Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Dinin Kamil Oldugu Gün Hansi Gündür ?


Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gəldin mən deyənə. Bu qədər səhih, uydurma olan yerdə əlləşib, vuruşmaqdansa. Təmiz və dəqiq Quran kitabını, yaxşı öyrənsən, daxa çox biliy və savad qazanarsan.

Məsləhətivə görə çox sağ ol! Mən hədislərlə əlləşmirəm. Bunun üçün mühəddis alimlər var. Hansı hədisin səhih hansının zəif olduğunu onlar araşdırırlar

Link to comment
Share on other sites

Məsləhətivə görə çox sağ ol! Mən hədislərlə əlləşmirəm. Bunun üçün mühəddis alimlər var. Hansı hədisin səhih hansının zəif olduğunu onlar araşdırırlar

 

Sən indi fikir ver görəcəysən ki, o alimlərin səhih və zəif deyən hədislərini, sonradan araşdıran " Alimlər" var. Bu hədislərin hamısına səhih və zəif deyən var. Elə bir səhih hədis yoxdu ki ona zəif deyən və sübut etməyə çalışmayan tapılmasın. Mən də əvvələr maraqlanırdım, bir dostum var, namaz qılıb, oruc tutandı. O yalnız Quran oxuyur və bu mənim diqqətimi çəkdi. O heç bir başqa kitabnan beynini korlamır. Çox məntiqli adamdı.

Link to comment
Share on other sites

Ferqi yoxdu qadan alim.

 

Yəni Quranı oxumasan da olar? Sən çox şeyin fərqinə varmada həmişə danışırsan və nə danışdığıvı fikir versən görərsən ki bilmədin.

Edited by Simruq
Link to comment
Share on other sites

Sən indi fikir ver görəcəysən ki, o alimlərin səhih və zəif deyən hədislərini, sonradan araşdıran " Alimlər" var. Bu hədislərin hamısına səhih və zəif deyən var. Elə bir səhih hədis yoxdu ki ona zəif deyən və sübut etməyə çalışmayan tapılmasın. Mən də əvvələr maraqlanırdım, bir dostum var, namaz qılıb, oruc tutandı. O yalnız Quran oxuyur və bu mənim diqqətimi çəkdi. O heç bir başqa kitabnan beynini korlamır. Çox məntiqli adamdı.

"alimlər" bu dirnaqarası alimlərdən mənə nə? 

namaz ilib oruc tutan bu ibadətlərin qaydasını öyrənmək üçün ən azından başqa kitab üzü açmalıdır.

Link to comment
Share on other sites

Selcanın problemi, hədislərə inanmaqda və məzhəblərə vaxt ayırmaqdadı))

Quran olan yerdə, hədisə ehtiyac var?

"Peygember sayiqlayir, Quran bize yeter ".

bu sozu ilk deyen shexs Ömer ibn Xettab olub

Tarixde bu soz hansi fitnelere yol achdi ?

tarixe baxsaq, gorerik ki, Hz Aliye qarshi aparilan muharibelerin esasinda mehz bu soz dayanir

Mes: Süffeyin savashi,

Muaviye meglubiyyetden yaxa qurtarmaqdan ötrü Qurani nizelerin ucuna taxilmasni emr edir ve deyir:

siz Qurana qarshi savashirsiniz?

Ikinci, Nehrivanda Xevvariclerin ireli surduyu shüar:

hokm yalniz Allahindir! yani, bize Quran yeter, sen kimsen,

ve nehayet Ashura ..ve bu siyasetin aci sonlugu

Peygemberin qiz-gelinleri esir götürülür, imam Huseynin bashi nizelerin ucuna sancilir (

Edited by Blok
Link to comment
Share on other sites

"Peygember sayiqlayir, Quran bize yeter ".

bu sozu ilk deyen shexs Ömer ibn Xettab olub

Tarixde bu soz hansi fitnelere yol achdi ?

Bu sözdə qəbahətli heç nə yoxdur! Fitnə salan bu söz şişirdib bayraq edən şiələr rafizilər oldu.

Peyğəmbər xəstələnəmndə quranın bütün ayələri nazil olmuşdu, və Allahın mən artıq dinimi tamamladım ayəsi də nazil olmuşdu

Xəstə adam sayiqlaya bilməz??? Peyğəmbər Allah deyil, mələk cin deyil, insandir!! Xəstələnə də bilər sayiqlaya da bilər. Ömər pis heç nə deməyib.

Quran doğurdan da bizə yetər, hədislər quranın izahı üçündür. 

Həm də bu hadisədən sonra peyğəmbər 12 gün yaşadı!!! Əgər sözü variydisa deyərdi!!!

Həm də siz nə düşünürsüz??? Peyğəmbər əmr verəcəkdi, Peyğəmbərə gələn əmrlər Allahdan gəlir. Ömər Allahdan gələn əmrin qarşısını ala bildi??? Allahın dinini natamam elədi Ömər???

Link to comment
Share on other sites

Bu sözdə qəbahətli heç nə yoxdur! Fitnə salan bu söz şişirdib bayraq edən şiələr rafizilər oldu.

Peyğəmbər xəstələnəmndə quranın bütün ayələri nazil olmuşdu, və Allahın mən artıq dinimi tamamladım ayəsi də nazil olmuşdu

Xəstə adam sayiqlaya bilməz??? Peyğəmbər Allah deyil, mələk cin deyil, insandir!! Xəstələnə də bilər sayiqlaya da bilər. Ömər pis heç nə deməyib.

Quran doğurdan da bizə yetər, hədislər quranın izahı üçündür.

Həm də bu hadisədən sonra peyğəmbər 12 gün yaşadı!!! Əgər sözü variydisa deyərdi!!!

Həm də siz nə düşünürsüz??? Peyğəmbər əmr verəcəkdi, Peyğəmbərə gələn əmrlər Allahdan gəlir. Ömər Allahdan gələn əmrin qarşısını ala bildi??? Allahın dinini natamam elədi Ömər???

Belke peygember deyil, Ömer sehv edib?

melum meseldir ki, peygemberin sayiqlamasi haqqinda sende hec bir delil subut yoxdur, amma Omer ibn Xettabin saglam ola-ola sayiqlmasi haqqinda mende delil subut var.

Mes: Peygember dunyasini deyishende Omer elini qilinca atib dedi:

eger kim dese ki, Peygember ölüb, men onu qilincdan kechirecem!

Peygember ölmeyib, 40 gunluk harasa gedib, sonra gelecek

Edited by Blok
Link to comment
Share on other sites

Belke peygember deyil, Ömer sehv edib?

melum meseldir ki, peygemberin sayiqlamasi haqqinda sende hec bir delil subut yoxdur, amma Omer ibn Xettabin saglam ola-ola sayiqlmasi haqqinda mende delil subut var.

