Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Ateizmə Verilən Suallar


Recommended Posts

Plotophyte size sualim var...Aqnostik olsanizda bilirik ki, tanri ideyasini destekleyirsiniz...Anladiqim qeder muqeddes kitablarin insan fantaziyasi olduqunu qeti shekilde iddia etmirsiniz...Bes siz Allah deyende anladiqiniz nedir?Anlamaq ucun muqeddes kitablardan istifade edirsinizmi?

Vuqar Rehimov, Müqəddəs kitabların insanlara aşıladığı tanrı obrazı heç də yüksək olmayan insan fantaziyasından uzaqlaşa bilmir. Biz bütün insanlar kainatda qanunauyğunluqları görürük, vahid təbiətlə sintez şəklində yaşayırıq. Hər bir hadisələrin olmasında səbəb və məntiq olduğununun şahidiyik. Amma dinlərin insanlara təqdim etdiyi tanrı obrazı şəxsiləşdirilmiş və ideallıqdan uzaq personaja bənzəyir. Mən bu tanrıya inanmıram, hansı tanrı ki, Avram (İbrahimi) İsmayılla sınaqa çəkir, Fironun Sara ilə evləndiyinə üçün cəzalandırır amma minlərlə insana etdiklərinə göz yumur. Peyğəmbərlik və var dövləti mülkü birlikdə miras şəklində eyni nəsildən olan insanlara atadan oğula ötürür.

İnsanların həyatına müdaxilə edir, və tez-tez fikrini dəyişir. Özünün yaratdıqlarını odla, irinlə və manyakal vasitələrlə cəzalandırır. Məyər bu tip xüsusiyyətlər ali bir varlığa şamil edilə bilərmi ? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 607
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Plotophyte dine qarshi tamamile ateist movqeyinde dayanmirsiniz...Dini tenqid etsenizde ,muqeddes kitablardaki bezi melumatlari mocuzevi hesab edirsiniz...

Obyektiv planda sizin tanri ideyasini desteklediyinizi bilirem...Ne qeder biz fikirlerimizi mentiqli ifade etmeye calishsaqda Tanri ideyasi dini mahiyyetli gorunecek...

Sizden sorushmaq istediyim odur ki, sizin tanri anlayishiniz nedir?Muqeddes kitablardan behrelenirsinizmi oz anladiqiniz tanrini ifade etmek ucun?

Link to comment
Share on other sites

Sizden sorushmaq istediyim odur ki, sizin tanri anlayishiniz nedir?

Vuqar Rehimov, Biz Sunyata ilə aqnostikin tanrı obrazını geniş müzakirə etmişdik, çünki onun fikirlərində mənim razılaşmadığım nüanslar var idi. Mən özümü aqnostisizmə aid etdiyim üçün dini mənsubiyyətim yoxdur, tanrıya inama gəldikdə, düz qeyd etmisiniz mən ateist deyiləm, çünki tanrının olmadığını iddia etmirəm, amma idealist də deyiləm çünki onun olduğuna dair əminliyim yoxdur. Amma təbii ki, ola bilmə ehtimalını qəbul edirəm. Tanrının obrazına gəldikdə, subyektiv olaraq, yəni dinlərə əsaslansaq onun obrazını yazılarımda görmüsünüz. Obyektiv öz fikrimdən irəli gələn obrazı isə, substansiya şəklindədir. Yəni bu Spinoza  tanrısına daha cox bənzəyir.

Link to comment
Share on other sites

Plotophyte cavaba gore tesekkur...)

Demeli dinin tanrisi ile sadece olaraq maraqlanirsiniz...ve muqeddes kitablari ozunuze mexsus shekilde menalandirirsiniz...

Panteizm felsefesini ise daha obyektiv hesab edirsiniz...Yeni sizin tanrinizin simasi yoxdur...

Link to comment
Share on other sites

 

Yox-bu belə deyil

 
Allah, Qurani-Kərimdə bəzən "Mən" bəzən "Biz" xitabını istifadə edir. Hər zaman "Biz" demir.  Quranın öz diliylə "mən" mənasını verən "ene / inni" və "biz" mənasını verən "inna / nahnu / nâ" kimi söz və əvəzliklər iştirak edir. Quran ayələrində mövzunun gəlişinə, məsələnin anlatılışına və mənaya görə ifadə tərzləri dəyişə bilir.
 
Məsələn bu ayələrdə birinci tək şəxs olaraq "mən" ifadələri keçər: "Mənə 'verdiyiniz sözü yerinə yetirin ki,' Mən 'də sizə verdiyim sözü yerinə yetirib mükafatlarınızı verim. Və yalnız" Məndən' qorxun. "
 
"Qullarım səndən 'Məni' soruşduqları vaxt da ki, şübhəsiz 'Mən' çox yaxınam." Mənə 'dua etdiyi zaman, dua edənin duasına cavab verərəm. Elə isə onlar da' Mənim 'çağırışımı uysunlar.' Mənə 'iman etsinlər ki, doğru yolu tapmış olsunlar.  'Mənə' dua edin, cavab verim. "
 
"'Mən' cinləri və insanları ancaq 'Mənə' ibadət etsinlər deyə yaratdım." Bu ayələrə diqqət yetirilsə, "Mən" ifadələri Cənabı Haqqın Zat'ıyla əlaqədardır, arada heç bir vasitə və səbəbin qəbul edilməyəcəyi görülər. Uca Allahın, özündən "Mən" deyə bəhs etdiyi ayələrin böyük əksəriyyəti Uca Zat'ıyla əlaqədardır.
 
"Biz" deyə xitab edilən ayə-kərimələrdə isə, ümumiyyətlə arada bir vasitə, bir vasitə və bir səbəb vardır. Məsələn; Quranın endirildiyini xəbər verən bütün ayələrdə "Biz nazil etdik" buyurulur. Quran vəhy yoluyla endirildiyinə görə, burada Allah ilə Peyğəmbər (s.ə.s.) arasındakı vasitə, Hz. Cəbrayıldır.
 
Yenə "buludla kölgə saldıq"  kimi ayələrdə də bu vəziyyət gözə çarpar. İşi etdirən Allah, işi görənsə bir növ Allahın əmri altında çalışan vəzifəli mələklərdir. Digər tərəfdən Cənabı Haqq, esmaü'l-Hüsna'sı və sifətləriylə birlikdə xitab edərək öz əzəmətini və cəlalını "Biz" kəlməsi ilə dərs verir.
 
Bir çox müfessirimiz, bu cür ayələrdə Cənabı Haqqın öz əzəmət və qüdrətini bildirmək üçün bu tərz bir xitabı seçim etdiyini bildirir. 

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sauxIq2oewo

Link to comment
Share on other sites

Plotophyte cavaba gore tesekkur...)

Demeli dinin tanrisi ile sadece olaraq maraqlanirsiniz...ve muqeddes kitablari ozunuze mexsus shekilde menalandirirsiniz...

Panteizm felsefesini ise daha obyektiv hesab edirsiniz...Yeni sizin tanrinizin simasi yoxdur...

Düz başa düşdünüz, bu belədir. Mən sadəcə olaraq şəxsiləşdirilmiş tanrını qəbul etmirəm. amma kainatdakı qanunauyğunluqlarda məntiqi substansiya  görürəm.

Plotophyte - ə deyin ki, Misir şahlarını yadına salsın. İnsan Allahı şahlara deyil, şahlar özlərini Allaha bənzətmək istəyirlər. Fironların əksəriyyəti özlərinə allah deməklə özlərini allaha bənzədirdilər. Allahı hansısa şaha bənzədə bilməzsiniz. Bu, məntiqə sığmır. Qurani kərimin möcüzəli kitab olmasına isə kimsə məntiqli bir söz deyə bilməz. Bunu etmək istəyən varsa buyursun! Quranı tam oxuyub anlamaq olsaydı təfsir kitabları nəyə lazımdır ki? Görünür plotophyte-nin bundan xəbəri yoxdur. 

Sizin alimlərinizin təfsirləri ilə tanışam, sual versən ulduzlar nə üçündür, cavab insanlara yol göstərmək, günəş isə şərqdə çıxıb qərbdə batan allah möcüzəsi göy isə 7 qatlı yer səmasıdır, yerdən baxıb hərəkətdə görülənlər isə yanan ulduzlardır. Əyər bura qədər sizə izzah ediblərsə təfsirlər vasitəsi ilə, bunları eşitməli idiniz. Onların təfsirləri bu qədər primitivdir.

