Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Huseyne yerler aglar goyler aglar.


Sadr

Recommended Posts

[quote name='Sadr' post='2432934' date='Jan 30 2008, 19:10 '][b]устаман[/b]
1.Qurani Kerimin Yusif suresindeç Yequb Peygamberin Yusufin derdinden aglayaraq gozlerine ag gelmesinden behs eden ayeni nece sherh edirsiz? Goresen Yequb Peygamberin bu qeder aglamagina sebeb ne olmushdur ki, gozleri tutulmushdur?! Niye Allahin Peygamberi bu qeder aglamishdir?
2.Sunnetde aglamaga tovsiye olunan hedisleri nece edek?
3.Xususen Imam Huseyne(e) aglamagi tovsiye eden hedisleri?
4.Qurani Kerimin bashqa bir yerinde Necim suresinde Allah teala bizlere Qiyameti yada salaraq aglamagi tovsiye etmesine ne deye bilerseniz?!~[/quote]

Седр.
Вы знайте, хотелось бы Вам объяснит свою точку зрение о происхождение Корана.
Я считаю, что Пророк Мухаммед был избран Небесами, "оброботан" святыми духами, а защищён сверхестественными силами.(Тут я должен сказать что, по моему, все они инопланетяне.) Если бы не были эти покравительство, Пророк остался бы на уровне поэта, и сочинил бы разные литературные произведение, а не Корана. Что хочу сказать? Коран сочинил Сам Пророк! Ибо, если эти слова были бы от Самого Аллаха, не приходилось бы обяснить значение многих аятов, что делают сегодня многие Исламские учёные. Приставте себе, Слово Аллаха нам, людям надо объяснить! Что получается,-Аллах не мог бы говорит так что бы его сразу, без всякого объяснение ВСЕ поняли? Что, ОН не знал на каком стадии развитии люди находятся, и надо говорит так что бы не приходилась их объяснит?
Или же, пока Джебраил принёс слова ЕГО к Пророку всё перепутал, к чему я не верю, и верит не хочу!
Пророк просто вынужден был эти слова выдавать как посланные Ему от Аллаха, иначе люди не пошли бы за Ним! И так многие с Ним не согласились, игнорировали Его, конце концов даже убить хотели. Но, Пророк выстоял все эти натиски и вышел победителем в конечном счёте.
А почему именно Мухаммед был избран? Наверняка кандидатов было много. Небеса избрав ЕГО были уверены что именно это человек может спасать от явной гибели общество, - и дали Ему полную "автономию", скажем так,- и Он по своему обновил обществу, цвилизацию. Ещё раз повторяю,- Пророк вынужден был их выдавать как посланные Ему из небес.
По этому, не надо руководствоватся этими словами, ибо они уже не могут отражать нынешные требование людей. Нельзя оставатся таким,- уверяю Вас, сожрут нас, грубо говаря, Мир теряет своё святое лицо, помоему этого доказать никому не надо. Следовательно, мы просто объязаны вести себя адекватно, и отвечать по человечески всем нашим врагам, или тех, кто игнорируют нас как не доразвитых людей.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

[quote name='Мухаммед' post='2433105' date='Jan 30 2008, 19:02 ']1.2.Yaqub(e) her gun aglayib veya mueyyen gun teyin edib aglayib bunun meseleye ne dexli esas odur ki itmish oglu ucun aglayib ve bu emel Allah terfinden pislenmeyib.
3.Demeli eger shiyeler her gun ezadarliq kecirse ve Imam Huseyn(e) ucun aglasa bunun bir problemi olmaz senin mentiqive gore elemi?
4.Aye yazirsan ay yazig insan ve oz nefsive uygun olaraq onu yozursan.Vay olsun haliva bu dunyavida axiretivide berbad eledin.Teberinin tefisirine gore burda meqsed buzova itaet etmeyenler buzova itaet edenleri oldurmekdir neinki sen dediyin kimi ozlerini oldurmek.
Hz. Musa, buzağıya tapmayanlara, ona tapanları öldürmelerini emretti. Onlar da öldürmeye başladılar Tefsiri Teberi[/quote]

