Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Recommended Posts

Günahın formal olaraq növlərini yazdın , bununla razıyam.  Məzmun etibarilə isə hər 4 halda günah elə günah olaraq qalır.  Məsələn , adam öldürmək yazdığın 4 variantın 4-ündə  də mümkündür.  Amma , məzmun etibarilə günah olaraq qalır.  Mənim də əsas bilmək istədiyim odur ki, bu günahı dindar , ateist və qeyri olamğımıza baxmayaraq necə özümüzdə günah kimi "qeydə alırıq" .   Yəni , insanda bu fikir haradan gəlir ?  Aydındır ki,  dindar üçün dinin əmrlərini pozmaq artıq günahdir  - ani olaraq bunu özlüyündə qeyd edir. Bəs yerdə qalan ?  Axı biz də bu "günah" faktını özlüyümüzdə "qeyd edirik"  .  Ona görə də belə nəticəyə gəldim ki,  günah - həm daxili , həm də xarici amillərin nəticəsi kimi şüurumuzda "qeyd olunur" .  Özüdə ki,  xarici olan daxiliyə , daxili olan xariciyə qarşılıqlı keçə bilər.  Xarici amil kimi dini , toplumdan gələn adət - ənənələrlə bağlı əxlaq və s ,  daxili amil kimi vicdanı göstərmək olar. Bəzi  hallarda  bu ikisi bir - birini əvəzləyə bilər.

 

Qısa olaraq bir də -   vicdan və  sadaladığım xarici amillər insana "günahımızı daxilən qeyd etməyə" məcbur edən əsas mənbədir.

 

Amma , məzmun etibarilə günah olaraq qalmır. Namus üstündə adam öldürməy günah deyil. Vətən uğrunda, düşmanı öldürməy günah deyil. Məzmun uje dəyişir.

 

Yəni , insanda bu fikir haradan gəlir ?  Bu fikirlər keçirtdiyimiz hisslərdən gəlir.

 

Günüh anlayışı, ümumi hisslərin cəminnən gəlir. Vicdan + İnsaf + Məsuliyyət + Qorxu + vəs.

 

İnsan özü təyin eləyir. Nəyin haq və nəyin nahaq olduğunu Yaradan bilir.

 

Bu günüh yox səhfdi. Bir səhf. Dindarlar üçün günah, qeyriləri üçün səhf. Hər ssəhf günah deyil, ammam hər günah səhfdi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Baxın , tutaq ki, mən öz işçimi haqsız yerə yaxud kifayət qədər haqlı olmayaraq işdən qovuram.  Onun isə alisəndə maddi problemləri var . Mənim günahım üzündən ( axı onu mən qovdum ) ailə dağıla bilər yaxud həmin adamı cinayətə sövq edə bilərəm. Əlbəttə ki, xüsusilə də uşaqları varsa ...  Bunu mən inanmayan adam kimi , özümə günah bilərəm. Yəni, heç bir cəzalanma qorxusu olamaya - olmaya günah hissi və vicdan əzabı çəkə bilərəm . Siz buna nə deyirsiniz ? Günah hesab etmək olar ?

 

 

Mən buna vicdan əzabi deyərdim , mən elə başa düşürəm ki , bu deyim inananlara aiddir.Günah , insanın nəfsinin istəklərinə , arzularına tabe olmasının nəticəsidir və əfvedilmirsə cəzası var, siz də bilirsiz ki nə yolla olsa da cəzasi çəkilir , bu cəza insana özbaşina olmur , hansisa varliq tərəfindən kəsilir. Baxin buna da haqq - ədalət deyirik. ümumiyyətlə bu söz fars mənşəli sözdür..bir dinin yasaqladığı hərəkətin adıdır.  

Müsəlmana yaraşan rəftar, günah törətdikdə Allahini xatırlayaraq peşman olub bağışlanma diləmək və bir daha gücü nisbətində o günahı işləməməkdir. Yəni bizlər qorxub peşman oluruq ona görə də sizlər günah yox vicdan əzabi kimi anlayişdan istifadə etməlisiz. )  

 

Amma belə baxanda imenno bu mövzuda müsəlmanlar kimi çixiş edirsiz , hətta hiss etdiyiniz ruhunuzdan belə yazirsiz. anlamaq çətindir.Əgər mən deyən ruhdan danişirsizsa həmin ruhun da bir məqsədi var: O, Allaha aparan səfər, ruhun zəfərlə dolu yürüyüşüdür.Günah beləcə ruhdan bədənə , maddəyə doğru bizi çevirən hərəkətin xüsusiyyətidir. 

Bütün günahların içərisində hələ bir dənəsi var ki, o heç bağışlanılmaz , təmizlənməz , inkar etmək..İnsan sonsuzluq yolunun yolcusu kimi götürsək onun , Allahin bu gedişini əngəlləməkdən daha böyük günah olarmı? Yaxşi bəs siz niyə buna günah demirsiz.?

 

Məsələn mən hardansa bir məktub tapsam heç bir vaxt açib oxumaram ya da telefondaki mesajlari oxuyan deyiləm , bunu özümə günah bilərəm , amma Allahdan qorxmasaydim  onu açib oxuyardim , amma cəzalanacam deyə çəkinirəm. Sizlərsə buna görə cəzalanmayacağinizi bilirsiniz və buna görə də bu sizlər üçün günah deyil vicdan əzabi kimi sayila bilər. thinking.gif Vicdanin hardan gəlib hara getdiyini də araşdirsaq yenə də mən deyənə çixir.

Link to comment
Share on other sites

Amma , məzmun etibarilə günah olaraq qalmır. Namus üstündə adam öldürməy günah deyil. Vətən uğrunda, düşmanı öldürməy günah deyil. Məzmun uje dəyişir.

 

Yəni , insanda bu fikir haradan gəlir ?  Bu fikirlər keçirtdiyimiz hisslərdən gəlir.

 

Günüh anlayışı, ümumi hisslərin cəminnən gəlir. Vicdan + İnsaf + Məsuliyyət + Qorxu + vəs.

 

İnsan özü təyin eləyir. Nəyin haq və nəyin nahaq olduğunu Yaradan bilir.

 

Bu günüh yox səhfdi. Bir səhf. Dindarlar üçün günah, qeyriləri üçün səhf. Hər ssəhf günah deyil, ammam hər günah səhfdi.

 

Məzmun hamı üçün dəyişmir.   Namus , vətən və s. uğrunda adam öldürən irəlicədən bunun günah olmamasına inanıb bunu edir.  Deməli , bu konkret adam üçün  bu konkret vəziyyətdə ( dediyin filan \ filan səbəblərə görə )  günah hissi yoxdur.   Amma , eyni  hadisələr baş verdikdə digər insan hətta bu halda da adam öldürməyin günah olduğunu ( intiqamdan doğan )  düşünərək bunu edir.  İntiqamını alır , amma günah da hiss edir.  3 -cü adam eyni şəraitdə heç intiqam da almaq istəmir . Məsələn , ona görə ki,  pis adamın cəzasını Allah verəcəyinə inanır və intiqam almır. Bunu dindar olmayan başqa birisi də , əqidəsinə uyğun olaraq edə bilər. Özün də yazmışdın bu barədə ))

Link to comment
Share on other sites

Mən buna vicdan əzabi deyərdim , mən elə başa düşürəm ki , bu deyim inananlara aiddir.Günah , insanın nəfsinin istəklərinə , arzularına tabe olmasının nəticəsidir və əfvedilmirsə cəzası var, siz də bilirsiz ki nə yolla olsa da cəzasi çəkilir , bu cəza insana özbaşina olmur , hansisa varliq tərəfindən kəsilir. Baxin buna da haqq - ədalət deyirik. ümumiyyətlə bu söz fars mənşəli sözdür..bir dinin yasaqladığı hərəkətin adıdır.  

Müsəlmana yaraşan rəftar, günah törətdikdə Allahini xatırlayaraq peşman olub bağışlanma diləmək və bir daha gücü nisbətində o günahı işləməməkdir. Yəni bizlər qorxub peşman oluruq ona görə də sizlər günah yox vicdan əzabi kimi anlayişdan istifadə etməlisiz. )  

 

Amma belə baxanda imenno bu mövzuda müsəlmanlar kimi çixiş edirsiz , hətta hiss etdiyiniz ruhunuzdan belə yazirsiz. anlamaq çətindir.Əgər mən deyən ruhdan danişirsizsa həmin ruhun da bir məqsədi var: O, Allaha aparan səfər, ruhun zəfərlə dolu yürüyüşüdür.Günah beləcə ruhdan bədənə , maddəyə doğru bizi çevirən hərəkətin xüsusiyyətidir. 