Mes: Peygember dunyasini deyishende Omer elini qilinca atib dedi:

eger kim dese ki, Peygember ölüb, men onu qilincdan kechirecem!

Peygember ölmeyib, 40 gunluk harasa gedib, sonra gelecek

))))) təzə hədisdi? ola bilər Ömər Peyğəmbərin vəfatindan sarsıntı keçirib sayiqlayib, ola bilər insandı, biz Öməri ilahiləşdirmirik, necə ki bəziləri Peyğəmbəri, Əlini ilahiləşdirirlər.

amma Ömərin yox digər insanların peyğəmbər ölməyib kimi fikirləri təxmini yadıma gəlir hədislərdə, Əbu bəkr səhv etmirəmsə xatırladır cammata ki peyğəmbər də insan idi o ölüb. 

 

"Belke peygember deyil, Ömer sehv edib?" Bu cümləniiz başa düşmədim

Link to comment
Share on other sites

))))) təzə hədisdi? ola bilər Ömər Peyğəmbərin vəfatindan sarsıntı keçirib sayiqlayib, ola bilər insandı, biz Öməri ilahiləşdirmirik, necə ki bəziləri Peyğəmbəri, Əlini ilahiləşdirirlər.

amma Ömərin yox digər insanların peyğəmbər ölməyib kimi fikirləri təxmini yadıma gəlir hədislərdə, Əbu bəkr səhv etmirəmsə xatırladır cammata ki peyğəmbər də insan idi o ölüb.

"Belke peygember deyil, Ömer sehv edib?" Bu cümləniiz başa düşmədim

Ömer ibn Xettabin peygembere nisbet verdiyi "sayiqlama" sozunde heqiqet var idimi?

ve yaxud bele deyim, senin basha dusheceyin terzde..Sen Sayiqlama deyende neyi nezerde tutursan?

bir insanin bir sheyler yazdirmaq istemesi sayiqlamadirmi, bu ne derecede duzgundur?

Adeten sayiqlama ona deyiler ki, insan agzina gelini danishsin! Sizce Peygember de bu elamet var idimi?

senden chox xahish edirem, menasiz tessubkeshliyi qoy kenara, insaf ve vicdaninla de: Alemlere rehmet olaraq gonderilen peygember o gun dediyi sozlere gore sayiqlamisdimi?

Edited by Blok
Link to comment
Share on other sites

Ömer ibn Xettabin peygembere nisbet verdiyi "sayiqlama" sozunde heqiqet var idimi?

ve yaxud bele deyim, senin basha dusheceyin terzde..Sen Sayiqlama deyende neyi nezerde tutursan?

bir insanin bir sheyler yazdirmaq istemesi sayiqlamadirmi, bu ne derecede duzgundur?

Adeten sayiqlama ona deyiler ki, insan agzina gelini danishsin! Sizce Peygember de bu elamet var idimi?

senden chox xahish edirem, menasiz tessubkeshliyi qoy kenara, insaf ve vicdaninla de: Alemlere rehmet olaraq gonderilen peygember o gun dediyi sozlere gore sayiqlamisdimi?

Estagfirullah! agzina gelene "sayiqlayir" mecazi menada deyirler!!!  Omer Peygemere bu sozu deyende xestelik menasinda deyirdi. Heqiqeten de peygember berk xeste halsiz idi...

Link to comment
Share on other sites

Estagfirullah! agzina gelene "sayiqlayir" mecazi menada deyirler!!!  Omer Peygemere bu sozu deyende xestelik menasinda deyirdi. Heqiqeten de peygember berk xeste halsiz idi...

raziyam, insan xeste olanda sayaqliya biler. ancaq islam peygemberinin sözünde qeyri-adi ne var idi ki, Omer ibn Xettab ona "sayaqlama" adi verdi? (

Link to comment
Share on other sites

Zəif hədis sözünü Elçin də işlədir, Məsələn Ömərin Əlinin qaynatası olmasını inkar edir, halbuki bu hədislərdə var. Əhli-sünnə mənbələrində şübhəli yox dəqiqdir. 

Elçin "zəif hədis" sözünü işlətməzdən əvvəl öz şəxsi simpatiya və antipatiyalarını bir kənara qoyub həmin hədis barədə bütün fikirləri və dəlilləri araşdırmağa çalışır. Selcan, siz qonşu mövzuda azyaşlı qız uşaqlarının qoca kişilərə ərə verilməsinin qəti əleyhinə olduğunuz halda bu mövzuda niyə fikrinizi dəyişirsiz ki? Axı Ümm Gülsüm evin son beşiyi olub və xanım Zəhra (ə) şəhid olanda onun cəmi 2 yaşı var idi. Ömər xəlifə olanda onun 4 yaşı var idi. Artıq qocalıq dövründə olan Ömər 4 yaşlı uşağa elçi gəlmişdi ki?

Bu şübhəli məlumatları son vaxtlar vəhhabilər geniş yayır və fakt kimi qələmə verirlər. Məqsədləri də odur ki, o dövrdə olan Əli - Əbu bəkr, Ömər qarşıdurmasına aid olan faktları gizlədib camaatı öz əqidələrinə çəksinlər. (Özününüz də gördünüz ki, o qarşıdurmaya aid dəqiq fakt olan hədislərdən heç danışmırlar). Hərçənd ki, bu tip dəlil gətirməyin özü Qurana ziddir. Yəni qızı kiməsə ərə vermək həmin adamla dostluğa və razılığa sübut ola bilməz.  Hud surəsində Lut peyğəmbər(ə) öz günahkar kişibaz qövmünə üz tutub deyir: "Ey qövmüm! Bunlar mənim qızlarımdı, onlar sizin üçün daha pakdırlar (evlənmək üçün). Allaha təqvalı olun və məni qonaqlar yanında biabır etməyin. Aranızda yəni bir rəşid olan kişi yoxdur?"  (Quran 11\78 - tərc. E.Ahmad).  Sizcə Lut (ə) o kişibazlarla dostluq və razılıq edirdi ki?

