Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Ateizmə Verilən Suallar


Recommended Posts

aydin yazirsiniz.bir xahisim var.

bu ifadenin menasini bize izah edebilersiniz?

Misal üçün sual.... İnsan ölür? Cavab bəli...Bu cavab universaldır...Hamı qəbul edir...

Sual yad planetliler var? Cavab bəli? Bu cavab universal deyil...Ehtimaldır...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 607
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bele olan halda fovqelalem suur ve bu kimi suallara verdiyiniz cavablar universaldir?deyilse eger idealist olmaginizin sebebi nededir?idealizmin suallar qarsisinda hansi cavabi universal hesab olunabiler?siz idealizmi butunlukle inanmaq ifadesi ile evezleyirsiniz?yoxsa ?

Link to comment
Share on other sites

bele olan halda fovqelalem suur ve bu kimi suallara verdiyiniz cavablar universaldir?deyilse eger idealist olmaginizin sebebi nededir?idealizmin suallar qarsisinda hansi cavabi universal hesab olunabiler?siz idealizmi butunlukle inanmaq ifadesi ile evezleyirsiniz?yoxsa ?

İddiya müstəvisində ən universal cavab odur ki, deyəsən--İNANIRAM....

Link to comment
Share on other sites

İNANIRAM

elece de Inanmiram.amma bu realligi eks etdirmir.bu subyektiv heqiqetdir,obyektiv realligi bize gostermir.

amma bilmelisniz idealizm butunlukle inaniram demek deyil.inanmaq teistin isidir.inanmamaq ateistin.amma materializm ve idealizm felsefenin esasini ozeyini teskil eden iki cebhedir.men sizden idealist dusunceleriniz baresinde sorusmusdum.siz teist kimi cavabladiniz.

Link to comment
Share on other sites

elece de Inanmiram.amma bu realligi eks etdirmir.bu subyektiv heqiqetdir,obyektiv realligi bize gostermir.

amma bilmelisniz idealizm butunlukle inaniram demek deyil.inanmaq teistin isidir.inanmamaq ateistin.amma materializm ve idealizm felsefenin esasini ozeyini teskil eden iki cebhedir.men sizden idealist dusunceleriniz baresinde sorusmusdum.siz teist kimi cavabladiniz.

Mən deyəsən qeyd etmişdim axı ki, fəlsəfi biliyim zəifdir...Bir təhər çulumu sudan çıxardıram..)))

Amma görünür ki, siz fəlsəfəni gözəl bilirsiniz....Sizə bir sual? Shur nədir?

Link to comment
Share on other sites

belke bizim oz bilgilerimizin her birinden supe etmek isteyimiz ozu duzgun deyil?

Onda xahiş edirəm dayaq hesab etdiyiniz biliklərə söykənərək cavab verin...Biz hərəkətlərimizin yaradıcısıyıq yoxsa mexaniki icrasıçısı?

Biz azadıq yoxsa azadlıqdan danışmağa dəyməz...

Link to comment
Share on other sites

Onda xahiş edirəm dayaq hesab etdiyiniz biliklərə söykənərək cavab verin...Biz hərəkətlərimizin yaradıcısıyıq yoxsa mexaniki icrasıçısı?

her ikisi.

Biz azadıq yoxsa azadlıqdan danışmağa dəyməz...

azadiq.eks halda bu muzakireni bele edebilmezdik.

Link to comment
Share on other sites

Menim fikrimce dinin dediklerinden cixan netice budur ki,Allah yaratdiqi, butun shurlu varliqlara (cinlere,seytanlara,meleklere,insanlara) axiret gunune qeder tamamile azadliq verib...Bu varliqlar haq-hesab gunune qeder mohletde olduqlari ucun hetta Allahin emrlerine bele tabe olmurlar...Bu baximdan insanda azad varliqdir ,sheytanda...Nece deyerler bacarana can qurban...)))...Bacar qalib gel...

