Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Ateizmə Verilən Suallar


Recommended Posts

Sizin dediyiniz kimi bu yalnız bir yanaşmadır,materialist yanaşma. Reallıq deyil

Bes realliq nedir?eger sizin de fikriniz bir yanasmadirsa bu halda materialist yanasmanin dogru olmadigina nece eminsiniz?

Reallıq Sizin təbiət qanunları dediyiniz qanunlardır....belə qanunlar, nizam intizam mövcuddur... Bunu danmaq olmaz

 

Ancaq materialist yanaşma elm adı altında bizə "sırıdığı" xüsusilə məntiqə zidd məlimatları mən reallıq kimi qəbul edə bilmərəm.

 

Marsa ayaq basmayan insanın, kainat, təbiət, materiya barədə irəli sürdükləri yalniz yanaşmadır, reallıq deyil (cunki subuta yetirilməyib).

 

Elə bilməyin ki, mən təkcə materialist yanaşmaya qarşıyam. Nəzəriyyə, yanaşma olan hər şey ondan kənara çıxmamalıdır. Əksər insanlar bu yanaşmalara o qədər inanırlar ki, onun yanaşma olduğunu unudub, sanki hər şey öz təsdiqini tapmış kimi onu doğru hesab edirlər.

 

Big Bang nəzəriyyəsi mənim fikirlərimə çox yaxın olsa da, qəbul etməliyik bu yalnız nəzəriyyədir. Bu nəzəriyyədə əks olunanlar daima sübutsuz olaraq qalacaq və nəzəriyyədən kənara çıxmayacaq.(hər nə qədər sübut olunmuş kimi göstərilməyə cəhd edilsə də)

 

Mənim öz fikirlərimə gəlincə xüsusilə yaradıcı məsələsində ən azı məntiqə əsaslanmalıdır. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 607
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Təbii ki, məntiqlə yaradanın olmadığını sübut edə bilmərik, necə ki, mövcud olduğunu da sübut edə bilmərik. Ümumiyytlə tanrı abstrakt anlayış olduğu üçün onun sübutu yoxdur. Bu sadəcə bir inamdır. Mən heç vaxt yardanın olmamasını iddia etməmişəm, həmçinin olduğunu da iddia etmirəm.

Dünyada hər bir hadisə və hərəkətin əks təsir nəticəsində olduğunu nəzərə alsaq, hər hansı sahədə proqress üçün iki qarşı tərəfə ehtiyac var. Məhz bu səbəbdən fəlsəfə əsas iki cərəyana bölünür. Materialist nöqteyi tərəfdən yanaşma özlüyündə idealizmin mahiyyətli olduğunu sübut edir.

Əyər hər hansı bir mövqe tərəfindən sübut olsa idi onda ikinci mövqeyə ehtiyac qalmazdı.

Bəs belə bir məntiqdən çıxış etsək (yaradanın olmasını sübut etmək üçün) necə olar sizin fikrinizcə.....

 

Dünyada, cəmiyyətimizdə təsdiqini tapmış hər bir şeyin yaradıcısı var....

Dünyadakı hər bir şeyin yaradıcısı varsa, dünyanın, qlobal mənada kainatın da yaradıcı olması lazım deyilmi?

Link to comment
Share on other sites

Sonraki postlarimda aciqlamisam ne demek istediyimi...

Elm ashkar edib ki,materiyanin universal qanunlari var...Inancli kimi dusunsek eger bu qanunlari tanri yaradib...

Unevarsal qanunlar belke ele boyuk partlayishdan sonar yaranib,inancli kimi dushunsek.

Link to comment
Share on other sites

Inancli ile inancsizin dushuncesindeki ferq ve oxsarliq bilirsiniz nedir?

Her ikiside mueyyen gedisden sonra dushunmeye stop deyir...

Inancsiz insan materiyadan ustun olan bir varliqi dusunmek istemir...Cunki elave suallar yaranir...

Inancli insanda bu elave suallari dusunmek istemir...Cunki elave suallar dahada coxalir...

Link to comment
Share on other sites

Ferqi nedir?Onda boyuk partlayisida tanri yaradib,inancli kimi dusunsek...

Boyuk partlayishlar maddi elementlerin biri-biri ile garshiligli temasindan dogur,inancli kimi dusunsek.

Link to comment
Share on other sites

Boyuk partlayishlar maddi elementlerin biri-biri ile garshiligli temasindan dogur,inancli kimi dusunsek.

Maddi elementlerde tanri terefinden yaradilib, inancli kimi dusunsek.

Deyesen bele muzakireden xosunuz gelir...Menim demek istediyim odur ki, elimizde ne qeder elmi melumat olsada ,her bir seyi tanri yaradib dusunerek, obrazli shekilde ifade etmek mumkundur...