Sizi son vaxtlar nisbətən daha təmkinli və məntiqli görürəm (bəzi postlarınıza hətta + qoymuşam). Amma nə qədər ki, təəssübkeşliklə yanaşacaqsız dini məsələlərə - aldanacaqsız. Xüsusən də şiəliyə qarşı olan kininiz imkan verməyəcək ədalətli olmağa. ...Hər hansı bir camaata qarşı olan kininiz sizi ədalətsizliyə sövq etməsin! Ədalətli olun!..  (Quran 5\8)

Link to comment
Share on other sites

Hədis elmi ümumiyyətlə çox dərin və genişdir İslamda. Əhəmiyyəti də böyükdür. Sadəcə araşdıranlar çox ehtiyyatlı olmalıdırlar və ədalətlə, hərtərəfli araşdıraraq həqiqəti yalandan ayırmağı bacarmalıdırlar. Ziddiyyətlər olan yerdə yalnız 1 həqiqət ola bilər.

Son müzakirə olunan hədis məhşur "cümə axşamının müsibəti" hədisidir. Bu da dəqiq olan maraqlı hədislərdən biridir. Müsibət isə ondan ibarət idi ki, özlərinə səhabə deyilən şəxslər Peyğəmbərin (s) hüzurunda səs-küy salıb mübahisə etdilər. Bir qismi deyirdi ki, kağız-qələm gətirin yazsın, bir qismi isə Öməri dəstəkləyirdi ki, bizə Quran kifayət edər. Sanki bu ayəni eşitməmişdilər "Ey iman gətirənlər! Səsinizi Peyğəmbərin səsindən artıq qaldırmayın və bir-birinizlə ucadan danışdığınız kimi onunla ucadan danışmayın! Yoxsa özünüz də bilmədən əməlləriniz puç olar "  (Quran 49\2  tərc.Z.Bünyadov- V.Məmmədəliyev)

Nəticədə Peyğəmbər (s) onların hamısını otaqdan qovdu.  Allah və Peyğəmbəri bir işi hökm etdiyi zaman heç bir mömin kişiyə və qadına öz işlərində başqa yol seçmək (öz ixtiyarı ilə hərəkət etmək) yaraşmaz. Allaha və Peyğəmbərinə asi olan kəs şübhəsiz ki. açıq aydın azmışdır. (Quran 33\36  tərc.Z.Bünyadov- V.Məmmədəliyev)

Link to comment
Share on other sites

Elçin "zəif hədis" sözünü işlətməzdən əvvəl öz şəxsi simpatiya və antipatiyalarını bir kənara qoyub həmin hədis barədə bütün fikirləri və dəlilləri araşdırmağa çalışır. Selcan, siz qonşu mövzuda azyaşlı qız uşaqlarının qoca kişilərə ərə verilməsinin qəti əleyhinə olduğunuz halda bu mövzuda niyə fikrinizi dəyişirsiz ki? Axı Ümm Gülsüm evin son beşiyi olub və xanım Zəhra (ə) şəhid olanda onun cəmi 2 yaşı var idi. Ömər xəlifə olanda onun 4 yaşı var idi. Artıq qocalıq dövründə olan Ömər 4 yaşlı uşağa elçi gəlmişdi ki?

Bu şübhəli məlumatları son vaxtlar vəhhabilər geniş yayır və fakt kimi qələmə verirlər. Məqsədləri də odur ki, o dövrdə olan Əli - Əbu bəkr, Ömər qarşıdurmasına aid olan faktları gizlədib camaatı öz əqidələrinə çəksinlər. (Özününüz də gördünüz ki, o qarşıdurmaya aid dəqiq fakt olan hədislərdən heç danışmırlar). Hərçənd ki, bu tip dəlil gətirməyin özü Qurana ziddir. Yəni qızı kiməsə ərə vermək həmin adamla dostluğa və razılığa sübut ola bilməz.  Hud surəsində Lut peyğəmbər(ə) öz günahkar kişibaz qövmünə üz tutub deyir: "Ey qövmüm! Bunlar mənim qızlarımdı, onlar sizin üçün daha pakdırlar (evlənmək üçün). Allaha təqvalı olun və məni qonaqlar yanında biabır etməyin. Aranızda yəni bir rəşid olan kişi yoxdur?"  (Quran 11\78 - tərc. E.Ahmad).  Sizcə Lut (ə) o kişibazlarla dostluq və razılıq edirdi ki?

Sizi son vaxtlar nisbətən daha təmkinli və məntiqli görürəm (bəzi postlarınıza hətta + qoymuşam). Amma nə qədər ki, təəssübkeşliklə yanaşacaqsız dini məsələlərə - aldanacaqsız. Xüsusən də şiəliyə qarşı olan kininiz imkan verməyəcək ədalətli olmağa. ...Hər hansı bir camaata qarşı olan kininiz sizi ədalətsizliyə sövq etməsin! Ədalətli olun!..  (Quran 5\8)

Mənheç bir şəxsi simpatiya antipatiyaya əsaslanmıram, özüm ilahiyyatçı deyiləm, mötəbər ilahiyyatçılara inanıram, Böyük islam alimləri araşdırıb təsdiq ediblər ki, Ömər Əlinin qaynatasıdır, əgər şübhəniz varsa müraciə edin ilahiyyatçılara sizə faktlarla izah etsinlər. 

Edited by Selс@n
Link to comment
Share on other sites

Həm sünni Həm iə mənbələri təsdiq edir ki Ömərlə ® Əli ® möhkəm dost idilər. Buna Əlinin ® Fatmeyi Zəhradan ® olan qızı Ümm Gülsümü ona ərə verməsi dəlalət edir. Ömərin Ümm Gülsümdən Zeyd və Ruqiyyə adlı iki övladı vardı.

Link to comment
Share on other sites

Həm sünni Həm iə mənbələri təsdiq edir ki Ömərlə ® Əli ® möhkəm dost idilər. Buna Əlinin ® Fatmeyi Zəhradan ® olan qızı Ümm Gülsümü ona ərə verməsi dəlalət edir. Ömərin Ümm Gülsümdən Zeyd və Ruqiyyə adlı iki övladı vardı.

İlahiyyatçılarınıza inanırsınızsa o zaman soruşun onlardan necə oldu ki, 50 yaşlı Ömər 34 yaşlı Həzrəti Əlinin (ə)  4 yaşlı körpə qızına elçi gəldi özü də böyük qızı Zeynəb dura-dura?

Sonra soruşun ki, əgər Ömərin oğlu Zeyd hicrətin 37-ci ilində Siffeyndə Həzrəti Əliyə (ə) qarşı Muaviyənin ordusunda vuruşarkən o dünyalıq olubsa onda bu yazıq Ümm Gülsüm neçə yaşında doğub ki, bunu? 6-7 yaşında???

Axırda da soruşun əgər qız vermək möhkəm dostluğa dəlildirsə onda Qurana əsasən Həzrəti Lut (ə) öz qövmünün cinayətkar adamzorlayan aktiv "mavi"ləri ilə möhkəm dost olub ki?

