Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vəhabi Əqidəsi


Recommended Posts

Assalamu aleykum ve rahmatullahi ve berakatuhu

 

Eziz userler lutfen muzakire aparan zaman bir birinize hormetle yanasin.Movzudan yayinmayin..Movzunu sexsi munasibetlere cevirmeyin..Bezi userler var ki aqressiv yanasma terzi sergileyirler..Xais olunur ki aqresiya ve sexsiyyete toxunan sozlerden cekinesiz.Hormetle ;Islami Nur_313

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hörmətli oxucular, bu qısa məqalədə siz sələfi alimlərinin öz "Tanrı"larının sifəti barədə şiddətli ixtilafına şahid olacaqsınız.

Şeyx Saleh ibn əl-Useymin "Riyaz əs-salihin" kitabına yazdığı şərhdə deyir:

وهنا مسألة أحب أن أنبه عليها، وهي أن بعض الطلبة يظنون أن المراد بالظل ((في ظل يوم لا ظل إلا ظله)) أنه ظلُّ الرب- عز وجل- وهذا ظن خاطئ جدا، لا يظنه إلا رجلٌ جاهل

Burada qeyd etmək istədiyim bir məsələ var. Bəzi tələbələr güman edir ki, “Allahdan qeyrisinin kölgəsi olmadığı Qiyamət günü Onun kölgəsində ...” hədisində qeyd edilən kölgə Allahın kölgəsidir. Bu güman çox xətalıdır və ancaq cahil birisi bu cür düşünə bilər.

İbn əl-Useymin, Şərh ər-Riyaz əs-salihin, c.1, s.466; Dar əl-Vətən lil-Nəşr, ər-Riyad, 1426/2005 

 

Həmçinin növbəti cilddə yazır:

ثم ذكر المؤلف حديث أبي هريرة المشهور ، وقد سبق أيضاً ((سبعة يظلهم الله في ظله يوم لا ظل إلا ظله)) وذكر منهم : (( رجل ذكر الله خالياً ففاضت عيناه )) ذكر الله بأسمائه وصفاته وأفعاله ، وأحكامه وآياته ، ذكر الله خالياً ففاضت عيناه ، إما شوقاً إليه ، وإما خوفاً منه ، فهذا من الذين يظلهم الله في ظله يوم لا ظل إلا ظله .

والمراد بالظل هنا : ظل يخلقه الله عز وجل يوم القيامة يظلل فيه من شاء من عباده ، وليس المراد ظل نفسه جل وعلا ؛ لأن الله نور السموات والأرض ، ولا يمكن أن يكون الله ظلاً من الشمس ، فتكون الشمس فوقه وهو بينها وبين الخلق ، ومن فهم هذا الفهم فهو بليد أبلد من الحمار ؛ لأنه لا يمكن أن يكون الله عز وجل تحت شيء من مخلوقاته ، فهو العلي الأعلى ، ثم هو نور السموات والأرض .

Sonra müəllif Əbu Hureyrənin məşhur hədisini nəql edir, həmçinin qeyd etdik ki, "Allahdan qeyrisinin kölgəsi olmadığı Qiyamət günü yeddi nəfər Onun kölgəsində daldalanacaq." Onlardan biri ya Ona olan şövqündən, ya da Ondan qorxduğu üçün "Allahı zikr edərək ağlayan şəxs." – qeyd edilmişdir. Bu, Allahın kölgəsindən başqa kölgə olmayan gün Allahın kölgəsində olan kəslərdəndir. Burada “kölgə” deyildikdə, Allahın özünün kölgəsi yox, Qiyamət günü Allahın ayıracağı və bəndələrindən istədiyini kölgələyəcəyi kölgə nəzərdə tutulur. Çünki Allah-Təala yerin və göyün nurudur. Allahın günəşdən kölgəsi olması, günəşin Ondan yuxarıda, Onun isə günəşlə yaratdıqlarının arasında olması mümkün deyil. Kim bu cür başa düşsə, həmin şəxs eşşəkdən də aşağı düşüncəlidir. Çünki Allah yaratdıqlarının altında ola bilməz. O, ucaların ucasıdır. O, göylərin və yerin nurudur.

İbn əl-Useymin, Şərh ər-Riyaz əs-salihin, c.3, s.346-347; Dar əl-Vətən lil-Nəşr, ər-Riyad, 1426/2005 


Gəlin görək Şeyx İbn əl-Useyminin "cahil, eşşəkdən də aşağı düşüncəli" şəxslər kateqoriyasına kimlər daxil olur.

Səudiyyə Ərəbistanının baş müftilərindən olan Şeyx Əbdül-Əziz ibn Baz ona ünvanlanan "Allahın kölgəsi" barədə suala cavab verir:

مسألة في الصفات

في حديث السبعة الذين يظلهم الله في ظله يوم لا ظل إلا ظله، فهل يوصف الله تعالى بأن له ظلاً؟


الجواب نعم كما جاء في الحديث، وفي بعض الروايات: ((في ظل عرشه)) لكن الصحيحين ((في ظله))، فهو له ظل يليق به سبحانه لا نعلم كيفيته مثل سائر الصفات، الباب واحد عند أهل السنة والجماعة. والله ولي التوفيق

.المصدر / مجموع فتاوى ومقالات متنوعة المجلد الثامن والعشرون

Sual:

Hədisdə deyilir ki, "Allahdan qeyrisinin kölgəsi olmadığı Qiyamət günü yeddi nəfər Onun kölgəsində daldalanacaq." Bu o deməkdir ki, Allahın kölgəsi var?

İbn Baz cavab verir:

Bəli, hədisdə belə gəlmişdir, bəzi rəvayətlərdə isə "Allahın Ərşinin kölgəsində" ləfzi ilə gəlmişdir. Ancaq doğru olan "Allahın kölgəsində" ləfzidir. Beləliklə, Onun özünə layiq kölgəsi vardır. Biz Allahın digər sifətlərinin keyfiyyətini bilmədiyimiz kimi bu sifətinin də keyfiyyətini bilmirik. Bütün bunlar Əhli-Sünnə vəl-Cəmaatda bir kateqoriyaya daxildir.

 

Əbdül-Əziz ibn Baz, Məcmu əl-Fətava, c.28, s.402; cəm və tərtib: Muhəmməd b. Sad əş-Şuvəyir (onlayn link)

Kitabı yükləmək üçün: ÜNVAN



Digər bir sələfi alimi Əbdül-Əziz b. Abdullah ər-Racihi yazır:

وأما صفة الظل فدليله حديث (( سبعة يظلهم الله في ظله يوم لا ظل إلا ظله )) قال النووي المراد ظل عرشه كما دل عليه الحديث الآخر، والصواللعرش فهما حديثان ب أنهما حديثان، ففي هذا الحديث الظل صفة للرب، وفي الحديث الآخر صفة

Kölgə sifətinə gəlincə, onun dəlili bu hədisdir: "Allahdan qeyrisinin kölgəsi olmadığı Qiyamət günü yeddi nəfər Onun kölgəsində daldalanacaq." ən-Nəvəvi deyir ki: “burada məqsəd ərşin kölgəsidir. Necə ki, buna digər hədis dəlalət edir.” Doğru olan budur ki, onlar iki (ayrı-ayrı) hədisdirlər. Bu hədisdə kölgə Allahın sifətidir, digər hədisdə isə ərşin sifətidir. Onlar iki (müxtəlif) hədisdirlər.

Təqyid əl-şəvarid min əl-qəvaid vəl-fəvaid, s.55; Məktəbə ər-Rüşd, ər-Riyad, 1427/2006

sheyx_racihi_s55.jpg

Xüsusi olaraq qeyd etmək istəyirik ki, nə əhli-sünnə alimləri, nə də şiə alimləri Allahın kölgəsi olmasını iddia etməyiblər. Maraqlananlar «Səhih əl-Buxari»nin İbn Həcər əl-Əsqəlani, Şihabuddin əl-Qəstəlani, Bədruddin əl-Ayni tərəfindən, «Səhih Müslim»in isə Muhyiddin ən-Nəvəvi tərəfindən şərhlərinə, o cümlədən Əllamə Məclisinin «Bihar əl-Ənvar» kitabına və digər şiə alimlərinin kitablarına baxa bilərlər.

Allahın kölgəyə sahib olması iddiası sadəcə olaraq sələfilərin məntiqsizliyindən və İslamdan uzaq düşməklərindən irəli gəlir. Hətta sələfi alimlərindən olan İbn əl-Useymin də öz əqidə və hədis anlayışına zidd çıxaraq, bu iddianı irəli sürənləri "cahil, eşşəkdən də aşağı səviyyəli" adlandırmışdır. Beləliklə, Şeyx İbn Baz, Şeyx ər-Racihi və onun kimi bir çoxları bu kateqoriyaya daxil olmuşlar.

Qeyd: Tərcümədə göstərdiyi böyük köməkliyə görə Fəqan qardaşımıza dərin minnətdarlığımızı bildiririk. Allah elminə bərəkət versin, dərəcəsini artırsın.

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Onların bığ yeri tərləmiş Rəbbi Öz kürsisində əyləşib mübarək ayaqlarını onun üzərinə qoyacaq; kürsiyə əyləşdikdə isə ondan (kürsidən ağırlıq nəticəsində) səs çıxacaq!

