Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

İslamda Qadın Hüquqları


Recommended Posts

 Burda troll flud edənlər bezdirir, sizin kimi savadlı maraqlı yazanlar her zaman sevinidirir :rroza:

 

Baji bircə mən başa düşən dildə yazardi.))

O qədər qəliz yazirki arada başa düşmürəm. :agilversin: 

Link to comment
Share on other sites

1. Bəli

2. Xeyr, müsəlman mövcud qanunlarla qane olmalıdır, qane olmaq istəmirsə başqa ölkəyə getməlidir hardaki qanunlar qane edir

3. Azərbaycanda yox, çünki Azərbaycan şəriət ölkəsi deyil

Müsəlmanların ən böyük problemi də ondadır ki, nəyəsə görə onları evlərində və inkoqnito icmalarında öz dinləri qane etmir, bir coxu dini ölkə şəriət ölkəsi xarizma və.s kimi xəyallarla yaşayırlar. Kütləvi şəkildə onlara propaqanda olunur ki, Şəriət ölkəsi qurulacaq və orada hamı ədalətli hakimiyyətə tabe olmaqla gözəl yaşayacaqlar. Amma başa düşmək lazımdır ki, Ədalətli ideal İslam ölkəsi olmayıb və heç bir zaman olmayacaq. Çünki bu mümkün deyil sadəcə olaraq sadəlövh insanlar üçün cəlbedici xəyaldır.

Bunun bir cox səbəbi var, ilk növbədə bu kimi ölkə bir xəlifin nəzarətində olur bir insan isə böyük dövlətin hər bir sahəsinə nəzarət edə bilməz. İstənilən halda güman etsək ki, cox ədalətli bir hakim ölkə başçısı olsa, bu insanı gec və tez hiyləgər insanlar devirərək əvəz edəcək, ondan sonra da ərəbistanda və digər müsəlman ölkələrində olduğu kimi atadan oğula hakimiyyəti ötürməklə avam kütləni istismar edəcəklər.

Qaldı ki, islam ideyalarının dövlətçiliyə nə qədər uyğun olması, bu da indiki mürəkkəb cəmiyyətdə mümkün deyil, müassir dövrdə mürəkkəb sosial quruluşu 13 əsr əvvəlin primitiv qanunları ilə idarə etmək olmaz. İndiki qanunlar daima cəmiyyətin tələbinə görə dəyişkən və dinamik olmalıdır. İslamən dövlətçilik və idarəetmə qanunları isə öz zaman kəsiyində beduin cəmiyyətində qismən aktual olub.

Ümumilikdə cəmiyyət- yəni insanlar toplusu, təbiətdə olduğu kimi, öz yolu ilə təbii inkişaf və dəyişikliklərlə mövcud olmalıdır. Yəni insan da təbiət kimi dəyişkən və adaptasiya edən varlıqdır. İnsanlar artdıqca inteqrasiya etdikcə bir-birindən öyrənir cəmiyyətlər assimilyasiya edir müəyyən adətlər itir yeniləri ilə əvəz olunur. Bu da qaçılmazdır, təbiidir.

İslam nöqteyi nəzərdən monoton tənzimlənmiş və dəyişməz həyat tərzinin davamlılığına və müsbət nəticəsinə inanmaq sadəlövlükdür. Bu giriş və cıxışı olmayan qapalı su hövzəsinin daxildən özü özünə təmizlənməyinə inanmaq kimi bir şeydir.

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Həm də Quranda Allah buyurub "yaxşı olar ki biri ilə kifayətlənəsizniz" Allah özü tövsiyyə edir bir arvad.

Kişiyə bir arvad təvsiyyə edib, 4-5 arvada icazə vermək, uşağa 5 oyuncaq verib bir ilə oynamaqı tövsiyyə etmək kimi bir şeydir.  Həm də kişinin qıraqda qısa müddətli əyləncəsi ilə 4 arvad alıb qeyri mədəni şəkildə həyat sürməsindən pisdir ki ?  Kişi qıraqda bir həftəyə gözü doyur, həmdə axşam yənə arvadının uşağının yanında olur. İndi heç elə kişi tapmaq da çətindir, yazıqlar o qədər işləyir və keyfiyyətsiz məhsullarla qidalanır ki, heç biri də artqılaması ilə qane edir. 

 

İslam təklif edir ki, 4 arvadı ayrı ayrı evlərdə saxlayıb 3 gündən bir bir evdə ziyarət edəsən. hərəsindən də 2-3 uşaq olsa olur kolxoz bazarı. Cavan arvadlarda bir bədbəxt kişini dördü arasında bölməlidir. Burda axı nə məntiq var ?  Buna necə normal ailə münasibəti kimi baxmaq olar və qəbul etmək olar. İnsanın bir həyat yoldaşı olar ona bağlı olar axıra kimi onunla yaşayar. Yoxsa dövşan kimi o yuva bu yuva. Ona görə də dini fanatik ailələrdə boşanma və bədbəxt hadisə olan kimi arvad qaçıb ərə gedir. Amma qeyri dindar ailələrdə arvad uzun müddət heç bir kişini qəbul etmir elə kişi də. Çünki, onları hansısa müəmmalı dini münasibət və s. yox daha real və dərin hislər bağlayır.

Link to comment
Share on other sites

Xeyr , elə  ona görə də  mövqeyiniz  məndə təəccüb doğurdu ))  Siz  ərinə  itaət  edən xanıma heç  oxşamırsınız ))  Ərinə çox hörmət edən xanıma daha çox oxşayırsınız .

 

Başa düşürəm ki,  dinə  mülayim yanaşma tərziniz daha çox  əslində  müsbət  konservatizmin azərbaycansayağı  variantıdır. Buna hörmətlə  yanaşıram.   Amma bununla yanaşı  İslamda olan qeyri bərabərliyi  də  bərabərlik  adıyla heç  cür qəbul edə bilmərəm.

 

Hörməltə.

postun cavabını şəxsiyyətimin təyini kimi, birbaşa ailədəki statusumla (məhz bu çür )əlaqələndirməyinizi - bir başqa kəsdən eşitsəyim, bəlkə  də inciyərdim. amma sizə, Sunyata, az çox bələd olduğumdan, inanıram ki, bu sizin səmiyyətdən, açıqfikirlikdən irəli gəlir.

kimin üçünsə itaət həyat tərzidir, kimin üçünsə ehtiyac və sığorta, kimin üçünsə dinin tələbi...

mənim üçün itaət başqa məna kəsb edir. atamdan sonra, yoldaşımın yeganə kişidir ki, onun qəlbinin və ruhunun qarşısında baş əyib diz çökmüşəm. mənim üçün, bundan böyük itaət və fəxr ola biməz.

 

Sizə hörmətlə.

