Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Dinsiz Tanrı inamı - Deizm


Recommended Posts

Tanrının mövcudluğunu və kainatın onun tərəfindən yaradıldığını etiraf edən, lakin Tanrının insanlara və təbiətə müdaxiləsini, dinlərin Tanrı tərəfindən yaradılamsını inkar edən təlimdir. Bir çox deistlər fikirləşirlər ki, Tanrı kainatı yaratdıqdan sonra heç bir hadisələrə qarışmayıb. Digər deistlər isə fikirləşirlər ki, Tanrı hələ də hadisələrə müdaxilə edir, lakin onu bütövlükdə idarə etmir. Deizmin daxilində çoxlu cərəyanlar var. Deizmin sərt qanunları olmadığına görə onun sərhədlərini də müəyyən etmək çətindir. Deizm təklif edir ki, düşüncə, məntiq və təbiəti müşahidə Tanrını və onun iradəsini qavramağın yeganə yoludur. [b]Deizm insan düşüncəsini və azadlığını yüksək qiymətləndirir. Bundan əlavə Deizm Tanrının mövcudluğu ideyası ilə elmi qarşı-qarşıya qoymur, onları harmoniyaya salmağa çalışır.[/b]

Deistlərin dinlərdə olduğu kimi "müqəddəs" tikililəri, deizmə xidmət edənlər kimi anlayışları yoxdur. (c)

[b]Bir deist kimi sizin fikirlərinizi öyrənmək maraqlı olardı. Dini olmayan Tanrıya inanrısınızmı? Dini inkar edənlərə qarşı necə münasibət göstərirsiniz? Ümumiyyətlə DEİZM sizə görə nədir?[/b]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

[quote name='Islami Nur_313' timestamp='1299955114' post='8559072']
cennet ve cehennem, melek, şeytan >> deizm inancında yeri yoxtur....Bunlarin yeri olmadigi bir seye inanmaq ,o cumleden Qurani ve Allah Tebarek ve Tealanin Quranda cennet ve cehennem emrine inanmamaq dinden cixmaq ve kafirlikdir!!!
Bu [b]dine[/b] mensub olanlar incimesin....
[/quote]

Deizm DİN deyil ))) Dinləri inkar edən bir şey necə din ola bilər?
İncimirəm, çünki mənim kafir anlayışım yoxdur. Kafir əgər kimisə hesab etmək labüddürsə o kateqoriyay əxlaqsızları, narkomaniyanı yayanları, insanları pis yola çəkənləri və s.i hesab edirəm...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Islami Nur_313' timestamp='1299955422' post='8559112']
Ingilterede ilk defe Dezim sozu yaranib inkisaf edib ,o cumleden 16 ve 17ci esrde yaranmish bir seydir,o cumleden
Agnostisizm, Evrenselcilik ve Panteizm de başda olmaq sertile bir çox felsefi dushuncenin ortaya çıkmasıyla Deizm'e olan maragi azladib...Konkret olaraq Qerb dushuncesidir....
)
[/quote]

Qərb qərb qərb... Yazıq bu qərbin canı. Onları unudub özümüzlə məşqul olsa idik indi balonlarda gəzirdik ))

Aqnostizm şübhə fəlsəfəsidir. Yəni Tanrı ola da bilər olmaya da, cənnət-cəhənnəm də, digər şeylər də həmçinin. Mən aqnostik ümumiyyətlə bütün insanları hesab edirəm, çünki dindar-dinsiz hər kəsin şübhələr dövrü olur. Bu mərhələdən sonra ateist, deist, panteist və ya dindar olmaq olar.

Link to comment
Share on other sites

[quote]
Din ola da bilmez...bunlar hamisi bosh bosh fikir ve dushuncelerdir...
Ilahi mehkemede ,qebir ezabinda InsAllah DEIZMI qebul etmishem diyersuz)..Yolun yarisindan donmek fayda verer<<qardashyana meslehet
Allah Tebarek ve Teala InsAllah sizi hidayet etsun..
[/quote]


xahiş edirəm təkəbbür göstərməyəsiniz... Elə bezmişəm o son təkəbbürlü cümlənizdən ))

Mən axirətə də inanmıram, narahat olmayın. :P

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Islami Nur_313' timestamp='1299955814' post='8559161']
Cunki qerb bizim bezi dirnaqarasi insanlara pornaqrafiyani,soyunmagi,ata anadan xebersiz oglanla cinsi elaqede olmagi,o cumleden fahiseliyi ve s saysam qurtarmaz media vasitesile terennum edir ve teblig edir bu da bezi insanlara serf edir axi)) Mene qerbi anlatmaga ehtiyac yoxdur ,,Ixtisasim Politologiadir..Onlarin menasiz ideologiya ve s duhunceleri haqqinda az cox bilirem...Insanlarin sadece olaraq savadsiz ve yeterince biliyi olmamaisndan Qerb gozel sekilde istifade edir))
[/quote]



Hər şeyə pis tərəfdən yanaşırsınız. Əxlaqı güclü olan insan heç bir təbliğat vasitəsi ilə yoldan çıxmaz. Biz qərbi unudub özümüzlə məşqul olsaq, qızıl ortanı tapsaq -həm şərq əxlaqlı, həm də qərb ağıllı ola bilərik. Bir hissəyə qapanmaqla heç nə əldə etmək olmaz..

[quote name='Islami Nur_313' timestamp='1299955918' post='8559176']
Bes olende ne olacaq size hec fikirleshmisiz? ISLAM bashdan ayaga nece diyerler elm,merifet,bilik,savad ,dushuncedir,exlaqdir ve s saysam qurtarmaz..bunu qoyub deizm filanla meshqulsuz))
Yoxdan var eden bir varundan da yox edecek sizi))
[/quote]

Qardaş, mən əxlaqı kitabdan yox, Anamdan almışam və heç bir səhv addımım yoxdur ki, onu təhrif etmək üçün ehtiyacım olsun. Demirəm dində olanlar ancaq səhvlərini təhrif edənlərdir, xeyr. Bunu belə dediyim hesab edib kimlərinsə burada şou göstərməsi heç xoş olmaz. Mən deizmdən heç nə istəmirəm - nə əxlaq, nə savad, düşüncə. Onları mən özümdə axtarıram və inkişaf etdirirəm. Düşüncə gücümə də, savadıma da yetərincə güvənirəm, əxlaqıma isə ondan iki qat )) Deizm sadəcə mənimdüşüncəmi əks etdirən bir ADDIR, başqa heç bir əhəmiyyəti, kitabı və sitayiş yeri, fanatizmi yoxdur. :rolleyes:

Uff postum yaman təkəbbürlü alındı gizildish

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Islami Nur_313' timestamp='1299957635' post='8559426']
Her bir insanin tefekkuru var ve insana Allah Tebarek ve Teala mueyyen dushunce terzi verib bir yere qeder...Qebul edek ki Qerbde elm inkishaf edib ,,amma bu o demek deyil Allahin emrinden cixaq..Elmi inkishaf etdir>>Peygember(s.a.v) buyurub:Elm hetta cinde olsa bele gedib oyrenun..Amma Allah Tebarek ve Tealani unutmaq,,onun bizlercun verdiyi ruziye,nemete,elme,dushunceye,sebre gore Sukren Lillah demeliyik...Hetta firon bele Allahi qebul etmedi hokmranliq etdiyi Nil cayi onu bogdu..

Fironun qebrini elmi yolnan arashdiran Moris Bukay...Bu alim haqqinda arashdirin)
London "British" muzeyində 3000 yaşı olan Fironun cəsədi ilk dəfə olaraq ictimaiyyətə göstərilib. Yaşı 3000 min olan Fironun cəsədi, onu görənləri heyrətə salıb. Qeyd edək ki, Fironun cəsədi ilk olaraq, Süveyş kanalı açılarkən dənizin kənarında kiçik bir təpədə tapılmış, sonradan cəsəd Londona gətirilmişdir. Nəzərinizə çatdıraq ki, görünüşlərdə Fironun saçlarının bir qisimi hələ də yerindədir və başının bəzi üzvləri isə hələ də çürüməyib. Məlumat üçün bildirək ki, Firon, keçmiş Misir hökmdarlarına verilən addır. Misirə hakim olan 26 Firon sülaləsi olub. Hər sülalədə müxtəlif Fironlar əsrlərcə hökmdarlıq edib. Həzrəti Musanın (ə) zamanındakı Firon, öz dövründə Allahlıq iddiasında olmuşdur. Özünə səcdə etməyənlərə və Musa əleyhissalama inananlara işgəncə və zülm etmişdir. Sonradan Allahu-Təala Firon və onun tərəfdarlarını dənizdə qərq etdi. Lakin Fironun bədənini çürüməkdən qoruyaraq, onun ölümünü bütün zalım hökmdarlara ibrət olsun deyə saxladı.
[/quote]


İndi mən desəm ki, mumiyalanmış insanın sağ-salamat bu günlərə gəlib çıxmasına möcüzə adı verə bilmirəm və bu sizin dediklərinizə təsadüf nəticəsində uğurlu alınan uydurma nağıl hesab edirəm, məni kafir adlandıracaqsınız. Və əlavə edəcəksiniz ki, nə oldu sən Fransanın yüksək dərrakə sahibi, cərrah Morisdən ağıllı çıxdın? )))

Onu deyə bilərəm ki, mənim üçün dinlərdəki bu tip möcüzə anlayışı yoxdur. Mən [b]insana inanıram, insanın özünü idarə etmək, həyatını, nəfsini, təkəbbürünü, sevgisini - ümumiyyətlə bütün hisslərini idarə etmək gücünə sahib olduğunu düşünürəm[/b]. Bir sözlə, Tanrı bizi yardıb və daha işimizə qarışmır.

