Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Fəlsəfi Suallar . Filosoflar.


Recommended Posts

  • Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dialektika haqqında başqa yerdə yazdığım iki postu burada yerləşdirirəm .Kimsə artıq oxuyubsa , sorry ))

 

Dialektika haqqında Karl Popperin çox maraqlı "dialektika nədir ? " adlı məqaləsini oxuyuram. Bu alim, filosof dialektikanın müsbət tərəfləri ilə yanaşı onun əhəmiyyətinin şişirdilməsini də yazır . Amma, bu barədə məqaləni tam oxuyub bitirdikdən sonra yazaram. Bəlkə də, məqaləni oxuyandan sonra aşağıdakı yazmaq istədiklərimi də korrektləşdirdim.

"Dialektika" anlayışı "kateqoriya" anlayışına nisbətən daha "qədim" olduğu üçün ilk növbədə bir az daha sadə olaraq dialektika haqqında.

Dialektika dedikdə biri digərinə əsaslanan iki anlayış əsasən ( qədimdəki mənalarını saymiram) nəzərdə tutulur - Nəzəriyyə və metod.

Dialektika nəzəriyyəsi aləmin idrakında əvvəla , bütün şeylərin qarşılıqlı əlaqədə götürülməsini , onaların təcrid halında olmaması nəzərdə tutur. İkincisi isə bu bu şeylərdə və hadisələrdə onalrın dəyişkənliyini və inkişafını nəzərə alınmasını vacib sayır. Bu Dialektika nəzəriyyəsinin sadə anlamı.

Dialektik metoda əsasən şeylərin tam mahiyyətini bilmək yalnız onların təşəkkül tarixi və inkişafı öyrənilməsi ilə mümkündür. Bu da Dialektik metod. Yəni, dialektik metod bir fəlsəfi araşdırma metodur ki, burada , hadisələr və şeylər kritik, ardıcıl olaraq daxili ziddiyətləri nəzərə almaqla , bu ziddiyyətlərin mübarizə və vəhdətini , dəyişkənliyi , inkişafı , səbəb və nəticəni də həmçinin nəzərə almaqla araşdırılır.

tarixi formalarına görə bir neçə təsnifat mövcuddur . Mən birini verirəm :
1.Antik , ilkin Dialektika. ən məşhur təmsilçi Heraklit.
2.Klassik Alman Dialektikası . Kant, Fixte, Şellinq , Hegel.
3.Rus inqilabçı demokratları. Gertsen , Belinskiy, Çernışevskiy , Dobrolyubov.
4.Materialist Dialektika . Marks, Engels , lenin.


Əsasən Dialektika dedeikdə Hegel dialektikası nəzərdə tutulur. Onun məşhur tezis , antitezis və sintez - üçlük formasında olan Dialektikası. Marks və Engels əsasən Hegelin bu sistemini götürüb , onu materialist sisteminə şamil etmişlər.

Tezis , antitezis və sintez sistemində "sağlam toxum" həqiqətən də var . Mən də həmçinin burada "sağlam toxum" olmasını görürəm. Çünki , ətraf aləm - hadisələr və şeylər daxili bir ziddiyyətə malik olmaqla , bu ziddiyyət onları inkişafa bir növ məcbur edir. lakin, Popperin məqaləsindən sonra yenidən , "onun gözü ilə" bir də baxmaq istərdim bu problemə.

