Jump to content
Модераторы форума - Assembler & Bercana
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Все о железной дороге. 2


Recommended Posts

Suraxanıdan Sabunçuya qədər 150 illik yol – BAKIDA DƏMİRYOLUNUN TARİXİ

Suraxanıdan Sabunçuya qədər 150 illik yol – BAKIDA DƏMİRYOLUNUN TARİXİ | FED.az
20:352 Mart 2020

Dünyada dəmir yolunun tarixi ingilis mühəndisi Riçard Trevitikin 1804-cü ildə “Nyu Kastl” adlandırdığı lokomotivi hazırlamasıyla başlayıb. Buxar mühərrikli, maksimal sürəti 8 km/saat olan bu lokomotiv 70 nəfər sərnişinin əyləşdiyi 10 vaqonu dartıb apara bilirdi.

 

Azərbaycanda dəmiryolu xətti illər sonra çəkilsə də, ölkəmiz dünya miqyasında bir ilkə imza atmağı bacardı. Çoxsaylı yeniliklər kimi, dəmilyolunun yaranması da Bakı nefti ilə bağlı idi. Azərbaycanda ilk dəmiryolu 20 yanvar 1880-ci ildə neft daşımaq üçün işə salındı. Dünyada ilk dəfə neftin dəmiryolu ilə daşınması Bakıdan başlayıb, dəmiryolunun ilk sərnişinləri isə Bakı kəndliləri oldu.

 

Neft və dəmiryolu

1847-ci ildə Abşeronda ilk neft quyusu qazıldı, indiyədək yerin üstünə özü çıxan neft qazma üsulu ilə çıxarılmağa başladı. XIX əsrin 70-ci illərinin əvvəllərində neftçıxarmanın sənaye üsuluna keçməsi ilə hasilat kəskin artdı. İndi quyulardan minlərdə ton neft çıxarılırdı və onun sürətli daşınması tələb olunurdu.

O vaxtadək Sabunçu, Suraxanı, Balaxanıdan çıxarılan neft Bakıdakı neftayırma zavodlarına və Xəzər dənizi vasitəsilə Rusiyaya olduqca primitiv üsulla - ya karvanla ağac çənlərdə, ya da tuluqlarda daşınırdı. Nefti daşımaq üçün minlərlə çəndən istifadə olunurdu.

 

Bu üsul olduqca baha başa gəlməsi ilə yanaşı, artan neft axınını daşıyıb çatdıra bilmirdi. Nəticədə Bakıda və Azərbaycanda dəmir yolunun çəkilməsinin əsl səbəbkarı Bakı nefti və onun sənaye emalı oldu – qərara alındı ki, neft şəhərə dəmiryolu ilə daşınsın. Mədənlərlə neftayırma zavodları arasında dəmir yolu çəkilməsi üçün Rusiya Nazirlər Komitəsinə dəfələrlə edilən müraciətlərdən sonra məsələ həllini tapdı. Nazirlər Komitəsinin çar II Aleksandrın iştirakı ilə 1878-ci il iyunun 16-da keçirilən iclasında neft sahəsində dəmir yolunun tikintisi layihəsi təsdiq olunur. 25,2 verst uzunluğunda olan dəmir yolunun çəkilməsi «Poti-Tiflis» dəmir yolu cəmiyyətinə həvalə edilir. Cəmiyyət bir il altı ay ərzində xətlərin inşa edilməsini üzərinə götürür. Tikintiyə rəhbərlik mühəndis Krubetsə tapşırılır. Tikintiyə lazım olan materiallar və avadanlıqlar tezliklə Bakıya göndərilir.

 

Dəmiryolu torpaqlarını dövlət satın aldı

Dəmir yolunun çəkilməsi üçün əsas vəzifələrdən biri Balaxanı, Suraxanı zolağına düşən ərazilərin tezliklə sahiblərindən satın alınmsı idi. Şəhər rəhbərliyi bu torpaqların qiymətləndirilməsini xeyriyyəçi Hacı Zeynalabdin Tağıyevin rəhbərlik etdiyi ictimai komissiyaya tapşırır. Komissiya araşdırma apararaq 21 desyatindən çox olan torpaq sahəsinə 34 580 rubl qiymət qoyur. Bütövlükdə neft sahəsində dəmir yolu xəttinin çəkilməsi xərci 784,9 min rubl təşkil edirdi.

Torpaqlar alındıqdan sonra 1878-ci ildə 25,2 verstlik (27 km) Bakı–Suraxanı–Sabunçu dəmiryol xəttinin çəkilişinə başlanıldı. Tikinti işləri sürətlə gedirdi və artıq 1879-cu ildə başa çatdı. Həmin il dekabrın 17-dən etibarən Balaxanı, Suraxanı, Sabunçu stansiyalarında daşınmaq üçün yüklər qəbul edilir. 20 yanvar 1880-ci ildə dəmir yolunun rəsmi açılışı olur. Dünyada ilk dəfə olaraq neft məhz bu yolla sisternalarla daşınmağa başlanır.

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Gədəbəydə isə dəmiryolu ilə mis daşınırdı

Bakı ilə yanaşı əcnəbilərin işlədiyi Gədəbəy bölgəsində də dəmiryolu xəttinin tikintisinə başlanır. 1879-cu ildə "Simens qardaşları" tərəfindən Gədəbəy mis-filiz mədəni və Qalakənd misəritmə zavodu arasında ensiz xətli dəmir yolunun inşasına start verilib və 29 verst (31 km) uzunluğunda olan bu xəttin çəkilməsi 1884-cu ilin yanvarında başa çatdırılıb.