Yuxarıda yazdıqlarınızı bir vaxtlar oxumuşdum və məni təəccübləndirən yeganə şey: Moris əminin həkim olması oldu.))) Adətən həkimlər dindar olmur, çoxluğu ateist olur.

Link to comment
Share on other sites

deizmin ziddiyyetleri:
dinler tanrilara xususiyyetler erz edirler.ve tanridan elave ikinci bir inanci ortaya qoyurlar.yani hem tanri var hem de onun neler edib etmemesi baresinde fikir.....deizm de bundan ferqsizdir.diqqet! ---> deizm tanrinin varligini qebul edir.artiq bu birinci inancdir.diger terefden ise dunyaya qarismadigini,dunyaya az qarisdigini ve.s bildirmekle tanriya ozellikler verir.bu da deizmi teizmden felsefi baximdan ferqsiz bir movqeye getirir.diger bir terefden dinleri qebul etmeyen deistler teistlere deyir ki: "tanrinin din gonderdiyini haradan bilirsiniz? esassiz danisirsiniz" .bunun ardinca bir ateist de cixib deyir ki bes sen ne bilirsen ki tanri neler edib neler etmir? tanri varligini qebul edirsense din gondermediyini haradan bilirsen? dunyaya qarismadigini haradan bilirsen?yani ey deist senin fikirlerin de dinlerden cox da ferqli deyil.sadece dinlere felsefe donu geydirmek cehdinden basqa bir sey deyil...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Islami Nur_313' timestamp='1299959506' post='8559661']
Neyse men sizle sohbeti bagladim...Allah Tebarek ve Teala sizi hidayet etsun İnsAllah.....İnsan olumu haqqinda ve axiret haqqinda fikirleshse daha genish derk eder heyatin anlamini!!)salam aleykum ve rahmatullah
[/quote]

Xoşdur, buyurun. Sizə uğurlar. :)

[quote name='lucifer13' timestamp='1299964758' post='8560291']
ateistplatformda bele bir movzu acmisdim.deizmin ideoloji baximdan curukluyu barede yazi yazmisdim.saytdaki deistlerden yalniz biri movzuya qosuldu.o da sonunda teist oldugunu gordu. :)
[/quote]

Bu gün nəsə təkəbbür şousudur elə bil )) O nə yazı idi ki təsir gücü ilə Deist dönüb teist oldu. :huh: Mənə də göstərin bəlkə döndüm)

[quote name='lucifer13' timestamp='1299964112' post='8560227']
deizmin ziddiyyetleri:
dinler tanrilara xususiyyetler erz edirler.ve tanridan elave ikinci bir inanci ortaya qoyurlar.yani hem tanri var hem de onun neler edib etmemesi baresinde fikir.....deizm de bundan ferqsizdir.diqqet! ---> deizm tanrinin varligini qebul edir.artiq bu birinci inancdir.diger terefden ise dunyaya qarismadigini,dunyaya az qarisdigini ve.s bildirmekle tanriya ozellikler verir.bu da deizmi teizmden felsefi baximdan ferqsiz bir movqeye getirir.diger bir terefden dinleri qebul etmeyen deistler teistlere deyir ki: "tanrinin din gonderdiyini haradan bilirsiniz? esassiz danisirsiniz" .bunun ardinca bir ateist de cixib deyir ki bes sen ne bilirsen ki tanri neler edib neler etmir? tanri varligini qebul edirsense din gondermediyini haradan bilirsen? dunyaya qarismadigini haradan bilirsen?yani ey deist senin fikirlerin de dinlerden cox da ferqli deyil.sadece dinlere felsefe donu geydirmek cehdinden basqa bir sey deyil...
[/quote]

Deizm adını deyişib marazm yazsaydınız bundan yaxşı olardı.
Çoxları deyir ki, deizm elə dindən törənmiş anlayışdırvə deizmin də iki cür inananları var. O biri dünyanı qəbul edənlər, və etməyənlər və s.i.
Ziddiyyətləri axtarsan dində də tapmaq olar, məzhəblər, bir-birinin əksini iddia edənlər. Amerika kəşf etməmisiniz. :)

Link to comment
Share on other sites

[quote]Deizm adını deyişib marazm yazsaydınız bundan yaxşı olardı.
Çoxları deyir ki, deizm elə dindən törənmiş anlayışdırvə deizmin də iki cür inananları var. O biri dünyanı qəbul edənlər, və etməyənlər və s.i.
Ziddiyyətləri axtarsan dində də tapmaq olar, məzhəblər, bir-birinin əksini iddia edənlər. Amerika kəşf etməmisiniz.[/quote]
dinden ferqsiz bir ideologiyani mudafie etmekle dindarlara ve ya teistlere inanclarinizdan qurtulun ifadesini qurmaq ziddiyyetin kralidir.deizm teizm kimi menasiz bir baxisdir.felsefe olaraq da adlandirmaq istemirem.felsefeye tehqirdir.

diger terefden siz deistlerin herenizin aglinizda oz tanri fiqurunuzun olmasi movzunu karman corman edir.deistler tanri haqqinda hecne bilmirler.bilseler teist olurlar.bilmeseler de bilmedikleri bir seye inananlardirlar.... musulman:


amma: tanrinin her hansi ozelliyinden danismaq artiq teizmdir.

dindar
inanc1-tanri var
inanc2-din gonderib

deist
inanc1-tanri var
inanc2-din gondermeyib, dunyaya qarismir.....


istenilen halda teizmi biraz ferqli serh edirsiniz....

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lucifer13' timestamp='1299967543' post='8560539']
dinden ferqsiz bir ideologiyani mudafie etmekle dindarlara ve ya teistlere inanclarinizdan qurtulun ifadesini qurmaq ziddiyyetin kralidir.deizm teizm kimi menasiz bir baxisdir.felsefe olaraq da adlandirmaq istemirem.felsefeye tehqirdir.

diger terefden siz deistlerin herenizin aglinizda oz tanri fiqurunuzun olmasi movzunu karman corman edir.deistler tanri haqqinda hecne bilmirler.bilseler teist olurlar.bilmeseler de bilmedikleri bir seye inananlardirlar.... musulman:


amma: tanrinin her hansi ozelliyinden danismaq artiq teizmdir.

dindar
inanc1-tanri var
inanc2-din gonderib

deist
inanc1-tanri var
inanc2-din gondermeyib, dunyaya qarismir.....


istenilen halda teizmi biraz ferqli serh edirsiniz....
[/quote]


lucifer13, tənqidçi və quruluşçu deizmi fərqləndirmirsiniz siz? Ümumiyyətlə deizm barədə bildikləriniz nə ilə əhatələnir?
Deizm din necə ola bilər ki, dinləri inkar edir( İnanc necə ola bilər ki yalnız ilkin şərtdə Tanrını qəbul edir və digər məqamlarda- anadan olandan ölənədək yalnız özünü və digər insanları (heyvan, təbiət hadisələri) öz səhvləri və başına gələnlərə səbəbkar və günahkar bilir...
Mən Tomas Cefferson deyiləm ki, özümüm ilahiləşdirib, deist ola ola Cefferson İncili yaradım. Bunu fakt kimi göstərsəydiniz, bir az narahat olardım.)) Amma yazdıqlarınız özündə heç bir tutar ehtiva etmir + hələ bir Ceffersonla özüm çörəyinizin üstünə yağ çəkdim.. )))

Yuxarıda xatırlatdığınız yazınızı gözləyirəm, linki də verə bilərsiniz. Ya həmin deist dəb xatirinə özünə fəlsəfi ad qoyanlardan olub, ya da sizin yazınız həqiqətən də tutarlı...