 

Hər bir insanın individual xüsusiyyətlərindən irəli gələn müəyyən hadisə və yazılara qiymət vermə forması var. Alim adlandırdığınız insanların böyük qismi qədim dövrdə yaşamış primitiv və savadsız ərəb toplusudur, əzbərçiliklə öz düşüncələri çərçivəsində yazıları insanlara çatdırırlar, amma siz onları qəbul etməyə məcbur deyilsiniz.

 

Fironlar allah olmaq iddiasında olmayıblar,yalnız bir firon Musa ilə danışığında özünün insanın həyatını bağışlamaq qədər güclü olduğunu vurğulayıb və məntiqi əsaslandırıb.Onlar tanrıların seçilmişləri olduqlarına iddia ediblər, özlərini də insanlara belə təqdim ediblər. onların tanrıları isə sizin tək tanrıdan fərqli simalardır.Sizin məlumatlarınız isə yenə də adəti üzrə olan təfsir çərçivəsindədir.

 

Mən hansısa tənqidimdə sizin inamınızdan irəli gələn ruhani hisslərinizə təsir etmək niyyəti ilə yazmıram, sadəcə olaraq mənim dində bəzi mövqelərə dair individual baxışlarım var. Bu sizin düşüncə tərzinizə uyğun deyilsə buna ironik münasibət göstərmək də labüt deyil. Bu dinə tənqidi eyni zamanda təhlil prinsipli yanaşmadır təmamilə obyektivdir və mənim dünyaya şəxsi baxışımdır.

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Materiya obyektiv varliqdir...Bes bu obyektivliyin gostericisi nedir? Bizim hiss etdiklerimiz,duyduqlarimiz....

Deyirik ki,neyi hiss ede bilirikse demeli obyektiv olaraq var...Bes birbasa hiss ede bilmediyimiz,duya bilmediyiz sheyler nedir ? Misal ucun diger insanlarin shuru,aqili,psixikasi? Biz qarshimizdaki insanin mimikasina,reftarina,davranishina baxib onun shurunu tesevvur ede bilerik...Amma bu tesevvur etdiyimiz hemin insanin shurunun ozu olmayacaq...Alimlerin bir basa baxa bilmedikleri ucun tesvir etdikleri maddenin en kicik zerrecikleri olan atomun planetar modelide,heqiqi deyil benzetmedir...

Ele bizde Allahi bu cur duyuruq,taniyiriq...Eybi yox Allahi birbasa hiss ede bilmesekde onu yaradiciliq elametine gore taniya bilirik...Yeni gorduyumuz,duyduqumuz her bir shey formasindaki ferqliliye,xususiyyetine gore allahin yaradiciliqini subut edir...Bir daha misali xatirladiram...Insanin shurunu gore bilmesekde,reftarina ,mimikasina gore bilirik...Elecede yaradilmish her bir sheyin o terefinde allahin olduqunu tesevvur ede bilirik...Duzdu her birimizin tesevvuru unikaldir,Amma bilirik ki, o taydaki Allah bir denedir...

Link to comment
Share on other sites

Düz başa düşdünüz, bu belədir. Mən sadəcə olaraq şəxsiləşdirilmiş tanrını qəbul etmirəm. amma kainatdakı qanunauyğunluqlarda məntiqi substansiya  görürəm.

Sizin alimlərinizin təfsirləri ilə tanışam, sual versən ulduzlar nə üçündür, cavab insanlara yol göstərmək, günəş isə şərqdə çıxıb qərbdə batan allah möcüzəsi göy isə 7 qatlı yer səmasıdır, yerdən baxıb hərəkətdə görülənlər isə yanan ulduzlardır. Əyər bura qədər sizə izzah ediblərsə təfsirlər vasitəsi ilə, bunları eşitməli idiniz. Onların təfsirləri bu qədər primitivdir.

 

Hər bir insanın individual xüsusiyyətlərindən irəli gələn müəyyən hadisə və yazılara qiymət vermə forması var. Alim adlandırdığınız insanların böyük qismi qədim dövrdə yaşamış primitiv və savadsız ərəb toplusudur, əzbərçiliklə öz düşüncələri çərçivəsində yazıları insanlara çatdırırlar, amma siz onları qəbul etməyə məcbur deyilsiniz.

 

Fironlar allah olmaq iddiasında olmayıblar,yalnız bir firon Musa ilə danışığında özünün insanın həyatını bağışlamaq qədər güclü olduğunu vurğulayıb və məntiqi əsaslandırıb.Onlar tanrıların seçilmişləri olduqlarına iddia ediblər, özlərini də insanlara belə təqdim ediblər. onların tanrıları isə sizin tək tanrıdan fərqli simalardır.Sizin məlumatlarınız isə yenə də adəti üzrə olan təfsir çərçivəsindədir.

 

Mən hansısa tənqidimdə sizin inamınızdan irəli gələn ruhani hisslərinizə təsir etmək niyyəti ilə yazmıram, sadəcə olaraq mənim dində bəzi mövqelərə dair individual baxışlarım var. Bu sizin düşüncə tərzinizə uyğun deyilsə buna ironik münasibət göstərmək də labüt deyil. Bu dinə tənqidi eyni zamanda təhlil prinsipli yanaşmadır təmamilə obyektivdir və mənim dünyaya şəxsi baxışımdır.

Sizə uzun uzadı cavab yazmaq istəmirəm...

İroniyanı qoyaq bir kənara. Mən belə başa düşdüm ki, siz yaradıcı qüvvənin, yaxud tanrının olduğuna inanırsınız. Amma müsəlmanlar kimi yox, özünəməxsus şəkildə. Düz başa düşmüşəm?

Link to comment
Share on other sites

Sizə uzun uzadı cavab yazmaq istəmirəm...

İroniyanı qoyaq bir kənara. Mən belə başa düşdüm ki, siz yaradıcı qüvvənin, yaxud tanrının olduğuna inanırsınız. Amma müsəlmanlar kimi yox, özünəməxsus şəkildə. Düz başa düşmüşəm?

Bəli, mən belə bir qüvvənini ola biləcəyini ehtimal edirəm. Amma olub olmadığını bilmirəm.

Link to comment
Share on other sites

Bəli, mən belə bir qüvvənini ola biləcəyini ehtimal edirəm. Amma olub olmadığını bilmirəm.

Demək, təbiətdə, yaxud kainatda və ümumiyyətlə yaradılışda olan bu mükəmməlliyin, qanunauyğunluğun öz özünə yarana bilməsini də istisna etmirsiniz. Elə deyilmi?

 

Deyə bilərsinizmi, sizdə yaradıcı qüvvənin ola bilməsi ehtimalı hardan doğur?

Link to comment
Share on other sites

Materiya obyektiv varliqdir...Bes bu obyektivliyin gostericisi nedir? Bizim hiss etdiklerimiz,duyduqlarimiz....

Deyirik ki,neyi hiss ede bilirikse demeli obyektiv olaraq var...Bes birbasa hiss ede bilmediyimiz,duya bilmediyiz sheyler nedir ? Misal ucun diger insanlarin shuru,aqili,psixikasi? Biz qarshimizdaki insanin mimikasina,reftarina,davranishina baxib onun shurunu tesevvur ede bilerik...Amma bu tesevvur etdiyimiz hemin insanin shurunun ozu olmayacaq...Alimlerin bir basa baxa bilmedikleri ucun tesvir etdikleri maddenin en kicik zerrecikleri olan atomun planetar modelide,heqiqi deyil benzetmedir...

Ele bizde Allahi bu cur duyuruq,taniyiriq...Eybi yox Allahi birbasa hiss ede bilmesekde onu yaradiciliq elametine gore taniya bilirik...Yeni gorduyumuz,duyduqumuz her bir shey formasindaki ferqliliye,xususiyyetine gore allahin yaradiciliqini subut edir...Bir daha misali xatirladiram...Insanin shurunu gore bilmesekde,reftarina ,mimikasina gore bilirik...Elecede yaradilmish her bir sheyin o terefinde allahin olduqunu tesevvur ede bilirik...Duzdu her birimizin tesevvuru unikaldir,Amma bilirik ki, o taydaki Allah bir denedir...

Vüqar, bəs ehtimal verirsənmi ki, həmin o yaradıcı bir yox, bir neçə dənə ola bilər və onlar heç də dinlərin təsvir etdikləri kimi deyillər. Hər üç MK-da təsvir olunan tanrı obrazları demək olar ki eynidir, yalnız rəftarlarında müəyyən fərqlər var. Məsələn, səhv etmirəmsə xristianların kitabındakı allah daha rəhmli və bağışlayan olsa da, islamın tanrısı bir o qədər qəddardır. Müqayisə aparıb bunu açıq aydın görmək olar.