Neft Batumiyə də dəmir yolu açdı

Amma dəmiryolu ilə neft daşımaları təkcə mədənlərlə neftayırma zavodu arasında məhdudlaşmadı. 1883-cü ildə aşıb-daşan Bakı neftini Qara dəniz limanları vasitəsilə dünya bazarına çatdırmaq üçün 839 verstlik (895 km) Bakı–Tiflis–Batumi, 1890-cı ildə isə neftin Rusiya imperiyasının mərkəzi hissəsinə daşınması üçün 217 verstlik (231 km) Biləcəri–Dərbənd magistral xətləri çəkildi.

1879-cu ilin 22 dekabrında Cənubi Qafqaz dəmir yolu hissəsinin Bakı–Tiflis dəmir yol magistralının çəkilişinə başlanıldı, 1883-cü ilin 8 mayında 515 verstlik bu yolun  rəsmi açılışı oldu. Həmin gün Tiflisdən çıxan ilk sərnişin qatarı Bakıya 9 mayda çatdı. Həsən bəy Zərdabi Bakı–Tiflis dəmir yolunun çəkilməsinə boyük qiymət verərək yazırdı ki, Azərbaycanın iqtisadi həyatının yüksəlməsində bu yol Bakı neftindən sonra ikinci böyük amildir. XIX əsrin sonunda Bakı neftinin 65-70 faizi dəmir yolları ilə daşınırdı.

 

1899-cu ildə 282 verstlik Tiflis–Qars dəmir yolu istismara verildi. Həmin il bu yolun üzərindəki Gümrü stansiyasından İrəvana  147 verstlik, oradan isə Culfaya  177 verstlik dəmiryol xətlərinin tikintisinə başlandı.

1900-cü ildə Dərbənd–Tixoretskaya xəttinin tikintisi ilə Bakı şimal istiqamətində ümumrusiya dəmir yolları şəbəkəsi ilə birləşdi. Sonradan bu istiqamət Gürcüstanın, Ermənistanın və Iranın nəqliyyat xətləri ilə əlaqələndirilib. Bu istiqamətlərdə 1908-ci ildə çəkilmiş Tiflis-Yerevan-Uluxanlı-Noraşen-Culfa və 1941-ci ildə istifadəyə verilmiş Ələt-Culfa dəmir yolu xətlərinin (uzunluğu 445 km) əhəmiyyəti çoxdur. 1908-ci ilin 20 yanvarında Tiflislə Culfa arasında dəmir yol magistralı rəsmən istifadəyə verildi. Beləliklə, Azərbaycan ərazisi Rusiyanın və dünyanın dəmiryol şəbəkəsinə qoşularaq Qərblə Şərq arasında polad magistral körpüsünə çevrildi.

 

İlk elektrik qatarı da Bakı kəndlərindən başladı

Sovetlər dönəmində Bakı-Sabunçu dəmir yolu xətti elektrikləşdi. Tramvayın istifadəyə verilməsindən cəmisi 21 gün sonra 1924-cü il fevralın 29-da, Bakı Soveti qərara aldı: "Şəhərin rayonları və bağ yerləri ilə əlaqələri təmin etmək üçün BAKI-SABUNÇU-MƏRDƏKAN-BUZOVNA elektrik qatarının (Abşeron şəhərətrafı elektrik sahəsinin) tikintisinə başlamaq zəruri hesab edilsin". Artıq 1925-ci ilin mart ayında Bakı-Sabunçu dəmir yolu xəttinin yenidənqurulması və elektriklləşdirilməsi işlərinə başlandı. Cəmi 14,5 ay ərzində həmin işlər başa çatdırıldı. 1926-cı il iyulun 26-da Abşeronun məşhur neft rayonları olan Sabunçu və Suraxanıya ilk elektrik qatarları hərəkət etməyə başladı.

 

Təkcə neft deyil, iqtisadiyyatın damarları

İkinci Dünya müharibəsində dəmiryolu və bu xətlərlə daşınan neftin əhəmiyyəti kəskin artdı. Azərbaycan dəmiryolçuları Bakıdan cəbhəyə 75 milyon ton, yəni 1,3 milyon vaqon yanacaq göndərdilər.

Əgər yarandığı ilk on ildə dəmir yolunun inkişafı neft sənayesi ilə bağlı idisə, XX əsrin ikinci yarısından etibarən dəmir yolu artıq iqtisadiyyatın bünün sahələrinə xidmət edirdi.

Yaşayış məntəqələrinin inkişafını, sərnişin və yüklərin daşınmasını təmin etmək üçün Bakı-Ağstafa xəttindən (uzunluğu 456 km) Ağstafa-Qazax, Yevlax-Mingəçevir, Yevlax-Ağdam (1963-65-ci illərdə çəkilib), Ağdam-Xankəndi (1977), Yevlax-Balakən, Padar-Çöl-Göylər dəmir yolu xətləri çəkilib. 1950-ci ildə isə Daşkəsəndə çıxarılan dəmir filizinin daşınması üçün Quşçu-Alabaşlı dəmir yolu (uzunluğu 35 km) xətti tikilib. Uzunluğu 25 km olan Padar-Çöl Göylər dəmir yolu xətti ərazidə becərilən üzüm məhsullarının magistral dəmir yolu xəttlərinə çatdırımasına xidmət edir. Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonunda tapılmış polimetal filiz yataqlarının mənimsənilməsi, regionu inkişaf etdirmək üçün isə Azərbaycanın Baykal-Amur Magistralı (BAM) adlandırılan 162 kilometr uzunluğunda və ən çətin sahədən keçən Yevlax–Balakən dəmir yolu 1985-ci ildə istifadəyə verildi.

 

Əli-Bayramlı-Hacıqabul (uzunluğu 9 km), Sarıcallar-Sabirabad (7 km), Qaralılar-Ağcabədi, Mincivan-Qafan (39 km) qolları Ələt-Culfa dəmir yolu istiqamətindən ayrılan yollardır. Osmanlı-Astara dəmir yolu xətti Lənkəran-Astara iqtisadi rayonunu ölkənin digər regionları ilə birləşdirir. Uzunluğu 220 km olan bu xətt 1941-cı ildə çəkilib. Bu xəttdən 35 km uzunluğunda Salyan-Neftçala xətti ayrılır. Həmin yolla burada istehsal olunan balıq və nefi məhsulları daşınır.