[color="#0000FF"]Baqishda men senin bu qeder exlaqsiz olduqunu bilmirdim.Sen hele normal shelilde danishmaqi bilmirsen eger bunu bacarmirsansa, onda danishma.Oki qaldi ayeni oz nefsine uyqun yozmaq meselesine,Allah Gorendir,ve Eshidendir.Allah sene hidayet versin.[/color]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Sadr' post='2430483' date='Jan 30 2008, 12:31 '][b]A C G[/b]
[quote]Bu meclisler kamil insan terbiyesinde, ictimai quruculuqda, [color="#FF0000"]şie medeniyyetinin tebliğinde mühüm rol oynayır.[/color] Aşura beyanatlarını, söhbetlerini ve şüarlarını nezerden keçirmekle ezadarlıq merasimlerinin ehemiyyetini anlamaq olar. Kerbela ibadet, isar, şücaet, tevekkül, sebr, emr be me`ruf ve nehy ez münker mektebidir. Xalqlar öz dinlerinin, namuslarının, torpaqlarının müdafiesi yolunda candan keçmeyi bu mektebde öyrenirler.[/quote]
[b]Demeli eziz qardashim, siz iddia edirsiniz ki, Imam Huseyne(ra) qeder bu sadaladiqiniz deyerlere numune olacaq hadiseler olmamishdimi???Ele Rasulullahin(s.a.s) da ishatirk elediyi cihadlar, Ondan(s.a.s) sonraki Islam ummetinin uqurlari ve s neden Kerbela hadisesi kimi temteraqli qeyd edilmir??? Yani bu hadiseye kimi shie medeniyeti ve s, umumen shielikle baqli meseleler yox idimi meger???[/b]
[quote]İmam Hüseyn (e) ezadarlığının ümumileşdirilmiş şekilde üç faydası vardır:
1. Dövrün zalımlarına e`tiraz ve dünya mezlumlarının himayesi;[/quote]
[b]Bunu biz Rasulullahin(s.a.s) hem devetinde, hem de davranishinda da gormushguk..[/b]
[quote]2. Edalet hissinin oyanışı ve zalımlardan intiqam almaq arzusunun güclenmesi;[/quote]
[b]Bunu da o cumleden...[/b]
[quote]3. Haqqa çatmaqda ve onun müdafiesinde şielerin ictimai birliyinin te`limi[/quote]
[b]Aha demeli promlem yalniz shielikle baqlidir??? Amma imam Huseyn(ra) Kerbela duzune chaqiranlar deyildimi onun qetlinin bashlica sebebkarlari??? Kufe camaati sizin fikrinizce bes ne idi- Huseyn(ra) sevenler ya sevmeyenler???[/b]
[/quote]

P.S. Men shariatin sunnetin ziddine olmayan istenilen meseleni destekleyirem. Amma Sadr, gelin etiraf edek ki, bu ezedarliq deyilen bir shey de Islam namine bir semimiyyet gormurem. Eger olsaydi bu meclisler ummeti birleshdirmek evezine parchalamazdi.
Allah hamimizi Rasulullahin(s.a.s) etrafinda olanlardan etsin. O etrafda ise Huseynin(ra) xususi yeri vardir..

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Мухаммед' post='2433105' date='Jan 30 2008, 19:02 '][quote]1.2.Yaqub(e) her gun aglayib veya mueyyen gun teyin edib aglayib bunun meseleye ne dexli esas odur ki itmish oglu ucun aglayib ve bu emel Allah terfinden pislenmeyib.[/quote]
[b]O o o o - meseleye cox boyuk dexli var eziz dost. Yol bir denedir ve bu yol da orta yoldur - onda ne ifrat var ne de tefrit..Biz selefler Rasulullahin(s.a.s) heyat terzinde aqlamaqi gormushuk ve o cur aqlamaq da bize ornekdir. Amma biz canimiz Peyqamberimizin(s.a.s) shariatinda her il eyni vaxtda mueyyen emelisaleh insanlarin shehidliyinin qeyd olunmasini gormuruk...Allah da Quranda "O size ne verir goturun neden chekindirir chekinin" soyleyir..Indi verdimi bize Rasulullah(s.a.s) bele bir qaydani???[/b]
[quote]3.Demeli eger shiyeler her gun ezadarliq kecirse ve Imam Huseyn(e) ucun aglasa bunun bir problemi olmaz senin mentiqive gore elemi?[/quote]
[b]Dost, men sizin Huseyne(ra) olan mehebbetinize yuksek deyer verirem. Amma Islam dininin meqsedi aqlamaq deyil axi...Eksine aqladiqiniz o adam (ra)oz heyatini bu dine xidmete hesr etdi. Amma siz ise bunun evezine ona aqlamaqa hesr etseniz duz olmaz. [/b]
[quote]4.Aye yazirsan [color="#FF0000"]ay yazig insan [/color]ve oz nefsive uygun olaraq onu yozursan.Vay olsun haliva bu dunyavida axiretivide berbad eledin.Teberinin tefisirine gore burda meqsed buzova itaet etmeyenler buzova itaet edenleri oldurmekdir neinki sen dediyin kimi ozlerini oldurmekHz. Musa, buzağıya tapmayanlara, ona tapanları öldürmelerini emretti. Onlar da öldürmeye başladılar Tefsiri Teberi.[/quote]
[b]Olarmi bele munasibet??? Subhanallah![/b]
[/quote]

