Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

İmadəddin Nəsimi, şeyriyyatını və mənəviyyatını müzakirə edək!


Recommended Posts

[quote name='Bushido' timestamp='1296035762' post='8183528']
Xanim, ele deyil.
Mehemmed de qüreyshidir. hashimiler ise qüreysh qebilesinden bir ailedir. müxalifet yoxdur.
Mehemmed de, Eli de, Ömwer de, Abu Bekr de qüreyshidirler. Onlarin Abu Süfyan kimi müxalifleri de qureyshidirler.

[b]"Bundan uludur ayətim, ayətü şanə sığmazam." o demekdir ki, "meni qüreyshi, hashimi kimi shan elametlerine, adlarina da sizgmazam, bunlardan da uluyam."[/b]
[/quote]
Nəsimi o vaxtın "sələfisi" olub də, burda nə var ki?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Bushido' timestamp='1296036464' post='8183642']
külli-insan =
tam insan, bütün insan.
o megamda artiq kafir, ya da mömin yoxdur.
Yaradanla bütünleshmak var.
[/quote]
Və eaxud rus sözü - самодостаточный
Sizin şərhinizlə də raziyam. Bu Sufi üçün adi polemik ifadədir. Sufilər özlərini "moltanı" hesab etmiyiblər.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Odissey.' timestamp='1296036992' post='8183721']
Və eaxud rus sözü - самодостаточный
Sizin şərhinizlə də raziyam. Bu Sufi üçün adi polemik ifadədir. Sufilər özlərini "moltanı" hesab etmiyiblər.
[/quote]
maragli odur ki, Nesimi süfileri, zahidleri tenqid edir.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Bushido' timestamp='1296037217' post='8183762']
maragli odur ki, Nesimi süfileri, zahidleri tenqid edir.
[/quote]
[font=sans-serif][size=2][b]Hürufilik[/b] ([url="http://az.wikipedia.org/wiki/%C6%8Fr%C9%99b_dili"]ərəb.[/url] وفية [i]hurufiyyə[/i]) - XIV əsrin sonu və XV əsrin əvvəllərində Azərbaycanda, Anadoluda və Qərbi İranda yayılan [url="http://az.wikipedia.org/wiki/Sufi"]Sufi[/url] [url="http://az.wikipedia.org/wiki/T%C9%99riq%C9%99t"]təriqəti[/url]. Hüruf sözü ərəb dilində "hərflər" mənasını verir. Bu təriqətin əsas ideyası [url="http://az.wikipedia.org/wiki/%C4%B0udaizm"]İudaizmd[/url]ə mövcud olan mistik [url="http://az.wikipedia.org/w/index.php?title=Kabbalistika&action=edit&redlink=1"]kabbalistika[/url] təlimində olduğu kimi Quranın hərf sistemi vasitəsilə izah olunmasına əsaslanır. Hürufilikdə 7 rəqəmi müqəddəs hesab edilir.[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"]
[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"][size=2]Hərflərin texniki tərəfləri ilə bağlı görüşləri inkişaf etdirməklə hürufiliyi bir fəlsəfi-dini sistem olaraq quran şəxs [url="http://az.wikipedia.org/wiki/F%C9%99zlullah_N%C9%99imi"]Şəhabəddin Fəzlullah Astrabadi Nəimidir[/url] ([url="http://az.wikipedia.org/wiki/1339"]1339[/url]-40/[url="http://az.wikipedia.org/wiki/1394"]1394[/url]). Fəzlullah çox gənc yaşlarında ilahiyyat ilə maraqlanmağa başlamış, on səkkiz yaşında olarkən təsəvvüfə yönələrək həccə getmişdir. Qayıdanda [url="http://az.wikipedia.org/wiki/Xar%C9%99zm"]Xarəzm[/url]ə gəlmiş və bir müddət burada qaldıqdan sonra [url="http://az.wikipedia.org/wiki/T%C9%99briz"]Təbriz[/url]ə getmişdir. Burada ətrafına topladığı insanlarla etdiyi dini söhbətlər sayəsində böyük ehtiram qazanmışdır. [url="http://az.wikipedia.org/wiki/1386"]1386[/url]-cı ildə öz təlimini [url="http://az.wikipedia.org/wiki/T%C9%99briz"]Təbrizd[/url]ə elan etmiş, daha sonra [url="http://az.wikipedia.org/wiki/%C4%B0sfahan"]İsfahanda[/url] bu fikri sistemi yaymağa başlamışdır. Uzun müddət bir mağarada [url="http://az.wikipedia.org/w/index.php?title=%C4%B0nziva&action=edit&redlink=1"]inzivaya[/url] çəkildikdən sonra Fəzlullah özünün [url="http://az.wikipedia.org/w/index.php?title=Hz.Mehdi&action=edit&redlink=1"]Hz.Mehdi[/url] olduğunu iddia etmişdir. Ətrafındakı yeddi inanlmış xəlifəsi və daha sonra çoxsaylı tələbəsi ilə yeni inancın təbliğinə başlamışdır. Qısa müddətdə müxtəlf ictimai təbəqələrdən olan insanlar bu yeni axının ətrafında toplanmağa başlayır.[/size]
