Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vəhabilər Kimdir ? (2)


Recommended Posts

Şərab içmək;

Əhməd İbn Hənbəl yazır: "...Abdullah İbn Bureydə nəql edir: Mən və atam Müaviyənin yanına gedib xalçasının üstündə əyləşdik. Bizim üçün yemək gətirdilər və biz o yeməyi yedik. Sonra süfrəyə şərab gəldi. Müaviyə şərabdan içdi. Ondan sonra atam şərab içərək dedi: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim... ("Müsnədu Əh-məd", 5/347

 

Allaha and olsun ki bu vehabilernen uz uze men sohbet edende az qala Muaviyeni melek kimi qeleme vereler..Hec oz mezheb alimlerinin yazdigindan xeberleri yoxdur.Cekinmeden Muaviyeni mudafie edir ve Yezide lenetden cekindirirdiler..Lakin onlari tutarli delillerle susdurmagin yolunu bilirem ve bilecem İnsAllah

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sizleri daha da Vehabilerin mezheb imami olan Hembeli ile tanis edim...!!

 

 Əhməd “Müsnəd”ində yazır: "Mənə Abdullah rəvayət etdi ki, bu rəvayəti ona atası Yeziddən nəql etmiş, Yezid, Vəlid İbn Abdullah İbn Cumeydən və o da, Əbu Tufeyldən nəql edib:

“Peyğəmbər (s) Təbuk döyüşündən qayıtdıqdan sonra carçıya əmr etdi ki, elan etsin: Peyğəmbər (s) təpənin başına çıxır, heç kim ona tərəf yaxınlaşmasın!

Əmmar Peyğəmbərin miniyini sürür, Hüzeyfə isə onlara yol göstərirdi. Bu zaman üzlərinə niqab bağlamış bir qrup öz miniklərini Əmmarın üstünə sürdülər. Əmmar onların miniyinin üzünə vurmağa başladı. Peyğəmbər (s) Hüzeyfəyə buyurdu: "Yolu göstərməyə davam et". Sonra Peyğəmbər (s) aşağı gəldi və Əmmara yaxınlaşıb buyurdu: Ey Əmmar, onları tanıdın?

–Miniklərin kimlərə məxsus olduğunu bilirəm. Lakin miniyin üzərində olanlar üzlərinə niqab bağlamışdılar.

–Peyğəmbər (s) buyurdu: Heç bilirsən onlar bu işlə nəyə nail olmaq istəyirdilər?

–Allah və Onun Rəsulu (s) daha yaxşı bilər.

Peyğəmbər (s) buyurdu:

–Onlar istəyirdilər ki, sənin miniyini hürküdərək Allahın Rəsulunu (s) təpədən yerə yıxsınlar.

Bu zaman Əmmar Peyğəmbərin səhabələrindən olan bir kişi ilə höcətləşməyə başladı və ona dedi: Səni Allaha and verirəm, de görüm, təpənin başına səhabələrdən neçə nəfər hücum etdi?

–On dörd nəfər.

–Əmmar dedi: Əgər səni də onlardan hesablasaq, on beş nəfər olurlar.

Peyğəmbər (s) on beş nəfərdən üç nəfərini günahsız saydı. Həmin üç səhabə deyirdilər: Allaha and olsun, biz nə Peyğəmbərin carçısının səsini eşitdik, nə də o biri səhabələrin məqsədini bilirdik.

Əmmar dedi: Mən şəhadət verirəm ki, qalan on iki səhabə Allah və onun Rəsulunun (s) dünyada və qiyamətdə düşmənləridir ("Müsnədu-Əhməd", 5/453).

Link to comment
Share on other sites

Bomba buna deyirem baxin!!!!

 

image-3933.htmlvahhabi.jpg

 

"İraq-Şam İslam dövləti" adlanan terror təşkilatı şiələri hədələyib.

İraq Şam "İslam dövləti"nə yaxın saytlar sözügedən terror təşkilatının bəyanatını yayımlayıblar. 313news.net-in "abna"ya istinadlı məlumatına görə, bəyanatda bildirilir ki, "İslam dövləti" əməvi xəlifəsi olmuş Yezid ibn Muaviyəni (l) özünə lider hesab edir və İmam Hüseyni (ə) özünə düşmən hesab edir. Bildirilir ki, İmam Hüseyn (ə) müsəlmanların haqq xəlifəsi olan Yezidə qarşı qiyam etməklə İslam vəhdətinə zərbə vurmaq məqsədi güdürdü: "Şiələr isə o vaxtdan bu günə qədər məhərrəm ayında şirk mərasimləri təşkil edərək Yezidin hədəflərini tənqid edirlər. İslam dövləti şəri vəzifəsini yerinə yetirərək məhərrəm yası tutan şiələri öz imamlarına qovuşduracaqdır".

Terror təşkilatı bəyan edib ki, bu mərasimlərə qatılan sünniləri də eyni aqibət gözləyir: "Siz də şiələrin matəm mərasimlərinə qatılacağınız təqdirdə, aqibətiniz onlardan fərqli olmayacaq. Şiələrlə birgə olduğunuz təqdirdə tövbəniz qəbul olunmayacaqdır".

"İslam dövləti" Səudları da bu mərasimlərin təşkilinə qarşı mübarizə aparmağa çağırıb. Sonda isə şiələrə bir daha xəbərdarlıq ünvanlayıb: "Biz, xəlifəmiz Yezidin təhqir olunmasına dözə bilmərik. Digər bir tərəfdən Hüseyn (ə) və tərəfdarları Yezidlə düşməndirlər. Təbii olaraq, onlar bizim hədəfimizdədirlər".

Qeyd edək ki, sözügedən terror təşkilatı hal-hazırda Suriyada prezident Bəşər Əsədin qüvvələrinə qarşı vuruşmaqdadır.

