Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vacancies 5 (Вакансии 5)


Recommended Posts

КОЛИЧЕСТВО ПОДАННЫХ ЗАЯВЛЕНИЙ В БАКАЛАВРИАТ ФИЛИАЛA МОСКОВСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ М.В.ЛОМОНОСОВА В ГОРОДЕ БАКУ (31.07.2023)

https://msu.az/top/obyavleniya/20230720114103927.html

Направления подготовки

Места, выделенные по гос. заказу

Платные места

План приема

Количество заявлений

План приема

Количество заявлений

Филология
«Русский язык и литература»

10

20

1

2

Филология «Современные западноевропейские языки и литературы» (английский и итальянский языки)

20

25

2

4

Математика и компьютерные науки

25

19

1

4

Химия

25

4

2

0

Психология

25

12

5

3

Экономика

13

10

1

6

Менеджмент

12

10

1

6

Физика

25

6

1

1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

The Eastern Partnership Civil Society Forum is looking for an Advocacy and EaP Index trainee from Azerbaijan to start on Monday, 18 September 2023 (or earlier) and work in the team of the EaP CSF Secretariat in Brussels for 8 months.
The selected trainee will provide support to the Secretariat on policy and advocacy, regranting and project management mostly in relation to the flagship project of the Forum, the EaP Index.
The candidate should have a good understanding of the workings of the EU and the Eastern Partnership, and civil society involvement in the EaP, be a recent graduate in European Studies, International Relations, Political Science, or other related field, and have an advanced command of English; a knowledge of any other language from the EaP region, notably Russian, is an advantage.
The deadline for applications is 20 August.
 
Registration is now open for five-month paid traineeships at the European Commission starting in March 2024.
The Blue Book trainees programme provides a chance to get practical experience thanks to a paid experience in EU Directorates, Institutions and agencies. You could be placed in Brussels, in Luxembourg or elsewhere across the European Union, where other EU agencies are located.
The call is open mostly for the EU citizens, but a limited number of places are also allocated to non-EU nationals.
You can apply if you are a university graduate of any discipline who does not have more than six weeks of experience working in an EU institution, body, agency or delegation, and have a very good knowledge of English, German or French. The deadline for applications is 31 August 2023.
Link to comment
Share on other sites

ДОКУМЕНТЫ, НЕОБХОДИМЫЕ ДЛЯ ПОСТУПЛЕНИЯ В БАКИНСКИЙ ФИЛИАЛ ПЕРВОГО МОСКОВСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО МЕДИЦИНСКОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ И.М.СЕЧЕНОВА

1. Справка о результате тестового экзамена, проводимого ГЭЦ;  2. Подлинник документа о полном среднем образовании (аттестат); (в случае отсутствия аттестата, предоставить письмо со школы, подтверждающее удовлетворительное окончание средней школы); 3. Удостоверение личности и его нотариально заверенный перевод на русский язык; 4. Удостоверение о прикреплении к призывному пункту; 5. Фотографии размером 3х4 – 8 штук; 6. Медицинская справка (форма 086/U)
Сроки приема документов: 31.07.2023 - 08.08.2023 до 17.00 (по Бакинскому времени)
*Экзамены будут проходить 09.08.2023 по адресу г. Баку, проспект Гусейна Джавида 139.
*Экзамены проводятся на РУССКОМ языке.
*Баллы, набранные на экзаменах ГЭЦ , не суммируются с баллами, набранными    на вступительных испытаниях, служат лишь для допуска к     вступительным испытаниям, проводимым Филиалом,   и не влияют на итоговый результат.
Внимание! Абитуриенты (граждане Азербайджанской Республики), не поступившие в Бакинский филиал Первого Московского государственного медицинского университета имени И.М. Сеченова (Сеченовский Университет), могут принять участие в проводимом ГЭЦ конкурсе по зачислению в другие высшие учебные заведения.
Начало занятий - 15 сентября 2023 года.
 
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
АГЕНТСТВО ПО РАЗМИНИРОВАНИЮ АЗЕРБАЙДЖАНСКОЙ РЕСПУБЛИКИ ОБЪЯВЛЯЕТ О ПРИЕМЕ ДОКУМЕНТОВ ДЛЯ ЖЕЛАЮЩИХ РАБОТАТЬ ВЕТЕРИНАРНЫМ ВРАЧОМ НА ОСВОБОЖДЕННЫХ ОТ ОККУПАЦИИ ТЕРРИТОРИЯХ.
КАНДИДАТЫ ДОЛЖНЫ ИМЕТЬ ВЫСШЕЕ ИЛИ СРЕДНЕЕ ВЕТЕРИНАРНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И ОПЫТ РАБОТЫ В СООТВЕТСТВУЮЩЕЙ СФЕРЕ ДО 1 ГОДА.
ПООЩРЕНИЯ ПРЕДУСМОТРЕНЫ ЗА ЭФФЕКТИВНУЮ РАБОТУ РАБОТНИКА В ТЕЧЕНИЕ ЕГО РАБОЧЕГО ПЕРИОДА.
ЗАИНТЕРЕСОВАННЫМ СЛЕДУЕТ НАПРАВИТЬ СЛЕДУЮЩИЕ ДОКУМЕНТЫ ПО АДРЕСУ:[email protected], УКАЗАВ КОНТАКТНЫЙ ТЕЛЕФОН.
· ЗАЯВЛЕНИЕ О ПОДАЧЕ ДОКУМЕНТОВ НА СООТВЕТСТВУЮЩУЮ ДОЛЖНОСТЬ;
· КОПИЯ УДОСТОВЕРЕНИЯ ЛИЧНОСТИ;
· КОПИИ ДОКУМЕНТОВ ОБ ОБРАЗОВАНИИ (АТТЕСТАТ, ДИПЛОМ, АТТЕСТАТ, СПРАВКА И Т.Д.);
· КОПИЯ ТРУДОВОЙ КНИЖКИ.
ПРИЕМ ДОКУМЕНТОВ БУДЕТ ОСУЩЕСТВЛЯТЬСЯ ДО 31 АВГУСТА ТЕКУЩЕГО ГОДА.
ПРИ ПРОВЕДЕНИИ ВЫБОРОВ ПРЕДПОЧТЕНИЕ БУДЕТ ОТДАВАТЬСЯ КАНДИДАТУРАМ ЛИЦ, ВЫНУЖДЕННО ПЕРЕМЕЩЕННЫХ С ТЕРРИТОРИЙ, ОСВОБОЖДЕННЫХ ОТ ОККУПАЦИИ.
ЗА ДОПОЛНИТЕЛЬНОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ ВЫ МОЖЕТЕ ОБРАЩАТЬСЯ НА ГОРЯЧУЮ ЛИНИЮ «805».
 
 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vacancy “Accountant”

Oil & Gas Service Company

Salary – Negotiable (800-1200 AZN (NET))

Requirements and qualifications:.

Bachelor’s degree in finance, accounting or economics

-Good knowledge of tax and labor law

-Skills tax planning and optimization of workflow

-Experience as a financial assistant, or similar position.