[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"]
[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"]
[/size][/font]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Odissey.' timestamp='1296037672' post='8183875']
[font=sans-serif][size=2][b]Hürufilik[/b] ([url="http://az.wikipedia.org/wiki/%C6%8Fr%C9%99b_dili"]ərəb.[/url] وفية [i]hurufiyyə[/i]) - XIV əsrin sonu və XV əsrin əvvəllərində Azərbaycanda, Anadoluda və Qərbi İranda yayılan [url="http://az.wikipedia.org/wiki/Sufi"]Sufi[/url] [url="http://az.wikipedia.org/wiki/T%C9%99riq%C9%99t"]təriqəti[/url]. Hüruf sözü ərəb dilində "hərflər" mənasını verir. Bu təriqətin əsas ideyası [url="http://az.wikipedia.org/wiki/%C4%B0udaizm"]İudaizmd[/url]ə mövcud olan mistik [url="http://az.wikipedia.org/w/index.php?title=Kabbalistika&action=edit&redlink=1"]kabbalistika[/url] təlimində olduğu kimi Quranın hərf sistemi vasitəsilə izah olunmasına əsaslanır. Hürufilikdə 7 rəqəmi müqəddəs hesab edilir.[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"]
[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"][size=2]Hərflərin texniki tərəfləri ilə bağlı görüşləri inkişaf etdirməklə hürufiliyi bir fəlsəfi-dini sistem olaraq quran şəxs [url="http://az.wikipedia.org/wiki/F%C9%99zlullah_N%C9%99imi"]Şəhabəddin Fəzlullah Astrabadi Nəimidir[/url] ([url="http://az.wikipedia.org/wiki/1339"]1339[/url]-40/[url="http://az.wikipedia.org/wiki/1394"]1394[/url]). Fəzlullah çox gənc yaşlarında ilahiyyat ilə maraqlanmağa başlamış, on səkkiz yaşında olarkən təsəvvüfə yönələrək həccə getmişdir. Qayıdanda [url="http://az.wikipedia.org/wiki/Xar%C9%99zm"]Xarəzm[/url]ə gəlmiş və bir müddət burada qaldıqdan sonra [url="http://az.wikipedia.org/wiki/T%C9%99briz"]Təbriz[/url]ə getmişdir. Burada ətrafına topladığı insanlarla etdiyi dini söhbətlər sayəsində böyük ehtiram qazanmışdır. [url="http://az.wikipedia.org/wiki/1386"]1386[/url]-cı ildə öz təlimini [url="http://az.wikipedia.org/wiki/T%C9%99briz"]Təbrizd[/url]ə elan etmiş, daha sonra [url="http://az.wikipedia.org/wiki/%C4%B0sfahan"]İsfahanda[/url] bu fikri sistemi yaymağa başlamışdır. Uzun müddət bir mağarada [url="http://az.wikipedia.org/w/index.php?title=%C4%B0nziva&action=edit&redlink=1"]inzivaya[/url] çəkildikdən sonra Fəzlullah özünün [url="http://az.wikipedia.org/w/index.php?title=Hz.Mehdi&action=edit&redlink=1"]Hz.Mehdi[/url] olduğunu iddia etmişdir. Ətrafındakı yeddi inanlmış xəlifəsi və daha sonra çoxsaylı tələbəsi ilə yeni inancın təbliğinə başlamışdır. Qısa müddətdə müxtəlf ictimai təbəqələrdən olan insanlar bu yeni axının ətrafında toplanmağa başlayır.[/size]
[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"]
[/size][/font]
[font="sans-serif"][size="2"]
[/size][/font]
[/quote]
bunlari bilierem dostum. :)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Bushido' timestamp='1296037773' post='8183895']
bunlari bilierem [b]dostum.[/b] :)
[/quote]
[font="'Times New Roman"][size="3"] Dini, əqidəsi bilinməyəndən mənə nə dost? [img]http://img.dispute.az/public/style_emoticons/default/blink.gif[/img]))) (sizdə yumor hissi vaAr?)[/size][/font]