Link to comment
Share on other sites

Maddi elementlerde tanri terefinden yaradilib, inancli kimi dusunsek.

Deyesen bele muzakireden xosunuz gelir...Menim demek istediyim odur ki, elimizde ne qeder elmi melumat olsada ,her bir seyi tanri yaradib dusunerek, obrazli shekilde ifade etmek mumkundur...

Demek bele cixir ki,siz dushuncenizi yalniz obrazli shekilde ifade etmek ucun her sheyin yaradicisini tanri ile baglayirsiniz.Bes obrazsiz shekilde ifade etsek nece?her shey partlayishdan yaranib!?

Link to comment
Share on other sites

Demek bele cixir ki,siz dushuncenizi yalniz obrazli shekilde ifade etmek ucun her sheyin yaradicisini tanri ile baglayirsiniz.Bes obrazsiz shekilde ifade etsek nece?her shey partlayishdan yaranib!?

Tanriya inaniram...Amma subuta geldikde Tanri her sheyin yaradicisidir demekden basqa elimizden ne gelir ki?

Her sey partlayishdan yaranib...Bu partlayisida tanri toredib demekden basqa tanri haqqinda ne deye bilerik axi?

Link to comment
Share on other sites

Ümumiyyətlə götürsək universal cavablar çox azdır...Ehtimallar isə çoxdur...

Belə müzakirələr sizi yenə dindən uzaqlaşdiracaq deyəsən. Çünki inanmayanlar da dini inamı zəif olanlari tez görür hiss edir. ))) ona görə də deyirlər ki varsa da yoxsa da imaninizin mənbəyini ALlahi sübut edin. Mövzu bəyəm sizin dini baxişınızdan gedir.?) Sizin imaninizi azaltmaqla insanlar nə əldə edir anlamıram.Amma danışanda deyirlər ki hər kəsin subyektiv fikri filan.

Yenə də qəribə niklər peyda oldu.:)

Link to comment
Share on other sites

Dünyada hər nə varsa hər nə yaranıbsa onun yaradılışının elmi sübutu da var.kiminsə şəxsi fikrilə yaradanı tapmaq olmaz.hər fikir müxtəlif ola bilər.çünki hər insanin müxtəlif cür dini düşüncələri baxış bucağı var.məsələn elə müsəlman var ki namaz qılmasa özünü müsəlman hiss eləmir eləsi də var ki.mənim kimi namaz qılmadan da özünü rahat hiss edir..(inamlı.imanlı).

Edited by azda
Link to comment
Share on other sites

Tanriya inaniram...Amma subuta geldikde Tanri her sheyin yaradicisidir demekden basqa elimizden ne gelir ki?

Her sey partlayishdan yaranib...Bu partlayisida tanri toredib demekden basqa tanri haqqinda ne deye bilerik axi?

Salam. Partlayış barədə bilim adamları yaxın keçmişdə öyrəniblər. Müsəlmanlara isə bu bilik 1400 il bundan qabaq gəlmişdir:  

«Mə­gər ka­fir olan­lar göy­lə yer bir-bi­ri­nə bi­ti­şik ikən Bi­zim on­la­rı ayır­dı­ğı­mı­zı, hər bir can­lı­nı su­dan ya­rat­dı­ğı­mı­zı bil­mir­lər­mi? Ye­nə də iman gə­tir­məz­lər?» («Ən­bi­ya» su­rə­si, 30).

Bu partlayışdan yaranan kainatın genişlənməsindən xəbəriniz varmı?

 

«Biz gö­yü qüd­rə­ti­miz­lə ya­rat­dıq və şüb­hə­siz, Biz onu ge­niş­lən­dir­mək­də­yik» («Za­ri­yat» su­rə­si, 47).

 

Əslində bu partlayışın Allah tərəfindən olması barədə çox danışmaq olar.

Link to comment
Share on other sites

 

«Biz gö­yü qüd­rə­ti­miz­lə ya­rat­dıq və şüb­hə­siz, Biz onu ge­niş­lən­dir­mək­də­yik» («Za­ri­yat» su­rə­si, 47).

 

 

"Biz" deyəndə neçə nəfər olublar onlar ?

Link to comment
Share on other sites

Ərəb dilində "biz" kəlməsi hörmət mənasında işlənir.

Necə ki, mən sizə "siz" deyə müraciət etsəm "siz" kəlməsi çoxluq mənasını vermir.

Dində tək tanrının özünə davamlı olaraq ancaq biz müraciət etməsi təbii ki, insanların dini qavramağına zidd olduğundan,bu suala cavab tapa bilməyən ümumi şəkildə adəti üzrə savadsız kütlə olan dini alimlərin uydurmasıdır. Ərəb dilində də digər dillərdə olduğu kimi mən və biz anlayışı var. Bu konteksdən yanaşsaq onda, Dində, Allah mənə tək yox bizə tək müraciət edin bildirərdi və bu anlayış da öz mənasını itirərdi.

