Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

112 Surəli Quran.


Recommended Posts

Quran haqqında bəzi alimlərin və səhabələrin həyatını oxuduqda çox maraqlı bir fakta rast gəldim.Beləki səhabələrdən sayılan Abdullah İbni Məsud Qurani Kərimi 114 surə deyil 112 surə bilmişdir.
.............Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.
Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

 

Birdən kimsə fikirləşər ki, ola bilsin İbn Məsud elmi olmayan səhabələrdən olub və bu haqda xəta edib. Onun şəxsiyyəti barədə sadəcə olaraq Buxarinin "Səhih"inə baxmaq kifayətdir. İxtisar üçün ən qısasına nəzər salaq:

 

(Peyğəmbər s.a.s. buyurur:) Quranı 4 nəfərdən öyrənin: Abdullah bin Məsud, Əbu Huzeyfənin azad etdiyi qul Salimdən, Ubeyy bin Ka`b və Muaz b. Cəbəldən.
Səhih Buxari "Abdullah bin Məsudun mənaqibləri" fəsli 3806-cı hədis.

Və ən maraqlısı budur  ....İbn Abbas dedi: Qiraətlərdən hansı sonuncudur? Dedilər: Zeydin qiraəti. İbn Abbas dedi: Xeyr! Peyğəmbər s.a.s. hər il Quranı Cəbrailə göstərərdi. Vəfat etdiyi il 2 dəfə göstərdi. İbn Məsudun qiraəti sonuncusu idi.

"əl-Mustədrək alas-Sahiheyn" 2/230

Sual:Quran 114 surədir ya 112? Quranda olan surələri Quranda hesab etməmək insanı kafir edir ya yox?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Quran haqqında bəzi alimlərin və səhabələrin həyatını oxuduqda çox maraqlı bir fakta rast gəldim.Beləki səhabələrdən sayılan Abdullah İbni Məsud Qurani Kərimi 114 surə deyil 112 surə bilmişdir.

.............Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

 

Birdən kimsə fikirləşər ki, ola bilsin İbn Məsud elmi olmayan səhabələrdən olub və bu haqda xəta edib. Onun şəxsiyyəti barədə sadəcə olaraq Buxarinin "Səhih"inə baxmaq kifayətdir. İxtisar üçün ən qısasına nəzər salaq:

 

(Peyğəmbər s.a.s. buyurur:) Quranı 4 nəfərdən öyrənin: Abdullah bin Məsud, Əbu Huzeyfənin azad etdiyi qul Salimdən, Ubeyy bin Ka`b və Muaz b. Cəbəldən.

Səhih Buxari "Abdullah bin Məsudun mənaqibləri" fəsli 3806-cı hədis.

Və ən maraqlısı budur  ....İbn Abbas dedi: Qiraətlərdən hansı sonuncudur? Dedilər: Zeydin qiraəti. İbn Abbas dedi: Xeyr! Peyğəmbər s.a.s. hər il Quranı Cəbrailə göstərərdi. Vəfat etdiyi il 2 dəfə göstərdi. İbn Məsudun qiraəti sonuncusu idi.

"əl-Mustədrək alas-Sahiheyn" 2/230

Sual:Quran 114 surədir ya 112? Quranda olan surələri Quranda hesab etməmək insanı kafir edir ya yox?

senin bura yerlesdirdiyin linklerin hec birinde Quran 112 suredir hedisi yazilmayib.

Link to comment
Share on other sites

senin bura yerlesdirdiyin linklerin hec birinde Quran 112 suredir hedisi yazilmayib.

.Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Diqqet elesen goresen ki Abdullah ibni Mesud Nas ile Feleq suresini oz Quranindan silib ve o iki ayeni Qurandan hesab elemirdi.

Link to comment
Share on other sites

Diqqet elesen goresen ki Abdullah ibni Mesud Nas ile Feleq suresini oz Quranindan silib ve o iki ayeni Qurandan hesab elemirdi.

Abdullah ibni Mesudun bu iki sureni Qurandan silmesi barede olan revayet harda gelib? Hardan oxumusan? Kim yazib?
Link to comment
Share on other sites

Abdullah ibni Mesudun bu iki sureni Qurandan silmesi barede olan revayet harda gelib? Hardan oxumusan? Kim yazib?

qardaşım mövzunun əvvəlində Abdullah ibn Məsud haqqında olan rəvayətin mənbəsinə qədər qeyd eləmişəm yəni oxumaqda,hərifləri seçməkdə problemin var?Bir daha yazıram diqqətlə bax )

 

 

...........Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

 

 

Link to comment
Share on other sites

ele bir ne menbe nede sehih hedis yoxdur

Bəs bu nədir sizə görə ?

...........Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın "Kitab"ından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Əhməd b. Hənbəl "Musnəd" 5/130 20683-cü hədis

Link to comment
Share on other sites


Sufyan b. Uyeynənin "Təfsiri" kitabıdır. Səhifə 349-da yazılıb:
 

əl-Muavvizətən(Fələq və Nas surələri)

Sufyan b. Uyeynə Fələq və Nas surələri haqqında dedi: Bu iki surə İbn Məs`udun "Mushəf"ində yox idi. Onun rəyinə görə Peyğəmbər (s) bu surələr ilə Həsən və Hüseyni qoruyardı. Peyğəmbərin (s) namaz zamanı bu surələri oxuduğunu eşitmədiyi üçün o, zənn etmişdir ki, bu iki surə qorunmaq üçündür və öz zənnində israr etmişdir. Lakin digərləri isə bu iki surənin Qurandan olduğuna inandıqları üçün onları yazmışdılar.

 

Link to comment
Share on other sites

Bismi teala ! 

 

Kapitan , inşaAllah nəzərinizə bu informasiyani catdirmaq  niyyətimiz var  və bildirim ki, ibni Məsuda şər atirdilar ...Onun əlindəki mushəfi ozünun topladigi idi . orijinal deyildi. bunu oxuyun.inşaAllah fikir aydin olacaq

 

http://ziyaret.az/content/61

Qardaşım mən şiə əqidəsinə görə İbni Məsudun fikrini qeyd eləmirəm.Əhli sünnə alimlərinin fikrinə görə Abdullah ibni Məsud 2 surəni Fələq və Nas surəsini Qurandan hesab etmirdi.Və hətta bu barədə hədisi Buxari bir qismini gizlədərək nəql edib.

