Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Rafiziler kimlerdi? abumuahmmede cavab


mumin-1

Recommended Posts

[b]Peygember (s.a.s) ozunden sonra Rafizi adlanacag bir qrupun meydana gelmesi haqqinda xeber vermishdir.Sonralar bezi uzdeniraq alimler shialeri bu qupa daxil ederek, onlara rafizi adini nisbet vermishdirler.

Bes esl heqiqet nedir? bu revayet sehihdirmi?? [/b] Shialere rafizi adi vermek kimlere serf edirdi??? Shialere bu bohtanlari atanlar qiyametin gununde ne cavab verecekler?


Rafizî'leri Haber Verişi


Kesîr en Neva, Hz. Ali'nin oğlu Hasen'in oğlu Hasen'in oğlu İbrahim'den, babası Hasen dedesi Hasen (r.a.) aracılığıy­la Hz. Ali (r.a.) dan naklediyor: Rasûlüllah (s.a.v) şöyle buyu­ruyor :

«Ümmetim arasında Rafizî adıyla bir grup olacaktır. İşte bunlar İslam'dan uzaktırlar.»

[b]Ravî Kesîr zayıf biri olup üstelik bu haberi ondan başka nakleden biri de yoktur.[88][/b]


(Ravî Kesir en-Nevâ önce aşın Şia idi. Vhıhammed b. Bİşr'in anlatışına göre bundan dönmüştür. İbni Hibban'ın önu sika sayması aceleciliğinden olsa ge rek. Yoksa ulema onun zayıflığında ittifak halindedir. Hadis için bak Müs­ned 1/103; Beyhakî Delâil 5/548; Tirmizî 2153.

İmam Zehebi, Tarihü’l-İslam,)

Link to comment
Share on other sites

Sehv etmiremse Ibn Teymiyyede şieleri rafizi adlandirmişdir. Bu revayete esaslansaq bela çixir ki, Ibn Teymiyye şielere bohtan atmişdir.


24:12(En-nur:12) Ne üçün siz bunu eşitdiyiniz zaman mömin kişiler ve qadınlar bir-birileri haqda yaxşı fikirde olub: “Bu, açıq-aydın bir böhtandır!”– demediler?

24:16(En-nur:16) Ne üçün siz onu eşitdiyiniz zaman: “Bize bunu danışmaq yaraşmaz. (Allahım!) Sen pak ve müqeddessen! Bu, çox böyük bir [b]BÖHTANDIR[/b]!”– demediniz?


El-Casiye 17-ci aye: Onlara dine dair aydın deliller vermişdik. Amma elm onlar geldikden sonra aralarındakı [b]PAXILLIQ[/b] üzünden ixtilafa düşdüler. Şübhesiz ki, senin Rebbin ixtilafa düşdükleri meseleler baresinde Qiyamet günü onların arasında hökm verecekdir.
Inşallah.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Shouter' post='3096503' date='Jun 20 2008, 10:29 ']Я так понял что Шиизм это больше политка и какой то принцып. Единобожья я не вижу.[/quote]

Тогда вам сюда: [url="http://www.600min.az/index.php?showtopic=91491"]http://www.600min.az/index.php?showtopic=91491[/url]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Оттенок печали' post='3096375' date='Jun 20 2008, 10:13 '][b]Sehv etmiremse Ibn Teymiyyede şieleri rafizi adlandirmişdir. Bu revayete esaslansaq bela çixir ki, Ibn Teymiyye şielere bohtan atmişdir.[/b]24:12(En-nur:12) Ne üçün siz bunu eşitdiyiniz zaman mömin kişiler ve qadınlar bir-birileri haqda yaxşı fikirde olub: “Bu, açıq-aydın bir böhtandır!”– demediler?

24:16(En-nur:16) Ne üçün siz onu eşitdiyiniz zaman: “Bize bunu danışmaq yaraşmaz. (Allahım!) Sen pak ve müqeddessen! Bu, çox böyük bir [b]BÖHTANDIR[/b]!”– demediniz?
El-Casiye 17-ci aye: Onlara dine dair aydın deliller vermişdik. Amma elm onlar geldikden sonra aralarındakı [b]PAXILLIQ[/b] üzünden ixtilafa düşdüler. Şübhesiz ki, senin Rebbin ixtilafa düşdükleri meseleler baresinde Qiyamet günü onların arasında hökm verecekdir.
Inşallah.[/quote]

Ibn Teymiyye ve onun terfdarlari [b]Shialere rafizi bohtani atmishdilar[/b].

