Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

namaz qılırsız?  

27 members have voted

  1. 1. Namaz qılırsız?

    • bəli
      16
    • xeyr
      11


Recommended Posts

Əvvəlcə gəlin baxaq ki, namaz müsəlman üçün niyə vacibdir.

Allah təalə buyurur: "Namaz möminlərə bəlli vaxtlarda fərz (vacib) edilmişdir" (4/103).

"İman gətirən bəndələrimə de: “(Vaxtlı-vaxtında, lazımınca) namaz qılsınlar..." (14/31).

"Həqiqətən, möminlər nicat tapmışlar! O kəslər ki, namazlarında (hər şeyi unudaraq ruhən və cismən yalnız Allaha) müti olub (Ona) boyun əyərlər!" (23/1-2).

Abdullah İbn Məsud (r.a.) deyir: mən Peyğəmbərdən (s.a.v.) hansı əməlin Allaha sevimli olmasını soruşduqda Peyğəmbər (s.a.v.) buyurdu: "Vaxtında qılınan namaz ..." (Buxari).

Əbu Hüreyrə (r.a.) Peyğəmbərin (s.a.v.) belə buyurduğunu eşitmişdir: "Əgər sizlərdən birinin evinin qarşısından çay axarsa və həmin adam orada hər gün beş dəfə çimərsə onun bədənində çirkdən bir əsər-əlamət qalarmı? Səhabələr: "xeyr, onun bədənində çirkindən heç bir əsər-əlamət qalmaz" deyərək, cavab verdilər. Peyğəmbər (s.a.v.) buyurdu: "Beş vaxt namaz da belədir. Allah bu namazlar ilə günahları yuyur" (Buxari).

Ummu Həbibə Peyğəmbərin (s.a.v.) belə buyurduğunu rəvayət edərək deyir: "Kim gün ərzində on iki rükət sünnə (könüllü) namaz qılarsa cənnətdə onun üçün ev tikilər" (Müslim).

Hörmətli forumçular! Namaz əhəmiyyətli bir ibadətdir. O, Islamın ikinci əsasıdır. Onu layiqincə, vatlı-vaxtında yerinə yetirmək lazımdır. Çalışacam namaz haqqında təfərrüatlı yazım və sualları cavablandırım.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Əvvəlcə gəlin baxaq ki, namaz müsəlman üçün niyə vacibdir.

Allah təalə buyurur: "Namaz möminlərə bəlli vaxtlarda fərz (vacib) edilmişdir" (4/103).

"İman gətirən bəndələrimə de: “(Vaxtlı-vaxtında, lazımınca) namaz qılsınlar..." (14/31).

"Həqiqətən, möminlər nicat tapmışlar! O kəslər ki, namazlarında (hər şeyi unudaraq ruhən və cismən yalnız Allaha) müti olub (Ona) boyun əyərlər!" (23/1-2).

ALLAH-ın Salamı olsun!

Sizdən xahiş edirəm (bu sualda heç bir sətiraltı və digər mənalar yoxdu,tam səmimi bir sualdır)!"namaz" sözünün mənasını(ümumiyyətlə bu ad altında hansı ibadətin nəzərdə tutulduğunu bilirəm) və mənşəyini izah edə bilərsinizmi?Çünki, bu sözü farslar və azərilərdən əlavə, türklər də işlədir!Ancaq Quranda bu ibadət növü "salət" adlanır!

Link to comment
Share on other sites

namaz her kesin boyun borcu sayilir. namaz tekce ibadet deyil. namaz eslinde cox weydi.sade namazda oxunan sureler, tewehhud, salamlar, kamillik derecesindedi.insanin yawiyib allaha catana(en yuksek mertebe,heqiqeti tapincaya qeder ve yaxud yoxlugunu derk edinceye qeder) qeder yolu sade namazin mentiqinde(sozlerinin menasinda) var. amma bu kamillik insanin ozu ile vehdet tewkil etmelidi. eks halda bu yalniz "oturub durmaq"olur. her kimim 2 ruket namazi qebul olmuwsa o kamildir(hedis). yani butun namazlari qebuldur.

musalmanlardan bir xahiw namazin tercumesini en sade wekilde forumda yazin.(en sadesi- 2 ruket olan namaz.)

Link to comment
Share on other sites

Namazın doğru olması üçün bu şərtlər tamamlanmalıdır.

1. Namaz vaxtının daxil olması. Hər bir namazın öz vaxtı vardır və Allah bizə bu müəyyən vaxtlarda, gün ərzində beş vaxt namaz qılmağı əmr etmişdir.

2. Övrət yerini (ayıb yerlərini) örtmək. Kişinin övrəti göbəkdən dizə qədərdir. Qadının bütün bədəni övrətdir. Yalnız üz və əl müstəsnadır.

3. Nəcasətdən uzaq olmaq. Namaz qılmaq istəyən adam bütün nəcasət və natəmizliklərdən təmizlənməli və pak olmalıdır. Onun paltarı və namaz qıldığı yer təmiz olmalıdır.

4. Qibləyə, Kəbəyə tərəf yönəlmək.

5. Niyyət etmək. Niyyət qəlbdə olur. Onu dil ilə demək bidətdir. Beləliklə namaza dayanan müsəlman niyyəti qəlbində etməli və bu niyyət namaz boyunca davam etməlidir.

Namazda olan söz və hərəkətlər üç qismdir: rüknlər, vacibatlar və sünnələr.

Namazın rüknünü bilərəkdən və ya unudaraq tərk edənin namazı və ya həmin rükəti batildir. Edilməyən rükn yenisi ilə tamamlanmalıdır.

Vacibatları bilərəkdən tərk edənin namazı batil, səhvən tərk edənin namazı isə batil olmur və bunun əvəzinə səhv səcdəsi etmək kifayətdir.

Namazın sünnələrini bilərəkdən və ya səhvən tərk edənin namazı hər iki halda doğrudur. Amma namazda naqislik olur.

Peyğəmbər (s.a.v.) rüknləri, vacibatları və sünnələri yerinə yetirərək kamil namaz qılmışdır.

Namazın 14 rüknü vardır, onlar:

1. Fərz namazı qılmaq üçün qiyamda durmaq.

2. Təkbirətul ehram. Yəni namaza başlayarkən "Allahu əkbər" demək.

3. Fatihə surəsini oxumaq.

4. Hər rükətdə rüku etmək.

5. Rükudan qalxmaq.

6. Sonra qamətini düz tutmaqla rükudan əvvəlki vəziyyətə qayıtmaq.

7. Səcdə etmək.

8. Səcdədən qalxmaq və iki səcdə arasında oturmaq.

9. Deyilən bütün əməllərdə tələsməmək və onları lazımınca etmək.

10. Sonuncu təşəhhüd.

11. Sonuncu təşəhhüd "Ət-təhiyyatu vas-salavatu..." üçün oturmaq.

12. Sonuncu təşəhhüddə salavatı "Allahummə salli alə..." oxumaq.

13. Rüknləri deyilən tərtiblə etmək.

14. Salam "Əssalamu aleykum" vermək.

Hörmətli oxucu! Namazın rüknlərini yerinə yetirməyən adamın namazı batildir. Ona görə də rüknü tərk etdikdə onu tamamlamaq lazımdır.

Namazın vacibatları səkkizdir, onlar:

1. Təkbirətul ehramdan başqa bütün təkbirlər vacibdir.

2. Rükudan qalxarkən "Səmiəllahu limən həmidəh" demək.

3. Rükudan qalxdıqdan sonra "Rəbbənə və ləkəl həmd" demək.

4. Rükuda bir dəfə "Sübhanə rəbbiyəl azim" demək.

5. Səcdədə bir dəfə "Sübhanə rəbbiyəl ələ" demək.

6. İki səcdə arasında bir dəfə "Rəbbiğfirli" demək.

7. Üçrükətli və ya dördrükətli namazlarda birinci təşəhhüdü "Ət-təhiyyatu vas-salavatu..." demək.

8. Birinci təşəhhüd üçün oturmaq.

Namazın vacibatlarını bilərəkdən tərk edənin namazı batil sayılır. Səhvən tərk edənin namazı isə doğrudur. Lakin bunun əvəzinə səhv səcdəsi etmək kifayətdir.

Namazın sünnələri:

Namazın sünnələrini tərk etməklə namaz batil olmur. Onlar iki qismdir, sözlü və feli.

Namazın sözlü sünnələri çoxdur. Məsələn, Istiftah duası "Sübhanəkə Allahummə və bihəmdikə...", Istiazə "əuzu billəhi minə-ş-eytanir rəcim", bismilləh və amin demək. İlk iki rükətlərdə fatihədən sonra başqa sürə oxumaq. Rükudan qalxdıqdan sonra "Milu-s-əmavati və milul ardi və milu mə şitə min şeyin bədu"nu oxumaq. Rüku, səcdə və səcdəarası zikrləri bir dəfədən artıq demək. Sonuncu təşəhhüddə salavatdan sonra edilən duaları oxumaq.

Namazın feli sünnələri bunlardır: Təkbirətul ehramı deyərkən, rükuya gedərkən və rükudan qalxarkən əlləri qaldırmaq. Sağ əli sol əlin üzərinə və sinəyə qoymaq. Səcdə yerinə baxmaq. Rüku edərkən əlləri dizlərə qoymaq, onurğa sümüyünü düz tutmaq, başı və bədəni orta vəziyyətdə saxlamaq. Səcdə edərkən qarını baldırlardan, baldırları da topuqlardan aralı tutmaq və s. Deyilən bu əməllər sünnədəndir və bunları etməyin savabı çoxdur. Tərk edən adam isə günah qazanmır.

