Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Hicab və cəmiyyətimiz.


Mufti

Recommended Posts

[quote name='Garatel' timestamp='1292957454' post='7942676']
bir sualim var

İslamda qadınlar namaz qılarkən yanlarında kişi olub-olmamasından asılı olmayaraq başlarını bağlayırlar.

Halbuki Quranda belə bir tələb yoxdur.

Nedir bunun izahi?
[/quote]
Dini cəhətdən necə izah olunur, bilmirəm, çünki bu sahədə savadsızam. Amma mən maraqlananda mənə demişdilər ki, Tanrının hüzuruna çıxdığın üçün başını bağlamalısan. Hörmət kimi bir növ. (Yanlışım varsa, Allah məni bağışlasın). Necə ki Quran oxuyanda bağlamalısan, namazda da həmçinin.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

[quote name='Dark Lady' timestamp='1292957737' post='7942719']
Dini cəhətdən necə izah olunur, bilmirəm, çünki bu sahədə savadsızam. Amma mən maraqlananda mənə demişdilər ki, Tanrının hüzuruna çıxdığın üçün başını bağlamalısan. Hörmət kimi bir növ. (Yanlışım varsa, Allah məni bağışlasın). Necə ki Quran oxuyanda bağlamalısan, namazda da həmçinin.
[/quote]

maragli fikirdi

lakin suallar galir

neden Quranda bu teleb yoxdur ve Allahin ozu bunu buyurmur?

ve eger Tanrının hüzuruna çıxdığın üçün başını bağlamalısan, neden bu ancag gadinlara shamil olunur?

neden muasir kishilerin bashi achig namaz gilmagi hech kimi teecublendirmir?

Link to comment
Share on other sites

Təəssüf ki, hicab dəbə çevrilib” - Eksklüziv
15.12.2010 | 15:23

“Çox təəssüf ki, Azərbaycanda hicabla bağlı məsələ dəbə çevrilib. Burada din faktorundan çox, dəb faktoru var.

İndi bu gün elə xanımlar var ki, hələ qız uşağı ola-ola hicab taxıblar, ancaq qaş-gözünü də alıb, kosmetikası həddən ziyadə diqqət çəkir. Onlar din pərdəsi altında başqa əməllərlə məşğul olurlar. Mən burada bütövlükdə solçuluğun əleyhinəyəm. Məim də ailəmin üzvləri olan xanımlar Həcc ziyarətində olublar və onlar ibadət edirlər. Ancaq bunu heç kimə nümayiş etdirmirlər”. Bu sözləri “Qafqazinfo”ya açıqlamasında Milli Məclisin Sosial siyasət komitəsinin sədri Hadı Rəcəbli son günlər Azərbaycanda Hicab ətrafında yaranan gərginliyə münasibət bildirərkən deyib. Onun sözlərin görə, Hicab taxmaq uğrunda aksiya keçirmək, digər ekstremist hərəkətlər etmək düzgün deyil. H. Rəcəbli bu faktordan istifadə edə biləcək qüvvələrin də mövcudluğunu istisna etməyib: “Bu məsələdə sonluq ziyanlıdır. Təmkinli olmaq və məsələni ağılla həll etmək lazımdır. [b]Yəni hicab uğrunda mitinq keçirmək, radikal addımlar atmaq tərbiyəsizlikdir.[/b] Burada emosiyalar məsələni həll etmir”.

http://qafqazinfo.az/__HADI_R%C6%8FC%C6%8FBLI:_%E2%80%9CHICAB_U%C4%9ERUNDA_MITINQ_T%C6%8FRBIY%C6%8FSIZLIKDIR%E2%80%9D___EKSKL%C3%9CZIV_-4996-xeber.html

Link to comment
Share on other sites

Müsavat Partiyası Lənkəran təşkilatının sədri Yadigar Sadıqov Hadı Rəcəblinin dediklərinə sərt reaksiya verdi
Dünən, 21:21

Milli Məclisin sosial siyasət komitəsinin sədri Hadı Rəcəbli son günlər Azərbaycanda hicab ətrafında yaradılan problemə münasibət bildirərkən, keçirilən aksiya barədə etika və əxlaqa sığmayan ifadələr işlədib.
Bunu şərh edən Lənkəran Dövlət Universitetinin keçmiş müəllimi, Müsavat Partiyası Lənkəran təşkilatının sədri Yadigar Sadıqov Deyerler.org-a bildirmişdir: “İnsanların dini hisslərinə, ümumiyyətlə bütün hisslərinə hörmətlə yanaşmalıdır. Hadı Rəcəblinin belə açıqlamalarla çıxış etməsi təəccüblü deyil. Burada mərhələ-mərhələ insanların bütün hüquqları, bütün hissləri tapdalanır. Bu gün də hicab məsələsində eyni dərəcədə tərbizyəsizlik nümayiş etdirilir. Əslində, əsası olmadan başqalarına tərbiyəsiz demək, insanların dini hissləri ilə oynamaq və təhqirə keçmək- bu, özü elə ən böyük tərbiyəsizlikdir”.

Davamında Yadigar Sadıqov bildirib: “Mən şəxsən o fikirdəyəm ki, hicab insanların şəxsi işidir. Dövlətə aid olan obyektlərdə inanclı, inancsız, dindar, dinsiz və yaxud da hicab bağlayan, bağlamayan insanlara fərq qoyulmamalıdır. Mən də nəyisə bəyənə bilərəm və ya bəyənməyə bilərəm. Lakin bu bərabərlik hamıya aid edilməlidir, Kiminsə bəyənib-bəyənməməsindən asılı olmayaraq, hər kəsə bərabər imkanlar yaratmaq lazımdır”.

http://deyerler.org/74063-musavat-partiyasi-lenkeran-teskilatinin-sedri-yadigar-sadiqov-hadi-receblinin-dediklerine-sert-reaksiya-verdi.html

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Garatel' timestamp='1292958447' post='7942821']
maragli fikirdi

lakin suallar galir

neden Quranda bu teleb yoxdur ve Allahin ozu bunu buyurmur?

ve eger Tanrının hüzuruna çıxdığın üçün başını bağlamalısan, neden bu ancag gadinlara shamil olunur?

