Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vəhabilər Kimdir ? (2)


Recommended Posts

Sizə dəlillə İbn Teymiyyə, Abd Al Vahhab və bu xətdən olan dini inovatorların yeni din gətirdiyini sübut etdim, vaxt olanda yaxın vaxtda ayrı-ayrı yazılarından sitatlar gətirərəm. Amma bunlar vacib deyil, vacib olan insanın etiqad etdiyi tanrısını ilk növbədə tanımağıdır.

Allah Yəhva və.s hamısı sadəcə olaraq adlardır. Monoteizmi qəbul etmiş insanların öz tək tanrılarını tanıdığı adlardır. Bəs tanrı kimdir, onun siması xüsusiyyətləri nədən ibarətdir. Təbii ki, heç bir din onu tam formada təsvir edə bilməz, amma dini kitablarda olan informasiya onun xüsusiyyətlərini insanlara çatdırır, dini inovatorlar isə onun simasını dəyişir, şəxsiləşdirir, kiçildir. İbn Teymiyyə cərəyanı məhz bu işlə məşğul olmuşdur.

Tanrının əli ayağı, gözü, və digər orqanları ola bilməz, bu vasitələr gücə və qüdrətə malik olmayan orqanik xüsusiyyətli canlılara aiddir. Tanrının məkanı ola bilməz, ərş adlanan anlayışın yeri və məkanı vardır, bu halda ölçüsü və sərhəddi də vardır. Tanrı əyər məhz orda yerləşirsə demək onun varlığı bu məkanla məhtudlaşır, oturmaq da insana və ikiayaqlı digər canlılara yeni meymunkimilərə xas xüsusiyyətdir.

Kainatı və bütün təbiəti idarə edən yaradan varlığın ölçü baxımından məhtudiyyəti nə də ki, əli ayağı ola bilməz. Bu varlıq ancaq insanın anlaya bilməyəcəyi və heç nəyə bənzəməyən enerji güc və tükənməz biliyin vəhdətidir, onun varlığı məhtudlaşmır, eyni zamanda hər yerdədir olanlardan daha genişdir materiya baxımından isə məkansızdır. Təbiətin və insanın görə bildiyindən yuxarıdadır. Onu başa düşməyə çalışan məhtud düşüncəli dini inovatorlar isə taxt tacında Qüdrətli şah obrazı yaradaraq insanları yayındırmaqla məşğul olublar.

Qurandan delil getirsem qebul edeceksen?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sizə dəlillə İbn Teymiyyə, Abd Al Vahhab və bu xətdən olan dini inovatorların yeni din gətirdiyini sübut etdim, vaxt olanda yaxın vaxtda ayrı-ayrı yazılarından sitatlar gətirərəm. Amma bunlar vacib deyil, vacib olan insanın etiqad etdiyi tanrısını ilk növbədə tanımağıdır.

Allah Yəhva və.s hamısı sadəcə olaraq adlardır. Monoteizmi qəbul etmiş insanların öz tək tanrılarını tanıdığı adlardır. Bəs tanrı kimdir, onun siması xüsusiyyətləri nədən ibarətdir. Təbii ki, heç bir din onu tam formada təsvir edə bilməz, amma dini kitablarda olan informasiya onun xüsusiyyətlərini insanlara çatdırır, dini inovatorlar isə onun simasını dəyişir, şəxsiləşdirir, kiçildir. İbn Teymiyyə cərəyanı məhz bu işlə məşğul olmuşdur.

Tanrının əli ayağı, gözü, və digər orqanları ola bilməz, bu vasitələr gücə və qüdrətə malik olmayan orqanik xüsusiyyətli canlılara aiddir. Tanrının məkanı ola bilməz, ərş adlanan anlayışın yeri və məkanı vardır, bu halda ölçüsü və sərhəddi də vardır. Tanrı əyər məhz orda yerləşirsə demək onun varlığı bu məkanla məhtudlaşır, oturmaq da insana və ikiayaqlı digər canlılara yeni meymunkimilərə xas xüsusiyyətdir.

Kainatı və bütün təbiəti idarə edən yaradan varlığın ölçü baxımından məhtudiyyəti nə də ki, əli ayağı ola bilməz. Bu varlıq ancaq insanın anlaya bilməyəcəyi və heç nəyə bənzəməyən enerji güc və tükənməz biliyin vəhdətidir, onun varlığı məhtudlaşmır, eyni zamanda hər yerdədir olanlardan daha genişdir materiya baxımından isə məkansızdır. Təbiətin və insanın görə bildiyindən yuxarıdadır. Onu başa düşməyə çalışan məhtud düşüncəli dini inovatorlar isə taxt tacında Qüdrətli şah obrazı yaradaraq insanları yayındırmaqla məşğul olublar.

ibn Teymiyyə bunu nə mənada deyib bilmirəm. və Vəhhabilərin Quranı oldugu kimii qebul etmək fikrinin ifadəsi ilə də razı deyiləm.

amma tanrının əli, qolu, gözü anlayışlarında istifədə olunmasında hec bir qəbahət yoxdu. hansısa mənanı catdirmaqdan otəri "tanrinin yaxşı əli", "tanrının pis əli" anlayışlarından istifadə etməkdə nə qəbahət var? sözsüz ki , bunlar məcazi mənadadı. ona qalsa quranda cənnət haqqinda o qədər dünyəvi məsəllər var, halbuki cənnət əbədi, və bizim təsəvvür edə bilməyəcəyimiz bir yerdi. məncə günah bunu belə anlayandadı, və belə anlatandadı. 

Link to comment
Share on other sites

ibn Teymiyyə bunu nə mənada deyib bilmirəm. və Vəhhabilərin Quranı oldugu kimii qebul etmək fikrinin ifadəsi ilə də razı deyiləm.

amma tanrının əli, qolu, gözü anlayışlarında istifədə olunmasında hec bir qəbahət yoxdu. hansısa mənanı catdirmaqdan otəri "tanrinin yaxşı əli", "tanrının pis əli" anlayışlarından istifadə etməkdə nə qəbahət var? sözsüz ki , bunlar məcazi mənadadı. ona qalsa quranda cənnət haqqinda o qədər dünyəvi məsəllər var, halbuki cənnət əbədi, və bizim təsəvvür edə bilməyəcəyimiz bir yerdi. məncə günah bunu belə anlayandadı, və belə anlatandadı. 

Məcazi mənada işlənməsi ilə sizinlə razıyam, amma vahabilərin iddia etdiyi bu deyil. Onlar nəyinki, tanrının orqanları olduğuna inanır, hətta onun öz tacında oturduğu yerdən gecələr aşağı düşdüyünü də fikirləşir. 

Link to comment
Share on other sites

Allahın əli olduğunu Quranla sübut etməyə calişacam daha sonra isə şiyə kitablariından dəlil yazacam.