 

http://az.313news.net/news/a-3933.html

Link to comment
Share on other sites

İbn Teymiyyeynen yeni Henbelinin ,Ebdul Vehabin ulu babasiynan qisaca tanisqliq

 

Əhməd ibn Əbdulhəlim ibni Teymiyyə hicri qəməri tarixinin 661-ci ilində rəbiul-əvvəl ayında Suriyanın Hərran şəhərində anadan olub. Yeddi yaşında ikən monqolların hücumundan amanda qalmaq üçün ailəsi ilə birlikdə Şam şəhərinə (Dəməşq) köçüb. Atası hənbəli məzhəbindən olan ruhani idi, elə buna görə də atası təhsil almaq məqəsdilə onu hənbəlilər mədrəsəsinə qoyur. 698-cı ilə qədər Dəməşq şəhərində adi hənbəli ruhanisi kimi yaşayan İbni Teymiyyə “Risalətul-həməviyyə” kitabını yazıb özünün haqq yolundan azdığını biruzə verir. Bu kitab Himat şəhərinin əhalisi tərəfindən verilən suallar əsasında tərtib olunub ki, İbni Teymiyyə bu kitabda Allaha açıq aşkar cəhət və məkana qail olduğunu göstərib, Allahın asimanda ərşində oturduğunu iddia edirdi.

 

 

İbni Teymiyyə yazır: Şiələrin axmaq əməllərindən biri də budur, onlar gözlədikləri İmam Məhdi üçün Samerra şəhərindəki sərdabənin yanına at ya qatır gətirirlər ki, əgər O zuhur etsə ona minsin. Hər gün orada bir nəfər iki dəfə fəryad çəkir: “Ey mənim ağam çıx” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/45)


İbn Teymiyyə daha artıq dərəcədə şiələrin dinsiz və şəriət hökümlərinə etina etmədiklərini göstərmək üçün yazır: “Şiələr dəstə namaz aladıqda bir nəfər daim ayaq üstə hazır şəkildə dayanıb gözləyir. Onlar namaz da qılmırlar. Qorxurlar ki, olmaya imamları zuhur edər və onlar namaz halında olarlar” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/ 45)


Əhli sünnətin alimi Muhəmməd Kurd Əli yazır: “İmam Məhdinin Surrə mən Rəa sərdabəsindən zuhur edib çıxmasını şiələr arasında heç kim iddia etməyib. Baxmayaraq ki, şiə məzhəbindən xəbəri olmayan bəziləri həqiqəti axtarmadan cəhalət üzündən bunu onlara nisbət verib” (Ədyan və Məzahib: əş-şiə 6/247 Şam mətbəəsi)

 

Bundan sonra ibn Teymiyyə şiə haqqında elə mətləblər nəql edir ki, onunla da şiələri kitab əhli yəhudilərlə, xristianlarla və məcusilərlə bir edib islam ümmətindən xaric edir.


“.... yəhudilər qiblədən döndükləri kimi şiələr də namazda qiblədən dönürlər”, “...Yəhudilər namazda başlarını və çiyinlərini tərpətdikləri kimi şiələr də onlar kimi edirlər.” (“Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə” 1/22)


“...Yəhudilər talaq zamanı qadınlara iddə qail olmadıqları kimi şiələr də iddə saxlamağa qail deyillər”


“....Yəhudilər tovratı təhrif etdikləri kimi şiələr də Quranı təhrif ediblər”


“....Yəhudilər deyirlər ki, Allah bizə 50 rəkət namaz vacib edib şiələr də deyirlər 50 rəkət namaz vacibdir”


“....Yəhudilər möminlərə salamı xülasələşdirib deyirlər “əssamu ələykum” (ölüm olsun sizə) şiələr də onlar kimi deyirlər”


“...Yəhudilər bütün camaatın mallarını özlərinə halal bilirlər, şiələr də onlar kimi bütün insanların mallarını özlərinə halal bilirlər”


“....Yəhudilər Cəbraili özlərinə düşmən bildikləri kimi şiələr də deyirlər ki, Cəbrail vəhy gətirəndə səhvən Əli ibn Əbu Talıb əvəzinə Peyğəmbərə vəhyi çatdırıb”


“....Məsihilər arvadlarına məhriyyə (kəbin haqqı) vermirlər. Onlar arvadlarından elə belə istifadə edirlər. Şiələr də o cür edirlər” (“Minhacus-sünnə 1/25-27).

 

Diqqət: Bu kitab müxtəlif mətbəələrdə çap olunub. Bu məqalədəki sənədlər doktor Muhəmməd Rəşad Salimin təhqiq etdiyi və “cameətul-imam Muhəmməd ibn Suudil-islamiyyə” mətbəəsində nəşr olunmuş 9 cildli kitabdan götürülüb.


Əgər kitab sahibi şayə və movhumatlara uymayıb şiə məzhəbinin elmi və fiqhi kitablarından birini açıb oxusaydı əlbəttə insafı olan halda belə cəfəngiyyatları yazmazdı. Nəticədə bu yazdıqları iftiralarla özünü cəhənnəm əzabına layiq etməzdi. Axı onun zamanında Əllamə Hilli kimi şəxsiyyətlər var idi. Müəllif güya şiənin nəhayət dərəcədə axmaqlığını göstərməyə çalışıb deyə yazıb:


Şiələr “on” kəliməsini dillərinə gətirməkdən ikrah hissi duyurlar. Şiələr on sütun üstündə bina tikmirlər hətta o dərəcədə ki, onlar on hissədən ibarət olan işi görmürlər və s....Çünki şiələr seçilmiş səhabələri sevmirlər. Onların sayının “on” olduğu üçün. Çünki bu səhabələrin cənnət əhli olduqları haqda şəhadət verilmişdi. (Əbu Bəkr, Ömər, Osman, Əli, Təlhə, Zubeyr, Səd ibn Əbu Vəqqas, Səid ibn Zeyd, Əbdurrəhman ibn Ovf, Əbu Ubeydə ibn Cərrah) Şiələr bu səhabələrlə düşməndirlər, onlar yalnız Əli ibn Əbu Talibi sevirlər. Onlar birinci iman gətimiş muhacir və ənsardan olan səhabələrlə düşməndirlər......” (“Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/38-39)


