Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

112 Surəli Quran.


Recommended Posts

Quran haqqında bəzi alimlərin və səhabələrin həyatını oxuduqda çox maraqlı bir fakta rast gəldim.Beləki səhabələrdən sayılan Abdullah İbni Məsud Qurani Kərimi 114 surə deyil 112 surə bilmişdir.
.............Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.
Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

 

Birdən kimsə fikirləşər ki, ola bilsin İbn Məsud elmi olmayan səhabələrdən olub və bu haqda xəta edib. Onun şəxsiyyəti barədə sadəcə olaraq Buxarinin "Səhih"inə baxmaq kifayətdir. İxtisar üçün ən qısasına nəzər salaq:

 

(Peyğəmbər s.a.s. buyurur:) Quranı 4 nəfərdən öyrənin: Abdullah bin Məsud, Əbu Huzeyfənin azad etdiyi qul Salimdən, Ubeyy bin Ka`b və Muaz b. Cəbəldən.
Səhih Buxari "Abdullah bin Məsudun mənaqibləri" fəsli 3806-cı hədis.

Və ən maraqlısı budur  ....İbn Abbas dedi: Qiraətlərdən hansı sonuncudur? Dedilər: Zeydin qiraəti. İbn Abbas dedi: Xeyr! Peyğəmbər s.a.s. hər il Quranı Cəbrailə göstərərdi. Vəfat etdiyi il 2 dəfə göstərdi. İbn Məsudun qiraəti sonuncusu idi.

"əl-Mustədrək alas-Sahiheyn" 2/230

Sual:Quran 114 surədir ya 112? Quranda olan surələri Quranda hesab etməmək insanı kafir edir ya yox?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Quran haqqında bəzi alimlərin və səhabələrin həyatını oxuduqda çox maraqlı bir fakta rast gəldim.Beləki səhabələrdən sayılan Abdullah İbni Məsud Qurani Kərimi 114 surə deyil 112 surə bilmişdir.

.............Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

 

Birdən kimsə fikirləşər ki, ola bilsin İbn Məsud elmi olmayan səhabələrdən olub və bu haqda xəta edib. Onun şəxsiyyəti barədə sadəcə olaraq Buxarinin "Səhih"inə baxmaq kifayətdir. İxtisar üçün ən qısasına nəzər salaq:

 

(Peyğəmbər s.a.s. buyurur:) Quranı 4 nəfərdən öyrənin: Abdullah bin Məsud, Əbu Huzeyfənin azad etdiyi qul Salimdən, Ubeyy bin Ka`b və Muaz b. Cəbəldən.

Səhih Buxari "Abdullah bin Məsudun mənaqibləri" fəsli 3806-cı hədis.

Və ən maraqlısı budur  ....İbn Abbas dedi: Qiraətlərdən hansı sonuncudur? Dedilər: Zeydin qiraəti. İbn Abbas dedi: Xeyr! Peyğəmbər s.a.s. hər il Quranı Cəbrailə göstərərdi. Vəfat etdiyi il 2 dəfə göstərdi. İbn Məsudun qiraəti sonuncusu idi.

"əl-Mustədrək alas-Sahiheyn" 2/230

Sual:Quran 114 surədir ya 112? Quranda olan surələri Quranda hesab etməmək insanı kafir edir ya yox?

senin bura yerlesdirdiyin linklerin hec birinde Quran 112 suredir hedisi yazilmayib.

Link to comment
Share on other sites

senin bura yerlesdirdiyin linklerin hec birinde Quran 112 suredir hedisi yazilmayib.

.Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Diqqet elesen goresen ki Abdullah ibni Mesud Nas ile Feleq suresini oz Quranindan silib ve o iki ayeni Qurandan hesab elemirdi.

Link to comment
Share on other sites

Diqqet elesen goresen ki Abdullah ibni Mesud Nas ile Feleq suresini oz Quranindan silib ve o iki ayeni Qurandan hesab elemirdi.

Abdullah ibni Mesudun bu iki sureni Qurandan silmesi barede olan revayet harda gelib? Hardan oxumusan? Kim yazib?
Link to comment
Share on other sites

Abdullah ibni Mesudun bu iki sureni Qurandan silmesi barede olan revayet harda gelib? Hardan oxumusan? Kim yazib?

qardaşım mövzunun əvvəlində Abdullah ibn Məsud haqqında olan rəvayətin mənbəsinə qədər qeyd eləmişəm yəni oxumaqda,hərifləri seçməkdə problemin var?Bir daha yazıram diqqətlə bax )

 

 

...........Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

 

 

Link to comment
Share on other sites

ele bir ne menbe nede sehih hedis yoxdur

Bəs bu nədir sizə görə ?

...........Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

Link to comment
Share on other sites


Sufyan b. Uyeynənin "Təfsiri" kitabıdır. Səhifə 349-da yazılıb:
 

əl-Muavvizətən(Fələq və Nas surələri)

Sufyan b. Uyeynə Fələq və Nas surələri haqqında dedi: Bu iki surə İbn Məs`udun "Mushəf"ində yox idi. Onun rəyinə görə Peyğəmbər (s) bu surələr ilə Həsən və Hüseyni qoruyardı. Peyğəmbərin (s) namaz zamanı bu surələri oxuduğunu eşitmədiyi üçün o, zənn etmişdir ki, bu iki surə qorunmaq üçündür və öz zənnində israr etmişdir. Lakin digərləri isə bu iki surənin Qurandan olduğuna inandıqları üçün onları yazmışdılar.

 

Link to comment
Share on other sites

Bismi teala ! 

