Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Müəllim Niyə Hörmətdən Düşüb?


Blok

Recommended Posts

həmişədən belə olub! qabağki dövrlərdədə rüşvət alıblar,amma gizli şəkildə))indi açıq-aydın pul yığırlar))Birdə müəllim neynəsin əgər 100 manat maaş alır,necə dolansın 100 manatla..??

Muellimin 100 manatliq problemi butov bir cemiyyetin yaramaz hede gelib chixmasina sebeb oldu.

ps

Bur zerrenin ishgina milyonlar sherik

Dnya senin, dunya menim, dunya hech kimin

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

həmişədən belə olub! qabağki dövrlərdədə rüşvət alıblar,amma gizli şəkildə))indi açıq-aydın pul yığırlar))Birdə müəllim neynəsin əgər 100 manat maaş alır,necə dolansın 100 manatla..??

Düz deyirsiz,təhsil və səhiyyə sektorunda çalışanların əmək haqları ən azi 500-700 məbləğində olmalidi,keyfiyyəti artırmaq üçün ilk növbədə müəllimlərin maaşını artırmaq üzərində düşünmək lazımdır.Deyəsən,onlar ölkədə ən az əməkhaqqı alan insanlar sırasındadı.Bu işçilərinin maaşı çox aşağıdır, bu isə korrupsiya və rüşvətxorluğa yol açır.. Onsuz da baliq başdan iylənir,yuxaridan müəllimdən haqq tələb edirlərsə nə etməlidir ki..

Link to comment
Share on other sites

Düz deyirsiz,təhsil və səhiyyə sektorunda çalışanların əmək haqları ən azi 500-700 məbləğində olmalidi,keyfiyyəti artırmaq üçün ilk növbədə müəllimlərin maaşını artırmaq üzərində düşünmək lazımdır.Deyəsən,onlar ölkədə ən az əməkhaqqı alan insanlar sırasındadı.Bu işçilərinin maaşı çox aşağıdır, bu isə korrupsiya və rüşvətxorluğa yol açır.. Onsuz da baliq başdan iylənir,yuxaridan müəllimdən haqq tələb edirlərsə nə etməlidir ki..

Siz veziyyetden chixish yolunu pulda gorursunuz, guya bizim mulleimlere yuksek maash verilse onlar rushvet almayacaqlar. Yaddan chixarmayin ki, sovet dovrunde muellimlerin maashi kifayet qeder yukse idi, amma ne olsun ? İmtahanlarda muellmler tugyan edirdiler, pula pul demirdiler...buna baxmayaraq gozleri hemishe ac idi

Link to comment
Share on other sites

Siz veziyyetden chixish yolunu pulda gorursunuz, guya bizim mulleimlere yuksek maash verilse onlar rushvet almayacaqlar. Yaddan chixarmayin ki, sovet dovrunde muellimlerin maashi kifayet qeder yukse idi, amma ne olsun ? İmtahanlarda muellmler tugyan edirdiler, pula pul demirdiler...buna baxmayaraq gozleri hemishe ac idi

Müəllim(ə) dedikdə niyə ancaq şəhər yerində çalişanlari nəzərdə tutursuz.?Bütün müəllimləri bura şamil etmək olmaz,Tutaq ki,hər hansi bir təhsil ocağinda 100 manat maaşi olan bir müəllim şagirddən pul istəyir.Nə üçün?Çünki yuxariya nəisə ötürməlidir..Müəllim hamisini elə öz cibindən versə daha nə oldu,onun da oxuyan uşaqlari,geyimi,ailəsi,kammunal haqqi və.s.ilaxir..

Rayonda taniş musiqi müəlliməsinin əmək haqqisi 150manat məbləğindədir,onun 30-40 manatini götürürlər,bəs müəlliməyə nə qalsin.?Belə çixanda elə şagirdlər var gününə 100-200 xərcləyir.(tələbat)..

Bu da saytlardan birindən götürdüyüm yazi:

İmtahana pul verən tələbənin sözləri:

"Pul əl çirkidir, pulgir müəllimlər çirkli müəllimlərdir. Mən də pul verərək, onları daha da çirkləndirirəm"

Rüşvətə gəldikdə isə düz yazilib,müəllimləri çirkləndirən elə mənim kimi tələbələrdi.blush.png Hər deyəndə oxumaq olmur..))

Link to comment
Share on other sites

Siz veziyyetden chixish yolunu pulda gorursunuz, guya bizim mulleimlere yuksek maash verilse onlar rushvet almayacaqlar. Yaddan chixarmayin ki, sovet dovrunde muellimlerin maashi kifayet qeder yukse idi, amma ne olsun ? İmtahanlarda muellmler tugyan edirdiler, pula pul demirdiler...buna baxmayaraq gozleri hemishe ac idi

Sovet dövründəki müəllimlərdən indi redkiy ola bilər,1-2-si var idi,onlari da qişqirda-qişqirda pensiyaya yolladilar..(

Link to comment
Share on other sites

Müəllim(ə) dedikdə niyə ancaq şəhər yerində çalişanlari nəzərdə tutursuz.?Bütün müəllimləri bura şamil etmək olmaz,Tutaq ki,hər hansi bir təhsil ocağinda 100 manat maaşi olan bir müəllim şagirddən pul istəyir.Nə üçün?Çünki yuxariya nəisə ötürməlidir..Müəllim hamisini elə öz cibindən versə daha nə oldu,onun da oxuyan uşaqlari,geyimi,ailəsi,kammunal haqqi və.s.ilaxir..

Rayonda taniş musiqi müəlliməsinin əmək haqqisi 150manat məbləğindədir,onun 30-40 manatini götürürlər,bəs müəlliməyə nə qalsin.?Belə çixanda elə şagirdlər var gününə 100-200 xərcləyir.(tələbat)..

Bu da saytlardan birindən götürdüyüm yazi:

İmtahana pul verən tələbənin sözləri:

"Pul əl çirkidir, pulgir müəllimlər çirkli müəllimlərdir. Mən də pul verərək, onları daha da çirkləndirirəm"

Rüşvətə gəldikdə isə düz yazilib,müəllimləri çirkləndirən elə mənim kimi tələbələrdi.blush.png Hər deyəndə oxumaq olmur..))

Telebenin yazdigi sozlerle raziyam....pul el chrikidir, telebenin el chirki- rushvet alan mullimin uzu, sifetidir.