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Shouter' post='3096503' date='Jun 20 2008, 11:29 ']Я так понял что Шиизм это больше политка и какой то принцып. Единобожья я не вижу.[/quote]
Siz hele de bir shey basha dushmediniz.Bilmediyinizden ise hec vaxt danishmayin. Siz tek ALLAHINIZI buxarinin 3010-cu hedisinde nece- gormusunuzmu? Tovhid axtaran insan bunu dese yerinde olar. [size=2][b]VOVALAR[/b][/size] tek ALLAHI hansi hedislerde tapdilar. Sunneye baxsaniz gorersiniz ki rafizi ne demekdir ve kimlere deyilir. Eger sehabeni soyenleri nezerde tutursunuzsa onda sehabelerden Ebu Berk Omer Osman Aishe Muaviyya (L.A) rafizidirler. Eger bu ittihami yersiz ve sebebsiz shielere aid edirsinizse onda ALLAHIN ve butun lenetcilerin leneti sizin ve size destek olanlarin uzerine olsun! musulman:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='ImamAli' post='3096471' date='Jun 20 2008, 11:24 '][url="http://www.islam-news.ru/index.php?type=special&razdel=1&p=articles&id=475"][b]Несколько слов о Рафидитах[/b][/url][/quote]
Salam aleykum qardash. Haralarda idin. Momin? yene kohne bash agrisi bashlanib. bunlara da ki hec bir dixlofos komek etmez. o ki qaldi aspirin ola. helelik. sag ol.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='mumin-1' post='3096837' date='Jun 20 2008, 12:16 ']Ibn Teymiyye ve onun terfdarlari [b]Shialere rafizi bohtani atmishdilar[/b].[/quote]
Qaqam, bu movzu barede o qeder sohbet var ki haqqi axtarsalar gorerler. Lakin axtarandan danish. Bnularda da ki, bu genetik olaraq oshibka verib.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Şair' post='3096182' date='Jun 20 2008, 10:49 ']Rafizi=vahhabi[/quote]
Shair tekce senin kitablarini oxuyacaqam. ozume bunu qeti suretde soz vermishem. ALLAH qorusun, momin. Yadindan cixibsa men elave ederem.
Rafizi=vahhabi=selefi. :morqqqq:

Link to comment
Share on other sites

[quote]Shair tekce senin kitablarini oxuyacaqam. ozume bunu qeti suretde soz vermishem. ALLAH qorusun, momin. Yadindan cixibsa men elave ederem.
Rafizi=vahhabi=selefi.[/quote]
Sağolginen qerdeşim oxu ;) . Hee yadımdan çıxdı selefi demek, yeqin ki ora =nasibi de yazmaq olar ? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

[quote]es selamu aleykum.Ibn Teymiyyeye bohtan atmayin!size Rafizi adini i.Zeynelabidinin oglu Zeyd vermishdir.[/quote]
bizemi? Bize şie adını İslam peyğemberi (s) verib! Beyyine tefsirini oxu

Link to comment
Share on other sites

[quote name='abumuhammed' post='3107349' date='Jun 22 2008, 10:44 ']es selamu aleykum.Ibn Teymiyyeye bohtan atmayin!size Rafizi adini i.Zeynelabidinin oglu Zeyd vermishdir.[/quote]

a salam.

Ibn Teymiyye Shialeri rafzi hesab elemir ki?? Eger, bilirse hansi delil esasinda ???

Link to comment
Share on other sites

TEBERI oz tefsirinde Beyyine suresinin tefsirinde bele bir hedis neql edir
[b]
حدثنا ابن حميد، قال: ثنا عيسى بن فرقد، عن أبي الجارود، عن محمد بن عليّ أُولَئِكَ هُمْ خَيْرُ البٌرِيَّةِ فقال النبيّ صلى الله عليه وسلم: «أنْتَ يا عَليُّ وَشِيعَتُكَ».
[/b]
Menasi: Ibn Hamid Isa ibn Ferqedden, o Abulcaruddan, o da Muhammad ibn Aliden neql edir ki, Peygember (s) [b]“Iman getirib yaxshi emeller edenler ise yaradilmishlarin en yaxshilaridir”[/b] (Beyyine -7) ayesinin tefsirinde buyurmushdur: [u][b]“Ey Ali, bu, sen ve senin shielerindir!”[/b][/u]
Daha etraflı [url="http://islamdini.azersayt.com/member.php?page=comments&member=islamdini&newsid=3786"]http://islamdini.azersayt.com/member.php?p...amp;newsid=3786[/url]
***
İndi fikirleşin ki ibn Teymiyyede ağıl var idi? Belke özü rafizi idi? :rolleyes: "Oğru ele bağırdı ki doğrunun bağrı yarıldı" meselesi.

