Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Dövlət Köhnə Maşınları Vətəndaşlardan Alacaqmı?


gapgara

Recommended Posts

Bu il aprelində 1-də etibarən Azərbaycan Avro 4 standartlarına keçək. Hökumət bu addımla ətraf mühitə buraxılan zəhərli qazların qarşısını müəyyən qədər almağa çalışır. Beləliklə, Azərbaycanda “Avro 3” standartını tətbiq etmədən birbaşa “Avro 4” standartına keçir. Bu isə o deməkdir ki, istehsal müddəti 2005-ci ilə qədər olan avtomobillər bundan sonra ölkəyə gətirilə bilməyəcək. Bütövlükdə, “Avro 4” standartı havaya buraxılan dəm qazın həcmində azaldılmasına hədəflənib. Minik avtomobilində bir kilometr yolun qət edilməsi üçün havaya buraxılan dəm qazının miqdarı “Avro 3” standartında 2 qramdırsa, yeni standartda bu cəmi 1 qramdır.  

Amma məsələnin sadəcə ekoloji deyil, eyni zamanda iqtisadi tərəfləri də vardır. Əvvəla, istehsal tarixi 2005-ci ilədək olan avtomobillərin ölkəyə gətirilməsinin qadağan edilməsi ili köhnə olan maşınların qiymətlərində artımlara səbəb olacaq. Belə ki, ili köhnə olan avtomobillərin qiymətlərinin aşağı olması onlara ölkədə hər zaman tələbatın formalaşmasına səbəb olur. Son qadağanın isə köhnə avtomobillərin ölkəyə gətirilməsinə imkan verməyəcəyini nəzərə aldıqda, o zaman təklifin azalması müşahidə ediləcək. Bu avtomobillərə tələbin dəyişmədiyini və hətta bəzi hallarda artdığını nəzərə aldıqda, o zaman qiymət artımların olacağını proqnozlaşdırmaq çətin olmaz. Köhnə maşınların idxal olunan avtomobillərin strukturundakı çəkisini nəzərə aldıqda, il ərzində köhnə avtomobillərin qiymətində 7 faizə yaxın artım olacağı gözlənilir.  

İkincisi, yeni standarta keçid heç bir halda benzinin qiymətinin artmasına səbəb olmamalıdır. Çünki bu benzinin xərc strukturunda ciddi dəyişiklərə səbəb olmayacaq. Yeni xərc yaranmadığı üçün isə benzinin qiymətinin artması gündəmdə olmamalıdır.

 Üçüncüsü, benzinin keyfiyyəti “Avro 4” standartlarına zamanında uyğunlaşdırılmadığı halda, köhnə avtomobillərinin idxalına qadağaların müəyyənləşdirilməsinin ciddi əhəmiyyəti olmayacaq. Çünki, “Avro 4” standartı olan avtomobil öz standartını qorumaq üçün ən azı müvafiq standartda benzindən istifadə etməlidir.

 Nəhayət, “Avro 4” standartlarına keçiddən sonra ili çox köhnə olan, xüsusən də 1995-ci ilədək istehsal olunan avtomobillərin mərhələli olaraq dövlət tərəfindən satış alınması prosesinə başlanılmalıdır. Əks halda, mövcud ekoloji problemləri həll etmək çətin olacaq.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jiquli markalı və bir çox xaricdən gətirilən ili köhnə maşın sahibləri əl-ayağa düşüblər. Dəyər-dəyməzınə satmaq üçün maşınlarını bazara çıxaranlar da var. Deyilənə görə bu il belə maşınlar texniki baxışdan da buraxilmayacaq. Bəs necə olacaq bu maşınların taleyi? Dövlətin bir qərarı varmı?

Link to comment
Share on other sites

Jiquli markalı və bir çox xaricdən gətirilən ili köhnə maşın sahibləri əl-ayağa düşüblər. Dəyər-dəyməzınə satmaq üçün maşınlarını bazara çıxaranlar da var. Deyilənə görə bu il belə maşınlar texniki baxışdan da buraxilmayacaq. Bəs necə olacaq bu maşınların taleyi? Dövlətin bir qərarı varmı?

