur. Əgər analizlə fövqəltəbii qüvənin ( qüvvələrin )  varlığı ideyasına gəlmək olrasa buna da sözüm yox. Amma, siz "analizlə"  konkret olaraq ( özüdə , yazdığınız kimi Quranı oxumayaraq )  islamdakı Allaha necə inam gətirdiniz ?  Başqa sözlə , analizlə gəldiyiniz Allah və İslamdakı Allahın üst -üstə düşməsini necə təyin etdiniz ? Axı əsas mənbə Quranı oxumamısınız )) 

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Əhsən!

Amma, Allaha inanan, onun varlığına əmin olan müsəlman Onun barəsində danışarkən "bəlkə" ilə danışmamalıdır. Bunu aqnostiklər edir. Çünki, onlar gördüklərinə və dərk etdiklərinə əmin deyillər.

Siz ona analizlərinizdən danışın, Allahı özünüz üçün necə kəşf etdiyinizdən, Allahın varlığını sübut edən dəlillərdən danışın.

 

Aqnostiklər barədə tamamilə haqlısınız !   - "onlar gördüklərinə və dərk etdiklərinə əmin deyillər."

Dindarlar isə bunun əksi olaraq : -       görmədiklərinə və dərk etmədiklərinə əmindirlər. secret.gif 

Link to comment
Share on other sites

Deməli , siz analizlə Allaha inama gəlmisiniz .  Analiz məntiqi yolla təfəkkürlə mümkündür .  İnam isə məhz buna əks olan prosesdir. Yəni, inam heç bir analiz tələb etməyən subyektiv məsləkdir.  Gördüyünüz kimi , analiz və inam müxtəlif qütblərdə duran hadisələrdir.

Bundan əlavə , əgər analizlə aləmin yaradılışı ideyasına gəlmək olarsa , buna sözüm yoxdur. Əgər analizlə fövqəltəbii qüvənin ( qüvvələrin )  varlığı ideyasına gəlmək olrasa buna da sözüm yox. Amma, siz "analizlə"  konkret olaraq ( özüdə , yazdığınız kimi Quranı oxumayaraq wink.png islamdakı Allaha necə inam gətirdiniz ?  Başqa sözlə , analizlə gəldiyiniz Allah və İslamdakı Allahın üst -üstə düşməsini necə təyin etdiniz ? Axı əsas mənbə Quranı oxumamısınız )) 

 

Xeyr, analiz etmək və iman gətirmək bir-birilə sıx əlaqədədir. İnsan yalnız inana bilməz, gərək inanması üçün inanmasına səbəb nəsə olmalıdır. Bu da analiz edib nəticə çıxarmaqla mümkündür. Əlbəttə, burda Quranın da böyük rolu var. Keçmişdə insanlarda təbiət hadisələrinə görə Yaradıcı, Tanrı təsəvvürləri yarandı. Dini kitabların gəlişinə qədər insanlar Yaradan və onun yaratdıqları haqqında dəqiq, inkişaf etmiş biliklərə malik deyildilər. Sözsüz dini kitablara qədər bir çox alimlər olublar. Amma Quranın gəldiyi vaxta diqqət yetirsək görərik ki, həmin dövrdə insanlar astronomiyadan tutmuş dəqiq elmlərə qədər demək olar ki, "heç nə" bilmirlər. Və Qurandakı bütün elmi məlumatlar yalnız onlar kəşf olunandan sonra aydınlaşdı. Düzdür, Quranı heç vaxt oxumamışam, bəzi surələri oxumuşam, amma çox istərdim ki, bir gün başlayım və hamısını başa düşmək şərtilə axıra qədər oxuyum. Çünki istənilən kitabı elə belə oxumaqla heç bir təsiri olmur, gərək hər bir kitabı oxuyanda mənasını anlayasan, nəticə çıxarasan özündə.

Link to comment
Share on other sites

Xeyr, analiz etmək və iman gətirmək bir-birilə sıx əlaqədədir. İnsan yalnız inana bilməz, gərək inanması üçün inanmasına səbəb nəsə olmalıdır. Bu da analiz edib nəticə çıxarmaqla mümkündür.

 

İslam vəhy dinidir. Burada hər şey peygəmbərə çatdırılan vəhyə ( şübhəsiz və analızsız ) əsaslanır.  Yuxarıda sizə dedilər axı , hidayət Allahdandır.

 

"Bu, Allahın hidayətidir. Bununla O, qullarından istədiyi şəxsi doğru yola yönəldir"   6:88

 

"Əgər Allah bizə hidayət etməsəydi, biz özümüz doğru yola yönələ bilməzdik"   7:43 

 

və s.  və s. 

 

Analiz etməklə nəticələrə gəlmək  olar , amma  İslam  ( digər dinlər ) analiz tələb etmir , əksinə  iman gətirmək üçün analizin əleyhinədir. Analiz özü -özlüyündə araşdırma metodudur. Hər araşdırma metodunda mütləq şübhə iştirak edir.  İman isə qətiyyən şübhəni  rədd edir. Yuxarıda , özününz də qeyd etdiniz ki , "bəlkə"  ilə inamırsiniz , buna əminsiniz . 

 

 

Quranın gəldiyi vaxta diqqət yetirsək görərik ki, həmin dövrdə insanlar astronomiyadan tutmuş dəqiq elmlərə qədər demək olar ki, "heç nə" bilmirlər.

