Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Yaxşı Insan-Pis Insan....


Recommended Posts

Hansı keyfiyyətləri olan insana yaxşı insan deyirlər?Ümumiyyətlə yaxşı insan meyarı varmı?

İnanclı və ya inancsız olmaq insanın yaxşı və ya pis olmasını mÜəyyən edirmi?Yaxşı insanın dÜşÜncə tərzi necə olmalıdır?Yaxşı insan -Pis insan bu nisbi anlayışdır?İnsan özÜnÜn yaxşı və ya pis insan olduğunu bilə bilərmi?

Əziz forum iştirakçıları kimə maraqlıdırsa fikirlərini yazsın...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

yaxshi insanin esasen niyyeti de yaxshi olmalidi. gunah ve yaxud pis iw ve yaxud yaxshi is gormesinden asli olmayaraq. meselen. filan kes sakit adamdi 50 illik omrunde hec kese ne dili ile ne de eli ile eziyyet etmeyib. edibse bile-bile etmeyib. cunki pewman olub. hem inancli hem inancsiz kiminse xetrine deymek pislikdi.

inancli ve inacsiz olmaq insanin xasiyyetlerine tesir gosterir. amma bele insanlar cox az olur. insanin xasiyyeti nedise ele hemiwe elede olur.

Link to comment
Share on other sites

Hansı keyfiyyətləri olan insana yaxşı insan deyirlər?Ümumiyyətlə yaxşı insan meyarı varmı?

İnanclı və ya inancsız olmaq insanın yaxşı və ya pis olmasını mÜəyyən edirmi?Yaxşı insanın dÜşÜncə tərzi necə olmalıdır?Yaxşı insan -Pis insan bu nisbi anlayışdır?İnsan özÜnÜn yaxşı və ya pis insan olduğunu bilə bilərmi?

Əziz forum iştirakçıları kimə maraqlıdırsa fikirlərini yazsın...

yaxşı və pis insan olmur, pis və yaxşı mÜnasibətlər olur... buna mÜxtəlif prizmadan yanaşmaq lazımdır. Bir insan sənə dÜşmən, digərinə sədaqətli dost, birinə gözəl ata, qardaş, həyat yoldaşı ola bilər.

Link to comment
Share on other sites

yaxşı və pis insan olmur, pis və yaxşı mÜnasibətlər olur... buna mÜxtəlif prizmadan yanaşmaq lazımdır. Bir insan sənə dÜşmən, digərinə sədaqətli dost, birinə gözəl ata, qardaş, həyat yoldaşı ola bilər.

Razıyam sizinlə...Hamı ÜçÜn yaxşı olmaq mÜmkÜn deyil...

Link to comment
Share on other sites

Mənim fikrimcə,"yaxşı və pis insan" ifadələri ümumilikdə məcazi məna daşıyır.Çünki bu ifadələrin altında Çoxlu mənalar vardır.Amma əsasən,"yaxşı və pis insan" dedikdə,əksər hallarda insanın xasiyyəti nəzərdə tutulur(məncə).

Link to comment
Share on other sites

İnsanlığın yaşaması üçün insanlar ali qanunlar meyarlar dəyərlər yaradıblar....Humanizm....

Bir İnsanı tanımaq üçün gərək həmin insanla ünsiyyətdə olasan. Hər bir insanın digər insanlara nisbətdə azadlıq sərhədi var.Bu onun mənəvi və hüquqi haqqıdır.İnsanlar ünsiyyətdə olarkən bu sərhədin hüdudlarını keçmiş olurlar.

Yaxşı insanlar o insanlardı ki düşüncə tərzləri humanizmə söykənir...

Link to comment
Share on other sites

Hansı keyfiyyətləri olan insana yaxşı insan deyirlər?Ümumiyyətlə yaxşı insan meyarı varmı?

İnanclı və ya inancsız olmaq insanın yaxşı və ya pis olmasını mÜəyyən edirmi?Yaxşı insanın dÜşÜncə tərzi necə olmalıdır?Yaxşı insan -Pis insan bu nisbi anlayışdır?İnsan özÜnÜn yaxşı və ya pis insan olduğunu bilə bilərmi?

Əziz forum iştirakçıları kimə maraqlıdırsa fikirlərini yazsın...

Yaxshi ve pis insan yoxdur.Var cahil insan ve bir de kamil insan.Inancli ve inancsiz olmaq insanin kamil ve ya cahilliyini mueyyen etmir.Insanin kamil va cahilliyi onun bu dunyaya nece ve hansi shiurda baxishi mueyyen edir.Elbette,cahil ve kamil insan nisbi anlayishdir,cunki,cahil donub kamil ola biler,kamil ise donub cahilleshe biler.Xeyr,insan ozunun kamil ve ya cahilliyini deye bilmez,bunu yalniz 3-cu shexs deye biler.Ashaqidaki keyfiyyetleri olan shex kamil sayilir:1.Ne ucun doqulub ve ne ucun olduyunun meqsedini bilen.2.Bu dunyada her sheyin Ali varliq terefinden yarandiqini derk eden.3.Insan heyatinin esl meqsedini anlayan.3.Materiya ile ruhun ferqini bilen.4.Butun canli varliqlara qarshi xeyirxaq olan ve saire ali keyfiyyetlere malik olan.....Cahilin keyfiyyetleri:1.Yalniz yemek,icmek,cinsi elaqede olmaq ve qorunmaq ucun yashayan.2.Bu dunyaya gelishinin ve gedishinin menasini bilmeyen.3.Bu dunyanin tesaduf neticesinden yarandiqini iddia eden.4.Ozunu cehalet parcasi olan beden ile eynileshdiren.5.Daxilinde nifret,qezeb,paxilliq,ehtiras,vehshilik gezdiren.6.Ozunu bu dunyanin aqasi sayan ve saire ashaqi keyfiyyetlere malik olan.