Link to comment
Share on other sites

[b]إذا في مجلس ذكروا عليا وسبطيه وفاطمة الزكية
فأجرى بعضهم ذكرى سواهم فأيقن أنه سلقلقيه
إذا ذكروا عليا أو بينه تشاغل بالروايات العلية
وقال : تجاوزوا يا قوم هذا فهذا من حديث الرافضية
برأت إلى المهيمن من أناس يرون الرفض حب الفاطمية
على آل الرسول صلاة ربي ولعنته لتلك الجاهلية[/b]

(Feraidus-semteyn, cild 1 she. 135)


[u]Menasi: bir meclisde Alinin, onun ovladlarinin ve pak Fatimenin adi chekilen zaman bezileri onlardan qeyrilenin adlarini chekmeye bashlayirlar. Bele olanda yeqin bil ki, hemin shexs “selqelqeliyye”dir (ye’ni oz tebii mecraisndan deyil arxadan aybashi olan qadindir). Ali ve onun ovladlarinin adi chekilen zaman hemin shexs ali revayetlerden yayinar ve deyer: Ey menim tayfam, buna fikir vermeyin bu rafizilerin gedislerindendir. Men Fatime mehebbetini rafizilik hesab edenlerden Alaha siginiram. Peygemberin ehli-beytine Allahin salavat ve salami, nadanliga ise onun leneti olsun. Mene dediler: Sen de rafizi olusan? Dedim: Xeyir! Rafizilik menim ne dinimdir ne de etiqadim. Lakin men shubhesiz en yaxshi rehber ve en yaxshi abshchini sevirem eger Allahin velisini sevmek rafizilikdirse men bendelerin en rafizisiyem!
[/u]
[i]
Teberi: cild 7: seh 3072-3073 (61-ci ilin hadiseleri) [/i]
[b]"Yezid Xanim Zeyneble kobud davranmasi ve Imam Huseyni ve Imam Elinin(e)
Rafizi adlandirmasi" qeyd edilib[/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='sagi_73' post='3099735' date='Jun 20 2008, 19:07 ']Siz hele de bir shey basha dushmediniz.Bilmediyinizden ise hec vaxt danishmayin. Siz tek ALLAHINIZI buxarinin 3010-cu hedisinde nece- gormusunuzmu? Tovhid axtaran insan bunu dese yerinde olar. [size=2][b]VOVALAR[/b][/size][/quote]
[font="Arial"]Sənin VOVA yazmaqla nəyə işarə etdiyin məlumdur.Yəni Vəhhabi demək istəyirsiz.Allahın əl-Vəhhab adına küfr edirsiz.[/font]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='abumuhammed' post='3107349' date='Jun 22 2008, 09:44 ']es selamu aleykum.Ibn Teymiyyeye bohtan atmayin!size Rafizi adini i.Zeynelabidinin oglu Zeyd vermishdir.[/quote]


Size, yani kime? Bes onda Abdullah ibn Seba kim idi? Rafizi yoxsa o Zeydden "zadnim chislom" bu adini qazanib?

Link to comment
Share on other sites

RAFİZİLİK



İslâm mezhebleri tarihinde ele alınan fırkaların biri. Rafizilik birden fazla isimle tanınmaktadır. Bunların başında da Şia ve kolları gelmektedir. Mesela, kendi anlayışlarına göre Şia'nın en yaygın kolu olan İmamiyye fırkası, inançlarının temeline "imam" anlayışını koymaları yönüyle İmamiyye adıyla tanınırken: On iki İmama inanmaları ve onları esas almaları yönüyle İsnâ Aşeriyye; On iki imamdan yedincisi olan Cafer-i Sadık'ı güya amelde ve itikatta esas almalarından dolayı da Caferiyye olarak bilinmektedirler. Rafizilik Fırkası da bunun örneklerinden birisidir. Bu fırkaya bu ismin verilmesi ve böyle bir fırkanın varlığı konusunda bazı farklı görüşlere rastlanmaktadır.

Rafizilik ismi, bazı müelliflere göre Şiiler için kullanılan isimlerden birisidir. Ebû Hasan el-Eşarî'ye göre, Rafizilik, İmamiyye'nin başka bir adıdır. Zira O, Rafiziliği Zeydiler ve Gulat fırkalarıyla birlikte Şia'nın üç fırkasından birisi olarak göstermektedir. el-Eşarî bu ismin verilmesine sebep olarak da, Zeyd b. Ali'nin terk edilmesi olayını göstermektedir (Eşari, Mukalatül-İslamiyyin, İstanbul 1928, s. 10, 29).

Malati de, Rafıza kelimesinin İmâmiyye ile aynı fırkaya işaret ettiğini belirtmekle beraber, Rafizileri, Zeydiyye'nin onsekiz fırkasının sonuncusu olarak saymaktadır (Malati, et-Tenbih ve'r-Redd, 1936, IX, 14).

