Jump to content
  • Откройте аккаунт на Диспуте за 5 минут

    Продаете недвижимость, машину, телефон, одежду?  Тысячи  просмотров ежедневно на dispute.az  помогут вам. Бесплатная доска обьявлений.

Vacancies 5 (Вакансии 5)


Recommended Posts

1 минуту назад, Lisa Alisa сказал:

Друзья, ищем работу для молодого человека:


Пол: Мужской 
Возраст: 25 лет
Образование: Нархоз
Факультет: Юридическое регулирование международной экономики
Место работы: Министерство экономики и развития
Опыт работы: 5-6 лет
Язык: Азербайджанский
Программы: 1C, Word, Exel

Согласно правилам в теме размещаются только вакансии.

Отправьте CV в ЛС .

Link to comment
Share on other sites

6 минут назад, superman сказал:

Согласно правилам в теме размещаются только вакансии.

Отправьте CV в ЛС .

Почему-то не получается выслать СВ ((( Куда еще можно отослать ? 

Link to comment
Share on other sites

9 минут назад, Lisa Alisa сказал:

Почему-то не получается выслать СВ ((( Куда еще можно отослать ? 

Interested applicants please submit your application with CV in English and photograph to [email protected]

 [email protected]  and indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 часов назад, altimo225 сказал:

Добрый день,

 

Требуется грамотный Веб Дизайнер-Администратор сайта.

 

Присылайте контакты и CV на  [email protected]

Укажите корпоративный e-mail. В теме на 1 страничке указаны правила размещения вакансий.

Люди должны знать куда они отправляют CV .

Link to comment
Share on other sites

5 минут назад, superman сказал:

Укажите корпоративный e-mail. В теме на 1 страничке указаны правила размещения вакансий.

Люди должны знать куда они отправляют CV .

сайт компании и корпоративный имэйл формируруются заново,так что пока можно посылать на  [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Требуется модель на постоянную работу.

З.П 1000 AZN (NET) Оформление .Место работы  в центре города.

Высшее образование.Знание русского, азербайджанского, английского на высоком уровне обязательно. Также знание стандартных офисных программ на высоком уровне обязательное требование.CV  с фото+ портфолио  можно отправлять на мейл [email protected]  [email protected]  c указанием в теме позиции.

 

Link to comment
Share on other sites

Только что, superman сказал:

Требуется модель на постоянную работу.

З.П 1000 AZN (NET) Оформление .Место работы  в центре города.

Высшее образование.Знание русского, азербайджанского, английского на высоком уровне обязательно. Также знание стандартных офисных программ на высоком уровне обязательное требование.CV  с фото+ портфолио  можно отправлять на мейл [email protected]  [email protected]  c указанием в теме позиции.

 

а можно узнать моделью какой продукции человек будет ? 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Государственный экзаменационный центр 3 и 11 августа проведет пробные экзамены для лиц, желающих быть принятыми на государственную службу.

Экзамены начнутся в 10:00 по адресу: Насиминский район Баку, ул. Абдулвахаба Саламзаде, 28 (здание ГЭЦ).

Онлайн-регистрация для участия в экзаменах завершится 3 и 11 августа в 09:00 соответственно.
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/24/2018 at 10:23 PM, Viator said:

Извините что не в тему, просто нужна помощь. Подскажите пожалуйста сайты типа ригзон. Спасибо 

 

Оилэндгазджобсерч

Ком

Edited by ul_TIMA_tum
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

http://germesconsulting.com/job/

 

Germes Consulting vacancies August:
1.Personal Assistant CEO /Office Manager  -Salary depends of Qualifications 
800-1200 AZN (NET)  3 open vacancies 
2. Corporate Sales Coordinator (Construction Materials) Salary 800-1200AZN (NET)
3. Corporate Sales Coordinator (Electrical  & Lifting Equipment) Salary 1000-1500 AZN(NET)+%
4.Finance Manager / Chief Accountant ( Trade Company) Salary 2000 AZN(NET) 
5. Manager (SPA & Beauty Center)1000-1200 AZN (NET) 
6.Export Manager – 1800-2500 AZN (NET)
7.Sales Manager (IT Company) IT Soft & I Solutions -2000-2500 AZN (NET)+% 
8. Operation Manager –Construction Company (High Salary) 
9.  Sales Engineer (Male /female)
10. Electronics Engineer 
11.Service Engineer 
12. Operation Director (Engineering Services )
Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected]    [email protected]    http://germesconsulting.com/job/ 
 

Edited by superman
Link to comment
Share on other sites

Managing director

 

1. Purpose

Lead, direct, develop and control the activities of a front line unit so that the organisation achieves its

short and long-term financial and operating objectives (e.g. sales, orders received, increased

profitability, productivity, market share) as set by the overall corporate business plan.