Link to comment
Share on other sites

Yaxshi ve pis insan yoxdur.Var cahil insan ve bir de kamil insan.Inancli ve inancsiz olmaq insanin kamil ve ya cahilliyini mueyyen etmir.Insanin kamil va cahilliyi onun bu dunyaya nece ve hansi shiurda baxishi mueyyen edir.Elbette,cahil ve kamil insan nisbi anlayishdir,cunki,cahil donub kamil ola biler,kamil ise donub cahilleshe biler.Xeyr,insan ozunun kamil ve ya cahilliyini deye bilmez,bunu yalniz 3-cu shexs deye biler.Ashaqidaki keyfiyyetleri olan shex kamil sayilir:1.Ne ucun doqulub ve ne ucun olduyunun meqsedini bilen.2.Bu dunyada her sheyin Ali varliq terefinden yarandiqini derk eden.3.Insan heyatinin esl meqsedini anlayan.3.Materiya ile ruhun ferqini bilen.4.Butun canli varliqlara qarshi xeyirxaq olan ve saire ali keyfiyyetlere malik olan.....Cahilin keyfiyyetleri:1.Yalniz yemek,icmek,cinsi elaqede olmaq ve qorunmaq ucun yashayan.2.Bu dunyaya gelishinin ve gedishinin menasini bilmeyen.3.Bu dunyanin tesaduf neticesinden yarandiqini iddia eden.4.Ozunu cehalet parcasi olan beden ile eynileshdiren.5.Daxilinde nifret,qezeb,paxilliq,ehtiras,vehshilik gezdiren.6.Ozunu bu dunyanin aqasi sayan ve saire ashaqi keyfiyyetlere malik olan.

Siz inanclı bir insan kimi belə izah etdiniz ki inanclı olmayan insan yaxşı(kamil) insan ola bilməz...

Sizin düşüncə tərziniz sırf inama söykənir...İnancsız insana görədə siz pis(cahil)insan sayılırsız...

İnamı və inamsızlığı kənara qoyub ümumi( yaxşı insan) meyarı tapmaq lazımdır...

İnam və inamsızlıqla bir birimizə qiymət versək əgər onda gərək bir -birimizə düşmən olaq...

Link to comment
Share on other sites

Siz inanclı bir insan kimi belə izah etdiniz ki inanclı olmayan insan yaxşı(kamil) insan ola bilməz...

Sizin düşüncə tərziniz sırf inama söykənir...İnancsız insana görədə siz pis(cahil)insan sayılırsız...

İnamı və inamsızlığı kənara qoyub ümumi( yaxşı insan) meyarı tapmaq lazımdır...

İnam və inamsızlıqla bir birimizə qiymət versək əgər onda gərək bir -birimizə düşmən olaq...

1.Siz yeqin diqqetsiz oxumusunuz.Men yazmisham ki,cahil de kamil ola biler,ve ya kamil dushcunleshib cahil ola biler.Kamil ve cahil olmaqin insanin inancli ve ya inancsizliqi ile elaqedar deyil.Bu insanin dunyaya baxishindan ireli gelir.Inancli insan da cahil ola biler.Postu diqqetle oxuyun,orada bele yazilib:"Yaxshi ve pis insan yoxdur.Var cahil insan ve bir de kamil insan.Inancli ve inancsiz olmaq insanin kamil ve ya cahilliyini mueyyen etmir.Insanin kamil va cahilliyi onun bu dunyaya nece ve hansi shiurda baxishi mueyyen edir.Elbette,cahil ve kamil insan nisbi anlayishdir,cunki,cahil donub kamil ola biler,kamil ise donub cahilleshe biler".Burada harada yazilib ki,inancli olmayan insan kamil ola bilmez?Eksine,burada yazilib ki,bele anlayishlar nisbidir.

2.Birinci ozunuz ucun ayird eidin gorek,inam ve inamsizliq nedir?Kamil ve cahillik nedir?

3.Men de yazmisham ki,yaxshi ve pis insan anlayimi yoxdur,cahil ve kamil insan anlayimi var.Sizin ucun yaxshi olan insan menim ucun pis de ola biler.Amma,cahillik ve kamillik hami ucun birdir.Cahile kamil deyenin ozu cahildir.Amma,pis insana yaxshi deyen mitleq deyil ki,ozu de pis olsun.

4.Men bu haqda da yazdim ki,dushmencilik cahillik elametidir,dostluq ve xeyirxaqliliq ise kamillik elametidir.

Postlari diqqet ile oxuyunsmile.png

Link to comment
Share on other sites

Hörmətli Devotion mən-- yaxşı insan-pis insan --deyəndə əlbətdəki bunun nisbi anlayış olduğunu bilirəm..

