Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Где Аллаh?


mas1

Recommended Posts

4 минуты назад, ceko сказал:

Baxın,orada ikinci söz qüdrət mənasında göstərilib.Hətta bu sözü əl mənasında tərcümə etsək,onu məcazi mənada başa düşmək lazımdır ki, bu nəticə Quranın başqa ayələrinə (2:117, 3:47, 3:59, 6:73, 16:40, 19:35, 36:82, 40:68) ziddiyyətli olmasın.Fikirləşin görün əgər ,bu, ayələrdən göründüyü kimi, Allahın bir şeyə OL ! deməsi bəs edirsə bəs onda bizim hərfi mənada başa düşdüyümüz əl,ayaq,ovuc,nəyə lazımdır ?

yox fredxtd. biz sənin saxta lüğətini qəbul eləmirik. sənin guya İslama canın yanır ki, özünü elə göstərirsən ki, bəs sən demə bizi böyük bir ziddyətdən qurtarırsan. yenə ifşa olunacaqsan. bax bu ayə ilə demək Allah Adəmi 2 Əli ilə yaratdı sonra Ol dedi

3:59 Həqiqətən, Allah yanında İsanın məsəli Adəmin məsəli kimidir.( Allah) onu torpaqdan yaratdı, sonra isə ona “Ol!”– dedi, o da oldu.
Link to comment
Share on other sites

17 минут назад, mas1 сказал:

bunlar şiələr kimi Quranı təhrifi ilə məşğul ola bilmirlər keçirlər tərcümədə aldatmağa. gör bunların kafir alimləri nə ilə məşğuldur! O vaxt İncili də saxta tərcüməsini düzəldib orginalı məhv eləmişdilər. Qurana əlləri çatmır

Tərcümələri ,bəzi yerlərdə hərfi mənada başa düşmək insanları azdıra bilər.Bizim sizlər kimi alimlərimiz yoxdur, bizim yalnız tək Quranımız var və birdə düşünmək qabiliyyətimiz.Quran düşünənlər üçündür ! Əgər Quranı , onun hər bir ayə və sözləri üzərində düşünmədən oxuyub qəbul etsək, bizlərə bir çox məqamlar ,orada yazılmış fikirlər tam çata bilməz.Əsası odur ki Quranı tam qəbul etmək lazımdır və birdə ayələr fikir baxımından bir biri ilə ziddiyyətli olmasın.

Link to comment
Share on other sites

38 минут назад, vuqar melikov сказал:

Tarix göstərir ki, hədislər Muaviyə dövrünə kimi qadağan idi. Sonra Muaviyənin pulu hesabına qondarma hədislər düzəldildi. Budur indiki müasir islamın xristianlıq kimi dəyişdirilmiş üzü.

 

 

 

 

Эксине, Ислам тарихи эмэвилере дюшмен мовгеде олан аббасилерин доврюнде язылыб. Онларын вахтында емевилерден яхшы данышаны зиндан гезлейирди.

Хедислере гелинче Исе бу гыса мюддет Омерин хилафети доврюнде олуб. Инсанлар Гуран иле хедислере сехв салмасын дейе.

Link to comment
Share on other sites

Только что, ceko сказал:

Tərcümələri ,bəzi yerlərdə hərfi mənada başa düşmək insanları azdıra bilər.Bizim sizlər kimi alimlərimiz yoxdur, bizim yalnız tək Quranımız var və birdə düşünmək qabiliyyətimiz.Quran düşünənlər üçündür ! Əgər Quranı , onun hər bir ayə və sözləri üzərində düşünmədən oxuyub qəbul etsək, bizlərə bir çox məqamlar ,orada yazılmış fikirlər tam çata bilməz.Əsası odur ki Quranı tam qəbul etmək lazımdır və birdə ayələr fikir baxımından bir biri ilə ziddiyyətli olmasın.

yəni demək istəyirsən bəzi ayələri ümumiyyətlə qəbul etmirsən. axır ki, boynuna aldın fredxtd. 

sizdə alim yoxdur ola da bilməz cübbeli kimi moşenniklər var. s

Link to comment
Share on other sites

Только что, mas1 сказал:

yəni demək istəyirsən bəzi ayələri ümumiyyətlə qəbul etmirsən. axır ki, boynuna aldın fredxtd. 

sizdə alim yoxdur ola da bilməz cübbeli kimi moşenniklər var. s

Новичок ? Понятно ) 

Link to comment
Share on other sites

2 минуты назад, ceko сказал:

Tərcümələri ,bəzi yerlərdə hərfi mənada başa düşmək insanları azdıra bilər.Bizim sizlər kimi alimlərimiz yoxdur, bizim yalnız tək Quranımız var .

Вы правы,она гере биз бу айелери , ялныз тесдиглейирик. Айедеки созю йозмуруг , бензетмирик. Не задаёмся вопросами , как. каким образом.

Link to comment
Share on other sites

3 минуты назад, mas1 сказал:

yəni demək istəyirsən bəzi ayələri ümumiyyətlə qəbul etmirsən. axır ki, boynuna aldın fredxtd. 

sizdə alim yoxdur ola da bilməz cübbeli kimi moşenniklər var. s

fredxtd дейил.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 минуту назад, karakanda сказал:

Вы правы,она гере биз бу айелери , ялныз тесдиглейирик. Айедеки созю йозмуруг , бензетмирик. Не задаёмся вопросами , как. каким образом.

Но вот только остаеться одна проблема,как это донести до остальных.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 минут назад, ceko сказал:

Новичок ? Понятно ) 

38:75
(Allah) dedi: “Ey İblis! Sənə Mənim iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə mane olan nə idi? Təkəbbür göstərdin, böyüklərdənmi olmuşdun?”
 

قَالَ يَا إِبْلِيسُ مَا مَنَعَكَ أَنْ تَسْجُدَ لِمَا خَلَقْتُ بِيَدَيَّ ۖ أَسْتَكْبَرْتَ أَمْ كُنْتَ مِنَ الْعَالِينَ

  Qala ya ibleesu ma manaAAaka an tasjuda lima khalaqtu biyadayya astakbarta am kunta mina alAAaleen
Link to comment
Share on other sites

1 минуту назад, mas1 сказал:

belə əmin olma

Байаг ишаре этди ки, бу болмеде тезесиз. Она гере киминлесе сехв салырсыз. 

Буранын гочаманларынданды.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

15 минут назад, mas1 сказал:
38:75
(Allah) dedi: “Ey İblis! Sənə Mənim iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə mane olan nə idi? Təkəbbür göstərdin, böyüklərdənmi olmuşdun?”
 