Link to comment
Share on other sites

O vaxt Hz. Peygəmbərin dövründə  əhali sayının keçirilməsi üçün 1-dən çox evliliyə icazə verildi. Bu, yalnız xüsusi vəziyyətdir. İndiki vaxtda döyüş olmadığı müddətcə söz mövzusu deyil.Elə olmasaydi 20 % kişi,  qalan %-ni qadın yaradardı ki ancaq bu şərtlərdə 1 kişiyə 4 qadın düşür.

Link to comment
Share on other sites

Müsəlmanların ən böyük problemi də ondadır ki, nəyəsə görə onları evlərində və inkoqnito icmalarında öz dinləri qane etmir, bir coxu dini ölkə şəriət ölkəsi xarizma və.s kimi xəyallarla yaşayırlar. Kütləvi şəkildə onlara propaqanda olunur ki, Şəriət ölkəsi qurulacaq və orada hamı ədalətli hakimiyyətə tabe olmaqla gözəl yaşayacaqlar. Amma başa düşmək lazımdır ki, Ədalətli ideal İslam ölkəsi olmayıb və heç bir zaman olmayacaq. Çünki bu mümkün deyil sadəcə olaraq sadəlövh insanlar üçün cəlbedici xəyaldır.

Bunun bir cox səbəbi var, ilk növbədə bu kimi ölkə bir xəlifin nəzarətində olur bir insan isə böyük dövlətin hər bir sahəsinə nəzarət edə bilməz. İstənilən halda güman etsək ki, cox ədalətli bir hakim ölkə başçısı olsa, bu insanı gec və tez hiyləgər insanlar devirərək əvəz edəcək, ondan sonra da ərəbistanda və digər müsəlman ölkələrində olduğu kimi atadan oğula hakimiyyəti ötürməklə avam kütləni istismar edəcəklər.

Qaldı ki, islam ideyalarının dövlətçiliyə nə qədər uyğun olması, bu da indiki mürəkkəb cəmiyyətdə mümkün deyil, müassir dövrdə mürəkkəb sosial quruluşu 13 əsr əvvəlin primitiv qanunları ilə idarə etmək olmaz. İndiki qanunlar daima cəmiyyətin tələbinə görə dəyişkən və dinamik olmalıdır. İslamən dövlətçilik və idarəetmə qanunları isə öz zaman kəsiyində beduin cəmiyyətində qismən aktual olub.

Ümumilikdə cəmiyyət- yəni insanlar toplusu, təbiətdə olduğu kimi, öz yolu ilə təbii inkişaf və dəyişikliklərlə mövcud olmalıdır. Yəni insan da təbiət kimi dəyişkən və adaptasiya edən varlıqdır. İnsanlar artdıqca inteqrasiya etdikcə bir-birindən öyrənir cəmiyyətlər assimilyasiya edir müəyyən adətlər itir yeniləri ilə əvəz olunur. Bu da qaçılmazdır, təbiidir.

İslam nöqteyi nəzərdən monoton tənzimlənmiş və dəyişməz həyat tərzinin davamlılığına və müsbət nəticəsinə inanmaq sadəlövlükdür. Bu giriş və cıxışı olmayan qapalı su hövzəsinin daxildən özü özünə təmizlənməyinə inanmaq kimi bir şeydir.

yazınızı axıra qədər oxumadım sonra oxuyaram, lakin bütün dünyanın həsəd apardığıidela islam ölkəsi xilafət olub,

islamda belədir: Ölkə başçılarının kim olması necə olması Allahdan asılıdır. Camaaat yaxşı cammat olsa hakim də yaxşı olacaq

Link to comment
Share on other sites

Kişiyə bir arvad təvsiyyə edib, 4-5 arvada icazə vermək, uşağa 5 oyuncaq verib bir ilə oynamaqı tövsiyyə etmək kimi bir şeydir.  Həm də kişinin qıraqda qısa müddətli əyləncəsi ilə 4 arvad alıb qeyri mədəni şəkildə həyat sürməsindən pisdir ki ?  Kişi qıraqda bir həftəyə gözü doyur, həmdə axşam yənə arvadının uşağının yanında olur. İndi heç elə kişi tapmaq da çətindir, yazıqlar o qədər işləyir və keyfiyyətsiz məhsullarla qidalanır ki, heç biri də artqılaması ilə qane edir. 

 

İslam təklif edir ki, 4 arvadı ayrı ayrı evlərdə saxlayıb 3 gündən bir bir evdə ziyarət edəsən. hərəsindən də 2-3 uşaq olsa olur kolxoz bazarı. Cavan arvadlarda bir bədbəxt kişini dördü arasında bölməlidir. Burda axı nə məntiq var ?  Buna necə normal ailə münasibəti kimi baxmaq olar və qəbul etmək olar. İnsanın bir həyat yoldaşı olar ona bağlı olar axıra kimi onunla yaşayar. Yoxsa dövşan kimi o yuva bu yuva. Ona görə də dini fanatik ailələrdə boşanma və bədbəxt hadisə olan kimi arvad qaçıb ərə gedir. Amma qeyri dindar ailələrdə arvad uzun müddət heç bir kişini qəbul etmir elə kişi də. Çünki, onları hansısa müəmmalı dini münasibət və s. yox daha real və dərin hislər bağlayır.

qıraqda əyləncənin nəticəsi min cür xəstəliklərin yayılması, ədalətsizli, yalan, mənəviyyatsızlıq. Çoxarvadlılıq oyuncaq deyil, Zərurət varsa bu addım atılır, ikinci arvad almaq əyləncə deyil islamda, böyük məsuliyyətdir ki hər adam bunuöhdəsindən gələ bilmir hətta ikinci dəfə evlənənlər peşman olurlar bir ailəni saxlamaq çətindi o ki qaldı 2-3.

Link to comment
Share on other sites

 

Ateizmdən də üstündür din . adicə olaraq  elmin məqsədi var , olanı (varlığı) araşdırmaq, ictimai həyatın (dini dəyərlərin) məqsədi isə, olması lazım olanı mövzu bilməkdir. Elm həqiqəti (reallıqda), din doğrunu (haqqı) ifadə etmək istəyir.Bunlar bir birilə qarşiliqli bağla birləşib.

 İnanmaq, inandığımız adamın varlığını deyil, Onun sözlərinin haqq (mütləq doğru) və işləri ilə etibarlı olduğunu qəti şəkildə qəbul etməkdir. Necə ki güvəndiyimiz adamlara  inanarkən onların varlıqlarını deyil söz və davranışlarının doğruluğunu təsdiqləmiş olarıq. 