Yaxşı insan bu sözü mən ümumi götürmüşəm. Məsələn Kamilin mənə görə yaxşı sizə görə pis olmağından danışmırıq.

Məqsəd burda hansı keyfiyyətləri olan insanı - yaxşı insan meyarı- hesab edirsiniz deyə forum iştirakçılarının subyektiv fikrini öyrənməkdir.

Kamil insan yaxşı insan meyarldır. Sizin fikrinizə görə isə kamil insan aşağıdakı keyfiyyətləri olan insandır.Nə üçün doqulduğunu nə üçün öldüyünün məqsədini bilən , ali varlığı qəbul edən və sayirə.Bir söznən sizin üçün kamil insan inanclı insandır...

Mən sizin subyektiv fikrinizə hörmət eliyirəm...

Link to comment
Share on other sites

Yaxshi ve pis insan yoxdur.Var cahil insan ve bir de kamil insan.Inancli ve inancsiz olmaq insanin kamil ve ya cahilliyini mueyyen etmir.Insanin kamil va cahilliyi onun bu dunyaya nece ve hansi shiurda baxishi mueyyen edir.Elbette,cahil ve kamil insan nisbi anlayishdir,cunki,cahil donub kamil ola biler,kamil ise donub cahilleshe biler.Xeyr,insan ozunun kamil ve ya cahilliyini deye bilmez,bunu yalniz 3-cu shexs deye biler.Ashaqidaki keyfiyyetleri olan shex kamil sayilir:1.Ne ucun doqulub ve ne ucun olduyunun meqsedini bilen.2.Bu dunyada her sheyin Ali varliq terefinden yarandiqini derk eden.3.Insan heyatinin esl meqsedini anlayan.3.Materiya ile ruhun ferqini bilen.4.Butun canli varliqlara qarshi xeyirxaq olan ve saire ali keyfiyyetlere malik olan.....Cahilin keyfiyyetleri:1.Yalniz yemek,icmek,cinsi elaqede olmaq ve qorunmaq ucun yashayan.2.Bu dunyaya gelishinin ve gedishinin menasini bilmeyen.3.Bu dunyanin tesaduf neticesinden yarandiqini iddia eden.4.Ozunu cehalet parcasi olan beden ile eynileshdiren.5.Daxilinde nifret,qezeb,paxilliq,ehtiras,vehshilik gezdiren.6.Ozunu bu dunyanin aqasi sayan ve saire ashaqi keyfiyyetlere malik olan.

kamil insanin hansi sinaqlari var? yani hansi sinaqlar insanin kamillik derecesinin gostericileridi.

Link to comment
Share on other sites

kamil insanin hansi sinaqlari var? yani hansi sinaqlar insanin kamillik derecesinin gostericileridi.

Sinaqlar insanin kamil derecesinin gostericisi ola bilmez.Bu dunyanin xemiri sinaqdan yoqrulub.Yalniz insanin bu dunyaya baxishi onu kamil ya cahil seviyyesinde saxlayir.Kamil insan sinaqlara nece ve hansi shiurda baxishi ile secilir.Eks-teqdirde sinaqlar hem kamil ucun vardir hem de ki,cahil ucun.

Link to comment
Share on other sites

İnsanın yaxşılığı və pisliyi əlbəttə nisbidir . Həm də nisbilik tək insanı dəyərləndirənlərin müxtəlifliyi ilə bitmir. Yəni, eyni insan bir cəmiyyətdə yaxşı kimi, digərində isə pis qəbul oıluna bilər. Bundan başqa həm də bir insanı digəri ilə müqayisədə yaxşıliğını ya pisliyini qəbul edirlər. Yəni , deyirlər məsələn, A B-dən yaxşıdır , C A-dan yaxşıdır. Deməli , A B-yə nisbətən yaxşı , C-yə nisbətən pis olur, və s. Yəni "double" nisbilik var.

1. Buradan müxtəlif nəticələr çıxır :

Hətta 1-ci növ nisbiliyi də nəzərə aldıqdan sonra , belə qənaətə gəlmək olar ki , yaxşılıq -pislik əslində iki ayril -ayri nöqtə yox , bir düz xəttin iki kənarıdır. Yəni , yaxşılıq -pislik bir növ diapazon təşkil edir. Yəni , hətta eyni dəyərləndici üçün də insan tam yaxşı və yaxud tam pis olmur.

2.Tutaq ki , insanı dəyərləndirən obyektiv meyarlar movcuddur. Bu halda biz İNSAN - ideyasına gəlib çıxırıq. Yəni , dəyərləndiricilərdən asılı olmayan ideya. Əgər İnsan ideyası mövcuddursa deməli biz intuitiv olaraq bu ideyaya əsasən insana qiymət qoyuruq. (əgər Platon demiş ideyanı yada sala bilsək ...) Beləliklə , insan ideyasını gerçəkləşdiririk.

3. Obyektiv meyarlar yoxdur . Tarix və müxtəlif sivilizasiyalar , dinlər , fəlsəfələr , ideologiyalar İdeal insan anlayaışı yaradır . Sonra da bu ideya cəmiyyətdə gerçəkləşir.

Suallar çox maraqlıdır , amma cavab yerinə yeni suallar doğulur...