Səhv səcdəsi: namazda sonuncu təşəhhüdü oxuduqdan sonra, salamdan öncə və ya sonra, tərk olunan və ya artıq edilən hərəkətin əvəzinə iki dəfə səcdə etməkdir.

Link to comment
Share on other sites

Namazın doğru olması üçün bu şərtlər tamamlanmalıdır.

1. Namaz vaxtının daxil olması. Hər bir namazın öz vaxtı vardır və Allah bizə bu müəyyən vaxtlarda, gün ərzində beş vaxt namaz qılmağı əmr etmişdir.

2. Övrət yerini (ayıb yerlərini) örtmək. Kişinin övrəti göbəkdən dizə qədərdir. Qadının bütün bədəni övrətdir. Yalnız üz və əl müstəsnadır.

3. Nəcasətdən uzaq olmaq. Namaz qılmaq istəyən adam bütün nəcasət və natəmizliklərdən təmizlənməli və pak olmalıdır. Onun paltarı və namaz qıldığı yer təmiz olmalıdır.

4. Qibləyə, Kəbəyə tərəf yönəlmək.

5. Niyyət etmək. Niyyət qəlbdə olur. Onu dil ilə demək bidətdir. Beləliklə namaza dayanan müsəlman niyyəti qəlbində etməli və bu niyyət namaz boyunca davam etməlidir.

Namazda olan söz və hərəkətlər üç qismdir: rüknlər, vacibatlar və sünnələr.

Namazın rüknünü bilərəkdən və ya unudaraq tərk edənin namazı və ya həmin rükəti batildir. Edilməyən rükn yenisi ilə tamamlanmalıdır.

Vacibatları bilərəkdən tərk edənin namazı batil, səhvən tərk edənin namazı isə batil olmur və bunun əvəzinə səhv səcdəsi etmək kifayətdir.

Namazın sünnələrini bilərəkdən və ya səhvən tərk edənin namazı hər iki halda doğrudur. Amma namazda naqislik olur.

Peyğəmbər (s.a.v.) rüknləri, vacibatları və sünnələri yerinə yetirərək kamil namaz qılmışdır.

Namazın 14 rüknü vardır, onlar:

1. Fərz namazı qılmaq üçün qiyamda durmaq.

2. Təkbirətul ehram. Yəni namaza başlayarkən "Allahu əkbər" demək.

3. Fatihə surəsini oxumaq.

4. Hər rükətdə rüku etmək.

5. Rükudan qalxmaq.

6. Sonra qamətini düz tutmaqla rükudan əvvəlki vəziyyətə qayıtmaq.

7. Səcdə etmək.

8. Səcdədən qalxmaq və iki səcdə arasında oturmaq.

9. Deyilən bütün əməllərdə tələsməmək və onları lazımınca etmək.

10. Sonuncu təşəhhüd.

11. Sonuncu təşəhhüd "Ət-təhiyyatu vas-salavatu..." üçün oturmaq.

12. Sonuncu təşəhhüddə salavatı "Allahummə salli alə..." oxumaq.

13. Rüknləri deyilən tərtiblə etmək.

14. Salam "Əssalamu aleykum" vermək.

Hörmətli oxucu! Namazın rüknlərini yerinə yetirməyən adamın namazı batildir. Ona görə də rüknü tərk etdikdə onu tamamlamaq lazımdır.

Namazın vacibatları səkkizdir, onlar:

1. Təkbirətul ehramdan başqa bütün təkbirlər vacibdir.

2. Rükudan qalxarkən "Səmiəllahu limən həmidəh" demək.

3. Rükudan qalxdıqdan sonra "Rəbbənə və ləkəl həmd" demək.

4. Rükuda bir dəfə "Sübhanə rəbbiyəl azim" demək.

5. Səcdədə bir dəfə "Sübhanə rəbbiyəl ələ" demək.

6. İki səcdə arasında bir dəfə "Rəbbiğfirli" demək.

7. Üçrükətli və ya dördrükətli namazlarda birinci təşəhhüdü "Ət-təhiyyatu vas-salavatu..." demək.

8. Birinci təşəhhüd üçün oturmaq.

Namazın vacibatlarını bilərəkdən tərk edənin namazı batil sayılır. Səhvən tərk edənin namazı isə doğrudur. Lakin bunun əvəzinə səhv səcdəsi etmək kifayətdir.

Namazın sünnələri:

Namazın sünnələrini tərk etməklə namaz batil olmur. Onlar iki qismdir, sözlü və feli.

Namazın sözlü sünnələri çoxdur. Məsələn, Istiftah duası "Sübhanəkə Allahummə və bihəmdikə...", Istiazə "əuzu billəhi minə-ş-eytanir rəcim", bismilləh və amin demək. İlk iki rükətlərdə fatihədən sonra başqa sürə oxumaq. Rükudan qalxdıqdan sonra "Milu-s-əmavati və milul ardi və milu mə şitə min şeyin bədu"nu oxumaq. Rüku, səcdə və səcdəarası zikrləri bir dəfədən artıq demək. Sonuncu təşəhhüddə salavatdan sonra edilən duaları oxumaq.

Namazın feli sünnələri bunlardır: Təkbirətul ehramı deyərkən, rükuya gedərkən və rükudan qalxarkən əlləri qaldırmaq. Sağ əli sol əlin üzərinə və sinəyə qoymaq. Səcdə yerinə baxmaq. Rüku edərkən əlləri dizlərə qoymaq, onurğa sümüyünü düz tutmaq, başı və bədəni orta vəziyyətdə saxlamaq. Səcdə edərkən qarını baldırlardan, baldırları da topuqlardan aralı tutmaq və s. Deyilən bu əməllər sünnədəndir və bunları etməyin savabı çoxdur. Tərk edən adam isə günah qazanmır.

Səhv səcdəsi: namazda sonuncu təşəhhüdü oxuduqdan sonra, salamdan öncə və ya sonra, tərk olunan və ya artıq edilən hərəkətin əvəzinə iki dəfə səcdə etməkdir.

ALLAH-ın Salamı olsun!

Bu yazdıqlarınızın hər bir " rüknünü" və digər əməllərini ALLAH-ın nazil etdiyi Quran ayələri ilə əsaslandıra bilərsiniz?

Və "namazın" batil və ya qeyri batil olmasını kim müəyyənlıəşdirib?Quranda "namazın batil" oldu anlayışı varmı?

Link to comment
Share on other sites

Namazın doğru olması üçün bu şərtlər tamamlanmalıdır.

1. Namaz vaxtının daxil olması. Hər bir namazın öz vaxtı vardır və Allah bizə bu müəyyən vaxtlarda, gün ərzində beş vaxt namaz qılmağı əmr etmişdir.

2. Övrət yerini (ayıb yerlərini) örtmək. Kişinin övrəti göbəkdən dizə qədərdir. Qadının bütün bədəni övrətdir. Yalnız üz və əl müstəsnadır.

3. Nəcasətdən uzaq olmaq. Namaz qılmaq istəyən adam bütün nəcasət və natəmizliklərdən təmizlənməli və pak olmalıdır. Onun paltarı və namaz qıldığı yer təmiz olmalıdır.

4. Qibləyə, Kəbəyə tərəf yönəlmək.

5. Niyyət etmək. Niyyət qəlbdə olur. Onu dil ilə demək bidətdir. Beləliklə namaza dayanan müsəlman niyyəti qəlbində etməli və bu niyyət namaz boyunca davam etməlidir.

Namazda olan söz və hərəkətlər üç qismdir: rüknlər, vacibatlar və sünnələr.

Namazın rüknünü bilərəkdən və ya unudaraq tərk edənin namazı və ya həmin rükəti batildir. Edilməyən rükn yenisi ilə tamamlanmalıdır.

Vacibatları bilərəkdən tərk edənin namazı batil, səhvən tərk edənin namazı isə batil olmur və bunun əvəzinə səhv səcdəsi etmək kifayətdir.

Namazın sünnələrini bilərəkdən və ya səhvən tərk edənin namazı hər iki halda doğrudur. Amma namazda naqislik olur.

Peyğəmbər (s.a.v.) rüknləri, vacibatları və sünnələri yerinə yetirərək kamil namaz qılmışdır.

Namazın 14 rüknü vardır, onlar:

1. Fərz namazı qılmaq üçün qiyamda durmaq.

2. Təkbirətul ehram. Yəni namaza başlayarkən "Allahu əkbər" demək.

3. Fatihə surəsini oxumaq.

4. Hər rükətdə rüku etmək.

5. Rükudan qalxmaq.

6. Sonra qamətini düz tutmaqla rükudan əvvəlki vəziyyətə qayıtmaq.

7. Səcdə etmək.

8. Səcdədən qalxmaq və iki səcdə arasında oturmaq.

9. Deyilən bütün əməllərdə tələsməmək və onları lazımınca etmək.

10. Sonuncu təşəhhüd.

11. Sonuncu təşəhhüd "Ət-təhiyyatu vas-salavatu..." üçün oturmaq.

12. Sonuncu təşəhhüddə salavatı "Allahummə salli alə..." oxumaq.

13. Rüknləri deyilən tərtiblə etmək.

14. Salam "Əssalamu aleykum" vermək.

Hörmətli oxucu! Namazın rüknlərini yerinə yetirməyən adamın namazı batildir. Ona görə də rüknü tərk etdikdə onu tamamlamaq lazımdır.