Əhli sünnətin arasında belə bir rəvayət məhşurdur ki, Peyğəmbər səhabələrdən 10 nəfərə cənnətə getmələri haqqında vədə verib. Bu rəvayətin adını “əşrətun mubəşşərətun” adlandırıblar. Təəccüblü budur: İbn Teymiyyənin ağlına yetişməyib ki, elə bir dastan fikirləşsəydi ki, onun əvvəli ilə axırı düz gələydi. Əgər şiələr on nəfərin arasında Əli ibn Əbu Talib ilə düşmən deyillərsə onda niyə müəllifin iddiasına görə on ədədindən xoşları gəlmir? Onda gərək doqquz ədədi ilə düşmən olsunlar. Axmaq kişi şiələrin bu rəvayətin qondarma olduğunu sübut etdiklərinə görə onlara cavab kimi siz belə cəfəngiyyat uydurmaqla niyə özünüzü biabır edirsiniz? Doğrudanmı şiələr bütün səhabələrə qarşı düşmən mövqedədirlər? Görəsən Salman Əbuzər, Miqdad Əmmar, Hicr ibn Ədiy, İbn Əbbas və s... kimi böyük səhabələrin əzəməti haqqında onlar tərəddüd edirlər?


İbni Teymiyyə yazır: Şiələrin axmaq əməllərindən biri də budur, onlar gözlədikləri İmam Məhdi üçün Samerra şəhərindəki sərdabənin yanına at ya qatır gətirirlər ki, əgər O zuhur etsə ona minsin. Hər gün orada bir nəfər iki dəfə fəryad çəkir: “Ey mənim ağam çıx” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/45)


İbn Teymiyyə daha artıq dərəcədə şiələrin dinsiz və şəriət hökümlərinə etina etmədiklərini göstərmək üçün yazır: “Şiələr dəstə namaz aladıqda bir nəfər daim ayaq üstə hazır şəkildə dayanıb gözləyir. Onlar namaz da qılmırlar. Qorxurlar ki, olmaya imamları zuhur edər və onlar namaz halında olarlar” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/ 45)


Əhli sünnətin alimi Muhəmməd Kurd Əli yazır: “İmam Məhdinin Surrə mən Rəa sərdabəsindən zuhur edib çıxmasını şiələr arasında heç kim iddia etməyib. Baxmayaraq ki, şiə məzhəbindən xəbəri olmayan bəziləri həqiqəti axtarmadan cəhalət üzündən bunu onlara nisbət verib” (Ədyan və Məzahib: əş-şiə 6/247 Şam mətbəəsi)


Əziz oxucu indi insafla özün hökm et, belə iftiraları yazan normal insandır ya yox? Belə olan halda şiə məzhəbi haqqında təhqiq etmədən onun dalıyca kor-korana gedənlərə bizim qammaz Həmədan eşşəyi deməyə haqqımız varmı? Görəsən bu iftiraları uydurmaqda məqsəd nə imiş? Bunu deyə bilərik ki, məqsəd yalnız və yalnız Muhəmmədin (s) ümməti arasında nifaq yaratmaq olub....

 

 

Müəllifinn necə zəif təhqiqatçı olduğunu göstərən yerlərindən biri də budur: “İran islam inqilabının rəhbəri Xomeyni inqilabdan sonra adını azana daxil etdi. Beləliklə də azanda Allah-taalanın vəhdaniyyətinə və Peyğəmbərin (s) risalətinə şəhadətdən öncə onun adı rəhbər kimi çəkilməlidir. İranın bütün məscidlərində deyilir: Allahu Əkbər, Allahu Əkbər Xomeyni Rəhbər sonra əşhədə ənnə Muhəmmədən rəsulullah...” (Usulu məzhəbişşiə bab rabe fəsl rabe 3/1392)


Maraqlı budur ki, kitabın mövzusu Muhəmməd ibn Suud universitetində doktorluq dissertasiyası üçün meydana çıxarılıb. Məqalənin şiə əleyhinə yaxşı ləkə olduğunu görüb onu kitab kimi nəşr ediblər. Müəllif İranda heç olmasa necə azan deyilməsi haqqında azacıq da olsa təhqiqat aparmadan bu iftiraları yazmağa cürət edib. Müəllifin şiələrə qarşı düşmən olduğu, bilərəkdən iftiraları şiələrin əleyhinə yazmaqda bütün müsəlmanlarda onlara qarşı nifrət yaratmaq qərəzi olduğunu başa düşürük. Şiələr Muhəmməd ümməti arasında vəhdət yaratmağa çalışdıqları halda bir dəstə xainlər və Muhəmməd ibn Əbdul Vəhhab kimi yəhudilərə xidmət edən islamın düşmənləri din xadimləri cildinə girib hər vasitə ilə ixtilafı dərinləşdirməyə çalışırlar.

 

Link to comment
Share on other sites

 

İbn Teymiyyeynen yeni Henbelinin ,Ebdul Vehabin ulu babasiynan qisaca tanisqliq

 

Əhməd ibn Əbdulhəlim ibni Teymiyyə hicri qəməri tarixinin 661-ci ilində rəbiul-əvvəl ayında Suriyanın Hərran şəhərində anadan olub. Yeddi yaşında ikən monqolların hücumundan amanda qalmaq üçün ailəsi ilə birlikdə Şam şəhərinə (Dəməşq) köçüb. Atası hənbəli məzhəbindən olan ruhani idi, elə buna görə də atası təhsil almaq məqəsdilə onu hənbəlilər mədrəsəsinə qoyur. 698-cı ilə qədər Dəməşq şəhərində adi hənbəli ruhanisi kimi yaşayan İbni Teymiyyə “Risalətul-həməviyyə” kitabını yazıb özünün haqq yolundan azdığını biruzə verir. Bu kitab Himat şəhərinin əhalisi tərəfindən verilən suallar əsasında tərtib olunub ki, İbni Teymiyyə bu kitabda Allaha açıq aşkar cəhət və məkana qail olduğunu göstərib, Allahın asimanda ərşində oturduğunu iddia edirdi.

