Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

İslam dininə aid suallar


Recommended Posts

Məhəmməd(s.əs.) peyğəmbər doğulan kimi peyğəmbərlik verilməyib ona.İlk vəhy gələndə Məhəmmədin(s.ə.s) 40 yaşı olduğu deyilir bu isə dolayısı ilə 7-ci əsrə düşür.Məhəmməd(s.ə.s) 63 yaşında vəfat edib.İslamın yaranması heç də Məhəmmədin(s.ə.s.) doğulması ilə deyil,onun(s.ə.s.) Allahın nazil etdiyini təbliğ etməsilə başlayıb.Ona görə də İslamın yaranması və yayılmağa başlamasının ilkin mərhələsi 7-ci əsr göstərilir.

teshekkur edirem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 834
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salam dostlar.bir sual vermek istedim muselmanlara.onlari biraz dusunmeye devet edek bu barede:

1.tanri insani yaradib

2.insan tanrinin mehsuludur

3.tanri sonsuz agil sahibidir

4.insan edaletsizlik rusvet bohtan yalan ikiuzluluk ve.s kimi pis emellerin de sahibidir.

a)insani yaradan tanridirsa insan mexanizminin pis tereflerinin sebebini sinaq heyati adlandirmaq hansi mentiqle izah olunur?

b)tanrinin olmadigini dusunseniz sizce bu pislikler haradan var olub insanda?

Link to comment
Share on other sites

salam dostlar.bir sual vermek istedim muselmanlara.onlari biraz dusunmeye devet edek bu barede:

1.tanri insani yaradib

2.insan tanrinin mehsuludur

3.tanri sonsuz agil sahibidir

4.insan edaletsizlik rusvet bohtan yalan ikiuzluluk ve.s kimi pis emellerin de sahibidir.

a)insani yaradan tanridirsa insan mexanizminin pis tereflerinin sebebini sinaq heyati adlandirmaq hansi mentiqle izah olunur?

b)tanrinin olmadigini dusunseniz sizce bu pislikler haradan var olub insanda?

salam lusifer. eyni suallari verirsen. ve cavablari da qebul etmirsen. hemiseki kimi . bizde eyni cavablari veririk))

1) tanri insani yaradib. amma butun yaradilanlardan ferqli yaradib. ona azadliq verib. insanin tanrinin mehsulu olmasi anlayisi diger varliqlarin allaha mexsuslugundan ferqlenir. cunki insan yaranisinda hikmet var

3) tanri sonsuz agil sahibidi. ve allah hec vaxt insani rusvetxor, yalanci, ve yaxud diger pisliklerle yaratmaz.

sinaq heyati mominler (yeni secilmisler) ucundu. onlar bu sinaqlardan kecerek allaha daha yaxin olurlar. ve allah oz bendesinin kece bilmeyeceyi sinaga cekmez. bunu her bir momin bende oz qelbinde basa dusur. o ki qaldi umumiyyetle her kese olan sinaq: bu cox vaxt bizim gunahlarimizin neticesi olur, yada bu sinaqlar bezi hikmetlerin sirrine yiyelenmeye yardimci olur.

(men umumen 2 hisseye ayirdim amma bu mutleq deyil)

4) b)tanrinin oldugunu ve olmadigini dusunmekle pisliyin emele gelme yeri deyismir mence. tutaq ki tanri yoxdu ve men kimese pislik etdim. ve ya yaxsiliq etdim. pis de menem yaxsida ve ya eksine. yox eger insan allaha siginaraq emel etse bu basqa mesele. ya allahla dost olur(misal ucun allah yaxsi emeli: bendesinin adi ile hallandirir, bendesi ise yaxsi emeli: allahin adi ile) , ya da dusmen.( bende pis emeli allahin adi ile hallandirir..)

Link to comment
Share on other sites

salam dostlar.bir sual vermek istedim muselmanlara.onlari biraz dusunmeye devet edek bu barede:

1.tanri insani yaradib

2.insan tanrinin mehsuludur

3.tanri sonsuz agil sahibidir

4.insan edaletsizlik rusvet bohtan yalan ikiuzluluk ve.s kimi pis emellerin de sahibidir.

a)insani yaradan tanridirsa insan mexanizminin pis tereflerinin sebebini sinaq heyati adlandirmaq hansi mentiqle izah olunur?

b)tanrinin olmadigini dusunseniz sizce bu pislikler haradan var olub insanda?

salam.duzdu suallari muselmanlara unvanlamisan amma men de bezi seyler demek isterdim.

meselen sinaq heyati ile bagli..sinaq o zaman edaletli olardi ki ona mudaxile olmazdi amma quranda bir cox ayeler var ki hansinda allah istediyini duz yola getirmeyi,onun imanin artirdigini deyir.bezilerini ise duz yoldan sapdirir.mene gore bu edaletli deyil

Link to comment
Share on other sites

salam dostlar.bir sual vermek istedim muselmanlara.onlari biraz dusunmeye devet edek bu barede:

1.tanri insani yaradib

2.insan tanrinin mehsuludur

3.tanri sonsuz agil sahibidir

4.insan edaletsizlik rusvet bohtan yalan ikiuzluluk ve.s kimi pis emellerin de sahibidir.

a)insani yaradan tanridirsa insan mexanizminin pis tereflerinin sebebini sinaq heyati adlandirmaq hansi mentiqle izah olunur?

b)tanrinin olmadigini dusunseniz sizce bu pislikler haradan var olub insanda?