Soruşun, görün sizi bir doğru yola yönəldə biləcəklərmi ən azı bu sadə məsələdə. Sonra da düşünün...doğru yola yönəldən kəs arxasınca gedilməyə daha çox layiqdir, yoxsa doğru yol göstərilmədikcə özü onu tapa bilməyən kəs? Sizə nə olub? Necə mühakimə yürüdürsünüz? (Quran 10\35)

Link to comment
Share on other sites

 

Hacı İlham Əliyev İlahiyyatçı 

 

Hz. Əli (ə) qızı Ümmi Külsümü Ömərə ərə verib?

 

 

Bismillahir-rəhmanir-rəhim

 

Sual: Əgər Ömər həzrəti Əli (ə)-la ədavəti var idisə onda niyə həzrət Əli (ə) qızı Ümmi Külsümü ona ərə vermişdir?

Cavab:Ümmi Külsümün Ömərlə evlənməsi həqiqətdən çox əfsanəyə daha yaxındır.

Çünki:

1-Həzrət Əli (ə) Ömərlə arası çoxda yaxşı olmayıb. Bunu xəlifə Ömər özü həzrət Əli (ə)-a xitab edərək deyib: ثمّ توفّي ابوبكر و أنا ولي ابي بكر فرأيتماني كاذباً أثماً غادراً خائناً . "Əbubəkr vəfat edib və mən onun vəlisi (canişini) olduğdan sonra siz (Əli və Abbas) məni yalançı, günahkar, əhd-peymanını pozan və xain hesab edirdiniz.”(Səhihi-Müslüm”, 3-cü cild, səh: 143.)

2-Bu əhvalat "Səhihi-Buxari” və "Səhihi-Müslim”-də nəql olmayıb. Və bir çox hədislər də var ki, əhli sünnə onları bu səbəbə görə zəif hesab ediblər. Ümümən hadisə Əhli sünnənin ən səhih və etibarlı olan "Sihahi-sittə”-nin heç birində, eləcə də başqa tanınmış kitablarında (Müsnədi Əhməd ibn Hənbəl kimi) nəql olunmamışdır.

3-İbn Sədin, Hakim Nişaburinin, Bihəqinin və Xətib Bağdadinin kitablarında gəlmiş bu rəvayət zəyifdir. Çünki imam Zəhəbi Hakim Nişaburinin "Müstədrək”-də nəql etdiyi rəvayəti münqəti və Bihəqi isə mürsəl biliblər. Amma İbn Sədin "Təbəqatul-kubra” kitabında bu rəvayətin sənədini nəql ediblər və sənədində "Abdullah ibn Zeyd ibn Əsləm”, "Abdullah ibn Vəhəb ", "Əqəbə ibn Amir” adlı şəxslər zikir olub ki, bir çox əhli-sünnənin "Rical” elminin alimləri onları zəif hesab edirlər.(Əlavə məlumat isdəyənlər əhli-sünnənin aşağıdakı kitblarına müraicə edə bilərlər: ("Əz-züəfa” 2-ci cild, səh: 331: "Əl-kamilu fiz-züəfa”, 7-ci cild, səh: 1581; "Əl-məcruhin”, 2-ci cild, səh: 13; "Mizanul-etidal”, 3-cü cild, səh: 663.)4-Bu rəvayətlər Ömərin həzrət Əli (ə)-ı hədələməyindən söhbət edir: İbn Səd "Təbəqatul-kubra”-da deyir: انه هدد علياً . "Ömər Əlini hədələdi” Və Heysəmi deyir: التهديد بالدرة هذه درة عمر المعروفه . "Bu hədələmək xeyir-bərəkətdir Ömərin bu xeyir-bərəkətitanınmışdır.” Şeyx Müfid deyir:Əmirəl-möminin Əli (ə) Ömərin hədələdiyinə, özünün və şiələrinin canı təhlükədə olduğu üçün məcburiyyət qarşısında qalaraq bu təklifi qəbul etmişdir. Bu kimi əhvalat Lut qovmunun zamanında da təkrarlanmışdır. Həzrət Lut onlara (kafir olmalarına baxmayaraq) məsləhət bildi ki, qızlarının hansı biri ilə istəyirlərsə evlənsinlər. Allah taala onun dilindən buyurur: هؤلاء بناتي هن اطهر لكم . "Bunlar mənim qızlarımdır. Onlar sizin üçün daha pakizədir (onlarla evlənin, pis əməllərdən əl çəkin).” "Hud” surəsi, ayə 78. "Əl-məsailus-sərviyyə”, səh: 92.5- Bu mövzuda nəql olunmuş rəvayətlərə müraciət etdikdə gərək iki yoldan birini qəbul edək: Ya Ömərin şəriətin hökumlərinə etina etmədiyini qəbul etməliyik və ya da bu məsələnin kökdən yalan olmasına etiraf etməliyik. Xətib Bağdadi nəql edir: Nigahdan əvvəl Əli (ə) xanımı Fatimənin qızı Ümmi Külsümə əmr etdi ki, özünə zinət vurub, bəzənib-düzənib Ömərin yanına getsin. Ömər onu görcək ona tərəf gəlib əlini onun baldırına sürtüb dedi: -Atana de ki, mən razıyam. Ümmi Külsüm həzrəti Əli (ə)-ın yanına gəldikdə həzrət "Ömər nə dedi?”-deyə soruşdu. O dedi: -Məni yanına çaxırıb öpdü, dayandım ayağımdan tutdu."Tarixi-Bağdadi”, 6-cı cild, səh: 182.Bu hadisə həzrət Əli (ə)-ın qeyrətinə müvafiq deyil. Necə mümkündür həzrət öz qızını nigahdan qabaq şəri hökümləri riyaət etməyən bir şəxsə tapşırsın?! Odur ki, Sibt ibn Covzi deyir: هذا قبيح و الله لو كانت أمة لما فعل بها هذا, ثم باجماع المسلمين لا يجوز لمس الأجنبية فكيف ينسب الي عمر . "Allaha and olsun ki, bu iş pis işdir, əgər kənizdə olsa belə! Bundan əlavə bütün müsəlmanların qəbul etdiyi məsələdir ki, naməhrəmə əl vurmaq caiz deyil. Onda necə bu işi Ömərə nisbət verirlər?!”"Təzkirətul-xəvas”, səh: 288.Bəzi rəvayətlərdə nəql olub: "Ümmi Külsüm onunla çox acı rəftar edərək buyurdu: Bu nə işidir görürsən? Əgər möminlərin əmir və xəlifəsi olmasaydın burnunu əzərdim. Sonra onun evindəndə çıxıb atasının yanına gəldi. Əhvalatı ona danışdıqdan sonra ərz etdi: Ey ata məni alçaq bir qocanın yanına göndərdin?!...”"Usdul-ğabə”, 5-ci cild, səh: 614; "Əl-isabə”, 4-cü cild, səh: 492; "Tarixul-islam”, müəllif: Zəhəbi, 4-cü cild, səh: 138.6- Deyirlər Ömərin ölümündən sonra Cəfər ibn Əbi Talibin Məhəmməd və Ovn adlı oğlanları onunla evləniblər. Halbuki, "Əl-istiab” və "Əl-isabə”-də deyir: Bu iki, nəfər tüstər döyüşündə ölüblər. Və bu döyüş qəti olaraq Ömərin vaxtında baş vermişdir."Tarixi-Təbəri” 4-ci cild, səh: 213; "Əl-kamil”, 2-ci cild, səh: 546.7- Deyirlər bu iki qardaşın ölümündən sonra, Ümmi Külsümlə Cəfərin oğlu Abdullah evləndi. ("Ət-təbəqatul-kubra”, 8-ci cild, səh: 462.) Halbuki o, həzrət Əli (ə)-ın xilafəti zamanı Ümmi Külsümün bacısı Zeynəblə evlənmişdir. Məgər iki bacı ilə bir vaxtda (hər ikisi sağ olarkən) evlənmək mümkündürmü?8-Deyirlər Ümmi Külsüm Maviyənin zamanında və ya ondan əvvəl vəfat etmişdir. Halbuki o, Kərbəlada olub və xutbə oxuyub. Xutbəsiniibn Teyfur "Bəlağatun-nisa” kitabındavə həmçinin başqaları nəql etmişdir.9-Mərhum ayətullah Mərəşi Nəcəfi "Ehqaqul-həqq” kitabında deyir:"Ömər Əbubəkrin Əsma binti Umeysdən olan qızı Ümmi Külsümlə evlənib və ondan Zeyd adlı bir oğlu da olub. Və bu Ümmi Külsüm Məhəmməd ibn Əbubəkrin ata-anadan bir olan doğma bacısıdır. Əbubəkr vəfat etdikdən sonra həzrət Əli (ə) Əsma ilə evlənib və bu iki uşağı da öz evinə gətirib: Odur ki, bunlar həzrətin yanında boya-başa çatdığına görə əksər müəlliflər onu həzrətin doğma qızı olduğunu güman ediblər.”"Ehqaqul-həqq”, 2-ci cild, səh: 250.İbn Quteybə deyir: "Ömər Əbubəkrin qızı Ümmi Külsümün elçiliyini edərkən onu Aişənin yanına apardı. Aişə onu qəbul etdi amma Ümmi Külsümün Ömərdən acığı gəlirdi.”"Əl-məarif”, səh: 175. Əmri Museli "Ər-rovzətul-fəyha fi təvarixin-nisa” kitabının 303-cü səhifəsində, Ömər Rza Kəhalə "Əlamun-nisa” kitabının 4-cü cild, 250-ci səhifəsində və Əbul-Fütuh İsfahani "Əl-əğani” kitabında bu əhvlatı nəql ediblər.10-"Miratul-uqul” kitabının 21-ci cild, 198-ci səhifəsində, İbn Şəhr Aşub "Əl-mənaqib” kitabında, mərhum Şeyx Cavad Bəlaği, Mərhum Seyyid Nasir Hüseyn Ləknovi-bu barədə ayrıca bir kitab yazıb və mərhum Ayətullah Xoi kimi şiə məzhəbinin böyükləri bu əhvalatı təkzib edərək tarixin əfsanələri, uydurmaları hesab ediblər. 11-Nigah, qız alıb və qız vermək həmişə iki tərəfin arasında olan səmimiyyətə, xoş rabitəyə sübut deyil. Bəzən hədələyərək qız alır o da məcbur olub məsələni qəbul edir, bəzən töhmətdən uzaq olmaq üçün və bəzən gözəlliyə, məqama, cahi-cəlala... muxtəlif məsləhətlərə görə razılıq verirlir. Bu mövzuda nəql olan rəvayətlərdən də məlum olur ki, əgər bütün bu nöqsanlardan göz yumub və Ümmi Külsümün Ömərlə evlənməsini həqiqi hadisə hesab etsək də Ömərin həzrət Əli (ə)-ı hədələməsi nəticəsində olub. Bu da onların arasında olan dostluğa sübut deyil, əksinə bu özü onların arasında olan pis münasibəti bildirir.