 

Bu allahın özü özünə hörmətlə yanaşması yox, onun materiya və ölçü baxımından sonsuz coxluq olması, hər yerdə olması, tək və vahid kütlə anlayışının ona şamil edilə bilməməsi və eyni zamanda elmi, gücü və yaradıcılığı aspektindən vahid olduğundan irəli gəlir.

Link to comment
Share on other sites

Dində tək tanrının özünə davamlı olaraq ancaq biz müraciət etməsi təbii ki, insanların dini qavramağına zidd olduğundan,bu suala cavab tapa bilməyən ümumi şəkildə adəti üzrə savadsız kütlə olan dini alimlərin uydurmasıdır. Ərəb dilində də digər dillərdə olduğu kimi mən və biz anlayışı var. Bu konteksdən yanaşsaq onda, Dində, Allah mənə tək yox bizə tək müraciət edin bildirərdi və bu anlayış da öz mənasını itirərdi.

 

Bu allahın özü özünə hörmətlə yanaşması yox, onun materiya və ölçü baxımından sonsuz coxluq olması, hər yerdə olması, tək və vahid kütlə anlayışının ona şamil edilə bilməməsi və eyni zamanda elmi, gücü və yaradıcılığı aspektindən vahid olduğundan irəli gəlir.

)))) aləmi qatmısınız bir birinə. 

Əvvəla dində tək tanrı özünə davamlı olaraq biz deyə müraciət etmir. Buna misal olaraq: əz-Zariyat surəsi, ayə 56... "Mən cinləri və insanları yalnız Mənə ibadət etmək üçün yaratdım!" Siz quranı oxumadan bu barədə elmsiz danışmayın! Və bu nə cümlədir: "Dində tək tanrının özünə davamlı olaraq ancaq biz müraciət etməsi təbii ki, insanların dini qavramağına zidd olduğundan..." ?! Bu, insanların dini qavramalarına necə zidd ola bilər? Yəni siz Tanrının özünə "biz" dediyinə görəmi dini anlamırsınız? Budurmu sizin qarşınızda duran? Problemə bax! 

 

Sizə bir məsləhət verim: Bu məsələni aydınlatmaq istəyirsinizsə Allahın islam dini üçün niyə məhz ərəb dilini seçdiyini öyrənin. Ərəb dilini öyrənin demirəm, ümumiyyətlə bu dil haqqında geniş oxuyun, yaxud internetdə araşdırın. O zaman sizə çox şey aydın olar, və şübhələriniz biliyə çevrilər.

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

)))) aləmi qatmısınız bir birinə. 

Əvvəla dində tək tanrı özünə davamlı olaraq biz deyə müraciət etmir. Buna misal olaraq: əz-Zariyat surəsi, ayə 56... "Mən cinləri və insanları yalnız Mənə ibadət etmək üçün yaratdım!" Siz quranı oxumadan bu barədə elmsiz danışmayın! Və bu nə cümlədir: "Dində tək tanrının özünə davamlı olaraq ancaq biz müraciət etməsi təbii ki, insanların dini qavramağına zidd olduğundan..." ?! Bu, insanların dini qavramalarına necə zidd ola bilər? Yəni siz Tanrının özünə "biz" dediyinə görəmi dini anlamırsınız? Budurmu sizin qarşınızda duran? Problemə bax! 

 

Sizə bir məsləhət verim: Bu məsələni aydınlatmaq istəyirsinizsə Allahın islam dini üçün niyə məhz ərəb dilini seçdiyini öyrənin. Ərəb dilini öyrənin demirəm, ümumiyyətlə bu dil haqqında geniş oxuyun, yaxud internetdə araşdırın. O zaman sizə çox şey aydın olar, və şübhələriniz biliyə çevrilər.

Ahmedli1980, məncə siz mənim yazdıqlarımı diqqətli oxumursuz, ya da başa düşmürsünüz. hər iki halda ironik mübahisə mənim üçün mənasızdır. Allahın özünə hörmətlə biz deməsi, taxtında oturduğu zaman təzə yəhərdən cıxan səs kimi yanaşmadır.