1)düzdür

2)düzdür

3)o da düzdür

4)İnsanın pis əməllər yaxşı əməl arasında ayrım etmək və seçmək hüququ da var.Məsələn siz, bilirsiz ki, oğurluq,qətl cinayətdir,rüşvət almaq olmaz(müsəlmana görə + bunlar üstəlik haramdır da) və tutaq ki, bu əməllərdən çəkinirsiz, amma adam var ona deyəndə ki, "ay filankəs niyə rüşvət alırsan?" deyir ki, "hamı alır mən də alıram,bilirəm olmaz amma nə edim,mən almasam başqası alacaq,ona görə də yaxşısı budur özüm alım"))Yaxud rüşvət verəndən soruşanda ki, niyə verirsən rüşvət deyir ki, axı bunsuz olmaz.)))Allah yaratdıqlarını -insanlar və cinləri haramdan çəkindirir.Dəfələrlə bəyan edir ki, hansı əməllər haramdır.Buna rəğmən insan gedib harama qurşanırsa bu artıq həmin insanın günahıdır.Yenə də Allah sonsuz mərhəmət sahibdir ki, tövbə üçün hər zaman bir ümid qoyur.

5) Pis əməllər artıq sınaq deyil,günahdır.İman etmiş kimsə günahını dərk etdikdə tövbə edir,imansız isə nəinki tövbə heç haramı da haram saymır.Onun üçün heç bir fərqi yoxdur sınaq,qədər yaxud nə.İman etmiş kimsə istənilən vəziyyətdə Allahın müəyyən etdiyi yola yönəlməyə çalışacaq amma imansızın belə bir yolu olmadığı üçün o şeytanın azdırdığı tərəfə gedəcək.

6) bu bəndi düşünmək müsəlman üçün qeyri-mümkündür.

Link to comment
Share on other sites

salam hekari.yazdiqlarini oxudum.cavablarin maraqlidir.amma bir balaca iradlarim olacaq.qebul edersen yeqin:.4) bu varianata verdiyin cavablarda haqli oludugun terefler var.meselen: tanri insaniyaradib ve secim verib insan pislikden uzaq da durabiler.(tanri varsa ehtimali uzerinden yaziriq)haqlisan ki insan pisden uzaqlasabiler(herhalda hemise bele olmur,bezen mecburiyyet ogurluga ve.s getirib cixarir amma burasini qarisdirmayaq movzuya)amma mesele burasindadir ki bu pisliyi insanin icinde mehz tanri yaradib,eksini yeqin dusunmursunuz.cunku herseyi axi allah yaradib.insani da allah yaradibsa demeli onun xususiyyetlerini de allah mueyyenlesdirib.sualimin megzi ise bu idi: tanri yaxsi oldugu halda,sonsuz merhemetli ve edaletli oldugu halda pisliyin var olusuna ve ya pisliye geden yolun var olusuna niye ehtimal yaratdi?bu sirf seytanla olan prinsipi idi?yoxsa tanrinin egosu?

6) bu bəndi düşünmək müsəlman üçün qeyri-mümkündür.

niye ki?Imam Eli bu barede bir hipotez de ireli surmusdu: tanri yoxdursa muselman hecne itirmez-

demirem ki imam bununla tanrinin yoxlugunu dusunub,yox, sadece olaraq ehtimal verib.sizin de bele bir ehtimal uzerinden cavablamaginizi isteyirdim smile.png

Link to comment
Share on other sites

demeli lusifer dusunur ki allahin insani yaradanda bu insanin pislik etme ehtimalinin oldugunu bilirdi ve bunu bile-bile niye insani yaradib? ve burdan da ziddiyetler emele gelir.

lusifer !

bu suali melekler de allaha verdi: ya rebbim yer uzunde bir bele zulmler toredecek insani niye yaradirsan?(yani allahin melekleri de bunu senden once basa dusmusduler lusifer)) ) ve allah adil oldugu ucun meleklerin bu sualini cavabsiz qoymadi. amma seytan bunu qebul etmedi. ve allaha qarsi oldu.

sual

lusifer tutaq ki allah var ve men yazdiqlarim haqdi. niye oyrenmek istemirsen ki, goresen allah hansi sebebden yer uzunde zulmler, haqsizliqlar toreden bir varligi yaratdi? burda ne hikmet var axi? senden ferqli olaraq seytan bunu oyrendi amma qebul etmedi. sen de oyren sonra qebul etme, hec seytanin varligini da qebul etme.)) amma oyren, arasdir. ozunde arasdir, etrafinda arasdir.

Link to comment
Share on other sites

roberto,sene cavab yazmayacaqdim amma bu abstrakt fikirlerini aydinlasdirmaq istedim. :)

demeli lusifer dusunur ki allahin insani yaradanda bu insanin pislik etme ehtimalinin oldugunu bilirdi ve bunu bile-bile niye insani yaradib? ve burdan da ziddiyetler emele gelir.

eslinde bele deyil.mesele budur ki tanri insani yaradarken onun icinde pisliyi de var etdi.bu tekce insanda deyil cinlerde ve seytanda da var(deyirsiniz) mesele burasindadir ki bu qeder pisliyi yaradib ve yaxsiliq da yaratmisam deyib pisliye de yaxsiliga da ehtimal payi olaraq 50% /50% verirse bu halda bu tanri ne qeder edaletlidir?tanri bu veziyyetde ne edaletli ne edaletsizdir.sadece olaraq bir sert daxilindedir.bu wert de ya seytana olan prinsipinden yaranib,ya da sirf egosunun mehsuludur ve herhansi bir meqsed gudmur.mesele olduqca qarisiq kimi gorunse de eslinde cox sadedir,kainati yaradacaq qeder agila sahib bir varliq bele cuzi meselede bu qeder yanilabilmez.netice: tanrinin sozu geden quran kitabi ile bir elaqesi yoxdur,bu sadece insan elyazmasidir(tanrinin var olub olmamasi ise ayri bir mesele)

Link to comment
Share on other sites

nece yani pisliyi de var etdi yaxsiligi da? bu bele deyil. harda yazilib ki allah insanin icinde pisliyi yaradib?

sen yalniz ozun ozluyunde quranin allahla elaqesi olmadigini dusunrsen. buna aid ortaliga qoydugun hec bir delilin yoxdu. peygemberin oxuma yazma bir savadi olmadigi halda bu qurani bilmesi ele en esas subutdu,

