Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Mercedes W124 E300


schads

Recommended Posts

mende bu yox idi.injectoru yudzdurandan sorna peyde olub, nedir axi bu bele? nedendir bele?

injektoru yuyanda ola bilsin benzin sistemden daha yaxsi yanma kamerasina dusur ona gorede olabilsin sistemin teziqi dusur nasosda nasaz olduqundan naqruzkaya dusub ses eleyir menim aqlima bele gelir

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

injektoru yuyanda ola bilsin benzin sistemden daha yaxsi yanma kamerasina dusur ona gorede olabilsin sistemin teziqi dusur nasosda nasaz olduqundan naqruzkaya dusub ses eleyir menim aqlima bele gelir

teze original nasos alib qoysam , ve bu yenede bele olsa o zaman neden ola biler?cunki nasos etzedir ve original, hardasa bir il olar almisam...

Link to comment
Share on other sites

"Falshividi bu menim ezizizm"© Exist ve Mersedes saytinda bu VIN sehv oldugu bildirilir

Bu mashinlarda VIN kod 17 simvoldan ibaret olmalidir.

schads vin kodu yazarken sehve yol vermishdir. WDB -den sonra bosh yer buraxib reqemleri yazmishdir. Proqram onu 17 yox 18 simvol kimi qebul etmishdir, ona gore de sehv oldugu bildirilmishdir.

Bele olmalidir: WDB1240301A080773

Bu vin kodla hele ki bu qederini tapa bilmishem

Расшифровка VIN WDB1240301A080773

Номер кузова WDB1240301A080773 Модель 124.030 300 E Двигатель 103.980 12 003829 Трансмиссия 722.320 02 637418 http://www.Mercedes-Catalog.com © Все права защищены Цвет кузова 172 (серый антрацит металлик (с 01.01.1963)) Отделка салона 071 (Ткань черная+"антрацит")

Опции

260 Масляный резервуар с поршневым механизмом для стран с холодным климатом (с 01.09.1964 по 31.07.1965)

Исключение из комплектации таблички с обозначением типа на крышке багажника (с 01.05.1968) 412 Люк с электроприводом и устройством подъёма (с 01.07.1983)

Люк в задней части кузова, гидравлический (с 01.11.1964 по 30.06.1981) 466 Центральная система замков (с 01.04.1970 по 31.10.1993)

461 + 464 (с 01.10.1966 по 31.12.1966)

462 + 463 (с 01.07.1968 по 31.08.1969) 534 Механическая антенна без радио (с 01.01.1963 по 30.11.1990) 570 Складной подлокотник спереди w202/210 ящик для мелочей с подлокотником (с 01.04.1970)

Складной подлокотник спереди w202 ящик для мелочей с подлокотником 821 Комплект для установки катализатора (с 01.11.1984 по 30.09.1989)

Link to comment
Share on other sites

"Falshividi bu menim ezizizm"© Exist ve Mersedes saytinda bu VIN sehv oldugu bildirilir

Bu mashinlarda VIN kod 17 simvoldan ibaret olmalidir.

schads vin kodu yazarken sehve yol vermishdir. WDB -den sonra bosh yer buraxib reqemleri yazmishdir. Proqram onu 17 yox 18 simvol kimi qebul etmishdir, ona gore de sehv oldugu bildirilmishdir.

Bele olmalidir: WDB1240301A080773

Bu vin kodla hele ki bu qederini tapa bilmishem

Расшифровка VIN WDB1240301A080773

Номер кузова WDB1240301A080773 Модель 124.030 300 E Двигатель 103.980 12 003829 Трансмиссия 722.320 02 637418 http://www.Mercedes-Catalog.com © Все права защищены Цвет кузова 172 (серый антрацит металлик (с 01.01.1963)) Отделка салона 071 (Ткань черная+"антрацит")

Опции

260 Масляный резервуар с поршневым механизмом для стран с холодным климатом (с 01.09.1964 по 31.07.1965)

Исключение из комплектации таблички с обозначением типа на крышке багажника (с 01.05.1968) 412 Люк с электроприводом и устройством подъёма (с 01.07.1983)

Люк в задней части кузова, гидравлический (с 01.11.1964 по 30.06.1981) 466 Центральная система замков (с 01.04.1970 по 31.10.1993)

461 + 464 (с 01.10.1966 по 31.12.1966)