Namazın vacibatları səkkizdir, onlar:

1. Təkbirətul ehramdan başqa bütün təkbirlər vacibdir.

2. Rükudan qalxarkən "Səmiəllahu limən həmidəh" demək.

3. Rükudan qalxdıqdan sonra "Rəbbənə və ləkəl həmd" demək.

4. Rükuda bir dəfə "Sübhanə rəbbiyəl azim" demək.

5. Səcdədə bir dəfə "Sübhanə rəbbiyəl ələ" demək.

6. İki səcdə arasında bir dəfə "Rəbbiğfirli" demək.

7. Üçrükətli və ya dördrükətli namazlarda birinci təşəhhüdü "Ət-təhiyyatu vas-salavatu..." demək.

8. Birinci təşəhhüd üçün oturmaq.

Namazın vacibatlarını bilərəkdən tərk edənin namazı batil sayılır. Səhvən tərk edənin namazı isə doğrudur. Lakin bunun əvəzinə səhv səcdəsi etmək kifayətdir.

Namazın sünnələri:

Namazın sünnələrini tərk etməklə namaz batil olmur. Onlar iki qismdir, sözlü və feli.

Namazın sözlü sünnələri çoxdur. Məsələn, Istiftah duası "Sübhanəkə Allahummə və bihəmdikə...", Istiazə "əuzu billəhi minə-ş-eytanir rəcim", bismilləh və amin demək. İlk iki rükətlərdə fatihədən sonra başqa sürə oxumaq. Rükudan qalxdıqdan sonra "Milu-s-əmavati və milul ardi və milu mə şitə min şeyin bədu"nu oxumaq. Rüku, səcdə və səcdəarası zikrləri bir dəfədən artıq demək. Sonuncu təşəhhüddə salavatdan sonra edilən duaları oxumaq.

Namazın feli sünnələri bunlardır: Təkbirətul ehramı deyərkən, rükuya gedərkən və rükudan qalxarkən əlləri qaldırmaq. Sağ əli sol əlin üzərinə və sinəyə qoymaq. Səcdə yerinə baxmaq. Rüku edərkən əlləri dizlərə qoymaq, onurğa sümüyünü düz tutmaq, başı və bədəni orta vəziyyətdə saxlamaq. Səcdə edərkən qarını baldırlardan, baldırları da topuqlardan aralı tutmaq və s. Deyilən bu əməllər sünnədəndir və bunları etməyin savabı çoxdur. Tərk edən adam isə günah qazanmır.

Səhv səcdəsi: namazda sonuncu təşəhhüdü oxuduqdan sonra, salamdan öncə və ya sonra, tərk olunan və ya artıq edilən hərəkətin əvəzinə iki dəfə səcdə etməkdir.

qadan alim men en sade namazi yazmanizi xahiw etdim sizse en murekkebini yazmisiz. namazin bu wertlerini goren binamaz kimse cox cetin namaza geler. birde men surelerin tercumesinin yani namazin sozlerinin tercumesini yazmanizi istemiwdim.

Link to comment
Share on other sites

namazin esasi 2 ruketdir. yani diger 4 ruketli namzlarda hemin 2 ruket tekrar olunur. her ruketin esasini ise fatihı suresi ilə ixlas suresi tutur.

El-Fatihe (Kitabı açan) suresi

1 - Merhemetli, rehmli Allahın adı ile!

2 - Hemd (şükür ve terif) olsun Allaha (ve ya: Hemd mexsusdur Allaha) – alemlerin Rebbine,

3 - (Bu dünyada hamıya) merhemetli, (axiretde ise ancaq möminlere) rehmli olana,

4 - Haqq-Hesab (qiyamet) gününün sahibine!

5 - Biz yalnız Sene ibadet edirik ve yalnız Senden kömek dileyirik!

6 - Bizi doğru (düz) yola yönelt!

7 - Nemet verdiyin keslerin yoluna! Qezebe düçar olmuşların ve (haqdan) azmışların (yoluna) yox!

ixlas suresi

De ki, odur yegane Allah.

(O) Allah ehtiyacsizdir.

Dogmayib, dogulmayib

Ve ona tay olan bir kes yoxdur

namzin sozlerinin her birinin mentiqi var.

Link to comment
Share on other sites

Mən namaz qılmaq istəyirəm lakin özümü buna tam hazır hiss etmədiyimi anlayıram. Öncə 2 il ərzində qılmışam lakin sonradan buraxmışam bəzi səbəblərdən dolayı.

Allah hər kəsin namazını qəbul etsin :rroza:

eslinde insan namazi allahin isteyi ile qilir. yani evvel O isteyir, O hidayet edir sonra biz. eger namazi 2-ci, 3-cu defe atacaginizi duwunub qilmirsizsa bu sehv duwuncedi. yani elebil gelecekde neyinse olub olmayacagini bilmeden indiden qerar verirsiz ve bununla da ozunuzu cawdirirsiz. hec kes sabah onun bawina ne gelecekden xeberdar deyil. ola biler sabah mende namazi atim. amma bu vesveseden ele qoy indiden namazi buraxim-duwuncesi mence dogru deyil. sozsuz ki eger bu sebebden qilmirsizsa.

Link to comment
Share on other sites

Mən namaz qılmaq istəyirəm lakin özümü buna tam hazır hiss etmədiyimi anlayıram. Öncə 2 il ərzində qılmışam lakin sonradan buraxmışam bəzi səbəblərdən dolayı.

Allah hər kəsin namazını qəbul etsin :rroza:

İnsanın gücü nəyə çatırsa onu etməlidi! Məndə istəy olsaydı, mən namaz qılardı, gec gec də olsa özüm üçün qılardım. Bir dəfənnik namazdan uzaqlaşmaqdansa, ara bir qılmaq daha məsləhətdi. İstəy varsa bu istəyi öldürməyin, bəlkə gələcəkdə namaza sevginiz daha da artdı və siz bütün namazları vaxtında qıldız, tərgidmədiz.

Link to comment
Share on other sites

bu mövzunu kim pinləyib?

bu pinləmə replaya yada reytingə görədi yoxsa nəyə görə?

moderatorlar islamic olsalar da bitərəf, ədalətli olmalıdal

Bölmənin adı islam və fəlsəfə deyil ki .. din və fəlsəfədi..

bu topici pindən götürməyinizi tələb edirəm

bir cox felsefeler dinden dogub. bezileri dini inkar etmekle bezileri tesdiq etmekle. filosoflarin coxsunun inancli birilerinin olmasini oxumamisiz.

Link to comment
Share on other sites

bir cox felsefeler dinden dogub. bezileri dini inkar etmekle bezileri tesdiq etmekle. filosoflarin coxsunun inancli birilerinin olmasini oxumamisiz.

beli, raziyam, temamile dogridur, din umumiyyetle felsefedir. ve bunda ne var ki, namaz qilan insan hec kimseye zerer vermir ki, buna gore niye hirslenirler, basa duse bilmiren.

Link to comment
Share on other sites

Mən namaz qılmaq istəyirəm lakin özümü buna tam hazır hiss etmədiyimi anlayıram. Öncə 2 il ərzində qılmışam lakin sonradan buraxmışam bəzi səbəblərdən dolayı.

Allah hər kəsin namazını qəbul etsin :rroza:

Namaza özünüzü mənəvi cəhətdən hazır hiss etmirsiz? Məncə namaz insandan xüsusi mənəvi güc tələb etməyən bir əməldir çünki əksinə insan namazla öz daxili aləmini zənginləşdirir.Müəyyən bir vaxtdan sonra insan özünü ibadətsiz təsəvvür edə bilmir.Bu o demək deyil ki, həyatdan imtina edrisən.Yəni əslində hamı işləyir,əylənir,dincəlir(təbii ki islam çərçivəsində) amma ibadətini də əksiltmir və eyni zamanda onun mənəvi aləmi saflaşır.İnşaAllah sizə arzum bütün sədlərə rəğmən namaza başlamaq və bir daha buraxmamaqdır.

Link to comment
Share on other sites

xüsusilə roberto üçün namazın təlimini yazıram.

NAMAZIN MÜXTƏSƏR TƏLİMİ

Təkbir: Allahu Əkbər!

Qiyamda: Sübhanəkəllahummə və bihəmdikə

və təbərakə ismukə və təaləcəddukə yalnız I rükətdə

və lə iləhə ğeyrukə!

Əuzu billəhi minəş-şeytanir-racim!

əl-Fatihə surəsini

Bismilləhi-Rahmənir-Rahim!

Əlhəmdu lilləhi Rabbi-l-aləmin,

Ər-rahmənir-Rahim, Maliki yəumiddin,

İyyəkə nə budu və iyyəkə nəstəin,

İhdinəs-sıratal mustəqim,

Sıratal-ləzinəən amtə aleyhim

ğeyril məğdubi aleyhim vələddallin! I və II rükətlərdə

Əmin!

əl-İxlas surəsi

Bismilləhi-Rahmənir-Rahim!

Qul huvallahu Əhəd, Allahus-Saməd,

Ləm yəlid və ləm yuləd,

Və ləm yəkul ləhu kufuvən əhəd.

Təkbir: Allahu Əkbər!

Rükuda: Subhanə Rəbbiyəl Azım (1 və ya 3 dəfə)

Rükudan qalxanda: Səmi Allahu limən həmidəh (1 dəfə)

Qiyamda: Rabbənə və ləkəl həmd (1 dəfə)

Təkbir: Allahu Əkbər!