قَالَ يَا إِبْلِيسُ مَا مَنَعَكَ أَنْ تَسْجُدَ لِمَا خَلَقْتُ بِيَدَيَّ ۖ أَسْتَكْبَرْتَ أَمْ كُنْتَ مِنَ الْعَالِينَ

  Qala ya ibleesu ma manaAAaka an tasjuda lima khalaqtu biyadayya astakbarta am kunta mina alAAaleen

38 - SÂD/75- 1.- kâle : dedi
2.- yâ : ey
3.- iblîsu : iblis
4.- mâ : nedir
5.- menea-ke : seni men etti
6.- en tescude : secde etmek
7.- li mâ : şeye
8.- halaktu : ben yarattım
9.- bi yedeyye : elimle, kudretimle
10.- estekberte : sen kibirlendin
11.- em : yoksa
12.- kunte : sen oldun
13.- min : dan
14.- el âlîne : âlî olanlar, yüce olanlar

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ceko said:

38 - SÂD/75- 1.- kâle : dedi
2.- yâ : ey
3.- iblîsu : iblis
4.- mâ : nedir
5.- menea-ke : seni men etti
6.- en tescude : secde etmek
7.- li mâ : şeye
8.- halaktu : ben yarattım
9.- bi yedeyye : elimle, kudretimle
10.- estekberte : sen kibirlendin
11.- em : yoksa
12.- kunte : sen oldun
13.- min : dan
14.- el âlîne : âlî olanlar, yüce olanlar

Ay müəllim, siz maraqlı adamsız. Sizə Ereb sözünü göstərirlər, siz məcazi tərcüməsini verirsiz. Bu tərcümə dəlil sayıla bilməz. Bu sizin eqidede olan insan tərcümə edib

 

 

Link to comment
Share on other sites

sən şiə maskası ilə gizlənən ateist yahudisən. özün də yaxşı bilirsən ki, Allahdan böyük və ağır heç bir şey yoxdur
Hə-hə, indi artistliyi kənara qoy, İsim və Sifətlər Tövhidi Kamal Hüseynin kitabını qarşına qoy, gözlərini yaxşi yaxşı aç və oxu, Ərşin üstündə Kürsüdür, Kürsüdə isə Allah adındakı naməlum varlıqdır. Ərş isə həm Kürsünü həm də Allah adındakı Zevsi daşıyır, onların ikisindən də güclüdür. Deməli həm də ağırdır. Sonra o Zevs yalnız cümə günü gecənin üçdə birində Ərşdən və Kürsudən aşaği enir. Deməli ərş və kürsü bu dəfə ondan yuxarıda olur və həmdə Ərş Zevsi əhatə etmis olur. Bunlara cavab ver.
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, vuqar melikov said:
3 hours ago, mas1 said:
sən şiə maskası ilə gizlənən ateist yahudisən. özün də yaxşı bilirsən ki, Allahdan böyük və ağır heç bir şey yoxdur

Hə-hə, indi artistliyi kənara qoy, İsim və Sifətlər Tövhidi Kamal Hüseynin kitabını qarşına qoy, gözlərini yaxşi yaxşı aç və oxu, Ərşin üstündə Kürsüdür, Kürsüdə isə Allah adındakı naməlum varlıqdır. Ərş isə həm Kürsünü həm də Allah adındakı Zevsi daşıyır, onların ikisindən də güclüdür. Deməli həm də ağırdır. Sonra o Zevs yalnız cümə günü gecənin üçdə birində Ərşdən və Kürsudən aşaği enir. Deməli ərş və kürsü bu dəfə ondan yuxarıda olur və həmdə Ərş Zevsi əhatə etmis olur. Bunlara cavab ver.

Bunlara cavab çox asandır.

Və rahat da verə bilərəm. Lakin sizin o Zevs sözünü ishleyirem. O sözü qoy qəbirdə yayanlara ibadət edənlər ishletsin.

 

Siz niye hesab edirsiz ki Allah gecənin son üçdə birində asaqi səmaya enəndə ərşden asaqi olur? Niye mexluqnan qiyas edirsiz. Niye sizə çatmır - o məxluqdur, bir otaqdan çıxanda artıq orda olmur.

 

Allahın necə istivadan etməsi və necə enməsi bizə məlum deyil. Bəlkə asaqi səmaya enəndə də yenə ərşden yuxarıda qalır. Bilmirik. Biz bildiyimiz bir şey var: Allah və onun Rəsulu (Allahın salamı üzərinə olsun) dediyi haqqdır. Və Quran açıq aydın kitabdır, tapmaca kitabı deyil. Və Allah istivadan deyibsə, deməli istiva edib. Və biz bunu necə soruşmadan qəbul etdik, və nəfsimizə uyuraq yozmadiq.

 

Link to comment
Share on other sites



Bunlara cavab çox asandır.
Və rahat da verə bilərəm. Lakin sizin o Zevs sözünü ishleyirem. O sözü qoy qəbirdə yayanlara ibadət edənlər ishletsin.
 
Siz niye hesab edirsiz ki Allah gecənin son üçdə birində asaqi səmaya enəndə ərşden asaqi olur? Niye mexluqnan qiyas edirsiz. Niye sizə çatmır - o məxluqdur, bir otaqdan çıxanda artıq orda olmur.
 
Allahın necə istivadan etməsi və necə enməsi bizə məlum deyil. Bəlkə asaqi səmaya enəndə də yenə ərşden yuxarıda qalır. Bilmirik. Biz bildiyimiz bir şey var: Allah və onun Rəsulu (Allahın salamı üzərinə olsun) dediyi haqqdır. Və Quran açıq aydın kitabdır, tapmaca kitabı deyil. Və Allah istivadan deyibsə, deməli istiva edib. Və biz bunu necə soruşmadan qəbul etdik, və nəfsimizə uyuraq yozmadiq.
 


