Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vəhabilər Kimdir ? (2)


Recommended Posts

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vəhhabi adını qəbul edənlərdən biridə "sələfi" alimlərdən Muhəmməd Xalil Hərrasdır. O, öz firqəsini müdafiə üçün bir kitab yazmışdır. Kitabın adı isə belədir "Vəhhabilik Hərəkatı" (الحركة الوهابية). 
Bu ismi özləri üçün qəbul etmiş və bütün kitab boyu rahatlıqla bu addan istifadə etmişdir. 
Maraqlananlar kitabı bu linkdən endirib oxuya bilərlər.

http://mabdelwahab.blogspot.com/2011/11/blog-post_13.html

Özünün Vəhhabi olduğunu qəbul edib, məzhəbini müdafiə üçün kitab yazanlardan biridə Muhəmməd Əhməd İsmaildir. O yazdığı kitaba "Vəhhabilik Haqda Mülahizələr" (خواطر حول الوهابية)adını vermişdir.
Kitabı linklərdən endirib oxumaq mümkündür.

http://saaid.net/book/open.php?cat=83&book=4595

Link to comment
Share on other sites

Özünü fəxrlə Vəhhabi adlandıran və bu mövzuda kitab yazanlardan biri də "sələfilərin" kral yanlısı şeyxlərindən, oxucuya artıq məlum olan Suleyman bin Səhməndir. 
Onun kitaba verdiyi ad isə belədir:

الهدية السنية و التحفة الوهابية النجدية لجميع إخواننا الموحدين من أهل الملة الحنفية والطريقة المحمدية


"Əl Hədiyyətus Səniyyə vət Tuhfətul Vəhhəbiyyətun Nəcdiyyə li İxvaninəl Muvəhhidin min Əhlil Millətil Hənifiyyə vət Tariqatil Muhəmmədiyyə"


Ağıl sahibləri üçün kitabın bəzi başlıqları:

إذعان علماء مكة لدعوة الوهابية سنة 1218هـ
Hicri 1218-ci ildə Məkkə alimlərinin Vəhhabilik dəvətinə tabe olması
ما فعله الوهابية بمكة
Vəhhabilərin Məkkədə etdikləri
مذهب الوهابية والأصول والفروع
Vəhhabilik məzhəbi: Üsul və Furu
المذاهب وكتب التفسير والحديث عند الوهابية
Vəhhabilərə görə məzhəblər, təfsir və hədis kitabları

Link to comment
Share on other sites

Vəhhabi adını qəbul edənlərdən biridə "sələfi" alimlərdən Muhəmməd Xalil Hərrasdır. O, öz firqəsini müdafiə üçün bir kitab yazmışdır. Kitabın adı isə belədir "Vəhhabilik Hərəkatı" (الحركة الوهابية). 

Bu ismi özləri üçün qəbul etmiş və bütün kitab boyu rahatlıqla bu addan istifadə etmişdir. 

Maraqlananlar kitabı bu linkdən endirib oxuya bilərlər.

http://mabdelwahab.blogspot.com/2011/11/blog-post_13.html

Özünün Vəhhabi olduğunu qəbul edib, məzhəbini müdafiə üçün kitab yazanlardan biridə Muhəmməd Əhməd İsmaildir. O yazdığı kitaba "Vəhhabilik Haqda Mülahizələr" (خواطر حول الوهابية)adını vermişdir.

Kitabı linklərdən endirib oxumaq mümkündür.

http://saaid.net/book/open.php?cat=83&book=4595

 

 

Azərbaycanda özünü vəhabi adlandıran  insanların sayı çoxdur ?   Yoxsa kimsə onlara bu adı  onların razılığı olmadan verir ?   Azərbaycanda olmadığım üçün çox maraqlıdır )) Bu böyda haya küyə səbəb olmuş mövzu məni də maraqlandırdı . Amma ,  zəhmət deyilsə , obyektiv cavab  verin )) 

 

Yaxud kimsə , özünü vəhabi hesab edən şəxs cavab versin , mümkünsə .  