Link to comment
Share on other sites

Muellimin 100 manatliq problemi butov bir cemiyyetin yaramaz hede gelib chixmasina sebeb oldu.

ps

Bur zerrenin ishgina milyonlar sherik

Dnya senin, dunya menim, dunya hech kimin

inanın mənə Sizdə müəllimlik vəzifəsində işləsəz ,Sizə pul təklif etsələr imtina etmiyəcəksiz))birdəfən,ikidəfən götürməsəzdə,üçüncü səfər canla başla götürəcəksiz))))))))))))))))))) Edited by Брюнетка
Link to comment
Share on other sites

inanın mənə Sizdə müəllimlik vəzifəsində işləsəz ,Sizə pul təklif etsələr imtina etmiyəcəksiz))birdəfən,ikidəfən götürməsəzdə,üçüncü səfər canla başla götürəcəksiz)))))))))))))))))))

Azerbayacan yegane olkedir ki, savadizliga gore muellime pul verirler. Bunu bashqa olkelerle bunu muqayise etmek guluncdur))).

Link to comment
Share on other sites

Lazare Carnot. Napoleonun adı ilə müqayisədə çox az tanınan bir addır. L. Carnot - riyaziyyatçı, siyasi və hərbi strateq. Fransa İnqilabının uğurunda əvəzsiz rol oynadığına görə ona "Qələbənin Təşkilatçısı" adı verdilər. Fransa ordusunu müasirləşdirən də məhz Carnot olmuşdur. Carnot ordunu müstəqil korpuslara böldü. Hər korpusun öz sərbəst qərargahı var idi, rəhbəri də marşal idi. Cinahlardan hücu

m taktikasını da Fransa ordusun o gətirmişdir. Carnot, həm də, tarixdə ilk dəfə ümumi hərbi mükəlləfiyyəti təsis etdi (çağırışçı ordu). Mənşəyindən asılı olmayaraq 20-25 yaş arası bütün kişilər orduda xidmət etməli idilər. Bir sözlə, Napoleonun bütün hərbi qələbələrinin təməlini təşkil edən yenilikləri Carnot etmişdi. Elə Napoleonun özünü kapitan rütbəsindən general rütbəsinə yüksəldən Carnot olmuşdu.

Carnot həm də ümumi icbari təhsili təsis etmək istəyirdi, lakin əksəriyyətin, Napoleon daxil, bu təşəbbüsə qarşı çıxdığı üçün, alınmadı. Carnot ardıcıl cümhuriyyətçi idi. Napoleon özünü ömürlük konsul elan edəndə, Carnot, etiraz olaraq, bütün vəzifələrdən istefa verdi. İstefadan sonra sevdiyi elmlə (riyaziyyatla) məşğul oldu, kitablar yazdı, bir neçə teorem icad etdi. Vəzifələrdən istefa verib, elmlə məşğul olmağa üstünlük verən Carnotun örnəyi cəlbedici olmasın deyə, Napoleon nazirlərinə demişdi: "Aranızda metafizik varsa, gedə bilər, saxlamıram". Ondan sonra Napoleon "metafizika" sözünü ancaq mənfi mənada işlədirdi. Napoleon, yeri gəlmişkən, özü riyaziyatçı idi, hətta bir teorem də icad emtmişdi (ücbucaqlar sahəsində). Həmin teorem bu gün də "Napoleon teoremi" adlanır.

Waterloo döyüşündə uduzduğunu görən Napoleon dedi: "Cənab Carnot, Sizi çox gec tanımışam". Hesab olunur ki, Napoleon bu sözləri vaxtılə Carnotun ümumi icbari təhsil təşəbbüsünə qarşı çıxdığına görə peşimançlığının ifadəsi kimi söyləyib. Çünki, Waterloo döyüşündə əsgərlərin əksəriyyəti tez yığılmış, təcrübəsiz, savadsız gənclər idi, əmrlərin mahiyyətini anlamağa çətinlik çəkirdilər.

Üstündən təxminən yarım əsr keçəndən sonra, 1861-cı ildə Bismarck Prussiyanın Baş Naziri təyin olunur. Bismarck da çox yeni islahatlar edir, o cümlədən hərbi sahədə. Amma onun birinci addımlardan biri "Kulturkampf" ("mədəni mübarizə") proqramı oldu ki, onun də təməli ümumi icbari təhsil sistemini yaratmaq təşəbbüsü idi. Hamının dövlət hesabına təhsil alması, yəni. 1871-ci ildə Prussiya Fransa üzərində hərbi qələbə qazanır, Versalda sülh müqaviləsi imzalanır və Almaniya İmperiyası elan olunur. Bismarck bununla bağlı demişdi: "Bu, Prussiya kənd müəlliminin qələbəsidir!" Baxın, "əsgərin qələbəsidir" demədi, "müəllimin qələbəsidir" dedi. Özü də - kənd müəlliminin. Niyə kənd? Çünki sistemin əsl gücü onun ən zəif üzvünün (ünsürünün) vəziyyətindən bilinir. Napoleonun zamınında əhəmiyyət verə bilmədiyini, Bismarck vaxtında görə bildi. Millətin uğuru xeyli dərəcədə onun təhsilindən asılıdır.

Savadsız əsgərlə müasir ordu qurmaq olmaz!

E.Qedirlinin face profilinden goturmushem. Cox maraqli ve menali yazidir. Bolushmek istedim. Muellim heqiqeten de cox boyuk quvvedir. Teessufler olsun biz hele de bunu derk ede bilmemishik.

Edited by HPTRUEVISION
Link to comment
Share on other sites

Eger bir prorektor nazir qardasi universitetin heyetinde gorduyu qizi yasda telebeye kafedra muduruynen basqa muelimlernen xeber gonderirse muelimler bele exlaqsiz hadisede istirak eleyirse muellim gozfen duserde .. Eger genc bir evli aileli qadin muelime universitetin telebeleriynen pul qarsiliginda gorusurse muellim gozden duserde...

Link to comment
Share on other sites

Rushvet alan muellime telebe nece hormet etsin? Bu bir sual.

Rushvet almayan muellim öz meishetini hansi yolla temin etsin? Bu da ikinci sual.

ağıllı müəllim şagirdin əlinə baxmaqdansa, evində uşaqları hazırlaşdırır, və bu da əlavə qazancdır

Link to comment
Share on other sites

Mağazada durmuşam bu gün, yanımda iki müəllimə durub söhbət edirlər. Biri o birinə əlindəki 3 qızılgüldən ibarət buketi göstərib deyir ki, buna bax aaz, cındırdırlar e lap, qıymayıb heç olmasa 5 dənə gül alsın?

