Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Sən Niyə Yaranmısan? Özünə Sual Vermisən?


Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gelin bu movzuya biraz ciddi yanawaq! Men bu suali ozume vermiwem. Ve nece vaxtdan sonra onun cavabini Qurandan tapmisan.

«Səpənlər» surəsi (51)

(56).Mən xəlq etdim cinləri və insanları ancaq Mənə ibadət etməkdən ötrü.

Ibadet etmek bir anlamda yani muselmanlarin dili ile desek namaz qilmaqnan sayilmir. Ibadet umumi anlanda Allaha bendelik etmek-yani vechini Allaha teref dondermek demekdir.

Link to comment
Share on other sites

Men sexsen bu sualin cavabini tapmamisam. Kimisi deyecek ki, :

yasamaq ucun yaranmisiq, guya ki kimse yasamamaq ucun yaranib, ?

ibadet etmek ucun yaranmisiq, ne qeder ibadet edenler var, hansi ibadet ucun yaranmisiq?

eger muxtelif insanlardan misal ceksek: Hz Mhemmed(s.a.s) peygemberlik ucun yaranib, bunu hamimiz bilirik, ve elece de digerleri.

amma biz hele ki, hec kimik, ibadetimizin, emellerimizin qebul olub olmamasindan bixeberik.

esas odu ki, bir yol tutasan ve axira kimi sebrle bu yolu gedesen, belke niye yarandigimizi derk ede bildik. (men oz adimdan danisiram, ola bilsin kimse bilir)

Link to comment
Share on other sites

Sən niyə yaranmısan?

Bu suala 6 milyard insan varsa 6 milyardda cavab olacaq...Bütün cavablarda subyektiv olacaq...Əgər bu cavabları sistemləşdirsək yəni qruplara ayırsaq iki əsas kateqoriya alınar...

1. Bu sualı məntiqli hesab edənlər..(inananlar---yəni yaranmağımın mütləq bir (fövqəl) mənası var) idealizm

2. Bu sualı məntiqsiz hesab edənlər..(inanmayanlar--yəni yaranmağımın heç bir (fövqəl) mənası yoxdur) materializm

Link to comment
Share on other sites

Nə üçün bu dünyaya gəlmişəm sualına hərənin bir cavabı ola bilər və sözsüz bu cavablar subyektiv olacaq. Amma bütün bəşəriyyətin(insanlıgın) məncə məqsədi ugrunda danışmaq olar və biz əslində dərk etməsəkdə bu məqsəd ugrunda addımlayırıq. çoxumuz bunu anlamırıq , qəbul etmirik , bu barədə fikirləşmirik və s. Amma gəlin suala bir qədər qlobal nəzər yetirək. Təbiətdə 100 minlərlə, milyonlarla canlı (o cümlədən də bitkilər) nə ugrunda yaşayır və mübarizə aparır? .Desək ki nəsil artırmaq ,planetimizdə daha çox yayılmaq ugrunda məncə yanılmarıq.

İnsanlıgın rolu isə məncə daha böyükdür. İnsanlar tək bu planetdə deyil bütün kainatda yaşamalıdır . İnsanlıq inanıram ki bir gün bu planetin kandarından addımlayaraq qonşu planetləri sonra başqa ulduz sistemlərini ,başqa qalaktikaları fəth edəcək və onları öz həyat tərzinə uyşunlaşdıracaq.(Bəlkə də bundan ötrü insanlar evolyusiyanın daha bir mərhələsini adlamalı oldular). Və biz hamımız(daha dogrusu böyük əksəriyyətimiz) bilsək də bilməsəkdə bu məqsəd ugrunda addımlayırıq. Kimisi bu yolda yeni elmi kəsflər edir ,kimisi insanların daha rahat yaşaması və işləməsi üçün calışır ,kimisi isə sadəcə övladlarını böyüdür ki onlar gələcəkdə bu ışı davam etdirsinlər.

Mən İnanmıram ki hansısa fövqəlqüvvə və ya varlıq insanı yaradaraq bu amalı onun qarşısına əsas məqsəd kimi qoymuşdur. Əksinə məncə əsl evolyusiyanın son nəticəsi məhz belə olmalıdır.

P.s bir az pafoslu alındısa məni bagışlayın.huh.png

P.s.s bütün bunlar sırf mənim düşüncələrimdir və mən bunun 100 faiz həqiqət olduguna qarantiya vermirəm.

Eləcədə bütün bunların olması üçün min yoxsa milyonlarla illərin bəs edib etməyəcəyini də bilmirəm

Edited by DVB-S2
Link to comment
Share on other sites

Sen nesh yaranmisan? Ozune sual vermisen?

Hörmətli "trader10000", icazənizlə qoyduğunuz sualda cüzi dəyişiklik edim və sonra cavab yazım: "MƏN NİYƏ VARAM?"

Dini aspektdən cavab: Allah niyə varsa ,mən də o səbəbə varam.

ümumiyyətlə, ateistlərə və deistlərə metodoloji bir təklifim var.

Bütün ziddiyyətlərin limitdə ortaq nöqtəsi var. Bu aksiomadır. O cümlədən ziddiyyət olaraq materializm və idealizmin (ateizm və deizm) də ortaq nöqtəsi var.

Bizim məqsədimiz biri-birinə həqarət yağdırmaq yox,bu ortaq nöqtəni,yəni bizi birləşdirəcək formulirovkanı tapmaqdır. Materializmi bilmədən onu tənqid etmək,dini bilmədən onu tənqid etmək-hər ikisi eyni dərəcədə bəşəriyyət üçün ziyanlıdır. Əgər, hər iki dünyagörüşünü diqqətlə araşdırsanız, tam əminəm ki,son nəticədə ortaq məxrəcə gələ biləcəksiz.

Link to comment
Share on other sites

Hörmətli "trader10000", icazənizlə qoyduğunuz sualda cüzi dəyişiklik edim və sonra cavab yazım: "MƏN NİYƏ VARAM?"

Dini aspektdən cavab: Allah niyə varsa ,mən də o səbəbə varam.

ümumiyyətlə, ateistlərə və deistlərə metodoloji bir təklifim var.

Bütün ziddiyyətlərin limitdə ortaq nöqtəsi var. Bu aksiomadır. O cümlədən ziddiyyət olaraq materializm və idealizmin (ateizm və deizm) də ortaq nöqtəsi var.

Bizim məqsədimiz biri-birinə həqarət yağdırmaq yox,bu ortaq nöqtəni,yəni bizi birləşdirəcək formulirovkanı tapmaqdır. Materializmi bilmədən onu tənqid etmək,dini bilmədən onu tənqid etmək-hər ikisi eyni dərəcədə bəşəriyyət üçün ziyanlıdır. Əgər, hər iki dünyagörüşünü diqqətlə araşdırsanız, tam əminəm ki,son nəticədə ortaq məxrəcə gələ biləcəksiz.

"Orta məxrəc" -ə gəlmək , yani məncə bu zəmanənin nəbzine görə belə deyirsiz, amma əgər 2 tərəfdən birinin gücü artsa onda necə olacaq? orta məxrəc dəyişəcək?