 

Mənbə: Əs-sünnə (Livan-Beyrut, Dar əl-kutub əl-elmiyyə nəşriyyatı (Muhəmməd Əli Bəyaxun), səh. 79-80
Müəllif: İmam Əbdullah ibn Əhməd ibn Muhəmməd ibn Hənbəl (hədisləri atası Əhməddən nəql edir)

Kürsi

h.400 Ondan kürsi və Rəbbin onun üzərinə oturacağı barəsində nəql olunan hədislər barəsində soruşdular.

h.401 Atam, Rəbbin Qiyamətdə görünəcəyi barədə nəql olunan hədisləri səhih (doğru) hədislər hesab edərək buna etiqad bəsləyir. O, bu hədisləri əlahiddə bir kitabda cəmləmiş və onları bizə də nəql edirdi.

h.402 Atam mənə danışdı ki, Vəki - İsraildən, o, Əbu İshaqdan, Əbu İshaq - Əbdullah ibn Xəlifədən, o da Ömərdən nəql etmişdir ki, Ömər "Elə ki Rəbb kürsidə əyləşdi..." dediyi zaman onun bu sözündən bir şəxs çox heyrətləndi. Atam həmin şəxsin adınıVəkinin yanında çəkəndə Vəki qəzəbləndi və dedi: "Biz Əməş və Süfyanı görmüşük. Onlar bu hadisələri nəql edirdilər və inkar etmirdilər".

h.403 Atam mənə danışdı ki, Əbdürrəhman ibn Süfyan Əbu İshaqdan, o da Əbdullah ibn Xəlifədən, o da Ömərdən nəql etmişdir ki, (Rəbb) kürsi üstündə oturanda dəvənin üzərinə qoyulmuş yeni palandan səs çıxan kimi ondan (kürsidən) səs çıxdı (cırıldadı).

h.404 Atam mənə nəql etdi ki, Vəki - Süfyandan, o, Əmmar Döhnidən, o da Müslim Bətindən nəql etmişdir ki: "Onlar (çox güman ki, mələklər nəzərdə tutulur) Yeri və göyləri əhatə etmişlər; başları kürsinin altındadır, kürsi isə ərşin altında yerləşir. O (Rəbb) Öz ayaqlarını kürsinin üzərinə qoymuşdur".

h.407 Əbbas ibn Əbduləzim Ənbəri mənə məktub yazmışdı: "Öz xəttimlə yazıb bildirirəm ki, İshaq ibn Mənsur - Əbu Osman İbrahim ibn Yusif ibn Əbu İshaqdan, o da öz atası vasitəsilə Əmmar Döhnidən, o da Muslim Bətindən, o da Səid ibn Cəbirdən və Səid də ibn Abbasdan nəql edir ki: "Göyləri və Yeri əhatə edən kürsi Onun (Rəbbin) ayaqlarının yeridir. Ərş isə Onun yaratdıqlarının məcmusudur. Göylər Rəhmanın yaratdıqlarının içərisində səhradakı bir qubbə kimidir."

h.409 Əbbas ibn Əbduləzim mənə yazdı: "Əbu Əhməd Zubeyri - İsraildən, İsrail - Əbu İshaqdan, o da Əbdullah ibn Xəlifədən nəql edir ki, bir qadın Peyğəmbərin (s.) yanına gəlib dedi: - (Ya Rəsuləllah!) Dua edin ki, Allah məni cənnətə daxil etsin!
Peyğəmbər (s) Allahı əzəmətlə öyəndən sonra buyurdu: "Onun kürsisi göyləri və Yeri əhatə edir. O, kürsinin üzərinə əyləşdikdə (oturacaq hissəsi) kürsidən dörd birləşik barmaq miqdarında artıq olub kənara çıxır. Rəbb kürsiyə əyləşdikdə dəvənin belinə minilən zaman palanından çıxan səs kimi kürsi səs çıxardır."

as-sunna_cover.jpg
p79.jpg
p80.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Kəəbul-əhbar: “Allah Tövratı Öz əli ilə yazdı” - Əhli-sünnə alimləri bu əqidəni ondan əxz etmişlər! Allah Tövratı Öz əli ilə yazandan sonra onu Musaya vermişdir

 

Mənbə: Əs-sünnə (Livan-Beyrut, Dar əl-kutub əl-elmiyyə nəşriyyatı (Muhəmməd Əli Bəyaxun), səh. 72
Müəllif: İmam Əbdullah ibn Əhməd ibn Muhəmməd ibn Hənbəl (hədisləri atası Əhməddən nəql edir)

h. 382 "...Atama danışdım ki, İshaq ibn Süleyman bizə, İshaqa isə Əbul-Cüneyd adlı bir şeyx Cəfər ibn əbi Muğeyrədən, o da Səid ibn Cəbirdən nəql edir ki, onlar "(Tövratın) lövhələri yaqutdandır" deyirlər, – mən bilmirəm ki, qırmızı yaqut dedi, ya yox, - amma mən deyirəm ki, Səid ibn Cəbir deyir: "Həmin lövhələr zümrüddəndir, yazısı da qızıldandır. Rəhman onu Öz əli ilə yazmışdır. Göy əhli hətta Onun qələminin səsini də eşitmişdir".

as-sunna_p72h382.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Əşyanın üzərinə bir şey qoyulanda səs etdiyi kimi, ərş də üstündəki Rəbbə görə səs edir (cırıldayır)

Mənbə: Ər-rədd ələl-cəhmiyyə (cəhmilərə rəddiyyə), Kuveyt, İbn Əsir nəşriyyaı, səh.49, h.71
Müəllif: imam Əbu Səid Osman ibn Səid Darəmi

" ... Cubeyr ibn Mutəəm öz atasından, atası da öz atasından nəql edir ki, çöl ərəbi olan bir kişi Peyğəmbərin (s) yanına gəlib dedi:
- Ya Muhəmməd! Heyvanlarımız qırıldı, var-dövlətimiz məhv oldu... Biz səni Allaha, Allahı da sənə vasitə qərar veririk Allahdan istə ki, bizim üçün yağış yağdırsın!
Peyğəmbər(s) cavab verdi:
- Vay olsun sənə ay ərəb! Sən nə danışdığının fərqindəsənmi? Allah Öz məxluqlarının hansındansa mədəd umub Ondan yardım və şəfaət istəməsindən çox-çox əzəmətlidir! Allah Öz ərşinin, göylərinin üzərindədir. Onun göyləri isə qübbə kimi yerlərin üzərindədir, -bunu deyərkən Peyğəmbər (s) əliylə qübbə formasını göstərdi-, ərş Onun altında səs salır (cırıldayır), necə ki, əşya, onun üzərindəki cismdən cırıldayır".

Bu hədisi Əbu Davud (h.4726) və İbn Xuzeymə də (c.1, səh. 239-240) nəql etmişlər.

radd_cahmiyya_p49h71.jpg
 

Edited by Islami Nur_313
Link to comment
Share on other sites

Yəhudi olan Vəhəb ibn Münəbbəh əhli-sünnənin ideoloqudur. O, yəhudilərdəki “heykəl” əqidəsini İslama da daxil etmişdir

 

Mənbə: Əs-sünnə (Livan-Beyrut, Dar əl-kutub əl-elmiyyə nəşriyyatı (Muhəmməd Əli Bəyaxun), səh. 173
Müəllif: İmam Əbdullah ibn Əhməd ibn Muhəmməd ibn Hənbəl (hədisləri atası Əhməddən nəql edir)

h. 931 "...Dənizlər heykəldə yerləşir. Heykəl isə kürsidə yerləşir. Onun (Allahın) ayaqları kürsinin üzərindədir. Ayaqları kürsini tamamilə əhatə edir. Kürsi Onun ayaqlarında bir cüt başmağa çevrilmiş kimidir.
Vəhəbdən "heykəlin" nə olduğu barəsində soruşanda cavab verdi ki: "səmanın ətrafından bir hissədir. Yerlərlə əhatə olunub. Dnizlər isə çadırın qalın ipləri kimidir (onu sarmışdır)".
Vəhəbdən heykəlin nə olduğu barədə soruşduqda, cavab verdi: -Səmanın ətrafından bir hissədir. Yerlərlə əhatə olunub. Dənizlər isə çadırın qalın ipləri kimidir (onu sarmışdır).
Vəhəbdən yerlərin necəliyi barədə soruşdular, cavab verdi: -Həmin yerlərin sayı yeddidir. Bütün yerlərin arasında dənizlər yırğalanır. Yaşıl dəniz onları əhatə etmişdir. Heykəl isə dənizin arxasında yerləşmişdir.".

as-sunna_p173.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Hz. Davud (ə) qiyamət günü öz əlini Allahın əlinin üstünə qoyacaq, Ona toxunacaq

 

Həqiqətən o (hz. Davud (ə)) dərgahımıza yaxın olacaq və onun qayıdıb gələcəyi yer də gözəl olacaqdır (Sad: 25). O Allaha yaxınlaşacaq, Allah da ona. O qədər ki, Allah Özünün bir hissəsini onun üstünə qoyacaq!! Davud (ə) Onun bir hissəsinə toxunacaq!! Davud (ə) qiyamət günü Rəbbin ətəyindən (yol gedərkən nədənsə tutmaq kimi) yapışacaq.



Mənbə: Əs-sünnə (Livan-Beyrut, "Dar əl-kutub əl-elmiyyə" nəşriyyatı (Muhəmməd Əli Bəyaxun), səh. 186
Müəllif: İmam Əbdullah ibn Əhməd ibn Muhəmməd ibn Hənbəl (atası Əhməddən nəql etdiyi hədislər)

Hədis 983: Harun ibn Məruf bizə nəql etdi ki, Süfyan ibn Əyyinə -- Həmiddən (yəni Ərəcdən), o da Mücahiddən, Mücahid də Ubeyd ibn Umeyrdən nəql etdi: "Davud Qiyamət günü əmniyyətə (tam rahatlığa) qovuşmayınca (və ya o zaman qovuşacaq ki) ona deyiləcək: "Yaxınlaş Ona!" Davud cavab verəcək ki, "günahım (var), günahım (var) (iki dəfə)". Davud (belə deyə-deyə) son dərəcəyə yaxınlaşacaq və yenə təkrarlayacaq: - günahım, günahım (var)!" Elə bir yerə gəlib çatacaq ki, onu Allah bilir".
Süfyan deyir: "(Ubeyd) bu son cümləsində sanki nəyisə gizlədərək demir".

Hədis 984: Harun ibn Məruf mənə nəql etdi ki, Əqrə belə dedi: "Süfyan o hədisə belə bir artırma etdi: "... və sonda Davud öz əlini Onun (Allahın) əlinin içinə qoydu""

Hədis 986: Əbdullah ibn Ömər Əbu Əbdurrəhman nəql edir ki, Vəki -- Süfyandan, Süfyan -- Mənsurdan, Mənsur -- Mücahiddən, Mücahid də Ubeyd ibn Ömərdən "dərgahımıza yaxın olacaq" ayəsinin şərhində nəql etdi ki, Ubeyd Allaha (cismən) yaxınlaşmaqdan və Onun bir hissəsinə toxunmaqdan danışdı.