Bakının ətrafında dairəvi dəmir yolu xətti fəaliyyət göstərir. Suvaxanı-Qala (1949-cu ildə çəkilib), Qala-Pirallahı (1959), Yeni Suraxanı-Hövsan (1968), Qala-Buzovna, Buzovna-Bilgəh, Bilgəh-Pirşağı-Sumqayıt dəmir yolu xətləri onun əsas hissələridir.

 

Erməni işğalı dəmiryoluna böyük zərər vurdu

Müstəqilliyin ilk illəri bütövlükdə respublika iqtisadiyyatı kimi, dəmir yolu üçün üçün ağır sınaq dövrü oldu. Keçmiş İttifaqa daxil olan ölkələr arasında  iqtisadi əlaqələrin kəsilməsi dəmir yolu ilə daşımaları kəskin azaltdı. Ermənistan-Azərbaycan Dağlıq Qarabağ münaqişəsi isə bu sahədə vəziyyəti daha da ağırlaşdırdı.

1990-cı illərin əvvəllərində Mehri-Kərçivan sahəsində qatarların hərəkətinin dayandırılması nəticəsində Bakı-Naxçıvan qatarının fəaliyyəti dayandırıldı. Naxçıvan Muxtar Respublikası ölkədən təcrid edilərək blokadaya düşdü.

Erməni hərbi birləşmələri tərəfindən Azərbaycan ərazilərinin 20%-nin işğal edilməsi və bir milyondan çox azərbaycanlının qaçqın düşməsi nəticəsində isə Azərbaycan Dövlət Dəmir Yoluna da ciddi ziyan dəydi. Belə ki, 240 km-dən çox dəmir yolu xətti işğal olunmuş ərazilərdə qaldı. Dəmiryol təsərrüfatına 45-50 milyon ABŞ dolları zərər dəyib.

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dəmiryolunun yeni tarixi – Yeni İpək yolu

2000-ci illərin əvvəllərində Azərbaycanda sosial-iqtisadi sabitliyin bərpa olunması və iqtisadi dərçəliş dövründə dəmiryolunda da yeniliklər başlandı. Xüsusilə Azərbaycanın əlverişli coğrafi mövqeyi ona regional dəmiryol xətlərinin qovşağına çevrilməyə imkan verdi.

Qədim İpək Yolu marşrutu ilə keçən Şərq-Qərb, eləcə də şimal ölkələri ilə Yaxın Şərqi birləşdirən Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizləri Azərbaycandan keçir. Bu layihələr arasında xüsusilə Bakı-Tiflis-Qars layihəsini qeyd etmək lazımdır. Azərbaycanla Türkiyə arasında birbaşa dəmiryol əlaqəsi yaradan bu layihənin tikintisi 2017-ci ildə tamamlanıb və ilk olaraq yüklərin daşınmasına başlanılıb. 2019-ci ilin ikinci yarısından etibarən isə Bakı-Tiflis-Qars istiqamətində sərnişin qatarları da işə düşəcək.

Bundan başqa Naxçıvan–Məşhəd–Naxçıvan beynəlxalq sürət qatarı artıq fəaliyyətə başlayıb. .   Sürət qatarı Naxçıvan, Culfa, Təbriz, Tehran və Məşhəd marşrutu üzrə hərəkət edir. Yaxın gələcəkdə isə Astara–Rəşt dəmir yolunun inşası başa çatdırılacaq və bundan sonra Naxçıvan–Bakı qatarı işə salınacaq.

Bakı ətrafı elektrik qatarları – SIXLIĞI AZALDICAQ

Son dövrdə dəmiryolunda ən mühüm yeniliklərdən biri 2015-ci il sentyabrında 84 kilometr uzunluğu olan Bakı– Sumqayıt marşrutu ilə hərəkət edən sürətli elektrik qatarının istifadəyə verilməsidir. İndiyədək bu qatardan 1,5 milyon nəfər istifadə edib.

2018-ci ilin sonunda Bakı-Gəncə sürət qatarı işə düşdü. Yeni qatarla sərnişinlər 364 km-lik məsafəni 4,5 saata qət edə biləcəklər. Yeri gəlmişkən, yeni işə düşəcək Bakı-Tiflis-Qars dəmiryolu vasitəsilə bu sürət qatarının marşrutu Türkiyənin paytaxtı Ankarayadək uzanacaq.

2019-un mayında isə Bakı-Sabunçu elektrik qatarı və Bakı–Biləcəri–Sumqayıt–Pirşağı–Bakı dairəvi elektrik dəmir yolu sərnişinlərin istifadəsinə verilib.

Dəmiryolu və turizm marşrutları

Dəmir yolunda maraqla gözlənilən layihələrdən biri Bakı-Qəbələ sərnişin xəttidir. Hazırda bu yolun tikintisi davam edir. Layihəyə görə, Bakı-Böyük Kəsik dəmiryolundan Ləki stansiyasında yeni xətt ayrılaraq Qəbələyə istiqamətlənəcək. Ölkənin əsas turizm mərkəzlərindən biri olan Qəbələyə və əks istiqamətdə sərnişin daşınacaq yeni dəmiryol xəttinin uzunluğu 43 kilometrdir və bu xətt Ağdaş-Qəbələ rayonlarının ərazisindən çəkiləcək. Artıq bu yolun bir hissəsi tikilib və işlər davam edir. Bir qədər əvvəl Nazirlər Kabinetinin qərarına görə, Ləki-Qəbələ dəmir yolu xəttinin tikintisi altına düşən torpaqlar dövlət ehtiyacları üçün alınacaq. Bu məqsədlə dövlət başçısının fərmanı ilə büdcədən 30 milyon manat ayrılıb.