 

 

 Quran gəlməmişdən 2000 əvvəl  günəş tutulmalarını hesablayan Misirlilər , Babil , Şumer sivilizasiyalarını hələ bir kənara qoyaq ,  amma islamdan 1000 ilə yaxın əvvəl yaşamış yunanlardan heç olmasa Fales və Pifaqoru ( teoremləri orta məktəbdən ) , Arximedi , Aristoteli   və s.-  ni  yadınıza salın , insafla thinking.gif

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Aqnostiklər barədə tamamilə haqlısınız !   - "onlar gördüklərinə və dərk etdiklərinə əmin deyillər."

Dindarlar isə bunun əksi olaraq : -       görmədiklərinə və dərk etmədiklərinə əmindirlər. secret.gif 

İnsan dərk etmədiyinə necə əmin ola bilər? Yəqin, bu, fəlsəfi fikirdir. Real həyatda isə bu mümkün deyil.

Dindarları bilmirəm.... amma müsəlmanlar gördüklərində və dərk etdiklərində əmindirlər. 

Link to comment
Share on other sites

İnsan dərk etmədiyinə necə əmin ola bilər? Yəqin, bu, fəlsəfi fikirdir. Real həyatda isə bu mümkün deyil.

Dindarları bilmirəm.... amma müsəlmanlar gördüklərində və dərk etdiklərində əmindirlər. 

 

Məsələn , cinləri görməmisiniz ,dərk etməmisimiz amma  varlıqlarına əminsiniz . Allahı necə görmüsünüz yaxud  dərk etmisiniz ? Amma varlığına əminsiniz ...  Yəni, dediyim kimi , görmədiyinizə və dərk etmədiklərinizə əminsiniz .     Buna sadəcə olaraq inam deyirlər. İnanın can sağlığı ilə .  (heç kimə zərər vurmadan)

 

Amma, icazə verin ,bizə də gördüyümüzə və  "dərk etdiyimizə" əmin olmayaq ))   Gördüklərimiz və "dərk etdiklərimiz"  kifayət etmir. Bütün bunlar subyektivdir və ya "obyektiv"  adı altında birləşdirilmiş subyektiv fikirlərin cəmidir .

Link to comment
Share on other sites

İslam vəhy dinidir. Burada hər şey peygəmbərə çatdırılan vəhyə ( şübhəsiz və analızsız ) əsaslanır.  

...amma  İslam  ( digər dinlər ) analiz tələb etmir , əksinə  iman gətirmək üçün analizin əleyhinədir. 

Sizin səhviniz var (qaraldığım yerlərdə). Yəqin düşünüb analiz etmədən yazmısınız postdakı bu cümlələri. (Ya da ki, siz analiz deyəndə bir şey nəzərdə tutursunuz, mən isə başqa şey.)

Çox yazı yazmamaq üçün sizə bir necə ünvan və qurandan buna dair dəlillər verəcəm ki, yanlış düşünməyəsiniz və məntiqli olasınız.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KERAVepUibw

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4HAbTfqDRrw

 

Əz-Zumər 21. (Ya Peyğəmbər!) Məgər Allahın göydən yağış yağdırdığını, onu yer üzündəki bulaqlara axıtdığını, sonra onunla növbənöv əkin yetişdirdiyini görmürsənmi?! Sonra o (əkin) quruyar, sən onu saralmış görərsən. Sonra da (Allah) onu çör-çöpə döndərər. Həqiqətən, bunda ağıl sahibləri üçün ibrətlər vardır!

 

 

Əz-Zumər 42. Allah (əcəli çatan kimsələrin) canlarını (ruhlarını) onlar öldüyü zaman, ölməyənlərin (hələ əcəli çatmayanların) canlarını isə yuxuda alar (çünki yuxu da ölüm kimi bir şeydir, yuxu zamanı ruh bədəni tərk edər). Ölümünə hökm olunmuş kimsələrin canlarını (ruhlar aləmində) saxlayar (onların ruhu bir daha bədənlərinə qayıtmaz, beləliklə də bədən ölüb gedər). Digər (ölümünə hökm olunmamış) kimsələrin canlarını isə müəyyən bir müddətədək (əcəlləri gəlib çatıncaya qədər yuxudan oyandıqda bədənlərinə) qaytarar. Həqiqətən, bunda düşünən bir qövm üçün (Allahın hər şeyə qadir olmasına, qiyamət günü ölüləri dirildəcəyinə dəlalət edən) əlamətlər vardır!

 

Rum surəsi 22. Göylərin və yerin yaradılışı, dillərinizin və rənglərinizin müxtəlifliyi də Onun qüdrət əlamətlərindəndir. Şübhəsiz ki, bunda bilənlər (ağıl və elm sahibləri) üçün (Allahın vəhdaniyyətinə, Onun hər şeyə qadir olmasına dəlalət edən) nişanələr vardır!

 

TaHa 128. Məgər (kafirlərə) bəlli olmadımı ki, Biz onlardan əvvəl (indi) məskənlərində gəzib dolandıqları neçə-neçə nəsilləri məhv etdik? Həqiqətən, bunda (keçmiş ümmətlərin giriftar olduğu müsibət və fəlakətlərdə) ağıl sahibləri üçün ibrətlər vardır! 

 

Bu surələrin son cümlələri də analizə (götür-qoya, müzakirəyə, düşünməyə) işarədir.