Yeqin ki dəyər dəyməzə dövlətə satmalı olacaqlar
Link to comment
Share on other sites

Yeqin ki dəyər dəyməzə dövlətə satmalı olacaqlar

 

Deyilənə görə çox aşağı qiymətə dövlət o maşənları alacaq və əvəzinə ucuz qiymətə olan standarta uyğun maşınlar təklif olunacaq, pulunu ödəyə bilməyənə kredit də təklif olunacaq. Amma bu dediklərin sədəcə ara sözüdür, informasiyanın mənbəyi yoxdur.

Link to comment
Share on other sites

Dəmir 10 qəpiyə alınır, içərisi sökülsə əlvan metalları bir neçə dəfə baha da satmaq olar smile.png

Men ironiya ile yazmisdim) Bu barede deqiq melumatim yoxdu. Chox guman ki,chox ashagi qiymetden alacaqlar. Mence hele ki,bu buraxilish ili 1990-ci ilecen olan avtomobillere aiddir.

Link to comment
Share on other sites

Ümumiyyətlə kasıb təbəqəyə maşın almağı qadaöa edəcəklər ...

Yeni qaydalara görə Milli bank özəl banklara köhnə aftomobillərə (buraxılış tarixi 1 ildən çox olan ) kredit buraxmağa qadağa qoyub ...

 

 

Jiquli markalı və bir çox xaricdən gətirilən ili köhnə maşın sahibləri əl-ayağa düşüblər. Dəyər-dəyməzınə satmaq üçün maşınlarını bazara çıxaranlar da var. Deyilənə görə bu il belə maşınlar texniki baxışdan da buraxilmayacaq. Bəs necə olacaq bu maşınların taleyi? Dövlətin bir qərarı varmı?

 

Bu çox yersiz qərar olardı , ən azından rayon əhalisi üçün .Kənd təsərufatı texnikası almağa imkanı olmayan kənd camahatı ucuz sovet maşınlarını traktor əvəzi işlədir ...

Link to comment
Share on other sites

Ümumiyyətlə kasıb təbəqəyə maşın almağı qadaöa edəcəklər ...

Yeni qaydalara görə Milli bank özəl banklara köhnə aftomobillərə (buraxılış tarixi 1 ildən çox olan ) kredit buraxmağa qadağa qoyub ...

 

 

 

Bu çox yersiz qərar olardı , ən azından rayon əhalisi üçün .Kənd təsərufatı texnikası almağa imkanı olmayan kənd camahatı ucuz sovet maşınlarını traktor əvəzi işlədir ...

Kohne mashinlara kredite de icaze verildi axi. Sadece ilkin odenshi artirdilar. 2 ilden kohne mashinlar ucun ilkin odenish minimum 80% olmalidir.

Link to comment
Share on other sites

İşlənmiş, 98-99-cu il, imkan olsa Gürcüstandan, yoxsa, daxili bazardan.

98-99 mashinlari avro 2 standartlarina dushur. Onlari yanvardan artiq buraxmirlar Azerbaycana. Hal-hazirda 2001-den kohne Avropa mashinlari braxilmir. Aprelden ise Avro 3 de( yeni 2005-cen olan Avropa mashinlari) buraxilmayacaq. Yeni yayda Gurcustandan ancaq 2005-den yeni Avropa,2009-dan yeni yapon,2006-dan yeni Koreya,2004-den yeni Amerika avtomobili getire bilersen.

Ona gore de ancaq Azerbaycandan ala bilersen. Azerbaycanda mashinlarin qiymeti ise hem Gurcustandan baha basha gelir,hem de burda surulmush mashinlarin veziyyeti xaricden yeni gelenlerden pis olur( yerli benzin,pis veziyyetde yollar,keyfiyetsiz ehtiyat hisseleri ve s. sebebden)

Link to comment
Share on other sites

98-99 mashinlari avro 2 standartlarina dushur. Onlari yanvardan artiq buraxmirlar Azerbaycana. Hal-hazirda 2001-den kohne Avropa mashinlari braxilmir. Aprelden ise Avro 3 de( yeni 2005-cen olan Avropa mashinlari) buraxilmayacaq. Yeni yayda Gurcustandan ancaq 2005-den yeni Avropa,2009-dan yeni yapon,2006-dan yeni Koreya,2004-den yeni Amerika avtomobili getire bilersen.

