Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vəhabilər Kimdir ? (2)


Recommended Posts

Həqiqətən bütün firqələr, məzhəblər, məzhəbçilər və s. "vəhhabi" adlanan camaata qarşıdırlar. Necə ki, doğru yola bütün digər yollar müxalifdir.

Necə ki, zülmətlər nura müxalifdir. Diqqət edin: "nur" sözü həmişə tək halda, "zülmət" isə cəm haldadır:

 

14:1 Əlif, Lam, Ra! (Ya Rəsulum! Bu Quran) elə bir Kitabdır ki, onu sənə insanların öz Rəbbinin izni ilə zülmətlərdən nura (küfrdən imana) – yenilməz qüvvət sahibi, (hər cür) tərifə (şükürə) layiq olan Allahın yoluna (islam dininə) çıxartmaq üçün nazil etmişik.

 

57:9. Sizi zülmətlərdən nura çıxartmaq üçün Öz quluna açıq-aydın ayələri nazil edən Odur. Həqiqətən, Allah sizə Şəfqətlidir, Rəhmlidir.

 

2:257 Allah iman gətirənlərin Himayədarıdır, onları zülmətlərdən nura çıxarır. Kafirlərin dostları isə tağutlardır, onları nurdan zülmətə salarlar. Onlar Od sakinləridirlər və orada əbədi qalacaqlar.

 

33:43 Sizi zülmətlərdən nura çıxartmaq üçün sizə rəhm edən Odur. Onun mələkləri də (sizin üçün bağışlanma diləyərlər). (Allah) möminlərə qarşı Rəhmlidir.

Qardas vehabiyyetin eqidesi duzgun deyil bu da delil ve subutlarla tesdiqini tapir..Hetta esl sunni de vehabiyyete qarsidir..bu faktdir..Cunki bunlara bu irs Ibn Teymiyyeden ,Ebdul Vehabdan gelib..Eqidelerinde yeterince problem var ve bu Islamda qebul olunmur..

Lutfen Allah(t.t) buyurdugu sure ve ayeleri oz duwuncenize gore hansisa movzuya unvanlamiyin..Cunki Quran elminin oz izahi var ..Ve bu genis movzudur.

Bu nur)))) orta esrlerden nurlanmaga basliyib ))bilmezmiwik ki Islami esl nurlandiran Ebdul Vehab olub..Dehset.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Əvvəlki postumda da qeyd etmişəm ki, ola bilsin səhv edim. Doğrusunu Allah bilir. Amma göründüyü kimi siz də əmin deyilsiniz.

 

P.S. İndiyə kimi bircə nəfər də "vəhhabiyə" rast gəlməmişəm.

Lezgi mescidinde yeterince var InsAllah gorersiz...Alimleri ozlerine yuxarida yazmisam ozlerine vehabi deyir bunlar da psixologiyaya beled olduqlaricun(her millete xas psixologiya var) ozlerine vehabi demirler yeni gizledirler..bedbaxtciliq ondadir ki Resulullah(s.a.a.s) efendimiz ve onun Ehli Beyti(e.s) ola ola yeni onlardan oyrenmek evezine ancaq Ebdul Vehabin uydurma kitablarini oxuyurlar..dehset.

Link to comment
Share on other sites

Lezgi mescidinde yeterince var InsAllah gorersiz...Alimleri ozlerine yuxarida yazmisam ozlerine vehabi deyir bunlar da psixologiyaya beled olduqlaricun(her millete xas psixologiya var) ozlerine vehabi demirler yeni gizledirler..bedbaxtciliq ondadir ki Resulullah(s.a.a.s) efendimiz ve onun Ehli Beyti(e.s) ola ola yeni onlardan oyrenmek evezine ancaq Ebdul Vehabin uydurma kitablarini oxuyurlar..dehset.

 

Orada da görməmişəm.

Link to comment
Share on other sites

Əvvəlki postumda da qeyd etmişəm ki, ola bilsin səhv edim. Doğrusunu Allah bilir. Amma göründüyü kimi siz də əmin deyilsiniz.

P.S. İndiyə kimi bircə nəfər də "vəhhabiyə" rast gəlməmişəm.

Lezgi mescidinde yeterince var InsAllah gorersiz...Alimleri ozlerine yuxarida yazmisam ozlerine vehabi deyir bunlar da psixologiyaya beled olduqlaricun(her millete xas psixologiya var) ozlerine vehabi demirler yeni gizledirler..bedbaxtciliq ondadir ki Resulullah(s.a.a.s) efendimiz ve onun Ehli Beyti(e.s) ola ola yeni onlardan oyrenmek evezine ancaq Ebdul Vehabin uydurma kitablarini oxuyurlar..dehset.
Peygember (s.a.s) ve onun Ehli beytinin (r.a) bu gune chatmiw kitablari var?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Link to comment
Share on other sites

Lezgi mescidinde yeterince var InsAllah gorersiz...Alimleri ozlerine yuxarida yazmisam ozlerine vehabi deyir bunlar da psixologiyaya beled olduqlaricun(her millete xas psixologiya var) ozlerine vehabi demirler yeni gizledirler..bedbaxtciliq ondadir ki Resulullah(s.a.a.s) efendimiz ve onun Ehli Beyti(e.s) ola ola yeni onlardan oyrenmek evezine ancaq Ebdul Vehabin uydurma kitablarini oxuyurlar..dehset.

bir insan eger ozune vehabi demirse bundan sonra ona kim vehabi dese bohtan atmiw hesab olunar. Nece ki men fars sozu iwletmeye iwletmeye sozumu tehrif edib mene bohtan atmagin kimi.
Link to comment
Share on other sites

Peygember (s.a.s) ve onun Ehli beytinin (r.a) bu gune chatmiw kitablari var?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Ilk novbede <<Quranimiz>>.

"Nechul Belage" kulliyati..bu kitab wexsen mende var..mohtesem kitabdir..dini dukanlarda satisi movcuddur.

"Kitab əl-Kafi"

"‎Biharul Ənvar"

"Mizanul-hikmət"

Link to comment
Share on other sites

Men sizin sozlerinizin tehrif oldugunu deyil alimlerin hedis ravilerinin tehrife yol verdiyini yazmisam aciq askar delillerle..zamaninda tehrife yol veribler..Menim siznen ne iwim ola biler.

Beli.Sizin menimle iwiniz ola bilmez. Ama iw burasindadir ki bu (tehrifcilik eqidesi) sizde artiq aliwqanliq yaradib deye artiq hetda teref muqabilinin sozlerini bele acuq awkar tehrif etmeken bele cekinmirsiz.

" Yaman fars fars iran iran deyirsiz"

Menim harda fars sozunun yazdigimi gostermesez mene aciq awkar bohtan atmiw sayilacaqsiz.

Menim yazdigim "Iranda" sozunu fars sozu ile evez ederek teqdim edib ve imam Buxari ve Muslimi misal cekdizse onda sizin ozunuz aciq awkar tehrifc hesab olunmalisiniz.

Cunku Iran dovletin adidir. Fars ise milletin adidir. Bunlari bir biri ile qariwiq salmaq ve meni yalniw olaraq milletci kimi teqdim etmek haqqimi taptalamaqdir.

Edited by Tarig_Ram
Link to comment
Share on other sites

Peygember (s.a.s) ve onun Ehli beytinin (r.a) bu gune chatmiw kitablari var?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Ilk novbede <>.

"Nechul Belage" kulliyati..bu kitab wexsen mende var..mohtesem kitabdir..dini dukanlarda satisi movcuddur.