Birinci səcdə: Sübhanə Rabbiyəl Alə (3 dəfə)

Təkbir: Allahu Əkbər!

Səcdələr arası: Rəbbiğfirli (2 dəfə)

Təkbir: Allahu Əkbər!

İkinci səcdə: Sübhanə Rabbiyəl Alə (3 dəfə)

Tək rükətlərdə

Təkbir: Allahu Əkbər!

Təşəhhüddə: Əttəhiyyətu lilləhi vəs-salavatu vət-tayyibatu.

Əssalamu aleykə eyyuhan-nəbiyyu və rahmətullahi və barəkətuhu.

Əssəlamu aleynə və alə ibədilləhis-salihin

Əşhədu ənlə iləhə illəllahu vəhdəhu lə şərikə ləhu

Və əşhədu ənnə Muhəmmədən abduhu və rasuluhu

Allahummə salli alə Muhammədin və alə əli Muhamməd

Kəmə salleytə alə İbrahim və alə əli İbrahim

Və bərik alə Muhammədin və alə əli Muhamməd

Kəmə bəraktə alə İbrahimə və alə əli İbrahim

Fil aləmin innəkə həmidun məcid. Cüt rükətlərdə

Allahummə inni əuzu bikə min azəbi cəhhənnəm və

min azəbil qabr və min fitnətil məhyə vəl mməti

və min şərri fitnətil məsihid-dəccəl.

Sağa salam: Əssələmu aleykum və rahmətullah.

Sola salam: Əssələmu aleykum və rahmətullah. Axırıncı rükətdə

Allah təalə buyurur: "Namaz möminlərə bəlli vaxtlarda fərz (vacib) edilmişdir" (4/103).

"İman gətirən bəndələrimə de: “(Vaxtlı-vaxtında, lazımınca) namaz qılsınlar..." (14/31).

"Həqiqətən, möminlər nicat tapmışlar! O kəslər ki, namazlarında (hər şeyi unudaraq ruhən və cismən yalnız Allaha) müti olub (Ona) boyun əyərlər!" (23/1-2).

Abdullah İbn Məsud (r.a.) deyir: mən Peyğəmbərdən (s.a.v.) hansı əməlin Allaha sevimli olmasını soruşduqda Peyğəmbər (s.a.v.) buyurdu: "Vaxtında qılınan namaz ..." (Buxari).

Əbu Hüreyrə (r.a.) Peyğəmbərin (s.a.v.) belə buyurduğunu eşitmişdir: "Əgər sizlərdən birinin evinin qarşısından çay axarsa və həmin adam orada hər gün beş dəfə çimərsə onun bədənində çirkdən bir əsər-əlamət qalarmı? Səhabələr: "xeyr, onun bədənində çirkindən heç bir əsər-əlamət qalmaz" deyərək, cavab verdilər. Peyğəmbər (s.a.v.) buyurdu: "Beş vaxt namaz da belədir. Allah bu namazlar ilə günahları yuyur" (Buxari).

Namazın şərtləri: Namazın doğru olması üçün bu şərtlər tamamlanmalıdır.

1. Namaz vaxtının daxil olması. Hər bir namazın öz vaxtı vardır və Allah bizə bu müəyyən vaxtlarda, gün ərzində beş vaxt namaz qılmağı əmr etmişdir.

2. Övrət yerini (ayıb yerlərini) örtmək. Kişinin övrəti göbəkdən dizə qədərdir. Qadının bütün bədəni övrətdir. Yalnız üz və əl müstəsnadır.

3. Nəcasətdən uzaq olmaq. Namaz qılmaq istəyən adam bütün nəcasət və natəmizliklərdən təmizlənməli və pak olmalıdır. Onun paltarı və namaz qıldığı yer təmiz olmalıdır.

4. Qibləyə, Kəbəyə tərəf yönəlmək.

5. Niyyət etmək. Niyyət qəlbdə olur. Onu dil ilə demək bidətdir. Beləliklə namaza dayanan müsəlman niyyəti qəlbində etməli və bu niyyət namaz boyunca davam etməlidir.

Tərcümə

Təkbir: Allah ən böyükdür!

Qiyamda: Ey bütün nöqsanlardan uzaq olan Allahım, Sənə həmd osun! Sənin adın mübarəkdir, əzəmətin ucadır! Səndən başqa ilahi yoxdur! Lənətlənmiş şeytandan Allaha sığınıram!

Fatifə surəsi: Rəhimli, Mərhəmətli Allahın adı ilə! Həmd olsun Allaha - aləmlərin Rəbbinə, Rəhimli, Mərhəmətli olana, din (qiyamət) gününün sahibinə! Biz yalnız Sənə ibadət edirik və yalnız Səndən kömək diləyirik! Bizi doğru yola yönəlt! Nemət verdiyin kəslərin yoluna! Qəzəbə düçar olanların və azanların yoluna yox!»Amin (tərcüməsi - ilahi qəbul et!)

İxlas surəsi: Rəhimli, Mərhəmətli Allahın adı ilə! (Ya Peyğəmbər! Allahın zatı və sifətləri haqqında səndən soruşan müşriklərə) de: (Mənim Rəbbim olan) O Allah birdir (heç bir şəriki yoxdur); Allah (heç kəsə, heç nəyə) möhtac deyildir! (Hamı Ona möhtacdır; O, əzəlidir, əbədidir!) O, nə doğmuş, nə də doğulmuşdur! (Allah Özünə heç bir övlad götürməmişdir!) Onun heç bir tayı-bərabəri (bənzəri) də yoxdur!

Təkbir: Allah ən böyükdür!

Rükuda: Mənim Əzəmətli Rəbbim bütün nöqsanlardan uzaqdır!

Rükudan qalxanda: Allah Ona həmd edənləri eşidər!

Qiyamda: Ey Rəbbimiz! Sənə həmdlər olsun!

Təkbir: Allah ən böyükdür!

Səcdədə: Mənim Uca Rəbbim bütün nöqsanlardan uzaqdır!

Təkbir: Allah ən böyükdür!

Səcdələr arası: Ey Rəbbim, məni bağışla!

Təkbir: Allah ən böyükdür!

Səcdədə: Mənim Uca Rəbbim bütün nöqsanlardan uzaqdır!

Təkbir: Allah ən böyükdür!

Təşəhhüddə: Bütün alqışlar, dualar Allaha, bütün yaxşı işlər Allah üçün edilir. Ey Peyğəmbər, sənə salam olsun, Allahın mərhəməti bərəkətləri yetişsin! Bizə və Allahın əməlisaleh bəndələrinə salam olsun! Mən şahidlik edirəm ki, Allahdan başqa ilahi yoxdur və şahidlik edirəm ki, Məhəmməd Onun qulu və elçisidir.

Allahım! Məhəmmədə və onun ailəsinə də ibrahimə və onun ailəsinə xeyir-dua verdiyin kimi xeyir-dua ver! Sən həqiqətən alqışlara layiq və şan-şövkətlisən! Məhəmmədə və onun ailəsinə də ibrahimə və onun ailəsinə bərəkər verdiyin kimi bərəkət ver! Sən həqiqətən alqışlara layiq və şan-şövkətlisən!

Allahım! Həqiqətən, mən qəbir əzabından, cəhənnəm əzabından, həyatın və ölümün fitnəsindən və yalançı məsihin (Allahlıq və yə reyğəmbərlik iddiası edən) fitnəsinin şərindən Sənə sığınıram!

Sağa salam: Sizə salam olsun və Allahın mərhəməti yetişsin.

Sola salam: Sizə salam olsun və Allahın mərhəməti yetişsin.

Link to comment
Share on other sites

NAMAZIN MÜXTƏSƏR TƏLİMİ

Təkbir: Allahu Əkbər!

Qiyamda: Sübhanəkəllahummə və bihəmdikə

və təbərakə ismukə və təaləcəddukə yalnız I rükətdə

və lə iləhə ğeyrukə!

Əuzu billəhi minəş-şeytanir-racim!

....

tesekkurler! cog sag olun.

Link to comment
Share on other sites

Namaza özünüzü mənəvi cəhətdən hazır hiss etmirsiz? Məncə namaz insandan xüsusi mənəvi güc tələb etməyən bir əməldir çünki əksinə insan namazla öz daxili aləmini zənginləşdirir.Müəyyən bir vaxtdan sonra insan özünü ibadətsiz təsəvvür edə bilmir.Bu o demək deyil ki, həyatdan imtina edrisən.Yəni əslində hamı işləyir,əylənir,dincəlir(təbii ki islam çərçivəsində) amma ibadətini də əksiltmir və eyni zamanda onun mənəvi aləmi saflaşır.İnşaAllah sizə arzum bütün sədlərə rəğmən namaza başlamaq və bir daha buraxmamaqdır.

Bəli razıyam sizinlə, bu elədir.

Təşəkkür edirəm :rroza:

Link to comment
Share on other sites

moderatorlar islamic olsalar da bitərəf, ədalətli olmalıdal

Bölmənin adı islam və fəlsəfə deyil ki .. din və fəlsəfədi..

bu topici pindən götürməyinizi tələb edirəm

Niyə?Məgər bizim ölkədə müsəlmanlar yaşamır?Onların mövzu açmaq haqqı yoxdur?Mən əminəm ki, əgər sizin tema olsaydl yüz faiz etiraz etməzdiz.

Link to comment
Share on other sites

moderatorlar islamic olsalar da bitərəf, ədalətli olmalıdal

Bölmənin adı islam və fəlsəfə deyil ki .. din və fəlsəfədi..

bu topici pindən götürməyinizi tələb edirəm

Mən götürməyəcəyəm bu mövzunu pindən.