 

Bir də , sual :  Siz sələfiləri də vəhabi hesab edirsiniz ? Yaxud , yalnız özünü belə adlandıran cərəyanın nümayəndələrini ?

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

 

Azərbaycanda özünü vəhabi adlandıran  insanların sayı çoxdur ?  

 

 

Azərbaycan özünü vəhabi adlandıran demək olar ki heç kəs yoxdur.Səbəbi məlumdur.İnsanlar adın özündən çiskinillər.Ona görə məcburən başqa ad ilə sələfi ya əhli sünnə adı ilə fəaliyyət göstərirlər.

 

 

Bir də , sual :  Siz sələfiləri də vəhabi hesab edirsiniz ? Yaxud , yalnız özünü belə adlandıran cərəyanın nümayəndələrini ?

 

 

Sələfilərdə elə vəhabi əqidəsidir.Sadəcə ad dəyişilib.Vəhabiliyi rəsmi məzhəb kimi qəbul edən Səudiyyədə alimlər bu adı özlərinə şərəf bilirlər və fəxr edirlər.

Link to comment
Share on other sites

Azərbaycan özünü vəhabi adlandıran demək olar ki heç kəs yoxdur.Səbəbi məlumdur.İnsanlar adın özündən çiskinillər.Ona görə məcburən başqa ad ilə sələfi ya əhli sünnə adı ilə fəaliyyət göstərirlər.

 

Sələfilərdə elə vəhabi əqidəsidir.Sadəcə ad dəyişilib.Vəhabiliyi rəsmi məzhəb kimi qəbul edən Səudiyyədə alimlər bu adı özlərinə şərəf bilirlər və fəxr edirlər.

 

Bəs əqidə tam eynidirsə ,  onda niyə , məsələn ,  Misirdə sələfilərə elə sələfi deyirlər ?  Ola bilər başqa ölkələrdə də , dəqiq  bilmirəm .   Yəni, məncə  sələfilik daha məğbuldur dünyada nəinki vəhabilik .  

Link to comment
Share on other sites

"Vəhhabi" sələflərin ləqəbidir, adı deyil. 

 

Vəhhabi adını qəbul edənlərdən biridə "sələfi" alimlərdən Muhəmməd Xalil Hərrasdır. O, öz firqəsini müdafiə üçün bir kitab yazmışdır. Kitabın adı isə belədir "Vəhhabilik Hərəkatı" (الحركة الوهابية). 
Bu ismi özləri üçün qəbul etmiş və bütün kitab boyu rahatlıqla bu addan istifadə etmişdir. 
Maraqlananlar kitabı bu linkdən endirib oxuya bilərlər.

http://mabdelwahab.blogspot.com/2011/11/blog-post_13.html

Özünün Vəhhabi olduğunu qəbul edib, məzhəbini müdafiə üçün kitab yazanlardan biridə Muhəmməd Əhməd İsmaildir. O yazdığı kitaba "Vəhhabilik Haqda Mülahizələr" (خواطر حول الوهابية)adını vermişdir.
Kitabı linklərdən endirib oxumaq mümkündür.

http://saaid.net/book/open.php?cat=83&book=4595

Siz elə bilirsiniz forumda ərəb dili bilən çoxdur. ərəbcəyə olan ssilkaya görə deyirəm.

Link to comment
Share on other sites

Bəs əqidə tam eynidirsə ,  onda niyə , məsələn ,  Misirdə sələfilərə elə sələfi deyirlər ?  Ola bilər başqa ölkələrdə də , dəqiq  bilmirəm .   Yəni, məncə  sələfilik daha məğbuldur dünyada nəinki vəhabilik .  