Link to comment
Share on other sites

[quote]lucifer13, tənqidçi və quruluşçu deizmi fərqləndirmirsiniz siz? Ümumiyyətlə deizm barədə bildikləriniz nə ilə əhatələnir?
Deizm din necə ola bilər ki, dinləri inkar edir( İnanc necə ola bilər ki yalnız ilkin şərtdə Tanrını qəbul edir və digər məqamlarda- anadan olandan ölənədək yalnız özünü və digər insanları (heyvan, təbiət hadisələri) öz səhvləri və başına gələnlərə səbəbkar və günahkar bilir...
Mən Tomas Cefferson deyiləm ki, özümüm ilahiləşdirib, deist ola ola Cefferson İncili yaradım. Bunu fakt kimi göstərsəydiniz, bir az narahat olardım.)) Amma yazdıqlarınız özündə heç bir tutar ehtiva etmir + hələ bir Ceffersonla özüm çörəyinizin üstünə yağ çəkdim.. )))

Yuxarıda xatırlatdığınız yazınızı gözləyirəm, linki də verə bilərsiniz. Ya həmin deist dəb xatirinə özünə fəlsəfi ad qoyanlardan olub, ya da sizin yazınız həqiqətən də tutarlı... [/quote]

deistler ekser halda her birinin beyninde ferqli tanri ideyasi olduqlarini ireli sururler.ona gore de men burada deizmle bagli ne ise yazarken deizm o deyil deseniz ve ya sizin deizm deye gosterdiyinizi bir basqasina curutduyumu iddia etsem o da deizm bu deyil dese mesele qarisiq bir hal alacaq....


cox loru dilde seslense de sual vermek isteyirem.tanri deyerken siz ozunuz neyi nezerde tutursunuz?ve ya tanrinin neler edebileceyi ve.s ile bagli.qisaca beyninizde tanri ile bagli ne varsa etrafli yazsaniz sevinerem...

Link to comment
Share on other sites

[quote]Deizm din necə ola bilər ki, dinləri inkar edir( İnanc necə ola bilər ki yalnız ilkin şərtdə Tanrını qəbul edir və digər məqamlarda- anadan olandan ölənədək yalnız özünü və digər insanları (heyvan, təbiət hadisələri) öz səhvləri və başına gələnlərə səbəbkar və günahkar bilir..[/quote].
dinleri inkar etmekle tanriya yeni bir xususiyyet erz etmis olur ve tanrini dinlerdeki kimi formalara salir.bele ki tanrinin din gonderdiyini demekle gondermediyini demek arasinda bir ferq yoxdur.cunku tanrinin varligi inancdir.dolayisiyla bu inancdan ireli surulen istenilen fikir de inanc olacaqdir.
bu da deizm tanrisinin dinlerden ferqli olmayaraq insan dusuncesi mehsulu oldugunu ortaya qoyur.
inanc nece olur ki yalniz ilkin sertde tanrini qebul edir demisiniz-qisaca olaraq tanrinin varligi haqqinda elinizde hansi maddi bir subut var ki bunun inanc olmadigini qeyd edirsiniz?diger bir terefden tanrini ilkin sert qebul etmekle ona yeniden bir xususiyyet erz etmis olur.

bir sade misal cekim:
diger otaqda qirmizi qutu olduguna inaniram.(tanrinin varligina inaniram)
icinde kitab olduguna inaniram(din gonderdiyine inaniram)
icinde kitab olmadigina inaniram(din gondermediyine inaniram)

diqqet: otaqda qutunun olub olmamasini tam bilmemis o qutuda herhansi bir esyanin oldugunu qeyd etmekle olmadigini qeyd etmek arasinda ferq yoxdur.herikisi eyni deyer dasiyir....

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lucifer13' timestamp='1299970388' post='8560741']

inanc nece olur ki yalniz ilkin sertde tanrini qebul edir demisiniz-qisaca olaraq tanrinin varligi haqqinda elinizde hansi maddi bir subut var ki bunun inanc olmadigini qeyd edirsiniz?diger bir terefden tanrini ilkin sert qebul etmekle ona yeniden bir xususiyyet erz etmis olur.

bir sade misal cekim:
diger otaqda qirmizi qutu olduguna inaniram.(tanrinin varligina inaniram)
icinde kitab olduguna inaniram(din gonderdiyine inaniram)
icinde kitab olmadigina inaniram(din gondermediyine inaniram)

diqqet: otaqda qutunun olub olmamasini tam bilmemis o qutuda herhansi bir esyanin oldugunu qeyd etmekle olmadigini qeyd etmek arasinda ferq yoxdur.herikisi eyni deyer dasiyir....
[/quote]

Tanrıya inam nədən irəli gəlir bunu soruşun ümumi olaraq. Yaradılışa məntiqli səbəb tapa bilməməkdən. Əgər bir gün dünyanın, kainatın, insanların hətta molekullların necə yarandığına məntiqli səbəb tapsam və buna özümü tam inandıra bilsəm ateist olacağam. Onu da unutmayın ki, hər insan o qədər güclü deyil ki, Tanrısız yaşaya bilsin. )) Tanrı ilə yaşamaq, Tanrısız yaşamaqdan daha asandır. Hər başına gələni qismət adlandırıb, Tanrının boynuna yıxmağa nə var ki.

İnanc məsələsində də aləmi qatırsınız bir-birinə. Bir sözlə dindarlar kimi, deistlər, teistlər və sair arasında da fərqli düşünənlər var. Mən Tanrıya ehtiyacım olduğu üçün yox, yuxarıda dediyimə görə inanıram. Bəlkə də hələ əqidəsini formalaşmağa qorxan deistəm və ateizmə doğru gedirəm... Bilmək olmaz. :morqqqq:

İndi deyəcəksiniz ki deisti çevirib ateist elədim, amma keçməz. gizildish

[quote name='lucifer13' timestamp='1299970129' post='8560720']
deistler ekser halda her birinin beyninde ferqli tanri ideyasi olduqlarini ireli sururler.ona gore de men burada deizmle bagli ne ise yazarken deizm o deyil deseniz ve ya sizin deizm deye gosterdiyinizi bir basqasina curutduyumu iddia etsem o da deizm bu deyil dese mesele qarisiq bir hal alacaq....


cox loru dilde seslense de sual vermek isteyirem.tanri deyerken siz ozunuz neyi nezerde tutursunuz?ve ya tanrinin neler edebileceyi ve.s ile bagli.qisaca beyninizde tanri ile bagli ne varsa etrafli yazsaniz sevinerem...
[/quote]


Tanrı ideyası hər kəsdə fərqlidir. Deistləri ayrı bir kasta kimi bölməyin bu barədə. İstənilən insan öz Tanrısına özünəməxsus xüsusiyyətlər verə bilər. Heç bir günahı olmayan Tanrını daha adil, min bir günahı olan isə onu daha çox bağışlayan hesab edəcək. Çünki hər ikisinə düşündükləri Tanrı sərf edir. Mənim aləmimdə Tanrını bir əsərdən parça ilə verirəm.

[b]İki Tanrı mövcuddur. Müəllimlərimizin bizə öyrətdikləri tanrı və bizi öyrədən Tanrı. İnsanların daima barəsində danışdıqları tanrı və bizimlə danışan Tanrı. Qorxmağı öyrəşdiyimiz tanrı və bizimlə rəhmlə danışan Tanrı.
İki tanrı mövcuddur. Yüksəkliklərdə olan tanrı və gündəlik həyatlarımızda iştirak edən Tanrı. Bizdən tələblər edən tanrı və bizə borclarımızı bağışlayan Tanrı. Cəhənnəmin alovları ilə bizi qorxudan Tanrı və bizə ən yaxşı yolu göstərən Tanrı.
İki tanrı mövcuddur. Günahlarımız altında bizi əzən tanrı və öz sevgisi ilə bizi azad edən Tanrı.[/b]

Özümün tərcümə etdiyim P.Koelonun "Məktub" əsərindəndir. Mənim Tanrım ikincisidir. Tanrı bizim qəlbimizdədir, bizi azad edir və seçimləri, səhvləri etməyi öz boynumuza buraxır.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lucifer13' timestamp='1299970388' post='8560741']

inanc nece olur ki yalniz ilkin sertde tanrini qebul edir demisiniz-qisaca olaraq tanrinin varligi haqqinda elinizde hansi maddi bir subut var ki bunun inanc olmadigini qeyd edirsiniz?diger bir terefden tanrini ilkin sert qebul etmekle ona yeniden bir xususiyyet erz etmis olur.

bir sade misal cekim:
diger otaqda qirmizi qutu olduguna inaniram.(tanrinin varligina inaniram)
icinde kitab olduguna inaniram(din gonderdiyine inaniram)
icinde kitab olmadigina inaniram(din gondermediyine inaniram)

diqqet: otaqda qutunun olub olmamasini tam bilmemis o qutuda herhansi bir esyanin oldugunu qeyd etmekle olmadigini qeyd etmek arasinda ferq yoxdur.herikisi eyni deyer dasiyir....
[/quote]

Tanrıya inam nədən irəli gəlir bunu soruşun ümumi olaraq. Yaradılışa məntiqli səbəb tapa bilməməkdən. Əgər bir gün dünyanın, kainatın, insanların hətta molekullların necə yarandığına məntiqli səbəb tapsam və buna özümü tam inandıra bilsəm ateist olacağam. Onu da unutmayın ki, hər insan o qədər güclü deyil ki, Tanrısız yaşaya bilsin. )) Tanrı ilə yaşamaq, Tanrısız yaşamaqdan daha asandır. Hər başına gələni qismət adlandırıb, Tanrının boynuna yıxmağa nə var ki.