 

nim ağlim kəsmirki inanmayan  insanlar zəiflik göstərərək məhz imenno kitabda bəyənmədiyi ayələrə görə Allaha inanmazlar , belə də baxanda nə haqli seçim deyil , nə də düzgün fikir deyil. Tutaq ki kitab yoxdu , Yer üzünün də xəbəri yoxdur , bəs onda necə olacaqdi , öz - ozünə yaradilişi qəbul etmək çətindir. Onlarin "Elmi axtarişdayiq " cavabı, mövzunu təhrif etmənin , tez-tez müraciət etdikləri polemikadan  qaçışın və dəyərlərdən sovrulmanin bir göstəricisidir. Bunu dəfələrlə deyirik Elm təbiəti tanımağa, oradakı həqiqətləri kəşf etməyə  və insanlığın xidmətinə təqdim etməyə çalışır. Din isə insanı dinclik və xoşbəxtliyə aparacaq doğruların nələr olduğunu bildirir. Bu Afrika ilə 4 arvadliliq da gündəmdən düşmür . :agilversin:  Ancaq bir tərəfdən də anlayişli davranmaq olar , çünki çoxusunun öz həyat formalarını ortaya qoyacaq müəyyən təməl qanunlar və dəyərlər sistemləri yoxdur. Bu baxımdan, əllərində bir qaynaq, məlumat və sənəd olmadığı üçün müzakirə sahələri başqa nöqtələrə (dinə) götürür. Nə etsinlər axi. :thinking: 

Edited by azda
Link to comment
Share on other sites

postun cavabını şəxsiyyətimin təyini kimi, birbaşa ailədəki statusumla (məhz bu çür )əlaqələndirməyinizi - bir başqa kəsdən eşitsəyim, bəlkə  də inciyərdim. amma sizə, Sunyata, az çox bələd olduğumdan, inanıram ki, bu sizin səmiyyətdən, açıqfikirlikdən irəli gəlir.

kimin üçünsə itaət həyat tərzidir, kimin üçünsə ehtiyac və sığorta, kimin üçünsə dinin tələbi...

mənim üçün itaət başqa məna kəsb edir. atamdan sonra, yoldaşımın yeganə kişidir ki, onun qəlbinin və ruhunun qarşısında baş əyib diz çökmüşəm. mənim üçün, bundan böyük itaət və fəxr ola biməz.

 

Sizə hörmətlə.

 

NOIR ,  fikirmi korrekt ifadə  etmədimsə , üzr istəyirəm .  :rroza:   Amma, bunları  həqiqətən  də  səmimi və qərəzsiz  yazmışdım.  Yazılarımda daha diqqətli olaram :)

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

postun cavabını şəxsiyyətimin təyini kimi, birbaşa ailədəki statusumla (məhz bu çür )əlaqələndirməyinizi - bir başqa kəsdən eşitsəyim, bəlkə  də inciyərdim. amma sizə, Sunyata, az çox bələd olduğumdan, inanıram ki, bu sizin səmiyyətdən, açıqfikirlikdən irəli gəlir.

kimin üçünsə itaət həyat tərzidir, kimin üçünsə ehtiyac və sığorta, kimin üçünsə dinin tələbi...

mənim üçün itaət başqa məna kəsb edir. atamdan sonra, yoldaşımın yeganə kişidir ki, onun qəlbinin və ruhunun qarşısında baş əyib diz çökmüşəm. mənim üçün, bundan böyük itaət və fəxr ola biməz.

 

Sizə hörmətlə.

Buna deyirlər əsl xanım olduğunu, ailə sistemini  ali səviyyədə dərk etmək...ƏHSƏN SİZƏ.... :aappll:

Link to comment
Share on other sites

kimin üçünsə itaət həyat tərzidir, kimin üçünsə ehtiyac və sığorta, kimin üçünsə dinin tələbi...

mənim üçün itaət başqa məna kəsb edir. atamdan sonra, yoldaşımın yeganə kişidir ki, onun qəlbinin və ruhunun qarşısında baş əyib diz çökmüşəm. mənim üçün, bundan böyük itaət və fəxr ola biməz.

Cox sagolun! Butun fikrimi,munasibetimi bu iki sozle bildirdim
Link to comment
Share on other sites

postun cavabını şəxsiyyətimin təyini kimi, birbaşa ailədəki statusumla (məhz bu çür )əlaqələndirməyinizi - bir başqa kəsdən eşitsəyim, bəlkə  də inciyərdim. amma sizə, Sunyata, az çox bələd olduğumdan, inanıram ki, bu sizin səmiyyətdən, açıqfikirlikdən irəli gəlir.

kimin üçünsə itaət həyat tərzidir, kimin üçünsə ehtiyac və sığorta, kimin üçünsə dinin tələbi...

mənim üçün itaət başqa məna kəsb edir. atamdan sonra, yoldaşımın yeganə kişidir ki, onun qəlbinin və ruhunun qarşısında baş əyib diz çökmüşəm. mənim üçün, bundan böyük itaət və fəxr ola biməz.

 

Sizə hörmətlə.

 

NOIR xanim,eger siz ve yoldashiniz qarshiliqli olaraq bir-biriniz haqqinda bu cur dushuncelere malikseniz,demeli siz dogurdan da bir-birinizi tamamlayan cutluksunuz ve sozun heqiqi menasinda yarinizi tapmisiniz. :) Allah bu xoshbextliyi hech bir zaman pozmasin ve sizler de omrunuzun sonuna qeder bu fikirlerde qalmaga davam edesiniz.

Link to comment
Share on other sites

NOIR xanim,eger siz ve yoldashiniz qarshiliqli olaraq bir-biriniz haqqinda bu cur dushuncelere malikseniz,demeli siz dogurdan da bir-birinizi tamamlayan cutluksunuz ve sozun heqiqi menasinda yarinizi tapmisiniz. :) Allah bu xoshbextliyi hech bir zaman pozmasin ve sizler de omrunuzun sonuna qeder bu fikirlerde qalmaga davam edesiniz.

yox, Ceylin xanım )) itaət məsələsində eynən elə deyil (ümumiyyətlə, bu cür olması kişi mahiyyətinə ziddir)... ailəmin daxili dünyasını, icazənizlə, postdan acıqlamayacam. bu ana qədərkilər kifayətdir, inciməyin. 

xoşbəxtlik arzularınız üçün təşəkkür, mən də sizə və ailənizə xoşbəxtlik diləyirəm.  :)

sizin postları cavabsız qoymuşam, müvəqqəti haldır. kifayət qədər vaxt imkanı yaranan kimi , sizə dönəcəm. 

Edited by NOIR
Link to comment
Share on other sites

yazınızı axıra qədər oxumadım sonra oxuyaram, lakin bütün dünyanın həsəd apardığıidela islam ölkəsi xilafət olub,

islamda belədir: Ölkə başçılarının kim olması necə olması Allahdan asılıdır. Camaaat yaxşı cammat olsa hakim də yaxşı olacaq

məncə, Plotophyte_in postunu sonacan və təkrar oxumanız məsləhətdi , brj . 

 

o öz postunda obyektiv fikirlər və yeni istiqamətlər göstərib.

21-ci əsirdə dini , məsələn 8-ci əsirdəki obrazda görmək istəyi real deyil, din sosiallaşıb. bununla belə,  islam dininin əxlaqi aspekti, cəmiyyət üçün faydalı sosial mahiyyətin açıqlanması istiqamətində islahatlar  - əhəmiyyətli ola bilər.  