Link to comment
Share on other sites

"Orta məxrəc" -ə gəlmək , yani məncə bu zəmanənin nəbzine görə belə deyirsiz, amma əgər 2 tərəfdən birinin gücü artsa onda necə olacaq? orta məxrəc dəyişəcək?

Roberto5,dostum, İSTİVA-kəlməsinin əsas mənalarından biri də müvazinət,tarazlıq deməkdir.Əgər dinə,qurana istinad etsək kainatın,o cümlədən bəşəriyyətin özünün də müvazinədə olduğunu qəbul etməliyik. Sizin qeyd etdiyiniz Bəqərə 29 -...sümməstəva iləs səmai fə səvvahunnə səbə səmavat..-ayəsində əsl məna- səmaya müvazinət verib,yeddi asiman olaraq tarazlandırdı-mənasıdır.

Mən sizə "ortaq məxrəcə" təbii yolla (oxu-ilahi qanun,istiva qanunu) gəlməyin sadə bir misalını yazıram: bir metr uzunluqda bir çubuq götürün və onun baş tərəflərinin hərəsini şəhadət barmaqlarınızın birinə qoyun. Tədricən bu vəziyyətdə barmaqlarınızı biri-birinə yaxınlaşdırın.Nəticədə, heç bir çətinlik çəkmədən,ölçmədən çubuğun orta nöqtəsini tapacaqsız.Sizin dediyiniz- tərəflərdən birinin gücünün artması- halını da bu təcrübədə müşahidə edəcəksiz. İSTİVA burada sizdən asılı olmayaraq öz işini görəcək.

İndi, mövzuya aidiyyəti olduğu üçün bir sualıma,imkan daxilində, cavab verin: Siz -azadlıq- anlayışını necə dərk edirsiz?

Link to comment
Share on other sites

Roberto5,diqqətsizliyimə görə sizdən və Hekaridən üzr istəyirəm! Doğrusu, 2-ci bölmədə Hekarinin postunu oxuduqdan sonra bu bölməyə keçdiyim üçün hələ də o postun təsiri altında idim,ona görə də belə alındı. Əslində "Din və fəlsəfə" mövzusunda bütün bölmələr biri-biri ilə tam əlaqəlidir.Ona görə də belə anlaşılmazlığın olması məncə başa düşüləndir. Bir daha sizdən üzr istəyirəm!

Link to comment
Share on other sites

Roberto5,dostum, İSTİVA-kəlməsinin əsas mənalarından biri də müvazinət,tarazlıq deməkdir.Əgər dinə,qurana istinad etsək kainatın,o cümlədən bəşəriyyətin özünün də müvazinədə olduğunu qəbul etməliyik. Sizin qeyd etdiyiniz Bəqərə 29 -...sümməstəva iləs səmai fə səvvahunnə səbə səmavat..-ayəsində əsl məna- səmaya müvazinət verib,yeddi asiman olaraq tarazlandırdı-mənasıdır.

Mən sizə "ortaq məxrəcə" təbii yolla (oxu-ilahi qanun,istiva qanunu) gəlməyin sadə bir misalını yazıram: bir metr uzunluqda bir çubuq götürün və onun baş tərəflərinin hərəsini şəhadət barmaqlarınızın birinə qoyun. Tədricən bu vəziyyətdə barmaqlarınızı biri-birinə yaxınlaşdırın.Nəticədə, heç bir çətinlik çəkmədən,ölçmədən çubuğun orta nöqtəsini tapacaqsız.Sizin dediyiniz- tərəflərdən birinin gücünün artması- halını da bu təcrübədə müşahidə edəcəksiz. İSTİVA burada sizdən asılı olmayaraq öz işini görəcək.

İndi, mövzuya aidiyyəti olduğu üçün bir sualıma,imkan daxilində, cavab verin: Siz -azadlıq- anlayışını necə dərk edirsiz?

Məncə siz orta məxrəcə gələrək mənə və hekariyə cavab və sual vermisiz. Şəhadet barmağınızın birinin ucunu "mənə", o birinin ucunu "hekarinin" üzərinə qoymusuz. .smile.png azadliq: məncə nəfsdən azad olanda və yaxud nəfsi kontrol altina salmağı bacarandav olur. yani bu azadlığın əsas şərtidi. bunu bacaran insanin hər addimi azadır.

Edited by roberto5
Link to comment
Share on other sites

Məncə siz orta məxrəcə gələrək mənə və hekariyə cavab və sual vermisiz. Şəhadet barmağınızın birinin ucunu "mənə", o birinin ucunu "hekarinin" üzərinə qoymusuz. .smile.png azadliq: məncə nəfsdən azad olanda və yaxud nəfsi kontrol altina salmağı bacarandav olur. yani bu azadlığın əsas şərtidi. bunu bacaran insanin hər addimi azadır.

Yox,Roberto, mən həqiqətən də sizə bu təcrübəni sınaqdan çıxarmağı təklif edirəm. Birincisi,axı çubuğun biri- birinə əks olan iki başı var.İkincisi də siz,tərəflərdən birinin gücünün artması halında təcrübənin necə getdiyinin şahidi olacaqsız.

Azadlığa gəlincə isə,belə bir müdrik kəlam var: AZADLIQ DƏRK EDİLMİŞ ZƏRURƏTDİR.. Əgər siz İstiva zərurətini (ilahi qanun və ya təbii qanun-necə istəyirsiz adlandırın) dərk etsəz,əks tərəflərdən hər ikisi üçün həyati əhəmiyyət kəsb edən İstiva nöqtəsini-ortaq məxrəc nöqtəsini tapacaqsız. Bu halda siz,sizi əsir-yesir etmiş ziddiyyət "zəncirindən" tam azad olursuz. Təsəvvür edin ki,illərlə düşmənçilik etdiyiniz biri ilə dil tapıb barışmısız.özünüzü nə qədər rahat və yüngül hiss edəcəksiz.Bu həm də sizin dediyiniz "nəfsdən azad olmaq"dır.Biz çalışmalıyıq ki, əks tərəfdəki neqativ məqamları rədd etməklə bərabər pozitiv nüansları da etiraf edək.

Link to comment
Share on other sites

Yox,Roberto, mən həqiqətən də sizə bu təcrübəni sınaqdan çıxarmağı təklif edirəm. Birincisi,axı çubuğun biri- birinə əks olan iki başı var.İkincisi də siz,tərəflərdən birinin gücünün artması halında təcrübənin necə getdiyinin şahidi olacaqsız.