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Məsələn , cinləri görməmisiniz ,dərk etməmisimiz amma  varlıqlarına əminsiniz . Allahı necə görmüsünüz yaxud  dərk etmisiniz ? Amma varlığına əminsiniz ...  Yəni, dediyim kimi , görmədiyinizə və dərk etmədiklərinizə əminsiniz .     Buna sadəcə olaraq inam deyirlər. İnanın can sağlığı ilə .  (heç kimə zərər vurmadan)

 

Amma, icazə verin ,bizə də gördüyümüzə və  "dərk etdiyimizə" əmin olmayaq ))   Gördüklərimiz və "dərk etdiklərimiz"  kifayət etmir. Bütün bunlar subyektivdir və ya "obyektiv"  adı altında birləşdirilmiş subyektiv fikirlərin cəmidir .

Bunalrı görmək lazım deyil ki... )))) Bu ki, elementar məntiqdir (deyilənə görə məntiq də fəlsəfədir)

Biz tüstü görəndə odun, yanğının olmasına inanırıq. Buna məntiq deyirlər. Sizin məntiqlə isə, ağlınızı mənə göstərməsəniz siz ağıllı deyilsiniz, ağılsızsınız.

Stefen Hawking ilkin qüvvəni (Allahı) görmədi, lakin onu istisna etmədi.

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Sizin səhviniz var (qaraldığım yerlərdə). Yəqin düşünüb analiz etmədən yazmısınız postdakı bu cümlələri. (Ya da ki, siz analiz deyəndə bir şey nəzərdə tutursunuz, mən isə başqa şey.)

Çox yazı yazmamaq üçün sizə bir necə ünvan və qurandan buna dair dəlillər verəcəm ki, yanlış düşünməyəsiniz və məntiqli olasınız.

...

Bu surələrin son cümlələri də analizə (götür-qoya, müzakirəyə, düşünməyə) işarədir.

 

Mənim postumdakı qaraladığınız yerlər bunlardır :

 

 

İslam vəhy dinidir. Burada hər şey peygəmbərə çatdırılan vəhyə ( şübhəsiz və analızsız ) əsaslanır.

...amma İslam ( digər dinlər ) analiz tələb etmir , əksinə iman gətirmək üçün analizin əleyhinədir.

 

 

Nədi ki,  peygəmbərə Allahdan  verilmiş vəhyləri müsəlmanlar - şübhə və analizlə qəbul edirsiniz ? Nəyi düz yazmamışam ? Yaxud , imanınıza  analizlə gəlmisiniz ?  Yoxsa , Allahın qulu kimi sizə Allah özü hidayət verib , düz yola salıb ? Qərara gəlin ))  

 

Yazdığınız ayələr elə həmin şübhəsiz və analizsiz qəbul edilən vəhydədir - Qurandandır. Bu ayələrdə nə deyilir ki ? Allah deyir ki, sən mənim dediklərimi analiz elə , sonra lazım bilsən inan , lazım bilməsən inanma ?

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Bunalrı görmək lazım deyil ki... )))) Bu ki, elementar məntiqdir (deyilənə görə məntiq də fəlsəfədir)

Biz tüstü görəndə odun, yanğının olmasına inanırıq. Buna məntiq deyirlər. Sizin məntiqlə isə, ağlınızı mənə göstərməsəniz siz ağıllı deyilsiniz, ağılsızsınız.

Stefen Hawking ilkin qüvvəni (Allahı) görmədi, lakin onu istisna etmədi.

 

Bunu da siz deyirsiniz :

 

 

İnsan dərk etmədiyinə necə əmin ola bilər? Yəqin, bu, fəlsəfi fikirdir. Real həyatda isə bu mümkün deyil.

Dindarları bilmirəm.... amma müsəlmanlar gördüklərində və dərk etdiklərində əmindirlər.

 

 

Cinləri necə məntiqdən çıxardınız ? Güclü məntiqdir ))  Cinlərin də tüstüsü var ?    Mən ağlımı göstərə bilmərəm , düzdür , elə siz də ))

Amma , bu sətirləri yazmaq  imkanını mənə ağlım verir , ona görə onun varlığına şübhə etmirəm.  Sizin də ağıllı insan olduğunuza şübhə etmirəm.  

Link to comment
Share on other sites

Bunu da siz deyirsiniz :

 

 

Cinləri necə məntiqdən çıxardınız ? Güclü məntiqdir ))  Cinlərin də tüstüsü var ?    Mən ağlımı göstərə bilmərəm , düzdür , elə siz də ))

Amma , bu sətirləri yazmaq  imkanını mənə ağlım verir , ona görə onun varlığına şübhə etmirəm.  Sizin də ağıllı insan olduğunuza şübhə etmirəm.  

Cinlərin hansı məntiqdən çıxdığını, şübhə və analiz məsələsini mən sizə izah edərəm. Bu başqa mövzudur. Söhbət görmədən əmin olmaqdan gedir. Bunu müzakirə edək, sonra keçərik sizin digər suallarınıza. Mən sizin verəcəyiniz, verdiyiniz bütün suallara (cavabını bildiyimə bildiyim qədər, bilmədiyimə isə bilmirəm deyəcəm) cavab verməyə hazıram.

