Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Recommended Posts

"Din və Fəlsəvə" camaatı  qış gəlməmiş "qış yuxusuna"  gedib ))  Bir az silkələyib  tonusunuzu qaldırmaq  ümidi ilə bu növbəti mövzunu açıram. ))   

 

Bu mövzu elə bir spesifik bilik tələb etmir. Sadəcə , bir az düşünüb öz fikrimizi yaza bilərik .  Dindarlara, ateistlərə  və qeyrilərə müraciət edərək demək istəyirəm ki,  elə mövzular var ki,  burada problemsiz hamı iştirak edə bilər. Sadəcə olaraq , öz məntiqi , məntiqsiz düşüncələrimizi və hisslərimizi sözə çevirmək lazımdır ))

 

Suallarım belədir :

 

Sizcə  günah nədir ?  Bünün mənbəyi nədir ?   İnanıb - inanmaqdan asılı olmayaraq məncə , hamı buna öz münasibətini bildirə bilər. 

 

Ümumiyyətlə , müasir cəmiyyətdə - müasir insan bu anlayışsız keçinə bilərmi ?  Yəni, müasir cəmiyyətin normal funksiyası üçün  yazılı qanunlar və cinayət məcəlləsi kifayətdirmi ?

 

P.S.  Bir az aktiv olun ))  Gəlin ,  Azərbaycan bölməsini  yaşadaq -  tam məhvinə imkan vermiyək ! 

Cavablarınıza görə də əvvəlcədən təşəkkürlər !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

Suallarım belədir :

 

Sizcə  günah nədir ?  Bünün mənbəyi nədir ?   İnanıb - inanmaqdan asılı olmayaraq məncə , hamı buna öz münasibətini bildirə bilər. 

 

Ümumiyyətlə , müasir cəmiyyətdə - müasir insan bu anlayışsız keçinə bilərmi ?  Yəni, müasir cəmiyyətin normal funksiyası üçün  yazılı qanunlar və cinayət məcəlləsi kifayətdirmi ?

 

 

 

Günah nədir və mənbəyi nədir -  sualına cavab verməmişdən əvvəl ikinci qrup suallar haqqında düşünüb belə qərara gəldim ki,  müasir cəmiyyətdə və müasir insan təkcə yazılı qanunlar və cinayət məcəlləsi ilə kifayətlənə bilməz.  Mütləq yazılmamış qaydalr və qanunlar olmalıdır . Adətən , məhz yazılmamış qanunları pozmaq cəmiyyətdə günah kimi qəbul olunur . Hətta  , birbaşa olaraq cəzalandırılmasa da  , ümumi məzəmmət və töhmətə məruz qalır .

Link to comment
Share on other sites

Menim fikrimce Gunah cox derin bir peshmanciliq hissidir...Her toplumun ozune mexsus ulvi-menevi deyerleri var...Her bir insanin exlaqinin soykeneceyi bu deyerlerdir...Bu deyerleri her hansisa bir sebebden pozmaq insana iztirab verir ve anlayir ki, gunah bir ish tutub...

Novbeti postlarda fikirlerime birazda aydinliq getirerem..

Link to comment
Share on other sites

Menim fikrimce Gunah cox derin bir peshmanciliq hissidir...Her toplumun ozune mexsus ulvi-menevi deyerleri var...Her bir insanin exlaqinin soykeneceyi bu deyerlerdir...Bu deyerleri her hansisa bir sebebden pozmaq insana iztirab verir ve anlayir ki, gunah bir ish tutub...

Novbeti postlarda fikirlerime birazda aydinliq getirerem..

 

Qaraladığım yerdəki fikirlərinizdən belə başa düşürəm ki, bu ,  konkret insan və onun  aid olduğu topluma aiddir.  Deməli , ümumi , yəni , "obyektiv"  günah yoxdur . Çox maraqlıdır ki, "ümumbəşəri"  dəyərlər ( hər halda qismən ) yalnız "nominal"  olaraq mövcuddur.   Ayrılıqda toplum "öz işini" daha aydın və müntəzəm olaraq görür.

Link to comment
Share on other sites

günah - ziyan deməkdir məncə. Mənəvi ziyan...  Hər günahla insan öz aurasına, ruhuna zərbə vurur, onu kirlədir... İnsan ruhunun nuru azalır....