Link to comment
Share on other sites

İnsanın yaxşılığı və pisliyi əlbəttə nisbidir . Həm də nisbilik tək insanı dəyərləndirənlərin müxtəlifliyi ilə bitmir. Yəni, eyni insan bir cəmiyyətdə yaxşı kimi, digərində isə pis qəbul oıluna bilər. Bundan başqa həm də bir insanı digəri ilə müqayisədə yaxşıliğını ya pisliyini qəbul edirlər. Yəni , deyirlər məsələn, A B-dən yaxşıdır , C A-dan yaxşıdır. Deməli , A B-yə nisbətən yaxşı , C-yə nisbətən pis olur, və s. Yəni "double" nisbilik var.

1. Buradan müxtəlif nəticələr çıxır :

Hətta 1-ci növ nisbiliyi də nəzərə aldıqdan sonra , belə qənaətə gəlmək olar ki , yaxşılıq -pislik əslində iki ayril -ayri nöqtə yox , bir düz xəttin iki kənarıdır. Yəni , yaxşılıq -pislik bir növ diapazon təşkil edir. Yəni , hətta eyni dəyərləndici üçün də insan tam yaxşı və yaxud tam pis olmur.

2.Tutaq ki , insanı dəyərləndirən obyektiv meyarlar movcuddur. Bu halda biz İNSAN - ideyasına gəlib çıxırıq. Yəni , dəyərləndiricilərdən asılı olmayan ideya. Əgər İnsan ideyası mövcuddursa deməli biz intuitiv olaraq bu ideyaya əsasən insana qiymət qoyuruq. (əgər Platon demiş ideyanı yada sala bilsək ...) Beləliklə , insan ideyasını gerçəkləşdiririk.

3. Obyektiv meyarlar yoxdur . Tarix və müxtəlif sivilizasiyalar , dinlər , fəlsəfələr , ideologiyalar İdeal insan anlayaışı yaradır . Sonra da bu ideya cəmiyyətdə gerçəkləşir.

Suallar çox maraqlıdır , amma cavab yerinə yeni suallar doğulur...

Fikirlərinizə görə təşəkkürlər...

Sizə sualım var?

Deyirsiz obyektiv meyar yoxdur..Bir misal çəkim..İnsanın dərisinin rəngi digər rəngdən olan insanın üzərində əlavə üstünlük vermir... Sizcə bu meyar(qanun) nə vaxtsa dəyişəcək?

Link to comment
Share on other sites

Fikirlərinizə görə təşəkkürlər...

Sizə sualım var?

Deyirsiz obyektiv meyar yoxdur..

Yuxarıdakı fikirlər yalnız fərziyyələrdir , qəti əminliklə əlbəttə deyə bilmərəm . Bəlkə də 3-cu punkda "tutaq ki," ifadəsini də əlavə etmək olardı aydınlıq üçün. Bu fikirlər eyni nöqtəyə müxtəlif baxış bucağıdır. Amma hər halda , insanın pisliyi və yaxşılığı müqayisədə qəbul oıunur. Müqayisə isə ya "İnsan İdeyası" ilə , ya da "İdeal insan" ilə olunur. Bunların fərqi mənim fikrimcə : 1-ci "yuxarıdan" gələn meyarlarla intuisiyamızla , ruhumuzla bağlıdır, 2-ci isə "aşağıdan" gələn ,zaman keçdikcə , təcrübə nəticəsində yaranan meyarlardan asıli olan , ağlımızla , təffəkürümüzlə bağlıdır.

Bir misal çəkim..İnsanın dərisinin rəngi digər rəngdən olan insanın üzərində əlavə üstünlük vermir... Sizcə bu meyar(qanun) nə vaxtsa dəyişəcək?

Bu meyar olsa-olsa bəşəriyyətin bir hissəsinin ( ğuman ki, kiçik hissəsinin...) meyarıdir. O biri hissədə buna irqçilik ( mürtəce ideologiya meyar ola bilməz...) deyirlər. Bu ona bənzəyir ki , insanları boyuna , çəkisinə və s. fiziki parametrlərindən asılı olaraq "yaxşı" və "pis" kimi qiymətləndirək. Mən bilən bu meyar əgər hansisa cəmiyyətlərdə mövcuddursa , tədricən yox olacaq...

İndi isə mən sizə sual verim. smile.png Sizin suallarınızdan "kiçik" bir sual da doğulur . "Yaxşılığı" və "pisliyi" bie qırağa , bəs "insan" özü nədir ?

çünki bütün yuxarıda verdiyiniz sualların cavabı insanın özünü nə hesab etməsindən asılıdır. Məs., insan özünü "Allahın qulu" ( yaxud "раб божий" ) , "ictimai canlı" , "dindar canlı" , "özü - özünün yaradan" , "boşluq" ("heç nə"), "hər şey" və s. qəbul etdikcə meyarlar da dəyişir... Bəs əslində İNSAN nədir ?

Link to comment
Share on other sites

Yuxarıdakı fikirlər yalnız fərziyyələrdir , qəti əminliklə əlbəttə deyə bilmərəm . Bəlkə də 3-cu punkda "tutaq ki," ifadəsini də əlavə etmək olardı aydınlıq üçün. Bu fikirlər eyni nöqtəyə müxtəlif baxış bucağıdır. Amma hər halda , insanın pisliyi və yaxşılığı müqayisədə qəbul oıunur. Müqayisə isə ya "İnsan İdeyası" ilə , ya da "İdeal insan" ilə olunur. Bunların fərqi mənim fikrimcə : 1-ci "yuxarıdan" gələn meyarlarla intuisiyamızla , ruhumuzla bağlıdır, 2-ci isə "aşağıdan" gələn ,zaman keçdikcə , təcrübə nəticəsində yaranan meyarlardan asıli olan , ağlımızla , təffəkürümüzlə bağlıdır.