(Allah) dedi: “Ey İblis! Sənə Mənim iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə mane olan nə idi? Təkəbbür göstərdin, böyüklərdənmi olmuşdun?”(sad 75)

 

yəhudilər dedilər: “Allahın Əli bağlıdır!” Onların öz əlləri bağlandı və dedikləri sözə görə lənətə gəldilər. Əksinə, Onun hər iki Əli açıqdır və O, (Öz lütfündən) istədiyi kimi sərf edir. Əlbəttə, Rəbbindən sənə nazil edilən (Kitab) onlardan bir çoxunun azğınlığını və küfrünü artıracaqdır. Biz onların arasına Qiyamət gününə qədər ədavət və kin saldıq. Onlar hər dəfə müharibə alo-­vunu yandırdıqda Allah onu söndürər. Onlar yer üzündə fitnəkarlıq törətməyə səy göstərirlər. Allah isə fitnəkarları sevmir!(Maidə 64)

 

Onlar Allahı layiqincə qiymətləndirmədilər. Halbuki Qiyamət günü yer bütünlüklə Onun ovcunda olacaq, göylər isə Onun Əli ilə büküləcəkdir. O, pakdır, müqəddəsdir və onların (Ona) qoşduqları şəriklərdən ucadır.(Zumer 64)

 

1. Tərifi.

Ad və sifətlər tövhidi – Allah və Onun elçisinin Allaha aid isbat etdiyi bütün ad və sifətləri isbat etmək, inkar etdiklərini isə inkar etmək, onların düzgün mənalarını, nəyə dəlalət etdiklərini, məxluqa­ta göstərdiyi təsirini və tələblərini etiraf etməkdir.

2. Onu isbat etməyin yolu.

Ad və sifətlər tövhidi məsələsində düzgün mövqe onların ha­mısına kamil şəkildə iman gətirib, Allah və Onun rəsulunun Allaha aid isbat etdiyi bütün ad və sifətləri təhrif və inkar etmədən, keyfiy­yət vermədən və heç nəyə bənzətmədən əzmlə təsdiqləməyə deyilir.

Təhrif: bir şeyin mənasının dəyişdirilməsinə deyilir. Bu da iki qismə bölünür:

1) Ləfzi təhrif. Bu, kəlməyə bir və ya daha artıq hərif əlavə etmək, yaxud ondan bir və ya daha çox hərif əksiltmək, ya da sözün hərəkəsini dəyişməyə deyilir. Buna misal olaraq Uca Allahın: “Mər­həmətli AllahƏrşə ucaldı” (Ta Ha, 5) ayəsindəki “istəva”, yəni ucaldı sözünün “istəvlə”, yəni hökmü altına aldı məna­sına dəyiş­dirilməsini göstərmək olar. “Nuniyyə” qəsidəsinin müəllifi demişdir:

Yəhudilərin “nun”u1, cəhmilərin də “ləm”i2

Ərşin Rəbbinin ayəsində, artıq olan şeylərdi.

 

) Mənəvi təhrif. Bu, bir sözün mənasını Allah və Onun rəsu­lunun buyurduğu mənadan qeyrisinə dəyişməyə deyilir. Buna misal “əl” sözünü qüvvət və nemət mənasına dəyişənləri göstərmək olar. Bu cür açıqlamalar batil olub, nə şəriət, nə də dil baxımından heç bir əsasa söykənmir.

İnkar. Bu, Allahın sifətlərini inkar etməyə deyilir. Necə ki, bəzi­ləri Allahın heç bir sifətlər vəsf olunmadığını iddia edirlər.

Təhriflə inkar arasındakı fərq ondan ibarətdir ki, təhrif dəlil­lərdə göstərilən düzgün mənanı inkar edib onu başqa bir səhv məna ilə əvəz etməyə, inkar isə bir sözün düzgün mənasını başqası ilə əvəz etmədən ümumiyyətlə inkar etməyə deyilir.

Keyfiyyət vermək. Bir sifətin keyfiyyətini və onun hansı for­ma­da olduğunu təyin etməyə deyilir. Bəzi yolunu azmışlar Allahın si­fət­lə­rinə keyfiyyət verərək, məsələn: “Allahın əli belədir, ucalmağı bu şəkildədir”– deyirlər. Bütün bunlar batildir, çünki Allahın sifətlərinin necəliyini Ondan savayı heç kəs bilmir. Məxluq­lara gəlincə onlar bunu dərk etmək iqtidarında deyillər.

Bənzətmək. Bu, Allahın sifətlərini yaradılmışların sifətlərinə oxşat­mağa deyilir. Məsələn: bəziləri iddia edirlər ki, Allah bizim kimi eşidir, yaxud Onun Üzü insanın üzü kimidir. Halbuki, Allah bu çür oxşatmalardan pakdır, uzaqdır.

Ümumiyyətlə, ad və sifətlər məsələsində haqq yolunu tutmaq üçün insan üç qaydaya diqqət yetirməlidir. Bunlara riayət edən kəs bu mövzuda azmaqdan salamat qalar:

Birinci qayda. Allahın sifətlərindən hər hansı birisinin məx­lu­­qatın sifətinə oxşatmaqdan çəkinmək.

İkinci qayda. Allah və Onun rəsulunun Allaha aid isbat et­dikləri bütün ad və sifətlərinə Allahın böyüklüyünə və əzəməti­nə layiq olan bir şəkildə iman gətirmək.

Üçüncü qayda. Allahın sifətlərini dərk etməyə cəhd göstər­mə­mək. Çünki yaradılmışların bunu dərk etməsi qeyri-mümkündür.

Bu üç qaydaya riayət edən kəs alimlərin buyurduqları şəkildə ad və sifətlərə iman gətirmiş olar.

3. Bu qaydaların dəlilləri.

Allahın kitabında bu qaydaların düzgünlüyünü təsdiqləyən ki­fa­yət qədər dəlillər vardır:

Birinci qaydaya dəlillər.

Allahı məxluqlara bənzətməkdən həzər etmək. Uca Allah buyu­rur: “Onun heç bir bənzəri yoxdur. O, Eşidəndir, Görəndir” (əş-Şura, 11).

Ayə, həm Yaradanla məxluqları istənilən şəkildə bir-birinə ox­şat­maqdan çəkinməyi, həm də Allahın eşitmək və görmək sifətini isbat edir. Bu iki məsələnin ardıcıl qeyd olunması onu göstərir ki, məxluqatın əksəriyyətinin eşitmə və görmə sifətlərinə ma­lik olmaları­na baxmayaraq Allahın eşitmə və görmə sifətləri on­la­rın eyni adlı sifətlərinə əsla bənzəmir. Eşitmə və görmə sifətləri barə­sin­də deyilən­lər digər sifət­lərə də şamil olunur. Uca Allah buyurur: “Əri barəsin­də səninlə mü­bahisə edən və Allaha şikayət edən qa­dı­nın sözünü Allah eşit­di. Allah sizin söhbə­tinizi eşi­dir. Hə­qi­qə­tən, Allah Eşi­dən­dir, Görən­dir”(Mücadələ, 1). İbn Kəsir bu ayənin təfsirində bu hədisi qeyd etmişdir: Buxari tövhid kitabında, İmam Əhməd isə Müs­nəd əsərində Aişənin O belə dediyini rəvayət et­miş­lər: “Hər bir şeyi eşidən Allaha həmd olsun! Əri barəsində mübahisə edən qadın gəlib Peyğəmbərə (sallallahu aleyhi və səlləm) şikayət edər­kən mən evin digər tə­rə­fində olduğum üçün heç nə eşitmirdim.Amma Uca Allah : “Əri barəsində səninlə mü­bahisə edən və Allaha şikayət edən qa­dı­nın sözünü Allah eşit­di” ayəsini nazil etdi.”3

Həmçinin dəlil olaraq aşağıdakı ayəni göstərmək olar: “Heç kəsi Allaha oxşat­ma­yın” (ən-Nəhl, 74).