Ona gore de ancaq Azerbaycandan ala bilersen. Azerbaycanda mashinlarin qiymeti ise hem Gurcustandan baha basha gelir,hem de burda surulmush mashinlarin veziyyeti xaricden yeni gelenlerden pis olur( yerli benzin,pis veziyyetde yollar,keyfiyetsiz ehtiyat hisseleri ve s. sebebden)

 

Elə mən də onu düşünürəm də, ilin əvvəlindən bütün planlarımı korladılar. 98-99 çeşka-universal istəyirdim. Gürcüstan-Almaniya variantı batdı, burdakılardan da, salamatını tapmaq qəliz məsələdir. 2005-dən buyanasını seçsəm də, Allah bilir qiyməti və rastarmojkası neçəyə olacaq. 9000-ə planlaşdırdığım maşın mənə 15000-ə başa gələcək deyəsən.

Link to comment
Share on other sites

Elə mən də onu düşünürəm də, ilin əvvəlindən bütün planlarımı korladılar. 98-99 çeşka-universal istəyirdim. Gürcüstan-Almaniya variantı batdı, burdakılardan da, salamatını tapmaq qəliz məsələdir. 2005-dən buyanasını seçsəm də, Allah bilir qiyməti və rastarmojkası neçəyə olacaq. 9000-ə planlaşdırdığım maşın mənə 15000-ə başa gələcək deyəsən.

Azerbaycan ucun ele en ideal mashin belkde ele cheshkadir (1996-2000 modeli). Indiyecen teqriben 9-10 mine getirmek olurdu Gurcustandan. Yene burda maraqlanib az surulmush veziyyetde olanini tapmaq olar belke de. Amma sih orasindadir ki,artiq xaricden getirmeye qoymadiqlari ucun daxilde bele mashinlarin qiymeti qalxacaq. Cunki ehalinin ekser tebeqesi mehz bele mashinlardan istifade edir.

15 olmasa da azi 10-11 olacaq qiymet yeqin. Sadece bir az ucuz olsun deye 98-99 yox,96-97-ci il mashini ala bilersen

Link to comment
Share on other sites

98-99 mashinlari avro 2 standartlarina dushur. Onlari yanvardan artiq buraxmirlar Azerbaycana. Hal-hazirda 2001-den kohne Avropa mashinlari braxilmir. Aprelden ise Avro 3 de( yeni 2005-cen olan Avropa mashinlari) buraxilmayacaq. Yeni yayda Gurcustandan ancaq 2005-den yeni Avropa,2009-dan yeni yapon,2006-dan yeni Koreya,2004-den yeni Amerika avtomobili getire bilersen.

Ona gore de ancaq Azerbaycandan ala bilersen. Azerbaycanda mashinlarin qiymeti ise hem Gurcustandan baha basha gelir,hem de burda surulmush mashinlarin veziyyeti xaricden yeni gelenlerden pis olur( yerli benzin,pis veziyyetde yollar,keyfiyetsiz ehtiyat hisseleri ve s. sebebden)

 

Bu axmaq qaydalar kimin aglına gəlib . Yapon maşınını Koreyaninkindən aşağı pillədə , Cinlilərlə eyni səviyyədə qiymətləndiriblər . Leksus , Toyota , Honda hətda Allahın Tofaşından belə aşağılanıb ....1743449_651291008270331_1379993301_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

80%  ilkin ödəniş etməklə , nəgd almağın bir elə fərqi yoxdur wink.png

Orasi eledir. meselen 10 minlik mashin almaq isteyen 8 mini varsa,ele 2 mini de kimdense borc ala biler ya saticiya borclu qalar ve 2-3 aya odeyer. Buna gore banka girmeye, 155 sened yigmaga,kimese "shapka" vermeye ehtiyac qalmaz.

Hem de basqa mesele evro 4 standartinin mashinin iline yox,xaric etdiyi zererli qazlarin konsentrasiyasina gore hesablanmali olmasidir. Ele mashin var,1998-ci il buraxilishlidir,amma evro 4 standartina dushur.