Salam! Çox doğru qeyd edirsiniz. Dünyada sələfi adı daha məqbuldur, nəinki, vəhabilik. "Vəhabilik" - adi cahil kütlə içində qəbul olunmuş bir "damğadır". Onlar bu sözün mənasını bilmədən işlədirlər. Elə bilirlər ki, bu təhqirdir. Bir vaxtlar SSSR-i dövrundə bir təhqir növü vardı: "monqol". ))) O zaman bunu söyüş kimi qəbul edənlər cahillikləri üzündən bilmirdilər ki, dünyada 5 nəfərdən birində monqol qanı axır.  Amma əslində cahil insanlar özləri də bilmədən onları(sələfiləri) üça Allahın adı ilə bağlayırlar və ucaldırlar. əl-Vəhab Allahın adlarında biridir. Əgər, Mühəmməd ibn Abdulvahabın adı ilə bağlasalar, yenədə bu təhqir ola bilməz. Çünki M. ibn Abdulvahab böyük islam alimidir. 

 

Cahillik ümmət üçün bir bəladır. Allah xalqımızı hidayət etsin və həqiqi islama yönəltsin!

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Azərbaycan özünü vəhabi adlandıran demək olar ki heç kəs yoxdur.Səbəbi məlumdur.İnsanlar adın özündən çiskinillər.Ona görə məcburən başqa ad ilə sələfi ya əhli sünnə adı ilə fəaliyyət göstərirlər.

 

Sələfilərdə elə vəhabi əqidəsidir.Sadəcə ad dəyişilib.Vəhabiliyi rəsmi məzhəb kimi qəbul edən Səudiyyədə alimlər bu adı özlərinə şərəf bilirlər və fəxr edirlər.

insanlar bu adın özündən niyə çiskinirlər ki? Başqa suallarım da var. Fikrinizi bilmək istəyərdim:

Bu vahabilik hardan yaranıb?

Vahabilər kimlərdir?

Bu təriqətin banisi kimdir?

Sələfi ilə vahabi eyni şeydirsə bu ad altında necə gizlənmək olar?

Siz sələfiləri necə adlandırırsınız? Əgər vahabi adlandırırsınızsa, daha yaxşı olmazmı ki, onları elə sələfi adlandırasınız. Onsuz da sizə görə ikisidə eyni şeydir. Həm də rəsmi olaraq "sələfi" qəbul olunub, qeyri rəsmi -- "vahabi".

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Danışmağına danışıb amma bir sualım var.İmkan varsa Əbu Zeydin özündən soruşun.Özlərini vəhabi adlandıran yuxarıda adları çəkilən Səud alimlərinə münasibət necədir? 

Bu sizi niyə belə maraqlandırır ki? Burada qeyri adi nə var? Kimsə özünə vahabi deyə bilər, özünü imam M. ibn Abdulvahabın dəvətdə davamçısı hesab edə bilər.

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Danışmağına danışıb amma bir sualım var.İmkan varsa Əbu Zeydin özündən soruşun.Özlərini vəhabi adlandıran yuxarıda adları çəkilən Səud alimlərinə münasibət necədir? 

Bu sizi niyə belə maraqlandırır ki? Burada qeyri adi nə var? Kimsə özünə vahabi deyə bilər, özünü imam M. ibn Abdulvahabın dəvətdə davamçısı hesab edə bilər. Hənəfilər özlərini imam Abu Hanifənin, hənbəlilər imam Əhməd bin Hənbəlin, şafilər imam Şafinin və s. davamçısı hesab edə bilər. Şiələr və ələvilər də özlərini imam Əlinin (r.a.) davamçısı hesab edirlər. Bunda bir problem yoxdur. Sadəcə bu kor koranə yox, dəlilləri ilə olmalıdır.

Link to comment
Share on other sites

 

Bu sizi niyə belə maraqlandırır ki? Burada qeyri adi nə var? Kimsə özünə vahabi deyə bilər, özünü imam M. ibn Abdulvahabın dəvətdə davamçısı hesab edə bilər. Hənəfilər özlərini imam Abu Hanifənin, hənbəlilər imam Əhməd bin Hənbəlin, şafilər imam Şafinin və s. davamçısı hesab edə bilər. Şiələr və ələvilər də özlərini imam Əlinin (r.a.) davamçısı hesab edirlər. Bunda bir problem yoxdur. Sadəcə bu kor koranə yox, dəlilləri ilə olmalıdır.