"Kitab əl-Kafi"

"‎Biharul Ənvar"

"Mizanul-hikmət"

Quran Allahin kelamidi onu saymayaq..sizin qeyd etdiyiniz o biri kitablarin hansinisa Imamlardan biri shexsen yazib?yoxsa onlari bawqalari onlarin adindan yaziblar?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Link to comment
Share on other sites

bir insan eger ozune vehabi demirse bundan sonra ona kim vehabi dese bohtan atmiw hesab olunar. Nece ki men fars sozu iwletmeye iwletmeye sozumu tehrif edib mene bohtan atmagin kimi.

eger bir insan hal hazirki zamanda henbeli mezhebinde namaz qilib ve eqide cehetden bu mezhebin butun qayda ve qanunlarina riayet edirse butunlukle vehabidir..zehmet olmasa Ibn Teymiyyeni,Henbelini,Ebdul Vehabi muxtelif kitablardan arasdirin..bilersiz..yoxsa papazlarin verdiyi kitablari oxusaz hec bir sonuca varmiyacaqsiniz...muxtelif menbelere muraciet etmekle sonuc elde ede bilersiniz..problem bundadir ki sunnisen deyib hamiya vehabi eqidesini yeridenler cavanlari cas bas salirlar,sonucda hemin cavanlar umumiyyetle dinden qacib yene cahil heyati yasayirlar.

..Seud universitetinde kitabxanada mueyyen kitablar var ki oxunmagina qadaga qoyulub...bilirsiz niye>? cunki oxuyan hidayet olur..Yemenli alim  var ki o kitabxanadan hemin kitablari gizlice oxumus ve haqqa nail olmusdur..Atasi da Yemende qati vehabi kutlesinin basinda gelen adammis..Hetta atasi hal hazirda onun qanini halal bilir ve ata ocagina qayidacagi halda ogluna qetl hokmunu emelden kecirecek..

Link to comment
Share on other sites

Ilk novbede <<Quranimiz>>.

"Nechul Belage" kulliyati..bu kitab wexsen mende var..mohtesem kitabdir..dini dukanlarda satisi movcuddur.

"Kitab əl-Kafi"

"‎Biharul Ənvar"

"Mizanul-hikmət"

men tekce nehcul belegani acsam batacaqsiz. Hele kitabu l kafiden yazsam burda hami gulub eylener. elece de biharul envar ve s.
Link to comment
Share on other sites

men tekce nehcul belegani acsam batacaqsiz. Hele kitabu l kafiden yazsam burda hami gulub eylener. elece de biharul envar 

bir defe bir nefer mene nechul belageden numune gosterdi dedim qardas bir deq sebr et..kitabin tehrifsiz varianti mende var...gel baxaq..And ola Allaha(t.t) nece tehrif ediblerse hemin cavan utandi dedi men bilmezdim ki bele oyuna gelerem..sozsuz bu tehrife yol veren seud neslinin kitabxorlarina oz nifretle dolu sozlerini bildirdi.

Men bilmek isteyirsize ele henbeli mezhebinin vehabi eqidesinde namaza gelmiwem Allah sahiddir!..lezgi mescidinden tutmuw Ebu Bekre qeder hamisinda olmuwam..mene de yox!!! 

Link to comment
Share on other sites

Quran Allahin kelamidi onu saymayaq..sizin qeyd etdiyiniz o biri kitablarin hansinisa Imamlardan biri shexsen yazib?yoxsa onlari bawqalari onlarin adindan yaziblar?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Men Qurani yazmaqla bunlarin basinda nezerde tutmusam..O qeder de mentiqsiz ve dusunceden kenar dusunceni sizde formalasdiran sozu ozume reva bilmerem..Elbette Quran Rebbimizin(t.t.) kelamidir.

Xeyr bunlar Imamlarimizin(e.s) hedisleri ve s...Bunlar zamanimiza gelib catmis tutarli delillerdir.

Link to comment
Share on other sites

kirmani_c17_s31.jpg

 

Beli.Sizin menimle iwiniz ola bilmez. Ama iw burasindadir ki bu (tehrifcilik eqidesi) sizde artiq aliwqanliq yaradib deye artiq hetda teref muqabilinin sozlerini bele acuq awkar tehrif etmeken bele cekinmirsiz.



" Yaman fars fars iran iran deyirsiz"


Menim harda fars sozunun yazdigimi gostermesez mene aciq awkar bohtan atmiw sayilacaqsiz.

Menim yazdigim "Iranda" sozunu fars sozu ile evez ederek teqdim edib ve imam Buxari ve Muslimi misal cekdizse onda sizin ozunuz aciq awkar tehrifc hesab olunmalisiniz.

Cunku Iran dovletin adidir. Fars ise milletin adidir. Bunlari bir biri ile qariwiq salmaq ve meni yalniw olaraq milletci kimi teqdim etmek haqqimi taptalamaqdir.

Duzdu siz mute ile bagli nese yazmisdiz..) Amma gelin gorek ne derecede sizin yazdiqlariniz dogrudur..

 

حدثنا عَمْرُو بن عَوْنٍ حدثنا خَالِدٌ عن إِسْمَاعِيلَ عن قَيْسٍ عن عبد اللَّهِ رضي الله عنه قال كنا نَغْزُو مع النبي صلى الله عليه وسلم وَلَيْسَ مَعَنَا نِسَاءٌ فَقُلْنَا ألا نَخْتَصِي فَنَهَانَا عن ذلك فَرَخَّصَ لنا بَعْدَ ذلك أَنْ نَتَزَوَّجَ الْمَرْأَةَ بِالثَّوْبِ ثُمَّ قَرَأَ يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُحَرِّمُوا طَيِّبَاتِ ما أَحَلَّ الله لَكُمْ

 

Amr b. Aun bizə rəvayət etdi, Xalid bizə İsmayıldan, o da Qeysdən, o da Abdullah (b. Məsuddan) (r.a) rəvayət etdi ki, dedi: "Biz Allah Rəsulu (s) ilə birlikdə döyüşdə idik. Yanımızda qadınlarımız yox idi. Biz dedik: "Özümüzü axtalayaqmı?" (Allah Rəsulu (s)) bizi bu işdən nəhy etdi və bizə bir paltar müqabilində evlənməyə icazə verdi. Sonra (Abdullah b. Məsud) bu ayəni tilavət etdi: "Ey iman gətirənlər, Allahın sizə halal etdiyi nemətləri özünüzə haram etməyin."

Muhəmməd b. İsmayıl əl-Buxari, əl-Cami əs-Səhih əl-Muxtəsər, Təfsir kitabı, Maidə surəsinin təfsiri, c.4, s.1687, №4339; Dar İbn Kəsir, Beyrut, 1414/1993

sahih_buxari_dar_el_efkar_s878_h4615.jpg

Fotoşəkil: Muhəmməd b. İsmayıl əl-Buxari, əl-Cami əs-Səhih, Quranın təfsiri kitabı/Maidə surəsinin təfsiri, s.877, h.4615; Beyt əl-Əfkar əd-Dəvliyyə lil-Nəşr, ər-Riyad, Səudiyyə Ərəbistanı, 1419/1998; təhqiq: Əbu Suheyb əl-Kərmi

Oxuduğunuz bu rəvayət bir çox kitabda nəql olunub. Lakin müasir "Səhihi əl-Buxari"-də nəql olunan bu hədisin mətni ilə qədimdəki arasında mənanı dəyişdirəcək qədər fərq mövcuddur. Bir çox əhli-sünnə alimləri bu rəvayəti öz kitablarında "Səhih əl-Buxari"dən nəqlən rəvayət etmişdirlər. Bunun nəticəsində də biz bu fərqi aşkar edə bilmişik. Gördüyünüz kimi, burada "təyin olunmuş müddət, müvəqqəti, qeyri-daimi müddət" mənalarını verən «الى أجل» kəlməsi yoxdur.

Məsələ bundan ibarətdir ki, bu rəvayətdən «الى أجل» kəlməsini çıxarmaqla 2 məqsədə nail olmaq istəyiblər:

1. Mutənin halal olması barədə rəvayətin İbn Məsudun vasitəsi ilə Peyğəmbərdən (s) nəql olunmadığını isbat etmək istəyirlər ki, bu da mutənin sünnəyə aid olmadığını isbat etmək üçündür.

2. «الى أجل» kəlməsini silməklə, həmin əqdin mutə olmadığını isbat etmək.

Çünki, bu kəlmə mütləq şəkildə əqdin mutə nigahı olduğunu isbat edir.

