Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vəhabilər Kimdir ? (2)


Recommended Posts

Hansı təfsirdə Fəth surəsindəki ƏL dən məqsəd Allahın əli deyilib? Mən Təfsiri Təbəridə baxdım orda gec qüdrət mənasında deyilib.Yoxsa Təbəridə yolunu azanlardan olub?

Daha sonra başqa bir ayəyə təfsir ilə bərabər baxaq,görək Quranda Allahın iki əli deyiləndə nə nəzərdə tutulur.

Yəhudilər dedilər: “Allahın Əli bağlıdır!” Onların öz əlləri bağlandı və dedikləri sözə görə lənətə gəldilər. Əksinə, Onun hər iki Əli açıqdır və O, (Öz lütfündən) istədiyi kimi sərf edir. 

Maidə 64.

Âyet-i kerimede "Yahudiler ´Allah´ın eli sıkıdır.´ dediler." buyunılmakta-dır. Bu ifadeden maksat, "Allah bize karşı nimetlerini kısıtlamıştır. Lütfü geniş değildir." demektir. Burada zikredilen "Allah´ın eli"nden maksat, Allah´ın ni­metleri ve verdiği ihsanlardır. Âyet-i kerimede "Verilen ihsan" yerine "El" keli­mesi kullanılmıştır. Zira insanlar, ihsanlarım ve iyiliklerini çoğu zaman elleriyle yaptıklarından bu ihsan ve iyiliklerin yerine onları yapan organ olarak "El" keli­mesi kullanılmıştır. Bir insanın cömertliğinden bahsederken "Eli bol", cimrili­ğinden bahsederken de "EH sıkı" şeklinde ifadeler kullanılmıştır. Nimet ve ihsa­nın yerine "El" kelimesinin kullanıldığı, Arapçanın şiirlerinde_darb-ı mesellerin­de sayılamayacak kadar çoktur. Allah Teala, Kur´an´ı Arap diliyle indirdiğinden Kur´an´da Arapçaya ait olan ifadeleri de zikretmiştir ki, Kur´an akıllara yaklaş­mış olsun ve anlaşılsın. Yani, Allah Teala bu ifadeleriyle demek istemiştir ki: "Yahudiler dediler ki ´Allah bize karşı cimri, o bizden Hitfunu esirgiyor. O, bize karşı âdeta eli boynuna bağlı olduğundan herhangi bir şey vermeyen, kimse gi­bidir.´

Allah Teala, Yahudilerin bu iftiralarından münezzeh olduğunu, nimetleri­nin boi ve kuşatıcı olduğunu beyan ederek yine aynı mecazi üslupla buyurmuş­tur ki: "Bilakis Allah´ın iki eli de açıktır. O, dilediği gibi rızıklandırır. Bazısına bol rizık verirken, bazılarının rızkını kısar. Yani Allah, geniş lütuf sahibidir. O, ihsanında âdeta iki eli açık gibidir."

 

Əbdürrəhman ibn Nasir əs-Saadi, Quran Təfsiri
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bu şərtləri nəyə əsasən deyirsiz.Misal üçün o şeyi ki yalnız Allah verəcəksə başqasından istəmək şirkdir.Gündəlik həyatımızda o qədər olur ki həkimin yanına gedib xəstəliyimizə görə müalicə olunub şəfa tapırıq.İndi sizə görə kim həkimin yanına gedib müalicə olunub şəfa tapırsa şirk edir? 

P.S. Ümumiyyətcə şəfaət nədir sizə görə?

Həkim səni yoxlayib recept yazır amma qebrdə olana gedib desən ki ənim filan yerim ağrıyır məni mualicə et həmin adam mualicə edə bilməyəcək.

diri insandan onun edə biləcəyi köməki istəməkdə problem deyil və bu şirk sayılmir amma 21-əsrin müsrikləri ölülərdəm gedib kömək istəyir.

Link to comment
Share on other sites

Əbdürrəhman ibn Nasir əs-Saadi, Quran Təfsiri

Sözün düzü elə təfsirçi mən heç tanımıram )) Hər halda Təbəridən ağıllı olmaz.

Təfsirlərə gəldikdə insanların əlində olanların ən düzgünü Mühəmməd ibn Cərir Tabərinin təfsiridir və orada ancaq sabit sənədlərlə sələfin dedikləri qeyd olunur , onda (təfsirdə) heç bir bidət yoxdur və (rəvayətlər də) ittiham olunmuş ravilərdən nəql olunmur.

İbn Teymiyyə “Məcməul Fətava” kitabı 13-cü cild 385-ci səhifə (online mənbə)

Link to comment
Share on other sites

Həkim səni yoxlayib recept yazır amma qebrdə olana gedib desən ki ənim filan yerim ağrıyır məni mualicə et həmin adam mualicə edə bilməyəcək.

diri insandan onun edə biləcəyi köməki istəməkdə problem deyil və bu şirk sayılmir amma 21-əsrin müsrikləri ölülərdəm gedib kömək istəyir.