Bu meyar olsa-olsa bəşəriyyətin bir hissəsinin ( ğuman ki, kiçik hissəsinin...) meyarıdir. O biri hissədə buna irqçilik ( mürtəce ideologiya meyar ola bilməz...) deyirlər. Bu ona bənzəyir ki , insanları boyuna , çəkisinə və s. fiziki parametrlərindən asılı olaraq "yaxşı" və "pis" kimi qiymətləndirək. Mən bilən bu meyar əgər hansisa cəmiyyətlərdə mövcuddursa , tədricən yox olacaq...

İndi isə mən sizə sual verim. smile.png Sizin suallarınızdan "kiçik" bir sual da doğulur . "Yaxşılığı" və "pisliyi" bie qırağa , bəs "insan" özü nədir ?

çünki bütün yuxarıda verdiyiniz sualların cavabı insanın özünü nə hesab etməsindən asılıdır. Məs., insan özünü "Allahın qulu" ( yaxud "раб божий" ) , "ictimai canlı" , "dindar canlı" , "özü - özünün yaradan" , "boşluq" ("heç nə"), "hər şey" və s. qəbul etdikcə meyarlar da dəyişir... Bəs əslində İNSAN nədir ?

İnsan nədir?

Həm bioloıi həmdə sosiyal varlıq...Mən fövqəltəbii bir qüvvənin olmasına inanıram...Deistəm...

Link to comment
Share on other sites

İnsan nədir?

Həm bioloıi həmdə sosiyal varlıq...Mən fövqəltəbii bir qüvvənin olmasına inanıram...Deistəm...

Cavaba görə təşəkkür! ( Xahiş edirəm yazılarımı sofistika kimi qəbul etməyin , səmimi öz fikirlərimi və suallarımı yazıram . Və heç kimin şəxsiyyəti ilə işim yox.)

Sualı nəyə görə verdim ? Ona görə ki, nəyinsə yaxşılığını və pisliyini deməkdən əvvəl o "nəyin" özünü təyin etmək lazımdır . Sizin cavabıniz çox rasional və lakonikdir. Deizmin insanın bu tərifi ilə bağlı heç bir ziddiyət görmürəm. Bu təriflə elə ateistlər də ( Darvin) , dindarlar da ( canli + "ümmət" , canlı+ "kilsə əhli" ) və s. razılaşır. Yəni sizin insan anlayışında bir az informasiya qıtlığı thinking.gif hiss olunur, amma bu cavablardan bəlkə də ən geniş yayılanıdır.

Qayıdaq öz məsələmizə : deməli sizcə , insan ictimai canlıdir + tanrı yaradıb onu və gələcək fəaliyyəti haqqında heç bir instruktaj verməyib (Deizm). Buradan nəticə : "İNSAN ideyası" yoxdur , təkamül sayəsində tədricən "ideal insan"a yaxinlaşan yaxşı olur , uzaqlaşan pis. "İdeal insan"a isə öz əlamətlərini ( canlılığını və ictimailiyini ) təkmilləşdirmək sayəsində çatmaq olar. Yəni , məsələn , idmanla məşğul olub sağlamlığı möhkəmlətmək (daha canlı olmaq) + yaşadığın cəmiyyətdə qayda qanunlara , əxlaq normalarına və s. əməl edib onları daha da təkmilləşdirmək . Kim bunu edirsə olur yaxşı insan , etməyən olur pis insan...

İnsan anlayışını başqa cür müəyyən edəndə nəticə də bir başqa ola bilər...

Link to comment
Share on other sites

bu exlaq normalarina benzeyir.bir qadin geyimine gore bir olkede gerideqalmis,diger birinde muasir,bir basqasinda exlaqli,basqasinda ise exlaqsizdir.

Tam razıyam sizinlə bu barədə . Amma yuxarıdakı bir postunuzla razı deyiləm:

inanclı və ya inancsız olmaq insanın yaxşı və ya pis olmasını mÜəyyən edirmi?

inanclilara gore beli.inancsizlara gore xeyr smile.png

Məsələn , bir nəfər mÜsəlmana qonşusu tez-tez alkogol içki təklif edir, dəfələrlə etirazına baxmayaraq yenə təklif edir. Qonşuya(inancsızlığına görə) yaxşı insan deməyə nəinki mÜsəlmanın yəqin heç kimin dili gəlməz.