 

 

İbni Teymiyyə yazır: Şiələrin axmaq əməllərindən biri də budur, onlar gözlədikləri İmam Məhdi üçün Samerra şəhərindəki sərdabənin yanına at ya qatır gətirirlər ki, əgər O zuhur etsə ona minsin. Hər gün orada bir nəfər iki dəfə fəryad çəkir: “Ey mənim ağam çıx” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/45)

İbn Teymiyyə daha artıq dərəcədə şiələrin dinsiz və şəriət hökümlərinə etina etmədiklərini göstərmək üçün yazır: “Şiələr dəstə namaz aladıqda bir nəfər daim ayaq üstə hazır şəkildə dayanıb gözləyir. Onlar namaz da qılmırlar. Qorxurlar ki, olmaya imamları zuhur edər və onlar namaz halında olarlar” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/ 45)

Əhli sünnətin alimi Muhəmməd Kurd Əli yazır: “İmam Məhdinin Surrə mən Rəa sərdabəsindən zuhur edib çıxmasını şiələr arasında heç kim iddia etməyib. Baxmayaraq ki, şiə məzhəbindən xəbəri olmayan bəziləri həqiqəti axtarmadan cəhalət üzündən bunu onlara nisbət verib” (Ədyan və Məzahib: əş-şiə 6/247 Şam mətbəəsi)

 

Bundan sonra ibn Teymiyyə şiə haqqında elə mətləblər nəql edir ki, onunla da şiələri kitab əhli yəhudilərlə, xristianlarla və məcusilərlə bir edib islam ümmətindən xaric edir.

“.... yəhudilər qiblədən döndükləri kimi şiələr də namazda qiblədən dönürlər”, “...Yəhudilər namazda başlarını və çiyinlərini tərpətdikləri kimi şiələr də onlar kimi edirlər.” (“Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə” 1/22)

“...Yəhudilər talaq zamanı qadınlara iddə qail olmadıqları kimi şiələr də iddə saxlamağa qail deyillər”

“....Yəhudilər tovratı təhrif etdikləri kimi şiələr də Quranı təhrif ediblər”

“....Yəhudilər deyirlər ki, Allah bizə 50 rəkət namaz vacib edib şiələr də deyirlər 50 rəkət namaz vacibdir”

“....Yəhudilər möminlərə salamı xülasələşdirib deyirlər “əssamu ələykum” (ölüm olsun sizə) şiələr də onlar kimi deyirlər”

“...Yəhudilər bütün camaatın mallarını özlərinə halal bilirlər, şiələr də onlar kimi bütün insanların mallarını özlərinə halal bilirlər”

“....Yəhudilər Cəbraili özlərinə düşmən bildikləri kimi şiələr də deyirlər ki, Cəbrail vəhy gətirəndə səhvən Əli ibn Əbu Talıb əvəzinə Peyğəmbərə vəhyi çatdırıb”

“....Məsihilər arvadlarına məhriyyə (kəbin haqqı) vermirlər. Onlar arvadlarından elə belə istifadə edirlər. Şiələr də o cür edirlər” (“Minhacus-sünnə 1/25-27).

 

Diqqət: Bu kitab müxtəlif mətbəələrdə çap olunub. Bu məqalədəki sənədlər doktor Muhəmməd Rəşad Salimin təhqiq etdiyi və “cameətul-imam Muhəmməd ibn Suudil-islamiyyə” mətbəəsində nəşr olunmuş 9 cildli kitabdan götürülüb.

Əgər kitab sahibi şayə və movhumatlara uymayıb şiə məzhəbinin elmi və fiqhi kitablarından birini açıb oxusaydı əlbəttə insafı olan halda belə cəfəngiyyatları yazmazdı. Nəticədə bu yazdıqları iftiralarla özünü cəhənnəm əzabına layiq etməzdi. Axı onun zamanında Əllamə Hilli kimi şəxsiyyətlər var idi. Müəllif güya şiənin nəhayət dərəcədə axmaqlığını göstərməyə çalışıb deyə yazıb:

Şiələr “on” kəliməsini dillərinə gətirməkdən ikrah hissi duyurlar. Şiələr on sütun üstündə bina tikmirlər hətta o dərəcədə ki, onlar on hissədən ibarət olan işi görmürlər və s....Çünki şiələr seçilmiş səhabələri sevmirlər. Onların sayının “on” olduğu üçün. Çünki bu səhabələrin cənnət əhli olduqları haqda şəhadət verilmişdi. (Əbu Bəkr, Ömər, Osman, Əli, Təlhə, Zubeyr, Səd ibn Əbu Vəqqas, Səid ibn Zeyd, Əbdurrəhman ibn Ovf, Əbu Ubeydə ibn Cərrah) Şiələr bu səhabələrlə düşməndirlər, onlar yalnız Əli ibn Əbu Talibi sevirlər. Onlar birinci iman gətimiş muhacir və ənsardan olan səhabələrlə düşməndirlər......” (“Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/38-39)

Əhli sünnətin arasında belə bir rəvayət məhşurdur ki, Peyğəmbər səhabələrdən 10 nəfərə cənnətə getmələri haqqında vədə verib. Bu rəvayətin adını “əşrətun mubəşşərətun” adlandırıblar. Təəccüblü budur: İbn Teymiyyənin ağlına yetişməyib ki, elə bir dastan fikirləşsəydi ki, onun əvvəli ilə axırı düz gələydi. Əgər şiələr on nəfərin arasında Əli ibn Əbu Talib ilə düşmən deyillərsə onda niyə müəllifin iddiasına görə on ədədindən xoşları gəlmir? Onda gərək doqquz ədədi ilə düşmən olsunlar. Axmaq kişi şiələrin bu rəvayətin qondarma olduğunu sübut etdiklərinə görə onlara cavab kimi siz belə cəfəngiyyat uydurmaqla niyə özünüzü biabır edirsiniz? Doğrudanmı şiələr bütün səhabələrə qarşı düşmən mövqedədirlər? Görəsən Salman Əbuzər, Miqdad Əmmar, Hicr ibn Ədiy, İbn Əbbas və s... kimi böyük səhabələrin əzəməti haqqında onlar tərəddüd edirlər?