Link to comment
Share on other sites

nece yani pisliyi de var etdi yaxsiligi da? bu bele deyil. harda yazilib ki allah insanin icinde pisliyi yaradib?

pislik haradan gelib insana?haqlisan bunu allah var etmeyib bu evrimin dogal yasalarindan biridir. smile.png

senden duz emelli de cavab gozlemirdim.insan pislik edirse demeli icinde pisliye meyl var.yoxsa butun insanlar hemise yaxsiliq edib pisliye meyl etmezdiler.sualim da beledir ki bu pisliyi kim yaradib insanda?insani tanri yaradibsa demeli insan xususiyyetini de tanri verib.

eygemberin oxuma yazma bir savadi olmadigi halda bu qurani bilmesi ele en esas subutdu,

Paco nun sozu yadima dusdu. bu yazdigin reklam slogani kimidir.peygamber oxuma yazma bilmirmis.ticaretle mesgul olub varli zadegan bir qadinin mal mulkunu idare eden bir insanin oxuma yazma savadi yox imis.sen cani mene cavab yetisdireceyine bir balaca bu mutleq ideya anlayisini mudafie etmekden cekin smile.png

Link to comment
Share on other sites

pislik haradan gelib insana?haqlisan bunu allah var etmeyib bu evrimin dogal yasalarindan biridir. smile.png

senden duz emelli de cavab gozlemirdim.insan pislik edirse demeli icinde pisliye meyl var.yoxsa butun insanlar hemise yaxsiliq edib pisliye meyl etmezdiler.sualim da beledir ki bu pisliyi kim yaradib insanda?insani tanri yaradibsa demeli insan xususiyyetini de tanri verib.

roberto :bu paconun yox eyni zamanda simurgun da yazilarinda var idi. esas odu ki senin dusuncen deyil))

eslinde gulunc odu ki: oxuma yazma savadi olmayan agilli insan, idare etme bacarigi olan bir insan ola bilmez?

indiki dovrde de oxumasi olmayan o qeder insan var ki alveri, ticareti sayesinde pulunu balta bele kesmir. bu ne deyirsen? 100 defe oxumuslardan pulludu. o boyda Cinde zavodu var, nolsunki? hec dexli var.

smile.png

Link to comment
Share on other sites

insani tanri yaradib amma insanin xususiyetini tanri verib kelmesi hec yerde yoxdu. insanin xasiyyetinin formalasmasini yalnizca tanri ile elaqelendirmek ne derecede dogrudu?

yaziq pedaqoqlarsa deyir ki insanin formalasmasinda 3 amil: irsi, etraf muhit ve terbiye rol oynayir. indi burda allah xasiyyet yaradir sozunu promoy bura soxmaq tupoyluq (men terefden) olardi. dunyaya gelen insanin irsi hansi kokdendi( yani nesli- koku hansi xasiyyetdedi)? etraf muhiti ne veziyyetdedi ve onu kimler terbiye edir? eger her 3 amilde allahin rolu varsa yani ki(sene bele aciq aydin basa saliram) atam, babam allah adamidirsa, ve yaxud etraf muhit , terbiye eden adam allah adami, yaxsi insandirsa yalniz bu halda demek olar ki allah bu insanda xasiyyeti yaradib( yani hidayet edib)

insanin icinde pisliye meyl varsa demeli bu 3 amilde pislik var. bunu allah yaratmayib. bu allahin edaletli ve bagislayan olmasi sayesinde olub.

Link to comment
Share on other sites

bu ne deyirsen? 100 defe oxumuslardan pulludu. o boyda Cinde zavodu var, nolsunki? hec dexli var.

sen oxuma yazma bilmemekle universitet oxumayani bir sirada tutursan.yanilirsan.peygamber dediyiniz insan deyirsiniz ki oxuma yazma bilmeyib.bele bir insan seherler gezib ticaretle mesgul olub hele basqasinin da malina nezaret edib pul qazanabilmezdi.nagil danismayin.yani mene bu argumenti tekrarlamayin,bu sadece sizin inanabileceyiniz bir seydir.

yaziq pedaqoqlarsa deyir ki insanin formalasmasinda 3 amil: irsi, etraf muhit ve terbiye rol oynayir.

ay sagoooooooool.

yani tanrinin bura dexli yoxdur.cunku insani tanri yaratmayib. :) bu argument senin elehine oldu.eslinde butun mentiqi tutarli deliller senin elehinedir :)

indi burda allah xasiyyet yaradir sozunu promoy bura soxmaq tupoyluq (men terefden) olardi. dunyaya gelen insanin irsi hansi kokdendi( yani nesli- koku hansi xasiyyetdedi)? etraf muhiti ne veziyyetdedi ve onu kimler terbiye edir? eger her 3 amilde allahin rolu varsa yani ki(sene bele aciq aydin basa saliram) atam, babam allah adamidirsa, ve yaxud etraf muhit , terbiye eden adam allah adami, yaxsi insandirsa yalniz bu halda demek olar ki allah bu insanda xasiyyeti yaradib( yani hidayet edib)

movzudan uzaqlasdiq ama neyse...

demek istediyimi zerre basadusmemisen ya da cavab verebilmeyib movzudan yayinirsan.demek istediyim odur ki insan pisliye de yaxsiliga da meyl edebiler.bunun sirf bir insanda arasdirilaraq ata anasina ve ya etraf aleme baglanmas ile tanriya haqq qazandirmaq cehti menasizdir.cunku,sohbet kimese deyil,umumen insanliga verilen bir vergiden gedir.bu vergini,insana yanilma ehtimalini tanri verib,bunu qebul etmek istemirsiniz.bu pislik mehfumu ise tebietde yasamaq ugrunda mubarizenin bir formasidir(qeddar formasi demek olar)

insanin icinde pisliye meyl varsa demeli bu 3 amilde pislik var. bunu allah yaratmayib. bu allahin edaletli ve bagislayan olmasi sayesinde olub

sohbetin shexsden deyil cemiyyetden getdiyini insanliqdan getdiyini anlamadigin ucun bu yazin da dogruluq payina malik deyil

.