neden muasir kishilerin bashi achig namaz gilmagi hech kimi teecublendirmir?
[/quote]
Siz QURANla başqalarının sözləri, başqalarının vasitəsilə deyil, özünüz birbaşa tanış olsaydınız, ALLAHın (c.c) kitabında [u]qadına[/u] hicabın vacib buyurulduğunu (və yalnız Namaz qılanda deyil) bilərdiniz. Bu ayələr o qədər açıq-aydın yazılmışdır ki, onları hətta orta məktəb təhsili olmayan insanlar da asanlıqla başa düşə bilər və heç bir sualları da qalmaz.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='X Ray-F' timestamp='1292947436' post='7941529']
[quote]siz niyə belə əminliklə 7 yaşında qızına hicab geyindirməyən valideynləri birləşdirirsiz? [b]Mənim də qızım olsaydı, mən ona 14-15 yaşına qədər belə şeyləri təbliğ etməzdim.[/b] Amma bu o demək deyil ki, mən qızımı rəqqasə ya da aktrisa edərdim.[/quote]
Tebii tebliq etmezdiniz, bilirsiniz niye bacim menim??? 4unki siizn u4un bu mesele Allah bilir necenci yerde durur. Ele sohbet de ondan gedir ki, biz ki, hicab geyinmeyenlerin iwine qariwmiriq o zaman niye bizim u4un birinci dereceli olan meselelere kimse mudaxile edir - OZU DE SAVADSIZCASINA...men reqassliqi ele bele dedim...buna hetta sizin yaxwi baxdiniz telimleri de elave ederdim. meselen ressamliq - sizce hansi vacibdir hicab geyinmek ya ressam olmaq? Allahin emri yoxsa gunun realliqi?
[quote]Qaldı ki, zamanın nəbzini tutmaq - bunu düz deyirsiz, düşüncəsiz insanlar var ,hansılar ki, nəbzi - mənəviyyatlarını, bəzən qismən, bəzən də tamamilə namuslarını itirməklə tuturlar[/quote]
Bacim, deyirsiniz duwuncesiz insanlar var.... Baxin, 25 il bundan once bu olkede muqenni-reqqas ve s. bu qebilden ne qeder insan var idi? Onlarin de kim olduqlarini hami da bilirdi. Indi ne qederdir onlarin sayi??? Bu artimi gorursunuz? demeli 15 ilden sonra butun olke oxumaq ve eylenmeyi heqiqi pewe bilecek. Men ona gore reqqsliqi buna misal 4ekdim...
[/quote]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='vuqar7' timestamp='1292947793' post='7941569']
Əzizim, sizin və sizdən neçə dənə varsa hamınızın təfəkkürünüz bundan ibarətdir. B[b]unu neçə dəfədir təkrar edirsiz. Hicab taxmayanların hamısı rəqqasə olur?[/b] Sizə qalsa uşaq anadan olan kimi başına hicab taxarsız. Siz də gedin ərəb kişiləri kimi geyinin də onda.
[/quote]
[b]Vuqar, hicab taxmayanlarin HAMISI hicab taxmayan olur ve bu he4 de reqqasa olmaqdan da yaxwi bir wey deyildir[/b] - tebii qelbinde Allah qorxusu olan insalar u4un.
Amma fikir verin, sizin timsalinizda wukur elemek olar, niye bilirsiniz? 4unki hele de sizin kimi insanlar az da olsa var ki, reqqase olmaqi exlaqa zidd bir yawayiw kimi qebul edirsiniz. Buna da wukur. Yuxarida X-ray bacim da reqqsliyi normal qarwilamadi. Buna da wukur.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='X Ray-F' timestamp='1292948143' post='7941601']
[quote]çox maraqlıdır ki, dinə bu dərəcədə bağlı insanlar öz fikirlərini digərlərinə çox aqressiv tərzdə çatdırırlar. [/quote]
Aha ele ki, kimse mene nece geyinmeyi diqte edende normal olur ve menim ise tebii reaksiyam olan kimi bu aqressiv hereket olur? Birden kimse siz bacima dese ki, bu gunden etibaren qizlar qawlarinizi qirxib mekteblere gelmelidir, 4unki onlarin qurduqu ele bir sistem var ki, orda gozu usunde qawi olmaq dunyaviliye ziddi, goresen nece reaksiyaniz olacaq???
Taniw notlardir....merdi qova- qova namerd ederler sislsilesinden..
[quote]P. S. Mən də 7 yaşımda da , indi də hicab taxmıram, ammma rəqqasə deyiləm! :morqqqq:[/quote]
Oz iwinizdir tebii...amma bu wekilde dunyadan ko4seniz iwleriniz asan olmayacaq. Rebbiniz size, : "Ey menim her zaman aciz olan bendem, size ne mane oldu ki, menim size hicabinizi geyinin emrini yerine yetirmediniz" weklinde muracietine ne cavab vereceyinizi duwunun....amma, he4 bilmirem axirete inanirsiniz ya yox..
[/quote]
Yani anlayin ki, kiminse hicabla mektebe getmesi bu qebahet deyil, eksine buna tewviq etmek lazimdir ki, insanlar her meselede Allahin emrlerine yaxin olsunlar neinki uzaq.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ummul_Betul' timestamp='1292970782' post='7943906']
Siz QURANla başqalarının sözləri, başqalarının vasitəsilə deyil, özünüz birbaşa tanış olsaydınız, ALLAHın (c.c) kitabında [u]qadına[/u] hicabın vacib buyurulduğunu (və yalnız Namaz qılanda deyil) bilərdiniz. Bu ayələr o qədər açıq-aydın yazılmışdır ki, onları hətta orta məktəb təhsili olmayan insanlar da asanlıqla başa düşə bilər və heç bir sualları da qalmaz.
[/quote]





menim azerbaycan dilimi basha dushmekde chetinlik chekmirsiz?

axi sual bele idi

İslamda [b]qadınlar namaz qılarkən yanlarında kişi olub-olmamasından asılı olmayaraq başlarını bağlayırlar[/b]

indi buyurun mene Gurandan setrler getirin ki, orda buyurulsun ki gadin namaz gilanda, hetta yaninda kishi olmasa bele bashini ortmelidir...


Dark Lady dedi ki bunu Gurana ve Allaha ehtiram me'nasinda edirler. Bes niye bu ehtirami kishiler gostermirler? Niye onlar namaz gilanda bashi achig da ola bilirler?



men Lezgin, Revan, Mufti, Tatar, Rovshan ve diger muselman gardashlarimizdan gane'edici cavab gozleyirem......

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Garatel' timestamp='1292995827' post='7944366']
menim azerbaycan dilimi basha dushmekde chetinlik chekmirsiz?

axi sual bele idi

İslamda [b]qadınlar namaz qılarkən yanlarında kişi olub-olmamasından asılı olmayaraq başlarını bağlayırlar[/b]

indi buyurun mene Gurandan setrler getirin ki, orda buyurulsun ki gadin namaz gilanda, hetta yaninda kishi olmasa bele bashini ortmelidir...


Dark Lady dedi ki bunu Gurana ve Allaha ehtiram me'nasinda edirler. Bes niye bu ehtirami kishiler gostermirler? Niye onlar namaz gilanda bashi achig da ola bilirler?



men Lezgin, Revan, Mufti, Tatar, Rovshan ve diger muselman gardashlarimizdan gane'edici cavab gozleyirem......
[/quote]
Xanım əfəndi sizin qane olmamağa and içmiş bir psixoloji durumunuz var. buna görə məni üzrlü bilin...

Sadəcə bir şeyi xatırladım (o da hamı üçün) baş örtüsü Quranda keçən əmr və Ümmətin üzərində ixtilaf etmədiyi bütün fiqhi məzhəbləri ilə ittifaq etdiyi bir hökmdür. Yetginlik yaşına çatmış qadınların həm namaz zamanı, həm də naməhrəmlər qarşısında örtünməsi vacibdir. Bunu daha ətraflı yuxarıda qeyd etdik. Əksini düşünənlərə cavab verdik.
Kişilər üçün belə bir hökm nə Quranda nə hədisdə, nə də ümmətin üləmasının rəyində vardır.

Əlavə olaraq: Namazda qadının örtünməsi təabbudi hökmdür. İslamda təabbudi (ibadətə aid) hökmlər məntiqi bir izaha tabe tutulmaz. Bu vəhyə bağlıdır.

Yəni namazda rükətlərinin sayı, səcdənin iki, rüküunun bir olması kimi. Bunların niyə məhz belə olmasının səbəbini qətiliyi ilə Allah bilir. Biz ona təslim olmuşuq.

Din məntiqüstü (metafizik) yanının olduğuna görə dindir, İNANCdır.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='мусаватист' timestamp='1292998746' post='7944716']
Bax, məsələ hicabda deyil, bu iyrənc təfəkkürdədir. Hadı Rəcəblinin dini variantı
[/quote]

Nə gözləyirsiniz ki?

Əslində bu adamlar tapşırığa görə danışdıqları üçün nə gəldi deyirlər. Çünki əmr qəfil olduğundan nə danışıacqlarını düşünməyə vaxtları qalmayıb.