 

Kapitan , inşaAllah nəzərinizə bu informasiyani catdirmaq  niyyətimiz var  və bildirim ki, ibni Məsuda şər atirdilar ...Onun əlindəki mushəfi ozünun topladigi idi . orijinal deyildi. bunu oxuyun.inşaAllah fikir aydin olacaq

 

http://ziyaret.az/content/61

Qardaşım mən şiə əqidəsinə görə İbni Məsudun fikrini qeyd eləmirəm.Əhli sünnə alimlərinin fikrinə görə Abdullah ibni Məsud 2 surəni Fələq və Nas surəsini Qurandan hesab etmirdi.Və hətta bu barədə hədisi Buxari bir qismini gizlədərək nəql edib.

Məni maraqlandıran budur ki əhli sünnə,vəhabilər Quranı təhrif edən şəxsi (öz hədislərinə əsasən) niyə təkfir etmirlər?

Link to comment
Share on other sites

Qardaşım mən şiə əqidəsinə görə İbni Məsudun fikrini qeyd eləmirəm.Əhli sünnə alimlərinin fikrinə görə Abdullah ibni Məsud 2 surəni Fələq və Nas surəsini Qurandan hesab etmirdi.Və hətta bu barədə hədisi Buxari bir qismini gizlədərək nəql edib.

Məni maraqlandıran budur ki əhli sünnə,vəhabilər Quranı təhrif edən şəxsi (öz hədislərinə əsasən) niyə təkfir etmirlər?

necə təkfir etsinlər axi :facepalm.gif onda səhabə toxunulmazligi sinmiş hesab olunacaq və məcbur olacaqlar ki, Muaviyəni  təkfir etsinlər və əqidəni buraxsinlar , bir əqidə ki , butun sunnə əməvilərin vaxtinda yazdirilmis  goplardan ibarətdir . ona gorə nəyin bahasina olursa olsun məcburdular ki butun səhabələri mudafiə etsinlər ki,Muaviyənin zibilləri də ictihad kimi gorsənsin.  bir fakti da nəzərinizə catdiriram

rus forumundandi .

первый халиф (Абу Бакр) собирал традицию посланника Аллаха, чтобы затем сжигать все хадисы пророка, затем Усман будучи халифом собрал все Коранические свитки которые имели помимо собственно Корана (т.е. вахий Курани), и разъясняющее откровение (вахий байяни) и сжегает их. Такие Кораны назывались «Мусхафы» (т.е. имели вахий байяни). Единственный кто отказался отдавать свой мусхаф, был Абдалла ибн Масуд. В период правления Усмана сборка мусхафов приобрела массовый характер, именно тогда и начинаются волнения против Усмана. Именно сподвижники и табеины, поднявшие восстания против Усмана, пользовались Кораном с традицией посланника Аллаха, толкующая аяты. Абдалла ибн Масуд был куфийским «мукри[15]» — مقریء , он враждовал с наместником Куфы Валидом, так в частности аят «И когда придет нечестивец с вестью, то разузнайте» был по мнению Абдаллы ибн Масуда ниспослан об Валиде. (с.м. Тафсир Суюти, тафсир Табари к комментарию аята).
Усман собрав все мусхафы сжег их. Только ибн Масуд не дал свой «мусхаф». После этого у Абдаллы ибн Масуда начались большие проблемы. Чего только не говорили против него, омейяды чтобы представить ибн Масуда в неправедном свете, они стали распространять портив него слухи что у него в мусхафе нет сур «Нас» и «Фалак» и т.д.
Коран, который теперь в наших руках, это тот Коран, который ниспослан посланнику Аллаха, ничто не изменено и не искажено в нем, только единственное что сделали это убрали «вахий байяни».
Edited by Pipo Freelander
Link to comment
Share on other sites

Qardaşım mən şiə əqidəsinə görə İbni Məsudun fikrini qeyd eləmirəm.Əhli sünnə alimlərinin fikrinə görə Abdullah ibni Məsud 2 surəni Fələq və Nas surəsini Qurandan hesab etmirdi.Və hətta bu barədə hədisi Buxari bir qismini gizlədərək nəql edib.

Məni maraqlandıran budur ki əhli sünnə,vəhabilər Quranı təhrif edən şəxsi (öz hədislərinə əsasən) niyə təkfir etmirlər?

Buxari bir qismini gizledib deyirsiz, bes niye hamisini gizletmeyib? Gizleden ele yerli dibli gizleder de. Dushunurem ki bezi meqamlar vardir ki onlar barede elminiz olmadigina gore bu cur shubhelere dushmusunuz.
Link to comment
Share on other sites

Buxari bir qismini gizledib deyirsiz, bes niye hamisini gizletmeyib? Gizleden ele yerli dibli gizleder de. Dushunurem ki bezi meqamlar vardir ki onlar barede elminiz olmadigina gore bu cur shubhelere dushmusunuz.

Men şübhəyə düşüb etməmişəm.Buxari isə hədisi bütöv şəkildə gizlədə bilməzdi.Əks halda onun kitabının mötəbərliyi aradan gedərdi.Ona görə məcbur olurdu bəzi şeyləri gizlətsin.

Link to comment
Share on other sites

Men şübhəyə düşüb etməmişəm.Buxari isə hədisi bütöv şəkildə gizlədə bilməzdi.Əks halda onun kitabının mötəbərliyi aradan gedərdi.Ona görə məcbur olurdu bəzi şeyləri gizlətsin.

Bu hardan agliniza gelib ki eger Buxari hedisi butovlukde gizletse kitabin moteberliyine xelel gele biler? Meger Buxaride olmayib bashqa menbelerde kecen hedisler movcud deyilmi? Bunu da eshitdik...
Link to comment
Share on other sites

Orda yazilanlarin hamisinin cavabi var,sadece menim buna elmim catmadigindan cavab vermeyecem.

Qardaşım Buxaridən bir hədis nəql edirəm özün nəticə çıxart gör bu hədisdə nəsə gizlədilib ya yox və nə anlayırsan bu hədisdən?