Link to comment
Share on other sites

[b]устаман[/b]
Muselmanlar arasinda tefriqe ve ayriliga sebeb olan amillerden biri de, be`zi azliq teshkil eden mezheblerin, muxtelif munasibetlerle teshkil olunan ezadarliq merasimlerine, xususile Imam Huseyn (e) uchun «Ashura» merasimlerine shubhe ile yanashmasi, bu merasimleri haram ve shirk hesab etmeleridir. Teessufler olsun ki, onlarin bu qenaete gelmelerinin ve ortaya chixan anlashilmazliqlarin sebebi, muselmanlarin ekseriyyetinin daim yerine yetirdikleri ezadarliq merasimlerinin felsefesini duzgun ve oldugu kimi anlamamasidir. Bu meseleye real ve mentiqi noqteyi-nezerden yanashdiqda, elmi delil–subutlara esaslanaraq tedqiq etdikde, onlarin bu meselede yanildiqlarinin shahidi olariq:
1-Diqqet yetirmek lazimdir ki, vehhabilerden bashqa hech bir mezheb, yas merasimlerinin haram, shirk, ve bidet olduguna hokm vermemishdir.
2-Butun Islam mezhebleri, ovliyalarin vefatinin ildonumunde ezadarliq merasimlerinin kechirilmesinin halal ve savab bir ish olduguna inanir, muxtelif formalarda peygemberin (s) ve onun mesum Ehli-beytinin vefat gunlerini anma merasimleri kechirirler.
3-Bu merasimlerin kechirilmesi bid`et ve dinde yenilik deyil , heqiqetde uzun iller boyu Peygemberin (s) dovrunden indiyedek olmush ve davam etmekdedir.
4-Peygemberimiz (s) hech vaxt bu ishin haram olduguna hokm vermemish ve onu qadagan etmemishdir. Bele ki, hezret Mehemmed(s) Uhud shehidlerine («Seyyidush- shuheda» Hemzeye, Cefer Teyyara, Sed ibn Ibade, Osman ibn Mez`un, Zeyd, Ibn Rebahe ve bashqalari) shehadete yetishdikden sonra aglayaraq, goz yashi tokmush, novhe ve mersiyeler oxuyaraq , nitqler soylemishdir.
Hetta Peygemberin (s) ozu, defelerle shehidlere ezadarliq merasimleri kechirtmeyi emr etmishdir.
Mehemmed peygember (s) oz anasini, yoldashi Xediceni defelerle yad ederek aglamish, novheler soylemishdir.
Maraqlidir ki, oglu Ibrahim hele korpe iken dunyadan getdikde o, oz ovladini qucagina alaraq aglamishdi. Ebdur-Rehman ibn Ouf «Eshitdiyime gore siz oluye aglamagi qadagan etmisiniz?» - deye etiraz etdikde ise Reygember (s) bele buyurdu:
«Men oluye aglamagi qadagan etmemishem! Etiraz dolu vay-shiveni qadagan etmishem, amma bu, rehmetle dolu goz yashidir. Gozum aglayir, qelbim qemle doludur, lakin, Allaha e`tiraz etmeyerek, Onun narazi oldugu hech bir sozu dilime getirmirem.»
Butun bunlardan elave, hezret Fatimeyi-Zehranin (s) anasinin ve atasinin olumunde tokduyu goz yashlari, hezret Elinin (e) Islam shehidlerine soylediyi mersiyeler ve mesum imamlarimizin, hemchinin Peygember (s) sehabelerinin kechirdikleri ezadarliq merasimleri bu ishin bidet olmadigina bir subutdur. [
Hetta bir sira hedislere esasen, Islam Peygemberi (s) imam Huseynin shehid olacagini qabaqcadan xeber vermish ve ona goz yashi tokerek, aglamishdir.