 

 

Qeyri adilik ondan ibarətdir ki ƏbuZeyd ciddi cəhdlə vəhabiliyin olmadığını iddia edir.Amma özgə vaxt cəh cəh ilə bəh bəh ilə dəm vurduğu alimlər vəhabiliyin olduğunu və özlərinində bu əqidədə olduğlarını iqarar edirlər.

İndi sual bundan ibarətdir ki ƏbuZeyd yalan deyir ya yuxarıda adlarını qeyd elədiyim alimlər?

Link to comment
Share on other sites

 

Onsuz da sizə görə ikisidə eyni şeydir. Həm də rəsmi olaraq "sələfi" qəbul olunub, qeyri rəsmi -- "vahabi".

 

 

Sələfi desək millət çaş baş düşər.Misal üçün Misirdə ixvanlarda özlərini sələf hesab edir amma vəhabilər onları azmış hesab edirlər.

Link to comment
Share on other sites

Sələfi desək millət çaş baş düşər.Misal üçün Misirdə ixvanlarda özlərini sələf hesab edir amma vəhabilər onları azmış hesab edirlər.

Axı siz deyirsiniz vahabi və sələfi eyni şeydir. Əgər ixvanlar özlərinə sələfi deyirlərsə, bu vahabi demək deyilmi? Əgər deyilsə, onda demək vahabi ilə sələfi eyni şey deyil. Onda siz bu nəticəyə necə gəldiniz? Siz özünə sələfi deyənləri vahabi çağırmırsınızmı? Vahabilərin ixvanlardan fərqi nədir? Siz vahabiləri necə tanıyırsınız? Onlar kimlərdir?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Qeyri adilik ondan ibarətdir ki ƏbuZeyd ciddi cəhdlə vəhabiliyin olmadığını iddia edir.Amma özgə vaxt cəh cəh ilə bəh bəh ilə dəm vurduğu alimlər vəhabiliyin olduğunu və özlərinində bu əqidədə olduğlarını iqarar edirlər.

İndi sual bundan ibarətdir ki ƏbuZeyd yalan deyir ya yuxarıda adlarını qeyd elədiyim alimlər?

Siz yuxarıda adlarını çəkdiyiniz alimlərin yazdıqları kitabları oxumusunuz?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Qeyri adilik ondan ibarətdir ki ƏbuZeyd ciddi cəhdlə vəhabiliyin olmadığını iddia edir.Amma özgə vaxt cəh cəh ilə bəh bəh ilə dəm vurduğu alimlər vəhabiliyin olduğunu və özlərinində bu əqidədə olduğlarını iqarar edirlər.

İndi sual bundan ibarətdir ki ƏbuZeyd yalan deyir ya yuxarıda adlarını qeyd elədiyim alimlər?

Abu Zeyd də düz deyir. Sələfi alimlər də.

Sözü gedən alimlər vəhabiliyi necə təsvir edirlər? Onlar özlərini niyə vahabi adlandırırlar? Bunun kökü hara gedir?

Link to comment
Share on other sites

 

Axı siz deyirsiniz vahabi və sələfi eyni şeydir. Əgər ixvanlar özlərinə sələfi deyirlərsə, bu vahabi demək deyilmi? Əgər deyilsə, onda demək vahabi ilə sələfi eyni şey deyil. Onda siz bu nəticəyə necə gəldiniz? Siz özünə sələfi deyənləri vahabi çağırmırsınızmı? Vahabilərin ixvanlardan fərqi nədir? Siz vahabiləri necə tanıyırsınız? Onlar kimlərdir?

 

 

Baxın sizə adi misal çəkim anlayarsız.Azərbaycanda Şeyx Qaməti küfrdə ittiham edənlər,Qamətin tərəfkeşlərinin "xəvaric" adlandırdıqları şəxslərdə özlərini sələfi hesab edirlər+ qamətin tərəfkeşləridə.Yəqin anladınız nə deyirəm.

1.Get istəlinən ixvandan soruş gör özünü sələfi hesab edir ya yox?

2.Daha sonra vəhabi alimlərindən soruş gör ixvan sələfidilər ya yox?