Mezhebler tarihinde önemli bir kaynak olarak bilinen el-Fark Beynel-Fırak'ın Müellifi Abdulkahir Bağdadi ise, Zeydiyye, İmamiyye ve Keysaniyye fırkalarını ve kollarını "Ravafız" başlığında ele almakta, yani bu üç fırkayı Rafizilerden saymaktadır. Bu tasnife göre Rafizilik bir anlamda Şiilik ile aynı fırka olarak görülmektedir. Zira, Bağdadi, eserinin tasnifinde "Ravafız" başlığının dışında ayrıca Şiilik ayrımına gitmemekte ve diğer Şii fırkalarını bu başlık altında ele almaktadır (Bağdadi, el-Fark Beynel-Fırak, Beyrut (t.y.), s. 29 vd.).

Bu fırkaya Rafizilik isminin verilmesi ile ilgili olarak gösterilen olaya gelince;

Bilindiği üzere, Emevilere karşı Ehli Beyt adına ilk ayaklanmayı yapan Hz. Hüseyin'in torunu Zeyd b. Ali (80-122/699-740) dir. Zeyd b. Ali, Ehl-i Beyt içinde gerçekten bilgili ve fakih bir zât idi. Devrin ileri gelen müslümanları gibi o da, Emeviler'in kötü idaresinden ve zulümlerinden şikayetçi idi. Sadece şikayetçi olmaktan öte, aynı zamanda bu durumu devrin hükümdarı olan Hişam b. Abdilmelik'e açıkça söyleyen birisiydi. Fakat ne yazık ki bu ikazları fazla etkili olmuyordu.

Bu pasif ikazlarının etkili olmaması üzerine Zeyd b. Ali, Kufe'ye geçer ve Emevî hükümdarına isyan için zemin hazırlamaya başlar. Halkın nabzını yoklar, kardeşi Ebû Cafer Muhammed el-Bakır ile istişare eder. O kendisine, Kufelilere güvenilemeyeceğini söylerse de, onu dinlemez. Kufe'de kendisine bey'at eden onbeş bin kişi ile birlikte zamanın Kufe-Basra valisi Yusuf b. Ömer es-Sakafi (127/744) ye karşı H. 122/M. 740 yılında ayaklanır.

Savaş devam ederken ve Zeyd b. Ali'nin üstünlüğü söz konusu iken, Hişam'ın casusları, Zeyd b. Ali'nin taraftarlarını o gün için güncel ve hassas olan bazı konularda tereddüde düşürürler. Bir taraftan eğer bu hareket devam ederse Hişam'ın Küfe halkının bütün mallarına el koyacağı sözünü yayarken, diğer taraftan da Zeyd b. Ali'den Hz. Ebû Bekir ile Hz. Ömer hakkında görüşünü sormasını isterler. Bunun üzerine, onlardan bir grup, Zeyd'e gelerek, "Gerçek şu ki, biz düşmanlarına karşı, sana, atan Ali b. Ebî Talib'e haksızlık eden Ebû Bekir ve Ömer hakkında görüşünü söyledikten sonra yardım edeceğiz" derler. Bu soru karşısında Zeyd, "Bu ikisi hakkında iyilikten başka bir şey söyleyemem ve babamdan da onlar hakkında iyilikten başka bir şey söylediğini işitmedim. Ben, atam Hüseyin'i öldüren ve el-Harra gününde Medine'ye saldıran, sonra da Allah'ın evini (Kabe) mancınıkla taşa tutup ateşe veren Ümeyye oğullarına karşı ayaklandım" der. Bu cevap üzerine onlar, Zeyd'i terkederler. O da, onlara, "Beni bırakıp kaçtınız, terkettiniz" der. Bunun Arapçasında "Râfaztumunî" ifadesi geçmektedir. İşte bundan dolayı bunlara o günden beri "Rafızî" denmiştir. Sonuç olarak Zeyd'in yanında çok az sayıda insan kalmıştır. Zeyd ve çok az sayıdaki arkadaşları son nefeslerine kadar çarpışırlar. Zeyd şehit edilir. Sonra cesedi kabrinden çıkarılarak asılır ve daha sonra da yakılır (E. Ruhi Fığlalı, Çağımızda İtikadi İslam Mezhebleri, Ankara 1980, s. 92; Bağdadi, el-Fark Beynel-Fırak, Çev. E.Ruhi Fığlalı, s. 36-37).

İşte burada sözü edilen Rafizilik fırkasının ismi ve ortaya çıkışı bu olay ile başlamıştır. Bu olaydan sonra Kufeliler vefasızlık ve cimrilikle vasıflandırılmıştır. O kadar ki, bu iki hususla ilgili olarak onlar hakkında "Kufeli'den daha cimri, Kufeli'den daha hain ve vefasız" deyimi söylenir olmuştur (Bağdadi, a.g.e., s. 37).