[font="'Times New Roman"][size="3"] Bəs hürufiliyin sufi təriqəti olduğunu bilirsizsə, niyə mənimlə Həsiminin allahsız olduğu barədə ıspor yapıyosunuz?
[/size][/font]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Odissey.' timestamp='1296039022' post='8184120']
[font="'Times New Roman"][size="3"] Dini, əqidəsi bilinməyəndən mənə nə dost? [img]http://img.dispute.az/public/style_emoticons/default/blink.gif[/img]))) (sizdə yumor hissi vaAr?)[/size][/font]

[font="'Times New Roman"][size="3"] Bəs hürufiliyin sufi təriqəti olduğunu bilirsizsə, niyə mənimlə Həsiminin allahsız olduğu barədə ıspor yapıyosunuz?
[/size][/font]
[/quote]
men gelet eliyerem deyerem ki, Nesimi allahsiz olub.
Nesimi Allahsiz olmayib, Nesimi Allah olub.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Bushido' timestamp='1296039157' post='8184146']
men gelet eliyerem deyerem ki, Nesimi allahsiz olub.
Nesimi Allahsiz olmayib, [b]Nesimi Allah olub.[/b]
[/quote]
[font="'Times New Roman"][size="3"]Elə də demək olar, əgər bizləri epataja götürmək istəyirsinizsə)). Nəsimi Allahın bir zərrəsi olub, necə ki biz hamımız, məqsədi ana zərrə toplumuna qovuşmaq olub. Yaz ora Allah)). Bununla onun cəlalına xətər yetirə bilməzsən. Bircə büt yazma. Bu şeyxə təhqir olar[/size][/font] [img]http://img.dispute.az/public/style_emoticons/default/smile.gif[/img]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Odissey.' timestamp='1296039890' post='8184294']
[font="'Times New Roman"][size="3"]Elə də demək olar, əgər bizləri epataja götürmək istəyirsinizsə)). Nəsimi Allahın bir zərrəsi olub, necə ki biz hamımız, məqsədi ana zərrə toplumuna qovuşmaq olub. Yaz ora Allah)). Bununla onun cəlalına xətər yetirə bilməzsən. Bircə büt yazma. Bu şeyxə təhqir olar[/size][/font] [img]http://img.dispute.az/public/style_emoticons/default/smile.gif[/img]
[/quote]
Özüne "büt" dediyi qezelleri de var, axsham evde baxaram, belke tapdim. helelik:

Her kim ki, ademzadedir etmezse insana sücud,
Suretdə adem, manide sheytan geder, sheytan geler.

Link to comment
Share on other sites

Sufi əslində o dövr müsəlman şerində şəriətin qqbığına bağlı qalıb onun ruhunu duymayan, cansız "təqva" anlayışları ilə zəhlə tökənləri təmsil edərdi...

maraqlıdılr çıxış nğqtəsi ilə əslində düşüncəyə, dirayətə, fərqliliklərə (hətta ifrat formada) açıq olan sufi, sufilik, bir neçə əsrdən sonra tamam başqa əks bir mənanı ifadə edirdi...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mufti' timestamp='1296044311' post='8185203']
Sufi əslində o dövr müsəlman şerində şəriətin qqbığına bağlı qalıb onun ruhunu duymayan, cansız "təqva" anlayışları ilə zəhlə tökənləri təmsil edərdi...

maraqlıdılr çıxış nğqtəsi ilə əslində düşüncəyə, dirayətə, fərqliliklərə (hətta ifrat formada) açıq olan sufi, sufilik, bir neçə əsrdən sonra tamam başqa əks bir mənanı ifadə edirdi...
[/quote]
[font="'Times New Roman"][size="3"]Bu tək bizim dinimizin problemi deyil :[/size][/font]
[url="http://dic.academic.ru/dic.nsf/enc_colier/5350/%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%91%D0%98%D0%93%D0%9E%D0%99%D0%A6%D0%AB"]http://dic.academic.ru/dic.nsf/enc_colier/5350/%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%91%D0%98%D0%93%D0%9E%D0%99%D0%A6%D0%AB[/url]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Bushido' timestamp='1296003168' post='8180750']
Özü deyir ki:

Zahid menem, abid menem, asi menem, fasiq menem.
Mömin mənəm, [b]kafir mənəm[/b], mən külli-insan olmusham.
[/quote]