İndi isə bu rəvayəti əl-Buxaridən nəql edən əhli-sünnə alimlərinin kitablarını nəzərdən keçirək. Çox maraqlıdır ki, onların hamısı bu kəlməni qeyd ediblər.

1. Muhəmməd əl-Humeydi

Bu şəxs əl-Buxari və Müslimin "Səhih"lərinin bir kitabda cəmləmişdir.

الثالث والثلاثون عن قيس عنه قال كنا نغزو مع النبي {صلى الله عليه وسلم} ليس معنا نساءٌ فقلنا ألا نستخصي فنهانا عن ذلك ثم رخص لنا أن ننكح المرأة بالثوب إلى أجلٍ ثم قرأ عبد الله ( يا أيها الذين آمنوا لا تحرموا طيبات ما أحل الله لكم ) الآية سورة المائدة

33. Qeysdən rəvayət edilir ki, dedi: "Biz Allah Rəsulu (s) ilə birlikdə döyüşdə idik. Yanımızda qadınlarımız yox idi. Biz dedik: "Özümüzü axtalayaqmı?" (Allah Rəsulu (s)) bizi bu işdən nəhy etdi və bizə bir paltar müqabilində müvəqqəti evlənməyə icazə verdi. Sonra Abdullah (b. Məsud) bu ayəni tilavət etdi: "Ey iman gətirənlər, Allahın sizə halal etdiyi nemətləri özünüzə haram etməyin."

Muhəmməd əl-Humeydi, əl-Cami beynə əs-səhiheyn, c.1, s.119, №257; Dar İbn Həzm, Beyrut, 1423/2002; təhqiq: Əli Hüseyn əl-Bəvab

humeydi_c.1_s.222_h257.jpgdavamini buradan izleye bilersiz>>>>>http://az.313news.net/article/a-182.html

 

 

 

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا يَحْيَى عَنْ عِمْرَانَ أَبِي بَكْرٍ حَدَّثَنَا أَبُو رَجَاءٍ عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ أُنْزِلَتْ آيَةُ الْمُتْعَةِ فِي كِتَابِ اللَّهِ فَفَعَلْنَاهَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يُنْزَلْ قُرْآنٌ يُحَرِّمُهُ وَلَمْ يَنْهَ عَنْهَا حَتَّى مَاتَ قَالَ رَجُلٌ بِرَأْيِهِ مَا شَاءَ قَالَ مُحَمَّدٌ يُقَالُ إنَّهُ عُمًر

 

Mut`ə ayəsi Allahın kitabında nazil olmuşdur. Biz Allah Rəsulunun (s.ə.s) dövründə ona əməl edirdik. Onu haram edəcək ikinci bir ayə nazil olmadı. Allah Rəsulu (s) da dünyadan köçdüyü günə qədər bizə bu əməli (mutəni) qadağan etmədi. Bir kişi öz rəyi və meyli əsasında bu barədə ürəyi istədiyini dedi. Muhəmməd (əl-Buxari) dedi: Bu şəxs Ömər idi.
Muhəmməd b. İsmayıl əl-Buxari, əl-Cami əs-Səhih, c.5, s.158, Dar əl-Fikr, Beyrut, 1401/1981

sahih_buxari_dar_el_efkar_s854.jpg

Səudiyyə Ərəbistanında "Beyt əl-Əfkar" nəşriyyatında çap olunmuş nüsxədə (قَالَ مُحَمَّدٌ يُقَالُ إنَّهُ عُمًر) - yəni, Muhəmməd (əl-Buxari) dedi: Bu şəxs Ömər idi yazılmışdır. Lakin, digər çaplarda biz bunu görmürük. Dar Təvq ən-Nacə (Beyrut), Dar ər-Rüşd (ər-Riyad), Dar İbn Kəsir (Beyrut), Məktəbə əs-Sələfiyyə (Qahirə) və sair digər nəşriyyatlarda çapdan çıxmış nüsxələrdə əl-Buxarinin sözləri məlum səbəblərdən ixtisara düşüb. Bu məsələnin də nəşriyyatla heç bir əlaqəsi yoxdur, birbaşa kitabı təhqiq edənlərdən asılıdır.

Əhli-sünnənin bir çox alimləri bu hədisi öz kitablarında məhz əl-Buxariyə istinad edərək yazıblar.

1. əl-Humeydi (ö.488 h.)

الثاني : عن أبي رجاء العطاردي عن عمران بن حصين قال : أنزلت آية المتعة في كتاب الله ، ففعلناها مع رسول الله صلى الله عليه وسلم ، ولم ينزل قرآنٌ يحرمه ، ولم ينه عنها حتى مات . قال رجلٌ برأيه ما شاء . قال البخاري : يقال : إنه عمر

İkinci: Əbi Raci əl-Atardi, İmran b. Husayndən onun belə dediyini rəvayət etdi: Mut`ə ayəsi Allahın kitabında nazil olmuşdur. Biz Allah Rəsulunun (s.ə.s) dövründə ona əməl edirdik. Onu haram edəcək ikinci bir ayə nazil olmadı. Allah Rəsulu (s) da dünyadan köçdüyü günə qədər bizə bu əməli (mutəni) qadağan etmədi. Bir kişi öz rəyi və meyli əsasında bu barədə ürəyi istədiyini dedi. əl-Buxari dedi: Bu şəxsin Ömər olduğu deyilib.

Muhəmməd əl-Humeydi, əl-Cami beynə əs-səhiheyn, c.1, s.349, h.548; Dar İbn Həzm, Beyrut, 1423/2002; təhqiq: Əli Hüseyn əl-Bəvab

humeydi_c.1_s.349.jpghumeydi_c.1_uzqapaq.jpg

O da bu mətləbi şərh edərkən əl-Buxarinin sözlərini nəql etmişdir. Çox maraqlıdır ki, “Səhih əl-Buxari”-də (قال محمد: يقال إنه عمر) "Muhəmməd (əl-Buxari) dedi: Bu şəxsin Ömər olduğu deyilib" sözləri olmadığı halda, eyni vaxtda çap edilmiş “Şərh əl-Kirmani əla Səhih əl-Buxari" kitabında həmin ibarə olduğu kimi nəql edilib. Doğrusunu Allah bilir!

kirmani_c17_s31.jpgkirmani_uzqapaq.jpg

Fotoşəkil: Şəmsuddin əl-Kirmani, Şərh əl-Kirmani əla Səhih əl-Buxari, c.17, s.31; Dar İhya ət-Turas əl-Ərəbi, Beyrut, 1356/1937

davamini buradan izleye bilersiz!!!!>>>>http://az.313news.net/article/a-175.html

Link to comment
Share on other sites

bir defe bir nefer mene nechul belageden numune gosterdi dedim qardas bir deq sebr et..kitabin tehrifsiz varianti mende var...gel baxaq..And ola Allaha(t.t) nece tehrif ediblerse hemin cavan utandi dedi men bilmezdim ki bele oyuna gelerem..sozsuz bu tehrife yol veren seud neslinin kitabxorlarina oz nifretle dolu sozlerini bildirdi.

Men bilmek isteyirsize ele henbeli mezhebinin vehabi eqidesinde namaza gelmiwem Allah sahiddir!..lezgi mescidinden tutmuw Ebu Bekre qeder hamisinda olmuwam..mene de yox!!!

o cavan da ele siz eqidede olub gorunur...
Link to comment
Share on other sites

kirmani_c17_s31.jpg

Duzdu siz mute ile bagli nese yazmisdiz..) Amma gelin gorek ne derecede sizin yazdiqlariniz dogrudur..