Ondan sonra özün ayırd edə bilərsən kim kimdir ))

Link to comment
Share on other sites

Baxın sizə adi misal çəkim anlayarsız.Azərbaycanda Şeyx Qaməti küfrdə ittiham edənlər,Qamətin tərəfkeşlərinin "xəvaric" adlandırdıqları şəxslərdə özlərini sələfi hesab edirlər+ qamətin tərəfkeşləridə.Yəqin anladınız nə deyirəm.

1.Get istəlinən ixvandan soruş gör özünü sələfi hesab edir ya yox?

2.Daha sonra vəhabi alimlərindən soruş gör ixvan sələfidilər ya yox?

Ondan sonra özün ayırd edə bilərsən kim kimdir ))

Bilmədiyiniz şeyləri danışmayın...

Siz özünə sələfi deyənləri vahabi adlandırırsınız ya yox?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Vəhhabi adını qəbul edənlərdən biridə "sələfi" alimlərdən Muhəmməd Xalil Hərrasdır. O, öz firqəsini müdafiə üçün bir kitab yazmışdır. Kitabın adı isə belədir "Vəhhabilik Hərəkatı" (الحركة الوهابية). 

Bu ismi özləri üçün qəbul etmiş və bütün kitab boyu rahatlıqla bu addan istifadə etmişdir. 

Maraqlananlar kitabı bu linkdən endirib oxuya bilərlər.

http://mabdelwahab.blogspot.com/2011/11/blog-post_13.html

Özünün Vəhhabi olduğunu qəbul edib, məzhəbini müdafiə üçün kitab yazanlardan biridə Muhəmməd Əhməd İsmaildir. O yazdığı kitaba "Vəhhabilik Haqda Mülahizələr" (خواطر حول الوهابية)adını vermişdir.

Kitabı linklərdən endirib oxumaq mümkündür.

http://saaid.net/book/open.php?cat=83&book=4595

senin yaalnci maskan burada cirildi.bunu yazan zindiq Muhammada Abdul vahaba rediyye yazmaq isteyirmisrofl.gif

Link to comment
Share on other sites

senin yaalnci maskan burada cirildi.bunu yazan zindiq Muhammada Abdul vahaba rediyye yazmaq isteyirmisrofl.gif

Deyirəm ağına bozuna baxmadan elə danışırsan.

Muhammad Khalil Harras nə zamandan sizin əqidənizə görə zındıq olub? Hansı alimlər onu zındığlıqda ittiham edib? Və daha sonra necə olur ki zındığın kitabı Səudi Ərəbistandan bəh bəh cəh cəh ilə təbliğ olunur? Heç olmasa google.com axtarış ver gör kimdir bu insan ondan sonra nəsə yaz.

P.S. Biraz ehtiyatlı ol birdən bilmədən başqa alimlərinizdə zındığlıqda ittiham edərsən.

 

http://books.google.az/books?id=FfM8gIfOu20C&pg=PA17&lpg=PA17&dq=muhammad+khalil+harras&source=bl&ots=qmTVHj0K3m&sig=SUH7x5TuLgyskYrqZbi644rdDBI&hl=ru&sa=X&ei=OWaHUsGBHsSPtQa4rICYCg&ved=0CDgQ6AEwAjgK#v=onepage&q=muhammad%20khalil%20harras&f=false

Link to comment
Share on other sites

Deyirəm ağına bozuna baxmadan elə danışırsan.

Muhammad Khalil Harras nə zamandan sizin əqidənizə görə zındıq olub? Hansı alimlər onu zındığlıqda ittiham edib? Və daha sonra necə olur ki zındığın kitabı Səudi Ərəbistandan bəh bəh cəh cəh ilə təbliğ olunur? Heç olmasa google.com axtarış ver gör kimdir bu insan ondan sonra nəsə yaz.

P.S. Biraz ehtiyatlı ol birdən bilmədən başqa alimlərinizdə zındığlıqda ittiham edərsən.