Nazirimiz də bu qəfil yaxalanmadan özünü itirib [b]"nənələrimiz ancaq evdə yaşmaqlanardı"[/b] deyərək baş örtüsü haqda gəlmiş keçmiş ən orijinal izahı səsləndirmədimi?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Lezgin_Lezgin' timestamp='1292989958' post='7944145']
[b]Vuqar, hicab taxmayanlarin HAMISI hicab taxmayan olur ve bu he4 de reqqasa olmaqdan da yaxwi bir wey deyildir[/b] - tebii qelbinde Allah qorxusu olan insalar u4un.
Amma fikir verin, sizin timsalinizda wukur elemek olar, niye bilirsiniz? 4unki hele de sizin kimi insanlar az da olsa var ki, reqqase olmaqi exlaqa zidd bir yawayiw kimi qebul edirsiniz. Buna da wukur. Yuxarida X-ray bacim da reqqsliyi normal qarwilamadi. Buna da wukur.
[/quote]


O qaraladığınız cümləni sizə öyrədən adam sağlam təfəkkürdən uzaqdır əzizim. Sabah belə sözləri cəmiyyət içərisində işlətsəniz, bu sizə qarşı hər cürə şiddət üçün səbəb təşkil edəcək. Bu halda bizə düşmən lazım deyil.
Şəxsən real həyatda bu sözü mənə birisi desəydi, onu axşam vaxtı binamızın arxasındakı boş əraziyə dəvət edərdim. :morqqqq:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mufti' timestamp='1293004886' post='7945596']
Xanım əfəndi sizin qane olmamağa and içmiş bir psixoloji durumunuz var. buna görə məni üzrlü bilin...

Sadəcə bir şeyi xatırladım (o da hamı üçün) baş örtüsü Quranda keçən əmr və Ümmətin üzərində ixtilaf etmədiyi bütün fiqhi məzhəbləri ilə ittifaq etdiyi bir hökmdür. Yetginlik yaşına çatmış qadınların həm namaz zamanı, həm də naməhrəmlər qarşısında örtünməsi vacibdir. Bunu daha ətraflı yuxarıda qeyd etdik. Əksini düşünənlərə cavab verdik.
Kişilər üçün belə bir hökm nə Quranda nə hədisdə, nə də ümmətin üləmasının rəyində vardır.

Əlavə olaraq: Namazda qadının örtünməsi təabbudi hökmdür. İslamda təabbudi (ibadətə aid) hökmlər məntiqi bir izaha tabe tutulmaz. Bu vəhyə bağlıdır.

Yəni namazda rükətlərinin sayı, səcdənin iki, rüküunun bir olması kimi. Bunların niyə məhz belə olmasının səbəbini qətiliyi ilə Allah bilir. Biz ona təslim olmuşuq.

Din məntiqüstü (metafizik) yanının olduğuna görə dindir, İNANCdır.
[/quote]


bax bu olmadi, Mufti

deyirsiz ki [b]Yetginlik yaşına çatmış qadınların həm namaz zamanı, həm də naməhrəmlər qarşısında örtünməsi vacibdir[/b]

naməhrəmlər qarşısında örtünməsi deyek ki vacibdir, ve bunu Guranda goruruk ki deyir bashiniza ortduyunuz yayligi sinevizin ustune chekin, ayib yerlerini ortun..

[b]Guranin bu yerine istinad ederek gadinlara bash ortuyu emr olundugunu vurgulayirsiz[/b]

amma Guranda axi bir kelme de olsun gadinlarin namaz gilmasi hagda, ve elelxusus namaz gilanda etrafda kishi olmayanda bele bash ortulmelidir - YOXDUR bu Guranda

YOX olan fikrin vacib oldugunu kim deyir?

[b]Vacib sayilan emel neden muasir kishilere de vacib deyil??[/b] ( papag goymurlar?? axi kechmishde kishiler xususi balaca papag geymemish namaza galxmazdilar??)


deyirsiz ki: [b]Namazda qadının örtünməsi təabbudi hökmdür. İslamda təabbudi (ibadətə aid) hökmlər məntiqi bir izaha tabe tutulmaz[/b][b]Bunların niyə məhz belə olmasının səbəbini qətiliyi ilə Allah bilir. Biz ona təslim olmuşuq.[/b]

Bes bu hokm Allahdan gelirdise neden Guranda ozunun eksini tapmayib?
Tutalim Guranda yazilan mentigi izaha tabe tutulmaz. Bes yazilmayan - o da tutulmaz?

DIN inancdir elbette..

amma Guranda yazilmayan, Gurandan xaric olan buyruglara inancin menbeyi kimdir? ve ya nedir?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='мусаватист' timestamp='1292998746' post='7944716']
Bax, məsələ hicabda deyil, bu iyrənc təfəkkürdədir. Hadı Rəcəblinin dini variantı
[/quote]

Amma men bir az da ferqli deyerdim. Mesele iyrenc tefekkurdedir fikrini her kes bir cur qebul edir ve her kes de oz prioritetleri 4er4ivesinde 4ozur. Meselen huquqwunas huquqwunas kimi, wair wair kimi, publisist oz 4er4ivesinde ve s. [b]Musavatist yoldaw, siz bilin ki,[/b] men dindaramsa sozu genen hicab meselesini de din noqteyi nezerinden ve Allahin ve Onun Resulunun(sas) bize buyurduqlari noqteyi nezerinden qebul edirem ve bundan bawqa yol da menim u4un yoxdur. Bu o demekdir ki, DIN NOQTEYI nezerince qadinin bawi a4iq olmasi hali he4 de reqqasenin etdiyi gunahdan az gunah iwletmesi demek deyil. Reqqase ne qeder gunah iwledirse bawi a4iq qadin da Allahin emrinden 4ixdiqi u4un bir o qeder gunaha girmiwdir. Indi siz Musavatist qebul etmeyin bunu – nese deyiwirmi? Qalxirmi Allahin bu emri oratadan? 4ixirmi bu emr Qurandan? ZATEN yox!!! Allah duz deyenlerin en yaxwisi deyilmi? Dindar insan he4 zaman oz sozunu daniwmir. Daniwirsa demeli dinden kenara 4ixir. Dunya iwleri ayri din iwleri ayri. Men de dinin movqeyini dedim, bacarin usyan edin Islama qarwi.
[b]Size gore Islamin bu movqeyi iyrenc gorunurse mene de gore meselen M.E. Resulzadenin “Qafqaz evi” ideyasi iyrencdir. Xususen de tarix gosterdi ki, turkle ermeni bir ev altinda yawaya bilmez... [/b]

Link to comment
Share on other sites

Lezgin sizə bir sual. Amma konkret cavab istəyirəm. Tutaq ki, Qarabağda müharibə başladı. Eyni anda ərəb ölkələrinin birində Allah yolunda cihad elan edildi. Seçim qarşısında qalmısınız, hansını seçərsiz? Uzun yox, qısa və konkret cavab verin xahiş edirəm.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='vuqar7' timestamp='1293005504' post='7945688']
[quote]O qaraladığınız cümləni sizə öyrədən adam sağlam təfəkkürdən uzaqdır əzizim.[/quote]
Musavatiste yazdiqim cavabda oxuyun. Saqlamliqla baqli probleminiz varsa vitamin qebul edin.
[quote]Sabah belə sözləri cəmiyyət içərisində işlətsəniz, bu sizə qarşı hər cürə şiddət üçün səbəb təşkil edəcək. Bu halda bizə düşmən lazım deyil.Şəxsən real həyatda bu sözü mənə birisi desəydi, onu axşam vaxtı binamızın arxasındakı boş əraziyə dəvət edərdim. :morqqqq:[/quote]
Niye ki, ALlahin ve Islamin movqeyini beyenmeyelerden qorxmaliyiq? Beyenmeyin u4un bir de izah ede bilerik...[b]Menim kimi duwunenler Konstantinopolu Istambul etdiler...Awiq Elesgerin eylenceye ve eyw-iwret tefekkurlu toplumu ise hele de Stepanakerti Xankendi ede bilmir.[/b] Zaten Xankendi olmuw Stepanakerti...Ferqi tuta bilrisiniz?
[/quote]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='vuqar7' timestamp='1293011550' post='7946491']
Lezgin sizə bir sual. Amma konkret cavab istəyirəm. Tutaq ki, Qarabağda müharibə başladı. Eyni anda ərəb ölkələrinin birində Allah yolunda cihad elan edildi. Seçim qarşısında qalmısınız, hansını seçərsiz? Uzun yox, qısa və konkret cavab verin xahiş edirəm.
[/quote]

Cox mentiqsiz sualdir.