2. Responsibilities and key activities

This section includes the responsibilities and key activities that the Managing Director is either

accountable for, or responsible to execute.

Communicate to all levels of the Unit, business strategy and objectives

Establish and oversee budgets, plans, policies, and programmes that will effectively

implement the business strategies and objectives set by the EXB.

Set and monitor the performance of the Front Line Unit against standards and targets in

areas such as installation, maintenance and administration efficiency, cost control, sales

revenue, legal compliance and human resource management.

Contribute to strategic planning and decision-making at unit/area/global management

team level to develop and implement a business strategy that aligns with the

unit/area/global organization’s overall vision and its current and long-term business

objectives.

The key COMPANY  face to customers and other stakeholders in the community.

Monitor the Units competitive environment to identify business threats and opportunities

and develop business plans to address them.

Liaise with other Front Line Units, Managing Directors and Area Management Team

members across the organisation to ensure that the strategies and activities are

integrated with other parts of the business and align with the overall corporate

objectives.

Responsible for creating an environment of customer satisfaction and delight.

Lead and direct all employees to ensure that the Front Line Unit's business strategy is

implemented effectively, consistently and according to established guidelines and

budgets.

Evaluate and develop the Unit Management Team ensuring succession planning in

cooperation with the Area Director and Area HR.

 

3. Performance measures

Performance measures

R80

Orders Received

Accounts Receivable over 120 days

Manageable Working Capital

Sales

Customer Satisfaction (Net Promoter Index)

Installation Productivity

LIS/Operative

CMII/Operative

Call Out Rate

IIFR

Employee Engagement (Pulse)

 

 

 

4. Competence profile

4.1 Behavioural competences

Strategic and Business Acumen ( Company Leadership competences)

Understands  COMPANY Vision and strategy and is able to contribute to the strategy development. Is

future oriented and understands the big picture. Constantly seeks opportunities for improvement.

Understands the market and the environment in which the organization works. Shows awareness of

profit and loss and added value. Seeks for and acts on opportunities for new business.

Execution (COMPANY Leadership competences)

Turns strategy into objectives and actions. Accepts and provides demanding goals. Leads the team

and individuals with attention to detail. Clearly communicates the team’s direction, provides support

and follow through. Identifies and secures needed resources and delegates work appropriately to

others. Communicates clear expectations and takes action when individuals fail to meet them.

Shows energy, discipline, drive and determination.

Customer focus (COMPANY  Leadership competences)

Is curious about customer’s business and willing to understand their challenges. Take’s customer’s

perspective and is prepared to engage to their business. Takes customer complaints seriously and

looks for ways to improve customer service. Ensures prompt and efficient service. Strives to exceed

customer’s expectations.

Winning through people (COMPANY  Leadership competences)

Inspires, energizes and coaches the team and individuals and celebrates success. Empowers and

gets the best out of others. Keeps difficulties in perspective and demonstrates an optimistic attitude

towards work. Provides prompt feedback. Develops high-performing talent. Promotes diversity as a

strategic competitive advantage.

Decision making (COMPANY Leadership competences)

Is committed to own area of responsibility and contributes to the overall business. Identifies issues

and makes timely, tough and objective decisions, also under pressure. Stands by decisions and

takes responsibility for them. Takes calculated risks.

Collaborating (COMPANY  Leadership and General competences)

Shares information widely.Treats others with dignity and respect. Respects different needs and

viewpoints. Creates trust and a sense of team spirit. Maintains confidentiality and holds to

agreements. Admits own mistakes. Obtains co-operation by active listening and sensitivity towards

situations and people. Establishes strong working relationships and effective internal and external

networks. Achieves consensus, closes deals or discussions with clear understanding of agreement.

Integrity (COMPANY General competences)

Indicates their intentions clearly to others and keeps agreements. Maintains high ethical and

professional standards without being unreasonably rigid or inflexible. Treats others with respect and

honesty. Challenges any obviously unethical decisions or actions taken by others. Engenders trust

among their colleagues and associates.

Drive and persistence (COMPANY General competences)

Consistently strives to meet goals and objectives. Maintains a positive approach in the face of

setbacks and failure. Shows determination and drive to overcome obstacles and problems.