İbni Teymiyyə yazır: Şiələrin axmaq əməllərindən biri də budur, onlar gözlədikləri İmam Məhdi üçün Samerra şəhərindəki sərdabənin yanına at ya qatır gətirirlər ki, əgər O zuhur etsə ona minsin. Hər gün orada bir nəfər iki dəfə fəryad çəkir: “Ey mənim ağam çıx” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/45)

İbn Teymiyyə daha artıq dərəcədə şiələrin dinsiz və şəriət hökümlərinə etina etmədiklərini göstərmək üçün yazır: “Şiələr dəstə namaz aladıqda bir nəfər daim ayaq üstə hazır şəkildə dayanıb gözləyir. Onlar namaz da qılmırlar. Qorxurlar ki, olmaya imamları zuhur edər və onlar namaz halında olarlar” (Minhacus-sünnətin-nəbəviyyə 1/ 45)

Əhli sünnətin alimi Muhəmməd Kurd Əli yazır: “İmam Məhdinin Surrə mən Rəa sərdabəsindən zuhur edib çıxmasını şiələr arasında heç kim iddia etməyib. Baxmayaraq ki, şiə məzhəbindən xəbəri olmayan bəziləri həqiqəti axtarmadan cəhalət üzündən bunu onlara nisbət verib” (Ədyan və Məzahib: əş-şiə 6/247 Şam mətbəəsi)

Əziz oxucu indi insafla özün hökm et, belə iftiraları yazan normal insandır ya yox? Belə olan halda şiə məzhəbi haqqında təhqiq etmədən onun dalıyca kor-korana gedənlərə bizim qammaz Həmədan eşşəyi deməyə haqqımız varmı? Görəsən bu iftiraları uydurmaqda məqsəd nə imiş? Bunu deyə bilərik ki, məqsəd yalnız və yalnız Muhəmmədin (s) ümməti arasında nifaq yaratmaq olub....

 

 

Müəllifinn necə zəif təhqiqatçı olduğunu göstərən yerlərindən biri də budur: “İran islam inqilabının rəhbəri Xomeyni inqilabdan sonra adını azana daxil etdi. Beləliklə də azanda Allah-taalanın vəhdaniyyətinə və Peyğəmbərin (s) risalətinə şəhadətdən öncə onun adı rəhbər kimi çəkilməlidir. İranın bütün məscidlərində deyilir: Allahu Əkbər, Allahu Əkbər Xomeyni Rəhbər sonra əşhədə ənnə Muhəmmədən rəsulullah...” (Usulu məzhəbişşiə bab rabe fəsl rabe 3/1392)

Maraqlı budur ki, kitabın mövzusu Muhəmməd ibn Suud universitetində doktorluq dissertasiyası üçün meydana çıxarılıb. Məqalənin şiə əleyhinə yaxşı ləkə olduğunu görüb onu kitab kimi nəşr ediblər. Müəllif İranda heç olmasa necə azan deyilməsi haqqında azacıq da olsa təhqiqat aparmadan bu iftiraları yazmağa cürət edib. Müəllifin şiələrə qarşı düşmən olduğu, bilərəkdən iftiraları şiələrin əleyhinə yazmaqda bütün müsəlmanlarda onlara qarşı nifrət yaratmaq qərəzi olduğunu başa düşürük. Şiələr Muhəmməd ümməti arasında vəhdət yaratmağa çalışdıqları halda bir dəstə xainlər və Muhəmməd ibn Əbdul Vəhhab kimi yəhudilərə xidmət edən islamın düşmənləri din xadimləri cildinə girib hər vasitə ilə ixtilafı dərinləşdirməyə çalışırlar.

 

yahudi ezizlerindir.

Link to comment
Share on other sites

esl Vehabiye yarasan cavabdir! Allah sizi hidayet etsin İnsAllah..fikrimce qelbiniz mohurlenib ve sizi seytani davranislara vadar edir...

Kafirlerin qelbleri mohurlu olar. Mohurlu qelbe ise beraet olmaz. "Fikrimce qelbleriniz mohurlenib" demeyin hemin kesin kafir oldugunu iddia etmek ve ya iware etmekdir. Cunku kafirlerin qelbleri

mohurlu olar.

Rasulallah (s.a.s) ise : "Bir muselman digerine 'ey kafir' deye muraciet ederse onlarin ikisinden biri muteq Allahin huzuruna kafir olaraq qayidar"

Ele ise bir kese kafir muamilesi etmezden ("fikirimce qelbiniz mohurlenib") evvel ozunu ebedi odun qiraginda hiss edecek qeder diqqetli ol. Cunku bu iwin sonu tekvire qede gedib cixar ki bunun mesuliyyeti senden qeyrisinin ohdesinde olmaz.

Bundan daha xeyirlisi ise bu iwden cekinmeyindir.

"Momine bohtan yarawmaz" demiwdin.

Mominin momine qarwi sert hereket etmesi de yarwmaz.

" Muhəmməd Allahın Elçisidir. Onunla birlikdə olanlar kafirlərə qarşı sərt, öz aralarında isə mərhəmətlidirlər. " (Feth 29)

" Onlardan (mühacirlərdən və ənsarlardan) sonra gələnlər belə deyirlər: “Ey Rəbbimiz! Bizi və bizdən əvvəlki iman gətirmiş (din) qardaşlarımızı bağışla. Bizim qəlblərimizdə iman gətirənlərə qarşı kinə (həsədə) yer vermə. Ey Rəbbimiz! Sən, həqiqətən, şəfqətlisən, mərhəmətlisən!” (Hesr/10)

Yuxaridaki ayelerde xususen de " öz aralarında isə mərhəmətlidirlər" ve "Bizim qəlblərimizdə iman gətirənlərə qarşı kinə (həsədə) yer vermə" sozlerine diqqetinizi yoneltmeyinizi ve bu haqda duwnmeyinizi xahiw edirem.

Link to comment
Share on other sites

Kafirlerin qelbleri mohurlu olar. Mohurlu qelbe ise beraet olmaz. "Fikrimce qelbleriniz mohurlenib" demeyin hemin kesin kafir oldugunu iddia etmek ve ya iware etmekdir. Cunku kafirlerin qelbleri

mohurlu olar.