Bütün günahların içərisində hələ bir dənəsi var ki, o heç bağışlanılmaz , təmizlənməz , inkar etmək..İnsan sonsuzluq yolunun yolcusu kimi götürsək onun , Allahin bu gedişini əngəlləməkdən daha böyük günah olarmı? Yaxşi bəs siz niyə buna günah demirsiz.?

 

Məsələn mən hardansa bir məktub tapsam heç bir vaxt açib oxumaram ya da telefondaki mesajlari oxuyan deyiləm , bunu özümə günah bilərəm , amma Allahdan qorxmasaydim  onu açib oxuyardim , amma cəzalanacam deyə çəkinirəm. Sizlərsə buna görə cəzalanmayacağinizi bilirsiniz və buna görə də bu sizlər üçün günah deyil vicdan əzabi kimi sayila bilər. thinking.gif Vicdanin hardan gəlib hara getdiyini də araşdirsaq yenə də mən deyənə çixir.

 

Azda xanım , günah haqqında fikirlərinizi başa düşürəm . Amma , sizdə ümumi qırmızı xətt kimi günahın Allah əmrlərini pozmaq kimi olması keçir.  Yəni, başqa sözlə , siz insanın insana etdiyi günahı qəbul etmirsiniz .  Yalnız Allahın yanında günah etdiyinizi başa düşürsünüz.  Mən isə əksinə , Allah yanında günah tamamilə hiss etmirəm . Yalnız , konkret insana etdiyim haqsızlığı özümə günah bilirəm.  Məsələn , uşaqla  nahaq yerə kobud danışmağıma görə bunu özümə günah bilərəm , amma , Allahı inkar etməyimlə ( teizm Allahını)  tamamilə günah hiss etmirəm. ( həm də ona görə ki, mən düşündüyüm Allahı bu işlər maraqlandırmır )) )  Yəni , daxili hiss kimi ,  dindar olmasam da - günahı hiss edirəm , amma , Allah deyil - bəndə qarşısında...

 

Ruh məsələsini ümumi olaraq yazdım , bunun adını nə istəsəniz qoya bilərsiniz . Ruh anlayışı müsəlmanların monopoliyasında deyil ki ?  Dindar adamlar təkcə müsəlman olmur axı ))  Məsələn , Xristianlar və buddistlər (biz başa düşüdüyümüz mənada ruh olmasa da )  də öz ruhlarını "çirkləndirməmək üçün"  yalnız yaxşı işlər görüb  günah etməmək kimi  fikirlərlə yaşayırlar.   Bəziləri Karmaya inanır , onu  pis tətəfə dəyişməmək üçün günah etmirlər və s. 

Mən isə günahı dediyim kimi konkret adam və ya adamlara qarşı etdiyimə inanıram ,  Allaha qarşı yox. Konkret adama etdiyim haqsızlıq  günahdır .Allahın əmrlərinə əməl etməyən insan üçün isə günah  yalnız inanan adamda ola bilər. 

 

Vicdan əzabı və günah eyni şey deyil.   Günah bir aktdırsa , yəni etdiyimiz hərəkət və ya dediyimiz söz və ya tutduğumuz mövqedirsə ( günah kimi bunu "qeyd etdiyimiz"  ) , vicdan əzabı isə bu aktı etdiyimizdən sonra keçirdiyimiz hissdir.  Amma, orası da doğru olardı ki,  dünyəvi adam üçün günah anlayışını formalaşdıran həm də vicdandır.  

 

Fikirlərinizə görə təşəkkürlər , amma , razılaşın ki , bu mövzunun elə də bəsit - hamıya məğbul  olan həlli yoxdur ))  Amma , hər kəs öz səmimi düşüncəsini yazmaqla bəlkə də bir nəticəyə gələ bilərik .

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Məzmun hamı üçün dəyişmir.   Namus , vətən və s. uğrunda adam öldürən irəlicədən bunun günah olmamasına inanıb bunu edir.  Deməli , bu konkret adam üçün  bu konkret vəziyyətdə ( dediyin filan \ filan səbəblərə görə )  günah hissi yoxdur.   Amma , eyni  hadisələr baş verdikdə digər insan hətta bu halda da adam öldürməyin günah olduğunu ( intiqamdan doğan )  düşünərək bunu edir.  İntiqamını alır , amma günah da hiss edir.  3 -cü adam eyni şəraitdə heç intiqam da almaq istəmir . Məsələn , ona görə ki,  pis adamın cəzasını Allah verəcəyinə inanır və intiqam almır. Bunu dindar olmayan başqa birisi də , əqidəsinə uyğun olaraq edə bilər. Özün də yazmışdın bu barədə ))

 

Kökünnən səhf fikirdi.

 

Birdənə də misal mən çəkim. Prospekt Popedada bir skinxed mmənim üstümə cumur və mənə iki bıçaq vurub öldürməy isəyir. Ya mən öldürəcəm, ya da məni öldürəcəy. O cındırı öldürməy məncə yox, günah deyil. 100% HALALDI,

 

Misallar çoxdu. Hamsındada sənin fikirin səhfdi. yəqin incimirsən.

Link to comment
Share on other sites

Gunah hissi inancli ve inancsiz olmasindan asili olmayaraq her bir insanda var...Bu hiss kimde yoxdursa ya manyakdir yadaki ruhi xeste...

Bu hissin menbeyi meneviyyatdir...İnsanin ic dunyasinin bunovresi bunlardir---valideyinlerin,insanlarin sevgisi, onu boyutek ucun valideyinlerin temennasiz eziyyeti ve s...Yeni insanin meneviyyati en pak olan bir hissedir... Insan gunah bir ish tutanda meneviyyat qaralmaqa bashlayir...Bu da insana vicdan ezabi verir...

Link to comment
Share on other sites

Kökünnən səhf fikirdi.

 

Birdənə də misal mən çəkim. Prospekt Popedada bir skinxed mmənim üstümə cumur və mənə iki bıçaq vurub öldürməy isəyir. Ya mən öldürəcəm, ya da məni öldürəcəy. O cındırı öldürməy məncə yox, günah deyil. 100% HALALDI,

 

Misallar çoxdu. Hamsındada sənin fikirin səhfdi. yəqin incimirsən.

 

Axı sən hansı instansiyasan ki, mənim fikrimi kökündən səhv hesab edəsən .  Yaz ki, öz adından ki, "bax bu mövzuda mən belə fikirləşirəm"  vəssalam . Yoxsa , postuna artıq hücümla başlayırsan ki, mən kökündən səhv edirəm .   Sən adi adam kimi öz fikirlərini yazırsan elədirmi ? Allah kimi , Guru kimi , bəşəriyyətin Müəllimi kimi yazmırsan ki ?  Onda sadə ol !  Mənim fikrimlə razılaşmamq hüququn var , əlbəttə .  Sən öz fikrinlə məntiqlə mənim fikirlərimi darmadağın edə bilərsən , amma əvvəlcədən kökündən səhv etdiyimi demək yersizdir.  əgər mən səhv edirəmsə bunu gərək mən özüm başa düşüm.  Özün bil , bu formada da davam edə bilərsən , amma düzü hər dəfə sənə cavab verməyə həvəs qoymursan sad.png

Link to comment
Share on other sites

Сунята бу худжум дейил. Хайат беле олмалыды. Тесир ве екс тесир принсипи.

 

Хайатда Гуру ( Махатма , пейгембер )  пафосундан башга  ади , нейтрал данышыг терзи де вар.  Меним Гурулара ехтийаджым йохдур )) 

Link to comment
Share on other sites

Uzaq keçmişdə , sovet dövründə  Sibirdə hərbi xidmətdə  mənimlə  Rusiya alman - baptistləri xidmət edirdilər.  Bu  xristianlığın bir formasıdır. Çox  təvazökar , sadə insanlar idi və  əqidələrinə uyğun çoxlu sayda qadağaları var idi.  Bu insanlar hərbi xidmətdə "andiçmə mərasimini"  ( prisyaqa ) qəbul etmədilər. Sovet dövrünün ateizminin at oynadan vaxtları onlar öz sözünün üstündə durub prisyaqa qəbul etmədilər.  Deməyim odur ki, hərbi andiçmə  əsgərdən  lazım olsa adam öldürməyi tələb edirdi. Onlara isə heç vəchlə adam öldürmək olmaz.  Onlar hündürboylu , sağlam və qüvvətli insanlar idi , amma başqa əsgərlər onları təhqir edəndə və ya vuranda cavab vermirdilər ( zor işlətmək və söyüş söymək onlara olmaz ) . 

