Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Вся правда о шиитах и их убеждениях!


BarryWhite

Recommended Posts

[quote]1)Сян дедиин алимляри хеч дюньяда танылырмыр[/quote]
Men getirdiyim alimleri yeni Ahmad Ibni Henbelini,Fexri Razini,Ibni Hazm tanimirsansa bu senin elmivin zeifliyinden gelir mende gunah yoxdur.
[quote]2)Омарада Пейгямбяр (с.а.а.с) ойрядиб дини![/quote]
Basha dushmedim Peygember(s) halal buyurdugunu Omer kimdir ki haram elesin?Yoxsa Omerede vehy gelib?
[quote]Сян мянимля онсузды разылашмаяссан мяндя сянинля!Умумилиятля мовзу о барядя деирди, бу барядядя ельмим о гедярдя ехду чюнки мянимчюн Гуран хяр шейдян[/quote]
[quote]Tafseer Kashaf, Volume 1 page 20- commentary of Nisa

Tafseer ibn Katheer, Volume 1 page 84

Tafseer Tabari, Page 9 part 5

Tafseer Fathul Qadeer, page 14

Tafseer Gharib Qur'an, page 2 part 5

Tafseer Qurtabi, Volume 5 page 60

Tafseer Mu'alim al Tanzeel, Volume 1 page 63

Tafseer Khazan, Volume 1 page 63 Ayat Mut'ah

Tafseer Kabeer, Volume 3 page 95

Tafseer Durre Manthur, Volume 2 page 140

Tafseer Akham of Quran, Volume 2 page 45

Tafseer Baydhawi, Volume 2 page 9

Tafseer Haqqani, Volume 2 page 3

Tafseer Ahmadi, Volume 1 page 10

Tafseer Jama al Bayan, Volume 1 page 22

Tafseer Mazhari, Volume 3 page 18[/quote]
Bunlar sunnu alimlerinin tefsirleridir.Ve hamisidida bir agizdan deyirler ki mehz Nisa 24 mute haqqinda nazil olan ayedir.Indi ise sen mene Nisa 24 nesx eden aye getir.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

[b][color="#FF0000"]Allamah Ibn Hajr Asqalani [/color]in 'Talkhees al Habeer fi Takhreej al Hadeeth al Rafa al Kabeer' Volume 3 page 159 (printed Cairo) narrates as follows:

"After the death of Holy Prophet [s], a group of Salaf deemed it Halal. Amongst the Sahaba they were [color="#FF0000"]Asma bint Abi Bakr, Jabir bin Abdullah, Ibn Masood, Ibn Abbas, Mu'awiya, Amro bin Huraith, Abo Saeed, Salama and Mu'abed-the sons of Umaya bin Khalaf.[/color] He said that Jabir reported from the companions that (it was valid) during the reign of the Prophet, Abubakr and some part of Umar's reign. He said that it is reported from Umar that he forbade it only if there were not two just witnesses. Some of Tab'een deemed (it halal) such as Tawous, Atta, Saeed bin Jubair and the majority of the jurists of Makka." [/b]

Link to comment
Share on other sites

[b]We read in Tafseer Kabeer:


واتفقوا على أنها كانت مباحة في ابتداء الاسلام

[color="#FF0000"]There is no doubt that at the beginning of Islam, Mut'ah was permissible.
Tafseer Kabeer, Volume 4 page 41[/color]

We read in Tafseer Murghanee:

[color="#FF0000"]At the beginning of Islam, Mut'ah was permissible.[/color]
We read in Tafseer Gharab al Qur'an:

[color="#FF0000"]The scholars are in agreement that in the beginning of Islam, Mut'ah was Mubah.[/color]
We read in Tafseer Fathul Qadeer:


وقال الجمهور: إن المراد بهذه الآية: نكاح المتعة الذي كان في صدر الإسلام

[color="#FF0000"]"The majority said that this verse refers to Nikah al-Mut'ah which existed during the beginning of Islam" [/color]
Tafseer Qurtubi:

[color="#FF0000"]"The majority said that it refers to the mutah marriage which existed during the beginning of Islam" [/color]
Tafseer Waheedi:

[color="#FF0000"]Many 'ulama have said that when Islam started Mut'ah was allowed.[/color]
Great anti Shi'a scholar Peer Karam Shah in Zi'a ul Qur'an stated:

Mut'ah was declared haram at the time of the farewell pilgrimage.

We read in Fath ul Bari:

[color="#FF0000"]The permissibility to practise Mut'ah was endorsed by the early scholars and this is proven.[/color]
In Sharh Muslim:

[color="#FF0000"]The permissibility to practice Mut'ah at the beginning of Islam is proven.[/color]
In al Muhalla:

[color="#FF0000"]Nikah Mut'ah was halaal during the lifetime of the Prophet.[/color]
In Ma'alim al Sunan:

[color="#FF0000"]At the start of Islam Mut'ah was Mubah[/color].[/b]

Link to comment
Share on other sites

4:15Zinakarlıq edən qadınlarınıza qarşı özünüzdən dörd şahid çağırın! Əgər onlar şahidlik etsələr, o qadınları, ölüm onların həyatına son qoyanadək və yaxud Allah onlar üçün bir yol açanadək evlərindən bayıra buraxmayın.
4:24Sahib olduğunuz cariyələr istisna olmaqla ərli qadınları almaq da sizə haram edildi. Allahın sizə buyurduğu hökmü belədir. Bunlardan başqaları ilə, öz malınızla, nikah etməklə, zinakarlığa yol vermədən, evlənməyiniz sizə halal edildi. Evləndiyiniz qadınlardan zövq aldığınıza görə onlara, vacib buyurulmuş mehrlərini verin. Bu mehr müəyyən edildikdən sonra öz aranızda razılaşdığınız şeyə görə sizə heç bir günah olmaz. Həqiqətən, Allah Biləndir, Müdrikdir.
4:25Sizlərdən hər kəs maddi imkanı olmadığına görə azad mömin qadınlarla evlənə bilmirsə, onda sahib olduğu mömin kənizlərdən alsın. Allah sizin imanınıza daha yaxşı bələddir. Siz bir-birinizdənsiniz. Bu kənizlər namusunu qoruyan, zinakarlıq etməyən və aşna saxlamayan qadınlardırsa, onlarla sahiblərinin icazəsi ilə evlənin və mehrlərini şəriətə müvafiq qaydada verin. Əgər ərə getdikdən sonra zina etsələr, onlara, azad qadınlara verilən cəzanın yarısı tətbiq edilər. Kənizlərlə evlənmək sıxıntıya düşməkdən və ya zina etməkdən qorxanlarınız üçündür. Amma səbirli olsanız, bu sizin üçün daha yaxşı olar. Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir.
5:5Bu gün pak nemətlər sizə halal edildi. Kitab verilənlərin yeməkləri sizə halal, sizin yeməkləriniz də onlara halaldır. İsmətli mömin qadınlar da, sizdən əvvəl Kitab verilənlərin ismətli qadınları da, namuslu olub zinakarlıq etməmək və aşna saxlamamaq şərti ilə mehrlərini verdiyiniz təqdirdə sizə halaldır. İmanı inkar edənin əməlləri boşa çıxar və o, Axirətdə ziyana uğrayanlardan olar.
13:14Haqq çağırış yalnız Onadır. Müşriklərin Ondan başqa çağırdıqları isə, onlara heç bir şeylə cavab vermirlər. Onlar ağzına su çatsın deyə uzaqdan iki ovcunu suya açan kimsəyə bənzəyirlər. Halbuki o kimsə suyu ovuclayıb içməyincə su onun ağzına çatan deyildir. Doğrusu, kafirlərin duası azğınlıqdan başqa bir şey deyildir.
[b]17:32Zinaya yaxınlaşmayın. Çünki bu, iyrənc bir əməl və murdar bir yoldur!
19:20Məryəm dedi: "Mənə bir insan toxunmadığı və özüm də zinakar olmadığım halda, necə mənim övladım ola bilər?"
24:2Zinakar qadının və zinakar kişinin hər birinə yüz çubuq vurun. Əgər Allaha və axirət gününə inanırsınızsa, Allahın dininə görə onlara yazığınız gəlməsin. Qoy möminlərdən bir dəstə onların əzabına şahid olsun.
24:3Zinakar kişi ancaq zinakar və ya müşrik bir qadınla evlənə bilər. Zinakar qadın da yalnız zinakar və ya müşrik bir kişiyə ərə gedə bilər. Möminlərə isə bu, haram edilmişdir.
24:4İsmətli qadınları zinada günahlandırıb, sonra dörd şahid gətirməyən kəslərə səksən çubuq vurun və onların şahidliyini heç vaxt qəbul etməyin. Onlar əsl fasiqlərdir.
24:6Arvadlarını zinada günahlandırıb özlərindən başqa şahidləri olmayanların hər birinin şahidliyi, özünün doğru danışanlardan olmasına dair dörd dəfə Allahı şahid tutması,
24:23Murdar əməldən xəbəri olmayan ismətli mömin qadınları zinada günahlandıranlar dünyada və axirətdə lənətə düçar olarlar. Onları böyük bir əzab gözləyir –
24:30Mömin kişilərə de ki, harama baxmayıb gözlərini aşağı diksinlər və cinsiyyət üzvlərini zinadan qorusunlar. Bu onlar üçün daha təmiz olar. Şübhəsiz ki, Allah onların nə etdiklərindən xəbərdardır.
24:31Mömin qadınlara da de ki, harama baxmayıb gözlərini aşağı diksinlər və cinsiyyət üzvlərini zinadan qorusunlar. Qoy onlar – görünənlər istisna olmaqla, zinətlərini naməhrəmə göstərməsinlər; örtüklərini yaxalarının üstünə salsınlar; zinətlərini ərlərindən, yaxud atalarından, yaxud ərlərinin atalarından, yaxud öz oğullarından, yaxud ərlərinin oğullarından, yaxud qardaşlarından, yaxud qardaşlarının oğullarından, yaxud bacılarının oğullarından, yaxud öz müsəlman qadınlarından, yaxud sahib olduqları kölələrdən, yaxud ehtirasını itirən kişi xidmətçilərdən, yaxud qadınların çılpaqlığını hələ anlamayan uşaqlardan başqasına göstərməsinlər; gizlətdikləri zinət əşyaları bilinsin deyə ayaqlarını yerə vura-vura yeriməsinlər. Ey iman gətirənlər! Hamınız Allaha tövbə edin ki, bəlkə nicat tapasınız.
24:33Qoy evlənməyə imkanı olmayanlar, Allah Öz lütfü ilə onları varlandırana qədər, ismətlərini qorusunlar. Sahib olduğunuz kölələrdən özünün azad olmasına dair sizdən yazılı məktub istəyənlərə, – əgər onlarda bir xeyir görürsünüzsə – istədikləri məktubu yazıb verin. Allahın sizə verdiyi maldan onlara da verin. Əgər kənizləriniz ismətlərini qorumaq istəsələr, fani dünya malı əldə edəcəksiniz deyə onları zinakarlığa məcbur etməyin. Kim onları bu işə məcbur etsə, bilsin ki, onlar məcbur edildikdən sonra Allah onları bağışlayar və rəhm edər.
25:68Onlar Allahla yanaşı başqa məbuda yalvarmaz, Allahın haram etdiyi cana haqsız yerə qıymaz və zina etməzlər. Bunu edən kimsə cəzalandırılar.[/b]
27:7Bir zaman Musa öz ailəsinə: "Mən, doğrudan da, bir od gördüm. Qoy gedib ondan sizə bir xəbər və ya bir köz gətirim ki, qızınasınız"– demişdi.
28:29Musa müddətini başa vurub ailəsi ilə birlikdə yola çıxdığı zaman dağın yanında bir od gördü və ailəsinə dedi: "Dayanın! Mən bir od gördüm. Mən ondan sizə bir xəbər və ya bir köz gətirərəm ki, qızınasınız".
60:12Ey Peyğəmbər! Mömin qadınlar Allaha heç bir şərik qoşmayacaqlarına, oğurluq və zina etməyəcəklərinə, uşaqlarını öldürməyəcəklərinə, əlləri ilə ayaqları arasından olanı yalanla ört-basdır etməyəcəklərinə (ərlərindən olmayan uşaqlarını onlara isnad etməyəcəklərinə) və heç bir yaxşı işdə sənə qarşı çıxmayacaqlarına dair sənə beyət etmək üçün yanına gəldikləri zaman onların beyətini qəbul et və Allahdan onlar üçün bağışlanma dilə. Həqiqətən, Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir.
65:1Ey Peyğəmbər! Qadınları boşadığınız zaman onları gözləmə müddətlərində boşayın, gözləmə müddətini hesablayın və Rəbbiniz olan Allahdan qorxun. Onları, açıq-aşkar zinakarlıq etmələri istisna olmaqla, öz evlərinizdən qovub çıxartmayın və onlar özləri də çıxmasınlar. Bu, Allahın hüdudlarıdır. Allahın qoyduğu hüdudları aşan kimsə özünə zülm etmiş olar. Sən bilmirsən, ola bilsin ki, Allah bundan sonra başqa bir hökm versin.