Link to comment
Share on other sites

sen oxuma yazma bilmemekle universitet oxumayani bir sirada tutursan.yanilirsan.peygamber dediyiniz insan deyirsiniz ki oxuma yazma bilmeyib.bele bir insan seherler gezib ticaretle mesgul olub hele basqasinin da malina nezaret edib pul qazanabilmezdi.nagil danismayin.yani mene bu argumenti tekrarlamayin,bu sadece sizin inanabileceyiniz bir seydir.

roberto : cunki allah var ve insanla ONUN arasinda elaqe var. sen inkar etdiyini ucun bunu qebul etmirsen. onun oxuma yazma bildiyine aid hec bir delil yoxdu. eksine hami bilir ki erebler en geride qalmis milletler sirasinda bir xalq idi. butun tarixciler, dindarlar, filosoflar(90 faiz) bele deyir lusiferse deyir ki yox oxumasi olub))))

ay sagoooooooool.

movzudan uzaqlasdiq ama neyse...

demek istediyimi zerre basadusmemisen ya da cavab verebilmeyib movzudan yayinirsan.demek istediyim odur ki insan pisliye de yaxsiliga da meyl edebiler.bunun sirf bir insanda arasdirilaraq ata anasina ve ya etraf aleme baglanmas ile tanriya haqq qazandirmaq cehti menasizdir.cunku,sohbet kimese deyil,umumen insanliga verilen bir vergiden gedir.bu vergini,insana yanilma ehtimalini tanri verib,bunu qebul etmek istemirsiniz(roberto niye qebul etmirem. bes allah insana suur vermeyib, cemiyyetlere peygemberler gondermeyib, onari hidayet etmesi ucun mocuzeler endirmeyib? sen bunlari qebul edirsen?).

lusifer bu pislik mehfumu ise tebietde yasamaq ugrunda mubarizenin bir formasidir(qeddar formasi demek olar)

sohbetin shexsden deyil cemiyyetden getdiyini insanliqdan getdiyini anlamadigin ucun bu yazin da dogruluq payina malik deyil

.

ne dexli var. ayri ayri ferdler cemiyyeti emele getirmir? sen hele bir ozunde bas veren prosesleri basa dus, oz etrafinda bas veren leri basa dus ondan sonra cemiyyeti arasdir,. yavas-yavas qardasim.

pislik, yaxsiliq vergi kimi verilmir. bunu insan ve yaxud cemiyyetin umumen reftari sayesinde ortaya cixir. insanda pislik etmeye meyl var bunu basa dusurem. amma allahin verdiyi agil da var, bunu da sen basa dus. insanin; cemiyyetin pislik meyline uygun reftari allahin onlara verdiyi agildan istifade etmemesile olur. gunah kimde olur? yene deyirem Allah 124 min peygember yaradib. her bir cemiyyeti hidayet etmek ucun mutleqdir ki bi nefer agilli gonderib ve daim gonderecekde.

senin dediyin sohbetden bele cixir ki: umumen pislik varsa bunu allah yaradib. ya da allah yoxdu.))) goresen oz yazdiqlarina bir nezer yetirirsen? menasiz bir inakardan basqa hecne elemirsen.

Link to comment
Share on other sites

pislik haradan gelib insana?haqlisan bunu allah var etmeyib bu evrimin dogal yasalarindan biridir. smile.png

senden duz emelli de cavab gozlemirdim.insan pislik edirse demeli icinde pisliye meyl var.yoxsa butun insanlar hemise yaxsiliq edib pisliye meyl etmezdiler.sualim da beledir ki bu pisliyi kim yaradib insanda?insani tanri yaradibsa demeli insan xususiyyetini de tanri verib.

Allah insana seçim azadlığı verib. İnsana haq yol göstərib və deyib ki bu yol insanı yaxşılığı aparar. Və is yol da var: bu pis yol insanı uçuruma aparır. İnsanın daxilində pislik yoxdur. Peyğəmbər (səsəs) deyib: "İnsan bu dünyaya musəlman gəlir və yalnız sonra ondad ətrafı ... edir" Yani bütün insanların qəlbi ilkin pak və təmiz olur və yalnız insanın öz əməəlləri bu qəlbi çirkləndirir. Allah isə insana seçim azadlığı verib insanı məhz Allah yoluna şuurlu gəlməsini istəyir. İnsanı isə Allahın yolundan Şeytan çıxartmağa çalışır.

Link to comment
Share on other sites

salam hekari.yazdiqlarini oxudum.cavablarin maraqlidir.amma bir balaca iradlarim olacaq.qebul edersen yeqin:.4) bu varianata verdiyin cavablarda haqli oludugun terefler var.meselen: tanri insaniyaradib ve secim verib insan pislikden uzaq da durabiler.(tanri varsa ehtimali uzerinden yaziriq)haqlisan ki insan pisden uzaqlasabiler(herhalda hemise bele olmur,bezen mecburiyyet ogurluga ve.s getirib cixarir amma burasini qarisdirmayaq movzuya)amma mesele burasindadir ki bu pisliyi insanin icinde mehz tanri yaradib,eksini yeqin dusunmursunuz.cunku herseyi axi allah yaradib.insani da allah yaradibsa demeli onun xususiyyetlerini de allah mueyyenlesdirib.sualimin megzi ise bu idi: tanri yaxsi oldugu halda,sonsuz merhemetli ve edaletli oldugu halda pisliyin var olusuna ve ya pisliye geden yolun var olusuna niye ehtimal yaratdi?bu sirf seytanla olan prinsipi idi?yoxsa tanrinin egosu?