462 + 463 (с 01.07.1968 по 31.08.1969) 534 Механическая антенна без радио (с 01.01.1963 по 30.11.1990) 570 Складной подлокотник спереди w202/210 ящик для мелочей с подлокотником (с 01.04.1970)

Складной подлокотник спереди w202 ящик для мелочей с подлокотником 821 Комплект для установки катализатора (с 01.11.1984 по 30.09.1989)

Link to comment
Share on other sites

Uzr isteyirem administrasiyadan, yuxarida post tekrar olundugu uchun: Bilmeden olmushdur (глюк)

Temanin muellifi uchun bir de onu elave edim ki, Vin kodda A herfi avtomobilin Almaniyanin Zindelfilnqen sheherinde buraxildigini gosterir. Hele ki bu qeder.

Link to comment
Share on other sites

teze original nasos alib qoysam , ve bu yenede bele olsa o zaman neden ola biler?cunki nasos etzedir ve original, hardasa bir il olar almisam...

Eger dogrudanda nasos originaldirsa ve teze alibsansa, yeni bir nasos almaga ehtiyac yoxdur. Sadece nasosun 2 vint ile baglandigi yere baxmaq lazimdir. nasos baglandigi yerde rezinden istifade olunur ki chixardigi sesi udsun. Ola bilsin bu rezinler ya dushub ya da artiq churuyub. Yenisi ile evez etmek olar sade bir sheydir. 5 deqiqe vaxt bes edir onu yoxlamaq uchun. Bunun uchun yama lazimdir.

Link to comment
Share on other sites

Hele ki bunu yoxlatdir 3-5 manat xercin chixacaq, sonrasina baxariq. Ustaya deyersen ki, nasosa gelen 2naqillin yaxshi sixilmasina da fikir versin. Duzune qalsa benzin nasosu ve benzin filtrinin yaninda bir aqreqat da var ki o da chox nadir hallarda siradan chixir. Ona akkumlyator deyirler Bakdan gelen yanacaq hem de onun icherisinden kechir.

Benzin nasosuna onun relesinden 12 volt gerginlik gelir, inanmiram ki bu gerginlik heddinden chox olsun.

Men oz mashinimda gederken salonda nasosun sesini eshidirem. Sen dozatoru yudurdandan sonra benzin axini normallashdigi uchun sesin tonunun deyishmesi de mumkundur. Burada qorxulu bir shey yoxdur.

Bir de bilmek istiyirem mashinin ishlemesinde bir deyishiklik mi olub bu qeder telashlanirsan.

Link to comment
Share on other sites

Öz təcrübəmə əsaslanaraq deyirəm ki, səs artması iki səbəbdən olur.

1) Yanacaq nasosunun resursu bitdikdə

2) Yanacaq magistralında yanacağın axımına maneə. Bu zaman nasos gücə düşür, və səsi artır.

Link to comment
Share on other sites

millet demeli ebay-dan nemeslerden iki nasoslu kranstein vururam ve nemesden gelme 2 nasosla birlikde, ve bir denede ECU vururam, gelsin abxag ne oalcag ))) +benzin releside)) komplekt hamisina 220 EU odeyecem =) bu ishler bitsin bu movzuda yazan insanlari bir cay qonaqliqina devet edecem =)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salam.

Internetdə Surf & FUN edirdim.Təsadüfən bir yazı çıxdı qabağıma.Burada yağın təzyiqinin düşməsindən söhbət gedirdi.Oxudum.Elə orada yazılanları mən vaxtı ilə motorumda təmir elətdiklərim idi.Kolzo dəyişmək,val yondurmaq və s. Amma effekt verməmişdi.Təzyiq aşağı düşürdü.Uzun sözün qısasi brauda yazılıb ki,raspredvalın üstündəki paduşkaları çıxartmaq orada onları təmizləmək və "гидрокомпенсаторы" paduşakalardan ayırıb təmizləyib gücçül təızyiqli benzinlə yenidən yığmaq.Bunuda elədəm.Elə yığıdım təzdən öZüM üstünə.Maşını xodladım.Təzyiq soyuq halda 3 oldu.Qızandan sonra 2.-yə düşdü...Sevindim.Maçşını ha-qızdırdım 2-dən aşağı düşmədi =) çoooooooooooooooooooooooox sevindim....