Azərbaycanın digər turizm mərkəzinə – Şahdağa da dəmiryol xətti çəkiləcək. Qarşıdakı planlara görə, Qusar rayonundakı Şahdağ xizək kurortuna da dəmir yolunun çəkilməsi, Bakı-Yalama xəttinin də yeniləşdirilməsi nəzərdə tutulur.

Yeni yollar əmlak qiymətlərini artıracaq

Dəmiryollarının, xüsusilə də sərnişin qatarlarının genişlənməsi təkcə sərnişin axınlarına deyil, əmlak bazarına və əmlakın qiymətinə də təsir edir. Dünya təcrübəsi göstərir ki, dəmiryolunu çəkildiyi ərazilərdə digər infrastruktur da inkişaf edir və əmlaka tələbat artır. Bu da son nəticədə əmlak bazarının canlanmasına və qiymətlərin artmasına səbəb olur.

Daşınmaz əmlak üzrə ekspert Vüqar Oruc bildirib ki, yaxın günlərdə Sabunçu-Zabrat-Pirşağı dairəvi yolu ilə hərəkət edəcək Bakı -Sabunçu dəmir yolu xəttinin adı çəkilən ərazilərdən keçməsi, burada olan daşınmaz əmlakların qiymət artımına səbəb ola bilər.

Hazırda qeyd etdiyiniz qatarların keçəcəyi Sabunçu- Zabrat-Pirşağı ərazisində mənzillərin kvadratmetrinin orta qiyməti 700-800 manat, torpaqların 1 sotunun satış qiyməti isə 2-4 min manat arasında dəyişir. Vüqar Orucun sözlərinə görə, təcrübə göstərir ki, infrastruktur inkişaf etdirilən yerdə qiymət artımı 10-20% arasında olur. Adları qeyd olunan bu ərazilərdə də daşınmaz əmlakın qiymətində də təqribən bu həddə artımların olacağı istisna edilmir.

https://fed.az/az/biznes-tarixi/suraxanidan-sabuncuya-qeder-150-illik-yol-bakida-demiryolunun-tarixi-74779

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
40 минут назад, Alexaz сказал:

 

Ждут когда он сам рухнет и будут жертвы

Это точно,хотя могли бы пока тоннель рыли заодно и его демонтировать.

Link to comment
Share on other sites

Народ кто в курсе, электрички когда заработают? Никаких новостей не видела(

Ясно, что в районы запретили ездить, но Баку, посёлки и Сумгаит вроде же можно.

Edited by Miriel
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Miriel said:

Народ кто в курсе, электрички когда заработают? Никаких новостей не видела(

Ясно, что в районы запретили ездить, но Баку, посёлки и Сумгаит вроде же можно.

В смысле - когда заработают? Я сегодня ехал утром Сабунчи-Баку. Даже президент там был - открыли участок Пиршаги-Фатмаи/Горадиль-Новханы-Сумгаит. И электричка из Баку вернулась от Сабунчи обратно. Вы поэтому спашиваете?

До этого один раз словесно упомянули, что могут открыть до Новруза, но подробностей и новостей по расписанию пока нет. Наверно опубликуют в течение ближайшего времени.

Edited by Synteco
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Synteco said:

В смысле - когда заработают? Я сегодня ехал утром Сабунчи-Баку. Даже президент там был - открыли участок Пиршаги-Фатмаи/Горадиль-Новханы-Сумгаит. И электричка из Баку вернулась от Сабунчи обратно. Вы поэтому спашиваете?

До этого один раз словесно упомянули, что могут открыть до Новруза, но подробностей и новостей по расписанию пока нет. Наверно опубликуют в течение ближайшего времени.

Наверное дальше Сабунчей не едет) с утра ни одной электрички не видела. Спасибо 😊

Edited by Miriel
Link to comment
Share on other sites

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev martın 18-də Abşeron dairəvi dəmir yolunun Pirşağı-Görədil-Novxanı-Sumqayıt hissəsinin yenidənqurmadan sonra açılışında iştirak edib.

 

https://azertag.az/xeber/Abseron_dairevi_demir_yolunun_Pirsagi_Goredil_Novxani_Sumqayit_hissesinin_yenidenqurmadan_sonra_achilisi_olub_Prezident_Ilham_Aliyev_achilisda_istirak_edib_YENILANACAK-1443177

15845179801952628249_1000x669.jpg

15845179803646721305_1000x669.jpg

15845179805065117083_1000x669.jpg

1584517980557193477_1000x669.jpg

15845179805635161907_1000x669.jpg

15845179806111864408_1000x669.jpg

  • Like 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, AzER Akhundov said:

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev martın 18-də Abşeron dairəvi dəmir yolunun Pirşağı-Görədil-Novxanı-Sumqayıt hissəsinin yenidənqurmadan sonra açılışında iştirak edib.

 

https://azertag.az/xeber/Abseron_dairevi_demir_yolunun_Pirsagi_Goredil_Novxani_Sumqayit_hissesinin_yenidenqurmadan_sonra_achilisi_olub_Prezident_Ilham_Aliyev_achilisda_istirak_edib_YENILANACAK-1443177

15845179801952628249_1000x669.jpg

15845179803646721305_1000x669.jpg

15845179805065117083_1000x669.jpg

1584517980557193477_1000x669.jpg

15845179805635161907_1000x669.jpg

15845179806111864408_1000x669.jpg

 

Отличная новость, единственное чего опасаюсь это то, что на этой линии теперь тоже начнется басабас, так как часть сумгаитского пассажиропотока перейдет на эту линию

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Absheron said:

 

Отличная новость, единственное чего опасаюсь это то, что на этой линии теперь тоже начнется басабас, так как часть сумгаитского пассажиропотока перейдет на эту линию

Станет больше пассажиров конечно, но слишком сильный басабас (такой как на Сумгаит-Баладжары-Баку) вряд ли будет - 90% народа в часы пик едут от конечной до конечной, а на этой ветке поезд будет идти минимум минут на 15 дольше. Люди обычно предпочитают потолкаться, но не приходить пораньше.