Məni maraqlandıran budur ki əhli sünnə,vəhabilər Quranı təhrif edən şəxsi (öz hədislərinə əsasən) niyə təkfir etmirlər?

Link to comment
Share on other sites

Qardaşım mən şiə əqidəsinə görə İbni Məsudun fikrini qeyd eləmirəm.Əhli sünnə alimlərinin fikrinə görə Abdullah ibni Məsud 2 surəni Fələq və Nas surəsini Qurandan hesab etmirdi.Və hətta bu barədə hədisi Buxari bir qismini gizlədərək nəql edib.

Məni maraqlandıran budur ki əhli sünnə,vəhabilər Quranı təhrif edən şəxsi (öz hədislərinə əsasən) niyə təkfir etmirlər?

necə təkfir etsinlər axi :facepalm.gif onda səhabə toxunulmazligi sinmiş hesab olunacaq və məcbur olacaqlar ki, Muaviyəni  təkfir etsinlər və əqidəni buraxsinlar , bir əqidə ki , butun sunnə əməvilərin vaxtinda yazdirilmis  goplardan ibarətdir . ona gorə nəyin bahasina olursa olsun məcburdular ki butun səhabələri mudafiə etsinlər ki,Muaviyənin zibilləri də ictihad kimi gorsənsin.  bir fakti da nəzərinizə catdiriram

rus forumundandi .

первый халиф (Абу Бакр) собирал традицию посланника Аллаха, чтобы затем сжигать все хадисы пророка, затем Усман будучи халифом собрал все Коранические свитки которые имели помимо собственно Корана (т.е. вахий Курани), и разъясняющее откровение (вахий байяни) и сжегает их. Такие Кораны назывались «Мусхафы» (т.е. имели вахий байяни). Единственный кто отказался отдавать свой мусхаф, был Абдалла ибн Масуд. В период правления Усмана сборка мусхафов приобрела массовый характер, именно тогда и начинаются волнения против Усмана. Именно сподвижники и табеины, поднявшие восстания против Усмана, пользовались Кораном с традицией посланника Аллаха, толкующая аяты. Абдалла ибн Масуд был куфийским «мукри[15]» — مقریء , он враждовал с наместником Куфы Валидом, так в частности аят «И когда придет нечестивец с вестью, то разузнайте» был по мнению Абдаллы ибн Масуда ниспослан об Валиде. (с.м. Тафсир Суюти, тафсир Табари к комментарию аята).
Усман собрав все мусхафы сжег их. Только ибн Масуд не дал свой «мусхаф». После этого у Абдаллы ибн Масуда начались большие проблемы. Чего только не говорили против него, омейяды чтобы представить ибн Масуда в неправедном свете, они стали распространять портив него слухи что у него в мусхафе нет сур «Нас» и «Фалак» и т.д.
Коран, который теперь в наших руках, это тот Коран, который ниспослан посланнику Аллаха, ничто не изменено и не искажено в нем, только единственное что сделали это убрали «вахий байяни».
Edited by Pipo Freelander
Link to comment
Share on other sites

Qardaşım mən şiə əqidəsinə görə İbni Məsudun fikrini qeyd eləmirəm.Əhli sünnə alimlərinin fikrinə görə Abdullah ibni Məsud 2 surəni Fələq və Nas surəsini Qurandan hesab etmirdi.Və hətta bu barədə hədisi Buxari bir qismini gizlədərək nəql edib.

Məni maraqlandıran budur ki əhli sünnə,vəhabilər Quranı təhrif edən şəxsi (öz hədislərinə əsasən) niyə təkfir etmirlər?

Buxari bir qismini gizledib deyirsiz, bes niye hamisini gizletmeyib? Gizleden ele yerli dibli gizleder de. Dushunurem ki bezi meqamlar vardir ki onlar barede elminiz olmadigina gore bu cur shubhelere dushmusunuz.
Link to comment
Share on other sites

Buxari bir qismini gizledib deyirsiz, bes niye hamisini gizletmeyib? Gizleden ele yerli dibli gizleder de. Dushunurem ki bezi meqamlar vardir ki onlar barede elminiz olmadigina gore bu cur shubhelere dushmusunuz.

Men şübhəyə düşüb etməmişəm.Buxari isə hədisi bütöv şəkildə gizlədə bilməzdi.Əks halda onun kitabının mötəbərliyi aradan gedərdi.Ona görə məcbur olurdu bəzi şeyləri gizlətsin.

Link to comment
Share on other sites

Men şübhəyə düşüb etməmişəm.Buxari isə hədisi bütöv şəkildə gizlədə bilməzdi.Əks halda onun kitabının mötəbərliyi aradan gedərdi.Ona görə məcbur olurdu bəzi şeyləri gizlətsin.

Bu hardan agliniza gelib ki eger Buxari hedisi butovlukde gizletse kitabin moteberliyine xelel gele biler? Meger Buxaride olmayib bashqa menbelerde kecen hedisler movcud deyilmi? Bunu da eshitdik...
Link to comment
Share on other sites

Orda yazilanlarin hamisinin cavabi var,sadece menim buna elmim catmadigindan cavab vermeyecem.

Qardaşım Buxaridən bir hədis nəql edirəm özün nəticə çıxart gör bu hədisdə nəsə gizlədilib ya yox və nə anlayırsan bu hədisdən?

 

Zər dedi: Ubeyy b .Kaabdan soruşdum: Ey Əba Munzir, qardaşın ibni Məsud bu cür və bu cürdeyir.Ubeyy dedi: Rasulallah s.a.a.-dən soruşdum ‏cavabında mənə dedi: "Mənə deyildi məndə dedim." Dedi: "Biz Rasulallah s.a.a necə deyibsə o cür deyirik."