Sizin problem diri ilə ölü arasındadır.Halbuki Allah Quranda buyurur şəhidlərə ölü deməyin.

Link to comment
Share on other sites

Sözün düzü elə təfsirçi mən heç tanımıram )) Hər halda Təbəridən ağıllı olmaz.

Təfsirlərə gəldikdə insanların əlində olanların ən düzgünü Mühəmməd ibn Cərir Tabərinin təfsiridir və orada ancaq sabit sənədlərlə sələfin dedikləri qeyd olunur , onda (təfsirdə) heç bir bidət yoxdur və (rəvayətlər də) ittiham olunmuş ravilərdən nəql olunmur.

İbn Teymiyyə “Məcməul Fətava” kitabı 13-cü cild 385-ci səhifə (online mənbə)

senin tanidin ve ya tanimadin menim ucun hec bir ehemiyyeti yoxdur.

Link to comment
Share on other sites

Sizin problem diri ilə ölü arasındadır.Halbuki Allah Quranda buyurur şəhidlərə ölü deməyin.

sehidler Allah qatindan diridirler.2.eger sehidler diridirse niye aparib onlari defn edirler?ozunuz demisken mentiqe uygun gelmirrofl.gif

sehidler diridirse niye onlari mulku bolunur axi diri adamin mulku bolumur.rofl.gif

sehidler diridirse niye asurada ozunuzu cirpib baltalayirsiz?rofl.gif

hansi alim tefsirde deyib ki sehidler diridir ayesine gore gedib onlardan komek istemek olar?

Link to comment
Share on other sites

sehidler Allah qatindan diridirler.2.eger sehidler diridirse niye aparib onlari defn edirler?ozunuz demisken mentiqe uygun gelmirrofl.gif

sehidler diridirse niye onlari mulku bolunur axi diri adamin mulku bolumur.rofl.gif

sehidler diridirse niye asurada ozunuzu cirpib baltalayirsiz?rofl.gif

hansi alim tefsirde deyib ki sehidler diridir ayesine gore gedib onlardan komek istemek olar?

Açıq aşkar ayə var ki onlara ölü deməyin.İndi sən Allahın hökmünə qarşı çıxıb şəhidə ölü deyirsən ? Alimi nə edirəm ki Allahın açıq aşkar hökmü olan yerdə.

Link to comment
Share on other sites

Açıq aşkar ayə var ki onlara ölü deməyin.İndi sən Allahın hökmünə qarşı çıxıb şəhidə ölü deyirsən ? Alimi nə edirəm ki Allahın açıq aşkar hökmü olan yerdə.

sehidler Allah yaninda diridirler.

Fatihe 5 biz yalniz sene ibadet edirik ve yalniz senden komek isteyirik.bu aye rediyye ver Quran ayesinden gozleyirem

Link to comment
Share on other sites

 

sehidler Allah yaninda diridirler.

 

 

 

Allah deyir ölü deməyin onlara (şəhidlərə).İndi sən hansı haqla nəyə əsasən Allahın əmrinə qarşı çıxıb şəhidlərə ölü deyirsən ? Yoxsa nəuzubillah Allaha və onun kitabına iman gətirməmisən?

 

 

Fatihe 5 biz yalniz sene ibadet edirik ve yalniz senden komek isteyirik.bu aye rediyye ver Quran ayesinden gozleyirem

 

 

 

Sübhanallah ayəyə rəddiyə vermək nə deməkdir? )))

Yaxşısı budur sən özün bu ayə haqqında təfəkür elə.Əgər sənin dediyin kimi yalnız Allahdan kömək istəmək lazımdırsa + özüdə ayədə Allah şərt qoşmadan bunu bildirib.Onda gündəlik həyatda sən N qədər başqalarından bir işə görə kömək istəyib dindən çıxıb Allaha şərik olursan ki .....

Link to comment
Share on other sites

Savadınıza bərəkallah )) felin əmr formasının, əmr ədatlarının və əmr hökmündə işlədilən digər fel formalarının da rolu vardır.

Əmr cümlələrinin xəbəri əksərən felin əmr formasında olur; məs.: artıq söz danışma, Müşərrəf. Sualıma cavab ver. (İ.Hüseynov).Sənə dərs demək fikrində deyiləm amma nəsə yazanda diqqətli ol.Əmr formasının sonunda mütləq nida işarəsi qoyulmalıdır deyilən bir qayda yoxdur.

Siz dogru yazmisiz. Amma bunun mene ne aidiyyati var anlamadim. Cunku men, emr formasinda iwlenen cumlelerde xeberin, felin emr formasinda iwlenmediyini yazmamiwam ki bunu mene misal cekesiz. Ona gore de cekdiyiniz misalin meseleye hec bir aidiyyati yoxdur. Sizin ise numune olaraq getirdiyiniz misal felin emr formasinda deyil, xahiw ve ya rica weklinde iwledilmiw formasidir.