 

Siz mənim od və tüstü misalımla razısınız? Yaxud, ağıla aid olan misalımla razısınız ya yox?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Mənim postumdakı qaraladığınız yerlər bunlardır :

 

 

Nədi ki,  peygəmbərə Allahdan  verilmiş vəhyləri müsəlmanlar - şübhə və analizlə qəbul edirsiniz ? Nəyi düz yazmamışam ? Yaxud , imanınıza  analizlə gəlmisiniz ?  Yoxsa , Allahın qulu kimi sizə Allah özü hidayət verib , düz yola salıb ? Qərara gəlin ))  

 

Yazdığınız ayələr elə həmin şübhəsiz və analizsiz qəbul edilən vəhydədir - Qurandandır. Bu ayələrdə nə deyilir ki ? Allah deyir ki, sən mənim dediklərimi analiz elə , sonra lazım bilsən inan , lazım bilməsən inanma ?

Bəli! İnsan şübhə, sonra analiz etdikdən sonra iman edə bilər. Bunlar hidayət olunmuşlardır. Onların artıq şübhələri yoxdur. 

Sizin "Analiz özü -özlüyündə araşdırma metodudur. Hər araşdırma metodunda mütləq şübhə iştirak edir" cümləniz isə məancə səhvdir. Hər araşdırma metodunda şübhə iştirak etmir.

 

Bu ayələrdə deyilir ki, ağıl sahibləri Allahın nə demək istədiyini analiz etməklə başa düşə bilərlər. Analiz etmək həm də düşünmək deməkdir.

 

 

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Cinlərin hansı məntiqdən çıxdığını, şübhə və analiz məsələsini mən sizə izah edərəm. Bu başqa mövzudur. Söhbət görmədən əmin olmaqdan gedir. Bunu müzakirə edək, sonra keçərik sizin digər suallarınıza. Mən sizin verəcəyiniz, verdiyiniz bütün suallara (cavabını bildiyimə bildiyim qədər, bilmədiyimə isə bilmirəm deyəcəm) cavab verməyə hazıram.

 

Siz mənim od və tüstü misalımla razısınız? Yaxud, ağıla aid olan misalımla razısınız ya yox?

 

Axırıncı suallarınızdan başlayım . Bu misallarla tam razıyam.  

 

Amma , burada inam iştirak etmir axı .  Bunlar , ya məntiqdən ya da analizdən irəli gəlir .   Amma , dini siz  tam olaraq yalnız inamla ,imanla  qəbul edirsiniz  ( bütün postulatları  və görünüən , görünməyən tərəfləri ilə birlikdə ) Mən də sizə deyirəm ki, arada inam var - o də sizə əminlik verir.  Bir də təkrar edirəm , siz ona görə müsəlman deyilsiniz ki,  təbiəti analiz edərək gəlmisiniz İslama . Siz müsəlmansınız ona görə ki, İslama , Qurana və Peygəmbərə inanırsınız .

Link to comment
Share on other sites

 

Bəli! İnsan şübhə, sonra analiz etdikdən sonra iman edə bilər. Bunlar hidayət olunmuşlardır.

 

 

Bu iki cümlə biri digərini inkar edir .  Şübhə və analizdən imana gəlmək olarsa onda Allah hidayəti nədir ?  Yəni , Allah hidayəti olmadan siz şübhə və analizlə imana gələ bilərsiniz ?

 

 

Sizin "Analiz özü -özlüyündə araşdırma metodudur. Hər araşdırma metodunda mütləq şübhə iştirak edir" cümləniz isə məancə səhvdir. Hər araşdırma metodunda şübhə iştirak etmir.

 

 

Araşdırmada prosesində  şübhə  yoxdursa  , ona artıq araşdırma demirlər. Ona əvvəlcədən qəbul olunmuş nəticənin sübutu deyirlər ))

Link to comment
Share on other sites

Axırıncı suallarınızdan başlayım . Bu misallarla tam razıyam.  

 

Amma , burada inam iştirak etmir axı .  Bunlar , ya məntiqdən ya da analizdən irəli gəlir .   Amma , dini siz  tam olaraq yalnız inamla ,imanla  qəbul edirsiniz  ( bütün postulatları  və görünüən , görünməyən tərəfləri ilə birlikdə ) Mən də sizə deyirəm ki, arada inam var - o də sizə əminlik verir.  Bir də təkrar edirəm , siz ona görə müsəlman deyilsiniz ki,  təbiəti analiz edərək gəlmisiniz İslama . Siz müsəlmansınız ona görə ki, İslama , Qurana və Peygəmbərə inanırsınız .

İndi sizə sual verəcəm, orada inam sözü olacaq. Sizə tüstü göstərsələr odun olduğuna inanarsınızmı? Yaxud ağılın varlığına dəlalət edən dəlilllər olsa, ağılın varlığına inanarsınızmı?

Link to comment
Share on other sites

İndi sizə sual verəcəm, orada inam sözü olacaq. Sizə tüstü göstərsələr odun olduğuna inanarsınızmı? Yaxud ağılın varlığına dəlalət edən dəlilllər olsa, ağılın varlığına inanarsınızmı?

 

Niyə görə inanmalıyam ki?  Odunun spesifik tüstüsünü görəndə təcrübəmə əsasən deyə bilərəm ki , odun olub. (inamsız filansız )  Həm də ki, tüstü elə əslində odunun başqa formasıdır.  Tüstü başqa materialların da yanandan sonra çevrildiyi formadır.  Yəni, odun olmasa da yanan nə isə olub. 

 

Ağlımı da sizə yazdım axı , düşünürümsə , yazıramsa , deməli ağlım və sizin də həmçinin ağlınız var .  Niyə buna inanmalıyam ? Bunu sadəcə , bilirəm.