-.Knowledge and accounting

-.Advanced MS Excel skills (creating spreadsheets and using financial functions)

-Organizational skills.

-Attention to detail, ability to detect numerical errors

-Strong knowledge of 1C 8.3 , Advanced Excel user

-Excellent Azerbaijani, Russian, English (Intermadiate) language skills

-Leadership — the willingness to make decisions and take responsibility

-Excellent communication skills

-Ability to work under pressure, meet deadlines and manage a number of international brands while communicating efficiently with the third parties and within the organization

 

Job Description

-Preparation of invoices (full documentations);

-Working with e-taxes system;

-Payments through the internet banking system and record to CMMS system;

— Keeping records of incoming invoices, registration in the CMMS system;

— Preparation of invoices for factoring, their registration in the CMMS system, maintenance of an excel file according to the dates of payment of factoring invoices;

— Registration of new companies in the CMMS system;

— Chase-up of clients by terms of payment of invoices;

— Control and sending requests for the creation of internal PO to the sales department in the CMMS system.

Additional information:

  • Contract 1 year

Working time  08.00 -17.00

Location : Salyan highway

  • Salary – Negotiable (800-1200 AZN (NET))
  • Transport and lunch provided by the company

Note. Candidates meeting the above requirements are requested to send their CVs to  [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/  with

 “Accountant» in the subject line.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Министерство обороны Азербайджана объявило прием на «Курс подготовки прапорщиков». граждане в возрасте до 28 лет, имеющие полное среднее образование, прошедшие срочную действительную военную службу и желающие добровольно поступить на службу в звании прапорщика, могут с 21 августа по 23 сентября обратиться в приемную комиссию.
Документы необходимо предоставить по адресу: г. Баку, Ясамальский район, улица Шафаята Мехтиева,76, военный городок «Гызыл Шарг» (Учебно-образовательный центр ВС Азербайджана). Документы принимаются в любой день недели (кроме воскресенья) с 21 августа по 23 сентября с 09:00 до 17:00. Телефон: (012) 538-35-70.
Со списком документов, которые необходимо предоставить, можно ознакомиться по ссылке.
 
Link to comment
Share on other sites

Объявляется дополнительный прием документов с целью полного комплектования плановых мест в Академии Государственной пограничной службы по специальности «Пограничная безопасность и управление».

Об этом сообщили в Государственном экзаменационном центре. Документы могут подать граждане Азербайджанской Республики мужского пола, набравшие 150 и более баллов на вступительных экзаменах, проведенных в этом году по любой из I, II, III и IV групп.

Абитуриенты могут обратиться в Аппарат Государственной пограничной службы (г. Баку, ул. З.Алиевой, 30) 24-25 августа. Контактный телефон: 012-493-62-47.

https://caliber.az/post/186224/

 
 
Link to comment
Share on other sites

Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidməti bir sıra vəzifələr üzrə vakansiya elan edib.
Dövlət Xidmətindən bildirilib ki, aşağıdakı vakansiyalar üzrə həkim mütəxəssisləri və tibb işçiləri tələb olunur:

• Həkim-terapevt
• Həkim-nevropatoloq
• Həkim-psixiatr
• Həkim-otorinolarinqoloq
• Həkim-dermatoveneroloq
• Həkim-cərrah
• Həkim-oftalmoloq
• Həkim-rentgenoloq və texnik
• USM (ultrason müayinəsi) mütəxəssisi
• Elektrokardioqrafiya
• Exokardioqrafiya
• Elektroensefaloqrafiya-funksional diaqnostika


Vakansiyalar üzrə müraciət etmək istəyənlər [email protected] elektron poçtuna yaza və ya anketi doldura bilərlər.

Qeyd edək ki, müraciət zamanı şəxsiyyət vəsiqəsinin FİN kodunu yazmaq mütləqdir.

 

 
 
Link to comment
Share on other sites

ОБЪЯВЛЕН ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ ПРИЕМ ДОКУМЕНТОВ НА КУРС ПОДГОТОВКИ ПРАПОРЩИКОВ, ОРГАНИЗОВАННЫЙ ПРИ ВОЕННОМ ИНСТИТУТЕ ИМЕНИ ГЕЙДАРА АЛИЕВА ПО СТУПЕНИ СРЕДНЕГО СПЕЦИАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ (СУББАКАЛАВР), С ЦЕЛЬЮ ПОЛНОГО КОМПЛЕКТОВАНИЯ ПЛАНОВЫХ МЕСТ.Об этом сообщили в Государственном экзаменационном центре (ГЭЦ). ГРАЖДАНЕ АЗЕРБАЙДЖАНСКОЙ РЕСПУБЛИКИ МУЖСКОГО ПОЛА, НЕ ДОСТИГШИЕ 23-ЛЕТНЕГО ВОЗРАСТА, НАБРАВШИЕ 50 И БОЛЕЕ БАЛЛОВ НА ВЫПУСКНОМ ЭКЗАМЕНЕ, ПРОВЕДЕННОМ В ТЕКУЩЕМ ГОДУ, ДЛЯ УЧАСТИЯ В ПРИЕМЕ МОГУТ ОБРАТИТЬСЯ С 29 АВГУСТА ПО 5 СЕНТЯБРЯ В ВОЕННЫЙ ИНСТИТУТ ИМЕНИ ГЕЙДАРА АЛИЕВА (Г. БАКУ, ХАТАИНСКИЙ РАЙОН, УЛ. ПОЛАДА ГАШИМОВА).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

AZAL ИЩЕТ НОВЫХ БОРТПРОВОДНИКОВ

КАНДИДАТЫ, ДОЛЖНЫ ОТВЕЧАТЬ СЛЕДУЮЩИМ ТРЕБОВАНИЯМ:

- ИМЕТЬ ГРАЖДАНСТВО АЗЕРБАЙДЖАНСКОЙ РЕСПУБЛИКИ;

- ВОЗРАСТ: 20-35 ЛЕТ (ПРИ ОТСУТСТВИИ СООТВЕТСТВУЮЩЕГО ОПЫТА), МАКСИМУМ 45 (ПРИ НАЛИЧИИ СООТВЕТСТВУЮЩЕГО ОПЫТА);

- НАЛИЧИЕ МИНИМАЛЬНОГО ПОЛНОГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ;

- ВОЕННЫЙ БИЛЕТ (ПРИ НАЛИЧИИ)

- РОСТ ДЛЯ ДЕВУШЕК: 160-180 СМ; ДЛЯ ПАРНЕЙ- 170-185 СМ;

- УРОВЕНЬ ВЛАДЕНИЯ ЯЗЫКАМИ: АЗЕРБАЙДЖАНСКИЙ - СВОБОДНОЕ ВЛАДЕНИЕ, АНГЛИЙСКИЙ - СРЕДНИЙ УРОВЕНЬ (УМЕТЬ СВОБОДНО ВЫРАЖАТЬ МЫСЛИ).