Кстати мощного басабаса может не стать даже на Баладжарской ветке, и так там намного лучше, чем в метро.

Edited by Synteco
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Miriel said:

Наверное дальше Сабунчей не едет) с утра ни одной электрички не видела. Спасибо 😊

Одна точно дальше Сабунчей ехала. Возможно вернулась из Забрата. Я заметил что та, на которую я позже сел, остановилась чуть дальше станции Сабунчи, а потом подождав своего расписания, вернулась на станцию, пропустив второй состав, возвратившийся со стороны Забрата.

Не могу понять, зачем перекрывать движение до Пиршаги, если открытие происходит на станциях, которые дальше. Наверняка "на всякий случай", как обычно и в городе половину улиц перекрывают, когда на одной какое-то открытие объекта.

Edited by Synteco
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Synteco said:

Одна точно дальше Сабунчей ехала. Возможно вернулась из Забрата. Я заметил что та, на которую я позже сел, остановилась чуть дальше станции Сабунчи, а потом подождав своего расписания, вернулась на станцию, пропустив второй состав, возвратившийся со стороны Забрата.

Не могу понять, зачем перекрывать движение до Пиршаги, если открытие происходит на станциях, которые дальше. Наверняка "на всякий случай", как обычно и в городе половину улиц перекрывают, когда на одной какое-то открытие объекта.

С 9 часов до 11 ни одного поезда я не видела, а потом в 12 какая то древняя электричка проехала в сторону Пиршагов. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Miriel said:

С 9 часов до 11 ни одного поезда я не видела, а потом в 12 какая то древняя электричка проехала в сторону Пиршагов. 

Ясно. Сам лично решил опять прокатиться, поэтому и перекрывали 

https://ady.az/az/news/read/1722/43

В любом случае с завтрашнего дня до 29-го марта всем поездам капут, кроме электричек Баку-Сумгаит и Баку-Пиршаги

https://ady.az/az/news/read/1721/43

Edited by Synteco
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Synteco said:

Ясно.

В любом случае с завтрашнего дня до 29-го марта всем поездам капут, кроме электричек Баку-Сумгаит и Баку-Пиршаги

https://ady.az/az/news/read/1721/43

Да это уже вчера была понятно. Но они как всегда поздно оповещают.

Link to comment
Share on other sites

Всем привет! а где можно новое расписание посмотреть? Звоню в Азерб.жел.дороги никто не отвечает.написала на их ватсап жду(((( а завтра на работу надо(((((

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Ulya78 said:

Всем привет! а где можно новое расписание посмотреть? Звоню в Азерб.жел.дороги никто не отвечает.написала на их ватсап жду(((( а завтра на работу надо(((((

Они его ещё не придумали наверное)))

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Miriel said:

С апреля наверное уже будет работать .

Я тоже думаю, что с апреля. Но теоретически если до этого уже заранее планировали и готовили расписание, то могут и во время выходных открыть. Хотя на фоне закрытия почти всего сообщения и рекомендаций населению стараться поменьше передвигаться, а также малого пассажиропотока на праздники это выглядело бы как-то нелепо.

Link to comment
Share on other sites

А как будет организовано движение поездов? 

Поезд из Баку поедет через Забрат в Сумгаит и вернется по кругу через Хырдалан в Баку или же доедет до Сумгаита и поедет обратно через Забрат в Баку?

Edited by Alexaz
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alexaz said:

А как будет организовано движение поездов? 

Поезд из Баку поедет через Забрат в Сумгаит и вернется по кругу через Хырдалан в Баку или же доедет до Сумгаита и поедет обратно через Забрат в Баку?

https://ady.az/az/news/read/1726/43

По кругу не будет. Но в новости есть ошибка, один утренний рейс пропущен.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Miriel said:

https://ady.az/az/news/read/1726/43

По кругу не будет. Но в новости есть ошибка, один утренний рейс пропущен.

Расписание фейковое к сожалению, как я и думал - тяп-ляп составили на скорую руку, могли бы нормально продумать и после праздников уже запустить. В новости правильное только по направлению Баку-Пиршаги-Сумгаит, а в обратную многие промежуточные станции неправильно. По направлениям Баку-Баладжары-Сумгаит и обратно вроде нормальное. А на сайте в разделе расписаний вообще ересь про всем направлениям. Они не могут сразу правильно из таблиц по ячейкам в картинку на сайте загрузить. Скорее всего после нескольких дней или исправят или уже к апрелю полностью новое расписание замутят на раб.дни и праздники. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Alexaz said:

А как будет организовано движение поездов? 

Поезд из Баку поедет через Забрат в Сумгаит и вернется по кругу через Хырдалан в Баку или же доедет до Сумгаита и поедет обратно через Забрат в Баку?

Пока на сайтах кривое расписание, трудно что либо понять . Вроде тут не как в метро будет, если из Пиршагов захотите поехать в Хырдалан, надо будет делать пересадку. По крайней мере пока.

Edited by Synteco
Link to comment
Share on other sites

Посмотрела график, кто придумывает эти расписания?! Он вообще на работу ходил когда нибудь?! Мне завтра на работу, врач, поэтому работаем и в праздники, ехать с города до Забрата на автобусе и обратно с несколькими пересадками то еще приключение я вам скажу((((( ехала на поезде, садилась и приезжала за 15 мин., правда последнее расписание тоже не нормальное было, но хотя бы еле еле прибегала и успевала к 9.00, как сейчас быть?! Первый поезд из 28 мая выезжает пол десятого!!!!!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Synteco said:

Пока на сайтах кривое расписание, трудно что либо понять . Вроде тут не как в метро будет, если из Пиршагов захотите поехать в Хырдалан, надо будет делать пересадку. По крайней мере пока.