Kafir idi, sadece onun u4un kafir olmaq bir problem deyildi. 4unki aqli 4awmiwdi ve ozunde olan guclu wairlik istedadi ona bir tekebburluk getirmiw ve ozunu cox boyuk bir nese hesab edib ve bele qeletler etmiwdi. Muasir dovrde de wairilerin coxunu bele goruruk. Ona gore Allah Muhammada(sas)wair olmaqi yarawdirmir ve Quranda soyleyir ki, [b]"O wair deyil, [u]VE BU ONA HE4 YARAWMAZ DA[/u]" [/b] Niye mehz yarawmaz xususi vurgulanib? 4unki wair tayfasinda bele xesteliklere tez-tez rast gelinir deye bunu Allah [u][b]INSANLARIN EN XEYIRLISI VE AQILLISINA YARAWDIRMIR.[/b][/u]

Nesimi 2 aspektden qiymetlendirilir:

1. Wair kimi - beli guclu Wairdir.
2. Musleman kimi - xeyir, kafirin ta birincisi olub.

Link to comment
Share on other sites

Bir meqam da cox vacibdir - bu da TARIXDIR.
Tarixde kimin kim olmasi en sade bir meyarla bilinir: Kiminse wexsiyyeti haqqinda ikili fikir yoxdursa. Bax neye gore Nizaminin,Fuzulinin,Maraqali Ehvedinin, Firrdovsinin ve s. digerlerinin muselman olmasi kimdese wubhe doqurmur amma bu Nesiminin adi bu menada en azindan wubheli adam kmi 4ekilir? Niye? Ona gore ki, bu adam heyatda oz movqeyini en yumuwaq halda FIRLADARAQ BILDRIB, IKIBAWLI QELETLER EDIB VE S. Goresen niey Nesimi konkret olaraq beyan etmeyib ki, o Tek Olan Allahin quludur? Ikibawli daniwmaqla adam meger dehwet olur? Sonradanda kimlerse tapilir ki, oturub onun elediyi qeletlerin i4erisinde nese mudrik bir wey axtarir ve bunu hetta boyuk bir felsefe hesab edir...
[u]Nesimi he4 bir wey etmeyib, sadece yaxwi wair idi vessalam. [/u]
[b]Ona qalsa Harri Kasparov da dunya wohretli wahmat4idir bes niye bu yerlimiz bize eziz deyil??? [/b]Niye onun bu cur uqurlari ile fexr etmirik? Ona gore ki, o bu millete ve bu torpaqa asi olub, arxa 4evirib!!!! Nesimi ve onun kimi hele onlarla muasir "ziyalilar" (meselen, Axundov, MirzeKazimbey ve s)bu dine asi olduqu u4un bir qara qepik qeder deyerleri ola bilmez. Muselman u4un Allaha baqliliq ve itaet kiminse bu gun u4un artiq deyeri olmayan bir fealiyyet novunden ustundur.

Link to comment
Share on other sites

Kafir sözünün nə qədər ağır olmasını müsəlman ən azından bilməlidir. İnsanın özünə məcazi mənada kafir deməsi onu kafir eləməz, bunu məcazı, fəlsəfəni və məntiqi qəbul etməyənlər deyər. Mən demirəm,Nəsimi sizə öz müdafiəsi üçün cavab verir, indi siz də ona cavab verin zəhmət olmasa.

Ey həqq əhli yəqin imiş bu xəbər
Kim, bilən nəfsinidir əhli-nəzər.

Nəfsini kim ki, bildi buldu həqi,
Nəfsini bilməyənlər oldu şəqi.

Ey həqi istəyən, gəl insan ol,
Qara daş olma, ləlü mərcan ol.

Gər dilərsən səadətü-əbədi,
Damuyu bil ki, niçün oldu yedi.

Səkkiz oldu qapısı uçmağın,
Niyə dörd oldu suyu imrağın?

Tuba ağacının nədir yemişi?
Həqq onu ər yaratdı, yoxsa dişi?

Hürü qılman nədən ibarətdir?
Hüvə mənhu nəyə işarətdir?

Kövsəri Səlsəbilu mai-məin,
Məqsədi-sidq ilə məqami-əmin.

Nə deməkdir, mana bəyan eylə?
Bu nihan sirri gəl əyan eylə!

Nə əsərdir, nə maü xəmrü ləbən,
Ol ki, Quranda həq dedi rövşən.

Bunların əslini nədəndir bil,
Gər nə şeytansan, olma əgridil!