Təbəri bu ayənin təfsirində demişdir: “Yəni Allahı heç kimə və heç nəyə bənzətməyin, Onun tayı-bərabəri yoxdur.”4

Uca Allah buyurur: “Heç Ona ox­şarını tanıyır­san­mı?!” (Mər­yəm, 65). İbn Abbas (radiyallahu anhumə) bu ayənin təfsirində demişdir: “Yəni Rəb­bimizin oxşarını və ya bənzərini tanıyırsanmı?!”

Bu qaydaya digər bir dəlil Uca Allahın bu ayəsidir: “Onun bənzəri də yox­dur” (əl-İxlas, 4). Təbəri demişdir: “Yəni onun oxşarı və Onun mislində heç bir şey yoxdur”.

İkinci qaydaya dəlillər.

Yəni Allahın Quran və Sünnədə varid olan bütün ad və sifət­lə­ri­nə iman gətirmək. Uca Allah buyurur: “Allah, Ondan başqa iba­də­tə layiq olan məbud yoxdur, əbə­­di Ya­şayandır, bü­tün ya­rat­dıqları­nın Qəy­yumudur. Onu nə mürgü, nə də yu­xu tu­tar. Göy­lərdə və yer­də nə varsa, Ona məx­susdur. Onun iz­ni ol­madan Onun yanında kim ha­vadarlıq edə bi­lər? O, məxlu­qa­tın gələcə­yini və keç­mi­şi­ni bi­lir. Onlar Onun el­min­dən, Onun is­tə­di­yin­dən başqa heç bir şey qavraya bil­məzlər. Onun Kür­süsü göy­lə­ri və ye­ri əhatə edir. Bun­la­rı qo­ruyub sax­la­maq Ona ağır gəlmir. O, Uca­dır, Ulu­dur” (əl-Bə­qərə, 255). Həmçinin buyurur: “Əvvəl də, Axır da, Zahir də, Batin də Odur. O, hər şeyi bilir” (əl-Hədid, 3). Həmçinin buyurur: “O, Özün­dən başqa heç bir mə­bud olmayan, qeybi və aşkarı Bi­lən Allah­dır. O Mər­hə­mətlidir, Rəhmlidir. O, Özündən başqa heç bir mə­bud olmayan, Hökm­ran, Mü­qəd­dəs, Pak, haqqı təsdiq edən, hər şeyi müşa­hidə edən, Qüdrətli, Qa­dir, Məğrur Allah­dır. Allah onların Ona şərik qoş­duq­la­rından uca­dır. O, Xaliq, yoxdan Yara­dan, Surət­verən Allahdır. Ən gözəl ad­lar yalnız Ona məx­sus­dur. Göylərdə və yerdə olan­la­rın hamısı Onun şəninə təriflər deyir. O, Qüdrətlidir, Müdrik­dir” (əl-Həşr, 22-24).

Sünnədən isə buna dəlil olaraq Muslimin "Səhih" əsərində Əbu Hureyradan (radiyallahu anhu) rəvayət etdiyi hədisi göstərmək olar. Əbu Hureyra (radiyallahu anhu) rə­vayət edir ki, Peyğəmbər (sallallahu aleyhi və səlləm) biri­miz yatağına uzandıqda belə demə­yi bu­yurardı: “Allahım! Yeddi qat səmanın Rəbbi, yerin Rəbbi, böyük Ər­şin Rəbbi, bizim Rəbbimiz və hər şeyin Rəbbi! Toxumu və çəyirdəyi cü­cər­dib çatladan, Tövratı, İncili və Furqanı nazil edən! Kəkilindən tut­du­ğun (idarə etdiyin) hər bir heyvanın şərin­dən Sənə sığınıram. Allahım! Sən Əvvəlsən, Səndən əvvəl heç nə yoxdur. Sən Axırsan, Səndən sonra heç nə yoxdur. Sən Zahirsən, Sən­dən üstə heç nə yox­dur. Sən Batinsən, Səndən batində heç nə yoxdur, Borcumuzu ödə, bizi yoxsulluqdan qurtar.” Bu mövzuya dair dəlillər o qədər çoxdur ki, onları saymaq müm­kün deyildir.

Üçüncü qaydaya dəlillər.

Bu, Uca Allahın sifətlərinin keyfiyyətini dərk etməyə cəhd gös­tərməməkdir ki, bu barədə də Uca Allah buyurur: Allah onların gə­ləcə­yi­ni də, keç­mişini də bilir. On­la­rın el­mi isə Onu ehtiva edə bil­məz!(Taha, 110). Bəzi alimlər bu ayənin təfsiri barəsində demişlər: “İnsan şüuru səmaların və yerin Rəbbi olan Allahı dərk edə bilməz. Dərk edə bilmirsə, deməli ona keyfiyyət də verə bilməz.”

Bu qaydanı sübuta yetirən digər bir dəlil də Uca Allahın bu ayəsidir: Gözlər Onu dərk etmir. O isə gözləri dərk edir” (əl-Ənam, 103). Elm əhlindən bəziləri bu ayədən söhbət açarkən demişlər: “Bu da Allahın olduqca əzəmətli, hər şeydən böyük və dərk olunmaz ol­duğunu göstərir. Belə ki, bir şeyi dərk etmək görməkdən artıq bir şey sayılır. Allah isə yalnız axirətdə görünə bilər, lakin dərk oluna bil­məz”. Hər bir şüurlu insan bilməlidir ki, onun eşitməyinin və görmə­yinin bir həddi olduğu kimi, ağlının da bir həddi vardır ki, o bunu aşa bilməz. Allahın sifətlərinin keyfiyyəti barəsində düşünmək kimi ağılla dərk olunmaz bir şeyi dərk etməyə çalışan kəs divarın dalın­dakı şeyi gör­məyə, uzaq yerlərdəki səsləri eşitməyə çalışan kimsəyə bənzəyir.

Link to comment
Share on other sites

Məcazi mənada işlənməsi ilə sizinlə razıyam, amma vahabilərin iddia etdiyi bu deyil. Onlar nəyinki, tanrının orqanları olduğuna inanır, hətta onun öz tacında oturduğu yerdən gecələr aşağı düşdüyünü də fikirləşir. 

Quranda məcazi məna yoxdur.sen onda izah ele əl sözü nəyə işarədir?

Link to comment
Share on other sites

Məcazi mənada işlənməsi ilə sizinlə razıyam, amma vahabilərin iddia etdiyi bu deyil. Onlar nəyinki, tanrının orqanları olduğuna inanır, hətta onun öz tacında oturduğu yerdən gecələr aşağı düşdüyünü də fikirləşir. 

Əli Səadətpərvər öz “Şəhidlik günəşi” kitabin (s 36) yazıb:Allah əlini Huseynin başına qoydu

http://gift4shias.files.wordpress.com/2012/03/allah-eli-d0bad0bed0bfd0b8d18f.jpg

 

 

Şia alimi Abul Abbas al-Himayri öz «Qurub al-İsnad» (s 61, h 193):

Allahin rəsuli deyib: «Allahın sağ eli terefden — və hər iki əli sağdı — Ərşin sağ tarafindən bir grup, üzləri nurdan, paltarları nurdan, nurdan olan kursi üzərində. Əli ona dedi: Ya rəsullalah, bunlar kim? Dedi: Sənin şiələrin, və sən, onlarin imamlari.