 

Zər dedi: Ubeyy b .Kaabdan soruşdum: Ey Əba Munzir, qardaşın ibni Məsud bu cür və bu cürdeyir.Ubeyy dedi: Rasulallah s.a.a.-dən soruşdum ‏cavabında mənə dedi: "Mənə deyildi məndə dedim." Dedi: "Biz Rasulallah s.a.a necə deyibsə o cür deyirik."

Buxari, "əs-Səhih", Təfsir kitabı, hədis 4963

 

hədisdən nə başa düşülür? ibni Məsud r.a nə deyirmiş? Ubey b. Kaab Rəsulullahdan s.a.a nəyi soruşub? Rəsulullah s.a.a nə deyib?

Link to comment
Share on other sites

Duzunu desem axira qeder oxumamishdim,indi oxudum. Ve bele gorurem ki deyesen hec sen ozun de oxumamisan. Cunku eger oxusaydin sorushulan suallara verilen cavabi da gorerdin. Orda verilen suallarin cavabindan bir copy-paste:

Bunu oxumaq insanı təəccübləndirir.

Əlinə harda bir şey keçirsə,

araşdırmadan gətirib burda

yerləşdirməyin nə faydası?

Buxari bu ittihamlardan təmizdir.

Çünki o, bu hədisi əl-Humeydi’dən necə eşidibsə elə də rəvayət etmişdir.

Əgər bu hədisləri yaxşı araşdırsaydın

həqiqəti görərdin. Qısacası bunu belə

izah etmək olar:

Birinci: Əlimizdə olan Hümeydi’nin

müsnədi onun tərəfindən deyil, onun tələbəsi Bişr bin Musa əl-Əsdi

tərəfindən yazılmışdır. əl-Hümeydi’nin

müsnəd əsəri bir çox tələbə tərəfindən

yazılmışdır, lakin bizim hal hazırda

əlimizdəki nüsxə Bişr bin Musa’nın

nüsxəsidir. Əgər gedib əl-Humetdi’nin “Müsnəd”ini açsan görəcəksən ki, hər

bir hədisin sənədində deyilir: “Bizə əl-

Humeydi rəvayət etdi...”

Deməli buradan bir şeyi öyrənmiş

oluruq. əl-Buxari öz şeyxi əl-

Humeydi’dən “Səmura”nın adını çəkmədən rəvayət etmiş, digər tələbə

isə adını çəkərək zikr etmişdir. Bu isə o

deməkdir ki, əl-Humeydi əl-Buxari’yə

bu şəkildə rəvayət etmişdir, digər

tələbəsinə isə səhabənin adını qeyd

edərək rəvayət etmişdir. İkinci: O zaman ortaya sual çıxır! əl-

Humeydi nə üçün fərqli rəvayət

etmişdir? Bunun cavabı belədir. əl-

Humeydi bu hədisləri Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət etmişdir. Sufyan

bin Uyeynə’dən bu hədisi rəvayət edən alimlər bəzən səhabənin adını

zikr edərək, bəzən də zikr etməyərək

rəvayət etmişlər. əl-Buxari’dən də

əvvəl bu hədisi rəvayət edib

səhabənin adını zikr etməyən alimlər

vardır. Bunlara əş-Şafi’ni, Abdurrazzaq’ı və İbn Carud’u misal

vermək olar.

Məsələn əş-Şafi “əl-Müsnəd”də rəvayət

edir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ،

ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ

ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ : ﻝﺎﻗ

ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﻼﺟﺭ ﻥﺃ

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ، ﺮﻤﺨﻟﺍ ﻉﺎﺑ : ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ، ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ »

İbn Carud isə “əl-Muntəqa” əsərində

belə rəvayət edir:

، ﻡﺩﺁ ﻦﺑ ﺩﻮﻤﺤﻣﻭ ، ﺉﺮﻘﻤﻟﺍ ﻦﺑﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺎﻨﺛ : ﻻﺎﻗ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ ،

ﺖﻌﻤﺳ : ﻝﺎﻗ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ

ﻼﺟﺭ ﻥﺃ ﻪﻐﻠﺑﻭ ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺮﻤﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ

ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ : ﻝﺎﻗ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟﺄﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ » əl-Buxari’nin rəvayəti isə belədir.

Birincisini əl-Humeydi’dən, ikincisini isə

Əli bin Abdullahdan rəvayət edir: ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻪﻧﺃ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻎﻠﺑ :ﻝﻮﻘﻳ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻊﻤﺳ

ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺎﻧﻼﻓ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ

ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ

( ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻪﻠﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﻦﺑ ﻲﻠﻋ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﺮﻤﻋ ﺖﻌﻤﺳ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ :ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ

ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻲﺒﻨﻟﺍ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ )

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ) Yuxarıda gəlmiş rəvayətlərin

hamısında “Səmura”nın adı qeyd

olunmur. Bütün bu rəvayətlər Sufyan

bin Uyeynədən gəlmişdir.

Səhabənin adının zikr olunduğu

rəvayətlərə fikir verək: əl-Humeydi’nin rəvayəti isə belədir: ﺎﻨﺛ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑ ﻊﻤﺳ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﻮﻘﻳ

ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ

: ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Abdurrazzaqın “əl-Musannəf”

əsərindəki rəvayət belədir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ ﻕﺍﺯﺮﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻦﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﺑ ﻦﻋ ﺱﻭﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ

ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻭﺮﺷ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟ - ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Muslim isə “əs-Səhih”də belə rəvayət

edir:

ﻦﺑ ﺮﻴﻫﺯﻭ ﺔﺒﻴﺷ ﻲﺑﺃ ﻦﺑ ﺮﻜﺑ ﻮﺑﺃ ﺎﻨﺛﺪﺣ

ﻲﺑﻷ ﻆﻔﻠﻟﺍﻭ ) ﻢﻴﻫﺍﺮﺑﺇ ﻦﺑ ﻕﺎﺤﺳﺇﻭ ﺏﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺍﻮﻟﺎﻗ ( ﺮﻜﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﺑ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ :

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ) Bişr bin Musa “Musnəd əl-Humeydi”də,

Abdurrazzaq “əl-Musannəf”də və

Muslim “əs-Səhih”də bunu səhabənin

adını zikr edərək qeyd edirlər.