Link to comment
Share on other sites

Orasi eledir. meselen 10 minlik mashin almaq isteyen 8 mini varsa,ele 2 mini de kimdense borc ala biler ya saticiya borclu qalar ve 2-3 aya odeyer. Buna gore banka girmeye, 155 sened yigmaga,kimese "shapka" vermeye ehtiyac qalmaz.

Hem de basqa mesele evro 4 standartinin mashinin iline yox,xaric etdiyi zererli qazlarin konsentrasiyasina gore hesablanmali olmasidir. Ele mashin var,1998-ci il buraxilishlidir,amma evro 4 standartina dushur.

 

Bildiyim qədər yapon maşınlarında belə standartlar avropalılardan daha əvvəl tədbiq edilib və kimsəyə sir deyilki yapon maşınları daha qənaətçildilər yanacaq sərfində ... 

Məncə bunda səbəb bizim mafiyanin yaponlarla dil tapa bilməməsidir .. :)

Link to comment
Share on other sites

Azerbaycan ucun ele en ideal mashin belkde ele cheshkadir (1996-2000 modeli). Indiyecen teqriben 9-10 mine getirmek olurdu Gurcustandan. Yene burda maraqlanib az surulmush veziyyetde olanini tapmaq olar belke de. Amma sih orasindadir ki,artiq xaricden getirmeye qoymadiqlari ucun daxilde bele mashinlarin qiymeti qalxacaq. Cunki ehalinin ekser tebeqesi mehz bele mashinlardan istifade edir.

15 olmasa da azi 10-11 olacaq qiymet yeqin. Sadece bir az ucuz olsun deye 98-99 yox,96-97-ci il mashini ala bilersen

 

Məsləhətə görə çox sağ ol, görək hələ yayacan başımıza nə gəlir.

Link to comment
Share on other sites

Digər tərəfdən də fikirləşirəm, bəlkə apreləcən alım, sonra lap zibili çıxar?

 

Tələsməsən yaxşı olar, amma alirsansa ili təzə olsun. Bir də avro 4 standart məsələsinə bax. Sonra başın ağrımasın texniki baxışdan keçırəndə və sairə.

Link to comment
Share on other sites

Utilizasiya bütün dövlətlərdə olan normal haldır, amma bu iş tədricən aparılır birdən birə yox,  köhnə maşınlar bazar dəyəri ilə alınır məhv edilir və ya əvəzində əlavə ödənişlə daha yeni avtomobil təklif edilir. Yəyqin bu proses bakıda ilk növbədə 90- əvvələrinə qədər olan maşınlardan başlayar hər il isə əvvəlki illər məhv olunmaqla 10 il çəkər.  Amma problem ordadır ki, bizdə köhnə maşınlar dəyərindən cox bahadır. Bu məqamda konflikt olacaq. 

Link to comment
Share on other sites

Məsləhətə görə çox sağ ol, görək hələ yayacan başımıza nə gəlir.

Mence telesmesen yaxshidir. Aprelden sonra da 2-3 ay gozlemek lazimdir ki,avtomobil sferasindaki veziyyeti qiymetlendirmek olsun. Kohne mashinlarin qiymetinin qalxacagi sozsuzdur. Amma mashin alanda onu geleckde sata bileceyini de nezere almaq lazimdir. Yeni ele mashin sechmek lazimdir ki,sonra rahat sata bilesen. Cox kohne mashin alsan,sonra o da utilizasiyaya dushecek. Bele mashini hec kim almayacaq,mecburi dovlete cox ucuz qiymete vermeli olacaqsan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi AZS 636-2012 “Yol nəqliyyatı. Ekoloji siniflər” dövlət standartına dəyişiklik edib. Bu barədə Lent.az-a Komitədən məlumat verilib. Dəyişikliyin tətbiq vaxtı 1 aprel 2014-cü il tarixdən müəyyən edilib. Əmrə əsasən, avtomobillərin mənşə ölkəsinə və buraxılış ilinə görə zərərli tullantılarının ekoloji siniflərə uyğunluğu barədə cədvələ dəyişiklik olunub.
Qeyd edək ki, “Azərbaycan Respublikasının ərazisində dövriyyəyə buraxılan (idxal və Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən) avtonəqliyyat vasitələrindən atmosfer havasına atılan zərərli maddələrə dair tələblərin Avro-4 ekoloji normalarına uyğunlaşdırılması barədə” Nazirlər Kabinetinin 14 yanvar 2014-cü il tarixli 2 nömrəli qərarına əsasən, 1 aprel 2014-cü il tarixindən Azərbaycan Respublikası ərazisində dövriyyəyə buraxılan avtonəqliyyat vasitələrindən atmosfer havasına atılan zərərli maddələr üzrə Avro-4 ekoloji normaları tətbiq ediləcək. 1 aprel 2014-cü il tarixindən Azərbaycan Respublikasına idxal olunan nəqliyyat vasitələrinin buraxılış illəri ilə yanaşı, onların Avro-4 ekoloji normalara uyğun olması əsas götürüləcək