 

buda sizin oz kitablarnizdan delil

Link to comment
Share on other sites

Maraqli meqam ondan ibaretdir ki, vehabiler diri insandan dua istemeyi qebul etdikleri halda, vefat etmiw insandan wefaet istemeyi wirk hesab edirler. Bu ikibawli munasibet her bir vehabinin cavablandirmaqda aciz qaldigi en boyuk tezadlardan biridir.

Link to comment
Share on other sites

Bundan elave, Quranda bir cox ayede el termininden mecazi menada, qudret anlaminda kifayet qeder istifade olunub. Hansi ki, vehabiler ozleri de hemin ayelerdeki el sozunu qudret kimi tercume ve istifade edirler. Lakin mehz Allahin eli lefzi kecen ayelerde ibn teymiyyenin dinini inkar etmemekden otru Quranda mecaz yoxdur deyerek var gucleriyle gucenirler ))

Link to comment
Share on other sites

Ehli-sunne menbelrinde vehhabilik

 

 

 Sünnilər şiələri kafir bilməz. Vahabi amma belə bilir. Onsuz da vahabinin məqsədi Sünni seqmenti də özlərindən kimi göstərməkdir ... Bəlkə də dərinə getsək sünnilər də şiələrə kafir deyir , bəs həqiqi müsəlmanlar kimlərə deyilir ?  Imam Əbu Hənifə , Malik , Hambel , Cəfər Sadiğə zamanına geri gedək. burda həqiqəti tapa bilərik .. sonraları cox pozulma olmuşdur təəssüf ki .. məncə sünnilərdə də oldu pozulma şiələrdə də  .. bəziləri həqiqətən Islam dairəsindən çıxdı .. yəni kafir sayilir .. Bir balaca araşdiranda Sünnilərin bölünmüş vəziyyətində , çox təəssüf ki bir qisimi bəsirətsiz alimləri üzündən , fərqində belə olmadan vahabiləşdirildiyini görmək olar. Və həm də belə baxanda demək olar , qərar vermək olar : -   şiə sünni qardaş olmaq məcburiyyətində deyil , inancları , təcrübələri eyni olmaq məcburiyyətində də deyil. amma bir-birlərinə insan nəzəriylə baxmalarında və sülh içində həyata əzmi göstərmələrində bir maneə yoxdur. Gerçək barış ancaq gerçəklərlə barışınca gəlir ; şiə sünni qardaş deyil , eyni coğrafiyada yaşayan , mənfəətləri eyni olan və bir-birlərinə dözüm etmək , xoşgörüş göstərmək məcburiyyətində olan iki ayrı birlikdir. Bəzi səbəblərdən dolayi  zorla qardaşlıq ancaq döyüş gətirdi. Hə bir də arada deyirlər şiə sünni qardaşdirlar , müəmmalidir , qarma - qarişiqliq özünü göstərir , baş açmaq olmur ...

Link to comment
Share on other sites

Maraqli meqam ondan ibaretdir ki, vehabiler diri insandan dua istemeyi qebul etdikleri halda, vefat etmiw insandan wefaet istemeyi wirk hesab edirler. Bu ikibawli munasibet her bir vehabinin cavablandirmaqda aciz qaldigi en boyuk tezadlardan biridir.

məsələ bundadır ki biz diri insana demirik ki bizə övlad və ya bizə ruzi ver.diri insan sənin üçün dua edə bilər amma gələk sən özün ondan əvvəl Allaha dua edəsən.amma sizin duanız müşriklərin duasından hecnədə fərqlənmir.çünki siz deyirsiz ki  ölülər bizi Allah  yanında şəfaətcimizdir müşriklərdə sizi kimi deyir ki bütlər bizim Allah yanında çəfaıtcimizdir.

Hətta sizin əqidəyə görə daşdan və qayadan kömək istəmək şirk sayılmır.

sizin əqidəyə görə kim Eli r.a Allah bir tutursa o müşrik deyil.

bu dediklərimi sənin öz kitablarında sübut edə bilərəm.

Edited by Kenan Qurbanov
Link to comment
Share on other sites

Bundan elave, Quranda bir cox ayede el termininden mecazi menada, qudret anlaminda kifayet qeder istifade olunub. Hansi ki, vehabiler ozleri de hemin ayelerdeki el sozunu qudret kimi tercume ve istifade edirler. Lakin mehz Allahin eli lefzi kecen ayelerde ibn teymiyyenin dinini inkar etmemekden otru Quranda mecaz yoxdur deyerek var gucleriyle gucenirler ))

bələ cıxır ki Allahın 2 qüdrəti var?buba.gif

Link to comment
Share on other sites

 Sünnilər şiələri kafir bilməz. Vahabi amma belə bilir. Onsuz da vahabinin məqsədi Sünni seqmenti də özlərindən kimi göstərməkdir ... Bəlkə də dərinə getsək sünnilər də şiələrə kafir deyir , bəs həqiqi müsəlmanlar kimlərə deyilir ?  Imam Əbu Hənifə , Malik , Hambel , Cəfər Sadiğə zamanına geri gedək. burda həqiqəti tapa bilərik .. sonraları cox pozulma olmuşdur təəssüf ki .. məncə sünnilərdə də oldu pozulma şiələrdə də  .. bəziləri həqiqətən Islam dairəsindən çıxdı .. yəni kafir sayilir .. Bir balaca araşdiranda Sünnilərin bölünmüş vəziyyətində , çox təəssüf ki bir qisimi bəsirətsiz alimləri üzündən , fərqində belə olmadan vahabiləşdirildiyini görmək olar. Və həm də belə baxanda demək olar , qərar vermək olar : -   şiə sünni qardaş olmaq məcburiyyətində deyil , inancları , təcrübələri eyni olmaq məcburiyyətində də deyil. amma bir-birlərinə insan nəzəriylə baxmalarında və sülh içində həyata əzmi göstərmələrində bir maneə yoxdur. Gerçək barış ancaq gerçəklərlə barışınca gəlir ; şiə sünni qardaş deyil , eyni coğrafiyada yaşayan , mənfəətləri eyni olan və bir-birlərinə dözüm etmək , xoşgörüş göstərmək məcburiyyətində olan iki ayrı birlikdir. Bəzi səbəblərdən dolayi  zorla qardaşlıq ancaq döyüş gətirdi. Hə bir də arada deyirlər şiə sünni qardaşdirlar , müəmmalidir , qarma - qarişiqliq özünü göstərir , baş açmaq olmur ...

mən sənə şiyə kitablarından sübut gətirsəm ki orada sünnülər kafir hesab oıunur qəbul edəcəksən?

Link to comment
Share on other sites

Maraqli meqam ondan ibaretdir ki, vehabiler diri insandan dua istemeyi qebul etdikleri halda, vefat etmiw insandan wefaet istemeyi wirk hesab edirler. Bu ikibawli munasibet her bir vehabinin cavablandirmaqda aciz qaldigi en boyuk tezadlardan biridir.

sizin əqidə görə hətta yeri göyü Huseyn r.a yaradıb.Amma siz bunuda şirk saymırsız.