Bunları bilməyən nə bilmiş ola,
Adı anın evi yıxılmış ola.

Kim ki, bildi bu incə əsrarı,
Qoydu əlindən cahani-qəddarı.

Fani oldu özündən, oldu həq,
Bildi kim cümlə həqqimiş mütləq.

Eşqü məşuqü aşiq oldu yar,
Leysə fiddar qeyr əna dəyyar.

Kim ki, bildi bunları, insandır,
Bilməyən anı bil ki, şeytandır.

Ey Nəsimi, sözündür abi-həyat,
İçməyən anı qaldı fizzulmat.

Ne bilir dəqmə canəvər cani,
Xızra sor, Xızra abi heyvani. :rroza:

P.S. Füzuliyə kafir deyənlər çox olub, indi də onun ateist olduğunu deyənlər az deyil, inanmırsızsa hacı Buşido müəllim indi gəlib sizə izah edər)).

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Banzay' timestamp='1296115335' post='8192750']


P.S. Füzuliyə kafir deyənlər çox olub, indi də onun ateist olduğunu deyənlər az deyil, inanmırsızsa hacı Buşido müəllim indi gəlib sizə izah edər)).
[/quote]
Füzuli teist olub, ateist olmayib.
Men bilen Azerbaycan ediblerinden ilk ateist M.F.Axundovdur.

Link to comment
Share on other sites

Mûse vü Tûr nedir, Şibli vü Mensur nedir,

Ejdehâ olan ağaç rişte ilen dar nedir?

Ke'ba vü deyr nedir, qeyr nedir, seyr nedir,

Mescid ü bütkede vü xirqe vü zünnâr nedir?

Elm-i Qur'an ü hedîs ü xeber ü vez ile ders,

[b]Qamu bir meni imiş, bunca bu tekrar nedir?[/b]

deyir ki..

ejdahaya dönen ağaç nedir? ip ile darağacı nedir? Kabe nedir, kilise nedir? Gayr nedir, seyir nedir? Mescit nedir, buthane nedir? Kırka nedir, papaz kuşağı nedir?

Qur'an elmi, hadis, xeber, vaaz ve ders hamsi bir me'nâ uçunmiş...

O halda bunca tekrar niye?

PS. Busido, ejdahaya dönen ağaç nedir ki?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Garatel' timestamp='1296148045' post='8198625']
PS. Busido, ejdahaya dönen ağaç nedir ki?
[/quote]
Musa (Ə.S.) əsasıdır, hansı ki, Allahın(T.T.) izniylə əjdahaya dönüb yəhudi sehribazlarının çubuqlarından əmələ gəlmiş ilanları uddu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

icazenizle Sha Ismayilin bir she'erini yazacam, chunki bu she'r Nesimi felsefesinin en gozel numunesini sergileyir..

Allah Allah deyin gaziler
Gaziler deyin şah menem
Karşı gelin secde kılın
Gaziler deyin şah menem

Uçmakta tuti kuşuyam
Ağır leşker er başıyam
Men sufiler yoldaşıyam
Gaziler deyin şah menem

Ne yerd'ekersen biterim
Handa çağırsan yeterim
Sufiler elin dutarım
Gaziler deyin şah menem

Mansur ile darda idim
Halil ile narda idim
Musa ile Tur'da idim
Gaziler deyin şah menem

Tahkıyk ile şahı tanun
Nevruz edin şaha yetün
Hey gaziler secde kılun
Gaziler deyin şah menem

Kırmızı taclu boz atlu
Ağır leşkeri nisbetlü
Yusuf Peygamber sıfatlu
Gaziler deyin şah menem

Hatayi’yem al atlıyam
Sözü şekerden tatlıyam
Murtaza Ali zatlıyam
Gaziler deyin o şah menem..

deyir ki “Şah menem”

“Şah” - Hakktir

Ismayil hem Hakki gosterir hem deyirki men Hakka yaxin birisiyem..

[b]Gaziler deyin men Enel Hakkım[/b] şeklinde

Link to comment
Share on other sites

[quote name='gagulya-Consigliere' timestamp='1295615966' post='8145965']
Məndə sığar iki cahan, mən bu cahanə sığmazam,
Gövhəri laməkan mənəm, kövnü məkanə sığmazam.

Ərşlə fərşu kafü nun məndə bulundu cümlə çün,
Kəs sözunüvü əbsəm ol, şərhu bəyanə sığmazam.

Kövnü məkandır ayətim, zati dürür bidayətim,
Sən bu nişanla bil məni, bil ki, nişanə sığmazam.