Bax belə səviyyəsizlik... gülün biri 5-10 manat arasında fırlanırdı bu gül, camaatın bağında pul ağacı bitmir ki, dərib getsin sənə 5 dənə qızılgül bağlatdırmağa! Valideyn yazıq bilmir uşağın əynini-başını alsın, ləvazimatlarını alsın, məktəbə girməyə imtahan pulunu ödəsin, ya müəllimələri gülərüz eləmək üçün buket alsın... müəllimlər də sağ olsunlar, özlərini çox gözüac aparırlar...3 gül gətirən uşağın üzünə də baxmırlar, halbuki, o balaca uşaq bu gün birinci dəfədir ki, məktəb deyilən yerə ayaq basıb... sən elə sifət eləyəndən sonra bir ömür məktəbə nifrət edəcək, qocalana kimi də danışacaq ki, ilk müəlliməm güllərə görə məni adam yerinə qoymadı... ona görə də belələrinə nə hörmət edəsən?

Link to comment
Share on other sites

Çox maraqlıdır. Bu hörməti olmayan , əmmək haqqı aşağı olan bir peşə üçün məktəb direktorları fılan qədər rüşvətdə alırlar işə düzəlmə üçün .

Xarıcı dilərin ingilis dili fakultəsini bitirmiş adam tanıyıramki az qala 1 cümlə belə yaza bilmir ingiliscə ... Belə müəllimə hansı hörmət ola bilər ? 1-2 ay ingilis dili kursuna getmiş şagir belə müəllimi "qatlayıb dizin altına qoyacaq" əlbətki ....sad.png

PS; Bu sətirləri yazarkən AzTv də təhsilin kefiyyətindən ağız dolusu danışılırdı ....

Link to comment
Share on other sites

Çox maraqlıdır. Bu hörməti olmayan , əmmək haqqı aşağı olan bir peşə üçün məktəb direktorları fılan qədər rüşvətdə alırlar işə düzəlmə üçün .

Xarıcı dilərin ingilis dili fakultəsini bitirmiş adam tanıyıramki az qala 1 cümlə belə yaza bilmir ingiliscə ... Belə müəllimə hansı hörmət ola bilər ? 1-2 ay ingilis dili kursuna getmiş şagir belə müəllimi "qatlayıb dizin altına qoyacaq" əlbətki ....sad.png

PS; Bu sətirləri yazarkən AzTv də təhsilin kefiyyətindən ağız dolusu danışılırdı ....

Qardash muellimde gunah axtarmaq edaletsizlikdir. Qebul edek ki, problem butovlukde sistemdedir. Muellimi, hekimi, polisi, memuru gozden salan olkeni idare eden hakim sulaledir.

Link to comment
Share on other sites

Qardash muellimde gunah axtarmaq edaletsizlikdir. Qebul edek ki, problem butovlukde sistemdedir. Muellimi, hekimi, polisi, memuru gozden salan olkeni idare eden hakim sulaledir.

Sistemin (YAP) belə desək əsas potensialı elə məlimlər deyilmi ? YAP çı olmayan müəllim tapmaq çətin məsələdir (fərqi nə öz razılığıyla və ya zorla yapun ediliblər ) tongue.png Seçkilərin saxtalaşdırılmasında işçi qüvə kimidə əsasən müəlimlərin əməyindən istifadə edirlər , buda sirr deyil ........

Link to comment
Share on other sites

Qardash muellimde gunah axtarmaq edaletsizlikdir. Qebul edek ki, problem butovlukde sistemdedir. Muellimi, hekimi, polisi, memuru gozden salan olkeni idare eden hakim sulaledir.

Hər kəs öz hərəkətlərinə görə özü məsuliyyət daşıyır. Hakim sülalədən heç kim gəlib müəllimin qırtlağından tutub məcbur eləmir ki, şagirdin 2-3 gülünə və 8 mart hədiyyəsinə göz diksin? Gətirməyənə də adam kimi davranmasın... pulunu əlindən ala bilərlər, amma vicdanı yox...

Link to comment
Share on other sites

Çox maraqlıdır. Bu hörməti olmayan , əmmək haqqı aşağı olan bir peşə üçün məktəb direktorları fılan qədər rüşvətdə alırlar işə düzəlmə üçün .

Xarıcı dilərin ingilis dili fakultəsini bitirmiş adam tanıyıramki az qala 1 cümlə belə yaza bilmir ingiliscə ... Belə müəllimə hansı hörmət ola bilər ? 1-2 ay ingilis dili kursuna getmiş şagir belə müəllimi "qatlayıb dizin altına qoyacaq" əlbətki ....sad.png

PS; Bu sətirləri yazarkən AzTv də təhsilin kefiyyətindən ağız dolusu danışılırdı ....

Siz ele bilirsiniz ki direktor ozunden yuxari teshkilata rushvet vermir muellimi ishe goturende,onlarin payini vermese o direktorun derisine saman seperler))Yoxsa yuxarilar bilmirler vakansiyanin giymeti ne gederdir?O giymeti ele onlar teyin etmiyibler ki?Direktor her 1ci sinif shagirdinin sayi geder yuxariya "dolya"vermese vezifesinde gala biler ki?Komissiya gelir mektebe,direktor oz yerini tekrar satin alir onlardan,ya da kreslonu tehvil vermelidir)Mene e ele gelir nazir deyishmelidir,Misir muellimde deyir men bu sistemi tam yixib surumeyince,neticelerime,kotukcelerime de gun aglamayinca olen,vezifeden geden deyilem,vot tak)))

Link to comment
Share on other sites

Hər kəs öz hərəkətlərinə görə özü məsuliyyət daşıyır. Hakim sülalədən heç kim gəlib müəllimin qırtlağından tutub məcbur eləmir ki, şagirdin 2-3 gülünə və 8 mart hədiyyəsinə göz diksin? Gətirməyənə də adam kimi davranmasın... pulunu əlindən ala bilərlər, amma vicdanı yox...

İnsanı müxtəlif vasitlərlə nəyəsə-nələrəsə məcbur etmək olar . Onları ruşvət almağa məcbur edib , sonrada gözükölgəli , şantaj altında saxlamaq məlum 1969 dən üzü bu tərəfə sinanılmış bir metoddur ...wink.png

Link to comment
Share on other sites

Sistemin (YAP) belə desək əsas potensialı elə məlimlər deyilmi ? YAP çı olmayan müəllim tapmaq çətin məsələdir (fərqi nə öz razılığıyla və ya zorla yapun ediliblər ) tongue.png Seçkilərin saxtalaşdırılmasında işçi qüvə kimidə əsasən müəlimlərin əməyindən istifadə edirlər , buda sirr deyil ........

Tamamile raziyam. YAP oz qara emellerinde muellimlerden meharetle istifade edir.