Hədislərdə gördüyümüz kimi bu

hədislərin hamısı Sufyan bin Uyeynə’dən gəlir. Eynilə İbn Macə, İbn

Hibban və Əbu Yalə səhabənin adının

zikr olunduğu halda Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət edirlər.

Aydın olur ki, Sufyan bin Uyeynə

bəzən səhabənin adını qeyd edərək, bəzən də adını qeyd etmədən rəvayət

etmişdir. İbn Hibban deyir ki, əl-

Humeydi, Sufyan bin Uyeynə’dən iyirmi

il hədis rəvayət etmişdir. Şeyx əl-

Əazəmi deyir ki, “əl-Humeydi, Sufyan

bin Uyeynə’dən hədis eşitməkdə əş- Şafinin yoldaşı idi...” əş-Şafi və əl-

Humeydi hər ikisi də Sufyan bin

Uyeynənin tələbəsidir, lakin Şafi yolu

ilə səhabənin adı zikr olunmadan gəlir,

əl-Humeydi yolu ilə isə həm zikr

olunaraq, həm də zikr olunmayaraq gəlmişdir.

Ortaya çıxan həqiqət budur ki, əl-

Humeydi hər iki rəvayəti Sufyandan

eşitmişdir və əl-Humeydi

tələbələrindən biri Bişr bin Musa’ya

səhabənin adının zikr olunduğu xəbəri rəvayət etmiş, əl-Buxari’yə isə

qısa variantı rəvayət etmişdir.

Bir də İbn Əbil-Hədid kimdir ki, ondan

nəsə qəbul olunsun?! Dəlil gətirən

normal bir mənbədən dəlil gətirsin, öz

mötəzili şiə aliminizdən sənədsiz bir şey gətirməklə nəyi isbat etməyi

düşünürsüz?!

Üstəlik bunu iddia edən sübut etmək

istəyir ki, əl-Buxari səhabənin içki

içməsini gizlətmişdir, çünki içki içməklə

səhabənin adilliyi aradan qalxmış olur. Bu iddia əsassız bir iddiadır, çünki

peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va

səlləm - zamanında belə içki içib

cəzalandırılmış "Himar" adındakı

səhabənin hekayəsini elə məhz əl-

Buxari özü rəvayət etmişdir.

Link to comment
Share on other sites

Tarig_Ram

Zənnlə söz demə ) mən həmin mövzunu axıra qədər oxumuşam.Hənbəli nikinə orda çox gözəl cavab verilib.

 

Buxarinin (hədisin bu hissəsini) nəql etməməkdə heç bir üzrü yoxdur. Çünki şeyxi Əl-Humeydi bunu öz "Müsnəd"ində tam rəvayət etmişdir.
Şərh edən Əd-Davudi dedi: Nəql etməmək Buxari tərəfindəndir. (Hədisin bu hissəsinin) Şeyxinin (Əl-Humeydinin) və Şeyxinin şeyxinin rəvayətində mövcud olmaqlığı buna dəlalət edir.

Əsqalanı yazır: Mən bilmirəm bu qəflət necə baş verib?

 

Suallar:

1. İbn Əl-Arabinin və Əd-Davudinin sözləri 2 qəpiklikdir?

2. Əsqalanı müxtəlif versiyaları söyləyəndən sonra deyir ki, doğrusunu ALLAH bilir. Sən Əsqalanıdən ağıllısan?

3. İbn Uyeynə məsələsi nə vaxtdan aktualdır? Yəni İbn Həcərin şərhdə bu barədə bir söz deməməsi qəribə deyilmi?

4. İbn Uyeynə özü niyə hər dəfə bir mətnlə rəvayət edib? Gah ad çəkib, gah çəkməyib, gah "Allah öldürsün" deyib gahda ki, "Allah lə`nət etsin" deyib. 

 

Link to comment
Share on other sites

Buxarinin (hədisin bu hissəsini) nəql etməməkdə heç bir üzrü yoxdur. Çünki şeyxi Əl-Humeydi bunu öz "Müsnəd"ində tam rəvayət etmişdir.

Şərh edən Əd-Davudi dedi: Nəql etməmək Buxari tərəfindəndir. (Hədisin bu hissəsinin) Şeyxinin (Əl-Humeydinin) və Şeyxinin şeyxinin rəvayətində mövcud olmaqlığı buna dəlalət edir.

Əsqalanı yazır: Mən bilmirəm bu qəflət necə baş verib?

Suallar:

1. İbn Əl-Arabinin və Əd-Davudinin sözləri 2 qəpiklikdir?

2. Əsqalanı müxtəlif versiyaları söyləyəndən sonra deyir ki, doğrusunu ALLAH bilir. Sən Əsqalanıdən ağıllısan?

3. İbn Uyeynə məsələsi nə vaxtdan aktualdır? Yəni İbn Həcərin şərhdə bu barədə bir söz deməməsi qəribə deyilmi?

4. İbn Uyeynə özü niyə hər dəfə bir mətnlə rəvayət edib? Gah ad çəkib, gah çəkməyib, gah "Allah öldürsün" deyib gahda ki, "Allah lə`nət etsin" deyib.