4.2 Professional requirements

 

Experience developing and executing successful business strategies and plans

Proven abilities to achieve tangible business results and to develop business

Substantial operational and commercial experience

Prior experience in leading others in an international matrix organization

Experience of dealing with local authorities

Change management, financial and sales management and project management skills

Good presentation skills

4.3 Entry-level requirements

Prior experience of min 10 years in different frontline business functions with budget

responsibility

Fluency in English

University degree preferably in Economics and Business.

Good computer user knowledge and skills

4.4 COMPANY specific issues – always need to be trained

 COMPANY Strategy and values

 COMPANY Way business processes and organizational structure

 COMPANY strategy communication process

Job  Description

 

 

1. Purpose

A Technical Field Support Manager / Senior Engineer / Engineer provides technical support during the

installation, commissioning and maintenance phases of  COMPANY and/or non- COMPANY products. They

resolve technical issues identified by manufacturing, installation and maintenance teams, working to

ensure products are installed in compliance with COMPANY’s safety, process and quality requirements,

without problems and on a timely basis.

Technical Field Support Managers/Senior Engineers are experts in COMPANY and non- COMPANY  products

and solutions and may lead a Technical Field Support team. Technical Field Support Engineers

provide advice to the COMPANY  Front Lines or Supply Operations.

2. Responsibilities and key activities

This section includes the responsibilities and key activities that the Technical Field Support Manager /

Senior Engineer and Engineer is either accountable for, or responsible to execute.

Responsibilities and key activities

Technical helpdesk and site support services for Front Lines and Supply Operations

Provide remote or on-site technical support for installation and maintenance issues

Ride comfort

Provide technical support to ensure customer specification requirements

Product development – applicable for global Field Support roles only

Product development matrix audit points

Piloting and implementing new product and solution

Method and tools development - applicable for global roles

Maintenance method development

Service and trouble shooting tools/spares development

Training:

Train local Trainers/employees during site visits and/or deliver scheduled training sessions

Co-operate with and provide expertise to global and local training centres in training courses

Quality:

Create quality reports after site visits and list issues which require corrective actions

List all helpdesk issues and forward corrective actions according to COMPANY process requirements.

Participate in closing reviews to ensure all learning from problem site is gained into business,

whether product or skill learning for individuals raising training requirements

 

Safety

Be aware and operate within COMPANY  safety requirements

Ensure each installation follows the global processes and guidelines

Follow the safety procedures and rules of customers, partners and . COMPANY

Report safety concerns

Stop installation or lift operations if safety violation or hazards are detected

Field support manager responsibilities:

Co-ordinate field support team and activities

Set appropriate KPI to field support team and team members

Report KPI on a monthly basis to responsible management

Ensure quick response and corrective action time of technical inquires and training requests

May lead, direct, evaluate and develop a team of technical field support specialists.

 

 Security policies

 

All  COMPANY people related processes

Code of Conduct

 

 

Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

Project Manager (Consulting in Carbon Area )

Salary 2000-2500 AZN (NET)

Requirements

Degree in Engineering, Chemical Field

MBA as plus

Language skills : English, Azerbaijani , Russian – fluent

Excellent inter-personal and communication skills;

Excellent organizational skills, ability to multi-task and organize others;

Excellent oral and written communication skills and ability to professionally represent the company;

Ability to develop and maintain good working relationships at all levels, including during difficult or challenging circumstances;

job description

-Knowledge of International treaties and standards concerning of carbon trading

-Analyze  technical attributes of Azerbaijan Carbon market to develop and implement profitable trading strategies.

-Business development and Marketing for various Carbon commodities,  building relationships and networks with sellers and buyers of such commodities.

-Develop and coordinate the Action Plan and provide technical advice on carbon trading.

-Understand   Azerbaijan and International carbon  market including product knowledge, business challenges and legislative changes.

-Represent the firm at conferences, engage with stakeholders and the carbon market community, follow and be up to speed with regulatory policy.

Working Schedule -09.00 -18.00

Possible business trips

Registration in accordance with the requirements of the labor legislation.

 

 

Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

Project  Coordinator /Assistant  to Project Director

 (Salary 800-1000 AZN Net)

Requirements

Degree in Engineering, Chemical Field

Language skills : English, Azerbaijani , Russian – fluent

Excellent inter-personal and communication skills;

Excellent organizational skills, ability to multi-task and organize others;

Excellent oral and written communication skills and ability to professionally represent the company;

Ability to communicate effectively and be a team

Ability to develop and maintain good working relationships at all levels, including during difficult or challenging circumstances;

job description

• Assistance in creation of long-term strategy (up to 5 years), including priority areas for business development in order to expand the product line and production capacity;

• Assistance in preparation of company procedures;