- ОБЛАДАТЬ КОММУНИКАТИВНЫМИ И ОРГАНИЗАЦИОННЫМИ НАВЫКАМИ;

- БЫТЬ ГОТОВЫМ К ЧАСТЫМ КОМАНДИРОВКАМ И РАБОТЕ В НЕРЕГУЛЯРНОМ РАБОЧЕМ ГРАФИКЕ;

- ОТСУТСТВИЕ МЕДИЦИНСКИХ ПРОТИВОПОКАЗАНИЙ ДЛЯ ПОЛЕТОВ.

Для получения более подробной информации о требованиях к конкурсу на позицию «Бортпроводник», пожалуйста, перейдите по следующей ссылке: https://glorri.com/azal/64edfde813fc7c60c74092c4.
Кандидаты могут подать заявку на данную вакансию через официальный сайт авиакомпании www.azal.az, перейдя в раздел «Карьера». Кроме того, они могут отправить свои резюме на адрес [email protected] или оставить их в специальном ящике, размещенном у входа «Северный» Терминала 2 Международного аэропорта.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I am looking for a Junior Project Manager”.

Mandatory requirements, education in the field of engineering or construction, solid certification, citizenship of Azerbaijan. Experience is minimal or not required.

Knowledge of Azerbaijani and Russian languages is perfect.

English at a high level. Professional user of MS Office, Primavera or MS Project.

Good analytical skills, desire to learn and develop in the field of project management.

Only citizens of Azerbaijan are considered.

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vacancies:

 

Construction Project

 

1. HSE Engineer (Engineering Degree mandatory requirement)

 

Location: Sumgait  - Engineering Company –staff 25

 

Salary 1000-1200 AZN (NET)

 

2.Project Manager 2000 AZN (NET)  -  Location  Baku

3.Junior Project Manager 1000 AZN(NET) - Location  Baku

4.Oil & Gas Company

Reception  - 800 AZN (NET)

5.BP PROJECT

Procurement Coordinator/Procurement Administrator

 Salary 1500- 1800 AZN (NET) 

Company: International Service Company (BP Project)

Degree in Engineering/ Finance or MBA


Requirements:

Perfect knowledge of  ВР  procedures and requirements

Experience in BP or contractor is required

6. Junior Sales & Procurement Coordinator

Salary 800 -1000 AZN (NET)

7.Mechanical Engineer – Oil & Gas Repair Service

8. Customs Declarant with at least 5 years of experience.

Manufacturing company.

Office location Baku. Salary 1500 AZN (NET)

Note. Candidates meeting the above requirements are requested to send their CVs with  position name  in the subject line.

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Procurement Coordinator/Procurement Administrator

 Salary 1500- 1800 AZN (NET) 

Требуемый опыт работы: 1–3 года

Полная занятость, полный день

Company: International Service Company (BP Project)

Degree in Engineering/ Finance or MBA


Requirements:

Perfect knowledge of  ВР  procedures and requirements

Experience in BP or contractor is required


• English (fluent), Azerbaijani (fluent). Russian (fluent),
• Knowledge of English, Russian and Azerbaijani languages
• Computer literacy (MS Word; Excel; Internet)
• Ability to understand technical materials, products, and the commodity market of industrial area.
• Skill in preparing and analyzing complex technical specifications and bids.
• Skill in both verbal and written communication.
• Skill in establishing and maintaining effective working relationships.
• Ability to work in a team.
Аbility to conduct business correspondence at high leve

Personal requirements: Ability to work quickly and accurately. Applicant must have accuracy in working with various documents, should manage the deadlines in timeline.

Responsibilities:
• Purchases materials, equipment. Reviews and analyzes purchase requisitions, investigates and develops sources of supplies, prepares bid specifications, issues bid requests and reviews quotations. This position requires the use of initiative and independent judgment. Duties
• Identifies and selects vendor to procure requisitioned commodities, meeting criteria such as price, quantity, quality and delivery date and places orders.
• Writes and distributes complex and technical bid invitations or requests for proposals; receives and analyzes bids, quotes, and proposals.
• Conduct purchasing negotiations between department and vendor, prepares
• Purchase orders for vendor and Invoices for accounting department.
• Carry out all the activities necessary to purchase goods and/or services/subcontracts, in compliance with given cost/time/quality requirements and with Corporate/Company policies and standards and work instructions;
• Issue to vendors the Request for Quotation based on given purchasing request;
• Support the vendors during the preparation of the technical/commercial proposals with obligation of confidentiality about the related bid info;
• Prepare the commercial/economic bid tabulation to compare different proposals and suggest actions to be taken in order to improve bid result and/or select the vendor
• Lead the commercial/economic negotiation;
• Prepare the purchase order/subcontract based on standard General Purchase Terms and Conditions and Project Special;
• Purchase Conditions, if any, and managing possible deviations;
• Close out the bid process receiving purchase/subcontract confirmation by selected vendor and informing the unsuccessful vendors about negative result of their bid;
• Follow up and negotiate, if necessary, purchase order/subcontract revisions;
• Perform the assigned activities in compliance with procedures and provided systems and tools;
• Check and comment the technical documentation received with the Purchase Requisition and Technical Evaluation;
• Manage contractual documentation (Archive) before the issue to centralized archive;
• Fully adhere, at all times and irrespective of the work place, to Company Health, Safety, Environmental and Quality (HSEQ) policies, procedures and requirements;
• Perform other related duties as assigned by Superior.

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Академия телевидения и радио ЗАО «Азербайджанское Телевидение и Радиовещание» объявила конкурс среди слушателей.

В конкурсе могут принять участие люди до 30 лет, желающие освоить профессии ведущего, репортера, редактора, режиссера и оператора. Желающие участвовать в курсах ведущих-репортеров должны обладать речевыми способностями и внешним видом, подходящим для эфира. Конкурирующие слушатели: · У них будет возможность учиться в Академии Телерадио; · Преподавание будут вести профессиональные специалисты Академии и преподаватели, приглашенные из-за границы; · Слушателям, успешно окончившим курс, будет вручен сертификат Академии.

Желающие принять участие в конкурсе могут отправить свои резюме на указанный адрес электронной почты. Электронная почта: [email protected] Контактный номер: +99412 537 02 80 Адрес: AZ1006, город Баку, улица М. Гусейна 1.

 
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Имеющие высшее или средне-специальное медицинское образование физически здоровые мужчины (прошедшие действительную военную службу) и женщины в возрасте до 35 лет, а также уволенные в запас офицеры и прапорщики в возрасте до 40 лет, служившие в составе Вооруженных сил на должности военного врача или фельдшера, могут обратиться для приема на военную службу и гражданскую работу.
Кандидаты могут обратиться в Главное медицинское управление Министерства обороны (Насиминский район Баку, ул.Джейхуна Салимова, 3) или в Учебный центр Азербайджанской армии. К сведению обращающихся граждан Минобороны сообщает, что прием на вакантные военные и гражданские должности будет осуществляться по требуемым медицинским специальностям.
Граждане могут обращаться ежедневно с 09:00 до 17:00, кроме воскресенья и праздничных дней. Лицам, имеющим судимость и уволенным с военной службы в запас в связи со служебным несоответствием, просьба не обращаться.
Для получения дополнительной информации: Баку, Насиминский район, ул. Джейхуна Салимова,3.
Контактный номер: (012) 530-20-47.
Адрес электронной почты [email protected].
 