Amma 2-yə düşməsinidə bildim.2 dənə paduşkada o gidriklər yerində qalmırdı.Boş idi ... elədə qoydum.Yəgin oradan yağ saxlamır.ölüxandan onu alıb komplekt dəyişəcəm.Sizcə bunların əhəmmiyəti təzyiqə xidmət etməkdir vəya nədir?

Aşağöıda bir neçə şəkil bərkiddim mövzuya.w124/m103/3.0/ AKKP/ 4matic

Mənbə: http://www.w201club.com/forum/index.php?showtopic=15157&st=20

taqlar: rockers , гидрокомпенсаторы

Link to comment
Share on other sites

Usta zad deyilem. Internetdən oxudum.və elədim.neçə varsa elədə elədim.Gəşəngcənə təmizlədim.O rokerləridə çıxartdım.açdım özlərinidə parçaladım.Tər-təmiz dəmir şotka ilə qaşıdım.Yığdım.2 dənəsi boş qaldıda....Ona görədə 2-yə düşür...ölüxanadan 2 dənə alıb onuda dəyişəcəm.

Axırda təzyiqi özüm düzltdimdə)))

Link to comment
Share on other sites

маньяксан валлах!eslinde nezere alsag Azerbaycanda ustalarin cox hissesi texniki cehetden savadsizdirlar ve ancag tecrubeye esaslanirlar,teeccublu hec ne yoxdu.

Hidrokompensatorlarin vezifesi klapanlari duzgun tenzimlenme halinda saxlamagdir.Bele bawa duwurem ki sistemde cirkli kompensatora gore yag sistemde ducgun tezyig yarada bilmirmiw.O iki kompensatoru da deyiwenden sonra netice barede melumat yazarsan

Link to comment
Share on other sites

deyishdim bu gun,oluxanadan getdim aldim, yeniden hamisini sokdum, yeniden temziledim.getdim aptekden bir dene 20 qramliq spritz aldim.sonra 5 litr benzin , A93. Tokdum tualetde yeke leyene. orada shotk aile temizledim, rengleri acildi. o gidrokopesatorlarida yende cixartdim ,a raklarini temizledim cox geseng ozde.sonra o padushkalarin ustuden olan uzun yag paylayanida cixartdim, benzini sprizte doldurub vururdum ora, onuda temizledim lap ter temiz, axirad esebleshdim ,getdim raspridvali cixartdim, netden oxumsudum ki,onun zaziqanisayini evrmek ucun onu ""T"" veziyetidne saxlayib cixartmaq lazimdir, ondaub ilmedim karoce =) goturdum metrka atdim raspridvalnan qalovkaya ))), nes eondau temziledim, eledim icini, sonra onu baglayanda sepe, arasini yaglayib bagladim ki,quru-quru olar,surtunme oalr cizilar zad) sonra 2 dene xarabida deyisdim, baglayanda 5 dene shurubu sarvat olundu, getdim 1 azn-den jigulinski spilka aldim, uzun idi, goturdum picagla ova ova kesdim) nes eora sixdim 13 idi, berk zode, ,sonra mashini xoddadim, evvecle 3-de qaldi, biraz kecdi yened e3-de , mashin qizdi dushdu 2.9 -e , ondua deyim ki,bu ayx 10w-40 shell, 5500 surmusem, demeli P-de 2,9 olur texmini, d-de ise 2,5 dusur, Abarot Sefer usta dyuzeltdiyi injectordan sonra, xolostoy xodda 6, skorostda 5-dir, ve ehc bir priboy yoxdur. Uzun sozun qisasi ustalarin duzelde bilmediyi seyi men duzeldim :D yaxin davleniyasini verdim )))bu aralra mashinda faraya geden vakum shlangi tapdim, goturdum ondau zagluska eledim, mashidna ekonomayzer p-de veya d-de oladna lap dibdedir, ancag qaz verende hereket edir :D

gerek vidoya kecerdim bunlarin hamisini, cox heyslendim....

Link to comment
Share on other sites

Salam.Deməli mənə maraqlı olan budur.Matroda kolenvall kornnoy vəya şatunnoy kladişi ilə boş olanda nə kimi hal-olur?

Mator güçünü itirir? Yağ təzyiqi düşür? Səs verir? O vaxt motor yıxdlrlnda valı yondular -0,25. istəyirəm bir dənə vurulmuş maşından zavadskoy olan val alım ,cızıxsız zadsız qoyum.Bir fərq edəcəkmi?