Buna göre Rafizilik ismi, Şii olarak kabul edilen kimseler için yanlış olarak kullanılmış bir tabir şeklinde karşımıza çıkmaktadır. Zira, bu isimde hiç bir müstakil fırkaya rastlayamıyoruz. Bu tabir Şii fırkalarının hiç birisi için müstakil olarak kullanılmamıştır. Yukarıda da izah edildiği üzere, böyle bir durum sadece bu isim için söz konusu olmuş değildir. Aynı durum, İmamiyye'nin diğer isimleri için de geçerli olmuştur. Bu durumun başka örneklerini de görmek mümkündür. Esas itibariyle önemli olan, fırkaların temel esaslar üzerindeki görüşleridir. İsimler de zaten kabul edilen görüşler paralelinde verilen birer tabirdir. Çeşitli görüşlere göre bazen farklı isimler almışlardır. Bunlar arasında da en meşhur ve yaygın olanı o fırkaya has bir isim olarak yaygınlaşmıştır. Ancak şurası da bir gerçektir ki; "Rafizilik" ismi, her ne kadar Şia'nın kendisi veya kolları için kullanılmış olsa da, fazla yaygın değildir. Zira, biraz önce anlatılan olayda da görüldüğü üzere, bu ismin onlara verilmesi pek hoş bir olaydan sonra olmamıştır. Dolayısıyla fırkalar tarihinde olumlu bir kanaat da izhar etmemektedir. Bu bakımdan fazla yaygın olmadığını da söylemek mümkündür.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='rd-772' post='3109221' date='Jun 22 2008, 22:44 ']RAFİZİLİK

İslâm mezhebleri tarihinde ele alınan fırkaların biri. Rafizilik birden fazla isimle tanınmaktadır. Bunların başında da Şia ve kolları gelmektedir.[/quote]

Sen deysen movzunun neden ibaret oldugunu analamadin. Sual olunur ki, ehli-Sunnetden olan qardashlarimiz neye gore Shialeri Rafizi adlandirilar. . Bir halda ki, Ehli-sunnetin revayetlerine esasen gelecek zamanlarda Rafzilerin olacagi haqqinda olan revayet yalandir.

[quote]Rafizî'leri Haber Verişi

Kesîr en Neva, Hz. Ali'nin oğlu Hasen'in oğlu Hasen'in oğlu İbrahim'den, babası Hasen dedesi Hasen (r.a.) aracılığıy­la Hz. Ali (r.a.) dan naklediyor: Rasûlüllah (s.a.v) şöyle buyu­ruyor :

«[b]Ümmetim arasında Rafizî adıyla bir grup olacaktır. İşte bunlar İslam'dan uzaktırlar.»

Ravî Kesîr zayıf biri olup üstelik bu haberi ondan başka nakleden biri de yoktur[/b].[88]

(Ravî Kesir en-Nevâ önce aşın Şia idi. Vhıhammed b. Bİşr'in anlatışına göre bundan dönmüştür. İbni Hibban'ın önu sika sayması aceleciliğinden olsa ge rek. Yoksa ulema onun zayıflığında ittifak halindedir. Hadis için bak Müs­ned 1/103; Beyhakî Delâil 5/548; Tirmizî 2153.