حدثنا عَمْرُو بن عَوْنٍ حدثنا خَالِدٌ عن إِسْمَاعِيلَ عن قَيْسٍ عن عبد اللَّهِ رضي الله عنه قال كنا نَغْزُو مع النبي صلى الله عليه وسلم وَلَيْسَ مَعَنَا نِسَاءٌ فَقُلْنَا ألا نَخْتَصِي فَنَهَانَا عن ذلك فَرَخَّصَ لنا بَعْدَ ذلك أَنْ نَتَزَوَّجَ الْمَرْأَةَ بِالثَّوْبِ ثُمَّ قَرَأَ يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُحَرِّمُوا طَيِّبَاتِ ما أَحَلَّ الله لَكُمْ

Amr b. Aun bizə rəvayət etdi, Xalid bizə İsmayıldan, o da Qeysdən, o da Abdullah (b. Məsuddan) (r.a) rəvayət etdi ki, dedi: "Biz Allah Rəsulu (s) ilə birlikdə döyüşdə idik. Yanımızda qadınlarımız yox idi. Biz dedik: "Özümüzü axtalayaqmı?" (Allah Rəsulu (s)) bizi bu işdən nəhy etdi və bizə bir paltar müqabilində evlənməyə icazə verdi. Sonra (Abdullah b. Məsud) bu ayəni tilavət etdi: "Ey iman gətirənlər, Allahın sizə halal etdiyi nemətləri özünüzə haram etməyin."

Muhəmməd b. İsmayıl əl-Buxari, əl-Cami əs-Səhih əl-Muxtəsər, Təfsir kitabı, Maidə surəsinin təfsiri, c.4, s.1687, №4339; Dar İbn Kəsir, Beyrut, 1414/1993

sahih_buxari_dar_el_efkar_s878_h4615.jpg

Fotoşəkil: Muhəmməd b. İsmayıl əl-Buxari, əl-Cami əs-Səhih, Quranın təfsiri kitabı/Maidə surəsinin təfsiri, s.877, h.4615; Beyt əl-Əfkar əd-Dəvliyyə lil-Nəşr, ər-Riyad, Səudiyyə Ərəbistanı, 1419/1998; təhqiq: Əbu Suheyb əl-Kərmi

Oxuduğunuz bu rəvayət bir çox kitabda nəql olunub. Lakin müasir "Səhihi əl-Buxari"-də nəql olunan bu hədisin mətni ilə qədimdəki arasında mənanı dəyişdirəcək qədər fərq mövcuddur. Bir çox əhli-sünnə alimləri bu rəvayəti öz kitablarında "Səhih əl-Buxari"dən nəqlən rəvayət etmişdirlər. Bunun nəticəsində də biz bu fərqi aşkar edə bilmişik. Gördüyünüz kimi, burada "təyin olunmuş müddət, müvəqqəti, qeyri-daimi müddət" mənalarını verən «الى أجل» kəlməsi yoxdur.

Məsələ bundan ibarətdir ki, bu rəvayətdən «الى أجل» kəlməsini çıxarmaqla 2 məqsədə nail olmaq istəyiblər:

1. Mutənin halal olması barədə rəvayətin İbn Məsudun vasitəsi ilə Peyğəmbərdən (s) nəql olunmadığını isbat etmək istəyirlər ki, bu da mutənin sünnəyə aid olmadığını isbat etmək üçündür.

2. «الى أجل» kəlməsini silməklə, həmin əqdin mutə olmadığını isbat etmək.

Çünki, bu kəlmə mütləq şəkildə əqdin mutə nigahı olduğunu isbat edir.

İndi isə bu rəvayəti əl-Buxaridən nəql edən əhli-sünnə alimlərinin kitablarını nəzərdən keçirək. Çox maraqlıdır ki, onların hamısı bu kəlməni qeyd ediblər.

1. Muhəmməd əl-Humeydi

Bu şəxs əl-Buxari və Müslimin "Səhih"lərinin bir kitabda cəmləmişdir.

الثالث والثلاثون عن قيس عنه قال كنا نغزو مع النبي {صلى الله عليه وسلم} ليس معنا نساءٌ فقلنا ألا نستخصي فنهانا عن ذلك ثم رخص لنا أن ننكح المرأة بالثوب إلى أجلٍ ثم قرأ عبد الله ( يا أيها الذين آمنوا لا تحرموا طيبات ما أحل الله لكم ) الآية سورة المائدة

33. Qeysdən rəvayət edilir ki, dedi: "Biz Allah Rəsulu (s) ilə birlikdə döyüşdə idik. Yanımızda qadınlarımız yox idi. Biz dedik: "Özümüzü axtalayaqmı?" (Allah Rəsulu (s)) bizi bu işdən nəhy etdi və bizə bir paltar müqabilində müvəqqəti evlənməyə icazə verdi. Sonra Abdullah (b. Məsud) bu ayəni tilavət etdi: "Ey iman gətirənlər, Allahın sizə halal etdiyi nemətləri özünüzə haram etməyin."

Muhəmməd əl-Humeydi, əl-Cami beynə əs-səhiheyn, c.1, s.119, №257; Dar İbn Həzm, Beyrut, 1423/2002; təhqiq: Əli Hüseyn əl-Bəvab

humeydi_c.1_s.222_h257.jpgdavamini buradan izleye bilersiz>>>>>http://az.313news.net/article/a-182.html

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا يَحْيَى عَنْ عِمْرَانَ أَبِي بَكْرٍ حَدَّثَنَا أَبُو رَجَاءٍ عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ أُنْزِلَتْ آيَةُ الْمُتْعَةِ فِي كِتَابِ اللَّهِ فَفَعَلْنَاهَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يُنْزَلْ قُرْآنٌ يُحَرِّمُهُ وَلَمْ يَنْهَ عَنْهَا حَتَّى مَاتَ قَالَ رَجُلٌ بِرَأْيِهِ مَا شَاءَ قَالَ مُحَمَّدٌ يُقَالُ إنَّهُ عُمًر

Mut`ə ayəsi Allahın kitabında nazil olmuşdur. Biz Allah Rəsulunun (s.ə.s) dövründə ona əməl edirdik. Onu haram edəcək ikinci bir ayə nazil olmadı. Allah Rəsulu (s) da dünyadan köçdüyü günə qədər bizə bu əməli (mutəni) qadağan etmədi. Bir kişi öz rəyi və meyli əsasında bu barədə ürəyi istədiyini dedi. Muhəmməd (əl-Buxari) dedi: Bu şəxs Ömər idi.

Muhəmməd b. İsmayıl əl-Buxari, əl-Cami əs-Səhih, c.5, s.158, Dar əl-Fikr, Beyrut, 1401/1981

sahih_buxari_dar_el_efkar_s854.jpg

Səudiyyə Ərəbistanında "Beyt əl-Əfkar" nəşriyyatında çap olunmuş nüsxədə (قَالَ مُحَمَّدٌ يُقَالُ إنَّهُ عُمًر) - yəni, Muhəmməd (əl-Buxari) dedi: Bu şəxs Ömər idi yazılmışdır. Lakin, digər çaplarda biz bunu görmürük. Dar Təvq ən-Nacə (Beyrut), Dar ər-Rüşd (ər-Riyad), Dar İbn Kəsir (Beyrut), Məktəbə əs-Sələfiyyə (Qahirə) və sair digər nəşriyyatlarda çapdan çıxmış nüsxələrdə əl-Buxarinin sözləri məlum səbəblərdən ixtisara düşüb. Bu məsələnin də nəşriyyatla heç bir əlaqəsi yoxdur, birbaşa kitabı təhqiq edənlərdən asılıdır.

Əhli-sünnənin bir çox alimləri bu hədisi öz kitablarında məhz əl-Buxariyə istinad edərək yazıblar.

1. əl-Humeydi (ö.488 h.)

الثاني : عن أبي رجاء العطاردي عن عمران بن حصين قال : أنزلت آية المتعة في كتاب الله ، ففعلناها مع رسول الله صلى الله عليه وسلم ، ولم ينزل قرآنٌ يحرمه ، ولم ينه عنها حتى مات . قال رجلٌ برأيه ما شاء . قال البخاري : يقال : إنه عمر

İkinci: Əbi Raci əl-Atardi, İmran b. Husayndən onun belə dediyini rəvayət etdi: Mut`ə ayəsi Allahın kitabında nazil olmuşdur. Biz Allah Rəsulunun (s.ə.s) dövründə ona əməl edirdik. Onu haram edəcək ikinci bir ayə nazil olmadı. Allah Rəsulu (s) da dünyadan köçdüyü günə qədər bizə bu əməli (mutəni) qadağan etmədi. Bir kişi öz rəyi və meyli əsasında bu barədə ürəyi istədiyini dedi. əl-Buxari dedi: Bu şəxsin Ömər olduğu deyilib.