Мянимчюн будур ГАНУН ГУРАНИ КЕРИМ !!! Мян онлары алим ериня саймарам беля деирлярся онлар сян дедиин кими!!! Саляф алимлярини оху САЛЯФ!!! Хадис хансыки ГУРАНИ КЕРИМЯ уйгун деирся о Хядис не достоверный хадис!!! Принапридумали Хадисы!!! Бялкя Гардаш сян ГУранлада АмстагфируЛЛАХ разылашмырсан?!?!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

[quote]4:24Sahib olduğunuz cariyələr istisna olmaqla ərli qadınları almaq da sizə haram edildi. Allahın sizə buyurduğu hökmü belədir. Bunlardan başqaları ilə, öz malınızla, nikah etməklə, zinakarlığa yol vermədən, evlənməyiniz sizə halal edildi. Evləndiyiniz qadınlardan zövq aldığınıza görə onlara, vacib buyurulmuş mehrlərini verin. Bu mehr müəyyən edildikdən sonra öz aranızda razılaşdığınız şeyə görə sizə heç bir günah olmaz. Həqiqətən, Allah Biləndir, Müdrikdir.[/quote]
Bax konkretni bu ayeni hansi aye nesx edib.

Link to comment
Share on other sites

Обвинения шиитов мусульман в том, что они разошлись в понимании шариата.Одним из своих доказательств против суннитов шииты используют то, что в Исламе существует несколько мазхабов, каждый из которых предлагает свой подход к той или иной шариатской дилемме. Начинаются обвинения с того, что если бы Коран и Сунна были достоверны (имея в виду суннитские источники), то разногласий никогда не было бы. Но давайте согласимся с тем, что критерий достоверности источников – это отсутствие разногласий, и тот, у кого их больше, находится в отклонении от Истины.

[i][b]Шейх Ат-Туси, шиитский «ученый»: [/b][/i][color="#006400"]«Мои друзья напоминают мне хадисы наших сподвижников и то, что приходит в них из разногласий, неопределенностей и противоречий. Дело дошло до того, что мы не можем найти ни одного достоверного хадиса, не иначе как с таким же хадисом, полностью противоречащим ему. Все это привело к тому, что наши враги (читай - сунниты) используют это как самый главный довод против нашего мазхаба» (вступление к книге «Тахзибуль-ахкам», стр. 12).[/color]

[b]Фейд Аль-Кашшани, шиитский «ученый»: [/b][color="#0000FF"]«Я вижу, как наши ученые разошлись лишь в одном вопросе на 20 (!) мнений, или даже на 30, а то и больше. Если вы захотите, то я скажу, что не осталось ни одного вопроса – как основного, так и второстепенного, по которому не было бы разногласий» («Аль-вафи», стр. 9).Дильдар Али, шиитский «ученый»: «Поистине, хадисы от наших имамов полны противоречий. Мы не можем найти ни одного хадиса, которому бы ни противоречил другой, и ни одного сообщения без противоречащего ему. Дело дошло до того, что по причине этого многие отвернулись от истины (читай – шиитской «истины»)»[/color]

Link to comment
Share on other sites

Доказательства шиитов на то, что Али был назначен халифом в Коране. Тщетные поиски аятов, в которых Аллах «должен был» указать на халифат Али привели шиитов к тому, что они начали хвататься за все, что хоть как-то похоже на аяты правления. Одним из ярких примеров служит следующий аят:Всевышний Аллах сказал в Коране: [b]«Вашим Покровителем является только Аллах, Его Посланник и верующие, которые совершают намаз, дают закят и находятся в молитве (рукуа)»[/b] (5; 55).

Этим аятом они пытаются доказать, что Али имел право на халифат до Абу Бакра, Умара и Усмана. И хотя мы здесь никогда не сможем найти имя ни одного сподвижника, тем более Али Ибн Аби Талиба, доказательства его права на халифат заключаются в причинах ниспослании этого аята, как утверждают шииты.Причиной ниспослания, как они утверждают, стал случай во времена Посланника Аллаха, когда к нему пришел человек, просивший милостыню – и никто не мог дать ему ничего.

Тогда Али, который якобы находился в намазе в состоянии руку (поясного поклона), снял с пальца кольцо и протянул ему. И как утверждают шииты, этот случай и стал причиной того, что Аллах восхвалил поступок Али в тот момент. Но вся проблема данной истории никак не увязывается с тем, что было сказано Аллахом и Его Посланником: [b]«Воистину, преуспели верующие, которые смиренны во время своих намазов» [/b](23;1-2), [i][b]«Поистине, в намазе все внимание (забота)» [/b][/i](Аль-Бухари, 1199, глава поступков в молитве).

И если Посланник Аллаха назвал [b]Али «Абу Тураб»[/b] (отец песка) за то, что от своей молитвы он постоянно был покрыт пылью, то как мы можем принять эту историю, зная, каков был образ намаза сподвижников? Если сподвижники Пророка читали намаз так, что птицы принимали их за статуи, если Абдулла Ибн Зубейр читал намаз во время битвы за Африку, а камни из баллист армий африканцев падали вокруг него, едва не оборвав ему бороду – то как после этого мы можем сказать, что имам Али Ибн Аби Талиб мог читать намаз так, как читаем сейчас мы, думая каждый о чем угодно, кроме поклонения Аллаху?

[url="http://theendofimamiya.blogspot.com/"][color="#8B0000"][b]Источник материала-обязательно для прочтения!!! [/b][/color][/url]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Salafit' post='2289508' date='Dec 29 2007, 21:22 ']Доказательства шиитов на то, что Али был назначен халифом в Коране. Тщетные поиски аятов, в которых Аллах «должен был» указать на халифат Али привели шиитов к тому, что они начали хвататься за все, что хоть как-то похоже на аяты правления. Одним из ярких примеров служит следующий аят:Всевышний Аллах сказал в Коране: [b]«Вашим Покровителем является только Аллах, Его Посланник и верующие, которые совершают намаз, дают закят и находятся в молитве (рукуа)»[/b] (5; 55).

Этим аятом они пытаются доказать, что Али имел право на халифат до Абу Бакра, Умара и Усмана. И хотя мы здесь никогда не сможем найти имя ни одного сподвижника, тем более Али Ибн Аби Талиба, доказательства его права на халифат заключаются в причинах ниспослании этого аята, как утверждают шииты.Причиной ниспослания, как они утверждают, стал случай во времена Посланника Аллаха, когда к нему пришел человек, просивший милостыню – и никто не мог дать ему ничего.