• Assistance in preparation of tender documentations/forms;

• Organising weekly/monthly/quarterly staff meetings: develop agenda’s of meeting…

• Assistance in creation of long-term strategy (up to 5 years), including priority areas for business development in order to expand the product line and production capacity;

• Assistance in preparation of company procedures;

• Assistance in preparation of tender documentations/forms;

• Organising weekly/monthly/quarterly staff meetings: develop agenda’s of meetings, taking minutes and disbursement of tasks among the staff;

• Ensure all tasks given by management are performed within deadlines;

• Maintains CEO’s appointment schedule by planning and scheduling meetings, conferences, teleconferences, and travel;

• Protection of organization's value by keeping information confidential;

• If necessary, taking notes on the meetings held by the Deputies Board Chairman and preparing protocols of these meetings

• Fulfilling tasks using technical equipments (computers, copy machines, scanners, printers, fax machines, telephones, etc)

 

Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

Technical Field Support Manager / Electronics Engineer

Salary 1200-2000 AZN(NET)

Job Description

 

 

1. Purpose

A Technical Field Support Manager / Senior Engineer / Engineer provides technical support during the

installation, commissioning and maintenance phases of COMPANY and/or non- COMPANY products. They

resolve technical issues identified by manufacturing, installation and maintenance teams, working to ensure products are installed in compliance with COMPANY’s safety, process and quality requirements, without problems and on a timely basis.

Technical Field Support Managers/Senior Engineers are experts in COMPANY and non- COMPANY products

and solutions and may lead a Technical Field Support team. Technical Field Support Engineers

provide advice to the COMPANY Front Lines or Supply Operations.

2. Responsibilities and key activities

This section includes the responsibilities and key activities that the Technical Field Support Manager /

Senior Engineer and Engineer is either accountable for, or responsible to execute.

Responsibilities and key activities

Technical helpdesk and site support services for Front Lines and Supply Operations

Provide remote or on-site technical support for installation and maintenance issues

Ride comfort

Provide technical support to ensure customer specification requirements

Product development – applicable for global Field Support roles only

Product development matrix audit points

Piloting and implementing new product and solution

Method and tools development - applicable for global roles

Maintenance method development

Service and trouble shooting tools/spares development

Training:

Train local Trainers/employees during site visits and/or deliver scheduled training sessions

Co-operate with and provide expertise to global and local training centres in training courses

Quality:

Create quality reports after site visits and list issues which require corrective actions

List all helpdesk issues and forward corrective actions according to COMPANY process requirements.

Participate in closing reviews to ensure all learning from problem site is gained into business,

whether product or skill learning for individuals raising training requirements

Safety

Be aware and operate within COMPANY safety requirements

Ensure each installation follows the global processes and guidelines

Follow the safety procedures and rules of customers, partners and . COMPANY

Report safety concerns

Stop installation or lift operations if safety violation or hazards are detected

Field support manager responsibilities:

Co-ordinate field support team and activities

Set appropriate KPI to field support team and team members

Report KPI on a monthly basis to responsible management

Ensure quick response and corrective action time of technical inquires and training requests

May lead, direct, evaluate and develop a team of technical field support specialists.

3. Performance measures

Performance measures

Site visit performance

Helpdesk data- Response time and closure time of issues

Company ride comfort classification and IQE

Quality targets e.g. COR/FYR data

Piloting targets

Learner satisfaction

4. Competence profile

4.1 Behavioural competences

Results focus

Focuses on the end result and avoids distractions. Demonstrates a determined and committed approach

to achieving results. Follows tasks and projects through to completion. Consistently delivers results. Sets

challenging goals and aims to exceed expectations.

Collaboration competence

Shares information widely. Treats others with dignity and respect. Respects different needs and viewpoints. Creates trust and a sense of team spirit. Maintains confidentiality and holds to agreements.Admits own mistakes. Obtains co-operation by active listening and sensitivity towards situations and

people. Establishes strong working relationships and effective internal and external networks. Achievesconsensus, closes deals or discussions with clear understanding of agreement.

Analysis and problem solving

Distinguishes between important information and irrelevant or minor details. Analysis information in a logical and systematic way. Identifies the cause or causes of a problem. Proposes practical solutions to address identified problems. Explores a range of possible solutions.

Detail focus

Checks the details of own work carefully. Analysis information in a thorough and detailed way. Spots critical errors that others have overlooked. Identifies important details and ensures that they are correct.Maintains a focus on detail when dealing with routine work.