Hədis 987: Harun ibn Məruf və Cərir bizə Əbdülməlik ibn Əbu-süleymandan, o isə Əbu-ubedullahdan, o isə Mücahiddən belə nəql etdi: Həqiqətən Davud (ə) qiyaəmət günü günahları yazılı şəkildə əlində olan halda gələcək. Sonra deyəcək: - İlahi, mənim günahlarım, mənim həlak olma səbəbimdir. Allah deyəcək: - Mənim sağımda ol! Sonra onun əlinə baxacaq və əlindəkini görəcək. Həzrət Davud (ə) deyəcək: - İlahi, mənim günahlarım, mənim həlak olma səbəbimdir. Allah deyəcək: - Mənim ətəyimdən yapış! Allahın ayəsi də, buna işarədir: Həqiqətən, o (Həzrət Davud (ə)), (qiyamət günü) dərgahımıza yaxın olacaq və onun qayıdıb gələcəyi yer də gözəl olacaqdır.

al-sunna_p186.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Göylər və yer Allahın sağ əli ilə büküləcək, sol əli isə boşdur

Mənbə: Əs-sünnə (Livan-Beyrut, Dar əl-kutub əl-elmiyyə nəşriyyatı (Muhəmməd Əli Bəyaxun), səh. 185
Müəllif: İmam Əbdullah ibn Əhməd ibn Muhəmməd ibn Hənbəl (hədisləri atası Əhməddən nəql edir)

Hədis 978: Ubeydullah ibn Ömər əl-Qəvariri imla formasında mənə Məaz ibn Hüşamdan, o öz atasından, atası Qutadədən, Qutadə -- Nəzr ibn Ənəsdən belə nəql etdi: Rəbiə əl-Cərəşi, -Allahın "...Yer bütünlüklə Onun ovucunun içində olacaq, göylər isə Onun sağ əli ilə büküləcəkdir" ayəsinin şərhində belə demişdir: "Sol əli isə boşdur, onda heç bir şey yoxdur (olmayacaqdır)!"

al-sunna_p185.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Əşairə alimləri hənbəliləri məzəmmət edir və onları mücəssim (Allahı cism sayan) adlandırırlar

Mənbə: Əz-Zeylu əla Təbəqatil-Hənabilə, səh. 39
Müəllif: İmam Hafız Əbdurrəhman bin Əhməd bin Rəcəb

"...Məzmunu belədir ki, Əbu Nəsr ibn Quşəyri 469-h. ilində Bağdada gəldi, Nizamiyyə mədrəsəsində əyləşib hənbəliləri məzəmmət etdi, onları mücəssim adlandırdı".

azzeynu-ala-tabaqatil-hanabila_p39.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Bir hənbəli alimi deyir: “Qara daş həqiqətdə Allahın sağ tərəfidir”. Miskin hənbəlilər Allahın sifətləri barəsində kor-koranə fikir söyləyirlər

 

Mənbə: "Əz-Zeylu əla Təbəqatil-Hənabilə", səh.384
Müəllif: İmam Hafız Əbdurrəhman bin Əhməd bin Rəcəb

Əbul-Qasim bin Əs-Sumər Qəndiy deyirdi: Əbu Bəkr bin Xadibə - İbn Faus Həcəri kimi çağırılırdı. Çünki İbn Faus deyirdi: Həcərul-əsvəd (Kəbədəki qara daş) Allahın həqiqi sağ tərəfidir.
(İbn Rəcəb) Deyirəm: İbn Fausun "Həcərul-əsvəd Allahın həqiqi sağ tərəfidir" deməsi doğrudur. Bunun əsli bizim alimlərdən və digərlərinin Quranda məcazın olduğunu inkar etməsidir. Lakin onlardan kiminsə lüğətdə məcazı inkar etməsi barədə məlumat yoxdur.

azzeynu-ala-tabaqatil-hanabila_p384.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

İbn Teymiyyənin Rəbbi müxtəlif formalardadır – bu müxtəlifliyin səbəbi Rəbbi yuxuda görən şəxsin necə insan olmasındadır

teymiyya_macmaul-fatava_v3p155.jpg

İbn Teymiyyənin Rəbbi müxtəlif formalardadır – bu müxtəlifliyin səbəbi Rəbbi yuxuda görən şəxsin necə insan olmasındadır





Müəllif: İbn Teymiyyə
Kitab: "Məcmuəul-fətava", c.3, səh., 155

"Allahı yuxuda görənlər onu müxtəlif formalarda görürlər. Bu yuxuda görən şəxsin necə insan olmasından asılıdır: əgər əməlisaleh insandırsa, deməli Allahı da gözəl surətdə görəcəkdir (!) Elə buna görə də Peyğəmbər (s) Allahı ən gözəl surətdə görmüşdür".



Əbduləziz ibn Abdullah ibn Baz öz fətvasında yazır:

ALLAHI YUXUDA GÖRMƏK

Sual: İzzət Sahibi Rəbbini yuxuda gördüyünü iddia edən şəxs barəsində şəriət hökmü nədir? Bu doğrudur ki, necə ki bəzi insanlar deyir, İmam Əhməd ibn Hənbəl Uca Allahı yüz dəfədən çox yuxuda görmüşdür?

Cavab: Həmd Allaha məxsusdur.

Şeyx ul-İslam ibn Teymiyyə və digərləri deyir ki, insanın yuxuda Rəbbini görməsi mümkündür, lakin onların gördüyü Allah təalanın həqiqətdə olduğu kimi deyil. Çünki Allah təalan heç bir şeyə bənzəmir.
......
Ola bilsin ki, o "belə və belə və yaxud bu cür və bu cür et"-deyə yuxuda səs eşitsin. Hər hansı bir məxluqa bənzəməyən bir surət görə bilər. Çünki Allah yaratdıqlarından heç birinə bənzəmir. Rəvayət olunur ki, peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm yuxusunda Allahı görmüşdür. Muaz radiyallahu anhu rəvayət edir ki, peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm Rəbbini görmüşdür. Bir çox isnadlarla rəvayət olunmuşdur ki, o sallallahu aleyhi və səlləm Rəbbini görmüşdür. Və Allah təala Öz əlini peyğəmbərin sallallahu aleyhi və səlləm çiyinlərinin arasına qoymuş, rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləm onun sərinliyini öz sinəsində hiss etmişdir. Əl-Hafiz ibn Rəcəb bu barədə məqalə yazmış və bunu İxtiyar əl-Əulə fi Şərh Hədis İxtisəm əl-Mələ` əl-Ə`lə adlandırmışdır. Bu dəlalət edir ki, peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm yuxuda Rəbbini görmüşdür. Lakin bu dünyada gözlə Allahı görməyə gəldikdə bu baş verməmişdir.
.......
Lakin peyğəmbərlər və saleh insanlardan bəziləri Onu yuxuda yaratdıqlarından heç kəsə bənzəməyən, oxşamayan şəkildə görə bilərlər. Necə ki, bu Muaz radiyallahu anhu hədisində bildirilmişdir. Şəriətə zidd olan bir əmr verilərsə, bu dəlildir ki, o insan Allahı görməmişdir. Əksinə o şeytanı görmüşdür. Məsələn əgər bir kəs ona: "Namaz qılma, çünki namazın vacibliyi sənin üzərindən götürülmüşdür və yaxud zəkat verməməlisən, oruc tutmamalısan, valideynlərə hörmət etməməlisən və yaxud faiz yesən problem yoxdur"-deyildiyini yuxuda görsə, bütün bunlar onun şeytanı gördüyünə və Rəbbini görmədiyinə dəlalət edən əlamətlərdir. İmam Əhmədin Allah təalanı görməyinə dair rəvayətlərə gəldikdə, mən rəvayətlərin səhih olub olmadığını bilmirəm. Deyirlər ki, o yuxuda Rəbbini görmüşdür, lakin mən bunun doğru olub-olmadığını bilmirəm.

Məcmu Fətəvə və Məqalət Mutanavviə li`l Şeyx ibn Bəz, 6/367

Qeyd: Rəvayət edirlər ki, İmam Əhməd Allah ona rəhmət etsin yuxuda Rəbbini görmüşdür. Bəzi alimlər bunun mümkün olduğunu demişdirlər. Və Allah daha yaxşı bilir. Lakin mən qorxuram ki, sufi şeyxlər və digərləri üçün qapı açıalacaq və onlar: "Keçən gecə Rəbbimi gördüm, söhbət etdik və birlikdə danışdıq"-deməyə başlasınlar. Bundan sonra isə heç bis əsası olmayan əfsanələr və yalanlar ilə ortaya çıxacaqlar. Düşünürəm ki, başlanğıcdan bu qapını bağlı saxlamaq daha yaxşıdır.

Liqaa`t əl-Bab il-Məftuh, 3/418

Əbdüləziz ibn Abdullah ibn Bəzz



Vəhhabilərin sevimli şeyxləri Alusi Bağdadi öz təfsirində yazır:

فأنا ولله تعالى الحمد قد رأيت ربي مناما ثلاث مرات ، وكانت المرة الثالثة في السنة 1246 بعد الهجرة ، رأيته جل شأنه وله من النور ما له ، متوجها جهة المشرق فكلمني بكلمات أنسيتها حتى استيقظت

Allaha şükür edirəm ki, həyatımda üç dəfə Allahı yuxuda görmüşəm. Axırıncı dəfə 1246-cı ildə görmüşdüm. Onu ətrafı nurla bürünmüş və şərqə tərəf diqqət etdiyi halda gördüm. Mənə neçə cümlə nəsə byurdu. Yuxudan oyandıqdan sonra mən o cümlələri unutdum.
"Ruhul-Məani", Alusi, 9/52

 

Link to comment
Share on other sites

Vəhhabilər canı-dildən peyğəmbərin (s) məzar abidəsini dağıtmaq istəyirlər

tuhfatul_mucib_ala_asilatil_hazir_val_ga

 

Muəllif: Əbu Əbdurrəhman Muqbil ibn Hadi
Kitab: "Tuhfətul-mucib əla əsilətil-həzir vəl-ğərib", səh. 406

"Biz arzulayırıq, həm də çox arzulayırıq ki, yanımızdaki hadi (peyğəmbər (s)) məqbərəsi də dağıdılsın və o yerə düşsün. Amma görürük ki, bizim hələ ona qüdrətimiz çatmır. Amma inşaAllah, gec və ya tez biz bunu edəcəyik. Həmçinin, bəzi bidətləri də dağıdacağıq".