Hər kəs öz hərəkətlərinə görə özü məsuliyyət daşıyır. Hakim sülalədən heç kim gəlib müəllimin qırtlağından tutub məcbur eləmir ki, şagirdin 2-3 gülünə və 8 mart hədiyyəsinə göz diksin? Gətirməyənə də adam kimi davranmasın... pulunu əlindən ala bilərlər, amma vicdanı yox...

Orasi eledir. Ancaq men konkret hansisa muellimden yox umumiyyetle muellim peshesinden danishiram. Hakim sulale muellime 200 manat mevacib vermekle onu bi ishlere mecbur etmish olur.Kechel hesen ya hesen kechel ne ferq eder? Esas meselenin mahiyyetidir ki, bunun da esas gunahkari mence her kese melumdur.

Edited by HPTRUEVISION
Link to comment
Share on other sites

Caledonia (postNo54), siz bir siyuasiyanı təsvir etmisiniz, amma orada olan xoşagəlməz məqamların kökü çox dərindir. əlbəttə, 3 gül gətirdiyinə görə uşağın üzünə soyuq baxmaq qəbahətdir, amma gəlin müəllimin tərəfindən də baxağın məsələyə, o müəllimin ki, zəhmətinin dəyəri nəinki tam, heç qismən də ödənmir. gəlin bir anlıq özümüzü onun yerinə qoyaq. bilirsiniz, ülə bir vəziyyət yaranıb ki, heç kimi qəti şəkildə qınamaq olmur.

ağıllı müəllim şagirdin əlinə baxmaqdansa, evində uşaqları hazırlaşdırır, və bu da əlavə qazancdır

bilirsinizmi, "evində uşaq hazırlaşdırmaq" anlayışı və təcrübəsi özü təhsildə olan boşluğun əlamətidir. əgər məsələn sizin uşağınız "evdə hazırlanırsa", o zaman məktəbə nə gərək? biggrin.png
Link to comment
Share on other sites

Caledonia (postNo54), siz bir siyuasiyanı təsvir etmisiniz, amma orada olan xoşagəlməz məqamların kökü çox dərindir. əlbəttə, 3 gül gətirdiyinə görə uşağın üzünə soyuq baxmaq qəbahətdir, amma gəlin müəllimin tərəfindən də baxağın məsələyə, o müəllimin ki, zəhmətinin dəyəri nəinki tam, heç qismən də ödənmir. gəlin bir anlıq özümüzü onun yerinə qoyaq. bilirsiniz, ülə bir vəziyyət yaranıb ki, heç kimi qəti şəkildə qınamaq olmur.

bilirsinizmi, "evində uşaq hazırlaşdırmaq" anlayışı və təcrübəsi özü təhsildə olan boşluğun əlamətidir. əgər məsələn sizin uşağınız "evdə hazırlanırsa", o zaman məktəbə nə gərək? biggrin.png

əlavə hazırlıq hələ sovet dönəmində var idi. Əlavə məşqlər nədən olmasın? 45 dəqiqə ərzində 25-30 nəfər az şey öyrənə bilər

Edited by dizayner
Link to comment
Share on other sites

müqayisəyə qalsa onlarda olan çox şey bizdə yoxdur

demək mən düz deyirəm - əlavə hazırlıq özü anormal bir haldır. əgər biz bunu çatışmazlıq kimi qəbul ediriksə, bu çatışmazlığa "normal hal" donu giydirmək, çıxış yolu deyil.
Link to comment
Share on other sites

bizim məktəbdədə,mən oxuyan illər uşaqlar təzə təzə hazırlığa gedirdilər))))sovet dövründə oxuyanlar belə deyirlər..gör uşaq necə zəifdisə müəllim yanına hazırlığa gedir..

Yalan sözdür, biz de gedirdik müellim yanina, men 1981-82-de, qebul imtahanina hazirlashmaq ücün, fizika ve riyaziyyatdan, her müellime 30 manat ayda verirdik (o vaxtin pulu ile). men qebula 1 imtahan verdim, fizikadan, ve müellim yanina gedende yazdigim defterde neler var idise o da qebul imtahaninin biletlerinde idi, Allah rehmet elesin Mustafa müellime (Qazax, 1 nömreli mekteb)

Edited by Ver.di
Link to comment
Share on other sites

sözün doğrusu, bizim dövrdə (1986-1996) də demək olar hamı gedirdi hazırlığa, amma bunun tək səbəbi məktəbdə təhsilin sıfıra yaxın olması idi. hələ mən, üzr istiyirəm, şəhərin mərkəzində oxuyurdum. həmişə düşünürdüm ki, əgər mərkəzi məktəb belədirsə, biraz kənarlarda vəziyyət necədir?facepalm.gif

Link to comment
Share on other sites

sovet dövrü deyəndə mən 60-70-ci iiləri nəzərdə tuturdum)) o vaxtlar hazırlığa getmək ayıb hesab olunurdu...

Может быть. Я заканчивала школу в 1991-м. У нас весь 11 класс шел на подготовку. И все ребята были сильными учениками. Подготовка охватывает весь учебный материал, а не только то, что мы проходим на уроке. Когда занимаешься с учителем, а не сам, чувствуешь большую ответственность.

Кстати, и все мы поступили. Спасибо нашим учителям

Link to comment
Share on other sites

Təhsil - ən yaxşı sərmayədir. Bu gələcəyə edilən sərmayədir. Təhsilin köməyi istənilən sahədə professional yetiştirmək olar. Və keyfiyyətli təhsil alan xakq da güclü və müdrük olur. Amma bu, bugun bizim hakimiyyətə bu lazım deyil. Buna görə də cavanlar başı boşdur, müəllim sözü isə bugun yalnız, aşağı əmək haqqı və rüşvətin sinonimidir. Bu qədər bəsit həqiqət.

Link to comment
Share on other sites

Может быть. Я заканчивала школу в 1991-м. У нас весь 11 класс шел на подготовку. И все ребята были сильными учениками. Подготовка охватывает весь учебный материал, а не только то, что мы проходим на уроке. Когда занимаешься с учителем, а не сам, чувствуешь большую ответственность.