niye ki?Imam Eli bu barede bir hipotez de ireli surmusdu: tanri yoxdursa muselman hecne itirmez-

demirem ki imam bununla tanrinin yoxlugunu dusunub,yox, sadece olaraq ehtimal verib.sizin de bele bir ehtimal uzerinden cavablamaginizi isteyirdim smile.png

Allah insanı istədiyi biçimdə və biz inanırıq ki, ən gözəl biçimdə yaradıb.Adəm haqqında ayələrə baxsaz görəcəksiz ki, İblisin insanla düşmənçiliyi məhz təkəbbür və həsəd üzündən olub.(Xəstəlikləri çıxmaq şərtilə) İnsanların demək olar ki, hamısı yaxşını pisdən ayırmaq qabiliyyətinə malikdir.Heç bir insan oğru yaxud qatil olaraq doğulmur.Bunlar sonradan meydana çıxır.Əsasən ya şeytana uyub insan harama qurşanır ya da öz nəfsi ona qalib gəlir.Əgər pisliklərdən uzaq durmaq istəsə insan bunu bacara bilər,doğrudur məcburiyyət ayrı mövzudur.İnsanın yaradılışında böyük bir hikmət var.

Düzü bilmirəm Əli® bu haqda harda nə dediyi yazılıb hərçən inanmıram ki, Əli® belə bir hipotez irəli sürmüş olsun.Sadəcə olaraq bir müsəlman kimi Allahın olmamasını düşünmək qeyri-mümkündür.

Link to comment
Share on other sites

Allah insana seçim azadlığı verib. İnsana haq yol göstərib və deyib ki bu yol insanı yaxşılığı aparar. Və is yol da var: bu pis yol insanı uçuruma aparır. İnsanın daxilində pislik yoxdur. Peyğəmbər (səsəs) deyib: "İnsan bu dünyaya musəlman gəlir və yalnız sonra ondad ətrafı ... edir" Yani bütün insanların qəlbi ilkin pak və təmiz olur və yalnız insanın öz əməəlləri bu qəlbi çirkləndirir. Allah isə insana seçim azadlığı verib insanı məhz Allah yoluna şuurlu gəlməsini istəyir. İnsanı isə Allahın yolundan Şeytan çıxartmağa çalışır.

cox vaxt deyirik ki korpeler mesumdu,pakdirlar.amma derinden fikirlesende korpeler sadece boyuklere mohtac olduqlarina ve ozleri hecne ede bilmediklerine gore mesum sayila bilerler.boyuyen kimi canlarindaki da uze cixmaga basliyir))artiq kicik yaslarindan xarakter ozunu gostermeye basliyir..bununla razi deyilem ki insan dunyaya muselman olaraq gelir
Link to comment
Share on other sites

insanda pislik etmeye meyl var bunu basa dusurem. amma allahin verdiyi agil da var, bunu da sen basa dus.

ay insan men de bunu demirem?bayaqdan deyirsen ki pedaqoqlar deyir ki 3 amil,indi deyirsen ki allah verir.o qeder qerarsizsan ki.men demek istediyim de odur ki dini mentiq baximindan insana xususiyyetlerini tanri verir.(insanin pisi ve yaxsini istifade etme imkani ozune qalib amma pisliyi de var icinde ve bu tanrinin eseridir)

amma gorurem ki sen artiq tebii olani mudafie edirsen ve diqqet de yetirmeden fikir qarmasiqliginla eslinde insanin cemiyyetde formalasdigini ve burada fovqeltebii gucun olmadigini qeyd etmisen :) sevindim ki biraz materialist dusundun!

yene deyirem Allah 124 min peygember yaradib. her bir cemiyyeti hidayet etmek ucun mutleqdir ki bi nefer agilli gonderib ve daim gonderecekde.

bu 124000 peygamber insanlara dogru yolu gostermek ucun gelmisdi?bes mehemmedden sonra gelenler insan deyil?onlara niye peygamber gondermir?en azindan mehemmedden islamdan qurandan evvel de allah terefinden gonderildiyi iddia edilen kitablar dinler ve peygamberler olub.neye gore onlarda deyil,sirf mehemmedde bu peygamber yagisi kesildi?sebeb cox aydindir ve peygamberlerin insanlari islah etmek ucun gonderilmesi argumenti curuyur.

senin dediyin sohbetden bele cixir ki: umumen pislik varsa bunu allah yaradib

herseyi allah yaradibsa demeli pisliyi de allah yaradib,pislikden istifade eden olabilsin ki insanin oz aglidir amma yene de ne olursa olsun qarsima pislik variantini da qoyan tanridir,bizi pislikden maksimum cekinen canlilar kimi de yaradabilerdi.

Yani bütün insanların qəlbi ilkin pak və təmiz olur

yahudiler lenetlenib?bu halda yahudi bir usaq dunyaya gelirse demeli lenetlidir?oz cemiyyetinde islama olan nifreti gorurse bu halda islama nifret edirse ve ya islamdan xebersiz bir qebilede yasayir ve totemlere ibadet edirse bu halda o insanin gunahi ne olur?axi vahid olan allaha inanmayan insan kafir sayilir?allah neye gore o insanin dunyaya gelib ozunden de asili olmadan kafir olmasina icaze verir?axi insanda ruh var deyirsiniz,ruhu da allah verirse demeli allah cehennemde yanmaq ucun bu nov insanlar yaradir?( biz insanlarin ve cinlerin coxunu cehennem ucun yaratdiq)

. İnsanı isə Allahın yolundan Şeytan çıxartmağa çalışır.

bu da ikinci cumleniz:

demeli pisliyin sebebkari ve ya insnai pisliye ceken seytandir.bu halda sual ortaya cixir?seytani kim yoldan cixardi?bu qurur meselesi olabilmez.en azindan ona gore ki tanri kimi sonsuz gucu goren bir varliq ona qarsi cixib sansinin olmadigi halda insanlari yoldan cixarmazdi.mence bu mentiqsizdir.mentiqli olan iki variant qalir

1) seytanin qalib gelmek imkani var.