Link to comment
Share on other sites

 

"Əziz qızım,

Artıq sənin 10 yaşın tamam olur, istərdim sənə bəzi vacib məsələlər barədə yazım. Heç nə vaxtsa özünə ətrafındakı hadisələrin necə baş verməsi barədə suallar vermisən? Məsələn, biz hardan bilirik ki, səmadan bizə iynə boyda görünən ulduzlar əslində Günəşin nəhəng kürələridir və bunlar çox uzaqdadırlar? Bəs yaxşı biz hardan bilirik ki, Yer Kürəsi bu ulduzların, Günəş sisteminin ətrafında fırlanır?

Bütün bu sualların cavabı faktlara əsaslanır.

Bəzən faktlar doğru olur. Buna görmək, eşitmək, hiss etmək və qoxulamaq daxildir. Kosmonavtlar yer kürəsindən qat-qat uzaqlara qalxaraq, buranın dairəvi olduğunu öz gözləriylə görmüşlər. Bəzən gözlərimiz bizə kömək edir. Gecələr ulduzlar səmada sayrışan bir nəsnə kimi görünür, amma biz ona teleskopla baxası olsaq, onun gözəl bir kürə – Venera planeti olduğunu görə bilərik. Görməklə, eşitməklə və ya hiss etməklə nəsnələrin öyrənilməsinə müşahidə deyilir.

Amma faktlar heç də müşahidəyə əsaslanmır, müşahidələr isə faktlara əsaslanır. Əgər bir cinayət baş verirsə, bunu çox vaxt heç kim (qatil və öldürülən şəxdən başqa) görmür. Lakin dedektivlər bir neçə müşahidə aparmaqla cinayətkarın və ya şübhəlinin kim olduğunu öyrənə bilərlər. Əgər bir insanın barmaq izləri bıçağın üzərindəki barmaq izləriylə üst-üstə düşərsə, həmin şəxsin bu bıçağa toxunması artıq bir faktdır. Lakin bu heç də onun cinayət törətdiyini sübut eləmir. Amma bu digər faktların da əldə olunmasında bir ipucu olur. Bəzən dedektiv bütün faktları göz önünə gətirməklə cinayətkarın kim olduğunu bilir.

Alimlər, dünya və kainat həqiqətlərini kəşf etməkdə mütəxəsis olanlar – bu detektivlərə bənzəyirlər. Onlar nəyin doğru olduğu barədə fikirlər söyləyirlər və bu fərziyyə adlanır. Sonra onlar öz-özlərinə deyirlər, Əgər bu doğrudan da həqiqətdirsə, biz gərək bu haqda düşünək və.s. Bu, proqnoz adlanır. Məsələn, əgər dünya doğrudan da kürə şəklindədirsə, biz qabaqcadan proqnoz verə bilərik ki, yola düşəcək səyyah eyni istiqamətdə hərəkət edərsə, başladığı yerə gəlib çatdığını görəcək. Həkim sənin qızılcaya tutulduğunu bir dəfə baxmaqla bilməz. İlk öncə müayinə aparmaqla o, bunu təxmin edir ki, səndə qızılca ola bilər. Sonra o, öz-özünə deyir, əgər onda doğrudan da qızılca varsa, mən gərək buna yaxşı fikir verəm. Sonra o proqnozları tez nəzərdən keçirir, səndə ləkələr olub-olmadığına baxır, əlini alnına qoyur ki, görsün səndə qızdırma varmı, qulağını sinənə qoyur ki, eşitsin sən qızılcaya tutulan adam kimi xırıltı ilə nəfəs alırsanmı və.s. Və o zaman həkim qərarında qəti olur və deyir: “Mən bu qızın qızılcaya tutulduğuna əminəm”. Bəzən qan analizi və rentgen kimi başqa sınaqlar da keçirməli olur və bunlar onun diaqnoz qoymasına kömək edir.

Alimlərin dünyanı öyrənmək haqqında istifadə etdiyi faktlar mənim bu qısa məktubumda ifadə edəcəyimdən daha ağıllı və daha çətindir. Amma indi faktlardan danışmaq istəmirəm, çünki bu nəyəsə inanmaqda yaxşı səbəbdir. Və istəyirəm sənə nəyəsə inanmağın üç pis səbəbdən danışam, bunlar –“ənənə”, “hakimiyyət” və “vəhy” dir.

Birinci ənənələrdən danışım. Bir neçə ay bundan əvvəl bir televiziya kanalında 50 nəfər uşaq ilə müzakirə üçün getmişdim. Bu uşaqlar müxtəlif dini tərbiyə ilə böyümüş olduqları üçün müzakirəyə dəvət olunmuşdular. Onlardan bəziləri xristian tərbiyəsi, bəzisi yəhudi, müsəlman, hindu və başqa dini tərbiyə almışdılar. Aparıcı bir-bir uşaqlardan nəyə inandıqları barədə sual verdi. Onların söylədikləri cavablar mənim “ənənə” deyərkən nəyi nəzərdə tutduğumu açıqlayacaq. Onların inandıqlarının heç bir faktla əlaqəsi yoxdur. Onlar yalnız valideynlərinin, baba-nənələrinin inanclarını daşıyırlar və bu inanclar da heç bir məntiqi dəlilə əsaslanmır. Onlar belə deyirdilər: “Biz Hinduizmə inanırıq” , “Biz xristianıq və nəyəsə inanırıq” və.s. Əlbəttə onlar müxtəlif şeylərə inandıqdan sonra bunlar heç vaxt doğru ola bilməz. Aparıcı da yəqin ki, bunu fikirləşirdi, lakin bu məsələdə uşaqlarla mübahisə etməyə cəhd etmirdi. Lakin bu heç də mənim demək istədiyim deyil. Mən sadəcə soruşmaq istəyirəm ki, onların inancları haradan qaynaqlanır? Bəli, bu ənənədir. Ənənə baba-nənədən onun uşaqlarına ötürülür, onlar da bunu öz uşaqlarına ötürürlər və beləcə nəsildən-nəsilə keçərək yaranır. Və yaxud kitablar vasitəsilə əsrlərlə nəsildən-nəslə keçərək yayılır. Ənənəvi inanclar demək olar ki, heç nədən yaranır; ola bilər ki, kimsə bu əfsanəni Tor və Zevs haqqında olan əfsanələr tək uydurub və insanları buna inandırıb. Və bu inanclar nəsildən-nəslə keçərək əsrlərlə qaldığından insanlar üçün vacib əhəmiyyət daşıyır. İnsanlar sadəcə əsrlərlə qaldığı üçün bunlara inanırlar və bu da ənənədir.

Ənənənin bir pis xüsusiyyəti də odur ki, bu nağıllar neçə əsr bundan qabaq deyilməsinə baxmayaraq, onlar öz aktuallığını itirmirlər. Əgər sən hansısa bir hekayə uydursan və bu hekayə nəsildən-nəslə keçərək yayılsa, bu, heç də onun doğru olmasına dələlət etmir.

İngiltərədə bir çox insan ingiltərə kilsəsində xaç suyuna salınırlar, lakin bu, hələ xristian dininin bir hissəsidir. Xristian dininin rus ortodoksal, Roma katolik, Metodist kimi növləri vardır. Onların da inancları müxtəlifdir. Hələ yəhudilərlə müsəlmanları demirəm. Onların bir neçə təriqətləri var. Müxtəlif dinlərə inanan insanlar arasında dinləri arasında olan ziddiyyətlərə görə həmişə müharibə olmuşdur. Bəlkə sən elə düşünürsən ki, burada nəsə yaxşı səbəb var, yəni onlar öz inancları uğrunda müharibə aparırlar. Lakin onların inancları tamamilə ənənələrə əsaslanır.

Gəl ənənəyə bir misalla baxaq. Roma katolikləri inanırlar ki, İsa Məsihin anası Məryəm ölməyib, cismi cənnətdədir. Başqa xristianlar isə bununla razılaşmır və deyirlər ki, Məryəm də digərləri kimi ölüb. Lakin elə dinlər də var ki, Roma Katoliklərində fərqli olaraq bu haqda danışmırlar, onu “cənnət kraliçası” adlandırmırlar. Məryəmin ölmədiyi və cisminin cənnətdə olması əfsanəsi köhnə söhbət deyil. Bibliyada onun necə və nə vaxt öldüyü haqqında yazılmayıb, orada yalnız onun adı çəkilb, vəssalam. Cisminin cənnətdə olması İsa Məsihin dövründə yaranmayıb. Əvvəlcə bu “Ağ Qar” hekayəsi kimi uydurulub və əsrlər ötdükcə bu ənənəyə çevrilib, insanlar buna ciddi yanaşmağa başlamışlar. Yalnız ona görə ki, bu bir neçə nəsldən keçərək yayılmışdır. Ənənələr nə qədər qədim olsa, insanların buna ciddi yanaşması bir o qədər artacaq. 1950-ci ildə Roma katolik kilsəsində bu əfsanə rəsmi şəkildə qeyd olunmuşdur. Lakin bir şey var ki, bu əvvəlki güvənini bir qədər itirmişdir, Məryəmin “ölüm”ündən 600 il sonra insanlar buna daha çox inanırdılar, nəinki 1950-ci ildə.

Məktubun sonunda bu ənənə mövzusuna bir də qayıdacam və buna başqa mövqedən yanaşacam. Lakin ilk öncə nəyəsə inanmağın ikinci pis səbəbi olan hakimiyyət haqqında danışmaq istəyirəm.

Hakimiyyət dedikdə, sənə nəyisə inandıran bir şəxs nəzərdə tutulur, sən nəyəsə inanırsan, çünki bu hansısa vacib status daşıyan biri tərəfindən söylənilib. Roma Katolik kilsəsində Roma Papası müqəddəs sayılır və insanlar inanırlar ki, o, düzgün olmalıdır, axı o, Papadır. İslam dininin bir təriqətində Ayətullah adlı saqqallı kişi müqəddəs sayılır. Gənc müsəlmanların çoxu cinayət törətmək üçün hazırlanırlar. Sadəcə ona görə ki, Ayətullah onlara fitva verib.

Mən deyəndə ki, 1950-ci ildə Roma Katolik kilsəsində Məryəmin bədəninin cənnətdə olması barədə elan olundu, bu o deməkdir ki, 1950-ci ildə Papa insanları buna inandırdı. Məsələ bundanır ki, Papa bunun doğru olduğunu söylədi və beləliklə bu, belə qəbul olundu. Axı sən niyə Papanın dediyinə inanasan ki, və yaxud da insanların dediklərinə? Hal-hazırda Papa ardıcıllarına uşaqlarının olmasında limit qoyub və onlara bu limiti keçməyi qadağan edib. Əgər insanlar onun başçılığını qəbul edərsə, bu, çox pis nəticələnə bilər – böyük faciələrə, kütləvi aclıqlara, xəstəlik, müharibələrə səbəb olar.