 

Amma , inandığım şeylər də var . Ümumiyyətlə , inama ( ən ümumi halda) qarşı deyiləm .

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Niyə görə inanmalıyam ki?  Odunun spesifik tüstüsünü görəndə təcrübəmə əsasən deyə bilərəm ki , odun olub. (inamsız filansız )  Həm də ki, tüstü elə əslində odunun başqa formasıdır.  Tüstü başqa materialların da yanandan sonra çevrildiyi formadır.  Yəni, odun olmasa da yanan nə isə olub. 

 

Ağlımı da sizə yazdım axı , düşünürümsə , yazıramsa , deməli ağlım və sizin də həmçinin ağlınız var .  Niyə buna inanmalıyam ? Bunu sadəcə , bilirəm.

 

Amma , inandığım şeylər də var . Ümumiyyətlə , inama ( ən ümumi halda) qarşı deyiləm .

Söhbət odundan deyil, oddan gedirdi.

İnam nə deməkdir?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Allah istədiyi kəsə hidayət verər, istəmədiyini bu yoldan azdırar. Allahın doğru yola yönəltdiyini azdıran olmaz, azdırdığını isə doğru yola yönəldən tapılmaz. Allah onun qəlbini möhürləyibsə, çətin məsələdir....

Bu qeyd etdiyim hissə sizin şəxsi fikrinizdir yoxsa İslam dinində qəbul olunmuş Allaha dair düşüncədir ? Hardadir məntiq, istəmədiyini azdırar Bu fikirdən belə qərara gəlmək olar ki, Allah insanların bir qismini məqsədyönlü şəkildə azdırır, o biri dünyada isə onlara inanmadıqlarına görə əbədi əzab verir. İslam tanrısı axı Şiva kimi xüsusiyyətlərə malik deyil ki, azdıra öldürə qurban tələb edə.

Link to comment
Share on other sites

Söhbət odundan deyil, oddan gedirdi.

 

 

Deməli , düz başa düşmədim sizi . Ümumiyyətlə ,  termik və ya kimyəvi   təsir mütləq olmalıdır. Deməli, odsuz da tüstü mümkündür. 

 

İnam nə deməkdir?

 

Bunu məndən soruşursunuz ? )) Müsəlman olaraq inamın nə olduğunu bilmirsiniz ?  Bəs dinə elmi araşdırmalardan sonra gəldiniz ?  Yoxsa inamla ? 

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Deməli , düz başa düşmədim sizi . Ümumiyyətlə ,  termik  təsir mütləq olmalıdır. Deməli, odsuz da tüstü mümkündür. 

 

 

Bunu məndən soruşursunuz ? )) Müsəlman olaraq inamın nə olduğunu bilmirsiniz ?  Bəs dinə elmi araşdırmalardan sonra gəldiniz ?  Yoxsa inamla ? 

Sizə görə inam nə deməkdir?

Link to comment
Share on other sites

İndi sizə sual verəcəm, orada inam sözü olacaq. Sizə tüstü göstərsələr odun olduğuna inanarsınızmı? Yaxud ağılın varlığına dəlalət edən dəlilllər olsa, ağılın varlığına inanarsınızmı?

Sual mənə verilməsə də öz mövqeyimi bildirmək istəyərdim icazənizlə, İnam tam abstrakt anlayış olduğuna görə, onun reallıqla əlaqəsi ola da bilər olmaya da bilər. Ona görə də mənim fikrimcə inamı cox hissələrə bölmək olar, sağlam və qeyri sağlam. İntuitiv və realist. Nəzəri və praktiki inamlar ola bilər. Bunlardan ancaq reallığa yaxın olanları sağlam sayıla bilər. Dinlərə inam isə qəti formada sağlam sayıla bilməz çünki reallıqla heç bir əlaqəsi yoxdur. Bu sadəcə əsassız fəlsəfi inam formasıdır. Dinə inamı ancaq, insanın digər real olmayan fantaziyaları ilə müqaisə etmək olar.

 

Amma bəzi vaxtlar qeyri sağlam inam hissi insanda reallıq hissini itirə bilər, buna insanlar dini fanatizm adlandırır, amma elmi cəhətdən psixi çatmamazlıq sayılır. Yəni bu vaxtda reallıq hissi itir, insan real olandan başqa din çərçivəsində hər bir şeyə inanmağa başlayır.

Misal olaraq deyə bilərəm ki, müsəlmanlar Quran ayəsinə dəlil gətirərək günəşin yer ətrafında fırlanmasına, ayın isə işıq saçdığına yəni "svetilnik" olduğuna inanır. Amma bunun səhv olduğunu dərk etmək üçün ən adi astronomik bilik  belə kifayət edir. Bu halda inam qeyri sağlam reallıqdan uzaqlaşdıran psixi çatmamazlıq səviyyəsinə keçir və bu tip insanlara real və asanlıqla dərk ediləni belə inandırmaq mümkün olmur.

Link to comment
Share on other sites

Sizə görə inam nə deməkdir?

 

Mənə görə insan sübut edə bilmədiyi bəzi şeyləri , ideyaları , anlayışları  qəbul edir , buna inam deyirəm.  Mən də bəzi şeyləri sübut edə bilmədən inana bilərəm. Burada qəbahət də görmürəm.   Amma ,  zənnimcə , "inam"  və "sübut"   analyışları məhz biri olanda digərinə ehtiyac olmamasından  danışır.