Bashqa forumlardaki muzakireleri bu forumda acdigin movzuya yoneltmeyin ne meqsed dashiyir bilmirem. Dediyim kimi elmim zeif oldugu sahede olan suallari cavablandira bilmeyecem. Ama baxdim ki cavabini veribler dediyin posta da cavab veribler. Ne ise. Bu sohbetinde lap ateistlerin Allahin qudreti barede muselmanlara dedikleri yadima dushdu. Hansi ki bu suali cavablandirmayan muselmanlar da oz eqidelerinde kenardan haqsiz kimi gorunurler. Senin ve gosterdiyin keciddeki diger forumdakilarin imam Buxari ve Ebu Hureyre haqda dediklerine esaslansaq onda ele cixir ki ateistlerin Allahin qudreti baredeki iddialari da dogrudur. Tesadufen sen de ateist deyilsen ki?
Link to comment
Share on other sites

Bashqa forumlardaki muzakireleri bu forumda acdigin movzuya yoneltmeyin ne meqsed dashiyir bilmirem. Dediyim kimi elmim zeif oldugu sahede olan suallari cavablandira bilmeyecem. Ama baxdim ki cavabini veribler dediyin posta da cavab veribler. Ne ise. Bu sohbetinde lap ateistlerin Allahin qudreti barede muselmanlara dedikleri yadima dushdu. Hansi ki bu suali cavablandirmayan muselmanlar da oz eqidelerinde kenardan haqsiz kimi gorunurler. Senin ve gosterdiyin keciddeki diger forumdakilarin imam Buxari ve Ebu Hureyre haqda dediklerine esaslansaq onda ele cixir ki ateistlerin Allahin qudreti baredeki iddialari da dogrudur. Tesadufen sen de ateist deyilsen ki?

Yox atesit deyilem,qiyasivi ise anlaya bilmedim.Men olan bir sheyi yazmiwam.

Link to comment
Share on other sites

Yox atesit deyilem,qiyasivi ise anlaya bilmedim.Men olan bir sheyi yazmiwam.

Buxarinin hedislerinin yalan olmasi baredeki iddianiz haqda dushunurem ki bu meseleye artiq aydinliq getirilib. Eks halda imam Buxarinin Sahihi en moteber menbe kimi bu gune qeder keyfiyyetini saxlaya bilmezdi.

O ki qaldi ateistlere,meselenin acinacaqli terefi budur ki ele onlar da özlerinin iddia etdiklerini "olan shey" kimi qiymetlendirirler.

Sadece bu haqda danismaq istemirem,chunku bu bashqa bir movzunun sohbetidir,burda yazsam offtop olar.

Arzu etseniz privatda danisha bilerik bu haqda.

Link to comment
Share on other sites

Duzunu desem axira qeder oxumamishdim,indi oxudum. Ve bele gorurem ki deyesen hec sen ozun de oxumamisan. Cunku eger oxusaydin sorushulan suallara verilen cavabi da gorerdin. Orda verilen suallarin cavabindan bir copy-paste:

Bunu oxumaq insanı təəccübləndirir.

Əlinə harda bir şey keçirsə,

araşdırmadan gətirib burda

yerləşdirməyin nə faydası?

Buxari bu ittihamlardan təmizdir.

Çünki o, bu hədisi əl-Humeydi’dən necə eşidibsə elə də rəvayət etmişdir.

Əgər bu hədisləri yaxşı araşdırsaydın

həqiqəti görərdin. Qısacası bunu belə

izah etmək olar:

Birinci: Əlimizdə olan Hümeydi’nin

müsnədi onun tərəfindən deyil, onun tələbəsi Bişr bin Musa əl-Əsdi

tərəfindən yazılmışdır. əl-Hümeydi’nin

müsnəd əsəri bir çox tələbə tərəfindən

yazılmışdır, lakin bizim hal hazırda

əlimizdəki nüsxə Bişr bin Musa’nın

nüsxəsidir. Əgər gedib əl-Humetdi’nin “Müsnəd”ini açsan görəcəksən ki, hər

bir hədisin sənədində deyilir: “Bizə əl-

Humeydi rəvayət etdi...”

Deməli buradan bir şeyi öyrənmiş

oluruq. əl-Buxari öz şeyxi əl-

Humeydi’dən “Səmura”nın adını çəkmədən rəvayət etmiş, digər tələbə

isə adını çəkərək zikr etmişdir. Bu isə o

deməkdir ki, əl-Humeydi əl-Buxari’yə

bu şəkildə rəvayət etmişdir, digər

tələbəsinə isə səhabənin adını qeyd

edərək rəvayət etmişdir. İkinci: O zaman ortaya sual çıxır! əl-

Humeydi nə üçün fərqli rəvayət

etmişdir? Bunun cavabı belədir. əl-

Humeydi bu hədisləri Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət etmişdir. Sufyan

bin Uyeynə’dən bu hədisi rəvayət edən alimlər bəzən səhabənin adını

zikr edərək, bəzən də zikr etməyərək

rəvayət etmişlər. əl-Buxari’dən də

əvvəl bu hədisi rəvayət edib

səhabənin adını zikr etməyən alimlər

vardır. Bunlara əş-Şafi’ni, Abdurrazzaq’ı və İbn Carud’u misal

vermək olar.

Məsələn əş-Şafi “əl-Müsnəd”də rəvayət

edir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ،

ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ

ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ : ﻝﺎﻗ

ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﻼﺟﺭ ﻥﺃ

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ، ﺮﻤﺨﻟﺍ ﻉﺎﺑ : ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ، ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ »

İbn Carud isə “əl-Muntəqa” əsərində

belə rəvayət edir:

، ﻡﺩﺁ ﻦﺑ ﺩﻮﻤﺤﻣﻭ ، ﺉﺮﻘﻤﻟﺍ ﻦﺑﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺎﻨﺛ : ﻻﺎﻗ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ ،

ﺖﻌﻤﺳ : ﻝﺎﻗ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ

ﻼﺟﺭ ﻥﺃ ﻪﻐﻠﺑﻭ ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺮﻤﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ

ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ : ﻝﺎﻗ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟﺄﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ » əl-Buxari’nin rəvayəti isə belədir.