Buxari, "əs-Səhih", Təfsir kitabı, hədis 4963

 

hədisdən nə başa düşülür? ibni Məsud r.a nə deyirmiş? Ubey b. Kaab Rəsulullahdan s.a.a nəyi soruşub? Rəsulullah s.a.a nə deyib?

Link to comment
Share on other sites

Duzunu desem axira qeder oxumamishdim,indi oxudum. Ve bele gorurem ki deyesen hec sen ozun de oxumamisan. Cunku eger oxusaydin sorushulan suallara verilen cavabi da gorerdin. Orda verilen suallarin cavabindan bir copy-paste:

Bunu oxumaq insanı təəccübləndirir.

Əlinə harda bir şey keçirsə,

araşdırmadan gətirib burda

yerləşdirməyin nə faydası?

Buxari bu ittihamlardan təmizdir.

Çünki o, bu hədisi əl-Humeydi’dən necə eşidibsə elə də rəvayət etmişdir.

Əgər bu hədisləri yaxşı araşdırsaydın

həqiqəti görərdin. Qısacası bunu belə

izah etmək olar:

Birinci: Əlimizdə olan Hümeydi’nin

müsnədi onun tərəfindən deyil, onun tələbəsi Bişr bin Musa əl-Əsdi

tərəfindən yazılmışdır. əl-Hümeydi’nin

müsnəd əsəri bir çox tələbə tərəfindən

yazılmışdır, lakin bizim hal hazırda

əlimizdəki nüsxə Bişr bin Musa’nın

nüsxəsidir. Əgər gedib əl-Humetdi’nin “Müsnəd”ini açsan görəcəksən ki, hər

bir hədisin sənədində deyilir: “Bizə əl-

Humeydi rəvayət etdi...”

Deməli buradan bir şeyi öyrənmiş

oluruq. əl-Buxari öz şeyxi əl-

Humeydi’dən “Səmura”nın adını çəkmədən rəvayət etmiş, digər tələbə

isə adını çəkərək zikr etmişdir. Bu isə o

deməkdir ki, əl-Humeydi əl-Buxari’yə

bu şəkildə rəvayət etmişdir, digər

tələbəsinə isə səhabənin adını qeyd

edərək rəvayət etmişdir. İkinci: O zaman ortaya sual çıxır! əl-

Humeydi nə üçün fərqli rəvayət

etmişdir? Bunun cavabı belədir. əl-

Humeydi bu hədisləri Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət etmişdir. Sufyan

bin Uyeynə’dən bu hədisi rəvayət edən alimlər bəzən səhabənin adını

zikr edərək, bəzən də zikr etməyərək

rəvayət etmişlər. əl-Buxari’dən də

əvvəl bu hədisi rəvayət edib

səhabənin adını zikr etməyən alimlər

vardır. Bunlara əş-Şafi’ni, Abdurrazzaq’ı və İbn Carud’u misal

vermək olar.

Məsələn əş-Şafi “əl-Müsnəd”də rəvayət

edir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ،

ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ

ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ : ﻝﺎﻗ

ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﻼﺟﺭ ﻥﺃ

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ، ﺮﻤﺨﻟﺍ ﻉﺎﺑ : ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ، ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ »

İbn Carud isə “əl-Muntəqa” əsərində

belə rəvayət edir:

، ﻡﺩﺁ ﻦﺑ ﺩﻮﻤﺤﻣﻭ ، ﺉﺮﻘﻤﻟﺍ ﻦﺑﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺎﻨﺛ : ﻻﺎﻗ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ ،

ﺖﻌﻤﺳ : ﻝﺎﻗ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ

ﻼﺟﺭ ﻥﺃ ﻪﻐﻠﺑﻭ ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺮﻤﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ

ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ : ﻝﺎﻗ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟﺄﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ » əl-Buxari’nin rəvayəti isə belədir.

Birincisini əl-Humeydi’dən, ikincisini isə

Əli bin Abdullahdan rəvayət edir: ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻪﻧﺃ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻎﻠﺑ :ﻝﻮﻘﻳ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻊﻤﺳ

ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺎﻧﻼﻓ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ

ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ

( ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻪﻠﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﻦﺑ ﻲﻠﻋ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﺮﻤﻋ ﺖﻌﻤﺳ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ :ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ

ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻲﺒﻨﻟﺍ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ )

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ) Yuxarıda gəlmiş rəvayətlərin

hamısında “Səmura”nın adı qeyd

olunmur. Bütün bu rəvayətlər Sufyan

bin Uyeynədən gəlmişdir.

Səhabənin adının zikr olunduğu

rəvayətlərə fikir verək: əl-Humeydi’nin rəvayəti isə belədir: ﺎﻨﺛ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑ ﻊﻤﺳ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﻮﻘﻳ

ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ

: ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Abdurrazzaqın “əl-Musannəf”

əsərindəki rəvayət belədir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ ﻕﺍﺯﺮﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻦﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﺑ ﻦﻋ ﺱﻭﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ

ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻭﺮﺷ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟ - ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Muslim isə “əs-Səhih”də belə rəvayət

edir:

ﻦﺑ ﺮﻴﻫﺯﻭ ﺔﺒﻴﺷ ﻲﺑﺃ ﻦﺑ ﺮﻜﺑ ﻮﺑﺃ ﺎﻨﺛﺪﺣ

ﻲﺑﻷ ﻆﻔﻠﻟﺍﻭ ) ﻢﻴﻫﺍﺮﺑﺇ ﻦﺑ ﻕﺎﺤﺳﺇﻭ ﺏﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺍﻮﻟﺎﻗ ( ﺮﻜﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﺑ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ :

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ) Bişr bin Musa “Musnəd əl-Humeydi”də,

Abdurrazzaq “əl-Musannəf”də və

Muslim “əs-Səhih”də bunu səhabənin

adını zikr edərək qeyd edirlər.

Hədislərdə gördüyümüz kimi bu

hədislərin hamısı Sufyan bin Uyeynə’dən gəlir. Eynilə İbn Macə, İbn

Hibban və Əbu Yalə səhabənin adının

zikr olunduğu halda Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət edirlər.