 

mən belə anlayıram)

 

digər tərəfdən, mənim günah saydığım başqası üçün günah sayılmır... Mənim ruhumu kirlədən nələrsə başqası üçün təsirsizdir... Bəlkə dinlər elə onun üçün yaranıb ki, hər insana günahları təcnifat etsin?

Link to comment
Share on other sites

belə deyərdim - günah - "obyektdir"

təqsir - "subyekt"

 

və ya təqsir səbəbdi, günah - nəticə

 

Yəni , başqa sözlə , "günah"  kiməsə ( obyektə ) yönəldilmiş psixi və ya fiziki aktdır.  Təqsir isə bu "günahı"  etmiş sübyektin "halıdır" ?

 

Azərbaycan dilində məncə bu iki söz qarşılıqlı əvəz olunandır. Yalnız , hesab edirəm ki, "günah"  daha çox dini \ ruhanı \ mənəvi  məna yükü daşıyır . Amma ,  "təqsir ", belə demək mümkünsə ,  daha çox dünyəvilik xarakteri daşıyır. 

Link to comment
Share on other sites

Bes uydurma nedir?

 

Bunu iddia etmirəm .  Deyirəm , yəni , "günah"ı məsələn , psixi kompleks kimi də başa düşənlər var . Yəni , həqiqətdə mövcud olmayan , amma  ,insana zorla yaxud "yalan yolu ilə sırınmış" hiss də ola bilər .

Link to comment
Share on other sites

Yəni , başqa sözlə , "günah"  kiməsə ( obyektə ) yönəldilmiş psixi və ya fiziki aktdır.  Təqsir isə bu "günahı"  etmiş sübyektin "halıdır" ?

 

Azərbaycan dilində məncə bu iki söz qarşılıqlı əvəz olunandır. Yalnız , hesab edirəm ki, "günah"  daha çox dini \ ruhanı \ mənəvi  məna yükü daşıyır . Amma ,  "təqsir ", belə demək mümkünsə ,  daha çox dünyəvilik xarakteri daşıyır. 

 

 

 

beli - dunyəvi təqsir - xaricə ünvanlanan fəaliyyətdi

mənəvi günah - öz içinə, daxili aləminə ünvanlanan fəaliyyətdi bəlkə?

Edited by sima nagiyeva
Link to comment
Share on other sites

Teqsir yazili qanunlari pozmaqdir..Yeni cinayetkar...Gunah ise misal ucun qonaqperver olmamaq...

 

Bəs hərdən deyirik ki , "təqsir mənim özümdədir ki, filan şeyi belə etdim" - burada cinayət , yazılı qanunu pozmaq nəzərdə tutulmur axı ))  

Link to comment
Share on other sites

Iradinizla raziyam...))) Sadece fikirlerimi catdirmaqa calishiram...(qusurlari nezere alin)

 

Həqiqəti elə mübahisə edə - edə öyrənmək olar da )) ( mümkün olan qədər ...)  Elə mən özüm də mövzunu açandan sonra görürüəm ki, suallar çoxdur və cavablar da birmənalı deyil . Bu da imkan verir ki, birlikdə araşdıraq )) 

Link to comment
Share on other sites

günah - ziyan deməkdir məncə. Mənəvi ziyan...  Hər günahla insan öz aurasına, ruhuna zərbə vurur, onu kirlədir... İnsan ruhunun nuru azalır....

 

mən belə anlayıram)

 

digər tərəfdən, mənim günah saydığım başqası üçün günah sayılmır... Mənim ruhumu kirlədən nələrsə başqası üçün təsirsizdir... Bəlkə dinlər elə onun üçün yaranıb ki, hər insana günahları təcnifat etsin?

 

Bir tərəfdən sizinlə razıyam ki, günah ( yəni , dərk olunmuş günah ) insanın özünə , mənəviyyatına böyük zərbə vurur - "ruhu kirləndirir" .  Beləliklə də . bu günah hissindən insanda  iztirab , mənəvi əzab çəkmək hissi yaranır.  

Müdriklər deyir ki, mənəvi əzab - ruhu "kirdən"  təmzləyir.  Hətta , deyirlər ki,  ruhun təmizliyi onun çəkdiyi mənəvi əzablarla düz mütənasibdir.  Belə isə , paradoksal vəziyyət yaranır.  Deməli,  ruhunu saflaşdırmaq üçün təbii olaraq "günah işlədib" , sonra bir az əzab  çəkməliyik. Sonra isə bu əzabın nəticəsi olaraq ruhumuzu saflandırırq.  Paradoks -  amma. məncə bu , elə məhz belə baş verir ...