Тогда Али, который якобы находился в намазе в состоянии руку (поясного поклона), снял с пальца кольцо и протянул ему. И как утверждают шииты, этот случай и стал причиной того, что Аллах восхвалил поступок Али в тот момент. Но вся проблема данной истории никак не увязывается с тем, что было сказано Аллахом и Его Посланником: [b]«Воистину, преуспели верующие, которые смиренны во время своих намазов» [/b](23;1-2), [i][b]«Поистине, в намазе все внимание (забота)» [/b][/i](Аль-Бухари, 1199, глава поступков в молитве).

И если Посланник Аллаха назвал [b]Али «Абу Тураб»[/b] (отец песка) за то, что от своей молитвы он постоянно был покрыт пылью, то как мы можем принять эту историю, зная, каков был образ намаза сподвижников? Если сподвижники Пророка читали намаз так, что птицы принимали их за статуи, если Абдулла Ибн Зубейр читал намаз во время битвы за Африку, а камни из баллист армий африканцев падали вокруг него, едва не оборвав ему бороду – то как после этого мы можем сказать, что имам Али Ибн Аби Талиб мог читать намаз так, как читаем сейчас мы, думая каждый о чем угодно, кроме поклонения Аллаху?

[url="http://theendofimamiya.blogspot.com/"][color="#8B0000"][b]Источник материала-обязательно для прочтения!!! [/b][/color][/url][/quote]
senin bu yazindan bele basha dushdumki bu aye namazda sehlenkar olan insanlar barede nazil olub!(estegfirullah).Qaqash bir yazdigivi ozun tezeden oxu ve fikirlesh. Ne ise sozu uzatmaq istemirem .Sunnu tefsricileri bu ayeni Imam Ali(e) barede nazil oldugunu deyib kiminse bashqa bir sozu var? :P
[quote]1- İmam Fahr-u Razi “Tefsiri Kebir”in c. 3, s. 431’inde,
2- İmam Ebu İshak Sa’lebi “Keşf’ul- Beyan”da,
3- Carullah Zemahşeri “Keşşaf”ın c.1, s. 422’sinde,
4- Taberi “Tefsir-i Taberi” adlı kitabının c. 6, s. 186’sında,
5- Ebu’l- Hasan Rummani, kendi tefsirinde,
6- İbn-i Huvazin Nişaburi, kendi tefsirinde,
7- İbn-i Sa’dun Kurtubi “Tefsir-i Kurtubi” adlı kitabının c. 6, s. 221’inde
8- Nesefi Hafız, Hazin Bağdadinin tefsirinin haşiyesinde yer alan tefsirinin 496. Sayfasında,
9- Fazıl Nişaburi “Garaib’ul- Kur’ân”ın c.1, s. 461’inde,
10- Ebu’l- Hasan Vahidi “Esbab’un- Nüzul”un148. sayfasında.
11- Hafız Ebubekir Cessas “Tefsir-u Ahkam’ul- Kur’ân”nın 542. sayfasında,
12- Hafız Ebubekir Şirazi “Fi ma nezele min’el-Kur’ân-i fi Emir’il- Mu’minin”de,
13- Ebu Yusuf Şeyh Abdusselam Kazvini “Tefsir-i Kebir”inde,
14- Kadı Beyzavi “Envar’ul- Tenzil”in c. 1, s. 345’inde,
15- Celaluddin Süyuti “Dürr’ül- Mensur”un c. 2, s. 293’ünde,
16- Kadı Şevkani es-San’ai “Feth’ul- Gadir”de,
17- Seyyid Mahmud Alusi “Tefsir-i Alusi”nin c. 2, s. 329’unda,
18- Hafız İbn-i Ebi Şeybe el-Kufi kendi tefsirinde,
19- Ebu’l- Berekat, kendi tefsirinin c.1, s. 496 ‘sında,
20- Hafız Beğevi “Mealim’ut- Tenzil”de,
21- İmam Ebu Abdurrahman Nesai kendi Sahihinde,
22- Muhammed bin Talha eş-Şafii “Metalib’us- Süul”un 31. sayfasında,
23- İbn-i Ebi’l- Hadid “Nehc’ul Belağa Şerhi”nin c. 3, s. 275’inde,
24- Hazin Alauddin Bağdadi kendi tefsirinin c. 1, s. 496’sında,
25- Süleyman Hanefi “Yenabi’ul- Mevedde”nin 212. sayfasında,
26- Hafız Ebu Bekir Beyhaki “Masannef”da,
27- Razin Abderi “Cem’un Beyn’es- Sihah’is- Sitte”de,
28- İbn-i Asakir Dimaşki “Tarih-i Şam”da,
29- Sibt bin Cevzi “Tezkire”nin 9. sayfasında,
30- Kadı Uzududdin İyci “Mevakıf”ın 276. sayfasında,
31- Seyyid Şerif Curcani “Mevakıf’ın Şerhi”nde,
32- İbn-i Sabbağ Maliki “Fusul’ul- Mühimme”nin 123. sayfasında,
33- Hafız Ebu Sa’d es-Sem’ani “Fezail’us- Sahabe”de,
34- Ebu Cafer İskafi “Nakz’ul- Osmaniyye”de,
35- Taberani “Evsed”de,
36- Şafii fakihi olan İbn-i Meğazili “Menakıb”da,
37- Muhammed bin Yusuf-u Genci eş-Şafii “Kifayet’ut Talib”de,
38- Mevla Ali Kuşçu “Şerh-i Tecrid”de,
39- Seyyid Muhammed Mumin Şeblenci “Nur’ul Ebsar”ın 77. sayfasında,
40- Muhibbuddin Taberi “Riyaz’un- Nezre”nin c. 2, s. 227’sinde, mezkur ayetin Hz. Ali hakkında nazil olduğunu tasdik etmişlerdir.[/quote]

Link to comment
Share on other sites

[size=3]Burada defelerle tekrarlanasina baxmayarag gorunur bu meselenin bir daha tekrar olunmasina ehtiyac vardir.

Məhəmməd bin Əli Əli bin Əbu Talibdən -radıyallahu anhu- bunu eşidib: “Allahın Rəsulu -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- Xeybər günü müvəqqəti nigahı və eşşək ətini yeməyi qadağan etdi” (əl-Buxari 5/172; Müslim 4/134-135 və 6/63; Malik, səh 335; ət-Tirmizi 1121 və 1794; ən-Nəsai 6/125; Əhməd 1/79; əd-Darimi 1996).

Ər-Rabi bin Subra əl-Cuhani atasının belə dediyini rəvayət edib: “Rəsulullah -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- Məkkə fəth olunan il müvəqqəti nigahı qadağan etdi” (Müslim 4/133; Əbu Davud 2072-2073; ən-Nəsai “əl-Kubra”da 3809; Əhməd 3/404; əd-Darimi 2202).

Ər-Rabi bin Subra əl-Cuhani rəvayət edir ki, onun atası Peyğəmbərin -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- belə dediyini eşidib: “Camaat, mən sizə qadınlarla müvəqqəti nigah balamağa icazə vermişdim. Həqiqətən, indi Allah Qiyamət gününə qədər bunu qadağan etdi. Əgər sizlərdən kimsə bu cür nigahdadırsa, o qadını buraxsın və ona verdiyini geri almasın” (Müslim və İbn Macə rəvayət ediblər. Bax, “Müxtəsər Müslim”, 813 və şeyx əl-Albani “Səhih əl-Cami əs-Saqir”, 7887).

İyas bin Sələmə atasının belə dediyini rəvayət edib: “Rəsulullah -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- döyüş illərində üç dəfə müvəqqəti nigaha icazə verdi, sonra isə bunu qadağan etdi” (Müslim, 4/131 və Əhməd, 4/55).

[color="#0000FF"]Bir dəfə Ömər bin əl-Xəttab -radıyallahu anhu- xəlifə olarkən xütbə zamanı deyib: “Həqiqətən, Rəsulullah -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- bizə üç dəfə müvəqqəti nigaha icazə vermişdi, amma sonra o, bunu qadağan etdi. Allaha and olsun ki, kim evli olaraq müvəqqəti nigah bağlayıb Rəsulullahın -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- bunu qadağan etdikdən sonra yenidən icazə verdiyini təsdiq edən dörd şahid gətirməsə, mən onu daşqalaq (zinaya görə cəza) edəcəm” (İbn Macə, 1963). [/color]
Səlim bin Abdullahın rəvayətinə görə Abdullah bin Ömərə -radıyallahu anhu- deyiblər ki, İbn Abbas -radıyallahu anhu- müvəqqəti nigaha icazə verir. İbn Ömər -radıyallahu anhu- deyir: “Subhənallah! Güman etmirəm ki, İbn Abbas belə edə”. Adamlar bunu təsdiq edirlər. Onda İbn Ömər -radıyallahu anhu- deyir: “Rəsulullahın -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- sağlığında İbn Abbas hələ uşaq idi. Allahın Rəsulu -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- bunu qadağan etdi və biz zinakar olmadıq” (Abdur-Rəzzaq, “əl-Müsənnəf”, 7/502).

Cüveyra Malikin ona Əli bin Əbu Talibin -radıyallahu anhu- İbn Abbasa -radıyallahu anhu- belə dediyini rəvayət edib: “…Allahın Rəsulu Xeybər günü bizə müvəqqəti nigahı və eşşək ətini haram buyurdu” (Müslim, “əl-Cami əs-Səhih”,1407).