Rasulallah (s.a.s) ise : "Bir muselman digerine 'ey kafir' deye muraciet ederse onlarin ikisinden biri muteq Allahin huzuruna kafir olaraq qayidar"

Ele ise bir kese kafir muamilesi etmezden ("fikirimce qelbiniz mohurlenib") evvel ozunu ebedi odun qiraginda hiss edecek qeder diqqetli ol. Cunku bu iwin sonu tekvire qede gedib cixar ki bunun mesuliyyeti senden qeyrisinin ohdesinde olmaz.

Bundan daha xeyirlisi ise bu iwden cekinmeyindir.

"Momine bohtan yarawmaz" demiwdin.

Mominin momine qarwi sert hereket etmesi de yarwmaz.

" Muhəmməd Allahın Elçisidir. Onunla birlikdə olanlar kafirlərə qarşı sərt, öz aralarında isə mərhəmətlidirlər. " (Feth 29)

" Onlardan (mühacirlərdən və ənsarlardan) sonra gələnlər belə deyirlər: “Ey Rəbbimiz! Bizi və bizdən əvvəlki iman gətirmiş (din) qardaşlarımızı bağışla. Bizim qəlblərimizdə iman gətirənlərə qarşı kinə (həsədə) yer vermə. Ey Rəbbimiz! Sən, həqiqətən, şəfqətlisən, mərhəmətlisən!” (Hesr/10)

Yuxaridaki ayelerde xususen de " öz aralarında isə mərhəmətlidirlər" ve "Bizim qəlblərimizdə iman gətirənlərə qarşı kinə (həsədə) yer vermə" sozlerine diqqetinizi yoneltmeyinizi ve bu haqda duwnmeyinizi xahiw edirem.

Men muselmana qelbi mohurlenmis demirem axi..Vehabiye deyirem..Vehabi ne vaxtdan muselmandi?!

Vehabiler ne vaxtdan iman getiribki?!! maraqlidir.

Vallah sizin iwiniz movzulara munasibet bildirmek evezine mene qarwi - munasibeti sergilemekdir..

Yazdiqlarima tutarli delil ve subutlarla gelin...Yene deyirem Qurandan sure ve ayeleri oz dusuncelerinize gore kimese samil etmiyin...

Link to comment
Share on other sites

yazdiqlarima cvbiniz olmadigina gore gulursuz yoxsa Vehabiyyetin bu forumda suqutuna))

getir getir tehrif variantini men de esl variantini getirecem..fikrimce Vehabiyyetin maskasi cirilir.

Yazdiqlariniza cavabim yoxdur.Cunku men yalniz bildiyim haqda daniwiram. Copi paste elemeynen de cox da aram yoxdu.

Ama bunu selef eqidesinin suqutu kimi vehabiyyetin suqutu olaraq qeleme vermeyinizde xeta var.

Ne qeder agir seslense de bu ateistlerin eqidesidir.

Bele ki hal hazirda eynen bu iddiani ateistler muselmanlara qarwi edirler. Eger siz oz iddianizda ozunuzu haqli hesab edirsinizse bu o demekdir ki ateistlere de haqq qazandirmiw hesab olunursunuz.

Diqqet edin

==============================

Ateistlerin iddiasi:

"Eger muselmanlarin iddia etdikleri kimi Allah her weye qadirdirse onda o ele bir daw yarada bilermi ki hec ozu de qaldira bilmesin?"

Ve ya:

"Allahin ozunden daha qudretli varliq yaratmaga qudreti catarmi?"

ve.s. ve ilaxir. suallarin sayini artirmq da olar...

=================================

Muselmanlarin cavabi:

- - - - - - - - - - - - (yeni ki yoxdur)

P.S- Belke cavabi olan varsa buyursun...

============================

Indi sizin yuxaridaki iddianiza esaslansaq,muselmanlarin bu barede susmalari onlarin eqidelerinin batil olmalari kimi seciyyelendirilmelidir.

Eger sizin iddia etdiyiniz kimi her hansi bir meselede susmaq hansisa eqidenin "suqutu" hesab edilmelidirse onda ateistler de sizin bu iddianiza esaslanaraq oz eqidelerinin haqq oldugunu asanliqla beyan ederler. Yeqin bawa duwursunuz de men neyi nezerde tuturam?

Link to comment
Share on other sites

Men muselmana qelbi mohurlenmis demirem axi..Vehabiye deyirem..Vehabi ne vaxtdan muselmandi?!

Vehabiler ne vaxtdan iman getiribki?!! maraqlidir.

Vallah sizin iwiniz movzulara munasibet bildirmek evezine mene qarwi - munasibeti sergilemekdir..

Yazdiqlarima tutarli delil ve subutlarla gelin...Yene deyirem Qurandan sure ve ayeleri oz dusuncelerinize gore kimese samil etmiyin...

Tekvir olan yerde yoxam. Edited by Tarig_Ram
Link to comment
Share on other sites

Yazdiqlariniza cavabim yoxdur.Cunku men yalniz bildiyim haqda daniwiram. Copi paste elemeynen de cox da aram yoxdu.

Ama bunu selef eqidesinin suqutu kimi vehabiyyetin suqutu olaraq qeleme vermeyinizde xeta var.

Ne qeder agir seslense de bu ateistlerin eqidesidir.

Bele ki hal hazirda eynen bu iddiani ateistler muselmanlara qarwi edirler. Eger siz oz iddianizda ozunuzu haqli hesab edirsinizse bu o demekdir ki ateistlere de haqq qazandirmiw hesab olunursunuz.

Diqqet edin

==============================

Ateistlerin iddiasi:

"Eger muselmanlarin iddia etdikleri kimi Allah her weye qadirdirse onda o ele bir daw yarada bilermi ki hec ozu de qaldira bilmesin?"

Ve ya:

"Allahin ozunden daha qudretli varliq yaratmaga qudreti catarmi?"

ve.s. ve ilaxir. suallarin sayini artirmq da olar...

=================================

Muselmanlarin cavabi:

- - - - - - - - - - - - (yeni ki yoxdur)

P.S- Belke cavabi olan varsa buyursun...