 

 Hacı İlham Əliyev İlahiyyatçı 
Yekunda bir daha qeyd edirik-Əgər Hz Əli qızını versə velə bu Ömər üçün fəzilət sayılmır.Həzrət Lut onlara (kafir olmalarına baxmayaraq) məsləhət bildi ki, qızlarının hansı biri ilə istəyirlərsə evlənsinlər. Allah taala onun dilindən buyurur: هؤلاء بناتي هن اطهر لكم . "Bunlar mənim qızlarımdır. Onlar sizin üçün daha pakizədir (onlarla evlənin, pis əməllərdən əl çəkin).” "Hud” surəsi, ayə 78.

 

Allah razı olsun ətraflı məlumatlara görə. Tarixi fakt budur ki, Ömərin doğrudan da Ümm Gülsüm adında zövcəsi olub. Amma bu Ümm Gülsüm ya Əbu Bəkrin qızı olub ya da Carulun. Hər ikisinə aid hədislər var. Əbu Bəkrin qızı olması daha həqiqətə yaxın görünür (həm yaş, həm də münasibət baxımından). Həm də görünür ki, tarixən Əlinin (ə) imamət-xilafət haqqını gizlətmək istəyən uydurma hədis ustaları bu ad oxşarlığından da istifadə ediblər. O dövrdəkiləri yənə başa düşmək olar, açıq düşmənçilik (müharibə) edirdilər Həzrəti Əli (ə) ilə. Amma bu texnologiya dövründə özlərinə ilahiyyatçı deyən və "biz Əlini sevirik" deyənlərin  belə dezinformasiya siyasəti yeritməyini başa düşmək olmur. 

Link to comment
Share on other sites

Sizin də məqsədiniz müsəlmanlar arasında parçalanma yaratmaqdır... Əhli-sünə alimlərininin dəlillərinə göz yumursuz.. Bəli əhli-beyti həqiqətdə sevən bizik, dəyərləndirən bizik. Siz elə bilirsiz ki əhli beyti sevmək əhli-beyt haqqinda gülünc rəvayətlər uydurmaqır? baş-gözünü yarmaqdır? Əli şiəsi olan 3 vaxt namaz qilmaz, siğə etməz, 3 aylıq uşaqla şəhvət axtarmaz, hədis var ki Əli Novuz bayramına nifrət bildirir, Novruzdan imtina edən biz əhli sünnəyik, siz şiələr yox! Xristinlar kimi mövludlar keçirirsi, xristianlar kimi ikonalarınız var, daha nələr.