İnanc məsələsində də aləmi qatırsınız bir-birinə. Bir sözlə dindarlar kimi, deistlər, teistlər və sair arasında da fərqli düşünənlər var. Mən Tanrıya ehtiyacım olduğu üçün yox, yuxarıda dediyimə görə inanıram. Bəlkə də hələ əqidəsini formalaşmağa qorxan deistəm və ateizmə doğru gedirəm... Bilmək olmaz. :morqqqq:

İndi deyəcəksiniz ki deisti çevirib ateist elədim, amma keçməz. gizildish

[quote name='lucifer13' timestamp='1299970129' post='8560720']
deistler ekser halda her birinin beyninde ferqli tanri ideyasi olduqlarini ireli sururler.ona gore de men burada deizmle bagli ne ise yazarken deizm o deyil deseniz ve ya sizin deizm deye gosterdiyinizi bir basqasina curutduyumu iddia etsem o da deizm bu deyil dese mesele qarisiq bir hal alacaq....


cox loru dilde seslense de sual vermek isteyirem.tanri deyerken siz ozunuz neyi nezerde tutursunuz?ve ya tanrinin neler edebileceyi ve.s ile bagli.qisaca beyninizde tanri ile bagli ne varsa etrafli yazsaniz sevinerem...
[/quote]


Tanrı ideyası hər kəsdə fərqlidir. Deistləri ayrı bir kasta kimi bölməyin bu barədə. İstənilən insan öz Tanrısına özünəməxsus xüsusiyyətlər verə bilər. Heç bir günahı olmayan Tanrını daha adil, min bir günahı olan isə onu daha çox bağışlayan hesab edəcək. Çünki hər ikisinə düşündükləri Tanrı sərf edir. Mənim aləmimdə Tanrını bir əsərdən parça ilə verirəm.

[b]İki Tanrı mövcuddur. Müəllimlərimizin bizə öyrətdikləri tanrı və bizi öyrədən Tanrı. İnsanların daima barəsində danışdıqları tanrı və bizimlə danışan Tanrı. Qorxmağı öyrəşdiyimiz tanrı və bizimlə rəhmlə danışan Tanrı.
İki tanrı mövcuddur. Yüksəkliklərdə olan tanrı və gündəlik həyatlarımızda iştirak edən Tanrı. Bizdən tələblər edən tanrı və bizə borclarımızı bağışlayan Tanrı. Cəhənnəmin alovları ilə bizi qorxudan Tanrı və bizə ən yaxşı yolu göstərən Tanrı.
İki tanrı mövcuddur. Günahlarımız altında bizi əzən tanrı və öz sevgisi ilə bizi azad edən Tanrı.[/b]

Özümün tərcümə etdiyim P.Koelonun "Məktub" əsərindəndir. Mənim Tanrım ikincisidir. Deyə bilrəsiniz ki, axı ikinci Tanrı da həyata müdaxilə edəndir. Yox, o Tanrı bizim qəlbimizdədir, bizi azad edir və seçimləri, səhvləri etməyi öz boynumuza buraxır.

Link to comment
Share on other sites

[quote]Tanrıya inam nədən irəli gəlir bunu soruşun ümumi olaraq. Yaradılışa məntiqli səbəb tapa bilməməkdən. Əgər bir gün dünyanın, kainatın, insanların hətta molekullların necə yarandığına məntiqli səbəb tapsam və buna özümü tam inandıra bilsəm ateist olacağam.[/quote]
ortada bir yaradilis fikrinin olmasi inancdir.yaradilis deye bir sey yoxdur elmde....diger bir terefden yaradilisi mentiqli sebeb kimi gormek ne qeder dogrudur bilmirem.

[quote]
Onu da unutmayın ki, hər insan o qədər güclü deyil ki, Tanrısız yaşaya bilsin. )) Tanrı ilə yaşamaq, Tanrısız yaşamaqdan daha asandır. Hər başına gələni qismət adlandırıb, Tanrının boynuna yıxmağa nə var ki. [/quote]
tamamile yanlis bir fikirdir.men tanrisiz yasayabilirem.bunun eksini hec kim iddia edebilmez.hetta tanrisiz yasamaq tanri fikri ile yasamaqdan daha elverislidir.her seye umid gozu ile baxib heyatdan el uzmur insan.ozu ne ise etmeye calisir..

[quote][quote]Mən Tanrıya ehtiyacım olduğu üçün yox, yuxarıda dediyimə görə inanıram. Bəlkə də hələ əqidəsini formalaşmağa qorxan deistəm və ateizmə doğru gedirəm... Bilmək olmaz.[/quote][/quote]
yuxarida insanlarin tanrisiz yasamasinin cetinliyinden behsedib indi de inancimin sebebi ehtiyac deyil deyirsiniz..diger bir terefden inanc ehtiyacdan dogan bir telebatdir.

[quote]
İndi deyəcəksiniz ki deisti çevirib ateist elədim, amma keçməz. [/quote]
zaman gosterer...

[quote]
İki Tanrı mövcuddur. Müəllimlərimizin bizə öyrətdikləri tanrı və bizi öyrədən Tanrı. İnsanların daima barəsində danışdıqları tanrı və bizimlə danışan Tanrı. Qorxmağı öyrəşdiyimiz tanrı və bizimlə rəhmlə danışan Tanrı.
İki tanrı mövcuddur. Yüksəkliklərdə olan tanrı və gündəlik həyatlarımızda iştirak edən Tanrı. Bizdən tələblər edən tanrı və bizə borclarımızı bağışlayan Tanrı. Cəhənnəmin alovları ilə bizi qorxudan Tanrı və bizə ən yaxşı yolu göstərən Tanrı.
İki tanrı mövcuddur. Günahlarımız altında bizi əzən tanrı və öz sevgisi ilə bizi azad edən Tanrı.[/quote]
teist dunya gorusu.sadece ayinleri mebedleri catismir.

[quote]Özümün tərcümə etdiyim P.Koelonun "Məktub" əsərindəndir. Mənim Tanrım ikincisidir. Deyə bilrəsiniz ki, axı ikinci Tanrı da həyata müdaxilə edəndir. Yox, o Tanrı bizim qəlbimizdədir, bizi azad edir və seçimləri, səhvləri etməyi öz boynumuza buraxır[/quote]
bilirsiniz, kicik bir meseleye diqqetsiz yanasirsiniz.tanrinin bizi azad edib etmemesi,sehvler etmeyi boynumuza buraxib buraxmamasi ve.s inkar ve testiq.her iki halda tanri deye dusunduyunuz ideyaya xususiyyetler erz edirsiniz.yuxarida cekdiyim misal kimi: qutunun var olub olmadigini bilmeden o qutuda kitabin olmasi ile olmamasini demek eyni gucdedir.bir argument kimi teqdim olunduguna hec de kitabin yoxlugu varligindan ustun movqede durmur....

Link to comment
Share on other sites

[quote][b]tamamile yanlis bir fikirdir[/b].men tanrisiz yasayabilirem.bunun eksini hec kim iddia edebilmez.hetta tanrisiz yasamaq tanri fikri ile yasamaqdan daha elverislidir.her seye umid gozu ile baxib heyatdan el uzmur insan.ozu ne ise etmeye calisir..[/quote]

Mən isə əksini iddia edirəm. Tanrısız yaşamaq çətindir, hər adamın işi deyil. Bəli, hər işi özün görməlisən, heç nəyi qismətin boynuna yıxa bilmirsən. Elə bilirsiniz bütün insanlar bu qədər güclüdür ki? Öz arşınızıla ölçdünüz yenə.

[quote]yuxarida insanlarin tanrisiz yasamasinin cetinliyinden behsedib indi de inancimin sebebi ehtiyac deyil deyirsiniz..diger bir terefden inanc ehtiyacdan dogan bir telebatdir.[/quote]

Aləmi qatırsınız bir birinə. Deizmə bir inanc anlayışı qazandırmaq tələbatı sizdə hardan doğub? Deizm fəlsəfi anlayışdır. Sizin də ziddiyətinizə bax da. Əvvəlki postlarda deyirdiniz deizmi fəlsəfəyə aid edə bilmirəm ki, fəlsəfəyə ayıbdır. Amma din hesab etməkdən çəkinmirsiniz. Mənə deyin görüm siz dindarsıznız, ya filosof? ))

[quote]bilirsiniz, kicik bir meseleye diqqetsiz yanasirsiniz.tanrinin bizi azad edib etmemesi,sehvler etmeyi boynumuza buraxib buraxmamasi ve.s inkar ve testiq.her iki halda tanri deye dusunduyunuz ideyaya xususiyyetler erz edirsiniz.yuxarida cekdiyim misal kimi: qutunun var olub olmadigini bilmeden o qutuda kitabin olmasi ile olmamasini demek eyni gucdedir.bir argument kimi teqdim olunduguna hec de kitabin yoxlugu varligindan ustun movqede durmur.... [/quote]

Burada mənim təxəyyül gücümü, cinsimdəm asılı olaraq doğan zəifliklərimi arxa plana atmayın. Mən Tanrıya xüsusiyyətlər verə bilərəm, çünki onun varlığını qəbul edirəm. Xüsusiyyətlər vermək başqa şeydir, Tanrını həyatına qatmaq başqa.
İnanc deyil bu! )) Nihilizmin bir qoludur, dinləri inkar edirəm. İnanmıram orada yazılanları, qəbul etmirəm, doğru hesab etmirəm və ən əsası bərabər hesab etmirəm. Mənim təsəvvür və təxəyyülümdəki Tanrı o qədər ədalətsiz ola bilməz. Mənim Tanrım yaradıb və oturub yaratdıqlarına baxır.