Link to comment
Share on other sites

бош оланда дияндя, там очень маленький "бошдуг" доли миллиметров, сначала сяс верир, если так ездить по может прихватить шатун, в итоге ломается последний , поршень, палец может поцарапать гильзу, но поломанный шатун полюбому разобьёт блок цилиндров так что будете покупать новый БЦ и коленвал... но бывает что выработка не большая .. под вкладыш кладут копирку ... и так ещё можно наехать несколько тысяч...короче лучше не запускать с этим делом и ехать к мастеру... а от того что вы сами поменяете вкладыши ... это как мёртвому припарка )) З.Ы. коренной вкладышдары дяишмяк учун матор чыхмалыды.а шатунные можно и так поменять ..опять же зависит от выработки коленвала.

Link to comment
Share on other sites

demeli ne eledim. mehelde qaraj avr idi, yamasi olan, ora getirdim saldim mashini, sonrda demir soxdum aldan, karobkaya uzatdim, aldanda dangrittla karobkani galdirdim, bu vaxt bapudshkalari acmisdim, belelikle karteri acdim, shatunlari deysidim, ehr kladishin arasina west sigaretinin kaxizindan qoydum. Internetden oxumusdum, ayxlayib yerine yixdim. mator daha sessiz isleyir...Kladishelrin omru ne qederdiki? ve karonnoya geldikde men gormusem ki,mator cixmadanda onu deyisirler....

Link to comment
Share on other sites

demeli ne eledim. mehelde qaraj avr idi, yamasi olan, ora getirdim saldim mashini, sonrda demir soxdum aldan, karobkaya uzatdim, aldanda dangrittla karobkani galdirdim, bu vaxt bapudshkalari acmisdim, belelikle karteri acdim, shatunlari deysidim, ehr kladishin arasina west sigaretinin kaxizindan qoydum. Internetden oxumusdum, ayxlayib yerine yixdim. mator daha sessiz isleyir...Kladishelrin omru ne qederdiki? ve karonnoya geldikde men gormusem ki,mator cixmadanda onu deyisirler....

Siz burada yazırsınızsa, deməli yagin ki istiyirsiniz ki sizi oxusunlar. Amma niyə yazilariniz forması belə bərbad formadadır? Bura texniki forum deyil, şatun, vkladış, karon - sizi başa düşən azdı.

Link to comment
Share on other sites

Siz burada yazırsınızsa, deməli yagin ki istiyirsiniz ki sizi oxusunlar. Amma niyə yazilariniz forması belə bərbad formadadır? Bura texniki forum deyil, şatun, vkladış, karon - sizi başa düşən azdı.

Xeyr...Sadəcə mən öz etdiyimi paylaşıram.Bu isə təçrübə yığmaqla paylaşıram.Açığı deyim auto barədə elədə anlayuışım yox idi....Lakin son zamanlar marağım olduğundan dolayı çox irələyuiş olub.öz təçrübəmi paylaşıram sadəcə.Bu qəbaət deyil...

Link to comment
Share on other sites

demeli ne eledim. mehelde qaraj avr idi, yamasi olan, ora getirdim saldim mashini, sonrda demir soxdum aldan, karobkaya uzatdim, aldanda dangrittla karobkani galdirdim, bu vaxt bapudshkalari acmisdim, belelikle karteri acdim, shatunlari deysidim, ehr kladishin arasina west sigaretinin kaxizindan qoydum. Internetden oxumusdum, ayxlayib yerine yixdim. mator daha sessiz isleyir...Kladishelrin omru ne qederdiki? ve karonnoya geldikde men gormusem ki,mator cixmadanda onu deyisirler....

ай брат чох зюлюмнян охудум сян яздыгву )) няися ) сян о вест сигаретин кагызны чох нахах йеря ора гойдун )) копирка (незнаю как это на азерб) чёрная такая бумажка тоооненькая-тоненькая..габаглары печатны машинкаларда иштянирди ааа ..бах оннан ) онун галынлыгы бир микрон ду )) бах ону гоймаг олар... амма вест сигаретин кагызы.. валлах билмирям нечя олачах...онун галынныгы ня гядярди температуры нязяря алсан вя с.... короче о кагыз ордан бир азча тярпянся йериннян .. маторву тёкячяйсян ... чюнки вкладышдарын омрю износдан аслыдыр... износ чох оланда (то есть если рабочая поверхность износилась) мотор может прихватить ...тогда коленвал придется точно менять и это в лучшем случае. как грицца скупой дважды платит. ягын давлениясы нечяди ? нормальныды ?