Vüqar bəy,dediklerinizden belə çıxır ki,siz artıq şeytana qalib gəlmisiz. Və sizin imanınız kamil,allaha,qurana inamınız isə 100% dir.(siz dedikdə təkcə sizi yox,özünün 100%-lik inama sahib olduğunu iddia edənləri nəzərdə tuturam. Elə isə, bu çağırış sizin üçündür:  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8izTS0NwfRg

Link to comment
Share on other sites

a-teist ifadesini gorduyumuz zaman bizde ozunden arxayin insan obrazi yaransa da eslinde onlari tanimaq bizim bu dusuncemizin dogru olmadigini gosterir.ateizm hem elmi hem de felsefi menada oz tebiiliyini qoruyur amma ateizmin de mueyyen abzaslari ehtimala soykenir.bunun sebebi ateistin zeif argument teqdim etmesi deyil,teistlerin ve umumen bir cox felsefi  baxislarin tanrini teqdim edebilmemesidir.bu baximdan da agnostikler de (ozum de daxil olmaqla) qerarsizdirlar.

ateist insan ucun tanrini teqdim eden teistin baxislari muhum deyildir,muhum olan muzakire olunacaq tanri obrazinin xususiyyetleridir.men de muzakire ucun bu movzuda bir deist kimi bir nece suallar verecem ateist dostlarimiza.eminem ki onlar pozitiv ve negativ ateizmin argumentlerine esaslanaraq yeterli cavab verebileceklerdir.

bir sualla baslayaq:

dunyamizda bas veren prosesler edaletin olmadigini gosterirse bu tanrinin olmadigini gosterebilmez.cunku tanri deyerken deistin dusunduyu tanrini da nezere alabilerik.esas mesele ise kainatda dunyamizin olduqca kicik olcuye sahib olmasi meselesidir.bu kicik planetin tesadufle meydana gelebilmesi mumkundurse(mence de bu olabiler)bu qeder boyuk bir kainati tekce dunya uzerinden qiymetlendirmek dogru olar?

.bele olan halda hansi argumentle izah edebilersiniz ki tanri yoxdur?amma xahis edirem argumentiniz dunyamizla bagli olmasin.cunku dediyim kimi bir kicik planete baxmaqla kainati qiymetlendirmek olmaz.

 

elave: dunyani qeyd etdim,cunku biz adeten dunyanin mukemmel olub olmadigini nezere alaraq mueyyen qerarlar cixaririq.kainat boyuk olcuye malikdir.biraz uzaqda bizden daha ustun bir varligin olub olmamasi baresinde emin deyilik.bu da kainati yer kuresi ile qiymetlendirmeyin dogru olmadigini gosterir(bu hem ateist hem de teistler ucun nezere alinacaq argumentdir)

Edited by Pergel
Link to comment
Share on other sites

dunyamizda bas veren prosesler edaletin olmadigini gosterirse bu tanrinin olmadigini gosterebilmez.cunku tanri deyerken deistin dusunduyu tanrini da nezere alabilerik.esas mesele ise kainatda dunyamizin olduqca kicik olcuye sahib olmasi meselesidir.bu kicik planetin tesadufle meydana gelebilmesi mumkundurse(mence de bu olabiler)bu qeder boyuk bir kainati tekce dunya uzerinden qiymetlendirmek dogru olar?

bele olan halda hansi argumentle izah edebilersiniz ki tanri yoxdur? amma xahis edirem argumentiniz dunyamizla bagli olmasin.cunku dediyim kimi bir kicik planete baxmaqla kainati qiymetlendirmek olmaz.

Pergel, foruma xoş gəlmisiz. Yazılarınızı çox böyük maraqla oxuyuram. Düzdür, yazı tərziniz bir ateist dostumun yazı tərzinə yaman çox oxşayır, ancaq fikir olaraq, fərqli şeylər də görürəm.

Mən çalışacam sualınıza necə deyərlər öz mətbəximin dadına uyğun cavab verim, çünki bilirsiniz, ateistləri birləşdirən yalnız "a-theos" ideyasıdır. Qalan bütün məsələlərlə bağlı hər bir ateistin öz düşüncəsi və ehtimalları var. Məsələn, kimsə yaradıcı qüvvə kimi təkamül prosesini, kimsə big-bangı, bir başqası isə başqa bir sivilizasiya tərəfindən yaradılmanı görür.