Сегодня с мужем как раз это обсуждали, что с нынешним расписанием это совсем не кольцевая дорога)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ulya78 said:

Посмотрела график, кто придумывает эти расписания?! Он вообще на работу ходил когда нибудь?! Мне завтра на работу, врач, поэтому работаем и в праздники, ехать с города до Забрата на автобусе и обратно с несколькими пересадками то еще приключение я вам скажу((((( ехала на поезде, садилась и приезжала за 15 мин., правда последнее расписание тоже не нормальное было, но хотя бы еле еле прибегала и успевала к 9.00, как сейчас быть?! Первый поезд из 28 мая выезжает пол десятого!!!!!

Там ошибка, есть поезд раньше. в апреле будет нормальное расписание.

Link to comment
Share on other sites

15 минут назад, Miriel сказал:

Там ошибка, есть поезд раньше. в апреле будет нормальное расписание.

А вы не знаете во сколько примерно он выезжает с 28 мая?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • AstraZeneca признала, что ее вакцина от COVID-19 может спровоцировать тромбоз
      Компания AstraZeneca признала, что ее вакцина против COVID-19 может вызвать редкое, но смертельное нарушение свертываемости крови.
      Фармацевтический гигант уже столкнулся с огромным количеством исков, поданных близкими тех, кто получил серьезные заболевания или умер в результате инъекции, сообщает Daily Mail.
      Отмечается, что юристы, представляющие десятки коллективных исков, говорят, что стоимость некоторых дел их клиентов может достигать 25 миллионов долларов (42,5 млн манатов), и настаивают на том, что вакцина фармацевтической фирмы является дефектным продуктом.
        Подчеркивается, что AstraZeneca в феврале признала, что ее вакцина может в очень редких случаях провоцировать состояние, называемое тромбозом с синдромом тромбоцитопении или TTS. Он может вызвать у пациентов образование тромбов, а также низкое количество тромбоцитов, что в некоторых случаях серьезно навредило тем, кто воспользовался вакциной, или даже привело к летальному исходу.
      Потенциальное осложнение было указано в качестве возможного побочного эффекта с момента выпуска вакцины, но признание AstraZeneca в феврале стало первым случаем, когда фармацевтический гигант сделал это в суде, сообщает Telegraph.
       
        • Sad
        • Like
      • 112 replies
    • Распространилось видео цепной аварии в центре Баку – ФОТО – ВИДЕО - ОБНОВЛЕНО
      Распространились кадры цепной аварии на улице Рашида Бейбутова в Насиминском районе, в результате которой пострадали 10 автомобилей.
      Кадры распространил Центр интеллектуального управления транспортом МВД Азербайджана.
      На кадрах видно, как два легковых автомобиля устроили гонку на улице Рашида Бейбутова. Но водитель одного из них сначала задел припаркованный на обочине кроссовер, после чего потерял управление, и произошла цепная авария.
      Во время аварии также были повреждены одна камера видеонаблюдения и коробка управления. https://t.me/faktlarla/47382
      10:15
        Минувшей ночью в Насиминском районе столицы произошло дорожно-транспортное происшествие с участием 10 автомобилей.
      На улице Рашида Бейбутова двое водителей, устроивших между собой гонку, потеряли управление своими автомобилями и врезались в транспортные средства, стоявшие на обочине дороги, повредив до 10 машин, пишет Qafqazinfo.
      Начальник отдела пропаганды безопасности дорожного движения и связи с общественными структурами Управления Государственной дорожной полиции города Баку Тогрул Насирли сообщил, что авария произошла в 00:54.
      В результате ДТП пострадал один человек. По факту в Управлении полиции Насиминского района проводится расследование.
      09:43
      На улице Рашида Бейбутова в Насиминском районе Баку произошла цепная авария.
      В результате ДТП повреждения получили 10 автомобилей, пишет АПА. 
      • 28 replies
    • Наташа Королёва резко сменила имидж
      Телеведущая Лера Кудрявцева в соцсетях показала Наташу Королеву, свою коллегу по шоу «Суперстар!», с новым имиджем.
      50-летняя певица вдохновилась эпохой диско: она завила волосы мелкими кудрями и убрала их в высокую пышную прическу в афростиле. Яркий образ дополнили разноцветный бомбер, расшитый пайетками, массивные украшения и макияж с акцентом на глаза. Преображение удивило пользователей сети: «Даже не узнала тут Наташу», «Не совсем по возрасту оделась», «Пробует разное, молодец», «Вырви глаз, а не образ!» = https://lady.mail.ru/article/543509-koroleva-smenila-imidzh-zhena-gazmanova-pokazala-d/
        • Haha
        • Like
      • 15 replies
    • Посоветуйте новостройку для покупки
      Здравствуйте.
      Посоветуйте, где сейчас в черте города будут строить новостройки? Мне нужно слегка вложиться в бакинскую недвижимость, желательно однокомнатные. Больше интересуют проекты, которые только начинают строительство. Район интересует, скорее всего Насиминский, от Каспиан Плазы вплоть до 28 мая. Спасибо!
      • 16 replies
    • В Баку появятся десятки новых автобусных остановок
      В Баку планируется установить 86 остановочных павильонов.
      Об этом сообщает пресс-служба Азербайджанского агентства наземного транспорта (AYNA) при Министерстве цифрового развития и транспорта.
      «Продолжается установка и реконструкция остановочных павильонов в столице. С учетом состояния дорожной инфраструктуры в Баку устанавливаются павильоны для широких и узких тротуаров», - говорится в информации.