Link to comment
Share on other sites

Görəsən dindən uzaq olanlar üçün günah anlayişi varmi.?  Məsələn , İslam dinində haram kimi qəbul edilmiş və bunun adına da'' günah '' deyilir.. Yaxşi ki inaniriq. Bu duyğunu var edənə həmd olsun . 

 

 

Bütün haramlar zövqlüdür , nəfsin xoşuna gələr , ona görə də insanlar günah işləyər.

Edited by azda
Link to comment
Share on other sites

Bir tərəfdən sizinlə razıyam ki, günah ( yəni , dərk olunmuş günah ) insanın özünə , mənəviyyatına böyük zərbə vurur - "ruhu kirləndirir" .  Beləliklə də . bu günah hissindən insanda  iztirab , mənəvi əzab çəkmək hissi yaranır.  

Müdriklər deyir ki, mənəvi əzab - ruhu "kirdən"  təmzləyir.  Hətta , deyirlər ki,  ruhun təmizliyi onun çəkdiyi mənəvi əzablarla düz mütənasibdir.  Belə isə , paradoksal vəziyyət yaranır.  Deməli,  ruhunu saflaşdırmaq üçün təbii olaraq "günah işlədib" , sonra bir az əzab  çəkməliyik. Sonra isə bu əzabın nəticəsi olaraq ruhumuzu saflandırırq.  Paradoks -  amma. məncə bu , elə məhz belə baş verir ...

Yeni saf ruhu cirklendirib tezeden onu saflashdirmaqa calishiriq...
Link to comment
Share on other sites

Görəsən dindən uzaq olanlar üçün günah anlayişi varmi.?  Məsələn , İslam dinində haram kimi qəbul edilmiş və bunun adına da'' günah '' deyilir.. Yaxşi ki inaniriq. Bu duyğunu var edənə həmd olsun . 

 

 

Bütün haramlar zövqlüdür , nəfsin xoşuna gələr , ona görə də insanlar günah işləyər.

Gorduyunuz kimi var...

Link to comment
Share on other sites

Görəsən dindən uzaq olanlar üçün günah anlayişi varmi.?  Məsələn , İslam dinində haram kimi qəbul edilmiş və bunun adına da'' günah '' deyilir.. Yaxşi ki inaniriq. Bu duyğunu var edənə həmd olsun . 

 

 

Bütün haramlar zövqlüdür , nəfsin xoşuna gələr , ona görə də insanlar günah işləyər.

 

Baxın , tutaq ki, mən öz işçimi haqsız yerə yaxud kifayət qədər haqlı olmayaraq işdən qovuram.  Onun isə alisəndə maddi problemləri var . Mənim günahım üzündən ( axı onu mən qovdum ) ailə dağıla bilər yaxud həmin adamı cinayətə sövq edə bilərəm. Əlbəttə ki, xüsusilə də uşaqları varsa ...  Bunu mən inanmayan adam kimi , özümə günah bilərəm. Yəni, heç bir cəzalanma qorxusu olamaya - olmaya günah hissi və vicdan əzabı çəkə bilərəm . Siz buna nə deyirsiniz ? Günah hesab etmək olar ?

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Yeni saf ruhu cirklendirib tezeden onu saflashdirmaqa calishiriq...

 

Yəqin  ruh saf olduğunu günah işlətməmiş dərk etmir , yalnız "evolyusiya"  )) yolu ilə - yəni , "günah"  etməklə çirkləndiyini dərk edərək , sonra da bu "çirkdən"  azad olmağa yol axtarır ...

Link to comment
Share on other sites

Yəqin  ruh saf olduğunu günah işlətməmiş dərk etmir , yalnız "evolyusiya"  )) yolu ilə - yəni , "günah"  etməklə çirkləndiyini dərk edərək , sonra da bu "çirkdən"  azad olmağa yol axtarır ...

Misal ucun siz hec vaxt adam oldurmemisiniz...Sebebsiz yere adam oldurmeyin gunah olduqunu bilirsiniz...Buna benzer gunahlardan saf olduqunuzu bilmirsiniz?