Enirsə deməli yer dəyişir, enmək sözü yer dəyişməni tələb edən sözdür. Siz deyən kimi enəndə belə həm ərşin üstündə qalır, həm də səmanın aşağı hissəsində olur, o zaman, enmir, demək istəyirsiniz ki, formasını dəyişir, yəni uzanıb dartılır- qısalır, "purjin" kimi. Yenə də mümkün deyil, sizin bu dediyiniz varlığın Lat Üzza Mənatdan fərqi yoxdur. Niyə anlamaq istəmirsiniz ki, bu bütpərəstlərin uydurduğu şeydir? Baxın mən deyəndə ki, K.Hüseynin İsim və Sifətlər Tövhidi kitabı əlimdədir deyəsən inanmadınız mənə. O kitabda yazılıb ki, Kürsü Guya Allahın, iki ayağını qoyduğu yerdir. İynənin ucunun üstünə ayağınızı qoya bilərsiniz? Deməli ayağınızı qoyduğunuz yer ayağınızdan daha sahəcə geniş yer olmalıdır? Bu axı nə cəfəngiyyatdır belə? Mən belə Allaha inanmıram, varsa belə Allah, bu islam deməli bütoərəstlik dinidir.
Link to comment
Share on other sites

Yenə giyas edirsiz insanla. 

 

29 minutes ago, vuqar melikov said:

İynənin ucunun üstünə ayağınızı qoya bilərsiniz? Deməli ayağınızı qoyduğunuz yer ayağınızdan daha sahəcə geniş yer olmalıdır

 

Məxluq nəyinsə edib, edə bilməməsi xalqa aid deyil.

Məxluq iki yerdə olmaq uchun dediyiniz kimi prujin kimi uzanmalidir. Allaha bu aid deyil. Əslində budur xaliqi məxluqa bənzətmək - məxluqa aid olan fiziki qanunları xaliqe aid etmək. Əsl küfr elə budur.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Şiə ilə nəsə mübahisə etməyin mənası yoxdur - hədisləri yalan sayan adamla heç vaxt bir araya gəlmək mümkün deyil. Sən dəlil gətirirsən - o qəbul etmir. Beləliklə, mübahisənin heç bir mənası yoxdur.

 

Mənim təəccübləndirən özünü əhli sünnəyə nisbət edib, ayə və hədisləri şeyxlərinin və özlərinin nəfslərinə uyaraq yozan insanlardır. 

Link to comment
Share on other sites

Yenə giyas edirsiz insanla. 
 
 
Məxluq nəyinsə edib, edə bilməməsi xalqa aid deyil.
Məxluq iki yerdə olmaq uchun dediyiniz kimi prujin kimi uzanmalidir. Allaha bu aid deyil. Əslində budur xaliqi məxluqa bənzətmək - məxluqa aid olan fiziki qanunları xaliqe aid etmək. Əsl küfr elə budur.
 
Sizin deməyinizdən belə çıxır, istənilən insana desəniz ki, bu forumda və ya başqa yerdə, Allah enir amma enəndə əvvəlki yerini də tərk etmir, o zaman istənilən insan soruşacaq, haqlı olaraq, bu necə olur deyə, dartılıb-qısalır sualını verəcək. Desəniz ki, kürsü var və Allah iki ayağını onun üstünə qoyur, insan beyni onu canlandırmağa calısacaq, canlandırdıqda da kürsünün sahəcə daha geniş olduğunu "görəcəkdir". İndi qiyasa və küfrə zəmin yaradan bu absurd ifadələrdir, yoxsa insan beyninin bu ifadələrə görə canlandırdığı ?
Link to comment
Share on other sites

Şiə ilə nəsə mübahisə etməyin mənası yoxdur - hədisləri yalan sayan adamla heç vaxt bir araya gəlmək mümkün deyil. Sən dəlil gətirirsən - o qəbul etmir. Beləliklə, mübahisənin heç bir mənası yoxdur.
 
Mənim təəccübləndirən özünü əhli sünnəyə nisbət edib, ayə və hədisləri şeyxlərinin və özlərinin nəfslərinə uyaraq yozan insanlardır. 
Hədislərin 99 faizi uydurmadır. 150-200 illik qadağadan sonra, pulla uydurulandır. Tarix bunu deyir, tarix oxumaq lazımdır.
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, vuqar melikov said:
11 minutes ago, Snake catcher said:
Şiə ilə nəsə mübahisə etməyin mənası yoxdur - hədisləri yalan sayan adamla heç vaxt bir araya gəlmək mümkün deyil. Sən dəlil gətirirsən - o qəbul etmir. Beləliklə, mübahisənin heç bir mənası yoxdur.
 
Mənim təəccübləndirən özünü əhli sünnəyə nisbət edib, ayə və hədisləri şeyxlərinin və özlərinin nəfslərinə uyaraq yozan insanlardır. 

Hədislərin 99 faizi uydurmadır. 150-200 illik qadağadan sonra, pulla uydurulandır. Tarix bunu deyir, tarix oxumaq lazımdır.

 

 

Ona görə də deyirəm, şiə ilə mübahisə etmək mənasızdır. 

 

Xristiana qurandan dəlil gətirsən, deyəcək mən bu kitaba inanmıram.

 

Siələrə də səhih hədis deyirsən, deyir uydurmadır. Nə deyim? Qalın öz fikrinizdə. 

Link to comment
Share on other sites

Şiə- sunni, xristianlıq, musəvilik dinləri və onların məzhəbləri yoxdur. İki cür ideyalogiya vardır: endirilmiş din, uydurulmuş din. Endirilmiş din, heç bir məzhəbdə və dinlərdə yaşamır artıq, bəzilərini hədislərlə bəzilərini isə endirilmiş kitablari sonradan uydurmaqla, dəyişmişlər. Bu səbəblə, sizin şiə-sunni atmacalarınız mənə keçməz. Yaşadığınız din əməvi-abbasi dininin törəməsidir. Sunni alim İhsan Şenocaka görə, bir Peyğəmbərin ki, dəfnində sadəcə 17 nəfər istirak edə, bu islam umməti deyilən güruhdan nə desən gözləmək olar, Allahlarını insana bənzədib-cisimləşdirə də bilərlər.

Link to comment
Share on other sites

16 часов назад, Snake catcher сказал:

Ay müəllim, siz maraqlı adamsız. Sizə Ereb sözünü göstərirlər, siz məcazi tərcüməsini verirsiz. Bu tərcümə dəlil sayıla bilməz. Bu sizin eqidede olan insan tərcümə edib

 

 

Sayılmasın. Bu zaman,  bu fikir,belə tərcümə, başqa ayələrlə ziddiyyət yaradır.Özünüz tərcümə edə bilərsiniz.Ərəb sözlərinin bəzisi bir neçə məna verir.Daha doğrusu Quranda başqa yerlərdə keçən ( рука,əl ) sözləri ilə müqayisə edə bilərsiniz.Hər nə isə.Tərcüməcini tanımıram kimdir.Əqidə baxımlı olanlar Quranı hərfi mənaya çevirmirlər,cümlə qururlar.Qurana baxın.Allah ətrafdakı bütün hər şeyi yaradıb.Bu o demək deyil ki hər şeyi əli ilə yaradib.Cinləri də O yaradıb.Cinlər oddan yaranıb.İndi deyirsiz bu əl mənasını hərfi mənada başa düşək və cinləri,yeri-göyləri də ,əli-əlləri ilə yaratdığı kimi başa düşək ? Yoxsa tək insanımı əlləri ilə yaradıb ? Qalanlarına eləcə deyib OL !,o da olub ? Əl mənası insanların başa düşməsi üçündür.Məsələn götürək 48:10 ,orada yazılır ki Allahın əli onların əli üzərindədir.Bunu hərfi mənada başa düşək ? Yoxsa həqiqətən bu belədir ? Əgər belədirsə bəs onda bu necə baş verir ?