8c6c964311461fa750e3c887435a86ae5e2bcd16

Link to comment
Share on other sites

mən sənə şiyə kitablarından sübut gətirsəm ki orada sünnülər kafir hesab oıunur qəbul edəcəksən?

 

Bunun axi nə dəxli hamimiz bir - birimizə görə kafirik , problem budur..

 

Dünən Sumqayit şəhərində vahabilərlə polislər arasinda atişma baş verib , Suriyaya gedib döyüşənlər və döyüşməyənlər arasinda , polis də müdaxilə edib. Ola bilsin səhvim var amma belə eşitmişəm.

Link to comment
Share on other sites

Bunun axi nə dəxli hamimiz bir - birimizə görə kafirik , problem budur..

 

Dünən Sumqayit şəhərində vahabilərlə polislər arasinda atişma baş verib , Suriyaya gedib döyüşənlər və döyüşməyənlər arasinda , polis də müdaxilə edib. Ola bilsin səhvim var amma belə eşitmişəm.

hər deyilənə inanma.sən məmə özünə vahabi deyəni göstərə bilərsən?

Edited by Kenan Qurbanov
Link to comment
Share on other sites

 

Allahın əli olduğunu Quranla sübut etməyə calişacam daha sonra isə şiyə kitablariından dəlil yazacam.

(Allah) dedi: “Ey İblis! Sənə Mənim iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə mane olan nə idi? Təkəbbür göstərdin, böyüklərdənmi olmuşdun?”(sad 75)

 

Məhdud saya gəldikdə isə siz Allahınızın əllərini saymaqda olun və dildə bu ona layiqdir deyib canınızı qurtarın, mən isə inşaALLAH bu barədə Quranın zahiri və batini mə`nasına sahib olan mə`sum İmamların (ALLAHın salamı onlara olsun) sözlərini xatırladım.

عن محمد بن مسلم، قال: سألت أبا جعفر عليه السلام فقلت

قوله عز وجل: (يا إبليس ما منعك أن تسجد لما خلقت بيدي)(2)؟ فقال: اليد في كلام العرب القوة والنعم..... ويقال: لفلان عندي أيادي كثيرة أي فواضل وإحسان، وله عندي يد بيضاء أي نعمة

 

Muhəmməd b. Muslim rəvayət etdi: Əbu Cə`fər a.s.-dan "Ey İblis, iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə sənə nə mane oldu?" ayəsini soruşdum. 

Buyurdu: Əl ərəb kəlamında qüvvət

 və ne`mətdir (burada İmam a.s. qüvvət mə`nasına misallar çəkir. Bu hissəni sənə sürpriz saxlayıram rolleyes.gif ).............. Deyilir: Məndə filankəsin çoxlu əlləri var yə`ni ne`mətləri və yaxşılıqları. Məndə onun ağ əli var yə`ni ne`məti var.

(Tərcümədə qəsdən iki əl yazmışam ki, sənin iddian ilə düz gəlsin)

 

Bir az da aydınlıq gətirirəm.

محمد بن عبيدة، قال: سألت الرضا عليه السلام عن قول الله عز وجل لإبليس (ما منعك أن تسجد لما خلقت بيدي أستكبرت)؟ قال: يعني بقدرتي وقوتي 

Muhəmməd b. Ubeydə rəvayət etdi: (İmam) Rza a.s.-dan Allah a. və c.-nin İblisə ki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə sənə nə mane oldu?" dediyi sözü soruşdum. Buyurdu:Yə`ni qüdrət və qüvvəti
Link to comment
Share on other sites

 

Məhdud saya gəldikdə isə siz Allahınızın əllərini saymaqda olun və dildə bu ona layiqdir deyib canınızı qurtarın, mən isə inşaALLAH bu barədə Quranın zahiri və batini mə`nasına sahib olan mə`sum İmamların (ALLAHın salamı onlara olsun) sözlərini xatırladım.

عن محمد بن مسلم، قال: سألت أبا جعفر عليه السلام فقلت

قوله عز وجل: (يا إبليس ما منعك أن تسجد لما خلقت بيدي)(2)؟ فقال: اليد في كلام العرب القوة والنعم..... ويقال: لفلان عندي أيادي كثيرة أي فواضل وإحسان، وله عندي يد بيضاء أي نعمة

 

Muhəmməd b. Muslim rəvayət etdi: Əbu Cə`fər a.s.-dan "Ey İblis, iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə sənə nə mane oldu?" ayəsini soruşdum. 

Buyurdu: Əl ərəb kəlamında qüvvət

 və ne`mətdir (burada İmam a.s. qüvvət mə`nasına misallar çəkir. Bu hissəni sənə sürpriz saxlayıram rolleyes.gif ).............. Deyilir: Məndə filankəsin çoxlu əlləri var yə`ni ne`mətləri və yaxşılıqları. Məndə onun ağ əli var yə`ni ne`məti var.

(Tərcümədə qəsdən iki əl yazmışam ki, sənin iddian ilə düz gəlsin)

 

Bir az da aydınlıq gətirirəm.

محمد بن عبيدة، قال: سألت الرضا عليه السلام عن قول الله عز وجل لإبليس (ما منعك أن تسجد لما خلقت بيدي أستكبرت)؟ قال: يعني بقدرتي وقوتي 

Muhəmməd b. Ubeydə rəvayət etdi: (İmam) Rza a.s.-dan Allah a. və c.-nin İblisə ki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə sənə nə mane oldu?" dediyi sözü soruşdum. Buyurdu:Yə`ni qüdrət və qüvvəti

 

sizə görə əl sözü orada qüdrət və nemət mənasını verir?belə cixir ki Allahın 2 qüdrəti var?

yaxşı kecək nemət məsələsinə.deməli Allahın 2 neməti var?Amma Quranda Allah deyir ki siz mənim nemətimi sayıb qurtara bilmezsiniz.ancaq sən artiq Allahın nemətlərini sayıb qurtara bildin.rofl.gif

O sizə istədiyiniz hər şeydən vermişdir. Əgər Allahın nemətlərini sayacaq olsanız, onları sayıb qurtara bilməzsiniz. Həqiqətən, insan çox zalım, çox nan­­kordur.

Link to comment
Share on other sites

 

Məhdud saya gəldikdə isə siz Allahınızın əllərini saymaqda olun və dildə bu ona layiqdir deyib canınızı qurtarın, mən isə inşaALLAH bu barədə Quranın zahiri və batini mə`nasına sahib olan mə`sum İmamların (ALLAHın salamı onlara olsun) sözlərini xatırladım.

عن محمد بن مسلم، قال: سألت أبا جعفر عليه السلام فقلت

قوله عز وجل: (يا إبليس ما منعك أن تسجد لما خلقت بيدي)(2)؟ فقال: اليد في كلام العرب القوة والنعم..... ويقال: لفلان عندي أيادي كثيرة أي فواضل وإحسان، وله عندي يد بيضاء أي نعمة

 

Muhəmməd b. Muslim rəvayət etdi: Əbu Cə`fər a.s.-dan "Ey İblis, iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə sənə nə mane oldu?" ayəsini soruşdum. 

Buyurdu: Əl ərəb kəlamında qüvvət

 və ne`mətdir (burada İmam a.s. qüvvət mə`nasına misallar çəkir. Bu hissəni sənə sürpriz saxlayıram rolleyes.gif ).............. Deyilir: Məndə filankəsin çoxlu əlləri var yə`ni ne`mətləri və yaxşılıqları. Məndə onun ağ əli var yə`ni ne`məti var.