İmam Zehebi, Tarihü’l-İslam,)[/quote]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='rd-772' post='3109085' date='Jun 22 2008, 21:58 '][font="Arial"]Sənin VOVA yazmaqla nəyə işarə etdiyin məlumdur.Yəni Vəhhabi demək istəyirsiz.Allahın əl-Vəhhab adına küfr edirsiz.[/font][/quote]
Sen de oz alimlerin kimi yazilari ixtisara salirsan eybi yoxdur bu birinci sey deyil biz bunu Buxaride Muslimde IBNE Kesirde musahide etmisik. Men [size=3][b]VOVA[/b] [/size]yazarken konkret olaraq Vehhabileri nezerde tuturam. ALLAHIN Vahhab adi evezsiz verendir ki onun [b][size=3]VOVALARA[/size][/b] hec bir aidiyyati yoxdur. Hucurat suresini yadina sal ki bed gumana dusmek gunahdir. sende teqsir yoxdur.Teqsir seni bu batil eqideye surukleyendeir ki srazu ittiham edirsen ozu de bilmediyin seyde. Bu sizlerin kohne priyomlaridir ki bunu cox gormusuk. Teze bir soz yaz [size=3][b]VOVA[/b] :sluxii: [/size] almciklerinden.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='tatar' post='3109444' date='Jun 22 2008, 23:38 ']Gorsenir.[/quote]
TATAR qaqa IBNE Teymiyye Faxri Razinin baresinde Hndistan Cucesi deyib. Eger Razi cucedirse bundan danisma. Bu nedirse elme melum olmayan bir varliqdir ki peteneyi doludur. Amma ne olsun kiminden yazib ferehlenecek ki.Yavni teze oynaqa dusub bu herif.Kime geldi ilisir ki diqqeti ceksin. Lap [b]SHOU-BIZNESSde [/b]olduqu kimi <deshoviy> reklam. :sluxii:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='mumin-1' post='3109615' date='Jun 23 2008, 00:05 ']Sen deysen movzunun neden ibaret oldugunu analamadin. Sual olunur ki, ehli-Sunnetden olan qardashlarimiz neye gore Shialeri Rafizi adlandirilar. . Bir halda ki, Ehli-sunnetin revayetlerine esasen gelecek zamanlarda Rafzilerin olacagi haqqinda olan revayet yalandir.[/quote]
[b]Bizim Cebis muellim[/b]-adli kinonu cox adam gorub. Orada bir fraza var--[size=2][b]Ushaq cashib hamam evezine mektebe gelib[/b][/size].- Sen de onun xetrine deyme qelbi qiriq bir dene [size=3][b]VOVAmiz[/b] [/size] var onu da qacirmayin hec olmasa. Yoxsa ele bilrsen ki bu ehli-Sunnetden olan qardashlarimizdandir. Yox men [size=3][b]VOVAlarin[/b] [/size] iyini uzaqdan hiss edirem cunki [size=4][b]allergiyam[/b][/size] var. :sluxii:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='rd-772' post='3114928' date='Jun 23 2008, 19:03 ']He gösterdün şie terbiyevi.O dediyin tehqirler alimlerivize de size de aiddir.[/quote]
Sen burdasan. Eceb seydir a kishiler (amma bu sozun sene dexli yoxdur) men deyirem ki ilanin ..... :looool:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='mumin-1' post='3109615' date='Jun 23 2008, 00:05 ']Sen deysen movzunun neden ibaret oldugunu analamadin. Sual olunur ki, ehli-Sunnetden olan qardashlarimiz neye gore Shialeri Rafizi adlandirilar. . Bir halda ki, Ehli-sunnetin revayetlerine esasen gelecek zamanlarda Rafzilerin olacagi haqqinda olan revayet yalandir.[/quote]
?????
abu muhammed suallar senedir??

Link to comment
Share on other sites

es-selamu aleykum! eslinde shie mezhebleri coxdur.faqat bunlarin icerisinde motedil olanlar da,gulati olanlar da var.en motedil olani Zeydilerdir.elbetteki,onlar esl shielerdir ve Sunnet Ehlinden bir oqederde ferqlenmirler.onlarinda shie olmalari Alini diger sahabelerden daha cox sevmeleridir.bu gun yer uzunde shieler yalniz onlardir.eslinde tarixde shielik lugavi anlamdan bashqa bir anlam olaraq ishlenmeyib."Alinin shieleri,Muaviyenin shieleri"-kimi.sonra ise bu anlam lugavi cerciveden cixaraq istilahi cerciveye girdi.bu ishde deKuleyni,Mufid,Hurr Amili ve sonralar da Meclisi kimilerinin rolu boyuk oldu.bax,bundan sonra o qedimde olan lugavi bir cercivedeki shielik yox olaraq rafizilik bashladi.ancaq shie adini ozunde qoruyanlar Zeydiler oldular.ishin qeribe terefi burasindadirki,Zeydiler, bu gun ozlerini Caferi adlandiranlari Rafizi sayir.cox teeccubludur ele deyilmi?

Link to comment
Share on other sites

[quote]es-selamu aleykum! eslinde shie mezhebleri coxdur.faqat bunlarin icerisinde motedil olanlar da,gulati olanlar da var.en motedil olani Zeydilerdir.elbetteki,onlar esl shielerdir ve Sunnet Ehlinden bir oqederde ferqlenmirler.onlarinda shie olmalari Alini diger sahabelerden daha cox sevmeleridir.bu gun yer uzunde shieler yalniz onlardir.eslinde tarixde shielik lugavi anlamdan bashqa bir anlam olaraq ishlenmeyib."Alinin shieleri,Muaviyenin shieleri"-kimi.sonra ise bu anlam lugavi cerciveden cixaraq istilahi cerciveye girdi.bu ishde deKuleyni,Mufid,Hurr Amili ve sonralar da Meclisi kimilerinin rolu boyuk oldu.bax,bundan sonra o qedimde olan lugavi bir cercivedeki shielik yox olaraq rafizilik bashladi.ancaq shie adini ozunde qoruyanlar Zeydiler oldular.ishin qeribe terefi burasindadirki,Zeydiler, bu gun ozlerini Caferi adlandiranlari Rafizi sayir.cox teeccubludur ele deyilmi?[/quote]