Link to comment
Share on other sites

16 часов назад, ceko сказал:

38 - SÂD/75- 1.- kâle : dedi
2.- yâ : ey
3.- iblîsu : iblis
4.- mâ : nedir
5.- menea-ke : seni men etti
6.- en tescude : secde etmek
7.- li mâ : şeye
8.- halaktu : ben yarattım
9.- bi yedeyye : elimle, kudretimle
10.- estekberte : sen kibirlendin
11.- em : yoksa
12.- kunte : sen oldun
13.- min : dan
14.- el âlîne : âlî olanlar, yüce olanlar

mən araşdırdım sizin bura qoyduğunuz tərcimə İskender Ali Mihr tərəfindən edilib bu adam sufidir. Sufilərə görə Allah hər yerdədir(təbii ki, həm də murdar yerlərdə). Nəsimi ona görə özünü Tanrı hesab etmişdi (ən Əl-Həqq)

baxın normal tərcümələrə niyə məhz qəbirpərəst sufilərdən yapışırsınız. Türkiyədə Quranı onlarca adam tərcümə edib bu kəliməni 2 əlimlə yaxud əllərimlə tərcümə ediblər. misal üçün rəsmi diyanetden

http://kuran.diyanet.gov.tr/mushaf/kuran-meal-2/sad-suresi-38/ayet-62/diyanet-vakfi-meali-4

Allah: Ey İblis! İki elimle yarattığıma secde etmekten seni meneden nedir?

 

qüdrət ərəb sözüdür yəd (əl- ruka) əvəz edə bilməz.

«Oğru kişi və qadının gördükləri işin əvəzi kimi Allahdan cəza olaraq əllərini kəsin». (əl-Maidə 38)

nəyə görə həmin sufi bu ayədə əllərini sözünü olduğu kimi tərcümə edib? qüdrət niyə yadına düşməyib? Əgər əl (yəd) qüdrətdirsə onda gərək tərcümə edərdi ki oğrunun qüdrətini kəsin. niyə ikili standartla işləyir bu fırıldaqçı adam?

Link to comment
Share on other sites

14 часа назад, vuqar melikov сказал:
17 часов назад, mas1 сказал:
sən şiə maskası ilə gizlənən ateist yahudisən. özün də yaxşı bilirsən ki, Allahdan böyük və ağır heç bir şey yoxdur

Hə-hə, indi artistliyi kənara qoy, İsim və Sifətlər Tövhidi Kamal Hüseynin kitabını qarşına qoy, gözlərini yaxşi yaxşı aç və oxu, Ərşin üstündə Kürsüdür, Kürsüdə isə Allah adındakı naməlum varlıqdır. Ərş isə həm Kürsünü həm də Allah adındakı Zevsi daşıyır, onların ikisindən də güclüdür. Deməli həm də ağırdır. Sonra o Zevs yalnız cümə günü gecənin üçdə birində Ərşdən və Kürsudən aşaği enir. Deməli ərş və kürsü bu dəfə ondan yuxarıda olur və həmdə Ərş Zevsi əhatə etmis olur. Bunlara cavab ver.

sən xoşlayırsan axı şiə maskasını taxmağı mən elə sənə şiə mənbələrindən cavab verərəm

Şiə mənbələrində Allahın səmaya enməsi məsələsi
13:09

Yer üzündə nə varsa, hamısını sizin üçün yaradan, sonra səmaya üz tutaraq onu yeddi qat göy halında düzəldib nizama salan Odur (Allahdır)! O, hər şeyi biləndir! (əl-Bəqərə, 29)

Rəbbiniz göyləri və yeri altı gündə xəlq edən, sonra ərşi yaradıb hökmü altına alan (ərşə üz tutan), hər işi yerinə qoyan (səhmana salan) Allahdır. Onun izni olmadan heç bir şəfaət edən ola bilməz. Bu, Rəbbiniz olan Allahdır. Ona ibadət edin. Məgər öyüd-nəsihət qəbul etməyəcəksiniz? (Yunus, 3)

Mələklər də onun (göyün) ətrafında (Allahın əmrinə müntəzir) olacaq və həmin gün (ya Peyğəmbər!) sənin Rəbbinin ərşini onların (başı) üstündə səkkiz mələk daşıyacaqdır! (əl-Haqq, 17)

Görəsən bu ayələrdən sonra Əbu Hüreyrənin (r.a) Peyğəmbərdən (s.ə.s) söylədiyi hədisləri öz ağlına görə şərh edənlər, indi bu ayələri necə şərh edərlər?! Əlbəttə ki, bu onların ağlına görə deyil. Əsl möminlər onlardır ki, bu cür ayələri öz ağlına görə şərh etməzlər, “eşitdik və qəbul etdik” deyərlər.
Hətta bu məsələ barədə rəvayətlər şiə məzhəbinin kitablarında da var. Hətta nəinki var, bəzi şiə alimləri Allahın dünya səmasına qədər enməsi barədə rəvayətləri mütəvatir səviyyəsinə çatdığını qeyd etmişdir.

Rəvayətlər:

1) Əs-Saduq özünün “ət-Tövhid” kitabında Cəfər əs-Sadiqin münafiq və zındıqların üzərinə ihticac etdiyi bir hədisdə, isnadı Hişam bin Həkəmdən rəvayət edilən hədisdə bir zındıqın Əbu Abdullaya (Cəfər əs-Sadiqə) ünvanladığı sual olan hədisdə: “Uca Allahın: “Ər-Rahman ərşin üzərinə istiva etdi” ayəsi barədə sualına Abu Abdulla cavab verərək demişdir: “Uca Allah bu cürə özünü vəsf etmişdir. Həmçinin, ərş Onu daşımaz, məxluqatdan yüksəkdə, ərşin üzərinə istiva etmişdir və ərş Onun üçün, doldurucu (tam əhatə edən) deyildir və ərş Onu əhatə etməz. Lakin, biz deyirik: “O, ərşin daşıyıcısıdır və ərşi tutandır. Biz də, Onun dediyini deyirik: “Onun kürsüsü göyləri və yeri əhatə edir” (Əl-Bəqarə surəsi, 255). Ərş və kürsüdən Onun sabit etdiyini, biz də sabit edirik və ərş və ya kürsüdən Onun doldurucu (tam əhatə edən) olmasını biz də rədd edirik. Əziz və Cəlil olan Allah özünün xəlq etdiyi məkana və ya şeyə yönəlmiş olur ki, xəlq etdiklərinin hamısı Ona möhtacdır.