Link to comment
Share on other sites

SƏTƏM- üzrə Mühəndis

1000-1200 AZN (NET)

Bakı şəhəri

 

Requirements:

 

·         Ali texniki təhsil;

·         İnfrastruktur tikinti layihələrində təcrübə;

·         Fövqəladə Hallar Nazirliyinin şəhadətnaməsi (SƏTƏM sahəsi ilə əlaqədar sertifikatlar)


 

Responsibilities:

 

·         İnfrastruktur layihə tikintisində əməyin muhafizəsi va texniki təhlükəsizliyə nəzarət etmək

·         İş yerində zədələnmə səbəblərinin analizi va qarşısını almaq üçün tədbirlər hazırlamaq və onların həyata keçirilməsini təşkil etmək

·         SƏTƏM üzrə sənədləşdirmə işlərini dəqiq həyata keçirmək

·         Riskin qiymətləndirilməsi aparmaq və sənədləşdirmək

·         SƏTƏM üzrə uyğunsuzluqları və qusurları aşkar edərək haqqında tədbir görülməsi üçün tapşırıqlar vermək

·         Binaların, qurğuların, avadanlıqların va nəqliyyat vasitələrinin əməyin mühafizəsi üzrə texniki vəziyyətinin yoxlanılmasında iştirak etmək

·         Struktur bölmələrdə, istehsalatda ətraf mühitin çirklənməsinin qarşısını almaq üçün həyata keçirilən tədbirlardə iştirək etmak

·         Sahəyə daxil olanlara giriş talimatı keçmək, sahədə işçilərin əməyin mühafizəsi üzrə ortaya çıxan məsələlərində köməklik göstərmək

·         İşçilərin əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik üzrə biliklərinin yoxlanılmasında iştirak etmək

·         Xidməti təlimatların işlənib hazırlanmasında köməklik göstərmək

·         Mövcud forma və qaydalara uyğun hesabatlar aparmaq

 

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  

http://germesconsulting.com/job/

 

Link to comment
Share on other sites

Open Vacancy:

Salary 1500-2000 AZN (NET)

QA- QC ADVISOR / QA- QC SPECIALIS

General requirements:

Nationality: Azerbaijan

Degree in Civil Construction (must have)

Male

Language skills; Fluent in Azerbaijan & Russian, proficiency in English

Relaxation in upper age limit is applicable in specialized/experienced cases.

MS Office Professional user, Auto Cad

Job Requirements:

More than 5 years’ experience as QAQC Engineer in civil construction,

To be proficent in the construction standard, drawings review, implementation and acceptance standard in Azerbaijan,and the critical process of quality control in terms of the construction of massive concrete structure;

To be proficient in the quanlity control of the road construction, precast and cast in situ standards;

To be competent to independently take on the quality inspection and control work and documentation work in terms of the civil construction;

No seriouss accidents arise in the previous project;

Responsibility:

• Prepare and regularly (weekly) submit reports and maintain records
• Manage the quality assurance/quality control function on-site on various project phases
• Prepare project site related reports and presentations as required and produce performance measurement tools to monitor the Contractor’s and project performance
• Ensure that the approved Inspection and Test Plan (ITP) and Method Statements are implemented by the Contractor on site and the particular hold points required are coordinated with the Project Team
• Conduct Quality or technical compliance audits for Contractor, Sub Contractor or Vendors
• Review QA/QC organization
• Review QA/QC Procedures as submitted by the Contractor’s and ensure implementation is in compliance with AGREEMENT requirements
• Review Inspection, Test, Plans as submitted by the Contractor’s and ensure compliance with AGREEMENT requirements
• Attend activities on site and ensure their compliance with QA/QC procedure in respect of the format signed off by the Contractor’s QA/QC Manager
• Closely monitor site activities, fully coordinate with PMC discipline engineers, issuing NCR’s in case of non-compliance and reporting to Senior Resident Engineer in case of shortage of skilled labourers and/or site supervision staff

Candidates fulfilling the above criteria should send their CV 

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  

http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

Азербайджанское государственное информационное агентство (АЗЕРТАДЖ) объявляет о вакансиях на должности корреспондентов в Бельгии (Брюссель), Германии (Берлин), Израиле (Тель-Авив) и Египте (Каир).
 
Link to comment
Share on other sites

Уважаемые абитуриенты!
Напоминаем, что продолжается регистрация на обучение в пределах квоты Правительства Российской Федерации на 2024/25 учебный год.
Русский дом в Баку организует очную консультацию по вопросам регистрации заявок на портале https://education-in-russia.com.
Консультация состоится 22 октября 2023 в 15:00 по адресу: ул. У. Гаджибейли, 77Б.
Для участия необходимо предварительно пройти регистрацию по ссылке https://forms.yandex.ru/u/64f5daad43f74f05996fdc10/.
 
Link to comment
Share on other sites

Тысячи молодых людей из разных стран мира приезжают в Россию. Одна из причин — это желание обучаться в российском вузе.
Ежегодно иностранным абитуриентам выделяется квота Правительства России на бесплатное обучение.
Чтобы стать кандидатом на получение квоты в 2024 году, необходимо до 1 ноября 2023 года зарегистрироваться на сайте education-in-russia.com и создать заявку.
Обращаем внимание, что после указанного периода кандидаты не смогут отправить свою заявку на проверку сотрудникам Русского дома в Баку, а также заявку со статусом «Черновик», даже после прохождения регистрации на сайте. Кандидатам, не сформировавшим полностью своё досье на портале, будет отказано в участии в отборочных испытаниях.
Документы для участия на первом этапе отбора:
1. Заграничный паспорт гражданина Азербайджанской Республики;
2. Документ об образовании;
3. Согласие на обработку персональных данных;
4. Индивидуальные достижения (при наличии);
5. Анкета-заявление кандидата.

С подробным разъяснением о прилагаемых документах можно ознакомиться по ссылке: https://disk.yandex.az/i/Fqa5-ddWg1u6Yg.
Следите за официальными страницами Русского дома в Баку, где мы информируем об условиях участия в квотном отборе!

https://vk.com/rusevibaku?fbclid=IwAR30DE_Xn8lmiyprL1cRra5fdR6Qm13_RlqBC1s_v2wz9GVAilhuFtwwcfI&w=wall-178687517_4055

 
 
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vacancy :

Experienced QA/QC Engineer.

Civil Construction Project

Employment Type: Full-Time

Location: Ganja city

Salary 1500-2000 AZN(NET)+ food allowance + apartment rent paid by the company

Work schedule: 5 days a week.  09.00-18.00

 

Min 5 years of experience in QA/QC role. Manage QA/QC for large, heavy, civil construction projects.

Ability to work with clients on large scale civil projects.

Put quality control processes in place. Populate and continuously update QMS systems.