Azadlığa gəlincə isə,belə bir müdrik kəlam var: AZADLIQ DƏRK EDİLMİŞ ZƏRURƏTDİR.. Əgər siz İstiva zərurətini (ilahi qanun və ya təbii qanun-necə istəyirsiz adlandırın) dərk etsəz,əks tərəflərdən hər ikisi üçün həyati əhəmiyyət kəsb edən İstiva nöqtəsini-ortaq məxrəc nöqtəsini tapacaqsız. Bu halda siz,sizi əsir-yesir etmiş ziddiyyət "zəncirindən" tam azad olursuz. Təsəvvür edin ki,illərlə düşmənçilik etdiyiniz biri ilə dil tapıb barışmısız.özünüzü nə qədər rahat və yüngül hiss edəcəksiz.Bu həm də sizin dediyiniz "nəfsdən azad olmaq"dır.Biz çalışmalıyıq ki, əks tərəfdəki neqativ məqamları rədd etməklə bərabər pozitiv nüansları da etiraf edək.

onu zarafat etdim.

sizin dedikləriniz doğrudu. amma bu məsələlərdə ümumi dəyərlər var, və burda bütün hallarda "orta məxrəci" biz öz ağlımıza görə müəyyənləsdirə bilmərik. Yani burda bir ağsaqqal, bir boyük, ve ya bir ağıllının "orta məxrəci" ilə özümüzünkünü tutuşdurmalıyıq. Elə bil ki, ümumi dəyərləri əsas tutursan, yalniz bundan sonra "orta məxrəcə" gəlirsən. Bizim hərəkətlərimiz, sözlərimiz bu dəyərlərin (heç olmasa) batində ziyanına olmamalıdı.

Link to comment
Share on other sites

onu zarafat etdim.

sizin dedikləriniz doğrudu. amma bu məsələlərdə ümumi dəyərlər var, və burda bütün hallarda "orta məxrəci" biz öz ağlımıza görə müəyyənləsdirə bilmərik. Yani burda bir ağsaqqal, bir boyük, ve ya bir ağıllının "orta məxrəci" ilə özümüzünkünü tutuşdurmalıyıq. Elə bil ki, ümumi dəyərləri əsas tutursan, yalniz bundan sonra "orta məxrəcə" gəlirsən. Bizim hərəkətlərimiz, sözlərimiz bu dəyərlərin (heç olmasa) batində ziyanına olmamalıdı.

Sabahnız xeyir,Roberto! Sizə xoş istirahət günü arzulayıram.

Həqiqəti etiraf etmək məsələsində heç bir ağsaqqal nə mənə, nə də sizə kömək edə bilməz. Ağsaqqal məsləhət verə bilər,amma onu qəbul edib- etməmək artıq bizim boynumuzdadır.Axı Qurana görə, Allah qarşısında heç kəs başqasının əvəzinə cavab verməyəcək.Seçim bizimdir. Məsələn,tutaq ki,"ağsaqqal" olaraq mən sizə şiə olduğunuz halda sünni məzhəbinə keçməyi təklif edirəm. Məgər siz mənim bu təklifimi öz "agıl süzgəcinizdən" keçirməyəcəksiz? Bəli, əgər insanda ağıl varsa,onda dünyadakı hər bir hadisəyə onun şəxsi münasibəti olur.Bu münasibət də əsasən iki istiqamətdən birini- ya şəxsi mənafe,ya da ümumi mənafeni seçməklə formalaşır. Şəxsi mənafeni seçdikdə,xudbin olaraq heç kim məni qəbul etməz. ümumi mənafeyi seçdikdə mütləq ortaq məxrəc tapilmalıdır! çünki,ümumi olaraq, cəmiyyət firqələrə parçalanıb və onları ortaq məxrəcə gətirmək lazımdır. ümumi mənafe seçildikdə, deməli hamının mənafeyinə cavab verə biləcək bir yol tapılmalıdır.Əks halda bizi, bəşər olaraq, fəlakət gözləyir.

İnsanlara dinindən,irqindən milliyyətindən,savadından,cinsindən asılı olmayaraq həyat bəxş etməyə çalış, dostum,əgər cənnət varsa cənnətlik olarsan,əgər yoxdursa, insanlıq səni heç vaxt unutmaz!

Link to comment
Share on other sites

Sabahnız xeyir,Roberto! Sizə xoş istirahət günü arzulayıram. Həqiqəti etiraf etmək məsələsində heç bir ağsaqqal nə mənə, nə də sizə kömək edə bilməz. Ağsaqqal məsləhət verə bilər,amma onu qəbul edib- etməmək artıq bizim boynumuzdadır.Axı Qurana görə, Allah qarşısında heç kəs başqasının əvəzinə cavab verməyəcək.Seçim bizimdir. Məsələn,tutaq ki,"ağsaqqal" olaraq mən sizə şiə olduğunuz halda sünni məzhəbinə keçməyi təklif edirəm. Məgər siz mənim bu təklifimi öz "agıl süzgəcinizdən" keçirməyəcəksiz? Bəli, əgər insanda ağıl varsa,onda dünyadakı hər bir hadisəyə onun şəxsi münasibəti olur.Bu münasibət də əsasən iki istiqamətdən birini- ya şəxsi mənafe,ya da ümumi mənafeni seçməklə formalaşır. Şəxsi mənafeni seçdikdə,xudbin olaraq heç kim məni qəbul etməz. ümumi mənafeyi seçdikdə mütləq ortaq məxrəc tapilmalıdır! çünki,ümumi olaraq, cəmiyyət firqələrə parçalanıb və onları ortaq məxrəcə gətirmək lazımdır. ümumi mənafe seçildikdə, deməli hamının mənafeyinə cavab verə biləcək bir yol tapılmalıdır.Əks halda bizi, bəşər olaraq, fəlakət gözləyir. İnsanlara dinindən,irqindən milliyyətindən,savadından,cinsindən asılı olmayaraq həyat bəxş etməyə çalış, dostum,əgər cənnət varsa cənnətlik olarsan,əgər yoxdursa, insanlıq səni heç vaxt unutmaz!

çox sağ olun. Bu niyyətdə olmağınız və mənə belə bir nəsihətamiz sözlər dediyiniz üçün sizə minnətdaram. Mən sizi cox yaxşı başa düşürəm. Mənim də birlik olsun deyə bir şüarım var. Əgər əvvəlki postlarımı oxumusuzsa, bunları görə bilərsiz. Amma bəzi insanlarla orta məxrəcə gəlmək mümkün deyil. çünki bəzi təriqətlərdə "haqqı" demək vacibdi.

Link to comment
Share on other sites

Bu sualı verdikdə elə bir təəsurat yaranır ki, dünyada mövcüd olan hər bir şeyin səbəbi var və bütün varlıqıar şüürlu şəkildə hər hansı bir səbəbə görə yaradılıb, bu insanların dünyaya dini baxışıdır. Ancaq hər bir insan obyektiv şəkildə dünyaya öz şüüru ilə baxsa, sadəcə olaraq hər bir fiziki və bioloji varlıqların zəncirvari şəkildə bir biri ilə təmasda olduğunu və heç nədən asılı olmadan mövcüd olduğunu görmək olar. Hansısa səbəbə görə insanlar həmişə özlərini bir pillə təbiətdən və oradakı hadisələrdən üstün tutmağa çalışırlar,xəyallarla yaşayırlar, amma əslində bizdə təbiətin ayrılmaz bir hissəsiyik.