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Popperin "Dialektika nədir?" məqaləsini oxudum . Çox maraqlı və geniş məqalədir. Dialektikaya bir metod kimi "təcrübə ,sınaq və səhvlər" prinsipini \ metodunu qarşı qoyur. Bu metod üniversal - həm elmdə , təbiətdə , o cümlədən canlıların həyatında - inkişaf prinsipidir. Dialektikada ( yəni, Hegel dialektikasında ) olan tezis \ antitezis , başqa sözlə əksliklərin , ziddiyyətlərin mübarizəsində bir "sağlam nüvə" , inkişaf impulsu olmasını qəbul etməklə yanaşı , orada olan - yəni, dialektik triadada 3-cü ünsür olan sintezə tənqidi münasibət bəsləyir. Onun fikrincə , əksliklərin mübarizəsi ona görə vacibdir ki, ziddiyyətlərdən azad olaq. Sintez isə bunu nəzərdə tutmur. Sintez - tezis və antitezisin bir növ mixi kimi peyda olur , burada subyektiv nəticə kimi istənilən növ "sintez" qəbul etmək olar. Beləliklə də, istənilən nəticə özü özlüyündə yeni pillədə tezisə çevrilə bilər , onun da antitezisi - sonra yeni sintez. Məqalənin girişində Dekartdan sitat gətirir :
 

 

" Təsəvvürə gətirilə bilən ən absurd və ağlasığmaz ideyaları belə sübut etməyi bacaran bu və ya digər filosof həmişə tapılar "


Dialektikadan gələn sintez məhz Dekartın bu fikrinin təsdiqi olaraq , istənilən absurd ziddiyyətli fikri qəbul edə bilər. Hətta , iş ora çatıb ki, dialektika ilə - adi , normal məntiqi də əvəz etməyi təklif edirlər. Çünki, adi məntiqin qanununa görə iki ziddiyyətdən bir doğrudur. Dialektika isə hər iki ziddiyyətli fikirdən bir sintez edir ki, bu da ziddiyyətləri ləğv etmir , yalnız kompromiss yaradır. Bütün bunları nəzərə alaraq Popper ümumiyyətlə , xüsusi halda isə materialist dialektikanın əleyhinə çıxır. O , hətta , materialist dialektikanın - idealist dialektikadan da kobud olduğunu deyir. Materialist dialektikanın 3 qanunua qarşı çıxır. Onları ehkam adlandırır.

Bu Popperin fikirləri ,qısa olaraq.


Məncə Popper haqlıdır. Xüsusilə də dialektik materializmin 3 qanunu haqqında. Zənnimcə , həqiqətən , əksiklərin mübarizəsi qanunu ( vəhdətsiz - sintezsiz ) universal inkişaf üçün bir impuls hesab edilə bilər . lakin , sintez və "keyfiyyət və kəmiyyət" , "inkarl inkar" haqqındakı qanunlar , ümumi , universal inkişaf qanunuları hesab edilə bilməz. Bu qanunlar yumşaq desəık "qulağından dartılmaqla" bu və ya digər həyat hadisələrinə şamil edilir.
 

Popper dialektiki məzəli formada "iki stulda eyni vaxta oturan" insan adlandırır 1.gif
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fəlsəfə ilə din arasında qarşılıqlı zərruri bir asılılıq yoxdur. Bunları nıyə görə bir -birınə alternativ kimi görürsünüz ? Yəni , ya dindar ya filosof ? Daha pis halda isə dediklərinizdən belə çıxmırmı ki, fələsfə əgər mənəvi rahatlıq vermirsə ," deməli o artıqdır - din yeganə mənəvi rahatlıq gətirən sahədir ". Din və fəlsəfə ictimai şüurda müstəqil sahələrdir . Mənəvi rahatlıq məsələsi daha çox bəlkə də psixologiya ilə bağlıdır. Necə deyərlər , könlü balıq istəyən quyruğunu suya qoyar ))) Rahatlıqla yaşamaq istəyən , hər şeyə hazır cavab isətəyən buyursun dinə . Onları çox gözəl başa düşürəm , heç bir iradım yoxdur. İnsan daim rahatlıq axtarır - insanlar təbiəti etibarilə konformistdirlər. Amma , siz dediyiniz universal prinsip yoxdur - yəni ,filosofluqdan dindarlığa keçənlərdən , filosof olaraq qalanlar tarixdə daha çoxdur. Sadəcə , din əgər cavablardan biridirsə , fəlsəfə sualdır, suallardır- tükənmək bilməyən suallar . Cavab özününki olanda - intelektual məmnuniyyət və şövq də yaranır ( bəlkə də siz dediyiniz mənəvi rahatlıq da ...).