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Ümumiyyətlə ərəb və islam tanrısı, insana bir növ böyük gücə malik bir Şahı xatırlardır, müsəlman təsəvvüründə tək tanrı olan Allah, insanlara bir qul kimi yanaşmaqla, onlardan sitaiş tələb edir. baş əydirir., taxtında oturur, ona boyun əyən qullarını mükafatlandırır digərlərini cəzalandırır, həmçinin tərifi sevir. Bütün bunlar ali bir varlığı yox, Ərəb şahını xatırladır. Məyər kainatı yaradan tükənməz elmə və qüdrətə sahib tək varlıq bu tip insan xüsusiyyətlətini özündə daşıya bilərmi ?  Təbii ki, bütün bunlar ərəb tanrısı obrazının insan tərəfindən yarandığına bir dəlil verir. Məhz bu səbəbdən müsəlman coxluqlu ölkələr hər bir şaha baş əyir, şahlığı qəbul edir. Çünki, onlara qul xüsusiyyətləri dinlərində aşılanır.

Link to comment
Share on other sites

Ahmedli1980, məncə siz mənim yazdıqlarımı diqqətli oxumursuz, ya da başa düşmürsünüz. hər iki halda ironik mübahisə mənim üçün mənasızdır. Allahın özünə hörmətlə biz deməsi, taxtında oturduğu zaman təzə yəhərdən cıxan səs kimi yanaşmadır.

Mən yazdıqlarınızda nəyi diqqətli oxumuram? konkret olaraq göstərin.

Link to comment
Share on other sites

Ümumiyyətlə ərəb və islam tanrısı, insana bir növ böyük gücə malik bir Şahı xatırlardır, müsəlman təsəvvüründə tək tanrı olan Allah, insanlara bir qul kimi yanaşmaqla, onlardan sitaiş tələb edir. baş əydirir., taxtında oturur, ona boyun əyən qullarını mükafatlandırır digərlərini cəzalandırır, həmçinin tərifi sevir. Bütün bunlar ali bir varlığı yox, Ərəb şahını xatırladır. Məyər kainatı yaradan tükənməz elmə və qüdrətə sahib tək varlıq bu tip insan xüsusiyyətlətini özündə daşıya bilərmi ?  Təbii ki, bütün bunlar ərəb tanrısı obrazının insan tərəfindən yarandığına bir dəlil verir. Məhz bu səbəbdən müsəlman coxluqlu ölkələr hər bir şaha baş əyir, şahlığı qəbul edir. Çünki, onlara qul xüsusiyyətləri dinlərində aşılanır.

Unutmayın! Sizin də bir uzunqulaqda olduğu kimi görmə, eşitmə, iybilmə, dincəlmə, yatma və durma, refleks və adət və s. xüsusiyyətləriniz var. Məgər ağıllı varlıq olan bir insan bu tip uzunqulaq xüsusiyyətlərini özündə daşıya bilərmi?

Link to comment
Share on other sites

Unutmayın! Sizin də bir uzunqulaqda olduğu kimi görmə, eşitmə, iybilmə, dincəlmə, yatma və durma, refleks və adət və s. xüsusiyyətləriniz var. Məgər ağıllı varlıq olan bir insan bu tip uzunqulaq xüsusiyyətlərini özündə daşıya bilərmi?

Ağıllı varlıq olan insan uzunqulaq, meymun hətta mikrob xüsusiyyətlərini belə özündə daşıya bilər, çünki ideallığa və aliliyə iddia etmir və təbiətin bir hissəsidir.

Link to comment
Share on other sites

Ağıllı varlıq olan insan uzunqulaq, meymun hətta mikrob xüsusiyyətlərini belə özündə daşıya bilər, çünki ideallığa və aliliyə iddia etmir və təbiətin bir hissəsidir.

Ağıllı varlıq olan insan uzunqulağı da özü kimi ağıllımı sayır? Yoxsa özünü daha ağıllı, daha ali sayır? Siz özünüzü eyni saya bilərsiniz, amma ümumilikdə insan özünü daha ağıllı və ali varlıq olaraq görür.

Link to comment
Share on other sites

Ağıllı varlıq olan insan uzunqulaq, meymun hətta mikrob xüsusiyyətlərini belə özündə daşıya bilər, çünki ideallığa və aliliyə iddia etmir və təbiətin bir hissəsidir.

Necə yəni iddia etmir? Təkəbbürlük edən insan deyilmi? Təbiəti özünə ram etmək istəyən insan deyilmi? Tərpənən hər bir canlını yeyən insan deyilmi? Təbiətin bir hissəsi olaraq bunları etmək aliliyə iddia etməkdir.

Link to comment
Share on other sites

Hormetli Vuqar.

Bəlkə "hakim" mövqeyindən əl çəkib insanlara rahat müzakirə aparmağa imkan verəsiz???

P.s. Hər bir müzakirəyə fikirinizi bildirməyiniz yersizdir.