=====================================

Nida durgu iwaresinin mahiyyeti cumlenin mehz emr formasinda iwlendiyini oxucya catdirmaqdan ötrudur. Inanmiram ki bu haqda kiminse melumati olmaya.

Bes siz nida durgu iwaresi olmadan oxucuya bu cumlede emr ve ya heyecan oldugunu hansi yolla catdirmagi planlawdirirsiz? :)

Yazmisiz ki: "Əmr cümlələrinin xəbəri əksərən felin əmr formasında olur" Yaxwi onda bele bir sual:

Siz cumlede xeberin,felin emr formasinda olmasini hardan anladiniz, nece teyin etdiniz? Meselen men nida iwaresi olmadan hardan bilim ki hansi cumledeki xeber emr formasinda iwlenir, hansi cumledeki xeber emr formasinda iwlenmir? Axi durgu iwaresini nezere almasaq, mahiyyetini ferqlendirmesek bele weyleri öz kefimizle qerar vere bilmerik.

Meni yaxwi bawa duwmeyiniz ucun kicik bir misal:

Bu cumlelerden hansi emr, hansi xahiw formasinda iwlenmiwdir?

a). Kitabi mene ver.

b). Kitabi mene ver!

Eger sizin iddianiza esaslansaq, onda ele her ikisi. )))

P.S- birinci sinif yadima duwdu. :)

Özunuz de yazirsiz ki, "nəsə yazanda

diqqətli ol" )))

Öz iddianiza esaslansaq onda ele siz de mene "Nəsə yazanda diqqətli ol" yazarken emr etmiw hesab olunursuz,nida qoymasaniz bele )))

=====================================

Eger cumlenin sonunda nida durgu iwaresinden istifade edilerse bu felin emr,tekid ve yaxud hiss ve heyecan formasinda iwledildiyini gosterir.

1 ci Misal:

Emr ve hiss,heyecan formasinda

1.Ayaga qalx! (emr formasinda)

2.Diqqet! (hiss ve heyecan formasinda)

Eger cumlenin sonunda nida durgu iwaresinden istifade olunmazsa, bunun evezinde diger durgu iwarelerinden (nöqte,vergul) istifade olunarsa bu zaman cumle ,emr, tekid, hiss heyecan deyil,diger formada (mes: xahiw ve ya rica formasinda) iwledilmiw hesab olunur.

2 ci Misal:

Xahiw formasinda

Ayaga qalx. (noqte durgu iwaresile)

Ayaga qalx,yanima gel. (noqte ve vergul durgu iwaresi ile)

Birinci misalda emr, ikinci misalda ise xahiw formasinda iwledilmiwdir. Bunlari sehv salmaq olmaz.

=====================================

Ele sizin gosterdiyiniz misaldaki kimi.

Gelin indi ele sizin misaliniza nezer salaq:

Eger cumle sizin gosterdiyiniz kimi:

"Artıq söz danışma, Müşərrəf. Sualıma cavab ver." formasinda vergul ve noqte durgu iwareleri ile iwlenmiwdirse, bu halda bu cumle xahiw ve ya rica kimi seciyyelendirilir.

Bu ise muraciet edenin qarwi terefe oz fikrini yuksek tonla, hiss ve heyecanla ifade etmediyini gosterir. Bu meselere esasen film ve teatr tamawalari zamani ssenari metnlerinde daha cox diqqet edilir. Aktyorun hansi sozu hansi tonla demesi cox önemli meselelerdendir.

Eger sizin getirdiyiniz misal:

"Artıq söz danışma, Müşərrəf! Sualıma cavab ver!" formasinda nida durgu iwareleri ile iwlense idi bu halda emr formasinda xarakterize olunardi.

=====================================

Biz burda felin emr,tekid formasindan daniwiriq, sizin cekdiyiniz misal ise felin,xahiw ve ya rica formasindadir. Odur ki bunu emr formasi kimi teqdim etmeyiniz yalniwdir.

Yazmisiz ki, "Əmr formasının sonunda mütləq nida işarəsi qoyulmalıdır deyilən bir qayda yoxdur".

Emr formasinda iwlenen cumlelerin sonunda nida durgu iwaresinin iwlenmesi haqdaki qayda neinki Azerbaycan dili,hetda diger bir cox dunyevi dillerin qramatikalarinda da movcuddur. Siz menimle zarafat edirsiz? :)

Ola biler ki siz sadece nida iwaresinin mahiyyetini tam anlamamisiniz...

Dogrusunu Allah bilir.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Allah deyir ölü deməyin onlara (şəhidlərə).İndi sən hansı haqla nəyə əsasən Allahın əmrinə qarşı çıxıb şəhidlərə ölü deyirsən ? Yoxsa nəuzubillah Allaha və onun kitabına iman gətirməmisən?

 

 

Sübhanallah ayəyə rəddiyə vermək nə deməkdir? )))

Yaxşısı budur sən özün bu ayə haqqında təfəkür elə.Əgər sənin dediyin kimi yalnız Allahdan kömək istəmək lazımdırsa + özüdə ayədə Allah şərt qoşmadan bunu bildirib.Onda gündəlik həyatda sən N qədər başqalarından bir işə görə kömək istəyib dindən çıxıb Allaha şərik olursan ki .....