Tukenmek bilmeyen suallara cavab vermeye insan omru catmaz axi....onda biz bir stekan suyu icmek ucun ozumuz stekan duzeltmeyi oyrenmeye caliwaq?sehv analiz etmedim ki?
Link to comment
Share on other sites

Tukenmek bilmeyen suallara cavab vermeye insan omru catmaz axi....

 

Tamamilə doğrudur , çatmaz .  Amma, filosoflar sanki estafeti biri -digərinə ötürməklə suallara cavab axtarır yaxud köhnə sualları araşdırarkən yeni suallar meydana gətirir.  Kimin həyatı , intellektual potensialı , daxili enerjisi nəyə çatırsa onu da edir.  Gələn nəsil də estafeti qəbul edib , beləcə , tükənməz , sonsuz bir intellektual oyunun iştirakçılarına çevrilir.

 

Ümumiyyətlə , belə düşünənlər var ki ( mən qə daxil olmaqla ) suala cavab axtarışı ,sualı  araşdırma prosesi  - sualın cavabından daha vacibdir.  Bu proses insandakı intellektual , ruhi potensialı mərkəzləşdirib bir nöqtəyə (sual ətrafında )  yönəltməklə insandakı  geniş və azad  düşüncə  qabiliyyətini inkişaf etdirir.  İnsan şərtiliklərdən azad olduqda ,(  hətta  özü -özünü də təkzib etməklə ) fikir aləmində azad uçuş edir. "Azad uçuş" (filosofun ömrü ) da təəssüf ki , nə vaxtsa bitir  sad.png

Link to comment
Share on other sites

Tamamilə doğrudur , çatmaz . Amma, filosoflar sanki estafeti biri -digərinə ötürməklə suallara cavab axtarır yaxud köhnə sualları araşdırarkən yeni suallar meydana gətirir. Kimin həyatı , intellektual potensialı , daxili enerjisi nəyə çatırsa onu da edir. Gələn nəsil də estafeti qəbul edib , beləcə , tükənməz , sonsuz bir intellektual oyunun iştirakçılarına çevrilir.verilen her bir sual insanin cekisini,dunya goruwunu,qiymetini bildirir.Insanlarin coxu suali ya qerezden verir,ya ozunu gostermekcun.Arawdirib dogru olani aydinlawdirmaqcun sual veren azdi

Ümumiyyətlə , belə düşünənlər var ki ( mən qə daxil olmaqla ) suala cavab axtarışı ,sualı araşdırma prosesi - sualın cavabından daha vacibdir. Bu proses insandakı intellektual , ruhi potensialı mərkəzləşdirib bir nöqtəyə (sual ətrafında ) yönəltməklə insandakı geniş və azad düşüncə qabiliyyətini inkişaf etdirir. İnsan şərtiliklərdən azad olduqda ,( hətta özü -özünü də təkzib etməklə ) fikir aləmində azad uçuş edir. "Azad uçuş" (filosofun ömrü ) da təəssüf ki , nə vaxtsa bitir sad.png

Link to comment
Share on other sites

Tamamilə doğrudur , çatmaz . Amma, filosoflar sanki estafeti biri -digərinə ötürməklə suallara cavab axtarır yaxud köhnə sualları araşdırarkən yeni suallar meydana gətirir. Kimin həyatı , intellektual potensialı , daxili enerjisi nəyə çatırsa onu da edir. Gələn nəsil də estafeti qəbul edib , beləcə , tükənməz , sonsuz bir intellektual oyunun iştirakçılarına çevrilir.verilen her bir sual insanin cekisini,dunya goruwunu,qiymetini bildirir.Insanlarin coxu suali ya qerezden verir,ya ozunu gostermekcun.Arawdirib dogru olani aydinlawdirmaqcun sual veren azdi