 

Bunları nəyə görə yazıram ?  Ona görə ki , günah - hərəyə özü başa düşdüyü və razılaşdığı məzmun daşıyır.  Ümumi hamıya aid günah yoxdur. 

Link to comment
Share on other sites

Əslində "günah" çox geniş məvhumdu və müxtəlif dövrlərdə, əhali təbəqələrində, dini qruplarda, areallarda vaxtaşırı bu anlayış dəyişir.

 

Əgər söhbət dinlə təsbit edilmiş günahlardan gedirsə, onu deyə bilərəm ki, burda müəyyənlik var, çünki bütün səmavi kitablarda günah olaraq eyni əməllər göstərilir və sonradan bu kitablar əsasında dini alimlər tərəfindən hazırlanmış nümunəvi dindarın davranış və yaşayış qaydalarında da normalar eynidir. Bunlara təməl günahlar da demək olar...  Öldürmə, oğurlama, aldatma, qiybət etmə, zina etmə, yalan danışma və s. 

Bundan başqa kamil insanlar müəyyən bir həyat yolu keçdikdən və bəlli bir təcrübə qazandıqdan sonra bir çox şeyləri özləri üçün günah hesab edir və təsir edə bildikləri insanlara da bunu aşılamağa çalışırlar. Düzdür belə fərdi günah anlayışı əslində formalaşarkən dindən tərbiyədən daha çox qaynaqlanlr, lakin insan həyat təcrübəsi gördüyü və yaşadığı bəzi hallar onu tamamilə ekzotik bir gunah predmeti formalaşdırmağa vadar edə bilər.

 

Ümumiyyətlə qısa olaraq belə deyə bilərəm ki, Günah - "nəticə"ləri xoşagəlməz, zərərli, fatal olan "səbəb"lərdi 

Müasir dünyada bu anlayışsız keçinmək mümkün deyil çünki, zənnimcə insan cəmiyyəti son 2000 min ildə nə qədər inkişaf etsədə istənilən fövqəladə halda anidən ilkin vəhşiliyinə qayıdacaq və qanunlar işləməyən bir şəraitdə ümid ancaq fərdi günah prinsiplərinə olacaq. Bunu xırda məsələlərdə (münaqişələrdə) belə müşahidə etmək olar. 

Edited by KəriM
Link to comment
Share on other sites

Махатма ilə indi tanış oldum. Mənim üçün o xəstədi. Kütləvi şüur formalaşdırıb.

 

Sunyata. Ümumi hamıya aid günah yoxdur.

 

๑۩▓◙◙۞◙◙▓۩๑ Çörəyi tullamaq, mundarlamaq, üstünə çıxmaq, hamı üçün eynidi, ruhi xəstələrdən başqa.

 

Bir mənalı heç nə yoxdu.

Link to comment
Share on other sites

Əslində "günah" çox geniş məvhumdu və müxtəlif dövrlərdə, əhali təbəqələrində, dini qruplarda, areallarda vaxtaşırı bu anlayış dəyişir.

 

Əgər söhbət dinlə təsbit edilmiş günahlardan gedirsə, onu deyə bilərəm ki, burda müəyyənlik var, çünki bütün səmavi kitablarda günah olaraq eyni əməllər göstərilir və sonradan bu kitablar əsasında dini alimlər tərəfindən hazırlanmış nümunəvi dindarın davranış və yaşayış qaydalarında da normalar eynidir. Bunlara təməl günahlar da demək olar...  Öldürmə, oğurlama, aldatma, qiybət etmə, zina etmə, yalan danışma və s. 

Bundan başqa kamil insanlar müəyyən bir həyat yolu keçdikdən və bəlli bir təcrübə qazandıqdan sonra bir çox şeyləri özləri üçün günah hesab edir və təsir edə bildikləri insanlara da bunu aşılamağa çalışırlar. Düzdür belə fərdi günah anlayışı əslində formalaşarkən dindən tərbiyədən daha çox qaynaqlanlr, lakin insan həyat təcrübəsi gördüyü və yaşadığı bəzi hallar onu tamamilə ekzotik bir gunah predmeti formalaşdırmağa vadar edə bilər.

 

Ümumiyyətlə qısa olaraq belə deyə bilərəm ki, Günah - "nəticə"ləri xoşagəlməz, zərərli, fatal olan "səbəb"lərdi 

Müasir dünyada bu anlayışsız keçinmək mümkün deyil çünki, zənnimcə insan cəmiyyəti son 2000 min ildə nə qədər inkişaf etsədə istənilən fövqəladə halda anidən ilkin vəhşiliyinə qayıdacaq və qanunlar işləməyən bir şəraitdə ümid ancaq fərdi günah prinsiplərinə olacaq. Bunu xırda məsələlərdə (münaqişələrdə) belə müşahidə etmək olar. 

 

Təşəkkür edirəm.  Çox əsaslı və hərtərəfli yanaşmanıza görə . Bölməyə sizin kimi userlərin gəlişi çox  ürəkaçan faktdır )) 

Link to comment
Share on other sites

Махатма ilə indi tanış oldum. Mənim üçün o xəstədi. Kütləvi şüur formalaşdırıb.

 

 

Dostum , hansı Maxatmadan söhbət gedir və niyə xəstədir ?

 

๑۩▓◙◙۞◙◙▓۩๑ Çörəyi tullamaq, mundarlamaq, üstünə çıxmaq, hamı üçün eynidi, ruhi xəstələrdən başqa.

 

Hamı üçün eyni deyil də )) Bu bizim mentalitetimizə (  oxşar münasibət başqa xalqlarda da ola bilər )  aid olan şeydir.  Çörək sadəcə qida maddəsi , ərzaq , yeyinti məhsuludur . Bunu "müqəddəsləşdirən"  bəzi xalqlar və insanlar var.  Mən də sizin kimi , çörəyi tapdalamıram , yerdən qaldırıb yuxarı qoyuram . Amma , bunu niyə etdiyimi bilmirəm , çünki belə tərbiyə olunmuşam . Mentalitet məsələsi . Amma , o biri adamların  ( başqa ölkələrdə ) bunu etdiyini görmüşəm və bunu günah kimi yaxud ruhi xəstə kimi də yozmuram.  

 

P.S.  Bağışlayın , bəs sizə müraciət etmək istəsək adınızı ( yəni nikinizi ) necə yazaq  ? ))

Link to comment
Share on other sites

Mənim fikrimcə, mövzunu daxili vicdan əzabı ilə əlaqələndirsək mövzu daha geniş alınar. Çünki, günah anlayışı özlüyündə sırf dinə bağlıdır, dinlər isə fərqli olduğuna görə günahların bir cox növləri fərqli cəmiyyətlərdə öz aktuallığını itirir. 

Günah anlayışına həmdə mənəvi və təbii hiss kimi baxsaq, tam olaraq adətlərlə inam və dinlə əlaqələndirmək səhv olardı çünki, müxtəlif millətlərin müxtəlif mənəvi dəyərləri və adətləri var. Biri üçün günah digəri üçün savab sayıla bilər.

Amma Bütün millətləri birləşdirən ümümbəşəri mənəvi dəyərlər var ki, bunları günahdan cox daxildən gələn vicdan hissi və həmin hadisə və əməlin düz olmadığına əminlikdir. Məsəl üçün ehtiyacı olana kömək etmədikdə, kiminsə malını ələ keçirdikdə, yalan danışdıqda və.s bu kimi hadisələrə bütün normal insanlar mənəvi narahatçılıq hissi keçirir və bu heç də inama və dinə bağlı deyil. Sadəcə olaraq subyektiv olmayan vicdan əzabıdır.

Link to comment
Share on other sites

Mənim fikrimcə, mövzunu daxili vicdan əzabı ilə əlaqələndirsək mövzu daha geniş alınar. Çünki, günah anlayışı özlüyündə sırf dinə bağlıdır, dinlər isə fərqli olduğuna görə günahların bir cox növləri fərqli cəmiyyətlərdə öz aktuallığını itirir. 

Günah anlayışına həmdə mənəvi və təbii hiss kimi baxsaq, tam olaraq adətlərlə inam və dinlə əlaqələndirmək səhv olardı çünki, müxtəlif millətlərin müxtəlif mənəvi dəyərləri və adətləri var. Biri üçün günah digəri üçün savab sayıla bilər.