Customer focus competence

Is curious about customer’s business and willing to understand their challenges. Take’s customer’s perspective and is prepared to engage to their business. Takes customer complaints seriously and looks for ways to improve customer service. Ensures prompt and efficient service. Thrives to exceed customer’s expectations.

Self-confidence

Demonstrates confidence in own ability to carry out a task or job. Is confident in the face of opposition

from others when expressing their views. Is self-assured in the midst of uncertainty. Openly takes personal responsibility for their decisions and actions. Presents themselves to others in a confident manner

Technical Field Support Manager (in addition to the above)

Decision making

Is committed to own area of responsibility and contributes to the overall business. Identifies issues and

makes timely, tough and objective decisions, also under pressure. Stands by decisions and takes

responsibility for them. Takes calculated risks.

Winning through people

Inspires, energizes and coaches the team and individuals and celebrates success. Empowers and gets

the best out of others. Keeps difficulties in perspective and demonstrates an optimistic attitude towards

work. provides prompt feedback. Develops high-performing talent. Promotes diversity as a strategic

competitive advantage.

4.2 Professional requirements

Technical Field Support Specialist / Technical Senior Engineer

Holistic knowledge of products and corrective action process,

Good technical understanding of product and service solutions that meet the customer expectations.

Understands and has knowledge of norms and requirements that are applicable for each project.

Takes safety aspects into account and selects environmentally sustainable solutions when possible.

Technical Field Support Manager (in addition to the above)

Prior commercial business experience and/or strong business orientated mindset, and capability of

understanding the commercial impact of the engineering and sales processes and supply operations

Prior experience in manufacturing, process or engineering functions

4.3 Entry-level requirements

Technical Field Support Specialist / Technical Senior Engineer

Specialist: Bachelors degree in Engineering or other relevant field

Fluent in English/Russian/

IT literacy

Willing to travel

Flexibility

Knowledge of COMPANY and/or non- COMPANY products

Technical Field Support Manager

Bachelors degree in Engineering or other relevant field

Fluent in English, other languages are an asset

4.4 Company specific issues – always need to be trained

SAP, CRM, COMPANY products, COMPANY sell and customer (building) processes

COMPANY Engineering standards, procedures, systems and tools

COMPANY document management systems and pricing tools

COMPANY Code of Conduct

In addition for Technical Field Support Managers - COMPANY people related policies, processes, tools

and systems

5. Document Application

This document summarizes the key responsibilities of Technical Field Support Manager / Specialist / .

This document is applicable to Technical Field Support Manager / Specialist / in the Equipment  businesses across all the Business Lines and reference organization structures unless otherwise stated.

 

Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

Link to comment
Share on other sites

56 минут назад, superman сказал:

Project  Coordinator /Assistant  to Project Director

 (Salary 800-1000 AZN Net)

Requirements

Degree in Engineering, Chemical Field

Language skills : English, Azerbaijani , Russian – fluent

Excellent inter-personal and communication skills;

Excellent organizational skills, ability to multi-task and organize others;

Excellent oral and written communication skills and ability to professionally represent the company;

Ability to communicate effectively and be a team

Ability to develop and maintain good working relationships at all levels, including during difficult or challenging circumstances;

job description

• Assistance in creation of long-term strategy (up to 5 years), including priority areas for business development in order to expand the product line and production capacity;

• Assistance in preparation of company procedures;

• Assistance in preparation of tender documentations/forms;

• Organising weekly/monthly/quarterly staff meetings: develop agenda’s of meeting…

• Assistance in creation of long-term strategy (up to 5 years), including priority areas for business development in order to expand the product line and production capacity;

• Assistance in preparation of company procedures;

• Assistance in preparation of tender documentations/forms;

• Organising weekly/monthly/quarterly staff meetings: develop agenda’s of meetings, taking minutes and disbursement of tasks among the staff;

• Ensure all tasks given by management are performed within deadlines;

• Maintains CEO’s appointment schedule by planning and scheduling meetings, conferences, teleconferences, and travel;

• Protection of organization's value by keeping information confidential;

• If necessary, taking notes on the meetings held by the Deputies Board Chairman and preparing protocols of these meetings

• Fulfilling tasks using technical equipments (computers, copy machines, scanners, printers, fax machines, telephones, etc)

 

Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected] [email protected]  http://germesconsulting.com/job/

Dear Milana khanim, 

 

I've sent you my resume for this position.