з.ы. хеч олмаса вкладышдара бахдын чыхарданда ?

foto-2a-57.jpg

Link to comment
Share on other sites

Siz burada yazırsınızsa, deməli yagin ki istiyirsiniz ki sizi oxusunlar. Amma niyə yazilariniz forması belə bərbad formadadır? Bura texniki forum deyil, şatun, vkladış, karon - sizi başa düşən azdı.

я с трудом пытаюсь прочитать )) карон = коренные вкладыши

Link to comment
Share on other sites

я с трудом пытаюсь прочитать )) карон = коренные вкладыши

Кроме всего, поди пойми с первого раза что тут написано - "mehelde qaraj avr". Люди не ценят время остальных, но хотят чтоб им их тратили.

Link to comment
Share on other sites

schads, на клавиатуре современных компьютеров в отличии от печатных машин есть клавиша "<-- Backspase" - она удаляет ошибочно напечатанные символы.

приведу в пример маленький ваш пост:

demeli ne eledim. mehelde qaraj avr idi, yamasi olan, ora getirdim saldim mashini, sonrda demir soxdum aldan, karobkaya uzatdim, aldanda dangrittla karobkani galdirdim, bu vaxt bapudshkalari acmisdim, belelikle karteri acdim, shatunlari deysidim, ehr kladishin arasina west sigaretinin kaxizindan qoydum. Internetden oxumusdum, ayxlayib yerine yixdim. mator daha sessiz isleyir...Kladishelrin omru ne qederdiki? ve karonnoya geldikde men gormusem ki,mator cixmadanda onu deyisirler....

facepalm.gif

Link to comment
Share on other sites

Məndə Alman klaviaturasıdır.Ona görə hərflərdə biraz cətinlik cəkirəm.Nəzərə alsanız ki, 14 il Almaniyada yaşamışam bu halı hələki normal qəbul edəsiniz.Mən almanlardın "http://www.w124-freunde.com/ " və "http://www.w124-board.de/" saytlarında otururam.Ora ilədə məsləhətləşirəm.

Keçək cavablara...

@Совесть Matordan səs gəlirdi az-maz...Soyuq matora.vest kağızı deyəndə.Karobka kağızı yox eeee...O tutar vapşe kolenvalı.Ora o boz rəngə olan hağızı var eee...Siqaretlər onun icində olur...Bax o kazıdan.Metka ilə kəsib qoydum.Əlbətdə təzə vkladişlər alıb qoydum.Şatunnoyların hamısı dəyişdim.Karteri açdım.Porşenləri açdım.çəkiçlə vurdum qalxdı yuxarı porçen sona vkladişləri dəyişdim.Hamısına kaxız elədim o boz rəngdə olanlardan.Nemeslər məsləhət etmişdi.

Təzyiqə gəldikdə təzyiq düzəlmişdim özüm(əvvəlki postlarında yazmışam).İsti matorda 2,5 düşürdü.Bunlarıda bərkiddim və gün -də getdim oreiginal Bosch filteri aldım.İndi soyuq mator isti mator fərq eləmir 3-durur. Manometrlə ölçdüm.O datçiki çıxardım.Soyuq matorda 3 vurur.Bundan əlavə o vkladiş şəkilləri məndədə var.124 kuzanın almança texniki kitabı var.Orada çooox yazılıb.o vaxt mən kollenvalı -0.25 yondurmuşdum.özüm şüphələnirdim valın boşluğundan.Ona görə mən karteri açanda valı porçen baxlanan yeri,santimetrovkaynan (schtanger) ölçdüm.hardasa milli metr qədər fərq var idi ona görə kağızı qoydum ki, 1 sot olsun fərq kipləşdirsin.İndi səs gəlmir.Ona uyöunda o vaxt vkladişləri +0.25 dəyişdirmişdim.