http://musavat.com/news/%C3%B6lk%C9%99/%C3%96lk%C9%99y%C9%99-avtomobil-idxal%C4%B1-il%C9%99-ba%C4%9Fl%C4%B1-yeni-standartlar-q%C9%99bul-edildi-(C%C6%8FDV%C6%8FL)_188589.html

 

Edited by gapgara
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Баку начинается строительство новой дороги
      С учетом перспективного развития города Баку Государственным агентством автомобильных дорог Азербайджана дается старт строительству новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева до станции метро «Кероглу», параллельно проспекту Зии Буниядова.
      Об этом сообщили в госагентстве.
      Общая длина шестиполосной дороги составит 3896 метров с шириной полос 3,5 метра. На дороге будут построены четыре тоннеля и три подземных пешеходных перехода.
      В настоящее время от метро «Улдуз» в направлении улицы Алескера Гаибова ведутся работы по транспортировке тяжелой техники и оборудования на территорию.
      https://media.az/society/v-baku-nachinaetsya-stroitelstvo-novoj-dorogi
        • Upvote
        • Like
      • 13 replies
    • В Баку выставлена на продажу квартира по фантастической цене - ФОТО
      В Баку выставлена на продажу квартира по фантастической цене.
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространена на сайтах объявлений.
      Так, девятикомнатную квартиру площадью 555 кв.м предлагают покупателям за 12 млн манатов.
        В объявлении упоминается, что на указанном этаже расположена только одна квартира и соседей не будет.
      https://ru.oxu.az/society/866997
        • Confused
        • Haha
      • 81 replies
    • Где выгоднее отдыхать: в Азербайджане или за рубежом? - ОПРОС
      Baku TV провел опрос среди жителей столицы с целью узнать, где, по их мнению, выгодно отдыхать: в Азербайджане или за рубежом.
      Большинство участников опроса предпочло потратить деньги на отдых за границей.
      «Проживание в наших гостиницах обойдется в три раза дороже», - сказал один из опрошенных.
      Между тем сотрудники туристических компаний также отметили, что цены на отели за границей практически такие же, как у нас, а в некоторых случаях даже ниже.
      «Например, стоимость недельного тура на одного человека в Габалу начинается от 700 манатов. А тур на тот же период в Грузию обойдется от 500 манатов», - сказал один из них.
       
        • Haha
        • Like
      • 80 replies
    • Отомстил отцу за избиение матери: жуткие подробности убийства брата главы ИВ Лянкярана