Sünni təfsirçilərin çoxu bu ayənin müvəqqəti nigaha deyil, daimi nigaha aid olmasında yekdildirlər. İbn əl Cauzi yazır: “İki fikir mövcuddur. Birincisi odur ki, söhbət daimi nigah zamanı verilən mehrdən gedir. İbn Abbas, əl-Həsən əl-Basri, Mücahid -radıyallahu anhum- və bir çox başqa təfsirçilərin fikri belədir. İkincisi odur ki, burada söhbət müvəqqəti nigahdan gedir. Mə'lumdur ki, İbn Abbas -radıyallahu anhu- bir vaxt buna icazə vermişdi, amma sonra o öz baxışlarından imtina etdi” (İbn əl Cauzi, “Zad əl-Masir”, 2/52).

Eyni fikri əl-Məvaridi Qurana verdiyi təfsirində (2/471) söyləyir.

Nizam əd-Din ən-Nisaburi bu ayə haqqında yazır: “Söhbət daimi kəbindən gedir. Amma bəziləri Hesab edir ki, bu müvəqqəti nigahdır. İslamın erkən çağlarında ona icazə verilməsi haqqında alimlər həmfikirdirlər. Müsəlmanların əksər çoxluğu müvəqqəti nigahın sonradan qadağan olduğuna inanırlar” (Nizam əd-Din ən- Naysaburi, “Qaraib əl-Quran və Raqaib əl-Furqan”, 4/15).

Əş-Şinqiti yazır: “Bu ayə daimi nigaha aiddir, müvəqqəti nigaha yox. Onun mənasını başa düşməyənlər o cür bilirlər” (əş-Şinqiti, “Ədva əl-Bəyan”, 1/134).

Məhəmməd əs-Seyid ət-Tantavi yazır: “Onun təfsiri belədir: “Qadınlarınızı onlarla daimi nigahdan aldığınız məmnunluğa görə mehrlə mükafatlandırın” (Məhəmməd əs-Seyid ət-Tantavi “əl-Vasit”, 3/144).

Ən-Nuhus yazır: “Alimlər hesab edirlər ki, söhbət daimi nigahdan gedir. Beləki, Allah ümumiyətlə Quranda müvəqqəti nigaha icazə verməyib” (ən-Nuhus, “ən-Nəsxh və əl-Mənsux”, səh. 102).

Bu fikri ət-Təbəri, əl-Bəydəvi, İbn Kəsir və s. sünni təfsirçiləri təsdiqləyirlər. [/size]

Link to comment
Share on other sites

[size=3]Biz, müəyyən bir müddətə bağlanan nigahın həm Qur'anda, həm də Peyğəmbərin -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- hədislərində qadağan olunmasına dair çoxlu dəlil gətirdik.
İslam - Allahın kamil dinidir. Başqa dinlərdən o, bununla fərqlənir. Qur'an və Sünnənin ehkamları məntiqə və sağlam təfəkkürə uyğun gəlir. Buna görə də müvəqqəti nigah məsələsini bu nöqtəyi-nəzərdən araşdırmaq məqsədə uyğun olardı.
Uca Allah nigahı insanlara öz heyvani ehtiraslarını ödəmək üçün deyil, mə'nəvi, sosial və iqtisadi ne'mətlər naminə vacib bilmişdir. Buna görə də İslam sağlam müsəlman ailəsinə sağlam müsəlman cəmiyyətinin özəyi (rəhni) kimi baxır.

Əgər kişi yalnız öz cinsi istəyini ödəmək naminə qadınla əlaqə yaradırsa, o öz mə'nəvi simasını itirir. Qadın isə bu zaman onun üzərinə qoyulmuş ən böyük vəzifəni yerinə yetirə bilməyib, öz ailəsinin qayğısına qala bilmir. O, yalnız əldən-ələ ötürülərək, pulla alınıb-satılan bir alətə çevrilir. Belə əlaqələr nəticəsində doğulan uşaqlar normal ailədən, valideyn məhəbbətindən və düzgün tərbiyədən məhrum olurlar.
Tanrı istəyir ki, ailə ər-arvad üçün sülh və əmin-amanlıq məkanı olmaqla, uşaqların ruhunu özünə cəlb edən bir yer olsun. Hörümçəyin yuvası kimi müvəqqəti olan nigahda birləşən insanlar isə bundan məhrumdurlar. Axı yalnız bir cinsi akt na'minə «öz bədənlərini birləşdirib», sonra ola bilər ki, pulu çatmadığına görə üzünü qadından çevirməli olan kişidən və qadından nə gözləmək olar?

Əgər belə bir «nigah» zinakarlıq deyilsə bəs nədir? Məgər kişi qadına onunla cinsi əlaqəyə girməyi təklif edərkən ona pul təklif etmir? Məgər bu cür nikah zinakarlıq qədər ziyan gətirmir? İnsanlar öz atalarını və uşaqlarını görəsən necə tanımalıdırlar?

İranın “əş-Şira” jurnalında (N 684, səh. 4) deyilirdi: «Rəfsancani qeyd etmişdir ki, müvəqqəti nigahlar ucbatından bu gün İranda 1/4 milyon atılmış uşaq var».
Görəsən uşaq, özünün belə biabırçı şəkildə doğulmasına icazə verən dinə qarşı hansı hisslər keçirə bilər? Hər hansı müvəqqəti nigah həvəskarı özünün həyata bu cür gəlməsi ilə razılaşa bilərmi? Bəs kim razı olar ki, öz anası və ya bacısı kiməsə müvəqqəti arvadlıq etsin? Kim əmin ola bilər ki, anası ilə bir çox illər qabaq müvəqqəti nigahından doğulan və anasının yolunu tumuş öz doğma qızıyla «nigah» bağlamayacaq? Nə vaxtsa öz atasıyla ola bilən qadını bəs kim almaq istər?

Qulaq asın görün ki, rafizi şeyx Muhsin əl-Əmin “Əayan əş-Şiə” kitabında (səh.159) nə yazır: “Bütün şiə aləmi, xüsusilə Nəcəf əhli hesab edir ki, müvəqqəti nigah icazə verilmiş, amma eyni zamanda da biabırçı bir şeydir”.

“Vəsail əş-Şiə” kitabında (14/437) deyilir ki, Adbullah bin Umeyr, Məhəmməd əl-Baqirin yanına gəlib deyir: “Mən səni sevindirəcəyəm: sənin arvadların, qızların, bacıların və qohumların bunu edirlər (yə'ni özlərini müəyyən müddətə pula satırlar)”. Bunu eşidən imam üzünü çevirir. Görəsən belə hərəkət nə deməkdir? Məgər o sevinirdi? Məgər mö'min imam, Allahdan qorxan bir müsəlman istəyirdi ki, onun qadın qohumları kiminsə ehtirasını ödəmək üçün özlərini pula satsınlar? Məgər mö'min, özünə qıymadığını qardaşına arzu edə bilərmi? Rəsulullah -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- deyib: “Özünə istədiyini qardaşına arzu etməyincə heç kəsin imanı kamil olmayacaq” (Əhməd, ən-Nəsai, İbn Macə, ət-Tirmizi, əl-Albani, “Muxtasar Muslim”, 24; “Silsilə əl-əhadis əs-Səhihə”, 73).

Həqiqətən, bu və digər suallara cavab yoxdur və ola da bilməz. Bu şər yol - müsəlmanın mə'nəvi simasını dağıdır. Müvəqqəti nigahla əxlaqsızlıq arasında heç olmasa bircə fərqli cəhət göstərə bilərsinizmi? [/size]

Link to comment
Share on other sites

[size=2]İslama qədər ərəblər günah və namussuzluq çirkabında çapalayırdılar. Bununla əlaqədar Müdrik Allah öz şəriətini tədricən, pis şeyləri bir-bir qadağan edə-edə göndərirdi. O zaman insanların imanı hələ o qədər güclü deyildi ki, bütün günahlardan birdən-birə əl çəksinlər. Məhz buna görə şəriət qanunlarının çoxu Mədinədə, Məhəmmədə -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- peyğəmbərlik veriləndən 13 il sonra, öz əshabələri ilə birlikdə köçdüyü şəhərdə nazil edilmişdir. Bu, Cahiliyyə dövrüdə geniş yayılmış müvəqqəti nigaha da adiddir. Rəsulullah -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- bu pozğun əlaqəni İlahidən hökm gəlməyincə qadağan etmirdi. Bu, Xeybər günü baş verdi. Peyğəmbər -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- bundan sonra bir dəfə də- Məkkənin fəthi günü- bunun Allahın iradəsiylə Qiyamətə qədər qadağan edildiyini e'lan etdi. Amma bu əməl içki kimi geniş yayılmamışdı və buna görə də bunun qadağan edilməsi haqda xəbər bütün insanlara çatmamışdı, çünki əshabələr bu barədə az-az danışırdılar. Bə'zi müsəlmanlar Əbu Bəkrin və Ömərin -radıyallahu anhum- dövrlərində də bilməyərək müvəqqəti nigah bağlayırdılar. Bu barədə Müslümin (1405) «Əs-Səhih»ində xəbər verilir. Amma bu xəlifə Ömərin -radıyallahu anhu- vaxtı kütləvi hal aldıqda, xəlifənin özü və Peyğəmbərin -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- Əli bin Əbu Talib, Abdullah bin Ömər, Abdaullah bin Zübeyr -radıyallahu anhum- kimi böyük əshabələri bunun icazə verildiyini deyənlərə qarşı kəskin mübarizəyə qalxaraq müsəlmanları bu cür dərin yanlışdan qurtardılar.
Beləliklə, biz qeyd etdik ki, müvəqqəti nigah müqəddəs Qur'ana, Peyğəmbərin -səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- hədislərinə, onun əsahabələrini, o cümlədən Əli bin Əbu Talibin -radıyallahu anhu- yekdil fikirlərinə, mö'min müsəlman alimlərin baxışlarına və sağlam insan təfəkkürünə ziddir.
Zurara rəvayət edir ki, o, imam Cəfər əs-Sadiqdən müvəqqəti nigah bağlanılan qadınların icazə verilmiş dörd qadına aid olub-olmamasını soruşduqda, o belə cavab verib: “İstəyirsən lap mini ilə evlən, axı bunlar icarəyə götürülən qadınlardır” (“Vəsail əş-Şiə”, 14/446-447).