Link to comment
Share on other sites

 

məncə, Plotophyte_in postunu sonacan və təkrar oxumanız məsləhətdi , brj . 

 

o öz postunda obyektiv fikirlər və yeni istiqamətlər göstərib.

21-ci əsirdə dini , məsələn 8-ci əsirdəki obrazda görmək istəyi real deyil, din sosiallaşıb. bununla belə,  islam dininin əxlaqi aspekti, cəmiyyət üçün faydalı sosial mahiyyətin açıqlanması istiqamətində islahatlar  - əhəmiyyətli ola bilər.  

 

islamda islahat aparmaq haramdir. Allaha şərik qoşmaq ən böyüklüyünə görə birinci günahdırsa, dində islahat aparmaq yəni bidət ikinci böyük günahdır. Islam elə bir dindir ki onun hökmləri dünyanın sonuna qədər keçərlidir.  Elə bir hökm göstərə bilməzsiz ki 7-ci əsrdə keçərli idi, lakin indiki dövrdə yaramır. Bir sözlə islam həmişəmüasir dindir və hər dövr üçün hökmləri dəyişilməzdir. Bunu dəlil olaraq quran ayələri var. O kəslər ki Allahın tamamladığı dində dəyişliklər etmək istəyir o kəs özünü Allahdan ağıllı sayır...

Link to comment
Share on other sites

yox, Ceylin xanım )) itaət məsələsində eynən elə deyil (ümumiyyətlə, bu cür olması kişi mahiyyətinə ziddir)... ailəmin daxili dünyasını, icazənizlə, postdan acıqlamayacam. bu ana qədərkilər kifayətdir, inciməyin. 

xoşbəxtlik arzularınız üçün təşəkkür, mən də sizə və ailənizə xoşbəxtlik diləyirəm.  :)

sizin postları cavabsız qoymuşam, müvəqqəti haldır. kifayət qədər vaxt imkanı yaranan kimi , sizə dönəcəm. 

 

:) Eslinde bu tipde bir cavab vereceyinizi texmin edirdim.Men de "o" meseleni kelme anlaminda qebul etmeyerek soylemishdim bir baxima,odur ki men de derinliye getmemeyin terefdariyam.))Elbette bu sizin en tebii haqqinizdir.

 

Size de teshekkurler. :rroza:

Link to comment
Share on other sites

577-ci posta cavab - brj

 

sizin postu oxudum, bir lətifəni xatırladım. yumor hissiniz necədi ?

 

Bir yaşlı alim öz köhnə dostu ilə söhbətləşirlər. dostu deyir :

- son dövürlər soyuğa yaman həssas olmuşam. tez-tez çürbəcür xəstəliklərə yoluxuram. gəncliyimdə heç belə deyildim ...

Alim cavabında, -  bizim gəncliyimizdə mikroblar hələ kəşf olunmamışdı axı .

 

 

indi isə ciddi. islahat (reforma) sözü 7-ci əsirdə mövcud olmadığı səbəbindənmi belə düşünürsüz. yoxsa , bu haqda konkret yazılı mənbə var ? mənbəni göstərin, zəhmət olmasa.

mən cəmiyyətdəki islahatlardan danışıram, hansı ki, dini sosiumda bir qədər fərqli , qeyri-ənənəvi təqdim və təbliğ edə bilərdi. necə düşünürsüz, hüquqşünaslar, sosioloqlar, dindarlar  və d.- İslam dinindəki əxlaq aspektlərini, sosial(iqtisadi) mahiyyətini araşdırıb (переоценка mənasında), yeni bir model yarada bilsələr, cəmiyyət üçün faydası ola bilərdimi ? Model, yəni , hələlik, tam yeni təbliğat və tədris modeli. Yoxsa, bu istiqamət (şərti olaraq, islahat adlandırıldığı üçün) hər bir halda - günahdır ?

Link to comment
Share on other sites

öncə demişdim, bir daha təkrarlayım. niyyətim - bu mövzunun sonunda , yekun tezis , rəy , ümumi fikir formalaşdırmaqdır. (sizə qarşı, mövzunuza qarşı heç bir qərəzli mövqeyim ola bilməz )

 

bunu 2 səbəbə edirəm : 

 

1. həcmli mövzular və davamlı müzakirələr, "heç nə " ilə sona çatanda, bütün iştirakçılarda şüuraltı natamamlıq formalaşır. bunun təzahürü kimi, nəticədən narazılıq təssüratı qalır. bir yuzerin sözü olmasın, "hər kəs onsuz da öz fikrində qalacaq " və çox zaman elə də olur. mən çox istərdim, yeni davranış prinsipləri formalaşsın. bu halda, ünsiyyət faydalı olacaq.

 

2. Heç bir yazılı qaydalar, cəmiyyətdə vahid ideya formalaşdıra bilməz. həmrəylik- çayxanalarda, fludxanalarda, offtopxanalarda yetişmir. heç kim inciməsin, mən bunu Azərforum ailəsini sevərək deyirəm. İnsanlar davamlı olaraq, yeni davranış prinsipləri formalşadıranda, vahid ideya- forumun ruhu yaranacaq, formalaşacaq. bu ruh öz növbəsində, yeni təəssüratlar, əhval-ruhiyyə...... sağlam və yetkin  _ düşüncə və davranış vərdişləri gətirəcək.

Edited by NOIR
Link to comment
Share on other sites

577-ci posta cavab - brj

 

sizin postu oxudum, bir lətifəni xatırladım. yumor hissiniz necədi ?

 

Bir yaşlı alim öz köhnə dostu ilə söhbətləşirlər. dostu deyir :

- son dövürlər soyuğa yaman həssas olmuşam. tez-tez çürbəcür xəstəliklərə yoluxuram. gəncliyimdə heç belə deyildim ...

Alim cavabında, -  bizim gəncliyimizdə mikroblar hələ kəşf olunmamışdı axı .

 

 

indi isə ciddi. islahat (reforma) sözü 7-ci əsirdə mövcud olmadığı səbəbindənmi belə düşünürsüz. yoxsa , bu haqda konkret yazılı mənbə var ? mənbəni göstərin, zəhmət olmasa.

mən cəmiyyətdəki islahatlardan danışıram, hansı ki, dini sosiumda bir qədər fərqli , qeyri-ənənəvi təqdim və təbliğ edə bilərdi. necə düşünürsüz, hüquqşünaslar, sosioloqlar, dindarlar  və d.- İslam dinindəki əxlaq aspektlərini, sosial(iqtisadi) mahiyyətini araşdırıb (переоценка mənasında), yeni bir model yarada bilsələr, cəmiyyət üçün faydası ola bilərdimi ? Model, yəni , hələlik, tam yeni təbliğat və tədris modeli. Yoxsa, bu istiqamət (şərti olaraq, islahat adlandırıldığı üçün) hər bir halda - günahdır ?

islahat sözü niyə yox idi 7-ci əsrdə??? Var idi İslahat bidət adlanırdı,

Dünyəvi islahat haram deyil, məsələn əvvəl arabada gəzirdilər indi avtomobildə

Yaxşı olar konkret yazasız, cəmiyyətdə hansı islahatların olmasını istərdiniz?