Bəziləri dinə əsaslanıb elə hesab edirlər ki, insanlar bir anda elə bu şəkildə hansısa fövqəltəbii varlığın istəyi ilə yaradılıb, ancaq heç kim sual vermir ki, bizdən əvvəlki insanlar hansı ki, neondertallar, homo erectus kim idi, onlar bizdən bir o qədər də fərqlənməyib milyon illərlə yaşayıb, onların olması barədə minlərlə muzeydə sübutlar var, indi özünüzə sual verin 30 metrlik Adəm realdır yoxsa insanların təkamül nəzəriyyəsi. niyə primitiv şəkildə ancaq hər şeydə möcüzə axtarmalıyıq. Hətta ehtimal etsək ki, müasir insan təkamül nəticəsində qədim insanlardan yaranmayıb və onlar ayrı-ayrı qruplara mənsubdur, onda o insanlar kim idi, nəyə görə dində hər bir şeyə xəyali formada cavab tapan insanlar bu haqda fikirləşmir.

Link to comment
Share on other sites

Bu sualı verdikdə elə bir təəsurat yaranır ki, dünyada mövcüd olan hər bir şeyin səbəbi var və bütün varlıqıar şüürlu şəkildə hər hansı bir səbəbə görə yaradılıb, bu insanların dünyaya dini baxışıdır. Ancaq hər bir insan obyektiv şəkildə dünyaya öz şüüru ilə baxsa, sadəcə olaraq hər bir fiziki və bioloji varlıqların zəncirvari şəkildə bir biri ilə təmasda olduğunu və heç nədən asılı olmadan mövcüd olduğunu görmək olar. Hansısa səbəbə görə insanlar həmişə özlərini bir pillə təbiətdən və oradakı hadisələrdən üstün tutmağa çalışırlar,xəyallarla yaşayırlar, amma əslində bizdə təbiətin ayrılmaz bir hissəsiyik.

Bəziləri dinə əsaslanıb elə hesab edirlər ki, insanlar bir anda elə bu şəkildə hansısa fövqəltəbii varlığın istəyi ilə yaradılıb, ancaq heç kim sual vermir ki, bizdən əvvəlki insanlar hansı ki, neondertallar, homo erectus kim idi, onlar bizdən bir o qədər də fərqlənməyib milyon illərlə yaşayıb, onların olması barədə minlərlə muzeydə sübutlar var, indi özünüzə sual verin 30 metrlik Adəm realdır yoxsa insanların təkamül nəzəriyyəsi. niyə primitiv şəkildə ancaq hər şeydə möcüzə axtarmalıyıq. Hətta ehtimal etsək ki, müasir insan təkamül nəticəsində qədim insanlardan yaranmayıb və onlar ayrı-ayrı qruplara mənsubdur, onda o insanlar kim idi, nəyə görə dində hər bir şeyə xəyali formada cavab tapan insanlar bu haqda fikirləşmir.

belkede onlara bu haqda fikirlesmek serf elemir,cunki fikirlesdikce cox seyler askara cixir..heqiqeten men de basa duse bilmire bu insanlar nece olur ki tekamulu redd edirler ancaq insanin palciqdan yaranmasini delilsiz subutsuz qebul edirler.facepalm.gif

Link to comment
Share on other sites

Yalnız Allaha ibadət etmək üçün yaradılmışıq.

bes deyirsiz axi allahin ibadete ehtiyaci yoxdur,neinki ibadete hec neye ehtiyaci yoxdu..onda niye bu qeder milyardlarla insani mehz ona ibadet ucun yaradir ki?mentiq nedir burda?(tebii ki dinde mentiq axtarmaq agilsizliq olar)

Link to comment
Share on other sites

Roberto,salam! Neçə yaşınız olduğunu bilməsəm də inanın ki,mən sizə nəsihət vermək fikirindən çox-çox uzağam. Axı mən sizə yazmışdım ki, foruma qoşulmaqda məqsədim biliklərimi təkmilləşdirməkdir.

Ortaq məxrəcə gəlinə bilməyən insanlardan biri də məcə elə sizsiz. Buyurun öz postunuzu oxuyun:

"bu elmi faktlar olmasaydi da , hansisa alimi shirin su ile, duzlu suyunu ayrilmadigini subut etmeseydide, kimse embrion haqqinda quranda yazilanlarin elmle uygun oldugunu tapmasaydida biz yene de Alllaha inanirdiq.

quran da yazilanlar bashdan basha ziddiyyet olsa da, quran derkedilmez olsa da, insanligin eleyhine cumleler olsa da, orda hansisa shiddet ve qezebden yazilsa da, Allahin ne qeder ozunu oyse de biz yene Ondan ayrilmariq ve Ona olan sonsuz ibadetimizi esirgemerik,

cennet ve altinda caylar axan meyveler, huriler olmasaydida biz yene Ondan ayrilmariq.

quranda yazilibsa belede demeli beledi. bizim Ona qarshi inamimiz bir gune , besh gune yaranmayib, ve ebedi olaraq qalacaq ve artacaq. vesselam.

hormetli mumtaz sizinle dini movzuda yox diger movzularda yazishmaq maraqli olardi. savadiniza ve muzakire qabiliyyetinize hormet elameti olaraq.

Edited by roberto5, 06 July 2012 - 19:48."

Başqa məqsədim olsaydı sizin bu postunuzdan sonra, nəinki sizə nəsihət verməyi,hətta müzakirə aparmağı da boş bir şey hesab edərdim.

Ortaq məxrəc məsələsinə gəlincə isə siz "azadlıq dərk olunmuş zərurətdir" kəlamını və istiva qanununu (istər ilahi qanun de, istər təbii qanun,fərq etməz) hələ də dərk edə bilməmisiniz.

Əgər mübahisədə qalib gəlmək istəsəydim,dini və elmi savadım mənə imkan verər ki, bir postda sizi təslim etdirim. Lakin,mən bunu istəmirəm çünki, insanın özünün kəşf etdiyi həqiqət daha möhkəm əqidə yaradır, nəinki kənardan ona təlqin edilən hansısa ideya.

Edited by Mümtaz
Link to comment
Share on other sites

bes deyirsiz axi allahin ibadete ehtiyaci yoxdur,neinki ibadete hec neye ehtiyaci yoxdu..onda niye bu qeder milyardlarla insani mehz ona ibadet ucun yaradir ki?mentiq nedir burda?(tebii ki dinde mentiq axtarmaq agilsizliq olar)

Bizim ehtiyacımız var.

Link to comment
Share on other sites

Bizim ehtiyacımız var.

bu basqa mesele.amma haminin da ibadet etmeye ehtiyaci yoxdu da bunu da qebul eliyek,belke kimse bununla rahatliq tapir buna bir sozum yoxdu amma mecbur etmek ibadete insanlari duzgun deyil..birde bilmirem hansi movzuda sual vermisdim niyese cavab yazan olmadi..sizin fikriniz bilmek isterdim allahin fiziki ve eqli qusurlu insanlari yaratmaqda meqsedi ne olub?dinde bu haqda ne deyilir?