       

      https://media.az/society/v-baku-poyavyatsya-desyatki-novyh-avtobusnyh-ostanovok
        • Red Heart
      • 24 replies
    • Известный актер Талех Юзбеков прижег лоб жены сигаретой
      Известный азербайджанский актер Талех Юзбеков прижег сигаретой лоб жены.
      Об этом сообщила сама супруга артиста, блогер Хатира Юзбекова.
      Она показала след от ожога на лбу своим подписчикам в Instagram.
      "Да, муж прижег мне лоб сигаретой", - сказала она.
      Хатира Юзбекова не предоставила подробной информации о случившемся.
      Отметим, что у Талеха и Хатиры Юзбековых двое детей.  https://www.instagram.com/reel/C6Va1qjuNjZ/?utm_source=ig_embed&ig_rid=fec0e9dd-befb-44ea-ab5e-6e57f827531b   https://ru.oxu.az/society/865516  https://ru.baku.ws/video/193254  
      .
      • 52 replies
    • Стали известны подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку
      Стали известны некоторые подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку.
      Как передает xezerxeber.az, случай был зафиксирован около 07:00 по адресу: Сураханский район, поселок Гарачухур, улица Фармана Керимзаде, 67.
      По словам соседей, камень, которым было закрыто отверстие бака с водой, упал внутрь и нанес определенные повреждения. Хозяин дома решил вытащить камень и починить резервуар, но застрял в отверстии. Он находился в таком положении примерно 40 минут.
      На место происшествия незамедлительно прибыли сотрудники Службы спасения особого риска Министерства по чрезвычайным ситуациям. Они вызволили мужчину (1986 г.р.) с помощью специальных инструментов.
      Подробнее - в сюжете:
      13:35
      На горячую линию "112" Министерства по чрезвычайным ситуациям (МЧС) Азербайджана поступила информация о том, что на территории поселка Гарачухур Сураханского района столицы один человек оказался в беспомощном состоянии.
      Об этом сообщили в МЧС.
      На место происшествия незамедлительно были направлены сотрудники Службы спасения особого риска службы.
      При оценке оперативной обстановки выяснилось, что Т.Мамедов (1986 г.р.) проводил ремонтные работы в резервуаре для воды глубиной 2 метра и диаметром 1,5 метра в частном доме и не смог выбраться из него.
      Сотрудники  службы спасли мужчину с помощью спецтехники.
        • Haha
      • 82 replies
    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Like
      • 117 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
  • Topics