Link to comment
Share on other sites

577-ci posta cavab - brj

 

sizin postu oxudum, bir lətifəni xatırladım. yumor hissiniz necədi ?

 

Bir yaşlı alim öz köhnə dostu ilə söhbətləşirlər. dostu deyir :

- son dövürlər soyuğa yaman həssas olmuşam. tez-tez çürbəcür xəstəliklərə yoluxuram. gəncliyimdə heç belə deyildim ...

Alim cavabında, -  bizim gəncliyimizdə mikroblar hələ kəşf olunmamışdı axı .

 

 

indi isə ciddi. islahat (reforma) sözü 7-ci əsirdə mövcud olmadığı səbəbindənmi belə düşünürsüz. yoxsa , bu haqda konkret yazılı mənbə var ? mənbəni göstərin, zəhmət olmasa.

mən cəmiyyətdəki islahatlardan danışıram, hansı ki, dini sosiumda bir qədər fərqli , qeyri-ənənəvi təqdim və təbliğ edə bilərdi. necə düşünürsüz, hüquqşünaslar, sosioloqlar, dindarlar  və d.- İslam dinindəki əxlaq aspektlərini, sosial(iqtisadi) mahiyyətini araşdırıb (переоценка mənasında), yeni bir model yarada bilsələr, cəmiyyət üçün faydası ola bilərdimi ? Model, yəni , hələlik, tam yeni təbliğat və tədris modeli. Yoxsa, bu istiqamət (şərti olaraq, islahat adlandırıldığı üçün) hər bir halda - günahdır ?

Tam həqiqət ,gözlərim doldu bələ düşünən inanlar yaxşı ki var ))

Link to comment
Share on other sites

 

Yaxşı olar konkret yazasız, cəmiyyətdə hansı islahatların olmasını istərdiniz?

 

Mən sizə hazır "resept" verməyəcəm, yalnız ideya və istiqamət verə bilərəm . səbəbi ?

 

Siz "istehlakçı" psixologiyasına sahibsiz. Yalnız doğma ideyalarla qidalanırsız. Narahatlıq gətirən bütün kənar fərqliləri inkar edirsiz. Siz bir "istehlakçı" kimi həmişə hazır ideya gözləyirsiz. ideya ilə qarşılaşdıqda isə , onu ya təmamilə qəbul edirsiz, ya ümimiyyətlə inkar edirsiz. Qəbul edə bilmədikləriniz haqda düşünmürsüz. Hətta sizə ünvanlanan bir sıra cavab postlarını da sonacan oxumursuz. Bununla da öz qapalı mövqeyinizi passiv müdafiə edirsiz. Yanlış davranışdı, o səbəbə ki, bununla öz inkişafınızı məhdudlaşdırırsız. Etiraz edə bilərisiz, amma mən sizi oxuyuramsa, deməli sizi oxuyuram.

 

Bölmədə "İslamda əxlaq aspektlər" "Şəriətin sosial mahiyyəti" kimi məzmunun "istehlakçısı" deyil, "istehsalçısı" (yaradıcısı) olmağa razılıq versəz, mən sizə yardımçı ola bilərəm. Amma siz də razı olmalısız ki, həmin mövzularda postlarınız Elçin_Ahmad , Sunyata, Roberto, Plotopyte, Waterandsun və d. fikirləri ilə qarşılaşacaq. Brj, düşünün, hətta "Dahi və Müstəsna" insanlar belə, "X cəmiyyətin X modelini" kollektiv (qrup) işi kimi təşkil edib yaradıblar.  

 

Əmin edə bilərəm ki, bu halda nəticə bizləri həmişə qane edəcək (sizi isə təəccübləndirəcək)

 

seçim sizindir.

Edited by NOIR
Link to comment
Share on other sites

Mən sizə hazır "resept" verməyəcəm, yalnız ideya və istiqamət verə bilərəm . səbəbi ?

 

Siz "istehlakçı" psixologiyasına sahibsiz. Yalnız doğma ideyalarla qidalanırsız. Narahatlıq gətirən bütün kənar fərqliləri inkar edirsiz. Siz bir "istehlakçı" kimi həmişə hazır ideya gözləyirsiz. ideya ilə qarşılaşdıqda isə , onu ya təmamilə qəbul edirsiz, ya ümimiyyətlə inkar edirsiz. Qəbul edə bilmədikləriniz haqda düşünmürsüz. Hətta sizə ünvanlanan bir sıra cavab postlarını da sonacan oxumursuz. Bununla da öz qapalı mövqeyinizi passiv müdafiə edirsiz. Yanlış davranışdı, o səbəbə ki, bununla öz inkişafınızı məhdudlaşdırırsız. Etiraz edə bilərisiz, amma mən sizi oxuyuramsa, deməli sizi oxuyuram.

 

Bölmədə "İslamda əxlaq aspektlər" "Şəriətin sosial mahiyyəti" kimi məzmunun "istehlakçısı" deyil, "istehsalçısı" (yaradıcısı) olmağa razılıq versəz, mən sizə yardımçı ola bilərəm. Amma siz də razı olmalısız ki, həmin mövzularda postlarınız Elçin_Ahmad , Sunyata, Roberto, Plotopyte, Waterandsun və d. fikirləri ilə qarşılaşacaq. Brj, düşünün, hətta "Dahi və Müstəsna" insanlar belə, "X cəmiyyətin X modelini" kollektiv (qrup) işi kimi təşkil edib yaradıblar.  

 

Əmin edə bilərəm ki, bu halda nəticə bizləri həmişə qane edəcək (sizi isə təəccübləndirəcək)

 

seçim sizindir.

Resseptiniz axı yoxdur, siz Allah deyilsiz, Reseptimiz şəriətdir

Xəstələnəndə hansısa həkim bizə səhv resept yaza bilər, lakin Allahın bizə yazdığı resept yanlış ola bilməz!!!

İstehlakçı deyirsiz, Bilməlisiz ki biz müsəlmanlar Allahın qullarıyıq, Allah məsələn donuz ətini haram edib. Alimlər də biri deyir donuz əti xeyirdi biri ziyandı. Mən Allahın qulu ki Allah tabe oluram donuz ətindən imtina edirəm. Burda yaradıcılığa yer yoxdur. Dində nə yaradıcılıq ola bilər?? Yeni ayələr yazmalıyıq, yoxsa hansısa ayələri dəyişməliyik ixtisar etməliyik. Heç kim bunu bu vaxta qədər edə bilməyib edə bilməyəcək də. Hədislərə amma əl atıblar, cürbəəcür yalançı uydurma hədislərlə yaradıcılıq ediblər.