Fursetden istifade eliyen hormetli Mister Elvin,sizin baxisinizda menim movqeyimin yersiz olduqunu yaxshi anlayiram...Cunki sizede irad tutmushdum...Kin saxlamaqdansa dediklerimi anlamaqa calishin...
Link to comment
Share on other sites

Sohbetin neden getdiyini tuta bilmirsiniz...Eslinde her sheyi siz qatib qarishdirirsiniz...Plotophyte dindeki ziddietleri sizden daha mentiqli mudafie edir...

Salam Vuqar bəy! Söhbətin nədən getdiyini anlamaq üçün bu cümlənin nə demək olduğunu mənə siz izah edin: Dində tək tanrının özünə davamlı olaraq ancaq biz müraciət etməsi təbii ki, insanların dini qavramağına zidd olduğundan... 

 post 458

 

Mən cümlənin burasından belə başa düşürəm ki, tanrının özünə biz deməsi insanların dini qavramasına mane olur. Bəs siz necə başa düşürsünüz?

Link to comment
Share on other sites

Tanriya inaniram...Amma subuta geldikde Tanri her sheyin yaradicisidir demekden basqa elimizden ne gelir ki?

Her sey partlayishdan yaranib...Bu partlayisida tanri toredib demekden basqa tanri haqqinda ne deye bilerik axi?

Quran ayələri sübut olaraq sizə bəs etmir? 

Yoxsa bədəvi ərəblərin bu qədər elmə qurandan əvvəl sahib olduqlarını düşünürsünüz?

Link to comment
Share on other sites

Menim fikrimce dinin dediklerinden cixan netice budur ki,Allah yaratdiqi, butun shurlu varliqlara (cinlere,seytanlara,meleklere,insanlara) axiret gunune qeder tamamile azadliq verib...Bu varliqlar haq-hesab gunune qeder mohletde olduqlari ucun hetta Allahin emrlerine bele tabe olmurlar...Bu baximdan insanda azad varliqdir ,sheytanda...Nece deyerler bacarana can qurban...)))...Bacar qalib gel...

))) Siz bu nəticəyə necə gəlmisiniz? Hansı kitablardan oxumusunuz? Mənbə göstərə bilərsiniz?

Link to comment
Share on other sites

Qurani kerimi mocuzevi,muqeddes bir kitab hesab edirsiniz...Amma qurani oxuyub tanitdiqiniz tanri ereb shahlarina oxshayir...

Plotophyte demek isteyir ki, qurani anlamaq insanlara cetindir...Bezi ifadeler mentiqe zidd gorunur...Cahil insanlar ise bu ifadeleri uydurmaqa calishirlar...

Link to comment
Share on other sites

Qurani kerimi mocuzevi,muqeddes bir kitab hesab edirsiniz...Amma qurani oxuyub tanitdiqiniz tanri ereb shahlarina oxshayir...

Plotophyte demek isteyir ki, qurani anlamaq insanlara cetindir...Bezi ifadeler mentiqe zidd gorunur...Cahil insanlar ise bu ifadeleri uydurmaqa calishirlar...

Plotophyte - ə deyin ki, Misir şahlarını yadına salsın. İnsan Allahı şahlara deyil, şahlar özlərini Allaha bənzətmək istəyirlər. Fironların əksəriyyəti özlərinə allah deməklə özlərini allaha bənzədirdilər. Allahı hansısa şaha bənzədə bilməzsiniz. Bu, məntiqə sığmır. Qurani kərimin möcüzəli kitab olmasına isə kimsə məntiqli bir söz deyə bilməz. Bunu etmək istəyən varsa buyursun! Quranı tam oxuyub anlamaq olsaydı təfsir kitabları nəyə lazımdır ki? Görünür plotophyte-nin bundan xəbəri yoxdur. 

Link to comment
Share on other sites

"Biz" deyəndə neçə nəfər olublar onlar ?

 

Ərəb dilində "biz" kəlməsi hörmət mənasında işlənir.

Necə ki, mən sizə "siz" deyə müraciət etsəm "siz" kəlməsi çoxluq mənasını vermir.

Yox-bu belə deyil

 
Allah, Qurani-Kərimdə bəzən "Mən" bəzən "Biz" xitabını istifadə edir. Hər zaman "Biz" demir.  Quranın öz diliylə "mən" mənasını verən "ene / inni" və "biz" mənasını verən "inna / nahnu / nâ" kimi söz və əvəzliklər iştirak edir. Quran ayələrində mövzunun gəlişinə, məsələnin anlatılışına və mənaya görə ifadə tərzləri dəyişə bilir.
 