 

http://books.google.az/books?id=FfM8gIfOu20C&pg=PA17&lpg=PA17&dq=muhammad+khalil+harras&source=bl&ots=qmTVHj0K3m&sig=SUH7x5TuLgyskYrqZbi644rdDBI&hl=ru&sa=X&ei=OWaHUsGBHsSPtQa4rICYCg&ved=0CDgQ6AEwAjgK#v=onepage&q=muhammad%20khalil%20harras&f=false

rofl.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vahabi sistemi, daha doğrusu təriqətini digər dini təriqətlərdən fərqləndirmək bir o qədər çətin deyil. Ümumiyyətlə hər bir dində ekstremist qruplaşmalar hər zaman mövcud olub. Lakin, vəhabilər hazırki dövrdə bu qruplara aid etmək olmur, çünki,  hepatit C virusu kimi yatma dövründədirlər və ancaq artmağa çalışırlar. Bu səbəbdən bir cox insana onlar təhlükəli bir qurum təəsuratı vermirlər. Lakin, fanatizmə uğramış insanları istənilən vaxt asanlıqla yönəltmək mümkün olduğundan onlar cəmiyyət üçün təhlükəli sayıla bilər.  

 

Mənim müşahidə etdiyim vahabilər adəti üzrə ifrat geyimi və anormal danışıq tərzini saymasaq, normal və bir cox hallarda təmiz insanlardır. Lakin onların demək olar hamısında, sosial davranış, həyat tərzi və savad baxımından kəskin deqrodasiya hiss olunur. Sanki insanların həyatı müddətində öyrəndiklərini qısa bir zamanda silmiəyə nail olublar. Onlar öz qapalı mühitlərində yaşayır, ailə münasibətlərində və dostluqda ancaq öz inkoqnito cəmiyyətlərindən olan insanları seçirlər. Adəti üzrə sadəlövdürlər bi- birlərinə inanırlar. Böyük qismi ancaq ticarətlə məşğul olur və bunu dünyada ən yaxşı iş hesab edirlər öz hədislərinə əsaslansaq. Məlum məsələdir ki, bu düşüncə savad və kəskin xarici görünüşdəki fərqlə onların üçün doğurdan da cıxış yolu primitiv ticarətdir. 

 

Başqa görüntülərim ondan ibarətdir ki, qadınlarına qarşı diqqətli olmağa çalışırlar adəti üzrə gecələr onlarla küçə gəzintisinə çıxırlar. Amma səhərlər insanlar olan vaxtlar bunu etmirlər. Uşaqlarının tərbiyəsində bir cox qüsurlar var, uşaqların başa düşmədiklərini onlardan tələb edirlər. Yeməklərində cox seçim edirlər hərçənd ki, yenə də ən keyfiyyətsiz məhsulları almaq məcburiyyətindədirlər. Adəti üzrə Hindistandan gələn dondurulmuş mal əti, Amerikadan üstündə halal markası olan hormonal tullantı budlar. Yerli mallardan isə ancaq icma daxili təsdiqləmiş firmalardan olan malları alırlar. Onlar adəti üzrə bazarda pul tanış vasitəsi ilə alınmış halal sertifikatı altında ən keyfiyyətiz məhsullar olur.

 

Sosial baxımdan adi vahabilərin bir coxu yoxsulluq şəraitində yaşayır,  bu da onların normal işlərdə işləyə bilməməsindən və həddindən artıq dini toplantılarda iştirakından irəli gəlir. Adəti üzrə sadə ekonom maşınlara üstünlük verirlər. Avtomobili az sürətlə idarə edirlər. Bir qeyri adi faktda odur ki, baxmayaraq ki, vahabilər öz dinlərində ifrat dərəcədə hər şeyə əməl etməyə çalışırlar, amma demək olar hamısı digər insanlar fərqli ölümdən cox qorxurlar. Bəlkə də bu səbəbdən nəqliyyat vasitələrini bərk sürmürlər. Adəti üzrə sinirləri cox sakitdir, lakin daxillərində aşılanmış aqressiya hiss olunur.  Ümumilikdə insanlara qarşı qapalı ancaq normal münasibət göstərirlər.  Bu vahabi təriqətində olan insanın psixoloji portretidir. 