-----------------------------------

80C -3 bar. (P . 700 abarot)

90C - 3bar (P . 700 abarot)

100C -2,9 (P . 700 abarot)

-----------------------------------

80C -3 bar. (D . 550 abarot)

90C - 2,9 bar (D . 550 abarot)

100C -2,7 bar(D . 550 abarot)

-----------------------------------

80C -3 bar. (R . 500 abarot)

90C - 2,8 bar (R . 500 abarot)

100C -2,6 bar(R . 500 abarot)

------------------------------------------

@Sterling - No Panic.This is not Unix/GNU kernel panic....

@Жан - Səbəb yuxarıda qeyd etdim,niyə elə yazılıb...

Link to comment
Share on other sites

Не слишком ли проблемный 124 у вас? У меня нет поводов для паники.

Ustalara "milyonlar" xərcləməkdənsə özüm bacardığımı edim.Və hətda deyirəm ki,ustaların edə bilmədiyini mən elədim.O təzyiq söhbətindəı.Mənəm-mənəm deyən ustalar idilərdə.Tanınmış guya Bakıda....

Problem yoxdur.sadəcə bu səs və təzyiq idi...Yazıram ki,bu təzyiq problemi çox adamda olur...Həllini bilsinlər və gedib ustaların sözlərinə uymasınlarki gəl kolzo dəyişim vəya kollenvalı yondurum...

Link to comment
Share on other sites

schads appl.gif

амма вкладышда вя коленвалда (союг халда) бир балача бошлуг олмалыдыр чунки матор гызанда о бошлуг йох олур. о бошлуг олмаса вкладыш хям тез йийилячяк хям дя коленвал... буннан елавя мотор да бир балача дыздырачаг.

угурлар !

Link to comment
Share on other sites

schads appl.gif

амма вкладышда вя коленвалда (союг халда) бир балача бошлуг олмалыдыр чунки матор гызанда о бошлуг йох олур. о бошлуг олмаса вкладыш хям тез йийилячяк хям дя коленвал... буннан елавя мотор да бир балача дыздырачаг.

угурлар !

Mator qızdıracaq? Başa düşmədim...yəniki qaynadacaq demək istəyirsiniz?

Link to comment
Share on other sites

Salam.

Təzyiqin həllinə bir yolda tapdım.Ebay-dan filter bağlanan yerə yağ radiatorunu qoşmaq olur sən demə.

Amerikanka w124 olanlarda hamısında sən demə yağ filteri bağlanan yerə radiator qoşulur.Alman forumlarında danışanda belə məsləhət verdilər.dedilərki mator qızdıqca yağ durulaşır və təzyiq aşağı düşür.Amerikankalarda yağ filteri bağlanan yerdə radiator quşulurki buda yağı daimi soyuq saxlamağa ximət edir.Bu isə təzyiqi daimi yüksək sağlayır.Soruşdum ki,niyə bəs Amerikanka variantlarda olur.Mənə cavabları almanca yazıram:

"Weil, die Amerikaner wollen die beste kompllektation haben, wegen dass sagen die Amerikaner dass wir die beste möchten."

Tərcüməsi: "Çünki Amerikalılar ən yaxÇı komplektasiyanı istəyirlər,yəniki Amerikanlılar həmişə daha yaxşısını istəyirlər."

daha sonra orada bir yaşlı alman dediki,əvvələr 80x-95 kimi bu təzyiq olan maşınlarda ,Çox adam servisə zəng edirdi.Servis deyirdiki XX olan xodda 0,3 bara kimi düşə bilər,amma qazla dərhal 3 vurmalıdır.Ona görədə o biri modellərində MB o yağ təzyiqini göstərən hissəni Çıxardı və avəzində ora təzyiq 0 olanda qırmızı yağ işiği yanmağı qoyduki millət servisə dəyqə başı zəng eləməsin.

İndi mən o kladişlərə qoyduğum kağızları zadı Çıxarda bilərəm. Bir alman dostum mənə o komplekti filter yerini radiatorunu 50 EU satdı +35 eu DHL (Deutsche Post) ilə göndərməyə razılaşdı.Nəisə aldım.İndi gəlsin o filter yerini EPC-dən baxdığıdan dolayı 4 dənə boltnan bağlıdır.Onu Çıxardıb bunu roa install edəcəm.yağ gəlib radiatordan kecsin.Bundan əlavə su pompasıda alacam ki təzəsini, o radiatora su pompasından su girsin ki,yağı soyutsun.NET-dən axtardım və nəticələrədə Çıxdım.Deməli strukturu belədirki,yağ filteri bağlanan yerdən Çıxır.Deməli iş mahiyətini deyim qısaca.