Work with employees, contractors, clients, etc to make sure quality control standards are met.

MUST have quality control experience.

Must have strong communication skills, both written and verbal.

 Looking for upbeat, positive, outgoing engineer or construction manager.

Is this you? Please send resume as an attachment.

Firm offers a wide variety of large scale construction projects to work on.

Requirements for QA/QC Manager candidate:

Responsibilities of the job include:

Determining, negotiating and agreeing in-house quality procedures, standards and/or specifications
Assessing customer requirements and ensuring that these are met
Setting customer service standards
Specifying quality requirements of raw materials with suppliers
Investigating and setting standards for quality/health and safety
Ensuring that manufacturing processes comply with standards at both national and international level
Working with operating staff to establish procedures, standards, systems and procedures
Writing management/technical reports and customers’ charters
Determining training needs
Acting as a catalyst for change and improvement in performance/quality
Directing objectives to maximize profitability
Recording, analyzing and distributing statistical information
Monitoring performance
Supervising technical  staff.

Basic knowledge:
Degree in Construction Engineering (Must)
Minimum 5 years managerial experience in QA/QC field.
Certified Quality Manager.
Experience in steel structure and piping.
Experience in Construction Project
Knowledge of  
ГОСТ, СНИП standards

Language Skills :Azeri (Native), Russian and English (Upper intermediate )

MS Office Professional Level

Work schedule: 5 days a week.  09.00-18.00

Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected][email protected]http://germesconsulting.com/job/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Уважаемые абитуриенты!
Информируем, что набор заявок на обучение по квоте Правительства РФ продлен до 1 декабря!
С целью своевременной обработки всех заявок убедительно просим направить заявки на проверку РЗУ к середине ноября (чтобы Вы могли доработать досье в случае, если будут недочеты).
Для ознакомления с необходимой информацией по оформлению досье, требованиям к документам и тестированиям пройдите по ссылкам:
https://disk.yandex.az/i/Fqa5-ddWg1u6Yg
https://disk.yandex.az/d/YWXOBn9tMgSFVQ
Обращаем внимание, что 9 ноября в 18:30 пройдет очная консультация по вопросам поступления в российские вузы по квоте Правительства РФ. Для регистрации, пройдите по ссылке: https://forms.yandex.ru/u/64f5daad43f74f05996fdc10
Также получить консультацию по вопросам поступления Вы можете в будние дни по телефону 012 493 44 32, эл. почте: [email protected]

https://vk.com/rusevibaku?fbclid=IwAR30DE_Xn8lmiyprL1cRra5fdR6Qm13_RlqBC1s_v2wz9GVAilhuFtwwcfI&w=wall-178687517_4183

 
Link to comment
Share on other sites

ЗАО BAKU STEEL COMPANY (BSC) ПРИГЛАШАЕТ СОИСКАТЕЛЕЙ, ПРОЖИВАЮЩИХ В ГОРОДАХ СУМГАЙЫТ И ХЫРДАЛАН, ПОСЕЛКАХ САРАЙ, ГАДЖИ ЗЕЙНАЛАБДИН, МАСАЗЫР И ДЖЕЙРАНБАТАН, А ТАКЖЕ В СЕЛЕ НОВХАНЫ, ПОДАТЬ ЗАЯВКИ НА СЛЕДУЮЩИЕ ВАКАНСИИ ПРОИЗВОДСТВЕННЫХ УЧАСТКОВ В ГОРОДЕ СУМГАЙЫТ.

3, 4 И 5 НОЯБРЯ 2023 ГОДА В АДМИНИСТРАТИВНОМ ЗДАНИИ ТРУБОПРОКАТНОГО ПРОИЗВОДСТВЕННОГО УЧАСТКА, РАСПОЛОЖЕННОМ ПО АДРЕСУ: ГОРОД СУМГАЙЫТ, УЛИЦА СЮЛЬХ, 1, БУДУТ ПРОВЕДЕНЫ ДНИ КАРЬЕРЫ.

ВАКАНСИИ:

ИНЖЕНЕР ПО АВТОМАТИКЕ

ИНЖЕНЕР-ЭНЕРГЕТИК

ИНЖЕНЕР-МЕХАНИК

ИНЖЕНЕР-МЕХАНИК

ИНЖЕНЕР-ПРОГРАММИСТ

ИНЖЕНЕР ПО МАТЕРИАЛАМ

ИНЖЕНЕР-ХИМИК

ИНЖЕНЕР-НОРМОКОНТРОЛЕР

ЭЛЕКТРОМОНТЕР

СЛЕСАРЬ

СЛЕСАРЬ-ЭНЕРГЕТИК

СЛЕСАРЬ-МЕХАНИК

СЛЕСАРЬ-ГИДРАВЛИК

СЛЕСАРЬ-ПНЕВМАТИК

СЛЕСАРЬ ПО КРАНОВОМУ ХОЗЯЙСТВУ

ТОКАРЬ

ФРЕЗЕРОВЩИК

ЛАБОРАНТ

ОПЕРАТОР ЭКСКАВАТОРА

ОПЕРАТОР-ПОГРУЗЧИК

ВОДИТЕЛЬ ТЯГАЧА

ОПЕРАТОР МОСТОВОГО КРАНА

ТЕРМИСТ

ПРОКАТЧИК

ГАЗОРЕЗЧИК

СВАРЩИК (РАЗНОПРОФИЛЬНЫЙ)

РАБОЧИЙ

МЕДСЕСТРА

 

 
Link to comment
Share on other sites

bp Azerbaijan offers graduate opportunities in the fascinating world of production and operations Our 2024 graduate recruitment programme offers challenging and exciting opportunities to help develop your career in:

geoscience (geology, geophysics, petrophysics)

wells

discipline and project engineering ( mechanical, subsea pipeline, I&C)

people & culture

By joining bp early careers programme graduates will follow a structured development offer to accelerate the acquisition of foundational technical skills, experience and knowledge; and application in the business world. The programme supports transition from university to discipline professional and provides a framework of ‘non-technical’ skills to support building personal effectiveness skills. Applications open on 31 October 2023 and close on 4 January 2024.

https://www.bp.com/en/global/corporate/careers/students-and-graduates/locations/azerbaijan/graduate-programmes.html

Edited by arbeitgeber
Link to comment
Share on other sites

Министерство обороны объявляет набор на «Базовый курс морской пехоты».
Адрес: город Баку, Гарадагский район, военный городок «Пута» (штаб HDQ). Срок подачи заявок: До 25 ноября 2023 года, ежедневно (кроме воскресенья) с 09:00 до 18:00.
Müdafiə Nazirliyi "Dəniz komando təməl kursu"na qəbul elan edir
Ünvan: Bakı şəhəri, Qaradağ rayonu, "Puta" hərbi şəhərciyi (HDQ qərargahı). Müraciət etmə vaxtı: 2023-cü il noyabrın  25-dək, hər gün (bazar günləri istisna olmaqla) saat 09:00-dan 18:00-dək.
Link to comment
Share on other sites

12 часа назад, arbeitgeber сказал:
Министерство обороны объявляет набор на «Базовый курс морской пехоты».
Адрес: город Баку, Гарадагский район, военный городок «Пута» (штаб HDQ). Срок подачи заявок: До 25 ноября 2023 года, ежедневно (кроме воскресенья) с 09:00 до 18:00.
Müdafiə Nazirliyi "Dəniz komando təməl kursu"na qəbul elan edir
Ünvan: Bakı şəhəri, Qaradağ rayonu, "Puta" hərbi şəhərciyi (HDQ qərargahı). Müraciət etmə vaxtı: 2023-cü il noyabrın  25-dək, hər gün (bazar günləri istisna olmaqla) saat 09:00-dan 18:00-dək.