Ezadarliq merasimlerinin xususile Imam Huseynin (e) Ashura gunu teziyelerinin felsefesine geldikde ise bir neche noqteye diqqet yetirmek lazimdir:
1-Imam Huseyne (e) ve diger shehidlere yas saxlamaq, Allahin dushmenlerine nifret, dostlarina ise merhemet ve sevgi demekdir. Imam Huseynin (e) ve diger Islam shehidlerinin musibetine aglayan, yas tutan her bir kes heqiqetde Allah dushmenlerine oz nifetini bildirerek, Tanri yolunda shehid olan Allah dostlarina oz sevgi ve mehebbetini bildirir. Qurani-kerim buyurur:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ
"Ey iman getiren shexsler! Menim ve ozunuzun dushmenlerinizi dost tutmayin."
Hemchinin buyurur:
لَا تَجِدُ قَوْماً يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ
"Allaha ve qiyamet gunune inanan hech bir qovm tapa bilmezsen ki, Allahin ve peygemberinin dushmenlerini sevsinler ve onlarla dostluq etsinler".[
2-Imam Huseynin (e) ehtiramini saxlayaraq, ona eza merasimleri qurmaq, Quranin bu ayesine emel etmek demekdir:
«(Ya peygember!) De ki, men sizden oz peygemberliyimin evezinde menim yaxinlarima (Ehli-beytime) hormetden bashqa hech bir shey istemirem."[
Imam Huseyni (e) de yad etmekle, biz onun yolunun duzgun oldugunu soyleyerek butun emelellerimizde onu ozumuze numune sechirik.Daha dogrusu Allah-taala ile ehd baglayaraq;-«biz de Huseyn kimi senin her bir emrine bash eyirik» deye gunahlardan chekinir, oz emellerimizde daha da diqqetli olmaga chalishiriq. Zalim Yezid kimi sheytana qul olmayacagimizi soyleyerek bir daha hech kime zulm etmeyeceyimize and ichirik. CHunki, Huseyni (e) sevmek ve onun terefdari olmaq, butun yaxshiliqlari urekden sevmek menasinda oldugu kimi, onun musibetine aglamaq da butun mezlumlara aglamaq demekdir. Ele bu sebebden de, Imam Sadiqden (e) neql olunmush bir revayetde bele deyilir:
"Her kes Imam Huseyn (e) baresinde bir she`r deyerek, ozu ile birlikde digerlerini de aglatsa, cennet onlarindir. Ve her kes Imam Huseyn (e) baresinde bir soz dese ve gozlerinde chox az qeder de goz yashi olsa, sozsuz ki, Allah ona da cenneti qismet eder".
Hormetli yuzer! Unutmayin ki, merhemet ve izzet sahibi olan Allah-teala, onun yolunda sidq urekle candan kechmeye hazir olan shexsleri «oz sadiq doslari» adlandiraraq, onlarin xatiresini ebedi yashatmaqla, insanlara numune kimi teqdim edir. Nece ki, hezret Ismayil ozunun Allah yolunda qurban kesilmesine razi olaraq, Allahin sevimlisine chevirildi. Hele indinin ozunde de «Qurbanliq merasimi» (bayrami) butun dunya muselmanlarinin dini ayini kimi qalmaqdadir.
Imam Huseyn (e) de neinki ozunu, hetta butun yaxinlarini ve var-dovletini, Allaha qurban vererek «Kerbala qurbanligi»-na chevrildi. Bu ise ona kechirilen ezadarliq merasimlerinin ne qeder ezemetli oldugundan xeber verir.