Yağ karterdən nasos vasitəsilə vurulur bloka.Blokdan yağ filteri olan hissəyə gəlir yaö.və gələn zaman girir o yağ filteri bağlanan yerdən o turbaya hansiki o turba radiatora gedir.Və bu zaman su pompasından su həmin radiatroada daxil olur.yağ soyularaq yenidən radiatordan Çıxış edir və həmin yağ filteri olan hissəyə gələrək fitlerin iÇinə girir .Filterden keÇdikdən sorna sistemə paylanılır.Bu isə yağın soyuq saxlanmasına xidməıt edir və sistemdə yağ temperaturu aşağı olur bu isə o anlama gəlir ki,yağ durulaşmır və qatılığını istər istəməz sağlayır.Buda təzyiqin Çox olmasına səbəb olur.Gəlsin sifariş verdiyim şeylər şəkillərlər neÇə söküb yığdımı göstərəm.

Təşşəkürlər hamınıza...

Link to comment
Share on other sites

Salam)))

Deməli avtomobilimdə Tempomatın beyni yanmışdı.İşləmirdi.Ölüxanadan bir dənə aldım.Gətirdim ki,quraşdırım məftilləri shvən çxıardım.Kimdə rəng ardıçılıqı var?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • TikTok запускает «Ночь музеев» с ведущими музеями Азербайджана
      Накануне Международного дня музеев, который отмечается 18 мая, ведущая платформа для просмотра и создания коротких видеороликов TikTok совместно с Министерством культуры АР и главными музеями страны запускает проект «Ночь музеев».
      Azerbaidzhana-PODROBNOSTI
      • 7 replies
    • Эмоциональный Интеллект
      Умственный интеллект (IQ) отвечает за то, как мы воспринимаем информацию через анализ происходящего, решаем задачи и принимаем решения. Но этого недостаточно, чтобы достичь успеха в карьерном росте. В 1990 году американские психологи Джон Д. Майер и Питер Саловей рассказали о новом виде интеллекта, который отвечает за эмоциональное восприятие информации. Это открытие произвело фурор: поняв, что с помощью эмоционального интеллекта (EQ) можно прийти к успеху, учёные и психологи стали активно исследовать эту тему и описывать свойства EQ. А работодатели при приёме на работу начали обращать большее внимание на социальные навыки кандидатов. Эмоциональный интеллект относится к soft skills, которые можно и нужно прокачивать для эффективного взаимодействия с людьми. Этот навык позволяет быстро осознать суть проблемы, использовать подходящий управленческий приём и получить максимальный результат.
       
      Тест на определение насколько вы управляете собственными эмоциями можно пройти здесь.
       
      А как ведёте себя ВЫ перед лицом проблемы?
      • 10 replies
    • Сильный пожар в цветочном магазине Ağ çiçəyim
      Предполагается, что пожар в цветочном магазине, расположенном на проспекте Азадлыг в Насиминском районе Баку,
        • Milli
        • Like
      • 28 replies
    • Свалки, спрятанные среди гор: почему в Азербайджане образуются "мусорные сели"
      Сели смыли мусорный полигон в Гёйчайском районе, актуализировав проблему в сфере утилизации бытовых отходов в Азербайджане.
       