Və əksinə , tutaq ki , bir atesitin qonşusu sektantdır , yenyetmələrə deyir ki, onun inancına görə tanrı ona deyir ki , siz evinizi , ailənizi atıb mənim yanımda qalmalısınız və filan - filan işləri görməlisiniz . Və yaxud ateistin qonşusu kiçik yaşlı uşağını dini retualları yerinə yetirməyə məcbur edir ( yəni vicdan azadlığindan hələ uşaq ikən məhrum edir) . Bu hallarda əlbəttə ki ateist ÜçÜn bu "qonşular" pis olurlar (inanclarına görə)

Yəni , mÜxtəlif inancsiz "...istlər " və mÜxtəlif inanclı "qonşular" və mÜxtəlif situasiyalar olur...thinking.gif

Link to comment
Share on other sites

Yuxarıdakı fikirlər yalnız fərziyyələrdir , qəti əminliklə əlbəttə deyə bilmərəm . Bəlkə də 3-cu punkda "tutaq ki," ifadəsini də əlavə etmək olardı aydınlıq üçün. Bu fikirlər eyni nöqtəyə müxtəlif baxış bucağıdır. Amma hər halda , insanın pisliyi və yaxşılığı müqayisədə qəbul oıunur. Müqayisə isə ya "İnsan İdeyası" ilə , ya da "İdeal insan" ilə olunur. Bunların fərqi mənim fikrimcə : 1-ci "yuxarıdan" gələn meyarlarla intuisiyamızla , ruhumuzla bağlıdır, 2-ci isə "aşağıdan" gələn ,zaman keçdikcə , təcrübə nəticəsində yaranan meyarlardan asıli olan , ağlımızla , təffəkürümüzlə bağlıdır.

Bu meyar olsa-olsa bəşəriyyətin bir hissəsinin ( ğuman ki, kiçik hissəsinin...) meyarıdir. O biri hissədə buna irqçilik ( mürtəce ideologiya meyar ola bilməz...) deyirlər. Bu ona bənzəyir ki , insanları boyuna , çəkisinə və s. fiziki parametrlərindən asılı olaraq "yaxşı" və "pis" kimi qiymətləndirək. Mən bilən bu meyar əgər hansisa cəmiyyətlərdə mövcuddursa , tədricən yox olacaq...

İndi isə mən sizə sual verim. smile.png Sizin suallarınızdan "kiçik" bir sual da doğulur . "Yaxşılığı" və "pisliyi" bie qırağa , bəs "insan" özü nədir ?

çünki bütün yuxarıda verdiyiniz sualların cavabı insanın özünü nə hesab etməsindən asılıdır. Məs., insan özünü "Allahın qulu" ( yaxud "раб божий" ) , "ictimai canlı" , "dindar canlı" , "özü - özünün yaradan" , "boşluq" ("heç nə"), "hər şey" və s. qəbul etdikcə meyarlar da dəyişir... Bəs əslində İNSAN nədir ?

siz insana muxtelif terifler verirsiz. meni fikrim size cox da maraqli olmaz cunki dini terefden yanawacam ki siz bunu mukemmel bilirsiz.

amma bir wey de meni maraqlandirir. bir bele muxteliflik arasinda siz hansi insanin esl ensan oldugunu duwunursuz? yoxsa hele bir bele oumaqla hele konkret bir neticeye gelmemisiz? ve yaxud ozunuzun yaxwi insan oldugunuzu cemiyyete (ve ya sevdiklerinize)nece gosterirsiz?

Link to comment
Share on other sites

Məsələn , bir nəfər mÜsəlmana qonşusu tez-tez alkogol içki təklif edir, dəfələrlə etirazına baxmayaraq yenə təklif edir.

Qonşuya(inancsızlığına görə) yaxşı insan deməyə nəinki mÜsəlmanın yəqin heç kimin dili gəlməz.

Və əksinə , tutaq ki , bir atesitin qonşusu sektantdır , yenyetmələrə deyir ki, onun inancına görə tanrı ona deyir ki , siz evinizi , ailənizi atıb mənim yanımda qalmalısınız və filan - filan işləri görməlisiniz . Və yaxud ateistin qonşusu kiçik yaşlı uşağını dini retualları yerinə yetirməyə məcbur edir ( yəni vicdan azadlığindan hələ uşaq ikən məhrum edir) . Bu hallarda əlbəttə ki ateist ÜçÜn bu "qonşular" pis olurlar (inanclarına görə)

Yəni , mÜxtəlif inancsiz "...istlər " və mÜxtəlif inanclı "qonşular" və mÜxtəlif situasiyalar olur.

dediklerinizde haqq var.amma demeliyem ki situasiyalar sizin de qeyd etdiyiniz kimi o qeder coxdur ki ona gore konkret danismaq belke de duzgun deyil.insan dini inanci ile yaxsi olmur.eks halda butun adini muselman qoyanlar yaxsi olardi.ne de inancsizlar.bele halda da istenilen misali cekerken o misalin derinliyine gedib muzakireni en basdan baslamaq lazimdir.cunku her iki teref de insandir ve sehv etmek insana mexsusdur.demeli her iki teref sehv edebiler.buna gore de umumi danisdigim ucun belke de haqlisiniz,yanilmis olabilerem.amma yene deyirem,bezi situasiyalarda haqli,bezilerinde haqsizsam :)

Link to comment
Share on other sites

Cavaba görə təşəkkür! ( Xahiş edirəm yazılarımı sofistika kimi qəbul etməyin , səmimi öz fikirlərimi və suallarımı yazıram . Və heç kimin şəxsiyyəti ilə işim yox.)