Tanrının ədalətli olub olmaması məsələsi isə onun varlığı və ya yoxluğunu isbat etmək üçün ümumiyyətlə tutacaq hesab edilə bilməz. Siz əvvəlki postlarınızda da qeyd etmisiz ki, bir var obyektin movcudluğu faktı ətrafında müzakirə, bir də var obyektin xüsusiyyətləri haqqında müzakirə. Biz hal hazırda varlığı və yoxluğu bilinməyən bir obyektin xüsusiyyətlərini müzakirə etmək üzrəyik..Bu onsuz da düzgün deyil. Ateizmin başqa yolu olmadığı üçün, mövcudluğu bilinməyən varlığın hipotetik xüsusiyyətləri üzərindən müzakirə aparır, yoxsa normalda bu heç də məntiqli bir şey deyil. Bir daha vurğulayıram;inananların əlində tanrının hipotetik (ancaq öz aləmlərində faktiki hesab etdikləri) xüsusiyyətlərindən başqa heç bir şey olmadığı üçün, biz onlarna bu cür müzakirələrə girməyə məcbur oluruq.

Dünyanın və eyni zamanda kainatın yaranışını isbatlayacaq bir fakt olmadığı üçün, allaha qaçmaq lüzumsuz və məntiqsiz bir addımdır. Çünki, onsuz da ortada fakt yoxdur. Səbəb çox şey ola bilər, ancaq biz hələ o səbəbi tapa bilmirik. Bu isə əsas vermir ki, yeganə yaradıcı qüvvə olaraq görmədiyin, bilmədiyin bir obyektə tapınasan.

Və bir də, inanclı olmaq, başqalarına ziyan vermədikcə xeyirli bir şey ola bilər. İnanclı olub,inancını mütləq yeritmək, qarşındakı insanları yalnız öz inancının prizmasından mühakimə etmək bu məsələni ancaq və ancaq kəskin dözümsüzlüyə aparıb çıxarır.

Edited by Achilles_
Link to comment
Share on other sites

Nusret bey inaniram ki, siz dar dusunceli deyilsiniz...

 Vüqar bəy,ironiya olduğunu anlayıram və ironiyanızı dəyərləndirirəm.appl.gif Ancaq, söhbət mənim düşüncəmə olan inamınızdan getmir,allaha,qurana olan inamınızdan gedir. Bəqərə surəsi-154,Ali-İmran surəsinin 169,170,171-ci ayələri sizə şəhid olacağınız təqdirdə cənnət vəd edir. Əgər qurana inamınız 100%-dirsə siz gərək cihaddan qaçmayasınız.Nəyə görə bu əzablı-əziyyətli,fani dünyada "sizin etiqadınıza layiq olmayan" adamlarla özünüzü yormalısız ki? Əgər cihad etsəz iki variantdan biri labüddür: 1.ya siz qalib gəlib,Yer üzünü fitnə fəsaddan təmizləyib cənnətə çevirəcəksiz. 2. ya da ki şəhid olub,bütün günahları bağışlanaraq cənnətə daxil olacaqsız. Göründüyü kimi burada heç bir variantda ziyan etmirsiz.

 Yenə də deyirəm,söhbət inamdan gedir.Ali dini liderlər fətva verib, başqalarını cihada çağırırlar. Başqalarını cənnətə göndərmək asandır. Bəlkə özləri də cənnətə getməyə cəhd etsinlər. 50-60 il namaz qıl,oruc tut,zəkat ver nə bilim daha nələr, allah rizasından ötəri deyilmi?

 Şəxsən mən nə sizin, nə o videodakıların, nə də digərlərinin cənnət vədi ilə həlak olmasını istəməzdim.

Link to comment
Share on other sites

Vüqar bəy,ironiya olduğunu anlayıram və ironiyanızı dəyərləndirirəm.:aappll: Ancaq, söhbət mənim düşüncəmə olan inamınızdan getmir,allaha,qurana olan inamınızdan gedir. Bəqərə surəsi-154,Ali-İmran surəsinin 169,170,171-ci ayələri sizə şəhid olacağınız təqdirdə cənnət vəd edir. Əgər qurana inamınız 100%-dirsə siz gərək cihaddan qaçmayasınız.Nəyə görə bu əzablı-əziyyətli,fani dünyada "sizin etiqadınıza layiq olmayan" adamlarla özünüzü yormalısız ki? Əgər cihad etsəz iki variantdan biri labüddür: 1.ya siz qalib gəlib,Yer üzünü fitnə fəsaddan təmizləyib cənnətə çevirəcəksiz. 2. ya da ki şəhid olub,bütün günahları bağışlanaraq cənnətə daxil olacaqsız. Göründüyü kimi burada heç bir variantda ziyan etmirsiz.