(Tərcümədə qəsdən iki əl yazmışam ki, sənin iddian ilə düz gəlsin)

 

Bir az da aydınlıq gətirirəm.

محمد بن عبيدة، قال: سألت الرضا عليه السلام عن قول الله عز وجل لإبليس (ما منعك أن تسجد لما خلقت بيدي أستكبرت)؟ قال: يعني بقدرتي وقوتي 

Muhəmməd b. Ubeydə rəvayət etdi: (İmam) Rza a.s.-dan Allah a. və c.-nin İblisə ki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə sənə nə mane oldu?" dediyi sözü soruşdum. Buyurdu:Yə`ni qüdrət və qüvvəti

 

birde ki imamlar mesum deyil

Link to comment
Share on other sites

Görünür, siz sualı başa düşməmisiniz. Mən innovasiyalardan (yeniliklər) danışıram. Sizin sadaladığınız, Allaha xas olan bu xüsusiyyətlər M. bin Abdulvahabdan 11 əsr qabaq Qurani Kərim kitabında sadalanıb. Daha sonra M. bin Abdulvahabdan qabaq yaşamış bir çox əhli sünnət alimləri də sadalayıb. Bunun nəyi innovasiyadır ki? Sualımı təkrar edirəm:

Dini inovator kimi, onun hansı innovasiyalarını sadalaya bilərsiniz?

Sizə dəlillə İbn Teymiyyə, Abd Al Vahhab və bu xətdən olan dini inovatorların yeni din gətirdiyini sübut etdim...

Neçə nömrəli postda sübüt etmisiniz ki, deyin tapıb oxuyum. Doğrusu, mən indiyə kimi sübut yox, iddia görmüşəm.

Siz Qurani Kərimin Allahdan olmasına inanırsınız?

Sent from my GT-I9100 using Disput.Az mobile app

Link to comment
Share on other sites

sizə görə əl sözü orada qüdrət və nemət mənasını verir?belə cixir ki Allahın 2 qüdrəti var?

yaxşı kecək nemət məsələsinə.deməli Allahın 2 neməti var?Amma Quranda Allah deyir ki siz mənim nemətimi sayıb qurtara bilmezsiniz.ancaq sən artiq Allahın nemətlərini sayıb qurtara bildin.rofl.gif

O sizə istədiyiniz hər şeydən vermişdir. Əgər Allahın nemətlərini sayacaq olsanız, onları sayıb qurtara bilməzsiniz. Həqiqətən, insan çox zalım, çox nan­­kordur.

Məgər Bizim öz əllərimizlə onlar üçün davarlar(mal-qaranı) yaratdığımızı və özlərinin de onlara sahib olduqlarını görmürlərmi?!(Yasin-71)

Burada Allah 2 əlimlə yox, əllərimizlə yaratdıq deyir. Ərəb dilində bildiyin kimi cəm 3 və 3-dən artığa şamil olur. Siz isə deyirsiniz ki, Allahın məhz 2 əli, sağ əl və sol əli var. Bəs onda yuxarıdakı ayəni nəzərə alanda ən azından 3-cü əl barədə nə deyə bilərsən? 

وَالسَّمَاء بَنَيْنَاهَا بِأَيْدٍ وَإِنَّا لَمُوسِعُونَ

Biz göyü əl ilə yaratdıq ve Biz onu genişlendiririk.(51-47)

 

Burda nə deyəcəksən?Allah tək əl ilə yaradıb?

Link to comment
Share on other sites

Mən elə bir alim tanımıram nə də elə bir alim yoxdur.Amma sizin rafizi oldugunuz öz kitablarnizda yazılıb.

Sənin tanımamğın o demək deyil ki elə bir alim yoxdur.Var sadəcə sən tanımırsan.... Burda bir qəbahət yoxdur. Link vermişəm həmin alimlər haqqında oxu və tanı )

Link to comment
Share on other sites

 

Məgər Bizim öz əllərimizlə onlar üçün davarlar(mal-qaranı) yaratdığımızı və özlərinin de onlara sahib olduqlarını görmürlərmi?!(Yasin-71)

Burada Allah 2 əlimlə yox, əllərimizlə yaratdıq deyir. Ərəb dilində bildiyin kimi cəm 3 və 3-dən artığa şamil olur. Siz isə deyirsiniz ki, Allahın məhz 2 əli, sağ əl və sol əli var. Bəs onda yuxarıdakı ayəni nəzərə alanda ən azından 3-cü əl barədə nə deyə bilərsən? 

وَالسَّمَاء بَنَيْنَاهَا بِأَيْدٍ وَإِنَّا لَمُوسِعُونَ

Biz göyü əl ilə yaratdıq ve Biz onu genişlendiririk.(51-47)

 

Burda nə deyəcəksən?Allah tək əl ilə yaradıb?

 

Birinci biz hec vaxt demirik ki Allahin 2 əli var.sadəcə ayelərdə 2 əl olduğuna görə Onun ən azi 2 əli var.Sənə kim deyib ki ərəb dilində cəm şəkili 3-dən artıq olur?

Sizin öz alimlərnizin yazdığı hədislərdə Allahın 2 əli olduğunu yazılıb.bunu neceə başa düşək?

Link to comment
Share on other sites

Sənin tanımamğın o demək deyil ki elə bir alim yoxdur.Var sadəcə sən tanımırsan.... Burda bir qəbahət yoxdur. Link vermişəm həmin alimlər haqqında oxu və tanı )

Sizlərə qalsa sufi alimini sələfi alimi kimi qələmə verirsiz.

Elə bir alim yoxdur nədə olan deyil.

Link to comment
Share on other sites

Birinci biz hec vaxt demirik ki Allahin 2 əli var.sadəcə ayelərdə 2 əl olduğuna görə Onun ən azi 2 əli var.Sənə kim deyib ki ərəb dilində cəm şəkili 3-dən artıq olur?

Sizin öz alimlərnizin yazdığı hədislərdə Allahın 2 əli olduğunu yazılıb.bunu neceə başa düşək?

Bax əzizim əllamə qardaşım bilmədiyin şeyi niyə yazırsan axı? Get bir ərəb dilində maraqlan gör cəm şəkili gələndə hansı say nəzərdə tutulur.Bilməsən yardım edərəm problem deyil ) Bizim alimlər deyil hətta əhli sünnə alimləri misal üçün Fəxri Razi,Kurtubi kimi alimlər belə bu ayələrdə əl kəlməsini qüdrət mənasında işləndiyini qeyd edirlər.

Ərəb dilində əl bir çeçə mənada işlənir.

 

1. “Yəd” (əl)—məlum orqan olan əl haqqında işlənir.

 

"Əlinə bir dəstə götür və onunla (övrətini) vur.” (Sad 44) Ancaq bu anlamın Allah üçün düşünülməsi imkansızdır.

 

2. Əl—nemət mənasında işlənir. ərəblər “filankəsin nəzdində mənim neçə əlim vardır” bununla da nemətləri qəsd etməkdədir.

 

3. Əl qüvvət mənasında işlənir.