Birincisini əl-Humeydi’dən, ikincisini isə

Əli bin Abdullahdan rəvayət edir: ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻪﻧﺃ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻎﻠﺑ :ﻝﻮﻘﻳ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻊﻤﺳ

ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺎﻧﻼﻓ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ

ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ

( ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻪﻠﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﻦﺑ ﻲﻠﻋ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﺮﻤﻋ ﺖﻌﻤﺳ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ :ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ

ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻲﺒﻨﻟﺍ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ )

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ) Yuxarıda gəlmiş rəvayətlərin

hamısında “Səmura”nın adı qeyd

olunmur. Bütün bu rəvayətlər Sufyan

bin Uyeynədən gəlmişdir.

Səhabənin adının zikr olunduğu

rəvayətlərə fikir verək: əl-Humeydi’nin rəvayəti isə belədir: ﺎﻨﺛ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑ ﻊﻤﺳ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﻮﻘﻳ

ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ

: ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Abdurrazzaqın “əl-Musannəf”

əsərindəki rəvayət belədir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ ﻕﺍﺯﺮﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻦﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﺑ ﻦﻋ ﺱﻭﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ

ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻭﺮﺷ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟ - ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Muslim isə “əs-Səhih”də belə rəvayət

edir:

ﻦﺑ ﺮﻴﻫﺯﻭ ﺔﺒﻴﺷ ﻲﺑﺃ ﻦﺑ ﺮﻜﺑ ﻮﺑﺃ ﺎﻨﺛﺪﺣ

ﻲﺑﻷ ﻆﻔﻠﻟﺍﻭ ) ﻢﻴﻫﺍﺮﺑﺇ ﻦﺑ ﻕﺎﺤﺳﺇﻭ ﺏﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺍﻮﻟﺎﻗ ( ﺮﻜﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﺑ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ :

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ) Bişr bin Musa “Musnəd əl-Humeydi”də,

Abdurrazzaq “əl-Musannəf”də və

Muslim “əs-Səhih”də bunu səhabənin

adını zikr edərək qeyd edirlər.

Hədislərdə gördüyümüz kimi bu

hədislərin hamısı Sufyan bin Uyeynə’dən gəlir. Eynilə İbn Macə, İbn

Hibban və Əbu Yalə səhabənin adının

zikr olunduğu halda Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət edirlər.

Aydın olur ki, Sufyan bin Uyeynə

bəzən səhabənin adını qeyd edərək, bəzən də adını qeyd etmədən rəvayət

etmişdir. İbn Hibban deyir ki, əl-

Humeydi, Sufyan bin Uyeynə’dən iyirmi

il hədis rəvayət etmişdir. Şeyx əl-

Əazəmi deyir ki, “əl-Humeydi, Sufyan

bin Uyeynə’dən hədis eşitməkdə əş- Şafinin yoldaşı idi...” əş-Şafi və əl-

Humeydi hər ikisi də Sufyan bin

Uyeynənin tələbəsidir, lakin Şafi yolu

ilə səhabənin adı zikr olunmadan gəlir,

əl-Humeydi yolu ilə isə həm zikr

olunaraq, həm də zikr olunmayaraq gəlmişdir.

Ortaya çıxan həqiqət budur ki, əl-

Humeydi hər iki rəvayəti Sufyandan

eşitmişdir və əl-Humeydi

tələbələrindən biri Bişr bin Musa’ya

səhabənin adının zikr olunduğu xəbəri rəvayət etmiş, əl-Buxari’yə isə

qısa variantı rəvayət etmişdir.

Bir də İbn Əbil-Hədid kimdir ki, ondan

nəsə qəbul olunsun?! Dəlil gətirən

normal bir mənbədən dəlil gətirsin, öz

mötəzili şiə aliminizdən sənədsiz bir şey gətirməklə nəyi isbat etməyi

düşünürsüz?!

Üstəlik bunu iddia edən sübut etmək

istəyir ki, əl-Buxari səhabənin içki

içməsini gizlətmişdir, çünki içki içməklə

səhabənin adilliyi aradan qalxmış olur. Bu iddia əsassız bir iddiadır, çünki

peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va

səlləm - zamanında belə içki içib

cəzalandırılmış "Himar" adındakı

səhabənin hekayəsini elə məhz əl-

Buxari özü rəvayət etmişdir.

qardas mende buxarini butun hedislerini elektron versiyasi var.indi ona baxaram gorum hemin hedis var yoxsa yoxdur

Link to comment
Share on other sites

Bashqa forumlardaki muzakireleri bu forumda acdigin movzuya yoneltmeyin ne meqsed dashiyir bilmirem. Dediyim kimi elmim zeif oldugu sahede olan suallari cavablandira bilmeyecem. Ama baxdim ki cavabini veribler dediyin posta da cavab veribler. Ne ise. Bu sohbetinde lap ateistlerin Allahin qudreti barede muselmanlara dedikleri yadima dushdu. Hansi ki bu suali cavablandirmayan muselmanlar da oz eqidelerinde kenardan haqsiz kimi gorunurler. Senin ve gosterdiyin keciddeki diger forumdakilarin imam Buxari ve Ebu Hureyre haqda dediklerine esaslansaq onda ele cixir ki ateistlerin Allahin qudreti baredeki iddialari da dogrudur. Tesadufen sen de ateist deyilsen ki?

ay qardas men buxarinin kiatbi tefsir kitabi baxdim orada bele bir hedis yoxdur.bu shiyelerin ozlerinden uydurdugu hedisdir.

Link to comment
Share on other sites

Cəfər əs-Sadiq deyir: “Həqiqətən, Cəbrayılın Muhəmmədə gətirdiyi Quran on yeddi min ayə idi.” ( “Usulu-Kəfi”-də “Fədlul-Quran” kitabı 28-ci hədis. C.2 səh.634. Məclisi “Miratul-Uqul”12/536-cı səhifədə bu hədisə “səhihdir” deyir.)