Momin Allah yolunda vuruwmaqdan otru en qisa yolu se4melidir. [b]SENI ALLAH YOLUNDA DOYUWE APARAN EN QISA YOL HANSIDIRSA O YOLA BAW VURMALISAN.[/b]
Bele goturende ise menim u4un serhed anlayiwi yoxdur. Hara musleman torpaqidirsa ora da menim Vetenimdir.
Sade bir mentiqdir ki, butun Yer Kuresi Allaha mexsdur. O Allah ki, Ona men her gun secde edirem.

P.S- Qarabaq meselesi cox asan bir meseledir ve yeter ki, ozumuz ozumuzu hicab/mescid kimi meselerle sindirmayaq. NE gunahi var o mesum balaca bacilarin ki, onlari tehsilden ayirirlar? Ve bununla valideynlerine elave problemler edirler ve sonra wuvenlik saliblar ki, dindarlar uwaqlari tehsilden yayindirir...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Garatel' timestamp='1293006157' post='7945773']
bax bu olmadi, Mufti

deyirsiz ki [b]Yetginlik yaşına çatmış qadınların həm namaz zamanı, həm də naməhrəmlər qarşısında örtünməsi vacibdir[/b]

naməhrəmlər qarşısında örtünməsi deyek ki vacibdir, ve bunu Guranda goruruk ki deyir bashiniza ortduyunuz yayligi sinevizin ustune chekin, ayib yerlerini ortun..

[b]Guranin bu yerine istinad ederek gadinlara bash ortuyu emr olundugunu vurgulayirsiz[/b]

amma Guranda axi bir kelme de olsun gadinlarin namaz gilmasi hagda, ve elelxusus namaz gilanda etrafda kishi olmayanda bele bash ortulmelidir - YOXDUR bu Guranda

YOX olan fikrin vacib oldugunu kim deyir?

[b]Vacib sayilan emel neden muasir kishilere de vacib deyil??[/b] ( papag goymurlar?? axi kechmishde kishiler xususi balaca papag geymemish namaza galxmazdilar??)


deyirsiz ki: [b]Namazda qadının örtünməsi təabbudi hökmdür. İslamda təabbudi (ibadətə aid) hökmlər məntiqi bir izaha tabe tutulmaz[/b][b]Bunların niyə məhz belə olmasının səbəbini qətiliyi ilə Allah bilir. Biz ona təslim olmuşuq.[/b]

Bes bu hokm Allahdan gelirdise neden Guranda ozunun eksini tapmayib?
Tutalim Guranda yazilan mentigi izaha tabe tutulmaz. Bes yazilmayan - o da tutulmaz?

DIN inancdir elbette..

amma Guranda yazilmayan, Gurandan xaric olan buyruglara inancin menbeyi kimdir? ve ya nedir?
[/quote]


Quranda sübh namazının fərzinin 2 rükət olması yoxdur. Quranda namazda bir rükətdə bir dəfə rükü, iki dəfə səcdə yoxdur. Beş vaxt namaz ayrı-ayrıklıqda açıq mətnlə zikr edilməmişdir.

Quran bir çox məsələlərdə təfərrüatı zikr etməmişdir. Əsası zikr etmiş təfərrüatını isə, necə tətbiq olunmasını isə Rəsulullaha buraxmışdır.. Yəni Quranın özü bu məsələlərdə referans olaraq bizə Rəsulullahı göstərmişdir:

[b]"Peyğəmbər sizə nə verirsə, onu götürün, nəyi də qadağan edirsə, ondan çəkinin." (Həşr 7)[/b]

Quran bu və bir çox ayələrdə rəsululahı şəriətin qaynaqlarından biri olaraq göstərməkdədir.

Həccin detallarını, namazın detallarını eyni zamanda örtünmənin detallarını möminlərə o bildirmişdir.

Namazın əssaları və baş örtüsü haqda Allah rəsulundan bizə gələn xəbərlər (nəqllər) mütəvatirdir. Mütəvatir xəbər yalan üzrə birləşməsi mümkün olmayan nəsillərin, topluluqların bildirdiyi xəbərdir. Yəni bu barədə nə şiə, nə əhli-sünnət, nə xarici, nə mutəzilə, nə zahiriyyə ixtilaf etməmişdir. Yəni indiyə kimi heç bir məzhəb, heç bir imam sübh namazının fərzinin 3 rükət olduğunu deməmişdir, ikindinin fərzinin 2 rükət qılına biləcəyini söyləməmişdir. Çünki bunların şəkli, qədəri rəsulullahdan mütəvatir xəbərlə sabitdir.

Eyni zamanda baş örtüsü ... Baş örtüsü Quranla sabitdir. Namazda mömin qadının örtünməsi də mütəvatir xəbərdir tətbiqatdır.
Ümmu Sələmə (rəsulullahın xanımı) Rəsulullahdan soruşdu “Ya Rəsulullah bu baş örtüsü və köynəklə namaz qılımmı” Rəsulullah dedi “Köynəyin ayaqlarını örtürsə qıl” (Əbu Davud)
Bu barədə başqa rəvayətlər də vardır.
Yuxarıdakı rəvayət(lər)-in hökmü ümum ifadə edir. Yəni qadının bütün namaz hallarına aiddir. Allah rəsulunu zamanındakı qadınlar da, sonrakı nəsillərdən olan qadınlar da bütün məzhəblər bütün fəqihlər, bütün ümmət bunu belə anlamışdır. Təvatür budur.
Zatən işin texnik (elmi) tərəfidə bunu gərəkdirir: Fiqh üsuluna görə ümum ifadə edən bir hökmü təxsis etmək üçün (yəni sadəcə bir halla və ya zamanla məhdudlaşdırmaq üçün) hökmən dəlil (sabit nass) lazımdır. Yəni ya bir ayə, yabir hədis ancaq onun hökmünü məhdudlaşdıra bilər.

Eyni zamanda onu da qeyd etməliyik ki, məhrəm olanların yanında başı açmağa izn verən bu şəriət niyə tək ibadət edən qadına baş açmağa izn verməsin ki... Əgər baş örtüsündə tək illət (hökmünü gərəkdirən səbəB) naməhrəmlikdirsə...
[b]Demək ki, bu məntiq işi olmayıb insan şüuru müdaxiləsindən kənardadır, yəni vəhy məhsuludur.[/b]
[b]Əslində bu baş örtüsü əleyhdarlarının əleyhinə bir dəlildir. Onlara görə baş örtüsünün tək səbəbi vəhy deyil, toplumdur, insanın özüdür. Elə olduğu təqdirdə ibadətdəki qadın tənha yerdə niyə örtünsün ki?... Məhrəmləri yanında verilən azadlıq ona burda niyə verilməsin ki... Toplum və ya onun meydana gətirdiyi şərtlərin bu tənhalıqda hökmü nədir ki...[/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ummul_Betul' timestamp='1292970782' post='7943906']
Siz QURANla başqalarının sözləri, başqalarının vasitəsilə deyil, özünüz birbaşa tanış olsaydınız, ALLAHın (c.c) kitabında [b][u]qadına[/u][/b] hicabın vacib buyurulduğunu ([b]və yalnız Namaz qılanda deyil[/b][u][/u][size="3"][/size][size="4"][/size]) bilərdiniz. Bu ayələr o qədər açıq-aydın yazılmışdır ki, onları hətta orta məktəb təhsili olmayan insanlar da asanlıqla başa düşə bilər və heç bir sualları da qalmaz.
[/quote]
Yoldaş [b]Qaratel[/b], Azərbaycan dilini kimin daha yaxşı başa düşdüyü barədə sizinlə mübahisə etməyəcəyəm))))
[b]Əhzab-59,
Nur-30,31[/b]Vaxtınız olsa, bunları da oxuyarsınız. Bəlkə suallarınıza cavab taparsız. http://caferilik.com/kadinaile/toplumsal.htm , http://caferilik.com/kadinaile/sahsiyet.htm Zəhmət olmasa.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Lezgin_Lezgin' timestamp='1293012078' post='7946566']
Cox mentiqsiz sualdir.