============================

Indi sizin yuxaridaki iddianiza esaslansaq,muselmanlarin bu barede susmalari onlarin eqidelerinin batil olmalari kimi seciyyelendirilmelidir.

Eger sizin iddia etdiyiniz kimi her hansi bir meselede susmaq hansisa eqidenin "suqutu" hesab edilmelidirse onda ateistler de sizin bu iddianiza esaslanaraq oz eqidelerinin haqq oldugunu asanliqla beyan ederler. Yeqin bawa duwursunuz de men neyi nezerde tuturam?

men dedim axi muselman yox vehabi!!Vehabi muselman deyil.Butun muselman qardaslar din qardasimdir!!.Siz vehabi oldugunuzu qebul edirsiz?suqut muselmancun deyil suqut InsAllah Vehabi ve onun yandaslari, Yehudilercun olacaq!.

Link to comment
Share on other sites

men dedim axi muselman yox vehabi!!Vehabi muselman deyil.Butun muselman qardaslar din qardasimdir!!.Siz vehabi oldugunuzu qebul edirsiz?suqut muselmancun deyil suqut InsAllah Vehabi ve onun yandaslari, Yehudilercun olacaq!.

iw de burasindadir ki siz selefileri vehabi kimi teqdim edib onlari islamdan cixarmaga caliwirsiz.
Link to comment
Share on other sites

men dedim axi muselman yox vehabi!!Vehabi muselman deyil.Butun muselman qardaslar din qardasimdir!!.Siz vehabi oldugunuzu qebul edirsiz?suqut muselmancun deyil suqut InsAllah Vehabi ve onun yandaslari, Yehudilercun olacaq!.

men vahabi deyilem. muselmanam. ve ele onu da deyirem ki ateistler biz muselmanlara qarwi iddia ireli surubler. sizin de suqut iddianiza esaslansaq ateistler oz eqide "zefer"lerini qeyd etmeli deyillermi? postumu ve ateistlerin iddialarini iqnor etmeyinizi de tebii hal kimi qarwilayiram...
Link to comment
Share on other sites

men vahabi deyilem. muselmanam. ve ele onu da deyirem ki ateistler biz muselmanlara qarwi iddia ireli surubler. sizin de suqut iddianiza esaslansaq ateistler oz eqide "zefer"lerini qeyd etmeli deyillermi? postumu ve ateistlerin iddialarini iqnor etmeyinizi de tebii hal kimi qarwilayiram...

ateistler zamaninda oz dusunce ve mentiqlerile suquta ugramislar..hal hazirki veziyyetleri sanki cirpinmadir...

Link to comment
Share on other sites

bizim muzakiremiz eqide meselesidir..ateistin bura hec bir aidiyyati yoxdur..Biz Rebbimiz olan Allahi(tt) vahid ve uca yaradan kimi qebul edirik..Siz de! Lakin siz cism olaraq qebul edirsiz bizse lamekan ve cisme aidiyyati olmayan kimi qebul edirik..

Kilseler yeni Avropa olkelerindeki kilseler  ateistlerin yaranmasinin sebebidir..Cunki Ateistlik kilselere olan inamsizliqdan yaranib!

Link to comment
Share on other sites

ateistler zamaninda oz dusunce ve mentiqlerile suquta ugramislar..hal hazirki veziyyetleri sanki cirpinmadir...

Tutaq ki veziyyet siz deyen kimidir. Onda bele bir sual ortya cixir:

Bes suquta ugramiw bir toplumun (ateistlerin) iddiasina cavab vere bilmeyen bawqa bir toplumun (muselmanlarin) veziyyeti nece seciyyelendirilmelidir?

"Suqua ugramiw"a "meglub olmaq"

Bu onda bir nov alcaqdan da alcaqliq sayilmazmi?

Daniwdiqca batirsiz...

Link to comment
Share on other sites

umumiyyetle vehabilerin tovhidi ile ateistlerin esaslari arasinda hec bir ferg yoxdur . ateist allahi dilde inkar edir.vehabi de dilde tesdiq edir amma gel ki ,  gelbdeki allahi eli ayagi olan ,hetta uca bilən givrimsacli oglan  ...vehabilər bunlardir.her ikisi bir birilerini tamamlayirlar.amma ateistlərin xilasolma şansi daha böyükdür.vay o günə ki ,vəhabi olasan və elə biləsən ki hidayət olub haqqa gəlmisən ...ən qorxulusu budur.

Link to comment
Share on other sites

umumiyyetle vehabilerin tovhidi ile ateistlerin esaslari arasinda hec bir ferg yoxdur . ateist allahi dilde inkar edir.vehabi de dilde tesdiq edir amma gel ki ,  gelbdeki allahi eli ayagi olan ,hetta uca bilən givrimsacli oglan  ...vehabilər bunlardir.her ikisi bir birilerini tamamlayirlar.amma ateistlərin xilasolma şansi daha böyükdür.vay o günə ki ,vəhabi olasan və elə biləsən ki hidayət olub haqqa gəlmisən ...ən qorxulusu budur.

kus senin basina.atesitleri ozune qardas bilirsiz

Link to comment
Share on other sites

وليس في كتاب اللّه ولا سنّة رسوله ولا قول أحد من سلف الأمّة وأئمّتها أنّه ليس بجسم

1)Ibni Teymiyye deyr:

Ne Allahin kitabinda,ne Resulullah(s.a.a.s)-in sunnesinde,hemchinin ne ummetin seleflerinin (sehabelerin) sozlerinde,nede dini rehberlerin sozlerinde gelmeyibki Allah cism deyil.

التأسيس فى ردّ أساس التقديس، ج 1، 101.

2) Ehli sunne alimi ebul feda oz tarixinde yazir:

استدعى تقي الدين أحمد بن تيميّة من دمشق إلى مصر وعقد له مجلس وأمسك وأودع الاعتقال بسبب عقيدته؛ فإنّه كان يقول بالتجسيم

Ibni Teymiyye Demeshqden Misre geldi Ve mehkemesinden sonra tutuqlandi.Onun zindana atilmasinda sebeb eqidesi idi. Chunki O moteqid idiki Allah cismdir.