Əlbəttə, elmdə də belə şeylər var, kimsə nəyəsə sübut olaraq başqa birisinin fikrini söyləyir. Məsələn, mən heç vaxt öz gözlərimlə görməmişəm ki, işıq saniyədə 186 000 ml sürətlə hərəkət edir. Amma əvəzində kitabda bu haqqda oxumuşam deyə buna inanıram. Bu elə danışdığım “hakimiyyət”ə bənzəyir. Amma bu, ondan yaxşıdır, çünki bu kitabı yazan həmin hadisəni görüb və hər kəs bu yazılanları istədiyi vaxt sınaqdan keçirə bilər. Bu, çox rahatdır.  Amma keşişlərdə Məryəmin bədəninin cənnətdə olmasına dair heç bir sübut-filan yoxdur.

İnanmağın 3-cü pis səbəbi də “vəhy”dir. Əgər sən 1950-ci ildə Roma Papasından soruşsan ki, siz haradan bilirsiz ki, Məryəm cənnətdədir? O da çox güman ki, belə cavab verəcək: “Mənə vəhy gəldi”. O sakit durur, tanrıya dua edir. Fikirləşir, fikirləşir və öz içinə dalır. Əgər hansısa dindarın içində həqiqətə bənzər nəsə varsa və bu heç bir dəlillə sübut olunmasa da, onlar bu iç hisslərini vəhy adladırırlar. İçlərində vəhy olduğunu iddia edən tək Papalar deyil. Dindarların çoxu belə deyir. Bu, onların inandıqlarına səbəbdir. Amma yaxşı səbəbdirmi?

Məsələn təsəvvür elə, sənə deyirəm ki, itin ölüb. Sən məyus olacaqsan və güman ki, deyəcəksən “sən əminsən?”, “hardan bilirsən?”, “bu necə baş verdi?” və.s. İndi də təsəvvür elə ki, mən belə cavab verirəm. “Doğrusu mən bilmirəm ki, it ölüb, buna mənim sübutum yoxdur, amma içimdə bir hiss mənə deyir ki, o ölüb”. Sən yəqin ki, səni qorxutduğum üçün mənə acıqlanacaqsan, çünki özün bilirsən ki, itin ölməsinə inanmaq üçün bu heç də yaxşı səbəb deyil. Sənə sübut lazımdır. Düzdür, bəzən içimizdə bir hiss yaranır ki, filan şey baş verəcək, bu, bəzən doğru, bəzən də səhv çıxır. Nəyəsə qarşı, hər insanın müxtəlif hissləri olur, bəs biz haradan bilək ki, onlardan hansı doğrudur. İtin öldüyünə inanmaq üçün ən yaxşı yol onu ölü görməkdir və ya qulağını ürəyinə dayayıb, nəfəs alıb-almadığını yoxlamaq, yaxud da onun öldüyünü görən bir adamdan bunu eşitməkdir.

İnsanlar bəzən deyir ki, sən öz hislərinə inanmalısan, yoxsa heç vaxt rahatlıq tapmarsan, şübhələnərsən ki, “Mənim həyat yoldaşım məni doğrudanmı sevir?”. Lakin bu, yaxşı arqument deyil. Kimsənin səni sevməsi üçün minlərlə səbəb ola bilər. Gün ərzində səninlə birgə olan səni sevə bilər, sən bunu görür və buna inanmaq üçün bir neçə sübut əldə edirsən. Bu iç hiss heç də yaxşı deyil, keşişlər bunu vəhy adlandırır. Xarici hisslər də var ki, sən onun gözünə baxırsan, səsindəki mərhəməti, sevgini sezirsən, budur sübut.

Bəzən insanların içlərində güclü bir hiss olur ki, bu heç bir dəlilə əsaslanmasa da, onlar həmin adamın onu sevdiyinə əmindirlər. Məsələn, elə bir insan olur ki, onlar elə zənn edirlər ki, hansısa məşhur fil ulduzu onu sevir, amma həmin məşhur onu heç görməyib də. İnsan düşündüklərinə bənzəyir. İç hissin doğru olması üçün dəlil lazımdır, yoxsa sən ona inana bilməzsən.

Bəli, elmdə də bu var, lakin bu, səni axtarış etməyə, bunun doğru olmasına dair faktlar tapmağa sövq edir. Alim bir ideyanın doğruluğuna inanmaq üçün ürəyini danmalıdır. Amma özlüyündə bu nəyəsə inanmaq üçün heç də tutarlı səbəb deyil. Bununla yenə də sən vaxtını səmərəli keçirmək, hansısa eksperiment aparmaq, buna sübut tapmaq üçün yaxşıdır. Alimlər yalnız ideya əldə etmək üçün iç hisslərindən istifadə edirlər.

Sənə söz vermişdim ki, ənənə mövzusuna bir də qayıdacam və buna başqa mövqedən yanaşacam. İstəyirəm ki, ənənələrin bizə niyə bu qədər vacib olduğunu izah edim. Bütün heyvanlar yaşamaq üçün yaradılıblar (təkamül prosesi nəticəsində). Şirlər Afrika düzənliklərində yaşamaq üçün yaranıblar. Çay xərçəngləri təmiz suda yaxşı yaşamaq üçün yaranıblar, eləcə də istaqrozlar duzlu suda yaşamaq üçün yaranıblar. İnsanlar da, heyvanlar da yaxşı yaşamaq üçün yaranıblar. Biz şir və istaqrozları özümüz ovlamırıq, onu kimdənsə satın alırıq, həmin adamlar da kimdənsə satın almışdır. Biz insan dənizində üzürük. Balığın suda yaşaması üçün qəlsəməyə ehtiyacı olduğu kimi, insanların da başqaları ilə ünsiyyət qurması üçün ağıla ehtiyacı vardır. Dəniz kimi insanlar da çətindir. Onları öyrənmək bir dili öyrənmək qədər çətindir.

Sən ingiliscə, dostunsa almanca danışır. Siz bir-birinizi daha yaxşı anlamaq üçün ortaq dildən istifadə etməli olursuz. Dillər də ənənə nəticəsində əsrlərlə keçərək yayılmışdır. Başqa yolu da yoxdur. İngiltərədə Pepe itə verilən addır, almaniyada isə ona “ein Hund” deyirlər. Lakin bu adlar Pepe almaniyada, “ein Hund” isə ingiltərədə it adı kimi işlənə bilməz. İnsan ümmanında yaxşı “üzmək” üçün uşaq gərək ölkəsinin dilini və başqa şeyləri öyrənsin və belə nəticəyə gəlmək olar ki, uşaqlar suçəkən kağızlar kimi ənənəvi məlumatları özlərinə hopdurular (Yadda saxla ənənəvi məlumatlar da baba-nənədən, valideynlərdən keçərək yayılır). Uşaq ənənəvi məlumatları öyrənmək üçün beyni ağ kağız kimi olmalıdır. Və uşağa bu ənənələrdən hansının yaxşı, hansının pis olması kimi seçimlər verilmir.

Təəssüf ki, bu belədir. Lakin başqa əlac da yoxdur, çünki uşaqlar ənənəvi məlumatları çox yaxşı bilməli, yaşlı insanların onlara öyrətdiyi şeylərə inanmalı, yaşlıların nəyin doğru, nəyin yalnış olması barədə söylədiklərinə əməl etməlidirlər. Düzdür, yaşlıların söylədiklərinin bəzisi həqiqətə uyğundur, yəni faktlara əsaslanır, ya da ən azından ağıllı səslənir. Lakin onlardan bəziləri də çox axmaqcasına və ədəbsizdir. Uşaqları bu şeylərə inandırmaqdan saxlamaq lazımdır. Amma nə etməli? Bəs yaxşı uşaqlar böyüyəndə nə edirlər? Əlbəttə, onlara öyrədilənlərin hamısını bir-bir gələcək nəsillərə öyrədirlər. Və bütün bunlar hətta yalnış olsalar da, getdikcə ciddi əhəmiyyət daşıyır. Və onlar əbədi olaraq davam eləyir.

Bəs bu dinlərdə də varmı? Tanrının və ya tanrıların olmasına, Cənnətə, Məryəmin ölmədiyinə, İsa Məsihin atasının insan olmamasına, duaların yerinə yetirilməsinə, şərabın qana çevrilməsinə və.s kimi inanclar heç bir məntiqi dəlilə əsaslanmır. Bununla belə insanlar buna inanır. Ola bilsin, bu inanclar, onlara çox kiçik yaşlarında, hələ heç bir şey başa düşmədikləri vaxtlarda öyrədilib deyə belədir.

Milyonlarla insanın inancları da müxtəlifdir, çünki onlar hərəsi bir cür tərbiyə alıb, müxtəlif şeylər eşidiblər. Müsəlman uşaqları xristianlardan fərqli sözlər eşidib və onlar elə böyüdülüb ki, onlara öyrədilən şeylərin doğru olduğuna qəti şəkildə əmindirlər. Xristian kilsələri arasında da müxtəliflik var. Onların təbliğ etdikləri də fərqlidir. Və maraqlısı budur ki, onlar yalnız özlərinin doğru olduğunu, qalanlarının isə yalnış olduğuna inanırlar. Müxtəlif şeylərə inansalar da bu eyni səbəbdən baş verir, necə ki, sən ingiliscə, digəri isə almanca danışırsa bu da elədir.

Hər iki dil olduqları ölkələrdə əsas dildir. Lakin dinlər barədə bunu demək olmaz, çünki dinlər bir-birinə zidd nəsnələrin doğru olduğunu söyləyir, məsələn Katolik kilsəsi Məryəmin ölmədiyini, Protestant kilsəsi isə öldüyünü iddia edir.