Sual edən soruşdu ki: “Əllərinizi səmaya qaldırmaqla, ovuclarınızı yerə tərəf tutmaq arasında nə fərq var ki?”. Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs) dedi: “Bu, Onun (Allahın) elmində, əhatəsi altında və qüdrətində bərabərdir (yəni, heç bir fərq yoxdur). Lakin, Əziz və Cəlil olan Allah öz övliyalarına (vəlilərinə, dostlarına) və qullarına əllərini səmaya tərəf – ərş istəqamətinə qaldırmağı əmr etmişdir. Çünki, O (Allah) bunu, ruzinin mədəni (mənbəsi) etmişdir. Biz, bununla, Qur`anda və peyğəmbərdən (sas) gələn xəbərlərdə sabit olanları isbat edirik. Necə ki, peyğəmbər (sas) demişdir: “Əllərinizi Əziz və Cəlil Allaha tərəf qaldırın. Bunun üzərində ümmətin bütün firqələri (məzhəbləri) icma etmişlər”. Soruşan sual edərək dedi: “Sən: “Onun (Allahın) dünya səmasına endiyinimi?” deyirsən. Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs) dedi: Biz deyirik ki: “Bu barədə gələn rəvayətlər və xəbərlər səhihdir”. Bunun üzərinə, soruşan sual edərək dedi: “Əgər, O (Allah dünya səmasına) nazil olursa, məgər, ərşdən ayrılmırmı və Onun ərşdən ayrılması f`eli sifət deyilmi?”. Bunun üzərinə, Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs) dedi: “Onun (Allahın) xəlq etdiyi məxluqlarında olan, bir yerdən bir yerə gedərkən, halın dəyişməsi, yorğunluq, kədərlənmək və bir yerdən başqa bir yerə getmək və bir haldan, başqa bir hala keçmək Ondan (Allahdan) deyildir. Çünki, O (Allah), təbarəkə və təaladır və Onda, heç bir hal dəyişikliyi baş verməz və Ona heç bir şey olmaz. Onun (dünya səmasına) nazil olması (enməsi) məxluqun nazil olması kimi deyildir. Hansı ki, bir məkandan başqa bir məkana gedərkən, əvvəlki məkan ondan boşalır (yəni, o, artıq, həmin məkanda olmur). Lakin, Onun (Allahın) dünya səmasına nazil olması, yerdəyişmə və hərəkət ilə deyildir. Necə ki, O (Allah), ərşin üzərində səmanın yeddinci qatında olarkən, həmçinin, dünya səmasında da olur. O (Allah) yalnız, əzəmətindən kəşf (aşkar) edilir, özü istədiyi kimi, övliyalarını (vəlilərini, dostlarını) görür və qüdrətindən istədiyinə kəşf edir (verir). Onun (Allahın) nəzəri həm yaxında olan və həm də uzaqda olan üçün, bərabərdir”. (Əs-Saduq “Ət-Tövhid” (Səh. 248). Çap edilmiş nüsxədə, soruşanın axırıncı sorusu yoxdur. Bu: “… O (Allah), dünya səmasına nazil olur?”. Bunun üzərinə, Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs) deyir: “Biz deyirik ki: “Bu barədə gələn rəvayətlər və xəbərlər səhihdir …” hissəsidir. Biz, bunu, Muhəmməd Baqir əl-Məclisinin “Biharul-ənvər” kitabından (3\səh. 331) “kitabut-tövhid” 14-üncü babdan (fəsildən) təsbit etdik).

2) Əl-Kuleyni özünün “əl-Kafi” kitabının “tövhid kitabı”-nda isnadı Muhəmməd bin İsadan olan rəvayətdə demişdir: “Əbul-Həsən Əli bin Muhəmmədə (əs) (bir yazı) yazdım ki: “Ey seyyidim! (burada) bizə rəvayət edirlər ki, bəs, Allah bir yerdə olmaq və başqa bir yerdə olmamaqla ərşin üzərinə, istiva etmişdir və O (Allah), hər gecənin axırıncı yarısında dünya səmasına nazil olur. Rəvayət edilir ki, O (Allah) ərəfə gününün gecəsi (səmadan) nazil olur və sonra da, öz yerinə qayıdır. Bunda, bəzi (elmə) malik olanlar deyirlər ki: “Əgər, O (Allah), bir yerdə olub, başqa bir yerdə olmadığı zaman, artıq, havaya qarışır. Hava yüngül cismdir və Onun (Allahın havaya) qarışması, Onun qədəri ilə hər şeyin ona qarışmasıdır. Bu misala görə, onlar Cəlil və səna sahibi olan Allah necə qarışır?”. Buna cavab olaraq, Əbul-Həsən Əli bin Muhəmməd (əs) dedi: “Bunun elmi, Onun (Allahın) nəzdindədir. O, bunun qədərini təyin etmiş və O, nə qədər də qədəri gözəl təyin edəndir. Bil ki, O (Allah), dünya səmasında olduğu zaman, O (Allah) ərşin üzərində olduğu kimidir. Hər şey Onun üçün, — həm elm olaraq, həm qüdrət olaraq, həm mülk olaraq və həm də, əhatə etmək olaraq bərabərdir”. (Əl-Kuleyni “Usul min əl-Kafi” “Kitabut-tövhid”, “Babul-hərəkəti vəl-intiqal” 4-üncü hədis (1\səh. 126)

3) Hətta tanınmış təfsir alimi Əllamə Muhamməd Hüseyn Təbətabai öz təfisirində, əl-Mizan fi Təfsir il Quranda belə deyir: “Sonra ərşə çəkildi” ifadəsindən anlaşıldığına görə ərş, varlıq aləmində var olan bir məqamdır, hadisələrin və inkişafın idarəsi bu məqamda toplanır, necə ki ölkənin bütün işləri hökmdarın taxtında toplanır” (Ər-Əraf surəsi, 54-cü ayənin təfsiri).