Momin Allah yolunda vuruwmaqdan otru en qisa yolu se4melidir. [b]SENI ALLAH YOLUNDA DOYUWE APARAN EN QISA YOL HANSIDIRSA O YOLA BAW VURMALISAN.[/b]
Bele goturende ise menim u4un serhed anlayiwi yoxdur. Hara musleman torpaqidirsa ora da menim Vetenimdir.
Sade bir mentiqdir ki, butun Yer Kuresi Allaha mexsdur. O Allah ki, Ona men her gun secde edirem.

P.S[u]- Qarabaq meselesi cox asan bir meseledir ve yeter ki, ozumuz ozumuzu hicab/mescid kimi meselerle sindirmayaq. NE gunahi var o mesum balaca bacilarin ki, onlari tehsilden ayirirlar? Ve bununla valideynlerine elave problemler edirler ve sonra wuvenlik saliblar ki, dindarlar uwaqlari tehsilden yayindirir...
[/quote][/u]
Baxın, söhbət də elə bundan gedir ki, bizim ölkəmizdə hamının maraqlarına, həyat tərzinə hörmət edirlər (axı demokratik və sivil respublikada yaşayırıq), bircə hicablılardan başqa. Mənim məktəb və tələbəlik vaxtlarımda "torqovıy"da gəzən buddistlər hələ də yadımdadır. Əyinlərində 12m parça, əllərində dumbul və uzun muncuqlar(yəqin MİCURA PEARLSdan alırlar)... :looll:
Cəmiyyətin başını "hicab problemi" və s. ilə qatırlar ki, birdən...

Link to comment
Share on other sites

Rəbiyyət Aslanova Hicabdan danışarkən, mətləbin əslində nə olduğunu çox gözəl ifadə etdi:

" Bu gün Azərbaycanda müəyyən mənada ciddi canlanma baş verirsə, bunun səbəbləri ilə maraqlanmaq lazımdır. Eynilə bu, hicabla da bağlıdır. [b]Dinin canlanması qədər qorxulu məqam yoxdur.[/b] Bu sahəyə cavabdeh olan qurumlar məsələyə ciddi yanaşmalıdır”

Yəni dini canlanmağa qoymamaq lazımdır.

http://lent.az/news.php?id=51274

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mufti' timestamp='1293014010' post='7946830']
Quranda sübh namazının fərzinin 2 rükət olması yoxdur. Quranda namazda bir rükətdə bir dəfə rükü, iki dəfə səcdə yoxdur. Beş vaxt namaz ayrı-ayrıklıqda açıq mətnlə zikr edilməmişdir.

Quran bir çox məsələlərdə təfərrüatı zikr etməmişdir. Əsası zikr etmiş təfərrüatını isə, necə tətbiq olunmasını isə Rəsulullaha buraxmışdır.. Yəni Quranın özü bu məsələlərdə referans olaraq bizə Rəsulullahı göstərmişdir:

[b]"Peyğəmbər sizə nə verirsə, onu götürün, nəyi də qadağan edirsə, ondan çəkinin." (Həşr 7)[/b]

Quran bu və bir çox ayələrdə rəsululahı şəriətin qaynaqlarından biri olaraq göstərməkdədir.

Eyni zamanda baş örtüsü ... Baş örtüsü Quranla sabitdir. Namazda mömin qadının örtünməsi də mütəvatir xəbərdir tətbiqatdır.
Ümmu Sələmə (rəsulullahın xanımı) Rəsulullahdan soruşdu “Ya Rəsulullah bu baş örtüsü və köynəklə namaz qılımmı” Rəsulullah dedi “Köynəyin ayaqlarını örtürsə qıl” (Əbu Davud)
Bu barədə başqa rəvayətlər də vardır.
Yuxarıdakı rəvayət(lər)-in hökmü ümum ifadə edir. Yəni qadının bütün namaz hallarına aiddir. Allah rəsulunu zamanındakı qadınlar da, sonrakı nəsillərdən olan qadınlar da bütün məzhəblər bütün fəqihlər, bütün ümmət bunu belə anlamışdır. Təvatür budur.
Zatən işin texnik (elmi) tərəfidə bunu gərəkdirir: Fiqh üsuluna görə ümum ifadə edən bir hökmü təxsis etmək üçün (yəni sadəcə bir halla və ya zamanla məhdudlaşdırmaq üçün) hökmən dəlil (sabit nass) lazımdır. Yəni ya bir ayə, yabir hədis ancaq onun hökmünü məhdudlaşdıra bilər.

Eyni zamanda onu da qeyd etməliyik ki, məhrəm olanların yanında başı açmağa izn verən bu şəriət niyə tək ibadət edən qadına baş açmağa izn verməsin ki... Əgər baş örtüsündə tək illət (hökmünü gərəkdirən səbəB) naməhrəmlikdirsə...
[b]Demək ki, bu məntiq işi olmayıb insan şüuru müdaxiləsindən kənardadır, yəni vəhy məhsuludur.[/b]
[b]Əslində bu baş örtüsü əleyhdarlarının əleyhinə bir dəlildir. Onlara görə baş örtüsünün tək səbəbi vəhy deyil, toplumdur, insanın özüdür. Elə olduğu təqdirdə ibadətdəki qadın tənha yerdə niyə örtünsün ki?... Məhrəmləri yanında verilən azadlıq ona burda niyə verilməsin ki... Toplum və ya onun meydana gətirdiyi şərtlərin bu tənhalıqda hökmü nədir ki...[/b]
[/quote]

ah Mufti....

tutag ki sizin 7 yashli giziniz size bu suali verseydi siz ona bu shekilde basha salardiz? chox geliz olmadimi? :)

Belke sade dilnen deyesiz: gizim, Guranda gizlarin namaz vaxti bash ortulmeyi emr edilmeyib, lakin bu bir [b] dini en'enedir[/b]... Peygemberimizin zamanındakı qadınlar orturduler, demek ki ortmek lazimdir..

giziniz sizden : "[u]bes Peygemberimizin zamanindaki kishiler de namaza bashi achig oturmazdilar, indi niye bu en'eneni pozurlar[/u]" onda gadinlarin kishilere beraber olmadiglarini deyeceksinizmi?

giziniz[u]:"bes neden gadinlara sabit olan kishilere deyishken olur"[/u] bir daha sizden sorarsa


[b]məntiq işi olmayıb insan şüuru müdaxiləsindən kənardadır[/b] - deyersinizmi.... :):)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Garatel' timestamp='1293023242' post='7948193']
ah Mufti....

tutag ki sizin 7 yashli giziniz size bu suali verseydi siz ona bu shekilde basha salardiz? chox geliz olmadimi? :)

Belke sade dilnen deyesiz: gizim, Guranda gizlarin namaz vaxti bash ortulmeyi emr edilmeyib, lakin bu bir [b] dini en'enedir[/b]... Peygemberimizin zamanındakı qadınlar orturduler, demek ki ortmek lazimdir..

giziniz sizden : "[u]bes Peygemberimizin zamanindaki kishiler de namaza bashi achig oturmazdilar, indi niye bu en'eneni pozurlar[/u]" onda gadinlarin kishilere beraber olmadiglarini deyeceksinizmi?

giziniz[u]:"bes neden gadinlara sabit olan kishilere deyishken olur"[/u] bir daha sizden sorarsa


[b]məntiq işi olmayıb insan şüuru müdaxiləsindən kənardadır[/b] - deyersinizmi.... :):)
[/quote]

Əvvəla mən 7 yaşında qızımın başını örtdürmərəm. Çünki Allah ona hələ bunu əmr etməmişdir.

İkincisi başını örtdüyü zaman onun sualına sadəcə iki kəlmə ilə "Allahın əmridir" deyə cavab verərəm.

Bu qədər sadə.