 

Regards

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Продавец-консультант в  бутик

Бутик расположен в центральной части города

от 450 AZN (NET)+%

Полная занятость .10.00- 19.00

В новый бутик  элитной одежды требуется ПРОДАВЕЦ -КОНСУЛЬТАНТ

Требования:

Девушка

Возраст 22-30

Требуемый опыт работы: 1–3 года

• Опыт работы в одежде обязателен

• Отличное Знание русского и азербайджанского языков

• Отличные навыки презентации и убеждения

• Желание работать и зарабатывать

Обязанности::

• Обеспечение высокого уровня сервиса в магазине

• Консультирование клиента о бренде и ассортименте товара, помощь покупателям при выборе товара

• Создание оптимальных условий покупателям для выбора товара

• Подготовка товара и поддержание порядка в торговом зале

Условия:

• Зарплата 450 + % от продажи

• Один день выходной в неделю

• Отпуск за счет компании

• Тренинги по повышению уровня знаний по бренду, технике продаж, свойствам и особенностям продукции, мерчандайзингу других знаний и навыков, необходимых в работе.

• Оформление по трудовому законодательству АР, трудовая книжка, социальное страхование

• Перспектива карьерного роста в индустрии моды

Заинтересованным кандидатам просьба отправлять CV c фото на мейл germescenter@inbox.ru

[email protected]

(CV без фото не будут рассматриваться)

CV кандидатов не соответствующих указанным параметрам не будут рассматриваться.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 SENTYABR 2018 14:18

Müdafiə Nazirliyi “Gizir hazırlığı kursu”na qəbul elan edir

Müdafiə Nazirliyinin hərbi hissələrinə gizirlərin həqiqi hərbi xidmətinə könüllü daxil olmaq arzusunda olan müddətli həqiqi hərbi xidmətini başa vurmuş, tam orta təhsilli, 28 yaşınadək vətəndaşlar sentyabr ayının 3-dən 21-dək müvafiq sənədlərlə birlikdə Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələrinin Təlim və Tədris Mərkəzində (SQ TTM) fəaliyyət göstərən qəbul komissiyasına  müraciət edə bilərlər.
Müraciət etmiş vətəndaşlar hərbi xidmətə yararlılıq dərəcələrinin müəyyən edilməsi məqsədilə Müdafiə Nazirliyinin Hərbi Həkim Komissiyasına göndərilir və hərbi xidmətə yararlı hesab edilmiş şəxslər qəbul imtahanlarına buraxılır.
Fiziki hazırlığı, ümumi bilik səviyyəsi, düşünmə qabiliyyəti, peşə maraqları, ünsiyyət qurmaq və qərar qəbuletmə bacarıqları, həmçinin fərdi-psixoloji və digər keyfiyyətlərinin öyrənilməsi məqsədilə keçirilən imtahanları müvəffəqiyyətlə vermiş namizədlər “Gizir hazırlığı kursu”na qəbul edilirlər.
Kursu müvəffəqiyyətlə başa vuran vətəndaşlarla 5 (beş) il müddətinə bağlaşma bağlanır və onlar ixtisaslarına uyğun müvafiq vəzifələrə təyin olunurlar.
Namizədlər SQ TTM-də fəaliyyət göstərən qəbul komissiyasına müraciət edərkən aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- kursa qəbul olunmaq barədə ərizə (qəbul komissiyasının sədrinə);
- şəxsən yazılmış tərcümeyi-hal, əlyazma ilə 1 nüsxədə və çap edilmiş 2 nüsxədə;
- xidmət (iş və ya təhsil) yerindən xasiyyətnamə;
- tam orta təhsil haqqında sənədin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti - 2 nüsxədə;
- doğum haqqında şəhadətnamənin və şəxsiyyət vəsiqəsinin notarial qaydada təsdiq edilmiş surətləri - 2 nüsxədə;
- nigah haqqında şəhadətnamənin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti (evli olduqda) - 2 nüsxədə;
- uşaqların doğum haqqında şəhadətnamələrinin notarial qaydada təsdiq edilmiş surətləri (uşaq olduqda) - 2 nüsxədə;
- evlər idarəsindən və ya yerli icra hakimiyyəti orqanlarından ailə tərkibi və yaşayış yeri haqqında arayış - 2 nüsxədə;
- 4 ədəd rəngli fotoşəkil (baş geyimsiz, anfas, 2 ədəd 3x4 sm və 2 ədəd 4,5x6 sm ölçüdə);
- psixoloji, nevroloji, narkoloji, vərəm və dəri-zöhrəvi dispanserlərdən (kabinetlərdən) qeydiyyatda olub-olmaması barədə arayışlar;
- qeydiyyatda olduğu poliklinikadan sağlamlıq haqqında arayış;
- qeydiyyatda olduğu poliklinikadan son 5 (beş) ildə infeksion xəstəliklərlə bağlı müraciət edib-etməməsi barədə arayış;
- hərbi biletin surəti (notarial qaydada təsdiq olunmuş) - 2 nüsxədə.
Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Şəfayət Mehdiyev küçəsi 76, “Qızıl Şərq” hərbi şəhərciyi (Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələrinin Təlim və Tədris Mərkəzi).
Müraciət etmə vaxtı: 2018-ci il sentyabrın 3-dən 21-dək hər gün (bazar günləri istisna olmaqla) saat 09.00-dan 17.00-dək.
Telefon: (012) 538-85-62.