 

Allah və onun kitabına iman gətirməyn kafirdir.

2.Şəhidlər bu dünyada deyil Allah dərgahında diridirlər.

3.Hansı alim Bəqərə 154 ayəsinin təfsirindeə deyib ki gedib onlardan kömık istəmək olar?

4.Kömık 2 növ olur.yalnız Allahın edə biləcəyi kömək və insanların edə biləcəyi kömək.Mən insanlardan onların mənə edə biləcəyi köməki istəyirem daha müsriklər kimi insanlardan övlad ruzi xeyir bərəkət şəfaət istmərəm.

Link to comment
Share on other sites

Kimdir bəs super təfsirçi ay bədbəxt vahabi?

ala zındıq sən kimin bədbəxt kimin xoşbəxt olduğunu monitor arxasında oturub müəyyən edirsən?

əgər mən vahabiyəmsə ALLAH mənə lənət etsin yox əgər sən mənə böhtan atırsansa ALLAH sənin var yoxuna lənət etsin.Amin.

Link to comment
Share on other sites

qardaşlar. niyə bir-birivizin abrini tokürsüz? bir mənada haqlisiz düzdü, amma 100 mənada haqsızsız. 100-ü qoyub birin dalınca niyə gedirsiz?

Mühasibi - sən Kənanı haqqa dəvət edirsənsə, onun vəhabi olmasını istəmirsən, düzdü qaqaş? özündə bilikli adamsan. amma onun vahhabi oldugunu sübut etməyə çalışırsan, Kənan deyir mən vəhabi deyiləm, sən zorrama deyirsən ki, vəhhabisən. Əvvəldə onun vahhabi olmasını istəmirsən , amma sonda istəyirsən. Bunu necə başa düşək? sən olma başqası olsun. Vəhhabi sözünü ona deməyin.

Kənan -  vallah bilmirəm sənə nə deyim. 

Link to comment
Share on other sites

qardaşlar. niyə bir-birivizin abrini tokürsüz? bir mənada haqlisiz düzdü, amma 100 mənada haqsızsız. 100-ü qoyub birin dalınca niyə gedirsiz?

Mühasibi - sən Kənanı haqqa dəvət edirsənsə, onun vəhabi olmasını istəmirsən, düzdü qaqaş? özündə bilikli adamsan. amma onun vahhabi oldugunu sübut etməyə çalışırsan, Kənan deyir mən vəhabi deyiləm, sən zorrama deyirsən ki, vəhhabisən. Əvvəldə onun vahhabi olmasını istəmirsən , amma sonda istəyirsən. Bunu necə başa düşək? sən olma başqası olsun. Vəhhabi sözünü ona deməyin.

Kənan -  vallah bilmirəm sənə nə deyim. 

sene dediyim odur ki,avatarinda olan sekili sil.

Link to comment
Share on other sites

men oz inancimdan kecirem, en cox beyendiyim shekili silerem, sen de evezinde soz ver ki, bir de en cuzi bele tehqir etmeyeceksen, hec kese. Qarsiliqli olsun, mene de savab, sene de.

kimliyi bilinməyən bir şəkili silmək inancdan kecmək sayılır?

mən heç kimi təhqir deyil layiq olduğu cavabı verirəm.

Link to comment
Share on other sites

Hansı əhli sünnə alimi??Adlarını yaz görək

Düz deyirsən vahabi adını bizə qıraqdan verriblər biz özümüz vahabi deyilik.

 

Sayı çoxdur.Hərəkatın başladığı zamandan indiyə qədər yüzlərlə alim.Çoxunu bəlkə də hamısını tanımaq ehtimalın azdır çünki siz Fovzan,İbn Baz,Albani,useymin və bir neçəsindən başqa kimlərisə tanımırsız.

 

Özünü vahhabi adlandıran şeyxləriniz də olub əslində.

Link to comment
Share on other sites

Sayı çoxdur.Hərəkatın başladığı zamandan indiyə qədər yüzlərlə alim.Çoxunu bəlkə də hamısını tanımaq ehtimalın azdır çünki siz Fovzan,İbn Baz,Albani,useymin və bir neçəsindən başqa kimlərisə tanımırsız.

 

Özünü vahhabi adlandıran şeyxləriniz də olub əslində.

əgər sən sufi alimlərini nəzərəd tutursansa men onları alim yox adam yernə qoymuram.

özünü vahabi deyen hansı alimdir?

Link to comment
Share on other sites

Ey MÜSƏLMANLAR FİRQƏLƏRƏ BÖLÜNMƏYİN!
Müqəddəs Qurani kərim SÜNNÜ , ŞİƏ , VƏHABİ və sayrə deyil!

Münaqişə olsun deyə yazmadım, xahiş edirəm sonuna dək oxuyun.