 

“Onların dediklərinə səbr et və əl sahibi (qüvvətli) bəndəmiz Davudu yadına sal!” (Sad 17)

4. Malik olmaq, iqtidar sahibi olmaq mənasına gəlir.

 

“De: "Həqiqətən, ne’mət Allahın əlindədir və onu istədiyi şəxsə bəxş edər. Allah (rəhməti ilə) genişdir, biləndir!” (Ali İmran 73)

 

5. Bu kəlimənin xəbər verilən birisinin şərəfinə işarət etmək üçün işlədilir. “(Allah) buyurdu:

"Ey İblis! Sənə mənim Öz iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə nə mane oldu? Təkəbbür göstərdin, yoxsa özünü yuxarı tutdun?” (Sad 75)

 

(Burada insanın şərəfini ucaltmaq üçün onun iki əllə yaradılması bildirilməkdədir.) Əldən orqan qəsd etmək mümkün deyil. Çünki Allah bir və ətkdir. Onun üçün orqanlara bölünmə mümkün deyildir. (Qurtubi-Əcəmiu-li-Əhkəmul-Quran)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Agıllı insanlar bunu məcaz yox Allahın ipi Quran və Sünnə olduğunu bilir.

sizi Quranda nə sərf eləmir adına məcaz qoyursuz.

))) Məcaz kəlməsindən indi dərs keçək sənə?Qardaşım bilmirsən heç olmasa MƏCAZ kəlməsi nəyə deyilir onu öyrən.

MƏCAZ is. [ər.] ədəb. Həqiqi mənasında işlənməyib, oxşarlığı və münasibəti olan başqa bir mənaya oxşadılaraq işlənən söz və ya ifadə; metafora. Şeirdə işlədilən məcazlar. Yazıçı məcazları çox işlədir.

http://dict.obastan.com/word/28583/lng/RU/M%C6%8FCAZ

Əgər İp kəlməsini başqa bir şey olduğunu deyirsənsə bu artıq məcazdır anlayırsan?

Link to comment
Share on other sites

Bax əzizim əllamə qardaşım bilmədiyin şeyi niyə yazırsan axı? Get bir ərəb dilində maraqlan gör cəm şəkili gələndə hansı say nəzərdə tutulur.Bilməsən yardım edərəm problem deyil ) Bizim alimlər deyil hətta əhli sünnə alimləri misal üçün Fəxri Razi,Kurtubi kimi alimlər belə bu ayələrdə əl kəlməsini qüdrət mənasında işləndiyini qeyd edirlər.

Ərəb dilində əl bir çeçə mənada işlənir.

 

1. “Yəd” (əl)—məlum orqan olan əl haqqında işlənir.

 

"Əlinə bir dəstə götür və onunla (övrətini) vur.” (Sad 44) Ancaq bu anlamın Allah üçün düşünülməsi imkansızdır.

 

2. Əl—nemət mənasında işlənir. ərəblər “filankəsin nəzdində mənim neçə əlim vardır” bununla da nemətləri qəsd etməkdədir.

 

3. Əl qüvvət mənasında işlənir.

 

“Onların dediklərinə səbr et və əl sahibi (qüvvətli) bəndəmiz Davudu yadına sal!” (Sad 17)

4. Malik olmaq, iqtidar sahibi olmaq mənasına gəlir.

 

“De: "Həqiqətən, ne’mət Allahın əlindədir və onu istədiyi şəxsə bəxş edər. Allah (rəhməti ilə) genişdir, biləndir!” (Ali İmran 73)

 

5. Bu kəlimənin xəbər verilən birisinin şərəfinə işarət etmək üçün işlədilir. “(Allah) buyurdu:

"Ey İblis! Sənə mənim Öz iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə nə mane oldu? Təkəbbür göstərdin, yoxsa özünü yuxarı tutdun?” (Sad 75)

 

(Burada insanın şərəfini ucaltmaq üçün onun iki əllə yaradılması bildirilməkdədir.) Əldən orqan qəsd etmək mümkün deyil. Çünki Allah bir və ətkdir. Onun üçün orqanlara bölünmə mümkün deyildir. (Qurtubi-Əcəmiu-li-Əhkəmul-Quran)

Qurtubi və başqa alim Allahın ad və sifət mövzusunda itlilaf edə bilər amma onlar bizim üçün dəlil deyil.Necə ki şiyə alimləri öz aralarında bəzi məsələlərdə ixtilaf ediblər.

Allahın ad və sifətləri- 2

Şübhələrə cavab.

1- Müxaliflər iddia etmişlər ki, Sad surəsi 75-ci ayədə ("Ey İblis! Sənə Mənim iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə mane olan nə idi?”) keçən “əl” sözü nemət mənasındadır. Qeyd edim ki, bu ayəni sadəcə misal gətirmək üçün qeyd edirəm, yəni hər hansısa bir sifəti istisna etmirəm. 

Müxaliflərin bu iddiası – şübhəsiz ki, Allahu təalənin kəlamını təhrif edərək başqa məna verməkdir. 

Buna cavab olaraq deyirəm ki, “əl” ləfzi heç bir zaman nemət mənasında işlənə bilməz. Çünki Allahu təalə bu kəliməni ikilikdə işlətmişdir, lakin məlumdur ki, Allahu təalənin neməti iki deyil, daha çoxdur. Necə ki, Uca Allah buyurur:

وَإِن تَعُدُّواْ نِعْمَةَ اللَّهِ لاَ تُحْصُوهَا

- Əgər Allahın nemətlərini sayacaq olsanız, onları sayıb qurtara bilməzsiniz.

Bu səbəbdən bu cür iddia batildir.

2- Müxaliflər iddia etmişlər ki, Sad surəsi 75-ci ayədə keçə “əl” sözü qüdrət mənasındadır.

Bu iddiaya da eyni ilə cavab verə bilərik ki, Allahu təalənin iki qüdrəti yoxdur. Və aydındır ki, qüdrət iki ola da bilməz. Bu şübhədə batildir.

3- Müxaliflər iddia edir ki, Qurani Kərimdə keçən Allahıb sifətləri həqiqi deyil, məcazidir. Bu onların ən böyük şübhələrindəndir. Lakin Əhli-Sünnə bu iddianın batil olduğunu isbat edərək deyir ki, Allahu təalənin Qurani-Kərimdə keçən bütün sifətləri həqiqidir. Yəni, onlar Allah təalanın zatı sifətlərinə məcaz deməklə, həmin sifətin həqiqi olmasını qəbul etmirlər. 

Onlar öz şübhələrində iddia edirlər ki, Quranda keçən “əl” kəliməsi məcazi mənada işlənmiş və bununla həqiqi əl deyil, başqa məna qəsd olunmuşdur. Çünki Allahu təalənin bir neçə səbəbdən əli ola bilməz. Bu səbəblərdən məs: İnsanın da əli var, həmçinin Allahın əli olması o deməkdir ki, Allahın ələ ehtiyacı vardır və s...

Şübhəsiz ki, bu iddialar batildir.

Bu şübhəyə cavab olaraq deyirik ki, Allahın “əl” sifətinə məcaz deyənlər, Allahın digər sifətlərinə həqiqi deməməlidirlər. Lakin onlar Allahın digər sifətlərini həqiqi qəbul edirlər, məs: Allahu təalənin eşitmək, görmək, danışmaq sifətini həqiqi qəbul etmişdirlər. 