Kimsə gümanə zənn ilə olmadı həqq ilə biliş,
Həqqi bilən bilir ki mən, zənnü gümanə sığmazam.

Surətə baxu mə'nini surət içində tanı kim,
Cism ilə can mənəm, vəli cism ilə canə sığmazam.

Həm sədəfəm, həm inciyəm, həşru sirat ədinciyəm,
Bunca qumaşu rəxt ilə mən bu dükanə sığmazam.

Gənci-nihan mənəm mən uş, eyni-əyan mənəm, mən uş,
Gövhəri-kan mənəm mən uş, bəhrəvu kanə sığmazam.

Gərçi mühiti-əzəməm, adım adəmdir, adəməm,
Dar ilə künfəkan mənəm, mən bu məkanə sığmazam.

Can ilə həm cahan mənəm, dəhrilə həm zaman mənəm,
Gör bu lətifeyi ki mən, dəhru zəmanə sığmazam.

Əncum ilə fələk mənəm, vəhy ilə həm mələk mənəm,
Çək dilinivu əbsəm ol mən bu lisanə sığmazam.

Zərrə mənəm, günəş mənəm, çar ilə pəncu şeş mənəm,
Surəti gör bəyan ilə, çünki bəyanə sığmazam.

Zat iləyəm sifat ilə, qədr iləyəm bərat ilə,
Gülşəkərəm nəbat ilə, bəstə dəhanə sığmazam.

Nar mənəm, şəcər mənəm, ərşə çıxan həcər mənəm,
Gör bu odun zəbanəsin, mən bu zəbanə sığmazam.

Şəms mənəm, qəmər mənəm, şəhd mənəm, şəkər mənəm,
Ruhi-rəvan bağışlaram, ruhi-rəvanə sığmazam.

Gərçi bu gün Nəsimiyəm, haşimiyəm, qureyşiyəm,
Bundan uludur ayətim, ayətü şanə sığmazam.


Hesab edilir ki, Nəsiminin ən küfr şerlərindən biridir .... Mənə də elə gəlir ki, Nəsimini və Nəimini Sovet propaqandası "kommunistləşdirib".... burda küfrlürük nə var mən anlaya bilmirəm ... "Nəsimi" filmində Topal Teymurla belə bir dialoq var:

- Güclü insan var, və zaif insan var ...

- Güclü gücsüz insan yoxdur... Kamil insan var, birdə cahil insan .. Kamil insan yaradır, cahil insan dağıdır ...

bu sözlərdə çox dərin bir fəlsəfə var ... Əslində Nəsimi insanı təbiətin Allah tərəfində yaratdığı ən kamil yaratığı kimi qələmə verir, və bununla Allahı danmır ...
[/quote]

Evvela, "Sığmazam" qəzəlinə görə təşəkkürlər :) .

Eşitdiyimə görə qəzəlin ilk beytinin ilk misrası təhrif olunmuşdur. Yəni əslində, Nəsimi məndə sığar iki cahan deyil, məndə sığar ikən cahan deyibmiş.

Zənnimcə, bu qəzəl Nəsimi yaradıcılığının ən mənalı və zövqverici məqamıdır.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Banzay' timestamp='1295528119' post='8137195']
Dünən növbəti dəfə TV-dən "Nəsimi" filminə baxdım. Gənc Rasim Balayevin ilk rolu olsa da obrazının öhdəsidən məharətlə gəlib. Nəsiminin şəxsiyyəti barədə də qarışıq fikirlər olduğundan Sizlərin bu şəxsiyyət barəsində fikrinizi bilmək maraqlı olardı.
[/quote]

Görəsən, nə vaxtacan insanlar dini ve ya her hansı başqa dar bir çərçivədən qiymətləndiriləcək?!