Link to comment
Share on other sites

[b]A C G[/b]
Gelin meseleleri qatishdirmayaq. Imam Huseynin(e) qiyami Peygamberin dovrunde olan muharibelerden hechde geri qalmir. Belke de daha ezemetli ve muhum bir qiyamdir. Imam Huseynin dushmenleride Peygamberin dushmenlerinden daha azgin, hileger ve tehlukeli idiler. Ozunuz dushunun munafiqden tehlukeli kim ola biler?! Kufeden imama gelen de`vet mektubları o qeder çox idi ki, Kufede inqilabi ehvali-ruhiyye olduğunu güman etmeye esas vardı. Mektubların sayı on iki mini keçmişdi (“Biharul-envar”, c,44 s, 344) Amma hadiselerin gedişatından me`lum olur ki, bu mektubların böyük bir hissesi maddi temennalı insanlar terefinden yazılıbmış. Bu admların çoxu Yezidin tezyiqileri ve şirin ve`dlerinden sonra imam Hüseyne (e) qarşı mövqe tutdular. Beli, bu adamların qelbi imam Hüseyne meyl etdiyi halda, qılıncları ona doğu uzanmışdı. (“Tarixe Teberi”, c. 4, s. 306)
İmamı de`vet edenler arasında Hebib ibn Mezahir kimi xalis şieler azlıq teşkil edirdi. Kufe ehlinin çoxunu imama üz tutmağa vadar eden son iyirmi ilde emevilerden gördükleri zülm-sitem idi. Be`zileri ise, sadece, Kufenin evvelki hörmetini qaytarmaq üçün imamın gelişini destekleyirdiler.
İmamı de`vet edenler arasında öz nüfuzunu qorumaq uğrunda çalışan qebile başçıları da vardı.
İbn Yezidin emri ile Kufeye daxil olduqdan sonra rahat nefes alan Emevi tereftarları onun başına toplaşdılar. İbn Ziyad Kufeye daxil olan an imam Hüseyne (e) olan reğbeti hiss etmişdi. O, şehere başında qara emmame, üzü örtülü şekilde girdiyinden ehali onun imam Hüseyn (e) olduğunu zenn edib, qarşılamağa çıxmışdı. (“Veq`etül-tef”, s.109)
Tehlükeni derinden hiss eden ibn Ziyad Besre tecrübesini işe salaraq, terefdarlarının kömeyi ile qiyamı yatırmaq üçün fealiyyete başladı. Qeddar hakim üçün heqiqi şielerin azlıq teşkil etdiyi cemiyyeti susdurmaq çetin olmadı.