2)bu deyilenler efsaneden basqa bir sey deyil

P.S ikinci sitat getirdiyim yaziniza verdiyim cavabla bagli muzakireni din felsefe bolmesinde " seytani yoldan cixaran kim olub bes" movzusunda davam ederik(eger davam etmek isteseniz)

Link to comment
Share on other sites

Dinləri yaxşı başa düşənlərə sualım var?

Allah hər şeyi canlı və cansız nə var yaradıb...Allah mələklərə və şeytana deyənd ki adəmə səcdə edin ...Şeytan imtina elədi...

Şeytanıda özü yaratdığı üçün onun imtina edəcəyini əvvəlcədən bilirdi Allah...

Dinin dəvəti budur ki deyilənlərin heç birinə şübhə etməməlisən...Yəni şək şübhəsiz iman gətirməlisən...

Sualım budur ki iman gətirmiş insanlar yuxarıda dediyim ilahi məzmunlu ayələri necə başa düşürlər?Bunu ətyraflı şəkildə izah edə bilərlərmi?

Düzdü onu yaxşı başa düşürəm ki ilahi məzmunlu ayələri yaxşı başa düşməyənlər yenədə bunu şübhəyə yaxın buraxmırlar...çünki bu imana ziddir...

Link to comment
Share on other sites

Dinləri yaxşı başa düşənlərə sualım var?

Allah hər şeyi canlı və cansız nə var yaradıb...Allah mələklərə və şeytana deyənd ki adəmə səcdə edin ...Şeytan imtina elədi...

Şeytanıda özü yaratdığı üçün onun imtina edəcəyini əvvəlcədən bilirdi Allah...

Dinin dəvəti budur ki deyilənlərin heç birinə şübhə etməməlisən...Yəni şək şübhəsiz iman gətirməlisən...

Sualım budur ki iman gətirmiş insanlar yuxarıda dediyim ilahi məzmunlu ayələri necə başa düşürlər?Bunu ətyraflı şəkildə izah edə bilərlərmi?

Düzdü onu yaxşı başa düşürəm ki ilahi məzmunlu ayələri yaxşı başa düşməyənlər yenədə bunu şübhəyə yaxın buraxmırlar...çünki bu imana ziddir...

dediyiniz kimi dinin esas serti hec bir subhesiz iman getirmekdir.ona gore de dindarlar bunu hec cur izah ede bilmezler.onlar sadece inanirlar ve derine de getmirler.umumiyyetle bu hekaye menasizdi.allah niye ilk insanlari yer uzune deyil ilk once cennete daxil etdi?bes onda yer uzunu niye yaratmisdi?demeli evvelceden bilirdi ki onlar sehv edecekler ve cennetden qovulacaqlar.

Link to comment
Share on other sites

Dinləri yaxşı başa düşənlərə sualım var?

Allah hər şeyi canlı və cansız nə var yaradıb...Allah mələklərə və şeytana deyənd ki adəmə səcdə edin ...Şeytan imtina elədi...

Şeytanıda özü yaratdığı üçün onun imtina edəcəyini əvvəlcədən bilirdi Allah...

Dinin dəvəti budur ki deyilənlərin heç birinə şübhə etməməlisən...Yəni şək şübhəsiz iman gətirməlisən...

Sualım budur ki iman gətirmiş insanlar yuxarıda dediyim ilahi məzmunlu ayələri necə başa düşürlər?Bunu ətyraflı şəkildə izah edə bilərlərmi?

Düzdü onu yaxşı başa düşürəm ki ilahi məzmunlu ayələri yaxşı başa düşməyənlər yenədə bunu şübhəyə yaxın buraxmırlar...çünki bu imana ziddir...

Dinləri yaxşı başa düşənlərdən deyiləm, əslində sadəcə birini yaxşı başa düşürəm))Amma İblisin hekayəsində ağıl sahibləri üçün ibrət var.Allah mələklərə Yer üzünə bir xəlifə (canişin) yaradacağını deyir Bəqərə 30-39 ayələrdə bu haqda və İblisdən bəhs edilir.İblis mələk deyil, cinlərdəndir və orada sadəcə layiq olduğu üçün olmuşdu.Amma o ilk qiyas edən oldu .Allahın əmrinə itaətsizlik etid,çünki özünü insandan daha üstün sayırdı.Halbuki məsələ üstünlükdə deyildi, Allahın əmrinə itaətdə idi.Əlbəttə ki, Allah hər şeyi bilir.Lakin bu heç bir kafirə bəraət qazandırmır.

Qaldı ki, ayələri başa düşmək məsələsinə bu ayələr və bir çox başqa yerlərdə

Ali İmran 59,Nisa 1,Hucurat 13,Əl-Əraf 189,Əl Əraf 11-25,TaHa 55,Hicr 26-44,Əl İsra 61-65,Kəhf 50,TaHa 115-126,Sad 67-88

Adəmin yaradılışı və İblis haqqında Allah danışır bu ayələr təfsir olunub,doğrudur alimlər 100% heç nəyə qarantiya verə bilməsələr də səhih sənədlərə əsasən ayələri təfsir ediblər,açıb baxıb oxuya bilərsiz.

Link to comment
Share on other sites

Dindarlara sual: İslama və Qurana görə "elm" nədir?

Peyğəmbərin belə bir hədisi var: Alimin mürəkkəbi şəhidin qanından daha müqəddəsdir.