Məsələn bu ayələrdə birinci tək şəxs olaraq "mən" ifadələri keçər: "Mənə 'verdiyiniz sözü yerinə yetirin ki,' Mən 'də sizə verdiyim sözü yerinə yetirib mükafatlarınızı verim. Və yalnız" Məndən' qorxun. "
 
"Qullarım səndən 'Məni' soruşduqları vaxt da ki, şübhəsiz 'Mən' çox yaxınam." Mənə 'dua etdiyi zaman, dua edənin duasına cavab verərəm. Elə isə onlar da' Mənim 'çağırışımı uysunlar.' Mənə 'iman etsinlər ki, doğru yolu tapmış olsunlar.  'Mənə' dua edin, cavab verim. "
 
"'Mən' cinləri və insanları ancaq 'Mənə' ibadət etsinlər deyə yaratdım." Bu ayələrə diqqət yetirilsə, "Mən" ifadələri Cənabı Haqqın Zat'ıyla əlaqədardır, arada heç bir vasitə və səbəbin qəbul edilməyəcəyi görülər. Uca Allahın, özündən "Mən" deyə bəhs etdiyi ayələrin böyük əksəriyyəti Uca Zat'ıyla əlaqədardır.
 
"Biz" deyə xitab edilən ayə-kərimələrdə isə, ümumiyyətlə arada bir vasitə, bir vasitə və bir səbəb vardır. Məsələn; Quranın endirildiyini xəbər verən bütün ayələrdə "Biz nazil etdik" buyurulur. Quran vəhy yoluyla endirildiyinə görə, burada Allah ilə Peyğəmbər (s.ə.s.) arasındakı vasitə, Hz. Cəbrayıldır.
 
Yenə "buludla kölgə saldıq"  kimi ayələrdə də bu vəziyyət gözə çarpar. İşi etdirən Allah, işi görənsə bir növ Allahın əmri altında çalışan vəzifəli mələklərdir. Digər tərəfdən Cənabı Haqq, esmaü'l-Hüsna'sı və sifətləriylə birlikdə xitab edərək öz əzəmətini və cəlalını "Biz" kəlməsi ilə dərs verir.
 
Bir çox müfessirimiz, bu cür ayələrdə Cənabı Haqqın öz əzəmət və qüdrətini bildirmək üçün bu tərz bir xitabı seçim etdiyini bildirir. 
Link to comment
Share on other sites

 

Yox-bu belə deyil

 
Allah, Qurani-Kərimdə bəzən "Mən" bəzən "Biz" xitabını istifadə edir. Hər zaman "Biz" demir.  Quranın öz diliylə "mən" mənasını verən "ene / inni" və "biz" mənasını verən "inna / nahnu / nâ" kimi söz və əvəzliklər iştirak edir. Quran ayələrində mövzunun gəlişinə, məsələnin anlatılışına və mənaya görə ifadə tərzləri dəyişə bilir.
 
Məsələn bu ayələrdə birinci tək şəxs olaraq "mən" ifadələri keçər: "Mənə 'verdiyiniz sözü yerinə yetirin ki,' Mən 'də sizə verdiyim sözü yerinə yetirib mükafatlarınızı verim. Və yalnız" Məndən' qorxun. "
 
"Qullarım səndən 'Məni' soruşduqları vaxt da ki, şübhəsiz 'Mən' çox yaxınam." Mənə 'dua etdiyi zaman, dua edənin duasına cavab verərəm. Elə isə onlar da' Mənim 'çağırışımı uysunlar.' Mənə 'iman etsinlər ki, doğru yolu tapmış olsunlar.  'Mənə' dua edin, cavab verim. "
 
"'Mən' cinləri və insanları ancaq 'Mənə' ibadət etsinlər deyə yaratdım." Bu ayələrə diqqət yetirilsə, "Mən" ifadələri Cənabı Haqqın Zat'ıyla əlaqədardır, arada heç bir vasitə və səbəbin qəbul edilməyəcəyi görülər. Uca Allahın, özündən "Mən" deyə bəhs etdiyi ayələrin böyük əksəriyyəti Uca Zat'ıyla əlaqədardır.
 
"Biz" deyə xitab edilən ayə-kərimələrdə isə, ümumiyyətlə arada bir vasitə, bir vasitə və bir səbəb vardır. Məsələn; Quranın endirildiyini xəbər verən bütün ayələrdə "Biz nazil etdik" buyurulur. Quran vəhy yoluyla endirildiyinə görə, burada Allah ilə Peyğəmbər (s.ə.s.) arasındakı vasitə, Hz. Cəbrayıldır.
 
Yenə "buludla kölgə saldıq"  kimi ayələrdə də bu vəziyyət gözə çarpar. İşi etdirən Allah, işi görənsə bir növ Allahın əmri altında çalışan vəzifəli mələklərdir. Digər tərəfdən Cənabı Haqq, esmaü'l-Hüsna'sı və sifətləriylə birlikdə xitab edərək öz əzəmətini və cəlalını "Biz" kəlməsi ilə dərs verir.
 