Link to comment
Share on other sites

Vüqar, bəs ehtimal verirsənmi ki, həmin o yaradıcı bir yox, bir neçə dənə ola bilər və onlar heç də dinlərin təsvir etdikləri kimi deyillər. Hər üç MK-da təsvir olunan tanrı obrazları demək olar ki eynidir, yalnız rəftarlarında müəyyən fərqlər var. Məsələn, səhv etmirəmsə xristianların kitabındakı allah daha rəhmli və bağışlayan olsa da, islamın tanrısı bir o qədər qəddardır. Müqayisə aparıb bunu açıq aydın görmək olar.

Menim tanri anlayishim budur...Materiyani hislerimle derk ederek bele neticeye gelirem ki,yaradan quvve var...Bu quvveye ise keyfiyyetler vermek, meselen bir denedi,yoxsa bes denedi ve s. artiq bu fantaziya olacaq...

Dinler barede ise onu deye bilerem ki, dinleri tesdiq yada ki, inkar etmek ucun hele qeti eminlikle formalashmis bir fikrim yoxdur...

Link to comment
Share on other sites

Menim tanri anlayishim budur...Materiyani hislerimle derk ederek bele neticeye gelirem ki,yaradan quvve var...Bu quvveye ise keyfiyyetler vermek, meselen bir denedi,yoxsa bes denedi ve s. artiq bu fantaziya olacaq...

Dinler barede ise onu deye bilerem ki, dinleri tesdiq yada ki, inkar etmek ucun hele qeti eminlikle formalashmis bir fikrim yoxdur...

Vuqar bəy, siz yaradıcı qüvvənin olduğunu hardan bildiniz? Ona necə inandınız?

Link to comment
Share on other sites

Vüqar, bəs ehtimal verirsənmi ki, həmin o yaradıcı bir yox, bir neçə dənə ola bilər və onlar heç də dinlərin təsvir etdikləri kimi deyillər. Hər üç MK-da təsvir olunan tanrı obrazları demək olar ki eynidir, yalnız rəftarlarında müəyyən fərqlər var. Məsələn, səhv etmirəmsə xristianların kitabındakı allah daha rəhmli və bağışlayan olsa da, islamın tanrısı bir o qədər qəddardır. Müqayisə aparıb bunu açıq aydın görmək olar.

Belə ehtimal doğru deyil. Çünki, bir necə tanrı (yaradıcı) olsaydı, hər tanrı öz elminə görə qanunlar yazardı, bir tanrı digərlərini üstələmək istəyərdi və bu zaman mükəmməl qanunlar olmazdı. Təsəvvür edin, bir ölkənin bir neçə prezidenti yaxud bir insanın iki başı var. Hər baş özünə görə komanda verər. Nəticədə heç bir qayda qanun olmaz.

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Menim tanri anlayishim budur...Materiyani hislerimle derk ederek bele neticeye gelirem ki,yaradan quvve var...Bu quvveye ise keyfiyyetler vermek, meselen bir denedi,yoxsa bes denedi ve s. artiq bu fantaziya olacaq...

Dinler barede ise onu deye bilerem ki, dinleri tesdiq yada ki, inkar etmek ucun hele qeti eminlikle formalashmis bir fikrim yoxdur...

Din qanunlar toplusu deməkdir. Bu qanunları qoyan Yaradıcı bütün kainat qanunlarını qoyan Allahdır. Yəni, din yaşam tərzidir. Bu yaşam tərzi barədə qəti, əminliklə formalaşmış fikir əldə etmək üçün onu (dini, yaşam tərzini) bizə əmr edəni (Allahı) tanımaq lazımdır. Bu dinin adı İslamdır. Bu yaşam tərzini seçənlər isə müsəlmanlar adlanırlar. İslamı öyrənmək və qəti formalaşmış fikir əldə etmək üçün bir məsləhətim də var: Antiislam deyil, islam tərəfdarı olan saytları ziyarət edin. Bəzi adamlar İslamı öyrənmək üçün antiislam saylarını seçirlər. Bu da məntiqsiz seçimdir

Link to comment
Share on other sites

Demək, təbiətdə, yaxud kainatda və ümumiyyətlə yaradılışda olan bu mükəmməlliyin, qanunauyğunluğun öz özünə yarana bilməsini də istisna etmirsiniz. Elə deyilmi?Deyə bilərsinizmi, sizdə yaradıcı qüvvənin ola bilməsi ehtimalı hardan doğur?

Sizin irəli sürdüyünüz hər iki ideyada ancaq kainatın yaradılmasını nəzərdə tutur. Bu dünyaya idealist yanaşmadır, amma digər yanaşma kainatın özü özunə yaranmasını yox, heç bir zaman yaranmaması başlanğıcsız və sonsuz olduğunu nəzərdə tutur. Biz ətrafda hər bir şeyə vaxt baxımdan qiymət veririk, çünki, biz zamanla yaşayırıq. Amma kainat üçün zaman anlayışı yoxdur.

 

Ümumiyyətlə  bizi əhatə edən hüdudsuz kainatın yaradılması ideyası dinlər vasitəsi ilə irəli sürülüb. Amma kainat yaradılmaya da bilər, başlanğıcsız və sonsuz da ola bilər, yəni həmişə mövcud olub və olacaqdır.

 

Təbiətdəki qanunauyğunluqlar isə bizə heç də yaradıcı haqqında dəlillər vermir. Biz faktiki olaraq mövcud olanların heç birinin yarandığını görməmişik. Gördüklərimiz isə dövrü olaraq heç bir qüvvədən asılı olmayaraq davam edir.

Mükəmməllik isə gördüyünüz kimi bizi əhatə edən heç bir mövcudluğa şamil edilə bilməz., təbiətdə mükəmməl heç bir şey yoxdur. burada həyatın davam etməsi üçün minimumlar var. İnsan da mükəmməl deyil nə əqli nə də ki fiziki cəhətdən. Ümumiyyətlə mükəmməllik nisbi anlayışdır.

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Sizin irəli sürdüyünüz hər iki ideyada ancaq kainatın yaradılmasını nəzərdə tutur. Bu dünyaya idealist yanaşmadır, amma digər yanaşma kainatın özü özunə yaranmasını yox, heç bir zaman yaranmaması başlanğıcsız və sonsuz olduğunu nəzərdə tutur. Biz ətrafda hər bir şeyə vaxt baxımdan qiymət veririk, çünki, biz zamanla yaşayırıq. Amma kainat üçün zaman anlayışı yoxdur.

 

Ümumiyyətlə  bizi əhatə edən hüdudsuz kainatın yaradılması ideyası dinlər vasitəsi ilə irəli sürülüb. Amma kainat yaradılmaya da bilər, başlanğıcsız və sonsuz da ola bilər, yəni həmişə mövcud olub və olacaqdır.

 

Təbiətdəki qanunauyğunluqlar isə bizə heç də yaradıcı haqqında dəlillər vermir. Biz faktiki olaraq mövcud olanların heç birinin yarandığını görməmişik. Gördüklərimiz isə dövrü olaraq heç bir qüvvədən asılı olmayaraq davam edir.

Mükəmməllik isə gördüyünüz kimi bizi əhatə edən heç bir mövcudluğa şamil edilə bilməz., təbiətdə mükəmməl heç bir şey yoxdur. burada həyatın davam etməsi üçün minimumlar var. İnsan da mükəmməl deyil nə əqli nə də ki fiziki cəhətdən. Ümumiyyətlə mükəmməllik nisbi anlayışdır.

Siz suala cavab vermədiniz. Deyə bilərsinizmi, sizdə yaradıcı qüvvənin ola bilməsi ehtimalı hardan doğur?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Siz bu suali tez- tez tekrarlayirsiniz...Bes yazilanlari oxumursunuz?

Yazılanlar bunlardır: Tanriya inaniram...Amma subuta geldikde Tanri her sheyin yaradicisidir demekden basqa elimizden ne gelir ki? (post 451)

Elə mənə də bu maraqlıdır. Siz tanrının olmasını özünüz özünüzə yaxud kimsə sizə sübut edə bilməyəndən sonra ona necə inanırsınız? 

Bilirsinizmi, hər şey Allaha imandan başlayır, əqli, məntiqi və s. dəlillərlə... Sizin inamınız heç bir məntiqə əsaslanmırsa onda mənim day sözüm yoxdu.. ))

Link to comment
Share on other sites

Yazılanlar bunlardır: Tanriya inaniram...Amma subuta geldikde Tanri her sheyin yaradicisidir demekden basqa elimizden ne gelir ki? (post 451)

Elə mənə də bu maraqlıdır. Siz tanrının olmasını özünüz özünüzə yaxud kimsə sizə sübut edə bilməyəndən sonra ona necə inanırsınız? 