Link to comment
Share on other sites

Sizin də məqsədiniz müsəlmanlar arasında parçalanma yaratmaqdır... Əhli-sünə alimlərininin dəlillərinə göz yumursuz.. Bəli əhli-beyti həqiqətdə sevən bizik, dəyərləndirən bizik. Siz elə bilirsiz ki əhli beyti sevmək əhli-beyt haqqinda gülünc rəvayətlər uydurmaqır? baş-gözünü yarmaqdır? Əli şiəsi olan 3 vaxt namaz qilmaz, siğə etməz, 3 aylıq uşaqla şəhvət axtarmaz, hədis var ki Əli Novuz bayramına nifrət bildirir, Novruzdan imtina edən biz əhli sünnəyik, siz şiələr yox! Xristinlar kimi mövludlar keçirirsi, xristianlar kimi ikonalarınız var, daha nələr.

Ehli-sunne olan kes özüne menasiz yere klon duzeltmez?))

Link to comment
Share on other sites

Sizin də məqsədiniz müsəlmanlar arasında parçalanma yaratmaqdır... Əhli-sünə alimlərininin dəlillərinə göz yumursuz.. Bəli əhli-beyti həqiqətdə sevən bizik, dəyərləndirən bizik. Siz elə bilirsiz ki əhli beyti sevmək əhli-beyt haqqinda gülünc rəvayətlər uydurmaqır? baş-gözünü yarmaqdır? Əli şiəsi olan 3 vaxt namaz qilmaz, siğə etməz, 3 aylıq uşaqla şəhvət axtarmaz, hədis var ki Əli Novuz bayramına nifrət bildirir, Novruzdan imtina edən biz əhli sünnəyik, siz şiələr yox! Xristinlar kimi mövludlar keçirirsi, xristianlar kimi ikonalarınız var, daha nələr.

Sen hansi ehli-beyt sevgisinden danishirsan?

Hz. Alinin dushmenlerine " radiallhu anh" deyenler kimlerdir?

Shielerin namazlari cem shekilde 3 vaxt qilamlarindan danishirsan?

Sehih-Buxarinin " Namaz" fesline bax, Peygember seferde namazlarini cem edib qilardi !

O ki qaldi shehvetle bagli yazdigin irada...

6 yashli qiz ushaginin ere getmesini oz sehih kitabinda kim yazib?

sene bir defe dedim ki, vehhabi tesubkeshliyini qoy kenara!

Novruz bayramini pisleyirsen, halbuki novruzdax evlerde shirniyyat hazirlanir, kusululer bir birile barishir..bundan gozel ne ola biler?

Edited by Blok
Link to comment
Share on other sites

Sen hansi ehli-beyt sevgisinden danishirsan?

Hz. Alinin dushmenlerine " radiallhu anh" deyenler kimlerdir?

Shielerin namazlari cem shekilde 3 vaxt qilamlarindan danishirsan?

Sehih-Buxarinin " Namaz" fesline bax, Peygember seferde namazlarini cem edib qilardi !

O ki qaldi shehvetle bagli yazdigin irada...

6 yashli qiz ushaginin ere getmesini oz sehih kitabinda kim yazib?

sene bir defe dedim ki, vehhabi tesubkeshliyini qoy kenara!

Novruz bayramini pisleyirsen, halbuki novruzdax evlerde shirniyyat hazirlanir, kusululer bir birile barishir..bundan gozel ne ola biler?

 

 Hz. Alinin hansı düşmənlərinə?

 

səfərdə hə, namaz 3 vaxtdır, amma şiə kitablarında ümumiyyətlə namaz 3 vaxt yazilib, yalnız çox savadlı şiələr gündəlik namazlarını 5 vaxt qılırlar. 

 

6 yashinda qizin ərə getməsi yazilmayiiib, nishanlanmasi yazilib. ərə getməsi 9 yash yazilib. bu 100 dəfə müzakirə olunub. Xomeyni isə südəmər uşaqlardan yazib. Hətta bəzi şiələr də xomeyninin bu fətvasından şoka düşürlər.

 

novruzda qulaq falına çıxırlar, tonqala ağırlığım uğurluğum deyirlər. bundan pis nə ola bilər? Novruza nifrət etmək vəhabilikdirsə onda Hz.Əli də vəhabi olub. Küsülülərin barışması üçün müsəlmanın novruz bayramına ehtiyac yoxur. Peyğəmbərin "3 gündən artıq küsülü qalmaq haramdır" hədisi yetər. Şirniyyatlarda isə novruzda israfdan başqa heç nə etmirlər.

Edited by Selс@n
Link to comment
Share on other sites

Hz. Alinin hansı düşmənlərinə?

 

səfərdə hə, namaz 3 vaxtdır, amma şiə kitablarında ümumiyyətlə namaz 3 vaxt yazilib, yalnız çox savadlı şiələr gündəlik namazlarını 5 vaxt qılırlar. 

 

6 yashinda qizin ərə getməsi yazilmayiiib, nishanlanmasi yazilib. ərə getməsi 9 yash yazilib. bu 100 dəfə müzakirə olunub. Xomeyni isə südəmər uşaqlardan yazib. Hətta bəzi şiələr də xomeyninin bu fətvasından şoka düşürlər.

 

novruzda qulaq falına çıxırlar, tonqala ağırlığım uğurluğum deyirlər. bundan pis nə ola bilər? Novruza nifrət etmək vəhabilikdirsə onda Hz.Əli də vəhabi olub. Küsülülərin barışması üçün müsəlmanın novruz bayramına ehtiyac yoxur. Peyğəmbərin "3 gündən artıq küsülü qalmaq haramdır" hədisi yetər. Şirniyyatlarda isə novruzda israfdan başqa heç nə etmirlər.

1) seferde namazi 3 vaxt qilinmagin sebebi nedir? namazi vaxtindan evvel qilmaq batil deyilmi?

2)harda yazilib ki, 6 yashli qiz ushagi nishanlanib?

Link to comment
Share on other sites

1) seferde namazi 3 vaxt qilinmagin sebebi nedir? namazi vaxtindan evvel qilmaq batil deyilmi?

2)harda yazilib ki, 6 yashli qiz ushagi nishanlanib?

bəs səfərdə orucu niyə tutmurlar???

harda yazilib ki 6 yaşinda ərə gedib???