Link to comment
Share on other sites

sizin fikriniz bilmek isterdim allahin fiziki ve eqli qusurlu insanlari yaratmaqda meqsedi ne olub?dinde bu haqda ne deyilir?

Bu suala cavabı heç kim verə bilməz, ona görə ki,hətta, kainatın ali qüvvə tərəfindən məqsədyönlü şəkildə yaradıldığını qəbul etsək, loqika baxımından təbiətdə baş verən hər bir hadisənin də onun tərəfindən idarə olundüğu qəbul etmək mümkün deyil.

Dindarlar əsasən də müsəlmanlar ən azından bu fikirdə cox yanılırıar. çünki, insanların hər birinin yaranması və həyatdakı mövqeyi idarə oluna bilməz, bu halda iradə azadlığı olmaz, allah hər bir insanın və canlının yaranma prosesinə və qəbul etdiyi qərarlara həyatına qarışsa onda alınan nəticəyə görə özü cavabdeh olar.

Dini mövqədən yanaşsaq, insanlar sınaq üçün müvəqqəti bu dünyada yaşayır, demək qərarlarında azaddırlar, gördüyünüz kimi, bu baxımdan da onların əldə etdiyi və etmədiyi , istənilən pis və yaxşı əməllərinə görə cavabdehdirlər.

Yaranma prosesində isə, hesab etsək ki, hər bir insanın dünyaya gəlməsinə allah qarışır, onda ədalətsizlik olar, çünki kimisə şikəst kimisə xəstə digəri cox qəşənq və güclü doğulur. Bəziləri isə ümümiyyərlə doğulanda ölür. Bu təbiətdə təbii prosesdir, və onu göstərir ki biz təbiətin bir hissəsiyik, və nəticədə onun qanunlarına tabeyik və bu dünyada olan proseslər ideal yaradılışdan cox uzaqdır.

Məsəl üçün, bəzi insanlar minlərlə insanın həyatına son qoyur, digərləri uşağı abort edir, hesab edə bilmərik ki, bunlar hamısı allahın istəyi ilə olur. Şəxsiləşdirilmiş yəni hər bir şeyi idarə edən allah anlayışı heç bir loqikaya sığmır, və təbii ki, mümkün də deyil.

Ən yaxşı halda, ali qüvvənin təbiəti yaradaraq özü işləyən mexanizm kimi, işə salıb müdaxilə etmədən mövcud olmasını qəbul etmək mümkündür.

Link to comment
Share on other sites

Bu suala cavabı heç kim verə bilməz, ona görə ki,hətta, kainatın ali qüvvə tərəfindən məqsədyönlü şəkildə yaradıldığını qəbul etsək, loqika baxımından təbiətdə baş verən hər bir hadisənin də onun tərəfindən idarə olundüğu qəbul etmək mümkün deyil.

Dindarlar əsasən də müsəlmanlar ən azından bu fikirdə cox yanılırıar. çünki, insanların hər birinin yaranması və həyatdakı mövqeyi idarə oluna bilməz, bu halda iradə azadlığı olmaz, allah hər bir insanın və canlının yaranma prosesinə və qəbul etdiyi qərarlara həyatına qarışsa onda alınan nəticəyə görə özü cavabdeh olar.

Dini mövqədən yanaşsaq, insanlar sınaq üçün müvəqqəti bu dünyada yaşayır, demək qərarlarında azaddırlar, gördüyünüz kimi, bu baxımdan da onların əldə etdiyi və etmədiyi , istənilən pis və yaxşı əməllərinə görə cavabdehdirlər.

Yaranma prosesində isə, hesab etsək ki, hər bir insanın dünyaya gəlməsinə allah qarışır, onda ədalətsizlik olar, çünki kimisə şikəst kimisə xəstə digəri cox qəşənq və güclü doğulur. Bəziləri isə ümümiyyərlə doğulanda ölür. Bu təbiətdə təbii prosesdir, və onu göstərir ki biz təbiətin bir hissəsiyik, və nəticədə onun qanunlarına tabeyik və bu dünyada olan proseslər ideal yaradılışdan cox uzaqdır.

Məsəl üçün, bəzi insanlar minlərlə insanın həyatına son qoyur, digərləri uşağı abort edir, hesab edə bilmərik ki, bunlar hamısı allahın istəyi ilə olur. Şəxsiləşdirilmiş yəni hər bir şeyi idarə edən allah anlayışı heç bir loqikaya sığmır, və təbii ki, mümkün də deyil.

Ən yaxşı halda, ali qüvvənin təbiəti yaradaraq özü işləyən mexanizm kimi, işə salıb müdaxilə etmədən mövcud olmasını qəbul etmək mümkündür.

appl.gifappl.gifappl.gif tesekkurler eyni fikirde oldugumuza sevindim..men bu suala eslinde cavab axtarmiram,sadece bizim eziz muselman qardaslarimizin her seye cavablari var axi onlarin bu haqdaki fikirlerini bilmek istedim..men de dinden cixmagimin esas sebebi o oldu ki sadece islamin teqdim etdiyi allah obrazini tesvir bele etmek istemirem..bir birine uygun gelmiyen o qeder cox sey var ki..

o ki qaldi sikest insanlara bu haqda bele fikirler de deyirler..mesleen eslinde allah sikest insani yaradib ki guya o biriler o insana baxib sukr etsinler oz veziyyetlerine,deyende de ki bes hemin insana haqsizliqdi axi bu deirler yoxee o insan cennetlikdi..hec dexli var?demeli bu dunyada digerlerin eksik yaranacaq sonra omru boyunca eziyyet cekecek haminin yaninda basi asagi olacaq ne var ki cennete gedecekmis..nagillarr nagillarr..facepalm.gif

Link to comment
Share on other sites

Sadece bizim eziz muselman qardaslarimizin her seye cavablari var axi onlarin bu haqdaki fikirlerini bilmek istedim..

Sizə dindar qardaşların fikirlərini öyrənməyə ehtiyac yoxdur, çünki onların obyektiv fikirləri yoxdur, onların dünyaya baxışı və həyati mövqeyi subyektiv bir mənbədən olan məlumatlardan ibarətdir və ümümiyyətlə bu mövzuda fikirləşmək hüquqları yoxdur dini baxımdan, çünki onlar inandıqları dində heç bir ayəni inkar edə bilməzlər hətta şübhələnməyə belə cürət etməzlər.

Sizə dini baxımdan hansısa hadisəyə mövqe maraqli olsa bunu google-da axtarib tapa bilərsiniz, ,çünki, eyni firqədəndirlərsə dindarların məlumatları fərqlənə bilməz.

Sizin suala gəldikdə isə, qəbul etsək ki, allahın ibadətə ehtiyacı yoxdur, hansı ki, haqlı bir məntiqdir, bu baxımdan ki, yəni ali varlıq özü yaratdığından nə istəyə bilər ki, ehtiyac olduğu tədqirdə hər bir şeyi yaratmağa qadirdir. Analiz etsək, tutaq ki, qəbul etsək , onun heç nəyə ehtiyacı yoxdur, onda insanları yaratmaqda məqsəd nədir? nəyə görə heç nəyə ehtiyacı olmadığı halda bizi yaradıb, ümumiyyətlə dünyada ehtiyac olmayan bir şeyi istəmək və onu yaratmaqda məntiq ola bilərmi?