Link to comment
Share on other sites

[quote]Mən isə əksini iddia edirəm. Tanrısız yaşamaq çətindir, hər adamın işi deyil. Bəli, hər işi özün görməlisən, heç nəyi qismətin boynuna yıxa bilmirsən. Elə bilirsiniz bütün insanlar bu qədər güclüdür ki? Öz arşınızıla ölçdünüz yenə.[/quote]
demeli bu nisbidir.nisbidirse "tanrisiz yasamaq cetindir" ifadesi de oz deyerini itirir...dolayisiyla iddia etdiyiniz argumenti de ozunuz curutdunuz..

[quote]Aləmi qatırsınız bir birinə. Deizmə bir inanc anlayışı qazandırmaq tələbatı sizdə hardan doğub? Deizm fəlsəfi anlayışdır. Sizin də ziddiyətinizə bax da. Əvvəlki postlarda deyirdiniz deizmi fəlsəfəyə aid edə bilmirəm ki, fəlsəfəyə ayıbdır. Amma din hesab etməkdən çəkinmirsiniz. Mənə deyin görüm siz dindarsıznız, ya filosof? ))[/quote]
demek istediklerimi umumilikde deyerlendirmediyiniz ucun yanlis neticeye varmisiniz.bele ki deizmin inancsal terefinin dinlerden ferqsiz oldugu gerceyini inkar etmek isteyiniz felsefi deyil yene inancsal bir tezisdir...


[quote]Burada mənim təxəyyül gücümü, cinsimdəm asılı olaraq doğan zəifliklərimi arxa plana atmayın. Mən Tanrıya xüsusiyyətlər verə bilərəm, çünki onun varlığını qəbul edirəm. Xüsusiyyətlər vermək başqa şeydir, Tanrını həyatına qatmaq başqa.
İnanc deyil bu! [/quote]
siz tanriya elbetde xususiyyetler verebilersiniz.men bunun eksini de demedim.sizin isinize hec kim qarisabilmez.sadece bilmelisiniz ki varligi haqqinda bir delil ortaya qoyabilmediyiniz bir nesnenin xususiyyetlerinden danismaq inancdir.onu heyatiniza qatsaniz da qatmasaniz da felsefi baximdan siz yeni inanc formalasdirmis olursunuz oz dusuncenizde.



[quote]Nihilizmin bir qoludur, dinləri inkar edirəm. İnanmıram orada yazılanları, qəbul etmirəm, doğru hesab etmirəm və ən əsası bərabər hesab etmirəm. Mənim təsəvvür və təxəyyülümdəki Tanrı o qədər ədalətsiz ola bilməz. Mənim Tanrım yaradıb və oturub yaratdıqlarına baxır. [/quote]
size gore din yalniz islam xristianliq ve.s bunlardir?mene gore ise tanri varligini qebul edib ona xususiyyetler erz eden istenilen gorus inancdir ve ayinsiz ibadetsiz bir yeni dindir.
sizin tesevvur ve texeyyulunuzdeki tanri edaletsiz deyil demisiniz-yene de inancsal faktor var ortada.
sizin tanriniz yaradib ve oturub yaratdiqlarina baxirsa edaletsizliklere qarismirsa bu da edaletsizliyin bir novu deyilmi? dolayisiyla edaletsiz bir tanri dusunursunuz.amma edaletli oldugunu iddia edirsiniz.ve tanriya dinlerdeki kimi bu qeder xususiyyet erz edib,dusuncenizin din olmadigini mudafie etmeye calismaginiz ebesdir...

Link to comment
Share on other sites

[quote]demeli bu nisbidir.nisbidirse "tanrisiz yasamaq cetindir" ifadesi de oz deyerini itirir...dolayisiyla iddia etdiyiniz argumenti de ozunuz curutdunuz..
[/quote]

Nisbilik həyatdakı hər şeyə aid bir xüsusiyyətdir. Mən burada nisbiliyə yox, çoxluğa diqqət yönəltmişəm. Statistikasız, copy-paste`siz sizə düşünmək üçün fikir vermişəm, iddia yox. Bu həqiqətdir ki, insanlar dinin, Tanrının quluna çevrilib və öz həyatlarını, səhvlərini onların öhdəsinə buraxaraq özləri isəyaşamırlar..

[quote]siz tanriya elbetde xususiyyetler verebilersiniz.men bunun eksini de demedim.sizin isinize hec kim qarisabilmez.sadece bilmelisiniz ki varligi haqqinda bir delil ortaya qoyabilmediyiniz bir nesnenin xususiyyetlerinden danismaq inancdir.onu heyatiniza qatsaniz da qatmasaniz da felsefi baximdan siz yeni inanc formalasdirmis olursunuz oz dusuncenizde.
[/quote]

Eyni yerdə dövr edirik axı. Mən dedim tanrının varlığına dair dəlilim yoxdur, amma yoxluğuna dair məntiqi açıqlamam da yoxdur. Kainatın yaradılışına məntiqli səbəb tapsam ateist olmuşdum. Şübhələrlə yaşaya bilmərəm. Dinlərə aid şübhələrim sıfır olandan sonra deist oldum, Tanrıya dair olmur. Niyə? Burada qadınlıq da böyük rol oynayır. Hərdən real hadisələrə möcüzə donu geydirmək istəyimi güclə saxlayıram... Deyirəm axı Tanrı varsa da, bizim həyatımıza qarışmır.. Olsun fəlsəfi inanc amma adı deizmdir. Və sizin bu anlayışı fals etmək istəyiniz elə istək olaraq da qalmaqdadır.

[quote]size gore din yalniz islam xristianliq ve.s bunlardir?mene gore ise tanri varligini qebul edib ona xususiyyetler erz eden istenilen gorus inancdir ve ayinsiz ibadetsiz bir yeni dindir.
sizin tesevvur ve texeyyulunuzdeki tanri edaletsiz deyil demisiniz-yene de inancsal faktor var ortada.
sizin tanriniz yaradib ve oturub yaratdiqlarina baxirsa edaletsizliklere qarismirsa bu da edaletsizliyin bir novu deyilmi? dolayisiyla edaletsiz bir tanri dusunursunuz.amma edaletli oldugunu iddia edirsiniz.ve tanriya dinlerdeki kimi bu qeder xususiyyet erz edib,dusuncenizin din olmadigini mudafie etmeye calismaginiz ebesdir... [/quote]

Ədalətsiz deyil,, ədalətli də deyil, heç kimin işinə qarışmır, neytraldır. Daha necə deyim?

Din, batil və qeyri batil inanclar və sair ilaxır mənim üçün hamısı birdir - insanların beynini oğurlayan mexanizmlərdir. Deizm isə sadəcə addır, dini inkarın adı. Burada Tanrı sizin ona veridiyiniz diqqətdən çooox az əhəmiyyət daşıyır. Əsas nihilzmdir - dini nihilizm.

Link to comment
Share on other sites

[quote]Nisbilik həyatdakı hər şeyə aid bir xüsusiyyətdir. Mən burada nisbiliyə yox, çoxluğa diqqət yönəltmişəm. Statistikasız, copy-paste`siz sizə düşünmək üçün fikir vermişəm, iddia yox. Bu həqiqətdir ki, insanlar dinin, Tanrının quluna çevrilib və öz həyatlarını, səhvlərini onların öhdəsinə buraxaraq özləri isəyaşamırlar..[/quote]
hal hazirda dunyada 300000000-dan cox dinsiz insan var.dolayisiyla bu reqem sizin yeniden nisbi yanasdiginizi gosterir.dolayisiyla insanlar deyil-insanlarin coxu demeli idiniz.coxluq ise gerceklik olsaydi eramizdan evvel dunya duz olardi.

[quote]Eyni yerdə dövr edirik axı. Mən dedim tanrının varlığına dair dəlilim yoxdur, amma yoxluğuna dair məntiqi açıqlamam da yoxdur.[/quote]
bu semimiyyetinize esasen neye gore agnostik deyilsiniz? en pis halda teist agnostik olmalisiniz.