 Yenə də deyirəm,söhbət inamdan gedir.Ali dini liderlər fətva verib, başqalarını cihada çağırırlar. Başqalarını cənnətə göndərmək asandır. Bəlkə özləri də cənnətə getməyə cəhd etsinlər. 50-60 il namaz qıl,oruc tut,zəkat ver nə bilim daha nələr, allah rizasından ötəri deyilmi?

 Şəxsən mən nə sizin, nə o videodakıların, nə də digərlərinin cənnət vədi ilə həlak olmasını istəməzdim.

Nursert bey foruma teze gelmisiniz...Cox gozel...Yaman aqressivsiniz...

Men dindar deyilem...Dini savadim cox zeifdir...Men hele oyrenirem...

301-ci post sadece menalandirmaq idi...Iddiya deyildi...Men axi orda gulmek isareside qoymusdum...

Sizin buna ciddi yanasmaqiniz ve provakasiya xarakterli videonuz meni tecublendirdi...

Hiss olunur ki , dini yaxsi bilirsiniz ve savadlisiniz...Cox gozel, aqresiyani kenara qoyu, muzakirelerde aktiv istirak edin bizde sizden faydalanaq...

Link to comment
Share on other sites

Dünyanın və eyni zamanda kainatın yaranışını isbatlayacaq bir fakt olmadığı üçün, allaha qaçmaq lüzumsuz və məntiqsiz bir addımdır. Çünki, onsuz da ortada fakt yoxdur. Səbəb çox şey ola bilər, ancaq biz hələ o səbəbi tapa bilmirik. Bu isə əsas vermir ki, yeganə yaradıcı qüvvə olaraq görmədiyin, bilmədiyin bir obyektə tapınasan.

Salam hormetli Achilles.ilk oncelikle demeliyem ki yazi terzimin benzemesi meselesinde Vuqar Rehimovdan da sherh almisdim.amma onun dediyi insanlarin hec biri ile eyni terzde yazdigimi dusunmurem.tebii ki bu menim baxisimdir, bir buluda baxarken herkes oz gormek istediyi varligin obrazini gorur

Geleo cavabiniza: eger biz kainatin nece ve hansi seraitde yarandigini deqiq cavablandira bilmirikse bu halda onu yaradanin oldugunu deyebilmeyeceyimiz kimi eksini de iddia edebilmerik.dusunun ki bir mese var ve bu mesenin ilkin baslangicini bilmirik.burada bir insan izi tapmadigimiz ucun buranin koceri quslarin mehsulu oldugunu dusunuruk.amma buna emin de deyilik, cunku bu da bir ehtimaldir.

Eger ki kainatin baslangicinin izahini verebilmirikse bu halda kainatin evveline aid bir cox baxislari qeti inkar edebilmerik.

Unutmadan onu da qeyd edim ki, siz yene de tapinmaq ifadesini isletmekle altsuurda teist tanri obrazini onplana cekmisiniz.

Link to comment
Share on other sites

Muzakire etdiyimiz felsefi movzunu dusunerek kicik bir model yaradiram...

Tutalim ki , ortaliqda aqzi baqli bir qutu var...Bu qutuya fiziki cehetden mudaxile etmek imkanimiz yoxdur...Yalniz dusunerek cavab tapmaliyiq...

Bir muddet dusundukden sonra heremiz bir neticeye gelirik...

1. Qutunun icinde bilmirem ne var.(aqnostik)

2. Qutunun ici bosdur hecne yoxdur.(materialist)

3. Qutunun ici doludur ne ise var.(idealist)

Hansi cavab mentiqlidir...1-ci cavab mentiqli olsada,qerarsizliqdir(cavabi tapmamaqdir)...