Aydın olur ki, Sufyan bin Uyeynə

bəzən səhabənin adını qeyd edərək, bəzən də adını qeyd etmədən rəvayət

etmişdir. İbn Hibban deyir ki, əl-

Humeydi, Sufyan bin Uyeynə’dən iyirmi

il hədis rəvayət etmişdir. Şeyx əl-

Əazəmi deyir ki, “əl-Humeydi, Sufyan

bin Uyeynə’dən hədis eşitməkdə əş- Şafinin yoldaşı idi...” əş-Şafi və əl-

Humeydi hər ikisi də Sufyan bin

Uyeynənin tələbəsidir, lakin Şafi yolu

ilə səhabənin adı zikr olunmadan gəlir,

əl-Humeydi yolu ilə isə həm zikr

olunaraq, həm də zikr olunmayaraq gəlmişdir.

Ortaya çıxan həqiqət budur ki, əl-

Humeydi hər iki rəvayəti Sufyandan

eşitmişdir və əl-Humeydi

tələbələrindən biri Bişr bin Musa’ya

səhabənin adının zikr olunduğu xəbəri rəvayət etmiş, əl-Buxari’yə isə

qısa variantı rəvayət etmişdir.

Bir də İbn Əbil-Hədid kimdir ki, ondan

nəsə qəbul olunsun?! Dəlil gətirən

normal bir mənbədən dəlil gətirsin, öz

mötəzili şiə aliminizdən sənədsiz bir şey gətirməklə nəyi isbat etməyi

düşünürsüz?!

Üstəlik bunu iddia edən sübut etmək

istəyir ki, əl-Buxari səhabənin içki

içməsini gizlətmişdir, çünki içki içməklə

səhabənin adilliyi aradan qalxmış olur. Bu iddia əsassız bir iddiadır, çünki

peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va

səlləm - zamanında belə içki içib

cəzalandırılmış "Himar" adındakı

səhabənin hekayəsini elə məhz əl-

Buxari özü rəvayət etmişdir.

Link to comment
Share on other sites

Tarig_Ram

Zənnlə söz demə ) mən həmin mövzunu axıra qədər oxumuşam.Hənbəli nikinə orda çox gözəl cavab verilib.

 

Buxarinin (hədisin bu hissəsini) nəql etməməkdə heç bir üzrü yoxdur. Çünki şeyxi Əl-Humeydi bunu öz "Müsnəd"ində tam rəvayət etmişdir.
Şərh edən Əd-Davudi dedi: Nəql etməmək Buxari tərəfindəndir. (Hədisin bu hissəsinin) Şeyxinin (Əl-Humeydinin) və Şeyxinin şeyxinin rəvayətində mövcud olmaqlığı buna dəlalət edir.

Əsqalanı yazır: Mən bilmirəm bu qəflət necə baş verib?

 

Suallar:

1. İbn Əl-Arabinin və Əd-Davudinin sözləri 2 qəpiklikdir?

2. Əsqalanı müxtəlif versiyaları söyləyəndən sonra deyir ki, doğrusunu ALLAH bilir. Sən Əsqalanıdən ağıllısan?

3. İbn Uyeynə məsələsi nə vaxtdan aktualdır? Yəni İbn Həcərin şərhdə bu barədə bir söz deməməsi qəribə deyilmi?

4. İbn Uyeynə özü niyə hər dəfə bir mətnlə rəvayət edib? Gah ad çəkib, gah çəkməyib, gah "Allah öldürsün" deyib gahda ki, "Allah lə`nət etsin" deyib. 

 

Link to comment
Share on other sites

Buxarinin (hədisin bu hissəsini) nəql etməməkdə heç bir üzrü yoxdur. Çünki şeyxi Əl-Humeydi bunu öz "Müsnəd"ində tam rəvayət etmişdir.

Şərh edən Əd-Davudi dedi: Nəql etməmək Buxari tərəfindəndir. (Hədisin bu hissəsinin) Şeyxinin (Əl-Humeydinin) və Şeyxinin şeyxinin rəvayətində mövcud olmaqlığı buna dəlalət edir.

Əsqalanı yazır: Mən bilmirəm bu qəflət necə baş verib?

Suallar:

1. İbn Əl-Arabinin və Əd-Davudinin sözləri 2 qəpiklikdir?

2. Əsqalanı müxtəlif versiyaları söyləyəndən sonra deyir ki, doğrusunu ALLAH bilir. Sən Əsqalanıdən ağıllısan?

3. İbn Uyeynə məsələsi nə vaxtdan aktualdır? Yəni İbn Həcərin şərhdə bu barədə bir söz deməməsi qəribə deyilmi?

4. İbn Uyeynə özü niyə hər dəfə bir mətnlə rəvayət edib? Gah ad çəkib, gah çəkməyib, gah "Allah öldürsün" deyib gahda ki, "Allah lə`nət etsin" deyib.

Bashqa forumlardaki muzakireleri bu forumda acdigin movzuya yoneltmeyin ne meqsed dashiyir bilmirem. Dediyim kimi elmim zeif oldugu sahede olan suallari cavablandira bilmeyecem. Ama baxdim ki cavabini veribler dediyin posta da cavab veribler. Ne ise. Bu sohbetinde lap ateistlerin Allahin qudreti barede muselmanlara dedikleri yadima dushdu. Hansi ki bu suali cavablandirmayan muselmanlar da oz eqidelerinde kenardan haqsiz kimi gorunurler. Senin ve gosterdiyin keciddeki diger forumdakilarin imam Buxari ve Ebu Hureyre haqda dediklerine esaslansaq onda ele cixir ki ateistlerin Allahin qudreti baredeki iddialari da dogrudur. Tesadufen sen de ateist deyilsen ki?
Link to comment
Share on other sites

Bashqa forumlardaki muzakireleri bu forumda acdigin movzuya yoneltmeyin ne meqsed dashiyir bilmirem. Dediyim kimi elmim zeif oldugu sahede olan suallari cavablandira bilmeyecem. Ama baxdim ki cavabini veribler dediyin posta da cavab veribler. Ne ise. Bu sohbetinde lap ateistlerin Allahin qudreti barede muselmanlara dedikleri yadima dushdu. Hansi ki bu suali cavablandirmayan muselmanlar da oz eqidelerinde kenardan haqsiz kimi gorunurler. Senin ve gosterdiyin keciddeki diger forumdakilarin imam Buxari ve Ebu Hureyre haqda dediklerine esaslansaq onda ele cixir ki ateistlerin Allahin qudreti baredeki iddialari da dogrudur. Tesadufen sen de ateist deyilsen ki?