Muhəmməd əl-Humeydi, əl-Cami beynə əs-səhiheyn, c.1, s.349, h.548; Dar İbn Həzm, Beyrut, 1423/2002; təhqiq: Əli Hüseyn əl-Bəvab

humeydi_c.1_s.349.jpghumeydi_c.1_uzqapaq.jpg

O da bu mətləbi şərh edərkən əl-Buxarinin sözlərini nəql etmişdir. Çox maraqlıdır ki, “Səhih əl-Buxari”-də (قال محمد: يقال إنه عمر) "Muhəmməd (əl-Buxari) dedi: Bu şəxsin Ömər olduğu deyilib" sözləri olmadığı halda, eyni vaxtda çap edilmiş “Şərh əl-Kirmani əla Səhih əl-Buxari" kitabında həmin ibarə olduğu kimi nəql edilib. Doğrusunu Allah bilir!

kirmani_c17_s31.jpgkirmani_uzqapaq.jpg

Fotoşəkil: Şəmsuddin əl-Kirmani, Şərh əl-Kirmani əla Səhih əl-Buxari, c.17, s.31; Dar İhya ət-Turas əl-Ərəbi, Beyrut, 1356/1937

davamini buradan izleye bilersiz!!!!>>>>http://az.313news.net/article/a-175.html

yeni heqiqeten menim dediyim sene catmir,ya ozunu bilmemezdiye qoyursan?

Ele bu deqiqe wexsen mene mute meselesinden cox senin mene atdigin bohtan ( Yaman fars fars iran iran deyirsiz) maraqlidir.

P.S-Ay daaaa!!! Adam day bu qeder de gormezden gelmez de...

Edited by Tarig_Ram
Link to comment
Share on other sites

o cavan da ele siz eqidede olub gorunur...

bir var haqqi axtarmaq bir var haqqi danmaq inadkarliq etmek..guya vehabiyyeti terk etsem ne olacaq...))

Allah bizden haqqa dogru gelmeyi isteyir eksine inadkarcasina haqqi danmagi istemir..

Men ne sieyem ne sunni ne vehabi men haqqi daim mudafie edenem..Sie( terefdar demekdir)///

men Allahin siesiyem Resulullahin(s.a.a.s) ve Ehli Beytin(e) siesiyem.. bu qeder...hamisinin terefdarlariyam..haqqin terefdariyam!...Ebdul Vehabin terefdari deyilem!!!

Link to comment
Share on other sites

yeni heqiqeten menim dediyim sene catmir,y ozunu bilmemezdiye qoyursan?

Ele bu deqiqe wexsen mene mute meselesinden cox senin mene atdigin bohtan ( Yaman fars fars iran iran deyirsiz) maraqlidir.

P.S-Ay daaaa!!! Adam day bu qeder de gormezden gelmez de...

InsAllah bele besit sohbetlerdense haqqi axtarmaginiz size nesib olar.

Qaldiki men sizin sozunuzu eger ki fars kimi nezerde tutmamisizsa Iran kimi nezerde tutmusuzsa haqqinizi halal edin.InsAllah..burda ne var ki..InsAllah ki Allah ucadir efv edendir.

Amma tehrif basqa seydir..

Bu anlasilmamazliqdir..Tehrifse bizim nezerde tutdugumuz tehrifden sohbet gedir..kitablar ve dini arasdirma nezerde tutulub..

Bohtan momine yarasmaz ..! yuxarida da yazmisam ki nece tehriflere alimler yol veribler..baxin lutfen..

Link to comment
Share on other sites

Quran Allahin kelamidi onu saymayaq..sizin qeyd etdiyiniz o biri kitablarin hansinisa Imamlardan biri shexsen yazib?yoxsa onlari bawqalari onlarin adindan yaziblar?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Men Qurani yazmaqla bunlarin basinda nezerde tutmusam..O qeder de mentiqsiz ve dusunceden kenar dusunceni sizde formalasdiran sozu ozume reva bilmerem..Elbette Quran Rebbimizin(t.t.) kelamidir.

Xeyr bunlar Imamlarimizin(e.s) hedisleri ve s...Bunlar zamanimiza gelib catmis tutarli delillerdir.

eger beledise demeli sizde hansisa alimlerin,muctehidlerin ve s. kitablarindan qaynaqlanirsiz..onda sizin ixtiyariniz yoxdu bawqa eqideli insanlardan bu tipli sehvler tutmaga..chunki onlardan hech ne ile ferqlenmirsiz..inwaAllah fikrimi chatdira bildim

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Link to comment
Share on other sites

eger beledise demeli sizde hansisa alimlerin,muctehidlerin ve s. kitablarindan qaynaqlanirsiz..onda sizin ixtiyariniz yoxdu bawqa eqideli insanlardan bu tipli sehvler tutmaga..chunki onlardan hech ne ile ferqlenmirsiz..inwaAllah fikrimi chatdira bildim

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Fikrimce Islam dininin terkibinde bir nece elmin olmasindan xebersizsiz...Ona gore bele yazmisiz..Cunki hedis elmi genis elmdir...Ve muzakireye ehtiyac bilinen elmdir..Tehrife yol verilmis hedisler o cumleden mohkem ve zeif hedislerin olmasindan fikrimce xebersizsiz.daha genis yaza bilerem lakin ehtiyac bilmirem....her yazilani oxuyub qebul etseydik onda Nasdradamusun yazdiqlarina inanmali ve onun yazdiqlarini ozumuze qebul etdirmelidik...

Link to comment
Share on other sites

InsAllah bele besit sohbetlerdense haqqi axtarmaginiz size nesib olar.

Qaldiki men sizin sozunuzu eger ki fars kimi nezerde tutmamisizsa Iran kimi nezerde tutmusuzsa haqqinizi halal edin.InsAllah..burda ne var ki..InsAllah ki Allah ucadir efv edendir.

Amma tehrif basqa seydir..

Bu anlasilmamazliqdir..Tehrifse bizim nezerde tutdugumuz tehrifden sohbet gedir..kitablar ve dini arasdirma nezerde tutulub..

Bohtan momine yarasmaz ..! yuxarida da yazmisam ki nece tehriflere alimler yol veribler..baxin lutfen..

"Qaldiki men sizin sozunuzu eger ki fars kimi nezerde tutmamisizsa Iran kimi nezerde tutmusuzsa"

Yozmaga ehtiyac yoxdur.Burda farslardan sohbet gede bilmez. Dediyim kimi Iran dovletin,Fars ise milletin adidir. Bunlari bir biri ile sehv salmaq yalniwdir.

Hec wubhe yoxdur ki tehrif de ele mehz bele weylerden yaranir.

" haqqinizi halal edin"

Halal olsun

"burda ne var ki"

Nece yeni ne var? Burda qul haqi var ki onu bende halal etmediyi teqdirde Alemlerin Rebbi ehv etmez. Meger bu sizin gozunuzde bu qeder ciliz ve onemsiz gorunur?

P.S- Allah meni qul haqqina girmekden qorusun.

" Amma tehrif basqa seydir"

Eger Iran (dovletni) Fars (milleti) ile evez edib cumlenin menasini deyiwmek tehrif deyilse bes nedir?

Eger tehrif deyilse burda bohtandan bawqa variant var?

Eger tehrif deyildise bes niye halalliq istediz?

Eger halalliq istedizse bes niye nefsinize beraet qazandirirsiz?

"burda ne var ki Amma tehrif basqa seydir" demekle...

"Tehrifse bizim nezerde tutdugumuz tehrifden sohbet gedir..kitablar ve dini arasdirma nezerde tutulub.. "

Nezerinize catdirim ki sizin dediyiniz "kitablar" da "dini arawdirmalar" da mehz ele sizin ve bizim kimi insanlar terefinden yazilib ve sizin kimi wexsler terefinden tehrif olunm ehtmali var. Yalniz Allahin kelami Qurani Kerim tehrifden uzaqdir.