Link to comment
Share on other sites

[b]устаман[/b]
Aglamaq barede guyam tibbi dediyiniz ziyanlari qoyun bir kenara. Men aglamagintibbi faydalari haqqinda bir meqale oxumushdum. Chox teessufler olsun ki, indi hemin meqaleni tapa bilmirem. Tapan kimi, size teqdim edeceyem. Gorun ne deyirem. [b]İmam Hüseyn (e) şexsiyyetinin cemiyyete tanıtdırılması üçün konfranslar, ümumi çıxışlar, tedqiqatlar ve meqaleler çox faydalıdır. Amma öz reftarımıza nezer salsaq mühüm rola malik iki qrup amille rastlaşarıq. Birinci qrup amiller insanın her hansı bir heqiqeti derk etmesini te`min edir. Lakin her hansı bir heqiqeti elti şekilde bilmek insanın hemin heqiqete münasibetini müeyyenleşdirmir.
Şehid Mütehheri buyurur: “Amil insanın daxilinde olmalıdır ki, onu herekete getirsin. İnsanda her bir işe daxili meyl olmalıdır ki, hemin iş yerine yetirilsin. Elmi tanışlıq insanın herekete gelmesi üçün kafi deyil. Yalnız psixoloji amil insanı işe sövq ede bilir.”
Beli, insan çox şey bilir, amma bildiklerine emel etmir. Düşmenin menfurluğunu hamı bilir. Amma yalnız düşmenin vehşiliklerini gözü ile görenler ona nifret edir. İnsan sevdiyi adamı xatireler vasitesi ile yad ederek şövqe gelir.
[u]İmam Hüseyn (e) haqqında söhbetler heqiqet ve edalet haqqında tesevvür yarada biler. Amma meydana girib bu deyerleri müdafie etmek üçün heyecanlanmış hisslere ehtiyac var. Universitet seviyyesinde Kerbela faciesinden xeberdar olan bir genc memleketine tecavüzü sakit qarşılasa, teeccüblenmeyin. Çünki, o, bu heqiqetleri daxilen yaşamamışdır. Amma imam Hüseyn (e) ezadarlıq mektebinden keçmiş genc heqiqet ve edalet uğrunda qanlı savaşa atılmaqdan çekinmir[/u][/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Sadr' post='2435002' date='Jan 31 2008, 04:48 '][b]устаман[/b]
Aglamaq barede guyam tibbi dediyiniz ziyanlari qoyun bir kenara. Men aglamagintibbi faydalari haqqinda bir meqale oxumushdum. Chox teessufler olsun ki, indi hemin meqaleni tapa bilmirem. Tapan kimi, size teqdim edeceyem. Gorun ne deyirem. [b]İmam Hüseyn (e) şexsiyyetinin cemiyyete tanıtdırılması üçün konfranslar, ümumi çıxışlar, tedqiqatlar ve meqaleler çox faydalıdır. Amma öz reftarımıza nezer salsaq mühüm rola malik iki qrup amille rastlaşarıq. Birinci qrup amiller insanın her hansı bir heqiqeti derk etmesini te`min edir. Lakin her hansı bir heqiqeti elti şekilde bilmek insanın hemin heqiqete münasibetini müeyyenleşdirmir.
Şehid Mütehheri buyurur: “Amil insanın daxilinde olmalıdır ki, onu herekete getirsin. İnsanda her bir işe daxili meyl olmalıdır ki, hemin iş yerine yetirilsin. Elmi tanışlıq insanın herekete gelmesi üçün kafi deyil. Yalnız psixoloji amil insanı işe sövq ede bilir.”
Beli, insan çox şey bilir, amma bildiklerine emel etmir. Düşmenin menfurluğunu hamı bilir. Amma yalnız düşmenin vehşiliklerini gözü ile görenler ona nifret edir. İnsan sevdiyi adamı xatireler vasitesi ile yad ederek şövqe gelir.
[u]İmam Hüseyn (e) haqqında söhbetler heqiqet ve edalet haqqında tesevvür yarada biler. Amma meydana girib bu deyerleri müdafie etmek üçün heyecanlanmış hisslere ehtiyac var. Universitet seviyyesinde Kerbela faciesinden xeberdar olan bir genc memleketine tecavüzü sakit qarşılasa, teeccüblenmeyin. Çünki, o, bu heqiqetleri daxilen yaşamamışdır. Amma imam Hüseyn (e) ezadarlıq mektebinden keçmiş genc heqiqet ve edalet uğrunda qanlı savaşa atılmaqdan çekinmir[/u][/b][/quote]



Сиз йене оз билдийинизи дейирсиниз... Ислам дунясы гедим философларын, алимлерин дедиклеринден узаглашмалыдыр. Бу, онларын инкишафына бутовлукде мане олур, инсанлары зеифледир. Текче Имам Хусейн мектеби иле кифайетленмек олмаз,- бу, меглубиййет демекдир! Эгер истейирсинизсе даха яхшы яшаясыныз, мубаризе апарасыныз,- ЙЕНИЛЕШИН!

Link to comment
Share on other sites

[b]устаман[/b]
Kim dediki, biz yalniz Imam Huseyn mektebi ile kifayetlenirik?! Bizim uchun mekteb 14-mesumdur!
Allahin Peygamberi vew onun 12- canishini. Xanimlarimiza ve o cumleden kishilerimize numune olcaq qadin da var o da Peygamberin canin bir parchasi Xanim FATIMEYI ZEHRA(S).
Senden xahsih edirem bizimle ishiniz olmasin. Imkan verin Imammiza esrler boyu saxladigimiz yasi saxlayaq!!!
Allahın Resulu (s) buyurdu: "[b]Xettab oğlu! Onlarla işin olmasın, çünki derdleri teze, gözleri yaşlı, canları müsibete düçar olubdur[/b]" ("Müsned"i-Ehmed, 1/273, 408 ve bu mezmuna yaxın, s. 333).