Rafizi alim Məhəmməd Həsən ən-Nəcəfi izah edir ki, müvəqqəti nigah bağlanılan qadın -icarəyə götürülən qadındır, ona görə ki, kişi öz ehtirasını ödəmək üçün onun bədənini icarəyə götürür. O deyir: “Şübhəsiz ki bu cür icarəyə icazə verilir” (“Cəvahir əl-Kəlam”, 30/192 və 202-203).

Əl-Qasım bin Məhəmməd deyir ki, kimsə (!) ona imam Cəfərdən bir cinsi akt müddətinə nigah bağlamağın mümkünlüyü barədə soruşduqda onun belə cavab verdiyini rəvayət edib: “Olar. Amma kişi, cinsi əlaqədən sonra üzünü qadından çevirməlidir ki, onu görməsin” (“Vəsail əş-Şiə”, 14/479-480, fəsil 25).


Əbu Basır rəvayət edir ki, imam Cəfərdən dörd qadınla kifayətlənməyin vacibliyi bərədə soruşublar. O deyib: “Nə dörd, hətta yetmişlə” (“Vəsail əş-Şiə”, fəsil 4).


Məysar rəvayət edir ki, o, imam Cəfərdən soruşub: “Əgər mən kimsəsiz bir səhrada qadın görüb ondan ərdə olub-olmadığını soruşsam və o mənə “yox” cavabını versə, mən onunla evlənə bilərəm? (Mətndən hiss olunur ki, söhbət müvəqqəti nigahdan gedir). O, cavab verir: “Bəli. Belə ki, sən ona inanmalısan” (“Vəsail əş-Şiə”, 14/456-457).


Mehran bin Məhəmməd rəvayət edir ki, kimlərsə (!) ona imam Cəfərə- “Bir kişi müvəqqəti nigah bağlayarkən qadından ərinin olub-olmadığını soruşur”- deyəndə, onun belə dediyini çatdırıblar: “O, bunu niyə soruşurdu ki?” (“Vəsail əş-Şiə”, 14/456-457; əl-Məclisi, “Bihar əl-Ənvar”, 100 və ya 103/10).


Əl-Fudalın dediyinə görə kimsə (!) ona agah edib ki, imam Cəfər belə deyib: “Öz arvadını anasına oxşadan ondan boşanmış olur”. “Vəsail əş-Şiə” kitabının 16-cı fəslində deyilir: “Öz arvadlarını analarına bənzədənlər haqqında olan qərar müvəqqəti nigaha şamil edilmir” (“Vəsail əş-Şiə”, 19 və 20-ci fəsillər; “Cəvahir əl-Kəlam”, 30/189; Abdullah Niam, “Ruh ət-Təşəyyu”, səh. 460).

Əmmar bin Mərvan rəvayət edir ki, imam Cəfərdən müvəqqəti nigah bağlayarkən qadının ona belə dediyi kişi haqqında soruşurlar: “Mən, yalnız o şərtlə sənə gedərəm ki, sən istədiyin yerə toxuna və baxa bilər, kişilərin öz arvadlarından aldıqları istənilən həzzi məndən ala bilərsən, yalnız bir şeydən başqa,- sən mənim uşaqlıq yoluma toxunmamalısan, mən biabırçılıqdan qorxuram». İmam deyir: “Sənə yalnız şərtləşdiyiniz şeylərə icazə verilir” (“Vəsail-əş Şiə”,15/45; Yusif əl-Bəhrani, “əl-Hədaiq ən-Nadıra fi Əhkam əl-İtra ət-Tahira”, 24/197).

İshaq rəvayət edir ki, o, imam Cəfərdən soruşub: “Bizim Kufədə bir əxlaqsız qadın yaşayır. Mən onunla evlənə bilərəmmi?”. O soruşur: “O, bayraq asıb (özünün zina ilə məşğul olduğunu bəyan etmək üçün)?”. Mən dedim: “Yox. Əgər o bayraq assaydı sultan onu həbs edərdi”. Bu zaman imam dedi: “Onda onunla müvəqqəti evlən”. Sonra o nökərinə tərəf əyilib ona nə isə dedi. Sonralar mən o nökəri görüb ondan soruşdum: “O sənə nə demişdi?”. Nökər dedi: “O, mənə dedi ki, əgər qadın bayraq assa da, onunla evlənməkdə günah yoxdur. Axı sən bununla onu haramdan qurtarıb halala təhrik edirsən” (“Vəsail əş-Şiə”, 14/454-455, fəsil 9).

Bu fətvanı təsdiq edən cəfəri alimlər çoxdur (“Hədaiq ən-Nadıra”, 24/133; “Cəvahir əl-Kəlam”, 30/159-160; əl-Məclisi, “Mulaz əl-Əhyar”, 20/35; əl-Xomeyni, “Təhrir əl-Vəsilə”, 2/261; İbn İdris əl-Hulyi, “əs-Sərir əl-Hava li təhrir əl-Fətava”, 2/621). [/size]

Link to comment
Share on other sites

Siz mövzunu ne güne goymusuz?! :angry: Bir deqiqe saxlayin...Copy-paste-den bezmediniz?
BarryWhite adli user mözvu açib ve Şie kitablarindan hedisler getirib.
[b]Mövzunu movzuya qatmayin! Bir mövzuda 150 dene mövzunu aydinlaşdirmaq qeyri mumkündür!![/b]
İcaze verin BarryWhite adli userimize, bir neçe vacib meseleni başa salim. Çünki bu qardaşin Şielikden anlayişi çöx zeifdi. Növbeti postumu oxuyun...

Link to comment
Share on other sites

Assalamu aleykum, BarryWhite.

Брат, я тебе советую не вступать в спор с лжецами. Разве ты не видишь, что большинство (не могу сказать про всех), присутствующих на этом форуме юзеров, которые называют себя шиитами, просто больные сердцем люди. Часть из них больны излишним самомнением и гордыней. Посмотри, с каким бахвальством они заявляют, что готовы дискутировать с любым, как-будто они ученые. Прибегаю к Аллаху от чувства горделивости!

Другая часть - невежественные фанатики, да к тому же бездельники. Целыми днями рыскают в сети в поисках "ваххабитов" режущих кухонным ножом "бедных шиитов". Прибегаю к Аллаху от потери разума!

Третья часть - просто лжецы. Посмотри, с каким бесстыдством они отказываются от слов своих же ученых, говорящих явных куфр, почему-то забывая, что вся их акида построена на книгах этих самых лжеученых.

Но всех их (это большинство) объединяет чувство несправедливости, которое у них в избытке. Они возмущаются, когда, некоторых из них, называют рафидитами, а сами, с легкостью называют совершенно незнакомых людей ваххабитами. Хотя, термин "ваххабит" был введен в оборот англичанами, а "рафидит" Зейдом ибн Али. Когда заблудшие такфиристы заварят кашу, они поднимают такой ор, что мол все посещающие Абу Бакр такие, просто большинство молчат. Когда же рафидиты, спонсируемые Ираном, иностранным государством (!), ведут подрывную деятельность, то что ж, это не имеет отношения ко всем шиитам. К тому же, это не так страшно. Ведь до сих пор ни один "радикальный щиит" не взял в руки орижия, в отличие от "ваххабитов". А сбор данных и их передача спецслужбам соседа, хоть и не очень дружелюбного, это так шалости.
Пусть Аллах убережет нас от совершения несправедливости, ибо, поистине, в Судный день она обернется мраком.

В общем, я советую тебе и другим братьям, брать пример с Salafit-a. Постмотри, он передает здесь информацию. Кому нужно, тот читает. И я не припомню, чтобы он ввязывался в спор кем-либо. Валлахи, я завидую его выдержке! Кто ищет истину, тот будет читать, а кому более интересны острословы с зубоскалящими смайликами, то это их дело.

Assalamu aleykum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu!

P.S. Я только сейчас заметил здесь Salafit-a. Поистине, я никого не восхваляю перед Аллахом!

Link to comment
Share on other sites

БИСМИ-ЛЬ-ЛЯhИ-Р-РАХМАНИ-Р-РАХИМ
Уважаемый [b]BarryWhite[/b]!

Созданием этой темы и копированием этой статьи вы попытались доказать, что шииты якобы предписывают всякие гнусные вещи к своим же непорочным имамам(а). Все хадисы вы привели из наших авторитетных книг. Я не проверял, есть ли вообще эти хадисы в наших книгах. Ничего, я поверю этой статье и допустим все эти хадисы присутствуют в наших книгах. Вы привели хадисы с таких книг как "Бихар аль Анвар" автор которго покойный Меджлиси и с книги "Аль-Кафи" - автор Имам Аль-Кулейни. Здесь задается вопрос, к какой из групп в области хадисоведения относятся эти два ученые? Я просто уверен что вы незнаете этого. Эти ученые были ахбаритами!!! Да наверника вы даже не знаете что наука хадисоведение делится на : усилизм, ахбаризм, алавизм и тд. Вот.

[b]Ахбариты[/b] - это люди, которые собирают хадисы не разделяя их на сахих или даиф. Они собирают любой вид хадиса! Слово ахбар, от слова "хабар" - новость. Имам Аль-Кулейни например собирал все хадисы не проверяя их достоверность. В примечании своей книги Имам Аль-Кулейни сам пишет, что он собирал любой вид хадиса и проверку хадисов остовляет на будущее поколение. Чтобы вы более точно поняли меня, я дам краткую информацию про виды хадисов.