Link to comment
Share on other sites

saqqal nurdur ..Resulullah(s.a.a.s) efendimiz 4 barmaq civarinda saqqali daim mominlere meslehet bilib..

sohbet burada eqideden gedir..saqqala gore vehabi demek olmaz.

men hele indiyedek wiyelerden kiminse 4 barmaq uzunlugunda saqqal saxladigini gormemiwem. Hele bu azmiw kimi ozleri de 4 barmaq uzunlugunda saqqal saxlayan kesleri gorende de onlara vehabi deyirler.

Siz 4 barmaq saqqal haqda oz eqide kitablarinizdan hedisler delil olaraq yazin gorek hele.

Edited by Tarig_Ram
Link to comment
Share on other sites

Bu yaxınlarda Qaraçuxur msəcidində də oxşar bir hadisə olmuşdu..Orda da dava düşmüşdü və bir şiəni döymüşdülər..Səbəb isə şiənin siz ana və bacılarınızla evlənirsiz sözü olub..indi nə bilmək olar bu şəxs nəyə görə düyülüb..gündə nə qədər dava olur,hamısının şəkillərini burda paylaşında ))

Hec wubhem yodur ki "vahabi" de eynen wieye yaxinlawib eyni sozleri deseydi wie de dayanib onun uzune baxasi deyildi her halda.

Eger dayanib baxsa day bawqa soz demeye ehtiyac yoxdur mence...

Duwunurem ki tehqir tehqirdir ve bunu eqide ile elaqlendirib emeline beraet donu geyindirmek olmaz.

Bunu neinki muselman,hetda xristian da bawqa xristana dese agzinin payini vermeden dayanib sifetine baxmaz...

Edited by Tarig_Ram
Link to comment
Share on other sites

Men cox gormuwem vehabilerin hansisa insanlari ferdi ve yaxud kutlevi doymelerini...Siz cox gumanki gorduyunuz insani sehv salirsiz..Bu insan hele de mualice alir..

dogru melumat olsaydi televizorda darhadar bagirardilar. yayimlayardilar. Onlara da mehz ele.bu lazim deyilmi?!?

gorunur yalan melumatdir ki tv de melumati yaymaqdan boyun qacirib. Bir yalniw melumatdan otru tv herhalda illerle yigdiqlari reyinqlerini awagi salmaq istemezler.

"Filan kanalda xeberlerde filan yalniw melumati verdiler"in onlar ucun ne derecede felelaket oldugunu tesevvur bele ede bilmezsiniz...

Link to comment
Share on other sites

eger beledise demeli sizde hansisa alimlerin,muctehidlerin ve s. kitablarindan qaynaqlanirsiz..onda sizin ixtiyariniz yoxdu bawqa eqideli insanlardan bu tipli sehvler tutmaga..chunki onlardan hech ne ile ferqlenmirsiz..inwaAllah fikrimi chatdira bildim

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Fikrimce Islam dininin terkibinde bir nece elmin olmasindan xebersizsiz...Ona gore bele yazmisiz..Cunki hedis elmi genis elmdir...Ve muzakireye ehtiyac bilinen elmdir..Tehrife yol verilmis hedisler o cumleden mohkem ve zeif hedislerin olmasindan fikrimce xebersizsiz.daha genis yaza bilerem lakin ehtiyac bilmirem....her yazilani oxuyub qebul etseydik onda Nasdradamusun yazdiqlarina inanmali ve onun yazdiqlarini ozumuze qebul etdirmelidik...
demek isteyirsiz ki,sizin hedisler duzgundu o birilerinki yalan? ))bu elbette mubahiseli meseledi..amma menim sozum bu deyildi..siz bayaq meslehet gorduz ki,Ibn Abdulvahabin kitablarini oxumaqdansa dini Ehli beytden goturek..men de sual verdim ki,Ehli beytin kitablari varmi..dediz yox onlarin sozlerini bize alimler chatdirib..demeli siz de ibn Abdulvahabdan yox bawqa bir alimden bu elminizi goturursuz..meselen Kuleyniden ve s. Ona gore sizinle meslehet verdiyiniz wexslerin arasinda hech bir ferq yoxdur,chunki onlarda Peygember (s.a.s) sunnesini sizi kimi alimlerden oyrenirler

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Link to comment
Share on other sites

demek isteyirsiz ki,sizin hedisler duzgundu o birilerinki yalan? ))bu elbette mubahiseli meseledi..amma menim sozum bu deyildi..siz bayaq meslehet gorduz ki,Ibn Abdulvahabin kitablarini oxumaqdansa dini Ehli beytden goturek..men de sual verdim ki,Ehli beytin kitablari varmi..dediz yox onlarin sozlerini bize alimler chatdirib..demeli siz de ibn Abdulvahabdan yox bawqa bir alimden bu elminizi goturursuz..meselen Kuleyniden ve s. Ona gore sizinle meslehet verdiyiniz wexslerin arasinda hech bir ferq yoxdur,chunki onlarda Peygember (s.a.s) sunnesini sizi kimi alimlerden oyrenirler

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

eslinde quranin ozude Peygember(s) terefinden yazilmayib. eger qurani kitab halina salan birce dene sehv etmis olsa nece olar? sizce yalnisliq hardadi? niye insanlar firqelere bolunur?

Link to comment
Share on other sites

demek isteyirsiz ki,sizin hedisler duzgundu o birilerinki yalan? ))bu elbette mubahiseli meseledi..amma menim sozum bu deyildi..siz bayaq meslehet gorduz ki,Ibn Abdulvahabin kitablarini oxumaqdansa dini Ehli beytden goturek..men de sual verdim ki,Ehli beytin kitablari varmi..dediz yox onlarin sozlerini bize alimler chatdirib..demeli siz de ibn Abdulvahabdan yox bawqa bir alimden bu elminizi goturursuz..meselen Kuleyniden ve s. Ona gore sizinle meslehet verdiyiniz wexslerin arasinda hech bir ferq yoxdur,chunki onlarda Peygember (s.a.s) sunnesini sizi kimi alimlerden oyrenirler

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

eslinde quranin ozude Peygember(s) terefinden yazilmayib. eger qurani kitab halina salan birce dene sehv etmis olsa nece olar? sizce yalnisliq hardadi? niye insanlar firqelere bolunur?
Quran Allah terefinden qorunan kitabdi..onun deyishdirilmesine inan ise kafirdir

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Link to comment
Share on other sites

Qardas vehabiyyetin eqidesi duzgun deyil bu da delil ve subutlarla tesdiqini tapir..Hetta esl sunni de vehabiyyete qarsidir..bu faktdir..Cunki bunlara bu irs Ibn Teymiyyeden ,Ebdul Vehabdan gelib..Eqidelerinde yeterince problem var ve bu Islamda qebul olunmur..

Lutfen Allah(t.t) buyurdugu sure ve ayeleri oz duwuncenize gore hansisa movzuya unvanlamiyin..Cunki Quran elminin oz izahi var ..Ve bu genis movzudur.

Bu nur)))) orta esrlerden nurlanmaga basliyib ))bilmezmiwik ki Islami esl nurlandiran Ebdul Vehab olub..Dehset.

Elə mən də onu deyirəm dəə... hətta sünnilər də onlara qarşıdır, necə ki, zülmətlər nura qarşı...

 

Bir də ki, başa düşmədim. M. Abdulvahhabın hansı problemi var? Bu "irs" hansı irsdir ki, ibn Teymiyyəyə qədər olmayıb?

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Yeqin saqqali uzun.olub deye avtomatik vahabi deyibler.

Maraqlıdır... Heç Nizami Gəncəviyə, M. Füzuliyə, S. Ə. Şirvaniyə, M. Ş. Vazehə, Çarlz Darvinə, L. Tolstoya, D. Mendeleyevə, K. Marksa, F. Engelsə vahabi deyən yoxdur... Axı, onların da saqqalları vardı..

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

saqqal nurdur ..Resulullah(s.a.a.s) efendimiz 4 barmaq civarinda saqqali daim mominlere meslehet bilib..

sohbet burada eqideden gedir..saqqala gore vehabi demek olmaz.