Yox atesit deyilem,qiyasivi ise anlaya bilmedim.Men olan bir sheyi yazmiwam.

Link to comment
Share on other sites

Yox atesit deyilem,qiyasivi ise anlaya bilmedim.Men olan bir sheyi yazmiwam.

Buxarinin hedislerinin yalan olmasi baredeki iddianiz haqda dushunurem ki bu meseleye artiq aydinliq getirilib. Eks halda imam Buxarinin Sahihi en moteber menbe kimi bu gune qeder keyfiyyetini saxlaya bilmezdi.

O ki qaldi ateistlere,meselenin acinacaqli terefi budur ki ele onlar da özlerinin iddia etdiklerini "olan shey" kimi qiymetlendirirler.

Sadece bu haqda danismaq istemirem,chunku bu bashqa bir movzunun sohbetidir,burda yazsam offtop olar.

Arzu etseniz privatda danisha bilerik bu haqda.

Link to comment
Share on other sites

Duzunu desem axira qeder oxumamishdim,indi oxudum. Ve bele gorurem ki deyesen hec sen ozun de oxumamisan. Cunku eger oxusaydin sorushulan suallara verilen cavabi da gorerdin. Orda verilen suallarin cavabindan bir copy-paste:

Bunu oxumaq insanı təəccübləndirir.

Əlinə harda bir şey keçirsə,

araşdırmadan gətirib burda

yerləşdirməyin nə faydası?

Buxari bu ittihamlardan təmizdir.

Çünki o, bu hədisi əl-Humeydi’dən necə eşidibsə elə də rəvayət etmişdir.

Əgər bu hədisləri yaxşı araşdırsaydın

həqiqəti görərdin. Qısacası bunu belə

izah etmək olar:

Birinci: Əlimizdə olan Hümeydi’nin

müsnədi onun tərəfindən deyil, onun tələbəsi Bişr bin Musa əl-Əsdi

tərəfindən yazılmışdır. əl-Hümeydi’nin

müsnəd əsəri bir çox tələbə tərəfindən

yazılmışdır, lakin bizim hal hazırda

əlimizdəki nüsxə Bişr bin Musa’nın

nüsxəsidir. Əgər gedib əl-Humetdi’nin “Müsnəd”ini açsan görəcəksən ki, hər

bir hədisin sənədində deyilir: “Bizə əl-

Humeydi rəvayət etdi...”

Deməli buradan bir şeyi öyrənmiş

oluruq. əl-Buxari öz şeyxi əl-

Humeydi’dən “Səmura”nın adını çəkmədən rəvayət etmiş, digər tələbə

isə adını çəkərək zikr etmişdir. Bu isə o

deməkdir ki, əl-Humeydi əl-Buxari’yə

bu şəkildə rəvayət etmişdir, digər

tələbəsinə isə səhabənin adını qeyd

edərək rəvayət etmişdir. İkinci: O zaman ortaya sual çıxır! əl-

Humeydi nə üçün fərqli rəvayət

etmişdir? Bunun cavabı belədir. əl-

Humeydi bu hədisləri Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət etmişdir. Sufyan

bin Uyeynə’dən bu hədisi rəvayət edən alimlər bəzən səhabənin adını

zikr edərək, bəzən də zikr etməyərək

rəvayət etmişlər. əl-Buxari’dən də

əvvəl bu hədisi rəvayət edib

səhabənin adını zikr etməyən alimlər

vardır. Bunlara əş-Şafi’ni, Abdurrazzaq’ı və İbn Carud’u misal

vermək olar.

Məsələn əş-Şafi “əl-Müsnəd”də rəvayət

edir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ،

ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ

ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ : ﻝﺎﻗ

ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﻼﺟﺭ ﻥﺃ

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ، ﺮﻤﺨﻟﺍ ﻉﺎﺑ : ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ، ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ »

İbn Carud isə “əl-Muntəqa” əsərində

belə rəvayət edir:

، ﻡﺩﺁ ﻦﺑ ﺩﻮﻤﺤﻣﻭ ، ﺉﺮﻘﻤﻟﺍ ﻦﺑﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺎﻨﺛ : ﻻﺎﻗ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ، ﻭﺮﻤﻋ ﻦﻋ ، ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ ،

ﺖﻌﻤﺳ : ﻝﺎﻗ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ

ﻼﺟﺭ ﻥﺃ ﻪﻐﻠﺑﻭ ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ، ﺮﻤﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ : ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ

ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ : ﻝﺎﻗ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ »

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟﺄﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ » əl-Buxari’nin rəvayəti isə belədir.

Birincisini əl-Humeydi’dən, ikincisini isə

Əli bin Abdullahdan rəvayət edir: ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻪﻧﺃ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻎﻠﺑ :ﻝﻮﻘﻳ ﺎﻤﻬﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻊﻤﺳ

ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺎﻧﻼﻓ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ

ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ

( ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻪﻠﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﻦﺑ ﻲﻠﻋ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﺮﻤﻋ ﺖﻌﻤﺳ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻢﻟﺃ ﺎﻧﻼﻓ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ :ﻝﻮﻘﻳ ﻪﻨﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻲﺿﺭ

ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻲﺒﻨﻟﺍ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ )

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ) Yuxarıda gəlmiş rəvayətlərin

hamısında “Səmura”nın adı qeyd

olunmur. Bütün bu rəvayətlər Sufyan

bin Uyeynədən gəlmişdir.