Link to comment
Share on other sites

insan pislik edirse demeli icinde pisliye meyl var.yoxsa butun insanlar hemise yaxsiliq edib pisliye meyl etmezdiler.sualim da beledir ki bu pisliyi kim yaradib insanda?insani tanri yaradibsa demeli insan xususiyyetini de tanri verib.

hə, insanda həm pisliyə, həm də yaxşılığa meyl edən bir şey var. Amma eyni zamanda Allah tərəfindən insana ağıl verilib ki, yaxşılıqla pisliyi ayırsın. Əgər insan pislik etməyi üstün tutursa artıq bu onun öz günahıdır.

Link to comment
Share on other sites

hə, insanda həm pisliyə, həm də yaxşılığa meyl edən bir şey var. Amma eyni zamanda Allah tərəfindən insana ağıl verilib ki, yaxşılıqla pisliyi ayırsın. Əgər insan pislik etməyi üstün tutursa artıq bu onun öz günahıdır.

salam lad.men bunu basadusurem ki islam dininin mentiqi heqiqeten de sizin bu yazdiqlarinizi deyir.mesele ise burasindadir ki insanin bunu secib secmemesinden evvel tanrinin insan qarsisina pisliyi de bir alternativ olaraq qoymasi ve pisliyi secme mumkunluyunu de dusunub insanin cehenneme ducar olacagi variantina serait yaratmasidir...

sizler buna imaninizin serti olaraq sinaq heyati deyirsiniz,amma sonsuz edalet sahibi bir tanri bele bir sinaq heyatini ongormekle oz edalet anlayisina kolge salmir olar.

Link to comment
Share on other sites

salam lad.

Əleykümə salam smile.png

men bunu basadusurem ki islam dininin mentiqi heqiqeten de sizin bu yazdiqlarinizi deyir.mesele ise burasindadir ki insanin bunu secib secmemesinden evvel tanrinin insan qarsisina pisliyi de bir alternativ olaraq qoymasi ve pisliyi secme mumkunluyunu de dusunub insanin cehenneme ducar olacagi variantina serait yaratmasidir...

sizler buna imaninizin serti olaraq sinaq heyati deyirsiniz,amma sonsuz edalet sahibi bir tanri bele bir sinaq heyatini ongormekle oz edalet anlayisina kolge salmir olar.

Məni də belə şeylər çox düşündürür. :) Amma məncə bu qədər dərinliyə getmək də lazım deyil. onsuz da elə suallar var ki, onlara cavab tapa bilməyəcəyik. Elə Bəqərə surəsinin 255-ci ayəsində də belə deyilir: Onlar Allahın elmindən Allahın öz istədiyindən artıq dərk edə bilməzlər.

Link to comment
Share on other sites

Amma məncə bu qədər dərinliyə getmək də lazım deyil. onsuz da elə suallar var ki, onlara cavab tapa bilməyəcəyik. Elə Bəqərə surəsinin 255-ci ayəsində də belə deyilir: Onlar Allahın elmindən Allahın öz istədiyindən artıq dərk edə bilməzlər.

bizim dine olan inamsizligimizin sebebi ise belke de her ayenin derinliyine gedib saf mentiq gorebilmemeyimizdir.sitat getirdiyiniz aye ise eslinde peygamberin movzusudur.

Link to comment
Share on other sites

salam lad.men bunu basadusurem ki islam dininin mentiqi heqiqeten de sizin bu yazdiqlarinizi deyir.mesele ise burasindadir ki insanin bunu secib secmemesinden evvel tanrinin insan qarsisina pisliyi de bir alternativ olaraq qoymasi ve pisliyi secme mumkunluyunu de dusunub insanin cehenneme ducar olacagi variantina serait yaratmasidir...

sizler buna imaninizin serti olaraq sinaq heyati deyirsiniz,amma sonsuz edalet sahibi bir tanri bele bir sinaq heyatini ongormekle oz edalet anlayisina kolge salmir olar.

sehv dusunursen. bir dene misal cek oz heyatindan sonra deki bax burda allah mene pis is gormek ucun serait yaratdi... misal ceke bilersen? allah senin sorgu sualivi senden sorushacaq. yene deyirem tutaq ki allah var. ve allah seni sorgu edib deyir ki, MEN ne vaxt seni azdirmaq ucun serait yaratdim? cavab vere bilirsense cavab ver, sen sadece olaraq inkar edirsen. ve yene deceksen.

bu butun cemiyyetde beledi. ister ferdi olsun ister umumi.

evvelde de dedim indide deyirem. quranda aye var ki allah hec kesi ozunden artiq yukle yuklemez. sinaq insana, cemiyyete muxtelif sebeblerden verilir. sinaq eger yaxsi emellerin neticesidirse onda bu zaman geri donus olmur. sinaqdan cixsa qazanir , cixmasa itirmir, cehennemlik olmur. sen bunu basa dusmessen deye cox yazmiram. amma eger sinaq insanin pis emellerinin neticesi olaraq verilirse onda sen deyen olur, yani sinaqdan cixa bilmeyende gunahi bir az da artir ve cehennemlik olur. yani bu insana sinaq verilmemisden evvel de cehennemlik idi, eslinde bu sinaqlar allahin lutfudur. allahdan insana yalniz yaxsiliq geler.

Link to comment
Share on other sites

Əleykümə salam smile.png

Məni də belə şeylər çox düşündürür. smile.png Amma məncə bu qədər dərinliyə getmək də lazım deyil. onsuz da elə suallar var ki, onlara cavab tapa bilməyəcəyik. Elə Bəqərə surəsinin 255-ci ayəsində də belə deyilir: Onlar Allahın elmindən Allahın öz istədiyindən artıq dərk edə bilməzlər.

bu ayeye nisbet mildirme isterdim izninizle.

men ozumde bele bilirem ki, bezi dindarlar elm oyrenmek ucun sey edirler, calisirlar, vurusurlar. ve netice olaraq eksine elmden uzaqlashirlar. bu hal bir cox dindarlarda var. oyrendiklerinin adini elm qoyub, ve ozu de ele bilir ki elm oyrenir.

halbuki elm elebir seydi ki, bunu yalniz allah insana verir ve dilediyi insana, oz istediyi qeder. ona gore de elmli olmagi yalniz allahdan isteyesen. bu gun dinarlarimiz bezen bele bir soz isledirler elmi derece , ozunuz dusunun elmi derece biliye gore verilseydi butun hafizler peygember kimi, peygember uzlu, peygember xasiyyetli ve olardilar, amma eslinde bele deyil. sozsuz ki allah edalet sahibidi. bizim goture bileceyimiz elmi bizden esirgemez. amma ele ki ozuvu agir yukun altina salirsan (bilmirem bunu yasamisiz ya yox) dehset olur. dinin icinde ola-ola dinden uzaqlashirsan. allah hidayet etsin.