Amma Bütün millətləri birləşdirən ümümbəşəri mənəvi dəyərlər var ki, bunları günahdan cox daxildən gələn vicdan hissi və həmin hadisə və əməlin düz olmadığına əminlikdir. Məsəl üçün ehtiyacı olana kömək etmədikdə, kiminsə malını ələ keçirdikdə, yalan danışdıqda və.s bu kimi hadisələrə bütün normal insanlar mənəvi narahatçılıq hissi keçirir və bu heç də inama və dinə bağlı deyil. Sadəcə olaraq subyektiv olmayan vicdan əzabıdır.

 

Plotophyte , gəlin , çıxında bəs ))  Haradasınız ? Darıxmışdıq .  

 

Deməli , müzkairənin gedişindən belə çıxır ki,  iki qrup mövqe var : 

1. Günah sırf dinlə bağlı hissdir.

2. Günah həm din və həm də vicdanla bağlı hissdir. 

 

Mən ikincinin tərəfdarıyam .  Mövzunu dediyiniz kimi genişləndirmək üçün vicdan haqqında da danışmaq olar.  Daha doğrusu , artıq danşırıq ))

 

 Yuxarıda hardasa yazmışdım ki,  "günah"  anlayışını formalaşdıran daxili və xarici amillər var.  Din xarici amildir. Çünki , xaricdən , hansısa konkret müqəddəs kitabdan , dindən və peyğəmbərdən gəlir . Əmrlər və tövsiyələr formasında.  Bunlar da dediyiniz kimi müxtəlif dinlərdə fərqlidir ( oxşar tərəfləri də olmasına baxmayaraq ) .  Vicdan - bu isə daxili amildir . Bu da subyektivdir.  Amma , dinlə heç bir əlaqəsi olmayan şəxsən düşündüyümüz  "düz olmayan"  əməllərin nəticəsində qeyd etdiyimiz ( зафиксированный факт) hissdir. 

Kiçik bir haşiyə. Əslində ,  dindən gələn haram /  halal məsələsi tədricən dindarın vicdanına da çevrilə bilər. Yəni, vicdan dindar üçün elə günah hissi ilə eyniləşə bilər.  Daha doğrusu , vicdanlı olmaq  və günah etməmək  eyni məna kəsb edə bilər.

 

Ümumbəşəri  "düz olmayan"  əməllər haqqında  ola bilər ki, sizi doğru anladımsa bu obyektiv - yəni hamıya aid olan və yaxud isə  "cəmiyyətin öz arasında sazlşi" kimi qəbul olunmuş , sonradan mənəvi tərbiyə ilə insana aşılanan hisslərdir.

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Ümumbəşəri  "düz olmayan"  əməllər haqqında  ola bilər ki, sizi doğru anladımsa bu obyektiv - yəni hamıya aid olan və yaxud isə  "cəmiyyətin öz arasında sazlşi" kimi qəbul olunmuş , sonradan mənəvi tərbiyə ilə insana aşılanan hisslərdir.

Cox sağolun Sunyata ) 

Hesab edirəm, hər bir insanda hətta daxildən gələn vicdan hissində belə cüzi də olsa adət-ənənədən qalıqlar var. Bu dindarlıqdan asılı olmayaraq cəmiyyət tərəfindən insanlara nüfuz edilir, yəni qaçılmazdır. Amma ümumbəşəri dəyərlər insanlar ən müxtəlif yerlərdə olsalar belə hamısına şamil edilə bilər. Müəyyən dəyərlər var ki, xristian, müsəlman buddist və yaxud krişnaid olmasından asılı olmayaraq hamı üçün eynidir. Məhz bunlara bu kimi dəyər təsnifatı vermək olar.

Amma günah anlayışı təmamilə dinə və ehtimal edilən haqq hesab günündə insan tərəfindən həyatda mənfi istiqamətdə qazanılan əməllərdir. Daha da incələsək günah insanın öz vicdanı cəmiyyət qarşısında deyil, sırf öz dininin tanrısı qarşısında bəyənilməyən əməlidir.  Məsəl üçün müsəlman üçün qadının çadrasız gəzməsi günah və ya arzuedilməz sayılsada, istənilən sivil düşüncəli insan üçün bu ifrat geyim forması və bir cox hallarda arzuolunmaz dardüşüncəlik sayıla bilər. Bu həmçinin digər dini adətlərə də şamil edilə bilər. Məhz bu səbəbdən mən günah və vicdan arasında sərhəddin geniş olduğunu fikirləşirəm, və günahın vicdana anlayış baxımından aid olmadığı aydın görsənir.Daxildən gələn səmimi peşmançılıq və vicdan hissi isə insan şüurunun tam olaraq adekvat və obyektiv vəziyyətdə analizi nəticəsində meydana gəlir və normal insanların hamısı bu hissləri özündə daşıyır.

Link to comment
Share on other sites

Menim fikrimce Gunah cox derin bir peshmanciliq hissidir...Her toplumun ozune mexsus ulvi-menevi deyerleri var...Her bir insanin exlaqinin soykeneceyi bu deyerlerdir...Bu deyerleri her hansisa bir sebebden pozmaq insana iztirab verir ve anlayir ki, gunah bir ish tutub...

Novbeti postlarda fikirlerime birazda aydinliq getirerem..

İcazə verin sizinlə razılaşmayım... )) Zənnimcə günahın peşmançılıq ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Peşmançılıq tamamilə fərqli bir hissdir və sırf vicdanla və əqidə ilə bağlıdır. Böyük günah işlədib bunu halal sayan insanlar var və belələri təbii ki, halal sayaraq etdiyi günahın peşmançılığın çəkmirlər. Aşağıda çox hörmətli Simruq özünü belə tanımayan skinhedi öldürməyi böyük hərflərlə HALAL sayır ))) burda hansı peşmançılıqdan söhbət gedə bilər. Hələ mən ehtiyyacdan oğurluq edənləri, vərdişindən və ya xislətindən yalan danışanları, ev yıxanlarıi demirəm.

Səbəbindən asılı olmayaraq günah, günah olaraq qalır! 

Kim   "təqsir"  və "günah"  sözləri arasındakı fərqi necə başa düşür ?

Nəzərə almaq lazımdır ki bütün günahlar təqsir olmaya bilər, ancaq bütün təqsirlər günahdır. Burdan belə bir nəticəyə gəlirik ki, günah daha geniş bir anlayışdır! 

 

Amma , məzmun etibarilə günah olaraq qalmır. Namus üstündə adam öldürməy günah deyil. Vətən uğrunda, düşmanı öldürməy günah deyil. Məzmun uje dəyişir.

 

Yəni , insanda bu fikir haradan gəlir ?  Bu fikirlər keçirtdiyimiz hisslərdən gəlir.

 

Günüh anlayışı, ümumi hisslərin cəminnən gəlir. Vicdan + İnsaf + Məsuliyyət + Qorxu + vəs.

 

İnsan özü təyin eləyir. Nəyin haq və nəyin nahaq olduğunu Yaradan bilir.

 

Bu günüh yox səhfdi. Bir səhf. Dindarlar üçün günah, qeyriləri üçün səhf. Hər ssəhf günah deyil, ammam hər günah səhfdi.

 

 

Kökünnən səhf fikirdi.

 

Birdənə də misal mən çəkim. Prospekt Popedada bir skinxed mmənim üstümə cumur və mənə iki bıçaq vurub öldürməy isəyir. Ya mən öldürəcəm, ya da məni öldürəcəy. O cındırı öldürməy məncə yox, günah deyil. 100% HALALDI,

 

Misallar çoxdu. Hamsındada sənin fikirin səhfdi. yəqin incimirsən.

Maraqlıdı siz hansı əsasla kiminsə fikrini kökündən səhv hesab edirsiniz? Nəzərə alın ki, bir insan kimi hamimiz sizdə daxil olmaqla qüsurluyuq və beynimiz məhsullu olan fikir və düşüncələrimiz də qüsurludur. Bəlkə fikirləriniz İlahidəndi bizim xəbərimiz yoxdur? )) Çəkdiyiniz misalda kifayət qədər primitivdir... O skinhedin sizi öldürəcəyini, İki biçaq vuracağını və məhz bu iki biçaqdan öləcəyinizi, sigaret yandırmaq istəmədiyini və ya ancaq döyüb qorxutmaq fikri ilə üstünüzə cumduğunu düşünmədinizmi? Ümumiyyətlə mənə göstərə bilərsiniz dünyavi qanunlarda və dinimizdə harda adam öldürməyin halal olduğu və icazə verildiyi göstərilib? 