      • 1 reply
    • Азербайджан остается в числе стран с самыми низкими ценами на бензин в мире
      Средняя цена бензина в мире составляет 1,35 доллара США за литр.
      Такие данные приводятся в еженедельном отчете Global Petrol Prices.
      Согласно отчету, в рейтинге низких цен на бензин Иран занял первое место - 0.029 долларов США за литр. Самым дорогим по стоимости бензина стал Гонконг (3,212 долларов США за литр).
      В ТОП-3 входят Ливия (0,031 долларов США за литр) и Венесуэла (0,035 долларов США).
      В первую десятку стран также входит Туркменистан, расположившийся на 8-ом месте (0,428 долларов США).
      В ТОП-15 входят Казахстан - 13-ое место (0,554 долларов США за литр) и Азербайджан - 15-ое место (0,588 долларов США за литр).
      Россия заняла 16-ое место - 0.609 долларов США за литр.
      В Азербайджане в настоящее время автомобильный бензин марки АI-92 производится только на Бакинском НПЗ. Его розничная цена составляет 1 манат за литр.
      https://media.az/society/azerbajdzhan-ostaetsya-v-chisle-stran-s-samymi-nizkimi-cenami-na-benzin-v-mire
        • Like
      • 35 replies
    • В Баку директор турфирмы обманула более 200 человек на сумму порядка полмиллиона манатов
      В Баку женщина нанесла ущерб 202 людям на сумму 498 175 манатов.
      Об этом на своей странице в Фейсбук написал начальник Управления пресс-службы МВД, полковник-лейтенант полиции Эльшад Гаджиев.
        Отмечается, что директор ООО Avion Travel Лала Раджабова через социальную сеть давала пострадавшим ложные обещания решить визовые вопросы.
      Л.Раджабова арестована, расследование продолжается.
      https://1news.az/news/20240515043429897-V-Baku-direktor-turfirmy-obmanula-bolee-200-chelovek-na-summu-poryadka-polmilliona-manatov-FOTO
      • 17 replies
    • В Баку водитель автобуса отказался открыть пандус человеку в инвалидной коляске – ВИДЕО
      В Баку уволен водитель, отказавшийся открыть пандус человеку в инвалидной коляске.
      Об этом сообщили baku.ws в Агентстве наземного транспорта Азербайджана (АЙНА).
      ««АЙНА» предупредила перевозчика об обеспечении условий для посадки на регулярный автобусный маршрут лиц с ограниченными физическими возможностями. Перевозчику еще раз поручено следить за соблюдением водителями правил пассажирских перевозок и исправностью пандусов в автобусах. Водитель, допустивший ошибки, уволен», - говорится в сообщении.
      Ранее сообщалось, что в Баку между водителем автобуса и пассажиркой произошел конфликт.
        Причиной конфликта стало то, что автобусом хотел воспользоваться человек в инвалидной коляске, однако водитель не открыл для него пандус.
      Одна из пассажирок, снимавшая происходящее на камеру, потребовала от водителя открыть пандус человеку с ограниченными возможностями и после его отказа конфликт еще больше разросся. Женщина вышла из автобуса, позвонила в полицию и добилась того, чтобы мужчина в инвалидной коляске смог воспользоваться автобусом.
       
        • Like
      • 40 replies
    • Построенный за три года отель в центре Баку снесли за три дня. Ночные работы по демонтажу вызвали недовольство граждан
      В Сабаильском районе Баку сносится здание, которое строилось три года.
      Как сообщает хezerxeber.az, строительство объекта вблизи мечети Бибиэйбат было начато три года назад. Однако позже были выявлены проблемы с документацией, поэтому вот уже несколько дней ведутся работы по демонтажу.
      По словам проживающих на данной территории граждан, раньше там стоял трехэтажный жилой дом. Затем жильцов переселили, и на месте старого здания начали возводить современный отел. Утверждается, что в ходе работ были нарушены строительные нормы.
      Как заявили по данному вопросу в Исполнительной власти Баку, снос указанного здания осуществляется на основе обращения Госкомитета по градостроительству и архитектуре, а также других соответствующих структур. Было отмечено, что объект был незаконно построен некоторое время назад в оползневой зоне, поэтому его необходимо снести как можно скорее, так как есть риск возникновения оползней в этом районе.
      Подробнее - в сюжете:
      https://ru.oxu.az/society/871188
      Снос трехэтажного здания в Сабаильском районе Баку в ночное время вызвал недовольство местных жителей.
      По их словам, из-за шума невозможно спать.
      "Они не достроили здание, которое возводили на протяжении двух лет. А теперь начали его сносить. Никто из нас не может нормально выспаться, а утром ведь нужно идти на работу. Разве можно проводить такие работы в три часа ночи? А как объяснить это маленьким детям?" - сказал один из граждан.
      Как заявили по данному вопросу в Исполнительной власти Баку, снос указанного здания осуществляется на основе обращения Госкомитета по градостроительству и архитектуре, а также других соответствующих структур.
      Касательно времени проведения работ в ИВ отметили, что объект, незаконно построенный некоторое время назад в оползневой зоне, необходимо снести как можно скорее, так как есть риск возникновения оползней в этом районе.
      Подробнее - в сюжете Baku TV:
      https://ru.oxu.az/society/870331
       
       
        • Upvote
        • Like
      • 12 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...