Buna dindarların cavabı - bizi yaratmaqda məqsəd, allaha sitaiş etmək olacaq, yaxşı deyək ki, belədir, sual versəniz ali varlığın heç nəyə ehtiyacı olmadığı halda nəyə görə bizi ona sitaiş etmək üçün yaradıb? cavab verəcəkər sizi bağışlaması üçün - axı onun heç nəyə ehtiyacı yox idi? demək onun bizi bağışlamağa ehtiyacı var, Bizim də buna ehtiyacımız var, və bu qarşılıqlıdır.

Link to comment
Share on other sites

Sizə dindar qardaşların fikirlərini öyrənməyə ehtiyac yoxdur, çünki onların obyektiv fikirləri yoxdur, onların dünyaya baxışı və həyati mövqeyi subyektiv bir mənbədən olan məlumatlardan ibarətdir və ümümiyyətlə bu mövzuda fikirləşmək hüquqları yoxdur dini baxımdan, çünki onlar inandıqları dində heç bir ayəni inkar edə bilməzlər hətta şübhələnməyə belə cürət etməzlər.

Sizə dini baxımdan hansısa hadisəyə mövqe maraqli olsa bunu google-da axtarib tapa bilərsiniz, ,çünki, eyni firqədəndirlərsə dindarların məlumatları fərqlənə bilməz.

Sizin suala gəldikdə isə, qəbul etsək ki, allahın ibadətə ehtiyacı yoxdur, hansı ki, haqlı bir məntiqdir, bu baxımdan ki, yəni ali varlıq özü yaratdığından nə istəyə bilər ki, ehtiyac olduğu tədqirdə hər bir şeyi yaratmağa qadirdir. Analiz etsək, tutaq ki, qəbul etsək , onun heç nəyə ehtiyacı yoxdur, onda insanları yaratmaqda məqsəd nədir? nəyə görə heç nəyə ehtiyacı olmadığı halda bizi yaradıb, ümumiyyətlə dünyada ehtiyac olmayan bir şeyi istəmək və onu yaratmaqda məntiq ola bilərmi?

Buna dindarların cavabı - bizi yaratmaqda məqsəd, allaha sitaiş etmək olacaq, yaxşı deyək ki, belədir, sual versəniz ali varlığın heç nəyə ehtiyacı olmadığı halda nəyə görə bizi ona sitaiş etmək üçün yaradıb? cavab verəcəkər sizi bağışlaması üçün - axı onun heç nəyə ehtiyacı yox idi? demək onun bizi bağışlamağa ehtiyacı var, Bizim də buna ehtiyacımız var, və bu qarşılıqlıdır.

men nece illik musahidelerimde bir onu bilirem ki insancun her seyden vacib onun vicdanidir..meselen men ozum adam oldurmerem hec vaxt,exlaqsizliq etmerem,ne bilim yetimin malini yemerem,kiminse haqqini tapdamaam.amma ona gore yox ki din buna icaze vermir ona gore ki vicdanim buna icaze vermez..ona gore de vicdanim mene bes eliyir...ve kimse mene deyende ki sen allahi inkar edirsen belelerinin yeri ebedi cehennemdi bax onda uje ozumden cixiram daa,demeli siz gunde 5 defe eyilib qalxirsiz eledikleriviz de yuyulacaq amma allahi inkar eden insan kimi yasasa da olur pis..bu mentiqi basa dusmek qeyri mumkundu..meselen teze vaxtlarda dinden uzaqlasanda tanislar da oldu ki menden uzaqlasdilar,birden sora allahlarinin xosuna gelmez axi..

en aglasigmaz sey de budur ki allah hec cur qerar vere bilmir..gah nala vuru gah mixa.gah deyir ki onun izni olmadan hecne bas vermir,o ezelden inanin momin ya kafir,xosbext ya bedbext olacagini hetta sonda gedeceyi yere qeder bilir,gah da guya azadliq verib ki secim edek..birde bele bir aye var ki dinde mecburiyyet yoxdu..demeli allah deyir ya ubadet elemelisen ya da davay getdin cehenneme,sora da dinde mecburiyyet yox imis..oz aramizdi zor mentiqi varaasmoking.gifsmoking.gifsmoking.gif

Link to comment
Share on other sites

Bizim ehtiyacımız var.

Hörmətli Hekari,"bizim ehtiyacımız var"-bunu başa düşdüm. "HƏDİSİ QüDSİ"dən bu hədisə fikir verək: "kuntə kənzən məxfiyyən,fə əhbəbtu ən uraf,fə xələqtul xəlqə li key yərif." (mən gizlin bir xəzinə idim,istədim ki məni tanısınlar,ona görə məxluqatı yaratdım)Hədisdən göründüyü kimi allahın da tanınmağa ehtiyacı olub,ona görə də məxluqatı yaradıb. Lakin, Allahı sifətlərindən biri də "ehtiyacsız"lıq sifətidir.Allahın bu sifəti ilə hədisin məntiqi mənası düz gəlmir. öz hörmətiniz xatirnə,deməyin ki, hədis səhvdir. Birincisi, "vəma xələqtül cinnnə vəl insə illa li yəbüdunə." -ayəsi ilə təsdiq olunur. İkincisi qüdsi hədisdir.

Bax,bunu necə başa düşəcəyimizi bilmirəm.

Link to comment
Share on other sites

Hörmətli Hekari,"bizim ehtiyacımız var"-bunu başa düşdüm. "HƏDİSİ QüDSİ"dən bu hədisə fikir verək: "kuntə kənzən məxfiyyən,fə əhbəbtu ən uraf,fə xələqtul xəlqə li key yərif." (mən gizlin bir xəzinə idim,istədim ki məni tanısınlar,ona görə məxluqatı yaratdım)Hədisdən göründüyü kimi allahın da tanınmağa ehtiyacı olub,ona görə də məxluqatı yaradıb. Lakin, Allahı sifətlərindən biri də "ehtiyacsız"lıq sifətidir.Allahın bu sifəti ilə hədisin məntiqi mənası düz gəlmir. öz hörmətiniz xatirnə,deməyin ki, hədis səhvdir. Birincisi, "vəma xələqtül cinnnə vəl insə illa li yəbüdunə." -ayəsi ilə təsdiq olunur. İkincisi qüdsi hədisdir.

Bax,bunu necə başa düşəcəyimizi bilmirəm.

Allahın tanınmağa ehtiyacı olduğunu hardan çixardırsız? qüdsi hədisdə - İstədim aşikar olum, insanı yaratdım-deyə buyurulur. Burda daha çox eşqdən sohbət gedir, bir başqa hədis qüdsdə -Mən insanı eşqimdən yaratdım - deyə buyurulur. Sizcə bütün istəklər ehtiyaca bağlıdı? yaxşı düşünüb cavab verin zəhmət olmasa.