Кстати, и все мы поступили. Спасибо нашим учителям

а я 11 лет как закончила школу...у нас в классе тоже на подготовку ходили,но тогда и в школе хоть чему то учили...а щас совершенно ничему не учат..адлары мектебде гедир..а учителя группами принимают учеников у себя дома ..в одной группе около 20 учеников бывает...раньше столько на подготовку не ходили ....скоро и у нас образование в школе станет платным))
Link to comment
Share on other sites

Rafiq Əliyev: “Qoy cəmiyyət bunu bilsin...” –MÜSAHİBƏ

Bölmə: SOSİAL

19 Sentyabr 2012 11:50

“Keçid balının 250-dən 150-yə salınması Azərbaycan təhsilində faciəvi bir indikatordur”

2012/2013-cü tədris ili üçün ali və orta ixtisas məktəblərinə qəbul prosesi başa çatdı. Builki qəbul imtahanlarının yekun nəticələri bütövlükdə təhsil sistemindəki xarakterik xüsusiyyətləri, təhsilin müxtəlif istiqamətlərindəki qüsurlara dair bəzi mühüm məqamları da çılpaqlığı ilə üzə çıxarıb. Ən mühüm məqamlardan biri odur ki, builki abituriyentlərin əhəmiyyətli hissəsi 0-100 bal arası nəticə göstərib. Hətta iş o yerə çatdı ki, Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (TQDK) yenə də III ixtisas qrupunda müsabiqədə iştirak üçün minimal keçid balını 300-dən 250-yə, I və II qrupda isə 250-dən 150-yə endirdi. Bu, Azərbaycanda test üsulunun tətbiq edildiyi 20 ildə ən aşağı nəticədir. Görünür, elə buna görədir ki, keçid ballarının aşağı salınması ictimaiyyətdə, ölkənin təhsil sahəsinə nəzarət edən qurumların özlərində, ictimai təşkilatlarda ciddi mübahisələrə yol açıb. Məsələ o yerdədir ki, hətta siyasətçilər də keçid ballarının aşağı salınmasını təhsilin hazırkı vəziyyəti üçün ciddi siqnal kimi dəyərləndirirlər.

Dünya şöhrətli alim, qeyri-səlis riyazi məntiq nəzəriyyəsinin görkəmli nümayəndəsi, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının müxbir üzvü, Lütfizadə məktəbinin davamçısı, professor Rafiq Əliyev Lent.az-a müsahibəsində Azərbaycanda təhsil siyasəti, təhsilə investisiya və nəhayət, ali məktəblərə qəbul üçün keçid ballarının aşağı salınmasından danışıb:

- Neft gəlirləri ölkəyə daxil olanda mən gözləyirdim ki, bu gəlirlərdən təhsilə və elmə daha çox sərmayə qoyulacaq. Çünki sərmayə baxımından xalq üçün ən böyük gəlir verən elm və təhsildir. İndi Azərbaycanda hamı ali məktəblərə qəbul üçün keçid ballarının aşağı salınmasından danışır. Keçid balının 250-dən 150-yə salınması Azərbaycan təhsilində faciəvi bir indikatordur. Bu indikator Azərbaycanda təhsilin hansı səviyyədə olduğunu göstərdi. Bu fakt həm də neft gəlirlərinin təhsilə, elmə yönəldilməli olduğunu bir daha sübut etmiş olur. Mən bir neçə dəfə demişəm ki, Qərbə ən böyük körpü təhsil körpüsüdür. Yəni Qərbə inteqrasiya olunmaq üçün Boloniya sisteminə qoşulduq və sənədə qol çəkdik. Amma Boloniya prosesinin hansı müddəalarını həyata keçirdik? Ali və orta məktəblərdə rüşvətin kökü kəsildimi, müəllim vicdanı öz yerinə qayıtdımı? Mən o fikirdəyəm ki, təhsildə ən böyük islahat sovet dövründəki müəllimin vicdanını qaytarmaq olardı. Mən neft gəlirlərinin səmərəsini bunda görürdüm. Amma elm də inkişaf etmədi və ölkənin maliyyə imkanlarının bu qədər genişlənməsinə baxmayaraq, elmdə və təhsildə elə böyük nəticələrimiz olmadı. Dünyanın inkişaf etmiş, yaxud da inkişaf etməkdə olan ölkələri ilə müqayisə edəndə görürük ki, büdcədən elmə ayrılan vəsait azdır. Ümumiyyətlə, dünyada qəbul edilmiş bir qanun var: əgər elmə ayrılmalar ümumdaxili məhsuldan 2 faiz aşağı olarsa, o elm ölkənin iqtisadiyyatına təsir etmir. Bu baxımdan, istərdim ki, neft gəlirləri təhsil, elm, mədəniyyət sahələrinə ayrılsın. Axı postneft dövrünü fikirləşmək lazımdır ki, neft gəlirləri kəsiləndə Azərbaycanda nə baş verəcək? İndi görürsünüzmü, bütün dünyada neft amili tədricən tənəzzülə uğrayır. Təbii ki, körpülər tikmək, yol çəkmək çox vacibdir. Ancaq ən böyük körpü, dediyim kimi, Qərbə uzanan elm körpüsüdür. Səhiyyəyə, elmə ayrılan vəsait tikintiyə ayrılan vəsaitlərdən dəfələrlə aşağıdır.

- Son illər abituriyentlər ali məktəbə qəbul imtahanlarında yüksək nəticə göstərə bilmədiyindən keçid balları ənənəvi olaraq aşağı salınır. Bu il həmin ənənə özünü daha çılpaq şəkildə göstərdi. Sizcə, keçid ballarının aşağı salınması çıxış yoludurmu, yoxsa başqa şeylər etmək lazımdır?

- Mən bayaq bunu indikator adlandırdım. Əslində keçid ballarının bu şəkildə aşağı salınması təhsildəki vəziyyətə dair bir həyəcan təbilidir. Yəni daha bundan o tərəfi yoxdur. Təhsildə köklü islahatlar aparmaq lazımdır, xüsusən də orta məktəblərdə. Ən birinci isə ölkədə rüşvətin kökünü kəsmək kimi vacib bir məqsəd qoyulmalıdır qarşıya. Orta və ya ali məktəbdə 1 faiz rüşvət qalsa, heç bir tərəqqidən, heç bir islahatın müsbət təsirindən danışmaq mümkün deyil. Keçid balını aşağı salmaqla gənclərə təhsil vermək, təhsili inkişaf etdirmək olmaz, axı. Axı, bu cür qəbil imtahanı barmaqla sayıla biləcək qədər bir-iki ölkədə keçirilir. Dünyada “qəbul imtahanı” anlayışı yoxdur. Almaniyada tələbə gedib imtahan verir, testdən keçir? Qətiyyən. Ona görə deyirəm ki, şüur dəyişməlidir. Bunun üçün isə bircə şey lazımdır: dürüstlük. Bu sözü bir dəfə də demişəm ki, dürüstlüyün olmaması atom bombasından da qorxuludur. Əgər orta məktəbə, ali məktəbə dürüstlük gəlməsə, insanlar öz nəfsinin qulu olmaqdan azad ola bilməsələr yenə də həmin məktəb, həmin universitet olacaq. Ona görə də təhsili inkişaf etdirmək üçün bu məsələlərdən başlamaq lazımdır, keçid balını aşağı salmaqdan yox.