Ənam surəsindən:
159-Dinlərini parçalayıb firqə-firqə olanlarla sənin heç bir əlaqən yoxdur. Onların işi Allaha aiddir. Sonra (Allah) onlara etdikləri əməllər barədə xəbər verəcəkdir.
160-Kim (Qiyamət günü) yaxşılıq gətirərsə, ona gətirdiyinin on qat əvəzi verilər. Kim pislik gətirərsə, ona ancaq gətirdiyinin misli qədər cəza verilər. Onlara haqsızlıq edilməz.
161-De: “Həqiqətən, Rəbbim məni doğru yola, həqiqi dinə, hənif İbrahimin dininə yönəltdi. O heç vaxt müşriklərdən olmamışdı”.
162-De: “Şübhəsiz ki, mənim namazım da, qurbanım da, həyatım da, ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allaha məxsusdur!
163-Onun heç bir şəriki yoxdur. Mənə belə buyurulmuşdur və mən müsəlmanların birincisiyəm”.

Şura surəsindən:
13-(Allah) Nuha tövsiyə etdiyini, sənə vəhy etdiyimizi, İbrahimə, Musaya və İsaya tövsiyə etdiyimizi sizin üçün də dində qanun etdi: “Dinə doğru-düzgün etiqad edin və onda bölünüb firqə-firqə olmayın! Sənin dəvət etdiyin (tövhid) müşriklərə ağır gəldi. Allah istədiyi kəsi Özü üçün seçər və (Ona) üz tutanı Özünə tərəf yönəldər.
14-Onlara məhz elm gəldikdən sonra, öz aralarındakı paxıllıq ucbatından, ixtilafa düşdülər. Əgər Rəbbindən, müəyyən bir vaxtadək Söz verilmiş olmasaydı, onların arasında artıq hökm çıxarılmış olardı. Onlardan sonra Kitaba varis olanlar da onun barəsində anlaşılmaz bir şübhə içindədirlər.
15-Buna görə də sən (tövhidə) dəvət et və sənə əmr olunduğu kimi düz yolla get. Onların nəfslərinin istəyinə uyma və de: “Mən Allahın nazil etdiyi Kitaba iman gətirdim. Mənə sizin aranızda ədalətli olmaq əmr edilmişdir. Allah bizim də Rəbbimiz, sizin də Rəbbinizdir. Bizim əməllərimiz bizə, sizin də əməlləriniz sizə aiddir. Bizimlə sizin aranızda mübahisə ediləcək bir şey yoxdur. Allah hamımızı bir yerə toplayacaqdır. Dönüş də yalnız Onadır”.
16-Allahın dəvəti qəbul olunduqdan sonra Onun barəsində mübahisəyə girişənlərin dəlili Rəbbinin yanında boş şeydir. Onlar (dünyada) qəzəbə düçar olacaqlar. Axirətdə isə onları şiddətli əzab gözləyir.

 

---

Qardaşdarım Bacılarım ALLAHIN qəzəbindən qorxun, artistlik edib, dini bölüb dindaram deməyin!
Kim müsəlmanlığı qəbul edir, dində bölünürsə məhzəb və sayrə olaraq, o həqiqətən yolundan sapıb! O, elə həmin məhzəb və sairəyə aid olan dindədir. Buna islamda olan müsəlman demək olmaz! Çünkü müsəlman islam dininə aid olan şəxs deməkdir. Əgər ALLAHIN buyurduğu yol üzərindən getmirsənsə firqən varsa, buna necə ALLAHIN dinini yaşayıram deyə bilərsən? ALLAHIN dininə şər ATMAYIN!

Link to comment
Share on other sites

Ey MÜSƏLMANLAR FİRQƏLƏRƏ BÖLÜNMƏYİN!

Müqəddəs Qurani kərim SÜNNÜ , ŞİƏ , VƏHABİ və sayrə deyil!

Münaqişə olsun deyə yazmadım, xahiş edirəm sonuna dək oxuyun.

Ənam surəsindən:

159-Dinlərini parçalayıb firqə-firqə olanlarla sənin heç bir əlaqən yoxdur. Onların işi Allaha aiddir. Sonra (Allah) onlara etdikləri əməllər barədə xəbər verəcəkdir.

160-Kim (Qiyamət günü) yaxşılıq gətirərsə, ona gətirdiyinin on qat əvəzi verilər. Kim pislik gətirərsə, ona ancaq gətirdiyinin misli qədər cəza verilər. Onlara haqsızlıq edilməz.

161-De: “Həqiqətən, Rəbbim məni doğru yola, həqiqi dinə, hənif İbrahimin dininə yönəltdi. O heç vaxt müşriklərdən olmamışdı”.

162-De: “Şübhəsiz ki, mənim namazım da, qurbanım da, həyatım da, ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allaha məxsusdur!

163-Onun heç bir şəriki yoxdur. Mənə belə buyurulmuşdur və mən müsəlmanların birincisiyəm”.