Link to comment
Share on other sites

Misal ucun siz hec vaxt adam oldurmemisiniz...Sebebsiz yere adam oldurmeyin gunah olduqunu bilirsiniz...Buna benzer gunahlardan saf olduqunuzu bilmirsiniz?

 

Orası elədir . Razıyam .  Amma ...

 

Başqa bir misal çəkim . Məsələn , yol qəzasında mənim təqsirim ucbatından insan həlak olub. Yəni, bilə - bilə etməsəm də , günahı mənə düşür . Bax bu halda eşitdiyimiz günahı yox etdiyimiz günahı daha yaxşı başa düşürük.

 

Yaxud  , postunuzda yazdınız ki , "səbəbsiz yerə adam öldürmək" -  məncə , hətta səbəb olanda belə insan daxili əzab çəkə bilər ( günah hissi )  ...  Ona görə ki, insanı  həyatından məhrum etmək ani olaraq baş verə bilər - amma, əziyyəti yerdə qalan həyatımız boyu çəkə bilərik . Kifayət qədərmi səbəb var idi bunu etməyə ?

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

Günah - günah edənlərin heç bir adət ənənə, şəriət, dini, mənəvi,  dövlət və digər qanunları nəzərə almadan  özünə bəraət qazandıraraq atdığı addımdır.

 

Məncə dövlət qanunlarını pozmaqla ))  , mənəvi \ daxili qanunları pozmaq arasında fərq var .

Link to comment
Share on other sites

Orası elədir . Razıyam .  Amma ...

 

Başqa bir misal çəkim . Məsələn , yol qəzasında mənim təqsirim ucbatından insan həlak olub. Yəni, bilə - bilə etməsəm də , günahı mənə düşür . Bax bu halda eşitdiyimiz günahı yox etdiyimiz günahı daha yaxşı başa düşürük.

 

Yaxud  , postunuzda yazdınız ki , "səbəbsiz yerə adam öldürmək" -  məncə , hətta səbəb olanda belə insan daxili əzab çəkə bilər ( günah hissi )  ...  Ona görə ki, insanı  həyatından məhrum etmək ani olaraq baş verə bilər - amma, əziyyəti yerdə qalan həyatımız boyu çəkə bilərik . Kifayət qədərmi səbəb var idi bunu etməyə ?

Mence bile-bile etmediyimiz gunahla bile-bile etdiyimiz gunah arasinda ferq boyukdur...Birinci ruhumuzu kirlendirmez...
Link to comment
Share on other sites

Mence bile-bile etmediyimiz gunahla bile-bile etdiyimiz gunah arasinda ferq boyukdur...Birinci ruhumuzu kirlendirmez...

 

Bəlkə də siz haqlısınız . Ola bilər ... Hər halda ,  bilərəkdən etmədiyimiz "günahlar" da daxilən əzab verə bilər , çünki elə şeylər var ki, özün - özünə , təklikdə  belə bəraət qazandıra bilmirsən .  Bu da daxilən əzab verə bilər .  Məsələn ,  bir nəfər yaxın adam öz problemini sizə danışır və məsləhət istəyir. Siz də ona əsl xeyirxah kimi düşündüyünüz ən düzgün məsləhəti verirsiniz. Sonra da bəlli olur ki, bu məsləhətlə ona böyük ziyan vurmusunuz.  Əlbəttə ki, yaxın adam olduğu üçün öz məsləhətinizə görə əzab çəkəcəksiniz . Deməyim odur ki, hətta bu halda  "ruhumuz  (yaxud vicdanımız ) təmiz də olsa daha da təmiz"  ola  bilər.  Əlbəttə , bu xoşagəlməz hadisəni unudub özümüzə bəraət də qazana bilərik - yəni , "axı mən bilə -bilə etmədim"  fikri ilə... Burada insan xasiyyəti - onun daha duyğulu və ya soyuq düşüncəli olması da rol oynayır.

Edited by Sunyata
Link to comment
Share on other sites

 

Sizcə  günah nədir ?  Bünün mənbəyi nədir ? 

 

Hansı günah nədi ?

 

Günah var fərdi var ümumi qəbul olunan günahlar. Ümumi qəbul olunan günahlar da hamı üçün deyil.

 

Günahın mənbəyi də iki dənə olur. Biri günah edən şəxsin öz mənbəyi və bu günah alnayışının mənbəyi.

Bunlar ayrı, ayrı şeylərdi. Hər iki mənbəydən asılı olaraq, günah öz xüsusiyyətlərini dəyişir.