4) Allah Hüseynin (r. a) qəbrini ziyarət edir, onunla əl ilə görüşür və onunla çarpayıda oturur.(“Səhih fəthul abrar”, cild 2, səh. 140; “Dəvətül imamə”, səh. 78: “Mədinətul Məaciz”, cild 3, səh. 460, bab 25, rəvayət 980.)

5) “Allahın yerə imamların qəbirlərini ziyarət etməsi üçün nazil olması (enməsi)”.(“Təhzib”, cild 6, səh. 21, bab “fadlu ziyara”: “Füru əl-Kafi”, cild 4, səh. 579-580, bab “əz-ziyara və savabuhə”: Muhyiddin, “Kitabul Məzar”, səh. 30, bab “ziyaratul əmirul muminin” və s.)

Link to comment
Share on other sites

38 минут назад, ceko сказал:

Sayılmasın. Bu zaman,  bu fikir,belə tərcümə, başqa ayələrlə ziddiyyət yaradır.Özünüz tərcümə edə bilərsiniz.Ərəb sözlərinin bəzisi bir neçə məna verir.Daha doğrusu Quranda başqa yerlərdə keçən ( рука,əl ) sözləri ilə müqayisə edə bilərsiniz.Hər nə isə.Tərcüməcini tanımıram kimdir.Əqidə baxımlı olanlar Quranı hərfi mənaya çevirmirlər,cümlə qururlar.Qurana baxın.Allah ətrafdakı bütün hər şeyi yaradıb.Bu o demək deyil ki hər şeyi əli ilə yaradib.Cinləri də O yaradıb.Cinlər oddan yaranıb.İndi deyirsiz bu əl mənasını hərfi mənada başa düşək və cinləri,yeri-göyləri də ,əli-əlləri ilə yaratdığı kimi başa düşək ? Yoxsa tək insanımı əlləri ilə yaradıb ? Qalanlarına eləcə deyib OL !,o da olub ? Əl mənası insanların başa düşməsi üçündür.Məsələn götürək 48:10 ,orada yazılır ki Allahın əli onların əli üzərindədir.Bunu hərfi mənada başa düşək ? Yoxsa həqiqətən bu belədir ? Əgər belədirsə bəs onda bu necə baş verir ? 



Qardaş çalış əsəbləşmə . biz hamımız həyatda öyrənirik. ərəb quranı necə oxuyursa. yəni peyğəmbər ərəblərə necə bunu oxuyubsa və izah edibsə biz o cür oxuyub izahını başa düşməliyik başqa yolu yoxdur. həm ayə həm də hədislər göstərir ki,  İslam dini belədir , biz bunu təsdiqləməliyik özümüzdən nağıl açıb qəribə mənalar verə bilmərik. Allah hər şeyi Əlləri ilə yaratmayıb.

http://genderi.org/eqide-kitabi-1-ehli-sunne-vel-cemaat-selefi-salihin-eqidesi.html?page=6

Цитата

Əhli Sünnə Vəl Cəmaatın bu ayələrdə mövqeyi ayələri olduğu kimi qəbul etmək, onları müxaliflər kimi qüdrət, nemət kimi mənalarla təvil etməməkdir. Əbu Hənifə – rahmətullahi aleyhi – deyir: «Allahın əlindən məqsəd qüdrətdir və ya nemətdir deyilməz. Çünki bu durumda Allahın sifətləri iptal olunmuş olur. Bu isə Mutəzilə və Qədəriyyənin görüşüdür. Lakin Allahın əli Onun necəliyi bilinməyən sifətidir. Abdullah b. Amr - radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Allah üç şeyi əli ilə yaratmışdır. Adəmı, Tövratı əli ilə yazmışdı və Ədn Cənnətindəki (ağacları da) əli ilə əkmişdi»206. İbn Ömər - radıyallahu anhu – dan gələn rəvayətdə isə Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurur: «Allah dörd şeyi əli ilə yaratmışdır. Ərşi, qələmi, Adəmi və Ədn Cənnətini. Sonra digər yaratdıqlarına ol demiş, onlar da olmuşlar»207. Kab - radıyallahu anhu – deyir ki: “Allah üç şeydən başqasını əli ilə yaratmamışdır. Adəmi əli ilə yaratmış, Tövratı əli ilə yaratmış, Ədn Cənnətindəki (ağacları da) əli ilə əkmişdir və ona danış demiş, o da möminlər qurtulmuşdur – demişdir”208. Ənəs b. Məlik - radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: “Allah Firdousu əli ilə bina etmiş və hər müşrikə, içki içənə və təkəbbürlüyə oranı haram etmişdir”

 

Allahın Əllərinin necəliyi barədə sual vermək olmaz. hətta gözlər Allahı görəndə Onu dərk edə bilməyəcək.

Gözlər Onu dərk etməz. O, gözləri dərk edər. (Ənam surəsi, 103)

Link to comment
Share on other sites

ханафит Шейх Мухаммад Ясир аль-Ханафи тихо и в культурной форме разносит в пух и прах шейха салафитов-ваххабитов заблудшего Ибн Теймию. 

 

 

 

Edited by fredxtd
Link to comment
Share on other sites

1 час назад, mas1 сказал:

sən xoşlayırsan axı 

 

Bax qarşında uşaq yoxdur uşaq başı aldadasan. Bir daha yazıram.Səfeh və axmaq hədis-mədislərlə mənə biclik gəlmə.Bu Allah elə bir varlıqdır ki, Ona kimlərinsə sözü ilə iman edə bilməzsən. Yəni "səhabə" və sairə tör-töküntülərinə və onların pul ilə uydurduğu hədislərə təqlid edə bilməzsən. Özün öz ağlınla fikirləş, Allah ki , sənə bu ağlı boşu-boşuna səbəbsiz yerə verməyib. Düşünəsən deyə verib. Allah da Quranda düşünməzmisiniz deyə dəfələrlə sual verir Sənin kimilərinə.

 

Allah göydə yerdə ola bilməz. Məkanın üzərində və altında  içində ola bilməz. Bu yer göy dediyimiz bizə görə böyükdür, Allaha görə isə heç nöqtə böyüklüyündə deyil. Bu səbəblə nöqtə böyüklüyündə olan bir varlıq üçün Allah gedib-gəlməz və əynəƏllah sualını özünə sığışdırmaz. Allahın iki ayağı və bir baldırı ola bilməz. İki ayağını kürsüyə qoya bilməz.Allahın iki əli və bir ovcu həm də on deyil beş barmağı ola bilməz. (mənbə K. Hüseyn isim və sifətlər tövhidi kitabı) Necə təsəvvür etmək olar ki, Allahın iki əli və  bununla belə bir ovcu var, "rəxit" birinə bənzəyir.  Allah  bizə şah damarımızdan da yaxındır vəssəlam.