 

Postları axıra qədər o vaxt oxumuram ki, görürəm postun ilk cümlələri cəfəngiyyatdır, sona qədər oxumağa həvəsi gəlmir, səbrim tükənir.

Edited by brj
Link to comment
Share on other sites

men bilen quranda qiz ovladin adi erkek ovladdan once chekilir islam qadinlari yuksek tutur neynemek olarki islam exlaqini qavriya bilmeyen sozde muselmanlar var choxuda erebdi

Peyğəmbər deyib:

- " Övladlar arasında fərq qoymuram, amma fər qoysaydın qızı seçərdim"

- "3 qız övladını böyüdənə Cənnət açıq olar"

- Qadın kişidən valideynlik haqqında üstün tutlub. Ana atadan üstün olmalıdı ovlad üçün.

- "Qadın həyat yoldaşı kimi ərinin imanının yarısıdır. "

- "Qadınlar həyat yoldaşların əmanət olaraq verilib, Kişilərə qadınları qorumaq vacidbir,"

- "Allahdan qeyrisinə səcdə etməyə icazə olsaydı qadına ərinə səcdə etmək buyrulardı"

 

 

Yaxşı olarki konkret yazasız islam əxlaqını anlamayan necə anlamır? Millətçilik etməyin, hər millət yaxşısı da var gucbəsəri də var. Peyğəmbər ərəb və qeyri-ərəb arasında fərq qoymayıb. 2 dənə millət var, müsəlman və qeyri müsəlman.

Link to comment
Share on other sites

Resseptiniz axı yoxdur, siz Allah deyilsiz, Reseptimiz şəriətdir

Xəstələnəndə hansısa həkim bizə səhv resept yaza bilər, lakin Allahın bizə yazdığı resept yanlış ola bilməz!!!

İstehlakçı deyirsiz, Bilməlisiz ki biz müsəlmanlar Allahın qullarıyıq, Allah məsələn donuz ətini haram edib. Alimlər də biri deyir donuz əti xeyirdi biri ziyandı. Mən Allahın qulu ki Allah tabe oluram donuz ətindən imtina edirəm. Burda yaradıcılığa yer yoxdur. Dində nə yaradıcılıq ola bilər?? Yeni ayələr yazmalıyıq, yoxsa hansısa ayələri dəyişməliyik ixtisar etməliyik. Heç kim bunu bu vaxta qədər edə bilməyib edə bilməyəcək də. Hədislərə amma əl atıblar, cürbəəcür yalançı uydurma hədislərlə yaradıcılıq ediblər.

 

Postları axıra qədər o vaxt oxumuram ki, görürəm postun ilk cümlələri cəfəngiyyatdır, sona qədər oxumağa həvəsi gəlmir, səbrim tükənir.

 

Elə mən də onu deyirəm. siz də Allah deyilsiz, prezident deyilsiz, alim deyilsiz.  Deməli ali hökm və ali elm sahibi deyilsiz, bununla belə , iddialı bir mövzu açmısız. ".... həvəs gəlmir, səbir tükənir " nə demək ? bu şıltaqlıqdı, yoxsa məsuliyyətsizlikdi ? Bu kimi münasibətiniz onunla nəticələnə bilər ki, növbəti dəfə sizin postları heç kim ciddiyə almayacaq.

 

İslamda qadın hüquqları kateqoriya və baza kimi mövcuddur.

 

545 saylı postunuzu nəzərə alaraq =>  Cəmiyyətdə (istənilən cəmiyyətdə) nəyə yarayır həmin "hüquqlar"

- onların qorunması üçün hüquqi təminat mövcüd deyilsə.

 

Əgər qadın ,

- kişinin himayəsindədirsə

- psixoloji azad deyilsə

- şəxsiyyət kimi yetkin və müstəqil deyilsə

- məsuliyyətsizdirsə

- doğru seçim etməyi bacarmırsa

- nəhayət, öz hüququnu özü təmin (həm də müdafiə) edə bilmirsə

 

deməli, qadın bu hüquqlardan kişinin müəyyən etdiyi zaman, müəyyən etdiyi qədər, müəyyən etdiyi kimi istifadə edə bilir , vəssalam.

 

İlk postunuzdakı "İslam qadın hüquqlarının yeganə və əvəzsiz qoruyucusudur " fikirini 545 saylı postunuza qarşı qoyun, görəcəksiz ki, yeni bir məna kəsb edir.

Link to comment
Share on other sites

Kişinin üstünlüyü aşikardir, Qadinda gizlidi. Formal olaraq bu Kişinin hüquqlarının kəmiyyət baximdan daha cox olmasını göstərir. Əgər kışılərdən öz hüquqlarını, qabiliyətlərini gizlətməyi xahiş etsək, (yani gizlində eləsin, bir özü bilsin , bir Allahı) onda qadin kişidən üstun olacaq, məncə. 

Amma aşikarda elə doguluşdan kişi qadından üstündü. Olsun psixoloji, olsun bioloji. bu sirf dindən gəlmə məsələ olsaydı, dini olmadığını iddia edənlərdə başqa cür olardı. 

 

Kişinin üstünlüyü aşkardır : aşkar olan müəyyəndir. müəyyənlik qəti və davamlıdırsa, sabitdir.

 

Qadının üstünlüyü gizlidir : gizli olan naməlumdur, müəyyənliyi haqda məlumatsızıq.

 

təzahürü elə görünür ki, güya ki, qadın üstünlüyü kişi müəyyənliyini bəzən ya əks etdirir, bəzən ya təmamilə rədd edir, bəzən isə tamamlayır ...

 

elədir ?

Link to comment
Share on other sites

Elə mən də onu deyirəm. siz də Allah deyilsiz, prezident deyilsiz, alim deyilsiz.  Deməli ali hökm və ali elm sahibi deyilsiz, bununla belə , iddialı bir mövzu açmısız. ".... həvəs gəlmir, səbir tükənir " nə demək ? bu şıltaqlıqdı, yoxsa məsuliyyətsizlikdi ? Bu kimi münasibətiniz onunla nəticələnə bilər ki, növbəti dəfə sizin postları heç kim ciddiyə almayacaq.

 

İslamda qadın hüquqları kateqoriya və baza kimi mövcuddur.

 

545 saylı postunuzu nəzərə alaraq =>  Cəmiyyətdə (istənilən cəmiyyətdə) nəyə yarayır həmin "hüquqlar"

- onların qorunması üçün hüquqi təminat mövcüd deyilsə.

 

Əgər qadın ,

- kişinin himayəsindədirsə

- psixoloji azad deyilsə

- şəxsiyyət kimi yetkin və müstəqil deyilsə

- məsuliyyətsizdirsə

- doğru seçim etməyi bacarmırsa

- nəhayət, öz hüququnu özü təmin (həm də müdafiə) edə bilmirsə

 

deməli, qadın bu hüquqlardan kişinin müəyyən etdiyi zaman, müəyyən etdiyi qədər, müəyyən etdiyi kimi istifadə edə bilir , vəssalam.