 

1. Bilərəkdən edilən günah.

2. Bilmədən edilən günah.

3. Məcburiyyətdən gələn günah.

4.Tələbatdan gələn günah.və.s.

 

Mənbəyi başa düşməy çətindi. Çünki günahkar fırladır.

 

Əsas odu günah hansı hisdən qaynaqlanır.

Link to comment
Share on other sites

Hansı günah nədi ?

 

Günah var fərdi var ümumi qəbul olunan günahlar. Ümumi qəbul olunan günahlar da hamı üçün deyil.

 

Günahın mənbəyi də iki dənə olur. Biri günah edən şəxsin öz mənbəyi və bu günah alnayışının mənbəyi.

Bunlar ayrı, ayrı şeylərdi. Hər iki mənbəydən asılı olaraq, günah öz xüsusiyyətlərini dəyişir.

 

1. Bilərəkdən edilən günah.

2. Bilmədən edilən günah.

3. Məcburiyyətdən gələn günah.

4.Tələbatdan gələn günah.və.s.

 

Mənbəyi başa düşməy çətindi. Çünki günahkar fırladır.

 

Əsas odu günah hansı hisdən qaynaqlanır.

 

Günahın formal olaraq növlərini yazdın , bununla razıyam.  Məzmun etibarilə isə hər 4 halda günah elə günah olaraq qalır.  Məsələn , adam öldürmək yazdığın 4 variantın 4-ündə  də mümkündür.  Amma , məzmun etibarilə günah olaraq qalır.  Mənim də əsas bilmək istədiyim odur ki, bu günahı dindar , ateist və qeyri olamğımıza baxmayaraq necə özümüzdə günah kimi "qeydə alırıq" .   Yəni , insanda bu fikir haradan gəlir ?  Aydındır ki,  dindar üçün dinin əmrlərini pozmaq artıq günahdir  - ani olaraq bunu özlüyündə qeyd edir. Bəs yerdə qalan ?  Axı biz də bu "günah" faktını özlüyümüzdə "qeyd edirik"  .  Ona görə də belə nəticəyə gəldim ki,  günah - həm daxili , həm də xarici amillərin nəticəsi kimi şüurumuzda "qeyd olunur" .  Özüdə ki,  xarici olan daxiliyə , daxili olan xariciyə qarşılıqlı keçə bilər.  Xarici amil kimi dini , toplumdan gələn adət - ənənələrlə bağlı əxlaq və s ,  daxili amil kimi vicdanı göstərmək olar. Bəzi  hallarda  bu ikisi bir - birini əvəzləyə bilər.

 

Qısa olaraq bir də -   vicdan və  sadaladığım xarici amillər insana "günahımızı daxilən qeyd etməyə" məcbur edən əsas mənbədir.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Цены на продукты питания в Азербайджане: что подорожало? - СПИСОК
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен в Азербайджане составил 100,0%, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
      Как сообщает Госкомстат, индекс потребительских цен на продукты питания, напитки и табачные изделия составил 98,2%, на непродовольственные товары - 100,9%, на платные услуги, оказанные населению - 102,0%.
      Согласно информации, в апреле 2024 года индекс потребительских цен по сравнению с предыдущим месяцем составил 99,9%, а за первые четыре месяца по сравнению с аналогичным периодом прошлого года - 100,7%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольшее снижение цен наблюдалось на манную и гречневую крупы, макароны, свежую рыбу, молоко, яйца, маргарин, подсолнечное и кукурузное масло, грецкие орехи, фундук, помидоры, огурцы, зелень, баклажаны и картофель. В то же время рост цен был зафиксирован на лимоны, бананы, яблоки, груши, киви, каштан, гранат, белокочанную капусту, сладкий перец, бурак и чеснок. Цены на другие продукты питания существенно не изменились.
       