Крутой курс .Странно ,что нет возрастных ограничений.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/11/2023 at 1:11 AM, superman said:

Крутой курс .Странно ,что нет возрастных ограничений.

Azərbaycan Respublikası Hərbi Dəniz Qüvvələrinin (HDQ) "Dəniz komando təməl kursu"na könüllü daxil olmaq arzusunda olan ən azı ümumi orta təhsilli, qanunla müəyyən edilmiş müddətli həqiqi hərbi xidmətini başa vurmuş, 28 yaşınadək hərbi vəzifəlilər 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

НАПОМИНАЕМ, ЧТО РЕГИСТРАЦИЯ ЗАЯВОК В СИСТЕМЕ EDUCATION-IN-RUSSIA.COM НА БЕСПЛАТНОЕ ОБУЧЕНИЕ В ПРЕДЕЛАХ КВОТЫ ПРАВИТЕЛЬСТВА РФ НА 2024/25 УЧЕБНЫЙ ГОД ПРОДОЛЖАЕТСЯ ДО 1 ДЕКАБРЯ 2023 ГОДА.

Link to comment
Share on other sites

SƏTƏM- üzrə Mühəndis

1000-1200 AZN (NET)

Part time

Bakı şəhəri

İŞ YERİ: Sumgayıt

 

Requirements:

 

·         Ali texniki təhsil;

·         İnfrastruktur tikinti layihələrində təcrübə;

·         Fövqəladə Hallar Nazirliyinin şəhadətnaməsi (SƏTƏM sahəsi ilə əlaqədar sertifikatlar)


 

Responsibilities:

 

·         İnfrastruktur layihə tikintisində əməyin muhafizəsi va texniki təhlükəsizliyə nəzarət etmək

·         İş yerində zədələnmə səbəblərinin analizi va qarşısını almaq üçün tədbirlər hazırlamaq və onların həyata keçirilməsini təşkil etmək

·         SƏTƏM üzrə sənədləşdirmə işlərini dəqiq həyata keçirmək

·         Riskin qiymətləndirilməsi aparmaq və sənədləşdirmək

·         SƏTƏM üzrə uyğunsuzluqları və qusurları aşkar edərək haqqında tədbir görülməsi üçün tapşırıqlar vermək

·         Binaların, qurğuların, avadanlıqların va nəqliyyat vasitələrinin əməyin mühafizəsi üzrə texniki vəziyyətinin yoxlanılmasında iştirak etmək

·         Struktur bölmələrdə, istehsalatda ətraf mühitin çirklənməsinin qarşısını almaq üçün həyata keçirilən tədbirlardə iştirək etmak

·         Sahəyə daxil olanlara giriş talimatı keçmək, sahədə işçilərin əməyin mühafizəsi üzrə ortaya çıxan məsələlərində köməklik göstərmək

·         İşçilərin əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik üzrə biliklərinin yoxlanılmasında iştirak etmək

·         Xidməti təlimatların işlənib hazırlanmasında köməklik göstərmək

·         Mövcud forma və qaydalara uyğun hesabatlar aparmaq

 

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  

http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

В Венгрии начался прием документов, связанных с образованием в рамках Межправительственной стипендиальной программы «Stipendium Hungaricum» на 2024-2025 учебный год. Программа предоставляет возможность 200 гражданам Азербайджана учиться в Венгрии на уровне бакалавра, магистра и доктора по отдельным специальностям за счет стипендии. Заявка на участие в стипендиальной программе будет подана в электронной системе заявок обеих сторон до 15 января 2024 года. Окончательное решение венгерской стороны (Общественного фонда Темпус) о приеме студентов на стипендиальную программу ожидается представить в июне-июле 2024 года. 

https://htp.edu.az/uploads/fileuploads/2023/11/41aaa146ce0e44dcba0f944e3fd4720c.pdf

Link to comment
Share on other sites

Vacancies:

 

Construction Project

 

1. HSE Engineer (Engineering Degree mandatory requirement)

 

Degree in Engieering

FHN State Certification + OHSAS18001

Location: Sumgait - Engineering Company –staff  20

 

Minimum 3 years industrual expirience in construction or production company

Language skills;Azerbaijani,Russian (fluent)

MS Office Professional User

 

2.Oil & Gas Company

Reception  - 800 AZN (NET)

Language skills : Russian , English & Azerbaijani

MS Office Professional Level

Experience  min 1 years in international company

Note. Candidates meeting the above requirements are requested to send their CVs with  position name  in the subject line.

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

STP Şirkətlər Qrupu-da TƏCRÜBƏ PROQRAMI

“Sabahın Gücü” İnkişaf Proqramı davam edir!

“Sabahın Gücü” İnkişaf Proqramına 2023-cü ilin fevral ayında start verilib. 6–12 ay davam edən proqramın bu günə kimi həm mühəndislik, həm texniki ixtisaslar üzrə məzunları olub.

Növbəti ilin yanvar ayından STP qapılarını yeni təcrübəçilər üçün açaraq, daima üzərində çalışan, yeni biliklər və təcrübəyə yiyələnmək istəyən, ölkəsinə töhfə verəcək potensiallı gənclərin axtarışına başlayır.

Kimləri axtarırıq:

* Sənaye mühəndisləri
* Mexanika mühəndisləri
* Elektrik mühəndisləri
* Proseslərin avtomatlaşdırılması mühəndisləri
* Kimya mühəndisləri
* IT
* Qaynaqçılar
* Dəzgah operatorları
* Elektriklər

 “Sabahın Gücü” sizə nə verəcək?

* İstehsalatla yaxından tanış olmaq
* Nəzəri və praktiki təcrübə
* Zavodlardakı iş prosesi
* Karyeranızda atacağınız ilk addım
* İxtisas yönümlü təlimlər
* Texniki İngilis dili
* Yumşaq bacarıqlar təlimləri
* İş həyatına atılmaq
* İş mühiti
* Yaxşı dostlar və kolleqalar qazanmaq
 
İnkişaf Proqramının bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə, o zaman CV-nizi subject hissəsində ixtisasınızı qeyd etməklə, [email protected] email ünvanına göndərin.