Sualı nəyə görə verdim ? Ona görə ki, nəyinsə yaxşılığını və pisliyini deməkdən əvvəl o "nəyin" özünü təyin etmək lazımdır . Sizin cavabıniz çox rasional və lakonikdir. Deizmin insanın bu tərifi ilə bağlı heç bir ziddiyət görmürəm. Bu təriflə elə ateistlər də ( Darvin) , dindarlar da ( canli + "ümmət" , canlı+ "kilsə əhli" ) və s. razılaşır. Yəni sizin insan anlayışında bir az informasiya qıtlığı thinking.gif hiss olunur, amma bu cavablardan bəlkə də ən geniş yayılanıdır.

Qayıdaq öz məsələmizə : deməli sizcə , insan ictimai canlıdir + tanrı yaradıb onu və gələcək fəaliyyəti haqqında heç bir instruktaj verməyib (Deizm). Buradan nəticə : "İNSAN ideyası" yoxdur , təkamül sayəsində tədricən "ideal insan"a yaxinlaşan yaxşı olur , uzaqlaşan pis. "İdeal insan"a isə öz əlamətlərini ( canlılığını və ictimailiyini ) təkmilləşdirmək sayəsində çatmaq olar. Yəni , məsələn , idmanla məşğul olub sağlamlığı möhkəmlətmək (daha canlı olmaq) + yaşadığın cəmiyyətdə qayda qanunlara , əxlaq normalarına və s. əməl edib onları daha da təkmilləşdirmək . Kim bunu edirsə olur yaxşı insan , etməyən olur pis insan...

İnsan anlayışını başqa cür müəyyən edəndə nəticə də bir başqa ola bilər...

Səmimi fikirlərinizə görə təşəkkür..

Deməli hamı üçün (ateist,deist,teist və sayirə)ümumi qəbul olunan bir ideal insan ideyası yoxdur.Hər fəlsəfi görüşün özünün təxmini ideal insan ideyası var...Hamı özü üçün seçim eliyir...Kimə hansı ideya yaxşıdır...Bəs elmi ictimaiyyət bu barədə nə deyir?Yəni elm üçün belə bir mövzu varmı--- İdeal insan ideyası---

Link to comment
Share on other sites

Səmimi fikirlərinizə görə təşəkkür..

Deməli hamı üçün (ateist,deist,teist və sayirə)ümumi qəbul olunan bir ideal insan ideyası yoxdur.Hər fəlsəfi görüşün özünün təxmini ideal insan ideyası var...Hamı özü üçün seçim eliyir...Kimə hansı ideya yaxşıdır...

Bəli , belə çıxır ... Əlbəttə ki, bəzi ortaq məqmlar da ola bilər bu dünyagörüşlərin insana münasibətində .

Bəs elmi ictimaiyyət bu barədə nə deyir?Yəni elm üçün belə bir mövzu varmı--- İdeal insan ideyası---

Mən bilən elmdə belə bir anlayış yoxdur . Amma elmin müsbət tərəfi odur ki, təbiəti və o cümlədən insanı da öyrənməyə davam edir .

Elm ,yəni , bu baxımdan dinlərə və fəlsəfə sistemlərinə nisbətən daha mobildir , öz nəticələrini təftiş etməklə , yenidən araşdırmaqla bu sahədə informasiyanı genişləndirir. Yəni ortodoxiya cuzi dərəcədə mövcud da olsa hər halda elm daha açıqdır . Məsələn, insanı öyrənən psixologiya elmi. ( yadımızdan çıxmasın ki, sosial canlı olmagdan başqa insan həm də psixikaya malikdir...)

Link to comment
Share on other sites

Bəli , belə çıxır ... Əlbəttə ki, bəzi ortaq məqmlar da ola bilər bu dünyagörüşlərin insana münasibətində .

Mən bilən elmdə belə bir anlayış yoxdur . Amma elmin müsbət tərəfi odur ki, təbiəti və o cümlədən insanı da öyrənməyə davam edir .

Elm ,yəni , bu baxımdan dinlərə və fəlsəfə sistemlərinə nisbətən daha mobildir , öz nəticələrini təftiş etməklə , yenidən araşdırmaqla bu sahədə informasiyanı genişləndirir. Yəni ortodoxiya cuzi dərəcədə mövcud da olsa hər halda elm daha açıqdır . Məsələn, insanı öyrənən psixologiya elmi. ( yadımızdan çıxmasın ki, sosial canlı olmagdan başqa insan həm də psixikaya malikdir...)

Təşəkkürlər sizə ...

Sizə bir sualım var?

Şəxsən siz necə düşünürsüz?Normal insan düşüncəsi necə olmalıdır?Sizin fəlsəfi görüşünüz?

Səmimi və savadlı olduğunuz üçün mənə maraqlıdır.

Link to comment
Share on other sites

siz insana muxtelif terifler verirsiz. meni fikrim size cox da maraqli olmaz cunki dini terefden yanawacam ki siz bunu mukemmel bilirsiz.

amma bir wey de meni maraqlandirir. bir bele muxteliflik arasinda siz hansi insanin esl ensan oldugunu duwunursuz? yoxsa hele bir bele oumaqla hele konkret bir neticeye gelmemisiz? ve yaxud ozunuzun yaxwi insan oldugunuzu cemiyyete (ve ya sevdiklerinize)nece gosterirsiz?