Xoşunuz gəlmirsə keçə bilərsiniz РИФ bölməsinə.

Link to comment
Share on other sites

Bilmək lazımdır ki, Quran və sünnə nafilə, yəni fərzdən başqa namazlar haqqında da danışır. Fəqət bunlar da fərqlənir. Məsələn: mütləq namazlar hərdən bu namazları qılmaq yaxşıdır; təyin olunmuş namazlar fərzə yaxın namazlar. Nafilələrdə də hikmət ondadır ki, insan nə qədər də istəsə kamil namaz qılsın, lakin bacarmır. Əgər fərzdə naqislik olursa, nafilələr həmin boşluğu örtür. Bu birinci cəhət. Həmçinin biz görürük ki, namaz ən əzəmətli ibadətdir. Ona görə müsəlman tək fərz namazları ilə kifayətlənməməlidir. Qiyamət günü ən birinci namazdan soruşulacaq. Görəcəklər ki, əməl yoxdur onda deyəcəklər baxın namazlarından bir şey var?. Namaz həm də kafirlə müsəlmanı ayıran əməldir. Belə halda görürük ki, belə ibadətin tək fərzlərilə kifayətlənmək düzgün deyil. Başlayaq sübh namazından. Görək sübhdən hansı nafilələr var.

Gəlir ki, Peyğəmbər (s.ə.s) sübhdən əvvəl iki rükət sünnət qılardı. Peyğəmbərimiz (s.ə.s) buyurub ki, Sübh namazının sünnəti dünya və onun içindəkilərdən xeyrlidir. Ümumən namazların yanında qeyd olan sünnətlər on ikidir. İbn-i Ömər (r.a) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (s.ə.s) buyurub: Kim gündə on iki rükət sünnət namazı qılsa, Allah Sübhənə və Təalə onun üçün cənnətdə ev tikər.

Sonra Rasulallahdan (s.ə.s) gəlib ki, Kim sübhü qılar və günəş bir dirsək və ya bir nizə qalxanadək zikr edər, sonra iki rükət işraq qılar, o insan elə bil ki, ümrə ziyarət etmişdir. Ümrə yəni, Kəbənin Həcc vaxtından başqa ziyarət olunan vaxtıdır.

İşraqdan sonra günün orta xəttinə çatanacan duha namazı vardır. Peyğəmbər (s.ə.s) buyurur ki, İnsan hər əzasına gündə sədəqə verməlidir. İnsanları yaxşı yola çəkmək bir sədəqə, pis yoldan çəkindirmək bir sədəqə, əlhəmdulilləh demək bir sədəqə, Allahu Əkbər demək bir sədəqə, lə iləhə illallah demək bir sədəqədir. İstəyirsiz deyim bunların hamsını nə əvəz edir? De, ya Rasulullah. Duha namazı. Duha namazını qılan gündəlik sədəqənin əvəzini verir. Duha namazı həmçinin Peyğəmbərin (s.ə.s) vəsiyyətidir. Əbu Hureyrə (r.a) deyir ki, Rasulallah (s.ə.s) mənə üç şeyi vəsiyyət etdi: hər ayın üç gününü oruc tutmağı, yatmamışdan qabaq vitri qılmağı və duha namazını.

Sonra zöhr namazı gəlir. Gəlib ki, iki əvvəl iki sonra. Gəlib ki, dörd əvvəl iki sonra. Həmçinin gəlib dörd əvvəl və dörd sonra. Rasulullah (s.ə.s) buyurub ki: Kim zöhrdən əvvəl dörd və sonra dörd rükət namaz qılsa Allah Sübhənə və Təalə ona cəhənnəmə düşməyi haram edər.

Sonra gəlir əsr namazı. Peyğəmbər (s.ə.s) buyurub ki, Allah rəhm etsin o kəsə ki, əsrdən qabaq dörd rükət namaz qılar. Dörd rükət, yəni iki və iki, sonra isə fərz. Həmçinin iki ilə də kifayətlənmək olar. Rasulullah (s.ə.s) hərdən iki rükət də qılıb. Lakin bu həmin on iki sünnətə aid deyil. Müsthəb sünnətdir. Əsrdən sonra isə namaz yoxdur.

Sonra gəlir məğrib namazı. On iki rükət sünnətə aid olan namaz məğribdən sonra iki rükətdir. Lakin əvvəl də var. Peyğəmbər (s.ə.s) buyurub ki, Məğribdən qabaq iki rükət qılın, məğribdən qabaq iki rükət qılın, məğribdən qabaq iki rükət qılın, kim istəyirsə. Çünkü fərz kimi başa düşməsinlər.

Sonra işa gəlir. İşadan da əvvəl qılmaq olar. Rasulallah (s.ə.s) deyir ki, Hər azanla iqamə arasında iki rükət sünnət var. İşadan sonra isə on iki rükət sünnətə daxil olan iki rükət sünnət qılınır.

Umumiyyətlə müsəlman çalışmalıdır ki, bu on iki rükət sünnəti tərk etməsin. Peyğəmbər (s.ə.s) buyurub: Kim gündə on iki rükət sünnət namazı qılsa, Allah Sübhənə və Təalə onun üçün cənnətdə ev tikər. On iki rükət bunlardır: sübhdən əvvəl iki, zöhrdən əvvəl dörd sonra iki, əsrdə yoxdur, məğribdən sonra iki və işadan sonra iki rükət. Amma ondan əlavə qılınan namazlar savabı artırmaq üçündür. Hərdən bunları da etmək lazımdır.

Link to comment
Share on other sites

Nafilə namazları mövzusunu davam etdirirəm.Həmçinin gündəlik ibadətlərdən vitr namazı gəlib. Peyğəmbər (s.ə.s) buyurur ki, Allah Təalə sizə gözəl hədiyyə edib. Ya Rasuləllah o nədir? Vitr. Vitr tək deməkdir. Peyğəmbər (s.ə.s) buyurur ki, Allah təkdir və təki sevər. Bu namzı bir, üç, beş, yeddi, doqquz, on bir rükətəcən qılmaq olar. Bəyənilmir ki, on birdən artıq qılasan. Çünkü sünnədə gəlib ki, Rasulallah (s.ə.s) on birəcən qılardı.

Sonra gəlir qiyamul-leyl (gecə namazları). Peyğəmbər (s.ə.s) buyub: Fərzdən sonra ən əfzəl namaz qiyamul-leyldir. Bunu da on bir rükətdən artıq qılmamaq yaxşıdır. Yəni vitir deyəndə, kim gecə namazı qılsa vitri gecikdirsin. Qılsın səkkiz, ya on rükət və s. sonra vitri qılsın. Aişədən (r.a) gəlir ki, Rasulullah (s.ə.s) nə Ramazanda, nə də qeyrisində on bir rükətdən artıq qılmazdı.

Bunlardan başqa səbəbli nafilə namazları da vardır. Məsələn, məscidə girmək. Peyğəmbər (s.ə.s) buyurub ki, Kim məscidə girsə, oturmamışdan qabaq iki rükət qılsın, sonra otursun. Səbəbli namazlardan istixarə, bayram, cümə namazı, dəstəmazdan sonra iki rükət namaz və s. misal çəkmək olar.

Həmçinin müsəlman çalışmalıdır ki, sünnət namzlarını evində qılsın. Fərzi məsciddə, nafiləni isə evdə qılmaq yaxşıdır. Rasulallah (s.ə.s) buyurub ki: Evinizi namaz qılmayıb qəbirstanlığa oxşatmayın. Çünkü qəbirstanlıqda namaz qılmaq olmaz. Həmçinin buyurub: Namaz qılınmayan ev qəbirstanlıqdır. Çünkü Allahı zikr etməyən ölüdür. Rasulallah (s.ə.s) deyir ki, ölü ilə diri arasındakı fərq nədir? Kim Allahı zikr edir diridir, kim isə Allahı zikr etmir ölüdür. Baxmayaraq gəzirsə, o daxilən ölüdür. Namaz, zikr insana həyat verir. Allah Sübhənə və Təalə buyurur ki, ? Biz sizə yaşadan ruh göndərdik?. Quran, Peyğəmbərə (s.ə.s) tabe olmaq, hamısı yaşadan ruhdur. Lakin onlar ki, belə şeylərdən məhrumdurlar, onlara Allah Təalə hidayət etmir. Çünkü onlar Allah qarşısında səcdə etməyə layiq deyillər.

Ona görə möhtərəm müsəlmanlar! Çalışmaq lazımdır bu nafilələrə riayət edənlərdən olaq. Bir gün Rabiyə ibn Malik əl- Əsləmi (r.a) Rasulullaha (s.ə.s) yaxşı bir iş görür və Rasulullah (s.ə.s) deyir: Nə istəyirsən istə. O da deyir ki, ya Rasulallah istəyirəm ki, cənnətdə səninlə bir yerdə olum. Peyğəmbər deyir: Sonra nə istəyirsən? O da deyir ki, bu mənim üçün kifayətdir. Və onda Rasulullah (s.ə.s) buyururur ki, çoxlu səcdə et. Yəni çoxlu namaz qıl. Bu da dəlildir ki, müsəlman yalnız fərz namazları ilə kifayətlənməməlidir.

Beləliklə, müsəlman tənbəllik edib özünü nafilələrdən, xüsusilə on iki rükət sünnətdən məhrum etməməlidir. Dinin qüvvətli olması ibadətin çoxluğundandır.