Nəsimi Azərbaycan ədəbiyyatının dühasıdır. Hətta onu Nizamidən yüksək qiymətləndirirəm, ən azı ona görə ki, öz doğma dilində yazıb. Hal-hazırda da kimsələrə onun həqiqətən də Azərbaycanlı olduğunu söbut etmək məcburiyyətində qalmırıq. İkincisi, Nizami də saray şairi olmayıb, amma zamanın tələbiylə əsərlərini hökmdarlara ithaf edib. Nəsimi isə xalq üçün yazıb yaradıb. Məqsədim Nizamini gözdən salmaq deyil, əlbət ki, yox; orta məktəblərdə kor-koranə şəkildə tədris olunan müqayisəyə və tənqidə açıq olmayan bir məsələyə bir az da olsa aydınlıq gətirməkdir :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Beli,bizim bir ikimiz deyek ki,Nesimi bizim deyil.Bu cure sairi ozlerinden saymaq isteyen chox millet,olke var.Ele onlarin da eline furset dussun. Deyek ki, bir nece esrler qerineler sonra din deye bir sey qalmadi yer uzunde, ve ya tamam basqa bir din yarandi,onda burda Nesimini kafir oldugu ucun tehqir edenler o dovr ucun kafirmi olacaqlar? Kafirdi,muselmandi,xristiandi,ateistdi menim ucun hec bir ferqi yoxdu.Cox guclu ve tekrari olmayan sairdi ve en esasi da bizimdi.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='PatiMella' timestamp='1297120380' post='8292317']
Görəsən, nə vaxtacan insanlar dini ve ya her hansı başqa dar bir çərçivədən qiymətləndiriləcək?!

Nəsimi Azərbaycan ədəbiyyatının dühasıdır. Hətta onu Nizamidən yüksək qiymətləndirirəm, ən azı ona görə ki, öz doğma dilində yazıb. Hal-hazırda da kimsələrə onun həqiqətən də Azərbaycanlı olduğunu söbut etmək məcburiyyətində qalmırıq. İkincisi, Nizami də saray şairi olmayıb, amma zamanın tələbiylə əsərlərini hökmdarlara ithaf edib. Nəsimi isə xalq üçün yazıb yaradıb. Məqsədim Nizamini gözdən salmaq deyil, əlbət ki, yox; orta məktəblərdə kor-koranə şəkildə tədris olunan müqayisəyə və tənqidə açıq olmayan bir məsələyə bir az da olsa aydınlıq gətirməkdir :rolleyes:
[/quote]

Nəsiminin böyüklüyü onun doğma dilində yazması deyil. Yoxsa, müasir dövrümüzdə elə şairlər var idi ki...

"Layka kosmosda edir ham,
Mən də burda ondan alıram ilham." (C)

Bu qəbildən...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='verint' timestamp='1297162783' post='8295665']
Nəsiminin böyüklüyü onun doğma dilində yazması deyil. Yoxsa, müasir dövrümüzdə elə şairlər var idi ki...

"Layka kosmosda edir ham,
Mən də burda ondan alıram ilham." (C)

Bu qəbildən...
[/quote]

Haqlısınız, razıyam. Onun böyüklüyü təkcə onda olmayıb. Çox daha üstün qələmində olub.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eşq ilə gəldi cəm-i ənbiya,
Eşqdir seyrü süluk-i övliya,
Eşq ilə yola girərlər biriya,
Eşq ilə vasıl olurlar tanrıya.

********************************

Həmin dövrdə şeirlərində əqidəsinin birbaşa izharı siyasi cəhətdən Nəsimi üçün çox təhlükəli idi. Xüsusilə də özlərini Əhlibeyt(ə) məzhəbindən hesab edənlər daim təqib olunurdu. Buna baxmayaraq Nəsimi öz ideoloji mənsubiyyətini gizlətmir, iftixarla şeirlərində onlara müraciət edirdi.

Mən ol sadiq qulam kim, Cəfəriyəm.
Həqiqət söylərəm, həqq Heydəriyəm...
Nəsimiyəm,Yezidə lənətim var
Əzəldən mən düçare Xeybəriyəm.
*********************************
İndiki dövrdə bəzi bədxah insanlar İmam Hüseyn qiyamını özündə az da olsa ehtiva edən Məhərrəmlik mərasiminin ziddinə çıxırlarsa, 700 il bundan qabaq Nəsimi aşağıdakı misralarla bizə dərs qoymuşdur.

Ey günəş, tire olub düşmədin yerə,
Ol matəm üzrə mehrilə dəyyar ya Hüseyn.....
Ağlamaq bu gün, bu matəmə canlar fəda etmək
Ol matəm üzrə mehrilə dəyyar ya Hüseyn.....

*********************************
Nəsimi şeirlərində mənaları çatdırmaq üçün əbcəd əlifbasından başqa, rəqəmlərdən də çox gözəl istifadə etmişdir.

Yeddidür, dörd yeddidən bir yeddidür,
Yüz iyirmi dörd yenə üç yeddidür,
Evi bir, bacəsi yeddi, bab üç,
Əhli Beyt ilə özü on yeddidür.