Biz sizi gözləyirik!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Vacancy - Sales Manager (Digital project)

 

International Company (Azerbaijan Representative)

 

Job Title: Sales Manager

 

Working hours: 08:00  -  16:30

 

Salary: 1700-2000 (NET)  

 

(Exact salary will depend on experience) + bonus based on sales targets achievement (annual or bi-annual)

 

Location:  Salyan Highway    

 

General area of responsibility:

The candidate filling the position will support business development of company range of services with focus on Digital products and services.

 

Main Tasks and Responsibilities:

  • Gather useful information from customer and competitor data
  • Plan and implement marketing strategy, including advertising and PR
  • Establish client relationships, receive, track and respond to customer enquiries
  • Make and give presentations to prospective clients
  • Negotiating with clients to secure the most attractive pricing
  • Preparing and improving proposals and quotations for existing and new clients
  • Reviewing clients' feedback and implementing necessary changes
  • Preparing sales reports
  • Maintaining databases in line with established CRM reporting systems
  • Maintain Promotional material inventory

 

Position Requirements:            

 

  • 3-5 years’ experience in Oil & Gas industry.
  • Networking and Selling experience
  • HSE knowledge (desirable)
  • Excellent interpersonal skills: active listening, influence and communication skills
  • Excellent written and verbal communication in Azerbaijani, English and Russian
  • Ability to travel in order to see clients, explore new markets
  • Neat, well-groomed appearance.
  • Excellent MS Officenetworking

 

Provided by Company:

  • Lunch
  • Medical Insurance
  • Shuttle bus to and from work location
  •  

 Work Schedule  08.00 -16.30                                                                               

 

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]

http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

BakuBus” MMC, “Dövlət Məşğulluq Agentliyi” və “Sürücü Təlim Mərkəzi” -nin birgə təşkilatçılığı ilə “PEŞƏKAR SÜRÜCÜ OL” layihəsinə start verdik!
Layihə çərçivəsində tam ödənişsiz “B” və “BC” kateqoriyalı sürücülərin ixtisasının artırılması, “D” kateqoriyası üzrə hazırlığın təşkili, və “BakuBus” MMC-də işə qəbulu həyata keçirilir.
Layihəmizə: Yaşı 25-dən az, 65-dən çox olmayan şəxslər;
- B və BC sürücülük vəsiqəsinə malik olan şəxslər;
- Minimum 5 il sürücülük hüququ olan şəxslər;
- Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı olan şəxslər;
- Məhkumluğu olmayan şəxslər;
- Sağlamlıq imkanları məhdud olmayan şəxslər
✔ Əmək müqaviləsi əsasında işə qəbul və 900-1000 manat arasında əmək haqqı;
✔ 2 növbəli, 8 saatlıq iş rejimi;
✔ Vaxtaşırı mükafatların verilməsi (əmək fəaliyyətində fərqlənməyə və yubileylərə görə);
✔ Xüsusi geyim forması ilə təminat;
“BakuBus” MMC-də çalışan sürücülər qanunvericiliklə müəyyən olunan digər bütün hüquq və imtiyazlardan yararlanırlar.
CV-lərini “[email protected]” elektron ünvanına göndərməklə və ya +994 77 250 01 71 nömrəsinə zəng etməklə qoşula bilərlər.

 

Link to comment
Share on other sites

HR Administrative Manager

Construction Project

1200-1500 AZN (NET)
 
Essential requirements:
 
• University degree Law/ Finance

HR Certification (only from a licensed provider)
• Min 2-3 years of HR admin experience preferably in big Construction /Engineering companies

• Highly responsible and able to handle confidential information
• Highly organized and able to prioritize and meet deadlines
• Self motivated
• Excellent interpersonal, written and verbal communication skills
• A Strong knowledge of Microsoft Office (Word, Excel) applications; knowledge of 1C system is an additional advantage
• Fluent in Azeri; advanced level of English and Russian

MS Office (Professional user),1 C
 
Human resource managers are responsible for ensuring that the overall administration, coordination, and evaluation of human resources plans and programs are realized. Therefore, their essential job responsibilities include:

-Developing and administering human resources plans and procedures that relate to company personnel

- Planning, organizing, and controlling the activities and actions of the HR department

-Contributing to the development of HR department goals, objectives, and systems

- These responsibilities involve achieving the following tasks:

- Implementing and revising a company’s compensation program

- Creat job descriptions

- Conducting annual salary surveys

- Developing, analyzing, and updating the company’s salary budget

-Developing, analyzing and updating the company’s evaluation program

-Developing, revising, and recommending personnel policies and procedures

- Maintaining and revising the company’s handbook on policies and procedures

- Overseeing recruitment efforts for all personnel, including writing and placing job ads

- Conducting new employee orientations and employee relations counseling

- Overseeing exit interviews

- Maintaining department records and reports

- Recommending new policies, approaches, and procedures

- Implementing and developing of the KPI system

-  Implementing and developing of the gradation system

- Carry out weekly control over personnel workflow


Working conditions:
• 5 days a week,  2 working Saturdays a month
• Salary: based on the candidate's experience, knowledge and skills;

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]

http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

Vacancies:

Construction Project  

HR Administrative Manager

1000-1200 AZN (NET) Location Baku

Oil & Gas Company (Service Company)

Sales Manager 1500- 1800 AZN (NET) + bonuses +lunch +transportation

Location Sangachal Area

Working Schedule 08.00 -16.00

Finance & Accounting Manager

International Company 1500 USD (NET)

Salary : 2550 AZN (NET)

Location : City Center

Oil & Gas Service

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Вакансия : Личный водитель руководителя

Условия:

 

Заработная плата 800 AZN (NET)

Автомобиль и топливо  предоставляет компания,

График 5/2

Месторасположение : центр города

 

Требования:

 

Требуемый опыт работы: 3–6 лет

Знание русского языка в совершенстве ,азербайджанского на высоком уровне.

Права кат В от 3 лет

Опыт работы персональным водителем (опыт подтверждённый трудовой книжкой и рекомендации)

Опрятный внешний вид: рубашка, брюки, официальный стиль одежды обязателен.

Отсутствие проблем со здоровьем и вредных привычек

Возраст  30- 50

Пол : не имеет значения

Полная занятость, полный день

Оформление по ТК

Обеспечение передвижения руководителя.

Подача автомобиля в определенное работодателем время и место.
Опыт работы персональным водителем от 6 лет.

Стаж вождения более 10 лет. Знание города, основных магистральных трасс

Обязанности:

Обеспечение комфортного и безопасного сопровождения руководителя

Выполнение личных поручений

Безопасное перемещение по городу

Содержание автомобиля в чистом и исправном состоянии

Обеспечение комфортного сопровождения на автомобиле Работодателя;

Обеспечение профессионального и безопасного вождения, выполнение различных поручений (профессионального/личного характера) руководителя, в том числе конфиденциальных;

Подача автомобиля в назначенное руководителем место и время;

Планирование оптимального маршрута движения с целью быстрого доставления пассажиров в назначенное место;

Осуществление контроля за техническим состоянием рабочего автомобиля;

Уход за автомобилем, содержание его в чистоте;

Своевременная заправка автомобиля бензином;

Регулярный осмотр автомобиля на предмет неисправностей и своевременный ремонт;

Своевременное прохождение технического обслуживания и технического осмотра;

Предоставление отчётов по денежным средствам, переданным для выполнения должностных обязанностей.