- Amma Nazirlər Kabineti hər il dövlət planını təsdiqləyir ki, ali məktəbə bu qədər tələbə qəbul olmalıdır. Bazar iqtisadiyyatına əsaslanan cəmiyyətdə planlı qəbul nə dərəcədə düzgündür?

- Əvvəla, həmin qəbul planının özünə baxmaq lazımdır. Mən sonuncu plana baxanda gördüm ki, orada nə qədər subyektivlik var. Hər kəs öz tərəfinə çəkməyi bacarır. Yəni harada təhsil azdan-çoxdan vardısa, hamısını öz tərəfinə çəkdi. Amma o ixtisaslara qəbul aparılmalıdır ki, onlar bu cəmiyyətə lazımdır. Deyirlər, filan universitet iqtisadiyyat fakültəsinə bu qədər tələbə götürməlidir, bu birisi bu qədər. Götürməklə deyil axı, onun marketinqi getməlidir, əmək bazarı öyrənilməli və tələbə qəbulu planı da bunun əsasında qurulmalıdır. Özünə 300-500 tələbə qəbulu planı yazan universitetlər tədqiqat aparmalıdır ki, onların əmək bazarına buraxdığı məzunların neçə faizi işə düzəlib. Təəssüf ki, nə universitetlər, nə də başqa qurumlar belə tədqiqatlar aparmır.

Bu yaxınlarda təxminən 30 illik əmək stajı olan bir həkimlə söhbət edirdim. O dedi ki, 150 manat məvacib alır. Ona görə də bu gün bir balaca xəstəlik olanda İrana, Türkiyəyə, Almaniyaya və başqa yerlərə qaçırıq. Bunun üçün gərək 10-15 il əvvəl heç olmasa, tibb sahəsində xaricdə yetişə biləcək mütəxəssislər göndərəydik. Bunu edə bilsəydik, onlar 10-15 ilə tam yetişib Azərbaycana qayıda bilərdilər. Yəni ictimai həyatımızda xüsusi yeri olan bir peşə sahibi ən yaxşı halda 150 manat alırsa, onda hansı davranışdan danışmaq olar? Həkim 100-150 manat civarında maaş alırsa, müəllimin məvacibi nə qədərdir? Və ümumiyyətlə, insanların məvacibləri, onların həyat tərzinə diqqət yetirdikdə sizin sualın cavabını oradan tapa bilərik.

- Neft gəlirləri ölkəyə daxil olandan sonra hökumət gənclərin xaricdə təhsili ilə bağlı xüsusi proqram da hazırladı. İndi o proqram çərçivəsində 5 mindən artıq gənc xaricdə təhsil almağa göndərilib. Bu yetərli deyil?

- Bunu artıq siz jurnalist tədqiqatı aparıb müəyyən edə bilərsiniz ki, o plan hansı ixtisaslar üzrə yerinə yetirilib? Mən isə dedim ki, bu gün kiminsə orta ağır xəstəsi olanda götürüb qaçırırlar Türkiyəyə, İrana. Niyə qaçmalıdır bu xəstə sahibi xaricə?

- İndi neft gəlirlərinin pik nöqtəsi artıq Azərbaycandadır. Bundan sonra neft gəlirləri azalmağa başlayacaq. Siz postneft dövründə Azərbaycanda nə gözləyirsiniz?

- Biz xeyli gecikmişik, amma yenə də gec deyil, hətta lap belə deyək, sizin bu yazınız mətbuatda dərc olunandan sonra yenə də islahatlara başlansa, yenə də nəsə etmək olar. Fikirləşmək lazımdır ki, postneft dövrünün iqtisadi modeli nə olmalıdır. Bu gün Azərbaycanın iqtisadi modeli xammal yönümlü modeldir. Dünyanın 4 iqtisadi modeli var, dünya ölkələrinin beşinci iqtisadi modeli yoxdur. Bunun birincisi Şimali Amerika və Qərbi Avropa ölkələrindədir ki, bunlar biliyə söykənən iqtisadi modeldir. Yəni bu ölkələr bilik, yeni texnologiyalar istehsal edirlər ki, bu da neftdən daha qiymətlidir. Onlar bir dənə CD istehsal edib satmaqla daha çox qazanırlar. Nəhəng Asiya ölkələri – Yaponiya, Honq-Konq, Sinqapur, Cənubi Koreya və digərləri ikinci modellə işləyirlər. Buna “texnoloji iqtisadi model” deyirlər. Onlar həmin biliyi idxal edirlər və onun üstündə çox yaxşı məhsullar buraxırlar. Məsələn, Yaponiyanın dünyada tanınan brendi var, hər hansı məhsulun üzərində “Made in Japan” yazılanda bilirlər ki, o Yaponiyada istehsal olunub. Heç kim düşünə bilməz ki, bu məhsul keyfiyyətsiz ola bilər. Üçüncü iqtisadi model xammalyönümlü modeldir. Bura qızıl çıxaran, neft sənayesinə söykənən ölkələr daxildir. Rusiya, Azərbaycan, İran, Qazaxıstan kimi ölkələr bu modelə əsaslanır. Yəni bu ölkələr xammalyönümlü iqtisadi modellə işləyən ölkələrdir. Dördüncü iqtisadi model isə aqrar modellərdir. Məsələn, Yunanıstan – gördünüzmü necə çökdü - Monqolustan. Adi bir misal deyim, fərqi özünüz görəcəksiniz: dünyanın istənilən nöqtəsində soruşsanız ki, ABŞ nə istehsal edir? Cavab verəcəklər ki, bilik. Bəs, Monqolustan nə istehsal edir: qoyun. Yəni dünyada iqtisadi modellər bu cür fərqləndirilir. Bəs bizdə neft dayanandan sonra nə istehsal ediləcək? Mən iqtisadçıların bostanına daş atmıram, ancaq bizdə heç bir iqtisadçı əlinə qələm alıb yazmayıb ki, neftdən sonra Azərbaycan iqtisadiyyatı hansı modellə inkişaf edəcək, dövlətin iqtisadi inkişafı hansı modelə söykənəcək? Sənayeni, aqrarı, kənd təsərrüfatını, yoxsa nəyi inkişaf etdirəcəyik?