Link to comment
Share on other sites

[quote]Baqishda men senin bu qeder exlaqsiz olduqunu bilmirdim.Sen hele normal shelilde danishmaqi bilmirsen eger bunu bacarmirsansa, onda danishma.Oki qaldi ayeni oz nefsine uyqun yozmaq meselesine,Allah Gorendir,ve Eshidendir.Allah sene hidayet versin.[/quote]
Oho a bala exlaqsizliqa qalsa gormushuk sizlerin exlaqini!
Sozum bunda deyil men sene delil getirdim ki ayenin tefsiri sizin alimlerin nezerine gore beledir

[quote]Teberinin tefisirine gore burda meqsed buzova itaet etmeyenler buzova itaet edenleri oldurmekdir neinki sen dediyin kimi ozlerini oldurmek.
Hz. Musa, buzağıya tapmayanlara, ona tapanları öldürmelerini emretti. Onlar da öldürmeye başladılar Tefsiri Teberi[/quote]
Indi sen subut eleki bu aye intihar haqqindadir ve gunah eden shexs Musa(e) dovrunde ozunu oldurmeliydi.Buyur gozleyirem senin tefsirivi.Amma subut delilnen yaz daha Qamet kimi havadan soz danishma o.k?

Link to comment
Share on other sites

[color="#0000FF"]Hee ay Muxammad sen get yaxshi-yaxshi oxu ozun mene tefsir getirirsen ancaq hec bilmirsen tefsirde ne yazilib. Mense senin hemen o oxuyub basha dushe bilmediyin tefsirin kopiasini sene gonderirem ozudeki erebce.Eger sen bu tefsiri yaxshi-yaxshi oxusan, onda bileceksen ki, ayeni kim oz nefsine uyqun yozur men yoxsa sen.Qizartdiqim yerleri ise, daha diqqetli oxu.Eger lazim olsa bashqa tefsirler de yaza bilerem problem yoxdu. TEFSIR TABARI[/color]

[color="#0000FF"][size=5] من تفسير الطبري
وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ إِنَّكُمْ ظَلَمْتُمْ أَنْفُسَكُمْ بِاتِّخَاذِكُمُ الْعِجْلَ فَتُوبُوا إِلَى بَارِئِكُمْ فَاقْتُلُوا أَنْفُسَكُمْ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ عِنْدَ بَارِئِكُمْ فَتَابَ عَلَيْكُمْ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ (54)
وأما تأويل قوله:(لعلكم تهتدون)، فنظير تأويل قوله :(لعلكم تشكرون)، ومعناه لتهتدوا (1) .
وكأنه قال: واذكروا أيضا إذ آتينا موسى التوراة التي تفرق بين الحق والباطل لتهتدوا بها، وتتبعوا الحق الذي فيها، لأني جعلتها كذلك هدى لمن اهتدى بها واتبع ما فيها .

القول في تأويل قوله تعالى ذكره { وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ إِنَّكُمْ ظَلَمْتُمْ أَنْفُسَكُمْ بِاتِّخَاذِكُمُ الْعِجْلَ فَتُوبُوا إِلَى بَارِئِكُمْ فَاقْتُلُوا أَنْفُسَكُمْ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ عِنْدَ بَارِئِكُمْ فَتَابَ عَلَيْكُمْ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ (54) }
وتأويل ذلك: اذكروا أيضا إذ قال موسى لقومه من بني إسرائيل: يا قوم إنكم ظلمتم أنفسكم . وظلمهم إياها، كان فعلَهم بها ما لم يكن لهم أن يفعلوه بها، مما أوجب لهم العقوبة من الله تعالى. وكذلك كل فاعل فعلا يستوجب به العقوبة من الله تعالى فهو ظالم لنفسه بإيجابه العقوبة لها من الله تعالى . وكان الفعل الذي فعلوه فظلموا به أنفسهم ، هو ما أخبر الله عنهم: من ارتدادهم باتخاذهم العجل ربا بعد فراق موسى إياهم.
[color="#FF0000"]ثم أمرهم موسى بالمراجعة من ذنبهم، والإنابة إلى الله من ردتهم، بالتوبة إليه ، والتسليم لطاعته فيما أمرهم به. وأخبرهم أن توبتهم من الذنب الذي ركبوه قتلهم أنفسهم [/color][/color].[/color]* * *
[size=5]وقد دللنا فيما مضى على أن معنى"التوبة": الأوبة مما يكرهه الله إلى ما يرضاه[/size][/color][/size]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Abu Abdullah' post='2446752' date='Feb 2 2008, 15:07 '][color="#0000FF"]Hee ay Muxammad sen get yaxshi-yaxshi oxu ozun mene tefsir getirirsen ancaq hec bilmirsen tefsirde ne yazilib. Mense senin hemen o oxuyub basha dushe bilmediyin tefsirin kopiasini sene gonderirem ozudeki erebce.Eger sen bu tefsiri yaxshi-yaxshi oxusan, onda bileceksen ki, ayeni kim oz nefsine uyqun yozur men yoxsa sen.Qizartdiqim yerleri ise, daha diqqetli oxu.Eger lazim olsa bashqa tefsirler de yaza bilerem problem yoxdu. TEFSIR TABARI[/color]