 

İlk postunuzdakı "İslam qadın hüquqlarının yeganə və əvəzsiz qoruyucusudur " fikirini 545 saylı postunuza qarşı qoyun, görəcəksiz ki, yeni bir məna kəsb edir.

Əlbətdə mən nə aliməm nə də ilahiyyatçı, qurandan hədislərdən gələn hökmləri burda müzakirə edirik

Şəriətlə hüquqi təminat bizim ölkə kimi dünyəvi ölkələrdə yoxdur...Şəriətlə idarə olunan ölkələrdə bu hüquqlar qüvvədədir, həyata da keçirilir. Başa düşdüz?

Link to comment
Share on other sites

Əlbətdə mən nə aliməm nə də ilahiyyatçı, qurandan hədislərdən gələn hökmləri burda müzakirə edirik

Şəriətlə hüquqi təminat bizim ölkə kimi dünyəvi ölkələrdə yoxdur...Şəriətlə idarə olunan ölkələrdə bu hüquqlar qüvvədədir, həyata da keçirilir. Başa düşdüz?

hə. başa düşdüm ki, postumda yazdıqlarıma etirazınız yoxdu.

Link to comment
Share on other sites

NOIR xanim yeqin ki,siz menim “qadinlar ve kishiler bir-birilerinden ustun deyiller” ifademi umumiyyetle ya qadinlar ve ya umumiyyetle kishilerin ustun olub-olmadigi anlamda soylemish oldugumu qebul edirsiniz.

Ferdi olaraq agil ve idrak baximindan tebii ki, bir-birilerini keche bilerler.(bunu eyni cinsin numayendelerine de shamil etmek olar)

Beli,men de tesdiqleyirem ki,chox agilli,yuksek zekali ve IQ-lu xanimlar var ve muxtelif sahelerde teqdirelayiq neticeler de gosterirler.Lakin bu da realliqdir,statistik gostericiler ondan xeber verir ki,ekser qadinlar butun potensiallarini tam olaraq realize etmek iqtidarinda deyil ve boyuk ekseriyyeti daha chox ikinci planda qalmaga ustunluk verirler.Vurguladiginiz kimi,patriarxal cemiyyetde yashayiriq.Yeni ailede kishilerin rolunun daha basqin tesire malik oldugunu inkar ede bilmerik.Sechim ise qadinin oz ixtiyarina buraxilmalidir,menevi ve fiziki tezyiq qarshisinda qoymadan.Ve o, ozu ve ailesi uchun en dogru olani sechecekdir.Dushunmurem ki,her hansi bir xanim onu ailesinden qoparacaq karyera arzusunda olsun,o cumleden de men.)

 

Sizə ünvanladığım postu korrektə edəndə silindi ...

 

Razıyam ki, "əksər qadınlar bütün potensiallarını tam olaraq realizə etmək iqtidarında deyil"  . çünki bunu etməmək asandır )

 

Həmin potesialı öncə daxildə yaratmaq lazımdır. sonra onun stabilliyini qorumaq, sonra təkmilləşdirmək və yönəltmək. sizi əmin edirəm ki, hətta təzyiqdən xaric və azad seçimi olan qadın belə, doğru olanını seçməkdə çətinlik çəkir.

 

Son cümləniz ayırıca müzakirə olunmalıdır. buradakı fikirin həlli yolu bəsitdir - davranış motivi amilindən asılıdır. Karyera yoxsa ailə - əgər ki, xanımın yalnız şəxsi maraqlarına uyğundursa, o sonunda bu ikisindən birini seçməli olacaq. Həm ailə maraqlarına , həm cəmiyyətin tələblərinə cavab verən, (həmçinin şəxsi maraqlardan üstün və ambisiyalardan xaric) istənilən özürealizə məkanları (ictimai, sosial, siyasi iş, ailə, yaradıcılıq) arasında balansı, xanım həmişə tapacaq ))

 

Necə olur ki, qadın salonlara, shopping yürüşə, saysız hesabsız qohum_qonşu tədbirlərinə, internet əyləncə və ünsiyyətə , rəfiqələrlə görüşlərə, telefon söhbətlərə vaxt ayıranda - bu, normaldır və ailə maraqlarına zidd olmur ) Lakin elə həmin zaman müddətini sosial_ictimai işə sərf edəndə - bu yanlış seçim kimi təqdim olunur. 

 

son abzas konkret sizə ünvanlanmayıb... sadəcə , fikirlər yarandı səsləndirdim. necə deyərlər, "mısli vslux" )

 

P.S. Ceylin xanım, bir təklifim var sizə...

Link to comment
Share on other sites

Oooo,siz yalniz kishilerin qabiliyyetlerinin on planda oldugu muxtelif saheleri qeyd etmisiniz,qadinlar haqqinda da hech olmasa kichik statistika teqdim etmeyinizi gozleyirem.))

 

Bu sadalananlar da menim yuxarida qeyd etdyim kishi ve qadinlarin beyin chekisinde ve qurulushunda olan ferqin neticesi oldugunu gosteren bariz numunelerdir.Bezi sahelerde kishiler,bezi sahelerde ise qadinlar daha ustundur.Meselen neqliyyatda qadinlar isteseler de kishiler qeder bacariqli ola bilmirler.)

Nesilden-nesle oturulen aile nizami bele davam edir,bu ferqler ifrata varmadigi muddetce tarazligi mueyyen eder.Birinin eksiyini digeri tamamlayir,her iki teref qarshisinda ozunde gormediyi xususiyyetleri gordukce qarshiliqli sevgi,hormet,etibar,deyer,bagliliq duygulari artir.

 

Bes sizce bu ferqler haradan qaynaqlanir?Dushunmursunuz ki, belke de her shey genler ve hormonlar terefinden mueyyen olunmushdur? :) 

təklifim budur ki, Ceylin xanım, gəlin son postlarımızı da götürüb başqa bir mövzuya köçək. ) əslində son müzakirələri offtop hesab etməsəm də, bu mövzuya uyğun da bilmirəm.

 

Sizin və Sunyatanın tərəfdarı olduğunuz fikiri mən də təsdiqləyirəm : " müqayisədə, əqli üstünlük heç kimə verilmir və hər şey fərdidir"

postumda sadaladıqlarım kişi qabiliyyətindən öndə olanlar haqda deyil. mən kişi cinsinin bioloji (1, 2, 5) və kişi mahiyyətinin psixoloji (3, 4, 6) xarakteristikalarını yazdım. hər şeyin genlər və hormonlarla əlaqədar olmadığına əminəm.

 

hər iki cinsin bioloji xarakteristikası genetikdir və hormonal status ilə şərtlənib. bioloji xarakteristikalara təsir edə bilmərik, çünki biz onların seçimində iştirak etməmişik. amma prixoloji xarakteristikaların formalaşması isə fərdi inkişafla bağlıdır. fiziki inkişafdan başlamış intellektual səviyyə qədər , istənilən təkmilləşmə isə hər iki cinsin imkanları daxilindədir.