Allah Sübhənə və Təalə bizi bu ibadətləri etməkdə kömək olsun. Amin!

Link to comment
Share on other sites

Xahiş edirəm mənə namazin vaxtlarını deyin,hansı saytdan ən dəqiq vaxtları bilməy olar?

http://azerislam.com/

Burada istediyiniz sheherin adini yazsaz, hemin sheherde namazin degig vaxtini gosterecek

Burada ise xususi program yukleyib namazin vaxtini oz kompyuterinizde azanla oyrene bilersiz. Download athan Basic ustune klik edin.

Link to comment
Share on other sites

Xahiş edirəm mənə namazin vaxtlarını deyin,hansı saytdan ən dəqiq vaxtları bilməy olar?

men daha deqiq yox daha sade namaz vaxtlarindan istifade edirem. namazin vaxtlarinda daha cox deqiqlik axtarmiram, amma hemiwe namazin vaxtlarina baxanda hemiwe yay saatlarinin 1 saat cekilmesini nezerde tutun. cox adam bunu qariwdirir. mes bu gun subh namazi texm, 5.14 deqiqededir. amma bir cox namaz vaxtlarinda bu 4.14 kimi gosterilir. yay vaxtlarinda 1 saat cekildiyine gore bele olur. namaz vaxtlarinin tertibatcisi bunu awagida bir yerde qey edir.

Link to comment
Share on other sites

butun userlere bir sual;

araq icen ickini terk etmeden namaza gele biler?

ogurluq eden ogurlugu terk etmeden namaza gele biler?

zina eden bu emelini terk etmeden namaza gele biler?

namaz ede biler (ellernden tutmayacaqsan ki), amma namazdaki niyyeti ve duasi gebul olunacaqmi?

meselen: araq icerek namaz edirse niyyet-dua gebul edilmez. bir de aragi ne ucun icir?

ogurluq edirse namaz etmeyin menasi olmur, amma yenede durub elinin ayagini baglamacagsan ki.

3-cunu basa dusmedim :unsure:

Link to comment
Share on other sites

namaz ede biler (ellernden tutmayacaqsan ki), amma namazdaki niyyeti ve duasi gebul olunacaqmi?

meselen: araq icerek namaz edirse niyyet-dua gebul edilmez. bir de aragi ne ucun icir?

ogurluq edirse namaz etmeyin menasi olmur, amma yenede durub elinin ayagini baglamacagsan ki.

3-cunu basa dusmedim :unsure:

sualimi daha deqiq bawa duwmenizi isterdim.

tutaq ki, bir nefer size deyir ki, men araq icmeni terk etmeden namaza gele bilerem?

ve yaxud siz belesini namaza devet ederdiz? yani o hec cur araqi tergitmir.

Link to comment
Share on other sites

sualimi daha deqiq bawa duwmenizi isterdim.

tutaq ki, bir nefer size deyir ki, men araq icmeni terk etmeden namaza gele bilerem?

ve yaxud siz belesini namaza devet ederdiz? yani o hec cur araqi tergitmir.

basa dusdum indi.

benim cavabim:

men araq icmeni terk etmeden namaza gele bilerem?

araq icmeni tergitmeden namaz ede bilersen, amma neyine lazimdir?

1. araqi qonaqliqda keyf ucun icirsense demeli aragsiz hayat maraqli olmur. o zaman namazi neynirsen?

2. aragi serxos olmak ucun icirsense yene de namaz menasiz olur. cunki namazi batil edirsen, namazin meqsedi bosa cixir.

siz belesini namaza devet ederdiz? yani o hec cur araqi tergitmir.

davet etmezdim, menasi olmazdi. Bu insan mutamadi araq icerek serxos olmaq ve bununla realliqdan qacmaq isteyir. Demeli iradesi cox zeifdir. Namaz qilmaq ucun irade lazimdir. Bos bosuna niye bele adama basa dusmeyeceyi seyleri soyleyim?

PS: umumiyyetle hec kesi davet etmirem, insanlar ozleri oz heyatlarina qerar vermelidirler. yalniz meslehet kimi sorusarlarsa aydinlasdiraram :)

Link to comment
Share on other sites

basa dusdum indi.

benim cavabim:

men araq icmeni terk etmeden namaza gele bilerem?

araq icmeni tergitmeden namaz ede bilersen, amma neyine lazimdir?

1. araqi qonaqliqda keyf ucun icirsense demeli aragsiz hayat maraqli olmur. o zaman namazi neynirsen?

2. aragi serxos olmak ucun icirsense yene de namaz menasiz olur. cunki namazi batil edirsen, namazin meqsedi bosa cixir.

roberto. men bele duwunurem ki, namaz qilmaq her kesin haqqi ve boyun borcudur. ister araq icen isterse de ogurluq eden. eger oz yaxinlarindan birisi mes ataniz ve yaxud qardawiniz, eriniz aragi terkitmeden namaz qila bileremmi dese onda nece? onsuzda bu adam bu gunahlari edir belke namaz qilsa allah ona bunu iyrendirer. yani en azindan dua etmek ucun zemin yaranir.

siz belesini namaza devet ederdiz? yani o hec cur araqi tergitmir.

davet etmezdim, menasi olmazdi. Bu insan mutamadi araq icerek serxos olmaq ve bununla realliqdan qacmaq isteyir. Demeli iradesi cox zeifdir. Namaz qilmaq ucun irade lazimdir. Bos bosuna niye bele adama basa dusmeyeceyi seyleri soyleyim?

PS: umumiyyetle hec kesi davet etmirem, insanlar ozleri oz heyatlarina qerar vermelidirler. yalniz meslehet kimi sorusarlarsa aydinlasdiraram :)

roberto elbetteki insanlar ozleri qerar vermelidirler. wexsen men de razi olmazdim ki kimse mene gore namaza gelsin isterdim ki allaha gore namaza gelsin, yani bele namaza gelen cox vaxti daimi namaz qilan olur. tutaq ki meslehet kimi soruwurlar yene de cavabinizi vermenizi isterdim.

Link to comment
Share on other sites

men daha qeti yazim.

menden sorussalar deyecem ki, namaz qil, bu sene vacibdir. araq da icme. bu iradesizlikdir. Eger namaz qilmaq haqqinda meslehet isteyirsen se demeli buna ehtiyacin emele gelib, Allahin sene komek edeceyine daha derin inanmaga baslamisan. Onda bu araqdi, narkotik maddelerdir, siqaretdir, bunlar hamisi kenara qoyulmalidir. Cunki sen artiq namaz qilaraq Allaha yaxinlasirsan ve onun iradesine ozunu tabe edirsen. Onun sene komek edeceyine inanirsan. Onda aydin dusuncelerin ile ibadet etmelisen. realliqdan da qacmayacaqsan, realligi derk edeceksen, bas veren hadiselerden qorxmayacaqsan, onlardan ibret dersi alacaqsan ve hayatla mubarizani basaracaqsan. Yani her seyde pozitiv olacaksan. Hayati seveceksen.

Eks halda ise - araq ve ona benzer maddeler alisqanlik yaradarak insanin iradesini zeifledir ve onu hayata davamsiz edir. bu da gunahdir, cunki bize hayat bagislanibsa biz de onu serefle yasamaliyiq. Hayatdan kacmamaliyik.

Ola biler ki namaz insani aragdan iyrendirir. Men araqdan her zaman iyrenmisam ona gore de bu haqqda bir sey deye bilmerem.

Men her seyi sade yolla izah etmeyi xoslayiram. Aydin olsun.

Kor korane insana soylesem ki namaz qilmalisan vesselam, onda usyanlik emele gelecek, baslayacak ki niye, soylemese de ureyinde fikirlesecek. Yene meslehet istedikde basa dusuren ki icinden gelir, ozu bunu isteyir, araq icmeyi subhe altina salib.

bir az ola biler ki qarisiq yazdim.

Link to comment
Share on other sites

men daha qeti yazim.

menden sorussalar deyecem ki, namaz qil, bu sene vacibdir. araq da icme. bu iradesizlikdir. Eger namaz qilmaq haqqinda meslehet isteyirsen se demeli buna ehtiyacin emele gelib, Allahin sene komek edeceyine daha derin inanmaga baslamisan. Onda bu araqdi, narkotik maddelerdir, siqaretdir, bunlar hamisi kenara qoyulmalidir. Cunki sen artiq namaz qilaraq Allaha yaxinlasirsan ve onun iradesine ozunu tabe edirsen. Onun sene komek edeceyine inanirsan. Onda aydin dusuncelerin ile ibadet etmelisen. realliqdan da qacmayacaqsan, realligi derk edeceksen, bas veren hadiselerden qorxmayacaqsan, onlardan ibret dersi alacaqsan ve hayatla mubarizani basaracaqsan. Yani her seyde pozitiv olacaksan. Hayati seveceksen.

Eks halda ise - araq ve ona benzer maddeler alisqanlik yaradarak insanin iradesini zeifledir ve onu hayata davamsiz edir. bu da gunahdir, cunki bize hayat bagislanibsa biz de onu serefle yasamaliyiq. Hayatdan kacmamaliyik.

Ola biler ki namaz insani aragdan iyrendirir. Men araqdan her zaman iyrenmisam ona gore de bu haqqda bir sey deye bilmerem.

Men her seyi sade yolla izah etmeyi xoslayiram. Aydin olsun.