Səhabənin adının zikr olunduğu

rəvayətlərə fikir verək: əl-Humeydi’nin rəvayəti isə belədir: ﺎﻨﺛ ﻱﺪﻴﻤﺤﻟﺍ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﺎﻨﺛ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑ ﻊﻤﺳ ﺱﻭﺎﻃ ﻲﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ

ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺏﺎﻄﺨﻟﺍ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﻮﻘﻳ

ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ

: ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Abdurrazzaqın “əl-Musannəf”

əsərindəki rəvayət belədir: ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻝﺎﻗ ﻕﺍﺯﺮﻟﺍ ﺪﺒﻋ ﺎﻧﺮﺒﺧﺃ ﻦﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﻋ ﺭﺎﻨﻳﺩ ﻦﺑ ﻭﺮﻤﻋ ﻦﺑ ﻦﻋ ﺱﻭﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ

ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻋ ﺎﻣﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ

ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻭﺮﺷ ﺎﻫﻮﻠﻤﺟ - ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ Muslim isə “əs-Səhih”də belə rəvayət

edir:

ﻦﺑ ﺮﻴﻫﺯﻭ ﺔﺒﻴﺷ ﻲﺑﺃ ﻦﺑ ﺮﻜﺑ ﻮﺑﺃ ﺎﻨﺛﺪﺣ

ﻲﺑﻷ ﻆﻔﻠﻟﺍﻭ ) ﻢﻴﻫﺍﺮﺑﺇ ﻦﺑ ﻕﺎﺤﺳﺇﻭ ﺏﺮﺣ ﺎﻨﺛﺪﺣ ﺍﻮﻟﺎﻗ ( ﺮﻜﺑ ﺔﻨﻴﻴﻋ ﻦﺑ ﻥﺎﻴﻔﺳ ﻦﻋ ﻭﺮﻤﻋ ﻝﺎﻗ ﺱﺎﺒﻋ ﻦﺑﺍ ﻦﻋ ﺱﻭﺎﻃ ﻦﻋ

ﻞﺗﺎﻗ ﻝﺎﻘﻓ ﺍﺮﻤﺧ ﻉﺎﺑ ﺓﺮﻤﺳ ﻥﺃ ﺮﻤﻋ ﻎﻠﺑ :

ﻰﻠﺻ ﻪﻠﻟﺍ ﻝﻮﺳﺭ ﻥﺃ ﻢﻠﻌﻳ ﻢﻟﺃ ﺓﺮﻤﺳ ﻪﻠﻟﺍ

ﺩﻮﻬﻴﻟﺍ ﻪﻠﻟﺍ ﻦﻌﻟ ) ﻝﺎﻗ ﻢﻠﺳﻭ ﻪﻴﻠﻋ ﻪﻠﻟﺍ

ﺎﻫﻮﻋﺎﺒﻓ ﺎﻫﻮﻠﻤﺠﻓ ﻡﻮﺤﺸﻟﺍ ﻢﻬﻴﻠﻋ ﺖﻣﺮﺣ ) Bişr bin Musa “Musnəd əl-Humeydi”də,

Abdurrazzaq “əl-Musannəf”də və

Muslim “əs-Səhih”də bunu səhabənin

adını zikr edərək qeyd edirlər.

Hədislərdə gördüyümüz kimi bu

hədislərin hamısı Sufyan bin Uyeynə’dən gəlir. Eynilə İbn Macə, İbn

Hibban və Əbu Yalə səhabənin adının

zikr olunduğu halda Sufyan bin

Uyeynə’dən rəvayət edirlər.

Aydın olur ki, Sufyan bin Uyeynə

bəzən səhabənin adını qeyd edərək, bəzən də adını qeyd etmədən rəvayət

etmişdir. İbn Hibban deyir ki, əl-

Humeydi, Sufyan bin Uyeynə’dən iyirmi

il hədis rəvayət etmişdir. Şeyx əl-

Əazəmi deyir ki, “əl-Humeydi, Sufyan

bin Uyeynə’dən hədis eşitməkdə əş- Şafinin yoldaşı idi...” əş-Şafi və əl-

Humeydi hər ikisi də Sufyan bin

Uyeynənin tələbəsidir, lakin Şafi yolu

ilə səhabənin adı zikr olunmadan gəlir,

əl-Humeydi yolu ilə isə həm zikr

olunaraq, həm də zikr olunmayaraq gəlmişdir.

Ortaya çıxan həqiqət budur ki, əl-

Humeydi hər iki rəvayəti Sufyandan

eşitmişdir və əl-Humeydi

tələbələrindən biri Bişr bin Musa’ya

səhabənin adının zikr olunduğu xəbəri rəvayət etmiş, əl-Buxari’yə isə

qısa variantı rəvayət etmişdir.

Bir də İbn Əbil-Hədid kimdir ki, ondan

nəsə qəbul olunsun?! Dəlil gətirən

normal bir mənbədən dəlil gətirsin, öz

mötəzili şiə aliminizdən sənədsiz bir şey gətirməklə nəyi isbat etməyi

düşünürsüz?!

Üstəlik bunu iddia edən sübut etmək

istəyir ki, əl-Buxari səhabənin içki

içməsini gizlətmişdir, çünki içki içməklə

səhabənin adilliyi aradan qalxmış olur. Bu iddia əsassız bir iddiadır, çünki

peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va

səlləm - zamanında belə içki içib

cəzalandırılmış "Himar" adındakı

səhabənin hekayəsini elə məhz əl-

Buxari özü rəvayət etmişdir.

qardas mende buxarini butun hedislerini elektron versiyasi var.indi ona baxaram gorum hemin hedis var yoxsa yoxdur

Link to comment
Share on other sites

Bashqa forumlardaki muzakireleri bu forumda acdigin movzuya yoneltmeyin ne meqsed dashiyir bilmirem. Dediyim kimi elmim zeif oldugu sahede olan suallari cavablandira bilmeyecem. Ama baxdim ki cavabini veribler dediyin posta da cavab veribler. Ne ise. Bu sohbetinde lap ateistlerin Allahin qudreti barede muselmanlara dedikleri yadima dushdu. Hansi ki bu suali cavablandirmayan muselmanlar da oz eqidelerinde kenardan haqsiz kimi gorunurler. Senin ve gosterdiyin keciddeki diger forumdakilarin imam Buxari ve Ebu Hureyre haqda dediklerine esaslansaq onda ele cixir ki ateistlerin Allahin qudreti baredeki iddialari da dogrudur. Tesadufen sen de ateist deyilsen ki?

ay qardas men buxarinin kiatbi tefsir kitabi baxdim orada bele bir hedis yoxdur.bu shiyelerin ozlerinden uydurdugu hedisdir.