 

men hele indiyedek wiyelerden kiminse 4 barmaq uzunlugunda saqqal saxladigini gormemiwem. Hele bu azmiw kimi ozleri de 4 barmaq uzunlugunda saqqal saxlayan kesleri gorende de onlara vehabi deyirler.

Siz 4 barmaq saqqal haqda oz eqide kitablarinizdan hedisler delil olaraq yazin gorek hele.

Saqqal nurdur! Nur isə şiələrdə yoxdur.

Edited by Ahmedli1980
Link to comment
Share on other sites

Ilk novbede <<Quranimiz>>.

"Nechul Belage" kulliyati..bu kitab wexsen mende var..mohtesem kitabdir..dini dukanlarda satisi movcuddur.

"Kitab əl-Kafi"

"‎Biharul Ənvar"

"Mizanul-hikmət"

Peygember (s.a.s) ve onun Ehli beytinin (r.a) bu gune chatmiw kitablari var?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Ilk novbede <<Quranimiz>>.

"Nechul Belage" kulliyati..bu kitab wexsen mende var..mohtesem kitabdir..dini dukanlarda satisi movcuddur.

"Kitab əl-Kafi"

"‎Biharul Ənvar"

"Mizanul-hikmət"

Bu kitablarin muellifleri ehli beytendirmi ki?

Siz suali dogru anladiginiza eminmisiniz?

Link to comment
Share on other sites

Maraqlıdır... Heç Nizami Gəncəviyə, M. Füzuliyə, S. Ə. Şirvaniyə, M. Ş. Vazehə, Çarlz Darvinə, L. Tolstoya, D. Mendeleyevə, K. Marksa, F. Engelsə vahabi deyən yoxdur... Axı, onların da saqqalları vardı..

Vazehe qeder saydiqlarinizin yazilarindan,eserlerinden de hetda delil getirmiwem. Vehabi damgasi vurmaq ucun ellerinde esas olmadigina gore bir wey demeseler de ama yene de bir nov onlara da vehabi gozu ile baxiblar. Vazehden sonrakilara da vehabi demezler. Yaxwi duwmez :)
Link to comment
Share on other sites

Peygember (s.a.s) ve onun Ehli beytinin (r.a) bu gune chatmiw kitablari var?

Sent from my GT-I9300 using Disput.Az mobile app

Ilk novbede <<Quranimiz>>.

"Nechul Belage" kulliyati..bu kitab wexsen mende var..mohtesem kitabdir..dini dukanlarda satisi movcuddur.

"Kitab əl-Kafi"

"‎Biharul Ənvar"

"Mizanul-hikmət"

Bu kitablarin muellifleri ehli beytendirmi ki?

Siz suali dogru anladiginiza eminmisiniz?

Beli bu kitablarin muellifleri Resulullah(s.a.a.s) efendimize ve onun Ehli Beytine(e) bagli insanlardir.

Link to comment
Share on other sites

Elə mən də onu deyirəm dəə... hətta sünnilər də onlara qarşıdır, necə ki, zülmətlər nura qarşı...

 

Bir də ki, başa düşmədim. M. Abdulvahhabın hansı problemi var? Bu "irs" hansı irsdir ki, ibn Teymiyyəyə qədər olmayıb?

 

وليس في كتاب اللّه ولا سنّة رسوله ولا قول أحد من سلف الأمّة وأئمّتها أنّه ليس بجسم

Ibni Teymiyye deyr:

Ne Allahin kitabinda,ne Resulullah(s.a.a.s)-in sunnesinde,hemchinin ne ummetin seleflerinin (sehabelerin) sozlerinde,nede dini rehberlerin sozlerinde gelmeyibki Allah cism deyil.

التأسيس فى ردّ أساس التقديس، ج 1، 101.

Ehli sunne alimi ebul feda oz tarixinde yazir:

استدعى تقي الدين أحمد بن تيميّة من دمشق إلى مصر وعقد له مجلس وأمسك وأودع الاعتقال بسبب عقيدته؛ فإنّه كان يقول بالتجسيم

Ibni Teymiyye Demeshqden Misre geldi Ve mehkemesinden sonra tutuqlandi.Onun zindana atilmasinda sebeb eqidesi idi. Chunki O moteqid idiki Allah cismdir.

تاريخ أبى الفداء، ج 2، ص 392 و حوادث 705 و كشف الارتياب، ص 122.

Ibni Hecer Esqelani neql edirki.Maliki qazi Elan etdiki :

فقد ثبت كفره

Ibni Teymiyyenin kufru sabitdir.

الدرر الكامنه، ج 1، ص 145.

Ibni Hecer Ve Shovkani yazirlar:

من اعتقد عقيدة ابن تيميّة حلّ دمه وماله

Demeshqin Shafi Qazisi gosterish verdiki Demeshqde elan edelerki:

Her kes ibni Teymiyyenin eqidesinde ola,Qani heder,Mali mubahdir.

الدرر الكامنه، ج 1، ص 147

البدر الطالع، ج 1، ص 67

 

Bax budur Vehabilerin irsi..Teymiyyeden gelir...Allah(t.t) cism olaraq qebul edenden ne disen gozlemek olar...cvb gozleyirem sizden buna qarsiliq delil ve subutlarla..

Link to comment
Share on other sites

Vazehe qeder saydiqlarinizin yazilarindan,eserlerinden de hetda delil getirmiwem. Vehabi damgasi vurmaq ucun ellerinde esas olmadigina gore bir wey demeseler de ama yene de bir nov onlara da vehabi gozu ile baxiblar. Vazehden sonrakilara da vehabi demezler. Yaxwi duwmez smile.png

Bildiyiniz kimi Henbeli oz musnedinde balagin olcusunu verir))

Bundan elave vehabiler saqqal saxlayanda biglarini qirxirlar bu da onlarin tanitimina delaletdir..Sieler ise umumi olaraq saqqal yeni tuk saxlayirlar 

 

 

Vəhhabilərin, şəxsiyyətinə kor-koranə pərəstiş etdikləri İbn Teymiyyə adlı şəxs yazır: "Müftilərin bir qismi şiələrin xüsusi diqqət yetirdikləri bəzi müstəhəb əməlləri tərk etməyi lazım bilirlər. Doğrudur, bu tərk, vacib həddində deyil, lakin belə bir müstəhəb əməlləri yerinə yetirmək bir növ özünü şiələrə oxşatmaq deməkdir. Belə etməsələr, sünni şiədən seçilməyəcək. Şiələrdən seçilmək, uzaqlaşmaq və onlardan müxalif olmaq isə bu cür müstəhəb əməlləri yerinə yetirməkdən daha məsləhətə uyğundur" (Zərqani, "Şərhul-məvahib", 5/13).

 

 

Peygəmbər (s) cənnətin qapısını döyəcək, içəri daxil olub Rəbbini kürsi üzərində görəcək

Mənbə: Ər-rədd ələl-cəhmiyyə (cəhmilərə rəddiyyə), Kuveyt, İbn Əsir nəşriyyaı, səh.113, h.185

Müəllif: imam Əbu Səid Osman ibn Səid Darəmi

Peyğəmbər (s) buyurur: “... Cənnətin qapısına gəlib, qapının dəmirin çalacağam. Soruşulacaq: - Sən kimsən? -, cavab verəcəyəm ki, mən Muhəmmədəm. Bu zaman qapı açılacaq və mən Rəbbimin huzuruna gələcəyəm. O (Rəbbim) bu zaman Öz kürsisinin və ya taxtının üstündə olacaqdır. Rəbbim mənim üçün təcəlli edəcək (onu aydın şəkildə görəcəyəm) və mən əyilib Onun qarşısında səcdə edəcəyəm”.

Əbu Sələmə bu hədisi sonuna qədər nəql etmişdir1.