Bilirsinizmi, hər şey Allaha imandan başlayır, əqli, məntiqi və s. dəlillərlə... Sizin inamınız heç bir məntiqə əsaslanmırsa onda mənim day sözüm yoxdu.. ))

Bes siz tanri deyende ne anlayirsiniz? Nece yasi var?Boyu ne qederdir?Nece dil bilir?Evi hardadir?Bedeni nedendir?Ve s...

Tanidiqiniz tanrini hansi anlayishlarla ifade ede bilersiniz ki, bizde qeti olaraq emin olaq ki, o var...

Link to comment
Share on other sites

Tanri,Allah,Fovqel varliq,Yaradan quvve ve s...Butun bunlar abstrak anlayishlardir...Felsefe butun bu anlayislari umumilesdirib bir adla ifade edir----TANRI IDEYASI...

Tanri ideyasini mudafie eden her bir kes anladiqlarini tamamile olduqu kimi induksiya ede bilmir...

Link to comment
Share on other sites

Bes siz tanri deyende ne anlayirsiniz? Nece yasi var?Boyu ne qederdir?Nece dil bilir?Evi hardadir?Bedeni nedendir?Ve s...

Tanidiqiniz tanrini hansi anlayishlarla ifade ede bilersiniz ki, bizde qeti olaraq emin olaq ki, o var...

Bunun bura nə dəxli var. Siz yazmısınız ki Tanrıya inanırsınız. Mən də soruşdum: necə inanırsınız? Nədən bildiniz ki, O var. Mən onun necəliyi barəsində soruşmuram ki.. Onun varlığı barəsində soruşuram. Bunun isbatını da soruşmuram. Sadəcə hansı məntiqi fikrə əsaslandığınızı soruşdum. Cavabınız varsa, buyurun. ))

Link to comment
Share on other sites

Sizin irəli sürdüyünüz hər iki ideyada ancaq kainatın yaradılmasını nəzərdə tutur. Bu dünyaya idealist yanaşmadır, amma digər yanaşma kainatın özü özunə yaranmasını yox, heç bir zaman yaranmaması başlanğıcsız və sonsuz olduğunu nəzərdə tutur. Biz ətrafda hər bir şeyə vaxt baxımdan qiymət veririk, çünki, biz zamanla yaşayırıq. Amma kainat üçün zaman anlayışı yoxdur.

 

Ümumiyyətlə  bizi əhatə edən hüdudsuz kainatın yaradılması ideyası dinlər vasitəsi ilə irəli sürülüb. Amma kainat yaradılmaya da bilər, başlanğıcsız və sonsuz da ola bilər, yəni həmişə mövcud olub və olacaqdır.

Mən ideya irəli sürmürəm. Mən əminliklə danışıram. İdeyaları siz irəli sürürsünüz (bax: cümlənin qaralanan hissəsi).

Mən heç kainatın yaradılışından da danışmadım. Mən yalnız təbiət qanunlarından danışdım. 

 

İddia edirsiniz ki kainat həmişə mövcud olub və olacaqdır )))) Siz hansı elmə əsaslanırsınız, mən başa düşə bilmirəm. Nə qərb alimləri, nə də dini alimlər belə qənaətdə deyillər. Heç kəs kainatın əbədiliyini və əzəli olmasını deməyib.

 

Siz əmin olduğunuz şeylərdən danışın! Bildiyiniz mövzuda danışın!

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Kim (axirətdən vaz keçib) dünyanı və onun bərbəzəyini istəyirsə, Biz ona əməllərinin əvəzini (sağlamlıq, sərvət, övlad, gözəl yaşayış) elə orada (dünyada) verərik

 

Biz ona (İbrahimə) İshaqı, üstəlik Yə’qubu da bəxş edib onların hamısını saleh kimsələr etdik. Biz onları əmrimizlə (insanları) doğru yola gətirən imamlar (rəhbərlər) etdik. Biz onları xeyirli işlər görməyi, namaz qılmağı və zəkat verməyi vəhy etdik. Onlar yalnız Bizə ibadət edirdilər.

 

Bu əyələrdə necə bunlarda da vasitəçi nəzərdə tutulur ? Biz əvəzini verərik, yəni ruzi həm də mələklər verir ? Bizə ibadət necə, insanlar tək tanrıya yox həm də mələklərə ibadət edir ?

 

Bu yazılar insan fantaziyasının məhsuludur. Dinin səmavi olduğuna iddia etdikdə, orada hər bir şeyin başa düşülməsi ehtimal edilə bilməz. Ancaq insan təfəkkürünün məhsulu başa düşüləndir.

Allah Quranda buyurur: 

16:43. Biz səndən əvvəl də, özlərinə vəhy etdiyimiz məhz kişiləri (elçi) göndərmişdik. Əgər bilmirsinizsə, Zikr əhlindən soruşun.

Siz bunları bilənlərdən soruşsaydınız bilərdiniz. Və yersiz tənə edib biliksiz olduğunuzu göstərməzdiz. Bu ədəbsizlikdir.

Buyurun elmlənin: http://www.youtube.com/watch?v=pPAsbAyRVEQ&feature=player_detailpage

Link to comment
Share on other sites

Siz suala cavab vermədiniz. Deyə bilərsinizmi, sizdə yaradıcı qüvvənin ola bilməsi ehtimalı hardan doğur?

Yaradıcı ehtimalı ondan doğur ki, əyər bizim yaşadığımız mühitdə təbiətdə bizi əhatə edənlər hansısa fiziki qanunlar əsaslanaraq mövcuddursa demək burada yaradıcı qüvvəni də ehtimal etmək olar. Amma yaradıcı qüvvənin olması heç də başlanğıcı sübut etmir. Siz dünyanın əbədi olaraq mövcudluğuna inanmırsınız, amma dünyanın yaranmasını əzəli olaraq mövcud olmuş və yaradılmamış qüvvə ilə əsaslandırısınız.Amma bu yanaşmada da loqika yoxdur. Sizin fikrinizdən belə qənaətə gəlmək olar ki, hüdudsuz kainat əbədi ola bilməz, amma sizin inandığınız tanrı ola bilər.

 

 İdeyaları siz irəli sürürsünüz (bax: cümlənin qaralanan hissəsi).

İddia edirsiniz ki kainat həmişə mövcud olub və olacaqdır )))) Siz hansı elmə əsaslanırsınız, mən başa düşə bilmirəm. Nə qərb alimləri, nə də dini alimlər belə qənaətdə deyillər. Heç kəs kainatın əbədiliyini və əzəli olmasını deməyib.

Siz əmin olduğunuz şeylərdən danışın!

Burada mübasisə mənasızdır, sizin fəlsəfə haqqında məhtud bilikləriniz buna imkan vermir. Dünyaya iki yanaşma mövcuddur. Materialist və idealist yanaşma. Bunlardan birincisi mənim qeyd etdiyimi irəli sürür. Əslində bu mənim ideyam yox min illiklərlə dahi  filosofların ideyası olub. Onlardan biri, məsəl üçün Aristotel demişdir, yaradılan kainatdansa yaradılmayan və əbədi mövcud olan kainat daha idealdır. yəni bu heç də mənim ideyam deyil.

Amma sizin də öz inanmınızdakı göstərmək istədiyiniz əminliyinizi başa düşmürəm, axı sizdə inamınızda əmin deyilsiniz. Çünki sizin buna material olaraq heç bir dəliliniz yoxdur. Siz nə yaradılma prosesinə şahid olmusunuz. nə də ki kainatın sərhədlərinin olub olmaması barədə məlumatınız yoxdur. Ümumiyyərlə inamınız düşdüyünüz mühitdən asılı olaraq, subyektiv mənbəyə əsaslanır.,

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Bunun bura nə dəxli var. Siz yazmısınız ki Tanrıya inanırsınız. Mən də soruşdum: necə inanırsınız? Nədən bildiniz ki, O var. Mən onun necəliyi barəsində soruşmuram ki.. Onun varlığı barəsində soruşuram. Bunun isbatını da soruşmuram. Sadəcə hansı məntiqi fikrə əsaslandığınızı soruşdum. Cavabınız varsa, buyurun. ))

Teessuf ki, dusunce imkanlariniz mehdutdur...Size yazdiqim cavablarin hamisi havaya gedir.