[b]Хадис[/b] ("сообщение", "описание", "рассказ") – рассказы, фиксирующие сунну Посланника Аллаха (с), описание тех или иных действий, поступков Пророка(с) и его высказывания, затрагивающие практически все жизненные сферы.
Все хадисы пророка Мухаммада классифицируются по четырем основным группам:

сахих – достоверные;
хасан – приемлемые;
хасан-сахих – хадисы со слабым иснадом, но содержание которых подтверждается достоверными хадисами;
да'иф – слабые хадисы, т.е. имеющие иснад с прерванными звеньями.

Это общее понятие о видах хадиса! Сейчас расмотрим "Аль-Кафи" Имама Аль-Кулейни.

[b]В книге "Аль-Кафи" - 16121 хадисов. Их них :[/b]

[b]сахих - [color="#8B0000"]5702[/color]
хасан -[color="#8B0000"] 114[/color]
хасан-сахих - [color="#8B0000"]302 [/color]
да'иф - [color="#8B0000"]9485[/color][/b]

Мы - шииты и все наши ученые признают, что в "Аль-Кафи" 9485 слабых хадисов!!
Это наш риджал, это наша идеология. Сам Кулейни никогда не пытался собрать хадисы имеено "сахих", как это делали ваши ученые.
[b]Тот хадис который противоречит с Кораном - ЛОЖНЫЙ и относится к слабым хадисам !![/b]
Все те хадисы которые вы привели - это слабые хадисы, которые мы не принимаем всерьез. Эти хадисы противоречат Корану. Ни один шиит не считает и не считал Имама Али(а) - Богом (Астагфируллах) или другие такие бреды.

Сведения о "Бихар аль Анвар" анологичны. В этой книге есть и много сахих хадисов , также и слабых хадисов.
Вот наш риджал!! А не то что вы нам суете. Не надо к нам предписывать ложные сведения. Аллах все видит и все слышит. [b]Каждые кто предписывает ложь ответит перед Аллахом в Судный День![/b]

Ответы на все вопросы отвечены! Если у кого-то есть вопросы именно по этой теме пусть напишет. Если нет то не надо обсуждать в одной теме 20 тем. Откройте новую тему - проведе дискуссию.

Ассаламу Алейка Ва Рахматуллахи Ва Баракатуху!

Link to comment
Share on other sites

[quote]Пусть Аллах убережет нас от совершения несправедливости, ибо, поистине, в Судный день она обернется мраком.[/quote]
Амин!! Иншаллах!! И каждый ответит за свою ложь перед Всевышниим Аллахом!!
А пока советую прочесть мой пост выше. Вы узнаете истину про наши книги, а не ложь которую к ним предписывают всякие лжецы.

[b]Не путайте истины с ложью, не скрывайте истины, если вы знаете ее. [color="#8B0000"](2:42)[/color][/b]
[b]Ведь верующие - братья. Потому устанавливайте мир между братьями, бойтесь Аллаха, - быть может, вас помилуют.[color="#8B0000"] (49:10)[/color]
Будьте привержены к справедливости, ибо она ближе к богобоязненности. Страшитесь Аллаха, ведь Аллах ведает о том, что вы творите [color="#8B0000"](5:8)[/color][/b]

Аллах Всемогущий сам помоги истинным мусульманам, последователям Сунны Пророка(с) и Ахл аль-Бейта(а)!
Амин!!!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Azerbrand' post='2289855' date='Dec 29 2007, 23:31 ']Assalamu aleykum, BarryWhite.

Брат, я тебе советую не вступать в спор с лжецами. Разве ты не видишь, что большинство (не могу сказать про всех), присутствующих на этом форуме юзеров, которые называют себя шиитами, просто больные сердцем люди. Часть из них больны излишним самомнением и гордыней. Посмотри, с каким бахвальством они заявляют, что готовы дискутировать с любым, как-будто они ученые. Прибегаю к Аллаху от чувства горделивости!

Другая часть - невежественные фанатики, да к тому же бездельники. Целыми днями рыскают в сети в поисках "ваххабитов" режущих кухонным ножом "бедных шиитов". Прибегаю к Аллаху от потери разума!

Третья часть - просто лжецы. Посмотри, с каким бесстыдством они отказываются от слов своих же ученых, говорящих явных куфр, почему-то забывая, что вся их акида построена на книгах этих самых лжеученых.

Но всех их (это большинство) объединяет чувство несправедливости, которое у них в избытке. Они возмущаются, когда, некоторых из них, называют рафидитами, а сами, с легкостью называют совершенно незнакомых людей ваххабитами. Хотя, термин "ваххабит" был введен в оборот англичанами, а "рафидит" Зейдом ибн Али. Когда заблудшие такфиристы заварят кашу, они поднимают такой ор, что мол все посещающие Абу Бакр такие, просто большинство молчат. Когда же рафидиты, спонсируемые Ираном, иностранным государством (!), ведут подрывную деятельность, то что ж, это не имеет отношения ко всем шиитам. К тому же, это не так страшно. Ведь до сих пор ни один "радикальный щиит" не взял в руки орижия, в отличие от "ваххабитов". А сбор данных и их передача спецслужбам соседа, хоть и не очень дружелюбного, это так шалости.
Пусть Аллах убережет нас от совершения несправедливости, ибо, поистине, в Судный день она обернется мраком.

В общем, я советую тебе и другим братьям, брать пример с Salafit-a. Постмотри, он передает здесь информацию. Кому нужно, тот читает. И я не припомню, чтобы он ввязывался в спор кем-либо. Валлахи, я завидую его выдержке! Кто ищет истину, тот будет читать, а кому более интересны острословы с зубоскалящими смайликами, то это их дело.

Assalamu aleykum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu!

P.S. Я только сейчас заметил здесь Salafit-a. Поистине, я никого не восхваляю перед Аллахом![/quote]


Бисмилляхи Рахманир Рахим!
Брат ты совершенно прав! Да и после того как я привел с Корана Аяты на счет нашей дисскусии если ее можно назвать так, я сразу же вышел и ваще после твоего сообщения и др. не читаю так вот ! Как мусульмани мы указали праведный путь , а теперь уже им решать идти ли по этому пути или ...ниче иншАЛЛАХ хидаят вериляр!

Ассалямун Алейкум Варахматуллахи Вабаракатух!

Link to comment
Share on other sites

Bir şey mənə maraqlıdır. Əhli Sunnənin öz hədislərində mütənin 6 yerdə haram olunması rəvayəti gəlmişdir. Bunların hər biri o birindən zaman baxımından çox sonradır. Sualim bundan ibarətdir: [b]Məgər Allah mütəni gah haram gah da halal buyurmuşdur? [/b]

Link to comment
Share on other sites

[quote]Bir şey mənə maraqlıdır. Əhli Sunnənin öz hədislərində mütənin 6 yerdə haram olunması rəvayəti gəlmişdir. Bunların hər biri o birindən zaman baxımından çox sonradır. Sualim bundan ibarətdir: Məgər Allah mütəni gah haram gah da halal buyurmuşdur?[/quote]
Qardaş maraqlisi hele bundadirda. Amma xeyri yoxdu, yene copy-paste edib söhbeti firladacaqlar.
Bes siz bilmirdiz, söz qurtaranda - bütün vasiteler "yaxşidir" :P

Link to comment
Share on other sites

Men [b]BarryWhite[/b] adli qardaşimizdan, suali olub/olmamasi barede öyrenmek isteyirem.
Çünki her şeyi özum yazmişam, çoxlari kimi copy - elememişem.
[b]P.S.[/b] Menim üçün esas odur ki menim postumu oxusunlar, çün yazdiğlarim mehz Şielikdi, gondarma - yox.
Haqq yolunu qebul edib etmemek ise artiq her her bir insanin öz öhdesindedir. Her kes özu Allah Tealaya cavab verecek.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Azerbrand' post='2289855' date='Dec 29 2007, 23:31 ']Assalamu aleykum, BarryWhite.

Брат, я тебе советую не вступать в спор с лжецами. Разве ты не видишь, что большинство (не могу сказать про всех), присутствующих на этом форуме юзеров, которые называют себя шиитами, просто больные сердцем люди. Часть из них больны излишним самомнением и гордыней. Посмотри, с каким бахвальством они заявляют, что готовы дискутировать с любым, как-будто они ученые. Прибегаю к Аллаху от чувства горделивости!

Другая часть - невежественные фанатики, да к тому же бездельники. Целыми днями рыскают в сети в поисках "ваххабитов" режущих кухонным ножом "бедных шиитов". Прибегаю к Аллаху от потери разума!

Третья часть - просто лжецы. Посмотри, с каким бесстыдством они отказываются от слов своих же ученых, говорящих явных куфр, почему-то забывая, что вся их акида построена на книгах этих самых лжеученых.

Но всех их (это большинство) объединяет чувство несправедливости, которое у них в избытке. Они возмущаются, когда, некоторых из них, называют рафидитами, а сами, с легкостью называют совершенно незнакомых людей ваххабитами. Хотя, термин "ваххабит" был введен в оборот англичанами, а "рафидит" Зейдом ибн Али. Когда заблудшие такфиристы заварят кашу, они поднимают такой ор, что мол все посещающие Абу Бакр такие, просто большинство молчат. Когда же рафидиты, спонсируемые Ираном, иностранным государством (!), ведут подрывную деятельность, то что ж, это не имеет отношения ко всем шиитам. К тому же, это не так страшно. Ведь до сих пор ни один "радикальный щиит" не взял в руки орижия, в отличие от "ваххабитов". А сбор данных и их передача спецслужбам соседа, хоть и не очень дружелюбного, это так шалости.
Пусть Аллах убережет нас от совершения несправедливости, ибо, поистине, в Судный день она обернется мраком.