 

Ziddiyyətli yazılarınız çoxdur hamısıda qüsurludur... Yəqin ki, incimərsiz! ))

Link to comment
Share on other sites

Махатма ilə indi tanış oldum. Mənim üçün o xəstədi. Kütləvi şüur formalaşdırıb.

 

Sunyata. Ümumi hamıya aid günah yoxdur.

 

๑۩▓◙◙۞◙◙▓۩๑ Çörəyi tullamaq, mundarlamaq, üstünə çıxmaq, hamı üçün eynidi, ruhi xəstələrdən başqa.

 

Bir mənalı heç nə yoxdu.

İcazə verin sizinlə də razılaşmayım! )) Çörəyi tullamaq, mundarlamaq və s. hamı üçün eyni günah deyil. Dərinə getsək bu ümumiyyətlə günah deyil! Siz yaşadığınız Azərbaycan arealından, islam kanonlarından və böyüyərək formalaşdığınız mühitdən  kənara çıxsanız ən azından bir balaca müşahidə etmək qabiliyyətiniz varsa görəcəksiniz ki, yanılırsınız. Peruda hansısa bir kolun yarpağını qoparmağın, hindistanda inəyə pis söz deməyin və kəsməyin, amazon cəngəlliklərində gurbağanı tapdalamağın, həbəşistanda qadın sünnətindən yayınmağın, bəzi islam icmalarında şəkil çəkdirməyin və rəqs etməyin günah olması sizə nə qədər primitiv və gülməli gəlirsə, sizin çörəyi tullayib tapdalamaq günahınız da bir çox cəmiyyətlərdə gülüş doğurur.

Başa düşürəm hamiya öz eynəyi xoş gəlir, ancaq heç olmasa arada bir başqasının eynəyi ilə də dünyaya baxmaq lazımdır...  öz eynəyiniz göstərmədiyini başqasının eynəyi ilə görə bilərsiniz. ))

Link to comment
Share on other sites

Təşəkkür edirəm.  Çox əsaslı və hərtərəfli yanaşmanıza görə . Bölməyə sizin kimi userlərin gəlişi çox  ürəkaçan faktdır )) 

 Dəyməz... )) mövzu maraqlıdır mənə bu səbəbdən yazdım. Ancaq burada səslənən fikirlərlərin çoxu ilə razı deyiləm. Həqiqətən də forumun Azərbaycan bölməsinin inkişafını istəyirəm və buna ehtiyyac var. Lakin Az. bölməsində mövzulara və yazılan postlara baxanda ümid puça çıxır.

Link to comment
Share on other sites

Kerim bey icaze verin mende sizinle razilashmayim...)))

Sizin mentiqinize gore gunah saydiqiniz sheyler hami ucun obyektivdir...Sizin ucun insan oldurmek boyuk gunahdir...Menim ucun ise sebebsiz yere insan oldurmek boyuk gunahdir...Bu gunah ishin neticesi ise derin menevi iztirab ve peshmanciliq hissidir...

Simruqun cekdiyi skinhed misalinda sherti ele qoyub ki, ya o seni oldurmelidi yada ki, sen onu...Simruq bunu ozunu mudafie saydiqi ucun gunah hesab elemir...Eger mentiqlede dushunsek eger cixish yolu yoxdursa hec dushunmeyin yeridi ki, gunahdir oldurmeyim qoy meni oldursun...

Bir sozle menim ucun gunah o sheydir ki , neticesi menevi peshmanciliq getirir...Eger o sheyi ki, etmishem amma neticede hec bir menevi peshmanciliq hissi kecirmiremse demeli onu gunah saymiram...(hemin tutduqum ish, gunah anlayishina daxil olsada)

Chunki, sebebleri subyektiv olaraq here bir cur qiymetlendirir...

Link to comment
Share on other sites

İslam mentiqindede bele shey var...Donuz eti yemek haramdir demeli gunahdir...Amma hemcinin buyrulur ki, ele sherait yarana biler ki, olmemek ucun yeye bilersen...

Gorursunuz faktiki olaraq hemin veziyyetde donuz etini yeyen adam bunu ozune gunah saymir...(amma umumi anlayish donuz eti yemek haramdir)

Link to comment
Share on other sites

Vüqar bəy, sizi başa düşürəm və nə demək istədiyinizi anlayıram  )) Lakin nəzərə alın ki, səbəb dediyiniz anlayış özüdə nisbidir. Kimə görəsə üstunə  qaçan adamı öldürmək artıq özünü müdafiə kimi qəbul edilir bir başqası isə üstünə odlu silah çəkilməmiş özü silah çəkməz. Digər tərəfdən sağlamlığa ziyan vurmaq istəyən şəxsi fiziki güc və ya hər hansı bir silah hesabına zərərsizdəşdirə bilirsinizsə onu öldürmək nə dərəcə də dogrudur? )) Ehtiyyac olanda donuz əti yemək araq içmək və adam öldürmək kimi halların günah sayılmadığını oxumuşam, bilirəm... )) yenə də təkrar edirəm ehtiyyac yarandığını insan özü müəyyən edir və bu qərarların əksəriyyəti yanlış olur.

Ümumiyyətlə söhbət ölüb öldurməkdən getmir bunlar bir misaldı... əslində mən hardan gəlməsinə və nəyi tərənnüm etməsindən asılı olmayaraq yaxşının yaxşı, pisin pis olaraq qəbul edilməsinin tərəfdarıyam.

 

Sizin məntiqinizlə hamı istənilən pis əməli günah bilmədiyi üçün öz "düzgün" qərarına arxalanaraq etməsi normaldı. ))  Bu yanaşmanız bir daha sübut edir ki, cəmiyyətimizin Cinayət Məcəlləsi başda olmaqla normativ hüquqi aktlara ehtiyyacı var!  )) Hərənin öz həqiqəti ədaləti var, hamıya imkan verilsə haqq ədalət əkib - biçməyə müqədəratımız ağır olar. )) Siz dediyinizə ruslar "Samosud" deyir bu isə anarxiya və xaosa aparır.

 

Birdə Vüqar bəy əsiz yoldaşımız Simruqun tanımasamda onun siyası savadına və dünya görüşünə şübhə etmirəm...  ama belə populyar və internasional forumda məzlum skinhed öldürmək həvəsini ürəklə yazmağı )) bunu böyük həriflərlə HALAL elan etməyi dünyada gedən indiki şərq-qərb, şimal - cənub, xristianlıq - İslam qarşıdurması prosesləri prizmasından və gələcək hədəflərimiz baxımından heç də BİZƏ baş ucalığı gətirmir.

Link to comment
Share on other sites

Cox sağolun Sunyata ) 

Hesab edirəm, hər bir insanda hətta daxildən gələn vicdan hissində belə cüzi də olsa adət-ənənədən qalıqlar var. Bu dindarlıqdan asılı olmayaraq cəmiyyət tərəfindən insanlara nüfuz edilir, yəni qaçılmazdır. Amma ümumbəşəri dəyərlər insanlar ən müxtəlif yerlərdə olsalar belə hamısına şamil edilə bilər. Müəyyən dəyərlər var ki, xristian, müsəlman buddist və yaxud krişnaid olmasından asılı olmayaraq hamı üçün eynidir. Məhz bunlara bu kimi dəyər təsnifatı vermək olar.

Amma günah anlayışı təmamilə dinə və ehtimal edilən haqq hesab günündə insan tərəfindən həyatda mənfi istiqamətdə qazanılan əməllərdir. Daha da incələsək günah insanın öz vicdanı cəmiyyət qarşısında deyil, sırf öz dininin tanrısı qarşısında bəyənilməyən əməlidir.  Məsəl üçün müsəlman üçün qadının çadrasız gəzməsi günah və ya arzuedilməz sayılsada, istənilən sivil düşüncəli insan üçün bu ifrat geyim forması və bir cox hallarda arzuolunmaz dardüşüncəlik sayıla bilər. Bu həmçinin digər dini adətlərə də şamil edilə bilər. Məhz bu səbəbdən mən günah və vicdan arasında sərhəddin geniş olduğunu fikirləşirəm, və günahın vicdana anlayış baxımından aid olmadığı aydın görsənir.Daxildən gələn səmimi peşmançılıq və vicdan hissi isə insan şüurunun tam olaraq adekvat və obyektiv vəziyyətdə analizi nəticəsində meydana gəlir və normal insanların hamısı bu hissləri özündə daşıyır.