Link to comment
Share on other sites

Plotophyte sizin dinlere inam qeti olaraq saqlam sayila bilmez iddianiz mence duz deyil...Mentiqsiz ola biler bununla raziyam...

Vuqar Rehimov, Məntiq, din və fəlsəfəni əhatə edir, mənim fikrimcə dini hətta məntiqi əsaslandırmaqda mümkündür. Amma onun sağlam olması üçün müəyyən dəlillər olmalıdır bu da yoxdur. Dinə inamı ancaq o səbəbə görə psixi çatmamazlığa aid etmək olmur ki, bu milyardlarla insanın bu və ya digər formada inam formasıdır. Görünür insanda bu genetik şəkildə digərlərinə ötürülür. Amma bu inamın səviyyələrini qiymətləndirdikdə, fanatizm şəklində inam psixi çatmamazlıq sayıla bilər.

Link to comment
Share on other sites

Bes bu tekebbur haradan peyda olub? Oz ozune onun daxilinde yaranibsa, bu, "her seyi allah yaradib" ideyasina ziddir. Yox, eger tekebbur hissini de allah yaradibsa, bunda meqsedi ne idi?

Tekebburu yaradan Allah onu sindirmaga irade guc de verib.bir de axi oxumadan bilmeden qurannan sehv tutmaq olmaz

Link to comment
Share on other sites

Xeyr, analiz etmək və iman gətirmək bir-birilə sıx əlaqədədir. İnsan yalnız inana bilməz, gərək inanması üçün inanmasına səbəb nəsə olmalıdır. Bu da analiz edib nəticə çıxarmaqla mümkündür. Əlbəttə, burda Quranın da böyük rolu var. Keçmişdə insanlarda təbiət hadisələrinə görə Yaradıcı, Tanrı təsəvvürləri yarandı. Dini kitabların gəlişinə qədər insanlar Yaradan və onun yaratdıqları haqqında dəqiq, inkişaf etmiş biliklərə malik deyildilər. Sözsüz dini kitablara qədər bir çox alimlər olublar. Amma Quranın gəldiyi vaxta diqqət yetirsək görərik ki, həmin dövrdə insanlar astronomiyadan tutmuş dəqiq elmlərə qədər demək olar ki, "heç nə" bilmirlər. Və Qurandakı bütün elmi məlumatlar yalnız onlar kəşf olunandan sonra aydınlaşdı. Düzdür, Quranı heç vaxt oxumamışam, bəzi surələri oxumuşam, amma çox istərdim ki, bir gün başlayım və hamısını başa düşmək şərtilə axıra qədər oxuyum. Çünki istənilən kitabı elə belə oxumaqla heç bir təsiri olmur, gərək hər bir kitabı oxuyanda mənasını anlayasan, nəticə çıxarasan özündə.

Yazılarınız tamamilə absurddur. Xətrinizə dəyməsin, mən sözü firlatmadan birbaşa deməyi xoşlayan adamam. Sizin yazdıqlarınız tamamilə səhvdir. Çalışın bilmədiyini şeylər haqqında ümumiyyətlə yazmayın. Bu heç kimə lazım deyil. Bir az tarix oxuyun, qədim sivilizasiyalarla maraqlanın. Elmin yaranması və inkişafı haqqında oxuyun. Sizin kimi müsəlmanın Quranı hələ də oxumaması isə, ümumiyyətlə heç hara yazılası şey deyil. Və ələlxüsus, onu oxumadan, onu göndərənin varlığına bu qədər əminliklə danışmaq, heç qəbul olunası şey deyil..

Link to comment
Share on other sites

İslam bilicilərinə sual :

 

Quranda surələrin adı hansı prinsipə əsasən verilib ?  Bu yaxınlarda Ən Nəml ( qarışqalar ) surəsinə bir də baxdım.  93 ayədən cəmi ikisndə qarışqa sözü var.

 

Cavaba görə əvvəlcədən təşəkkür !

Link to comment
Share on other sites

Mənə görə insan sübut edə bilmədiyi bəzi şeyləri , ideyaları , anlayışları  qəbul edir , buna inam deyirəm.  Mən də bəzi şeyləri sübut edə bilmədən inana bilərəm. Burada qəbahət də görmürəm.   Amma ,  zənnimcə , "inam"  və "sübut"   analyışları məhz biri olanda digərinə ehtiyac olmamasından  danışır.

Bağışlayın bir az ləngidim. Bir neçə gün idi ki, başım qarışıq idi, yaza bilmirdim ya da həvəsim olmurdu. Diskussiyanı davam edək?

 

Siz doğru deyirsiniz: "mənə görə...", .."deyirəm.." (yəni, siz deyirsiniz), yaxud, "zənnimcə". Əslində isə "azərbycan dilinin izahlı lüğəti" kitabında inam sözu etibar kimi izah olunub.

Sizin inam haqqında təsəvvürünüz Allaha inan insanları sizə ağılsız kimi göstərir. Və bu belə də olmalıdır. Çünki siz yanılırsınız. Çalışacam ki, sizə bunu izah edim.

 

İnsanı bir şeyə inandırmaq üçün nə etmək lazımdır?

Link to comment
Share on other sites

Bağışlayın bir az ləngidim. Bir neçə gün idi ki, başım qarışıq idi, yaza bilmirdim ya da həvəsim olmurdu. Diskussiyanı davam edək?