      Непродовольственные товары
      В апреле индекс потребительских цен на непродовольственные товары по сравнению с мартом составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 101,3%.
      В апреле по сравнению с предыдущим месяцем больше всего подорожали ювелирные изделия, цемент и пиломатериалы. Стоимость других непродовольственных товаров существенно не изменились.
      Платные услуги населению
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен на платные услуги населению по сравнению с предыдущим месяцем составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 102,4%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольший рост цен наблюдался на услуги международных авиаперевозок в страны СНГ, туры внутри страны, медицинские, стоматологические, парикмахерские и косметологические услуги, а также услуги платных дошкольных образовательных учреждений. Стоимость других платных услуг существенно не изменились.
      https://media.az/society/ceny-na-produkty-pitaniya-v-azerbajdzhane-chto-podorozhalo-spisok
        • Haha
      • 3 replies
    • На побережье Каспия откроется цирк
      Sea Breeze Resort активно развивает детское направление, и этим летом отдых с детьми на территории города-курорта станет еще интереснее – на территории курорта впервые откроется цирк.
      «1 июня в Sea Breeze под руководством обладателя циркового «Оскара» Аллахверди Исрафилова стартует международная программа «Легенды Монте-Карло» с участием артистов одного из самых престижных цирковых фестивалей в мире», - говорится в сообщении пресс-службы Sea Breeze.
      Отмечается, что цирковой шатер со зрительным залом вместимостью 1250 мест и 13-метровым манежем расположится между Лунапарком и Аквапарком, которые также начнут принимать гостей этим летом.
        Цирк откроется в Международный день защиты детей 1 июня, и первое шоу будет носить благотворительный характер - на него будут приглашены дети, оставшиеся без попечения родителей, и дети с ограниченными физическими возможностями.
      «Живые легенды Монте-Карло очаруют и детей, и взрослых сложными акробатическими трюками, виртуозным жонглерским мастерством, настоящей магией и впечатляющей эквилибристикой. А великолепные карабахские скакуны, покорившие своим выступлением публику Виндзорского королевского конного шоу, под управлением настоящих джигитов продемонстрируют невероятную скорость и грацию», - говорится в сообщении.
      https://1news.az/news/20240513022911888-Na-poberezhe-Kaspiya-otkroetsya-tsirk-FOTO
        • Upvote
        • Confused
      • 45 replies
    • Обнародовано заключение повторной экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова
      Обнародовано окончательное заключение экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова, обвиняемого в жестоком убийстве пятерых членов своей семьи, двое из которых были несовершеннолетними.
      Как передает Qafqazinfo, на основании протеста прокуратуры, в отношении обвиняемого была проведена повторная экспертиза.
      В заключении повторной экспертизы, как и в предыдущей, также заявляется, что обвиняемый находился в невменяемом состоянии во время совершения преступления.
      На следующем этапе Ахмедову будет предъявлено окончательное обвинение, а уголовное дело будет передано в суд для рассмотрения. Если суд также придет к выводу, что обвиняемый совершил преступление в невменяемом состоянии, Ахмед Ахмедов будет освобожден от наказания.
      Однако он не будет отпущен на свободу, а ему назначат принудительное лечение в специализированном медицинском учреждении.
      https://media.az/society/obnarodovano-okonchatelnoe-zaklyuchenie-ekspertizy-o-psihicheskom-sostoyanii-ahmeda-ahmedova
      • 16 replies
    • В Азербайджане среди детей распространяются коклюш и «свинка»: как защитить ребенка?
    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Milli
        • Sad
        • Like
      • 35 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
      • 22 replies
    • Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
      Определился победитель конкурса «Евровидение-2024»
        • Milli
        • Facepalm
        • Haha
      • 135 replies
    • К сведению водителей: в Азербайджане устанавливаются радары нового типа
      Исследования показывают, что причиной большинства дорожно-транспортных происшествий является высокая скорость. Несмотря на принимаемые меры и предупреждения, некоторые водители нарушают скоростной предел, что в итоге приводит к росту летальных исходов. Различные технологии, используемые в мире для предотвращения трагедий на дорогах, применяются и в Азербайджане.
      Как сообщает avtosfer.az, на 21-м километре трассы Баку - Шамахы уже установлена новая радиолокационная система, показывающая скоростной режим, точнее, электронное табло. Отмечено, что система подобного типа уже применяется во многих странах и очень популярна.
      Как заявили в Специализированном проектно-производственном управлении «Сигнал» при Главном управлении Государственной дорожной полиции, целью установки электронного табло является предупреждение водителей, превышающих скорость, и побуждение их к соблюдению правил.
      Установленные табло будут активированы в ближайшие дни. Планируется установка таких систем и на других территориях.
      https://media.az/society/k-svedeniyu-voditelej-v-azerbajdzhane-ustanavlivayutsya-radary-novogo-tipa
      • 28 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...