Kor korane insana soylesem ki namaz qilmalisan vesselam, onda usyanlik emele gelecek, baslayacak ki niye, soylemese de ureyinde fikirlesecek. Yene meslehet istedikde basa dusuren ki icinden gelir, ozu bunu isteyir, araq icmeyi subhe altina salib.

bir az ola biler ki qarisiq yazdim.

ok burda cetin ve qariwiq bir wey yoxdu. sohbet tekce araqdan getmir yani diger boyuk gunahlar da ola biler. ve yaxud ele kicik gunah var ki her kesin ozu ucun boyuk gunah ola biler. mes: daim qadinlarla iwleyen kiwinin qadindan cekinmesi cox muwkuldu amma kiwilerle bir yerde iwleyenlerde bu digeri kimi cetin deyil. fikrimi aciqlamaq ucun bunlari yazdim. qayidaq evvelki suala: men demiwdim ki devet etmek istediyiniz adam oz ezizinizdi. indi ise wertleri deyiwek bu ele siz ozunuzsuz. tutaq ki ele bir ozunuze aid boyuk gunah edirsizki, ondan hec cekinmek bele istemirsiz, ya da cox az cekinmek isteyirsiz .(sohbet namazi atmaga sebeb ola bilecek gunahdan gedir yani inamsizliq yaradan gunahdan) indi siz gunah ede -ede namaz qilirsiz. eger bu dogrudusa onda niye digerine de bele meslehet vermeyesiz? wexsen mende beledi. o qeder gunahim varki, allah komek olsun.

Link to comment
Share on other sites

ok burda cetin ve qariwiq bir wey yoxdu. sohbet tekce araqdan getmir yani diger boyuk gunahlar da ola biler. ve yaxud ele kicik gunah var ki her kesin ozu ucun boyuk gunah ola biler. mes: daim qadinlarla iwleyen kiwinin qadindan cekinmesi cox muwkuldu amma kiwilerle bir yerde iwleyenlerde bu digeri kimi cetin deyil. fikrimi aciqlamaq ucun bunlari yazdim. qayidaq evvelki suala: men demiwdim ki devet etmek istediyiniz adam oz ezizinizdi. indi ise wertleri deyiwek bu ele siz ozunuzsuz. tutaq ki ele bir ozunuze aid boyuk gunah edirsizki, ondan hec cekinmek bele istemirsiz, ya da cox az cekinmek isteyirsiz .(sohbet namazi atmaga sebeb ola bilecek gunahdan gedir yani inamsizliq yaradan gunahdan) indi siz gunah ede -ede namaz qilirsiz. eger bu dogrudusa onda niye digerine de bele meslehet vermeyesiz? wexsen mende beledi. o qeder gunahim varki, allah komek olsun.

burada situasiya qarisdi. eger namazi atmaqdan danisiriqsa bu daha cox gunahdir. Eger tergide bilmeyeceyimiz gunahdan danisiriqsa bu gunahla yanasi iradesizlik ve ya amoral haldir. amma men bunlari forumda muzakire etmeyi bacarmiram. yani din o qeder derin bir seydir ki, men butun fikirlerimi yazmakla izah ede bilmirem, ozum de felsefi elmlerde guclu olmadigimdan qisa ve konkret cavab yaza bilmirem :(

namaz qilmiram, iradem yoxdur :) gunahlarim var ve namaz qilmamagim bununla elaqedar deyil. umidsizlik daha coxdur mende, bilirem ki bu da gunahdir, ozumle basara bilmirem...

hem de siz dediz ne meslehet gorersen, men de soyledim ki, namaz qilacaksansa araqa ehtiyac qalmamalidir. yani suurunla anlamalisan. bu inami daha guclu edir ve insana saf olmaga komek edir.

bundan basqa soyleyim ki, sadece qiybet de gunahdir, amma namaz qilmaq olar.

Link to comment
Share on other sites

amma men bunlari forumda muzakire etmeyi bacarmiram. yani din o qeder derin bir seydir ki, men butun fikirlerimi yazmakla izah ede bilmirem, ozum de felsefi elmlerde guclu olmadigimdan qisa ve konkret cavab yaza bilmirem  :(

namaz qilmiram, iradem yoxdur :) gunahlarim var ve namaz qilmamagim bununla elaqedar deyil. umidsizlik daha coxdur mende, bilirem ki bu da gunahdir, ozumle basara bilmirem...

Namazın bəzi əməllərinin fəlsəfəsi

Bir nəfər Əli (ə)-dan soruşdu: -”Təkbirətul-ehram” deyən zaman əlləri yuxarı qaldırmağın mənası nədir? İmam (ə) buyurdu: -Mənası budur ki, Allah böyükdür, yeganədir, heç bir oxşarı yoxdur, zahiri idrak və hiss orqanları ilə dərk olunmaz.

Soruşdu: -Rüku halında boynu (yuxarı) dartmağın mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: - Mənası budur ki, Allaha iman gətirdim, hətta boynumu vursalar belə.

Soruşdu: -Birinci səcdənin mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: - Mənası budur ki, “Pərvərdigara! Sən bizi torpaqdan yaratmısan; başı səcdədən qaldırmağın mənası budur ki, “Pərvərdigara!Sən bizi torpaqdan çıxartmısan”; ikinci səcdənin mənası budur ki, “Pərvərdigara! Sən bizi torpağa qaytaracaqsan”; başı ikinci səcdədən qaldırmağın mənası budur ki, “Pərvərdigara! Sən bir daha bizi (Qiyamət günündə) yerdən çıxardacaqsan”

O kişi soruşdu: - Təşəhhüdü deyən zaman sağ ayağı sol ayağın üstünə qoymağın mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: -Mənası budur ki, “Pərvərdigara! Batili öldür, haqqı bərqərar et və möhkəm saxla”

Soruşdu: - Camaat namazında imamın “əssəlamu ələykum” deməsinin mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: - İmam Allah tərəfindən olan bir mütərcimdir ki, camaat əhlinə (namaz qılanlara) deyir: “Siz Qiyamət günündə Allahın əzabından amandasız”.

Təkbirətul-ehramdan qabaq 

deyilən təkbirlər barəsində

Həzrət Əli (ə) təkbirətul-ehrama qədər deyilən təkbirlərin mənası barəsində belə buyurmuşdur: “Birinci dəfə “Allahu əkbər” deyəndə öz qəlbindən bu mənanı keçirirsən ki, Allah hər şeydən böyükdür, heç vaxt oturmaq və durmaq kimi mənalarla vəsf edilməz. İkinci təkbiri deyəndə bunu nəzərdə tutursan ki, Allah hərəkət və sükunətlə vəsf edilməkdən uzaqdır. Üçüncü təkbiri deyəndə qəlbindən bunu keçirdirsən ki, Allah, Onun barəsində “O, cisimdir”-deyilməkdən, yaxud hansısa bir şeylə müqayisə olunmaqdan, ya da bir şeyin Ona oxşadılmasından çox-çox böyükdür. Dördüncü təkbirdə bunu fikirləşirsən ki, Allah, müəyyən şeylərin və xəstəliklərin Ona ariz olmasından böyükdür. Beşinci təkbirdə bunu deyirsən ki, Allah, Ona “Cövhər və ya ərəzdir” deyilməsindən, yaxud bir şeyi həml etməsindən (danışmasından), yaxud bir şeyin Onda hülul etməsindən böyük və uzaqdır. Altıncı təkbirdə deyirsən ki, Allah, zavala uğrama, nəql olunma, bir haldan başqa hala keçirilmə kimi hadis işlərin Onun barəsində fərz edilməsindən böyükdür. Yeddinci təkbirdə də deyirsən ki, Allah beşlik təşkil edən duyğu üzvlərinə sahib olmaqdan çox-çox böyükdür (“Biharul-ənvar”, “adabus-səlat” babı, 81-ci cild, səh.254)

Link to comment
Share on other sites

Namazın bəzi əməllərinin fəlsəfəsi

Bir nəfər Əli (ə)-dan soruşdu: -”Təkbirətul-ehram” deyən zaman əlləri yuxarı qaldırmağın mənası nədir? İmam (ə) buyurdu: -Mənası budur ki, Allah böyükdür, yeganədir, heç bir oxşarı yoxdur, zahiri idrak və hiss orqanları ilə dərk olunmaz.

Soruşdu: -Rüku halında boynu (yuxarı) dartmağın mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: - Mənası budur ki, Allaha iman gətirdim, hətta boynumu vursalar belə.

Soruşdu: -Birinci səcdənin mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: - Mənası budur ki, “Pərvərdigara! Sən bizi torpaqdan yaratmısan; başı səcdədən qaldırmağın mənası budur ki, “Pərvərdigara!Sən bizi torpaqdan çıxartmısan”; ikinci səcdənin mənası budur ki, “Pərvərdigara! Sən bizi torpağa qaytaracaqsan”; başı ikinci səcdədən qaldırmağın mənası budur ki, “Pərvərdigara! Sən bir daha bizi (Qiyamət günündə) yerdən çıxardacaqsan”

O kişi soruşdu: - Təşəhhüdü deyən zaman sağ ayağı sol ayağın üstünə qoymağın mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: -Mənası budur ki, “Pərvərdigara! Batili öldür, haqqı bərqərar et və möhkəm saxla”

Soruşdu: - Camaat namazında imamın “əssəlamu ələykum” deməsinin mənası nədir?

İmam (ə) buyurdu: - İmam Allah tərəfindən olan bir mütərcimdir ki, camaat əhlinə (namaz qılanlara) deyir: “Siz Qiyamət günündə Allahın əzabından amandasız”.