Bəs biz nə edirik? Sən hələ balacasan, 10 yaşın təzəcə tamam olub, heç nə edə bilmərsən. Amma sən buna ən azından cəhd edə bilərsən. Nə vaxtsa kimsə sənə vacib bir şey söyləyəndə öz-özündən soruş : “Bu məntiqi görünürmü, buna sübut varmı? Və yaxud insanlar buna ənənə, hakimiyyət, vəhyə görə inanırlar?” Əgər kimsə sənə desə ki, filan şey düzdür, sən onlardan soruş: “Sizin buna sübutunuz varmı?” Əgər onlar sənə tutarlı bir cavab verə bilməsələr, ümid edirəm ki, sən onların dediklərinə inanmazdan əvvəl yaxşı-yaxşı düşünəcəksən.

Səni sevən atan."

Link to comment
Share on other sites

 

Assalamu aleykum ve rahmatullahi ve berakatuhu

 

Eziz userler lutfen muzakire aparan zaman bir birinize hormetle yanasin.Movzudan yayinmayin..Movzunu sexsi munasibetlere cevirmeyin..Bezi userler var ki aqressiv yanasma terzi sergileyirler..Xais olunur ki aqresiya ve sexsiyyete toxunan sozlerden cekinesiz.Hormetle ;Islami Nur_313

 

 

İslamı  Nur_313  , mövzuda belə böyük  şəkillər yerləşdirməklə dizaynı  korladırsınız və mövzunun oxunaqlığı tam itir.  İnanmıram ki, kiminsə bu formada mövzunu oxumağa  həvəsi olsun ...  Mövzunu bağlamıram . Amma məsləhət görürəm eyni adlı yeni mövzu açıb bu  problemi aradan qaldırasınız .   Söhbət əsasən 2 -ci postdakı şəkillərdən gedir .

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

İslamı  Nur_313  , mövzuda belə böyük  şəkillər yerləşdirməklə dizaynı  korladırsınız və mövzunun oxunaqlığı tam itir.  İnanmıram ki, kiminsə bu formada mövzunu oxumağa  həvəsi olsun ...  Mövzunu bağlamıram . Amma məsləhət görürəm eyni adlı yeni mövzu açıb bu  problemi aradan qaldırasınız .   Söhbət əsasən 2 -ci postdakı şəkillərdən gedir .

he duzdu istemeden oldu elbette..calisacam ki inden bele movzunun dizayni korlanmasin..

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

İslamda Vəhhabi adında əqidə yoxdur. Heç özünə vəhabi deyən müsəlman görmüsüz? Kimdi vəhabi?  İslam düşmənlərinin və əhli-sünnəyə düşmən münasibət bəsləyən şiələrin əhli-sünnəyə oyduğu ləqəbdir. Özləri də bilmədən əhli-sünnəni şərəfli adla çağırırlar ) Vəhhab Allahın 99 adından biridir.

Abu Zeyd vəhabilikdən danışır

https://www.youtube.com/watch?v=kr3OTji02-g&feature=share

Link to comment
Share on other sites

İslamda Vəhhabi adında əqidə yoxdur. Heç özünə vəhabi deyən müsəlman görmüsüz? Kimdi vəhabi?  İslam düşmənlərinin və əhli-sünnəyə düşmən münasibət bəsləyən şiələrin əhli-sünnəyə oyduğu ləqəbdir. Özləri də bilmədən əhli-sünnəni şərəfli adla çağırırlar ) Vəhhab Allahın 99 adından biridir.

Abu Zeyd vəhabilikdən danışır

https://www.youtube.com/watch?v=kr3OTji02-g&feature=share

ele bir eqide yoxdur,amma tarixden gorsendiyi kimi bele bir herekat olub.Osmanliya qarshi yaradilmish bir herekatdir,internetde bu haqda chox melumatlar var.eger Seudiyyenin dini rehberi olmush ibn Baaz ''BIZE VEHABI DEYIRLER..BU BIZIM UCHUN SHEREFLI ADDIR"deyirse bu herekatin olmaqini ve gunumuze qeder gelib chixmasini inkar etmek neye lazim?baxin tarixe,mehz onlar meydana chixandan sonra Islam mezhebleri bu geder bir birine qenim kesildiler..

Link to comment
Share on other sites

ele bir eqide yoxdur,amma tarixden gorsendiyi kimi bele bir herekat olub.Osmanliya qarshi yaradilmish bir herekatdir,internetde bu haqda chox melumatlar var.eger Seudiyyenin dini rehberi olmush ibn Baaz ''BIZE VEHABI DEYIRLER..BU BIZIM UCHUN SHEREFLI ADDIR"deyirse bu herekatin olmaqini ve gunumuze qeder gelib chixmasini inkar etmek neye lazim?baxin tarixe,mehz onlar meydana chixandan sonra Islam mezhebleri bu geder bir birine qenim kesildiler..

 

Temanın adı niyə bəs - Vəhabi əqidəsidir??? Şiələr kitablarında niyə yazırlar vəhabi əqidəs????. Özünü deyirsiz belə əqidə yoxdur. İbn Baz rəhbər olmayıb!!! O islam alimi olub rəhmətə gedib. Şiələr onun adından çox uydurma sözlər deyirlər!!! Əgər sən Vəhhab sözünün mənasını bilsəydin sənə vəhabi deyəndən inciməzdin!!!! İbn Baz da əhli sünnə olub, özünə də vəhabi deməyib. İslamda 4 məzhəb var bunların arasında cüzi fərqlər var və heç bir məzhəb bir-birilə dalaşmır Şükür Allaha.  Dalaşan rafizilərdir və xəvariclərdir. Rafizilər sapıq şiələrdir. Təssüflər olsun ki hazırda şələrin 90%i rafizidir. Xəvariclər isə əhli sünnədən olan sapıqlardır. Məhəmməd peyğəmbərin sağlığında var idi xəvariclər. Onların haqda hədislər də var. Cahillər adətən xəvariclərə vəhabi deyir.  

 

 

VƏFA QULUZADƏ vahhabilər - Bizi maraqlandıran Səudiyyə Ərəbistanının vəhhabilik təriqətini nə dərəcədə yaymasıdır. Deyilənlər nə dərəcədə həqiqətəuyğundur? - Rus təbliğatı müsəlmanlara həmişə bir damğa vurur. Məsələn, Özbəkistanda rus-sovet işğalına qarşı mübarizə aparan qəhrəman özbəklərə “basmaçı” adı qoymuşdular. Özləri başqasının ölkəsinə basqın ediblər, amma özbəyi basqınçı adlandırırlar. - Əfqanıstanda da “düşmənlər” deyirdilər... - Bunlar bütün dünyaya yeni bir termin icad etmişdilər. Deməli, ölkələrini işğal edirlər, işğala qarşı çıxanları isə “düşmən” adlandırırdılar. İndi bu vəhhabi də xaricilərin təbliğat siyasətidir. İslamda xeyli təriqətlər var. Amma bunlar nədənsə vəhhabi təriqətindən yapışıblar, nə vaxtsa orta əsrlərdə bu olub, ola bilsin Səudiyyə Ərəbistanında müəyyən qrup vəhhabilik ideyasına sadiqdir. Onların ideyasında da heç bir kriminal yoxdur. Bu ideya islam dininin əsaslarına olduqca mühafizəkar şəkildə sadiq qalmağın tərəfdarıdır. Bəzi dairələrsə vəhhabi sözünü terrorçu ifadəsi ilə eyniləşdiriblər. Vəhhabiliyin terrora heç bir dəxli yoxdur. Bu dəqiqə İraqda, İsraildə özünü partladanlar heç vəhhabi deyillər, axtarsan aralarında xristian da taparsan. Əcnəbilər onların ailəsini qırır, tək bir nəfər qalır, o da şəhid kəməri bağlayıb özünü partladır, şəhid edir. Ən pisi odur ki, bu dəqiqə Azərbaycanda nə qədər sünni məscidinə gedən var, xarici təbliğat onların hamısını vəhhabi elan edib. Bütün şiələr də deyir ki, bütün sünnilər hamısı vəhhabidir. Onların vəhhabizm haqqında heç təsəvvürləri yoxdur. Kim saqqal qoyursa, deyirlər vəhhabidir. Yaxşı, bəs Avropada, Qərbdə də saqqal qoyanlar var. Bu, müsəlmanları bir-birilə toqquşdurmaq və islamı məhv etmək cəhdləridir. İndiki zamanda islam artır, islam güclənir, müsəlmanlar öz haqları uğrunda mübarizə aparır. Amma onları islam terrorçuları adlandırırlar. Bunların hamısı böhtandır. İslamda terror yoxdur. Xristianlar hətta idman yarışına çıxanda da hamısı xaç çəkir. Ölümə gedəndə öz duasını oxuyur. Müsəlman da boğaza yığılır, qisas almaq istəyir, ona görə “Allahu-əkbər” deyir. Amma onu ölümə aparan qüvvə din deyil. Əksinə, islam dini sülhpərvər dindir və heç vaxt terroru təbliğ etməyib. Amma ölümə gedən müsəlman bütün dünya insanları kimi dinə müraciət edir, çünki din insanın iradəsini möhkəmləndirən məfhumdur.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Əvvəl Vahabi Səudiyyə tərəfdarlarına deyirdilər. Sonra Səudiyyəyə qarşı olan əl Qaidə çıxdı. ona da vəhabi dedilər. Sonra bunlardan fərqli olan NUsraya vəhabi dedilər. Daha sonra əl Qaidədən üz döndərən və Nusra ilə döyüşən və həmçinin az qala Səudiyyəyə cihada hazırlaşan İŞİD-ə də vəhabi deyirlər. Qısasə belə bir teorem çıxır ki, "kimin kimdən xoşu gəlmirsə o onun üçün vəhabi adlanır".

Edited by Selс@n
Link to comment
Share on other sites

Temanın adı niyə bəs - Vəhabi əqidəsidir??? Şiələr kitablarında niyə yazırlar vəhabi əqidəs????. Özünü deyirsiz belə əqidə yoxdur. İbn Baz rəhbər olmayıb!!! O islam alimi olub rəhmətə gedib. Şiələr onun adından çox uydurma sözlər deyirlər!!! Əgər sən Vəhhab sözünün mənasını bilsəydin sənə vəhabi deyəndən inciməzdin!!!! İbn Baz da əhli sünnə olub, özünə də vəhabi deməyib. İslamda 4 məzhəb var bunların arasında cüzi fərqlər var və heç bir məzhəb bir-birilə dalaşmır Şükür Allaha.  Dalaşan rafizilərdir və xəvariclərdir. Rafizilər sapıq şiələrdir. Təssüflər olsun ki hazırda şələrin 90%i rafizidir. Xəvariclər isə əhli sünnədən olan sapıqlardır. Məhəmməd peyğəmbərin sağlığında var idi xəvariclər. Onların haqda hədislər də var. Cahillər adətən xəvariclərə vəhabi deyir.  