Ancaq sizin kimi anlamq istəməyib dirənən vətəndaşlara işin ixtisasi yönlərinə qədər enmədən olmur.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ummul_Betul' timestamp='1293015984' post='7947121']
Yoldaş [b]Qaratel[/b], Azərbaycan dilini kimin daha yaxşı başa düşdüyü barədə sizinlə mübahisə etməyəcəyəm))))
[b]Əhzab-59,
Nur-30,31[/b]Vaxtınız olsa, bunları da oxuyarsınız. Bəlkə suallarınıza cavab taparsız. http://caferilik.com/kadinaile/toplumsal.htm , http://caferilik.com/kadinaile/sahsiyet.htm Zəhmət olmasa.
[/quote]




tesekkur edirem, yoldas Ummul_Betul

bu saytlara mutleg baxib oxuyacam

o ki galdi sozlerinize ki "QURANla başqalarının sözləri, başqalarının vasitəsilə deyil, özünüz birbaşa tanış olsaydınız.."

tamamile raziyam ki ilk ve son menbe Guran olsaydi chox gozel olardi...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Lezgin_Lezgin' timestamp='1293010668' post='7946386']
Amma men bir az da ferqli deyerdim. Mesele iyrenc tefekkurdedir fikrini her kes bir cur qebul edir ve her kes de oz prioritetleri 4er4ivesinde 4ozur. Meselen huquqwunas huquqwunas kimi, wair wair kimi, publisist oz 4er4ivesinde ve s. [b]Musavatist yoldaw, siz bilin ki,[/b] men dindaramsa sozu genen hicab meselesini de din noqteyi nezerinden ve Allahin ve Onun Resulunun(sas) bize buyurduqlari noqteyi nezerinden qebul edirem ve bundan bawqa yol da menim u4un yoxdur.
[/quote]

Siz deyə bilərsiniz ki, "fikrinizcə, başıaçıq gəzmək rəqqasəlik qədər günahdır". Amma "başıaçıq gəzənlər rəqqasədir" demək Hadı Rəcəblinin etdiyi qədər tərbiyəsizlikdir və "saqqalsız kişilər zinakardır" deyən molla qədər kütlükdür. Realda mənə bu sözü desəydiniz daha tünd ifadələrlə deyərdim daha nəlikdir.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mufti' timestamp='1293024012' post='7948321']
Əvvəla mən 7 yaşında qızımın başını örtdürmərəm. Çünki Allah ona hələ bunu əmr etməmişdir.

İkincisi başını örtdüyü zaman onun sualına sadəcə iki kəlmə ilə "Allahın əmridir" deyə cavab verərəm.

Bu qədər sadə.

Ancaq sizin kimi anlamq istəməyib dirənən vətəndaşlara işin ixtisasi yönlərinə qədər enmədən olmur.
[/quote]

suallardan meharetle gachirsiz

uchuuncu defe sorushuram: [b]ma'dem gadinlarin namaz vaxti bash ortmeleri (hetta yad kishi olmayan zaman da) Peygemberimizin vaxtindan galan en'enedir, ki Guranda teleb olmasa da "vəhy məhsuludur", neden eynilikle bu vəhy məhsulu kishilere shamil olunmur? Peygember namaza bashi yalin mi galxardi?[/b]

Sualdan yayinmag yetmezmi?

Guranda yazilan besh sozu ki orpeyinizi sinenize chekin, ayib yerlerinizi ortun bayrag edib chadrani Allahin EMRI adlandirirsiz

bu besh sozun ustune, orpeyi sabit simvola chevirdiz, namaza chadrasiz oturmag olmaz dediz, chadrani gadina vəhy saydiz...

bir bele gadinin ustune gedince, kechmishin en'enesine baglayinca neden kishilere bir bele muasirleshmek furseti, serbestlik verilir... neden??

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Lezgin_Lezgin' timestamp='1292989958' post='7944145']
[b]Vuqar, hicab taxmayanlarin HAMISI hicab taxmayan olur ve bu he4 de reqqasa olmaqdan da yaxwi bir wey deyildir[/b] - tebii qelbinde Allah qorxusu olan insalar u4un.
[/quote]

[quote name='мусаватист' timestamp='1293024782' post='7948417']
Siz deyə bilərsiniz ki, "fikrinizcə, başıaçıq gəzmək rəqqasəlik qədər günahdır". Amma "başıaçıq gəzənlər rəqqasədir" demək Hadı Rəcəblinin etdiyi qədər tərbiyəsizlikdir və "saqqalsız kişilər zinakardır" deyən molla qədər kütlükdür. [b]Realda mənə bu sözü desəydiniz daha tünd ifadələrlə deyərdim daha nəlikdir.[/b]
[/quote]

Musavatist, bele bir deyim var, her kes predmet ve anlayiwlari ozunun duwuncesi (sizin terminle desem ozunun terbiyesi) 4er4ivesinde qavrayir. Buyurun, yuxarida Vuqar niki ile yazan yuzere yazdiqim cavabi bir de tekrarliyiram. Bir de diqqetle oxuyun...Amma bu defe hemin cumlenin sonundaki [u]"tebii qelbinde Allah qorxusu olan insalar u4un"[/u] ifadesini konteksden 4ixartmadam.....Sizin duwunceniz musavatizmin artiq dovrumuzle seslenmeyen fikirlerinden bawqa bir wey gore bilmirse bu menim gunahim deyil. Deyilen ifade beledir: "hicab taxmayanlar reqqase olmaqdan yaxwi bir wey etmirler" demek o demekdir ki, her ikisi yaxwi meqamina qalxa bilmirler. Yani reqqase yaxwi deyil, bawi a4iq olamq da yaxwi deyil. NIYE???? [b]Niye yaxwi deyil ay musavatist yoldaw????[/b] [b]4UNKI SIZI YOXDAN VAR EDEN ALLAHINIZ BELE DEYIB. MEN YOX!!!![/b]

[b]P.S Men Bakida oluram. Vurtualda dediyim her ifade realda dediyim ifade gucune malikdir. Yani bunu subut etmek u4un mene cox eziyyet 4ekmek lazim gelmeyecek.[/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mufti' timestamp='1293024012' post='7948321']
Əvvəla mən 7 yaşında qızımın başını örtdürmərəm. Çünki Allah ona hələ bunu əmr etməmişdir.

İkincisi başını örtdüyü zaman onun sualına sadəcə iki kəlmə ilə "Allahın əmridir" deyə cavab verərəm.

Bu qədər sadə.

Ancaq sizin kimi anlamq istəməyib dirənən vətəndaşlara işin ixtisasi yönlərinə qədər enmədən olmur.
[/quote]


gisasi, yoxdur ele Allah emri

Guranda da gadin namazda bashini ortmelidir deyen bir kelam yoxdur

Guran -mugeddes kitabdirsa, orda yazilan insani muselman yoluna de'vet etmek uchun kifayetdir..

Bu sualin dogru cavabi - beli, gadinlar namaz vaxti bashini ortmelidir ki, bu minnilik en'eneni pozmag olmaz.. Biz, bizim muselman toplusu bele isteyirik ve bele teleb edirik..

burda Allahin adini hallandirmag artig bir sheydir..

baxin bizim ailede dede-baba gaydasi var, otaga evin boyuyu girende her kes ayaga galxar... bu Allah emri deyil.. bu bizim daxili ganunumuzdur ki, aile uzvlerinden bu ganunu beyendin mi beyendmedin mi sorushulmaz, her kes bu ganuna tabedir....