Allah seni guldursun. Bunu ciddi yazmisan, yoxsa?
Shie - birdir. Imamiyye. Vessalam! Gunde lap on firqe ozunu Shie kimi keleme verse, onlar Shielikden chox-chox uzagdilar. Zeyd ozu qardashini Imam kimi taniyandan ve adlandirandan sonra, hansi uznen Zeydin "terefdarlari" (esl terefdarlari Imamlara (a) beyet edibler ) onun olumunden iller sonra firqe yaradib ortaya getirmishdiler? Cavab bellidir. Shieleri qarshi novbeti siyasi oyun. Bunun tarixini vereqlemek uzun cheker, amma Shielere atilmish bu cur iradlara cavab vermeye tam qadirik! Allah amaninda!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='abumuhammed' post='3117287' date='Jun 24 2008, 10:30 ']es-selamu aleykum! eslinde shie mezhebleri coxdur.faqat bunlarin icerisinde motedil olanlar da,gulati olanlar da var.en motedil olani Zeydilerdir.elbetteki,onlar esl shielerdir ve Sunnet Ehlinden bir oqederde ferqlenmirler.onlarinda shie olmalari Alini diger sahabelerden daha cox sevmeleridir.bu gun yer uzunde shieler yalniz onlardir.eslinde tarixde shielik lugavi anlamdan bashqa bir anlam olaraq ishlenmeyib."Alinin shieleri,Muaviyenin shieleri"-kimi.sonra ise bu anlam lugavi cerciveden cixaraq istilahi cerciveye girdi.bu ishde deKuleyni,Mufid,Hurr Amili ve sonralar da Meclisi kimilerinin rolu boyuk oldu.bax,bundan sonra o qedimde olan lugavi bir cercivedeki shielik yox olaraq rafizilik bashladi.ancaq shie adini ozunde qoruyanlar Zeydiler oldular.ishin qeribe terefi burasindadirki,Zeydiler, bu gun ozlerini Caferi adlandiranlari Rafizi sayir.cox teeccubludur ele deyilmi?[/quote]


Rafizler haqqinda olan revayet yalandirsa, senin kime ixtiyarin chatir ki, deyesen Shialer rafizidir. Hel;ede suala cavab vermekden qachirsan.




[quote]Rafizî'leri Haber Verişi


Kesîr en Neva, Hz. Ali'nin oğlu Hasen'in oğlu Hasen'in oğlu İbrahim'den, babası Hasen dedesi Hasen (r.a.) aracılığıy­la Hz. Ali (r.a.) dan naklediyor: Rasûlüllah (s.a.v) şöyle buyu­ruyor :

«Ümmetim arasında Rafizî adıyla bir grup olacaktır. İşte bunlar İslam'dan uzaktırlar.»

Ravî Kesîr zayıf biri olup üstelik bu haberi ondan başka nakleden biri de yoktur.[88][/quote]

Link to comment
Share on other sites

abumuhammed

[quote]CAVABINIZ VARSA VERIN EY ACIZLER!!![/quote]

[url="http://www.600min.az/index.php?showtopic=91893"]http://www.600min.az/index.php?showtopic=91893[/url]



Yuxaridaki movzuda dil-dil otursen..bes niye sene verilen suallara cavab vermirsen???

Link to comment
Share on other sites

[quote name='mumin-1' post='3133887' date='Jun 27 2008, 10:13 ']abumuhammed



[url="http://www.600min.az/index.php?showtopic=91893"]http://www.600min.az/index.php?showtopic=91893[/url]
Yuxaridaki movzuda dil-dil otursen..bes niye sene verilen suallara cavab vermirsen???[/quote]
Qardashim. Konkret olaraq bil ki, [b]<KANT>[/b] priyomundan istifade edirler

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Подробности жуткого происшествия в Баку: собаки напали на 11-летнюю девочку - ВИДЕО
      Вечером 11 мая в жилом массиве Qobu Park-2, расположенном в поселке Локбатан Гарадагского района Баку, бродячие собаки напали на 11-летнюю Зейнаб Сулейманову.
      Девочка была госпитализирована в тяжелом состоянии.
      По словам бабушки пострадавшей, соседям в последний момент удалось спасти ребенка.
      "Из-за собак мы не можем выйти на улицу. На девочку напали три собаки, на теле Зейнаб нет места, которое бы они не поранили", - рассказала женщина.
      Как заявили в Клиническом медицинском центре, лечение пострадавшей продолжается в стационаре, ей оказывается необходимая медицинская помощь.
      "Пациентку вакцинировали от бешенства, ее состояние оценивается как стабильное", - отметили в медучреждении.
      Подробнее - в сюжете Baku TV:
       
       
        • Like
      • 105 replies
    • Trendyol увеличил цены для Азербайджана
      Trendyol резко увеличил цены для Азербайджана

       
        Известная турецкая компания по онлайн-продажам Trendyol внесла изменения в стоимость услуг по доставке товаров в Азербайджан.
      Как сообщает аxar.az, соответствующие цены выросли в 2,5 раза.
      Так, если до 12 мая данный тариф был равен 79,99 турецкой лиры (4,23 маната), то в настоящее время он увеличился до 199,99 лиры (10,63 маната).
       