Ümumiyyətlə , belə düşünənlər var ki ( mən qə daxil olmaqla ) suala cavab axtarışı ,sualı araşdırma prosesi - sualın cavabından daha vacibdir. Bu proses insandakı intellektual , ruhi potensialı mərkəzləşdirib bir nöqtəyə (sual ətrafında ) yönəltməklə insandakı geniş və azad düşüncə qabiliyyətini inkişaf etdirir. İnsan şərtiliklərdən azad olduqda ,( hətta özü -özünü də təkzib etməklə ) fikir aləmində azad uçuş edir. "Azad uçuş" (filosofun ömrü ) da təəssüf ki , nə vaxtsa bitir sad.png

Insanlarin coxu suali ya qerezden verir,ya ozunu gostermekcun.Arawdirib dogru olani aydinlawdirmaqcun sual veren azdi Edited by dreamer.neo
Link to comment
Share on other sites

Menim fikrimce daima sual cavab axtarishinda olan insanin estetik qavrayishi, estetik hezzide inkishaf edir...

 

Müqayisə etdikcə , əlbəttə , həm sualların  və həm də cavabların forma gözəlliyini də müşahidə edirik.  Forma gözəlliyi  məzmun  "gözəlliyi"nə olan razılığımızla yanaşı həm də estetik həzz verir .  Ümumiyyətlə , fikrin gözəl ifadəsi az dəyərli deyil .  İnsan hər şeydə  gözəllik axtarır , o cümlədən fikirlərdə ,  ritorikada da həmçinin .  

Link to comment
Share on other sites

Insanlarin coxu suali ya qerezden verir,ya ozunu gostermekcun.Arawdirib dogru olani aydinlawdirmaqcun sual veren azdi

 

Bəlkə , forumlarda bu həqiqətən belədir )) Deyə bilmərəm . Amma,  filosof sualı əsasən öz -özünə verir .  Cavab əsnasında virtal yaxud real opponentinə  ( hərdən artıq çoxdan həyatdan köçmüş )  də sual verə bilər.   Ona görə də , "qərəz"  onlara bir alət kimi lazım deyil smile.png

Link to comment
Share on other sites

"Özündə şey"  və ya  "özlüyündə şey" haqqında Kantın , Hegelin və Şopenhauerin mövqeyi . 

 

Kant -  şeylərin təzahürü deyil, onların dərk olunması mümkün olmayan mahiyyəti , məğzi.

 

Hegel - Təzahürü idrak prosesində "özündəşey"  aşkara çıxaraq "bizim üçün şeyə"  çevrilir.  Yəni, rasional idarkı mümkündür.

 

Şopenhauer - Kantın "təzahür"  və "özündəşey"  qarşıqqoymasını qəbul edir. "Özündəşeyi"  iradə adlandırır . "Özündəşey"i  dərk etməyi mümkün hüsab edir .Lakin Hegeldən fərqli olaraq rasional idrakla deyil intuitiv idrakla  dərk olunmasını deyir.

 

P.S.  Vaxt olsa bir neçə cümlə ilə Şopenhauerin bu haqda yazdığını tərcümə edib yazaram.

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

"Obyektiv idrak prosesində ( təsəvvürlərimizə əsaslanan idrak ) bu təsəvvürlərimizdən - təzahürlərdən kənara çıxmaq mümkün deyil. Biz şeylərin yalnız zahiri tərəfinin dərki ilə dayanırıq , onların daxili dərinliyini  ,  "özündə"  və "özü üçün"  nə olduğunu bilmirik.  Bura qədər Kantla razıyam.  Amma, bu həqiqətə qarşı mən başqa bir həqiqət təyin edirəm .  Biz təkcə dərk edən subyekt deyil , həm də dərk olunan obyektik , yəni "özündəşeyik" . Ona görə də, şeylərin əsl mahiyyətinin bizə xaricdən qapalı olmasına baxmayaraq  , ora bizim üçün daxildən açıqdır.  Sanki, xaricdən hüçümla daxil ola bilmədiyimiz qalaya xəyanət nəticəsində yeraltı , gizli yolu bizə qəfildən açırlar.  "Özündəşey" şüura yalnız vasitəsiz özünüdərk prosesində açıla bilər..."