Link to comment
Share on other sites

Cəfər əs-Sadiq deyir: “Həqiqətən, Cəbrayılın Muhəmmədə gətirdiyi Quran on yeddi min ayə idi.” ( “Usulu-Kəfi”-də “Fədlul-Quran” kitabı 28-ci hədis. C.2 səh.634. Məclisi “Miratul-Uqul”12/536-cı səhifədə bu hədisə “səhihdir” deyir.)

Cəfər  (rahiməhullah) dedi: “Həqiqətən bizdə Fatimənin müshəfi var. Amma sən bilmirsən ki, Fatimənin  müshəfi nədir?” (Ravi deyir ki,) mən dedim: “Fatimənin müshəfi nə olan şeydir?” O (imam) isə dedi: “Bu elə bir müshəfdir ki, sizin bu Quranınızın üç mislinə bərabərdir. Allaha and olsun ki, onda Qurandan bir hərf belə yoxdur.” (“Usulu-Kəfi”də “əl-Hüccə” kitabı 1/239-240. Məclisi “Miratul-Uqul”3/54-də bu hədisi səhihləşdirir.)

 

o biri ayeler hardadir goresen?thinking.gif

Link to comment
Share on other sites

Kenan, evvela bizim sualimiza cavab vermediniz; 2-cisi ise senin yazdigi 17000 aye ile bagli hedis zeifdir ve delil olaraq getirile bilmez. Etrafli melumat uchun bu linke bax, inshaAllah:

az.313news.net/article/a-97.html

Indi senden sualimiza cavab gozleyirik, amma "havadan" yox, delil ile...

Link to comment
Share on other sites

ay qardas men buxarinin kiatbi tefsir kitabi baxdim orada bele bir hedis yoxdur.bu shiyelerin ozlerinden uydurdugu hedisdir.

ay qardaş sən yaxşı baxmamısan buda türklərin saytından həmin hədis.İndi mən bilmirəm səndə hansı Buxari var amma orginalada bu hədis var.

 

Fasil : TEFSİR BÖLÜMÜ - ESBAB-I NÜZULE DAİR Konu : Muavvizeteyn (Nas-Felak) Sureleri Ravi : Zirr İbnu Hubeyş Hadis : Übey İbnu Ka`b (ra)`a Muavvizeteyn hakkında sorarak dedim ki: "Ey Ebu`l-Münzir! Kardeşim İbnu Mes`ud şöyle şöyle diyor?" Bana şu cevabı verdi: "Ben Resulullah (sav)`a sordum. Cevaben: "Bana: "Söyle!" dendi, ben de söyledim" dedi. Biz Resulullah (sav)`ın söylediği şekilde söylüyoruz." HadisNo : 900

http://hadis.ihya.org/kutubusitte/konu/141.html

O ki qaldı üsulu Kafidən gətirdiyin hədis.Mövzunu bulandırma.Burda əhli sünnə nəzərində Qurandan söhbət gedir.

Link to comment
Share on other sites

bu sayt kimi yalanci ve bohtan atan yox yoxdur belkemde.birde ki shiye eqidesine gore ehli-sunne adindan yalan danismaq halaldir.

Şiə əqidəsində belə bir fətva yoxdur ki əhli sünnə adından yalan danışmaq halaldır.Şiə əqidəsində belə bir hökm olduğunu göstər əks halda.

Sonra (Allaha) dua edib yalançılara Allahın lənət etməsini diləyək!”

Link to comment
Share on other sites

Mənimdə sizə sözüm yoxdur ki bir insandan sübut dəlil istəmədən sözünə dəstək olursuz )

menim de size sozum yoxdur ki postda yazdigim "eger" sozunu gore-gore grmezden gelirsiniz.

Burdan bura menim fikrimi tehrif etmeye caliwan kesin imam Buxarinin hedislerini elmiyle yox nefsiyle arawdirdigini zenn edirem.

Edited by Tarig_Ram
Link to comment
Share on other sites

menim de size sozum yoxdur ki postda yazdigim "eger" sozunu gore-gore grmezden gelirsiniz.

Burdan bura menim fikrimi tehrif etmeye caliwan kesin imam Buxarinin hedislerini elmiyle yox nefsiyle arawdirdigini zenn edirem.

Əgər sözünü diqqətlə oxudum.Və bunda razılıq əlaməti var.Sizin insafınız,imanınız olsaydı ən azı onun dediyi sözə dəlil istəyərdiniz.Daha durub əgər,bəlkələr ilə sözə başalayıb sonunda razı olmazdınız.

O ki qaldı Buxaridə olan hədisə link vermişəm istər ərəb istərsə də türk dilində özünüz oxuya bilərsiz.

Link to comment
Share on other sites

Əgər sözünü diqqətlə oxudum.Və bunda razılıq əlaməti var.Sizin insafınız,imanınız olsaydı ən azı onun dediyi sözə dəlil istəyərdiniz.Daha durub əgər,bəlkələr ilə sözə başalayıb sonunda razı olmazdınız.

O ki qaldı Buxaridə olan hədisə link vermişəm istər ərəb istərsə də türk dilində özünüz oxuya bilərsiz.

imannim olasaydi? Menim imansiz olmagimimi zenn edirsiz? Yoxsa indi de meni tekfir etmek isteyirsiz?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Начинают сносить мост Джаваншира(Гагаринский). Готовится ли Девичьей Башне?
      Начинают сносить мост Джаваншира. Слов нет. 