Azad , sərbəst fikirləşə bilən insan - fərqi yoxdur , dindardır , ateistdir , fikirlərinə hörmətlə yanaşıram . O ki, qaldı mən əsl insan haqqında nə fikirləşirəm? Mən insana bu anda mövcud olan mürəkkəb elemntlərin ( tək maddi yox ) məcmusu kimi baxıram. Nəyə görə bu anda ? Çünki sonrakı anda əvvəlki insan bir növ yox olur , yenisi gəlir . Ona görə aslində indi mənim fikirlərim də keÇicidir , dəyişəndir , elə sizin də... Yəni insan nədir dəqiq deyə bılmərəm , amma mülahizələr yürüdə bilərəm...

Link to comment
Share on other sites

Təşəkkürlər sizə ...

Sizə bir sualım var?

Şəxsən siz necə düşünürsüz?Normal insan düşüncəsi necə olmalıdır?Sizin fəlsəfi görüşünüz?

Səmimi və savadlı olduğunuz üçün mənə maraqlıdır.

Robertoya yazdım təxminən qısa da olsa ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Milli
        • Sad
      • 11 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
      • 9 replies
    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
        • Milli
        • Facepalm
        • Haha
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
      • 21 replies
    • Начата реализация проекта трамвайной линии в Баку
      Генеральный план - это стратегический документ. Это не документ для ежедневного исполнения. Генплан - документ, определяющий будущее развитие города Баку на ближайшие 30 лет.
      Об этом в интервью Азертадж заявил председатель правления Союза архитекторов Азербайджана Эльбей Гасымзаде, говоря о реализации в ближайшем будущем масштабных проектов в рамках Генплана.
      По его словам, на основе Генплана в различных частях города будут проведены конкретные работы.
      «Процессы проектирования этих работ уже начались. Например, одним из важнейших направлений Генплана является транспортная инфраструктура. Реализация проекта трамвайной линии в Баку уже начата. На мой взгляд, второй важный вопрос - строительство на месте кварталов с 1-2-этажными аварийными домами или даже крупного района современных жилых зданий», - отметил он.
      https://media.az/society/nachata-realizaciya-proekta-tramvajnoj-linii-v-baku
        • Facepalm
        • Haha
        • Like
      • 23 replies
    • Новый способ развода нашли гайцы. Останавливают машины на кругу там где техосмотр в сядяряке. Начинают с поиска доп оборудования потом проверяют на алкоголь, на наркотики ничего не найдя, поют песню про то что ты где-то линию пересёк и тебе 80 Ман 3 балла штраф. Просишь показать видео, говорит что нет, ему по рации передали задержать.  Что езжай в гор ГАИ там разбирайся, потом начинается сказка про доброго полицейского что он может ремень написать, заплатишь 40 Ман когда тех осмотр пройдешь. Зная что не со штрафом техосмотр не пройти. В конце ты сам уже предлагаешь 20 Ман что бы он отстал, и он типа по рации кому-то передает что йохлыйыб и хял едиб, хотя уверен что он никому ничего не передавал. 
      Вообще за последние два дня 3 раза остановили проверять алкоголь. Рейд у них какойто
        • Facepalm
        • Upvote
        • Haha
        • Like
      • 113 replies
    • На Земле началась сильнейшая за 20 лет магнитная буря
      На Земле началась сильнейшая за последние двадцать лет магнитная буря: ей присвоен наивысший уровень G5, сообщают космические институты России и США.
      Уровень G5 соответствует экстремально сильной магнитной буре. Во время неё могут возникать масштабные проблемы с объектами энергетики и космическими аппаратами. Полярные сияния могут фиксироваться даже в тропиках.
      В нескольких регионах России – от Ленинградской до Ростовской области, а также в Сибири и на Урале – наблюдалось северное сияние.
      Также полярное сияние фиксировали жители Грузии, Армении, Кубы, Беларуси и Украины.
      Ранее руководитель Лаборатории солнечной астрономии Института космических исследований РАН Сергей Богачёв сообщал, что продолжительность магнитного шторма может составить от 20 до 40 часов.
      "Земля погружена в облако плазмы. Выйдет из него не раньше чем через сутки", – говорил он. Богачёв пояснил, что за трое суток Солнце выбросило четыре исключительно крупных облака плазмы.
      https://www.svoboda.org/a/na-zemle-nachalasj-siljneyshaya-za-20-let-magnitnaya-burya/32941991.html
        • Milli
      • 29 replies
    • В Санкт-Петербурге автобус с пассажирами упал в реку: число погибших выросло
      В реку Мойку упал пассажирский автобус. Предварительно, там находилось около 20 человек. В региональном МВД сообщили, что спасатели достают людей из воды
      Очевидец сообщил, что автобус врезался в два автомобиля, пробил ограду и упал в воду. ТАСС со ссылкой на источник в оперативных службах пишет о госпитализации пяти человек, еще двоим проводят реанимационные мероприятия на месте происшествия.
       

      Телеграм-канал Shot пишет, что из затонувшего автобуса спасли восемь человек. Состояние четверых из них оценивают как тяжелое — они госпитализированы. В больницу, как отмечает канал, в состоянии средней степени тяжести доставлен и водитель. Еще около десяти человек выбрались самостоятельно.
      Один человек погиб, указывает Shot. О жертвах также пишет телеграм-канал 78.

       
       
        • Confused
        • Like
      • 59 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...