 

Только полностью соответствующие требованиям кандидаты могут отправить CV с фото, c указанием в теме названия вакансии  на мейлы germescenter@inbox.ru info@germesconsulting.com

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Procurement Coordinator/Technical Buyer

 

Salary  2000 AZN (NET)+

 

Location: Location outside the city, on the site.

 

Work schedule 08.00 -16.30

 

Transport and lunch provided.

 

 

Требуемый опыт работы: 3 -5 лет только в нефтяном секторе

 

Полная занятость, полный день

 

Company: International Service Company

 

Degree in Engineering/ Finance or MBA


Requirements:

 

Required work experience: 3 -5 years (only oil & gas sector)

Only male candidates will be considered.


• English (fluent), Azerbaijani (fluent). Russian (fluent),
• Knowledge of English, Russian and Azerbaijani languages
• Computer literacy (MS Word; Excel; Internet)
• Ability to understand technical materials, products, and the commodity market of industrial area.
• Skill in preparing and analyzing complex technical specifications and bids.
• Skill in both verbal and written communication.
• Skill in establishing and maintaining effective working relationships.
• Ability to work in a team.
Аbility to conduct business correspondence at high level

• Personal requirements: Ability to work quickly and accurately. Applicant must have accuracy in working with various documents, should manage the deadlines in timeline.

 

Responsibilities:

 

Experience with tenders and knowledge of legislation in this area are required.
• Purchases materials, equipment. Reviews and analyzes purchase requisitions, investigates and develops sources of supplies, prepares bid specifications, issues bid requests and reviews quotations. This position requires the use of initiative and independent judgment. Duties
• Identifies and selects vendor to procure requisitioned commodities, meeting criteria such as price, quantity, quality and delivery date and places orders.
• Writes and distributes complex and technical bid invitations or requests for proposals; receives and analyzes bids, quotes, and proposals.
• Conduct purchasing negotiations between department and vendor, prepares
• Purchase orders for vendor and Invoices for accounting department.
• Carry out all the activities necessary to purchase goods and/or services/subcontracts, in compliance with given cost/time/quality requirements and with Corporate/Company policies and standards and work instructions;
• Issue to vendors the Request for Quotation based on given purchasing request;
• Support the vendors during the preparation of the technical/commercial proposals with obligation of confidentiality about the related bid info;
• Prepare the commercial/economic bid tabulation to compare different proposals and suggest actions to be taken in order to improve bid result and/or select the vendor
• Lead the commercial/economic negotiation;
• Prepare the purchase order/subcontract based on standard General Purchase Terms and Conditions and Project Special;
• Purchase Conditions, if any, and managing possible deviations;
• Close out the bid process receiving purchase/subcontract confirmation by selected vendor and informing the unsuccessful vendors about negative result of their bid;
• Follow up and negotiate, if necessary, purchase order/subcontract revisions;
• Perform the assigned activities in compliance with procedures and provided systems and tools;
• Check and comment the technical documentation received with the Purchase Requisition and Technical Evaluation;
• Manage contractual documentation (Archive) before the issue to centralized archive;
• Fully adhere, at all times and irrespective of the work place, to Company Health, Safety, Environmental and Quality (HSEQ) policies, procedures and requirements;
• Perform other related duties as assigned by Superior.

 

Candidates are required to submit their CVs (PDF+ Word format).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected]    [email protected]
http://germesconsulting.com/job/

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Like
      • 79 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Like
      • 170 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 137 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
        • Like
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Upvote
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Red Heart
        • Like
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Facepalm
        • Downvote
        • Upvote
        • Thanks
        • Red Heart
        • Like
      • 158 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
  • Posts

    • да я тебе советовал, супер смотрится, просто 2 сезон теперь когда будет , пока пересматриваю старую версию)
    • Яркий пример разрушительного влияния газлайтинга на человека — техника Zersetzung. Ее название можно перевести с немецкого как «биодеградация» или «разложение». В 70–80-е годы этот метод активно использовали сотрудники спецслужб ГДР для борьбы с «внутренним врагом». Они проникали в дома диссидентов и вносили незначительные изменения в интерьер: перевешивали полотенца, перекладывали бумаги, открывали окна, заменяли посуду или засыпали в чайник другой сорт чая. По ночам людей беспокоили странные звонки, их автомобили переставляли в другие места, а прохожие на улицах часто называли их другими именами. Делалось все, чтобы подорвать веру человека в собственную адекватность. Деморализованные жертвы замыкались в себе, переставали выходить из дома, медленно сходили с ума. В результате они не только прекращали политическую деятельность, но иногда и сводили счеты с жизнью.
    • Если это носит продолжительный характер, то и до параноидальной шизофрении недалеко. Выщелкнуть человека можно на раз-два...
    • Приветствую  Речь не о газе, электричестве, и вообще, ничего общего с коммунальными услугами ) Термин, как я понял, берёт название из одноимённого фильма (очень хороший нуарчик, кстати, 2 оскара, золотой глобус) 1944 года. Фильм я только что посмотрел, рекомендую. На мой взгляд, тема там раскрыта практически полностью. Вкратце, газлайтинг - психологическое насилие над человеком с целью свести его с ума, выбить почву из-под его ног. Грубо говоря, морально ликвидировать. Тема эта - обширная, чаще, наверное, встречается на бытовом уровне (семья, соседи, коллеги и т.д) Газлайтинг был назван словом 2022 года по версии словаря Уэбстера. Что говорит о его актуальности. Газлайтинг и абьюзинг - не одно и то же. Тут можно ознакомиться с этим явлением https://style.rbc.ru/life/604f05fe9a79477b66054b35?utm_source=amp_style_full-link И немного информации о фильме (ещё раз советую, чтобы понять суть) и краткое определение газлайтинга Это большие муки для того, на кого направлена эта травля. Остаётся только догадываться, что переживает человек 
    • К таким отпрыскам приставляют доверенных людей, не так все просто. По аналогии, Казино в соседней Грузии полно было,  но у нас их все же закрыли. Значит есть механизмы и это работает.
    • Подорожание, снижение объемов, все лучше чем повышенная доступность когда граница открыта. Учтите что взятку же не всем работникам ППП дают и далеко не всем рассказывают. При закрытой границе легче контролировать.
    • Скажу больше, менты сами все это и крышуют...это и создает проблему, как со своей опорой власти бороться..   Неудачное сравнение, ближе к нашим реалиям нужно брать. Только дурак станет рубить  сук на котором сидит.
    • Много лет пользуюсь приложухой"Просто радио",легкая прога без рекламы и ненужных надстроек,дофигища музыки на любой вкус и стиль,есть радиокниги,новости и тд.Трафика жрет очень мало,вообще не парит.В машине местное не слушаю,только инет радио.
    • почему у нас так много дебилов?
×
×
  • Create New...