Şura surəsindən:

13-(Allah) Nuha tövsiyə etdiyini, sənə vəhy etdiyimizi, İbrahimə, Musaya və İsaya tövsiyə etdiyimizi sizin üçün də dində qanun etdi: “Dinə doğru-düzgün etiqad edin və onda bölünüb firqə-firqə olmayın! Sənin dəvət etdiyin (tövhid) müşriklərə ağır gəldi. Allah istədiyi kəsi Özü üçün seçər və (Ona) üz tutanı Özünə tərəf yönəldər.

14-Onlara məhz elm gəldikdən sonra, öz aralarındakı paxıllıq ucbatından, ixtilafa düşdülər. Əgər Rəbbindən, müəyyən bir vaxtadək Söz verilmiş olmasaydı, onların arasında artıq hökm çıxarılmış olardı. Onlardan sonra Kitaba varis olanlar da onun barəsində anlaşılmaz bir şübhə içindədirlər.

15-Buna görə də sən (tövhidə) dəvət et və sənə əmr olunduğu kimi düz yolla get. Onların nəfslərinin istəyinə uyma və de: “Mən Allahın nazil etdiyi Kitaba iman gətirdim. Mənə sizin aranızda ədalətli olmaq əmr edilmişdir. Allah bizim də Rəbbimiz, sizin də Rəbbinizdir. Bizim əməllərimiz bizə, sizin də əməlləriniz sizə aiddir. Bizimlə sizin aranızda mübahisə ediləcək bir şey yoxdur. Allah hamımızı bir yerə toplayacaqdır. Dönüş də yalnız Onadır”.

16-Allahın dəvəti qəbul olunduqdan sonra Onun barəsində mübahisəyə girişənlərin dəlili Rəbbinin yanında boş şeydir. Onlar (dünyada) qəzəbə düçar olacaqlar. Axirətdə isə onları şiddətli əzab gözləyir.

 

---

Qardaşdarım Bacılarım ALLAHIN qəzəbindən qorxun, artistlik edib, dini bölüb dindaram deməyin!

Kim müsəlmanlığı qəbul edir, dində bölünürsə məhzəb və sayrə olaraq, o həqiqətən yolundan sapıb! O, elə həmin məhzəb və sairəyə aid olan dindədir. Buna islamda olan müsəlman demək olmaz! Çünkü müsəlman islam dininə aid olan şəxs deməkdir. Əgər ALLAHIN buyurduğu yol üzərindən getmirsənsə firqən varsa, buna necə ALLAHIN dinini yaşayıram deyə bilərsən? ALLAHIN dininə şər ATMAYIN!

salam.

Link to comment
Share on other sites

Ey MÜSƏLMANLAR FİRQƏLƏRƏ BÖLÜNMƏYİN!

Müqəddəs Qurani kərim SÜNNÜ , ŞİƏ , VƏHABİ və sayrə deyil!

Münaqişə olsun deyə yazmadım, xahiş edirəm sonuna dək oxuyun.

Ənam surəsindən:

159-Dinlərini parçalayıb firqə-firqə olanlarla sənin heç bir əlaqən yoxdur. Onların işi Allaha aiddir. Sonra (Allah) onlara etdikləri əməllər barədə xəbər verəcəkdir.

160-Kim (Qiyamət günü) yaxşılıq gətirərsə, ona gətirdiyinin on qat əvəzi verilər. Kim pislik gətirərsə, ona ancaq gətirdiyinin misli qədər cəza verilər. Onlara haqsızlıq edilməz.

161-De: “Həqiqətən, Rəbbim məni doğru yola, həqiqi dinə, hənif İbrahimin dininə yönəltdi. O heç vaxt müşriklərdən olmamışdı”.

162-De: “Şübhəsiz ki, mənim namazım da, qurbanım da, həyatım da, ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allaha məxsusdur!

163-Onun heç bir şəriki yoxdur. Mənə belə buyurulmuşdur və mən müsəlmanların birincisiyəm”.

Şura surəsindən:

13-(Allah) Nuha tövsiyə etdiyini, sənə vəhy etdiyimizi, İbrahimə, Musaya və İsaya tövsiyə etdiyimizi sizin üçün də dində qanun etdi: “Dinə doğru-düzgün etiqad edin və onda bölünüb firqə-firqə olmayın! Sənin dəvət etdiyin (tövhid) müşriklərə ağır gəldi. Allah istədiyi kəsi Özü üçün seçər və (Ona) üz tutanı Özünə tərəf yönəldər.

14-Onlara məhz elm gəldikdən sonra, öz aralarındakı paxıllıq ucbatından, ixtilafa düşdülər. Əgər Rəbbindən, müəyyən bir vaxtadək Söz verilmiş olmasaydı, onların arasında artıq hökm çıxarılmış olardı. Onlardan sonra Kitaba varis olanlar da onun barəsində anlaşılmaz bir şübhə içindədirlər.