 

 

VƏFA QULUZADƏ vahhabilər - Bizi maraqlandıran Səudiyyə Ərəbistanının vəhhabilik təriqətini nə dərəcədə yaymasıdır. Deyilənlər nə dərəcədə həqiqətəuyğundur? - Rus təbliğatı müsəlmanlara həmişə bir damğa vurur. Məsələn, Özbəkistanda rus-sovet işğalına qarşı mübarizə aparan qəhrəman özbəklərə “basmaçı” adı qoymuşdular. Özləri başqasının ölkəsinə basqın ediblər, amma özbəyi basqınçı adlandırırlar. - Əfqanıstanda da “düşmənlər” deyirdilər... - Bunlar bütün dünyaya yeni bir termin icad etmişdilər. Deməli, ölkələrini işğal edirlər, işğala qarşı çıxanları isə “düşmən” adlandırırdılar. İndi bu vəhhabi də xaricilərin təbliğat siyasətidir. İslamda xeyli təriqətlər var. Amma bunlar nədənsə vəhhabi təriqətindən yapışıblar, nə vaxtsa orta əsrlərdə bu olub, ola bilsin Səudiyyə Ərəbistanında müəyyən qrup vəhhabilik ideyasına sadiqdir. Onların ideyasında da heç bir kriminal yoxdur. Bu ideya islam dininin əsaslarına olduqca mühafizəkar şəkildə sadiq qalmağın tərəfdarıdır. Bəzi dairələrsə vəhhabi sözünü terrorçu ifadəsi ilə eyniləşdiriblər. Vəhhabiliyin terrora heç bir dəxli yoxdur. Bu dəqiqə İraqda, İsraildə özünü partladanlar heç vəhhabi deyillər, axtarsan aralarında xristian da taparsan. Əcnəbilər onların ailəsini qırır, tək bir nəfər qalır, o da şəhid kəməri bağlayıb özünü partladır, şəhid edir. Ən pisi odur ki, bu dəqiqə Azərbaycanda nə qədər sünni məscidinə gedən var, xarici təbliğat onların hamısını vəhhabi elan edib. Bütün şiələr də deyir ki, bütün sünnilər hamısı vəhhabidir. Onların vəhhabizm haqqında heç təsəvvürləri yoxdur. Kim saqqal qoyursa, deyirlər vəhhabidir. Yaxşı, bəs Avropada, Qərbdə də saqqal qoyanlar var. Bu, müsəlmanları bir-birilə toqquşdurmaq və islamı məhv etmək cəhdləridir. İndiki zamanda islam artır, islam güclənir, müsəlmanlar öz haqları uğrunda mübarizə aparır. Amma onları islam terrorçuları adlandırırlar. Bunların hamısı böhtandır. İslamda terror yoxdur. Xristianlar hətta idman yarışına çıxanda da hamısı xaç çəkir. Ölümə gedəndə öz duasını oxuyur. Müsəlman da boğaza yığılır, qisas almaq istəyir, ona görə “Allahu-əkbər” deyir. Amma onu ölümə aparan qüvvə din deyil. Əksinə, islam dini sülhpərvər dindir və heç vaxt terroru təbliğ etməyib. Amma ölümə gedən müsəlman bütün dünya insanları kimi dinə müraciət edir, çünki din insanın iradəsini möhkəmləndirən məfhumdur.

 

 

Islamda 4 deyil daha chox mezheb var,siz yegin ehli sunnede demek istediniz..bele idealist fikirlerle ozunuzu aldatmayin,ondansa dushunun hazirda kurdleri,turkmenleri  qiran "muselmanlar" kimden qisas alir,dediyiniz kimi oz haqlari ugrunda belke mubarize aparirlar?orta esrlerde deyil,mehz 18-19cu esrlerde yaradilmish,gunumuze qeder de gelib chixmish bir herekatdir vehabilik..bilirsiz yeqin bir chox meselelerde ibn Teymiyyeye istinad eden,sonradan Saud ailesi ile birleshib indiki Seudiyye dovletini qurulmasinda ishtirak etmishler.ve bu gun de hemin dovletde vehabilik esas cereyan kimi qebul olunur,bunlari inkar etmek istesez de beledir..nedense bezi ozlerine "selefi" deyen insanlar cidd cehdle bunlari gormemezlikden gelmek isteyir..p.s.shielerin 90faizi rafizi olmasi haqqinda esassiz hokm verirsiz,bildiyim qeder bu gunahdir p.p.s.Ibn Baaz 1993-1999 illerde Seudiyyenin bash muftisi olub,maraqlansaz taparsiz..

Link to comment
Share on other sites

Islamda 4 deyil daha chox mezheb var,siz yegin ehli sunnede demek istediniz..bele idealist fikirlerle ozunuzu aldatmayin,ondansa dushunun hazirda kurdleri,turkmenleri  qiran "muselmanlar" kimden qisas alir,dediyiniz kimi oz haqlari ugrunda belke mubarize aparirlar?orta esrlerde deyil,mehz 18-19cu esrlerde yaradilmish,gunumuze qeder de gelib chixmish bir herekatdir vehabilik..bilirsiz yeqin bir chox meselelerde ibn Teymiyyeye istinad eden,sonradan Saud ailesi ile birleshib indiki Seudiyye dovletini qurulmasinda ishtirak etmishler.ve bu gun de hemin dovletde vehabilik esas cereyan kimi qebul olunur,bunlari inkar etmek istesez de beledir..nedense bezi ozlerine "selefi" deyen insanlar cidd cehdle bunlari gormemezlikden gelmek isteyir..p.s.shielerin 90faizi rafizi olmasi haqqinda esassiz hokm verirsiz,bildiyim qeder bu gunahdir p.p.s.Ibn Baaz 1993-1999 illerde Seudiyyenin bash muftisi olub,maraqlansaz taparsiz..

nə demək istəyirsiz? "vəhabi" səudiyyə kürdləri türkmənləri qırır?

ibn Teymiyyəyə istinad edən vəhabidi? )) Allah hidayət versin.

18-19 cu əsrdə vəhabilik deyirsiz yarandı. Kim yaratdı? Vəhabilik islama nəsə yenilik gətirdi sizcə? Vəhabilər digər müsəlmnlardan nə ilə fərqlənir?

Link to comment
Share on other sites

Hörmətli oxucular, bu qısa məqalədə siz sələfi alimlərinin öz "Tanrı"larının sifəti barədə şiddətli ixtilafına şahid olacaqsınız.

 

 

Bu postdakı iri  ölçülü şəkilləri sildim .

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

nə demək istəyirsiz? "vəhabi" səudiyyə kürdləri türkmənləri qırır?

ibn Teymiyyəyə istinad edən vəhabidi? )) Allah hidayət versin.

18-19 cu əsrdə vəhabilik deyirsiz yarandı. Kim yaratdı? Vəhabilik islama nəsə yenilik gətirdi sizcə? Vəhabilər digər müsəlmnlardan nə ilə fərqlənir?

sozlerimi tehrif etmeyin,men demedim ona istinad edenler hamisi vehabidi..o ki qaldi suallariniza maraqlidirsa ozunuz axtarin melumat toplayin oyrenin,indi menbeler choxdur.he birde,Antropomorfizm haqda oxuyun,ferqi bileceksiz..amma obyektiv yanashin,tek birterefli movqeden yox..

Link to comment
Share on other sites

sozlerimi tehrif etmeyin,men demedim ona istinad edenler hamisi vehabidi..o ki qaldi suallariniza maraqlidirsa ozunuz axtarin melumat toplayin oyrenin,indi menbeler choxdur.he birde,Antropomorfizm haqda oxuyun,ferqi bileceksiz..amma obyektiv yanashin,tek birterefli movqeden yox..

mən bilirəm ki islamda "vəhabi" yoxdu, ixvan var, xəvaric var və s. Mən ona görə sizdən vəhabinin nə olduğunu soruşdum ki marqlı idi vəhabiyə nə tərif verəcəksiz? elə bilirdim ki vəhabinin nə olduğunu deyə bilməyəcəksiz. olamyan şeyi necə deyəsiz. 

Antropomorfizm - heyvanlara insan xüsusiyyəti vermək. Nə dexli var?

Link to comment
Share on other sites

mən bilirəm ki islamda "vəhabi" yoxdu, ixvan var, xəvaric var və s. Mən ona görə sizdən vəhabinin nə olduğunu soruşdum ki marqlı idi vəhabiyə nə tərif verəcəksiz? elə bilirdim ki vəhabinin nə olduğunu deyə bilməyəcəksiz. olamyan şeyi necə deyəsiz. 

Antropomorfizm - heyvanlara insan xüsusiyyəti vermək. Nə dexli var?

 

 

Antropomorfizm    - daha  çox ,  Allaha insan xüsusiyyətləri verməıkdir.

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

mən bilirəm ki islamda "vəhabi" yoxdu, ixvan var, xəvaric var və s. Mən ona görə sizdən vəhabinin nə olduğunu soruşdum ki marqlı idi vəhabiyə nə tərif verəcəksiz? elə bilirdim ki vəhabinin nə olduğunu deyə bilməyəcəksiz. olamyan şeyi necə deyəsiz. 

Antropomorfizm - heyvanlara insan xüsusiyyəti vermək. Nə dexli var?

maraqlidir insan 2 nikden yazir ve etiraf edir))neyse..maraqlidir,siz niye qetiyyetle inkar edirsiz onlari?bildiyim qeder ancaq selefiler bunu edir..siz axi qebul etmek istesez onlar haqqinda kifayet qeder melumat toplaya bilersiz,hetta men size Seudiyyeden misal getirdim,siz ise inanmaq istemeyerek hele bir yeni izahatlar gozleyirsiz..bir neche ciddi ferq var,birini men dedim,bu da ancaq selefi(vehabi)cereyaninda olan haldir,bashqa hech bir mezheb,etiqad ve fikr cereyanlari Allaha bu xususiyyetleri "yapishdirmir"

Link to comment
Share on other sites

Allaha insan xüsusiyyəti verməkdirsə mənası onda bildim nə dəxli var. Elm tələbələri nə qədər izah veriblər bu rafiizlərə yenə də deiklərini deyirlər. 