Link to comment
Share on other sites

Yaradıcı ehtimalı ondan doğur ki, əyər bizim yaşadığımız mühitdə təbiətdə bizi əhatə edənlər hansısa fiziki qanunlar əsaslanaraq mövcuddursa demək burada yaradıcı qüvvəni də ehtimal etmək olar. Amma yaradıcı qüvvənin olması heç də başlanğıcı sübut etmir. Siz dünyanın əbədi olaraq mövcudluğuna inanmırsınız, amma dünyanın yaranmasını əzəli olaraq mövcud olmuş və yaradılmamış qüvvə ilə əsaslandırısınız.Amma bu yanaşmada da loqika yoxdur. Sizin fikrinizdən belə qənaətə gəlmək olar ki, hüdudsuz kainat əbədi ola bilməz, amma sizin inandığınız tanrı ola bilər.

 

Burada mübasisə mənasızdır, sizin fəlsəfə haqqında məhtud bilikləriniz buna imkan vermir. Dünyaya iki yanaşma mövcuddur. Materialist və idealist yanaşma. Bunlardan birincisi mənim qeyd etdiyimi irəli sürür. Əslində bu mənim ideyam yox min illiklərlə dahi  filosofların ideyası olub. Onlardan biri, məsəl üçün Aristotel demişdir, yaradılan kainatdansa yaradılmayan və əbədi mövcud olan kainat daha idealdır. yəni bu heç də mənim ideyam deyil.

Amma sizin də öz inanmınızdakı göstərmək istədiyiniz əminliyinizi başa düşmürəm, axı sizdə inamınızda əmin deyilsiniz. Çünki sizin buna material olaraq heç bir dəliliniz yoxdur. Siz nə yaradılma prosesinə şahid olmusunuz. nə də ki kainatın sərhədlərinin olub olmaması barədə məlumatınız yoxdur. Ümumiyyərlə inamınız düşdüyünüz mühitdən asılı olaraq, subyektiv mənbəyə əsaslanır.,

Siz əvvəlcədən desəydiniz ki, fəlsəfədən danışacaqsınız, heç sizinlə müzakirəyə girməzdim. Artıq danışmağa ehtiyac qalmır.

Link to comment
Share on other sites

Teessuf ki, dusunce imkanlariniz mehdutdur...Size yazdiqim cavablarin hamisi havaya gedir.

Məncə hər kəsin düşüncə imkanları məhduddur. Əsas odur dar düşüncəli olmayasan. Siz mənə verdiyiniz cavabları copy-paste etsəydiniz müzakirə daha maraqlı keçərdi... Ola bilər ki verdiyiniz cavab gözlərimdən yayınıb.

Link to comment
Share on other sites

Yaradıcı ehtimalı ondan doğur ki, əyər bizim yaşadığımız mühitdə təbiətdə bizi əhatə edənlər hansısa fiziki qanunlar əsaslanaraq mövcuddursa demək burada yaradıcı qüvvəni də ehtimal etmək olar. Amma yaradıcı qüvvənin olması heç də başlanğıcı sübut etmir. Siz dünyanın əbədi olaraq mövcudluğuna inanmırsınız, amma dünyanın yaranmasını əzəli olaraq mövcud olmuş və yaradılmamış qüvvə ilə əsaslandırısınız.Amma bu yanaşmada da loqika yoxdur. Sizin fikrinizdən belə qənaətə gəlmək olar ki, hüdudsuz kainat əbədi ola bilməz, amma sizin inandığınız tanrı ola bilər.

Sizə bir sual vermək istəyirəm. Təsəvvür edin ki, sizə heç kəsin tanımadığı, görmədiyi bir cihaz verilib. Sizdən bu cihazı işlətmək tələb olunur. Siz cihazı işlətmək üçün lazım olan təlimatı almaq üçün kimə müraciət edərdiniz? Sizcə bu cihaz barədə ən doğru bilgiyə kim sahib ola bilər?

Link to comment
Share on other sites

 

Burada mübasisə mənasızdır, sizin fəlsəfə haqqında məhtud bilikləriniz buna imkan vermir. Dünyaya iki yanaşma mövcuddur. Materialist və idealist yanaşma. Bunlardan birincisi mənim qeyd etdiyimi irəli sürür. Əslində bu mənim ideyam yox min illiklərlə dahi  filosofların ideyası olub. Onlardan biri, məsəl üçün Aristotel demişdir, yaradılan kainatdansa yaradılmayan və əbədi mövcud olan kainat daha idealdır. yəni bu heç də mənim ideyam deyil.

Amma sizin də öz inanmınızdakı göstərmək istədiyiniz əminliyinizi başa düşmürəm, axı sizdə inamınızda əmin deyilsiniz. Çünki sizin buna material olaraq heç bir dəliliniz yoxdur. Siz nə yaradılma prosesinə şahid olmusunuz. nə də ki kainatın sərhədlərinin olub olmaması barədə məlumatınız yoxdur. Ümumiyyərlə inamınız düşdüyünüz mühitdən asılı olaraq, subyektiv mənbəyə əsaslanır.,

Aristotelin bu sözü sadəcə bir ideyadır. Aristotel izah edibmi ki, nə üçün yaradılan kainatdansa yaradılmayan və əbədi mövcud olan kainat daha idealdır? 

Əslində qeyri dəqiq və humanitar elmlərdən danışmaq ciddi deyil. Mən DƏQİQ elmlərdən danışmağa üstünlük verirəm.

Siz kainatda olan səma cizimlərinin bir birindən aralandığını bilirsiniz? Bu genişlənmə prosesini əvvəldən video lentə almış olsaydıq, sonra alınmış video filmi geri fırlatsaydıq bilirsiniz nəyə şahid olardıq? Bütün kainatın bir nöqtədə birləşməsinin şahidi olardıq. Bütün bu biliklər yeni əsrin bilikləridir. Quran isə bu barədə 1400 il bundan qabaq xəbər vermişdir. Sizcə bu barədə 1400 bundan qabaq kim bilə bilərdi? (Amma fəlsəfə, ideya, ehtimalları kənara qoyun)

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Sizə bir sual vermək istəyirəm. Təsəvvür edin ki, sizə heç kəsin tanımadığı, görmədiyi bir cihaz verilib. Sizdən bu cihazı işlətmək tələb olunur. Siz cihazı işlətmək üçün lazım olan təlimatı almaq üçün kimə müraciət edərdiniz? Sizcə bu cihaz barədə ən doğru bilgiyə kim sahib ola bilər?

Siz əyər cihaz insanı nəzərdə tutursunuzsa, təbii ki, bu dini moizələrdə geniş yer alır, yəyqin ki belədir. . İnsan cihaz deyil, insanın şüuru var və necə yaşamağın düz olduğunu cox gözəl bilir, əyər kimsə etmirsə bu başqa sualdır. 

İfrat dini təriqətlər insanın yəni cihazın işlənmə qaydasını təmamil ilə səhv yola qoyur və nəticəsə vacib funksiyalar itir.

 

Aristotelin bu sözü sadəcə bir ideyadır. Aristotel izah edibmi ki, nə üçün yaradılan kainatdansa yaradılmayan və əbədi mövcud olan kainat daha idealdır? 

Əslində qeyri dəqiq və humanitar elmlərdən danışmaq ciddi deyil. Mən DƏQİQ elmlərdən danışmağa üstünlük verirəm.

Siz kainatda olan səma cizimlərinin bir birindən aralandığını bilirsiniz? Bu genişlənmə prosesini əvvəldən video lentə almış olsaydıq, sonra alınmış video filmi geri fırlatsaydıq bilirsiniz nəyə şahid olardıq?

Bəli izah edib.  Siz ona görə qeyri dəqiq elmlərdən danışa bilmirsiniz ki, çünki sizə dini öyrədənlər belə məsləhət görüb. Ciddi olmadığına görə yox.  Qaldıki fəlsəfə elminə, din özü bir fəlsəfədir, sizin alim saydığınız insanlar sizcə dəqiq elm vasitəsi ilə dində açılışlar edir ? insanın düşüncəsi fəlsəfə üzərində qurulub. Dünyada ən çətin suallara cavab axtaran yeganə elmdir.

Göyə baxıb günəşi allah möcüzəsi nəticəsində batıb cıxmasını fikirləşmək isə primitivliyin ən son həddidir.

 

Kainatın genişlənməsi, bəli bu astronomların etdiyi fərziyyələrdən biridir. Amma dünya genişlənməyə də bilər, bəlkə də kainatdakı qalaktikalar öz dövrü hərəkəti nəticəsində bir birindən uzaqlaşır və yaxınlarşır. Necə ki günəş ətrafı planetlər. Bunu heç kim dəqiq bilmir.