Link to comment
Share on other sites

essi bos bos yazirsan ay roberto,hec allahin insani sorgu sual etmesi de mentiqsizdir,herseyi bilib ne cavab vereceyimi de bilen biri niye menle sorgu sual edir? smile.png

qaldi ki pisliye,basadusmemek ucun elinden geleni etdin.men pisliyi tanri etdirir dedim?neyse.sene gule gule.

Link to comment
Share on other sites

essi bos bos yazirsan ay roberto,hec allahin insani sorgu sual etmesi de mentiqsizdir,herseyi bilib ne cavab vereceyimi de bilen biri niye menle sorgu sual edir? smile.png

qaldi ki pisliye,basadusmemek ucun elinden geleni etdin.men pisliyi tanri etdirir dedim?neyse.sene gule gule.

her seyi bilib ve senin ne deyeceyini bilen senin de bilmeyivi isteyir. sen hec vaxt bunu basa dusmeyeceksen. eger sen olmasaydin allahin sorgu suali da olmazdi, allahin nece edaletle hokm vermesi de olmazdi. allah seni ozunu askar etmek ucun yaradib. sen istesen de istemesen de ONUN qulusan. vessalam.

sen allahin pislye serait yaratdigini dedin,

Link to comment
Share on other sites

her seyi bilib ve senin ne deyeceyini bilen senin de bilmeyivi isteyir. sen hec vaxt bunu basa dusmeyeceksen. eger sen olmasaydin allahin sorgu suali da olmazdi, allahin nece edaletle hokm vermesi de olmazdi. allah seni ozunu askar etmek ucun yaradib. sen istesen de istemesen de ONUN qulusan. vessalam.

sen allahin pislye serait yaratdigini dedin,

ortada pislik yox iken onu var eden basvermesinin baslica sebebkaridir.herseyi allah yaradibsa demeli pisliyi de o yaradib.bu mentiqi neticedir.senin ne deyeceyin muhum deyil.bu neticeye gore de yazdiqlarin melikmemmed nagilidir.

Link to comment
Share on other sites

her seyi bilib ve senin ne deyeceyini bilen senin de bilmeyivi isteyir. sen hec vaxt bunu basa dusmeyeceksen. eger sen olmasaydin allahin sorgu suali da olmazdi, allahin nece edaletle hokm vermesi de olmazdi. allah seni ozunu askar etmek ucun yaradib. sen istesen de istemesen de ONUN qulusan. vessalam.

sen allahin pislye serait yaratdigini dedin,

Bu ideya məncə İslamdan gəlmir . Bu daha çox panteist dinlərlə və ezoterik görüşıərlə uzlaşır...

Link to comment
Share on other sites

ortada pislik yox iken onu var eden basvermesinin baslica sebebkaridir.herseyi allah yaradibsa demeli pisliyi de o yaradib.bu mentiqi neticedir.senin ne deyeceyin muhum deyil.bu neticeye gore de yazdiqlarin melikmemmed nagilidir.

elbette her seyi yaradan allahdi. allahi yaratmaqda gunahlandirmaq agil sahiblerine yarashmaz. ve men sene bunu izah verdim ki bu pisliyin yaranacagini allah bilirdi. ve bile-bile bu insani yaradib. ve sene teklif etdim ki ozunde arasdir tap sonra qebul etme kim deyirki qebul ele. amma sen ele hey dediyivi deyirsen.

Link to comment
Share on other sites

Bu ideya məncə İslamdan gəlmir . Bu daha çox panteist dinlərlə və ezoterik görüşıərlə uzlaşır...

mesum imamlardan bu barede hedisi qudsi var. "allah buyurur: men gizli bir xezineydim, istedim ashikar olam , insani yaratdim."

islami kimden oyrenmisiz?

Link to comment
Share on other sites

mesum imamlardan bu barede hedisi qudsi var. "allah buyurur: men gizli bir xezineydim, istedim ashikar olam , insani yaratdim."

islami kimden oyrenmisiz?

İslamı çox bilməsəm də bunu :

"Mən cinləri və insanları yalnız Mənə ibadət etmək üçün yaratdım!" 51:56

bilirəm. Amma , siz dediyiniz maraqlıdır , yəqin sufizmlə əlaqəsi var ...

Link to comment
Share on other sites

İslamı çox bilməsəm də bunu :

"Mən cinləri və insanları yalnız Mənə ibadət etmək üçün yaratdım!" 51:56

bilirəm. Amma , siz dediyiniz maraqlıdır , yəqin sufizmlə əlaqəsi var ...

qardasim bu imamin hedisidi. o demekdi ki islamdir. indi bunu size aydin izah etmek ucun sielikle elaqelendire bilerem. amma sufizmde bele bir sey gormusuzse ola biler. mence bu hedisi qudsini butun islam teriqetleri qebul edir. yani sehih hedisdi.

bu aye men yazan hedisi inkar elemir. insan ibadetinde allahin zuhuru var desek yeqinki gunah etmerem. cinler de insanlar kimidi. maraqli olsa bir az etrafli da yazmaq olar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
      • 77 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
      • 170 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 136 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Like
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
      • 153 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...