 

Mən buraya, copy-paste atmıram. Öz real məntiqə söykənən fikrimi yazıram. Sənə icazə vermə başbilənlərin öz ağlınla nəyisə yazmağı, çünki bilirlər ağılheç vaxt absurd fikirləri qəbul etməz.

 

"Əbu Nuaym Cəfər ibn Abdullah ilə İmam Məlik birlikdə oturmuşdular . Bir nəfər gəldi və Məlikdən soruşdu : 

- Ey Əbdullahın atası. Allah Ərşə necə yüksəldi ?

İmam Məlik bu sualdan bərk qəzəbləndi və dedi:

- Necəliyi ağıllla dərk olunmaz. istiva Allah üçün məlumdur. Buna iman vacib, bu haqda soruşmaq bidətdir (!!!) . Səni bidətçi kimi gödüm və yanımdan qovuram. (İsim və sifətlər tövhidi səh 187)"

 

Bax  bu ifadə ya İmam Məlik adına uydurulub ya da İmam Məlik özü burada yumşaq desək biclik işlədib. Görür sual sərf eləmir,  məntiqli cavab əvəzinə yanındakını qovur. 

Link to comment
Share on other sites

Kamal Hüseynin İsim və Sifətlər Tövhidi kitabında yazılıb ki,  insanlar qiyamət günü öz Rəbblərini (!) 14 gecəlik ayı necə görürlərsə o cürə tam şəkildə görəcəklər. Bu indi deyilir ha, guya əli var amma bilmirik necədir.Məncə yalan deyirlər. əgər görünəcəksə və dərk olunacaqsa biz 14 gecəlik ay kimi öz Rəbbimizi görəcəyik, necə ola bilər gördükləri varlığın necəliyini bilmədən görəcəklər. Bu ki, insan ağlına və məntiqinə ziddir. Bu ki cisimləşdirmə və bütpərəstlikdir.

 

Edited by vuqar melikov
Link to comment
Share on other sites

2 часа назад, mas1 сказал:

Əhli Sünnə Vəl Cəmaatın bu ayələrdə mövqeyi ayələri olduğu kimi qəbul etmək, onları müxaliflər kimi qüdrət, nemət kimi mənalarla təvil etməməkdir. Əbu Hənifə – rahmətullahi aleyhi – deyir: «Allahın əlindən məqsəd qüdrətdir və ya nemətdir deyilməz. Çünki bu durumda Allahın sifətləri iptal olunmuş olur. Bu isə Mutəzilə və Qədəriyyənin görüşüdür. Lakin Allahın əli Onun necəliyi bilinməyən sifətidir. Abdullah b. Amr - radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Allah üç şeyi əli ilə yaratmışdır. Adəmı, Tövratı əli ilə yazmışdı və Ədn Cənnətindəki (ağacları da) əli ilə əkmişdi»206. İbn Ömər - radıyallahu anhu – dan gələn rəvayətdə isə Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurur: «Allah dörd şeyi əli ilə yaratmışdır. Ərşi, qələmi, Adəmi və Ədn Cənnətini. Sonra digər yaratdıqlarına ol demiş, onlar da olmuşlar»207. Kab - radıyallahu anhu – deyir ki: “Allah üç şeydən başqasını əli ilə yaratmamışdır. Adəmi əli ilə yaratmış, Tövratı əli ilə yaratmış, Ədn Cənnətindəki (ağacları da) əli ilə əkmişdir və ona danış demiş, o da möminlər qurtulmuşdur – demişdir”208. Ənəs b. Məlik - radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: “Allah Firdousu əli ilə bina etmiş və hər müşrikə, içki içənə və təkəbbürlüyə oranı haram etmişdir”

Qəşəng.Deyək ki tövratı yazmağı qəbul etdik,cənnətdə ağac əkməyinidə,bunlara sonra qayıdarıq,bəs Adəmidə əlləri ilə yaradıb ? Yenə deyək ki Adəmin qaşı,gözü,əli,ayağını yaratmaqda bir qəbahət görmürəm,ancaq bu Adəmin cinsi orqanıda olub axı,bəs bunu necə yaradıblar ?

Link to comment
Share on other sites

Qəşəng.Deyək ki tövratı yazmağı qəbul etdik,cənnətdə ağac əkməyinidə,bunlara sonra qayıdarıq,bəs Adəmidə əlləri ilə yaradıb ? Yenə deyək ki Adəmin qaşı,gözü,əli,ayağını yaratmaqda bir qəbahət görmürəm,ancaq bu Adəmin cinsi orqanıda olub axı,bəs bunu necə yaradıblar ?


Məntiqli sualdır əslində. Məncə Allahı bu kimi işlərdən uzaq tutmaq lazımdır.

Bir də ki, Quranda əl barəsində ayələr çoxdur, bir ayədən Allahın bir əlinin olduğuna qənaət gətirmək olarsa, digərində iki əl, bir başqasında isə üç və ondan çox əlinin olmasına qənaət gətirmək mümkündür. Deməli, nəticə çıxır ki, bir varlıq eyni vaxtda həm bir ələ, həm iki ələ, həm də üç və daha çoxa sahib ola bilməz, burada əl deyəndə nəsə başqa məna nəzərdə tutulub.

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, vuqar melikov сказал:

 


Məntiqli sualdır əslində. Məncə Allahı bu kimi işlərdən uzaq tutmaq lazımdır.

Bir də ki, Quranda əl barəsində ayələr çoxdur, bir ayədən Allahın bir əlinin olduğuna qənaət gətirmək olarsa, digərində iki əl, bir başqasında isə üç və ondan çox əlinin olmasına qənaət gətirmək mümkündür. Deməli, nəticə çıxır ki, bir varlıq eyni vaxtda həm bir ələ, həm iki ələ, həm də üç və daha çoxa sahib ola bilməz, burada əl deyəndə nəsə başqa məna nəzərdə tutulub.
 