Qarşıya bir sual çıxır: “Müxaliflər nəyə görə Allahın “əl” sifətinə məcaz dediyi kimi, Allahın “eşitmək”, “görmək”, “danışmaq”, sifətinə də məcaz deməmişlər?”

Bu sualın cavabında deyirəm ki, onlar Allahın bu sifətlərini inkar edə bilməyiblər. Çünki, bu sifətləri inkar etmək o deməkdir ki, Allahu təalə nə görür, nə eşidir, nə də ki, danışır. Daha aydın desək, onlar Allahın “əl” kəliməsinə məcaz dedikləri kimi, Allahın eşitmək, görmək, danışmaq sifətlərinə də məcaz desəydilər, iddia etmiş olardılar ki, Allah kar, kor və laldır. Bunu iddia etmək isə müxalifləri kökündən həlak edərdi. 

Demək bidət əhli və ya Əhli-Sünnəyə müxalif olanlar Allahın bəzi sifətlərini qəbul etmiş, bəzi sifətlərini isə məcaz adlandırıb inkar etmişdir. Lakin Əhli-Sünnə Allahu təalanın bütün sifətlərini heç bir məcaz olmadan həqiqi olaraq isbat edir.

Müxaliflərin bu iddiası, yəni Allahu təalənin bəzi sifətləri məcazi, bəzi sifətləri isə həqiqi olması iddiası öz arasında ziddiyyət təşkil edir. Yəni, necə ola bilər ki, Allahın bir sifəti həqiqi, digər bir sifəti isə məcazi olsun?!

Biz bidət əhlinə “Nə üçün Allahın bəzi sifətlərinə həqiqi, bəzilərinə isə məcazi söyləyirsiniz?” – deyə sual verdik də, onlar bu cür cavab verirlər:

- Çünki məcaz dediyimiz sifətləri Allaha aid etmək nöqsanlıqdır. Məs, biz desək ki, Allahın əli var, bu Allahı nöqsanlıqla vəsf etməkdir, çünki insanın da əli var və eləcə də Allahın “əl”-ə ehtiyacı yoxdur. Ümumən Allahın heçnəyə ehtiyacı yoxdur.

وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ 

- Onun heç bir tayı bənzəri yoxdur. 

Buna cavab olaraq deyirik ki, bu cür iddia da batil və ziddiyətlidir. Əgər insanın əli olduğu üçün Allahu təalənin “əl” sifətinə məcaz deyirlərsə, demək ki, Allahın görmək, eşitmək və s. sifətlərinə də məcaz deməlidirlər. Çünki insan da görür və eşidir. Necə ki, Allahu təalə buyurur: 

فَجَعَلْنَاهُ سَمِيعًا بَصِيرًا

- Biz insanı eşidən və görən etdik. 

Biz onlara sual edirik: “Allahın da görmək sifəti var, insanın da görmək sifəti var. Məgər Allahın görməyi ilə insanın görməyi eyni ola bilərmi?”

Əgər onlar eynidir söyləsələr, müsəlman icmasına görə Allahı məxluqa bənzətməklə küfr etmiş olurlar. Əgər eyni deyildir söyləsələr, deyəcəklər ki, Allahın görməyi özünə layiq şəkildə, insanın da görməyi özünə layiq şəkildədir. 

Bu zaman onlara söyləyirik ki, insanın görmək sifəti olduğu halda, Allahın da görmək sifətini necə təsdiq etdinsə, eləcə də insanın əli olduğu halda, Allahın da əli olmasını təsdiq etməlisiniz. Yəni bu sifətdə də söyləməlisiz ki, Allahın əli özünə layiq şəkildədir, məxluqa bənzəmir.

Həmçinin onlar iddia edir ki, Allahın “əl”i olduğunu söyləmək nöqsanlıqdır. Yəni, onların iddiasına görə Allahu təalə Qurani-Kərimdə özünü nöqsanlıqla vəsf etmişdir. Bu isə batil və puç iddiadır. Yəni, sən Allahu təalədən özünü nə ilə vəsf etdiyini daha mı yaxşı anladın və ya Allahu təaləni Özündən daha mı yaxşı tanıdın?

SubhənAllahil Azim.

Həmçinin bu cür iddia etmək bir-başa Rasulullaha –sallAllahu aleyhi və səlləm- “əmanətə xəyanət etmişdir” –deyə iftira atmaqdır. Çünki Uca Allah buyurur:

- Ey Rəsul! Rəbbindən sənə nazil ediləni təbliğ et! Əgər belə etməsən, Onun göstərişini (sənə tapşırdığı elçilik vəzifəsini) yerinə yetirmiş olmazsan.

Yəni, bu ayə dəlildir ki, Allahın bəzi sifətləri həqiqi, bəziləri isə məcazi olsa idi, bunu Rasulullah –sallAllahu aleyhi və səlləm- mütləq bizə xəbər vermiş olardı. Lakin Rasulullah –sallAllahu aleyhi və səlləm- bunu bizə bildirməmişdir. Demək ki, ya Rasulullah əmanətə xəyanət etmişdir ki, hansı ki, bu sözü müsəlman olan kəs söyləməz. Ya da ki, müxaliflər qəbul etməlidir ki, Allahın bütün sifətləri həqiqidir. 

Rasulullah –sallAllahu aleyhi və səlləm- Allahu təalənin heç bir sifətinə məcaz deməmişdir, o vaxt ki, "Ey İblis! Sənə Mənim iki əlimlə yaratdığıma səcdə etməyə mane olan nə idi?” –ayəsi nazil oldu, heç bir səhabə müxlaiflərin iddia etdiklərini söyləmədi. Onlar Allahın sifətini həqiqi mənada, olduğu kimi, oxşatmadan və keyfiyyətinə varmadan qəbul etmişdirlər.

O vaxt ki, Yunan fəlsəfəsi İslam dininə daxil edildi, insanlar sifət ayələrini öz ağılları ilə yozmağa başladılar. Yəni Quranı öz ağıllarına tabe etdilər. Lakin Əhli-Sünnə vəl Cəməa öz ağıllarını Qurana tabe etməklə bidət əhlindən fərqlənmişdir. Əhli Sünnəyə görə ağıldan öncə Quran və Sünnədir. 

Lakin müxaliflər, ağılları qəbul etdiyi sifətləri götürmüş, qəbul edə bilmədiyi sifətləri isə inkar etmişdirlər.

Link to comment
Share on other sites

))) Məcaz kəlməsindən indi dərs keçək sənə?Qardaşım bilmirsən heç olmasa MƏCAZ kəlməsi nəyə deyilir onu öyrən.

MƏCAZ is. [ər.] ədəb. Həqiqi mənasında işlənməyib, oxşarlığı və münasibəti olan başqa bir mənaya oxşadılaraq işlənən söz və ya ifadə; metafora. Şeirdə işlədilən məcazlar. Yazıçı məcazları çox işlədir.

http://dict.obastan.com/word/28583/lng/RU/M%C6%8FCAZ

Əgər İp kəlməsini başqa bir şey olduğunu deyirsənsə bu artıq məcazdır anlayırsan?

məcaz mənasını sizlər qəbul edirsiz bu sizin oz işinizdir.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Our picks

    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
      • 1 reply
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Sad
        • Confused
      • 161 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 131 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Upvote
        • Like
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Facepalm
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Facepalm
        • Downvote
        • Haha
      • 151 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...