      Начинаются работы по сносу моста Джаваншира в Хатаинском районе Баку (бывший Гагаринский мост).
      Как сообщили Caliber.Az в пресс-службе Министерства транспорта и цифрового развития, мост будет снесен, на его месте построят наземную дорогу.
      В связи с этим с понедельника, 20 мая, с 17:00 движение по мосту будет закрыто
      https://caliber.az/post/241267/
        • Milli
        • Upvote
        • Like
      • 76 replies
    • Мужчины или женщины - кто чаще становится инициатором развода в Азербайджане?
      В Азербайджане чаще всего женщины подают на развод, это 70% от общего количества обращений.
      Об этом Caliber.Az заявил главный советник Госкомитета по проблемам семьи, женщин и детей АР Рафик Махмудов, по словам которого, среди главных причин - насилие в семье, психологическое состояние или вмешательство извне в дела семьи.
      В первом квартале текущего года зарегистрирован 10 081 брак и 5 124 развода. За аналогичный период 2023 года - 11 870 браков и 5 118 разводов. Как показывает статистика, количество зарегистрированных браков сократилось примерно на 15 %.
      «В настоящее время в нашей стране существует большая потребность в усилении психологической поддержки семьи. В Азербайджане настало время решить вопрос о семейном психологе на институциональном уровне», - подчеркнул Р. Махмудов.
      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-iniciatorami-razvoda-chashe-stanovyatsya-zhenshiny
        • Haha
        • Like
      • 98 replies
    • Баку-Тбилиси-Карс: когда начнутся пассажирские перевозки?
      Движение грузовых поездов по недавно отремонтированной железнодорожной линии Баку-Тбилиси-Карс (БТК) начнется с 20 мая. На первоначальном этапе по этому маршруту будут осуществляться грузовые перевозки. После расширения БТК планируется перевозить до 6,5 млн тонн грузов в год.
      Но когда же начнутся долгожданные пассажирские перевозки по этой железнодорожной линии? 
      В ответ на запрос Bizim.Media в ЗАО «Азербайджанские железные дороги» сообщили, что на основании соответствующего решения Кабинета министров срок действия особого карантинного режима на территории Азербайджана продлен до 1 июля 2024 года.
      «По этой причине сухопутные границы с соседними странами остаются закрытыми, за исключением грузовых перевозок. Если будет принято решение об открытии границ, то можно будет провести переговоры с соответствующими органами соседних стран для организации международных пассажирских перевозок», - отметили в структуре.
      Отметим, что с 16 мая 2023 года грузинский участок БТК был закрыт на ремонт.
      https://media.az/society/baku-tbilisi-kars-kogda-nachnutsya-passazhirskie-perevozki
        • Haha
      • 9 replies
    • Какая страна больше подходит для воспитания детей? - Азербайджан занимает 78-е место в списке из 87 стран.
      Американская медиакомпания “U.S.News” исходя из текущих условий, подготовила рейтинговую таблицу, показывающую, какие из стран более благоприятны для воспитания детей.
      Как сообщает Yeniаvaz.com, согласно информации, опубликованной на официальном сайте компании, рейтинг был подготовлен на основе опроса более 17 тысяч человек и за основу были взяты следующие критерии:
      - ситуация с правами человека;
      - семейная обстановка;
      - гендерное равенство;
      - индекс счастья;
      - коэффициент дохода;
      - безопасность;
      - образовательные возможности;
      - состояние здравоохранения.

      Отмечалось, что по версии Организации экономического сотрудничества и развития Швеция и Норвегия, возглавляющие рейтинг, считаются отличными странами для воспитания детей. Каждая из этих стран тратит более 1% своего валового внутреннего продукта на образование и уход за детьми дошкольного возраста.
      Согласно рейтингу, в 5 лучших стран для воспитания детей входят:
      1. Швеция
      2. Норвегия
      3. Финляндия
      4. Дания
      5. Нидерланды

      Азербайджан занимает 78-е место в списке из 87 стран.
      В рейтинговой таблице Турция заняла 50-е, Украина - 57-е, Россия - 62-е, Беларусь - 69-е место. В число стран рейтинговой таблицы не вошли Армения и Грузия.

      Последние пять в списке:
      83. Узбекистан
      84. Мьянма
      85. Бангладеш
      86. Казахстан
      87. Иран

      https://www.yeniavaz.com/ru/news/230781/kakaya-strana-bolshe-podkhodit-dlya-vospitaniya-detey-azerbaydzhan-v-posledney-desyatke
        • Upvote
        • Haha
      • 82 replies
    • TikTok запускает «Ночь музеев» с ведущими музеями Азербайджана
      Накануне Международного дня музеев, который отмечается 18 мая, ведущая платформа для просмотра и создания коротких видеороликов TikTok совместно с Министерством культуры АР и главными музеями страны запускает проект «Ночь музеев».
      Azerbaidzhana-PODROBNOSTI
      • 28 replies
    • Эмоциональный Интеллект
      Умственный интеллект (IQ) отвечает за то, как мы воспринимаем информацию через анализ происходящего, решаем задачи и принимаем решения. Но этого недостаточно, чтобы достичь успеха в карьерном росте. В 1990 году американские психологи Джон Д. Майер и Питер Саловей рассказали о новом виде интеллекта, который отвечает за эмоциональное восприятие информации. Это открытие произвело фурор: поняв, что с помощью эмоционального интеллекта (EQ) можно прийти к успеху, учёные и психологи стали активно исследовать эту тему и описывать свойства EQ. А работодатели при приёме на работу начали обращать большее внимание на социальные навыки кандидатов. Эмоциональный интеллект относится к soft skills, которые можно и нужно прокачивать для эффективного взаимодействия с людьми. Этот навык позволяет быстро осознать суть проблемы, использовать подходящий управленческий приём и получить максимальный результат.
       
      Тест на определение насколько вы управляете собственными эмоциями можно пройти здесь.
       
      А как ведёте себя ВЫ перед лицом проблемы?
        • Haha
      • 13 replies
    • Сильный пожар в цветочном магазине Ağ çiçəyim
      Предполагается, что пожар в цветочном магазине, расположенном на проспекте Азадлыг в Насиминском районе Баку,
        • Milli
        • Like
      • 32 replies
    • Свалки, спрятанные среди гор: почему в Азербайджане образуются "мусорные сели"
      Сели смыли мусорный полигон в Гёйчайском районе, актуализировав проблему в сфере утилизации бытовых отходов в Азербайджане.
       
      • 3 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...