  • Posts

    • Дело не в железе как таковом, а в дрожжах, которые плохо воздействуют на организм человека. Поэтому хлеб лучше печь дома на закваске, благо в интернете много роликов о том, как ее вывести в домашних условиях. И да, уж лучше мясо по цене сделать более доступным для всех слоев населения.
    • У людей есть деньги, а на других темах плачут, что в магазинах всё дорого. Каждый вечер ходим в парк отдыхать, а там всё машинами забито. 
    • Аллах рэхмэт элесин! Красивая девочка, ей бы жить и жить... 
    • Тыщу лет не смотрела киношки))  Ладно, спать так спать)))
    • На счет Икаруса с прошлого года пишут (https://report.az/ru/biznes/v-azerbajdzhane-budut-proizvoditsya-avtobusy-ikarus/). Даже здесь обсуждали. Причем новость опять таки апрельская ( )   А вот эта что-то новая:   Azərbaycanda Çinin “BYD” şirkəti ilə elektrobuslar yığılacaq - ANLAŞMA 16:516 Dek 2023 “Azərbaycan İnvestisiya Şirkəti” ASC (AİŞ), Çinin “BYD Company Limited” (BYD) və “SARDA Group” şirkətlərinə məxsus “Electrify Azerbaijan” arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb. Çin şirkəti Azərbaycanda elektrikli avtobus - İSTEHSAL EDƏ BİLƏR FED.az xəbər verir ki, layihə çərçivəsində Azərbaycanda “BYD” şirkəti ilə elektrobusların yığılması və bir sıra ehtiyyat hissələrin istehsalının təşkili nəzərdə tutulur. Sumqayıt Kimya Sənaye Parkının ərazisində ayrılmış 5 hektar torpaq sahəsində tikilməsi planlaşdırılan zavodda ildə 150-200 ədəd elektrobusların istehsalı nəzərdə tutulur. Eyni zamanda istehsal olunan elektrobusların daxili tələbatı qarşılamaqla yanaşı, Azərbaycanın ixrac potensialını da artıracaqdır. Qeyd edək ki, 1995-ci ildə yaranmış BYD şirkəti elektronika, avtomobil istehsalı, bərpa olunan enerji və dəmir yolu nəqliyyatı sahələrində son yenilikləri tətbiq edən dünyamiqyaslı aparıcı texnologiya şirkətlərindən biri hesab olunur.    https://fed.az/az/senaye/azerbaycanda-cinin-byd-sirketi-ile-elektrobuslar-yigilacaq-anlasma-184839   Azərbaycan BYD-ni seçdi - 34 milyon sərmayə qoyulacaq, illik 500 ədəd avtobus istehsal olunacaq Azәrbaycanda avtobus parkının yenilәnmәsi yerli istehsal hesabına tәmin edilәcәk. Sumqayıtda zavod qurulacaq, 800 yeni iş yeri yaradılacaq.     Sumqayıt Kimya Sәnaye Parkında Çinin “BYD Company Limited” şirkәti ilә әmәkdaşlıq çәrçivәsindә elektrik mühәrrikli avtobusların istehsalına başlanılacaq. Bu barədə Marja-ya İqtisadiyyat Nazirliyindən bildirilir.   Qeyd edilib ki, layihә üzrә ehtiyat hissәlәrinin istehsalının lokallaşdırılması mәqsәdilә yerli potensialın reallaşdırılması imkanları araşdırılır. Vurğulanıb ki, nәqliyyat sisteminin daha tәhlükәsiz, ekoloji cәhәtdәn tәmiz olması vә atmosferә atılan tullantıların azaldılması Azәrbaycanın dayanıqlı inkişafının hәdәflәrindәndir. Bu mәqsәdlә İqtisadiyyat vә Rәqәmsal İnkişaf vә Nәqliyyat nazirliklәri tәrәfindәn ölkәmizin avtobus parkının yenilәnmәsi istiqamәtindә işlәr görülür. Azәbaycanda avtobus parkının yerli istehsal hesabına tәmin edilmәsi mәqsәdilә Çinin “BYD Company Limited” (BYD) şirkәti ilә әmәkdaşlığa başlanılır. BYD şirkəti təqdim edilən təkliflər əsasında Çin, Rusiya və Macarıstanın bu sahə üzrə ixtisaslaşmış 9 şirkəti arasından seçilib.   Elektrik avtobuslarının istehsalı layihәsindә “Azәrbaycan İnvestisiya Şirkәti” ASC payçı kimi iştirak edәcәk. Layihә üzrә BYD şirkәtinin yerli tәrәfdaşı “SARDA Group” şirkәtlәrinә mәxsus “Electrify Azerbaijan” MMC-dir. BYD şirkәti tәrәfindәn Sumqayıt Kimya Sәnaye Parkında qurulacaq zavodda elektrik mühәrrikli avtobusların istehsalına ilkin olaraq 34 mln. ABŞ dolları hәcmindә investisiyanın qoyulması nәzәrdә tutulub. Şirkәt tәrәfindәn daxili tәlәbat vә ixrac imkanları nәzәrә alınmaqla illik istehsal hәcminin 500 әdәd olması nәzәrdә tutulur. Layihә çәrçivәsindә 800 yeni iş yerinin yaradılması planlaşdırılır. İstehsalın 3-cü ilindәn şirkәt tәrәfindәn istehsal edilәcәk elektrik mühәrrikli avtobusların ehtiyat hissәlәrinin istehsalının lokallaşdırılması nәzәrdә tutulub vә bu, 2030-cu ilәdәk avtobusların ümumi maya dәyәrinin 40%-ni tәşkil edәcәkdir. Artıq bununla әlaqәdar yerli potensialın reallaşdırılması imkanlarının araşdırılmasına başlanılıb. Avtobusların yerli istehsalına 2025-ci ildә başlanılacaqdır. Bundan әlavә, 2024-cü ilin noyabr ayında Azәrbaycanda keçirilәcәk COP29 tәdbiri çәrçivәsindә BYD şirkәtinin elektrik mühәrrikli avtobuslarının ölkәmizә gәtirilmәklә istismara verilmәsi nәzәrdә tutulur. Gәlәcәkdә BYD şirkәti ilә әmәkdaşlıq üzrә aşağı tonnajlı yük elektrik avtomobillәrinin, kommunal tәsәrrüfat üçün elektrik mühәrrikli avtonәqliyyat vasitәlәrinin, elektrik mühәrrikli minik avtomobilinin istehsalı vә elektrik enerjisinin saxlanması üçün batareyaların yığımı kimi sahәlәrdә әmәkdaşlıq planlaşdırılır. Bu layihәlәrә şirkәt tәrәfindәn tәqribәn 60 milyon ABŞ dolları mәblәğindә әlavә investisiyanın yatırılması planlaşdırılır. Qeyd edilib ki, 1995-ci ildә yaranmış BYD şirkәti 2023-cü ildә 3 milyon yeni enerji avtomobilinin rekord satışını hәyata keçirmәklә dünya birincisi olub. Şirkәt avtomobil istehsalı, elektronika, elektrik batareyaları, bәrpa olunan enerji vә dәmir yolu nәqliyyatı sahәlәrindә son yeniliklәri tәtbiq edәn dünyamiqyaslı aparıcı texnologiya şirkәtlәrindәn biri hesab olunur.   https://marja.az/115148/azerbaycan-byd-ni-secdi-34-milyon-sermaye-qoyulacaq-illik-500-eded-avtobus-istehsal-olunacaq
    • Сколько желчи в  вас люди? Здоровья всем нам. И не дай Бог попасться к нашим врачам.
    • Далее, @Portugaletc , все эти определения - демократ или не демократ, напоминают мне рассуждения - «Братец кролик не джентльмен».   Все эти понятия - демократ, исламист, либерал, ревизионист, пацифист, европеоид, негроид, холерик, сангвиник,...... кефир, ряженка, кутаб, чебурек, бренди, коньяк, самогон, граппа - придуманы людьми для обозначения кого-то или чего-то.   Кто-то считает, что Ельцин - демократ, кто-то нет. Демократия - это, скорее, не идеология, а метод - метод создания власти. Просто в России многое наполняется новыми смыслами, и демократами стали называть тех, кто был 1) против коммунистов и 2) за либеральный путь развития. А если в некоем государстве путем демократического волеизъявления избирают отнюдь не либералов, а, например, националистов, имперцев, исламистов, коммунистов, монархистов и так далее... Как быть? Это из серии «брадобрей, который бреет всех, кто не бреется сам»... Ну, так как многим людям, которые себя относят к демократам, не нравился Ельцин, вернее, они понимают и признают губительность его политики, то им хочется от него отмежеваться, но спасти саму либеральную идею. Вот они и говорят - «он не демократ».   Солонин говорит, что, может быть, если бы избрали другого президента, войны с Украиной бы не было. Думаю, что да. Я всегда говорил, что «пространство решений» было. Далее. Солонин перечисляет приспешников Ельцина и говорит - вот, мол, смотрите, они все бывшие партократы. Ну, а как в тоталитарной стране люди делали карьеру? Только по партийно-государственной линии. Были бы диссидентами, в тюрьме бы сгноили. Сидели бы тихо, как мышки - про них бы не узнали. Да, нужно было расти, а это делалось только через КПСС и другие госструктуры, министерства. Ну, такая система была.
    • Киношку смотрела .уже собираюсь))
×
×
  • Create New...