Link to comment
Share on other sites

bəs səfərdə orucu niyə tutmurlar???

harda yazilib ki 6 yaşinda ərə gedib???

Selcan, namaz belli vaxtlarda qilinan bir ibadet növüdür. Ona gore de her bir namaz gerek oz vaxtinda qilinsin. Indi senden sual edirem, sefer vaxti namazi oz vaxtindan evvel qilmaq duzgundurmu?

" Hz Aishe deyir: Peygember 6 yashinda iken menimle evlendi. Medineye geldik.."

( sehihi buxari, nigah behsi, muslilm " nigah "behsi , evu davud nigah behsi)

Link to comment
Share on other sites

Selcan, namaz belli vaxtlarda qilinan bir ibadet növüdür. Ona gore de her bir namaz gerek oz vaxtinda qilinsin. Indi senden sual edirem, sefer vaxti namazi oz vaxtindan evvel qilmaq duzgundurmu?

" Hz Aishe deyir: Peygember 6 yashinda iken menimle evlendi. Medineye geldik.."

( sehihi buxari, nigah behsi, muslilm " nigah "behsi , evu davud nigah behsi)

“Aişə, (Allah ondan razı olsun), rəvayət edir ki, Peyğəmbər (Ona Allahın salavatı və salamı olsun) o altında yaşında ikən ona ad elədi (adaxlandı) və doqquz yaşında isə onunla nikah əqdi bağladı, onunla doqquz il ömür sürdü. Səhih əl-Buxari, Cild 7, Kitab 62, Hədis 64

 

 

Sualına təkrar cavab verirəm, Yalnız səfərdə olanda namazı 3 vaxt qilmaq olar, üstəlik 4 rükət namazları 2 rükət qilmaq olar!!! həmçinin səfərdə olanda oruc da tutmurlar!!

Link to comment
Share on other sites

6 yashda nishanlanib 9 yashda ere getmek ne demek? 6 yashlsa olan qizi nishanlayarlar?

o vaxtın nişalanmağı indinin naşanlamağı kimi deyildi. İndiki nişanlılar az qala er-arvad münasibetindedirler. O vaxt nişanlanmaq sadece ad etmek idi, əl-ələ verib görüşə çıxmırdılar indiki kimi. Aişə peyğəmbərdən əvvəl başqa adama nişanlı idi (ad olunmuşdu) lakin o adam islamı qəbul etmediyine gore nişandan imtina olundu.

 

Quranda yazilib ki həddi buluğa çatanlar evlənə bilərlər, həddi buluğa çatma yaşı iqlimə, zəmanəyə və başqa faktorlarin təsiri ilə müxtəlif olur. Digər hədislər təsdiq edir ki Aişə ərə gedəndə həddi buluğa çatmışdı.

Bizimçün müqəddəs kitab QURANdır. Səhvsiz olanb QURANdir. Bizim əqidədə istər BUxari olsun istər başqa alimlər müqəddəs səhvsiz deyillər. Əgər Buxaridə Qurana zidd hədis olarsa biz o hədisi qəbul etmirik. Amma şiəlikdə alimlərə təqlid var. Təqlid etdiyiniz alimin qurana peyğəmbərə uyğun yoxsa zidd olduğuna baxmırsız. 

Edited by Selс@n
Link to comment
Share on other sites

Uyda,siz neyi bole bilmirsiz?ehli sunne,ehli beyit. Axi haminiz muselmansiz.Sunniler,wiyeler haminiz eyni Allaha sitayiw etmirsiz?nece ki o vaxt muselmanlar neyise bole bilmeyib muharibe edibler,elecede indi bole bilmirler.Bu tirelik hemiwe olub,hemiwe olacag.Hemiwede her bolunmuw tirelerin terefdarlari olacaq,eks terefdarlari olacaq.Bitmeyen muharibeler,bitmeyen munaqiweler,hamsi geriye aparan ,insanlari bir birine duwmen eleyen sebebler.Derinden oxudugca,oyrendikce gorursen ki bir ucu hakimiyyet ugrunda vuruwa gelir.bilirem yene eli qurumuwlar minus deyib hucum cekecek,amma hec vecimede deyil:) 5 gunluk dunyani Allahi severek yawayin,Allah ugrunda olmek lazim deyil,cunki son ucda hamimiz onunnla goruw ucun bu dunyadan gedirik.Ozu bilir kimi tez aparir kimi gec aparir.

Link to comment
Share on other sites

o vaxtın nişalanmağı indinin naşanlamağı kimi deyildi. İndiki nişanlılar az qala er-arvad münasibetindedirler. O vaxt nişanlanmaq sadece ad etmek idi, əl-ələ verib görüşə çıxmırdılar indiki kimi. Aişə peyğəmbərdən əvvəl başqa adama nişanlı idi (ad olunmuşdu) lakin o adam islamı qəbul etmediyine gore nişandan imtina olundu.

 

Quranda yazilib ki həddi buluğa çatanlar evlənə bilərlər, həddi buluğa çatma yaşı iqlimə, zəmanəyə və başqa faktorlarin təsiri ilə müxtəlif olur. Digər hədislər təsdiq edir ki Aişə ərə gedəndə həddi buluğa çatmışdı.

Bizimçün müqəddəs kitab QURANdır. Səhvsiz olanb QURANdir. Bizim əqidədə istər BUxari olsun istər başqa alimlər müqəddəs səhvsiz deyillər. Əgər Buxaridə Qurana zidd hədis olarsa biz o hədisi qəbul etmirik. Amma şiəlikdə alimlərə təqlid var. Təqlid etdiyiniz alimin qurana peyğəmbərə uyğun yoxsa zidd olduğuna baxmırsız. 

Hz. Aishenin gerchek yashi!

 

http://www.youtube.com/watch?v=bc96YHgUNU0

Link to comment
Share on other sites

Uyda,siz neyi bole bilmirsiz?ehli sunne,ehli beyit. Axi haminiz muselmansiz.Sunniler,wiyeler haminiz eyni Allaha sitayiw etmirsiz?nece ki o vaxt muselmanlar neyise bole bilmeyib muharibe edibler,elecede indi bole bilmirler.Bu tirelik hemiwe olub,hemiwe olacag.Hemiwede her bolunmuw tirelerin terefdarlari olacaq,eks terefdarlari olacaq.Bitmeyen muharibeler,bitmeyen munaqiweler,hamsi geriye aparan ,insanlari bir birine duwmen eleyen sebebler.Derinden oxudugca,oyrendikce gorursen ki bir ucu hakimiyyet ugrunda vuruwa gelir.bilirem yene eli qurumuwlar minus deyib hucum cekecek,amma hec vecimede deyil:) 5 gunluk dunyani Allahi severek yawayin,Allah ugrunda olmek lazim deyil,cunki son ucda hamimiz onunnla goruw ucun bu dunyadan gedirik.Ozu bilir kimi tez aparir kimi gec aparir.