Link to comment
Share on other sites

Ahmedli 1980 hesab edek ki, din esl heqiqetdir...Ve sizde bu heqiqeti yaxshi bilenlerdensiniz...Onda xahis edirem bir nece sualima cavab verin...Dine gore Allahi tanimaqin yolu qurandan kecir...Quranda Allah bele tesvir olunub...Allah doqmayib,doqulmayib...Ezeli,ebedi varliqdir...Lamekandir...Hec bir sheriki yoxdur...Edaletlidir,Rehimlidir,Intiqam sahibidir...Axiret,qiyamet gunun yiyesidir...ve s...

Butun bunlari oxuyanda sizin shurunuzda Allah nece canlanir?

Link to comment
Share on other sites

Ahmedli 1980 hesab edek ki, din esl heqiqetdir...Ve sizde bu heqiqeti yaxshi bilenlerdensiniz...Onda xahis edirem bir nece sualima cavab verin...Dine gore Allahi tanimaqin yolu qurandan kecir...Quranda Allah bele tesvir olunub...Allah doqmayib,doqulmayib...Ezeli,ebedi varliqdir...Lamekandir...Hec bir sheriki yoxdur...Edaletlidir,Rehimlidir,Intiqam sahibidir...Axiret,qiyamet gunun yiyesidir...ve s...

Butun bunlari oxuyanda sizin shurunuzda Allah nece canlanir?

Siz dini qoyun bir kənara. Biz burada heç bir dindən danışmırıq. Bir söz deyəndə də ehtimallarla yox, məntiqlə danışın. Mənbə gətirin. Məntiqi mənbə.

Əvvəl Yaradıcı quvvə, Tanrı, İlahi, Allah və s. adlandırılan varlığın var olmasından danışaq. Çünki siz Allahı tanımadan mənim sizə dini anlatmam çətin olar. 

Link to comment
Share on other sites

Siz əyər cihaz insanı nəzərdə tutursunuzsa, təbii ki, bu dini moizələrdə geniş yer alır, yəyqin ki belədir. . İnsan cihaz deyil, insanın şüuru var və necə yaşamağın düz olduğunu cox gözəl bilir, əyər kimsə etmirsə bu başqa sualdır. 

İfrat dini təriqətlər insanın yəni cihazın işlənmə qaydasını təmamil ilə səhv yola qoyur və nəticəsə vacib funksiyalar itir.

 

Xeyr, insanı nəzərdə tutmuram. Bu tapmaca deyil. Sadəcə düşə biləcəyiniz situasiyadır. Düşünün, cavab verin. Hərçənd ki burada düşünmək lazım deyil..

Bu cihazın işlətmə təlimatı üçün kimə müraciət edərdin? Bu cihaz barədə ən çox kim bilə bilər?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Siz dini qoyun bir kənara. Biz burada heç bir dindən danışmırıq. Bir söz deyəndə də ehtimallarla yox, məntiqlə danışın. Mənbə gətirin. Məntiqi mənbə.

Əvvəl Yaradıcı quvvə, Tanrı, İlahi, Allah və s. adlandırılan varlığın var olmasından danışaq. Çünki siz Allahı tanımadan mənim sizə dini anlatmam çətin olar.

Siz beyem dinden xaric dusune bilirsiniz ki ?
Link to comment
Share on other sites

Belə ehtimal doğru deyil. Çünki, bir necə tanrı (yaradıcı) olsaydı, hər tanrı öz elminə görə qanunlar yazardı, bir tanrı digərlərini üstələmək istəyərdi və bu zaman mükəmməl qanunlar olmazdı. Təsəvvür edin, bir ölkənin bir neçə prezidenti yaxud bir insanın iki başı var. Hər baş özünə görə komanda verər. Nəticədə heç bir qayda qanun olmaz.

İstənilən ehtimalın yanlış payı var, düzdü. O cümələdən sizin dinlərdəki allah ehtimallarının yanlış payı 95%in üzərindədir. Mənim haqqında danışdığım tanrı sizin dinlərin tanrılarına heç bənzəmir. Mən Vüqardan tanrı haqqında soruşanda, yaradıcı qüvvəni nəzərdə tuturdum, ibrahimi dinlərin tanrı obrazlarını yox. Onlar fantaziyadı, kimlərinsə bənzətmələridi. Yaradıcı qüvvə isə bizdən daha da şüurlu varlıqlar ola bilər.

Link to comment
Share on other sites

Yaradıcı ehtimalı ondan doğur ki, əyər bizim yaşadığımız mühitdə təbiətdə bizi əhatə edənlər hansısa fiziki qanunlar əsaslanaraq mövcuddursa demək burada yaradıcı qüvvəni də ehtimal etmək olar. Amma yaradıcı qüvvənin olması heç də başlanğıcı sübut etmir. Siz dünyanın əbədi olaraq mövcudluğuna inanmırsınız, amma dünyanın yaranmasını əzəli olaraq mövcud olmuş və yaradılmamış qüvvə ilə əsaslandırısınız.Amma bu yanaşmada da loqika yoxdur. Sizin fikrinizdən belə qənaətə gəlmək olar ki, hüdudsuz kainat əbədi ola bilməz, amma sizin inandığınız tanrı ola bilər.

 

Burada mübasisə mənasızdır, sizin fəlsəfə haqqında məhtud bilikləriniz buna imkan vermir. Dünyaya iki yanaşma mövcuddur. Materialist və idealist yanaşma. Bunlardan birincisi mənim qeyd etdiyimi irəli sürür. Əslində bu mənim ideyam yox min illiklərlə dahi  filosofların ideyası olub. Onlardan biri, məsəl üçün Aristotel demişdir, yaradılan kainatdansa yaradılmayan və əbədi mövcud olan kainat daha idealdır. yəni bu heç də mənim ideyam deyil.

Amma sizin də öz inanmınızdakı göstərmək istədiyiniz əminliyinizi başa düşmürəm, axı sizdə inamınızda əmin deyilsiniz. Çünki sizin buna material olaraq heç bir dəliliniz yoxdur. Siz nə yaradılma prosesinə şahid olmusunuz. nə də ki kainatın sərhədlərinin olub olmaması barədə məlumatınız yoxdur. Ümumiyyərlə inamınız düşdüyünüz mühitdən asılı olaraq, subyektiv mənbəyə əsaslanır.,

 

 

Plotophyte, salam!  

 

Aristotelin dahi filosof olmasına şübhəm yoxdur ))   Amma , onun məhz yuxarıdakı dediyiniz fikirlərində ziddiyyət də var. 

Daha ətraflı :    deyir ki, kainat yaradilmayıb və əbədi mövcuddur.  Digər tərəfdən ,  kainatın varlığı üçün hərəkət zərruri şərtdir. Sonra məntiqi yolla belə nəticəyə gəlir ki , kainatı "dolduran"  materiya və forma (geyri material) birliyini hərərkətə gətirən ilkin "hərəkətvrici qüvvə" labüd olaraq movcud olmalıdır.  Həm də , bu "ilkin hərəkətverici qüvvə"  qeyri material - yəni , nə isə ideal və ya şüurlu , düşünən və hərəkətsiz bir başlanğıc olmalıdır.  Elə bu saydıqlarım keyfiyyətləri birləşdirən anlayış da Allah, Tanrı anlayışının definisiyasıdır.  

 

Ziddiyyəti onda görürəm ki,  yaradilmayan , əbədi ( yeri gəlmişkən , məhdud ) olan kainat - ideal olan bir vasitə ilə hərəkətə gətirilib.  Bəs hərəkətə ilkin olaraq gətirilməmişdən öncə kainat  nə idi ? ( əbədilik arqumenti itir )  , hərəkətsiz kainat mövcud ola bilmıəzdi ( Aristotelə görə ...)

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Plotophyte, salam!  

 

Aristotelin dahi filosof olmasına şübhəm yoxdur ))   Amma , onun məhz yuxarıdakı dediyiniz fikirlərində ziddiyyət də var. 

Daha ətraflı :    deyir ki, kainat yaradilmayıb və əbədi mövcuddur.  Digər tərəfdən ,  kainatın varlığı üçün hərəkət zərruri şərtdir. Sonra məntiqi yolla belə nəticəyə gəlir ki , kainatı "dolduran"  materiya və forma (geyri material) birliyini hərərkətə gətirən ilkin "hərəkətvrici qüvvə" labüd olaraq movcud olmalıdır.  Həm də , bu "ilkin hərəkətverici qüvvə"  qeyri material - yəni , nə isə ideal və ya şüurlu , düşünən və hərəkətsiz bir başlanğıc olmalıdır.  Elə bu saydıqlarım keyfiyyətləri birləşdirən anlayış da Allah, Tanrı anlayışının definisiyasıdır.  