Link to comment
Share on other sites

Roberto,salam! Neçə yaşınız olduğunu bilməsəm də inanın ki,mən sizə nəsihət vermək fikirindən çox-çox uzağam. Axı mən sizə yazmışdım ki, foruma qoşulmaqda məqsədim biliklərimi təkmilləşdirməkdir.

Ortaq məxrəcə gəlinə bilməyən insanlardan biri də məcə elə sizsiz. Buyurun öz postunuzu oxuyun:

"bu elmi faktlar olmasaydi da , hansisa alimi shirin su ile, duzlu suyunu ayrilmadigini subut etmeseydide, kimse embrion haqqinda quranda yazilanlarin elmle uygun oldugunu tapmasaydida biz yene de Alllaha inanirdiq.

quran da yazilanlar bashdan basha ziddiyyet olsa da, quran derkedilmez olsa da, insanligin eleyhine cumleler olsa da, orda hansisa shiddet ve qezebden yazilsa da, Allahin ne qeder ozunu oyse de biz yene Ondan ayrilmariq ve Ona olan sonsuz ibadetimizi esirgemerik,

cennet ve altinda caylar axan meyveler, huriler olmasaydida biz yene Ondan ayrilmariq.

quranda yazilibsa belede demeli beledi. bizim Ona qarshi inamimiz bir gune , besh gune yaranmayib, ve ebedi olaraq qalacaq ve artacaq. vesselam.

hormetli mumtaz sizinle dini movzuda yox diger movzularda yazishmaq maraqli olardi. savadiniza ve muzakire qabiliyyetinize hormet elameti olaraq.

Edited by roberto5, 06 July 2012 - 19:48."

Başqa məqsədim olsaydı sizin bu postunuzdan sonra, nəinki sizə nəsihət verməyi,hətta müzakirə aparmağı da boş bir şey hesab edərdim.

Ortaq məxrəc məsələsinə gəlincə isə siz "azadlıq dərk olunmuş zərurətdir" kəlamını və istiva qanununu (istər ilahi qanun de, istər təbii qanun,fərq etməz) hələ də dərk edə bilməmisiniz.

Əgər mübahisədə qalib gəlmək istəsəydim,dini və elmi savadım mənə imkan verər ki, bir postda sizi təslim etdirim. Lakin,mən bunu istəmirəm çünki, insanın özünün kəşf etdiyi həqiqət daha möhkəm əqidə yaradır, nəinki kənardan ona təlqin edilən hansısa ideya.

mən ortaq məxrəcə gəlim deyə sünni şiə məsələsini nəzərdə tutmuşam. mən ateistlərlə, Allahın ayələrinə şübhə ilə yanaşıb, bunu qabardan insanlarla ortaq məxrəcə gəlmək kimi bir şüarım yoxdu. Bəli mən "iynənin gözündən dəvənin keçməsi" möcüzəsinə inanıram. buna görə müzakirəni saxlayacaqsızsa elə bu andan saxlayın.

Düzdü sizin savadınız məni təslim etməyə çatar, əgər mənim yazılarım savadlı olsaydı. Məni sizinlə müzakirəyə şövq edən səbəb sizin qabiliyyətli insan olmanızdı. (sizi nəzərdə tutmuram) Elm möminin itmiş malıdı, onu mömində də olsa götür, kairdə də.( kim olur olsun)

Link to comment
Share on other sites

Allahın tanınmağa ehtiyacı olduğunu hardan çixardırsız? qüdsi hədisdə - İstədim aşikar olum, insanı yaratdım-deyə buyurulur. Burda daha çox eşqdən sohbət gedir, bir başqa hədis qüdsdə -Mən insanı eşqimdən yaratdım - deyə buyurulur. Sizcə bütün istəklər ehtiyaca bağlıdı? yaxşı düşünüb cavab verin zəhmət olmasa.

Roberto,hədisdəki "fə əhbəbtu ən uraf" frazası "istədim aşikar olum" yox, "istədim ki,tanınım" deməkdir. Bəli,əgər hədisə inansaq, onda qəbul etməliyik ki, məxluqatın olmadığı elə bir zaman olub ki,Allahın tanınmağa ehtiyacı olub və buna görə də məxluqatı yaradıb.
Link to comment
Share on other sites

mən ortaq məxrəcə gəlim deyə sünni şiə məsələsini nəzərdə tutmuşam. mən ateistlərlə, Allahın ayələrinə şübhə ilə yanaşıb, bunu qabardan insanlarla ortaq məxrəcə gəlmək kimi bir şüarım yoxdu. Bəli mən "iynənin gözündən dəvənin keçməsi" möcüzəsinə inanıram. buna görə müzakirəni saxlayacaqsızsa elə bu andan saxlayın.

Düzdü sizin savadınız məni təslim etməyə çatar, əgər mənim yazılarım savadlı olsaydı. Məni sizinlə müzakirəyə şövq edən səbəb sizin qabiliyyətli insan olmanızdı. (sizi nəzərdə tutmuram) Elm möminin itmiş malıdı, onu mömində də olsa götür, kairdə də.( kim olur olsun)

Şiələrlə sünnilərin ortaq məxrəci onsuz da var və onları birləşdirən məqamlar çoxdur,bunu hamı bilir. Amma,ateistlərlə dindarların ortaq məxrəcə gəlməsi problemdir ki, mən də bu problemi öz imkanlarım daxilində həll etmək istəyirəm.

Sizin bu cümlənizi necə başa düşüm?lütfən,aydınlaşdırın. "Məni sizinlə müzakirəyə şövq edən səbəb sizin qabiliyyətli insan olmanızdı (sizi nəzərdə tutmuram)."

Bəli, əgər biz sizinlə ortaq məxrəcə şüurlu olaraq,bunun zərurət olduğunu dərk edərək gələ bilməsək,onda mən də məcbur olacağam ki, sizi bu məxrəcə gəlməyə məcbur edim. Bəli,biz hər ikimiz məcbur olacağıq!

Link to comment
Share on other sites

Şiələrlə sünnilərin ortaq məxrəci onsuz da var və onları birləşdirən məqamlar çoxdur,bunu hamı bilir. Amma,ateistlərlə dindarların ortaq məxrəcə gəlməsi problemdir ki, mən də bu problemi öz imkanlarım daxilində həll etmək istəyirəm.

Sizin bu cümlənizi necə başa düşüm?lütfən,aydınlaşdırın. "Məni sizinlə müzakirəyə şövq edən səbəb sizin qabiliyyətli insan olmanızdı (sizi nəzərdə tutmuram)."

Bəli, əgər biz sizinlə ortaq məxrəcə şüurlu olaraq,bunun zərurət olduğunu dərk edərək gələ bilməsək,onda mən də məcbur olacağam ki, sizi bu məxrəcə gəlməyə məcbur edim. Bəli,biz hər ikimiz məcbur olacağıq!

üzr istəyirəm , mötərizədə yazdığım daha sonrakı cümləyə aid idi.