+1  )

Fəlsəfi və mənalı bir məqama toxundunuz. Görünür iddia edildiyi kimi hamı eyni Allaha sitayiş etmir. Çünki Rəhman,Rəhim  Allaha sitayiş edən özü də rəhmli olar, Alim Allaha sitayiş edən özü də elmli olar,Həlim Allaha sitayiş edən özü də həlim xasiyyətli olar, Haqq Allaha sitayiş edən özü də haqqın-həqiqətin tərəfdarı olar, Rauf Allaha sitayiş edən özü də mehriban olar, Həkim Allaha sitayiş edən özü də hikmətli olar, hər işin, sözün yerini bilər, Səlam Allaha sitayiş edən özü də salamat olar, heç kimə də əli və dili ilə əziyyət verməz, Vəhhab Allaha sitayiş edən özü də nemət bağışlayan, ehsan edən olar, Ğafur Allaha sitayiş edən özü də insanların səhvlərini bağışlayan olar, Adil Allaha sitayiş edən özü də ədalətli olar, hisslərinə aldanmaz və s. və ilaxır... Əlqərəz belə xüsusiyyətlərə malik olan insanlar heç vaxt bir-biri ilə konflikt etməz. Hər bir konfliktdə isə yalnız 1 haqlı tərəf ola bilər, bu aksiomadır. Deməli insanların bir-birinə düşmən olmasının səbəbi kimlərinsə dildə Allaha, əməldə isə iblisə, öz nəfslərinə sitayiş etmələri, rəhm və bağışlama əvəzinə kin-kudurət, elm əvəzinə cəhalət, helm əvəzinə qabalıq, haqq əvəzinə yalan və haqsızlıq,  mehribanlıq əvəzinə düşmənçilik, hikmət əvəzinə boşboğazlıq, salamatlıq əvəzinə əziyyət, ehsan əvəzinə xəsislik, ədalət əvəzinə zalımlıq yolunu tutmalarıdır.

Çox düzgün yazmısınız:"son ucda hamimiz Onunla goruw ucun bu dunyadan gedirik". Peyğəmbərimiz (s) buyurub ki, insanlar yuxudadır, öləndə ayılacaqlar. Xoş o kəslərin halına ki, bu həyatda ikən ayılır.      

Link to comment
Share on other sites

+1  )

Fəlsəfi və mənalı bir məqama toxundunuz. Görünür iddia edildiyi kimi hamı eyni Allaha sitayiş etmir. Çünki Rəhman,Rəhim  Allaha sitayiş edən özü də rəhmli olar, Alim Allaha sitayiş edən özü də elmli olar,Həlim Allaha sitayiş edən özü də həlim xasiyyətli olar, Haqq Allaha sitayiş edən özü də haqqın-həqiqətin tərəfdarı olar, Rauf Allaha sitayiş edən özü də mehriban olar, Həkim Allaha sitayiş edən özü də hikmətli olar, hər işin, sözün yerini bilər, Səlam Allaha sitayiş edən özü də salamat olar, heç kimə də əli və dili ilə əziyyət verməz, Vəhhab Allaha sitayiş edən özü də nemət bağışlayan, ehsan edən olar, Ğafur Allaha sitayiş edən özü də insanların səhvlərini bağışlayan olar, Adil Allaha sitayiş edən özü də ədalətli olar, hisslərinə aldanmaz və s. və ilaxır... Əlqərəz belə xüsusiyyətlərə malik olan insanlar heç vaxt bir-biri ilə konflikt etməz. Hər bir konfliktdə isə yalnız 1 haqlı tərəf ola bilər, bu aksiomadır. Deməli insanların bir-birinə düşmən olmasının səbəbi kimlərinsə dildə Allaha, əməldə isə iblisə, öz nəfslərinə sitayiş etmələri, rəhm və bağışlama əvəzinə kin-kudurət, elm əvəzinə cəhalət, helm əvəzinə qabalıq, haqq əvəzinə yalan və haqsızlıq,  mehribanlıq əvəzinə düşmənçilik, hikmət əvəzinə boşboğazlıq, salamatlıq əvəzinə əziyyət, ehsan əvəzinə xəsislik, ədalət əvəzinə zalımlıq yolunu tutmalarıdır.

Çox düzgün yazmısınız:"son ucda hamimiz Onunla goruw ucun bu dunyadan gedirik". Peyğəmbərimiz (s) buyurub ki, insanlar yuxudadır, öləndə ayılacaqlar. Xoş o kəslərin halına ki, bu həyatda ikən ayılır.

-----------------------------

Deyesen ele peygember buyurub yoxsa ki Quranda yazilib,deqiq bilmirem-zaman gelecek namaz qilanlarin sayi hedden ziyada cox olacaq,amma muselman olmayacaq.Deyesen hemin zaman yetiwmek uzredi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Стали известны подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку
      Стали известны некоторые подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку.
      Как передает xezerxeber.az, случай был зафиксирован около 07:00 по адресу: Сураханский район, поселок Гарачухур, улица Фармана Керимзаде, 67.
      По словам соседей, камень, которым было закрыто отверстие бака с водой, упал внутрь и нанес определенные повреждения. Хозяин дома решил вытащить камень и починить резервуар, но застрял в отверстии. Он находился в таком положении примерно 40 минут.
      На место происшествия незамедлительно прибыли сотрудники Службы спасения особого риска Министерства по чрезвычайным ситуациям. Они вызволили мужчину (1986 г.р.) с помощью специальных инструментов.
      Подробнее - в сюжете:
      13:35
      На горячую линию "112" Министерства по чрезвычайным ситуациям (МЧС) Азербайджана поступила информация о том, что на территории поселка Гарачухур Сураханского района столицы один человек оказался в беспомощном состоянии.
      Об этом сообщили в МЧС.
      На место происшествия незамедлительно были направлены сотрудники Службы спасения особого риска службы.
      При оценке оперативной обстановки выяснилось, что Т.Мамедов (1986 г.р.) проводил ремонтные работы в резервуаре для воды глубиной 2 метра и диаметром 1,5 метра в частном доме и не смог выбраться из него.
      Сотрудники  службы спасли мужчину с помощью спецтехники.
        • Sad
        • Haha
      • 62 replies
    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Like
      • 106 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Sad
        • Confused
      • 170 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 137 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Upvote
        • Like
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Facepalm
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...