Qeyd: Məhkumluğu olan hərbi vəzifəlilərin “Gizir hazırlığı kursu”na qəbul üçün müraciət etməmələri xahiş olunur.
Link to comment
Share on other sites

8-9 сентября будет проводиться электронный прием документов учителей на вакантные места в общеобразовательных заведениях Азербайджана на контрактной основе на 2018-2019 учебный год.

С сентября этого года прием на работу учителей на контрактной основе будет проводиться в централизованном порядке Центром человеческих ресурсов при Институте профессионального развития работников образования. До начала учебного года планируется провести два тура по приему на работу учителей.

Отметим, что прием на работу на контрактной основе учителей только начальных классов в общеобразовательные заведения Баку будет проводиться Управлением образования города Баку.

Для того чтобы принять участие в первом туре, кандидаты, участвующие в конкурсе в этом году, на своей личной странице должны выбрать вакантные места и утвердить свои электронные заявления. В первом туре также могут принять участие кандидаты, учaвствовавшие в конкурсе в прошлом году. Они должны заново зарегистрироваться на сайте miq.edu.az, выбрать вакантные места и подтвердить свои заявления. На контрактной основе учителям предлагается выбрать два вакантных места.    

http://www.1news.az/news/nabor-prepodavateley-na-kontraktnoy-osnove-budet-osuschestvlyat-sya-v-elektronnom-formate

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Бакинский филиал МГУ объявляет прием документов на вакантные рабочие места

27 Августа, 2018

Бакинский филиал Московского университета имени М.В. Ломоносова объявляет прием документов для участия в конкурсе на вакантные рабочие места:

- Заведующий учебно-методическим отделом (одно место);

- Декан (филологический факультет, одно место);

- Декан (химический факультет, одно место).

Лица, желающие принять участие в конкурсе, должны представить нижеследующие документы

  • копия документа, удостоверяющего личность
  • CV
  • копия документа о высшем образовании
  • научная степень и копия документа, подтверждающая научную степень.

Желающие принять участие в конкурсе должны до 17:00 10 сентября отправить документы на электронную почту hr@msu.az.

Контактный телефон: (+994 12) 598-93-28.

http://www.msu.az/top/obyavleniya/20180827060542412.html

 

Edited by NOIR
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 462

 

К сведению девушек, желающих работать бортпроводником в AZAL!

 
 

http://baku.ws/uploads/posts/2018-09/1536911020_1536909908_fa_azal.jpg
ЗАО "Азербайджанские авиалинии" (AZAL) объявляет прием документов среди девушек на должность бортпроводника. Прием документов будет проводиться с 10.00 до 12.00 с 17 сентября по 17 октября 2018 года.


Как передает BAKU.WS со ссылкой на пресс-службу ЗАО "Азербайджанские Авиалинии", кандидаты будут выбраны путем конкурса.

В конкурсе могут принять участие только девушки возрастом от 18 до 30 лет, ростом не менее 165 и не более 180 сантиметров, в обязательной форме свободно владеющие азербайджанским, английским, русским языками, а также приветствуются другие иностранные языки. 

Для участия в конкурсе требуются оригинал и копия нижеуказанных документов:

- удостоверение личности;
- одна фотография (3х4);
- паспорт;
- диплом, медицинский сертификат и сертификат об иностранных языках (если есть);


Все документы должны быть представлены в Главное Управление по работе с персоналом ЗАО "Азербайджанские Авиалинии" (AZAL). Для дополнительной информации можно обратиться в Управление кадров ЗАО "Азербайджанские авиалинии" (AZAL).