 

Mən bir də lüğətlərə ( azərbaycan dilinin izahlı lüğətlərinə , rus dilinin izahlı lüğətlərinə , wiki-yə və s. ) baxdım. Düşündüm ki, bəlkə də sözün özündə problem var . Yəni , bizim hamımızın fərqli anladığımız "günah" sözü özü - özlüyündə tam , dolğun və konkret məna daşımır ...

 

Nəticə belədir ki, həm rus , ham azərbaycan dillərində konteksdən asılı olaraq "günah" , "təqsir" , "suç" , "xəta" və "грех" , "вина" , "проступок" eyni mənada və ya fərqli mənada istifadə oluna bilər.

Bununla yanaşı , əlbəttə ki, "günah" (грех ) anlayışı bunların arasında xüsusi yer tutur. Həm də ona görə ki, dinlərdəki qadağaalrı pozmaq mənasını da daşıyır. Amma , "günah" həm də dünyəvi cəmiyyətdə cinayət məcəlləsini pozmaq və etik normaları pozmaq da deməkdir. "Günah"dan başqa o biri sözlərdə birbaşa dini qadağalara isnad yoxdur , amma , yenə də kontekstən asılı olaraq istifadə edilə bilər. Ona görə də ,

 

 

 

Nəzərə almaq lazımdır ki bütün günahlar təqsir olmaya bilər, ancaq bütün təqsirlər günahdır. Burdan belə bir nəticəyə gəlirik ki, günah daha geniş bir anlayışdır! 

 

 

tamamilə razıyam ,  günah daha geniş anlayışdır.   

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

İslam mentiqindede bele shey var...Donuz eti yemek haramdir demeli gunahdir...Amma hemcinin buyrulur ki, ele sherait yarana biler ki, olmemek ucun yeye bilersen...

Gorursunuz faktiki olaraq hemin veziyyetde donuz etini yeyen adam bunu ozune gunah saymir...(amma umumi anlayish donuz eti yemek haramdir)

 

Vüqar , elə iş də orasındadır ki,  ümumi halda "günah"  hesab edilən ,  xüsusi situasiyalarda isə  ( məsələn , özünü müdafiə , təsadüfi adam öldürmə və s. )  eyni  əməli "günah"  saymamağı insan özü qərar verir.  Beləliklə , ətrafdakı insanlar sizdə heç bir günah görmür , çünki məcburiyyət qarçısında qalıb atdığınız addım ( günah belə hesab etsəniz də )  töhmətə layıq olmur. 

 

Digər tərəfdən , günahın mütləq olduğunu qəbul edənlər var - əqidəsi imkan vermir ki, hətta təhlükə qarşısında belə adam öldürsün və ya başqa "günah"  əməl etsin.  Buna da insanlar anlayışla  yanaşır. 

 

Deməli , buradan nə nəticə çıxır ?    İki insandan biri günahı mütləq ( absolyut ) , situasiyadan asılı olmadan günah kimi qəbul edir və bu işi tutmur -  həyatının hesabına belə.  Digəri isə günah saydığı əməlləri müəyyən situasiyada  ( vicdanla kompromisə gedərək )) ) etməyə hazırdır .  Yəni, eyni hadisə mütləq (absolyut ) günah yox , nisbi - vəziyyətdən asılı olaraq edilən əməldir.

 

Bu da mənim uzun -uzadı yazdığımın sizin ifanızdakı  lakonik   forması )) -

 

 

Bir sozle menim ucun gunah o sheydir ki , neticesi menevi peshmanciliq getirir...Eger o sheyi ki, etmishem amma neticede hec bir menevi peshmanciliq hissi kecirmiremse demeli onu gunah saymiram...(hemin tutduqum ish, gunah anlayishina daxil olsada)

 

Link to comment
Share on other sites

Mən buna vicdan əzabi deyərdim , mən elə başa düşürəm ki , bu deyim inananlara aiddir.Günah , insanın nəfsinin istəklərinə , arzularına tabe olmasının nəticəsidir və əfvedilmirsə cəzası var, siz də bilirsiz ki nə yolla olsa da cəzasi çəkilir , bu cəza insana özbaşina olmur , hansisa varliq tərəfindən kəsilir. Baxin buna da haqq - ədalət deyirik. ümumiyyətlə bu söz fars mənşəli sözdür..bir dinin yasaqladığı hərəkətin adıdır.  

Müsəlmana yaraşan rəftar, günah törətdikdə Allahini xatırlayaraq peşman olub bağışlanma diləmək və bir daha gücü nisbətində o günahı işləməməkdir. Yəni bizlər qorxub peşman oluruq ona görə də sizlər günah yox vicdan əzabi kimi anlayişdan istifadə etməlisiz. )  

 

 

 

Azda xanım , diqqət yetirdim ki, sizinlə  Plotophyte müxtəlif ideoloji qütblərdə dursanız da  bu mövzuda fikirləriniz çox oxşayır ))

Bu da çox maraqlı hadisədir ( hər halda mənim üçün )) )  -  deməli , hərdən hamımızın fikirləri üst -üstə düşməsə də heç olmasa oxşar ola bilər ))  rroza.gif

Link to comment
Share on other sites

Yaxshi bele bir sual...Teklifiniz nedir?

Cixilmaz veziyyetde gunah sayilan bir ishi tutmaq lazimdir ya yox?

Daxilden gelen hisse inanmaq lazimdir yoxsa xaricde olan ideologiyalarin tesiri altinda qerar cixartmaq?

Bu movzuda hami ucun obyektiv cavab varmi?...))) Eger yoxdursa onda kimi ise qinamaqa ne derecede haqqimiz var? Kimse balasini mudafie etmek ucun manyaki oldurmek mecburiyyetinde qalir...Onu qinamaq ucun bu universal eminliyi bize kim verib?

Link to comment
Share on other sites

Yaxshi bele bir sual...Teklifiniz nedir?

Cixilmaz veziyyetde gunah sayilan bir ishi tutmaq lazimdir ya yox?

Daxilden gelen hisse inanmaq lazimdir yoxsa xaricde olan ideologiyalarin tesiri altinda qerar cixartmaq?

Bu movzuda hami ucun obyektiv cavab varmi?...))) Eger yoxdursa onda kimi ise qinamaqa ne derecede haqqimiz var? Kimse balasini mudafie etmek ucun manyaki oldurmek mecburiyyetinde qalir...Onu qinamaq ucun bu universal eminliyi bize kim verib?

 

Bu mövzuda hamı üçün obyektiv cavab yoxdur .  Ona görə də heç kimi heç kimi qınamamalıdır.  Məncə ,daxili hissə qulaq asmaq lazımdır.   Bu insanın şəxsi mövqeyidir . Hərdən aldadıcı da ola bilər . Amma , məsuliyyət də insanın özünə düşür.

 

Misalınızdakı ( uşağı  manyakdan qorumaq ) vəziyyətdə məsələn , mən nə edərdim ?  Mən çalışardım manyakı öldürmədən onu neytrallaşdırım. Əgər bu mümkün deyilsə onda öldürərdim.  Əsası isə bundan sonra başlayır )) Öldürüb uşağı xilas etdimsə də , yenə də bu manyakı öldürdüymü günah kimi qəbul edərdim və vicdan əzabı çəkərdim.  Yəni,  məcburi olaraq öldürməyimə baxmayaraq hər halda bunu özümə günah kimi qəbul edərdim .  Sizdən də fərqimiz məhz bu momentdir.  Yəni, siz məcburiyyət qarşısında qalıb -  öldürüb  , bunu günah hesab etmirsiniz . Mən isə eyni vəziyyətdə eynilə sizin kimi hərəkət edib , amma günah hissini də hiss edirəm .

Link to comment
Share on other sites

Mən isə eyni vəziyyətdə eynilə sizin kimi hərəkət edib , amma günah hissini də hiss edirəm .

 

İstənilən insanı elə bir həddə gətirib çıxartmaq olar ki o adam insan öldürəndə sevinər. Yəni ona işgəncə, əzab verən insanı. Bu psixologiyadı. İstənilən insanı. Sənin aləni ələ  sala sala öldürür, işgəncə verir, video çəkib inetə qoyur. Sən də günahdan fikirləşirsən. Elə situatsiyalar var ki insan öldürməy üçün Yaradana dua edirsən ki qisas alasan.