 

Siz doğru deyirsiniz: "mənə görə...", .."deyirəm.." (yəni, siz deyirsiniz), yaxud, "zənnimcə". Əslində isə "azərbycan dilinin izahlı lüğəti" kitabında inam sözu etibar kimi izah olunub.

Sizin inam haqqında təsəvvürünüz Allaha inan insanları sizə ağılsız kimi göstərir. Və bu belə də olmalıdır. Çünki siz yanılırsınız. Çalışacam ki, sizə bunu izah edim.

 

Sizcə, insanı bir şeyə inandırmaq üçün nə etmək lazımdır?

Heç bir sübut etmədən, heç bir şey göstərmədən insanı var olan bir şeyə necə inandırmaq olar?

Bildiyiniz bir metod varsa söyləyin.

Link to comment
Share on other sites

Bağışlayın bir az ləngidim. Bir neçə gün idi ki, başım qarışıq idi, yaza bilmirdim ya da həvəsim olmurdu. Diskussiyanı davam edək?

 

Siz doğru deyirsiniz: "mənə görə...", .."deyirəm.." (yəni, siz deyirsiniz), yaxud, "zənnimcə". Əslində isə "azərbycan dilinin izahlı lüğəti" kitabında inam sözu etibar kimi izah olunub.

Sizin inam haqqında təsəvvürünüz Allaha inan insanları sizə ağılsız kimi göstərir. Və bu belə də olmalıdır. Çünki siz yanılırsınız. Çalışacam ki, sizə bunu izah edim.

 

Sizcə, insanı bir şeyə inandırmaq üçün nə etmək lazımdır?

Heç bir sübut etmədən, heç bir şey göstərmədən insanı var olan bir şeyə necə inandırmaq olar?

Bildiyiniz bir metod varsa söyləyin.

Link to comment
Share on other sites

Bağışlayın bir az ləngidim. Bir neçə gün idi ki, başım qarışıq idi, yaza bilmirdim ya da həvəsim olmurdu. Diskussiyanı davam edək?

 

Siz doğru deyirsiniz: "mənə görə...", .."deyirəm.." (yəni, siz deyirsiniz), yaxud, "zənnimcə". Əslində isə "azərbycan dilinin izahlı lüğəti" kitabında inam sözu etibar kimi izah olunub.

Sizin inam haqqında təsəvvürünüz Allaha inan insanları sizə ağılsız kimi göstərir. Və bu belə də olmalıdır. Çünki siz yanılırsınız. Çalışacam ki, sizə bunu izah edim.

 

İnsanı bir şeyə inandırmaq üçün nə etmək lazımdır?

 

O kitabda etibar ikinci yerdə durur .  Siz rus dilini bilirsiniz ,yəqin ki .  Вера  ilə  Доверие sözləri arasındakı fərqi bimirsiniz ?  Birinci inamdı ,  ikincisi etibar.  

 

Ağılsız adamla ( mənimlə) diskussiya aparmağın nə mənası var ki , sizin üçün ...

Link to comment
Share on other sites

 

Sizin inam haqqında təsəvvürünüz Allaha inan insanları sizə ağılsız kimi göstərir. Və bu belə də olmalıdır. Çünki siz yanılırsınız. Çalışacam ki, sizə bunu izah edim.

 

 

Bu fikrinizi düz başa düşmədim , səhv oldu.  Nədənsə , bunu mən ilk dəfə oxuyanda belə başa düşdüm :

 

"Sizin inam haqqında təsəvvürünüz Allaha inan insanlara sizi ağılsız kimi göstərir. Və bu belə də olmalıdır. Çünki siz yanılırsınız. Çalışacam ki, sizə bunu izah edim."

 

İndi də , siz məni bağışlayın ))  Diskussiyanı davam etməyə hazıram ))  İndi izah edin nədə yanılıram ?

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Men yadplanetlilerin olmasina inaniram...

Men yadplanetlilerin olmasini ehtimal edirem...

Menim fikrimcede burada etibar sozunu ishletmek duz alinmir...

 

Əlbəttə ki, kim deyir ki , mən Allaha etibar edirəm ? Ya Allaha inanmaq deyirlər , ya da Allaha iman gətirmək deyirlər.  İman da inamsız olmur.  

Link to comment
Share on other sites

Bu fikrinizi düz başa düşmədim , səhv oldu.  Nədənsə , bunu mən ilk dəfə oxuyanda belə başa düşdüm :

 

"Sizin inam haqqında təsəvvürünüz Allaha inan insanlara sizi ağılsız kimi göstərir. Və bu belə də olmalıdır. Çünki siz yanılırsınız. Çalışacam ki, sizə bunu izah edim."

 

İndi də , siz məni bağışlayın ))  Diskussiyanı davam etməyə hazıram ))  İndi izah edin nədə yanılıram ?

Mən artıq Plotophyte və Achilles_ -lə müzakirə və mübahisə etməyə həvəsli deyiləm. Çünki, mənə görə onlar postlarında məntiqli deyillər. Sizinlə isə diskussiya etmək xoşdur. Çünki, məntiqli düşünürsünüz. 

351-ci postda sizə iki sual vermişdim. Cavab vermədiniz.

 

 

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

 

Mən artıq Plotophyte və Achilles_ -lə müzakirə və mübahisə etməyə həvəsli deyiləm. Çünki, mənə görə onlar postlarında məntiqli deyillər. Sizinlə isə diskussiya etmək xoşdur. Çünki, məntiqli düşünürsünüz. 