____________________________

Bu hədisi Əhməd ibn Hənbəl (h.2546, 2692), Muhəmməd ibn Əbi Şeybə “Ərş” babında (h.46) və Əbu Yəla (h.2328) müxtəlif sənədlərlə geniş şəkildə Həmmaddan nəql etmişlər. Heysəmi bu hədisi “Məcmə” əsərində (c.10, səh. 372-373) Əbu Yəlaya nisbət verərək buyurur: “Hədisin sənədində Əli ibn Zeyd ibn Cudan adlı ravi var və bu şəxs “zəif” ravi olmasına baxmayaraq, hədisin sənədində yer alan digər ravilərin hamısı “səhih”dirlər.

“Təqrib əsərində (h.4734) də həmin ravi “zəif” kimi xarakterizə olunub. “Təhzib”ə baxsan (c.8, səh 322-324), həmin ravinin zəifliyi barəsində çoxlu rəyləri görə biləcəksən, amma hədisin mətni səhihdir, “Səhih-Buxari” və “Səhih-Müslim”in hər ikisində və ya heç olmasa birində hədis “səhih” hədis kimi qəbul edilib”.

 

Yuxarida İbn Teymiyyenin burda ise Henbelin yolunu sizlere erz edirem...Sonra demiyin ki bu Vehabilerden niye uzaq durursuz.Cunki eqidelerini itiribler..,yanlis eqide dalinca gedibler...Azerbaycanda namaz qilanlarin hec ozleri bilmir hansi mezhebde namaz qilib ve hansi eqidededirler..

Ebdul Vehab da Henbeli mezhebinde olub ve bidetini bu yolda gozel davam etdirib..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Our picks

    • Post in Вынесен приговор известному спортсмену, чьи действия привели к гибели 7-летнего мальчика
      Был наркоманом и мстил: новые подробности о тренере, осужденном за убийство 7-летнего Фарида
       
    • Предупреждение от эксперта: кассовые чеки представляют угрозу для здоровья человека - ВИДЕО
      В составе краски, наносимой на кассовые чеки, присутствует опасное химическое соединение.
      Об этом предупреждает председатель Союза свободных потребителей Азербайджана Эюб Гусейнов.
      Чеки из супермаркета или банкомата - каждый прикасается к ним чуть ли не десятки раз в день, совсем не подозревая, какой вред эти с виду безобидные клочки бумаги могут нанести здоровью. 
        Дело в том, что в 90% чеков содержится бисфенол - опасное соединение фенола с ацетоном, которое способно проникать в кровь и внутренние органы через кожу, повышая риск развития смертельных недугов.
      Подробнее - в сюжете ATV Xəbər:
       

       
        • Like
      • 36 replies
    • Как вы относитесь ко дню 9 мая ?
      Я отношусь к этому дню, как к важному событию для миллионов человек, которых почти уже и не сталось в живых.  Возможно, через пару десятков лет к 9 мая станут относиться примерно как 11 ноября — день окончания Первой Мировой войны.
      Считаю правильным, что в настоящее время в Азербайджане этот день является государственным праздником — День Победы над фашизмом. Более 700 тыс граждан нашей страны отправились на фронт из которых более  300 тыс погибли. Низкий поклон им всем. 
       
       
       
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 314 replies
    • В Азербайджане введены ограничения на услуги такси, таксисты в отчаянии
      Таксомоторная компания Bolt повысила стоимость заказов на 10%.
        • Like
      • 139 replies
    • Для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов
      Baku TV разоблачил незаконную торговлю землей на кладбищах.
      В ходе расследования было установлено, что для получения места для захоронения в селах и поселках Баку необходимо потратить не менее 2 000 - 3 000 манатов. А стоимость места захоронения на Ясамальском кладбище особенно высока: 3 000 - 4 000 манатов на человека.
      Стоимость места для одной могилы на кладбище в Хырдалане начинается от 1 100 манатов и варьируется в зависимости от местоположения.
      На Мехдиабадском кладбище цена места на одного человека начинается от 2 000 манатов. Продажу мест на кладбище где-то контролируют муллы, а где-то председатели муниципалитета.
      Подробнее - в сюжете Baku TV.
      https://ru.oxu.az/society/869002
       
        • Haha
      • 27 replies
    • ОФИЦИАЛЬНОЕ ЗАЯВЛЕНИЕ в связи с затоплением кварталов в Хырдалане - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Причина затопления улицы Мехди Гусейнзаде и 26-го квартала Хырдалана заключается в том, что данный район расположен во впадине.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az сообщил пресс-секретарь ОАО "Азерсу" Анар Джебраиллы.
      Он отметил, что на указанной территории имеется канализационная инфраструктура. Именно этот участок - обочина дороги Сумгайыт - Баку является самой низкой точкой Хырдалана.
      "Поскольку данная территория представляет собой впадину, дождевые воды, формирующиеся в Хокмели, Атъялы, а также самом Хырдалане, устремляются сюда. Поэтому во время интенсивных дождей канализационные линии не выдерживают нагрузки, что в итоге приводит к наводнению.
      .
        
      Хочу отметить, что в свое время вся эта зона сплошь состояла из луж, озер и тростниковых зарослей. Потом территорию засыпали землей, построили дома.
      Если бы здесь не возвели здания, такой проблемы не возникло бы. Вода бы собиралась, часть ее впитывалась в почву, другая - испарялась, а третья - утекала.
      Одна из самых больших проблем на сегодняшний день - именно эта. Строительные дельцы осушают озера и лужи, строят на их месте дома, а после возникают такие сложности. Потом граждане жалуются, что подвалы домов и улицы затоплены", - заявил А.Джебраиллы.
      В завершение он отметил, что в настоящее время, когда дождь прекратился, большая часть проблем на упомянутой территории уже решена. Через пару часов воды там не останется.
      15:46
      Дождливая погода, наблюдаемая в Абшеронском районе, привела к последствиям в городе Хырдалан.
      Соответствующая информация поступила на горячую линию Baku.ws.
      На кадрах, сделанных одним из местных жителей, видно, что в Хырдалане затоплены улица Мехди Гусейнзаде и 26-й квартал.
      Данная ситуация выявила нахождение канализационной системы на указанной территории в аварийном состоянии.
      .https://ru.oxu.az/society/868584
        
        • Upvote
        • Haha
        • Like
      • 24 replies
    • Завершился первый полуфинал "Евровидения-2024": наши представители не прошли в финал - ОБНОВЛЕНО + ВИДЕО
      Завершился первый полуфинал международного песенного конкурса "Евровидение-2024", который проходит в шведском Мальме.
      Как передает Oxu.Az, по результатам голосования представители Азербайджана Fahree и Илькин Довлатов не прошли в финал конкурса.
      Отметим, что второй полуфинал пройдет 9 мая, а финал - 11 мая.
      7 мая, 23:27
      В шведском городе Мальме начался первый полуфинал 68-го по счету песенного конкурса "Евровидение".
      Как сообщает Oxu.Az, в первый день мероприятия выступят 15 стран, 10 из которых пройдут в финал.
      Следует отметить, что Fahree и Илькин Довлатов представят нашу страну на конкурсе с песней Özünlə apar. Они выступят под 12-м номером.  https://ru.oxu.az/politics/868797
        • Milli
        • Like
      • 90 replies
    • В Баку снесут рынок Кешля
      Как сообщает Oxu.Az, соответствующая информация распространилась в социальных сетях.
      Причиной стало начало строительства новой автомобильной дороги от улицы Гасана Алиева параллельно проспекту Зии Буниятова до станции метро "Кероглу".
      Было отмечено, что снос будет осуществлен, поскольку часть дороги попадет на территорию рынка.
      В связи с этим мы направили запрос в Государственное агентство автомобильных дорог Азербайджана (ГААДА).
        Пресс-секретарь (ГААДА) Анар Наджафли сообщил Oхu.Az, что проводится разъяснительная работа.

      "В настоящее время подготавливаются размеры жилых и нежилых объектов, а также земельных участков, входящих в зону строительства. Проводится предварительная оценка строений, подпадающих под снос при проведении строительных работ. После того как эти работы будут завершены, можно будет что-то сказать по этому поводу", - сказал он.https://ru.oxu.az/society/868677
        • Upvote
        • Like
      • 46 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...