Bir çox müfessirimiz, bu cür ayələrdə Cənabı Haqqın öz əzəmət və qüdrətini bildirmək üçün bu tərz bir xitabı seçim etdiyini bildirir. 

 

Müfəssəl və məntiqi izah etdiniz. Allah elminizi artırsın, ona bərəkət versin. Əslində mən "biz" kəlməsinin izahını qısa olaraq Allah və mələkləri bilirdim. Görünür bu həqiqətən də belə imiş. Gərək elm tələbələrindən soruşum, dəqiqləşdirim.

Link to comment
Share on other sites

 

"Biz" deyə xitab edilən ayə-kərimələrdə isə, ümumiyyətlə arada bir vasitə, bir vasitə və bir səbəb vardır. Məsələn; Quranın endirildiyini xəbər verən bütün ayələrdə "Biz nazil etdik" buyurulur. Quran vəhy yoluyla endirildiyinə görə, burada Allah ilə Peyğəmbər (s.ə.s.) arasındakı vasitə, Hz. Cəbrayıldır.
 
Yenə "buludla kölgə saldıq"  kimi ayələrdə də bu vəziyyət gözə çarpar. İşi etdirən Allah, işi görənsə bir növ Allahın əmri altında çalışan vəzifəli mələklərdir. Digər tərəfdən Cənabı Haqq, esmaü'l-Hüsna'sı və sifətləriylə birlikdə xitab edərək öz əzəmətini və cəlalını "Biz" kəlməsi ilə dərs verir.
 

Kim (axirətdən vaz keçib) dünyanı və onun bərbəzəyini istəyirsə, Biz ona əməllərinin əvəzini (sağlamlıq, sərvət, övlad, gözəl yaşayış) elə orada (dünyada) verərik

 

Biz ona (İbrahimə) İshaqı, üstəlik Yə’qubu da bəxş edib onların hamısını saleh kimsələr etdik. Biz onları əmrimizlə (insanları) doğru yola gətirən imamlar (rəhbərlər) etdik. Biz onları xeyirli işlər görməyi, namaz qılmağı və zəkat verməyi vəhy etdik. Onlar yalnız Bizə ibadət edirdilər.

 

Bu əyələrdə necə bunlarda da vasitəçi nəzərdə tutulur ? Biz əvəzini verərik, yəni ruzi həm də mələklər verir ? Bizə ibadət necə, insanlar tək tanrıya yox həm də mələklərə ibadət edir ?

 

Bu yazılar insan fantaziyasının məhsuludur. Dinin səmavi olduğuna iddia etdikdə, orada hər bir şeyin başa düşülməsi ehtimal edilə bilməz. Ancaq insan təfəkkürünün məhsulu başa düşüləndir.

Edited by plotophyte
Link to comment
Share on other sites

Kim (axirətdən vaz keçib) dünyanı və onun bərbəzəyini istəyirsə, Biz ona əməllərinin əvəzini (sağlamlıq, sərvət, övlad, gözəl yaşayış) elə orada (dünyada) verərik

 

Biz ona (İbrahimə) İshaqı, üstəlik Yə’qubu da bəxş edib onların hamısını saleh kimsələr etdik. Biz onları əmrimizlə (insanları) doğru yola gətirən imamlar (rəhbərlər) etdik. Biz onları xeyirli işlər görməyi, namaz qılmağı və zəkat verməyi vəhy etdik. Onlar yalnız Bizə ibadət edirdilər.

 

Bu əyələrdə necə bunlarda da vasitəçi nəzərdə tutulur ? Biz əvəzini verərik, yəni ruzi həm də mələklər verir ? Bizə ibadət necə, insanlar tək tanrıya yox həm də mələklərə ibadət edir ?

 

Bu yazılar insan fantaziyasının məhsuludur. Dinin səmavi olduğuna iddia etdikdə, orada hər bir şeyin başa düşülməsi ehtimal edilə bilməz. Ancaq insan təfəkkürünün məhsulu başa düşüləndir.

 

 Allah-taala baş verən hadisələrin və işin əzəmətini göstərmək üçün “mən bu işi gördüm” demək əvəzinə “biz bu işi gördük” deyir. Quranda bunun misalı: “Həqiqətən Biz onu (Quranı) Qədr gecəsində nazil etdik” və ya “Həqiqətən Biz sənə Kövsər əta etdik”. Bunlar da Quranın və Kövsərin əzəmətinə dəlalət edir.

Belə demək olar ki, bu , necə ki sözdə vurğunun hansı hecaya düşdüyünü bildirdiyi kimi- ayədə də vurğunun hansı hadisəyə və ya mənaya düşdüyünü bildirir. Yəni Biz işlədilən zaman , əsas mənanın nəhz bu olduğu bildirilmir.