Link to comment
Share on other sites

Roberto,hədisdəki "fə əhbəbtu ən uraf" frazası "istədim aşikar olum" yox, "istədim ki,tanınım" deməkdir. Bəli,əgər hədisə inansaq, onda qəbul etməliyik ki, məxluqatın olmadığı elə bir zaman olub ki,Allahın tanınmağa ehtiyacı olub və buna görə də məxluqatı yaradıb.

qardaşım bu ehtiyac kəlməsini hardan çıxardirsiz? (olsun tanınım.) mənim sualima cavab vermədiz? bütün istəklər ehtiyacdan olur?

Link to comment
Share on other sites

qardaşım bu ehtiyac kəlməsini hardan çıxardirsiz? (olsun tanınım.) mənim sualima cavab vermədiz? bütün istəklər ehtiyacdan olur?

Roberto,salam! Sizinlə razıyam,bütün istəklər ehtiyacdan olmur. Ehtiyacdan yaranan istək də var,ehtiyac olmadan yaranan istək də var. (valideynin övlada olan istəyi kimi) Amma hədisin məntiqi mənasına görə Allahın məxluqatı xəlq etməsi ehtiyacdan olub.çünki,məxluqat olmasa kim Allahın varlığını bilərdi? Tutaq ki,Allah var və ondan başqa heç bir varlıq yoxdur. Onun varlığından nə fayda? Bu,hədisdən çıxan məntiqi nəticədir.

Şəxsən mənim bu məsələyə münasibətim isə fərqlidir. Bu bir qədər geniş mövzudur və yazmaqla izah etmək çox vaxt aparır.Vaxt isə mənim üçün məhduddur. Ola bilər ki,öz fikirlərimi imkan tapdıqca,tədricən yazım. Əgər imkanınız olsa,başqa mözulardakı postlarımı da oxuyun.

Link to comment
Share on other sites

Roberto,salam! Sizinlə razıyam,bütün istəklər ehtiyacdan olmur. Ehtiyacdan yaranan istək də var,ehtiyac olmadan yaranan istək də var. (valideynin övlada olan istəyi kimi) Amma hədisin məntiqi mənasına görə Allahın məxluqatı xəlq etməsi ehtiyacdan olub.çünki,məxluqat (insan) olmasa kim Allahın varlığını (tamam -kamal) bilərdi? Tutaq ki,Allah var və ondan başqa heç bir varlıq yoxdur. Onun varlığından nə fayda? Bu,hədisdən çıxan məntiqi nəticədir.

Şəxsən mənim bu məsələyə münasibətim isə fərqlidir. Bu bir qədər geniş mövzudur və yazmaqla izah etmək çox vaxt aparır.Vaxt isə mənim üçün məhduddur. Ola bilər ki,öz fikirlərimi imkan tapdıqca,tədricən yazım. Əgər imkanınız olsa,başqa mözulardakı postlarımı da oxuyun.

Mümtaz siz agillı adamsız, sizə neisə söz deməyi ehtiyac bilmirəm. qaraladığım yerlərdən başqa

Edited by roberto5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 11 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
      • 8 replies
    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
        • Haha
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
      • 21 replies
    • Начата реализация проекта трамвайной линии в Баку
      Генеральный план - это стратегический документ. Это не документ для ежедневного исполнения. Генплан - документ, определяющий будущее развитие города Баку на ближайшие 30 лет.
      Об этом в интервью Азертадж заявил председатель правления Союза архитекторов Азербайджана Эльбей Гасымзаде, говоря о реализации в ближайшем будущем масштабных проектов в рамках Генплана.
      По его словам, на основе Генплана в различных частях города будут проведены конкретные работы.
      «Процессы проектирования этих работ уже начались. Например, одним из важнейших направлений Генплана является транспортная инфраструктура. Реализация проекта трамвайной линии в Баку уже начата. На мой взгляд, второй важный вопрос - строительство на месте кварталов с 1-2-этажными аварийными домами или даже крупного района современных жилых зданий», - отметил он.
      https://media.az/society/nachata-realizaciya-proekta-tramvajnoj-linii-v-baku
      • 23 replies
    • Новый способ развода нашли гайцы. Останавливают машины на кругу там где техосмотр в сядяряке. Начинают с поиска доп оборудования потом проверяют на алкоголь, на наркотики ничего не найдя, поют песню про то что ты где-то линию пересёк и тебе 80 Ман 3 балла штраф. Просишь показать видео, говорит что нет, ему по рации передали задержать.  Что езжай в гор ГАИ там разбирайся, потом начинается сказка про доброго полицейского что он может ремень написать, заплатишь 40 Ман когда тех осмотр пройдешь. Зная что не со штрафом техосмотр не пройти. В конце ты сам уже предлагаешь 20 Ман что бы он отстал, и он типа по рации кому-то передает что йохлыйыб и хял едиб, хотя уверен что он никому ничего не передавал. 
      Вообще за последние два дня 3 раза остановили проверять алкоголь. Рейд у них какойто
        • Haha
        • Like
      • 109 replies
    • На Земле началась сильнейшая за 20 лет магнитная буря
      На Земле началась сильнейшая за последние двадцать лет магнитная буря: ей присвоен наивысший уровень G5, сообщают космические институты России и США.
      Уровень G5 соответствует экстремально сильной магнитной буре. Во время неё могут возникать масштабные проблемы с объектами энергетики и космическими аппаратами. Полярные сияния могут фиксироваться даже в тропиках.
      В нескольких регионах России – от Ленинградской до Ростовской области, а также в Сибири и на Урале – наблюдалось северное сияние.
      Также полярное сияние фиксировали жители Грузии, Армении, Кубы, Беларуси и Украины.
      Ранее руководитель Лаборатории солнечной астрономии Института космических исследований РАН Сергей Богачёв сообщал, что продолжительность магнитного шторма может составить от 20 до 40 часов.
      "Земля погружена в облако плазмы. Выйдет из него не раньше чем через сутки", – говорил он. Богачёв пояснил, что за трое суток Солнце выбросило четыре исключительно крупных облака плазмы.
      https://www.svoboda.org/a/na-zemle-nachalasj-siljneyshaya-za-20-let-magnitnaya-burya/32941991.html
        • Haha
      • 29 replies
    • В Санкт-Петербурге автобус с пассажирами упал в реку: число погибших выросло
      В реку Мойку упал пассажирский автобус. Предварительно, там находилось около 20 человек. В региональном МВД сообщили, что спасатели достают людей из воды
      Очевидец сообщил, что автобус врезался в два автомобиля, пробил ограду и упал в воду. ТАСС со ссылкой на источник в оперативных службах пишет о госпитализации пяти человек, еще двоим проводят реанимационные мероприятия на месте происшествия.
       

      Телеграм-канал Shot пишет, что из затонувшего автобуса спасли восемь человек. Состояние четверых из них оценивают как тяжелое — они госпитализированы. В больницу, как отмечает канал, в состоянии средней степени тяжести доставлен и водитель. Еще около десяти человек выбрались самостоятельно.
      Один человек погиб, указывает Shot. О жертвах также пишет телеграм-канал 78.

       
       
        • Like
      • 59 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...