 

Ziddiyyəti onda görürəm ki,  yaradilmayan , əbədi ( yeri gəlmişkən , məhdud ) olan kainat - ideal olan bir vasitə ilə hərəkətə gətirilib.  Bəs hərəkətə ilkin olaraq gətirilməmişdən öncə kainat  nə idi ? ( əbədilik arqumenti itir )  , hərəkətsiz kainat mövcud ola bilmıəzdi ( Aristotelə görə ...)

 

Sunyata, Sizi yenidən forumda görməyimə çox şadam. Yoxsa fikirlərim bir tərəfli mövqeydə hərəkət edir. Əksliyə və ziddiyətə ehtiyacı var smile.png

Sizin yazdıqlarınızla razıyam amma Aristotel hərəkəti kainata yox materiyaya şamil edib. Bildiyiniz kimi materiyanın  atributlarından biri də məhz hərəkətdir. Amma biz ümumi mövcudluqdan yəni kainat və ya kainatlardan bəhz ediriksə, burada artıq zaman və başlanğıc anlayışı itir. Çünki, başlanğıc özü hər bir şeyin ilkin instansiyada mövcud olmamasına aparıb çıxarır. Sizinlə də geniş mülahizələrimzdə yoxluq anlayışının olmamasını mən öz nəzər nöqteyimdən əsaslandırmışam. Bizim şüurumuzun imkanlarına görə məkanın mövcud olmadığı yer yoxdur. Hətta qəbul etsək ki, müşahidə edə bildiyimiz kainat bir nöqtədən cərəyan edib. Yənə də bu yoxluğa aparmır. Sadəcə müəyyən məkan daxilində materiyanın başlanmasını nəzərdə tutur. Bu da artıq başlanğıc sayıla bilməz.

 

Aristotel ona görə başlanğıcsız və sonsuz məkanı ideal təsəvvür edirdiki, məhz bu halda kainat sərhədsiz görsənə bilər. Amma yaradılan kainatın sərhədi və sonu olduğu üçün apriori ideal ola bilməz smile.png

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Sunyata, Sizi yenidən forumda görməyimə çox şadam. Yoxsa fikirlərim bir tərəfli mövqeydə hərəkət edir. Əksliyə və ziddiyətə ehtiyacı var smile.png

 

 

 Təşəkkürlər !    Əksliyə və ziddiyətə ehtiyacı  duydum, elə ona görə də qayıtdım secret.gif

 

Yuxarıdakı postumda Aristotelin fikirlərində ziddiyyət olduğunu yazmışdım.  Aristotelə görə  kainat ( dünya , aləm ) elə materiyadan ibarətdir. Yəni, kainat deyəndə  o, bu kainatı "dolduran" şeylərdən danışır. Bu "şeylər" də öz növbəsində materiya + forma  birliyindən ibarətdir.  Materiyaya ( yəni , kainata )  hərəkət verən "ilkin hərəkətverici qüvvə" var.  Materiya - hərəkətsiz mümkün deyil.  ( yəni siz dediyiniz kimi onun  mövcudluq atributudur )  Məntiqi olaraq  Aristotelin dediyi  "kainatın əbədiliyi" və "ilkin hərəkətverici qüvvə" ziddiyyət təşkil edir.  Mən bunu demək istəyirdim. 

 

Əlavə olaraq , Aristotelə görə  kainat əbədidir lakin sonsuz deyil. O, kainatı  böyük radiuslu ( lakin sonlu) kürə formasında təsəvvür edirdi ...   

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
        • Milli
        • Facepalm
        • Haha
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
      • 20 replies
    • Начата реализация проекта трамвайной линии в Баку
      Генеральный план - это стратегический документ. Это не документ для ежедневного исполнения. Генплан - документ, определяющий будущее развитие города Баку на ближайшие 30 лет.
      Об этом в интервью Азертадж заявил председатель правления Союза архитекторов Азербайджана Эльбей Гасымзаде, говоря о реализации в ближайшем будущем масштабных проектов в рамках Генплана.
      По его словам, на основе Генплана в различных частях города будут проведены конкретные работы.
      «Процессы проектирования этих работ уже начались. Например, одним из важнейших направлений Генплана является транспортная инфраструктура. Реализация проекта трамвайной линии в Баку уже начата. На мой взгляд, второй важный вопрос - строительство на месте кварталов с 1-2-этажными аварийными домами или даже крупного района современных жилых зданий», - отметил он.
      https://media.az/society/nachata-realizaciya-proekta-tramvajnoj-linii-v-baku
        • Facepalm
        • Haha
        • Like
      • 22 replies
    • Новый способ развода нашли гайцы. Останавливают машины на кругу там где техосмотр в сядяряке. Начинают с поиска доп оборудования потом проверяют на алкоголь, на наркотики ничего не найдя, поют песню про то что ты где-то линию пересёк и тебе 80 Ман 3 балла штраф. Просишь показать видео, говорит что нет, ему по рации передали задержать.  Что езжай в гор ГАИ там разбирайся, потом начинается сказка про доброго полицейского что он может ремень написать, заплатишь 40 Ман когда тех осмотр пройдешь. Зная что не со штрафом техосмотр не пройти. В конце ты сам уже предлагаешь 20 Ман что бы он отстал, и он типа по рации кому-то передает что йохлыйыб и хял едиб, хотя уверен что он никому ничего не передавал. 
      Вообще за последние два дня 3 раза остановили проверять алкоголь. Рейд у них какойто
        • Facepalm
        • Upvote
        • Haha
        • Like
      • 103 replies
    • На Земле началась сильнейшая за 20 лет магнитная буря
      На Земле началась сильнейшая за последние двадцать лет магнитная буря: ей присвоен наивысший уровень G5, сообщают космические институты России и США.
      Уровень G5 соответствует экстремально сильной магнитной буре. Во время неё могут возникать масштабные проблемы с объектами энергетики и космическими аппаратами. Полярные сияния могут фиксироваться даже в тропиках.
      В нескольких регионах России – от Ленинградской до Ростовской области, а также в Сибири и на Урале – наблюдалось северное сияние.
      Также полярное сияние фиксировали жители Грузии, Армении, Кубы, Беларуси и Украины.
      Ранее руководитель Лаборатории солнечной астрономии Института космических исследований РАН Сергей Богачёв сообщал, что продолжительность магнитного шторма может составить от 20 до 40 часов.
      "Земля погружена в облако плазмы. Выйдет из него не раньше чем через сутки", – говорил он. Богачёв пояснил, что за трое суток Солнце выбросило четыре исключительно крупных облака плазмы.
      https://www.svoboda.org/a/na-zemle-nachalasj-siljneyshaya-za-20-let-magnitnaya-burya/32941991.html
        • Milli
      • 29 replies
    • В Санкт-Петербурге автобус с пассажирами упал в реку: число погибших выросло
      В реку Мойку упал пассажирский автобус. Предварительно, там находилось около 20 человек. В региональном МВД сообщили, что спасатели достают людей из воды
      Очевидец сообщил, что автобус врезался в два автомобиля, пробил ограду и упал в воду. ТАСС со ссылкой на источник в оперативных службах пишет о госпитализации пяти человек, еще двоим проводят реанимационные мероприятия на месте происшествия.
       

      Телеграм-канал Shot пишет, что из затонувшего автобуса спасли восемь человек. Состояние четверых из них оценивают как тяжелое — они госпитализированы. В больницу, как отмечает канал, в состоянии средней степени тяжести доставлен и водитель. Еще около десяти человек выбрались самостоятельно.
      Один человек погиб, указывает Shot. О жертвах также пишет телеграм-канал 78.