Link to comment
Share on other sites

Dinde bele bir qayda var: _Soylenilen fikirde neyin ise qesd edildiyini oyrenmek ve sonra fetva vermek._
Yani dinin gozelliyi de ele bundadir ki, o dindara oyredir ki, bir ifade ewitseniz o ifadenin qesdini oyrenin sonra fikir yurudun. Sozun oz gucu olmur ki,... soze guc veren arxasinda duran qesdir.Yani insan bir weyi deyende neyi qesd edir. Buna gore de leksikonda coxmenali sozler emele gelmiwdir....coxmenali sozun menasi kontekstden kenarda qavranilmaz ki... :agilversin:

Dedim ki, xatirlama olsun!!!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Lezgin_Lezgin' timestamp='1293026732' post='7948678']
Musavatist, bele bir deyim var, her kes predmet ve anlayiwlari ozunun duwuncesi (sizin terminle desem ozunun terbiyesi) 4er4ivesinde qavrayir. Buyurun, yuxarida Vuqar niki ile yazan yuzere yazdiqim cavabi bir de tekrarliyiram. Bir de diqqetle oxuyun...Amma bu defe hemin cumlenin sonundaki [u]"tebii qelbinde Allah qorxusu olan insalar u4un"[/u] ifadesini konteksden 4ixartmadam.....Sizin duwunceniz musavatizmin artiq dovrumuzle seslenmeyen fikirlerinden bawqa bir wey gore bilmirse bu menim gunahim deyil. Deyilen ifade beledir: "hicab taxmayanlar reqqase olmaqdan yaxwi bir wey etmirler" demek o demekdir ki, her ikisi yaxwi meqamina qalxa bilmirler. Yani reqqase yaxwi deyil, bawi a4iq olamq da yaxwi deyil. NIYE???? [b]Niye yaxwi deyil ay musavatist yoldaw????[/b] [b]4UNKI SIZI YOXDAN VAR EDEN ALLAHINIZ BELE DEYIB. MEN YOX!!!![/b]

[b]P.S Men Bakida oluram. Vurtualda dediyim her ifade realda dediyim ifade gucune malikdir. Yani bunu subut etmek u4un mene cox eziyyet 4ekmek lazim gelmeyecek.[/b]
[/quote]


bawi a4iq gadin yaxwi deyil...

bawi bagli gadin yaxwidir...

cahillik dovrunde ise fikirlwirdiler ki ele torpaga diri-diri basdirilan gadin yaxwidir...

biri parcha chadrasi biri torpag chadrasi...zulmet ele hemen zulmetdir..

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Garatel' timestamp='1293026923' post='7948703']
gisasi, yoxdur ele Allah emri

Guranda da gadin namazda bashini ortmelidir deyen bir kelam yoxdur

Guran -mugeddes kitabdirsa, orda yazilan insani muselman yoluna de'vet etmek uchun kifayetdir..

Bu sualin dogru cavabi - beli, gadinlar namaz vaxti bashini ortmelidir ki, bu minnilik en'eneni pozmag olmaz.. Biz, bizim muselman toplusu bele isteyirik ve bele teleb edirik..

burda Allahin adini hallandirmag artig bir sheydir..

baxin bizim ailede dede-baba gaydasi var, otaga evin boyuyu girende her kes ayaga galxar... bu Allah emri deyil.. bu bizim daxili ganunumuzdur ki, aile uzvlerinden bu ganunu beyendin mi beyendmedin mi sorushulmaz, her kes bu ganuna tabedir....
[/quote]

Sizə bütün formalarda istər dini, istər insan haqları baxımından bu məsələdə mövqe bildirilmişdir.

Sadəcə sizin inkarçı təbiətiniz sizə anlamağa mane oldu.

Nəsə mənə bu dialoqun sonunda elə gəldi ki, sizin qışqırmağa ehtiyacınız var...

Haqqınızı halal edin.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='rovshan223' timestamp='1293028208' post='7948862']
Teklif edirem indiye geder bu temada aktiv ishtirak eden userler kenara chekilsin. Eyni adamlar ,eyni fikirler, chevir tati-vur tati. Goy yenileri oz fikirlerini bildirsin
[/quote]

Tamam gəlsinlər, buyursunlar!

Link to comment
Share on other sites

onda goyun bilenler cavab versin :)


Peygamberimizin zamanında gadınların da camilerde imamlık etdigi ve cemaatin da gadın-erkek garışık olduğunu bilirik

Yani ön cergede erkekler, arxada gadınlar değil… Peygamberimizin ve I Xelife Ebubekirin zamanında gadın ve erkeklerin yan yana namaz gıldıklarını, bu durumun II Xelife Ömer zamanında sona bitdiyi ve Ömerin gerari ile gadınların arxa terefe alindigini bilirik

Sual: [b]Neden Ömerin gerari Peygamberimizin goydugu gadin-erkek beraberliyine son goydu, neden Peygamberimizin zamaninda gadınların da mescidde erkekler le birlikde ibadet etdikleri halda indi bu birlik yoxdur?[/b]

Peygamberimize saygisizlig deyilmi? Gadinlara saygisizlig deyilmi? Islama, Allaha saygisizlig deyilmi?

Link to comment
Share on other sites

Qətiyyən İslam qadının məscidə getməsinin məsciddə ibadətinin əleyhinə deyildir.

Qadınların məsciddə yerinə gəlincə burada dəhşətli bir şey yoxdur. qadının namazda arxada dayanması haqq pozulması deyil.

Qadın fitrəti etibarı ilə kişinin önündə əyilib qalxması xoş deyil.

Bu əslində qadına müsbət ayrıcalıqdır.

Namazda səff bağlamış kişilərin arasında qadın niyə girməlidir ki,.. bununla o şərəflənəcəkdirmi?

Ümumiyyətlə qadının kişilərin arasında olması nəyə görə şərəflilik ölçüsü hesab edilməlidir.

Dediyiniz dəlillərə gəlincə :)))) indi nə oldu birdən birə müsəlman üləmasının rəvayətləri sizin üçün dəlilə tarixi gerçəkliyi əks etdirən sübuta çevrildi. Siz belə hədis və rəvayətləri qəbul edirsinizsə digər buna qədər ki, məsələlərdə niyə etmədiniz... Quran, Quran deyirsiniz.

İslam düşməni avropalı müstəşriklərin üslubudur Rəsulullahın hədislərinə və səhabədən gələn rəvayətlərə uydurma deyirlər ancaq bu rəvayətlərin hansı bunların işinə yarayırsa həmin an o sənədə gerçək tarixi dəlilə çevrilir.

Yəni xanım əfəndi siz hara, hədislər hara... :)Əcəba birdənbirə mühəddis kəsildiniz.

Dediyiniz rəvayətləri də tək-tək ələ alıb cavablandırarıq. Sadəcə siz onların bir bir mənbəsini yazın.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mufti' timestamp='1293031425' post='7949146']
Qətiyyən İslam qadının məscidə getməsinin məsciddə ibadətinin əleyhinə deyildir.

Qadınların məsciddə yerinə gəlincə burada dəhşətli bir şey yoxdur. qadının namazda arxada dayanması haqq pozulması deyil.

Qadın fitrəti etibarı ilə kişinin önündə əyilib qalxması xoş deyil.

Bu əslində qadına müsbət ayrıcalıqdır.

Namazda səff bağlamış kişilərin arasında qadın niyə girməlidir ki,.. bununla o şərəflənəcəkdirmi?

Ümumiyyətlə qadının kişilərin arasında olması nəyə görə şərəflilik ölçüsü hesab edilməlidir.

Dediyiniz dəlillərə gəlincə :)))) indi nə oldu birdən birə müsəlman üləmasının rəvayətləri sizin üçün dəlilə tarixi gerçəkliyi əks etdirən sübuta çevrildi. Siz belə hədis və rəvayətləri qəbul edirsinizsə digər buna qədər ki, məsələlərdə niyə etmədiniz... Quran, Quran deyirsiniz.

İslam düşməni avropalı müstəşriklərin üslubudur Rəsulullahın hədislərinə və səhabədən gələn rəvayətlərə uydurma deyirlər ancaq bu rəvayətlərin hansı bunların işinə yarayırsa həmin an o sənədə gerçək tarixi dəlilə çevrilir.

Yəni xanım əfəndi siz hara, hədislər hara... :)Əcəba birdənbirə mühəddis kəsildiniz.

Dediyiniz rəvayətləri də tək-tək ələ alıb cavablandırarıq. Sadəcə siz onların bir bir mənbəsini yazın.
[/quote]

Vallah chashdim... :)


[i]Qadın fitrəti etibarı ilə kişinin önündə əyilib qalxması xoş deyil.

Bu əslində qadına müsbət ayrıcalıqdır.

Namazda səff bağlamış kişilərin arasında qadın niyə girməlidir ki,.. bununla o şərəflənəcəkdirmi?[/i]

Bu hikmeti siz basha dushdunuz, nece oldu da bunu Peygemberimiz basha dushmedi? Gadinlar kishilerin arasina niye girsin ki - nece oldu da bu deyerli sual Pegemberimizi dushundurmedi, narahat etmedi?


bu yerde meni aglamag tutacag...