2-ci ve 3-cu movqeler ise sualin cavabini tapanlardir... Yeni ellinin elliyedir(cavab ikisinden biridir)...

Ona gorede menim fikrimce materializmle , idealizmin yarisinda hesab 1-1 dir...)))

Link to comment
Share on other sites

Teist ve ateistin cavablarinda 50 % dogruluq payi olsa da bir o qeder de xeta payi var.yani ki verilmis cavab ehtimaldir ve agnostik de deyir ki dogrulugu 50% olan cavabi mudafie etmek mumkun deyil.emin olmaq ise ehtimalin faizi ile ziddir.agnostik ise cavabin qutuya baxmadan verilmeyeceyini ve evvelceden verilmis cavablarin ehtimaldan basqa bir sey olmadigini deyir.onemlisi ise budur ki agnostikler bilmirem demekle ne dogru ne yanlis cavab vermirler, burada verilen cavab deyil, movcud veziyyetdif.

Elave edim ki bu yazdiqlarim sizin misala aiddir, tanri meselesinde ise shertler biraz deyisir.

Link to comment
Share on other sites

Eger insanin qelbinde ozunu inandirmaq ehtiyaci varsa 50% doqruluq payini ozunde saxlayan ya materialist yadaki idealist movqeyini ozune subyektiv heqiqet hesab ede biler...

Yox eger bele bir ehtiyac onu narahat etmirse onda ele aqnostik movqede qalmasi mentiqlidir...

Link to comment
Share on other sites

Sizle aritq bir-iki gundur ki muzakire edirik ve siz her muzakireni subyektiv inancla izah etmeyr calisirsiniz.bu cox gozeldir amma siz subyektiv inancinizin istinad yerini gosterebilmirsiniz.buna gore de subyektiv inanci bir kenara qoysaq eger bu halda inanc bir telebat kimi ortadan qalxar.

Link to comment
Share on other sites

Sizle aritq bir-iki gundur ki muzakire edirik ve siz her muzakireni subyektiv inancla izah etmeyr calisirsiniz.bu cox gozeldir amma siz subyektiv inancinizin istinad yerini gosterebilmirsiniz.buna gore de subyektiv inanci bir kenara qoysaq eger bu halda inanc bir telebat kimi ortadan qalxar.

Fikrinizi tam anlamadim...Xahis edirem bir azda aydinliq getirin...

Link to comment
Share on other sites

Sizin istinad yeriniz yalniz ve yalniz subyektiv inancinizdir.bu subyektiv inanc da ele inanca soykenir.yani izahi verilmeyen bir seydir.bu baximdan da tan fikrindr izaha ehtiyac olduqda ortada inkarina ve ya testiqine aid bir FAKT yoxdur.bu da agnostik baxisi destekleyir

Link to comment
Share on other sites

Onda razilasaq ki bu meselede mutleq dogru yoxdursa teizm de ateizm de dogru mentiqle secilebilmez

Mesele ondadir ki, insan dediyiniz varliq tekce mentiqle islemir...Ateizmi ve ya idealizmi secmek ucun icimizde yaranan isteyin menbeyi irasionaldir...

Link to comment
Share on other sites

bir sualla baslayaq:

dunyamizda bas veren prosesler edaletin olmadigini gosterirse bu tanrinin olmadigini gosterebilmez.cunku tanri deyerken deistin dusunduyu tanrini da nezere alabilerik.esas mesele ise kainatda dunyamizin olduqca kicik olcuye sahib olmasi meselesidir.bu kicik planetin tesadufle meydana gelebilmesi mumkundurse(mence de bu olabiler)bu qeder boyuk bir kainati tekce dunya uzerinden qiymetlendirmek dogru olar?

.bele olan halda hansi argumentle izah edebilersiniz ki tanri yoxdur?amma xahis edirem argumentiniz dunyamizla bagli olmasin.cunku dediyim kimi bir kicik planete baxmaqla kainati qiymetlendirmek olmaz.