 

Artur Şopenhauer .  "Dünya iradə və təsəvvür kimi"

Link to comment
Share on other sites

Men butovluyunde shexsi ruh yoxdur...

Kim tapa biler bu hansi felsefi telimdir?....)))

 

 

Cavab bəlkə də daha genişdir.  Amma , hər halda üçünü mən deyə bilərəm : 

 

 Ateizm , Buddizm fəlsəfəsi   və Şopenhauer fəlsəfəsində şəxsi , fərdi ruh yoxdur ( Doğrudur ,saydıqlarım təlimlərdə heç ümumi ruh da   yoxdur )

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Cavab bəlkə də daha genişdir.  Amma , hər halda üçünü mən deyə bilərəm : 

 

 Ateizm , Buddizm fəlsəfəsi   və Şopenhauer fəlsəfəsində şəxsi , fərdi ruh yoxdur ( Doğrudur ,saydıqlarım təlimlərdə heç ümumi ruh da   yoxdur )

Ela...Cavab duzdur...)
Link to comment
Share on other sites

Halaldida felsefede lyuboy sualin cavabini bilirsiniz...))) Mence siz felsefi bir movzu goturub gozel bir kitab yaza bilersiniz..

Boyuk bir memuniyyetle sizin kitabi oxuyardim...)

 

))  Burada bir az məşq edim , bəlkə sonra yazdım ))

 

Əvvəlcə , sualı belə başa düşdüm ki, çin fəlsəfi dilində  - "anlayış nədir ?"  , dəqiq tapa bilmədim . Amma   anlayış \ ad - onlarda eyni olması çox yerdə yazılıb . 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bele bir sual...

Noumenler dünyası bizim şüurumuzda zaman ve mekan formalarının kömeyi ile fenomenler dünyası kimi görünür....Kant buna bizim tecrübemiz deyir...

Anlamadığım odur ki, Kant bu neticeye nece gelib? Axı o özüde fenomenler dünyasındadı...Kenardan nece müşahide edib bunu?

Link to comment
Share on other sites

Bele bir sual...

Noumenler dünyası bizim şüurumuzda zaman ve mekan formalarının kömeyi ile fenomenler dünyası kimi görünür....Kant buna bizim tecrübemiz deyir...

Anlamadığım odur ki, Kant bu neticeye nece gelib? Axı o özüde fenomenler dünyasındadı...Kenardan nece müşahide edib bunu?

 

Təxmini , öz başa düşdüyümü deyə bilərəm ki , Kantın çevriliş etməsi də bundan ibarətdir .  Yəni ,ətraf aləmin , şeylərin  təsiri  ilə insan şüurunda əks olunma prosesindən  ,  Kant ,  zəkanın , şüurun bu şeyləri , aləmi əks etdirməsi xüsusiyyətini öyrənməyə keçid edib . Yəni , insan nə dərəcədə tam , dolğun  ətrafı əks etdirmək qabiliyyətinə malikdir ?  Hansı dərəcədə qavrama , idrak mümkündür ?   Beləliklə , bu suallara cavab verərək , məntiqi  yolla , insan zəkasını kritik araşdırma yolu ilə  noumen - fenomen anlayışlarına gəlib . Hərçənd ki, bu ideyalar o qədər də yeni deyildi .  

 

Noumen / fenomenin  artıq yəqin ki, Kanta görə nə ifadə etdiyini  bilirsiniz . 