[color="#0000FF"][size=5] من تفسير الطبري
وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ إِنَّكُمْ ظَلَمْتُمْ أَنْفُسَكُمْ بِاتِّخَاذِكُمُ الْعِجْلَ فَتُوبُوا إِلَى بَارِئِكُمْ فَاقْتُلُوا أَنْفُسَكُمْ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ عِنْدَ بَارِئِكُمْ فَتَابَ عَلَيْكُمْ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ (54)
وأما تأويل قوله:(لعلكم تهتدون)، فنظير تأويل قوله :(لعلكم تشكرون)، ومعناه لتهتدوا (1) .
وكأنه قال: واذكروا أيضا إذ آتينا موسى التوراة التي تفرق بين الحق والباطل لتهتدوا بها، وتتبعوا الحق الذي فيها، لأني جعلتها كذلك هدى لمن اهتدى بها واتبع ما فيها .

القول في تأويل قوله تعالى ذكره { وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ إِنَّكُمْ ظَلَمْتُمْ أَنْفُسَكُمْ بِاتِّخَاذِكُمُ الْعِجْلَ فَتُوبُوا إِلَى بَارِئِكُمْ فَاقْتُلُوا أَنْفُسَكُمْ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ عِنْدَ بَارِئِكُمْ فَتَابَ عَلَيْكُمْ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ (54) }
وتأويل ذلك: اذكروا أيضا إذ قال موسى لقومه من بني إسرائيل: يا قوم إنكم ظلمتم أنفسكم . وظلمهم إياها، كان فعلَهم بها ما لم يكن لهم أن يفعلوه بها، مما أوجب لهم العقوبة من الله تعالى. وكذلك كل فاعل فعلا يستوجب به العقوبة من الله تعالى فهو ظالم لنفسه بإيجابه العقوبة لها من الله تعالى . وكان الفعل الذي فعلوه فظلموا به أنفسهم ، هو ما أخبر الله عنهم: من ارتدادهم باتخاذهم العجل ربا بعد فراق موسى إياهم.
[color="#FF0000"]ثم أمرهم موسى بالمراجعة من ذنبهم، والإنابة إلى الله من ردتهم، بالتوبة إليه ، والتسليم لطاعته فيما أمرهم به. وأخبرهم أن توبتهم من الذنب الذي ركبوه قتلهم أنفسهم [/color][/color].[/color]* * *
[size=5]وقد دللنا فيما مضى على أن معنى"التوبة": الأوبة مما يكرهه الله إلى ما يرضاه[/size][/color][/size][/quote]
o qirmizi yerleri tercume ele gorek ne yazilib?

Link to comment
Share on other sites

Men Teberinin ve bashqa mufessirlkerin sozu geden aye baresinde tefsirlerine baxdim. Tefsirde deyilir ki, Gunah etmeyenler buzova tapinanlari oldurduler. Bir sozle mubahisede [b]Мухаммед [/b] haqlidir!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Thanks
        • Like
      • 53 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Like
      • 168 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Like
      • 136 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Haha
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Haha
        • Like
      • 151 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...