Təkbirətul-ehramdan qabaq 

deyilən təkbirlər barəsində

Həzrət Əli (ə) təkbirətul-ehrama qədər deyilən təkbirlərin mənası barəsində belə buyurmuşdur: “Birinci dəfə “Allahu əkbər” deyəndə öz qəlbindən bu mənanı keçirirsən ki, Allah hər şeydən böyükdür, heç vaxt oturmaq və durmaq kimi mənalarla vəsf edilməz. İkinci təkbiri deyəndə bunu nəzərdə tutursan ki, Allah hərəkət və sükunətlə vəsf edilməkdən uzaqdır. Üçüncü təkbiri deyəndə qəlbindən bunu keçirdirsən ki, Allah, Onun barəsində “O, cisimdir”-deyilməkdən, yaxud hansısa bir şeylə müqayisə olunmaqdan, ya da bir şeyin Ona oxşadılmasından çox-çox böyükdür. Dördüncü təkbirdə bunu fikirləşirsən ki, Allah, müəyyən şeylərin və xəstəliklərin Ona ariz olmasından böyükdür. Beşinci təkbirdə bunu deyirsən ki, Allah, Ona “Cövhər və ya ərəzdir” deyilməsindən, yaxud bir şeyi həml etməsindən (danışmasından), yaxud bir şeyin Onda hülul etməsindən böyük və uzaqdır. Altıncı təkbirdə deyirsən ki, Allah, zavala uğrama, nəql olunma, bir haldan başqa hala keçirilmə kimi hadis işlərin Onun barəsində fərz edilməsindən böyükdür. Yeddinci təkbirdə də deyirsən ki, Allah beşlik təşkil edən duyğu üzvlərinə sahib olmaqdan çox-çox böyükdür (“Biharul-ənvar”, “adabus-səlat” babı, 81-ci cild, səh.254)

Simruq, siz adami casdirarsiz vallah. Bunlari mene cavab olaraqmi yazdiniz?

Link to comment
Share on other sites

burada situasiya qarisdi. eger namazi atmaqdan danisiriqsa bu daha cox gunahdir. Eger tergide bilmeyeceyimiz gunahdan danisiriqsa bu gunahla yanasi iradesizlik ve ya amoral haldir. amma men bunlari forumda muzakire etmeyi bacarmiram. yani din o qeder derin bir seydir ki, men butun fikirlerimi yazmakla izah ede bilmirem, ozum de felsefi elmlerde guclu olmadigimdan qisa ve konkret cavab yaza bilmirem :(

namaz qilmiram, iradem yoxdur :) gunahlarim var ve namaz qilmamagim bununla elaqedar deyil. umidsizlik daha coxdur mende, bilirem ki bu da gunahdir, ozumle basara bilmirem...

hem de siz dediz ne meslehet gorersen, men de soyledim ki, namaz qilacaksansa araqa ehtiyac qalmamalidir. yani suurunla anlamalisan. bu inami daha guclu edir ve insana saf olmaga komek edir.

bundan basqa soyleyim ki, sadece qiybet de gunahdir, amma namaz qilmaq olar.

o qeder dine hormet eden semimi insanlar taniyiram ki, icki icdiklerine gore deyiller ki, yox men namaz qilmaq isterdim amma ickini buraxa bilmerem menim dostlarim var ve s. amma bu insan bawa duwse ki, onun ucun araqi tullamadan namaz qilmagin hec bir qebaheti yoxdu, belke de o namaz qilar. axi bu adam onsuzda gunah icindedi namaza gelse belke duzeler.

ve yaxud da eger bilselerki, umudsuzluyun, ve ya birden yene ataram bu daha pis olar deye fikirlewib(neqativ duwunce) namazi qilmamagin namazla hec bir elaqesi yoxdu, belke onlar da namaz qilardilar. axi namaz yalniz 17 deq vaxtdan ibaretdir. gun erzinde 3 defe her defe cemi 5-10 deq vaxt serf edilir. en sade namaz bele fatihe ve ixlas suresinden bawqa birwey deyil.

Link to comment
Share on other sites

o qeder dine hormet eden semimi insanlar taniyiram ki, icki icdiklerine gore deyiller ki, yox men namaz qilmaq isterdim amma ickini buraxa bilmerem menim dostlarim var ve s. amma bu insan bawa duwse ki, onun ucun araqi tullamadan namaz qilmagin hec bir qebaheti yoxdu, belke de o namaz qilar. axi bu adam onsuzda gunah icindedi namaza gelse belke duzeler.

ve yaxud da eger bilselerki, umudsuzluyun, ve ya birden yene ataram bu daha pis olar deye fikirlewib(neqativ duwunce) namazi qilmamagin namazla hec bir elaqesi yoxdu, belke onlar da namaz qilardilar. axi namaz yalniz 17 deq vaxtdan ibaretdir. gun erzinde 3 defe her defe cemi 5-10 deq vaxt serf edilir. en sade namaz bele fatihe ve ixlas suresinden bawqa birwey deyil.

+1 pluslarim da qurtarib..

birinci hisse ile tam raziyam.

ikinci hisse - Roberto, Siz menim fikirlerimi oxuyursuz? :)

Cox tecrubelisiz :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      • 122 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
        • Milli
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 18 replies
    • Начата реализация проекта трамвайной линии в Баку
      Генеральный план - это стратегический документ. Это не документ для ежедневного исполнения. Генплан - документ, определяющий будущее развитие города Баку на ближайшие 30 лет.
      Об этом в интервью Азертадж заявил председатель правления Союза архитекторов Азербайджана Эльбей Гасымзаде, говоря о реализации в ближайшем будущем масштабных проектов в рамках Генплана.
      По его словам, на основе Генплана в различных частях города будут проведены конкретные работы.
      «Процессы проектирования этих работ уже начались. Например, одним из важнейших направлений Генплана является транспортная инфраструктура. Реализация проекта трамвайной линии в Баку уже начата. На мой взгляд, второй важный вопрос - строительство на месте кварталов с 1-2-этажными аварийными домами или даже крупного района современных жилых зданий», - отметил он.
      https://media.az/society/nachata-realizaciya-proekta-tramvajnoj-linii-v-baku
        • Like
      • 21 replies
    • Новый способ развода нашли гайцы. Останавливают машины на кругу там где техосмотр в сядяряке. Начинают с поиска доп оборудования потом проверяют на алкоголь, на наркотики ничего не найдя, поют песню про то что ты где-то линию пересёк и тебе 80 Ман 3 балла штраф. Просишь показать видео, говорит что нет, ему по рации передали задержать.  Что езжай в гор ГАИ там разбирайся, потом начинается сказка про доброго полицейского что он может ремень написать, заплатишь 40 Ман когда тех осмотр пройдешь. Зная что не со штрафом техосмотр не пройти. В конце ты сам уже предлагаешь 20 Ман что бы он отстал, и он типа по рации кому-то передает что йохлыйыб и хял едиб, хотя уверен что он никому ничего не передавал. 
      Вообще за последние два дня 3 раза остановили проверять алкоголь. Рейд у них какойто
        • Upvote
        • Like
      • 101 replies
    • На Земле началась сильнейшая за 20 лет магнитная буря
      На Земле началась сильнейшая за последние двадцать лет магнитная буря: ей присвоен наивысший уровень G5, сообщают космические институты России и США.
      Уровень G5 соответствует экстремально сильной магнитной буре. Во время неё могут возникать масштабные проблемы с объектами энергетики и космическими аппаратами. Полярные сияния могут фиксироваться даже в тропиках.
      В нескольких регионах России – от Ленинградской до Ростовской области, а также в Сибири и на Урале – наблюдалось северное сияние.
      Также полярное сияние фиксировали жители Грузии, Армении, Кубы, Беларуси и Украины.
      Ранее руководитель Лаборатории солнечной астрономии Института космических исследований РАН Сергей Богачёв сообщал, что продолжительность магнитного шторма может составить от 20 до 40 часов.
      "Земля погружена в облако плазмы. Выйдет из него не раньше чем через сутки", – говорил он. Богачёв пояснил, что за трое суток Солнце выбросило четыре исключительно крупных облака плазмы.
      https://www.svoboda.org/a/na-zemle-nachalasj-siljneyshaya-za-20-let-magnitnaya-burya/32941991.html
        • Haha
        • Like
      • 29 replies
    • В Санкт-Петербурге автобус с пассажирами упал в реку: число погибших выросло
      В реку Мойку упал пассажирский автобус. Предварительно, там находилось около 20 человек. В региональном МВД сообщили, что спасатели достают людей из воды
      Очевидец сообщил, что автобус врезался в два автомобиля, пробил ограду и упал в воду. ТАСС со ссылкой на источник в оперативных службах пишет о госпитализации пяти человек, еще двоим проводят реанимационные мероприятия на месте происшествия.
       

      Телеграм-канал Shot пишет, что из затонувшего автобуса спасли восемь человек. Состояние четверых из них оценивают как тяжелое — они госпитализированы. В больницу, как отмечает канал, в состоянии средней степени тяжести доставлен и водитель. Еще около десяти человек выбрались самостоятельно.
      Один человек погиб, указывает Shot. О жертвах также пишет телеграм-канал 78.

       
       
      • 59 replies
    • Post in Вынесен приговор известному спортсмену, чьи действия привели к гибели 7-летнего мальчика
      Был наркоманом и мстил: новые подробности о тренере, осужденном за убийство 7-летнего Фарида
       
        • Sad
        • Like
    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Like
      • 59 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...