15-Buna görə də sən (tövhidə) dəvət et və sənə əmr olunduğu kimi düz yolla get. Onların nəfslərinin istəyinə uyma və de: “Mən Allahın nazil etdiyi Kitaba iman gətirdim. Mənə sizin aranızda ədalətli olmaq əmr edilmişdir. Allah bizim də Rəbbimiz, sizin də Rəbbinizdir. Bizim əməllərimiz bizə, sizin də əməlləriniz sizə aiddir. Bizimlə sizin aranızda mübahisə ediləcək bir şey yoxdur. Allah hamımızı bir yerə toplayacaqdır. Dönüş də yalnız Onadır”.

16-Allahın dəvəti qəbul olunduqdan sonra Onun barəsində mübahisəyə girişənlərin dəlili Rəbbinin yanında boş şeydir. Onlar (dünyada) qəzəbə düçar olacaqlar. Axirətdə isə onları şiddətli əzab gözləyir.

 

---

Qardaşdarım Bacılarım ALLAHIN qəzəbindən qorxun, artistlik edib, dini bölüb dindaram deməyin!

Kim müsəlmanlığı qəbul edir, dində bölünürsə məhzəb və sayrə olaraq, o həqiqətən yolundan sapıb! O, elə həmin məhzəb və sairəyə aid olan dindədir. Buna islamda olan müsəlman demək olmaz! Çünkü müsəlman islam dininə aid olan şəxs deməkdir. Əgər ALLAHIN buyurduğu yol üzərindən getmirsənsə firqən varsa, buna necə ALLAHIN dinini yaşayıram deyə bilərsən? ALLAHIN dininə şər ATMAYIN!

 

Hörmətli  user , qırmızı şriftlə yazmaq  qagağandır !  Şifahi xəbərdarlıq !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Our picks

    • Подробности жуткого происшествия в Баку: собаки напали на 11-летнюю девочку - ВИДЕО
      Вечером 11 мая в жилом массиве Qobu Park-2, расположенном в поселке Локбатан Гарадагского района Баку, бродячие собаки напали на 11-летнюю Зейнаб Сулейманову.
      Девочка была госпитализирована в тяжелом состоянии.
      По словам бабушки пострадавшей, соседям в последний момент удалось спасти ребенка.
      "Из-за собак мы не можем выйти на улицу. На девочку напали три собаки, на теле Зейнаб нет места, которое бы они не поранили", - рассказала женщина.
      Как заявили в Клиническом медицинском центре, лечение пострадавшей продолжается в стационаре, ей оказывается необходимая медицинская помощь.
      "Пациентку вакцинировали от бешенства, ее состояние оценивается как стабильное", - отметили в медучреждении.
      Подробнее - в сюжете Baku TV:
       
       
        • Like
      • 36 replies
    • Trendyol увеличил цены для Азербайджана
      Trendyol резко увеличил цены для Азербайджана

       
        Известная турецкая компания по онлайн-продажам Trendyol внесла изменения в стоимость услуг по доставке товаров в Азербайджан.
      Как сообщает аxar.az, соответствующие цены выросли в 2,5 раза.
      Так, если до 12 мая данный тариф был равен 79,99 турецкой лиры (4,23 маната), то в настоящее время он увеличился до 199,99 лиры (10,63 маната).
       
      https://ru.oxu.az/economy/870716
        • Haha
      • 3 replies
    • Цены на продукты питания в Азербайджане: что подорожало? - СПИСОК
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен в Азербайджане составил 100,0%, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
      Как сообщает Госкомстат, индекс потребительских цен на продукты питания, напитки и табачные изделия составил 98,2%, на непродовольственные товары - 100,9%, на платные услуги, оказанные населению - 102,0%.
      Согласно информации, в апреле 2024 года индекс потребительских цен по сравнению с предыдущим месяцем составил 99,9%, а за первые четыре месяца по сравнению с аналогичным периодом прошлого года - 100,7%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольшее снижение цен наблюдалось на манную и гречневую крупы, макароны, свежую рыбу, молоко, яйца, маргарин, подсолнечное и кукурузное масло, грецкие орехи, фундук, помидоры, огурцы, зелень, баклажаны и картофель. В то же время рост цен был зафиксирован на лимоны, бананы, яблоки, груши, киви, каштан, гранат, белокочанную капусту, сладкий перец, бурак и чеснок. Цены на другие продукты питания существенно не изменились.
       