 

Səhv etmirəmsə İnsan fenomen olmasından başqa Kanta görə həm də noumendir .  Yəni , "özündə şeydir" .

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Sonuncu cümleni yaxşı anlamadım...Biz özümüzde noumenik....Yeni şüurda eks olunan bedenimiz fenomendir?

 

Bədənimiz  ,   hisslərimiz , duyğularımız  və s.  nəyinsə  təzahürüdür .  O nə isə də noumendir . Yəni , insan həm  noumen həm də fenomendir . Hərçənd ki,  bəzən "özündə şeylə"   noumeni  ayırırlar , bəzən isə  bu iki anlayışı  eyni qəbul edirlər .  Kant məsələsi    həqiqətən də mürəkkəb məsələdir . Təsadüfi deyil ki, ondan sonrakı filosoflar  və Kantçılar da fərqli  düşünürlər  .

 

Mənim , ümumiyyətlə  , postulatlar formasında Kantdan xəbərim var və onun əsas kitabını -  "təmiz zəkanın tənqidi"  kitabını da cavanlıqda oxumuşam  .  Hədsiz sayda yeni terminlər gətirib fəlsəfəyə .  Onu başa düşmək üçün bu terminləri yaxşı bilmək lazımdır .  Amma , vaxt keçdikcə də unudulur.  Sizə məsləhət edərdim , Kantın özünü oxumaqdansa  iri bir məqalə tapın Kant haqqında -  bir az çox təfsilatılə  -   hər 3 kitabının qısa olaraq ideyası haqqında olsun (  yəni əsas 3 kitabı haqqında )  .  Onda daha çox başa düşərsiniz ))    

Link to comment
Share on other sites

Mənə fikriniz  maraqlıdır, Sizcə doğrunun düzgün olduğunu hansı doğru müəyyən edər?Yəni doğru olan nədir və onu kim təyin edir?

 

Ceylin xanım . doğru -  həqiqət axtarışına müasir fəlsəfədə son qoyulub ))  Artıq çoxdan anlayıblar ki , mütləq həqiqət deyilən bir şey yoxdur . Hər şey nisbidir və o cümlədən doğru /  həqiqət də ... Hərənin öz həqiqəti var ...

Link to comment
Share on other sites

Ceylin xanım . doğru -  həqiqət axtarışına müasir fəlsəfədə son qoyulub ))  Artıq çoxdan anlayıblar ki , mütləq həqiqət deyilən bir şey yoxdur . Hər şey nisbidir və o cümlədən doğru /  həqiqət də ... Hərənin öz həqiqəti var ...

Bir həqiqətin həqiqət olduğuna ancaq yaxınlaşaya bilərik. Əsla gerçək (mütləq) doğruya çata bilmərik. Mən də onu nəzərdə tutaraq sual verirəm əgər doğruluq nisbidirsə, onu  kim təyin edir əksəriyyət,din,güclü olan, kim?

Link to comment
Share on other sites

Bir həqiqətin həqiqət olduğuna ancaq yaxınlaşaya bilərik. Əsla gerçək (mütləq) doğruya çata bilmərik. Mən də onu nəzərdə tutaraq sual verirəm əgər doğruluq nisbidirsə, onu  kim təyin edir əksəriyyət,din,güclü olan, kim?

 

Əlbəttə , dindar olan deyəcək ki , din yeganə həqiqət meyarıdır . Filosof  ( əsasən ) deyəcək ki, məntiqdir həqiqətin  meyarı . Elm adamı deyəcək ki, yalnız elmi həqiqət mövcuddur .  Mistik deyəcək həqiqəti görmək üçün özünü dərk et , onda həqiqəti / aləmi də dərk edərsən   -   cognosce te ipsum ...