      Долгое время подробности этого жуткого происшествия не разглашались ни во время следствия, ни в ходе судебного процесса. Судьи решили, что слушания должны проходить в закрытом режиме, без допуска СМИ.
      Однако Qafqazinfo удалось выяснить некоторые детали этой семейной трагедии. Согласно материала
        • Sad
      • 31 replies
    • Депутат: Некоторых женщин убивают за то, что они не считают мужей главой семьи
      В последнее время в Азербайджане растет число женщин, убитых своими мужьями.
      По данным расследования Bizim.Media, за последние два месяца Генеральная прокуратура зарегистрировала около 10 фактов убийства женщин их супругами. Эта печальная статистика актуализирует вопрос о необходимости прохождения парами психологического анализа перед вступлением в брак.
      Между тем заместитель председателя комитета по правам человека Милли Меджлиса Таир Керимли в своем заявлении Bizim.Media отметил, что не испытывает оптимизма относительно идеи обязательного психологического анализа для пар перед свадьбой.
      «Прохождение медицинского осмотра перед браком обязательно, поскольку только так можно выявить скрытые заболевания. Но психологический анализ в Азербайджане не применяется, да и за рубежом такой широкой практики нет, и то лишь в добровольном порядке», - отметил депутат.
      Что касается женщин, убитых мужьями, Таир Керимли полагает, что это происходит из-за вопросов чести.
      «Одна из главных причин заключается в том, что некоторые дамы, прикрываясь гендерным равенством, создают образ сильной женщины и не считают мужей главой семьи, а некоторые и вовсе идут по плохому пути. То есть зачастую убийства женщин происходят из-за вопросов чести», - сказал он.
      Депутат призвал стремиться к построению чистого общества, чтобы никому даже в голову не приходило сворачивать на плохой путь.
      «В советское время тоже были случаи убийства женщин мужьями на почве ревности. В любом случае я не поддерживаю идею применения психологического анализа перед браком на законодательном уровне. Это будет своего рода унижением для пары: как будто мы проверяем, в своем ли они уме», - заключил Т.Керимли.
      https://media.az/society/deputat-nekotoryh-zhenshin-ubivayut-za-to-chto-oni-ne-schitayut-muzhej-glavoj-semi
        • Facepalm
        • Confused
      • 52 replies
    • В районе метро Гара Гараева продаётся объект под новостройкой
      В Низаминском районе,около станции метро Г.Гараева, под новостройкой на 1-м этаже (18/1) продается объект общей площадью 65 кв.м. Очень интенсивный пешеходный и автомобильный трафик. Имеются все условия, развитая инфраструктура, паркинг и т.д. Все документы в порядке, купчая на нежилое помещение.Оплата 1%.   Цена 550000  манат     0552522225
      • 0 replies
    • Можно ли использовать пенсионные накопления до выхода на пенсию?
      Пенсионный возраст в Азербайджане является предметом многочисленных дискуссий.
      Для мужчин он составляет 65 лет, для женщин – 63,5 года. Возрастной предел для женщин увеличивается на шесть месяцев каждый год, начиная с 1 июля 2017 года. В 2027-м возраст выхода на пенсию для мужчин и женщин будет одинаковым - 65 лет.
      Как долго гражданин может прожить после выхода на пенсию - никто не знает. Таким образом, накопленный за годы работы пенсионный капитал можно будет получать в лучшем случае 10-15 лет.
      Почему мы не можем использовать накопления раньше, чем выйдем на пенсию? Обязательно ли нам ждать 65 лет, чтобы воспользоваться своим правом?
      Подробнее об этом - в сюжете İTV:
      https://media.az/society/mozhno-li-ispolzovat-pensionnye-nakopleniya-do-vyhoda-na-pensiyu
        • Like
      • 50 replies
    • AstraZeneca признала, что ее вакцина от COVID-19 может спровоцировать тромбоз
      Компания AstraZeneca признала, что ее вакцина против COVID-19 может вызвать редкое, но смертельное нарушение свертываемости крови.
      Фармацевтический гигант уже столкнулся с огромным количеством исков, поданных близкими тех, кто получил серьезные заболевания или умер в результате инъекции, сообщает Daily Mail.
      Отмечается, что юристы, представляющие десятки коллективных исков, говорят, что стоимость некоторых дел их клиентов может достигать 25 миллионов долларов (42,5 млн манатов), и настаивают на том, что вакцина фармацевтической фирмы является дефектным продуктом.
        Подчеркивается, что AstraZeneca в феврале признала, что ее вакцина может в очень редких случаях провоцировать состояние, называемое тромбозом с синдромом тромбоцитопении или TTS. Он может вызвать у пациентов образование тромбов, а также низкое количество тромбоцитов, что в некоторых случаях серьезно навредило тем, кто воспользовался вакциной, или даже привело к летальному исходу.
      Потенциальное осложнение было указано в качестве возможного побочного эффекта с момента выпуска вакцины, но признание AstraZeneca в феврале стало первым случаем, когда фармацевтический гигант сделал это в суде, сообщает Telegraph.
       
        • Facepalm
        • Confused
      • 444 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...