      Непродовольственные товары
      В апреле индекс потребительских цен на непродовольственные товары по сравнению с мартом составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 101,3%.
      В апреле по сравнению с предыдущим месяцем больше всего подорожали ювелирные изделия, цемент и пиломатериалы. Стоимость других непродовольственных товаров существенно не изменились.
      Платные услуги населению
      В апреле 2024 года индекс потребительских цен на платные услуги населению по сравнению с предыдущим месяцем составил 100,1%, а за январь-апрель, по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, - 102,4%.
      В апреле, по сравнению с предыдущим месяцем, наибольший рост цен наблюдался на услуги международных авиаперевозок в страны СНГ, туры внутри страны, медицинские, стоматологические, парикмахерские и косметологические услуги, а также услуги платных дошкольных образовательных учреждений. Стоимость других платных услуг существенно не изменились.
      https://media.az/society/ceny-na-produkty-pitaniya-v-azerbajdzhane-chto-podorozhalo-spisok
        • Like
      • 4 replies
    • На побережье Каспия откроется цирк
      Sea Breeze Resort активно развивает детское направление, и этим летом отдых с детьми на территории города-курорта станет еще интереснее – на территории курорта впервые откроется цирк.
      «1 июня в Sea Breeze под руководством обладателя циркового «Оскара» Аллахверди Исрафилова стартует международная программа «Легенды Монте-Карло» с участием артистов одного из самых престижных цирковых фестивалей в мире», - говорится в сообщении пресс-службы Sea Breeze.
      Отмечается, что цирковой шатер со зрительным залом вместимостью 1250 мест и 13-метровым манежем расположится между Лунапарком и Аквапарком, которые также начнут принимать гостей этим летом.
        Цирк откроется в Международный день защиты детей 1 июня, и первое шоу будет носить благотворительный характер - на него будут приглашены дети, оставшиеся без попечения родителей, и дети с ограниченными физическими возможностями.
      «Живые легенды Монте-Карло очаруют и детей, и взрослых сложными акробатическими трюками, виртуозным жонглерским мастерством, настоящей магией и впечатляющей эквилибристикой. А великолепные карабахские скакуны, покорившие своим выступлением публику Виндзорского королевского конного шоу, под управлением настоящих джигитов продемонстрируют невероятную скорость и грацию», - говорится в сообщении.
      https://1news.az/news/20240513022911888-Na-poberezhe-Kaspiya-otkroetsya-tsirk-FOTO
      • 50 replies
    • Обнародовано заключение повторной экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова
      Обнародовано окончательное заключение экспертизы о психическом состоянии Ахмеда Ахмедова, обвиняемого в жестоком убийстве пятерых членов своей семьи, двое из которых были несовершеннолетними.
      Как передает Qafqazinfo, на основании протеста прокуратуры, в отношении обвиняемого была проведена повторная экспертиза.
      В заключении повторной экспертизы, как и в предыдущей, также заявляется, что обвиняемый находился в невменяемом состоянии во время совершения преступления.
      На следующем этапе Ахмедову будет предъявлено окончательное обвинение, а уголовное дело будет передано в суд для рассмотрения. Если суд также придет к выводу, что обвиняемый совершил преступление в невменяемом состоянии, Ахмед Ахмедов будет освобожден от наказания.
      Однако он не будет отпущен на свободу, а ему назначат принудительное лечение в специализированном медицинском учреждении.
      https://media.az/society/obnarodovano-okonchatelnoe-zaklyuchenie-ekspertizy-o-psihicheskom-sostoyanii-ahmeda-ahmedova
        • Upvote
        • Like
      • 39 replies
    • В Азербайджане среди детей распространяются коклюш и «свинка»: как защитить ребенка?
    • В Баку мужчина винит персонал больницы в смерти своей дочери
      В Баку 17-летняя девушка, доставленная в больницу с жалобами на боль в области ребер, скончалась в медучреждении спустя два дня.
      По словам жителя Маштаги Умуда Гулиева, 5 февраля этого года он доставил свою дочь, Нурану Гулиеву, в расположенную в поселке объединенную городскую больницу №7. Однако 7 февраля девушка умерла. Мужчина утверждает, что причиной смерти дочери стали инъекции, сделанные в медучреждении.
      У.Гулиев рассказал, что в момент смерти Нураны врача в больнице не было - указания медсестре он давал по телефону. Родители немедленно отвезли тело девушки в Объединение судебно-медицинской экспертизы и патологической анатомии, где установили, что причиной смерти стало кровоизлияние в мозг.
      У.Гулиев заявил, что в ходе расследования, проведенного прокуратурой Сабунчинского района, было выявлено, что медсестра сделала пациентке укол, название которого она не знает.
      Мужчина требует, чтобы виновные за смерть его дочери понесли заслуженное наказание.
      Подробнее - в сюжете:
       
        • Upvote
        • Like
      • 37 replies
    • В Азербайджане ежемесячная минимальная зарплата может быть заменена почасовой
      Ежемесячная минимальная заработная плата в Азербайджане может быть заменена почасовой минимальной заработной платой.
      Это отражено в дорожной карте на 2024 год по внедрению улучшений и коммуникаций в соответствующей области, основанной на отчете Business Ready Группы Всемирного банка.
      Министерству труда и социальной защиты поручено до 1 июля текущего года подготовить и представить соответствующие предложения по замене ежемесячной минимальной заработной платы на почасовую.

      https://media.az/society/v-azerbajdzhane-ezhemesyachnaya-minimalnaya-zarplata-mozhet-byt-zamenena-pochasovoj
       
       
      Поясните, а как будут получать зарплату бюджетники, у которых фиксированная месячная зарплата?
        • Like
      • 23 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...