 

Ona görə də  mütləq həqiqət yoxdur , nisbi həqiqət  də hərənin özününküdür ...   Söhbət düşüncə tərzindən və ideyadan getdiyi üçün ,  heç kim  hamı üçün həqiqət norması təyin edə bilməz )) 

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Əlbəttə , dindar olan deyəcək ki , din yeganə həqiqət meyarıdır . Filosof  ( əsasən ) deyəcək ki, məntiqdir həqiqətin  meyarı . Elm adamı deyəcək ki, yalnız elmi həqiqət mövcuddur .  Mistik deyəcək həqiqəti görmək üçün özünü dərk et , onda həqiqəti / aləmi də dərk edərsən   -   cognosce te ipsum ...

 

Ona görə də  mütləq həqiqət yoxdur , nisbi həqiqət  də hərənin özününküdür ...   Söhbət düşüncə tərzindən və ideyadan getdiyi üçün ,  heç kim  hamı üçün həqiqət norması təyin edə bilməz )) 

Bəli haqlısız,amma ümumi əxlaq və cəmiyyət anlayışına görə bir doğru var  həyatımızda, inanc və dəyərlərə görə formalaşan .Bu doğru, çoxluğun qəbul etdiyidir.Necə baxırsan bax bu belədir.Doğruya çoxluq ''doğru'' dedikçə doğru olur.Amma məncə də doğru dəyişən bir şeydir və sən dəyişdikcə doğru da dəyişir zamanla.İnandıqların doğru ,inanmadıqların isə səhv olur.

Link to comment
Share on other sites

Ceylin xanım . doğru -  həqiqət axtarışına müasir fəlsəfədə son qoyulub ))  Artıq çoxdan anlayıblar ki , mütləq həqiqət deyilən bir şey yoxdur . Hər şey nisbidir və o cümlədən doğru /  həqiqət də ... Hərənin öz həqiqəti var ...

Bəs bu iddianın özüdə bir həqiqət deyilmi?

Link to comment
Share on other sites

Bəli haqlısız,amma ümumi əxlaq və cəmiyyət anlayışına görə bir doğru var  həyatımızda, inanc və dəyərlərə görə formalaşan .Bu doğru, çoxluğun qəbul etdiyidir.Necə baxırsan bax bu belədir.Doğruya çoxluq ''doğru'' dedikçə doğru olur.Amma məncə də doğru dəyişən bir şeydir və sən dəyişdikcə doğru da dəyişir zamanla.İnandıqların doğru ,inanmadıqların isə səhv olur.

 

Çoxluq da səhv edir ,  özü də uzun illərlə ...  Ona görə ,  əgər çoxluğun həqiqəti sizi qane edirsə  .  niyə də yox ))   Qoyun , məhz bu sizin həqiqət olsun thinking.gif

Link to comment
Share on other sites

Bəs bu iddianın özüdə bir həqiqət deyilmi?

 

Vüqar , mən bu barədə breyn rinqdə sual vermişdim  ))  http://www.disput.az/index.php?showtopic=278555&p=18610942

 

Cavab tapılandan sonra  Achilles də sənin sualını demək olar ki,  verdi .  Ona orada cavab yazmışam  -  oranı oxu   ))

 

Bu Achillesin sualı -  http://www.disput.az/index.php?showtopic=278555&p=18611511

Bu da mənim cavabım - http://www.disput.az/index.php?showtopic=278555&p=18611596   smile.png

Link to comment
Share on other sites

Məncə mütləq həqiqəti axtarmaq doğru olmazdı. Bu bir növ böyük bir saman tayasında ən qısa və ya ən uzun saman çöpünü axtarmağa oxşayardı. Ömrü belə şeylərlə çürütmək olmaz. Sadəcə çalışmaq lazımdı ki vicdanla yaşayasan, çünki o doğru yolda olmağa müəyyən qədər kömək eliyir onsuz da. Yəni, əslində, bir çox məsələlərlə bağlı fikir yürütmək üçün əslində heç mütləq həqiqətə də ehtiyac yoxdu. Məncə mütləqlik daha çox elm sahəsində tələb oluna bilər ki, o da məhz müəyyən sahə üzrə iş aparan elm adamlarına aid olan şeydi, qoy axtarsınlar özləri üçün. Bizlər isə gündəlik məişətdə, işdə, insanlığın bugünə qədər yetişdirdiyi və ümumi qəbul olunmuş prosedurlarına əsasən düzgün yaşamağa çalışırıq.