       
       
        • Confused
        • Like
      • 59 replies
    • Post in Вынесен приговор известному спортсмену, чьи действия привели к гибели 7-летнего мальчика
      Был наркоманом и мстил: новые подробности о тренере, осужденном за убийство 7-летнего Фарида
       
        • Sad
        • Like
    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Haha
      • 59 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
  • Topics

  • Posts

    • 13-го с утра никто не хочет отписываться ?  )   С добрым утром     
    • Имран Джаруллазаде - очень сильный врач. Матери удалил катаракту и хрусталик заменил. очень рекомендую !
    • @Вчера встретила бывшего. Рассказала о себе. Что уже замужем, есть ребенок, работа моя очень нравится. Оценила и его, возмужал, поправился немного, не такой худой, как раньше, бороду отрастил. Потом начала жаловаться на нестабильность в стране, дорогой бензин, рассказала, что скучала по нему первое время и очень рада его видеть. В конце рассказа о себе прикрыла его простынкой и пошла ужинать. Катя, патологоанатом.))@
    • Да... Смотря откуда брать... От шеи и выше.   12 друзей Оушена
    • У меня было и восстановление сетчатки , не знаю , этот доктор был вынужден все шаги говорить сестрам.  Но это было в первый раз.  Во второй клинике, спустя год,  было намного лучше но название забыл. Кажется анадолу ... Я просто другого доктора не знал , точнее не было рекомендациио других докторах от надёжных , все знакомые прошли через него и все были довольны . Все правда говорили , что он лишнего слова не скажет , только по делу. Некоторые любят чтоб их успокоили , одобрили )) 
    • Поляки стали мутить в последнее время. Перекрытие дорог, блокирование продукции из Украины на Запад.
    • Участница музыкального конкурса «Евровидение» от Израиля Эден Голан оказалась в базе украинского сайта «Миротворец». На сайте сообщается, что певица якобы поддержала референдум в Крыму. Также артистку обвинили в нарушении государственных границ Украины. Кроме того, указано на сайте, Голан принимала участие в неких антиукраинских мероприятиях. Ранее бельгийское ТВ прервало выступление Голан. Представители вещателя заявили, что остановили трансляцию, поскольку прохождение артистки в финал является недопустимым. На ТВ указали, что Голан представляет страну, которая устроила «геноцид» в Палестине. Израиль вышел в финал Евровидения, несмотря на протесты против участия страны в музыкальном конкурсе. В день полуфинала в Мальме состоялась масштабная антиизраильская акция протеста, участие в которой приняла известная активистка Грета Тунберг. Присутствующие в зале протестующие скандировали «Свободу Палестине». Музыкальный критик Евгений Бабичев допустил, что члены жюри Евровидения засудят или вообще проигнорируют участницу от Израиля по политическим мотивам. Специалист также заявил, что у артистки крепкие нервы и большой опыт, она хорошо держит удар. Гетеросексуальный номер априори обреченный на провал
    • Уроженец Таджикистана, приехавший на заработки в Белгородскую область, изнасиловал алабая своих работодателей. Что там произошло, что рассказали хозяева собаки, чем объясняют зоофилию мигрантов? Что произошло в Белгородской области 8 мая в Сети распространилось видео, на котором в Белгородской области приезжий из Таджикистана, который работал у местной семьи, совершал, предположительно, действия сексуального характера в отношении их собаки породы алабай. «Блокнот.ру» пишет, что хозяева не представляли, что мигрант на такое способен. Отмечается, что мужчина по имени Нашид проявил себя нормальным работником и не вызывал подозрений. «Мы и представить себе не могли, что такое возможно. Нашид был скромным и порядочным парнем, делал постоянно намаз, был доброжелательным к нашей семье и исправно выполнял свою работу», — приводит их слова издание. Подозрения у хозяев вызвало кровотечение из анального отверстия их сторожевого пса. Тогда они решили проверить камеры видеонаблюдения. Как накажут мигранта-зоофила Юрист по гражданским, арбитражным и административным делам Василий Воробьев назвал в разговоре NEWS.ru наиболее вероятное наказание, которое ждет Нашида. «Сам поступок подходит под наказание по 245-й ст. УК РФ (то есть жестокое обращение с животным). Формально это преступление небольшой тяжести. Если этот мигрант является гражданином другой страны, то в случае привлечения его к уголовной ответственности будет выставлено автоматически выдворение. Скорее всего, реального лишения свободы он не получит, но выдворение как минимум ему грозит», — объяснил он. Как в Сети реагируют на случай в Белгороде Дикий случай в Белгороде привлек внимание пользователей в российских соцсетях. Поступок мигранта вызвал прежде всего недоумение. «Он сумасшедший? Извращенец? Садист к животным? Что это вообще такое, зачем?» — изумляется во «ВКонтакте» Нелли. Некоторые пользователи соцсетей восприняли ситуацию с юмором. «Нужно предать этот ролик большой огласке. Заставить диаспору извиняться перед алабаем и оплатить лечение собаке в лучших клиниках Израиля», — предлагает пользователь Диман в комментариях в Telegram. Поведение пса также вызвало удивление и насмешки. «Когда завел сторожевого алабая для охраны, а он отдался первому встречному», — смеется другой пользователь. Как объясняют зоофилию мигрантов из Центральной Азии Как отмечает «Блокнот.ру», случай в Белгороде не является уникальным. Так, мигранта из Киргизии выслали из Турции в Москву, когда его поймали в Анкаре за изнасилованием собаки. В апреле 2022 года такой случай произошел в подмосковном Одинцово — мигрант похитил привязанную у магазина собаку Лолу и надругался над ней. Автор Telegram-канала «Улыбаемся и машем» африканист Виктор Васильев, который сам является уроженцем Центральной Азии, пишет, что широким массам практически неизвестны глубинные проблемы региона, в том числе такой страны, как Таджикистан. «Например, мало кому известно, что в [Таджикистане] днем, при людях, ездят автомобили, принадлежащие государственным чиновникам, и расстреливают бездомных собак, при этом за всем этим наблюдают дети и воспринимают это как норму. <...> Соитие с собаками — куда более распространенное явление. Если раньше в горах это делали с ишаками, то теперь это стало можно делать с собаками. Если некоторые жители Таджикистана не брезгуют совершать подобные действия с животными, то вопросов к домогательствам в отношении несовершеннолетних девочек и мальчиков в России быть уже не должно», — подчеркивает Васильев. По его словам, в Таджикистане даже те, кто решительно против подобных преступлений, стараются не поднимать шума: «Позора боятся сильнее закона». «И в таких ситуациях осуждать будут не преступника (живодера, зоофила), а именно тех, кто посмел об этом сказать открыто», — подчеркивает автор канала.    https://news.ru/criminal/sumasshedshij-izvrashenec-sadist-kak-migrant-iznasiloval-alabaya-v-belgorode/
    • Азербайджан занял 58-е место в мировом рейтинге паспортов. Согласно информации BAKU.WS, на данный момент граждане Азербайджана могут посещать без визы около 40 стран мира. В 46 странах виза может быть получена по прибытии, а в 155 странах требуется предварительное оформление визы. Согласно Закону Азербайджанской Республики "О выезде из страны, въезде в страну и паспортах", безвизовый (упрощенный) режим въезда-выезда на территорию Азербайджана на основании личного паспорта может быть установлен Милли Меджлисом по предложению Президента, руководствуясь межгосударственными договорами. В настоящее время безвизовый режим на основе принципа взаимности применяется между Азербайджаном и рядом стран для следующих категорий граждан: I группа Граждане с дипломатическими или служебными паспортами. II группа В соответствии с законодательством Азербайджанской Республики и соответствующих иностранных государств, граждане, имеющие любой вид действительного паспорта, предоставляющего право на международное пересечение границы, включая дипломатический, служебный (или официальный/специальный) или общегражданский паспорт, могут путешествовать без визы в определенные страны. Кроме того, безвизовый режим распространяется на лиц, совершающих поездку вместе с такими гражданами, но не имеющих личного действительного паспорта, при условии, что их фотография, имя, фамилия и отчество официально внесены в паспорт сопровождающего лица. Лица без гражданства, имеющие соответствующий документ, удостоверяющий личность и предоставляющий право на международное пересечение границы, выданный специально государственными органами Азербайджанской Республики или соответствующей иностранной страны, также могут воспользоваться безвизовым режимом. В случае утери, кражи, непригодности или истечения срока действия паспорта, гражданам и лицам без гражданства может быть выдано временное разрешение на пересечение границы - "Свидетельство о возвращении" - исключительно для возвращения в страну гражданства или постоянного проживания в течение короткого периода времени. Таким образом, граждане Азербайджана и лица без гражданства могут воспользоваться безвизовым режимом для посещения ряда стран, соблюдая соответствующие требования и правила. III группа Страны с односторонним безвизовым режимом для граждан Азербайджана с общегражданскими паспортами. https://ru.baku.ws/obschestvo/193878  
    • Что за зверь такой "дорожная карта" и при чем тут начисление зарплаты и дороги?   Насчёт бюджетников, смотря какие. Учителя и так почасовую получали оплату, но у них как-то по другому считалось. Столько то часов - ставка, меньше полставки, больше - полторы, две. У медработников не знаю как. Но не думаю, что они смогут где-то, кроме государственной сферы это внедрить. Потому что тут каждый час - переработкой будет считаться. А частники и в субботу и праздники работать заставляют за фиксированную зарплату.
×
×
  • Create New...