Link to comment
Share on other sites

Plotophyte size sualim var...Aqnostik olsanizda bilirik ki, tanri ideyasini destekleyirsiniz...Anladiqim qeder muqeddes kitablarin insan fantaziyasi olduqunu qeti shekilde iddia etmirsiniz...Bes siz Allah deyende anladiqiniz nedir?Anlamaq ucun muqeddes kitablardan istifade edirsinizmi?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 3 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
      • 6 replies
    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
        • Downvote
        • Like
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
      • 21 replies
    • Начата реализация проекта трамвайной линии в Баку
      Генеральный план - это стратегический документ. Это не документ для ежедневного исполнения. Генплан - документ, определяющий будущее развитие города Баку на ближайшие 30 лет.
      Об этом в интервью Азертадж заявил председатель правления Союза архитекторов Азербайджана Эльбей Гасымзаде, говоря о реализации в ближайшем будущем масштабных проектов в рамках Генплана.
      По его словам, на основе Генплана в различных частях города будут проведены конкретные работы.
      «Процессы проектирования этих работ уже начались. Например, одним из важнейших направлений Генплана является транспортная инфраструктура. Реализация проекта трамвайной линии в Баку уже начата. На мой взгляд, второй важный вопрос - строительство на месте кварталов с 1-2-этажными аварийными домами или даже крупного района современных жилых зданий», - отметил он.
      https://media.az/society/nachata-realizaciya-proekta-tramvajnoj-linii-v-baku
        • Milli
        • Haha
      • 22 replies
    • Новый способ развода нашли гайцы. Останавливают машины на кругу там где техосмотр в сядяряке. Начинают с поиска доп оборудования потом проверяют на алкоголь, на наркотики ничего не найдя, поют песню про то что ты где-то линию пересёк и тебе 80 Ман 3 балла штраф. Просишь показать видео, говорит что нет, ему по рации передали задержать.  Что езжай в гор ГАИ там разбирайся, потом начинается сказка про доброго полицейского что он может ремень написать, заплатишь 40 Ман когда тех осмотр пройдешь. Зная что не со штрафом техосмотр не пройти. В конце ты сам уже предлагаешь 20 Ман что бы он отстал, и он типа по рации кому-то передает что йохлыйыб и хял едиб, хотя уверен что он никому ничего не передавал. 
      Вообще за последние два дня 3 раза остановили проверять алкоголь. Рейд у них какойто
        • Haha
        • Like
      • 105 replies
    • На Земле началась сильнейшая за 20 лет магнитная буря
      На Земле началась сильнейшая за последние двадцать лет магнитная буря: ей присвоен наивысший уровень G5, сообщают космические институты России и США.
      Уровень G5 соответствует экстремально сильной магнитной буре. Во время неё могут возникать масштабные проблемы с объектами энергетики и космическими аппаратами. Полярные сияния могут фиксироваться даже в тропиках.
      В нескольких регионах России – от Ленинградской до Ростовской области, а также в Сибири и на Урале – наблюдалось северное сияние.
      Также полярное сияние фиксировали жители Грузии, Армении, Кубы, Беларуси и Украины.
      Ранее руководитель Лаборатории солнечной астрономии Института космических исследований РАН Сергей Богачёв сообщал, что продолжительность магнитного шторма может составить от 20 до 40 часов.
      "Земля погружена в облако плазмы. Выйдет из него не раньше чем через сутки", – говорил он. Богачёв пояснил, что за трое суток Солнце выбросило четыре исключительно крупных облака плазмы.
      https://www.svoboda.org/a/na-zemle-nachalasj-siljneyshaya-za-20-let-magnitnaya-burya/32941991.html
        • Like
      • 29 replies
    • В Санкт-Петербурге автобус с пассажирами упал в реку: число погибших выросло
      В реку Мойку упал пассажирский автобус. Предварительно, там находилось около 20 человек. В региональном МВД сообщили, что спасатели достают людей из воды
      Очевидец сообщил, что автобус врезался в два автомобиля, пробил ограду и упал в воду. ТАСС со ссылкой на источник в оперативных службах пишет о госпитализации пяти человек, еще двоим проводят реанимационные мероприятия на месте происшествия.
       

      Телеграм-канал Shot пишет, что из затонувшего автобуса спасли восемь человек. Состояние четверых из них оценивают как тяжелое — они госпитализированы. В больницу, как отмечает канал, в состоянии средней степени тяжести доставлен и водитель. Еще около десяти человек выбрались самостоятельно.
      Один человек погиб, указывает Shot. О жертвах также пишет телеграм-канал 78.

       
       
        • Like
      • 59 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...