Link to comment
Share on other sites

Əlbəttə , dindar olan deyəcək ki , din yeganə həqiqət meyarıdır . Filosof  ( əsasən ) deyəcək ki, məntiqdir həqiqətin  meyarı . Elm adamı deyəcək ki, yalnız elmi həqiqət mövcuddur .  Mistik deyəcək həqiqəti görmək üçün özünü dərk et , onda həqiqəti / aləmi də dərk edərsən   -   cognosce te ipsum ...

 

Ona görə də  mütləq həqiqət yoxdur , nisbi həqiqət  də hərənin özününküdür ...   Söhbət düşüncə tərzindən və ideyadan getdiyi üçün ,  heç kim  hamı üçün həqiqət norması təyin edə bilməz ))

Her bir insanin varligi heqiqetdir, bu heqiqeti nisbi saya bilersinizmi?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Milli
        • Downvote
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 274 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Facepalm
      • 81 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Facepalm
      • 19 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Haha
        • Like
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Like
      • 84 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
        • Sad
      • 43 replies
    • В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      В прокуратуре Сабаильского района проводится расследование по факту смерти двух человек - Кянана Мустафаева 1998 года рождения, и Орхана Амирова 1993 года рождения, а также госпитализации с диагнозом «отравление» Ниджата Джаббарлы 1991 года рождения и Хазара Джаббарлы 1998 года рождения, доставленных с одного из предприятий общественного питания, расположенных на территории Сабаильского района.
      Об этом говорится в сообщении пресс-службы Генпрокуратуры.
      Отмечается, что с целью установления обстоятельств происшествия, а также причин смерти и отравления пострадавших назначены соответствующие экспертизы, а также выполнены другие необходимые процессуальные действия.
      14:32
      В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      Как сообщает Bakupost.az, четверо мужчин, отдыхавших в отеле, были госпитализированы в 1-ю Городскую клиническую больницу с диагнозом отравление.
      К сожалению, спасти двоих из них не удалось. Изначально предполагалось, что причиной стало пищевое отравление, однако медики не исключают и другие варианты.
      https://media.az/society/v-stolichnom-otele-otravilis-chetyre-cheloveka-dvoe-skonchalis
        • Upvote
      • 46 replies
    • Какое наказание предусмотрено за умышленное повреждение чужого автомобиля?
      В Баку одному из припаркованных во дворе автомобилей был нанесен ущерб острым предметом. Владелец машины поделился в соцсети соответствующими видеокадрами.
      Как сообщает хezerxeber.az, в другом дворе с верхнего этажа здания на автомобиль был сброшен воздушный шар, наполненный водой. В результате владелец транспортного средства понес серьезный материальный ущерб.
      В последнее время в соцсетях часто встречаются видеоролики в связи с умышленным или непреднамеренным повреждением автомобилей или другого имущества граждан. Юристы отмечают, что за намеренное совершение подобного деяния правонарушитель может быть привлечен к ответственности или лишен свободы.
      Кроме того, если действие влечет за собой уголовную ответственность, на виновных может быть наложен штраф, в два-три раза превышающий размер причиненного ущерба. По словам юриста Шамиля Пашаева, подобные повреждения автомобилей не покрываются обязательным страхованием.
      В Министерстве внутренних дел заявили, что в случае, если потерпевший сообщит об умышленном уничтожении или повреждении его имущества, в местном органе полиции немедленно начинается расследование. Если будет доказано, что ущерб был причинен умышленно, будут приняты меры, предусмотренные законом.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Milli
        • Like
      • 47 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...