Cəfər  (rahiməhullah) dedi: “Həqiqətən bizdə Fatimənin müshəfi var. Amma sən bilmirsən ki, Fatimənin  müshəfi nədir?” (Ravi deyir ki,) mən dedim: “Fatimənin müshəfi nə olan şeydir?” O (imam) isə dedi: “Bu elə bir müshəfdir ki, sizin bu Quranınızın üç mislinə bərabərdir. Allaha and olsun ki, onda Qurandan bir hərf belə yoxdur.” (“Usulu-Kəfi”də “əl-Hüccə” kitabı 1/239-240. Məclisi “Miratul-Uqul”3/54-də bu hədisi səhihləşdirir.)

 

o biri ayeler hardadir goresen?thinking.gif

Link to comment
Share on other sites

Kenan, evvela bizim sualimiza cavab vermediniz; 2-cisi ise senin yazdigi 17000 aye ile bagli hedis zeifdir ve delil olaraq getirile bilmez. Etrafli melumat uchun bu linke bax, inshaAllah:

az.313news.net/article/a-97.html

Indi senden sualimiza cavab gozleyirik, amma "havadan" yox, delil ile...

Link to comment
Share on other sites

ay qardas men buxarinin kiatbi tefsir kitabi baxdim orada bele bir hedis yoxdur.bu shiyelerin ozlerinden uydurdugu hedisdir.

ay qardaş sən yaxşı baxmamısan buda türklərin saytından həmin hədis.İndi mən bilmirəm səndə hansı Buxari var amma orginalada bu hədis var.

 

Fasil : TEFSİR BÖLÜMÜ - ESBAB-I NÜZULE DAİR Konu : Muavvizeteyn (Nas-Felak) Sureleri Ravi : Zirr İbnu Hubeyş Hadis : Übey İbnu Ka`b (ra)`a Muavvizeteyn hakkında sorarak dedim ki: "Ey Ebu`l-Münzir! Kardeşim İbnu Mes`ud şöyle şöyle diyor?" Bana şu cevabı verdi: "Ben Resulullah (sav)`a sordum. Cevaben: "Bana: "Söyle!" dendi, ben de söyledim" dedi. Biz Resulullah (sav)`ın söylediği şekilde söylüyoruz." HadisNo : 900

http://hadis.ihya.org/kutubusitte/konu/141.html

O ki qaldı üsulu Kafidən gətirdiyin hədis.Mövzunu bulandırma.Burda əhli sünnə nəzərində Qurandan söhbət gedir.

Link to comment
Share on other sites

bu sayt kimi yalanci ve bohtan atan yox yoxdur belkemde.birde ki shiye eqidesine gore ehli-sunne adindan yalan danismaq halaldir.

Şiə əqidəsində belə bir fətva yoxdur ki əhli sünnə adından yalan danışmaq halaldır.Şiə əqidəsində belə bir hökm olduğunu göstər əks halda.

Sonra (Allaha) dua edib yalançılara Allahın lənət etməsini diləyək!”

Link to comment
Share on other sites

Mənimdə sizə sözüm yoxdur ki bir insandan sübut dəlil istəmədən sözünə dəstək olursuz )

menim de size sozum yoxdur ki postda yazdigim "eger" sozunu gore-gore grmezden gelirsiniz.

Burdan bura menim fikrimi tehrif etmeye caliwan kesin imam Buxarinin hedislerini elmiyle yox nefsiyle arawdirdigini zenn edirem.

Edited by Tarig_Ram
Link to comment
Share on other sites

menim de size sozum yoxdur ki postda yazdigim "eger" sozunu gore-gore grmezden gelirsiniz.

Burdan bura menim fikrimi tehrif etmeye caliwan kesin imam Buxarinin hedislerini elmiyle yox nefsiyle arawdirdigini zenn edirem.

Əgər sözünü diqqətlə oxudum.Və bunda razılıq əlaməti var.Sizin insafınız,imanınız olsaydı ən azı onun dediyi sözə dəlil istəyərdiniz.Daha durub əgər,bəlkələr ilə sözə başalayıb sonunda razı olmazdınız.

O ki qaldı Buxaridə olan hədisə link vermişəm istər ərəb istərsə də türk dilində özünüz oxuya bilərsiz.

Link to comment
Share on other sites

Əgər sözünü diqqətlə oxudum.Və bunda razılıq əlaməti var.Sizin insafınız,imanınız olsaydı ən azı onun dediyi sözə dəlil istəyərdiniz.Daha durub əgər,bəlkələr ilə sözə başalayıb sonunda razı olmazdınız.

O ki qaldı Buxaridə olan hədisə link vermişəm istər ərəb istərsə də türk dilində özünüz oxuya bilərsiz.

imannim olasaydi? Menim imansiz olmagimimi zenn edirsiz? Yoxsa indi de meni tekfir etmek isteyirsiz?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Баку начинается строительство новой дороги
      С учетом перспективного развития города Баку Государственным агентством автомобильных дорог Азербайджана дается старт строительству новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева до станции метро «Кероглу», параллельно проспекту Зии Буниядова.
      Об этом сообщили в госагентстве.
      Общая длина шестиполосной дороги составит 3896 метров с шириной полос 3,5 метра. На дороге будут построены четыре тоннеля и три подземных пешеходных перехода.
      В настоящее время от метро «Улдуз» в направлении улицы Алескера Гаибова ведутся работы по транспортировке тяжелой техники и оборудования на территорию.
      https://media.az/society/v-baku-nachinaetsya-stroitelstvo-novoj-dorogi
        • Upvote
        • Like
      • 30 replies
    • В Баку выставлена на продажу квартира по фантастической цене - ФОТО
      В Баку выставлена на продажу квартира по фантастической цене.
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространена на сайтах объявлений.
      Так, девятикомнатную квартиру площадью 555 кв.м предлагают покупателям за 12 млн манатов.
        В объявлении упоминается, что на указанном этаже расположена только одна квартира и соседей не будет.
      https://ru.oxu.az/society/866997
        • Confused
        • Haha
      • 96 replies
    • Где выгоднее отдыхать: в Азербайджане или за рубежом? - ОПРОС
      Baku TV провел опрос среди жителей столицы с целью узнать, где, по их мнению, выгодно отдыхать: в Азербайджане или за рубежом.
      Большинство участников опроса предпочло потратить деньги на отдых за границей.
      «Проживание в наших гостиницах обойдется в три раза дороже», - сказал один из опрошенных.
      Между тем сотрудники туристических компаний также отметили, что цены на отели за границей практически такие же, как у нас, а в некоторых случаях даже ниже.
      «Например, стоимость недельного тура на одного человека в Габалу начинается от 700 манатов. А тур на тот же период в Грузию обойдется от 500 манатов», - сказал один из них.
       