[quote]Kainatın yaradılışına məntiqli səbəb tapsam ateist olmuşdum. Şübhələrlə yaşaya bilmərəm. Dinlərə aid şübhələrim sıfır olandan sonra deist oldum, Tanrıya dair olmur. Niyə? Burada qadınlıq da böyük rol oynayır. Hərdən real hadisələrə möcüzə donu geydirmək istəyimi güclə saxlayıram... Deyirəm axı Tanrı varsa da, bizim həyatımıza qarışmır.. Olsun fəlsəfi inanc amma adı deizmdir. Və sizin bu anlayışı fals etmək istəyiniz elə istək olaraq da qalmaqdadır.[/quote]
1)kainatin yaradilisina mentiqli sebeb tapsaniz deist olaraq qalacaqsiniz.ya da teist.cunku ateizm yaradilis fikrini inkar edir.
2)subhelerle yasayabilmemek gercekleri deyisdirmir.
3)dinlere aid supheniz siz zenninize gore"0" dir.amma yanilirsiniz.cunku hele de dini inanclardan cox da ferqli olmayan bir movqedesiniz.
4)deizm bir felsefe deyil.inancdir.mehemmedin paganizmi ferqli yorumlamasi ile sizlerin dini ferqli yorumlamasi arasinda bir ayriliq yoxdur.
5)menim bele bir isteyim yoxdur.men oz dusuncelerimin gercekliyini ispat etmek ucun yaziram.ispat etmek istemirem.ispati artiq var.sadece ispatini yaziram.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lucifer13' timestamp='1300092083' post='8569781']
bu semimiyyetinize esasen neye gore agnostik deyilsiniz? en pis halda teist agnostik olmalisiniz.[/quote]

Aqnostik olmaq mərhələsini keçmişəm, məncə çox lazımsız və ilkin mərhələdir. Ümumiyyətlə yer üzündəki bütün dinlərdən olan və olmayanları müəyyən mənada aqnostik hesab etmək olar.

[quote]1)kainatin yaradilisina mentiqli sebeb tapsaniz deist olaraq qalacaqsiniz.ya da teist.cunku ateizm yaradilis fikrini inkar edir.
2)subhelerle yasayabilmemek gercekleri deyisdirmir.
3)dinlere aid supheniz siz zenninize gore"0" dir.amma yanilirsiniz.cunku hele de dini inanclardan cox da ferqli olmayan bir movqedesiniz.
4)deizm bir felsefe deyil.inancdir.mehemmedin paganizmi ferqli yorumlamasi ile sizlerin dini ferqli yorumlamasi arasinda bir ayriliq yoxdur.
5)menim bele bir isteyim yoxdur.men oz dusuncelerimin gercekliyini ispat etmek ucun yaziram.ispat etmek istemirem.ispati artiq var.sadece ispatini yaziram.
[/quote]
Atezimin yaradılış fikrini inkar etdiyini bilirəm, burada nəsə məntiq tapmaq da mümkün deyil. İnkarçılıq məncə arqumetsizlikdən yaranır və yersizdir. Ateistlərin məni təəssüfləndirən çarəsizliyidir.

Mənə elə gəlir ki, siz inamı(inancı) çox kiçik miqyasda dəyərləndirirsiniz. Deistlər fövqəltəbii hadisələri (, yaradanın dinlərlə olan bağını, müqəddəs mətnləri və ortaya çıxmış bütün dinləri rədd edirlər. Lakin, bunun əvəzinə insan məntiqinin gücünə və dünyanın qanunlarına inanırlar. İnam və ya inanc anlayışı sizi niyə bu qədər çaşdırır axı..
Radikal deistləri ateist adlandıran dindarlar kimi, siz də deidti qatırsınız tesitə, teisti də ateistə ))

Link to comment
Share on other sites

[quote]Aqnostik olmaq mərhələsini keçmişəm, məncə çox lazımsız və ilkin mərhələdir. Ümumiyyətlə yer üzündəki bütün dinlərdən olan və olmayanları müəyyən mənada aqnostik hesab etmək olar. [/quote]
agnostizm ateizme geden yolda deizmden sonraki merhele oldugu icin ilkin merhele adlandirmaginiz esassizdir.qisaca agnostizm deizm ile agnostizm arasinda qalmis bir felsefedir.



[quote]Atezimin yaradılış fikrini inkar etdiyini bilirəm, burada nəsə məntiq tapmaq da mümkün deyil. İnkarçılıq məncə arqumetsizlikdən yaranır və yersizdir. Ateistlərin məni təəssüfləndirən çarəsizliyidir.[/quote]
Xanim, ateizm argumentsizlikden yaranmir.eksine,movcud olan argumenti(tanri ideyasi) redd edir.bu da elmi ateizmde elmi subutlara soykenerek testiqlenir.ateizmin caresizlik deyil.edksine caresizlik inanclardir.bele ki bir suala cavab tapabilmeyende tanri yaradib demekle meseleni ort bas etmeye calisirlar.ateizm ise insanin acizliyini redd ederek tanri yaradib kimi primitiv cavablarla movzudan qacmir,movzunun qayesini axtarir...


[quote]Mənə elə gəlir ki, siz inamı(inancı) çox kiçik miqyasda dəyərləndirirsiniz. Deistlər fövqəltəbii hadisələri (, yaradanın dinlərlə olan bağını, müqəddəs mətnləri və ortaya çıxmış bütün dinləri rədd edirlər. Lakin, bunun əvəzinə insan məntiqinin gücünə və dünyanın qanunlarına inanırlar. İnam və ya inanc anlayışı sizi niyə bu qədər çaşdırır axı..
[/quote]
birincisi insan mentiqi ve dunya qanunlarina inanmaq deye bir sey olabilmez.ve en esasi yuxaridaki yazilarinizla bu sitat getirdiyim yaziniz arasinda yerle goy qeder ferq olduguna gore menim sehv etdiyimi dusunmusunuz.halbuki artiq diqqet etseniz deizmin temel prinsiplerini redd etmeye baslamisiniz.

inam ve inanc anlayisi meselesine geldikde ise-mentiqimize inanmaq deye bir sey olabilmez.-bilmek ve inanmaq arasinda ferq vardir.

1)tanri varligina inaniram-inanc
2)tanri varligini bilirem-yalan
3)tanrinin din gonderdiyinize inanmiram-1ci inancdan dogan ikinci inanc
4)tanrinin din gondermediyini bilirem-1ci inanc ve 2ci yalanin ceminden yaranan 3cu yalan ve inanc...

Link to comment
Share on other sites

bilmek ise ferqlidir.
yerin gunes etrafinda firlandigini bilirem.
diqqet:inanmiram,bilirem.

ya da ferqli misal:
dostumun cibinde 5 manat olduguna inaniram:onun cibinde hemise pul olur yeqin bu defe de olar;
dostumun cibinde 5 manat oldugunu bilirem: biraz evvel 10 manati var idi cibinde 5 manatina kontur aldi geriye 5 manat qaldi.onu da xerclemeyib.

gorulduyu kimi birincide net bir subut olmadigi ucun inaniram deyilir.
ikincide ise mentiqe ve gercekliye esaslanan fikir var.

Link to comment
Share on other sites

Ateizmə çarəsizlik deyəcək qədər kasad düşüncəyə malik deyiləm. Mən yaradılış ideyasının inkarını çarəsizlikdən, arqumentsizlikdən yarandığını dedim.
Aqnostizm hər mərhələnin başlanğıcı ola bilər, şərt deyil ki, aqnostik dönüb ateist olmalıdır, tam əksi də baş verə bilər.

Sizin inanclara qarşı kəskin nifrətiniz var, aydın oldu. İnanc digər primitiv inancların inkarından doğan bir şey olsa da, siz bunu primitivlik kimi qəbul edəcəksiniz, fəlsəfi ad kimi yox. Bu da aydın oldu.
İndi mənim fikirlərimi qatışdırıb, təhtəlşüur vasitəsilə məni tesit və ya digər ad ilə burdan yola salmamanız üçün aşağıdakıları deyirəm:
Deizm

Tanrının varlığını qəbul edir, inanır - Mən də.
Deizmə görə Tanrı insanları yaradıb və daha işlərinə qatışmır, insan hər bir situasiyadan öz ağlı, məntiqi və əməyi ilə çıxmalıdır, ümid, qismət anlayışları təhrif edilir - mən də
Deizm o biri dünyanın olmadığını iddia edir (əksinə inanan deistlər də var) - mən də inanmıram. Amma Erkin Qədirli yaxşı deyib "Ölərik görərik."
Deizmə görə bütün dinlər və müqəddəs kitablar uydurmadır - məncə də.

Qeyd edim ki, gələcəkdə nə olar, bilmirəm.