[b]Guranda olana Guranin emri deyirsiz

Guranda olmayana Peygemberimizin mirasi deyirsiz

Peygemberimizden galan mirasa da ters gelende, eceba neden olmasin deyirsiz?...[/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mufti' timestamp='1291207406' post='7803221']
Son günlərdə hicab məsələsi yenidən gündəmə gəldi.
Müxtəlif ictimai yerlərdə inanclı qadınların hicabla gəzməsi haqda müxtəlif rəylər var. Bu barədə forum iştirakçılarının münasibətini bilmək istərdim.
Konkret olaraq təhsil müəssisəlrində, hüquq mühafizə orqanlarında, parlamentdə və s. hicablı qadınların olmasına (mümkünlüyü və ya qeyri-mümkünlüyü) münasibəti bilmək istərdim.
Əvvəlcədən bütün rəy bildirənlərə təşəkkürlər.
[/quote]




hicab geyinenlere normal baxiram.amma hicabi duzgun geyinmirler.esl hicabda uz bagli olmalidir.kosmetika olmamalidir.hicab dar olmamalidir.paltar eyinde bosh qalmalidir ki beden hisseleri bilinmemelidir.Yoxsa cox insanlar butun bunlara fikir vermir.baslarini bagliyirlar ele bilirler ish bitdi

Link to comment
Share on other sites

[quote name='snow_white91' timestamp='1293038293' post='7949821']
hicab geyinenlere normal baxiram.amma hicabi duzgun geyinmirler.esl hicabda uz bagli olmalidir.kosmetika olmamalidir.hicab dar olmamalidir.paltar eyinde bosh qalmalidir ki beden hisseleri bilinmemelidir.Yoxsa cox insanlar butun bunlara fikir vermir.baslarini bagliyirlar ele bilirler ish bitdi
[/quote]

Üzü bağlamaq səhv etmirəmsə Niqabda olur .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Подробности жуткого происшествия в Баку: собаки напали на 11-летнюю девочку - ВИДЕО
      Вечером 11 мая в жилом массиве Qobu Park-2, расположенном в поселке Локбатан Гарадагского района Баку, бродячие собаки напали на 11-летнюю Зейнаб Сулейманову.
      Девочка была госпитализирована в тяжелом состоянии.
      По словам бабушки пострадавшей, соседям в последний момент удалось спасти ребенка.
      "Из-за собак мы не можем выйти на улицу. На девочку напали три собаки, на теле Зейнаб нет места, которое бы они не поранили", - рассказала женщина.
      Как заявили в Клиническом медицинском центре, лечение пострадавшей продолжается в стационаре, ей оказывается необходимая медицинская помощь.
      "Пациентку вакцинировали от бешенства, ее состояние оценивается как стабильное", - отметили в медучреждении.
      Подробнее - в сюжете Baku TV:
       
       
      • 105 replies
    • Trendyol увеличил цены для Азербайджана
      Trendyol резко увеличил цены для Азербайджана

       
        Известная турецкая компания по онлайн-продажам Trendyol внесла изменения в стоимость услуг по доставке товаров в Азербайджан.
      Как сообщает аxar.az, соответствующие цены выросли в 2,5 раза.
      Так, если до 12 мая данный тариф был равен 79,99 турецкой лиры (4,23 маната), то в настоящее время он увеличился до 199,99 лиры (10,63 маната).
       
      https://ru.oxu.az/economy/870716
        • Like
      • 13 replies
    • Цены на продукты питания в Азербайджане: что подорожало? - СПИСОК
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен в Азербайджане составил 100,0%, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
      Как сообщает Госкомстат, индекс потребительских цен на продукты питания, напитки и табачные изделия составил 98,2%, на непродовольственные товары - 100,9%, на платные услуги, оказанные населению - 102,0%.
      Согласно информации, в апреле 2024 года индекс потребительских цен по сравнению с предыдущим месяцем составил 99,9%, а за первые четыре месяца по сравнению с аналогичным периодом прошлого года - 100,7%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольшее снижение цен наблюдалось на манную и гречневую крупы, макароны, свежую рыбу, молоко, яйца, маргарин, подсолнечное и кукурузное масло, грецкие орехи, фундук, помидоры, огурцы, зелень, баклажаны и картофель. В то же время рост цен был зафиксирован на лимоны, бананы, яблоки, груши, киви, каштан, гранат, белокочанную капусту, сладкий перец, бурак и чеснок. Цены на другие продукты питания существенно не изменились.
       
      Непродовольственные товары
      В апреле индекс потребительских цен на непродовольственные товары по сравнению с мартом составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 101,3%.
      В апреле по сравнению с предыдущим месяцем больше всего подорожали ювелирные изделия, цемент и пиломатериалы. Стоимость других непродовольственных товаров существенно не изменились.
      Платные услуги населению
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен на платные услуги населению по сравнению с предыдущим месяцем составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 102,4%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольший рост цен наблюдался на услуги международных авиаперевозок в страны СНГ, туры внутри страны, медицинские, стоматологические, парикмахерские и косметологические услуги, а также услуги платных дошкольных образовательных учреждений. Стоимость других платных услуг существенно не изменились.
      https://media.az/society/ceny-na-produkty-pitaniya-v-azerbajdzhane-chto-podorozhalo-spisok
      • 9 replies
    • На побережье Каспия откроется цирк
      Sea Breeze Resort активно развивает детское направление, и этим летом отдых с детьми на территории города-курорта станет еще интереснее – на территории курорта впервые откроется цирк.
      «1 июня в Sea Breeze под руководством обладателя циркового «Оскара» Аллахверди Исрафилова стартует международная программа «Легенды Монте-Карло» с участием артистов одного из самых престижных цирковых фестивалей в мире», - говорится в сообщении пресс-службы Sea Breeze.
      Отмечается, что цирковой шатер со зрительным залом вместимостью 1250 мест и 13-метровым манежем расположится между Лунапарком и Аквапарком, которые также начнут принимать гостей этим летом.
        Цирк откроется в Международный день защиты детей 1 июня, и первое шоу будет носить благотворительный характер - на него будут приглашены дети, оставшиеся без попечения родителей, и дети с ограниченными физическими возможностями.
      «Живые легенды Монте-Карло очаруют и детей, и взрослых сложными акробатическими трюками, виртуозным жонглерским мастерством, настоящей магией и впечатляющей эквилибристикой. А великолепные карабахские скакуны, покорившие своим выступлением публику Виндзорского королевского конного шоу, под управлением настоящих джигитов продемонстрируют невероятную скорость и грацию», - говорится в сообщении.
      https://1news.az/news/20240513022911888-Na-poberezhe-Kaspiya-otkroetsya-tsirk-FOTO
      • 50 replies
    • Обнародовано заключение повторной экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова
      Обнародовано окончательное заключение экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова, обвиняемого в жестоком убийстве пятерых членов своей семьи, двое из которых были несовершеннолетними.
      Как передает Qafqazinfo, на основании протеста прокуратуры, в отношении обвиняемого была проведена повторная экспертиза.
      В заключении повторной экспертизы, как и в предыдущей, также заявляется, что обвиняемый находился в невменяемом состоянии во время совершения преступления.
      На следующем этапе Ахмедову будет предъявлено окончательное обвинение, а уголовное дело будет передано в суд для рассмотрения. Если суд также придет к выводу, что обвиняемый совершил преступление в невменяемом состоянии, Ахмед Ахмедов будет освобожден от наказания.
      Однако он не будет отпущен на свободу, а ему назначат принудительное лечение в специализированном медицинском учреждении.
      https://media.az/society/obnarodovano-okonchatelnoe-zaklyuchenie-ekspertizy-o-psihicheskom-sostoyanii-ahmeda-ahmedova
        • Like
      • 41 replies
    • В Азербайджане среди детей распространяются коклюш и «свинка»: как защитить ребенка?
    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Like
      • 44 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
        • Like
      • 23 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...