- İndiki mərhələdə neft gəlirlərinin ölkənin inkişafına müsbət təsirini artırmaq üçün nə etmək lazımdır?

- Əlimizdə olan vəsaitləri elmin və təhsilin inkişafına yönəltmək lazımdır. Mən bunu elm və təhsil sahəsində çalışdığıma görə demirəm. Mən kənd təsərrüfatı sahəsində işləsəydim yenə də deyərdim ki, neft gəlirlərini elmin və təhsilin inkişafına yönəltmək lazımdır. Ümumiyyətlə, bəşəriyyətin tarixi boyu həmişə bütün ölkələri ziqzaqlardan elm çıxarıb. Sənətə də böyük hörmətim var, ədəbiyyata da – mənim dostlarımın çoxu ədəbiyyat adamıdır. Amma onların öz yeri var. Bu və ya digər ölkəni həmişə böhranlı vəziyyətlərdən, ağır durumlardan elm çıxarıb. Elm isə yalnız təhsilə söykənə bilər, təhsil olmayan yerdə elm də ola bilməz. Bu baxımdan, fikirləşirəm ki, büdcədən elmə və təhsilə, səhiyyəyə ayırmalar indikindən ən azı 10 dəfə artıq olmalıdır.

- Dövlət Proqramı əsasında xaricdə təhsil alanların cəmi 1 faizi dəqiq elmlər üzrə təhsil alır. Halbuki bütün elmlərin açarı dəqiq elmlərdədir. Bu məsələyə münasibətiniz necədir?

- Təbii ki, dəqiq elmlər də lazımdır. Ancaq dəqiq elmlər üzrə gənc kadrları Azərbaycanın özündə də hazırlamaq olar. Bizim çox güclü riyaziyyatçılar və fiziklər məktəbimiz olub. Amma reqress göz qabağındadır. Təxminən bir ay əvvəl internetdə belə bir informasiya oxudum ki, hər 1000 nəfər tədqiqatçıya dünyada qəbul olunan elmi nəticələrin sayı nə qədərdir. Orada bütün ölkələri, o cümlədən keçmiş sovet məkanında olan ölkələri vermişdilər. Həmin hesabatda ən sonuncu yerdə Qırğızıstanla Azərbaycan idi. Birinci yerdə Rusiyadır. Bunlar faktdır. O ki qaldı sizin sualınıza, mən xaricə göndərilən gənclərin çoxunu təbabət elmi üzrə istiqamətləndirərdim. Özü də kütləvi şəkildə. Həmçinin iqtisadiyyat və siyasi elmlər sahəsində də gəncləri xaricə təhsil dalınca göndərərdim. Düşünürəm ki, Azərbaycan gənclərinin xaricdə təhsil alması məhz bu 3 sahə üzrə daha vacibdir. Avropada təhsil alan tələbələr tam demokratik mühitdə, təmiz başqa bir qafa ilə Azərbaycana dönür.

http://lent.az/xeber_102522_Rafiq_%C6%8Fliyev-_%E2%80%9CQoy_c%C9%99miyy%C9%99t_bunu_bilsin...%E2%80%9D_%EF%BF%BD%EF%BF%BD_M%C3%9CSAH%C4%B0B%C6%8F

Link to comment
Share on other sites

а я 11 лет как закончила школу...у нас в классе тоже на подготовку ходили,но тогда и в школе хоть чему то учили...а щас совершенно ничему не учат..адлары мектебде гедир..а учителя группами принимают учеников у себя дома ..в одной группе около 20 учеников бывает...раньше столько на подготовку не ходили ....скоро и у нас образование в школе станет платным))

да, верно. ведь как то нужно наверстать пропущенное. эти же дети должны в школьных классах сидеть и учиться тому, чему учатся у этих частных репетиторов.

а почему стаНЕТ? уже стаЛО! разве не видно? ))))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Баку водитель автобуса отказался открыть пандус человеку в инвалидной коляске – ВИДЕО
      В Баку уволен водитель, отказавшийся открыть пандус человеку в инвалидной коляске.
      Об этом сообщили baku.ws в Агентстве наземного транспорта Азербайджана (АЙНА).
      ««АЙНА» предупредила перевозчика об обеспечении условий для посадки на регулярный автобусный маршрут лиц с ограниченными физическими возможностями. Перевозчику еще раз поручено следить за соблюдением водителями правил пассажирских перевозок и исправностью пандусов в автобусах. Водитель, допустивший ошибки, уволен», - говорится в сообщении.
      Ранее сообщалось, что в Баку между водителем автобуса и пассажиркой произошел конфликт.
        Причиной конфликта стало то, что автобусом хотел воспользоваться человек в инвалидной коляске, однако водитель не открыл для него пандус.
      Одна из пассажирок, снимавшая происходящее на камеру, потребовала от водителя открыть пандус человеку с ограниченными возможностями и после его отказа конфликт еще больше разросся. Женщина вышла из автобуса, позвонила в полицию и добилась того, чтобы мужчина в инвалидной коляске смог воспользоваться автобусом.
       
        • Upvote
        • Like
      • 23 replies
    • Построенный за три года отель в центре Баку снесли за три дня. Ночные работы по демонтажу вызвали недовольство граждан
      В Сабаильском районе Баку сносится здание, которое строилось три года.
      Как сообщает хezerxeber.az, строительство объекта вблизи мечети Бибиэйбат было начато три года назад. Однако позже были выявлены проблемы с документацией, поэтому вот уже несколько дней ведутся работы по демонтажу.
      По словам проживающих на данной территории граждан, раньше там стоял трехэтажный жилой дом. Затем жильцов переселили, и на месте старого здания начали возводить современный отел. Утверждается, что в ходе работ были нарушены строительные нормы.
      Как заявили по данному вопросу в Исполнительной власти Баку, снос указанного здания осуществляется на основе обращения Госкомитета по градостроительству и архитектуре, а также других соответствующих структур. Было отмечено, что объект был незаконно построен некоторое время назад в оползневой зоне, поэтому его необходимо снести как можно скорее, так как есть риск возникновения оползней в этом районе.
      Подробнее - в сюжете:
      https://ru.oxu.az/society/871188
      Снос трехэтажного здания в Сабаильском районе Баку в ночное время вызвал недовольство местных жителей.
      По их словам, из-за шума невозможно спать.
      "Они не достроили здание, которое возводили на протяжении двух лет. А теперь начали его сносить. Никто из нас не может нормально выспаться, а утром ведь нужно идти на работу. Разве можно проводить такие работы в три часа ночи? А как объяснить это маленьким детям?" - сказал один из граждан.
      Как заявили по данному вопросу в Исполнительной власти Баку, снос указанного здания осуществляется на основе обращения Госкомитета по градостроительству и архитектуре, а также других соответствующих структур.
      Касательно времени проведения работ в ИВ отметили, что объект, незаконно построенный некоторое время назад в оползневой зоне, необходимо снести как можно скорее, так как есть риск возникновения оползней в этом районе.
      Подробнее - в сюжете Baku TV:
      https://ru.oxu.az/society/870331
       