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Vahabi sistemi, daha doğrusu təriqətini digər dini təriqətlərdən fərqləndirmək bir o qədər çətin deyil. Ümumiyyətlə hər bir dində ekstremist qruplaşmalar hər zaman mövcud olub. Lakin, vəhabilər hazırki dövrdə bu qruplara aid etmək olmur, çünki,  hepatit C virusu kimi yatma dövründədirlər və ancaq artmağa çalışırlar. Bu səbəbdən bir cox insana onlar təhlükəli bir qurum təəsuratı vermirlər. Lakin, fanatizmə uğramış insanları istənilən vaxt asanlıqla yönəltmək mümkün olduğundan onlar cəmiyyət üçün təhlükəli sayıla bilər.  

 

Mənim müşahidə etdiyim vahabilər adəti üzrə ifrat geyimi və anormal danışıq tərzini saymasaq, normal və bir cox hallarda təmiz insanlardır. Lakin onların demək olar hamısında, sosial davranış, həyat tərzi və savad baxımından kəskin deqrodasiya hiss olunur. Sanki insanların həyatı müddətində öyrəndiklərini qısa bir zamanda silmiəyə nail olublar. Onlar öz qapalı mühitlərində yaşayır, ailə münasibətlərində və dostluqda ancaq öz inkoqnito cəmiyyətlərindən olan insanları seçirlər. Adəti üzrə sadəlövdürlər bi- birlərinə inanırlar. Böyük qismi ancaq ticarətlə məşğul olur və bunu dünyada ən yaxşı iş hesab edirlər öz hədislərinə əsaslansaq. Məlum məsələdir ki, bu düşüncə savad və kəskin xarici görünüşdəki fərqlə onların üçün doğurdan da cıxış yolu primitiv ticarətdir. 

 

Başqa görüntülərim ondan ibarətdir ki, qadınlarına qarşı diqqətli olmağa çalışırlar adəti üzrə gecələr onlarla küçə gəzintisinə çıxırlar. Amma səhərlər insanlar olan vaxtlar bunu etmirlər. Uşaqlarının tərbiyəsində bir cox qüsurlar var, uşaqların başa düşmədiklərini onlardan tələb edirlər. Yeməklərində cox seçim edirlər hərçənd ki, yenə də ən keyfiyyətsiz məhsulları almaq məcburiyyətindədirlər. Adəti üzrə Hindistandan gələn dondurulmuş mal əti, Amerikadan üstündə halal markası olan hormonal tullantı budlar. Yerli mallardan isə ancaq icma daxili təsdiqləmiş firmalardan olan malları alırlar. Onlar adəti üzrə bazarda pul tanış vasitəsi ilə alınmış halal sertifikatı altında ən keyfiyyətiz məhsullar olur.

 

Sosial baxımdan adi vahabilərin bir coxu yoxsulluq şəraitində yaşayır,  bu da onların normal işlərdə işləyə bilməməsindən və həddindən artıq dini toplantılarda iştirakından irəli gəlir. Adəti üzrə sadə ekonom maşınlara üstünlük verirlər. Avtomobili az sürətlə idarə edirlər. Bir qeyri adi faktda odur ki, baxmayaraq ki, vahabilər öz dinlərində ifrat dərəcədə hər şeyə əməl etməyə çalışırlar, amma demək olar hamısı digər insanlar fərqli ölümdən cox qorxurlar. Bəlkə də bu səbəbdən nəqliyyat vasitələrini bərk sürmürlər. Adəti üzrə sinirləri cox sakitdir, lakin daxillərində aşılanmış aqressiya hiss olunur.  Ümumilikdə insanlara qarşı qapalı ancaq normal münasibət göstərirlər.  Bu vahabi təriqətində olan insanın psixoloji portretidir. 

Siz çox qabarıq şəkildə yazmısız. Vahhabilər kimi ifrata varmısız))) sizin yazdiqlarınınz vahhabinin inancinı da, sayini da artırar. Onların bir siyasəti də budur ki, sizin kimi agıllı insanların tənqidləri ilə tanınsın. 