 

Axşam yazacam.

Link to comment
Share on other sites

Aranızda Pavel Lunqinin "ada"  filmini (  Остров .  Павел Лунгин )  görən varsa , bu bizim mövzuya çox yaxınıdr.  Filmin baş qəhrəmanını da Pyotr Mamonov (Пётр Мамонов) oynayır. 

 

Kiminsə filmə baxmaq fikri varsa bu hissədən başlayaraq postumu oxumasın ))  Filmə baxanlar üçün və ya baxmaq fikri olmayanlar üçün yazıram. 

 

Filmin qəhrəmanı İkinci dünya müharibəsində sovet matrosudur.  Almanlar onu və onun kapitanını ələ keçirərək güllələmək istəyirlər.  Bu vaxt filmin qəhrəmanı onlara yalvararaq onu öldürməməsini diləyir.  Almanlar da buna bir şərtlə razılıq verir ki, onda sən kapitanını öldürməlisən.  Buna da o son olaraq razılaşır və kapitanı güllələyir.

 

Sonra onu monaxlar xilas edir və ömrünün sonunadək monastırda yaşayır. Bu insan bütün ömrünü o qədər  günah və vicdan əzabı hiss edir ki,  onda hətta qeyri adi xüsusiyyətlər meydana gəlir . O arada məşhurlaşır , hamıya kömək edir.  Amma ,özünü isə heç cür  bağışlaya bilmir.  Artıq ömrünün sonuna yaxın onun olduğu monastıra kömək üçün bir admiral gəlir ( qızı ilə bağlı) . Filmin qəhrəmanı onu tanıyır - bu  , onun güllələdiyi kapitanı idi . Deməli , ölməyibmiş.  O , admiralın qızını xəstəlikdən xilas edir.  Admiralla söhbətində isə -  admiral ona deyir ki, mən səni çoxdan bağışlamışam.  Onlar adadan gedəndən sonra artıq qocalmış qəhrəmanımız deyir ki, indi rahat ölə bilərəm .  Uzanıb tabutda səssizcə vəfat edir.

 

Görün günah hissi insanı necə təqib edir ömrünün sonunadək ... Başqa birisi , düşünə bilərdi ki, onsuz da ikimizi də öldürəcəkdilər . Heç olmasa mən sağ qaldım . Yəni , özünə bəraət qazandıra da bilərdi . Amma , bunu etmir və sonadək özünü  günahkar sayıb  iztirab şəkir... Bax , bu da həyatın mürəkkəbliyi ilə günah anlayışının da sadə olmaması haqqında bir misal ...

Link to comment
Share on other sites

İcazə verin sizinlə razılaşmayım... )) Zənnimcə günahın peşmançılıq ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Peşmançılıq tamamilə fərqli bir hissdir və sırf vicdanla və əqidə ilə bağlıdır. Böyük günah işlədib bunu halal sayan insanlar var və belələri təbii ki, halal sayaraq etdiyi günahın peşmançılığın çəkmirlər. Aşağıda çox hörmətli Simruq özünü belə tanımayan skinhedi öldürməyi böyük hərflərlə HALAL sayır ))) burda hansı peşmançılıqdan söhbət gedə bilər. Hələ mən ehtiyyacdan oğurluq edənləri, vərdişindən və ya xislətindən yalan danışanları, ev yıxanlarıi demirəm.

Səbəbindən asılı olmayaraq günah, günah olaraq qalır! 

Nəzərə almaq lazımdır ki bütün günahlar təqsir olmaya bilər, ancaq bütün təqsirlər günahdır. Burdan belə bir nəticəyə gəlirik ki, günah daha geniş bir anlayışdır! 

 

 

 

Maraqlıdı siz hansı əsasla kiminsə fikrini kökündən səhv hesab edirsiniz? Nəzərə alın ki, bir insan kimi hamimiz sizdə daxil olmaqla qüsurluyuq və beynimiz məhsullu olan fikir və düşüncələrimiz də qüsurludur. Bəlkə fikirləriniz İlahidəndi bizim xəbərimiz yoxdur? )) Çəkdiyiniz misalda kifayət qədər primitivdir... O skinhedin sizi öldürəcəyini, İki biçaq vuracağını və məhz bu iki biçaqdan öləcəyinizi, sigaret yandırmaq istəmədiyini və ya ancaq döyüb qorxutmaq fikri ilə üstünüzə cumduğunu düşünmədinizmi? Ümumiyyətlə mənə göstərə bilərsiniz dünyavi qanunlarda və dinimizdə harda adam öldürməyin halal olduğu və icazə verildiyi göstərilib? 

 

 

 

Kərim, bəlkə vəziyyəti deyil. Sənin dediyin bəlkəni səfeh adam eləyər. Elə vəziyyətlər var ki ölüm ya qalım vəziyyətidi.
 
Bəlkə.
1.Bəlkə o mənə bir bıçaq vurannan sonra militsiya gələrdi.
2.Bəlkə o mənə iki bıçaq vurannan sonra kimsə kömək edərdi.
3.Bəlkə omənə üç bıçaq vurannan sonra, ayaqı sürüşüb yerə yıxılardı, başı daşa dəyib huşunu itirərdi.
1000-lərnən belə bəlkə var və bəlkədə bu bəlkələrin üstündə hır gün adam ölür.
 
İnistansiya, ministansiya yoxdu. görürəm səhfdi deyirəm, görürəm acıdı, pisdi, soyuqdu deyirəm. Ona qalsa bunların hamısı bizim üçün eyni deyil. Mən deyirəm səhfdi və sübutuna çalışıram, izah edirəm, sən deyirsən ziddiyətdi, pirimitivdi, sübut və izah elə və mənim savadıma şübhə elə, çünki nə siyasi nə də elmi yoxdu.
 
Çox ağır cinayətlər törətmiş pedofil manyakı doğrayaram heç əzabda çəkmərəm, öldürə bilməsəm əzab çəkərəm.
Əgər günah anlayışı Yaradana bağlanırsa, biz istənilən günahın dərinliyini bilə bilmərik. Çünki O istənilən günahın formasını, mahiyyətini və anlayışını dəyişə bilər.
 
Biz günahı təxmin eliyə bilərik, təyin yox. Günah anlamı insanlar arasında abır, həya, vicdan, insaf və.s bütün anlayışları cəmləşdirir, digərləri kimi.
Link to comment
Share on other sites

İcazə verin sizinlə razılaşmayım... ))

 

Ziddiyyətli yazılarınız çoxdur hamısıda qüsurludur... Yəqin ki, incimərsiz! ))

 

Xaiş edirəm razılaşma, əgər bacarırsansa.

 

İndi göstər ziddiyyəti və qüsuru. Konkret göstər..

 

Sunyatanın əvəzinə verilən cavaba oxşayır. Yəqin ki, incimərsiz! ))

 

O özü daha gözəl hərdən cavab verir və vermir.

Link to comment
Share on other sites

Bu mövzuda hamı üçün obyektiv cavab yoxdur .  Ona görə də heç kimi heç kimi qınamamalıdır.  Məncə ,daxili hissə qulaq asmaq lazımdır.   Bu insanın şəxsi mövqeyidir . Hərdən aldadıcı da ola bilər . Amma , məsuliyyət də insanın özünə düşür.

 

Misalınızdakı ( uşağı  manyakdan qorumaq ) vəziyyətdə məsələn , mən nə edərdim ?  Mən çalışardım manyakı öldürmədən onu neytrallaşdırım. Əgər bu mümkün deyilsə onda öldürərdim.  Əsası isə bundan sonra başlayır )) Öldürüb uşağı xilas etdimsə də , yenə də bu manyakı öldürdüymü günah kimi qəbul edərdim və vicdan əzabı çəkərdim.  Yəni,  məcburi olaraq öldürməyimə baxmayaraq hər halda bunu özümə günah kimi qəbul edərdim .  Sizdən də fərqimiz məhz bu momentdir.  Yəni, siz məcburiyyət qarşısında qalıb -  öldürüb  , bunu günah hesab etmirsiniz . Mən isə eyni vəziyyətdə eynilə sizin kimi hərəkət edib , amma günah hissini də hiss edirəm .

Sunyata menim demek istediyim odur ki, vicdan ezabi cekmek bizim irademizden asili deyil...Eger men her hansisa bir sebebden adam oldururemse ve neticede sonradan icimde vicdanima eziyyet veren bir hiss gelmirse demeli gunah bir ish tutmamisham...Chunki hemin hadiseni praktiki olaraq men yashamisham ve ic dunyamda buna gore menim ehvalimi teyin edir...