O ki qaldı, mənim özüm özümü inkar etməyimə. Bunun fərqindəyəm və hər dəfə də sizə bunun fərqində olduğumu qeyd edirəm. İnsanlıq halıdır, axtarışdayam. Fikirlərimi formalaşdırıram və heç vaxt qəti danışmıram. Siz isə qətiyyənlə öz doğrularınızı sübut etməyə çalışırsınız. Nisbilik bu məqamda unudulur. )) Axtarışda olub bu məqama çatmışa və bilmək olmaz bir müddətdən sonra hara gedib çıxacağam. Nitşenin fövqəlinsanının da ən böyük xüsusiyyəti axtarışdır. )

Link to comment
Share on other sites

[quote]Ədalətsiz deyil,, ədalətli də deyil, heç kimin işinə qarışmır, neytraldır. Daha necə deyim?

Din, batil və qeyri batil inanclar və sair ilaxır mənim üçün hamısı birdir - insanların beynini oğurlayan mexanizmlərdir. Deizm isə sadəcə addır, dini inkarın adı. Burada Tanrı sizin ona veridiyiniz diqqətdən çooox az əhəmiyyət daşıyır. Əsas nihilzmdir - dini nihilizm. [/quote]
bu yazinizi gormemisdim...
kainati yaradabilecek bir guc edaletsizliye el qatmirsa neytralam deyirse artiq edaletsiz olmus olur.diger terefden dinlerin hamisinin tanri terefinden gonderildiyi ideyasini da inkar ederek dinlerdeki tanri simvollarini da inkar etmis olursunuz.buna razisiniz her halda.amma maraqlisi budur ki siz de bu sefer yeni bir inanc ortaya atirsiniz ki tanri din gondermeyib.bir seyin varligini bilmeden onun ne ise etdiyini demekle dememek arasinda mentiqi ve felsefi baximdan ferq yoxdur.eyni gucde argumentlerdir.

Link to comment
Share on other sites

[color="#FF0000"]Atezimin yaradılış fikrini inkar etdiyini bilirəm, burada nəsə məntiq tapmaq da mümkün deyil. İnkarçılıq məncə arqumetsizlikdən yaranır və yersizdir. Ateistlərin məni təəssüfləndirən çarəsizliyidir.[/color]
[quote]
Ateizmə çarəsizlik deyəcək qədər kasad düşüncəyə malik deyiləm. Mən yaradılış ideyasının inkarını çarəsizlikdən, arqumentsizlikdən yarandığını dedim.[/quote]
serhe ehtiyac gormurem.

[quote]
Sizin inanclara qarşı kəskin nifrətiniz var, aydın oldu. İnanc digər primitiv inancların inkarından doğan bir şey olsa da, siz bunu primitivlik kimi qəbul edəcəksiniz, fəlsəfi ad kimi yox. Bu da aydın oldu.
İndi mənim fikirlərimi qatışdırıb, təhtəlşüur vasitəsilə məni tesit və ya digər ad ilə burdan yola salmamanız üçün aşağıdakıları deyirəm:[/quote]
dememisden evvel qeyd edim ki deizmin yeni bir inanc oldugu argumentini mudafie edirem.dine nifret ve.s burada rol oynamir.


[quote]
Tanrının varlığını qəbul edir, inanır - Mən də.
Deizmə görə Tanrı insanları yaradıb və daha işlərinə qatışmır, insan hər bir situasiyadan öz ağlı, məntiqi və əməyi ilə çıxmalıdır, ümid, qismət anlayışları təhrif edilir - mən də
Deizm o biri dünyanın olmadığını iddia edir (əksinə inanan deistlər də var) - mən də inanmıram. Amma Erkin Qədirli yaxşı deyib "Ölərik görərik."
Deizmə görə bütün dinlər və müqəddəs kitablar uydurmadır - məncə də.[/quote]
ok.bu yaziniz cox gozel oldu.gelin indi sirf sizin qebul etdiyiniz deizm formasini secek:
1)tanri dunyani yaradib amma islerine qarismir
2)insan oz agli ile situasiyalardan cixmalidir
3)o biri dunya yoxdur
4)butun dinler uydurmadir


1)tanrinin dunyani yaratdigina inanmaq temel inancdir ve sadece inancdirş
2)bir seyin varligini bilmeden onun nelerse etdiyini dusunmek basqa bir inancdir.
3)insan oz agli ile situasiyalardan cixmalidirsa inanca ne gerek var?dunyani da arasdirsin, ve movzunu inanca baglamayib oz agli ile bir fikir bildirsin.inandim iman etdim demesin.(tanri baresinde)
4)tanrinin varligina inanabilirsinizse o biri dunyaya nece inanmirsiniz? elimizdeki elmi faktlarla herhalda.men buna gore bilirem..ruhun metafizik bir movcudiyyet olmadigi sadece suurumuza verdiyimiz ad oldugu fikrine esasen o biri dunya fikrini qebul etmirem.eger elmi bir subutla o biri dunyanin varligini redd edirsinizse neye gore elmi bir subutu olmayan tanri varligini qebul edirsiniz?belke de hele de beyninizdeki suallara tam aydinliq getirmediyiniz ucun hele de deizmdesiniz.
...

Link to comment
Share on other sites

Ateistlərin məni təəssüfləndirən çarəsizliyidir.

bu cümləni düzgün intonasiya, vurğu ilə və düşünürək yaxçı yaxşı oxuyun, pls. :huh:

AteislərDƏ məni təəssüfləndirən çarəsizlikdir. (sizin verisyanız)
orijinalı:
Ateistlər[b]in[/b] məni təəssüfləndirən çarəsizl[b]İ[/b]yidir. (Yəni yaradılışı inkar etmək)

Link to comment
Share on other sites

[quote]Ateistlərin məni təəssüfləndirən çarəsizlİyidir. (Yəni yaradılışı inkar etmək) [/quote]
yaradilisi inkar etmek fikri kimlere mexsusdur? ateistlere.dolayisiyla ateist ve ateizm artiq caresizlik durumuna dusur...qisacasi menasi hec de deyismedi...

Link to comment
Share on other sites

[quote]4)tanrinin varligina inanabilirsinizse o biri dunyaya nece inanmirsiniz? elimizdeki elmi faktlarla herhalda.men buna gore bilirem..ruhun metafizik bir movcudiyyet olmadigi sadece suurumuza verdiyimiz ad oldugu fikrine esasen o biri dunya fikrini qebul etmirem.eger elmi bir subutla o biri dunyanin varligini redd edirsinizse neye gore elmi bir subutu olmayan tanri varligini qebul edirsiniz?[b]belke de hele de beyninizdeki suallara tam aydinliq getirmediyiniz ucun hele de deizmdesiniz.[/b][/quote]

Bəs mən ilk postdan bəri nə deyirəm? Bu qədər səmimi yazımdan sonra bu nətixəyə çıxsınızsa, və hələ də atezimə çarəsizlik dediyimi düşünürsünüzsə daha sözüm yoxdur. ))
Sizin üçün iki rəng var ağ və qara - orta neytral heç bir şey yoxdur, siz nihilistsiniz. Ağ - ateizm, qara -din (və sizin dediyiniz kimi inanclar). Ortada da bir şey olmalıdır, keçid mərhələsi üçün. İnsan birdən birə ateist və ya doğulandan bəri dindar olursa, deməli onda nəsə problem var.

Link to comment
Share on other sites

[quote]Bəs mən ilk postdan bəri nə deyirəm? Bu qədər səmimi yazımdan sonra bu nətixəyə çıxsınızsa, və hələ də atezimə çarəsizlik dediyimi düşünürsünüzsə daha sözüm yoxdur. ))
Sizin üçün iki rəng var ağ və qara - orta neytral heç bir şey yoxdur, siz nihilistsiniz. Ağ - ateizm, qara -din (və sizin dediyiniz kimi inanclar). Ortada da bir şey olmalıdır, keçid mərhələsi üçün. İnsan birdən birə ateist və ya doğulandan bəri dindar olursa, deməli onda nəsə problem var.[/quote]
istenilen insan ateistdir-cunku tanri yoxdur. :D
eger qeyri deqiq fikirde oldugunuzu dusunursunuzse onda bu qeyri deqiq fikri qeti sekilde nece mudafie etmek isteyirsiniz?ve de diqqet!!: diger bir terefden duzdur deizm teizm ve ateizm arasinda bir noqtedir.amma unutmamaq lazimdir ki deizmin de temel prinsipleri teizmden cox da uzaqlasmamisdir.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lucifer13' timestamp='1300105694' post='8572143']
istenilen insan ateistdir-cunku tanri yoxdur. :D

[/quote]

Bunu Dawkins yoxsa Hawking deyib sizə.?)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lucifer13' timestamp='1300105694' post='8572143']
istenilen insan ateistdir-cunku tanri yoxdur. :D eger qeyri deqiq fikirde oldugunuzu dusunursunuzse onda bu qeyri deqiq fikri qeti sekilde nece mudafie etmek isteyirsiniz?ve de diqqet!!: diger bir terefden duzdur deizm teizm ve ateizm arasinda bir noqtedir.amma unutmamaq lazimdir ki deizmin de temel prinsipleri teizmden cox da uzaqlasmamisdir.
[/quote]
Ola bilər, amma icazə vermək lazımdır ki, insan bunu özü dərk etsin. Məncə düşünülmədən, dəb xatirinə ateizmi "qəbul etmək" elə Quran, Tövrat, İncil oxumadan anadangəlmə boyunduruqla dindar olmaq kimi bir şeydir. Mərhələləri keçmək lazımdır, çünki şübhə nə qədər faydalı olsa da bir o qədər də zəhlətökücü şeydir.