Link to comment
Share on other sites

Kişinin üstünlüyü aşkardır : aşkar olan müəyyəndir. müəyyənlik qəti və davamlıdırsa, sabitdir.

 

Qadının üstünlüyü gizlidir : gizli olan naməlumdur, müəyyənliyi haqda məlumatsızıq.

 

təzahürü elə görünür ki, güya ki, qadın üstünlüyü kişi müəyyənliyini bəzən ya əks etdirir, bəzən ya təmamilə rədd edir, bəzən isə tamamlayır ...

 

 

bu sozlerden sizin sozler nece toredi anlamadim. )) misal ucun: ovlad boya basa catmamis ananin ustunluyunui gore bilmir, derk ede bilmir, kisi de qadinin ustunluyunu evinde gorur, yani qadinin ustunluyu ekser halda ev daxilinde qalirQadinin ustunluyunun kisinin ustunluyunu alcaltmasi basqa sohbetdi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
      • 0 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Like
      • 161 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Haha
      • 131 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
        • Facepalm
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
      • 151 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
  • Topics

  • Posts

    • Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.    В Азербайджане муку будут обогащать железом. Об этом недавно сообщил председатель Агентства продовольственной безопасности (АПБА) Гошгар Тахмазли. По его словам, процедура эта начнется уже в ближайшее время. "Процесс обогащения муки железом будет осуществляться на хлебопекарных и мукомольных предприятиях. Таким образом, в торговых сетях помимо обычной муки можно будет приобрести обогащенную железом муку", - сказал глава ведомства. По словам председателя АПБА, в республике создана рабочая группа по обогащению пшеничной муки железом с целью профилактики железодефицитной анемии. В АПБА сообщили, что уже определены технические детали относительно того, какое количество муки будет обогащаться. Отметим, что число больных железодефицитной анемией, которой страдают в основном представительницы женского пола, в мире достигло 570 млн человек, а в Азербайджане оно увеличилось на 40%. Доцент кафедры питания и медицинской экологии Азербайджанского медицинского университета Гариба Гаджиева рассказала Sputnik Азербайджан, почему важно обогащать муку железом. По ее словам, богатые железом продукты - это продукты животного происхождения, прежде всего красное мясо и печень. Но учитывая сегодняшнюю социально-экономическую ситуацию не только в Азербайджане, но и в мире, к сожалению, большинство семей не в состоянии часто покупать мясо и субпродукты из-за их дороговизны. "Если раньше, например, люди могли покупать мясо два-три раза в неделю, то теперь есть семьи, которые покупают его в лучшем случае раз в месяц. Из-за этого в организме возникает дефицит железа. Поэтому решение государства обогащать продукты питания железом следует только приветствовать", - сказала Гаджиева. Дефицит железа у населения Специалист отметила, что это важно с точки зрения профилактики у населения дефицита железа. Однако людям, у которых уже имеется дефицит железа, следует восполнить его, пройдя курс лечения: избавиться от этой проблемы можно с помощью препаратов, стимулирующих кроветворение. Гаджиева отметила, что чаще всего дефицит железа наблюдается у беременных женщин и грудных детей. По ее словам, мука широко используется: если мясо есть на столе далеко не у всех, да и то не каждый день, то хлеб едят все, причем практически с каждым приемом пищи. Поэтому, по ее мнению, решение обогащать железом именно муку абсолютно целесообразное – ведь хлеб пекут из нее. Гаджиева отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны. Доцент рассказала, что в муку, кроме железа, будут добавлять и некоторые витамины. По ее словам, как показывают исследования, у беременных женщин, которые употребляли в пищу хлеб из обогащенной железом муки, анемия наблюдалась крайне редко. Это важно не только для беременных, но и для их будущих детей - такие новорожденные не страдают анемией. По словам Гаджиевой, железо будет добавляться в виде порошка, и это никак не повлияет на вкусовые качества готового хлеба. Но возникает еще один вопрос: а сколько будет стоить хлеб из обогащенной муки? Не отразится ли использование такой муки на цене хлеба? Директор хлебозавода Nur Сохраб Джаббаров сообщил Sputnik Азербайджан, что добавление железа в муку не приведет к увеличению цен на муку и хлеб. Он отметил, что прежде чем обогащать муку железом, должны быть определены нормы содержания этого микроэлемента в муке, а производители муки должны соблюдать эти требования. Отметим, что анемия – это патологическое состояние организма, характеризующееся уменьшением количества эритроцитов и гемоглобина в крови. В основном анемия вызывается дефицитом железа. В зерне содержатся витамины и минералы, необходимых организму человека, в частности, оболочка зерна богата железом. Однако при измельчении зерна для получения муки питательные вещества в нем сохраняются, а биологически активные вещества удаляются вместе с отрубями. Поэтому, поскольку этих веществ оказывается недостаточно, человек сталкивается с авитаминозом и дефицитом микроэлементов, в результате чего ослабляется иммунитет и возникает железодефицитная анемия. https://az.sputniknews.ru/20240427/khleb-obogaschennyy-zhelezom-budut-podavat-v-azerbaydzhane-464220238.html
    • Как раз сейчас смотрю турецкий сериал . Так там такие мини, что у нас еще много раз подумаешь прежде чем такое надеть . Причем героини-все взрослые состоявшиеся семейные женщины . И кстати, приличнее всех там одета та, кто по сюжету является главным отрицательным персонажем)). 
    • Тут скорее всего сыграла роль дискриминация из-за внешнего вида. Та которая ее выгнала сама хабалка 100 левел, лячярка, которая ничем не лучше той, что в ходит полуголая. В нашем доме живет женщина, с 2021-го года с ее головой что то произошло, иногда (примерно с апреля месяца) она выхолит на улицу в шортах и майке (думаю это происходит в те моменты, когда члены семьи не могут уследить за ней) разговаривает сама с собой, иногда с прохожими, все ее йола верирляр, понимают что к чему, никому не приходит в голову наорать на нее или делать замечания насчет одежды. Уверенна, что даже если она зашла в магазин, никому в голову не пришло бы выгнать ее, может персонал магазина культурно вывел ее из помещения, чтобы она не донимала посетителей. Читала отзывы на фейсе по поводу чувихи с видео, почти половина пишут ячяб еляйир, интересно писали бы они так де, если бы было видео, где какую то хиджаблы посетитель выгоняет с магазина Интимисси? Видимо здесь контингент более толерантный и повзровлевший. Все понимают, что наряд девушки слишком уж "смелый" и главное не подходит ей, но делать ей замечание по этому поводу, тем более выгонять ее из-за этого не стали бы.
    • не любишь ты себя мать 😜, почему на 40, бери сразу на 25-30)), машАллах гоз дяймясин топ кими гызсан
    • Салам Алейкум Доброе утро отдыхающие
    • катались, с кем это вы катались)) даа, море особенно в штиль успокаивает , а как же Пирамиды?
×
×
  • Create New...