Vüsal Hətəmov. ( Nəsimişünas ) “Kamillik” elmi araşdırmalar mərkəzi

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Sən sana gər yar isən var, ey könül, yar istəmə!
Yarü dildar ol sana, sən yarü dildar istəmə!

Bivəfadar çün bu aləm, kimdən istərsən vəfa?
Bivəfa aləmdə sən yari-vəfadar istəmə!

Gül bulunmaz bu dikənli dünyanın bağında çün,
Əbsəm ol, bihudə gülsüz yerdə gülzar istəmə!

Mə’rifətdir xalis altun, sikkəsi fəzlü hünər,
Altunu tanı, zəğəldən ari dinar istəmə!

Həqqə münkirdir fəqih, inanma ol şeytana kim,
Yoxdur ol cinxilqətin zatında iqrar, istəmə!

Ari göftar, ey könül, gerçəklərin nitqidürür,
Hər diliəgridə yoxdur ari göftar, istəmə!

Cifədir dünya, anın talibləri adı kilab,
Olma kəlb anın kim, oldu adı murdar, istəmə!

Şərbəti ağuludur fani cahanın, sən anın
Şərbətindən nuşudaru umma, zinhar istəmə!

Dünyanın sevgisi ağır yük imiş, məndən eşit,
Nəfsini yük etmə ana, ey səbükbar, istəmə!

Bir əmin məhrəm bulunmaz, ey Nəsimi, çün bu gün,
Xəlqə faş etmə bu rəmzi, kəşfi-əsrar istəmə!

Nesimi filminden sonra bu qezeli chox sevdim!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • В Баку появятся десятки новых автобусных остановок
      В Баку планируется установить 86 остановочных павильонов.
      Об этом сообщает пресс-служба Азербайджанского агентства наземного транспорта (AYNA) при Министерстве цифрового развития и транспорта.
      «Продолжается установка и реконструкция остановочных павильонов в столице. С учетом состояния дорожной инфраструктуры в Баку устанавливаются павильоны для широких и узких тротуаров», - говорится в информации.

       

      https://media.az/society/v-baku-poyavyatsya-desyatki-novyh-avtobusnyh-ostanovok
        • Like
      • 23 replies
    • Известный актер Талех Юзбеков прижег лоб жены сигаретой
      Известный азербайджанский актер Талех Юзбеков прижег сигаретой лоб жены.
      Об этом сообщила сама супруга артиста, блогер Хатира Юзбекова.
      Она показала след от ожога на лбу своим подписчикам в Instagram.
      "Да, муж прижег мне лоб сигаретой", - сказала она.
      Хатира Юзбекова не предоставила подробной информации о случившемся.
      Отметим, что у Талеха и Хатиры Юзбековых двое детей.  https://www.instagram.com/reel/C6Va1qjuNjZ/?utm_source=ig_embed&ig_rid=fec0e9dd-befb-44ea-ab5e-6e57f827531b   https://ru.oxu.az/society/865516  https://ru.baku.ws/video/193254  
      .
        • Facepalm
        • Confused
      • 34 replies
    • Стали известны подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку
      Стали известны некоторые подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку.
      Как передает xezerxeber.az, случай был зафиксирован около 07:00 по адресу: Сураханский район, поселок Гарачухур, улица Фармана Керимзаде, 67.
      По словам соседей, камень, которым было закрыто отверстие бака с водой, упал внутрь и нанес определенные повреждения. Хозяин дома решил вытащить камень и починить резервуар, но застрял в отверстии. Он находился в таком положении примерно 40 минут.
      На место происшествия незамедлительно прибыли сотрудники Службы спасения особого риска Министерства по чрезвычайным ситуациям. Они вызволили мужчину (1986 г.р.) с помощью специальных инструментов.
      Подробнее - в сюжете:
      13:35
      На горячую линию "112" Министерства по чрезвычайным ситуациям (МЧС) Азербайджана поступила информация о том, что на территории поселка Гарачухур Сураханского района столицы один человек оказался в беспомощном состоянии.
      Об этом сообщили в МЧС.
      На место происшествия незамедлительно были направлены сотрудники Службы спасения особого риска службы.
      При оценке оперативной обстановки выяснилось, что Т.Мамедов (1986 г.р.) проводил ремонтные работы в резервуаре для воды глубиной 2 метра и диаметром 1,5 метра в частном доме и не смог выбраться из него.
      Сотрудники  службы спасли мужчину с помощью спецтехники.
        • Sad
        • Haha
      • 82 replies
    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Like
      • 113 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Sad
        • Confused
      • 170 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 137 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Upvote
        • Like
      • 241 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...