        • Haha
        • Like
      • 129 replies
    • Отомстил отцу за избиение матери: жуткие подробности убийства брата главы ИВ Лянкярана

      Долгое время подробности этого жуткого происшествия не разглашались ни во время следствия, ни в ходе судебного процесса. Судьи решили, что слушания должны проходить в закрытом режиме, без допуска СМИ.
      Однако Qafqazinfo удалось выяснить некоторые детали этой семейной трагедии. Согласно материала
        • Sad
      • 35 replies
    • Депутат: Некоторых женщин убивают за то, что они не считают мужей главой семьи
      В последнее время в Азербайджане растет число женщин, убитых своими мужьями.
      По данным расследования Bizim.Media, за последние два месяца Генеральная прокуратура зарегистрировала около 10 фактов убийства женщин их супругами. Эта печальная статистика актуализирует вопрос о необходимости прохождения парами психологического анализа перед вступлением в брак.
      Между тем заместитель председателя комитета по правам человека Милли Меджлиса Таир Керимли в своем заявлении Bizim.Media отметил, что не испытывает оптимизма относительно идеи обязательного психологического анализа для пар перед свадьбой.
      «Прохождение медицинского осмотра перед браком обязательно, поскольку только так можно выявить скрытые заболевания. Но психологический анализ в Азербайджане не применяется, да и за рубежом такой широкой практики нет, и то лишь в добровольном порядке», - отметил депутат.
      Что касается женщин, убитых мужьями, Таир Керимли полагает, что это происходит из-за вопросов чести.
      «Одна из главных причин заключается в том, что некоторые дамы, прикрываясь гендерным равенством, создают образ сильной женщины и не считают мужей главой семьи, а некоторые и вовсе идут по плохому пути. То есть зачастую убийства женщин происходят из-за вопросов чести», - сказал он.
      Депутат призвал стремиться к построению чистого общества, чтобы никому даже в голову не приходило сворачивать на плохой путь.
      «В советское время тоже были случаи убийства женщин мужьями на почве ревности. В любом случае я не поддерживаю идею применения психологического анализа перед браком на законодательном уровне. Это будет своего рода унижением для пары: как будто мы проверяем, в своем ли они уме», - заключил Т.Керимли.
      https://media.az/society/deputat-nekotoryh-zhenshin-ubivayut-za-to-chto-oni-ne-schitayut-muzhej-glavoj-semi
        • Facepalm
        • Confused
      • 54 replies
    • В районе метро Гара Гараева продаётся объект под новостройкой
      В Низаминском районе,около станции метро Г.Гараева, под новостройкой на 1-м этаже (18/1) продается объект общей площадью 65 кв.м. Очень интенсивный пешеходный и автомобильный трафик. Имеются все условия, развитая инфраструктура, паркинг и т.д. Все документы в порядке, купчая на нежилое помещение.Оплата 1%.   Цена 550000  манат     0552522225
      • 0 replies
    • Можно ли использовать пенсионные накопления до выхода на пенсию?
      Пенсионный возраст в Азербайджане является предметом многочисленных дискуссий.
      Для мужчин он составляет 65 лет, для женщин – 63,5 года. Возрастной предел для женщин увеличивается на шесть месяцев каждый год, начиная с 1 июля 2017 года. В 2027-м возраст выхода на пенсию для мужчин и женщин будет одинаковым - 65 лет.
      Как долго гражданин может прожить после выхода на пенсию - никто не знает. Таким образом, накопленный за годы работы пенсионный капитал можно будет получать в лучшем случае 10-15 лет.
      Почему мы не можем использовать накопления раньше, чем выйдем на пенсию? Обязательно ли нам ждать 65 лет, чтобы воспользоваться своим правом?
      Подробнее об этом - в сюжете İTV:
      https://media.az/society/mozhno-li-ispolzovat-pensionnye-nakopleniya-do-vyhoda-na-pensiyu
        • Like
      • 54 replies
    • AstraZeneca признала, что ее вакцина от COVID-19 может спровоцировать тромбоз
      Компания AstraZeneca признала, что ее вакцина против COVID-19 может вызвать редкое, но смертельное нарушение свертываемости крови.
      Фармацевтический гигант уже столкнулся с огромным количеством исков, поданных близкими тех, кто получил серьезные заболевания или умер в результате инъекции, сообщает Daily Mail.
      Отмечается, что юристы, представляющие десятки коллективных исков, говорят, что стоимость некоторых дел их клиентов может достигать 25 миллионов долларов (42,5 млн манатов), и настаивают на том, что вакцина фармацевтической фирмы является дефектным продуктом.
        Подчеркивается, что AstraZeneca в феврале признала, что ее вакцина может в очень редких случаях провоцировать состояние, называемое тромбозом с синдромом тромбоцитопении или TTS. Он может вызвать у пациентов образование тромбов, а также низкое количество тромбоцитов, что в некоторых случаях серьезно навредило тем, кто воспользовался вакциной, или даже привело к летальному исходу.
      Потенциальное осложнение было указано в качестве возможного побочного эффекта с момента выпуска вакцины, но признание AstraZeneca в феврале стало первым случаем, когда фармацевтический гигант сделал это в суде, сообщает Telegraph.
       
        • Facepalm
        • Confused
      • 452 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...