      https://ru.oxu.az/economy/870716
      • 13 replies
    • Цены на продукты питания в Азербайджане: что подорожало? - СПИСОК
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен в Азербайджане составил 100,0%, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
      Как сообщает Госкомстат, индекс потребительских цен на продукты питания, напитки и табачные изделия составил 98,2%, на непродовольственные товары - 100,9%, на платные услуги, оказанные населению - 102,0%.
      Согласно информации, в апреле 2024 года индекс потребительских цен по сравнению с предыдущим месяцем составил 99,9%, а за первые четыре месяца по сравнению с аналогичным периодом прошлого года - 100,7%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольшее снижение цен наблюдалось на манную и гречневую крупы, макароны, свежую рыбу, молоко, яйца, маргарин, подсолнечное и кукурузное масло, грецкие орехи, фундук, помидоры, огурцы, зелень, баклажаны и картофель. В то же время рост цен был зафиксирован на лимоны, бананы, яблоки, груши, киви, каштан, гранат, белокочанную капусту, сладкий перец, бурак и чеснок. Цены на другие продукты питания существенно не изменились.
       
      Непродовольственные товары
      В апреле индекс потребительских цен на непродовольственные товары по сравнению с мартом составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 101,3%.
      В апреле по сравнению с предыдущим месяцем больше всего подорожали ювелирные изделия, цемент и пиломатериалы. Стоимость других непродовольственных товаров существенно не изменились.
      Платные услуги населению
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен на платные услуги населению по сравнению с предыдущим месяцем составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 102,4%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольший рост цен наблюдался на услуги международных авиаперевозок в страны СНГ, туры внутри страны, медицинские, стоматологические, парикмахерские и косметологические услуги, а также услуги платных дошкольных образовательных учреждений. Стоимость других платных услуг существенно не изменились.
      https://media.az/society/ceny-na-produkty-pitaniya-v-azerbajdzhane-chto-podorozhalo-spisok
      • 9 replies
    • На побережье Каспия откроется цирк
      Sea Breeze Resort активно развивает детское направление, и этим летом отдых с детьми на территории города-курорта станет еще интереснее – на территории курорта впервые откроется цирк.
      «1 июня в Sea Breeze под руководством обладателя циркового «Оскара» Аллахверди Исрафилова стартует международная программа «Легенды Монте-Карло» с участием артистов одного из самых престижных цирковых фестивалей в мире», - говорится в сообщении пресс-службы Sea Breeze.
      Отмечается, что цирковой шатер со зрительным залом вместимостью 1250 мест и 13-метровым манежем расположится между Лунапарком и Аквапарком, которые также начнут принимать гостей этим летом.
        Цирк откроется в Международный день защиты детей 1 июня, и первое шоу будет носить благотворительный характер - на него будут приглашены дети, оставшиеся без попечения родителей, и дети с ограниченными физическими возможностями.
      «Живые легенды Монте-Карло очаруют и детей, и взрослых сложными акробатическими трюками, виртуозным жонглерским мастерством, настоящей магией и впечатляющей эквилибристикой. А великолепные карабахские скакуны, покорившие своим выступлением публику Виндзорского королевского конного шоу, под управлением настоящих джигитов продемонстрируют невероятную скорость и грацию», - говорится в сообщении.
      https://1news.az/news/20240513022911888-Na-poberezhe-Kaspiya-otkroetsya-tsirk-FOTO
        • Like
      • 50 replies
    • Обнародовано заключение повторной экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова
      Обнародовано окончательное заключение экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова, обвиняемого в жестоком убийстве пятерых членов своей семьи, двое из которых были несовершеннолетними.
      Как передает Qafqazinfo, на основании протеста прокуратуры, в отношении обвиняемого была проведена повторная экспертиза.
      В заключении повторной экспертизы, как и в предыдущей, также заявляется, что обвиняемый находился в невменяемом состоянии во время совершения преступления.
      На следующем этапе Ахмедову будет предъявлено окончательное обвинение, а уголовное дело будет передано в суд для рассмотрения. Если суд также придет к выводу, что обвиняемый совершил преступление в невменяемом состоянии, Ахмед Ахмедов будет освобожден от наказания.
      Однако он не будет отпущен на свободу, а ему назначат принудительное лечение в специализированном медицинском учреждении.
      https://media.az/society/obnarodovano-okonchatelnoe-zaklyuchenie-ekspertizy-o-psihicheskom-sostoyanii-ahmeda-ahmedova
      • 41 replies
    • В Азербайджане среди детей распространяются коклюш и «свинка»: как защитить ребенка?
    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Haha
      • 44 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
        • Like
      • 23 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...