В общем, я советую тебе и другим братьям, брать пример с Salafit-a. Постмотри, он передает здесь информацию. Кому нужно, тот читает. И я не припомню, чтобы он ввязывался в спор кем-либо. Валлахи, я завидую его выдержке! Кто ищет истину, тот будет читать, а кому более интересны острословы с зубоскалящими смайликами, то это их дело.

Assalamu aleykum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu!

P.S. Я только сейчас заметил здесь Salafit-a. Поистине, я никого не восхваляю перед Аллахом![/quote]

Когда заканчиваются доводы начинаются оскорбления.
Вы считаете достойным мусульманина брать на себя обязанности судьи и клеймить людей, которых вы никогда в жизни возможно и в глаза не видели.

Почему вы считаете свое течение единственно верным в Исламе? Вы говорили с самим Пророком (с), АЛЛАХ вам послал вейх (Астагфиру АЛЛАХ!), или вы настолько гениальны в своем познании, что не допускаете возможности ошибки?

Суть веры в АЛЛАХа не в том, чтобы бростаться на того, кто не думает как ты, дабы донести ему "истину", оскорблять и поносить все что связано с ним.

Суть веры в АЛЛАХа иметь достойных ахлаг, быть примером, чтобы люди сами пошли за тобой.

Вы "отличились" своим ахлагом, особенно Барриуайт.

С кем из юзеров, имеющих отличное от вас мнение, вы сидели за одним столом и свои прекрасным ахлагом смогли убедить в свое правоте?

А благодаря некоторым, которых вы называете лгунами и безбожниками, те кто был далек от Ислама, минимум стали уважительно к ней относиться.

Что больше саваб, крики и вопли, кулаки и плевки (которыми переполнены посты некторых уважаемых вами юзеров) или терпение и благосклонность в совокупности с милосердием и дружелюбием?

Не удивлюсь если вы выберите первое.

АЛЛАХ хер кесе оз ахлагына, медениййетине ве урейине гере версин, Ин Шаа АЛЛАХ!

Я не даю вам халал за ваши ложные обвинения и оскорбления. Желаю вам заработать побольше савабов, потому что, чем больше вы их заработаете, тем полнее вы сможете выплатить свои долги другим за это (сказанное сегодня вами) в Судный день.

Да рассудит нас АЛЛАХ!

Link to comment
Share on other sites

[b]Davamchi[/b], салам алейкум !
гардашым, все мы устали друг от друга :morqqqq: , а зря. поэтому и вообще нужно все эти разговоры заканчивать.
Почему? абсолютное большинство тех кто находяться на форумах крепко связны со своей акидой и ничто, никакие доводы ничего не меняет, треплем нервы и устаем.
Главное в нас самих, в нашей душе, в нашем поклонении от всего сердца АЛЛАХУ всевышнему.


Хорошие новости от канониров :morqqqq: 1-4 :)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Davamchi' post='2289928' date='Dec 30 2007, 00:04 ']БИСМИ-ЛЬ-ЛЯhИ-Р-РАХМАНИ-Р-РАХИМ
Уважаемый [b]BarryWhite[/b]!

Созданием этой темы и копированием этой статьи вы попытались доказать, что шииты якобы предписывают всякие гнусные вещи к своим же непорочным имамам(а). Все хадисы вы привели из наших авторитетных книг. Я не проверял, есть ли вообще эти хадисы в наших книгах. Ничего, я поверю этой статье и допустим все эти хадисы присутствуют в наших книгах. Вы привели хадисы с таких книг как "Бихар аль Анвар" автор которго покойный Меджлиси и с книги "Аль-Кафи" - автор Имам Аль-Кулейни. Здесь задается вопрос, к какой из групп в области хадисоведения относятся эти два ученые? Я просто уверен что вы незнаете этого. Эти ученые были ахбаритами!!! Да наверника вы даже не знаете что наука хадисоведение делится на : усилизм, ахбаризм, алавизм и тд. Вот.

[b]Ахбариты[/b] - это люди, которые собирают хадисы не разделяя их на сахих или даиф. Они собирают любой вид хадиса! Слово ахбар, от слова "хабар" - новость. Имам Аль-Кулейни например собирал все хадисы не проверяя их достоверность. В примечании своей книги Имам Аль-Кулейни сам пишет, что он собирал любой вид хадиса и проверку хадисов остовляет на будущее поколение. Чтобы вы более точно поняли меня, я дам краткую информацию про виды хадисов.

[b]Хадис[/b] ("сообщение", "описание", "рассказ") – рассказы, фиксирующие сунну Посланника Аллаха (с), описание тех или иных действий, поступков Пророка(с) и его высказывания, затрагивающие практически все жизненные сферы.
Все хадисы пророка Мухаммада классифицируются по четырем основным группам:

сахих – достоверные;
хасан – приемлемые;
хасан-сахих – хадисы со слабым иснадом, но содержание которых подтверждается достоверными хадисами;
да'иф – слабые хадисы, т.е. имеющие иснад с прерванными звеньями.

Это общее понятие о видах хадиса! Сейчас расмотрим "Аль-Кафи" Имама Аль-Кулейни.

[b]В книге "Аль-Кафи" - 16121 хадисов. Их них :[/b]

[b]сахих - [color="#8B0000"]5702[/color]
хасан -[color="#8B0000"] 114[/color]
хасан-сахих - [color="#8B0000"]302 [/color]
да'иф - [color="#8B0000"]9485[/color][/b]

Мы - шииты и все наши ученые признают, что в "Аль-Кафи" 9485 слабых хадисов!!
Это наш риджал, это наша идеология. Сам Кулейни никогда не пытался собрать хадисы имеено "сахих", как это делали ваши ученые.
[b]Тот хадис который противоречит с Кораном - ЛОЖНЫЙ и относится к слабым хадисам !![/b]
Все те хадисы которые вы привели - это слабые хадисы, которые мы не принимаем всерьез. Эти хадисы противоречат Корану. Ни один шиит не считает и не считал Имама Али(а) - Богом (Астагфируллах) или другие такие бреды.

Сведения о "Бихар аль Анвар" анологичны. В этой книге есть и много сахих хадисов , также и слабых хадисов.
Вот наш риджал!! А не то что вы нам суете. Не надо к нам предписывать ложные сведения. Аллах все видит и все слышит. [b]Каждые кто предписывает ложь ответит перед Аллахом в Судный День![/b]

Ответы на все вопросы отвечены! Если у кого-то есть вопросы именно по этой теме пусть напишет. Если нет то не надо обсуждать в одной теме 20 тем. Откройте новую тему - проведе дискуссию.

Ассаламу Алейка Ва Рахматуллахи Ва Баракатуху![/quote]

[size=3]Əvvə bu kitabın şiə nəzərində olan hörmətindən danışmaq lazım görürəm.
“Müstədrək” kitabın muəllifi olan Nuri Təbərsi deyib: “Dörd kitab arasında “Kəfi”, ulduzlar arasında günəş kimidir. Əgər insaflı adam onu dərindən araştirsa, oradakı əhad sənədlərinin vəziyyətini araştirmadaqdan əl kəcər . Yalnız e`tibar əldə edər, onun düzgünlüyü və subutu barədə həmən şəxsdə arxayınliq əmələ gələr”. (“Mustadrak vasail” Təbərsi 3 çild, səifə 532.)
Hurr Amili deyib: “Dörd kitab sahibləri və onların bənzərləri öz kitablarınin subut, düzgünlük və usuluna şahidlik ediblər. Onlar etibarlı olduqları üçün nəql, rəvayət və sözlərinin qəbul olunması vaçibdir”. (“Vasail uş-şia” 20 çild, səifə 104.)
“Muraçiat” kitabınin müəllifi Əbdulhuseyn Şərəfutdin Müsavi deyib: “Kəfi, İstibsar, Təhzib, Mən lə yahduruhul faqih, mütəvətirdilər . Tərkibləri şübhəsizdi. Kəfi isə onların ən əzəmətlisi, ən gədimi, ən yaxşısı və ən kəmilidir” . (“Muraçiat” 110 məktub.)
Məhəmməd Sadig Sadr deyib: “Oxucunun mütaliəsi üçün laiqdilər. Şiələr bu dörd kitaba etibar edən toplumdur, onlarda olan rəvayətləri səhih saysalarda, onların əhli-sünnədən olan gardaşları kimi onlara (yani dörd kitaba) səhih adıni verməmişlər” . (“Kitabu şiə” səhifə 127.)
Kəfi kitabının tədqiqatçısı Nəini demişdir: “Kəfinin isnadını araşdırmaq aciz insanın işidir” .(Tədqiqatçi Nəininin “Kitabul intisar fi sihhatil kəfi” kitabı, səhifə 8.)


Bu kitab gördüyiniz kimi şiə məzhəbində böyük hörmətə malikdi. Amma bu kitabda yığılan hədislərin sənədlərində, cox böyük sayda zəif, ğali və umumən bilinməyən ravilər var.


1) Bilinməyən (MƏCHUL) ravilər:
Bəzi sahabələrimizdən.
عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِنَا
Kəfi kitabın birinci cildində belə bir “ravi” var. Özüdə 41 dənə sənətdə qeyd olunub.
İkinci ciltdə 32 dəfə qeyd olunub.
3-ciltdə 54 dəfə qeyd olunub.
4-cidə 55 dəfə.
5-cidə 58 dəfə.
6-cidə 78 dəfə.
7-cidə 35 dəfə.
8-cidə 11 dəfə.
Toplam 424 dəfə.