       
        • Upvote
        • Haha
        • Like
      • 9 replies
    • Подробности жуткого происшествия в Баку: собаки напали на 11-летнюю девочку - ВИДЕО
      Вечером 11 мая в жилом массиве Qobu Park-2, расположенном в поселке Локбатан Гарадагского района Баку, бродячие собаки напали на 11-летнюю Зейнаб Сулейманову.
      Девочка была госпитализирована в тяжелом состоянии.
      По словам бабушки пострадавшей, соседям в последний момент удалось спасти ребенка.
      "Из-за собак мы не можем выйти на улицу. На девочку напали три собаки, на теле Зейнаб нет места, которое бы они не поранили", - рассказала женщина.
      Как заявили в Клиническом медицинском центре, лечение пострадавшей продолжается в стационаре, ей оказывается необходимая медицинская помощь.
      "Пациентку вакцинировали от бешенства, ее состояние оценивается как стабильное", - отметили в медучреждении.
      Подробнее - в сюжете Baku TV:
       
       
        • Like
      • 127 replies
    • Trendyol увеличил цены для Азербайджана
      Trendyol резко увеличил цены для Азербайджана

       
        Известная турецкая компания по онлайн-продажам Trendyol внесла изменения в стоимость услуг по доставке товаров в Азербайджан.
      Как сообщает аxar.az, соответствующие цены выросли в 2,5 раза.
      Так, если до 12 мая данный тариф был равен 79,99 турецкой лиры (4,23 маната), то в настоящее время он увеличился до 199,99 лиры (10,63 маната).
       
      https://ru.oxu.az/economy/870716
      • 17 replies
    • Цены на продукты питания в Азербайджане: что подорожало? - СПИСОК
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен в Азербайджане составил 100,0%, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
      Как сообщает Госкомстат, индекс потребительских цен на продукты питания, напитки и табачные изделия составил 98,2%, на непродовольственные товары - 100,9%, на платные услуги, оказанные населению - 102,0%.
      Согласно информации, в апреле 2024 года индекс потребительских цен по сравнению с предыдущим месяцем составил 99,9%, а за первые четыре месяца по сравнению с аналогичным периодом прошлого года - 100,7%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольшее снижение цен наблюдалось на манную и гречневую крупы, макароны, свежую рыбу, молоко, яйца, маргарин, подсолнечное и кукурузное масло, грецкие орехи, фундук, помидоры, огурцы, зелень, баклажаны и картофель. В то же время рост цен был зафиксирован на лимоны, бананы, яблоки, груши, киви, каштан, гранат, белокочанную капусту, сладкий перец, бурак и чеснок. Цены на другие продукты питания существенно не изменились.
       
      Непродовольственные товары
      В апреле индекс потребительских цен на непродовольственные товары по сравнению с мартом составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 101,3%.
      В апреле по сравнению с предыдущим месяцем больше всего подорожали ювелирные изделия, цемент и пиломатериалы. Стоимость других непродовольственных товаров существенно не изменились.
      Платные услуги населению
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен на платные услуги населению по сравнению с предыдущим месяцем составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 102,4%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольший рост цен наблюдался на услуги международных авиаперевозок в страны СНГ, туры внутри страны, медицинские, стоматологические, парикмахерские и косметологические услуги, а также услуги платных дошкольных образовательных учреждений. Стоимость других платных услуг существенно не изменились.
      https://media.az/society/ceny-na-produkty-pitaniya-v-azerbajdzhane-chto-podorozhalo-spisok
        • Like
      • 9 replies
    • На побережье Каспия откроется цирк
      Sea Breeze Resort активно развивает детское направление, и этим летом отдых с детьми на территории города-курорта станет еще интереснее – на территории курорта впервые откроется цирк.
      «1 июня в Sea Breeze под руководством обладателя циркового «Оскара» Аллахверди Исрафилова стартует международная программа «Легенды Монте-Карло» с участием артистов одного из самых престижных цирковых фестивалей в мире», - говорится в сообщении пресс-службы Sea Breeze.
      Отмечается, что цирковой шатер со зрительным залом вместимостью 1250 мест и 13-метровым манежем расположится между Лунапарком и Аквапарком, которые также начнут принимать гостей этим летом.
        Цирк откроется в Международный день защиты детей 1 июня, и первое шоу будет носить благотворительный характер - на него будут приглашены дети, оставшиеся без попечения родителей, и дети с ограниченными физическими возможностями.
      «Живые легенды Монте-Карло очаруют и детей, и взрослых сложными акробатическими трюками, виртуозным жонглерским мастерством, настоящей магией и впечатляющей эквилибристикой. А великолепные карабахские скакуны, покорившие своим выступлением публику Виндзорского королевского конного шоу, под управлением настоящих джигитов продемонстрируют невероятную скорость и грацию», - говорится в сообщении.
      https://1news.az/news/20240513022911888-Na-poberezhe-Kaspiya-otkroetsya-tsirk-FOTO
        • Like
      • 51 replies
    • Обнародовано заключение повторной экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова
      Обнародовано окончательное заключение экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова, обвиняемого в жестоком убийстве пятерых членов своей семьи, двое из которых были несовершеннолетними.
      Как передает Qafqazinfo, на основании протеста прокуратуры, в отношении обвиняемого была проведена повторная экспертиза.
      В заключении повторной экспертизы, как и в предыдущей, также заявляется, что обвиняемый находился в невменяемом состоянии во время совершения преступления.
      На следующем этапе Ахмедову будет предъявлено окончательное обвинение, а уголовное дело будет передано в суд для рассмотрения. Если суд также придет к выводу, что обвиняемый совершил преступление в невменяемом состоянии, Ахмед Ахмедов будет освобожден от наказания.
      Однако он не будет отпущен на свободу, а ему назначат принудительное лечение в специализированном медицинском учреждении.
      https://media.az/society/obnarodovano-okonchatelnoe-zaklyuchenie-ekspertizy-o-psihicheskom-sostoyanii-ahmeda-ahmedova
      • 41 replies
    • В Азербайджане среди детей распространяются коклюш и «свинка»: как защитить ребенка?
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...