 

elave: dunyani qeyd etdim,cunku biz adeten dunyanin mukemmel olub olmadigini nezere alaraq mueyyen qerarlar cixaririq.kainat boyuk olcuye malikdir.biraz uzaqda bizden daha ustun bir varligin olub olmamasi baresinde emin deyilik.bu da kainati yer kuresi ile qiymetlendirmeyin dogru olmadigini gosterir(bu hem ateist hem de teistler ucun nezere alinacaq argumentdir)

Əlavə varliqların qəbul edilməməsi...

"Okkamin ülgücü" prinsipini əsas götürsək böyük və ya kiçik olmasından asılı olmayaraq kainatın yaranmasında və formalaşmasında ən sadə cavaba üstünlük verilməlidir. (Digərləri sübut olunana qədər)

Link to comment
Share on other sites

"Okkamin ülgücü" prinsipini əsas götürsək böyük və ya kiçik olmasından asılı olmayaraq kainatın yaranmasında və formalaşmasında ən sadə cavaba üstünlük verilməlidir. (Digərləri sübut olunana qədər)

Salam DVB-S2

Sizce Occam's Razor argumenti tanrinin olmadigini subut edir? Yoxsa sadece olaraq movcud veziyyeti ateistcesine deyerlendirir?cunku bu argument sadece olaraq elmi xettin ozunde deyerlidir.xettin sonunda ise bilmek olmaz.xettin sonu ise hele ki melum deyil

Link to comment
Share on other sites

Salam.

Yox sübut etmir. Amma axı sübut olsaydı bu diskussiyada olmazdı.

Bu arqument sadəcə mövcud vəziyyəti məntiqlə dəyərləndirir.

Biz sadəcə insanıq və hər hansı bir müzakirə apararkən bizə məlum olan məntiqlə (bizə məlum olmayan başqa məntiqdə ola bilər) mühakimə edirik.

Bu prinsip sadəcə mövcud olan ehtimallardan məntiqlə ən sadəsini seçməyi tövsiyə edir.

Tanrinin olub-olmaması sualı heç də elmin sonu deyil.

Deyək ki misal üçün nə isə bir mexanizm kəşf edilir və bunun vasitəsilə biz keçmişdə olanların hamısının niyə ,necə və nə səbəbdən olmasının cavabını alırıq (o cümlədən məlum sualın cavabını da). Amma gələcəkdə nə olacağını bilmirik.

Link to comment
Share on other sites

Eger ki movcud veziyyetde bu meseleye aid herhansi bir subut yoxdursa bu halda bu mentiqi olaraq agnostik olmaga esas vermir? Yox eger tanrinin yoxluguna dair subutlar varligina dair subutlardan coxdursa(ateist baxisla) bu halda ateist agnostik ugurlu secimdir.sonda ise istenilen halda ateist ve ya teist olmaq arasinda netice etibarile bir ferq yoxdur

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Haha
        • Like
      • 31 replies
    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Downvote
        • Upvote
        • Like
      • 311 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Milli
        • Upvote
        • Sad
        • Like
      • 132 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Like
      • 26 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Haha
        • Like
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Facepalm
        • Haha
      • 88 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
        • Like
      • 45 replies
    • В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      В прокуратуре Сабаильского района проводится расследование по факту смерти двух человек - Кянана Мустафаева 1998 года рождения, и Орхана Амирова 1993 года рождения, а также госпитализации с диагнозом «отравление» Ниджата Джаббарлы 1991 года рождения и Хазара Джаббарлы 1998 года рождения, доставленных с одного из предприятий общественного питания, расположенных на территории Сабаильского района.
      Об этом говорится в сообщении пресс-службы Генпрокуратуры.
      Отмечается, что с целью установления обстоятельств происшествия, а также причин смерти и отравления пострадавших назначены соответствующие экспертизы, а также выполнены другие необходимые процессуальные действия.
      14:32
      В одном из отелей в Сабаильском районе столицы зафиксировано массовое отравление.
      Как сообщает Bakupost.az, четверо мужчин, отдыхавших в отеле, были госпитализированы в 1-ю Городскую клиническую больницу с диагнозом отравление.
      К сожалению, спасти двоих из них не удалось. Изначально предполагалось, что причиной стало пищевое отравление, однако медики не исключают и другие варианты.
      https://media.az/society/v-stolichnom-otele-otravilis-chetyre-cheloveka-dvoe-skonchalis
        • Haha
      • 50 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...