Sahabələrimizdən bir toplum.
جَمَاعَةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا
1-cidə 2 dəfə.
3-cidə 5 dəfə.
4-cidə 1 dəfə.
Toplam 8 dəfə

Bəzi sahabələrimiz.
بَعْضُ أَصْحَابِنَا

1-cidə 15.
2-cidə 9.
3-cidə 8.
4-cidə 11.
5-cidə 10.
6-cidə 18.
7-cidə 14.
8-cidə 2.
Toplam 87 dəfə.
[url="http://forum.time.az/index.php?showtopic=301&st=60"]http://forum.time.az/index.php?showtopic=301&st=60[/url][/size]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Muslimun' post='2291197' date='Dec 30 2007, 12:44 '][size=3]Əvvə bu kitabın şiə nəzərində olan hörmətindən danışmaq lazım görürəm.
“Müstədrək” kitabın muəllifi olan Nuri Təbərsi deyib: “Dörd kitab arasında “Kəfi”, ulduzlar arasında günəş kimidir. Əgər insaflı adam onu dərindən araştirsa, oradakı əhad sənədlərinin vəziyyətini araştirmadaqdan əl kəcər . Yalnız e`tibar əldə edər, onun düzgünlüyü və subutu barədə həmən şəxsdə arxayınliq əmələ gələr”. (“Mustadrak vasail” Təbərsi 3 çild, səifə 532.)
Hurr Amili deyib: “Dörd kitab sahibləri və onların bənzərləri öz kitablarınin subut, düzgünlük və usuluna şahidlik ediblər. Onlar etibarlı olduqları üçün nəql, rəvayət və sözlərinin qəbul olunması vaçibdir”. (“Vasail uş-şia” 20 çild, səifə 104.)
“Muraçiat” kitabınin müəllifi Əbdulhuseyn Şərəfutdin Müsavi deyib: “Kəfi, İstibsar, Təhzib, Mən lə yahduruhul faqih, mütəvətirdilər . Tərkibləri şübhəsizdi. Kəfi isə onların ən əzəmətlisi, ən gədimi, ən yaxşısı və ən kəmilidir” . (“Muraçiat” 110 məktub.)
Məhəmməd Sadig Sadr deyib: “Oxucunun mütaliəsi üçün laiqdilər. Şiələr bu dörd kitaba etibar edən toplumdur, onlarda olan rəvayətləri səhih saysalarda, onların əhli-sünnədən olan gardaşları kimi onlara (yani dörd kitaba) səhih adıni verməmişlər” . (“Kitabu şiə” səhifə 127.)
Kəfi kitabının tədqiqatçısı Nəini demişdir: “Kəfinin isnadını araşdırmaq aciz insanın işidir” .(Tədqiqatçi Nəininin “Kitabul intisar fi sihhatil kəfi” kitabı, səhifə 8.)
Bu kitab gördüyiniz kimi şiə məzhəbində böyük hörmətə malikdi. Amma bu kitabda yığılan hədislərin sənədlərində, cox böyük sayda zəif, ğali və umumən bilinməyən ravilər var.
1) Bilinməyən (MƏCHUL) ravilər:
Bəzi sahabələrimizdən.
عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِنَا
Kəfi kitabın birinci cildində belə bir “ravi” var. Özüdə 41 dənə sənətdə qeyd olunub.
İkinci ciltdə 32 dəfə qeyd olunub.
3-ciltdə 54 dəfə qeyd olunub.
4-cidə 55 dəfə.
5-cidə 58 dəfə.
6-cidə 78 dəfə.
7-cidə 35 dəfə.
8-cidə 11 dəfə.
Toplam 424 dəfə.

Sahabələrimizdən bir toplum.
جَمَاعَةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا
1-cidə 2 dəfə.
3-cidə 5 dəfə.
4-cidə 1 dəfə.
Toplam 8 dəfə

Bəzi sahabələrimiz.
بَعْضُ أَصْحَابِنَا

1-cidə 15.
2-cidə 9.
3-cidə 8.
4-cidə 11.
5-cidə 10.
6-cidə 18.
7-cidə 14.
8-cidə 2.
Toplam 87 dəfə.
[url="http://forum.time.az/index.php?showtopic=301&st=60"]http://forum.time.az/index.php?showtopic=301&st=60[/url][/size][/quote]
1 ci hec bir alim demeyib ki Kafi sehihdir.2 ci eger bele edaletli insansansa onda neye gore Kafide zeif hedislerin oldugunu qeyd eden alimlerin adini yazmirsan he?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='BarryWhite' post='2285534' date='Dec 28 2007, 21:09 ']Во имя Аллаха Милостивого, Милосердного![/quote]
[b]BarryWhite[/b], как вы можете говорить такие вещи во имя Милостивого, Милосердного ?
:nettt:
Народ уже настолько одичал и озверел, что среди разборок и издевательств не заметил самый мудрый post на данной теме:
[quote name='mclight' post='2289269' date='Dec 29 2007, 19:21 ']Bəsdirin qiırdınız bir-birinizi!
İndi bizim başqa bir Global problemimiz var!
Hicabı qadağa etmek istəyirlər!
Başa düşürsunuz mü.[/quote]

Link to comment
Share on other sites

[b]BarryWhite,[/b]

На этом форуме такие лживые и провокационные темы открывали и до вас, причем уверяю вас знаний у них было в десять раз больше чем у вас. Могу даже назвать их ники. И каждый раз они терпели поражение и с позором уходили.
Так что напрасно трудитесь.

А этот хлам из салафитских сайтов - ложь. Тысячи раз давали опровержение (вернее сажали на место).

А вот это от меня специально для вас.
[url="http://www.maranatha.org.ua/cnews/index.php?id=29304"]http://www.maranatha.org.ua/cnews/index.php?id=29304[/url]
[url="http://www.sedmoycanal.com/news.php3?id=215292"]http://www.sedmoycanal.com/news.php3?id=215292[/url]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Начата реализация проекта трамвайной линии в Баку
      Генеральный план - это стратегический документ. Это не документ для ежедневного исполнения. Генплан - документ, определяющий будущее развитие города Баку на ближайшие 30 лет.
      Об этом в интервью Азертадж заявил председатель правления Союза архитекторов Азербайджана Эльбей Гасымзаде, говоря о реализации в ближайшем будущем масштабных проектов в рамках Генплана.
      По его словам, на основе Генплана в различных частях города будут проведены конкретные работы.
      «Процессы проектирования этих работ уже начались. Например, одним из важнейших направлений Генплана является транспортная инфраструктура. Реализация проекта трамвайной линии в Баку уже начата. На мой взгляд, второй важный вопрос - строительство на месте кварталов с 1-2-этажными аварийными домами или даже крупного района современных жилых зданий», - отметил он.
      https://media.az/society/nachata-realizaciya-proekta-tramvajnoj-linii-v-baku
      • 10 replies
    • Новый способ развода нашли гайцы. Останавливают машины на кругу там где техосмотр в сядяряке. Начинают с поиска доп оборудования потом проверяют на алкоголь, на наркотики ничего не найдя, поют песню про то что ты где-то линию пересёк и тебе 80 Ман 3 балла штраф. Просишь показать видео, говорит что нет, ему по рации передали задержать.  Что езжай в гор ГАИ там разбирайся, потом начинается сказка про доброго полицейского что он может ремень написать, заплатишь 40 Ман когда тех осмотр пройдешь. Зная что не со штрафом техосмотр не пройти. В конце ты сам уже предлагаешь 20 Ман что бы он отстал, и он типа по рации кому-то передает что йохлыйыб и хял едиб, хотя уверен что он никому ничего не передавал. 
      Вообще за последние два дня 3 раза остановили проверять алкоголь. Рейд у них какойто
        • Confused
        • Haha
        • Like
      • 64 replies
    • На Земле началась сильнейшая за 20 лет магнитная буря
      На Земле началась сильнейшая за последние двадцать лет магнитная буря: ей присвоен наивысший уровень G5, сообщают космические институты России и США.
      Уровень G5 соответствует экстремально сильной магнитной буре. Во время неё могут возникать масштабные проблемы с объектами энергетики и космическими аппаратами. Полярные сияния могут фиксироваться даже в тропиках.
      В нескольких регионах России – от Ленинградской до Ростовской области, а также в Сибири и на Урале – наблюдалось северное сияние.
      Также полярное сияние фиксировали жители Грузии, Армении, Кубы, Беларуси и Украины.
      Ранее руководитель Лаборатории солнечной астрономии Института космических исследований РАН Сергей Богачёв сообщал, что продолжительность магнитного шторма может составить от 20 до 40 часов.
      "Земля погружена в облако плазмы. Выйдет из него не раньше чем через сутки", – говорил он. Богачёв пояснил, что за трое суток Солнце выбросило четыре исключительно крупных облака плазмы.
      https://www.svoboda.org/a/na-zemle-nachalasj-siljneyshaya-za-20-let-magnitnaya-burya/32941991.html
        • Like
      • 29 replies
    • В Санкт-Петербурге автобус с пассажирами упал в реку: число погибших выросло
      В реку Мойку упал пассажирский автобус. Предварительно, там находилось около 20 человек. В региональном МВД сообщили, что спасатели достают людей из воды
      Очевидец сообщил, что автобус врезался в два автомобиля, пробил ограду и упал в воду. ТАСС со ссылкой на источник в оперативных службах пишет о госпитализации пяти человек, еще двоим проводят реанимационные мероприятия на месте происшествия.
       

      Телеграм-канал Shot пишет, что из затонувшего автобуса спасли восемь человек. Состояние четверых из них оценивают как тяжелое — они госпитализированы. В больницу, как отмечает канал, в состоянии средней степени тяжести доставлен и водитель. Еще около десяти человек выбрались самостоятельно.
      Один человек погиб, указывает Shot. О жертвах также пишет телеграм-канал 78.

       
       
        • Like
      • 59 replies
    • Post in Вынесен приговор известному спортсмену, чьи действия привели к гибели 7-летнего мальчика
      Был наркоманом и мстил: новые подробности о тренере, осужденном за убийство 7-летнего Фарида
       
        • Sad
        • Like
    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Haha
      • 59 replies
    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Milli
        • Like
      • 357 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Sad
        • Like
      • 287 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...