Контактные номера: 497-26-00 (внутр. № 24-04; 32-81; 20-74) 

BAKU.WS

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Our picks

    • Хлеб, обогащенный железом, будут продавать в Азербайджане
      Эксперт отметила, что принятию этого решения предшествовали исследования, которые проводились в различных регионах страны.  
        • Like
      • 79 replies
    • В Баку в результате несчастного случая скончалась 21-летняя модель
      В Баку скончалась 21-летняя девушка.
      Как передает Qafqazinfo, проживающая в доме на Московском проспекте в Насиминском районе столицы Камила Гасанова (2003 г.р.), скончалась от отравления угарным газом.
      Отмечается, что девушка работала актрисой и моделью и являлась студенткой Бакинского филиала Московского государственного университета.
      По данному факту в прокуратуре Насиминского района проводится расследование.
       
      https://media.az/society/v-baku-21-letnyaya-model-skonchalas-v-rezultate-neschastnogo-sluchaya-foto
        • Sad
        • Confused
      • 170 replies
    • Кому следует воздвигнуть памятник в Баку? - ОПРОС + ВИДЕО
      В городе Баку, где древность сочетается с современностью, важно иметь статуи и памятники на различные темы.
      Интересно, а что об этом думают граждане? Кому, по их мнению, следует поставить памятник в столице?
      Baku TV попытался выяснить это у горожан.
      Оказалось, что граждане также хотели бы увековечить память наших национальных героев и шехидов.
        "Должны быть воздвигнуты памятники всем нашим шехидам. Их должны знать все. Если будут установлены их статуи, гости столицы будут проинформированы о наших шехидах", - сказал один из жителей Баку.
      Подробнее - в сюжете:
       
      • 137 replies
    • В АМУ выступили с заявлением по поводу суицида бывшего главного педиатра
      У нас каких-либо новых назначений на руководящие должности не производилось.
      Об этом в ответ на запрос Oxu.Az заявила завотделом по связям с общественностью Азербайджанского медицинского университета (АМУ) Гюнель Асланова.
      • 56 replies
    •  Кровати односпальные, двуспальные и двухъярусные
      Спальная мебель "КЛАССИКА"
       

       
        • Upvote
        • Like
      • 241 replies
    • В Азербайджане повысились цены на услуги такси: что говорят в компаниях и AYNA?
      В последнее время в стране наблюдается рост цен на услуги такси.
      Как сообщает Xezerxeber.az, водители утверждают, что фиксируется уменьшение количества автомобилей, так как машины производства 1999 и 2000 годов сняты с эксплуатации. Это, в свою очередь, также влияет на цены.
      Между тем эксперт по транспорту Ясин Мустафаев отметил, что наряду с ценой важно повышать и качество предоставляемых услуг. 
      По данному вопросу редакция также обратились в AYNA.
      Там отметили, что, согласно новым правилам, юридические лица и частные предприниматели, желающие осуществлять перевозку пассажиров на такси, должны действовать на основании соответствующих разрешений. Прежде всего им необходимо получить пропускное удостоверение и пропускную карту.
      По поводу повышения цен в компаниях по предоставлению услуг такси привели разные доводы.
      Так, в Bolt отметили, что заказы в системе формируются на основе спроса и предложения. «Просим водителей привести свою деятельность в соответствие с требованиями законодательства. В противном случае заказ со стороны Bolt не будет отправлен владельцам этих автомобилей», - отметили в компании.
      В свою очередь в Uber заявили, что окончательная цена поездки зависит от многих факторов, таких как соотношение свободных автомобилей в конкретной локации и желающих заказать такси, расстояние и продолжительность поездки, заторы. Чем меньше свободных водителей, тем выше может быть цена поездки.
      Представляем подробный видеоматериал по теме:
      https://media.az/society/1067959052/v-azerbaydzhane-povysilis-ceny-na-uslugi-taksi-video/
        • Facepalm
      • 15 replies
    • Рапродажа уходовой и  лечебной косметики от Hommlife. Все с 40-50 % скидкой!
      Эффективные средства эко-качества🤩 По очень выгодным ценам👍 
      • 4 replies
    • Открытия сухопутных границ Азербайджана не будет
      Сейчас мы видим, что с закрытием на определенный период сухопутных границ Азербайджана безопасность в стране укрепляется. В прошлом наблюдалось множество случаев, некоторые из которых были обнародованы, а некоторые - нет.
      Как сообщает АЗЕРТАДЖ,  об этом заявил Глава республики 23 апреля в выступлении на международном форуме на тему "СОР29 и Зеленое видение для Азербайджана", организованном в Университете АДА.
      "Мы столкнулись с серьезными угрозами и проблемами извне. Именно это я и имел в виду, когда говорил, что все наши потенциальные риски могут исходить из-за рубежа", - сказал глава государства.
      https://ru.oxu.az/politics/863491
        • Facepalm
        • Downvote
        • Haha
      • 155 replies
  • Recently Browsing   0 members, 0 guests

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...