Sizde deyirsinizki mecburiyyet qarshisinda manyaki oldurersiniz...Sonra deyirsiniz ki, buna baxmayaraq vicdan ezabi cekerem...Amma bu dediyiniz vicdan ezabi gunahsiz adami oldurmekden yaranan vicdan ezabi deyil axi...

Menim gunah anlayishim odur ki, neticesi menden asili olmayaraq icimde derin bir peshmanciliq,iztirab hissi yaratsin...

Link to comment
Share on other sites

Çox ağır cinayətlər törətmiş pedofil manyakı doğrayaram heç əzabda çəkmərəm, öldürə bilməsəm əzab çəkərəm.

 

 

Səndən orta əsrlərdə yaxşı cəllad olardı )) Sonralar da  gelyatinanın  yerinə şəxsən cinayətkarların boynunu vurub kef edərdin ))

Link to comment
Share on other sites

Sunyata menim demek istediyim odur ki, vicdan ezabi cekmek bizim irademizden asili deyil...Eger men her hansisa bir sebebden adam oldururemse ve neticede sonradan icimde vicdanima eziyyet veren bir hiss gelmirse demeli gunah bir ish tutmamisham...Chunki hemin hadiseni praktiki olaraq men yashamisham ve ic dunyamda buna gore menim ehvalimi teyin edir...

Sizde deyirsinizki mecburiyyet qarshisinda manyaki oldurersiniz...Sonra deyirsiniz ki, buna baxmayaraq vicdan ezabi cekerem...Amma bu dediyiniz vicdan ezabi gunahsiz adami oldurmekden yaranan vicdan ezabi deyil axi...

Menim gunah anlayishim odur ki, neticesi menden asili olmayaraq icimde derin bir peshmanciliq,iztirab hissi yaratsin...

 

Razıyam , bu əzab o əzabdan deyil .  

 

İndi bir az icazənizlə filosofluq edim ))   Siz insana necə baxırsınız ?   Yekun fakt kimi ? Yoxsa , həyatla birgə dəyişən ,  hərdən həyatın amansızlıqlarına və ədalətsizliyinə dözməyib yolundan azan ,  ruhi xəstə və sağıam psixikalı və nəhayət ,  "bilməmə və xəbərsizlik"  (неведение)  vəziyyətində olan (  mükəmməl olmayan )  bir məxluq kimi ?  Mən şəxsən insana belə baxıram .  Ona görə də bu gün manyak olan (  manyak nədir ? ruhi xəstə )  , cinayətkar olan ( hansısa qanunu pozan - qanun sabah dəyişsə bu cinayətkarı heç kim həyata qaytaran deyil )  insanlar dəyişə bilər , sağala bilər , cinayətdən peşiman olub əl çəkə bilər  və s. Mən bu adamı öldürməklə onun  insan kimi  potensial bərpa olmasına imkan vermirəm . Günahımı da bunda görürəm ... Amma , heç kimə fikrimi qəbul etdirmək niyyətim də yoxdur. Siz də haqlısınız -  hərə öz bildiyi kimi bu  an günahı məhz belə başa düşür. Vaxt keçir , dövran dəyişir  - fikirlərimiz də dəyişə bilər. 

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Yumor hissin yaxwidi. interesni adamsan.

 

Yumor hissi  insanları yaxınlaşdırır və depressiyalardan , "dəli olmaqdan"  qoruyur )) Bura mən gələndə maraqlı həmsöhbət tapmaq , bir - birimizə hörmət ( razılaşmasaq da ) və söhbətlərdən  ləzzət , həzz almaq , nə isə öyrənmək üçün gəlirəm.  Buranı müharibəyə çevirməyin axı nə mənası var ?  Mən hamı ilə sülh tərəfdarıyam.  Təki ağzımız deyəni qulağımız eşitsin ))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Цены на продукты питания в Азербайджане: что подорожало? - СПИСОК
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен в Азербайджане составил 100,0%, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
      Как сообщает Госкомстат, индекс потребительских цен на продукты питания, напитки и табачные изделия составил 98,2%, на непродовольственные товары - 100,9%, на платные услуги, оказанные населению - 102,0%.
      Согласно информации, в апреле 2024 года индекс потребительских цен по сравнению с предыдущим месяцем составил 99,9%, а за первые четыре месяца по сравнению с аналогичным периодом прошлого года - 100,7%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольшее снижение цен наблюдалось на манную и гречневую крупы, макароны, свежую рыбу, молоко, яйца, маргарин, подсолнечное и кукурузное масло, грецкие орехи, фундук, помидоры, огурцы, зелень, баклажаны и картофель. В то же время рост цен был зафиксирован на лимоны, бананы, яблоки, груши, киви, каштан, гранат, белокочанную капусту, сладкий перец, бурак и чеснок. Цены на другие продукты питания существенно не изменились.
       
      Непродовольственные товары
      В апреле индекс потребительских цен на непродовольственные товары по сравнению с мартом составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 101,3%.
      В апреле по сравнению с предыдущим месяцем больше всего подорожали ювелирные изделия, цемент и пиломатериалы. Стоимость других непродовольственных товаров существенно не изменились.
      Платные услуги населению
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен на платные услуги населению по сравнению с предыдущим месяцем составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 102,4%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольший рост цен наблюдался на услуги международных авиаперевозок в страны СНГ, туры внутри страны, медицинские, стоматологические, парикмахерские и косметологические услуги, а также услуги платных дошкольных образовательных учреждений. Стоимость других платных услуг существенно не изменились.
      https://media.az/society/ceny-na-produkty-pitaniya-v-azerbajdzhane-chto-podorozhalo-spisok
        • Like
      • 2 replies
    • На побережье Каспия откроется цирк
      Sea Breeze Resort активно развивает детское направление, и этим летом отдых с детьми на территории города-курорта станет еще интереснее – на территории курорта впервые откроется цирк.
      «1 июня в Sea Breeze под руководством обладателя циркового «Оскара» Аллахверди Исрафилова стартует международная программа «Легенды Монте-Карло» с участием артистов одного из самых престижных цирковых фестивалей в мире», - говорится в сообщении пресс-службы Sea Breeze.
      Отмечается, что цирковой шатер со зрительным залом вместимостью 1250 мест и 13-метровым манежем расположится между Лунапарком и Аквапарком, которые также начнут принимать гостей этим летом.
        Цирк откроется в Международный день защиты детей 1 июня, и первое шоу будет носить благотворительный характер - на него будут приглашены дети, оставшиеся без попечения родителей, и дети с ограниченными физическими возможностями.
      «Живые легенды Монте-Карло очаруют и детей, и взрослых сложными акробатическими трюками, виртуозным жонглерским мастерством, настоящей магией и впечатляющей эквилибристикой. А великолепные карабахские скакуны, покорившие своим выступлением публику Виндзорского королевского конного шоу, под управлением настоящих джигитов продемонстрируют невероятную скорость и грацию», - говорится в сообщении.
      https://1news.az/news/20240513022911888-Na-poberezhe-Kaspiya-otkroetsya-tsirk-FOTO
      • 41 replies
    • Обнародовано заключение повторной экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова
      Обнародовано окончательное заключение экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова, обвиняемого в жестоком убийстве пятерых членов своей семьи, двое из которых были несовершеннолетними.
      Как передает Qafqazinfo, на основании протеста прокуратуры, в отношении обвиняемого была проведена повторная экспертиза.
      В заключении повторной экспертизы, как и в предыдущей, также заявляется, что обвиняемый находился в невменяемом состоянии во время совершения преступления.
      На следующем этапе Ахмедову будет предъявлено окончательное обвинение, а уголовное дело будет передано в суд для рассмотрения. Если суд также придет к выводу, что обвиняемый совершил преступление в невменяемом состоянии, Ахмед Ахмедов будет освобожден от наказания.
      Однако он не будет отпущен на свободу, а ему назначат принудительное лечение в специализированном медицинском учреждении.
      https://media.az/society/obnarodovano-okonchatelnoe-zaklyuchenie-ekspertizy-o-psihicheskom-sostoyanii-ahmeda-ahmedova
        • Like
      • 16 replies
    • В Азербайджане среди детей распространяются коклюш и «свинка»: как защитить ребенка?
    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Upvote
        • Like
      • 34 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
        • Like
      • 22 replies
    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
        • Haha
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
        • Sad
      • 28 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...