Qulaq as bəlkə başa düşərsən, vusalaz https://www.youtube.com/watch?v=_kHqbdppoRs&index=9&list=LLTy2iYXYtbxIoY_AslQVTXg

sizden ferqli olaraq men bir cinahda olub qerezli yanashmiram,o izahlar bezi "fanatlar" uchundur)))israrla rafizi yazmaqinizdan artiq sizin de bir fanatik olduqunuz gosterir,ona gore size nese subut etmeye ehtiyac yoxdur..sevmirem fanatlarla mubahiseni..

Link to comment
Share on other sites

maraqlidir insan 2 nikden yazir ve etiraf edir))neyse..maraqlidir,siz niye qetiyyetle inkar edirsiz onlari?bildiyim qeder ancaq selefiler bunu edir..siz axi qebul etmek istesez onlar haqqinda kifayet qeder melumat toplaya bilersiz,hetta men size Seudiyyeden misal getirdim,siz ise inanmaq istemeyerek hele bir yeni izahatlar gozleyirsiz..bir neche ciddi ferq var,birini men dedim,bu da ancaq selefi(vehabi)cereyaninda olan haldir,bashqa hech bir mezheb,etiqad ve fikr cereyanlari Allaha bu xususiyyetleri "yapishdirmir"

mən indi köhnə nikimdən yazıraam, çünki təzə nikimdə hələ ki məhdudiyyət var postların sayına, təzə nikim tam işə düşəndən sonra köhnəni işlətməyəcəm. 

 

nəyi inkar edirəm? nə fərqdən danışırsız? Allahın əlin İmam Hənifə də demişdi, digər məzhəb imamları da demişdi!!! Videoda da izah olunur dəlillərlə, inadkarlıqdan ya təkəbbürlükdən qəbul etmirsizsə öz işinizdi. Həm də qiyamət günü heç kimdən Alıahın əlini soruşmayacaqlar ki, bu barədə mübahisə etməyə dəyər heç? Siz ondan danışın ki şiələr necə Allaha şərik qoşurlar, xristinalar kimi müqəddəs 3-lük yaradıblar. ya Allah ya Məhəmməd ya Əli deyirlər. Halbuki Quran ayəsi var Allahdan savayı çağırdıqlarınız da sizin kimi qullardır. Hacı Şahin deyir hüseyndən dua edib kömək istəmək olar. Dua axı ibadətdir. İbadət də tək Allaa olmalıdır. Hüseynə ya başqasına yox. Xristianlar kimi mövlud keçirirsiz, ikonalarınız var və s. saymaqnan qurtarmır. 

Link to comment
Share on other sites

sizden ferqli olaraq men bir cinahda olub qerezli yanashmiram,o izahlar bezi "fanatlar" uchundur)))israrla rafizi yazmaqinizdan artiq sizin de bir fanatik olduqunuz gosterir,ona gore size nese subut etmeye ehtiyac yoxdur..sevmirem fanatlarla mubahiseni..

Rafizi qərəzli söz deyil ki, şiələr var ki fəxrlə özlərinə rafizi deyirlər. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ele bir eqide yoxdur,amma tarixden gorsendiyi kimi bele bir herekat olub.Osmanliya qarshi yaradilmish bir herekatdir,internetde bu haqda chox melumatlar var.eger Seudiyyenin dini rehberi olmush ibn Baaz ''BIZE VEHABI DEYIRLER..BU BIZIM UCHUN SHEREFLI ADDIR"deyirse bu herekatin olmaqini ve gunumuze qeder gelib chixmasini inkar etmek neye lazim?baxin tarixe,mehz onlar meydana chixandan sonra Islam mezhebleri bu geder bir birine qenim kesildiler..

Hansı məzhəblər bir birinə qənim kəsilib?

Hərəkat ola bilər, amma hərəkat məzhəbdən fərqli bir şeydir. Bu barədə danışsaq bunun bu gün yalan olduğu ortaya çıxar.

İbn Baz demir ki, biz vahabiyik, "bizə vahabi deyirlər" deyir. Bu adı isə özünə şərəf bilir, çünki, bu böyük alim Muhamməd bin Abdulvahabın adı ilə bağlıdır

Əslində burada problem yoxdur. Kimsə "mənə vahabi demə" demir, "mənə niyə vahabi deyirsən" deyir. Bunun isə cavabı yoxdur. Sadəcə olaraq "vahabi kimdir" sualına hələ dürüst, məntiqi cavab verən görməmişəm. Hər kəs sonda eyni şeyi deyir: "Nə bilim eeee, mən də belə eşitmişəm" )))

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Hansı məzhəblər bir birinə qənim kəsilib?

Hərəkat ola bilər, amma hərəkat məzhəbdən fərqli bir şeydir. Bu barədə danışsaq bunun bu gün yalan olduğu ortaya çıxar.

İbn Baz demir ki, biz vahabiyik, "bizə vahabi deyirlər" deyir. Bu adı isə özünə şərəf bilir, çünki, bu böyük alim Muhamməd bin Abdulvahabın adı ilə bağlıdır

Əslində burada problem yoxdur. Kimsə "mənə vahabi demə" demir, "mənə niyə vahabi deyirsən" deyir. Bunun isə cavabı yoxdur. Sadəcə olaraq "vahabi kimdir" sualına hələ dürüst, məntiqi cavab verən görməmişəm. Hər kəs sonda eyni şeyi deyir: "Nə bilim eeee, mən də belə eşitmişəm" )))

sizce Iraqda minlerle shie muselmanin ancaq shie olduqlari uchun qetl edilmeleri mezheb davasi deyilmi?bilirem,onlari xevaric elan etmek olar,Amerikanin oyunudur demek olar ve s.amma fakt o qirginlari toredenler siravi terrorchular ancaq mezheb davasina gore digerlerini qetl etmeye hazirdirlar,razisiz?p.s.dediyiniz boyuk alimin hansi xidmetleri olub maraqlidi?ve niye oz ardicillarindan bashqa hech kim onu qebul etmir?

Link to comment
Share on other sites

Abdulvəhhab məzhəb yaratmayib, Cihad haqqında heç nə yazmayıb, Abdulvəhhab çoxsaylı islam alimlərindən biridir, yalnız tövhiddən yazıb. sadəcə onun adından istifadə edib vaxtilə ixvanlar.

 

Budur, Avropalılar müsəlman başı kəsərkən (1954-62), bunlar da sünnidirlər???
Şiələr özlərini məzlum göstərirlər, amma o qədrə sünni qanı töküblər ki. 

Edited by brj
Link to comment
Share on other sites

Abdulvəhhab məzhəb yaratmayib, Cihad haqqında heç nə yazmayıb, Abdulvəhhab çoxsaylı islam alimlərindən biridir, yalnız tövhiddən yazıb. sadəcə onun adından istifadə edib vaxtilə ixvanlar.

 

Budur, Avropalılar müsəlman başı kəsərkən (1954-62), bunlar da sünnidirlər???

Şiələr özlərini məzlum göstərirlər, amma o qədrə sünni qanı töküblər ki. 

 

Abdulvəhhab məzhəb yaratmayib, Cihad haqqında heç nə yazmayıb, Abdulvəhhab çoxsaylı islam alimlərindən biridir, yalnız tövhiddən yazıb. sadəcə onun adından istifadə edib vaxtilə ixvanlar.

 

Budur, Avropalılar müsəlman başı kəsərkən (1954-62), bunlar da sünnidirlər???

Şiələr özlərini məzlum göstərirlər, amma o qədrə sünni qanı töküblər ki. 

Abdulvəhhab deyil, Muhamməddir. Muhamməd Abdulvahhab oğlu.

Link to comment
Share on other sites

sizce Iraqda minlerle shie muselmanin ancaq shie olduqlari uchun qetl edilmeleri mezheb davasi deyilmi?bilirem,onlari xevaric elan etmek olar,Amerikanin oyunudur demek olar ve s.amma fakt o qirginlari toredenler siravi terrorchular ancaq mezheb davasina gore digerlerini qetl etmeye hazirdirlar,razisiz?p.s.dediyiniz boyuk alimin hansi xidmetleri olub maraqlidi?ve niye oz ardicillarindan bashqa hech kim onu qebul etmir?

Ardıcıllar dedikdə kimləri nəzərdə tutursunuz və bu ardıcıllar hansı xüsusiyyətdə, yaxud, fikirdə, ideyada onun ardıcıllarıdır?

Bu alimin ən məşhur xidmətləri islamın əsası olan tövhid barəsində olan yazılarıdır. Məsələn: "Tövhid kitabı" (kitəbu tauhid), "3 əsas", "İslamdan çıxaran 10 məsələ" (Nəvaqidul islam) və s.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Стали известны подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку
      Стали известны некоторые подробности трагикомического происшествия, случившегося с жителем Баку.
      Как передает xezerxeber.az, случай был зафиксирован около 07:00 по адресу: Сураханский район, поселок Гарачухур, улица Фармана Керимзаде, 67.
      По словам соседей, камень, которым было закрыто отверстие бака с водой, упал внутрь и нанес определенные повреждения. Хозяин дома решил вытащить камень и починить резервуар, но застрял в отверстии. Он находился в таком положении примерно 40 минут.
      На место происшествия незамедлительно прибыли сотрудники Службы спасения особого риска Министерства по чрезвычайным ситуациям. Они вызволили мужчину (1986 г.р.) с помощью специальных инструментов.
      Подробнее - в сюжете:
      13:35
      На горячую линию "112" Министерства по чрезвычайным ситуациям (МЧС) Азербайджана поступила информация о том, что на территории поселка Гарачухур Сураханского района столицы один человек оказался в беспомощном состоянии.
      Об этом сообщили в МЧС.
      На место происшествия незамедлительно были направлены сотрудники Службы спасения особого риска службы.
      При оценке оперативной обстановки выяснилось, что Т.Мамедов (1986 г.р.) проводил ремонтные работы в резервуаре для воды глубиной 2 метра и диаметром 1,5 метра в частном доме и не смог выбраться из него.
      Сотрудники  службы спасли мужчину с помощью спецтехники.
        • Sad
        • Haha
      • 64 replies
    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Like
      • 110 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Sad
        • Confused
      • 170 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 137 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Upvote
        • Like
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Facepalm
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...