تاريخ أبى الفداء، ج 2، ص 392 و حوادث 705 و كشف الارتياب، ص 122.

3)Ibni Hecer Esqelani neql edirki.Maliki qazi Elan etdiki :

فقد ثبت كفره

Ibni Teymiyyenin kufru sabitdir.

الدرر الكامنه، ج 1، ص 145.

4) Ibni Hecer Ve Shovkani yazirlar:

من اعتقد عقيدة ابن تيميّة حلّ دمه وماله

Demeshqin Shafi Qazisi gosterish verdiki Demeshqde elan edelerki:

Her kes ibni Teymiyyenin eqidesinde ola,Qani heder,Mali mubahdir.

الدرر الكامنه، ج 1، ص 147

البدر الطالع، ج 1، ص 67

 

Bax budur Vehabilerin irsi..Teymiyyeden gelir...Allah(t.t) cism olaraq qebul edenden ne disen gozlemek olar...cvb gozleyirem sizden buna qarsiliq delil ve subutlarla..

1) Tutalım ki, bu sözlər həqiqətən də ona aiddir. Onda, əgər mən desəm ki, "İslami Nur_313 deməyib ki, Allah cisim deyil", mən küfr etmişəm? ))) bu ki absurd rafizi məntiqdir.

2) Əbul Fəda nə yazır yazsın özü bilər. Bu dəlil deyil. Həm də ebul Fəda kimdir, bunu hansı kitabında yazıb. Onun adı, atasının adı nə idi?

3) Bunu isə Əsqalani nəql edir, sözlər isə maliki qaziyə məxsusdur.

4) Bunu da İbni Həcər və Şovkani Dəməşqin şafi qazisindən nəql edirlər.

Bundan əlavə qazinin kafir elan etdiyi adam necə edam olunmayıb? Axı, onun qanı və malı halaldır.

 

"Vahabilər" və "ibnTeymiyyəyilərdə" hər şey quran və sünnədən dəlillərlədir. İbn Teymiyyədən sitat gətirəndə onun dəlilini də yazın. Yəni ibn Teymiyyənin özünün isnad etdiyi dəlilləri yazın. Əgər dəlil yoxdursa onda bu uydurmadır.

 

Bizə iddia yaxud kiminsə sitatı lazım deyil. Subut lazımdır. Boş-boş cümlələrlə mövzunu zibilləməyin.

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Hörmətli  mövzu iştirakçıları ,  təklif edirəm , hamı  normal  müzakirələrə qayıtsın  !   Sivil formada , qarşı tərəfi təhqirsiz və  flame tipli postlarsız  .  Əks halda mövzunu bağlayacağam .  Mən bu mövzunu  tam oxumuram . Ona görə növbəti  bir  - neçə  şikayətlərdən  sonra mövzu bağlanacaq ! 

 

Hamıya hörmətlə !

Link to comment
Share on other sites

1) Tutalım ki, bu sözlər həqiqətən də ona aiddir. Onda, əgər mən desəm ki, "İslami Nur_313 deməyib ki, Allah cisim deyil", mən küfr etmişəm? ))) bu ki absurd rafizi məntiqdir.

2) Əbul Fəda nə yazır yazsın özü bilər. Bu dəlil deyil. Həm də ebul Fəda kimdir, bunu hansı kitabında yazıb. Onun adı, atasının adı nə idi?

3) Bunu isə Əsqalani nəql edir, sözlər isə maliki qaziyə məxsusdur.

4) Bunu da İbni Həcər və Şovkani Dəməşqin şafi qazisindən nəql edirlər.

Bundan əlavə qazinin kafir elan etdiyi adam necə edam olunmayıb? Axı, onun qanı və malı halaldır.

 

"Vahabilər" və "ibnTeymiyyəyilərdə" hər şey quran və sünnədən dəlillərlədir. İbn Teymiyyədən sitat gətirəndə onun dəlilini də yazın. Yəni ibn Teymiyyənin özünün isnad etdiyi dəlilləri yazın. Əgər dəlil yoxdursa onda bu uydurmadır.

 

Bizə iddia yaxud kiminsə sitatı lazım deyil. Subut lazımdır. Boş-boş cümlələrlə mövzunu zibilləməyin.

 

Qırmızı şriftlə  yazmayın !  Şifahi xəbərdarlıq !

Link to comment
Share on other sites

men dedim axi muselman yox vehabi!!Vehabi muselman deyil.Butun muselman qardaslar din qardasimdir!!.Siz vehabi oldugunuzu qebul edirsiz?suqut muselmancun deyil suqut InsAllah Vehabi ve onun yandaslari, Yehudilercun olacaq!.

Sizin bütün din qardaşlarınız və yəhudilər də "vehabilərə" (cahillər sələfiləri və bəzi saqqallı müsəlmanları "vahabi" adlandırırlar, səbəbini isə heç özləri də bilmirlər.) qarşıdırlar necə ki, zülmətlər nura qarşı...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Our picks

    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Like
      • 161 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 131 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
        • Like
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Upvote
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Red Heart
        • Like
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Facepalm
        • Downvote
        • Upvote
        • Thanks
        • Red Heart
        • Like
      • 151 replies
    • И опять Помогите))
      Девочки форума....кто может откликнитесь
      все все все...мне нужна ваша помощь....
      У дочери день варенье в понедельник, меня поставщики подвели, заказала костюм  Чуи(на вайлдберис) вобщем отказали ...
      А она у меня ужасная анимешница, вобщем решила сама смастерить ей костюм , благо не очень тяжёлый ...
      У меня есть пальтишко, портниха онун астарыны дейишечек, шляпку куплю , брюки черные и сарочка есть, остаётся только два элемента, серая жилетка и короткий пиджачок, серая жилетка может у кого то от костюма остался, могу купить, или за шоколадку взять, а что делать с пиджаком? Моя портиниха отказалась((( говорит переделать нет проблем , а новый сшить нет ...
      Очень мало времени ....помогите, можно и советом...
      По магазинам не могу пройтись с работы в 6 выхожу...могу успеть только в один но только если точно знать что могу купить , что надо
        • Haha
      • 18 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...