 

Mən heç bu temada yazmaq da istəməzdim.Gördüm ki hamı bir birini küfrdə ittiham edir və əl,ayaq və sairə məsələlərə toxunulur.Məcbur olub yazdım.Bu məsələ əslində,yəni Allahın əl ayaq və sairə olması,onlara heç bir bonus vermir.Əl məsələsinə gəldikdə belə məqamlar məcazi mənada başa düşülməlidir ki,bu tipli suallar meydana gəlməsin.İnsanın şüüru var,o həmişə özü özünə belə suallar verə bilər.Onun beyninin qavramadığı məsələləri araşdıranda aza bilər.Bəzi məsələlərə elmlə yanaşmaq lazımdır.Quranda deyildiyi kimi əgər Allah hər bir şeyi öz elmi ilə əhatə edibsə, məncə onda bəzi məqamlara,hamısına yox,elmlə yanaşmaq,yaxınlaşmaq olar.Bu günkü gündə müsəlmanlardan adi həyat elmləri ilə məşqul olan çox azdır.Digər həyat elmlərini bilməsən Quranıda daha yaxşı başa düşüb qavraya bilməzsən.Elmdən adi bir məsəl gətirim.Belə bir nəzəriyyə var.Nəzəriyyə Теория струн adlanır.Bu nəzəriyyədə bir neçə paralel dünyanın biri birinin içərisində,bir birinə toxunmadan,mövcud olmasının mümkünlüyü deyilir.Hər nə isə.Belə məsələlri qavramaq üçün elm lazımdır,dünyəvi elmlər.Belə elmlərədə bizlərdə hələ ki üstünlük verən yoxdur.

Edited by ceko
Link to comment
Share on other sites

3 часа назад, fredxtd сказал:

ханафит Шейх Мухаммад Ясир аль-Ханафи тихо и в культурной форме разносит в пух и прах шейха салафитов-ваххабитов заблудшего Ибн Теймию. 

 

 

 

bu saxta adam henefi deyil. sufi, cehmiyye mötezili ve sair xarab teriqetlerin kokteylindendir. 

onu ifşa edibler. 

https://www.facebook.com/Deobandirefutations/

https://thewayofsalafiyyah.wordpress.com/2016/02/26/refutation-of-mohammad-yasir-al-ashari-ad-deobandi/

 

Link to comment
Share on other sites

3 часа назад, vuqar melikov сказал:

Bax qarşında uşaq yoxdur uşaq başı aldadasan. Bir daha yazıram.Səfeh və axmaq hədis-mədislərlə mənə biclik gəlmə.Bu Allah elə bir varlıqdır ki, Ona kimlərinsə sözü ilə iman edə bilməzsən. Yəni "səhabə" və sairə tör-töküntülərinə və onların pul ilə uydurduğu hədislərə təqlid edə bilməzsən. Özün öz ağlınla fikirləş, Allah ki , sənə bu ağlı boşu-boşuna səbəbsiz yerə verməyib. Düşünəsən deyə verib. Allah da Quranda düşünməzmisiniz deyə dəfələrlə sual verir Sənin kimilərinə.

 

Allah göydə yerdə ola bilməz. Məkanın üzərində və altında  içində ola bilməz. Bu yer göy dediyimiz bizə görə böyükdür, Allaha görə isə heç nöqtə böyüklüyündə deyil. Bu səbəblə nöqtə böyüklüyündə olan bir varlıq üçün Allah gedib-gəlməz və əynəƏllah sualını özünə sığışdırmaz. Allahın iki ayağı və bir baldırı ola bilməz. İki ayağını kürsüyə qoya bilməz.Allahın iki əli və bir ovcu həm də on deyil beş barmağı ola bilməz. (mənbə K. Hüseyn isim və sifətlər tövhidi kitabı) Necə təsəvvür etmək olar ki, Allahın iki əli və  bununla belə bir ovcu var, "rəxit" birinə bənzəyir.  Allah  bizə şah damarımızdan da yaxındır vəssəlam.

 

Mən buraya, copy-paste atmıram. Öz real məntiqə söykənən fikrimi yazıram. Sənə icazə vermə başbilənlərin öz ağlınla nəyisə yazmağı, çünki bilirlər ağılheç vaxt absurd fikirləri qəbul etməz.

 

"Əbu Nuaym Cəfər ibn Abdullah ilə İmam Məlik birlikdə oturmuşdular . Bir nəfər gəldi və Məlikdən soruşdu : 

- Ey Əbdullahın atası. Allah Ərşə necə yüksəldi ?

İmam Məlik bu sualdan bərk qəzəbləndi və dedi:

- Necəliyi ağıllla dərk olunmaz. istiva Allah üçün məlumdur. Buna iman vacib, bu haqda soruşmaq bidətdir (!!!) . Səni bidətçi kimi gödüm və yanımdan qovuram. (İsim və sifətlər tövhidi səh 187)"

 

Bax  bu ifadə ya İmam Məlik adına uydurulub ya da İmam Məlik özü burada yumşaq desək biclik işlədib. Görür sual sərf eləmir,  məntiqli cavab əvəzinə yanındakını qovur. 

Səni partladan müsəlmanın imanıdır, müsəlmanın Qurana və səhih hədislərə bağlığıdır, biz müsəlmanlar bunlara inanırıq,  biz sən kafir kimi demir ki, Allah nə isə bacarmaz. Allah hər şeyi bacarır. Ona görə sənin gic-gic yazıların elə özünə qalacaq. İmam Malik demişkən iman vacibdir, necəliyi isə ağılla dərk olunan deyil. Ağılla dərk olunsa idi , gözlə dərk olunardı. bunu da Allah Quranda deyir ki, gözlər Onu dərk etməz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Like
      • 154 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Sad
        • Red Heart
        • Like
      • 128 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
        • Upvote
        • Haha
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
      • 240 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Upvote
        • Like
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Haha
        • Like
      • 151 replies
    • И опять Помогите))
      Девочки форума....кто может откликнитесь
      все все все...мне нужна ваша помощь....
      У дочери день варенье в понедельник, меня поставщики подвели, заказала костюм  Чуи(на вайлдберис) вобщем отказали ...
      А она у меня ужасная анимешница, вобщем решила сама смастерить ей костюм , благо не очень тяжёлый ...
      У меня есть пальтишко, портниха онун астарыны дейишечек, шляпку куплю , брюки черные и сарочка есть, остаётся только два элемента, серая жилетка и короткий пиджачок, серая жилетка может у кого то от костюма остался, могу купить, или за шоколадку взять, а что делать с пиджаком? Моя портиниха отказалась((( говорит переделать нет проблем , а новый сшить нет ...
      Очень мало времени ....помогите, можно и советом...
      По магазинам не могу пройтись с работы в 6 выхожу...могу успеть только в один но только если точно знать что могу купить , что надо
        • Like
      • 18 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...