[quote name='lucifer13' timestamp='1300107818' post='8572562']
tekrar movzuya baxarken bu cumleye yene diqqet etdim.sizce cumlenizde "teesuflendiren" sozunden sonra "vergul" olmali idi?
[/quote]
Bəli. Şadan ki məğzi başa sala bildim nəhayət....

[quote name='lucifer13' timestamp='1300122566' post='8574523']
bravo.cahillik abidesisiniz.
[/quote]

əhmədin anası ölməyib a!! )) Cehillik də nisbi anlayışdır.. ) Kobudluq etməyin xanımlara daldandanishan

Link to comment
Share on other sites

[quote name='lucifer13' timestamp='1300122566' post='8574523']
bravo.cahillik abidesisiniz.
[/quote]

Siz savadli olub amma mənim suallarima cavab belə verə bilmirsiniz..( :huhh: Savadliaaaa )
ONDANSA GEDİN QOYUN GÜDÜN.. :rofl:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ulianora' timestamp='1300124471' post='8574776']

əhmədin anası ölməyib a!! )) Cehillik də nisbi anlayışdır.. ) Kobudluq etməyin xanımlara daldandanishan
[/quote]


Həə Nərgiz xala.. :loveyouu: Nə anlayiş?Ona anlayişdan heç bəhs etməyin..

Link to comment
Share on other sites

[quote]Ola bilər, amma icazə vermək lazımdır ki, insan bunu özü dərk etsin. Məncə düşünülmədən, dəb xatirinə ateizmi "qəbul etmək" elə Quran, Tövrat, İncil oxumadan anadangəlmə boyunduruqla dindar olmaq kimi bir şeydir. Mərhələləri keçmək lazımdır, çünki şübhə nə qədər faydalı olsa da bir o qədər də zəhlətökücü şeydir. [/quote]
ateizm koru koruna secilebilmez.ne de aile terefinden telgin edilebilmez.cunku bu bir din deyil.bu inanc deyil.ateizmi insanin ozu derketmelidir.daha dogrusu insan ozu derkederken ateist oldugunu gorebilmelidir :)

[quote]Bəli. Şadan ki məğzi başa sala bildim nəhayət....[/quote]
eksine.men sadam ki sizin sehvinizi size tapib gosterebildim.cumlede vergul qoymayan sizsiniz.. :)

[quote]Siz savadli olub amma mənim suallarima cavab belə verə bilmirsiniz..( :huhh: Savadliaaaa )
ONDANSA GEDİN QOYUN GÜDÜN[/quote]
deveye deyibler belin niye eyridir?
deve deyib ki sizin basqa isiniz gucunuz yoxdur? :D

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Islami Nur_313' timestamp='1299955114' post='8559072']
cennet ve cehennem, melek, şeytan >> deizm inancında yeri yoxtur....Bunlarin yeri olmadigi bir seye inanmaq ,o cumleden Qurani ve Allah Tebarek ve Tealanin Quranda cennet ve cehennem emrine inanmamaq dinden cixmaq ve kafirlikdir!!!
Bu dine mensub olanlar incimesin....
[/quote]

Deizm din deyil:))))Dinin olmamasıdır.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, Ulianora, sizin postunuzu overlook eledim ona görə təkrarlandım :rolleyes:

Deizmə gələndə isə, zənnimcə bu daha məntiqli başlanğıc nöqtəsidi. Gözünü açıb dinə gələn insanlar mənə ümumiyyətlə çatmır. Amma məncə deizmin də axırı elə teizmə çıxır. Çünki bir şeyə ki ad verildi - qurtardı getdi: başlanır suallar, dəqiqləşdirmələr və sairə. Qanunsuzluqda olan qanun kimi bir şey...Qanun olan yerdə də özdüşüncə axsamağa başlayır, başlanır başqasını ağli ilə hərəkət eləmələr. Bu da deqradasiyaya gətirib çıxarır.
İMHO.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Our picks

    • Цены на продукты питания в Азербайджане: что подорожало? - СПИСОК
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен в Азербайджане составил 100,0%, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
      Как сообщает Госкомстат, индекс потребительских цен на продукты питания, напитки и табачные изделия составил 98,2%, на непродовольственные товары - 100,9%, на платные услуги, оказанные населению - 102,0%.
      Согласно информации, в апреле 2024 года индекс потребительских цен по сравнению с предыдущим месяцем составил 99,9%, а за первые четыре месяца по сравнению с аналогичным периодом прошлого года - 100,7%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольшее снижение цен наблюдалось на манную и гречневую крупы, макароны, свежую рыбу, молоко, яйца, маргарин, подсолнечное и кукурузное масло, грецкие орехи, фундук, помидоры, огурцы, зелень, баклажаны и картофель. В то же время рост цен был зафиксирован на лимоны, бананы, яблоки, груши, киви, каштан, гранат, белокочанную капусту, сладкий перец, бурак и чеснок. Цены на другие продукты питания существенно не изменились.
       
      Непродовольственные товары
      В апреле индекс потребительских цен на непродовольственные товары по сравнению с мартом составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 101,3%.
      В апреле по сравнению с предыдущим месяцем больше всего подорожали ювелирные изделия, цемент и пиломатериалы. Стоимость других непродовольственных товаров существенно не изменились.
      Платные услуги населению
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен на платные услуги населению по сравнению с предыдущим месяцем составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 102,4%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольший рост цен наблюдался на услуги международных авиаперевозок в страны СНГ, туры внутри страны, медицинские, стоматологические, парикмахерские и косметологические услуги, а также услуги платных дошкольных образовательных учреждений. Стоимость других платных услуг существенно не изменились.
      https://media.az/society/ceny-na-produkty-pitaniya-v-azerbajdzhane-chto-podorozhalo-spisok
        • Haha
      • 3 replies
    • На побережье Каспия откроется цирк
      Sea Breeze Resort активно развивает детское направление, и этим летом отдых с детьми на территории города-курорта станет еще интереснее – на территории курорта впервые откроется цирк.
      «1 июня в Sea Breeze под руководством обладателя циркового «Оскара» Аллахверди Исрафилова стартует международная программа «Легенды Монте-Карло» с участием артистов одного из самых престижных цирковых фестивалей в мире», - говорится в сообщении пресс-службы Sea Breeze.
      Отмечается, что цирковой шатер со зрительным залом вместимостью 1250 мест и 13-метровым манежем расположится между Лунапарком и Аквапарком, которые также начнут принимать гостей этим летом.
        Цирк откроется в Международный день защиты детей 1 июня, и первое шоу будет носить благотворительный характер - на него будут приглашены дети, оставшиеся без попечения родителей, и дети с ограниченными физическими возможностями.
      «Живые легенды Монте-Карло очаруют и детей, и взрослых сложными акробатическими трюками, виртуозным жонглерским мастерством, настоящей магией и впечатляющей эквилибристикой. А великолепные карабахские скакуны, покорившие своим выступлением публику Виндзорского королевского конного шоу, под управлением настоящих джигитов продемонстрируют невероятную скорость и грацию», - говорится в сообщении.
      https://1news.az/news/20240513022911888-Na-poberezhe-Kaspiya-otkroetsya-tsirk-FOTO
        • Upvote
        • Confused
      • 45 replies
    • Обнародовано заключение повторной экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова
      Обнародовано окончательное заключение экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова, обвиняемого в жестоком убийстве пятерых членов своей семьи, двое из которых были несовершеннолетними.
      Как передает Qafqazinfo, на основании протеста прокуратуры, в отношении обвиняемого была проведена повторная экспертиза.
      В заключении повторной экспертизы, как и в предыдущей, также заявляется, что обвиняемый находился в невменяемом состоянии во время совершения преступления.
      На следующем этапе Ахмедову будет предъявлено окончательное обвинение, а уголовное дело будет передано в суд для рассмотрения. Если суд также придет к выводу, что обвиняемый совершил преступление в невменяемом состоянии, Ахмед Ахмедов будет освобожден от наказания.
      Однако он не будет отпущен на свободу, а ему назначат принудительное лечение в специализированном медицинском учреждении.
      https://media.az/society/obnarodovano-okonchatelnoe-zaklyuchenie-ekspertizy-o-psihicheskom-sostoyanii-ahmeda-ahmedova
      • 16 replies
    • В Азербайджане среди детей распространяются коклюш и «свинка»: как защитить ребенка?
    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Milli
        • Sad
        • Like
      • 34 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
      • 22 replies
    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
        • Milli
        • Facepalm
        • Haha
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
      • 28 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...