351-ci postda sizə iki sual vermişdim. Cavab vermədiniz.

 

 

 

 

 

Təşəkkür edirəm fikrinizə görə ! Amma, Plotophyte və Achilles_ lə də davam edin müzakirələriniz ))  Hərdən olur da , hamımız  bir az  məntiqdən kənara çıxırıq ))

 

İndi suallarınız barədə . 

 

İnam daxili tələbatdır . Bəziləri bu tələbatı dinlərdən biri ilə ödəyir. ( Məhz dedyim kimi, sübutsuz ) Sadəcə , hansısa bir dinə inanır ( iman gətirir )  Bəziləri bu tələbatı məntiqlə inkar edirlər , bəziləri də inamı dinlərlə yox , başqa ideyalarla ödəyir.   Ona görə də ,  heç bir təklif edə bilmərəm .

 

ikinci sualınız barədə .  Bu suala cavab  mən dedyim inamın özünün tərifindən çıxır. Yəni, inanıram deyəndə artıq sübut oluna bilməyən şeylər , ideyalar , fikirlər nəzərdə tutulur. Bu şeyləri sübut edə bilsəm onda inama ehtiyac qalmır.  

Link to comment
Share on other sites

O kitabda etibar ikinci yerdə durur .  Siz rus dilini bilirsiniz ,yəqin ki .  Вера  ilə  Доверие sözləri arasındakı fərqi bimirsiniz ?  Birinci inamdı ,  ikincisi etibar.  

 

 

Толковый словарь Даля

ВЕРА

ВЕРА ж. уверенность, убеждение, твердое сознание, понятие о чем-либо, особенно о предметах высших, невещественных, духовных; | верование; отсутствие всякого сомнения или колебания о бытии и существе Бога;

 

ДОВЕРЯТЬ

ДОВЕРЯТЬ, доверить что кому; поверить, поручить, отдать на веру, на совесть, уполномочить; полагаться на кого, верить ему,

 

Bu iki sözün ortaq mənalarını qaralamışam. Heç birində (nə azərbaycan d. izahlı l.-də, nə də Dalın kitabında) sizin inama verdiyiniz tərifdən əsər-əlamət belə yoxdur.

Link to comment
Share on other sites

Ве́ра — признание чего-либо истинным, часто — без предварительной фактической или логической проверки, единственно в силу внутреннего, субъективного непреложного убеждения которое не нуждается для своего обоснования в доказательствах, хотя иногда и подыскивает их.

Link to comment
Share on other sites

Təşəkkür edirəm fikrinizə görə ! Amma, Plotophyte və Achilles_ lə də davam edin müzakirələriniz ))  Hərdən olur da , hamımız  bir az  məntiqdən kənara çıxırıq ))

 

İndi suallarınız barədə . 

 

İnam daxili tələbatdır . Bəziləri bu tələbatı dinlərdən biri ilə ödəyir. ( Məhz dedyim kimi, sübutsuz ) Sadəcə , hansısa bir dinə inanır ( iman gətirir )  Bəziləri bu tələbatı məntiqlə inkar edirlər , bəziləri də inamı dinlərlə yox , başqa ideyalarla ödəyir.   Ona görə də ,  heç bir təklif edə bilmərəm .

 

ikinci sualınız barədə .  Bu suala cavab  mən dedyim inamın özünün tərifindən çıxır. Yəni, inanıram deyəndə artıq sübut oluna bilməyən şeylər , ideyalar , fikirlər nəzərdə tutulur. Bu şeyləri sübut edə bilsəm onda inama ehtiyac qalmır.  

Təklif edə bilərsiniz.Siz sadəcə sualı başa düşmədiniz. Misal üçün, mən sizə deyirəm ki, sizin qonşunuz dünyasını dəyişib, siz isə mənim bu sözümə inanmırsınız. Mən sizi buna inandırmam üçün nə etməliyəm? Qonşunun meyitini sizə göstərməm kifayət edərmi? Bundan sonra siz bu sözə inanmış olmayacaqsınızmı?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Our picks

    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
      • 12 replies
    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Facepalm
        • Downvote
        • Thanks
        • Like
      • 301 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Like
      • 111 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Facepalm
        • Haha
      • 25 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Haha
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Haha
      • 87 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
        • Like
      • 45 replies
    • В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      В прокуратуре Сабаильского района проводится расследование по факту смерти двух человек - Кянана Мустафаева 1998 года рождения, и Орхана Амирова 1993 года рождения, а также госпитализации с диагнозом «отравление» Ниджата Джаббарлы 1991 года рождения и Хазара Джаббарлы 1998 года рождения, доставленных с одного из предприятий общественного питания, расположенных на территории Сабаильского района.
      Об этом говорится в сообщении пресс-службы Генпрокуратуры.
      Отмечается, что с целью установления обстоятельств происшествия, а также причин смерти и отравления пострадавших назначены соответствующие экспертизы, а также выполнены другие необходимые процессуальные действия.
      14:32
      В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      Как сообщает Bakupost.az, четверо мужчин, отдыхавших в отеле, были госпитализированы в 1-ю Городскую клиническую больницу с диагнозом отравление.
      К сожалению, спасти двоих из них не удалось. Изначально предполагалось, что причиной стало пищевое отравление, однако медики не исключают и другие варианты.
      https://media.az/society/v-stolichnom-otele-otravilis-chetyre-cheloveka-dvoe-skonchalis
      • 47 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...