Link to comment
Share on other sites

Vahabi sistemi, daha doğrusu təriqətini digər dini təriqətlərdən fərqləndirmək bir o qədər çətin deyil. Ümumiyyətlə hər bir dində ekstremist qruplaşmalar hər zaman mövcud olub. Lakin, vəhabilər hazırki dövrdə bu qruplara aid etmək olmur, çünki,  hepatit C virusu kimi yatma dövründədirlər və ancaq artmağa çalışırlar. Bu səbəbdən bir cox insana onlar təhlükəli bir qurum təəsuratı vermirlər. Lakin, fanatizmə uğramış insanları istənilən vaxt asanlıqla yönəltmək mümkün olduğundan onlar cəmiyyət üçün təhlükəli sayıla bilər.  

 

Mənim müşahidə etdiyim vahabilər adəti üzrə ifrat geyimi və anormal danışıq tərzini saymasaq, normal və bir cox hallarda təmiz insanlardır. Lakin onların demək olar hamısında, sosial davranış, həyat tərzi və savad baxımından kəskin deqrodasiya hiss olunur. Sanki insanların həyatı müddətində öyrəndiklərini qısa bir zamanda silmiəyə nail olublar. Onlar öz qapalı mühitlərində yaşayır, ailə münasibətlərində və dostluqda ancaq öz inkoqnito cəmiyyətlərindən olan insanları seçirlər. Adəti üzrə sadəlövdürlər bi- birlərinə inanırlar. Böyük qismi ancaq ticarətlə məşğul olur və bunu dünyada ən yaxşı iş hesab edirlər öz hədislərinə əsaslansaq. Məlum məsələdir ki, bu düşüncə savad və kəskin xarici görünüşdəki fərqlə onların üçün doğurdan da cıxış yolu primitiv ticarətdir. 

 

Başqa görüntülərim ondan ibarətdir ki, qadınlarına qarşı diqqətli olmağa çalışırlar adəti üzrə gecələr onlarla küçə gəzintisinə çıxırlar. Amma səhərlər insanlar olan vaxtlar bunu etmirlər. Uşaqlarının tərbiyəsində bir cox qüsurlar var, uşaqların başa düşmədiklərini onlardan tələb edirlər. Yeməklərində cox seçim edirlər hərçənd ki, yenə də ən keyfiyyətsiz məhsulları almaq məcburiyyətindədirlər. Adəti üzrə Hindistandan gələn dondurulmuş mal əti, Amerikadan üstündə halal markası olan hormonal tullantı budlar. Yerli mallardan isə ancaq icma daxili təsdiqləmiş firmalardan olan malları alırlar. Onlar adəti üzrə bazarda pul tanış vasitəsi ilə alınmış halal sertifikatı altında ən keyfiyyətiz məhsullar olur.

 

Sosial baxımdan adi vahabilərin bir coxu yoxsulluq şəraitində yaşayır,  bu da onların normal işlərdə işləyə bilməməsindən və həddindən artıq dini toplantılarda iştirakından irəli gəlir. Adəti üzrə sadə ekonom maşınlara üstünlük verirlər. Avtomobili az sürətlə idarə edirlər. Bir qeyri adi faktda odur ki, baxmayaraq ki, vahabilər öz dinlərində ifrat dərəcədə hər şeyə əməl etməyə çalışırlar, amma demək olar hamısı digər insanlar fərqli ölümdən cox qorxurlar. Bəlkə də bu səbəbdən nəqliyyat vasitələrini bərk sürmürlər. Adəti üzrə sinirləri cox sakitdir, lakin daxillərində aşılanmış aqressiya hiss olunur.  Ümumilikdə insanlara qarşı qapalı ancaq normal münasibət göstərirlər.  Bu vahabi təriqətində olan insanın psixoloji portretidir. 

 

Muhamməd bin Abdulvahhab kimdir?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Our picks

    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Haha
        • Red Heart
        • Like
      • 62 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Upvote
      • 169 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Facepalm
        • Haha
      • 136 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Like
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Like
      • 151 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...